[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
@jwakie
Bedankt voor de tip, maar het heeft helaas niet gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:20

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

joker nl schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:48:
Kom thuis, denk ff een potje FIFA. Controller aan, denk das raar mijn tv en versterker gaan niet aan. Afstandsbedieningen zoeken, alles aangezet. Krijg ik de melding:"Kinect is unplugged" :S
Stekker kinect eruit, xbox compleet uitzetten, xbox aan, naar settings, Kinect kabel erin, maar het doet helemaal niks meer :(
Iemand ervaring mee?
Dit heb ik sinds gisteravond. Hele avond forza gespeeld, daarna nog even wat twitch gekeken en ineens zie ik dat kinect uit is. Sindsdien kinect morsdood.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Niet online
@Danfoss
Ik heb het volgende gedaan voor de ondersteuning.
Eerst met de chat van de Microsoft support (in het Engels). Daarna kreeg ik een reference number die moest ik doorgeven aan de Nederlandse support. Hen nummer is 0800-0233894 (kon het nummer namelijk niet vinden op de website). Nu krijg ik als het goed is een repair ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 23:29
Heb al sinds het begin gezeik met mijn xbox one. Crasht een paar keer per avond. Van alles al geprobeerd. Cache geleegd, fabrieksreset niet helpt gewoon. Ben ik nu de enige die dit probleem? Krijg geen support van Microsoft Nederland. Ben diep teleurgesteld in de producten van dit bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Niet online
Toch nog 2 weken wachten voor de support. Vind de support wel meevallen, als je het importeert blijft er natuurlijk altijd een risico met betrekking tot de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Niet online
Mail gehad van Xbox support:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

We kunnen dus weer alles laten repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Laatst online: 06-06 23:29
joker nl schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:55:
Mail gehad van Xbox support:

You can set up a repair order online by navigating to myservice.xbox.com. Netherlands is supposed to become one of our supported regions starting from today - April 25th. I'd advise you to give it a couple of days though, until the system has time to work out any quirks, and try to set up your order on the coming Monday.

We kunnen dus weer alles laten repareren :)
Werkt dus nog niet. Kom niet door de laatste pagina voor de order te verzenden.

Edit:

Werkt met moeite. Krijg regelmatig foutmeldingen, maar naar flink wat pagina refreshen kom je er door. Nog niet optimaal dus.

[ Voor 10% gewijzigd door blueface op 26-04-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:55
Vandaag voor de 2de keer probleem met XBO Live Gold.

Medio april kreeg ik ineens een mailtje dat ik mijn 1 jaar Gold opgezegd zou hebben (na 3 weken van afsluiten). Uiteindelijk via de chat op kunnen lossen, de medewerker kwam met de mededeling dat de Customer Service een aanmerking had gemaakt dat het geld op de credit card werd bijgeschreven.
Hiermee was de zaak dan afgehandeld.

Nu log ik net voor het eerst sinds lange tijd weer eens in op de Xbox site. Krijg ik iets later een mailtje dat mijn Gold abonnement weer is opgezegd. Chat ligt er momenteel uit maar lijkt me hetzelfde probleem.

Iemand hier ervaringen mee dat dit al eens gebeurt is? Begint nu wel heel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Vandaag een nieuwe Xbox one binnen gekregen, mooi apparaat! Wel groot moet ik zeggen.
Start het apparaat op, raar geluid, lijkt op de hardisk die kuren vertoont. Klinkt een beetje als oude computers (pentium 1 tijdperk). Meerdere videos op youtube gevonden met hetzelfde probleem. Via internet maar een call aangemaakt bij xbox NL support, en de xbox vanmiddag opgestuurd naar Tsjechie. Ben benieuwd! Meerdere mensen die dit hebben ervaren? Volgens de chat support medewerker gaat het me 2 a 3 weken kosten :(

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 09:50
Hallo iedereen, ik zit (denk ik) met een probleem ...

Ik ben zojuist een troste bezitter van de X one, maar direct bij het opstarten viel mij iets op, wat na 15 min. idle nog niet weg is.
Ik hoor continu een ratelend geluid wat ik niet kan plaatsen. Ik heb de stekkers meerdere malen gecontroleerd...

https://www.dropbox.com/s...2014-06-26%2015.01.21.mp4

Nu vroeg ik mij af;

1. Is het een vorm van kortsluiting?
2. Is het de HDD die indexeert o.i.d?
3. Hebben meer mensen hier last van?
4. Schadelijk?
5. Contact opnemen met Microsoft?

En nu zag ik dus dit ... Hier zat ik dus niet op te wachten...
Barremans schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:39:
Vandaag een nieuwe Xbox one binnen gekregen, mooi apparaat! Wel groot moet ik zeggen.
Start het apparaat op, raar geluid, lijkt op de hardisk die kuren vertoont. Klinkt een beetje als oude computers (pentium 1 tijdperk). Meerdere videos op youtube gevonden met hetzelfde probleem. Via internet maar een call aangemaakt bij xbox NL support, en de xbox vanmiddag opgestuurd naar Tsjechie. Ben benieuwd! Meerdere mensen die dit hebben ervaren? Volgens de chat support medewerker gaat het me 2 a 3 weken kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
CuBras schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:12:
Hallo iedereen, ik zit (denk ik) met een probleem ...

Ik ben zojuist een troste bezitter van de X one, maar direct bij het opstarten viel mij iets op, wat na 15 min. idle nog niet weg is.
Ik hoor continu een ratelend geluid wat ik niet kan plaatsen. Ik heb de stekkers meerdere malen gecontroleerd...

https://www.dropbox.com/s...2014-06-26%2015.01.21.mp4

Nu vroeg ik mij af;

1. Is het een vorm van kortsluiting?
2. Is het de HDD die indexeert o.i.d?
3. Hebben meer mensen hier last van?
4. Schadelijk?
5. Contact opnemen met Microsoft?

En nu zag ik dus dit ... Hier zat ik dus niet op te wachten...

[...]
Ik heb mijn xbox one inmiddels aangemeld bij Microsoft support, en de xbox is gisteren ontvangen bij het repair centrum. Ik hoop hem volgende week weer terug te hebben. Het geluid wat ik had was dermate storend dat ik de xbox opgestuurd heb. Kwam trouwens alleen voor als ik de harde schijf belaste, door bijv een game uit de store te downloaden en te installeren op de xbox. In het menu hoorde ik het geluid ook wel, maar was minder storend.

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 09:50
Barremans schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:21:
[...]

Ik heb mijn xbox one inmiddels aangemeld bij Microsoft support, en de xbox is gisteren ontvangen bij het repair centrum. Ik hoop hem volgende week weer terug te hebben. Het geluid wat ik had was dermate storend dat ik de xbox opgestuurd heb. Kwam trouwens alleen voor als ik de harde schijf belaste, door bijv een game uit de store te downloaden en te installeren op de xbox. In het menu hoorde ik het geluid ook wel, maar was minder storend.
De mijne is vandaag ook opgehaald door UPS. Donderdag is het in het repair centre. Ik hoop dat alles snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Het stemt me gunstig dat dit topic vrij leeg is :o Geen tot weinig problemen met de hardware dus. Met de 360 was het wel anders! (En ik weet dat dit een kick is, stiekem wil ik toch wel even weten of er niks aan de hand is ;) ).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Vandaag de Xbox One gehaald bij Nedgame. Alles werkt goed behalve het allerbelangrijkste: game disks lezen. Er blijft maar insert game staan. De ene keer dat de drive wel in beweging komt, geeft hij de foutmelding: Please insert an Xbox One game or blu-ray or DVD. Chat support heeft me door alle stappen geholpen die ik allang had gegoogled. Maar ja, 2x proberen kan nooit kwaad. Toen hebben ze een repair order aangemaakt met een doorlooptijd van 25-36 werkdagen. Grappenmakers.

Morgen maar terug naar de Nedgame met het verzoek om om te ruilen. Of het voor een PS4 of Xbox One is, weet ik nog niet. Ben een fervente Xboxer maar deze beroerde doorlooptijden trek ik niet goed.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 18-08-2014 22:44 . Reden: Ik insect niet een disk ik insert hem autocorrect. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super nette afhandeling via Nedgame. Had hem zo mogen omruilen.

