Toon posts:

[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 10:08
Dit topic zat er natuurlijk aan te komen.

Mijn Xbox vandaag ontvangen en helaas moeten constateren dat er een defect in zit.

Tijdens het updateproces valt die uit en moet ik hem zelf opnieuw opstarten waarbij het procesvoortgang van de update helaas verloren gaat waardoor ik geen stap verder kom.

Ticket aan gemaakt via de Nederlandse support afdeling van Microsoft. UPS ticket gekregen, hopelijk komen ze hem ophalen voor verzending naar de reparatieafdeling in Europa.

Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.

*Update*

Opgehaald 18-12

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:49

BM

Moderator Spielerij
Ik hou dit topic met grote interesse in de gaten. Mijn X1 vertoond vanaf dag 1 in sommige games (met name Forza) grafische glitches. Niet heel ernstig, maar genoeg om 'm een keer terug te sturen. Komende 2 weken vakantie en dan wil ik 'm niet kwijt, maar begin volgend jaar een keer opsturen. Benieuwd hoe snel dat gaat.

Xbox
Even the dark has a silver lining

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-06 18:38
"Microsoft ontraadt importeren Xbox One".. Toch vind ik dat geen excuus van Microsoft om niks te doen aan niet werkende geïmporteerde X1's. Mooi dat er al Nederlandse support is voor de X1.

Ik wacht in ieder geval totdat hij in Nederland te koop is. Zijn alle kinderziektes eruit, fatsoenlijke exclusives te koop en Nederlandse Kinect (hoop ik).

@BM Weet je zeker dat 't aan je Xdoos ligt en niet het spel zelf?

[Voor 8% gewijzigd door tweegroenethee op 17-12-2013 22:30]

• AnthonyR
17-12 serviceticket aangemaakt
18-12 opgestuurd
20-12 door UPS op bestemming afgeleverd
23-12 status ontvangen en in behandeling

Hopelijk krijg ik hem nog voor het nieuwe jaar terug.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op die site van myservice.xbox.com. Hoef je toch niet in je profiel je echte adres hebben staan toch? En je mag toch ook gewoon een andere account gebruiken die je niet gebruikt voor xbox live enzo?

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

Stefan©

Toet toet

Helaas heb ik een defecte disc drive. ;( Zodra ik een willekeurige disc in de drive stop maakt het ding geluiden alsof de disc door een versnipperaar gaat. De disc wordt na een tijdje weer uitgespuugd.

Ik ga hem volgende week aanbieden ter reparatie. Eerst komend weekend en oud/nieuw nog even genieten van de games.

Overigens ben ik niet de enige:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uUXl8OLQ1Rg]

• AnthonyR
Vermoedelijk is de reperateur dicht tijdens week van de jaarwisseling. Op 27-12 is er een UPS ticket aangemaakt voor het terug verzenden naar mij toe. Enkel is er nu nog niks gebeurd, geen voortgang.

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Ik heb mijn Xbox One toch afgelopen maandag op laten halen door UPS. Wilde toch liever zo snel mogelijk een 100% correct werkende Xbox.

Update 9-1-2014
Verloop tot nu toe:
Vr 27-12: Ticket aangemaakt via myservice.xbox.com
Ma 30-12: Opgehaald door UPS
Vr 03-01: Door UPS afgeleverd bij reparateur in Tsjechië
Ma 06-01: Status ontvangen en in behandeling
Di 07-01: Verzendbevestiging + UPS track trace ontvangen
Do 09-01: Vervangende console thuis afgeleverd :) (op 08-01 verzonden vanuit Frankfurt DE)

[Voor 32% gewijzigd door Stefan© op 09-01-2014 10:44]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:48
De fan begint me nu wel te ergeren. Volume hoger zetten heeft al geen zin meer. Net een ticket aangemaakt, morgenochtend versturen :)

• airell
  • Laatst online: 21-05 11:46
Hoe hebben jullie het UPS ticket gekregen?

Een vriend van me heeft een defecte PSU, via de support site eea ingevuld, de mededeling gekregen om hem op te sturen, maar geen UPS ticket of iets degelijks ontvangen...?

• Silversin
Inloggen op myservice.xbox.com/nl en onder het kopje orders kun je je transportetiket weer afdrukken.
Console vandaag afgegeven bij UPS. Kijken hoe lang het duurt, gelukkig heb ik mijn 360S nog.

edit 10/1
6/1 ticket aangemaakt
7/1 opgestuurd
9/1 afgeleverd door UPS
10/1 Status: Product ontvangen door servicecentrum

Ben benieuwd of ik hem volgende week al terug kan krijgen.

[Voor 31% gewijzigd door Silversin op 10-01-2014 19:00]

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57
Mijn Kinect is ermee opgehouden en heb dus een order aangemaakt. Label geprint.

Update:

7/1 ticket aangemaakt en ophaalafspraak UPS gemaakt
8/1 Defecte Kinect opgehaald
13/1 Defecte Kinect ontvangen @ CZ
15/1 Nieuwe Kinect opgestuurd vanuit DE
16/1 Nieuwe Kinect ontvangen

Dus: dinsdag kapotte Kinect ontdenkt, donderdag een week later een nieuwe in huis. Zonder kosten. Best oké!

:)

[Voor 83% gewijzigd door S0epkip op 16-01-2014 10:48]

2430Wp ZW

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Zoals eerder gemeld heb ik op 27-12 mijn Xbox One ter reparatie aangeboden ivm defecte disc reader. Afgelopen dinsdag (07-01) ontving ik een bevestiging dat er een console retour (naar mij) gestuurd zal worden. Vervolgens even ingelogd op myservice.xbox.com en zag dat er een ander serienummer geregistreerd staat. Ik krijg dus niet dezelfde console terug. Verder viel op dat ik mijn xbox heb opgestuurd naar Tsjechië (plaatsje nabij Praag), en dat de vervangende Xbox vanuit Frankfurt DE is verzonden.

Zoals het er nu naar uitziet kan ik komend weekend weer gamen :)

Edit: console thuis afgeleverd. Vanavond controleren of deze wel 100% in orde is.

