Dit topic is bedoeld voor het bespreken van Levertijd, Verkooppunten, Prijzen, het uitpakken en ander gerelateerd materiaal omtrend de Xbox-One
Officiële verkoop prijs 499 €
Lancering Nederland : Medio 2014 inclusief gratis spel ivm de uitgestelde lancering
Voor onlinewinkels waar je de Xbox One kan bestellen kan je terecht in de Tweakers Price watch
Xbox-One Importeren:
Mocht je "medio 2014" te lang vinden duren, dan kan je de Xbox-One ook importeren uit het buitenland.
Vooral binnen de EU is dit interesant omdat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen en ze overal de zelfde stekker gebruiken (op de UK na).
Wil je nu nog een Xbox-One vanuit het buitenland halen, dan kan je eens kijken bij de volgende sites.
- Microsoft Store [Duitsland]
- Comtech [Duitsland]
- Otto.de [Duitsland]
- Redcoon.de [Duitsland]
- Future-X [Duitsland]
- Amazon.de [Duitsland] (Geen creditcard? via livecodes kan je een coupon kopen)
Mooie Aanbiedingen zijn hier te vinden:
- Nog niet bekend, weet je een mooie aanbieding, laat het weten.
Instellen van Xbox tijdens import periode
De Xbox-One kan nog niet op regio NL gezet worden. Echter is het totaal geen probleem om het in het Engels te zetten met regio USA of UK.
Zelf heb ik voor USA gekozen omdat ik ook de games via de USA market koop (dollar is lekker laag, zie kop hieronder) Maar ook als je Xbox-One op regio UK staat kan je games kopen via de USA.
Game-Downloads en Games kopen?
De Xbox-One is regiovrij, net als alle games. Verder is het mogelijk om games als download te kopen i.p.v. op disk.
Koop je bijvoorbeeld een game in de USA via market.xbox.com (even links onderin regio op USA zetten) dan koop je een game voor $60,- ipv €60,- , dat is €44,- ongeveer.
Ook kan je Xbox-Live punten kopen en die gebruiken.
Weet je een adres voor goedkope games voor de Xbox-One, of goedkope livecodes (voor Gold of points), meld dit dan, dan kan ik die sites hier toevoegen.
Tweakers en Xbox-Live
Er is een Google Docs bestand aangemaakt waar je in kan geven wat je Live account naam is en welke games je speel.
Deze is hier te vinden
Xbox One Smartglass app?
Jaja, de Xbox One heeft ook een Smartglass app.
Hiermee kan je op je telefoon of tablet een aantal zaken doen op de Xbox-One, maar ook ingame zijn er opties.
Helaas is hij in de NL market nog niet te downloaden.
Maar treur niet. De laatste versie (2.0.2 met update2.0.3)voor Android is ook op mijn dopbox te vinden
Voor discussies over de Xbox-One zelf kan je terecht in het Xbox One topic
Historie:
19-02-2014: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
16-12-2013: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
28-11-2013: Algemene update [HellStorm666]
11-09-2013: Start Topic [Gandalf68]
Officiële verkoop prijs 499 €
Lancering Nederland : Medio 2014 inclusief gratis spel ivm de uitgestelde lancering
Voor onlinewinkels waar je de Xbox One kan bestellen kan je terecht in de Tweakers Price watch
Xbox-One Importeren:
Mocht je "medio 2014" te lang vinden duren, dan kan je de Xbox-One ook importeren uit het buitenland.
Vooral binnen de EU is dit interesant omdat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen en ze overal de zelfde stekker gebruiken (op de UK na).
Wil je nu nog een Xbox-One vanuit het buitenland halen, dan kan je eens kijken bij de volgende sites.
- Microsoft Store [Duitsland]
- Comtech [Duitsland]
- Otto.de [Duitsland]
- Redcoon.de [Duitsland]
- Future-X [Duitsland]
- Amazon.de [Duitsland] (Geen creditcard? via livecodes kan je een coupon kopen)
Mooie Aanbiedingen zijn hier te vinden:
- Nog niet bekend, weet je een mooie aanbieding, laat het weten.
Instellen van Xbox tijdens import periode
De Xbox-One kan nog niet op regio NL gezet worden. Echter is het totaal geen probleem om het in het Engels te zetten met regio USA of UK.
Zelf heb ik voor USA gekozen omdat ik ook de games via de USA market koop (dollar is lekker laag, zie kop hieronder) Maar ook als je Xbox-One op regio UK staat kan je games kopen via de USA.
Game-Downloads en Games kopen?
De Xbox-One is regiovrij, net als alle games. Verder is het mogelijk om games als download te kopen i.p.v. op disk.
Koop je bijvoorbeeld een game in de USA via market.xbox.com (even links onderin regio op USA zetten) dan koop je een game voor $60,- ipv €60,- , dat is €44,- ongeveer.
Ook kan je Xbox-Live punten kopen en die gebruiken.
Weet je een adres voor goedkope games voor de Xbox-One, of goedkope livecodes (voor Gold of points), meld dit dan, dan kan ik die sites hier toevoegen.
Tweakers en Xbox-Live
Er is een Google Docs bestand aangemaakt waar je in kan geven wat je Live account naam is en welke games je speel.
Deze is hier te vinden
Xbox One Smartglass app?
Jaja, de Xbox One heeft ook een Smartglass app.
Hiermee kan je op je telefoon of tablet een aantal zaken doen op de Xbox-One, maar ook ingame zijn er opties.
Helaas is hij in de NL market nog niet te downloaden.
Maar treur niet. De laatste versie (2.0.2 met update2.0.3)voor Android is ook op mijn dopbox te vinden

Voor discussies over de Xbox-One zelf kan je terecht in het Xbox One topic
Historie:
19-02-2014: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
16-12-2013: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
28-11-2013: Algemene update [HellStorm666]
11-09-2013: Start Topic [Gandalf68]
[Voor 112% gewijzigd door HellStorm666 op 19-02-2014 13:45]