• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 21:52
Mede-auteur:
  • HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-06 16:26

HellStorm666

Dit topic is bedoeld voor het bespreken van Levertijd, Verkooppunten, Prijzen, het uitpakken en ander gerelateerd materiaal omtrend de Xbox-One

Officiële verkoop prijs 499 €

Lancering Nederland : Medio 2014 inclusief gratis spel ivm de uitgestelde lancering

Voor onlinewinkels waar je de Xbox One kan bestellen kan je terecht in de Tweakers Price watch

Xbox-One Importeren:
Mocht je "medio 2014" te lang vinden duren, dan kan je de Xbox-One ook importeren uit het buitenland.
Vooral binnen de EU is dit interesant omdat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen en ze overal de zelfde stekker gebruiken (op de UK na).

Wil je nu nog een Xbox-One vanuit het buitenland halen, dan kan je eens kijken bij de volgende sites.
- Microsoft Store [Duitsland]
- Comtech [Duitsland]
- Otto.de [Duitsland]
- Redcoon.de [Duitsland]
- Future-X [Duitsland]
- Amazon.de [Duitsland] (Geen creditcard? via livecodes kan je een coupon kopen)

Mooie Aanbiedingen zijn hier te vinden:
- Nog niet bekend, weet je een mooie aanbieding, laat het weten.

Instellen van Xbox tijdens import periode
De Xbox-One kan nog niet op regio NL gezet worden. Echter is het totaal geen probleem om het in het Engels te zetten met regio USA of UK.
Zelf heb ik voor USA gekozen omdat ik ook de games via de USA market koop (dollar is lekker laag, zie kop hieronder) Maar ook als je Xbox-One op regio UK staat kan je games kopen via de USA.

Game-Downloads en Games kopen?
De Xbox-One is regiovrij, net als alle games. Verder is het mogelijk om games als download te kopen i.p.v. op disk.
Koop je bijvoorbeeld een game in de USA via market.xbox.com (even links onderin regio op USA zetten) dan koop je een game voor $60,- ipv €60,- , dat is €44,- ongeveer.

Ook kan je Xbox-Live punten kopen en die gebruiken.
Weet je een adres voor goedkope games voor de Xbox-One, of goedkope livecodes (voor Gold of points), meld dit dan, dan kan ik die sites hier toevoegen.

Tweakers en Xbox-Live
Er is een Google Docs bestand aangemaakt waar je in kan geven wat je Live account naam is en welke games je speel.
Deze is hier te vinden

Xbox One Smartglass app?
Jaja, de Xbox One heeft ook een Smartglass app.
Hiermee kan je op je telefoon of tablet een aantal zaken doen op de Xbox-One, maar ook ingame zijn er opties.
Helaas is hij in de NL market nog niet te downloaden.
Maar treur niet. De laatste versie (2.0.2 met update2.0.3)voor Android is ook op mijn dopbox te vinden :)

Voor discussies over de Xbox-One zelf kan je terecht in het Xbox One topic

Historie:
19-02-2014: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
16-12-2013: Xbox One smartglass app update [HellStorm666]
28-11-2013: Algemene update [HellStorm666]
11-09-2013: Start Topic [Gandalf68]

[Voor 112% gewijzigd door HellStorm666 op 19-02-2014 13:45]

• Ernepper
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 20:24
Goed initiatief Gandalf68! Ik miste dit topic al op Tweakers :) Op http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170710 is al meer info te vinden maar niet heel erg concreet.

Uiteindelijk heb ik hem gisteren in Duitsland besteld via http://www.future-x.de/fu...0-gb-hdd-schwarz-p-55794/

Dit was een van de weinige online winkels waar de Day One Edition incl Fifa 14 nog werd aangeboden én welke wilde verzenden naar NL adressen.

Mijn Xbox One zal op de Duitse launch dag 22 november worden verzonden naar mijn adres in Nederland via DHL, zal binnen 1-3 dagen worden bezorgd.

Heb hier per bank/giro betaald, de Xbox word 5 werkdagen voor je vastgehouden. Binnen deze periode moet het bedrag bij hen binnen zijn. Per creditcard lukt het bestellen in eerste instantie wel maar je order zal worden geannuleerd omdat alleen Duitse creditcards worden geaccepteerd.

Waar bestellen jullie je games? Het lijkt er op dat de meeste launch titels pas eind december in NL uit te lijken komen. Ik overweeg de eerste paar games uit de UK te gaan halen.
  • Telefonisch heb ik bij de Media Markt in Aken ook kunnen reserveren, echter was deze reserving zonder de garantie dat er een voor je klaar zal liggen op de launch dag. Wie het eerst komt, het eerst maalt
  • Bij Conrad.de kun je online ook bestellen echter bij het veranderen van land word je doorgelinkt naar de NL store. Heb uiteindelijk wel telefonisch kunnen reserveren, echter dan haal je de console wel op in een fysieke Conrad winkel in Duitsland (voor mij zou dat Düsseldorf zijn)

[Voor 58% gewijzigd door Ernepper op 13-09-2013 16:02]

• Gandalf68
Mochten er aanvullingen zijn of opmerkingen gaarne naar mij een bericht sturen , Van het weekend even kijken of ik nog dingen kan pikken van het ps4 topic ;) maar eerst een verhuizing voor de boeg ;)

• Ernepper
Succes met je verhuizing!

• Gandalf68
dank je .. maarre ( ben een oude knar :) ) is het handig dit topic bekend te maken in het xbox one topic en het zodoende wat te scheiden of....

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 10:08
Op zich vind ik de uitstel in Nederland niet heel erg. Voor de retailers een ander verhaal natuurlijk omdat er voldoende exemplaren via Duitsland Nederland in gaan komen.

Ik heb hem vrij vroeg gepreorded met acceptgiro bij Bol.com, dus wel fijn om het geld voorlopig nog gewoon op de bank te hebben. Ik zou wel graag een Nederlandse releasedatum zien, dat is voor iedereen toch een datum om dan te markeren in de agenda ;) En uiteraard welke game er bij komt.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-03 07:14
AnthonyR schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:08:
Op zich vind ik de uitstel in Nederland niet heel erg. Voor de retailers een ander verhaal natuurlijk omdat er voldoende exemplaren via Duitsland Nederland in gaan komen.

Ik heb hem vrij vroeg gepreorded met acceptgiro bij Bol.com, dus wel fijn om het geld voorlopig nog gewoon op de bank te hebben. Ik zou wel graag een Nederlandse releasedatum zien, dat is voor iedereen toch een datum om dan te markeren in de agenda ;) En uiteraard welke game er bij komt.
Ik heb een amazon.de preorder en bol.com (acceptgiro). Twijfel zelf nog ook om te wachten tot NL release, omdat het voor mij pas bij Titanfall echt intressant wordt.

• HellStorm666

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Korte how-to voor de mensen die geïnteresseerd zijn:

Bij Otto.de hebben ze een aantal leuke bundels:
* Xbox-one = 499,-
* Xbox-one + forza 5 = 529,99
* Xbox-one + forza 5 + 2 controlers totaal = 549,99
* Xbox-one + CoD Ghoste = 529,99
* Xbox-one + Fifa 14 = 529,99

Vooral de forza + 2 controllers is dus leuk.
Maar nu komt het:

- Ga naar Mailboxde.com en maak GRATIS een Duits postadres aan.
- Registreer een Otto.de account via deze link en krijg 5% korting.
- Gebruik bij betaling 81211 als code en krijg nog eens €15,95 korting.
- kies als afleveradres PaketShop (in Elten net over de grens)
- Betaling vooraf.

Binnenkort kan je dan net over de grens m ophalen.
Totale kosten: 506,54 voor xbox 2 controllers en forza.

Woon je niet dicht bij de grens.
Laten verzenden naar dat mailboxde.com en voor 3,90 + verzendekosten Otto + Verzendkosten naar NL hem in huis hebben.

Ter info, betalingen vanuit het buitenland kan gewoon bij Otto.
Überweisungen/Zahlungen an:
Otto (GmbH & Co KG)
bei der Hanseatic Bank
Bankleitzahl: 201 207 00
Konto-Nr.: 31 00 12 44 44
Verwendungszweck: Wird Ihnen am Ende Ihrer Bestellung angezeigt

Überweisungen/Zahlungen an OTTO aus dem Ausland:
IBAN: DE75201207003100124444
BIC: HSTBDEHH
Verwendungszweck: Wird Ihnen am Ende Ihrer Bestellung angezeigt.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34
HellStorm666 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:48:
Korte how-to voor de mensen die geïnteresseerd zijn:

Bij Otto.de hebben ze een aantal leuke bundels:
* Xbox-one = 499,-
* Xbox-one + forza 5 = 529,99
* Xbox-one + forza 5 + 2 controlers totaal = 549,99
* Xbox-one + CoD Ghoste = 529,99
* Xbox-one + Fifa 14 = 529,99

Vooral de forza + 2 controllers is dus leuk.
Maar nu komt het:

- Ga naar Mailboxde.com en maak GRATIS een Duits postadres aan.
- Registreer een Otto.de account via deze link en krijg 5% korting.
- Gebruik bij betaling 81211 als code en krijg nog eens €15,95 korting.
- kies als afleveradres PaketShop (in Elten net over de grens)
- Betaling vooraf.

Binnenkort kan je dan net over de grens m ophalen.
Totale kosten: 506,54 voor xbox 2 controllers en forza.

Woon je niet dicht bij de grens.
Laten verzenden naar dat mailboxde.com en voor 3,90 + verzendekosten Otto + Verzendkosten naar NL hem in huis hebben.

Ter info, betalingen vanuit het buitenland kan gewoon bij Otto.

[...]
Interessante methode. Alleen, bij Otto moet je wel een (duits?) telefoonnummer invoeren. Mijn NL mobiele nummer werkt helaas niet. Hoe heb jij dat opgelost?

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
ruudonline schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:11:
[...]

Interessante methode. Alleen, bij Otto moet je wel een (duits?) telefoonnummer invoeren. Mijn NL mobiele nummer werkt helaas niet. Hoe heb jij dat opgelost?
Ik heb een telefoonnummer van een lokaal tankstation ingevuld.
Nadat het account aangemaakt is, kan je het telefoonnummer weer verwijderen.

Het telefoonnummer van mailboxde.com werkt misschien ook wel:
(0049) 3583 8355148

Scientia Potentia Est

• ruudonline
Ik heb de console besteld bij Otto.de. Ik moet alleen nog even vooraf de betaling doen (jammer dat creditcard betaling niet mogelijk lijkt).

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
HellStorm666 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:38:
[...]

Ik heb een telefoonnummer van een lokaal tankstation ingevuld.
Nadat het account aangemaakt is, kan je het telefoonnummer weer verwijderen.

Het telefoonnummer van mailboxde.com werkt misschien ook wel:
(0049) 3583 8355148
En als ze nou geen bellen ? ;)

Je pleegt wel fraude door iemand anders zijn gegevens in te vullen, wat als ik jou mobiele nummer eens opgeef (die ik niet heb)

[Voor 14% gewijzigd door Rockvee2 op 12-11-2013 19:25]

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
ruudonline schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:11:
Ik heb de console besteld bij Otto.de. Ik moet alleen nog even vooraf de betaling doen (jammer dat creditcard betaling niet mogelijk lijkt).
Ik heb gewoon vooraf overgemaakt.
Betaling is nu ontvangen (duurde 2 dagen), dus het gaat goed ;)
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:25:
[...]

En als ze nou geen bellen ? ;)

Je pleegt wel fraude door iemand anders zijn gegevens in te vullen, wat als ik jou mobiele nummer eens opgeef (die ik niet heb)
Ik pleeg geen fraude, ik maak zeer tijdelijk gebruik van een vrij verkrijgbaar telefoonnummer om een fout in het systeem te corrigeren >:)
Dat nummer gaan ze nooit bellen omdat:
a) ik een e-mail adres ingevuld heb
b) ik het telefoonnummer heb verwijdert op t moment dat ik ingelogd was.

Netjes is het idd misschien niet, maarja, je moet soms wat hé.

Scientia Potentia Est

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Titel gewijzigd naar: "[NextGen] [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

In het vervolg wel eerst contact opnemen met een moderator voordat je dit soort 'grote topics' opent (of in ieder geval topics die 80% kans hebben om erg groot te worden).

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 22:35
Ik heb de XBOX ONE Day One versie op 2 september gereserveerd bij Bol.com. Ik had nog een kortingscode waardoor ik €49,90 korting kon krijgen, wat een totaal maakt van €449,10. Ben erg benieuwd!

Ik laat me de komende tijd nog wel verrassen door previews van games. Tegenwoordig met Steam en al die Humble Bundles, Origin games zoals BF4 voor PC, maar ook 'oude' titels op de 360 zoals GTA5 zullen me de komende maanden nog zeker zoet houden. Wie weet annuleer ik de One wel, als er nog geen toffe titels voor uitkomen bij launch.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 09:10
Vraagje ik krijg hem pas in 2014, maar heb al van verscheidene mensen gehoord dat hun xbox besteld bij MS.de is gecanceld of naar de NL release datum is verschoven klopt dit of is dit weer de zoveelste BS?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:03
Johan tb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:14:
Vraagje ik krijg hem pas in 2014, maar heb al van verscheidene mensen gehoord dat hun xbox besteld bij MS.de is gecanceld of naar de NL release datum is verschoven klopt dit of is dit weer de zoveelste BS?
Zou zomaar kunnen dat MS zelf enkel wilt leveren in de landen waar zij de consoles uitgeven. Als je echt zeker wilt weten kan je toch de MS Store DE bellen? Dan weet je het zeker :)

Via retailers in DE zal het een rotzorg zijn wat MS wilt zolang zij maar zo veel mogelijk verkopen :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• joffrey19
Ik heb een bestelling staan bij Amazon.de. Hierbij is echter enkel de verzendmethode

Standaard verzending (2-3 werkdagen)

mogelijk. Zijn er mensen die wel express verzonding hebben bij amazon. Ik weet dat het bij .co.uk wel mogelijk is.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30
Amazon.de heeft geen One Day Delivery. Amazon.co.uk en Amazon.fr wel.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:15
Ik was 100% zeker om voor een PS4 te gaan, maar de laatste reviews baart me wel zorgen. Vanavond even kijken of ik nog een X1 via amazon.fr kan bemachtigen. Mochten er tweakers zijn die hun pre order willen doorverkopen, stuur een pb.

Anoniem: 555390

Ernepper schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:11:
Goed initiatief Gandalf68! Ik miste dit topic al op Tweakers :) Op http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170710 is al meer info te vinden maar niet heel erg concreet.

Uiteindelijk heb ik hem gisteren in Duitsland besteld via http://www.future-x.de/fu...0-gb-hdd-schwarz-p-55794/

Dit was een van de weinige online winkels waar de Day One Edition incl Fifa 14 nog werd aangeboden én welke wilde verzenden naar NL adressen.

Mijn Xbox One zal op de Duitse launch dag 22 november worden verzonden naar mijn adres in Nederland via DHL, zal binnen 1-3 dagen worden bezorgd.

Heb hier per bank/giro betaald, de Xbox word 5 werkdagen voor je vastgehouden. Binnen deze periode moet het bedrag bij hen binnen zijn. Per creditcard lukt het bestellen in eerste instantie wel maar je order zal worden geannuleerd omdat alleen Duitse creditcards worden geaccepteerd.

Waar bestellen jullie je games? Het lijkt er op dat de meeste launch titels pas eind december in NL uit te lijken komen. Ik overweeg de eerste paar games uit de UK te gaan halen.
  • Telefonisch heb ik bij de Media Markt in Aken ook kunnen reserveren, echter was deze reserving zonder de garantie dat er een voor je klaar zal liggen op de launch dag. Wie het eerst komt, het eerst maalt
  • Bij Conrad.de kun je online ook bestellen echter bij het veranderen van land word je doorgelinkt naar de NL store. Heb uiteindelijk wel telefonisch kunnen reserveren, echter dan haal je de console wel op in een fysieke Conrad winkel in Duitsland (voor mij zou dat Düsseldorf zijn)
Hallo,

Ik heb hem eergisteren ook bij future-x gereserveerd en ook direct betaald maar nog steeds geen bevestiging gekregen. Ik vroeg me af hoe lang dat bij jou geduurt heeft? Ook wou ik nog vragen of je dit kan zien bij de link die je in je reservatiemail gekregen hebt? Duits is nu ook niet mijn sterkste kant ;)
Misschien ben ik gewoon ongeduldig.

Alvast bedankt

• jors2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07-2019
Mm hij is daar wel 25 euro duurder...

Ja, maar ze hadden hem daar nog en ze leverden ook naar het buitenland...

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 16:18
Johan tb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:14:
Kijk even in het andere xbox topic. Hier heb ik inderdaad meerdere cancel orders voorbij zien komen :(

• jors2
Anoniem: 555390 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:54:
Ja, maar ze hadden hem daar nog en ze leverden ook naar het buitenland...
Ik snap het hoor, alleen tot nu toe bijna overal dezelfde prijs gezien.

jors2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
[...]

Ik snap het hoor, alleen tot nu toe bijna overal dezelfde prijs gezien.
Inderdaad, het is vreemd. Had het ook liever anders gezien.
Kon het gewoon niet verdragen dat sommigen al een paar maand forza5 kunnen spelen en ik niet ;-)

Heb gewoon zelf een beetje te lang gewacht om te pre-orderen in het buitenland.
Beetje schrik aangezien het toch om bijna 600 euro gaat.

Wou eerst naar Duitsland rijden maar toch ook wat schrik dat ik van een kale reis ging terug keren :(

• Xenophoben
amazon.fr?

• Yaari
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11-2018
- Oke, MS Store NL beweerd nu dat je geen garantie krijgt op de XBOX One. En dat je er problemen mee gaat krijgen, mocht ie kapot gaan en moet worden verzonden naar Microsoft. Dan kan Microsoft er moeilijk over gaan doen, omdat je 'm uit de buitenland hebt gehaald.
+ MS Store German verzend naar Nederland (Net een medewerker gesproken via chat.)
http://forum.xboxworld.nl...ead.php?t=170710&page=135
Wat denken jullie daar van? Als MS Store.de geen garantie wilt geven, heeft dat dan geen invloed op de rest van de pre-orders daar. Als je via Amazon.de koopt loopt dat toch ook via hun?

• jors2
Yaari schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:28:
[...]

Wat denken jullie daar van? Als MS Store.de geen garantie wilt geven, heeft dat dan geen invloed op de rest van de pre-orders daar. Als je via Amazon.de koopt loopt dat toch ook via hun?
Net contact gehad met MS. Als je een Xbox uit Duitsland haalt (welke store maakt niet uit), dan loopt de garantie via Microsoft Germany, bij Microsoft Nederland kan je helaas niet aankloppen (zelfs wanneer die straks in Nederland verkrijgbaar is).

[Voor 5% gewijzigd door jors2 op 15-11-2013 14:17]

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 16:20
Iemand een idee waar ik de Xbox One vandaan kan halen zonder te betalen via credit card? Heb wel een geldige paypal rekening dus dat is geen probleem. Maar veel winkels verzenden niet naar Nederland, en op amazon kan ik dus niet betalen. MIcrosoft store is hij niet meer te bestellen op dit moment.

• BlackwaterEl1te
  • Laatst online: 15-09-2022
Als ik een game nu preorder van amazon.co.uk wanneer worden de spellen dan verzonden?

• Silversin
BlackwaterEl1te schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:22:
Als ik een game nu preorder van amazon.co.uk wanneer worden de spellen dan verzonden?
Dit is wat ik heb. Gewoon de week daarop.

Order placed
14 Nov 2013
Order Details | Printable Order Summary

Pre-ordered

Delivery estimate Monday 25 Nov 2013 - Friday 29 Nov 2013

Call of Duty: Ghosts (Xbox One) Call of Duty: Ghosts (Xbox One)
Sold by Amazon EU S.a.r.L.

Battlefield 4 (Xbox One) Battlefield 4 (Xbox One)
Release Date
22 Nov 2013

Assassin's Creed IV: Black Flag (Xbox One) Assassin's Creed IV: Black Flag (Xbox One)
Release Date
22 Nov 2013

• BlackwaterEl1te
Aah oke, maandag 25nov is mij net wat te laat had gehoopt dat ze het deze week opstuurden en volgende week woensdag of zo zou binnen krijgen..

Is er al geld afgeschreven bij iemand?

[Voor 35% gewijzigd door BlackwaterEl1te op 16-11-2013 13:08]

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik heb een Xbox Day One Edition via Amazon FR besteld, hoop echt dat ik hem zaterdag binnen heb maar denk van niet..

Weet iemand iets hierover of het wellicht eerder wordt gestuurd?

• Silversin
kyddil schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:55:
Ik heb een Xbox Day One Edition via Amazon FR besteld, hoop echt dat ik hem zaterdag binnen heb maar denk van niet..

Weet iemand iets hierover of het wellicht eerder wordt gestuurd?
Hangt ervan af wat voor levering je hebt geselecteerd. Ik en een maat hebben ook een day one van amazon.fr. We hebben wel de 1 dag levering gekozen, hopen dus dat het goed komt.
BlackwaterEl1te schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:07:

Is er al geld afgeschreven bij iemand?
Bij mij nog niet. Ik verwacht volgende week woensdag/donderdag.

[Voor 24% gewijzigd door Silversin op 16-11-2013 18:24]

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Silversin schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 18:23:
[...]

Hangt ervan af wat voor levering je hebt geselecteerd. Ik en een maat hebben ook een day one van amazon.fr. We hebben wel de 1 dag levering gekozen, hopen dus dat het goed komt.
Amazon kennende wordt het altijd wel eerder geleverd dan hun verwachte levertijd. Bij mij staat er 'Date de livraison estimée : 23 novembre 2013 - 25 novembre 2013'.

Fingers crossed voor 23 november! O-)

• TimV_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-05 14:59
Ik ben de trotse eigenaar van een pre order in Duitsland! :D Maaar weet iemand of ik daar ook gewoon forza 5 kan halen zonder dat deze alleen duits en frans is?

Of kan ik hem beter bij amazon in franrijk bestellen voor engelse taal?

[Voor 18% gewijzigd door TimV_ op 18-11-2013 07:00]

• Ernepper
Als je zeker wilt zijn bestel je ze gewoon bij Amazon UK, heb daar ook Forza en BF besteld, de Xbox bij Future-X in Duitsland.

• TimV_
Ernepper schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:58:
Als je zeker wilt zijn bestel je ze gewoon bij Amazon UK, heb daar ook Forza en BF besteld, de Xbox bij Future-X in Duitsland.
De Xbox staat op de gereserveerde pre-order bij mediomerkt in duitsland... En Amazon UK heeft niet de limited edition van Forza 5

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-04 16:12
..Toen ik naar de Media Markt ging zo'n 2 weken geleden. Vertelde hoofdinkoop gameafdeling dat zij de Xbox One laten importeren uit Duitsland. (Media Markt / Saturn is toch ook duits?).
Zodat ze op de release 22/11 wat consoles hebben om te verkopen hier in Nederland.

Als dat zo is kunnen mensen gewoon hier naar de plaatselijke Media Markt om een Xbox One op te halen v.d. week ipv naar één van de buurlanden.

Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk deze week in de winkel liggen..
Het zal dan hier om een gering aantal gaan natuurlijk.

Zelf ben ik v.d. playstation dus voor mij geen optie om een Xone aan te schaffen.

• shoombak
  • Niet online
epamel schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:53:
..Toen ik naar de Media Markt ging zo'n 2 weken geleden. Vertelde hoofdinkoop gameafdeling dat zij de Xbox One laten importeren uit Duitsland. (Media Markt / Saturn is toch ook duits?).
Zodat ze op de release 22/11 wat consoles hebben om te verkopen hier in Nederland.
Dat lijkt me heel erg sterk. Ik heb ook een preorder staan voor een xbox one uit duitsland, echter begin ik em een beetje te knijpen mbt de games in duits only.

• TimV_
shoombak schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:58:
[...]

Dat lijkt me heel erg sterk. Ik heb ook een preorder staan voor een xbox one uit duitsland, echter begin ik em een beetje te knijpen mbt de games in duits only.
EDIT
Heb even snel wat research gedaan met dank aan amazon... de ASIN code van de duitse Forza 5 is anders dan die van de UK en FR..... Dit betekent in principe dus dat je game beter bij amazon.fr kan bestellen scheelt import fees etc en volgens ASIN code is hij ook engels aangezien deze gelijk is aan de van de UK versie.

[Voor 30% gewijzigd door TimV_ op 18-11-2013 10:43. Reden: research done]

• BlackwaterEl1te
Ik zie ook dat microsoft geld van cc heeft gehaald..

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:25
BlackwaterEl1te schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:04:
Ik zie ook dat microsoft geld van cc heeft gehaald..
Is de status van je bestelling dan ook verandert?

• joffrey19
Dennis_h12 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:24:
[...]

Is de status van je bestelling dan ook verandert?
Nee status is nog onveranderd. Betaling is wel verricht en geaccepteerd. Zichtbaar op commerce.microsoft, gek genoeg bij de NL transactie pagina, niet de DE.

• Yaari
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11-2018
Is hier ook, vond ik ook vreemd.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 09:17

Gé Brander

MS SQL Server

Iemand in het voorjaar bij NL Microsoftstore besteld en daar nog niets over gehoord?
http://tweakers.net/ext/f/a93IcyzFqcJ3zy4Q5XXyTrOS/full.png

Er lijkt niets aan te geven dat het niet verstuurd gaat worden, maar ook niet anders... Geen mail ontvangen dat het later zou worden etc...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 11:33
Geen garantie van Microsoft Nederland als je hem in het buitenland haalt? Zou wel erg zuur zijn. Stond op het punt om te gaan proberen er een te scoren in het buitenland. Nu durf ik niet meer :(

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 18:02
Microsoft.de heeft geld op mijn CC gereserveerd, het lijkt er dus op dat ze gaan leveren. Het is nu alleen nog afwachten of de Xbox one vrijdag komt of later.

Xbox Live: Chevalric

• ApOE
  • Laatst online: 10:47
Bij de PS4 zijn al een tijdje geruchten en datums over een "wave 2" levering.
Zoiets ook bekend voor de X1? Ik wil er ook een proberen te scoren in DE maar als er bijv. volgende week een 2e levering komt maakt dat het slagingspercentage wat hoger denk ik :)

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[Voor 187% gewijzigd door HA5H op 03-12-2016 10:57]

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-03 10:04
Ik wil dus de grens overgaan (Duitsland) om er 1 op te halen, maar het lijkt erop dat ik nog wel eens naast het net kan vissen. Ik ga er in ieder geval vroeg heen, heb vrij van het werk.

Ik zie het somber in :(

Hoe schatten jullie de kans?

[Voor 6% gewijzigd door S2S op 18-11-2013 20:41]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• UltraSub
@Haakontje; ja, garantie wel. Maar wel terugsturen naar land van herkomst als je pech hebt. Hij heeft niet gezegd global warranty :P

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[Voor 95% gewijzigd door HA5H op 03-12-2016 11:00]

• joffrey19
Zodra die hier verkrijgbaar is gaat dat echt wel goed. Mijn xbox360 gingen ook altijd naar het buitenland ter reparatie.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30
Benieuwd wanneer Amazon.co.uk m'n games gaat verzenden. Leverdatum staat nog steeds op 22 november (One Day Delivery)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• UltraSub
- Je hebt sowieso garantie, waar je hem ook koopt
- Support zei echter niets over waar je die garantie moest claimen. In het land waar je hem hebt gehaald, of gewoon bij MS Nederland.
joffrey19 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:44:
[...]

Zodra die hier verkrijgbaar is gaat dat echt wel goed. Mijn xbox360 gingen ook altijd naar het buitenland ter reparatie.
Duurt wel langer. Kweenie.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57
Heeft iemand een idee of Mediamarkt de accessoires gaat uitleveren vanaf 22.11?
De console zelf hebben ze netjes op 2014 staan, maar de accessoires - zoals bijvoorbeeld een controller met play&charge voor EUR55 - hebben ze staan voor levering vanaf 21.11. Wel interessant!

2430Wp ZW

• shoombak
  • Niet online
Ik ben echt heel benieuwd of microsoft.de mijn console vrijdag gaat leveren :9

• BlackwaterEl1te
shoombak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:05:
Ik denk dat iedereen dat is :p

Anoniem: 633

Mochten er nog mensen zoeken, tesco UK heeft nog consoles, weet alleen niet of ze verschepen naar NL.

http://www.mcvuk.com/news...irst-served-basis/0124603

• Silversin
Ik had eigenlijk gehoopt dat Amazon FR vandaag mn console zou sturen, zo lekker gegarandeerd op releasedag binnen. Ben benieuwd of het ze lukt binnen 1 dag.

Anoniem: 415540

Had de Xbox One bij Saturn in Kleve gepreordered per telefoon 2,5 maand geleden, onlangs nog gebeld of ik nog op de lijst stond, nou was zo.

Vandaag werd ik gebeld dat ze niet kunnen leveren omdat ze te weinig xboxen binnenkrijgen WTF??????
Maanden naar toe geleefd, vrije dag opgenomen, klaar om naar Duitsland te rijden, nu geen xbox?

Iemand nog tips langs de grens waar ik terecht zou kunnen voor een xbox?
Desperate!!!!
Anoniem: 633 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:00:
Mochten er nog mensen zoeken, tesco UK heeft nog consoles, weet alleen niet of ze verschepen naar NL.

http://www.mcvuk.com/news...irst-served-basis/0124603
Pas op met deze zaak, zoek maar eens op shopreviews, veel leveringen worden simpelweg niet bezorgd !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Mensen die meerdere hebben gereserveerd of naar Duitsland gaan vrijdag pm me!
Dank!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-01 09:55
Anoniem: 415540 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:09:
Mensen die meerdere hebben gereserveerd of naar Duitsland gaan vrijdag pm me!
Dank!
Ik rij vrijdagmorgen naar Duitsland maar heb niets gereserveerd. Ben nog op zoek naar een goede plek. Zat zelf te denken aan Nordhorn. Wellicht iemand anders nog ideeën?

WillemsTM schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:12:
[...]

Ik rij vrijdagmorgen naar Duitsland maar heb niets gereserveerd. Ben nog op zoek naar een goede plek. Zat zelf te denken aan Nordhorn. Wellicht iemand anders nog ideeën?
Kun je niet beter eerst bellen naar een paar zaken? Je kunt via Google en dan zoeken via maps op winkel langs de grens. Vandaag wat Saturns en Media Markten gebeld, morgen wat Gamestops...

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:50
Wellicht overheen gelezen maar zijn Games en accessoires wel in Nederland te verkrijgen rond launch of ook echt pas rond NL Launch?

Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 02:57

danplo

The Force is strong with me

shoombak schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:05:
Ik ben ook erg benieuwd, voorlopig is het helaas nog angstaanjagend stil rond mijn betaling via Paypal.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

m00n schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:41:
Wellicht overheen gelezen maar zijn Games en accessoires wel in Nederland te verkrijgen rond launch of ook echt pas rond NL Launch?
Schijnt dat mediamarkt en gamemania wel games (en accesoires ?) op voorraad hebben volgende week.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:25
justifire schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:41:
[...]

Schijnt dat mediamarkt en gamemania wel games (en accesoires ?) op voorraad hebben volgende week.
Bol.com ook.
Kreeg mail dat de xbox niet geleverd kan worden }:O
Maar games mogelijk wel. Ze gaven niet aan welke...

• joker nl
  • Niet online
Volgens de datums bij bol.com zijn deze games beschikbaar op 22-11-2013:
COD Ghost
AC Black Flag

Ik heb zelf COD Ghost besteld bij saturn.nl voor €60, stond bij voor 22:00 besteld volgende dag binnen.
Eergister besteld nog steeds geen bericht gehad, telefoonnummers op de website kloppen niet :(

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-01 09:55
Anoniem: 415540 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:25:
[...]

Kun je niet beter eerst bellen naar een paar zaken? Je kunt via Google en dan zoeken via maps op winkel langs de grens. Vandaag wat Saturns en Media Markten gebeld, morgen wat Gamestops...
Ja heb al wel wat belletjes gedaan naar verschillende zaken. Veel kunnen niet duidelijk zeggen of er nog consoles zijn voor de vrije verkoop of alleen voor de pre-orders. Vandaar dat ik nog aan het twijfelen ben. Google+maps+route uitstippelen gaat wel lukken;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Amazon UK lijkt, vooralsnog, ook geen games op tijd te kunnen leveren. Althans de vier die ik besteld heb (BF4, DR3, Ryse en NFS:Rivals) zijn allen niet verstuurd en worden volgens de chat op zijn vroegst morgen verstuurd, terwijl ik extra 25 euro betaald heb voor 1 day shipping en levering op releasedatum.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• shoombak
  • Niet online
iemand al een verzendbevestiging van microsoftstore.de?

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 08:07
shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:37:
nee

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:25
shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:37:
Nope

• Phusebox
Voordat iedereen ze gaat stalken: Microsoft.de chat bevestigde net dat de pakketten vandaag verstuurd gaan worden en morgen afgeleverd zullen worden. Waarschijnlijk volgt de tracking link later vandaag of vanavond pas als alles gescand wordt en de vrachtwagen ingaat.

• xNikobellicx
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:51:
Voordat iedereen ze gaat stalken: Microsoft.de chat bevestigde net dat de pakketten vandaag verstuurd gaan worden en morgen afgeleverd zullen worden. Waarschijnlijk volgt de tracking link later vandaag of vanavond pas als alles gescand wordt en de vrachtwagen ingaat.
geld dit ook voor de nederlandse bestellingen ?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:47
Ik denk het wel, met het enige punt dat het dan morgen pas bij postnl ofzo in de sorteer centra komt en op zijn vroegst zaterdag uitgeleverd.

Ik zit er zelf aan te denken om naar de Saturn of Media Markt in Aachen te gaan.
Ook nog niet zeker of ik buiten Forza nog een ander spel in fysieke vorm zou mee nemen of kijk om het digitaal te doen. Dead Rising hebben ze sowieso niet.

• Xenophoben
Amazon.co.uk heeft mijn battlefield 4 vannacht verzonden.
Verder amazon.fr xbox:
STATUS: In voorbereiding voor de scheepvaart
Laatste voorstelling: Ontvangst van de order - 14 november, 13 09:25:31
BESCHRIJVING: Uw zending wordt verwerkt. Wij sturen je een e-mail wanneer het wordt verscheept. U kunt steeds om annulering als u van gedachten zijn veranderd.

• Phusebox
LOTG schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:01:
Ik denk het wel, met het enige punt dat het dan morgen pas bij postnl ofzo in de sorteer centra komt en op zijn vroegst zaterdag uitgeleverd.

Ik zit er zelf aan te denken om naar de Saturn of Media Markt in Aachen te gaan.
Ook nog niet zeker of ik buiten Forza nog een ander spel in fysieke vorm zou mee nemen of kijk om het digitaal te doen. Dead Rising hebben ze sowieso niet.
Gezellig, doen, er komen meer tweakers naar de MM in Aken, ik zelf incluis.
xNikobellicx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:53:
[...]

geld dit ook voor de nederlandse bestellingen ?
Ja, mijn bestelling is een Nederlandse bestelling. Het wordt rechtstreeks vanuit het magazijn met UPS verstuurd, niet met PostNL.
Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:03:
Amazon.co.uk heeft mijn battlefield 4 vannacht verzonden.
Verder amazon.fr xbox:
STATUS: In voorbereiding voor de scheepvaart
Laatste voorstelling: Ontvangst van de order - 14 november, 13 09:25:31
BESCHRIJVING: Uw zending wordt verwerkt. Wij sturen je een e-mail wanneer het wordt verscheept. U kunt steeds om annulering als u van gedachten zijn veranderd.
Had jij 1 day delivery?

[Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2013 09:07]

Anoniem: 535956

LOTG schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:01:
Ze staan opgeslagen in Eindhoven volgens mij. Dus dat komt gewoon vanavond aan in de sorteercentra van PostNL lijkt me.

• xNikobellicx
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:07:
[...]

Gezellig, doen, er komen meer tweakers naar de MM in Aken, ik zelf incluis.

[...]

Ja, mijn bestelling is een Nederlandse bestelling. Het wordt rechtstreeks vanuit het magazijn met UPS verstuurd, niet met PostNL.

[...]

Had jij 1 day delivery?
leverd UPS wel in 1 dag ?

• Thijmen
  • Laatst online: 25-05 13:19
Gaan er nog meer tweakers morgen naar de MM Nordhorn? :)

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:50
Ja UPS bezorgt morgen de Microsoftstore bestellingen, dat is mij ook verteld gisteren door de Nederlandse Microsoft helpdesk. Mijn BF4 vanuit Amazon.co.uk is delayed, ik ben benieuwd of ik deze vnadaag nog krijg, maar morgen is voor mij ook vroeg genoeg.

• SunnieNL
Anoniem: 535956 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:08:
[...]

Ze staan opgeslagen in Eindhoven volgens mij. Dus dat komt gewoon vanavond aan in de sorteercentra van PostNL lijkt me.
Nee, microsoft store levert altijd alles af via UPS. Vaker daar zaken besteld, altijd met UPS afgeleverd.
De kans is idd groot dat hij vanuit distributiecentrum in Eindhoven verstuurd wordt.

Amazon.co.uk heeft vandaag het geld voor mijn games van de creditcard afgeschreven. Heb daar een 1-day delivery aktief, dus ben benieuwd of ze dat gaan redden. Maar mogelijk verzend die ook games al vanuit hun distributiecentrum in Nederland (weet dat ze dat bij bluray's etc. al doen)

• Phusebox
SunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:11:
[...]

Nee, microsoft store levert altijd alles af via UPS. Vaker daar zaken besteld, altijd met UPS afgeleverd.
De kans is idd groot dat hij vanuit distributiecentrum in Eindhoven verstuurd wordt.

Amazon.co.uk heeft vandaag het geld voor mijn games van de creditcard afgeschreven. Heb daar een 1-day delivery aktief, dus ben benieuwd of ze dat gaan redden. Maar mogelijk verzend die ook games al vanuit hun distributiecentrum in Nederland (weet dat ze dat bij bluray's etc. al doen)
Bij mij hebben dus alles on hold gezet vanwege 1 van de 4 games... daar betaal je dan 20 pond verzendkosten voor. Hoop maar dat het morgen aankomt, anders ga ik echt niet die 20 pond betalen. Stuur ik alles desnoods retour.

• SunnieNL
Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:12:
[...]

Bij mij hebben dus alles on hold gezet vanwege 1 van de 4 games... daar betaal je dan 20 pond verzendkosten voor. Hoop maar dat het morgen aankomt, anders ga ik echt niet die 20 pond betalen. Stuur ik alles desnoods retour.
Dan heb je vermoedelijk aangevinkt dat ze de games moeten bundelen bij je bestelling. Dat doet hij automatisch als je de winkelmand gebruikt. Stuur ze een mailtje of pas de order aan dat ze dat niet moeten doen, dan heb je nog kans dat ze de 1ste 3 games alsnog gaan versturen.
(mailtje is praktischer denk ik.. met verzoek de order te splitsen in de 3 die je al op voorraad zijn en de 1ne die dat nog niet is)

• Phusebox
SunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:17:
[...]

Dan heb je vermoedelijk aangevinkt dat ze de games moeten bundelen bij je bestelling. Dat doet hij automatisch als je de winkelmand gebruikt. Stuur ze een mailtje of pas de order aan dat ze dat niet moeten doen, dan heb je nog kans dat ze de 1ste 3 games alsnog gaan versturen.
(mailtje is praktischer denk ik.. met verzoek de order te splitsen in de 3 die je al op voorraad zijn en de 1ne die dat nog niet is)
Ja, maar dan betaal je 2x 20 pond 8)7

Edit: het blijkt dus, zoals je in het XBO topic zei, dat het vanuit twee warenhuizen komt, vandaar dat het lijkt alsof ze een order tegenhouden.

[Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2013 09:31]

• Silversin
Amazon.fr:
X1: En préparation pour expédition

Amazon.co.uk
Ghosts: in transit
Ac4 & BF4: dispatching now

• ruudonline
Even een korte vraag: Ik over 2 weken naar de VS. Kan ik daar gewoon de Xbox One spellen kopen en die hier gebruiken? Alle spellen zijn toch regio vrij? Ze daar kopen als ik er toch ben is waarschijnlijk goedkoper dan ze importeren uit de UK bijvoorbeeld.

• Xepos
  • Laatst online: 20:56
ruudonline schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:37:
Even een korte vraag: Ik over 2 weken naar de VS. Kan ik daar gewoon de Xbox One spellen kopen en die hier gebruiken? Alle spellen zijn toch regio vrij? Ze daar kopen als ik er toch ben is waarschijnlijk goedkoper dan ze importeren uit de UK bijvoorbeeld.
Als je het topic door leest of het andere XBO doorleest dan kun je meerderemalen lezen dan dit gewoon kan en geen probleem is.

• Xenophoben
Jup!
woeiii wat begint het te kriebelen zeg!

[Voor 11% gewijzigd door Xenophoben op 21-11-2013 09:53]

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Zit zwaar te twijfelen om morgen naar Duitsland te rijden en een Xbox aan te schaffen. Weet iemand hoe het zit met de FIFA14 die erbij geleverd wordt? Is dit de Duitse versie bijvoorbeeld of gewoon de Engelse/Internationale?

• Xenophoben
Heeft iemand van jullie toevallig een controller of game besteld bij saturn? Er staat, vandaag besteld morgen in huis. Klopt dit?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:47
@DC Vogelaar
Je krijgt een key om hem te downloaden, en ik kan mij goed voorstellen dat het gewoon de EU versie van Fifa is, die dus multilanguage is en zich zal aanpassen aan je instellingen op de Xbox.

Er zit niet veel blood and gore in Fifa, dus geen reden om een "Duitse" versie speciaal uit te brengen.

Als ik het goed heb moet je wel je xbox instellen op een land wat de store live heeft, dus als de keys niet landgebonden zijn zou ik voor de UK kiezen. Dan weet je ook bijna zeker dat het engels is, en dat er geen spellen niet in de store staan (zoals Dead Rising 3).

[Voor 32% gewijzigd door LOTG op 21-11-2013 09:57]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:55:
Heeft iemand van jullie toevallig een controller of game besteld bij saturn? Er staat, vandaag besteld morgen in huis. Klopt dit?
Zojuist besteld (controller), nu hopen dat hij morgen binnen is :)
Bedankt voor de tip in ieder geval!

Tomorrow is not today!

• Xenophoben
Zou je hier kunnen posten als je een verzendbevestiging krijgt

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Komt goed!

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 2 3 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee