Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mikayu
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09:46

Mikayu

.srt

Extra features gaan altijd samen met trager respons. Bij de 360 was het al niet leuk meer, nu 10 jaar later en de nieuwe xbox voelt bijna hetzelfde aan :P

Voor zulke zaken hou ik liever de htpc ernaast

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-10 15:49

DeMoN

Pastafari

Ik vind het voornamelijk apart dat als je de disk in de Xbox upgrade naar een SSD het ook amper sneller wordt (als je de tests mag geloven). Maar dat geeft me ergens de hoop dat het dus echt meer een kwestie van tragere software is (bijv het snappen etc) dan dat de hardware de beperking is, want als je die upgrade blijft het even traag. Hopelijk dus idd met Windows 10 een snelheidsverbetering. Er gaan al geruchten (ook vanuit MS zelf) dat straks met de nieuwe DirectX de Xbox UI hier ook ernstig van zal profiteren (hoe gek het ook klinkt)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Smartglass beta heeft ook update gekregen, daar kan nu al TV streamen naar smartglass en remote je XBO uitzetten (als hij in het netwerk zit :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• J-air
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 10:55
Lijkt mij heerlijk om straks films van mn pc naar mn xbox te kunnen streamen :9~

Ik moet zeggen dat het mij zeer verbaasd hoe goed de functionaliteiten van de xbox worden uitgerold.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:44:
Smartglass beta heeft ook update gekregen, daar kan nu al TV streamen naar smartglass en remote je XBO uitzetten (als hij in het netwerk zit :P).
DeMoN in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
Had je mijn post wel goed gelezen? ;)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

quote:
Ja, maar ging ik vanuit dat dit vanuit de XB-app was, niet van smartglass ;)

Edit, oh wacht.. :$

SinergyX wijzigde deze reactie 23-04-2015 11:00 (3%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:00:
[...]

Ja, maar ging ik vanuit dat dit vanuit de XB-app was, niet van smartglass ;)

Edit, oh wacht.. :$
Had btw beide apps geprobeerd (allebei gloednieuw, 10061 versies van gister dus), maar alleen de smartglass-app heeft die turn on/off-functie gekregen. Vond het wel apart om te zien dat ze nog moeite steken in smartglass. Je zou toch zeggen dat ze verder bouwen op de Xbox-app. Misschien om de huidige Windows 8-gebruikers (en smartphone/tablet) nog even tevreden te houden door een nieuwe feature toe te voegen.

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2017
quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:40:
Ik vind het voornamelijk apart dat als je de disk in de Xbox upgrade naar een SSD het ook amper sneller wordt (als je de tests mag geloven). Maar dat geeft me ergens de hoop dat het dus echt meer een kwestie van tragere software is (bijv het snappen etc) dan dat de hardware de beperking is, want als je die upgrade blijft het even traag. Hopelijk dus idd met Windows 10 een snelheidsverbetering. Er gaan al geruchten (ook vanuit MS zelf) dat straks met de nieuwe DirectX de Xbox UI hier ook ernstig van zal profiteren (hoe gek het ook klinkt)
Ja dat staat hoog op hun lijstje. Als ze dit jaar de grote update doen, waardoor we naar een slimmed down versie van Windows 10 gaan, verwacht ik veel verbeteringen. Je ziet nu al dat ze niet zo grote updates hebben, allemaal van die kleine features. Waarschijnlijk omdat de meeste gewoon bezig zijn met Windows 10 voor Xbox One

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 06-10 09:56
quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:44:
VPN vanaf buiten af en de xbox op deze manier aanzetten :D Nu nog een automatische update optie als je xbox aangaat :+
Dit weekend Sniper Elite 3 uitspelen op authentic!

Dat gaat hem makkelijk lukken als ik geen domme fouten meer maak.

We waren in missie 5 en moesten nog maximaal 3 kills maken. Maar we moesten nog even wachten met iemand killen totdat een of andere generaal een pakketje op had gehaald. Echter werden we gespot en alert en skill-vol dat ik was schoot ik hem met een headshot neer met een silenced pistol. Helaas was dat dus meteen een game over en op authentic mag je dan het hele level weer opnieuw spelen. Daar ging 3 kwartier zeer zorgvuldig opereren :)

360Gamertag.....PSN ID

• RHE218
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17:00
De link onderaan de pagina naar de "games kopen in de US" handleiding van TheVMaster werkt niet meer..

Nu snap ik (denk ik) de werking wel via Xbox.com region -> US maar ik zou toch graag nog een keer een blik op de handleiding werpen.

Is er iemand met een goede of alternatieve link?

RHE218 wijzigde deze reactie 23-04-2015 15:19 (18%)
Reden: be more specific

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20-10 18:54
Ik ben onlangs begonnen met de Tomb Raider op de 360. Gekregen als gratis spel tijdens Gold in maart volgens mij. Wat een vet spel. Inmiddels weet ik zeker dat ik deel 2 ook ga kopen op de One.
quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:47:
Dit weekend Sniper Elite 3 uitspelen op authentic!

Dat gaat hem makkelijk lukken als ik geen domme fouten meer maak.

We waren in missie 5 en moesten nog maximaal 3 kills maken. Maar we moesten nog even wachten met iemand killen totdat een of andere generaal een pakketje op had gehaald. Echter werden we gespot en alert en skill-vol dat ik was schoot ik hem met een headshot neer met een silenced pistol. Helaas was dat dus meteen een game over en op authentic mag je dan het hele level weer opnieuw spelen. Daar ging 3 kwartier zeer zorgvuldig opereren :)
Gaat ons makkelijk lukken! In missie 8 ga ik wel vertrouwen op jouw 'schiet mensen per direct neer'-skills. ;)

Wel een moeilijke uitdaging op authentic. Zijn er tweakers die hem op authentic uitgespeeld hebben?

Onze tactiek is inmiddels nul stealth en vol op aanval. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:44
quote:
RHE218 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:18:
De link onderaan de pagina naar de "games kopen in de US" handleiding van TheVMaster werkt niet meer..

Nu snap ik (denk ik) de werking wel via Xbox.com region -> US maar ik zou toch graag nog een keer een blik op de handleiding werpen.

Is er iemand met een goede of alternatieve link?
Deze zou ook duidelijk moeten zijn: http://www.xboxnederland....ames-in-de-us-xbox-store/

Wat je al niet kan vinden via google :+

skreppiedoe wijzigde deze reactie 23-04-2015 17:55 (4%)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

WTF ik kom thuis en check mn Xbox-versie. Is ie geupdate vandaag om 10:29. Wel top dat ie dat doet als ik op werk zit :P Kijkt 'ie naar idle-time of zo :?

SmartGlass turn off/on werkt nu ook in ieder geval :D *D

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:35:
WTF ik kom thuis en check mn Xbox-versie. Is ie geupdate vandaag om 10:29. Wel top dat ie dat doet als ik op werk zit :P Kijkt 'ie naar idle-time of zo :?

SmartGlass turn off/on werkt nu ook in ieder geval :D *D
Heb je hem in standby zitten? Dan doet hij z'n eigen updates.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:44:
[...]

Heb je hem in standby zitten? Dan doet hij z'n eigen updates.
Snap ik, maar ik vind het gewaagd dat ie het overdag doet.. of zou hij hebben geleerd dat ik dan bijna altijd op het werk ben?

• CuBras
  • Laatst online: 17:04
quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:46:
[...]

Snap ik, maar ik vind het gewaagd dat ie het overdag doet.. of zou hij hebben geleerd dat ik dan bijna altijd op het werk ben?
Als de Xbox in standby staat, dan staat het toch 'uit' ?
Indien je hem aanzet dan gaat hij op de achtergrond verder.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
CuBras schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:49:
[...]

Als de Xbox in standby staat, dan staat het toch 'uit' ?
Indien je hem aanzet dan gaat hij op de achtergrond verder.
Staat nog spanning op de voeding en klein beetje op het moederbord. Het is vergelijkbaar met hibernation.

Hoe dan ook, het ging me daar niet om, maar puur om de vraag hoe mijn Xbox weet dat hij om 10:26 of zo kan gaan updaten. Als ik namelijk vrij was en rond die tijd wilde gaan gamen had ik met een updatende console gezeten. Ik dacht dat het ding het daarom voornamelijk 's nachts deed.

quote:
DeMoN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:03:
[...]

Had btw beide apps geprobeerd (allebei gloednieuw, 10061 versies van gister dus), maar alleen de smartglass-app heeft die turn on/off-functie gekregen. Vond het wel apart om te zien dat ze nog moeite steken in smartglass. Je zou toch zeggen dat ze verder bouwen op de Xbox-app. Misschien om de huidige Windows 8-gebruikers (en smartphone/tablet) nog even tevreden te houden door een nieuwe feature toe te voegen.
Dat TV streaming, zoals ik dat nu lees zou dat enkel werken met die USB tuner, niet voor de HDMI ingang. Heb jij ook die tuner?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quote:
SinergyX schreef op donderdag 23 april 2015 @ 19:18:
[...]

Dat TV streaming, zoals ik dat nu lees zou dat enkel werken met die USB tuner, niet voor de HDMI ingang. Heb jij ook die tuner?
Nee heb geen tuner.

Is ook totaal wat anders waar jij het over hebt hoor :) TV-streaming heb je idd tuner voor nodig (stream je TV van Xbox naar ander device). Wat deze of volgende week in de Xbox-update zit is wireless display (miracast), hiermee kun je straks vanaf ieder Windows 8+ device je complete beeld (zoals een draadloze HDMI-kabel) naar je Xbox toezetten (andersom dus, maar ook wat anders), dus eigenlijk als tweede monitor, maar dan zonder snoer.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toch wel mooi. Ik gebruik de One niet zo vaak, maar gisteren bij een vriend m'n profiel op zijn One geladen. Bij het starten van Forza F&F laadde hij mijn eigen savegame uit de cloud (dat werkt dus blijkbaar zonder Gold, wist ik niet) en kon ik gewoon verder. De Achievement progress is ook erg leuk gedaan, hoe je de balkjes ziet vollopen bij acties die je tig keer moet herhalen is toch wel praktisch. :)

Nu nog 's kijken of ik met zijn profiel op mijn One zijn spellen kan downloaden en spelen onder m;n eigen account, maar dat zal wishfull thinking zijn :+

Exorcist wijzigde deze reactie 23-04-2015 20:46 (16%)

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
Als ik me niet vergis kun je elkaars games spelen door zijn Xbox als home Xbox in te stellen;) google er even nar hoe het precies werkt.

Maar dat kan dus wel;)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-09 16:56
quote:
Exorcist schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:45:
Toch wel mooi. Ik gebruik de One niet zo vaak, maar gisteren bij een vriend m'n profiel op zijn One geladen. Bij het starten van Forza F&F laadde hij mijn eigen savegame uit de cloud (dat werkt dus blijkbaar zonder Gold, wist ik niet) en kon ik gewoon verder. De Achievement progress is ook erg leuk gedaan, hoe je de balkjes ziet vollopen bij acties die je tig keer moet herhalen is toch wel praktisch. :)

Nu nog 's kijken of ik met zijn profiel op mijn One zijn spellen kan downloaden en spelen onder m;n eigen account, maar dat zal wishfull thinking zijn :+
Jahoor, kan gewoon. Zie de reactie onder die van jou :)

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, nice. Thx, binnenkort even proberen :) !

• RHE218
  • Laatst online: 17:00
quote:
skreppiedoe schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:54:
[...]

Wat je al niet kan vinden via google :+
Een goed punt, excuus...

XBL:PowdR218 - JanJanssen 2011 - Burton T6 - Canon 60D 15_85

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:48

BM

Moderator Spielerij
Daar maar verder dan :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1 ... 125 126 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True