[Voor 6% gewijzigd door Stefan© op 09-01-2014 10:45]

• AnthonyR
17-12 serviceticket aangemaakt
18-12 opgestuurd
20-12 door UPS op bestemming afgeleverd
23-12 status ontvangen en in behandeling
27-12 mail gekregen dat die retour gezonden is ( ups trackingscode deed niks )
31-12 werd er opeens nieuw ticket aangemaakt om een onderdeel te ontvangen
3-1 retour ticket aangemaakt door UPS
6-1 trackingscode kwam tot leven
7-1 xbox one ontvangen

Aardig wat geduld moeten opbrengen :)

[Voor 0% gewijzigd door AnthonyR op 10-01-2014 23:18. Reden: typfouten]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 20:34
7-1-2014 bedoel je,toch best snel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topic titel aangepast: [XBOX ONE] -> [XBO] i.v.m. uniformiteit met de andere XBO topics.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik heb een probleem met mijn power brick, het maakt namelijk een 'zoem' geluid. De Xbox staat in de slaapkamer en in de nacht hoor je dat heel erg. Nu heb ik eerst hierover gegoogled en zag dat veel mensen hier last van hadden.

Nu heb ik via myservice.xbox.com mijn Xbox One geregistreerd en een serviceorder geplaatst voor vervanging van de powerbrick. Ik kreeg een mail terug dat ik mijn powerbrick eerst moet gaan opsturen naar Tsjechie?!

Klopt dit? Moet ik het op eigen kosten sturen?

[Voor 3% gewijzigd door kyddil op 10-01-2014 13:17]

• BM

BM

Moderator Spielerij
kyddil schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:33:
Ik heb een probleem met mijn power brick, het maakt namelijk een 'zoem' geluid. De Xbox staat in de slaapkamer en in de nacht hoor je dat heel erg. Nu heb ik eerst hierover gegoogled en zag dat veel mensen hier last van hadden.

Nu heb ik via myservice.xbox.com mijn Xbox One geregistreerd en een serviceorder geplaatst voor vervanging van de powerbrick. Ik kreeg een mail terug dat ik mijn powerbrick eerst moet gaan opsturen naar Tsjechie?!

Klopt dit? Moet ik het op eigen kosten sturen?
Als het goed is heb je op die pagina ook de mogelijkheid om een prepaid UPS ticket te downloaden.

Edit: net mijn X1 afgeleverd bij UPS. Nu kan het grote wachten beginnen.

[Voor 5% gewijzigd door BM op 10-01-2014 19:59]

Xbox

• Silversin
oh wow, binnen 1 dag na ontvangst al teruggestuurd. Hoop dat het probleem is verholpen.

6/1 ticket aangemaakt
7/1 opgestuurd
9/1 afgeleverd door UPS
10/1 Status: Product verzonden naar klant (T&T werkt nog niet)
13/1 Track and Trace actief, morgenmiddag binnen.

[Voor 16% gewijzigd door Silversin op 13-01-2014 20:15]

• kyddil
BM schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:52:
[...]

Als het goed is heb je op die pagina ook de mogelijkheid om een prepaid UPS ticket te downloaden.

Edit: net mijn X1 afgeleverd bij UPS. Nu kan het grote wachten beginnen.
Onder mijn orders zie ik alleen 'bewijs opnieuw afdrukken', maar dat is niet een UPS ticket.

Mail die ik heb ontvangen staat er alleen:

'Stuur het product naar ons op

Neem contact op met de koerier om een afspraak te maken wanneer het niet-werkende product opgehaald kan worden. '

Kan echt nergens terug iets over UPS terugvinden :?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Order number: SR# xxxxxxxxxxx

Status: Order in progress
(Reprint Shipping Label )

Created date: Jan 6, 2014
Dit staat er bij mij als ik naar mijn openstaande orders ga.

Xbox

• kyddil
BM schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Dit staat er bij mij als ik naar mijn openstaande orders ga.
Dit heb ik dus niet, moet het gewoon op eigen kosten helemaal naar Tsjechie versturen. Lekker dan.

• S0epkip
kyddil schreef op maandag 13 januari 2014 @ 02:57:
[...]

Dit heb ik dus niet, moet het gewoon op eigen kosten helemaal naar Tsjechie versturen. Lekker dan.
Zoek nog even goed, er moet gewoon een label bij zitten.

Anders even contact opnemen danwel de service order cancellen en een nieuwe aanmaken (duurt minimaal 1 dag om de oude order te laten 'verlopen').

2430Wp ZW

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Accessoires (w.o. voeding, controllers) moeten op eigen kosten naar de reparateur worden verzonden. Alleen voor de console zelf krijg je een UPS label.

Zie hier conversatie van Xbox Support op twitter.

[Voor 7% gewijzigd door Stefan© op 16-01-2014 22:39]

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:27
Ik ga straks ook maar eens proberen om iets geregeld te krijgen voor mijn gamepad. Na twee uur gamen loopt de right trigger al aan en de right shoulder button reageert erg slecht. Richten daarmee vergt veel kracht in de vingers, anders doet hij steeds wel/niet/wel/niet. Dat flitst behoorlijk over het beeld haha

Update: Ik mag de controller op eigen kosten (€18,50) naar Tsjechië opsturen.. Denk dat ik het probleem maar gewoon accepteer

edit:
update

[Voor 20% gewijzigd door BizzieBis op 13-01-2014 18:49]

• kyddil
Lekker support van Microsoft dan.. Met mijn Surface tablet deden ze helemaal niet moeilijk.

• S0epkip
Stefan© schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:22:
Accessoires (w.o. voeding, controllers, kinect) moeten op eigen kosten naar de reparateur worden verzonden. Alleen voor de console zelf krijg je een UPS label.

Zie hier conversatie van Xbox Support op twitter.
Dat is niet waar.

Heb ook voor mijn Kinect gewoon een label gekregen.

2430Wp ZW

• Silversin
Console is terug, samen met 1 maand live. Werkt weer helemaal perfect :)

6/1 ticket aangemaakt
7/1 opgestuurd
9/1 afgeleverd door UPS
10/1 Status: Product verzonden naar klant (T&T werkt nog niet)
14/1 Console binnen

Binnen 7 dagen terug gekregen. Top service van Microsoft.