Enige is dat er een probleem speelt met alle nieuwe xboxxen. Schijnbaar heeft de laatste update iets met de aansturing van de disc drive gedaan. Nu maar hopen op een vligge patch uit Redmond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-06 14:30
Klopt.. op het forum op xbox.com is hier een heel topic over aangemaakt.
Klacht is bekend bij MS en er wordt aan gewerkt.

Niet iedereen heeft er last van.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb er ook last van, schijnt dat alle xbox one's die geactiveerd zijn na 19 augstus 17:00 (GMT) hier geen last van hebben. (Bron; http://blog.gadgethelplin...c-drive-error-0x80820002/).
Any consoles bought, or not activated after 5pm (GMT) on the 19th August will not be affected by the issue as the software that was causing the bug has been fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm. Nu wordt er op de xbox forums gezegd dat de getroffen consoles gebrickt zijn en sowieso geruild moeten worden. Lekker verhaal dit. Vooral omdat MS zelf niks zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Bricked? Ook dit zou dan niet om alleen xbox one's gaan. Die van mij speelt nog gewoon films op DVD/Blu-ray af. Enigste was hij niet doet, is games. Enigste wat we kunnen doen is wachten op een official statement van microsoft / een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De tweede update op de pagina die je hierboven linkte zegt:
We are aware of reports that a small number of consoles connecting for the first time are experiencing issues taking the most recent system update, resulting in a game disc error. We believe that we have resolved the issue moving forward, but continue to monitor the situation closely. If you have experienced a problem with all discs on a brand new console we would ask that you either exchange the console at the retailer or set up a console repair via the Xbox Online Service Centre (http://myservice.xbox.com). For any further assistance please contact our customer support team (http://support.xbox.com)’’
Ik ga een offline update via USB proberen. Als dat geen soelaas biedt en er morgenochtend nog geen nieuws is, wip ik toch maar langs de Nedgame. Er zijn meldingen van nieuwe consoles die vandaag zijn geactiveerd die het wel doen namelijk.

http://support.xbox.com/e...em-update-diagnostic-tool

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-08-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Laat je je bevindingen met de offline update nog ff weten? Ben wel benieuwd namelijk.

Ik kreeg net het volgende te horen via support chat.
Yes, our engineers is working on a new update so you will not encounter this issue again.
Hopelijk wordt dit vannacht uitgerold, ik ga morgen ochtend nog ff in de chat zeuren naar de update. En anders ga ik maar eens een belletje wagen richting dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Offline update 1 niet gelukt. Had gekeken naar dezelfde os versie nummer (dezelfde die jij net in het algemene topic plaatste). Nu is er niks anders dan met de oorspronkelijke versie. Ga nu die algemene update eens proberen. Daarna kap ik er ook mee en doe ik exact wat jij doet morgen. Veel sucuces met je nieuwe apparaat. :)

Edit: ik doe geen algemene update. Ik las verkeerd. Dat is alleen een factory default. Daar hebben we niets aan. Hij zet daarna toch de nieuwste software weer erop.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-08-2014 21:32 ]

• Dennahz
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Als het goed is krijg ik vandaag/morgen m'n Xbox binnen. Normaal ben ik dan toch safe he? Als ik dan pas activeer en update.

Twitter

• xPhantom
  • Niet online
Dennahz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:30:
Als het goed is krijg ik vandaag/morgen m'n Xbox binnen. Normaal ben ik dan toch safe he? Als ik dan pas activeer en update.
Ja, je bent safe. Alles wat tussen zondag ( 17-08 ) en dinsdag ( 19-08 ) is geactiveerd, heeft hier last van.

Vanmorgen bij dixons geweest, maar in de winkel ruilen ze hem niet om. Dat gaat minstens 5 weken duren, volgens de verkoper zou ik via microsoft een "pick up & drop off" kunnen regelen waar ze hem gewoon aan de deur om laten ruilen door een koerier. Iemand hier al eens van gehoord?

Edit;
Net contact gehad via de chat. Die heeft microsoft nederland mij laten bellen, en van hem kreeg ik het advies te wachten met een omruilservice te starten, omdat er vandaag een update aan komt. Hij had zelf verwacht dat de bewuste update gisteren al zou komen.

[ Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 21-08-2014 11:04 ]

Die omruilservice bestaat niet in NL helaas.

De mijne is wel omgeruild. Ben nu een update van 763mb aan het doen. Die van maandag was 900 nog wat. Dat biedt hoop. Ik laat zo weten of het gelukt is.

Edit nu nog een update van 483.

Edit2 Hij doet het!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 21-08-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Nou, er wordt overal beweerd dat er een update komt (oa in een filiaal van nedgame en xbox nederland via telefoon). Maar ook dat een update dit niet kan oplossen (oa ambassadors en 2 personen van support op het officiele forum). Maandag ga ik naar de dixons om hem terug te brengen en geld terug te krijgen en rij dan gelijk door naar nedgame/gamestop/saturn om er een te halen. Ben helaas afhankelijk van OV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote man. :( Hoop dat het je lukt bij de Dixons. Ik dm je ff de link naar de tweets van MS support naar mij om te laten ruilen. Daarnaast kun je ze de forum post van die support gozer laten zien waarin ms zegt dat je moet ruilen.

Hoop dat het je lukt maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:58
Kinect heeft het begeven helaas! Ticket aangemaakt en op laten halen maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunStinger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2024
Mijn Kinect heeft helaas 1 dag na ontvangst de geest gegeven. Heb er vanwege bijna continue foutmeldingen op de MS support site 2 dagen over gedaan om uberhaupt zover te komen dat ik een serviceverzoek kon indienen, kreeg ik deze grap te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eqd5I6K.png

Beetje apart, aangezien ik bij Intertoys een Day One console heb gehaald, m'n account Nederlands is, m'n console inmiddels op Nederland staat (eerst op UK, omdat Kinect), en Den Haag de laatste keer dat ik keek in Nederland ligt.

K'heb al met Intertoys contact opgenomen, die kunnen niet alleen de sensor vervangen, ik zou de hele mikmak moeten opsturen, maar omdat ze geen Day One consoles meer hebben kan ik dan alleen m'n geld terugkrijgen. Kan het wel begrijpen, maar da's niet echt een oplossing.

Morgen maar eens met MS support bellen, wat er aan de hand is, want dit is natuurlijk geen service (dubbel omdat nota bene hun eigen hulpartikel aangeeft dat Kinect-reparatie nog geen €60 kost normaal, zonder melding over Out Of Region producten).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:31
Voor degene die last hebben van een console die herrie maakt: Kijk het een paar dagen aan. Bij mij is het na 3 dagen echt een stuk minder geworden tot op het punt dat ik er totaal geen last meer van heb.

Dat of ik ben doof geworden natuurlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:28:
Voor degene die last hebben van een console die herrie maakt: Kijk het een paar dagen aan. Bij mij is het na 3 dagen echt een stuk minder geworden tot op het punt dat ik er totaal geen last meer van heb.

Dat of ik ben doof geworden natuurlijk.
Grappig, dit is precies mijn ervaring. Dat terwijl ik toch best kritisch ben wat betreft geluidsproductie. Ik zal er vanavond nog eens goed op letten, maar maandag en gisteren is het mij eigenlijk totaal niet meer opgevallen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
Even wat anders; weet iemand vanaf hoe laat die MS chat helpdesk open gaat? Ik wil ze graag een vraag stellen, maar zie dat de chat op dit moment helaas niet beschikbaar is.

• GAIAjohan
  • Laatst online: 20:26
Ik heb nogal eens het idee dat de A-knop (de groene) niet altijd registreert dat ik hem indruk. Dat had ik al weleens in het menu, maar met FIFA14 valt het me ook op.

Is dit bekend? of moet je hem gewoon harder indrukken dan op de 360 controller?

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 11-09-2014 13:25 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunStinger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2024
Update m.b.t. m'n vorige post:

MS helpdesk gebeld, er blijkt een bug in het reparatie-systeem te zitten waardoor repair-orders voor in ieder geval de Kinect niet gratis kunnen. Er wordt aan gewerkt en ik krijg bericht zodra het verholpen is, maar tot het opgelost is zit ik in ieder geval nog met een kapotte sensor :(
GAIAjohan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:25:
Ik heb nogal eens het idee dat de A-knop (de groene) niet altijd registreert dat ik hem indruk. Dat had ik al weleens in het menu, maar met FIFA14 valt het me ook op.

Is dit bekend? of moet je hem gewoon harder indrukken dan op de 360 controller?
De facebuttons van de X1 controller geven iets meer weerstand dan die van de 360, ik merk in menus ook af en toe dat ik niet hard genoeg druk, maar in games heb ik er tot nu toe geen last van.

[ Voor 22% gewijzigd door GunStinger op 12-09-2014 17:45 ]

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
Gisteren bij de lokale speelgoed winkel een Xbox One + Destiny game opgehaald. Na het openen en testen van de game hoorde ik net zoals vele anderen de Xbox veel lawaai maken in idle mode (dashboard e.d.) en juist niet tijdens een CPU/GPU intensieve taak zoals gamen.

Vandaag de Xbox gelukkig kunnen omruilen en ook het vervangende apparaat had last van hetzelfde probleem. Na wat speuren en lezen op de officiele fora (http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1805665.aspx)
heb ik toch de volgende observatie kunnen maken..
  • Grote kans dat alle of een percentage eerste generatie NL/ EU xboxen met batch nummer 1426XX hebben last van dit euvel. Dit zijn bijna alle Xboxen zonder kinect en games.
  • Probleem doet zich alleen of duidelijker voor wanneer de Xbox zonder Kinect wordt gebruikt. Meerdere melden dat met Kinect aangesloten de Xbox net zoals tijdens het gamen geen extra overlast/gekraak geeft in het dashboard.
Uiteindelijk heb ik met coulance een Xbox One mee kunnen krijgen uit een Pre-order pakket (399,- met Forza en Fifa) met batch nummer 1433X (die oa ook in de 499,- pakketten zit) kunnen krijgen en gelukkig had die het probleem niet.

;) al met al.. redelijk wat tijd verspild dit weekend door niet te gamen, maar hopelijk wel wat kennis rijker voor de mensen die op zoek zijn naar een vervangende Xbox zonder het reparatie traject in te gaan via Microsoft.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Na toch eens kijken wat voor 1 ik heb gekregen. Als ik het echter zo lees dan gaat het dus om een groot percentage die er last van heeft.

Maar eens kijken wat de mijne doet. Uitvoering met Forza en FIFA.

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:18
Nou ik heb ook een 1433x bacth exemplaar maar de mijne maakt ook dat zoemend geluid bij weergave dashboard.

Net geregistreerd in dat xbox online servicecentrum maar dan zie ik hem niet terug in geregistreerde apparaten.. kreeg wel in beeld garantie tot 26/11/2016, bij opnieuw invoeren krijg ik dan de foutmelding dat serienummer is al t.n.v. u geregistreerd.

Schiet dus niet echt op.

Is wel een irritant geluid inderdaad, dus wil hem wel vervangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
k5052 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:21:
Gisteren bij de lokale speelgoed winkel een Xbox One + Destiny game opgehaald. Na het openen en testen van de game hoorde ik net zoals vele anderen de Xbox veel lawaai maken in idle mode (dashboard e.d.) en juist niet tijdens een CPU/GPU intensieve taak zoals gamen.

Vandaag de Xbox gelukkig kunnen omruilen en ook het vervangende apparaat had last van hetzelfde probleem. Na wat speuren en lezen op de officiele fora (http://forums.xbox.com/xb...ort/f/4269/t/1805665.aspx)
heb ik toch de volgende observatie kunnen maken..
  • Grote kans dat alle of een percentage eerste generatie NL/ EU xboxen met batch nummer 1426XX hebben last van dit euvel. Dit zijn bijna alle Xboxen zonder kinect en games.
  • Probleem doet zich alleen of duidelijker voor wanneer de Xbox zonder Kinect wordt gebruikt. Meerdere melden dat met Kinect aangesloten de Xbox net zoals tijdens het gamen geen extra overlast/gekraak geeft in het dashboard.
Uiteindelijk heb ik met coulance een Xbox One mee kunnen krijgen uit een Pre-order pakket (399,- met Forza en Fifa) met batch nummer 1433X (die oa ook in de 499,- pakketten zit) kunnen krijgen en gelukkig had die het probleem niet.

;) al met al.. redelijk wat tijd verspild dit weekend door niet te gamen, maar hopelijk wel wat kennis rijker voor de mensen die op zoek zijn naar een vervangende Xbox zonder het reparatie traject in te gaan via Microsoft.
Zelfde probleem hier, hoe kan je batchnummer vinden? Is dat het modelnummer?
Ik zie verder een serienummer, productnummer, fabricage datum.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Vervangende xbox one voor mijn coil whine exemplaar is onderweg vanuit de UK met ups express.

Dus consoles sturen vanuit Praag is inderdaad on hold. Die leveren/repareren normaliter aan/voor Europa.

Zie een veel hoger serienummer als mijn day one nl bundle xbox one?...

Die begint met 07 en degene die nu onderweg is met 407.

Benieuwd of dat een stille is.

En netjes garantie op die "nieuwe" tot 30/12/16 zie ik.

Update volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Naar mijn mening werkt mijn controller niet zoals het zou moeten. De knoppen blijven regelmatig hangen. A voornamelijk en soms X.

Iemand hier nog meer last van? Zit niks anders op dan hem aan te melden en te verzenden naar Microsoft neem ik aan?

[ Voor 92% gewijzigd door Vecodo op 23-09-2014 14:00 ]

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-04 11:23
Mijn Xbox One had problemen met opstarten. De ene keer werkte dit wel en de andere keer werkte het niet (meer niet dan wel). Daarnaast gaf hij soms voor 1 tot 2 seconden enkel zwart beeld. Erg vervelend tijdens gamen of video kijken. Natuurlijk heb ik de voeding, HDMI-kabels en HDMI-ingangen van de TV gecheckt... maar de problemen kon ik niet oplossen.

Daarom is mijn Xbox One opgestuurd via UPS en inmiddels ontvangen door Microsoft. Jammer dat je hem zelf moet opsturen via een Kiala-punt. Ik weet nog goed dat mijn red ring 360 gewoon werd opgehaald. Nu maar hopen dat hij netjes gerepareerd retour komt.

• destro9704
"nieuwe" xbox one is muisstil en werkt prima.

Is uit de 1435 batch en heeft oranje pijltjes aan de achterkant boven de diverse aansluitingen.

Zitten niet op de NL editie.

Moest ook een kolossale update van haast 2 gig binnenhalen...de NL editie had maar een update van ongeveer 300 MB nodig uit mijn hoofd.

Zie dat die trouwens ook veel minder stroom verbruikt volgens de label als de day one NL editie.

Had in het begin problemen om de controller te connecten maar indrukken van sync button zowel op console als controller heeft dat uiteindelijk gefixt.

Was eerst bang dat heb ik weer...kwam nl. niet verder als de controller in beeld.

Ben er blij mee dat ik nu een stille One heb. _/-\o_

Zitten ook codes bij voor een half jaar xbox live Gold. _/-\o_

Zal de andere morgen eens factory resetten en dan kan die terug naar Microsoft.

[ Voor 6% gewijzigd door destro9704 op 24-09-2014 22:46 ]

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:10
Ook ik had het probleem met een Xbox die lawaai maakte, vorige week opgestuurd en gister weer terug gekregen. Helaas kreeg ik geen nieuwe Xbox maar ontving ik mijn oude weer, met hetzelfde lawaai en ook nog wat beschadiging er gratis bij.

Net telefonisch contact opgenomen met Microsoft waar mij verteld werd dat dit nog nooit eerder was voor gekomen. Helaas konden ze geen extra opties bieden behalve de huidige. Er is dus weer een order aangemaakt met hetzelfde probleem en als extra een notitie erbij met mijn verhaal.

De persoon die ik aan de telefoon had vertelde mij dat er in het reparatie centrum even snel naar de Xbox gekeken wordt. Als er niks aan mankeert wordt de Xbox direct weer ingepakt en terug gestuurd, want ze hebben het daar heel druk werd mij verteld. Blijkbaar heeft de persoon die mijn Xbox heeft gecontroleerd niet geluisterd of hij lawaai maakte.. Verder kon de persoon aan de telefoon mij niet beloven dat ik dit keer wel een nieuwe Xbox toegezonden krijg, want er zijn daar bij het reparatie centrum blijkbaar een aantal personen die denken het probleem zelf op te kunnen lossen door er wat mee te gaan kloten en hem daarna weer terug te sturen.

Het enige wat tot nu toe goed gaat is de afhandeling van UPS. Had de afhaling nog maar net gepland en hij werd al binnen 5 minuten opgehaald. Nu hopen dat ik z.s.m. een nieuwe Xbox ontvang...

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:27
Blate schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:59:
Ook ik had het probleem met een Xbox die lawaai maakte, vorige week opgestuurd en gister weer terug gekregen. Helaas kreeg ik geen nieuwe Xbox maar ontving ik mijn oude weer, met hetzelfde lawaai en ook nog wat beschadiging er gratis bij.
hoelang had je de x1 voor hij dit deed? nieuw uit de doos?

• Blate
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:20:
[...]

hoelang had je de x1 voor hij dit deed? nieuw uit de doos?
Yep direct toen ik hem had aangesloten. Als ik een nieuwe binnen heb zal ik het wel laten weten.

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04-2023
Batchnummer 1435 is ook corrupt.

Het geluid is aanwezig alsook de aan/uit knop op de console die niet werkt.

4x ! al omgeruild ....

BE

• joey82
  • Laatst online: 12:27
Blate schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:34:
[...]

Yep direct toen ik hem had aangesloten. Als ik een nieuwe binnen heb zal ik het wel laten weten.
dan had je direct terug moeten gaan naar de winkel :) dan ruilen ze m om voor een ander die waarschijnlijk het zelfde heeft :-(

• buran
Hoe weet je dat het je eigen / dezelfde Xbox is die hebt teruggekregen? Bij mij is het namelijk het serienummer gewijzigd.
Als het goed komt die van mij morgen terug uit Tsjechië, ben benieuwd wat ik krijg en in wat voor staat....

• destro9704
buran schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:09:
[...]

Hoe weet je dat het je eigen / dezelfde Xbox is die hebt teruggekregen? Bij mij is het namelijk het serienummer gewijzigd.
Als het goed komt die van mij morgen terug uit Tsjechië, ben benieuwd wat ik krijg en in wat voor staat....
Wellicht een 100% werkend apparaat, heb ik ook gehad.

Prima service van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
buran schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:09:
[...]

Hetzelfde serienummer stond in het systeem, en de medewerker die ik aan de telefoon had vertelde mij dat het inderdaad dezelfde was.
joey82 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:55:
[...]

dan had je direct terug moeten gaan naar de winkel :) dan ruilen ze m om voor een ander die waarschijnlijk het zelfde heeft :-(
Helaas ben ik ook als eerste naar de winkel gegaan, coolblue om precies te zijn. De service is daar echter nog slechter, heb heftig gediscuseerd met één medewerker waarom het bijna onmogelijk was volgens hem om de Xbox via hun voor een nieuwe te ruilen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
Vandaag de Xbox weer ontvangen na in totaal 8 dagen te zijn weggeweest en het is zoals verwacht een gereviseerde met inderdaad een ander serienummer en nu een service datum van 24-09-2014 in plaats van een fabricage datum welke op nieuwe Xboxen staat. Het geluid van de coil whine is zo goed als weg maar nu hoor ik de ventilator, maar misschien is dat gebruikelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04-2023
Onwaarschijnlijk dit. Ik heb de mijne dus 4x vervangen en alle 4 hadden ze hetzelfde bekende probleem.

Ik heb geen vertrouwen meer in dit product. Ik twijfel om een PS4 in de plaats aan te kopen ...

• destro9704
buran schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:03:
Vandaag de Xbox weer ontvangen na in totaal 8 dagen te zijn weggeweest en het is zoals verwacht een gereviseerde met inderdaad een ander serienummer en nu een service datum van 24-09-2014 in plaats van een fabricage datum welke op nieuwe Xboxen staat. Het geluid van de coil whine is zo goed als weg maar nu hoor ik de ventilator, maar misschien is dat gebruikelijk...
Jammer dat je nog wel wat hoort dus van de coil whine..

Mijn gereviseerde xbox komt uit de UK en het enige wat ik hoor is heel zachtjes de ventilator inderdaad als ik heel dichtbij kom maar dat mag geen naam hebben vergeleken met het gepiep van mijn nieuwe xbox als ik daar de stekker van de voeding instopte..

Goed nieuws voor de mensen met een herrie makende One.

De laatste preview update fixes it!!

Dat zal helaas wel inhouden dat microsoft het stroomverbruik in idle toestand wat heeft verhoogd om de coil whine te maskeren.

Waardoor de goede xbox zonder hardware fout en die er dus geen last van hadden nu voortaan ook meer stroom gaan verbruiken.

Not a eco-friendly oplossing. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door destro9704 op 27-09-2014 08:48 ]

• DeLyon
  • Laatst online: 16-12-2024
Helaas ook hier coil whine. Had nog een import versie besteld om dit te voorkomen maar helaas..

Gelukkig bij Nedgame besteld waar ze 2 weken garantie bieden, daarna verloopt het via Microsoft. Kreeg meteen aangeboden dat er een nieuwe wordt besteld en dat ik deze mag komen omruilen zodra hij binnen is. Goede service!

Hoewel er best mee te leven is lekker omruilen dus. Hopen dat de nieuwe dit ook niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Mensen met controller problemen?
Mijne lijkt niet goed in elkaar te zitten, de linker kant zit een spleet tussen, gister dacht ik van ja zou die uberhaupt wel goed vast zitten, ik druk een nagel ertussen en krijg gewoon het binnenwerk van de controller te zien..Ook als je ertegen drukt dan kraakt het als de malle..
Hij functioneert goed, ik behandel het ook met respect ( nooit gevallen of hard neergelegd ). Maar dit baart me wel zorgen gekeken naar de toekomst..

Hoe ik hier berichten lees is dat mensen de controller op eigen kosten moeten versturen, in mijn geval is dat een no-go ( niet doordat het geld een probleem zou zijn, wel het idee dat ik moet betalen om mijn controller te laten maken binnen de garantie ) In de winkel adviseren ze mij om het zelf op te sturen ( dit zou de snelste manier zijn, de winkel wilt het ook zelf doen maar dan kan het uiteraard langer duren )

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 03-10-2014 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

De persoon die ik aan de telefoon had vertelde mij dat er in het reparatie centrum even snel naar de Xbox gekeken wordt. Als er niks aan mankeert wordt de Xbox direct weer ingepakt en terug gestuurd, want ze hebben het daar heel druk werd mij verteld. Blijkbaar heeft de persoon die mijn Xbox heeft gecontroleerd niet geluisterd of hij lawaai maakte.. Verder kon de persoon aan de telefoon mij niet beloven dat ik dit keer wel een nieuwe Xbox toegezonden krijg, want er zijn daar bij het reparatie centrum blijkbaar een aantal personen die denken het probleem zelf op te kunnen lossen door er wat mee te gaan kloten en hem daarna weer terug te sturen.
Ik adviseer om via mail een klacht in te dienen bij MS. Microsoft zal echt wel klant tevredenheid belangrijk vinden, en het reparatie centrum in Tsjechië zal vast en zeker niet een pand van MS zijn, maar een ingehuurd bedrijf..
Om het grof te zeggen lijkt het erop dat het reparatie bedrijf in Tsjechië leuke afspraken gemaakt hebben, maar vervolgens MS een oor aannaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 16:06

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Sinds zo'n twee weken een Xbox one. Heel tevreden over het ding; op de bouw kwaliteit van de controllers na dan.

Na een weekje Fifa vind ik de linker sticks van beide controllers die ik heb, al flink slijten. Tevens hoor ik nu al in één van de controllers iets rammelen. Wat me opvalt is dat als je de linker stick indruk en ronddraai je een klikje hoort in de controller. Je voelt ook wat weerstand. Dit is wel iets erger in de controller waarin ik iets voel rammelen.

Herkennen meer mensen dit? Maw is dit normaal?

Note:
Controllers zijn nog gevallen en netjes behandeld (lees niet anders dan de Xbox 360 controllers) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
Vorige week vrijdag eindelijk een nieuwe Xbox ontvangen zonder beschadigingen.
Deze console is stiller dan mijn vorige, maar hij is niet muisstil.
Misschien verwacht ik er teveel van en is het normaal dat hij toch wat geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Laatst online: 16-12-2024
Dit weekend bij Nedgame 2x mijn Xbox One omgeruild tot ik een stillere versie hebben weten te bemachtigen. Prima service overigens, waren bereid om mij net zo lang te helpen tot ik een goede Xbox mee naar huis kon nemen :)

-Mijn eerste versie had licht last van coil whine, maar wel voldoende voor mij om hem om te ruilen.
-De tweede versie die ik meekreeg sloot ik thuis aan en had duidelijk meer last van coil whine en was zeer duidelijk te horen in idle (dashboard).
-De derde versie, welke we eerst in de winkel hebben aangesloten, is veel stiller en heeft vrijwel geen last van iets dat op coil whine lijkt.

Het gaat hier duidelijk om een batch waarin meerdere Xbox'en last hebben van het irritante geluid van coil whine. Gerucht gaat dat men dit zal oplossen met de oktober patch waarin ze het stroomverbruik iets zullen verhogen en waardoor het geluid verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-06 09:18
Wanneer mijn controller trilt, komt er een behoorlijk geluid bij. Na onderzoek lijkt dit de LB toets te zijn.
Na een chatsessie ticket aangemaakt en ups label ontvangen. Controller dus gratis opgestuurd.
Gek is wel dat het ups adres verwijst naar Frankfurt, en een ander mailtje met een hele uitleg van de support verwijst naar Tjechie. Heb em gewoon maar naar Frankfurt gestuurd en het adres van Tjechie ernaast gezet. Dit gaf de support afdeling ook aan.....

16-10 ticket aangemaakt
17-10 controller verzonden
18-10 controller is in Frankfurt
20-10 Afgeleverd bij repair Frankfurt
21-10 vervangend product heeft service centrum verlaten

Edit:
25-10 controller ontvangen.

Knoppen op de controller trillen een stuk minder, maar het geluid is er nog steeds bij hard remmen.
Zal er wel een beetje bij horen!

[ Voor 21% gewijzigd door mannetje19 op 10-11-2014 14:55 . Reden: laatste update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met Duitse Garantie op bijvoorbeeld Xbox One Stereo Headsets?

Ik heb op de duitse microsoft store deze headset gekocht maar de microfoon doet het niet meer, ook al een andere stereo headset adapter geprobeerd, doet de microfoon het ook niet, andere headset doet wel .

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayRune
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 07:15
Ik heb problemen met party's. Mijn spraak bolletje geeft aan dat er spraak is. Echter hoor ik de andere kant niet en zij horen mij ook niet.

NAT instellingen bekeken. Waar ik al bang voor was is dat mijn NAT strict is(Network behind a port symmetric NAT). Ik krijg, niet altijd, de melding: 0x807a1004. Vreemd genoeg niet terug te vinden in de errorcode lijst van Xbox.

Nu dacht ik wat poorten open te zetten. Ik zit in een studentcomplex waar het internet wordt beheerd door een specifieke aanbieder. Wat blijkt ik mag niet in de router om poorten open te zetten en zij willen dit niet doen vanwege veiligheidsoverwegingen. Iemand nog een oplossing?
Ik had dit probleem ook met mijn X360, Deze uiteindelijk weer bij mij ouders gezet vanwege alle beperkingen met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:40

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb een probleem met mijn xbox one.
Sinds een paar dagen is volgens mij het rechter geluidskanalen kapot.
Aangezien ik in games niks rechts van mijn character hoor.
Zoals in cod, als iemand aan her praten is en ik sta rechts van ze en ik draai we, dan hoor ik ze niet meer.
Ook toen ik tv aan het kijken was en er gebeurde iets rechts buiten het scher hoor ik het niet terwijl er wel ondertiteling was.
Ik heb geprobeerd te controleren door de microfoon van de Kinect te calibreren. Bij de calibreren kom ik op het punt aan dat hij links en rechts apart controleert, en als rechts wordt gecontroleerd zie ik wel de golven maar hoor ik niks.
Ik heb al gekeken, met de tv heeft het niks te maken.
Ook heb ik de xbox opnieuw opgestart.
Hebben jullie nog tips?

Laat maar, het is toch de tv, heb de xbox op een andere aangesloten, daar deed hij het wel

[ Voor 6% gewijzigd door xAnarchyBaS op 06-11-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454933

Ik had precies hetzeflde probleem met de controller als je beschrijft. Ik krijg het niet opgelost.
Heb je tips?
destro9704 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:44:
"nieuwe" xbox one is muisstil en werkt prima.

Is uit de 1435 batch en heeft oranje pijltjes aan de achterkant boven de diverse aansluitingen.

Zitten niet op de NL editie.

Moest ook een kolossale update van haast 2 gig binnenhalen...de NL editie had maar een update van ongeveer 300 MB nodig uit mijn hoofd.

Zie dat die trouwens ook veel minder stroom verbruikt volgens de label als de day one NL editie.

Had in het begin problemen om de controller te connecten maar indrukken van sync button zowel op console als controller heeft dat uiteindelijk gefixt.

Was eerst bang dat heb ik weer...kwam nl. niet verder als de controller in beeld.

Ben er blij mee dat ik nu een stille One heb. _/-\o_

Zitten ook codes bij voor een half jaar xbox live Gold. _/-\o_

Zal de andere morgen eens factory resetten en dan kan die terug naar Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:52

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Hmm, XBox ONE start Call of Duty niet op (kon het gisteren wel spelen toen het nog niet helemaal was gedownload) en IE, YouYube en Onedrive doen ook niks. Terug naar fabrieksinstellingen en daarna weer de games installeren?

Graag advies.....

Ondertussen al terug naar fabrieksinstellingen .....

EDIT: alles werkt weer. _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 11-12-2014 09:13 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:01

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Xbox One 1TB COD edition wil sinds een week niet meer opstarten.. Geen idee of dat door de laatste update kwam, maar ik dacht dat de Xbox team een winterstop hielde mbt. updates uitbrengen. Rond begin December rolde ineens een update uit en viel direct op dat het gigantisch lang duurde.

Had Xbox One maar aangelaten, 2uur verder was ie geupdate en toen begonnen de symptomen zoals super lang opstarten, hangen bij het zwarte scherm met een witte xbox icoon of dat ie helemaal niet meer goed opstart, moest elke keer 10sec inhouden en 30sec me stroomkabel eraf halen (hard reset) en sinds deze week start de Xbox One helemaal niet meer op. Hij bleef nu voor altijd op het groene xbox opstart scherm hangen (4uur en ongoing). Hebt ook geprobeerd de stappen die microsoft gaf, met evt. handmatig updaten van systeem. Had allemaal geen baat, aangeschaft bij Bol.com, dus mooi reparatie aanvraag gedaan. Nu hopen dat ie op tijd terug komt voor de Halo 5 Beta :(

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:23

S2S

Chibi2k schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:27:
Xbox One 1TB COD edition wil sinds een week niet meer opstarten.. Geen idee of dat door de laatste update kwam, maar ik dacht dat de Xbox team een winterstop hielde mbt. updates uitbrengen. Rond begin December rolde ineens een update uit en viel direct op dat het gigantisch lang duurde.

Had Xbox One maar aangelaten, 2uur verder was ie geupdate en toen begonnen de symptomen zoals super lang opstarten, hangen bij het zwarte scherm met een witte xbox icoon of dat ie helemaal niet meer goed opstart, moest elke keer 10sec inhouden en 30sec me stroomkabel eraf halen (hard reset) en sinds deze week start de Xbox One helemaal niet meer op. Hij bleef nu voor altijd op het groene xbox opstart scherm hangen (4uur en ongoing). Hebt ook geprobeerd de stappen die microsoft gaf, met evt. handmatig updaten van systeem. Had allemaal geen baat, aangeschaft bij Bol.com, dus mooi reparatie aanvraag gedaan. Nu hopen dat ie op tijd terug komt voor de Halo 5 Beta :(
Als niets meer helpt, dit proberen ;)

http://support.xbox.com/n...em-update-diagnostic-tool

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Hebt dat inderdaad al geprobeerd. Hielp niet, althans als het update proces begin, dan stopt ie bij 69% voor een tijdje (2-3uur, en toen heb ik hem maar uit gezet)

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand of die (enorme) PSU unit vrij moet liggen? Ik heb hem achter mij tv meubel tegen de muur maar ervaar regelmatig stroom gerelateerde problemen.

One gaat regelmatig niet aan vanuit Stand-by en valt regelmatig tijdens het booten uit. Als de console het eenmaal doet merk ik er niets aan en werkt deze naar behoren.

Is dit de moeite om de PSU of Console voor op te sturen? Wat doen ze als ze geen klachten constateren? (Ik heb het soms ook dagen niet namelijk).

Ook heb ik een tweede controller (niet rechtstreeks bij Microsoft gekocht) waarvan de rechter trigger niets meer registreert.

Wat is in deze verstandig? Los opsturen naar Microsoft of aankloppen bij de webshop?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Donstil schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 03:35:
Weet iemand of die (enorme) PSU unit vrij moet liggen? Ik heb hem achter mij tv meubel tegen de muur maar ervaar regelmatig stroom gerelateerde problemen.

One gaat regelmatig niet aan vanuit Stand-by en valt regelmatig tijdens het booten uit. Als de console het eenmaal doet merk ik er niets aan en werkt deze naar behoren.

Is dit de moeite om de PSU of Console voor op te sturen? Wat doen ze als ze geen klachten constateren? (Ik heb het soms ook dagen niet namelijk).

Ook heb ik een tweede controller (niet rechtstreeks bij Microsoft gekocht) waarvan de rechter trigger niets meer registreert.

Wat is in deze verstandig? Los opsturen naar Microsoft of aankloppen bij de webshop?
Waar gekocht? Handigst is direct microsoft bellen, of als je bv. bij Bol.com hebt gekocht, daar een RMA aanvragen. Als ze namelijk het probleem al daar constateren dan krijgt je gewoon onder garantie vervanging. Anders sturen ze op naar Microsoft (duurt wat langer)

Weet iemand ook hoe lang zo'n reparatie duurt? Mijnes is opgestuurd sinds 20-December, tot de dag alleen een bevestiging gekregen dat ze hem hebben ontvangen.. Slechte timing, ik hoop dat ik nog wat van de Halo 5 beta kan genieten :(

[ Voor 9% gewijzigd door Chibi2k op 04-01-2015 13:45 ]

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Console is gekocht bij de MediaMarkt en daar heb ik helaas geen goeie ervaringen mee op het gebied van RMA afhandelingen.

De controller komt van console360.nl. Die heb ik dus maar even gemaild. Console defect kijk ik nog even aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007

Pykow

Angelo OTR

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer online met mijn Xbox One.
Ik speel voornamelijk horizon 2 en ik heb hier ook nog The Crew liggen, maar die kan ik sinds de kerstvakantie niet meer spelen.

Ik heb wel gewoon internet en ik kan alle Updates en DLC's downloaden.
Zo heb ik vandaag nog keurig de nieuwe Car pack in Horizon 2 kunnen downloaden etc.

Maar de laatste tijd, wanneer ik online wil gaan gamen krijg ik een melding dat ik me Live niet geconfigureerd is ?
Iedere keer als ik een online game sessie wil starten, dan lijkt hij alle verbindingen kwijt te raken met Live.
Ik kan dan nog wel gewoon naar de Store etc.

Mijn Xbox is Draadloos verbonden, mijn PC die iets verder van de router staat (rechts van mijn stoel) heeft wel gewoon "normaal" verbinding.

mijn NAT is Open en soms staat er Beperkt opeens en dat lijkt me ook niet juist.

Heeft iemand een idee wat er veranderd kan zijn, waardoor ik niet meer online kan gamen of als ik online kom dat ik er na 1 minuut er weer uit ben ?

Ik heb Ziggo router (Standaard instellingen).
Morgen wordt hier in huis Glasvezel aangelegd (Xs4all) en zal ik waarschijnlijk draadloos blijven gamen.
maar ben zeer benieuwd wat ik hieraan kan doen, want voor mij gevoel is er niets veranderd.
Of ziggo moet een update hebben gehad de afgelopen weken ? of een XboxOne update die ik over het hoofd heb gezien ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Chibi2k schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:19:
[...]

Waar gekocht? Handigst is direct microsoft bellen, of als je bv. bij Bol.com hebt gekocht, daar een RMA aanvragen. Als ze namelijk het probleem al daar constateren dan krijgt je gewoon onder garantie vervanging. Anders sturen ze op naar Microsoft (duurt wat langer)

Weet iemand ook hoe lang zo'n reparatie duurt? Mijnes is opgestuurd sinds 20-December, tot de dag alleen een bevestiging gekregen dat ze hem hebben ontvangen.. Slechte timing, ik hoop dat ik nog wat van de Halo 5 beta kan genieten :(
Helaas zit je net in de feestdagen periode dat alles beetje op zijn gat lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Na 20 dagen is mijn Xbox One CoD edition weer terug. Ze hebben mij gewoon een splinter nieuwe gegeven. Ben blij dat ik hem weer terug hebt maar moet wel weer 600Gb aan digitale games binnen trekken :(

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
FPS probleem Diablo 3

Hallo allemaal,

Ik heb een xbox one gekocht nadat ik de stof van mijn xbox 360 heb gehaald en deze gelukkig nog via marktplaats kon verkopen.

De periode tussen de xbox 360 en de xbox one heb ik veel games gespeeld op de pc.
Een van de populairste games was diablo 3, probleem daarbij waren echter de grote en bekende FPS drops!

Vandaar dat ik uiteindelijk toch de xbox heb gekocht, in de hoop dat de FPS problemen verleden tijd zouden zijn.

Helaas merk ik nu (lvl 70) bij het spelen met 3 of 4 personen dat de xbox het regelmatig "moeilijk" heeft en het beeld erg schokkerig gaat.

Ik wilde even checken of dit een bekend probleem is of dat ik toch een xbox met een probleem heb :)

alvast bedankt voor jullie reacties!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:36
Dit wordt geen interessant verhaal maar misschien heeft iemand hier wat aan om een inschatting over zijn eigen RMA-proces te maken.

Vorige week woensdag ging mijn (standaard Xbox One chat) headset kapot, direct een ticket aangemaakt en een UPS label gekregen en geprint. Er was enige verwarring omdat op het UPS label een adres in Frankfurt stond terwijl de instructies in de mail een adres in Tsjechië gaven. Na verificatie in de support-chat gewoon naar Frankfurt gestuurd.
Donderdag (19-02) ingeleverd bij een UPS service-punt.
Vrijdag ging ie onderweg naar Frankfurt, op zaterdag was ie daar binnen.
Op maandag werd er een nieuwe naar me opgestuurd. Ik hoopte dat dat ook via UPS ging (en ik hem dinsdag alweer terug zou hebben) maar deze ging gewoon in de briefpost (geen track&trace).
Vandaag (26-02) kwam de nieuwe headset binnen, verpakt in een grote bubbelenvelop die door de brievenbus past.

Uiteindelijk redelijk tevreden over de afhandeling van Microsoft, als het iets sneller was geweest was ik extreem tevreden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 17:12
Iemand eerder voedingsproblemen gehad? Hij maakt een raar (hard) geluid. Ik wil hem vervangen, maar kom er niet uit. Ik heb de One al geregistreerd, tot zover ging het goed. Garantie tot maart 2016.

De Supportpagina van de Xbox One verwijst me vrolijk door naar de Surface tablets afdeling.

1. Ik ga naar de Service afdeling. https://myservice.xbox.com/nl-NL/pages/managedevice.aspx
Daar kies ik > Probleem met console > Probleem met de voeding.

Dan krijg ik: 'Voor de juiste afhandeling van dit probleem moet u contact opnemen met ondersteuning voor hulp.''. Waarbij de hyperlink verwijst naar de Surface tablets. Een telefoonnummer kan ik niet vinden op de ondersteuningspagina. Chat medewerker is ook niet beschikbaar. Zo kan ik dus nooit m'n voeding aanbieden ter reparatie.

Iemand die eerder de voeding heeft laten vervangen?\]

Edit: Inmiddels gebeld en aangegeven dat de link om de voeding te laten repareren gewoon niet klopt. Telefonisch kon alles ook geregeld worden, ik krijg een UPS label dus helemaal prima zo. Kon helaas niet onder Advanced Exchange vooraf worden omgeruild, dus de voeding ben ik wel even kwijt.

[ Voor 15% gewijzigd door Royeboi op 21-04-2015 14:29 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 05-06 17:29

Decennia

VECTORHEAD

Klein schopje voor dit topic.

Zo nu en dan kom ik thuis en wil ik een filmpje kijken op Netflix, maar heeft de Xbox One geen verbinding met internet. Een reset van mijn modem helpt dan. Het rare is dat mijn WiFi en televisie (via internetkabel) wel allemaal werken. Alleen mijn Xbox niet. Wanneer hij wel internet heeft heb ik geen last dat hij uitvalt.

Hij is aangesloten vanuit de meterkast met een kabel naar boven die verlengd is met een tussenblokje. Zit allemaal goed vast.

Iemand enig idee? Ik wil niet telkens mijn modem resetten :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Helaas, mijn xbox one heeft ook problemen. Bedraad internet wil niet meer werken. Hij switcht dan heel snel naar bedraad (<1 sec) en reset zich dan meteen, dit blijft een eindeloze loop. Soft- en hard reboot helpen niet, verschillende kabels niet, ook een factory reset niet. Dus ticket aangemaakt. Morgen of maandag de boel opsturen. Ben benieuwd hoe lang ik m kwijt ben. Wel beetje klote, maar ik verdom het om online te gamen met WiFi.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Ik heb helaas ook problemen met mijn gloednieuwe Xbox one elite, na 2 wkn probleemloos gebruik ziet hij ineens geen WiFi meer. Hij geeft zelf aan dat het een hardware probleem is. Heb ik hier nu voor mijn ps4 de deur uitgedaan...
Winkel wilde hem eerst gaan opsturen maar uiteraard ging ik hier niet mee akkoord. Kan als het goed is vandaag de mijne komen omruilen.. Helaas heb ik nu niet aan fallout 4 kunnen beginnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 09:22
Heeft er iemand recentelijk nog iets naar Microsoft gestuurd?
Ik heb namelijk 2 emails gehad voor het versturen van mijn controller, één daar van is van UPS en de andere staat in een standaard email met een adres naar tsjechië.
En nu vroeg ik me af welke ik moet gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door chrizs op 18-11-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:34
Na 2x een probleem gehad te hebben met controllers, heb ik nu een heel hard ratelend geluid als ik een game speel via een disc.
Zojuist de chat afgerond en gekozen voor Advance Exchange.

Ik zou nu dus een andere console opgestuurd krijgen, en moet ik de defecte in de bijgeleverde retourdoos terugsturen binnen 15 dagen.

Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpg97
Nieuwe console is binnen, straks de defecte terugsturen.

update: Defecte Xbox one is opgestuurd, en direct is het bedrag wat ze hadden gereserveerd op mijn CC weer vrijgegeven. Nu dus een werkende XBOX one onder garantie.
Super service!

[ Voor 62% gewijzigd door jpg97 op 17-02-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 16:29

Louw Post

Cerenas

Sinds woensdag een Xbox One S incl. Minecraft in ontvangst mogen nemen als prijs. Nu heb ik helaas al sinds het begin last van een ratelende fan die je duidelijk hoort en nu ik hier lees dat de nieuwe Xbox van andere muisstil is lijkt me dat niet te kloppen?

Nu had ik meteen na ontvangst wat games (digitaal en op disc) besteld. Zojuist 2 van 3 drie games op disc geïnstalleerd en even gespeeld, alles werkte prima, maar ik doe de derde erin (Rayman Legends) en hij wil de disc maar niet lezen. Je hoort deze speler even spinnen en dan stopt hij weer, dit een aantal keer totdat hij helemaal niks meer doet. Vreemd, dus ik probeer 1 van de vorige discs die wel succesvol geïnstalleerd waren en opeens leest hij die ook niet meer. :?

Ik gok dat dit gewoon een retourtje wordt voor garantie of hebben mensen een idee waardoor dit kan komen of hoe het op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

JSchut

.....

Louw Post schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:03:
Sinds woensdag een Xbox One S incl. Minecraft in ontvangst mogen nemen als prijs. Nu heb ik helaas al sinds het begin last van een ratelende fan die je duidelijk hoort en nu ik hier lees dat de nieuwe Xbox van andere muisstil is lijkt me dat niet te kloppen?

Nu had ik meteen na ontvangst wat games (digitaal en op disc) besteld. Zojuist 2 van 3 drie games op disc geïnstalleerd en even gespeeld, alles werkte prima, maar ik doe de derde erin (Rayman Legends) en hij wil de disc maar niet lezen. Je hoort deze speler even spinnen en dan stopt hij weer, dit een aantal keer totdat hij helemaal niks meer doet. Vreemd, dus ik probeer 1 van de vorige discs die wel succesvol geïnstalleerd waren en opeens leest hij die ook niet meer. :?

Ik gok dat dit gewoon een retourtje wordt voor garantie of hebben mensen een idee waardoor dit kan komen of hoe het op te lossen is?
Is een veelvoorkomend probleem. Ik had er ook 1 waarvan de fan een ratel had. Niet heel hard maar hard genoeg om irritant te zijn. Aangezien mijn xbox al een maand oud was en het niemand eerder was opgevallen kon ik hem niet meer inruilen bij de winkel.

Ik heb toen via Microsoft een Advanced Exchange aangevraagd. Ze sturen je dan eerst een nieuw (refurbished) apparaat. Als je die binnen hebt dan stuur je jou apparaat (kosteloos) naar hun terug en dan ben je klaar. Je houd dan dus het nieuwe (refurbished) apparaat. Je garantie blijft hetzelfde. Die gaat mee naar je nieuwe apparaat.

Ik vroeg hem op maandag avond 21:30 aan en had op donderdag al het nieuwe apparaat binnen. Echt super geregeld.

Je hebt wel een creditcard nodig.

Mijn one S is nu niet muisstil. Als ik er met m'n oor op ga dan hoor ik een soort van fluitje. Maar van meer dan een halve meter hoor ik niks. Alleen normaal fan geluid. Zelfs bij intensief gebruik hoor ik geen overdreven fan geluid.

Volgens MS zitten in alle Xbox one S apparaten een geluidje in de fan. Dat is normaal volgens hun. Maar op een meter hoor je dat niet meer te horen. Ik hoorde de ratel in mijn oude one S zelfs op een meter of 5 nog.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 16:29

Louw Post

Cerenas

JSchut schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:51:
[...]

Is een veelvoorkomend probleem. Ik had er ook 1 waarvan de fan een ratel had. Niet heel hard maar hard genoeg om irritant te zijn. Aangezien mijn xbox al een maand oud was en het niemand eerder was opgevallen kon ik hem niet meer inruilen bij de winkel.

Ik heb toen via Microsoft een Advanced Exchange aangevraagd. Ze sturen je dan eerst een nieuw (refurbished) apparaat. Als je die binnen hebt dan stuur je jou apparaat (kosteloos) naar hun terug en dan ben je klaar. Je houd dan dus het nieuwe (refurbished) apparaat. Je garantie blijft hetzelfde. Die gaat mee naar je nieuwe apparaat.

Ik vroeg hem op maandag avond 21:30 aan en had op donderdag al het nieuwe apparaat binnen. Echt super geregeld.

Je hebt wel een creditcard nodig.

Mijn one S is nu niet muisstil. Als ik er met m'n oor op ga dan hoor ik een soort van fluitje. Maar van meer dan een halve meter hoor ik niks. Alleen normaal fan geluid. Zelfs bij intensief gebruik hoor ik geen overdreven fan geluid.

Volgens MS zitten in alle Xbox one S apparaten een geluidje in de fan. Dat is normaal volgens hun. Maar op een meter hoor je dat niet meer te horen. Ik hoorde de ratel in mijn oude one S zelfs op een meter of 5 nog.
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem als jij voorheen had, ook niet echt hard geluid maar wel hard genoeg om irritant te zijn als je niet aan het gamen bent.

Dank voor je uitgebreide reactie, ondertussen heb ik mijn One S al teruggestuurd voor reparatie van de blu-ray speler. Hopelijk merken ze het lawaai ook op en fiksen ze het even. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612265

...

[ Voor 138% gewijzigd door Anoniem: 612265 op 17-04-2017 15:04 . Reden: .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 16:45
Heb een xBox One gekocht welke nog garantie heeft echter hiervan is de HDMI ingang defect. Dus geen beeld. Helaas kan ik hem niet aanmelden, kost mij € 100,00 via de site van Microsoft. Na een telefoontje, de melding gekregen dat dit een model uit Australië is. Dus alsnog de € 100,00 moeten betalen hiervoor.

Iemand een idee hoe ik dit anders kan aanpakken? Het zelf solderen zie ik zelf niet zitten. (Te klein om te gaan solderen voor mij).

Tevens terug gaan naar de winkel kan helaas ook niet. Deze is failliet en niet overgenomen door een andere toko..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
BaZnGaNL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:14:
Heb een xBox One gekocht welke nog garantie heeft echter hiervan is de HDMI ingang defect. Dus geen beeld. Helaas kan ik hem niet aanmelden, kost mij € 100,00 via de site van Microsoft. Na een telefoontje, de melding gekregen dat dit een model uit Australië is. Dus alsnog de € 100,00 moeten betalen hiervoor.

Iemand een idee hoe ik dit anders kan aanpakken? Het zelf solderen zie ik zelf niet zitten. (Te klein om te gaan solderen voor mij).

Tevens terug gaan naar de winkel kan helaas ook niet. Deze is failliet en niet overgenomen door een andere toko..
Een Australisch model?? That's a first... Ze werken daar met dezelfde netspanning als hier, dus in principe heeft de verkopende partij enkel de uiteindelijke stekker aan te hoeven passen, welke een los onderdeel is.

Bij welke zaak heb je 'em destijds gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Rossi46 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 00:56:
[...]

Een Australisch model?? That's a first... Ze werken daar met dezelfde netspanning als hier, dus in principe heeft de verkopende partij enkel de uiteindelijke stekker aan te hoeven passen, welke een los onderdeel is.

Bij welke zaak heb je 'em destijds gekocht?
Yep een Australisch model helaas.

Durf ik niet te zeggen.. Deze tijdens een veiling opgekocht. Ze willen helaas ook niet zeggen van wie deze weg komt.

Wat is wijsheid hierin? Toch maar die € 100,00 gaan betalen? Heb nog wel een 360. Dus misschien de moeite waard om deze te "updaten" hiervoor?

Zelf tijdens deze veiling hier € 175,00 voor betaald.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
BaZnGaNL schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:40:
[...]

Yep een Australisch model helaas.

Durf ik niet te zeggen.. Deze tijdens een veiling opgekocht. Ze willen helaas ook niet zeggen van wie deze weg komt.

Wat is wijsheid hierin? Toch maar die € 100,00 gaan betalen? Heb nog wel een 360. Dus misschien de moeite waard om deze te "updaten" hiervoor?

Zelf tijdens deze veiling hier € 175,00 voor betaald.
Poeh, best een lastige dit. Of eigenlijk ook weer niet.

Momenteel is 'ie feitelijk waardeloos, want de Xbox geeft geen beeldsignaal door. Reparatie kost €100,-. Bepaald niet weinig, maar nu heb je niets. De waarde van een reguliere 500GB Xbox One (de meest voorkomende) is hoger dan €100,-. En dat ook nog wel eventjes zo blijven, aangezien de Xbox One de komende jaren nog volledig ondersteund zal worden.

Mijn conclusie: door de zure appel heen bijten en dat ding voor €100,- laten repareren :) Ondertussen die 360 de deur uit doen voor een paar tientjes, dat scheelt weer wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Rossi46 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:04:
[...]

Poeh, best een lastige dit. Of eigenlijk ook weer niet.

Momenteel is 'ie feitelijk waardeloos, want de Xbox geeft geen beeldsignaal door. Reparatie kost €100,-. Bepaald niet weinig, maar nu heb je niets. De waarde van een reguliere 500GB Xbox One (de meest voorkomende) is hoger dan €100,-. En dat ook nog wel eventjes zo blijven, aangezien de Xbox One de komende jaren nog volledig ondersteund zal worden.

Mijn conclusie: door de zure appel heen bijten en dat ding voor €100,- laten repareren :) Ondertussen die 360 de deur uit doen voor een paar tientjes, dat scheelt weer wat ;)
Ga hem dan denk ik toch wel aanmelden en mijn "verlies" van € 100,00 nemen. Ga deze dan eind deze maand aanmelden.

Hoe lang gaat er doorgaans overheen qua retour en een nieuwe binnen? En moet ik hier eerst de verzendkosten zelf van betalen, of krijg je netjes een label van Microsoft (UPS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
BaZnGaNL schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:35:
[...]

Ga hem dan denk ik toch wel aanmelden en mijn "verlies" van € 100,00 nemen. Ga deze dan eind deze maand aanmelden.

Hoe lang gaat er doorgaans overheen qua retour en een nieuwe binnen? En moet ik hier eerst de verzendkosten zelf van betalen, of krijg je netjes een label van Microsoft (UPS)?
Daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee ;) Maar volgens mij heeft MS dat op zich best netjes geregeld, lees ik zo nu en dan. Zoek anders even in het centrale Xbox topic, daar vind je vast het antwoord :)

EDIT: of in dit topic natuurlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rossi46 op 13-08-2017 21:24 ]

• BaZnGaNL
Zo Xbox is opgestuurd. Afgelopen maandag volgens T&T is deze ontvangen in Frankfurt. Nu zie ik tot mijn verbazing het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KpYBhI883mlDPgeGdqla0KJi/full.png

Verder ook nog geen bevestiging van ze gehad dat hij is ontvangen en / of in behandeling is genomen. Was dit ook bij jullie zo het geval? Dus deze heb ik nog niet retour gekregen van MS.

[ Voor 6% gewijzigd door BaZnGaNL op 31-08-2017 16:52 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:50
BaZnGaNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:24:
Zo Xbox is opgestuurd. Afgelopen maandag volgens T&T is deze ontvangen in Frankfurt. Nu zie ik tot mijn verbazing het volgende:

[afbeelding]

Verder ook nog geen bevestiging van ze gehad dat hij is ontvangen en / of in behandeling is genomen. Was dit ook bij jullie zo het geval?
Buitenlands model? Daar rekenen ze kosten voor.

• BaZnGaNL
FrankoNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:34:
[...]

Buitenlands model? Daar rekenen ze kosten voor.
Klopt, zie mijn post iets hierboven. Komt uit Australië. Hiervoor moest ik inderdaad € 100,00 excl. voor betalen. Dit heb ik al betaald middels CC.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:50
BaZnGaNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:44:
[...]

Klopt, zie mijn post iets hierboven. Komt uit Australië. Hiervoor moest ik inderdaad € 100,00 excl. voor betalen. Dit heb ik al betaald middels CC.
Ahh het probleem is dat je hem nog niet terughebt. Excuus.

• BaZnGaNL
FrankoNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:47:
[...]

Ahh het probleem is dat je hem nog niet terughebt. Excuus.
Yep! Heb het even aangevuld. Misschien was ikzelf ook wat onduidelijk hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

jpg97 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:48:
Nieuwe console is binnen, straks de defecte terugsturen.

update: Defecte Xbox one is opgestuurd, en direct is het bedrag wat ze hadden gereserveerd op mijn CC weer vrijgegeven. Nu dus een werkende XBOX one onder garantie.
Super service!
Sorry voor de schop, maar even een vraag.

Ik heb mijn Xbox moeten Advanced Exchange'en, dat ging op zich prima behalve dat ik nul communicatie heb gekregen: online staat er nog steeds dat er geen nieuwe is verzonden maar die hebben ze gisteren zonder enige vorm van verzendbevestging afgeleverd bij mijn buren.

All good and well.

Allleen, hoe krijg ik mijn oude Xbox nu naar hun? Naar een UPS punt brengen? Ik heb geen enkele instructie gekregen wat nu te doen, alleen een verzendlabel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Willybubba schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:22:
[...]

Sorry voor de schop, maar even een vraag.

Ik heb mijn Xbox moeten Advanced Exchange'en, dat ging op zich prima behalve dat ik nul communicatie heb gekregen: online staat er nog steeds dat er geen nieuwe is verzonden maar die hebben ze gisteren zonder enige vorm van verzendbevestging afgeleverd bij mijn buren.

All good and well.

Allleen, hoe krijg ik mijn oude Xbox nu naar hun? Naar een UPS punt brengen? Ik heb geen enkele instructie gekregen wat nu te doen, alleen een verzendlabel.
Ik heb destijds UPS gebeld.
Je kunt dan de xbox laten ophalen of naar een UPS servicepunt brengen.
Pagina: 1 2 Laatste