Wel goedkoop, incl play en charge kitSpacey23 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:01:
[...]
Zojuist besteld (controller), nu hopen dat hij morgen binnen is![]()
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Even een klein vraagje. Ik ben van plan om bij amazon.fr een xbox one te bestellen. Welke levert met een levertijd van 1 werkdag. Dus vrijdag of zaterdag binnen.
Nu vroeg ik me af. Ik heb van de week Ghosts gedownload op mijn 360, zit daar ook de one upgrade aanvast ( ziet ie dat via het Xbox account ) of heb ik dalijk een xbox zonder spellen?
Nu vroeg ik me af. Ik heb van de week Ghosts gedownload op mijn 360, zit daar ook de one upgrade aanvast ( ziet ie dat via het Xbox account ) of heb ik dalijk een xbox zonder spellen?
(Source IGN)Activision is running a program called the Xbox Game Ahead Program. Under this program, you can purchase a disc-less dual-license digital version of the game that allows you to register the game on an Xbox 360 and an Xbox One, linked to your gamertag. This version is set to cost $69.99.
Call of Duty: Ghosts is also available to download to the Xbox 360 for $59.99. If you go on to purchase an Xbox One, you can purchase the Xbox One version for only $10 until March 31, 2014.
Dus als het goed is wel. Onthoud dat je de goede locatie voor de store moet kiezen, dat is heel even een onduidelijk punt, maar volgens IGN NL zou het moeten werken ook als je achteraf terug switched naar NL.
Ik weet ook niet of dit helemaal goed gaat, maar je kunt hier al digitale games kopen voor de One, als je dan de regio van je one morgen naar Ierland zet moet het werken lijkt me?
https://store.xbox.com/en-IE/
Zeker goedkoop, daarom ben ik ook benieuwd of het wel klopt en of hij morgen wel bezorgt zal worden.joffrey19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:19:
[...]
Wel goedkoop, incl play en charge kit
Tomorrow is not today!
Dan kun je beter tot morgen wachten en het dan op de console zelf proberen, eerder kun je het toch niet downloaden.shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:34:
Ik weet ook niet of dit helemaal goed gaat, maar je kunt hier al digitale games kopen voor de One, als je dan de regio van je one morgen naar Ierland zet moet het werken lijkt me?
Dan zou het wel eens kunnen dat sommige vandaag hun Xbox One al aankrijgen. Zou leuke verassing zijn, want na dat nieuws van gisteren dat Duitsers ze eerst kregen, begin ik bang te worden dat ik er geen zal hebben morgenSunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:11:
[...]
Nee, microsoft store levert altijd alles af via UPS. Vaker daar zaken besteld, altijd met UPS afgeleverd.
De kans is idd groot dat hij vanuit distributiecentrum in Eindhoven verstuurd wordt.
Zodra je inlogt krijg je:shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:34:
Dus ik ben ergens bang dat het op de Xbox One morgen ook niet gaat lukken, ook al zet je de regio van je console op Ierland.De Xbox One Games Store wordt op dit moment niet ondersteund in je regio.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2013 10:59 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik kan nieteens inloggenPhusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:58:
[...]
Zodra je inlogt krijg je:
[...]
Dus ik ben ergens bang dat het op de Xbox One morgen ook niet gaat lukken, ook al zet je de regio van je console op Ierland.
Ik komt hierzo.Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:58:
[...]
[...]
Dus ik ben ergens bang dat het op de Xbox One morgen ook niet gaat lukken, ook al zet je de regio van je console op Ierland.
Battlefield 4™
€69.99 including VAT
You will be charged immediately. There are no refunds. This transaction is subject to the Xbox Live terms of use.
Toen ben ik maar gestopt.
IGN NL Import guide
Kan ik online gaan?
Jazeker. Zolang je Xbox LIVE hebt, is het mogelijk om online te gaan. Hoogstwaarschijnlijk krijg je tijdens de eerste installatie de optie om je huidige Xbox LIVE-account te importeren. De locatie van je account zal niet veel hoeven uit te maken, want de Xbox One kijkt in tegenstelling tot de Xbox 360 alleen naar de ingestelde locatie en niet naar waar je account vandaan komt. Sommige apps gaan wel werken via de geo-locatie van je ip-adres en zullen op dat moment dus nog niet werken.
Hoe kan ik DLC gaan kopen?
Lastig puntje, want voor ons is de mogelijkheid om via creditcards te betalen een tikkeltje moeilijk. Zodra je via een creditcard wil gaan betalen, moet het adres van de kaart zich namelijk in het desbetreffende importland bevinden. Koop je dus een Xbox One in Frankrijk, dan moet het adres van de creditcard zich ook in Frankrijk bevinden. Ook krijg je - naast het lokale dashboard - de Marketplace van het locatieland te zien. Wil je dan toch echt die Pink Centurion DLC kopen voor Ryse? Dan kan het een oplossing zijn om prepaid-kaarten te kopen in het land van herkomst.
[ Voor 27% gewijzigd door LOTG op 21-11-2013 11:06 ]
in je netwerkinstellingen custom dns instellen en die van een ierse isp gebruiken?Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:58:
[...]
[...]
Bears and Bulls
Verwijderd
Maar het zou dus wel gewoon moeten lukken met een MSP card van bv offgamers, die 37 Euro kost en 50 Euro waard is?
Dat is veruit de beste optie, en zou enige problemen toch moeten ontlopen lijkt me.
Dat is veruit de beste optie, en zou enige problemen toch moeten ontlopen lijkt me.
Nee dat komt omdat hij de Nederlandse store op zijn PC bezocht heeft en de cookies die nu aanhouden als locatie.mindcre8r schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:14:
[...]
in je netwerkinstellingen custom dns instellen en die van een ierse isp gebruiken?
Maar je zit nog steeds met het probleem dat de credit card gebruikt word voor de locatie. Ik zie mijn credit card namelijk niet in de lijst op de Ierlandse site.
Zijn die dingen dan nog geldig? Ze zijn toch van MS Points afgestapt? Interessant als het inderdaad werkt, x2 zou dan 100 euro zijn, goed genoeg om minstens 1 spel te kopen en nog geld over te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:16:
Maar het zou dus wel gewoon moeten lukken met een MSP card van bv offgamers, die 37 Euro kost en 50 Euro waard is?
Zijn er hier meer mensen die de Xbox One bij otto.de besteld hebben (de Forza met extra controller versie heb ik)? Nu nog steeds de status "leverbaar binnen een week"
Gamertag for Xbox: R0SSI
Hmm geen last van, ik login op de NL xbox site, ga vervolgens naar die Ierse store en kan de spellen kopenPhusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:58:
[...]
[...]

Ja, maar die add credit card button is het probleem. Dus prepaid cards of paypal (dat zou ook moeten kunnen) zouden een oplossing zijn.
De cookie defCulture voor xbox.com houd de setting voor het land bij.
De cookie defCulture voor xbox.com houd de setting voor het land bij.
[ Voor 21% gewijzigd door LOTG op 21-11-2013 11:45 ]
65€ is wel veel, hoop dat er sites komen met codes voor digitale games
Dat zijn dezelfde advies prijzen als voor de PS3, PS4 en xbox 360 volgens mij.
Veel winkels verkopen standaard onder deze prijs. Maar zoals hier boven vermeld, prepaid cards kun je online goedkoper scoren (check wel dat ze voor EU zijn), en daarmee de prijs drukken.
Veel winkels verkopen standaard onder deze prijs. Maar zoals hier boven vermeld, prepaid cards kun je online goedkoper scoren (check wel dat ze voor EU zijn), en daarmee de prijs drukken.
De xbox360 heeft ook de mogelijkheid via PayPal te betalen. Kan me niet voorstellen dat ze dat bij de xbox one er weer uit gehaald hebben.
PayPal is 'regio vrij' volgens mij. Als je andere currenty hebt dan zet hij het bij betalen on the fly om.
PayPal is 'regio vrij' volgens mij. Als je andere currenty hebt dan zet hij het bij betalen on the fly om.
[ Voor 28% gewijzigd door SunnieNL op 21-11-2013 11:53 ]
Hier hetzelfde, besteld op 11-11.R0SSI schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
Zijn er hier meer mensen die de Xbox One bij otto.de besteld hebben (de Forza met extra controller versie heb ik)? Nu nog steeds de status "leverbaar binnen een week"
Staat ook in het topic / de topics. Otto.de levering wordt verwacht in week 49 op z'n vroegst. Week 50-51 is waarschijnlijker.
Het zou wel heel fijn als in de microsoft.de store in ieder geval de order van 'backordered' af zou gaan...
voel me echt als een kind die zenuwachtig is voor sinterklaas en elke keer naar de deur rent om te kijken of er al wat is en of die wel langs komt...
voel me echt als een kind die zenuwachtig is voor sinterklaas en elke keer naar de deur rent om te kijken of er al wat is en of die wel langs komt...
65 euro dus? Dat valt me nog niet tegen. CoD Ghosts kost voor de 360 op dit moment 69,99 online, dus had verwacht dat de One games ook zoiets gingen wordenshoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:37:
[...]
Hmm geen last van, ik login op de NL xbox site, ga vervolgens naar die Ierse store en kan de spellen kopen
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb vandaag nog contact gehad met MS.de. Volgens hun gaat er gewoon morgen geleverd worden. Verzend bevestiging zou tegen vanavond komen.SunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:56:
Het zou wel heel fijn als in de microsoft.de store in ieder geval de order van 'backordered' af zou gaan...
Dat zou mooi zijn, nog even wachten dus!Munky711 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:04:
[...]
Heb vandaag nog contact gehad met MS.de. Volgens hun gaat er gewoon morgen geleverd worden. Verzend bevestiging zou tegen vanavond komen.
nog altijd geen verzend bevestiging gehad van amazon.fr
Amazon.co.uk maakt zich op voor verzending zo te zien. Had vanochtend nog 4 knoppen naast de order om deze aan te kunnen passen (verzendmethode, aantallen) en die zijn nu verdwenen. Heb nu alleen nog Track en Cancel knoppen.Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:11:
nog altijd geen verzend bevestiging gehad van amazon.fr
Amazon.de kan je een dayone edition bestellen op dit moment > http://www.amazon.de/gp/p...&smid=A3JWKAKR8XB7XF&tag=
no thanks!
no thanks!
Waarom niet? Ziet er prima uit....kyddil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:16:
Amazon.de kan je een dayone edition bestellen op dit moment > http://www.amazon.de/gp/p...&smid=A3JWKAKR8XB7XF&tag=
no thanks!
Denk dat hij wil zeggen: 'geen dank', als mensen zeggen 'dank je voor de link!' 
Ik zal nog dagje of wat extra moeten wachten, dat overleef ik ook nog wel
Ik zal nog dagje of wat extra moeten wachten, dat overleef ik ook nog wel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nou... ik begin het anders aardig zwaar te krijgen hahahaha....nog altijd niet verzonden... wel 1 day shipping gekozen bij amazon
Toch bedankt!kyddil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:16:
no thanks!
Ik heb het maar gedaan, was erg aan het twijfelen en vooral omdat de kans groot is dat ik voor niets in aachen sta.
Heb ik ook de tijd om te kijken hoe het met de spellen zit.
Alleen zit ik nu met Fifa, die raak ik natuurlijk niet kwijt.
Stel dat ik een pick-up adres kies om het te laten afleveren. Denken jullie dat ik hem morgen kan ophalen?kyddil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:16:
no thanks!
[ Voor 33% gewijzigd door WillemsTM op 21-11-2013 12:37 ]
Een pickup in DE? Misschien, dan moet je even kijken wat daar de opties voor zijn qua levertijd. Naar NL was het helaas alleen 2-3 dagen. Dus die komt pas volgende week, kan ik nog wel even op wachten.
Heb de gok maar gewaagd mocht ik er toch morgen een kunnen krijgen in Duitsland kan ik de bestelling altijd annuleren.LOTG schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:45:
Een pickup in DE? Misschien, dan moet je even kijken wat daar de opties voor zijn qua levertijd. Naar NL was het helaas alleen 2-3 dagen. Dus die komt pas volgende week, kan ik nog wel even op wachten.
Nee, maandag ophalen (vanmorgen zelf besteld met pick-up vlak over de grens).WillemsTM schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:36:
[...]
Stel dat ik een pick-up adres kies om het te laten afleveren. Denken jullie dat ik hem morgen kan ophalen?
Edit: Wellicht toch eerder, mijn order van vanmorgen staat nu al op het punt van verzenden namelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door RDMA op 21-11-2013 13:23 ]
Voor de mensen die nog FIFA 14 willen kopen:
58.89 euro
http://www.gamesync.nl/
Mijn broer heeft daar ook Battlefield 4(XBone) besteld en deze had hij gister binnen. Echt een prima service! Snelle levering en snel antwoord op je vragen.
58.89 euro
http://www.gamesync.nl/
Mijn broer heeft daar ook Battlefield 4(XBone) besteld en deze had hij gister binnen. Echt een prima service! Snelle levering en snel antwoord op je vragen.
Voor mensen die nog een Xbox One willen en vlakbij Enschede wonen, Je kan vandaag nog naar MM Munster rijden en een aanbetaling doen. Je bent dan nog verzekerd van een Xbox One morgen. Hier over kan je nog bellen +49 251 91950 voor de zekerheid.
Als je het niet erg vind om 100 euro extra te betalen, er zijn genoeg op Marktplaats die hun pre-order aanbieden of extra besteld hebben.
Als je het niet erg vind om 100 euro extra te betalen, er zijn genoeg op Marktplaats die hun pre-order aanbieden of extra besteld hebben.
Mijn Xbox One en Play&Charge kit staan ook klaar om verzonden te worden door Amazon.de 
Hup de wagen in met die zooi en gas op die lollie !!

Hup de wagen in met die zooi en gas op die lollie !!
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 13:21 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij mij staat er zelfs nog steeds leverbaar binnen 2 weken.S0epkip schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:53:
[...]
Hier hetzelfde, besteld op 11-11.
Staat ook in het topic / de topics. Otto.de levering wordt verwacht in week 49 op z'n vroegst. Week 50-51 is waarschijnlijker.
Waarschijnlijk veranderd dat morgen naar leverbaar binnen 1 week. (van 3 naar 2 weken was ook op vrijdag).
T is dat de bundle zo mooi is, anders had ik m bij Amazone besteld of bij Saturn/MM gehaald.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik ben doorgegaan met Killer Instinct €0,00joffrey19 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:01:
[...]
Ik komt hierzo.
Battlefield 4™
€69.99 including VAT
You will be charged immediately. There are no refunds. This transaction is subject to the Xbox Live terms of use.
Toen ben ik maar gestopt.
Will be downloaded the next time you log in with your Xbox One
Dan maak ik me ook niet meer druk over mijn tegoed, dit staat dus echt los van ongeacht welke Marketplace je je aankopen doet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vaag waarom kom ik er niet eens in. Je hebt je account gewoon op NL staan en gebruikt geen vpn?justifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:28:
[...]
Ik ben doorgegaan met Killer Instinct €0,00
Will be downloaded the next time you log in with your Xbox One![]()
Dan maak ik me ook niet meer druk over mijn tegoed, dit staat dus echt los van ongeacht welke Marketplace je je aankopen doet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
je kunt onderin de pagina switchen van lokatie. Bij mij sprong het ook telkens terug naar NLPhusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:30:
[...]
Vaag waarom kom ik er niet eens in. Je hebt je account gewoon op NL staan en gebruikt geen vpn?

Gewoon NL account, niks veranderd of zo, kon zo in 1 keer door.Phusebox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:30:
[...]
Vaag waarom kom ik er niet eens in. Je hebt je account gewoon op NL staan en gebruikt geen vpn?
Vaag, bij mij blijft die ook terug vallen in de nederlandse store. Zowel in IE, Metro-IE, Firefox als Chrome
Zojuist de Day One Editie bij Amazon.de besteld. Als het goed is maandag of dinsdag in huis. Morgen verwacht ik Forza 5 LE uit de UK. Let the game begin
XBL: Hypernova NL | YouTube
En nu is ie uitverkocht...kaperopdekust schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:42:
Zojuist de Day One Editie bij Amazon.de besteld. Als het goed is maandag of dinsdag in huis. Morgen verwacht ik Forza 5 LE uit de UK. Let the game begin
Ok, dat is snel gegaan dan!
XBL: Hypernova NL | YouTube
tweakers ftw... hahaha amazon leeg gekocht ^.^
De cookie defCulture voor xbox.com houd de setting voor het land bij.SunnieNL schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:41:
Vaag, bij mij blijft die ook terug vallen in de nederlandse store. Zowel in IE, Metro-IE, Firefox als Chrome
Die kun je in firefox weggooien en dan pakt hij de eerst volgende keer dat je op een store pagina komt die (dan blijft hij wel weer fanatiek op b.v. ierland staan tot je de cookie weer weg gooid).
ik zie nergens de Xbox One games staan ?shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:33:
[...]
je kunt onderin de pagina switchen van lokatie. Bij mij sprong het ook telkens terug naar NL
[afbeelding]
https://store.xbox.com/en-IE/Xbox-One/Games/xNikobellicx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:51:
[...]
ik zie nergens de Xbox One games staan ?
(voor ierland)
https://store.xbox.com/en...ff-4ca0-b5e2-112d7fd09830
In IE kun je dan Killer Instinct voor nop 'aanschaffen'. Chrome werkte bij mij ook niet.
In IE kun je dan Killer Instinct voor nop 'aanschaffen'. Chrome werkte bij mij ook niet.
Ik heb in chrome, do not track me aanstaan, misschien dat dat helpt.
ik zie dat mijn cc zojuist belast is... lijkt er toch op dat vandaag verzonden word door amazon.fr
Hier nog niet, maar ook pas 'net' besteld.. Wellicht vis ik dus net achter het net...Xenophoben schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:55:
ik zie dat mijn cc zojuist belast is... lijkt er toch op dat vandaag verzonden word door amazon.fr
Hier ook nog niks van de CC, zal vanavond / vannacht wel gebeuren, when it ships.
Is de Killzone bundel + cam + controller nog ergens bestelbaar?
[ Voor 9% gewijzigd door AMARONE op 21-11-2013 14:04 ]
waarom mijn status is vanochtend meteen aangepast.shoombak schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:09:
vooralsnog gebeurt er weinig op mijn microsoftstore.de account.. vrees het ergste.
dit staat er nu Status: BackOrdered Versenden
zucht..
nog altijd : ÉTAT D'AVANCEMENT : En préparation pour expédition
nog altijd : ÉTAT D'AVANCEMENT : En préparation pour expédition
Mijn status bij ms.de is ook niet veranderd. Had dan ook zojuist maar de day one bij amazon.de besteld maar nu zeuren ze over creditcard verficatie ofzoiets en ik moet ze een brief sturen...
Mijn Xbox One heb ik besteld bij Amazon.de en die staat al de hele dag op Levering voorbereiden.
De games die ik heb besteld bij Amazon.co.uk staan op Dispatching Now.
Geld van beide bestellingen is overigens al wel ingenomen via de creditcard.
[ Voor 18% gewijzigd door Gurty op 21-11-2013 14:17 ]
Versand in Kürze hier.Gurty schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:16:
Mijn Xbox One heb ik besteld bij Amazon.de en die staat al de hele dag op Levering voorbereiden.
Hmm, dat zou echt kut zijn als dat waar is....S0epkip schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:53:
[...]
Hier hetzelfde, besteld op 11-11.
Gamertag for Xbox: R0SSI
die status heb ik al maanden, maar CC nog niet aangerekendxNikobellicx schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:12:
[...]
waarom mijn status is vanochtend meteen aangepast.
dit staat er nu Status: BackOrdered Versenden
met verzenden erachter ?X-Fighter schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:42:
[...]
die status heb ik al maanden, maar CC nog niet aangerekend
Dat heb ik al een week staan.X-Fighter schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:42:
[...]
die status heb ik al maanden, maar CC nog niet aangerekend
oke raar dan weet ik het ook niet.hopen dan maar op goed nieuws
Inderdaad eronder
heb wel niet met live chat gesproken, ik krijg dat venstertje maar niet in mijn browser, zie dat nergens staan. Zelfs niet als ik x-aantal minuten wacht op die contact pagina
Voor zij die hun bestelling via Amazon.fr geplaatst hebben, amazon.fr is de Xbox one's aan 't verzenden mensen, almost there!
[ Voor 31% gewijzigd door TenaciousC op 21-11-2013 15:24 ]
Hebben jullie een mailtje gehad met verzendbevestiging ?
hehe, pure excitement, moest dit gewoon effe ventilerenRDMA schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:24:
Amazon.de ook al hoor, sinds vanmorgen al.
Yes, net... mail was eerder dan de status update op de amazon sitejustifire schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:25:
Hebben jullie een mailtje gehad met verzendbevestiging ?
Great, ga ik niet meer checken op de site, wacht de mail dan wel afTenaciousC schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:26:
[...]
Yes, net... mail was eerder dan de status update op de amazon site
de tijd gaat hier zo langzaam, voel me net een klein kind. Zit om de 5 minuten mijn mail te checken op een verzendbevestiging
Ik kan nu nog steeds de normale Xbox one bestellen op Amazon, Is er een reden om dit niet te doen?
Er staat leverbaar vanaf 22 november. Dus niet de day-one versie.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik heb hier nog altijd : ÉTAT D'AVANCEMENT : En préparation pour expédition
Wordt hij vandaag nog wel verzonden ?
mijn controlller en games zijn al onderweg zucht
Wordt hij vandaag nog wel verzonden ?
Als een paar witte letters op de console en de joypad je niets doen en je ook niet maalt om een day one achievement zou ik er zeker voor gaanhenkyyyyyyy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:32:
Ik kan nu nog steeds de normale Xbox one bestellen op Amazon, Is er een reden om dit niet te doen?
- Verzendkosten (8 euro ofzo)henkyyyyyyy schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:32:
- Duurt te lang (levering in NL is waarschijnlijk pas volgende week)
- Je wil een value pack met spel (bundels zijn goedkoper dan console + spel)
- Je hebt een hekel aan Duits
- Je wilt graag een paar witte letters op je console en een achievement.
Ooh ja

Was ik al weer vergeten, heb er ook niets mee
Ja die zit er helaas bij in plaats van Forza.
Oke bedankt allen! 
Witte letters en een achievement maken mij niet zoveel uit.
Tot volgende week kan ik best wachten, als ik hem maar voor kerst heb. (ook al begint het aardig te kriebelen)
8 euro verzendkosten is toch altijd goedkoper dan naar Duitsland rijden en met lege handen staan.
Witte letters en een achievement maken mij niet zoveel uit.
Tot volgende week kan ik best wachten, als ik hem maar voor kerst heb. (ook al begint het aardig te kriebelen)
8 euro verzendkosten is toch altijd goedkoper dan naar Duitsland rijden en met lege handen staan.
Dat laatste hangt er vanaf, als je alleen voor een xbox one gaat dan ja.
Indien je het verkoopt als zijnde dagje uit aan vriendin/vrouw/vriend/etc. dan heb je nog de pech dat je betaald voor het shoppen erna.
Indien je het verkoopt als zijnde dagje uit aan vriendin/vrouw/vriend/etc. dan heb je nog de pech dat je betaald voor het shoppen erna.
Hahaha ja inderdaadLOTG schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:43:
Dat laatste hangt er vanaf, als je alleen voor een xbox one gaat dan ja.

Grappig, vannochtend nog even Dead Rising 3 bij Amazon.co.uk besteld, die is vanaf vanmiddag verzonden.
Maar mijn pakket met Ryse, Forza 5 en een controller staat nog op Dispatching Now.
Voor mijn Xbox One bij Amazon.de staat al de hele dag op voorbereiding.
Het enige verschil is dat Dead Rising 3 via de Super Saver komt en de andere twee bestellingen heb ik voor het verzenden betaald.
[ Voor 0% gewijzigd door Gurty op 21-11-2013 15:47 . Reden: Spelfout ]
Misschien handig voor degenen die morgen op Xbox jacht gaan om af en toe eens te checken :
InsideGamer start morgen een zoektocht naar de Xbox One
Nieuws | 21 november 2013 -
De Xbox One slaat in eerste instantie ons kikkerlandje over, maar dat weerhoudt ons er niet van om er één te halen. Stiekem hebben we er al eentje in Frankrijk besteld, die dit weekend binnenkomt, maar 'FOR SCIENCE' gaan we morgen ook naar Duitsland toe om te kijken of we daar nog iets kunnen scoren.
Arthur en Ron pakken de benenwagen en reizen af naar het Oosten. Onderweg naar Duitsland worden er een paar stops in Nederland gemaakt om te kijken of de spelcomputer wellicht al bij een paar gespecialiseerde shops te vinden is. Deze avonturen gaan we via social media (#X1tripIG) en een blog op InsideGamer met jullie delen. Morgen kun je heel dag op InsideGamer zien of we aan een Xbox One kunnen komen!
InsideGamer start morgen een zoektocht naar de Xbox One
Nieuws | 21 november 2013 -
De Xbox One slaat in eerste instantie ons kikkerlandje over, maar dat weerhoudt ons er niet van om er één te halen. Stiekem hebben we er al eentje in Frankrijk besteld, die dit weekend binnenkomt, maar 'FOR SCIENCE' gaan we morgen ook naar Duitsland toe om te kijken of we daar nog iets kunnen scoren.
Arthur en Ron pakken de benenwagen en reizen af naar het Oosten. Onderweg naar Duitsland worden er een paar stops in Nederland gemaakt om te kijken of de spelcomputer wellicht al bij een paar gespecialiseerde shops te vinden is. Deze avonturen gaan we via social media (#X1tripIG) en een blog op InsideGamer met jullie delen. Morgen kun je heel dag op InsideGamer zien of we aan een Xbox One kunnen komen!
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 21-11-2013 15:50 ]
Ik had me voor genomen om vlak voor kerst richting duitsland te gaan. Om dan voor me zelf voor kerst een Xbox One cadeau te doen... Maar het kriebelt toch om eerder te gaan! Welke winkel ketens heb je in duitsland die ze verkopen? Ik hoorde Gamestop en de MS store zelf. Iemand nog meer?
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik denk dat Markus ondertussen gek aan het worden is met al die vragen van ons en sterk uit kijkt naar het weekend.
Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.