[Voor 64% gewijzigd door Silversin op 14-01-2014 20:23]

• BM

BM

Moderator Spielerij
De mijne is vanmiddag om 13:45 bij de reparateur aangekomen. Benieuwd wanneer ik weer bericht krijg :)

Xbox

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-06 04:22

Shoarma kip

IceDFire

Mailtje van MS teruggehad dat ze me een xbox 360 console opsturen. Serienummer is ook anders. Ik hoop dat het om een fout gaat, anders moet ik er nog achteraan bellen ook. Zit helaas op mijn werk, en de website werkt niet op mijn mobiel, kan het niet nakijken dus.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb ook zo'n mailtje gehad. Ga er vanuit dat dat wel goed komt, vast een standaardmailtje wat nog niet aangepast is voor de X1. Slordig, maar goed. Nu maar wachten tot ie bezorgd word :)

Xbox

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Je kunt op myservice.xbox.com zien welke devices er op jouw naam staan. Daar staat bij mij nu een Xbox One met een ander serienummer (die dus ook match met de Xbox One die ik terug heb gekregen, die er overigens als nieuw uit zag). Zolang daar niet ineens een vreemde Xbox 360 tussen staat zou ik mij geen zorgen maken.

Overigens heb ik geen mail gehad met het bericht dat de Xbox One onderweg is. Ik kreeg alleen een mail met daarin het bericht over een status wijziging. Vervolgens zag ik na inloggen op myservice.xbox.com dat mijn Xbox One retour richting mij was.

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Er staat op de site inderdaad nog dat het om een XBox One gaat. Nieuwe serienummer staat er ook bij. Vind het wel apart dat ze me een andere opsturen, misschien was er toch meer mis dan alleen een brakke ventilator.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-05 21:43
Shoarma kip schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:54:
Er staat op de site inderdaad nog dat het om een XBox One gaat. Nieuwe serienummer staat er ook bij. Vind het wel apart dat ze me een andere opsturen, misschien was er toch meer mis dan alleen een brakke ventilator.
Nieuwe opsturen is gewoonweg sneller. Al die 'defecte' Xbox One's gaan waarschijnlijk per lading terug naar de fabriek\wherever het gerepareerd word ;)

• Silversin
Hmm bij mij hebben ze de fan gerepareerd. Waarschijnlijk was het een losse schroef ofzo. Tenminste dat denk ik, want heb dezelfde console terug.

[Voor 19% gewijzigd door Silversin op 15-01-2014 17:53]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:01
M'n feedback motortje maakt steeds meer herrie. Service request aangevraagd maar nu moet ik me joystick eerst zelf opsturen voor ik een nieuwe krijg. Ik heb er maar 1 :( Iemand een idee dat ik ze zo gek krijg een nieuwe op te sturen en dat ik mijne retourneer?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Woensdagochtend mail gehad met een T&T code, maar tot op heden heeft die er geen zin in :(

Xbox

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Vandaag mijn nieuwe Xbox binnen gekregen. Hij is helemaal stil en voor zover ik hem heb kunnen testen werkt alles goed. Er zat trouwens ook geen stikker meer onder de blu-ray speler, dat is een extra pluspuntje :+

[Voor 8% gewijzigd door Shoarma kip op 16-01-2014 18:17]

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

S0epkip schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Dat is niet waar.

Heb ook voor mijn Kinect gewoon een label gekregen.
Je hebt gelijk. My bad! Ik heb m'n post aangepast. In de (UK) garantievoorwaarden staat idd het volgende:
(a) “Xbox One” means a new Xbox One console and Kinect Sensor purchased from an authorized retailer.

(b) “Accessory” means a new Microsoft branded Xbox 360 or Xbox One hardware accessory purchased from an authorized retailer.
Kinect voor de Xbox One valt dus niet onder accessoires :)

• S0epkip
Stefan© schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:43:
[...]

Je hebt gelijk. My bad! Ik heb m'n post aangepast. In de (UK) garantievoorwaarden staat idd het volgende:

[...]

Kinect voor de Xbox One valt dus niet onder accessoires :)
Interessant. Ik ben benieuwd hoe ze de voeding bestempelen; ondanks dat ze die buiten de console hebben geplaatst, is hij toch wel vrij nauw verbonden met de console zelf.

Maar goed, zonder controller kun je ook weinig....

Bij mij is de nieuwe Kinect binnen! (Wel met een deukje in de casing :'()

2430Wp ZW

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vandaag mijn 'nieuwe' (dacht ik) X1 binnen gekregen. Blijkt dus exact dezelfde te zijn als die ik opgestuurd heb. Enige wat ze gedaan lijken te hebben is de HD wissen. Heb dus nog exact dezelfde problemen als voorheen :(

Valt me tegen van MS. Stuur dat ding niet voor de lol op....

Xbox

• Silversin
Console gaat morgen weer eens terug. Weer dezelfde godverdomme humming noise van de fan, waardoor netflix kijken onmogelijk is. Volgens mij is er wat met de sensor, waardoor hij onnodig hard blaast.

Zucht, wordt er moe van.

Edit: Na een boze chatsessie is er een case aangemaakt bij het Microsoft Advocacy team. Ben benieuwd.

[Voor 18% gewijzigd door Silversin op 28-01-2014 14:46]

• S0epkip
Silversin schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:44:
Console gaat morgen weer eens terug. Weer dezelfde godverdomme humming noise van de fan, waardoor netflix kijken onmogelijk is. Volgens mij is er wat met de sensor, waardoor hij onnodig hard blaast.

Zucht, wordt er moe van.

Edit: Na een boze chatsessie is er een case aangemaakt bij het Microsoft Advocacy team. Ben benieuwd.
De chat reageert niet adequaat vind ik, dus verwacht er maar niet teveel van. Het zal in ieder geval wel een tijdje duren voordat je wat hoort....

2430Wp ZW

• Silversin
Ik denk dat ik het gewoon maar accepteer. Waarschijnlijk kan het met een systeemupdate verholpen worden.

Tijdens gamen heb ik er niet zoveel last van, het is bij 'low volume' momenten dat je duidelijk een fan hoort. Ook al zit je een paar meter van je console vandaan.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 11:06
Heb tot de laatste dashboard update geen problemen gehad met party chat maar merk nu tijdens het spelen van de Titanfall beta dat om de paar minuten de party chat weg valt. Als ik dan party chat snap komt de volgende melding naar voren:

"Something went wrong

Give it another try. If this happens again, let us know bij entering 0x807a1007 at xbox.com/errorhelp so we can investigate."

Als ik dan weer de party chat aanzet werkt het weer een aantal minuten tot hij weer uitvalt. De error code is niet bekend op de site die hier boven genoemd word. Mijn NAT staat open.

Vroeg me af of jullie dit ook hebben ondervonden en of het een titanfall ding is of is veroorzaakt door de laatste update.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 16:47
Toch de xbox maar ter reparatie aangeboden ivm het slecht functioneren van de blu-ray drive.
18-2 verzonden
19-2 aangekomen in Nürnberg
20-2 verwachte aankomst Tsjechië
24-2 verzend bericht van een nieuwe Xbox (nieuw serienummer)
26-2 nieuwe Xbox ontvangen

Blu ray drive werkt weer zoals het hoort, lekker stil en leest de disks weer :)

[Voor 34% gewijzigd door Marvie op 26-02-2014 20:29]

Xbox Live Knalle Arie

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-06 23:37
Gisteren eindelijk mijn xbox one via amazon.de binnen. :D 8)

Xbox one aangesloten en aangezet. So far so good!
Na het downloaden van de update forza 5 geinstalleerd. Kreeg een melding dat er voor forza 5 een !!8!! gb update vereist was. Afijn, die laten downloaden en na 20 min kon ik dan eindelijk spelen.

Midden in de 2e race viel de console zomaar ineens uit. Geen waarschuwing of melding gehad. :o :'(
Heb hem toen even af laten koelen en na een kleine 10 minuten weer opnieuw opgestard. Alles werkte prima.
Totdat ik weer midden in een race zat viel hij weer zomaar uit. :(

Hierna was de xbox niet meer aan te krijgen.

Het spul weer even af laten koelen en alles losgekoppeld.

Als eerste de adapter aangesloten op een stopcontact (werkt prima!). Een oranje lampje ging branden. Ik dacht, mooi hij doet het weer.... :+ 8)7

Toen ik de adapter aansloot op de console ging er na een dikke seconde een wit lampje branden (in de plaats van het oranje lampje) dit duurde niet lang. Daarna ging het lampje uit en deed niks het meer.... :( |:( :X :r

zie ook filmpje:

via via op deze site terrecht gekomen: https://myservice.xbox.com/nl-NL/pages/welcome.aspx
daar mijn xbox one laten registreren en een nieuwe adapter besteld (garantie) dus volgens microsoft kost het mij niks.

Nu blijkt dat ik het op moest sturen naar:
European Repair Centre
Teleplan Prague s.r.o.
a Dlouhém 88
251 01 Ricany-Jazlovice
Tsjechië

Echter als ik het via T&T ga versturen (zo kan ik het volgen) kost het mij: € 18,50 (bron: http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/ , 'Tsjechië is een EUR 2 land')

Zijn er hier meer die dit probleem hebben ?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, ik schommel qua mening over de MS support tussen briljant en waardeloos. Opzich is het serviceprocess prima geregeld, maar als het fout gaat is het ook gelijk goed fout.

2 weken terug via de chat een ticket aan laten maken. Vlak daarna deed m'n X1 het weer, dus ticket laten liggen. Uiteindelijk wilde ik 'm vandaag alsnog opsturen, maar bleek er geen UPS ticket beschikbaar te zijn. Na vandaag al 2 man op de chat gesproken te hebben is de voorlopig conclussie dat het support systeem plat ligt. Over 12 tot 24 uur mag ik het nog eens proberen... Aangezien ik zelf de 15e ook al geen ticket kon aanmaken heb ik er een hard hoofd in dat dat morgen wel gaat lukken. Ondertussen komt de release van Titanfall steeds dichterbij, en werkt mijn X1 nog steeds niet :(

Xbox

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:21
ymaenhout schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:46:via via op deze site terrecht gekomen: https://myservice.xbox.com/nl-NL/pages/welcome.aspx
daar mijn xbox one laten registreren en een nieuwe adapter besteld (garantie) dus volgens microsoft kost het mij niks.

European Repair Centre
Teleplan Prague s.r.o.
a Dlouhém 88
251 01 Ricany-Jazlovice
Tsjechië

Echter als ik het via T&T ga versturen (zo kan ik het volgen) kost het mij: € 18,50 (bron: http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/ , 'Tsjechië is een EUR 2 land')

MS moet de kosten van verzending op zich nemen. Even via de chat contact met ze opnemen en dan zou je (als alles werkt) een UPS ticket moeten krijgen. Deze komen dan je voeding halen.

Gamertag: YazNL

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06-2021
Hier een vaag probleem en vraag me af of meer mensen hier last van hebben.
Om de zoveel tijd valt het geluid 1 a 2 sec weg.
Dit gebeurd alleen tijdens het gamen en bv niet tijdens TV kijken.
Speelt bij verschillende games!
Hebben meer mensen hier last van?

• ymaenhout
Yaz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:32:
[...]
MS moet de kosten van verzending op zich nemen. Even via de chat contact met ze opnemen en dan zou je (als alles werkt) een UPS ticket moeten krijgen. Deze komen dan je voeding halen.
Ja dat dacht ik dus ook. Echter heb ik met meerdere mensen van Microsoft NL contact gehad en ze zeggen allemaal dat het voor assecoires, dus ook een adapter, niet geld. Voor verzending moet je eventuele kosten zelf betalen.

Mijn adapter is vandaag, 04-03-2014 om 10:55 aangekomen in het repair centre.
Contact gehad met xbox support en de update zou binnen 24 uur op mijn myservice.xbox.com pagina moeten verschijnen. :)

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

ymaenhout schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:01:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook. Echter heb ik met meerdere mensen van Microsoft NL contact gehad en ze zeggen allemaal dat het voor assecoires, dus ook een adapter, niet geld. Voor verzending moet je eventuele kosten zelf betalen.

Contact gehad met xbox support en de update zou binnen 24 uur op mijn myservice.xbox.com pagina moeten verschijnen. :)
Lekker zeg... Koop je een gloednieuw apparaat, moet je meteen twintig Euro bijtikken omdat de adapter het niet doet. Kun je niet garantie claimen bij de winkel waar je hem hebt gekocht?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• ymaenhout
MicScott schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:55:
[...]

Lekker zeg... Koop je een gloednieuw apparaat, moet je meteen twintig Euro bijtikken omdat de adapter het niet doet. Kun je niet garantie claimen bij de winkel waar je hem hebt gekocht?
Helaas, ook dat geprobeert. Zowel bij amazon.de als bij amazon.com. Beide verwijzen mij door naar microsoft.... :z

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:12

TheVMaster

Moderator WOS
ymaenhout schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:27:
[...]

Helaas, ook dat geprobeert. Zowel bij amazon.de als bij amazon.com. Beide verwijzen mij door naar microsoft.... :z
Volgens mij zullen ze je bij Amazon toch echt (ook) moeten helpen....

• ymaenhout
ymaenhout schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:01:
[...]

Update 06-03-2014

Ordernummer: SR# XXXXXXXXX
Status: Accessoire verzonden naar klant

Ben benieuwd!

• ymaenhout
ymaenhout schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:08:
[...]

Update 06-03-2014

Ordernummer: SR# XXXXXXXXX
Status: Accessoire verzonden naar klant

Ben benieuwd!
Er is weer een update, en wat voor ! 8)7 |:( :X :+

Donderdag 6 maart dus bericht gekregen dat het pakket het repair center verlaten had. Binnen 24-48 uur zou ik een update mail krijgen met daarin een T&T nummer.

Afijn, afgelopen maandag is geïnformeerd. Toen werd mij weer gezegd dat ik binnen 48 uur een bericht zou krijgen.
Tot en met nu nog steeds niks ontvangen. Dus maar weer contact gezocht. Nu blijkt volgens een (andere) medewerker dat het pakketje nog helemaal NIET verstuurd zou zijn.
Hierop mijn ongegenoegen geuit over het gebrek aan (juiste) informatie. In afwachting van een update heb ik 1 maand gratis xbox live gekregen :+ :z
Afijn, ik was dus nog steeds niks wijzer geworden.

Nu kom ik net thuis en zie ik op de deurmat een briefje liggen van Selektvracht dat ik niet thuis was toen ze een pakketje, uit Duitsland, wilden afleveren.

... :o :? :X |:(
:z

Aangezien zowel ik als mijn vriendin geen pakket (uit Duitsland) verwachten heb ik toch wel het vermoeden dat ik dit best wel eens mijn nieuwe adapter zou kunnen zijn.
Morgen ben ik wel thuis en weet ik dus meer....

:+

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 20:37
Zijn er al verschillende hardware revisie's bekend?

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-05 16:10

Doughty

Bral unit

jwakie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:44:
Zijn er al verschillende hardware revisie's bekend?
Niet bekend, maar er schijnt ook een Xbox One uit te komen met garantie erop en waar je games digitaal op kan downloaden. Maar het zijn maar geruchten, want het lijkt me sterk dat MS support gaat bieden.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
(jarig!)
ymaenhout schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:46:
Gisteren eindelijk mijn xbox one via amazon.de binnen. :D 8)

Xbox one aangesloten en aangezet. So far so good!
Na het downloaden van de update forza 5 geinstalleerd. Kreeg een melding dat er voor forza 5 een !!8!! gb update vereist was. Afijn, die laten downloaden en na 20 min kon ik dan eindelijk spelen.

Midden in de 2e race viel de console zomaar ineens uit. Geen waarschuwing of melding gehad. :o :'(
Heb hem toen even af laten koelen en na een kleine 10 minuten weer opnieuw opgestard. Alles werkte prima.
Totdat ik weer midden in een race zat viel hij weer zomaar uit. :(

Hierna was de xbox niet meer aan te krijgen.

Het spul weer even af laten koelen en alles losgekoppeld.

Als eerste de adapter aangesloten op een stopcontact (werkt prima!). Een oranje lampje ging branden. Ik dacht, mooi hij doet het weer.... :+ 8)7

Toen ik de adapter aansloot op de console ging er na een dikke seconde een wit lampje branden (in de plaats van het oranje lampje) dit duurde niet lang. Daarna ging het lampje uit en deed niks het meer.... :( |:( :X :r

zie ook filmpje:
[video]

via via op deze site terrecht gekomen: https://myservice.xbox.com/nl-NL/pages/welcome.aspx

European Repair Centre
Teleplan Prague s.r.o.
a Dlouhém 88
251 01 Ricany-Jazlovice
Tsjechië

Als je de adapter aansluit op de console is het normaal dat hij even een wit lichtje geeft en daarna terug oranje wordt.

Dat is bij mijn Xbox One al zo sinds 3 maand en hij werkt perfect. Het probleem ligt ergens anders hoor.

• blindsight
blindsight schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:46:
Hier een vaag probleem en vraag me af of meer mensen hier last van hebben.
Om de zoveel tijd valt het geluid 1 a 2 sec weg.
Dit gebeurd alleen tijdens het gamen en bv niet tijdens TV kijken.
Speelt bij verschillende games!
Hebben meer mensen hier last van?
Echt helemaal niemand die dit probleem herkend?

• Doughty

Doughty

Bral unit

blindsight schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Echt helemaal niemand die dit probleem herkend?
Hoe heb je je Xbox aangesloten?
Via een receiver?

Receivers willen nog weleens geluid onderbreken namelijk.
Toen ik in de settings mn instellingen op DTS had staan, toen had ik er vrijwel geen last meer van.

