Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:02:
[...]

Deal! Krijg je gelijk een checklist mee voor volgende week.
heb ik eventueel ook wel interesse in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Ja hoor, 1.5 week geleden een vervangende Titanfall controller gekregen voor een defecte.
Gisteren ging ie weer stuk. zonder iets raars te doen (liep met mijn speler naar links en opeens KNAK). Kan geen 360 meer met de linker analoge stick maken zonder dat hij als het ware vastloopt.

Ik heb echt het idee dat de kwaliteit van de Titanfall controller veel minder is, terwijl het voor mijn gevoel gewoon dezelfde controller zou moeten zijn met een skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-04 17:07
nexhil schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:29:
Ja hoor, 1.5 week geleden een vervangende Titanfall controller gekregen voor een defecte.
Gisteren ging ie weer stuk. zonder iets raars te doen (liep met mijn speler naar links en opeens KNAK). Kan geen 360 meer met de linker analoge stick maken zonder dat hij als het ware vastloopt.

Ik heb echt het idee dat de kwaliteit van de Titanfall controller veel minder is, terwijl het voor mijn gevoel gewoon dezelfde controller zou moeten zijn met een skin.
Zelf nog geen last van heb hem sinds januari en speel ongeveer uurtje per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

MasterMido schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:14:
[...]

Zelf nog geen last van heb hem sinds januari en speel ongeveer uurtje per dag.
Het ergste is gewoon, als ik dit probleem bij iemand anders zou lezen zou ik hem nooit geloven.
8) Zo ben ik dan ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sowieso vind ik de kwaliteit van de controllers niet echt geweldig... Mijn linker stick maakt af en toe een raar tik geluidje, en de rumble zorgt soms ook voor een gek geluid (dat heeft hij af en toe wel, af en toe niet, kan me niet voorstellen dat het hoort). Hij doet het nog wel dus ik laat het maar zo, maar het is vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
dat gezoem/gebrom van mn X1 controller vind ik ook vervelend, ben volgens mij 1 van de weinigen die de oude 360 controller fijner vind?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:23:
[...]

heb ik eventueel ook wel interesse in!
In die checklist of meedoen met Sunset dit weekend? ;)

Voeg me maar toe: exactor it Je bent welkom mee te doen. Weet wel dat Martijn echt heel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pool Nation FX is een super gratis spel voor de pool / snooker liefhebbers.

Ik zit al de hele dag te poolen en snookeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
ThomasXIV schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:51:
Sowieso vind ik de kwaliteit van de controllers niet echt geweldig... Mijn linker stick maakt af en toe een raar tik geluidje, en de rumble zorgt soms ook voor een gek geluid (dat heeft hij af en toe wel, af en toe niet, kan me niet voorstellen dat het hoort). Hij doet het nog wel dus ik laat het maar zo, maar het is vrij irritant.
Dat tikje maakt mijn linkerstick ook. Ik denk dat ie al gewoon half lam is. Hij functioneert nog wel, maar soms valt het tijdens het gamen gewoon op dat de stick een tikje doorschiet als ik hem een bepaalde kant op duw. En ik kan wel stellen dat ik erg zuinig ben met m'n controllers en apparatuur, ik heb nog nooit een defect gehad.

Rare zoemgeluiden heb ik overigens geen last van. Wel maakt de voeding wat herrie, ook als hij in standby staat.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Royeboi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:18:
[...]

Dat tikje maakt mijn linkerstick ook. Ik denk dat ie al gewoon half lam is. Hij functioneert nog wel, maar soms valt het tijdens het gamen gewoon op dat de stick een tikje doorschiet als ik hem een bepaalde kant op duw. En ik kan wel stellen dat ik erg zuinig ben met m'n controllers en apparatuur, ik heb nog nooit een defect gehad.

Rare zoemgeluiden heb ik overigens geen last van. Wel maakt de voeding wat herrie, ook als hij in standby staat.
Bij mij lijkt de controler wel gewoon nog goed te werken, volgens mij maakt hij dat geluidje ook niet altijd. De voeding en de console zelf zijn overigens muisstil, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:25
Ligt het aan mij, of kun je de taal niet op Engels instellen als je regio Nederlands is? Heb al een tijdje een XBone maar had hem altijd op UK staan. Ik wil hem graag op Engels zetten maar dat de prijzen wel in euro's zijn! Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
ThomasXIV schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:51:
Ik heb dat rare geluidje ook af en toe. De enige manier waarop ik het 100% kan herproduceren is door met de turret van een wriath in Halo: Spartan Assault te schieten. De enige manier waarop ik het kan beschrijven is dat de rumble een hoog geluid maakt. (Zal het vandaag eens proberen met mijn 2e controller).
Ik heb er in ieder geval vrede mee, een stick die niet werkt lijkt me een stuk irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Foxpat schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:56:
Ligt het aan mij, of kun je de taal niet op Engels instellen als je regio Nederlands is? Heb al een tijdje een XBone maar had hem altijd op UK staan. Ik wil hem graag op Engels zetten maar dat de prijzen wel in euro's zijn! Kan dit?
Store staat gekoppeld aan je regio en voor zo ver ik weet kan je onder regio NL geen Engels als taal kiezen.
Je zal dus je console steeds handmatig bij settings van regio moeten veranderen.

Je Xbox zal zich dan auto herstarten na elke regio change

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:05:
[...]

Ik heb dat rare geluidje ook af en toe. De enige manier waarop ik het 100% kan herproduceren is door met de turret van een wriath in Halo: Spartan Assault te schieten. De enige manier waarop ik het kan beschrijven is dat de rumble een hoog geluid maakt. (Zal het vandaag eens proberen met mijn 2e controller).
Ik heb er in ieder geval vrede mee, een stick die niet werkt lijkt me een stuk irritanter.
Hier begint hij te zoemen als de accu bijna leeg is.
Hang hem na het spelen altijd aan de lader en dus ook geen last meer van zoemen.
Qua degelijkheid verkies ik ook de X360 controller boven die van de One, maar qua force-feedback, ergonomie en precisie is de One controller toch zeker wel de betere van de twee.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:02:
[...]

Hier begint hij te zoemen als de accu bijna leeg is.
Hang hem na het spelen altijd aan de lader en dus ook geen last meer van zoemen.
Qua degelijkheid verkies ik ook de X360 controller boven die van de One, maar qua force-feedback, ergonomie en precisie is de One controller toch zeker wel de betere van de twee.
Ik speel standaard met een USB kabel in mijn controller.
Maar die had ik nog niet toen ik Halo Spartan Assault speelde, dus zal ook dat vanavond even testen met beide controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
[...]

PC versie heeft een trial. Je kunt daarmee gratis tot lvl 13 of de 1e eindbaas spelen. Geeft wel een aardige indruk al wordt de loot, gameplay en lol vetter naarmate je hoger bent in levels. Als je googlet op diablo 3 trial is de 1e link van battlenet de juiste. Veel plezier. ;)
Heb het net een uurtje gespeeld en was het al moe voordat de trial over was. Deze sale laat ik dus over me heen gaan. Toch nog bedankt voor je info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:08:
[...]

Voeg me maar toe: exactor it Je bent welkom mee te doen. Weet wel dat Martijn echt heel erg goed is.
Inderdaad, echt heel heel erg goed! Maar lijkt me leuk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Mijn GT is: VAS taijyn

De DLC is nu aan het downloaden. 1.27 GB.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag xbox teruggebracht naar MM nordhorn, omdat hij kapot was. Ten eerste mocht ik een nieuwe
Direct weer meenemen, ook mocht ik voor het verschil van wat ik toen betaalde en wat hij nu kost een spel meenemen, gratisss. Aardige mensen, onze ooster buren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, dat is wel een hele goede service... :) Welk spel heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

uchiha tijntje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:13:
Jeetje, dat is wel een hele goede service... :) Welk spel heb je gekozen?
Ze hebben hem Pool Nation FX meegegeven :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunset overdrive zat bij de bundel, en fifa15 maar meegenomen. Had ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancicted schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:19:
[...]

Heb het net een uurtje gespeeld en was het al moe voordat de trial over was. Deze sale laat ik dus over me heen gaan. Toch nog bedankt voor je info ;)
Graag gedaan. Doe wat leuks met die 30 piek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

crzyhiphopazn schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:56:
[...]

Store staat gekoppeld aan je regio en voor zo ver ik weet kan je onder regio NL geen Engels als taal kiezen.
Je zal dus je console steeds handmatig bij settings van regio moeten veranderen.

Je Xbox zal zich dan auto herstarten na elke regio change
Ik hoor het ook niet altijd, toen ik Destiny speelde was het vooral als ik op m'n voertuigje zat, die maakte een bepaalde trilling waardoor het een vrij hoge toon produceerde. Dat klikje is er ook niet altijd en heeft geen invloed op de werken in ieder geval.

Voor de rest vind ik de knoppen allemaal een stuk beter aanvoelen dan op de x360, al vond ik wel dat de x360 controller beter in de hand lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
Terryb47 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:05:
dat gezoem/gebrom van mn X1 controller vind ik ook vervelend, ben volgens mij 1 van de weinigen die de oude 360 controller fijner vind?
Je bent in ieder geval niet de enige, ik vind de 360 controller ook veel fijner. De controller van de X1 vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem in mijn handen had erg "goedkoop" aanvoelen,veel minder als de 360 controller. Maarja we doen het er maar mee 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

mfreriks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:36:
[...]

Heb Rayman ook via de games with gold.. alleen nog niet gespeeld... is de hele game zo opgemaakt met muziek themes er in?:D dat maakt het wel super vet!
Elk schilderij heeft een eindlevel en elk eindlevel is op basis van een bekend muziek nummer.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
Net Child of Light geprobeerd. Erg mooi spel, maar niet helemaal mijn ding. Maar kan me goed voorstellen dat iemand dit helemaal geweldig vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
skreppiedoe schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:49:
[...]

Je bent in ieder geval niet de enige, ik vind de 360 controller ook veel fijner. De controller van de X1 vind ik vanaf de eerste keer dat ik hem in mijn handen had erg "goedkoop" aanvoelen,veel minder als de 360 controller. Maarja we doen het er maar mee 8)
Dit vind ik nou zo apart... Ik vind de X One controller veel ter dan de 360 en vergeleken met de DS4 van de ps4 voelt hij juist heel degelijk aan...

Ik heb zelf alleen een ps4 maar vrienden de XO en mijn controller kraakt, piept bij de triggers en de sticks zijn al glad versleten. De xbox controller van hen? Kan ik in knijpen, geen geluid, triggers zijn soepel en de sticks lijken minder snel te slijten, die zijn nog zgan. :|

Sterker nog: de degelijke comfortabele controller en het feit dat de xbox veel stiller ik doen me alsnog twijfelen of ik niet ga overstappen nadat ik Bloodborne beu ben straks :p

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 01-04-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skreppiedoe schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:49:
[...]

Begrijp je punt en toch.... de XB1 controller ligt lekkerder in mijn hand en de analoge sticks werken veel nauwkeuriger en prettiger. Deze heeft daardoor toch duidelijk mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:43
Toch maar LEGO Marvel Super Heroes gekocht.

10 euro via Deals with Gold.

Zal zeker zijn geld waard zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnb52 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:11:
Toch maar LEGO Marvel Super Heroes gekocht.

10 euro via Deals with Gold.

Zal zeker zijn geld waard zijn !
Wil niet lullig doen maar hij is plm. 7 Euro in de RU store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:20:
[...]

Wil niet lullig doen maar hij is plm. 7 Euro in de RU store ;)
Wil niet lullig doen maar hij is 5 USD in de VS store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:17:
Pool Nation FX is een super gratis spel voor de pool / snooker liefhebbers.

Ik zit al de hele dag te poolen en snookeren.
Ik vind hem erg tegenvaller, die andere PurePool heb ik ook op de Xbox One, voelt wat dergelijker aan en (mooier) Maar goed Pool Nation is gratis en is niks mis mee, heeft wel even tijd nodig voor een betere optimalisatie.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:24:
[...]

Wil niet lullig doen maar hij is 5 USD in de VS store. ;)
You win! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LEGO Marvel is 1 van de leukste LEGO games die ik in tijden gepeeld heb. Zeker als je kinderen hebt is het super leuk. En best ook wel leuk om op 100% te krijgen.

Ik ga denk ik voor LEGO Batman deze ronde. 21 euro via de Canadian Store is een erg leuk bedrag voor de standaard versie en dan kan ik de kinderen ook weer blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:08:
[...]

Sunset overdrive bedoel ik idd!

Heb alleen de DLC niet, weet niet of dat een vereiste is:) daarnaast heb ik er nog niet heel veel tijd in zitten... Hoop dat het geen probleem oplevert? Weekend aardig vol dus hoop een paar uurtjes mee te pikke;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik wilde eens gaan lezen hoe ik uit de US of een andere store kan gaan kopen, maar de link hieronder in de topicwarning doet het niet meer. Ik dacht meld het even.

Ofja, technisch gezien doet de link het wel maar waar je terecht komt klopt niet meer :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Scrisissszzz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:24:
Ik wilde eens gaan lezen hoe ik uit de US of een andere store kan gaan kopen, maar de link hieronder in de topicwarning doet het niet meer. Ik dacht meld het even.

Ofja, technisch gezien doet de link het wel maar waar je terecht komt klopt niet meer :)
Maar deze wel!

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Deze had ik net gevonden en wilde ik hier posten, en jouw post stond er al! :)

Thnx!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor degene die nog overwegen LEGO Batman 3 te halen; de deluxe versie is 26 euro in de India store, waar de normale versie 21 euro is in de Canada sotre. Voor die 5 euro extra krijg je wel een berg extra:

https://store.xbox.com/en...27-4c7c-affc-cb300cbfc7f0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Ach, die 5 euro...

Volgende keer beter!

Maar thanks voor de linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PdeBie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:56:
Net Child of Light geprobeerd. Erg mooi spel, maar niet helemaal mijn ding. Maar kan me goed voorstellen dat iemand dit helemaal geweldig vind :)
Ik ook gistermiddag, gaat mij veeeeel te traaaaaag....Eerste 2 chapters gedaan, maar daarna duurde me die tussen stukjes te lang en de gameplay was ook al snel erg herhalend met dat vechten....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vanmorgen via het preview programma een alpha key gekregen voor Smite. Vanavond eens kijken of het iets is. Toch wel weer netjes! :)

[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 02-04-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
MRE-Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:31:
[...]

Ik ook gistermiddag, gaat mij veeeeel te traaaaaag....Eerste 2 chapters gedaan, maar daarna duurde me die tussen stukjes te lang en de gameplay was ook al snel erg herhalend met dat vechten....
Zodra je wat meer skills leert zal het vechten ook wat spannender worden, maar het hele turn-based principe vind ik persoonlijk niet zo leuk.

De graphics en de muziek zijn daarentegen geweldig!

----------------------
Anyway: tot op heden nog niet echt iets anders gedaan dan de gratis games proberen met Xbox Live.
Geen van mijn vriendenkring heeft een Xbox One, dus ook online heb ik nog niet echt iets kunnen doen.

Nu eerst GTA 5 single player uitspelen en dan Online proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe gratis content (en achievements) voor Super Time Force!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
PdeBie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:24:
[...]

Zodra je wat meer skills leert zal het vechten ook wat spannender worden, maar het hele turn-based principe vind ik persoonlijk niet zo leuk.

De graphics en de muziek zijn daarentegen geweldig!

----------------------
Anyway: tot op heden nog niet echt iets anders gedaan dan de gratis games proberen met Xbox Live.
Geen van mijn vriendenkring heeft een Xbox One, dus ook online heb ik nog niet echt iets kunnen doen.

Nu eerst GTA 5 single player uitspelen en dan Online proberen denk ik.
Er zijn mensen zat hier op tweakers die graag een keer online tegen je spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

mike0001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:30:
[...]

Er zijn mensen zat hier op tweakers die graag een keer online tegen je spelen hoor :)
Genoeg. Ik heb bij de release van Battlefield 3 een aatal tweakers als vriend toegevoegd en daar speel ik nu nog elke avond Battlefield Hardline mee. Je kan zo joinen als je BFH hebt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
MRE-Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:33:
[...]

Genoeg. Ik heb bij de release van Battlefield 3 een aatal tweakers als vriend toegevoegd en daar speel ik nu nog elke avond Battlefield Hardline mee. Je kan zo joinen als je BFH hebt.
Ook is het een doel opzich om in (bijvoorbeeld) Forza 5 beter te worden dan de mensen in je lijst haha. Hoef je niet eens direct tegen ze te spelen.
Mikbar5707 is mijn tag voor als je nog iemand zoekt. Je kan in de lijst hier op tweakers zien welke games ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Heeft iemand de DLC van Sunset al geprobeerd? Is die zijn 10 euro waard?
Vermaak me prima met Sunset namelijk. Heb die vorige week op de kop getikt voor 25 euro, ben dus benieuwd of een extra 10 het waard is. Hoeveel extra content krijg je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:58:
[...]

Begrijp je punt en toch.... de XB1 controller ligt lekkerder in mijn hand en de analoge sticks werken veel nauwkeuriger en prettiger. Deze heeft daardoor toch duidelijk mijn voorkeur.
Wat ik wel een nadeel vind aan de sticks is dat ze snel vies worden door dat randje wat erop zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Iemand hier die Ori gespeeld heeft en toch af en toe framerate problemen kent? Soms blijft ie even 'hangen' en gaat dan met een rukje weer verder. Is niet erg, maar toch .. Ben nu bij die waterboom .. waarbij je moet vluchten voor het opkomend water (28% ofzo into the game). Wat vet zeg.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 07:06
InF.Inc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:15:
Iemand hier die Ori gespeeld heeft en toch af en toe framerate problemen kent? Soms blijft ie even 'hangen' en gaat dan met een rukje weer verder. Is niet erg, maar toch .. Ben nu bij die waterboom .. waarbij je moet vluchten voor het opkomend water (28% ofzo into the game). Wat vet zeg.
Zelf geen hinder ondervonden met spelen van Ori. De scene waar je het over hebt vond ik zelf één van de lastigste. Ziet er wel perfect uit en heerlijke sound op de achtergrond. Fijne platformgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike0001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:38:
Heeft iemand de DLC van Sunset al geprobeerd? Is die zijn 10 euro waard?
Vermaak me prima met Sunset namelijk. Heb die vorige week op de kop getikt voor 25 euro, ben dus benieuwd of een extra 10 het waard is. Hoeveel extra content krijg je ermee?
Ik heb de season pass. Of die t waard is weet ik niet. Mooi Rig was wel kort namelijk. Deze 2e lijkt wel langer te zijn. Was 20 minuten bezig om uberhaupt in de nieuwe zone te komen. Kan morgen laten weten hoe het was. Vamavond ga ik er namelijk mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:52:
[...]

Ik heb de season pass. Of die t waard is weet ik niet. Mooi Rig was wel kort namelijk. Deze 2e lijkt wel langer te zijn. Was 20 minuten bezig om uberhaupt in de nieuwe zone te komen. Kan morgen laten weten hoe het was. Vamavond ga ik er namelijk mee verder.
Oke ben zeer benieuwd. Het spel verrast me namelijk zeer positief.
Vooral de heerlijke humor doet het goed. Over het algemeen niet moeilijk, al zitten er soms wat lastige stukjes tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Heeft iemand nog een goede website voor Xbox Live (US) Gift Cards (max. $15)? Overal waar ik kom zijn ze of 'out of stock' of werkt de website niet lekker. Zo maakt OffGamers bijvoorbeeld gebruik van een (unified) inlogsysteem waar ik de kriebels van krijg. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyouri
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-08 11:34
Yonix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:04:
Heeft iemand nog een goede website voor Xbox Live (US) Gift Cards (max. $15)? Overal waar ik kom zijn ze of 'out of stock' of werkt de website niet lekker. Zo maakt OffGamers bijvoorbeeld gebruik van een (unified) inlogsysteem waar ik de kriebels van krijg. :S
http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card-15-dollar.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
http://www.microsoftstore...cards/categoryID.63551600

Meestal direct de code in beeld na betalen, af en toe een half uurtje wachten op een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die Ori gespeeld heeft en toch af en toe framerate problemen kent? Soms blijft ie even 'hangen' en gaat dan met een rukje weer verder.
...
Klopt, heb ik ook last van, plus aantal keren is de game al vastgelopen en het geluid is soms helemaal weg en je hoort dan alleen nog een verschrikkelijk irritante harde zoem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat even blijven hangen heeft mijn Xbox One ook af en toe met het spel Pool Nation FX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Deze week nog niet de xbox opgestart. Wel goeie downloads voor deze week:
Evolve, nieuwe mappen
COD:AW : nieuwe mappen
Child of Light
Pool Nation FX
Neverwinter
Oh en Fast'N'Furious natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door mobygo76 op 02-04-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:09
Heb zelf geen framerate problemen, maar wel dat hij gewoon een zwart scherm toont als ik de X1 in stand-by mode zet en het spel later wil hervatten.

Moet dan het spel volledig afsluiten, dan doet hij het weer.

En inderdaad, zeer mooi gemaakt dat vluchten voor het opkomend water _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik haal je kaarten altijd bij g2a.com

Offgamers is ook een goede.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shasso bedoel je? Dat is gewoon de samenwerking van G2G en Gamernizer met extra laagje veiligheid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:52:
[...]

Vanavond ben ik wel van de partij!

Ik ga dit lang weekend lekker een aantal games 100% completen.

-White Night (nog een keer een speedrun na 8 uur s'avonds :P)
-Titanfall (nog 50k aan credits en 18 challenges en dan heb ik de 2k!)
-Sunset Overdrive (even de nieuwe DLC en april 1st achievements halen)
-Life is Strange episode 2
-Super Time Force (geen idee wat voor DLC er uit is gekomen, maar het is een geweldig spel dus ga ik graag nog even opnieuw spelen)

8)

Las wel zojuist dat Quantum Break is uitgesteld. Wel jammer. Dat spel maakte op mij de grootste indruk op afgelopen Gamescom. Maar het is een Remedy game, dus uitstel naar 2016 is niet heel onverwacht :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens waar Western Digital mee komt :)
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1480
Jammer dat ze nergens vermelden of dit nu een 5400 of 7200rpm schijf is.

En dan nog even dit :P

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 02-04-2015 17:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:58:
[...]

Het is en blijft een kwestie van smaak natuurlijk en de controller doet wat hij moet doen en dat is het belangrijkste.
Alleen heb ik het gevoel een goedkope kloon in mijn handen te hebben in plaats van een officiele Microsoft controller en dat komt voor een groot deel omdat ik persoonlijk liever een iets zwaardere controller in mijn handen heb.
Al met al kan ik er prima mee gamen hoor . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
In het Forza Horion 2 forum (nog) geen reaktie ontvangen, dus ik probeer het hier nog een keer. Baal er behoorlijk van dat ik niet online kan.

Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. Maak echter al vanaf het begin geen verbinding met de servers. Onder andere de social tab is greyed out, en als ik auto's wil downloaden geeft hij aan dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden. Googlen levert wel wat soortgelijke problemen op, maar wel al wat maanden oud en er wordt beweert dat het na een update opgelost zou zijn. Heb wat met de poorten op de router zitten spelen, maar zonder resultaat. NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:20:
[...]

Sunset overdrive bedoel ik idd!

Heb alleen de DLC niet, weet niet of dat een vereiste is:) daarnaast heb ik er nog niet heel veel tijd in zitten... Hoop dat het geen probleem oplevert? Weekend aardig vol dus hoop een paar uurtjes mee te pikke;D
Ik had het idd wel over DLC Chaos Squad. Achievement hoertje Exactor it speelt tot de cheevo binnen is en kapt daarna. :) Al vind ik gewoon Chaos Squad ook leuk hoor. Als je ziet dat ik online ben nodig me maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:45:
[...]

Vanavond ben ik wel van de partij!

-Sunset Overdrive (even de nieuwe DLC en april 1st achievements halen)
Je bent te laat voor 1 april. Wacht maar tot volgend jaar. :)

Gisteren was ik 1 van de eerste die hem had. Was nog 5000 trueachievements score waard. Zag er vrij bizar uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Roodaap schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:02:
In het Forza Horion 2 forum (nog) geen reaktie ontvangen, dus ik probeer het hier nog een keer. Baal er behoorlijk van dat ik niet online kan.

Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. Maak echter al vanaf
het begin geen verbinding met de servers. Onder andere de social tab is greyed out, en als ik auto's wil downloaden geeft hij aan dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden. Googlen levert wel wat soortgelijke problemen op, maar wel al wat maanden oud en er wordt beweert dat het na een update opgelost zou zijn. Heb wat met de poorten op de router zitten spelen, maar zonder resultaat. NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??
Heb je al geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. ...
NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??
Kijk even een paar posts hierboven hoe je de gespecifeerde NAT krijgt te zien. Mogelijk moet er voor deze game een bepaalde poort open staan wat in jouw config mogelijk het probleem veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:12:
[...]

Je bent te laat voor 1 april. Wacht maar tot volgend jaar. :)

Gisteren was ik 1 van de eerste die hem had. Was nog 5000 trueachievements score waard. Zag er vrij bizar uit. :)
Ik hoef helemaal geen jaar te wachten! Lekker puh :P

Nou, nog even jou inmaken met Chaos Squad, en de buit is weer binnen ;).

De DLC was weer erg vermakelijk. En ook erg leuke movie references :P

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trancicted schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:19:
[...]

Dan heb je het gewoon geen kans gegeven.
Diablo III word pas leuk rond lvl 30, alles daarvoor is gewoon saai en bedoeld om gear en skills op te bouwen.
Maar misschien is het inderdaad jouw genre niet, waar natuurlijk ook niets mis mee is ;)
Iets langer doorzetten zou echter geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:38:
[...]

Dan heb je het gewoon geen kans gegeven.
Diablo III word pas leuk rond lvl 30, alles daarvoor is gewoon saai en bedoeld om gear en skills op te bouwen.
Maar misschien is het inderdaad jouw genre niet, waar natuurlijk ook niets mis mee is ;)
Iets langer doorzetten zou echter geen kwaad kunnen.
Het is ook totaal mijn genre niet, toch heb ik nog redelijk wat uurtjes in het spel zitten.
Zeker toen ik samen met iemand speelde.

Toen ik eenmaal een monk had en daar op 70 bezig was voor gear verloor ik de interesse in het spel maar voorheen genoeg gespeeld!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zie wat neverwinter achievements voorbij komen. Spelen jullie alleen of co-op? is die solo een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
uchiha tijntje schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:45:
[...]

-Super Time Force (geen idee wat voor DLC er uit is gekomen, maar het is een geweldig spel dus ga ik graag nog even opnieuw spelen)
Dit spel _/-\o_
Toen ik hem alleen al opgestart had en het plot gelezen had lag ik al dubbel :P

Edit: Super time force gets free xbox one update
Die super hardcore mode klinkt lastig :o
Vraag me af of je dan helemaal opnieuw moet beginnen of je huidige characters enzo gewoon kan gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Ereaser op 03-04-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:16:
Vanmorgen via het preview programma een alpha key gekregen voor Smite. Vanavond eens kijken of het iets is. Toch wel weer netjes! :)
Ik zit in de 'eerste ronde invites' van de game (blijkbaar ben ik lvl10 ofzo?), best grappig game maar per saldo niet echt iets voor mij, ik speel enkel Co-ops (assault en siege), maar als er weinig mensen online zijn gaat hij alles opvullen met bots.

Vind het hele kopen/combineren van gear beetje overkill, echt makkelijk instappen is het niet echt (auto buy kiest soms wel bizar vage keuzes). Wel op z'n tijd even leuk rond te meppen, maar ik ben nooit echt Moba fan geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike0001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:59:
[...]

Oke ben zeer benieuwd. Het spel verrast me namelijk zeer positief.
Vooral de heerlijke humor doet het goed. Over het algemeen niet moeilijk, al zitten er soms wat lastige stukjes tussen.
De 2e DLC is wat pittuger dan de main game. Ben een keer of tien doodgegaan terwijl ik in de echte campaign nauwelijks geraakt werd.

Humor is wel top in de DLC. Alles van uuitspraken van tegenstanders tot voiceovers tot film referenties zijn sterk.

Lengte valt tegen. Per DLCs fietste ik er in 2 uur doorheen. Chaos Squad zal ook 1 hoogstens 2 potjes worden voor alle achievements. Er zitten ook collectibles in en kleine missies voor nieuwe guns als dat je ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:38:
[...]

Dit spel _/-\o_
Toen ik hem alleen al opgestart had en het plot gelezen had lag ik al dubbel :P

Edit: Super time force gets free xbox one update
Die super hardcore mode klinkt lastig :o
Vraag me af of je dan helemaal opnieuw moet beginnen of je huidige characters enzo gewoon kan gebruiken.
Wat ik van Vas begreep gisteren is dat je elk poppetje maar 1 keer mag gebruiken (behalve als je zijn leven redt met je volgende poppetje). Dat maakt het spammen om het einde te halen veel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:34:
[...]

Wat ik van Vas begreep gisteren is dat je elk poppetje maar 1 keer mag gebruiken (behalve als je zijn leven redt met je volgende poppetje). Dat maakt het spammen om het einde te halen veel moeilijker.
Het spel is vooral je aanpak en manier van denken aanpassen. Heb pas 2 levels en een baas verslagen dus zou niet zo 1-2-3 weten hoe je in hemelsnaam een baas moet verslaan met maar 5 characters. Op het laatst had ik wel 5 gasten met rocket launchers gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Zucht... Nieuwe firmware geinstalleerd; lijken al mijn games nu niet geinstalleerd op de externe HDD.

Eens zien of er komend weekend verbetering in komt met een nieuwe update; geen zin om 380GB aan games binnen te trekken.

/edit: reboot loste het probleem op want ineens (kuch) werd mijn USB weer herkend.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 03-04-2015 18:24 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:21:
Zucht... Nieuwe firmware geinstalleerd; lijken al mijn games nu niet geinstalleerd op de externe HDD.

Eens zien of er komend weekend verbetering in komt met een nieuwe update; geen zin om 380GB aan games binnen te trekken.

/edit: reboot loste het probleem op want ineens (kuch) werd mijn USB weer herkend.
Je zit dan denk ik in de beta-club.

Zulke dingen kan je verwachten bij een beta-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023

Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. Maak echter al vanaf het begin geen verbinding met de servers. Onder andere de social tab is greyed out, en als ik auto's wil downloaden geeft hij aan dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden. Googlen levert wel wat soortgelijke problemen op, maar wel al wat maanden oud en er wordt beweert dat het na een update opgelost zou zijn. Heb wat met de poorten op de router zitten spelen, maar zonder resultaat. NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??
Ik weet wel dat je redelijk ver gevorderd moet zijn in de single player wil je naar de online modus kunnen, maar weet niet of het hier mee te maken heeft

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
hebben meerderen van jullie een alpha key voor smite gekregen, ik zit in het previewprogramma maar heb niks gekregen..

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:31:
[...]

De 2e DLC is wat pittuger dan de main game. Ben een keer of tien doodgegaan terwijl ik in de echte campaign nauwelijks geraakt werd.

Humor is wel top in de DLC. Alles van uuitspraken van tegenstanders tot voiceovers tot film referenties zijn sterk.

Lengte valt tegen. Per DLCs fietste ik er in 2 uur doorheen. Chaos Squad zal ook 1 hoogstens 2 potjes worden voor alle achievements. Er zitten ook collectibles in en kleine missies voor nieuwe guns als dat je ding is.
Dank je wel.
2 uur vind ik dan de 10 euro niet waard. Misschien een keer in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

Iemand enig idee??
Heb je de router al eens gereset, dat wil ook wel eens helpen. Is de firmware van de router up to date? Als je de mogelijkheid hebt, de X1 direct op het modem aansluiten en kijken wat er dan gebeurt.
Zelf heb ik onlangs een netgear nighthawk router gekocht, aangesloten, firmware ge-update en klaar. Alles werkt zoals het moet zonder poorten open te zetten etc , aangezien ik daar weinig vanaf weet komt dat prima uit.
Hopelijk ben je snel van je problemen af en kan je genieten van FH2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:01:
[...]

Dank je wel.
2 uur vind ik dan de 10 euro niet waard. Misschien een keer in de toekomst.
Ik verwacht over paar maanden wel een goede deal met de DLC. Dus dan zou ik lekker tot dan wachten. De main game is leuk genoeg om je mee te vermaken! :)

2 uur is ook alleen als je zo goed bent als Exactor. Normale gamers doen er 20 uur over! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Vraagje: is er ergens terug te zien welk patch level mijn games hebben? Ik zie nergens een logfile of een mogelijkheid om dit te zien. Ik zie namelijk nooit een game updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Life is Strange ep 2 gespeeld. Ik vind ze leuker dan de (laatste) telltale games. Helaas nu weer wachten op episode 3. Zal wel weer een maand of 2 tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
skreppiedoe schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:27:
[...]

Heb je de router al eens gereset, dat wil ook wel eens helpen. Is de firmware van de router up to date? Als je de mogelijkheid hebt, de X1 direct op het modem aansluiten en kijken wat er dan gebeurt.
Zelf heb ik onlangs een netgear nighthawk router gekocht, aangesloten, firmware ge-update en klaar. Alles werkt zoals het moet zonder poorten open te zetten etc , aangezien ik daar weinig vanaf weet komt dat prima uit.
Hopelijk ben je snel van je problemen af en kan je genieten van FH2.
Spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, helaas...
Alle poorten cf. instructie MS opengezet, helaas...
Xbox in DMZ gezet, wederom helaas...

De xbox zit bekabeld op de modem/router (is zo'n ding in 1). Het betreft een Huawei geval en helaas heb ik geen keuze om een andere te nemen of aan te sluiten. De instel mogelijkheden wijzen niet echt zichzelf. Zo heb je bij de DMZ instellingen de volgende drie categorieën:
TR069_VOIP_INTERNET_R_0_35
TR069_VOIP_INTERNET_R_VID_35
TR069_VOIP_INTERNET_R

Zegt mij niets (VOIP staat toch voor voice over IP?). Ik heb bij alle drie het ip adres van de xbox maar in de DMZ gezet, maar ja, zonder resultaat dus. De NAT blijft ook moderate.

Kan FH2 wel spelen, maar baal er toch van dat ik niet online kom...

Thx, voor de hulp tot zover in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Roodaap schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:00:
[...]

Spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, helaas...
Alle poorten cf. instructie MS opengezet, helaas...
Xbox in DMZ gezet, wederom helaas...

De xbox zit bekabeld op de modem/router (is zo'n ding in 1). Het betreft een Huawei geval en helaas heb ik geen keuze om een andere te nemen of aan te sluiten. De instel mogelijkheden wijzen niet echt zichzelf. Zo heb je bij de DMZ instellingen de volgende drie categorieën:
TR069_VOIP_INTERNET_R_0_35
TR069_VOIP_INTERNET_R_VID_35
TR069_VOIP_INTERNET_R

Zegt mij niets (VOIP staat toch voor voice over IP?). Ik heb bij alle drie het ip adres van de xbox maar in de DMZ gezet, maar ja, zonder resultaat dus. De NAT blijft ook moderate.

Kan FH2 wel spelen, maar baal er toch van dat ik niet online kom...

Thx, voor de hulp tot zover in ieder geval.
Ik zou je Huawei in bridge mode zetten/laten zetten, en er een een normale router achter zetten, zelf ben ik erg tevreden over de Netgear R6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Warfare schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:50:
Vraagje: is er ergens terug te zien welk patch level mijn games hebben? Ik zie nergens een logfile of een mogelijkheid om dit te zien. Ik zie namelijk nooit een game updaten.
Indien je Xbox op instant on staat Worden ze automatisch geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
Grrr, ik dacht dat de savegame bug van Ori wel opgelost was. Kennelijk niet dus... ruim 3 uur progress kwijt, en tot-aal geen zin om dat stuk nog eens opnieuw te doen :( Dit is dus de manier om games nooit uitgespeeld te krijgen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:20:
Grrr, ik dacht dat de savegame bug van Ori wel opgelost was. Kennelijk niet dus... ruim 3 uur progress kwijt, en tot-aal geen zin om dat stuk nog eens opnieuw te doen :( Dit is dus de manier om games nooit uitgespeeld te krijgen...
Das klote! :( Helemaal geen back up saves gemaakt? Toen ik dat las heb ik voor de zekerheid elk half uurtje even een back up gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

BM

Moderator Spielerij
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het al gepatched was... dus nee, heb 1 savegame, en that's it. Was volgens mij met het allerlaatste stuk bezig, maar nu echt helemaal geen zin om me daar weer naar toe te spelen :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:10:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het al gepatched was... dus nee, heb 1 savegame, en that's it. Was volgens mij met het allerlaatste stuk bezig, maar nu echt helemaal geen zin om me daar weer naar toe te spelen :(
Shake hands ;)
Moet hem ook nog uitspelen.
Die bug hadden ze al lang moeten patchen, dag na release werd dit al beloofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven: Erg zonde dat ze dat nog niet hebben gefixt. Zeker omdat dit inderdaad issues zijn waardoor mensen een spel niet meer spelen. En juist bij zo'n tof spel is dat extra zonde.

De DLC van Super Time Force is een aanrader! 50 puzzels ala N+. Sommige zijn erg simpel, andere zijn echt uitdagend.
Nu nog alle normale levels op super hardcore mode uitspelen :). Dit houdt in dat je elk karakter maar 1 keer mag gebruiken, of je moet het karakter hebben gered tijdens het spelen. Best wel lastig dus. Want het spammen met 15 mannetjes met rockets is er dus niet meer bij. :P
Ik vind het wel tof dat ze na launch nog gratis DLC uitbrengen met echt nieuwe content! Het is namelijk alweer bijna een jaar geleden dat die uit kwam. (mei 2014).

Nog ruim een maandje en dan The Witcher 3! The Witcher 2 was samen met Dark Souls 1 de beste Action RPG van de vorige generatie.

Ben wel benieuwd trouwens of ze ons met de maandelijkse updates nog weten te verrassen. Ik mis eigenlijk geen echte features meer. Wellicht voor de muziekliefhebbers onder ons nog muziek afspelen zonder snapmodus.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-04-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk verslavend spel is Ori toch, vannacht tot 5 uur bezig geweest :)
Ben niet zo snel als sommige youtubers _/-\o_
Vanmorgen om 10 uur stond het paasontbijt klaar -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:55:
Wat een heerlijk verslavend spel is Ori toch, vannacht tot 5 uur bezig geweest :)
Ben niet zo snel als sommige youtubers _/-\o_
Vanmorgen om 10 uur stond het paasontbijt klaar -O-
Zorg dat je af en toe je save kopieert. Er zijn nog wel wat problemen met corrupte saves. Zie ook een paar posts hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 09:39
Ik overweeg al een tijdje een Xbox One aan te schaffen, maar ben er nog altijd niet uit of ik een met of zonder Kinect moet nemen? Gebruiken jullie de Kinect veel / voegt het echt iets toe of heb je er eigenlijk maar weinig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
Ik heb m met kinect gekocht, omdat er toen nog geen keuze was.

En eigenlijk alleen gebruikt om QR codes te scannen, en om te roepen Xbox on...

Verder niet gebruikt volgens mij.
Pagina: 1 ... 123 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!