• blindsight
@Dougthy Nope zit met HDMI direct op mijn TV aangesloten.
Probleem speelt ook alleen als ik zit te gamen en niet tijdens tv kijken.
Zal de settings nog eens nakijken!

• Doughty

Doughty

Bral unit

blindsight schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:27:
@Dougthy Nope zit met HDMI direct op mijn TV aangesloten.
Probleem speelt ook alleen als ik zit te gamen en niet tijdens tv kijken.
Zal de settings nog eens nakijken!
Speelt dus ook nog na laatste update?
Powercycle gedaan al?
Andere HDMI kabel geprobeerd?
Andere HDMI poort op je tv al geprobeerd?
Andere TV geprobeerd?

Als dat allemaal geen verschil maakt, dan ligt het aan je Xbox.
Dan is het waarschijnlijk de audio chip, who knows.
Ik zou iig al deze opties even uitsluiten.

• blindsight
Thanks ga de aangedragen optie's even uitproberen!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 21:45
Ik heb het probleem dat mn xbox Live die geactiveerd is via mn Xbox One niet word weergegeven waardoor ik voor mijn vrienden ook als offline blijf/word weergegeven. Ook op xbox.com staat dan dat ik geen xbox live heb..

• Anoniem: 516607
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Xbox One gisteren in ontvangst mogen nemen, en na 10 minuten alles instellen / rond bladeren dacht ik. Laat ik eens Forza 5 gaan spelen. En ja hoor.. disc problem. Krijg de disc er ook niet meer uit.

http://bit.ly/OZ7JgH

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Kom thuis, denk ff een potje FIFA. Controller aan, denk das raar mijn tv en versterker gaan niet aan. Afstandsbedieningen zoeken, alles aangezet. Krijg ik de melding:"Kinect is unplugged" :S
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer :(
Iemand ervaring mee?

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 20:37
joker nl schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:48:
Kom thuis, denk ff een potje FIFA. Controller aan, denk das raar mijn tv en versterker gaan niet aan. Afstandsbedieningen zoeken, alles aangezet. Krijg ik de melding:"Kinect is unplugged" :S
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer :(
Iemand ervaring mee?
Dit heb ik in het begin (in eerste 3dgn) ook een keer gehad. Alles uit en loskoppelen heeft bij mij geholpen. Maar wel pas de tweede keer.

Sindsdien is het niet meer voorgekomen. En ik ben 20 dagen verder.

• joker nl
  • Niet online
@jwakie
Bedankt voor de tip, maar het heeft helaas niet gewerkt.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:19

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

joker nl schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:48:
Iemand ervaring mee?
Dit heb ik sinds gisteravond. Hele avond forza gespeeld, daarna nog even wat twitch gekeken en ineens zie ik dat kinect uit is. Sindsdien kinect morsdood.

Sys Specs

• joker nl
  • Niet online
@Danfoss
Ik heb het volgende gedaan voor de ondersteuning.
Eerst met de chat van de Microsoft support (in het Engels). Daarna kreeg ik een reference number die moest ik doorgeven aan de Nederlandse support. Hen nummer is 0800-0233894 (kon het nummer namelijk niet vinden op de website). Nu krijg ik als het goed is een repair ticket.

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:51
Heb al sinds het begin gezeik met mijn xbox one. Crasht een paar keer per avond. Van alles al geprobeerd. Cache geleegd, fabrieksreset niet helpt gewoon. Ben ik nu de enige die dit probleem? Krijg geen support van Microsoft Nederland. Ben diep teleurgesteld in de producten van dit bedrijf.

• joker nl
  • Niet online
Toch nog 2 weken wachten voor de support. Vind de support wel meevallen, als je het importeert blijft er natuurlijk altijd een risico met betrekking tot de garantie.

• joker nl
  • Niet online
Mail gehad van Xbox support:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

We kunnen dus weer alles laten repareren :)

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:51
joker nl schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:55:
Mail gehad van Xbox support:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

We kunnen dus weer alles laten repareren :)
Werkt dus nog niet. Kom niet door de laatste pagina voor de order te verzenden.

Edit:

Werkt met moeite. Krijg regelmatig foutmeldingen, maar naar flink wat pagina refreshen kom je er door. Nog niet optimaal dus.

[Voor 10% gewijzigd door blueface op 26-04-2014 12:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:45
Vandaag voor de 2de keer probleem met XBO Live Gold.

Medio april kreeg ik ineens een mailtje dat ik mijn 1 jaar Gold opgezegd zou hebben (na 3 weken van afsluiten). Uiteindelijk via de chat op kunnen lossen, de medewerker kwam met de mededeling dat de Customer Service een aanmerking had gemaakt dat het geld op de credit card werd bijgeschreven.
Hiermee was de zaak dan afgehandeld.

Nu log ik net voor het eerst sinds lange tijd weer eens in op de Xbox site. Krijg ik iets later een mailtje dat mijn Gold abonnement weer is opgezegd. Chat ligt er momenteel uit maar lijkt me hetzelfde probleem.

Iemand hier ervaringen mee dat dit al eens gebeurt is? Begint nu wel heel irritant te worden.

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 17:43
Vandaag een nieuwe Xbox one binnen gekregen, mooi apparaat! Wel groot moet ik zeggen.
Start het apparaat op, raar geluid, lijkt op de hardisk die kuren vertoont. Klinkt een beetje als oude computers (pentium 1 tijdperk). Meerdere videos op youtube gevonden met hetzelfde probleem. Via internet maar een call aangemaakt bij xbox NL support, en de xbox vanmiddag opgestuurd naar Tsjechie. Ben benieuwd! Meerdere mensen die dit hebben ervaren? Volgens de chat support medewerker gaat het me 2 a 3 weken kosten :(

Xbox Live: WatersideHorse

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 21:35
Hallo iedereen, ik zit (denk ik) met een probleem ...

Ik ben zojuist een troste bezitter van de X one, maar direct bij het opstarten viel mij iets op, wat na 15 min. idle nog niet weg is.
Ik hoor continu een ratelend geluid wat ik niet kan plaatsen. Ik heb de stekkers meerdere malen gecontroleerd...

https://www.dropbox.com/s...2014-06-26%2015.01.21.mp4

Nu vroeg ik mij af;

1. Is het een vorm van kortsluiting?
2. Is het de HDD die indexeert o.i.d?
3. Hebben meer mensen hier last van?
4. Schadelijk?
5. Contact opnemen met Microsoft?

En nu zag ik dus dit ... Hier zat ik dus niet op te wachten...
Barremans schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:39:
Vandaag een nieuwe Xbox one binnen gekregen, mooi apparaat! Wel groot moet ik zeggen.
Start het apparaat op, raar geluid, lijkt op de hardisk die kuren vertoont. Klinkt een beetje als oude computers (pentium 1 tijdperk). Meerdere videos op youtube gevonden met hetzelfde probleem. Via internet maar een call aangemaakt bij xbox NL support, en de xbox vanmiddag opgestuurd naar Tsjechie. Ben benieuwd! Meerdere mensen die dit hebben ervaren? Volgens de chat support medewerker gaat het me 2 a 3 weken kosten :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 17:43
CuBras schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:12:
Hallo iedereen, ik zit (denk ik) met een probleem ...

Ik ben zojuist een troste bezitter van de X one, maar direct bij het opstarten viel mij iets op, wat na 15 min. idle nog niet weg is.
Ik hoor continu een ratelend geluid wat ik niet kan plaatsen. Ik heb de stekkers meerdere malen gecontroleerd...

https://www.dropbox.com/s...2014-06-26%2015.01.21.mp4

Nu vroeg ik mij af;

1. Is het een vorm van kortsluiting?
2. Is het de HDD die indexeert o.i.d?
3. Hebben meer mensen hier last van?
4. Schadelijk?
5. Contact opnemen met Microsoft?

En nu zag ik dus dit ... Hier zat ik dus niet op te wachten...

[...]
Ik heb mijn xbox one inmiddels aangemeld bij Microsoft support, en de xbox is gisteren ontvangen bij het repair centrum. Ik hoop hem volgende week weer terug te hebben. Het geluid wat ik had was dermate storend dat ik de xbox opgestuurd heb. Kwam trouwens alleen voor als ik de harde schijf belaste, door bijv een game uit de store te downloaden en te installeren op de xbox. In het menu hoorde ik het geluid ook wel, maar was minder storend.

Xbox Live: WatersideHorse

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 21:35
Barremans schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:21:
[...]

Ik heb mijn xbox one inmiddels aangemeld bij Microsoft support, en de xbox is gisteren ontvangen bij het repair centrum. Ik hoop hem volgende week weer terug te hebben. Het geluid wat ik had was dermate storend dat ik de xbox opgestuurd heb. Kwam trouwens alleen voor als ik de harde schijf belaste, door bijv een game uit de store te downloaden en te installeren op de xbox. In het menu hoorde ik het geluid ook wel, maar was minder storend.
De mijne is vandaag ook opgehaald door UPS. Donderdag is het in het repair centre. Ik hoop dat alles snel opgelost wordt.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 23:27

Dennahz

Life feels like hell should.

Het stemt me gunstig dat dit topic vrij leeg is :o Geen tot weinig problemen met de hardware dus. Met de 360 was het wel anders! (En ik weet dat dit een kick is, stiekem wil ik toch wel even weten of er niks aan de hand is ;) ).

Twitter

Anoniem: 337891

Vandaag de Xbox One gehaald bij Nedgame. Alles werkt goed behalve het allerbelangrijkste: game disks lezen. Er blijft maar insert game staan. De ene keer dat de drive wel in beweging komt, geeft hij de foutmelding: Please insert an Xbox One game or blu-ray or DVD. Chat support heeft me door alle stappen geholpen die ik allang had gegoogled. Maar ja, 2x proberen kan nooit kwaad. Toen hebben ze een repair order aangemaakt met een doorlooptijd van 25-36 werkdagen. Grappenmakers.

Morgen maar terug naar de Nedgame met het verzoek om om te ruilen. Of het voor een PS4 of Xbox One is, weet ik nog niet. Ben een fervente Xboxer maar deze beroerde doorlooptijden trek ik niet goed.

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 18-08-2014 22:44. Reden: Ik insect niet een disk ik insert hem autocorrect. :)]

Super nette afhandeling via Nedgame. Had hem zo mogen omruilen.

Enige is dat er een probleem speelt met alle nieuwe xboxxen. Schijnbaar heeft de laatste update iets met de aansturing van de disc drive gedaan. Nu maar hopen op een vligge patch uit Redmond.

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-06 17:47
Klopt.. op het forum op xbox.com is hier een heel topic over aangemaakt.
Klacht is bekend bij MS en er wordt aan gewerkt.

Niet iedereen heeft er last van.

Xbox Series X | Apple IPhone 13 128GB

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb er ook last van, schijnt dat alle xbox one's die geactiveerd zijn na 19 augstus 17:00 (GMT) hier geen last van hebben. (Bron; http://blog.gadgethelplin...c-drive-error-0x80820002/).
Any consoles bought, or not activated after 5pm (GMT) on the 19th August will not be affected by the issue as the software that was causing the bug has been fixed.

Hmm. Nu wordt er op de xbox forums gezegd dat de getroffen consoles gebrickt zijn en sowieso geruild moeten worden. Lekker verhaal dit. Vooral omdat MS zelf niks zegt...

• xPhantom
  • Niet online
Bricked? Ook dit zou dan niet om alleen xbox one's gaan. Die van mij speelt nog gewoon films op DVD/Blu-ray af. Enigste was hij niet doet, is games. Enigste wat we kunnen doen is wachten op een official statement van microsoft / een update.

De tweede update op de pagina die je hierboven linkte zegt:
We are aware of reports that a small number of consoles connecting for the first time are experiencing issues taking the most recent system update, resulting in a game disc error. We believe that we have resolved the issue moving forward, but continue to monitor the situation closely. If you have experienced a problem with all discs on a brand new console we would ask that you either exchange the console at the retailer or set up a console repair via the Xbox Online Service Centre (http://myservice.xbox.com). For any further assistance please contact our customer support team (http://support.xbox.com)’’
Ik ga een offline update via USB proberen. Als dat geen soelaas biedt en er morgenochtend nog geen nieuws is, wip ik toch maar langs de Nedgame. Er zijn meldingen van nieuwe consoles die vandaag zijn geactiveerd die het wel doen namelijk.

http://support.xbox.com/e...em-update-diagnostic-tool

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-08-2014 20:24]

• xPhantom
  • Niet online
Laat je je bevindingen met de offline update nog ff weten? Ben wel benieuwd namelijk.

Ik kreeg net het volgende te horen via support chat.
Yes, our engineers is working on a new update so you will not encounter this issue again.
Hopelijk wordt dit vannacht uitgerold, ik ga morgen ochtend nog ff in de chat zeuren naar de update. En anders ga ik maar eens een belletje wagen richting dixons.

Offline update 1 niet gelukt. Had gekeken naar dezelfde os versie nummer (dezelfde die jij net in het algemene topic plaatste). Nu is er niks anders dan met de oorspronkelijke versie. Ga nu die algemene update eens proberen. Daarna kap ik er ook mee en doe ik exact wat jij doet morgen. Veel sucuces met je nieuwe apparaat. :)

Edit: ik doe geen algemene update. Ik las verkeerd. Dat is alleen een factory default. Daar hebben we niets aan. Hij zet daarna toch de nieuwste software weer erop.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-08-2014 21:32]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 23:27

Dennahz

Life feels like hell should.

Als het goed is krijg ik vandaag/morgen m'n Xbox binnen. Normaal ben ik dan toch safe he? Als ik dan pas activeer en update.

Twitter

• xPhantom
  • Niet online
Dennahz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:30:
Als het goed is krijg ik vandaag/morgen m'n Xbox binnen. Normaal ben ik dan toch safe he? Als ik dan pas activeer en update.
Ja, je bent safe. Alles wat tussen zondag ( 17-08 ) en dinsdag ( 19-08 ) is geactiveerd, heeft hier last van.

Vanmorgen bij dixons geweest, maar in de winkel ruilen ze hem niet om. Dat gaat minstens 5 weken duren, volgens de verkoper zou ik via microsoft een "pick up & drop off" kunnen regelen waar ze hem gewoon aan de deur om laten ruilen door een koerier. Iemand hier al eens van gehoord?

Edit;
Net contact gehad via de chat. Die heeft microsoft nederland mij laten bellen, en van hem kreeg ik het advies te wachten met een omruilservice te starten, omdat er vandaag een update aan komt. Hij had zelf verwacht dat de bewuste update gisteren al zou komen.

[Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 21-08-2014 11:04]

Die omruilservice bestaat niet in NL helaas.

De mijne is wel omgeruild. Ben nu een update van 763mb aan het doen. Die van maandag was 900 nog wat. Dat biedt hoop. Ik laat zo weten of het gelukt is.

Edit nu nog een update van 483.

Edit2 Hij doet het!

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 21-08-2014 11:35]

• xPhantom
  • Niet online
Nou, er wordt overal beweerd dat er een update komt (oa in een filiaal van nedgame en xbox nederland via telefoon). Maar ook dat een update dit niet kan oplossen (oa ambassadors en 2 personen van support op het officiele forum). Maandag ga ik naar de dixons om hem terug te brengen en geld terug te krijgen en rij dan gelijk door naar nedgame/gamestop/saturn om er een te halen. Ben helaas afhankelijk van OV :(

Klote man. :( Hoop dat het je lukt bij de Dixons. Ik dm je ff de link naar de tweets van MS support naar mij om te laten ruilen. Daarnaast kun je ze de forum post van die support gozer laten zien waarin ms zegt dat je moet ruilen.

Hoop dat het je lukt maandag.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:01
Kinect heeft het begeven helaas! Ticket aangemaakt en op laten halen maandag :)

• GunStinger
  • Laatst online: 28-05-2022
Mijn Kinect heeft helaas 1 dag na ontvangst de geest gegeven. Heb er vanwege bijna continue foutmeldingen op de MS support site 2 dagen over gedaan om uberhaupt zover te komen dat ik een serviceverzoek kon indienen, kreeg ik deze grap te zien:

Beetje apart, aangezien ik bij Intertoys een Day One console heb gehaald, m'n account Nederlands is, m'n console inmiddels op Nederland staat (eerst op UK, omdat Kinect), en Den Haag de laatste keer dat ik keek in Nederland ligt.

K'heb al met Intertoys contact opgenomen, die kunnen niet alleen de sensor vervangen, ik zou de hele mikmak moeten opsturen, maar omdat ze geen Day One consoles meer hebben kan ik dan alleen m'n geld terugkrijgen. Kan het wel begrijpen, maar da's niet echt een oplossing.

Morgen maar eens met MS support bellen, wat er aan de hand is, want dit is natuurlijk geen service (dubbel omdat nota bene hun eigen hulpartikel aangeeft dat Kinect-reparatie nog geen €60 kost normaal, zonder melding over Out Of Region producten).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:38
Voor degene die last hebben van een console die herrie maakt: Kijk het een paar dagen aan. Bij mij is het na 3 dagen echt een stuk minder geworden tot op het punt dat ik er totaal geen last meer van heb.

Dat of ik ben doof geworden natuurlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:45
Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:28:
Voor degene die last hebben van een console die herrie maakt: Kijk het een paar dagen aan. Bij mij is het na 3 dagen echt een stuk minder geworden tot op het punt dat ik er totaal geen last meer van heb.

Dat of ik ben doof geworden natuurlijk.
Grappig, dit is precies mijn ervaring. Dat terwijl ik toch best kritisch ben wat betreft geluidsproductie. Ik zal er vanavond nog eens goed op letten, maar maandag en gisteren is het mij eigenlijk totaal niet meer opgevallen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:45
Even wat anders; weet iemand vanaf hoe laat die MS chat helpdesk open gaat? Ik wil ze graag een vraag stellen, maar zie dat de chat op dit moment helaas niet beschikbaar is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee