Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

PdeBie schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:58:
van het weekend XBox Live maar eens aangeschaft. Vriendin ook meteen happy, want Rayman Legends is nu tijdelijk gratis :+
Dat is inderdaad de gratis game voor maart. Je bent er dus net op tijd mee :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er helemaal niets van verwacht, maar door tweakers toch maar gedownload, maar Rayman Legends is best onderhoudend eigenlijk. Al bekend wat de april games worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:17:
Had er helemaal niets van verwacht, maar door tweakers toch maar gedownload, maar Rayman Legends is best onderhoudend eigenlijk. Al bekend wat de april games worden?
Pool Nation FX 1 april 2015 30 april 2015
Child of Light 1 april 2015 30 april 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
oeh, child of light lijkt mij dan weer een hele coole game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Winkiller schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:20:
[...]

Ik haal hem na de download er weer uit....
Ja oke dat kan wel idd.

Blijf het wel vreemd vinden dat alle poorten open geen hogere snelheid oplevert maar Xbox One in DMZ wel (terwijl dat toch hetzelfde zou moeten zijn), zou Microsoft niet alle poorten in hun online documentatie hebben staan oid?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Donstil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:31:
[...]

Ja oke dat kan wel idd.

Blijf het wel vreemd vinden dat alle poorten open geen hogere snelheid oplevert maar Xbox One in DMZ wel (terwijl dat toch hetzelfde zou moeten zijn), zou Microsoft niet alle poorten in hun online documentatie hebben staan oid?
Als je een machine in DMZ hebt staan, dan is er misschien minder scanning vanuit je modem/router? Als Microsoft bepaalde poorten niet in documentatie had staan, dan zou het helemaal niet werken lijkt mij...

Sowieso.. Je modem/router gewoon op UPnP zetten en dan gaat alles automagisch.. Iedereen die maar met DMZ en port forwarding en weet ik veel aan het prutsen is. Vaak werkt juist bijvoorbeeld Party NIET daardoor ipv wel

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Als je een machine in DMZ hebt staan, dan is er misschien minder scanning vanuit je modem/router? Als Microsoft bepaalde poorten niet in documentatie had staan, dan zou het helemaal niet werken lijkt mij...

Sowieso.. Je modem/router gewoon op UPnP zetten en dan gaat alles automagisch.. Iedereen die maar met DMZ en port forwarding en weet ik veel aan het prutsen is. Vaak werkt juist bijvoorbeeld Party NIET daardoor ipv wel
Grappig dat je Port forwarding als prutsen ziet maar UPnP niet. Als er iets is wat je gelijk uit moet rammen dan is het UPnP wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leven we plotseling in een wereld waarin Xbox Ones die in een DMZ zitten hacken lucratief is?

Of een wereld waarin upnp niet werkt (bij mij vlekkeloos ondanks 2 routers en een paar switches)?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Ik ben het niet met je eens, UPnP zou een oplossing moeten zijn, maar is dit dom weg niet....
Microsoft zelf geeft al aan dat indien je party/chat en of multiplayer problemen hebt je de poorten vrij moet geven in je router c.q. van de DMZ mogelijkheid gebruik moet maken. Overigens, dit probleem is gewoon iets wat niet specifiek voor de Xbox geld, andere consoles en zelfs PC's hebben er last van.

De conclusie die je trekt, dat het open zetten van een poort tot het niet werken lijd bestrijd ik. Ik heb nu al zeker meet dan 10 mensen met Xbox-en geholpen waarbij keer op de oplossing lag in het vrij geven van de juiste poorten.

Overigens, dit probleem ligt aan de IP4 i.c.m. van de NAT translatie in de routers, je Xbox rechtstreeks op je modem aansluiten (bridge) doet alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:
Leven we plotseling in een wereld waarin Xbox Ones die in een DMZ zitten hacken lucratief is?

Of een wereld waarin upnp niet werkt (bij mij vlekkeloos ondanks 2 routers en een paar switches)?
Geen idee of dit eventueel aan de router en/of internetprovider ligt, maar ditzelfde probleem heb ik dit weekend bij m'n zwager gehad.

Hij had zijn wifi via de UPC Horizon box lopen, deze was echter zo slecht in combinatie met de Xbox one, en zeker met port forwarding etc, dat hij besloten heeft om een losse router te kopen. Hij heeft toen de TP-Link TL-WR1043ND gekocht.

Vervolgens hebben we deze aangesloten en upnp aangeslingerd, maar de Xbox One bleef steeds wisselen tussen NAT Type Strict en Moderate. Toen uiteindelijk d.m.v. portforward.com de handleiding gevolgd voor poorten forwarden in combinatie met static ip adddress. Toen dit uiteindelijk allemaal gedaan, router netjes gereboot, tijdje gewacht en toen Xbox ook gereboot. En ja hoor NAT Type was Open _/-\o_

Echter kwartier later stond deze weer op Moderate en we kregen dit er met geen mogelijkheid vanaf. Toen uiteindelijk maar de gehele port forwarding disabled en DMZ aangegooid.

Sindsdien blijft NAT Type op Open staan en gaat alles prima. Waarom dit nou niet lekker loopt d.m.v. port forwarding op upnp is ons een compleet raadsel. Wellicht om de UPC Horizonbox ook als modem fungeert, dat deze in de weg zit.

Ik hoor graag jullie tips aangezien ik er af en toe ook met me Xbox zit en ik constant NAT Type Strict heb. Dit hebben we tijdelijk opgelost door een kabel door de woonkamer te leggen als ik er ben maar dit is natuurlijk niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

DMZ is iets uit de professionele netwerkwereld wat de consument nu opeens kent als 'gebruik dit als je gewoon al je poorten doorgestuurd wil hebben'. In mijn Fritzbox heet het dan ook geen DMZ, maar 'exposed host', wat ook een betere naam is.

DMZ is eigenlijk bedoeld voor in een netwerk waarbij de host die in de DMZ zit ook niet bij de rest van het interne netwerk kan. Vandaar ook de naam 'demilitarized zone', het is echt een afgezonderde zone binnen je netwerk. Dit uit veiligheid, omdat deze DMZ-host 100% open staat naar het internet toe en dus relatief gezien makkelijker gekraakt kan worden. En dan wil je niet dat een kraker doorspringt naar een ander intern netwerkapparaat (die normaal achter NAT/PAT zitten maar nu dus ook via de gehackte DMZ-host via het interne netwerk al hun poorten laten zien).

UPNP is geen gepruts, dit is een oplossing verzonnen om de portforwardproblemen met NAT/PAT op te lossen. UPNP is niets meer dan een automatische portforwarder. Het zou altijd op 'aan' moeten staan en op je host (X1) ook. Opgelost... zou je zeggen, vaak werkt het namelijk niet lekker, omdat het niet lekker op elkaar is afgestemd (kun je niets aan veranderen) en omdat de UPNP-module nog wel eens wil vastlopen in veel routers.

Het veiligste is dus gewoon goede portforward-settings instellen in je router, zou kun je ook een 'open' netwerk krijgen op de X1, het probleem is dat zelfs op de officiele Xbox-helppagina's bullshit staat over welke poorten je moet forwarden om een open NAT te krijgen. Zoals poort 53 en 80 (DNS en HTTP), alsof je je Xbox voor de hele wereld een DNS-server of HTTP-server wil laten hosten... nee dus. Wat ze bedoelen is dat deze poorten naar BUITEN toegankelijk moeten zijn voor je Xbox, maar dat staat er niet duidelijk en standaard staat in 99% van het consumentenspul het al zo ingesteld dat je router naar buiten toe alles toestaat. Het gaat dus om een handje vol portforwards naar binnen toe die je moet weten, that's all.

Maar wil je niet moeilijk doen, dan stel je gewoon DMZ in of exposed host, al ligt het maar net aan de routerfabrikant wat ze er werkelijk mee bedoelen...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:48:

Hoe bedoel je dat?

Wat ik namelijk bedoel is dat je One in DMZ niet handig is als je andere poorten forward binnen je netwerk. Daarom zou ik niet voor een DMZ oplossing gaan, om welk apparaat het dan ook mogen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:43:
[...]

Grappig dat je Port forwarding als prutsen ziet maar UPnP niet. Als er iets is wat je gelijk uit moet rammen dan is het UPnP wel 8)7
UPnP zorgt vaak ook voor een langzamere netwerk performance. Bij het vrijgeven van specifieke poorten, kan de UPnP zetting uit, wat voor hogere snelheden in het thuis netwerk zorgt.

UPnP is eigenlijk een lelijke lekenoplossing.....

Gelukkig komt IPv6 er aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:02:
[...]

UPnP zorgt vaak ook voor een langzamere netwerk performance. Bij het vrijgeven van specifieke poorten, kan de UPnP zetting uit, wat voor hogere snelheden in het thuis netwerk zorgt.

In mijn XS4ALL Fritzbox (die standaard al via IPv6 een verbinding heeft openstaan) heb ik IPv6 keihard moeten uitzetten, anders kwam mijn X1 niet online.. Bleef die Teredo-errors spugen. Wel jammer, had cool geweest als de X1 alvast IPv6 kon gebruiken om met ander IPv6-gamers te connecten of zo :)

Maar idd, als de hele wereld over is op IPv6 zou dat echt een mega-opluchting zijn zeg.. eigenlijk is het internet dan pas draaiende zoals het is bedoeld. NAT is gewoon een workaround die allang dood had moeten zijn.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb nu een 360, maar ben aan het orienteren naar de xbox One. Komt er binnenkort een slimline versie uit?

Zo nee, heb ik een goede tweedehandse koop met: One 500GB, Kinect, 1 game, voor 320,-.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog geen geruchten gehoord over een slimline of iets dergelijks. Verwacht dat dus niet op korte termijn,
De 320 Euro is redelijk. Ik heb via amazon.de 399 nieuw betaald voor de XB One + Kinect + Assasins Creed Unity + AC Black Flag. Inmiddels is die bundel niet meer voor die prijs verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
SalimRMAF schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:08:
Ik heb nu een 360, maar ben aan het orienteren naar de xbox One. Komt er binnenkort een slimline versie uit?

Zo nee, heb ik een goede tweedehandse koop met: One 500GB, Kinect, 1 game, voor 320,-.
En een controller neem ik aan :P

Je zit onder de prijs van een nieuwe zonder kinect en spel. Dus op zich prima. Kunt nog altijd proberen er iets af te krijgen ;)

Voor zover ik weet nog geen slim versie gepland.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:10:
Heb nog geen geruchten gehoord over een slimline of iets dergelijks. Verwacht dat dus niet op korte termijn,
De 320 Euro is redelijk. Ik heb via amazon.de 399 nieuw betaald voor de XB One + Kinect + Assasins Creed Unity + AC Black Flag. Inmiddels is die bundel niet meer voor die prijs verkrijgbaar.
Ben wel op deze gestuit:
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B00OBWALXO

De games speel ik niet (alleen GTA V)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:02:
[...]

Wilde net even kijken of hier uPnP nog aanstond (kon mij herinneren dat dit zo was).
Blijkt de hele router een reset te hebben gehad :/ Alle instellingen weg maar de xbox staat nog wel "NAT: Open". Toch is het downloaden zo traag als ...

Tijd om de poorten weer open te zetten dus. Zijn dit alle poorten: http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live of heb jij er toevallig nog een paar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dat is de bundel die ik heb gekocht een paar maanden geleden. Die was toen normaal 429 en die week in de aanbieding voor 399.

Voor mij geen twijfel mogelijk: voor 40 Euro mee zeker de nieuwe nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik ga het vanavond maar weer eens proberen, UPnP laat ik wel aan voor mijn andere devices maar zal het port forwarding/DMZ weer eens proberen op mijn Ziggo Cisco. Heb nu geen problemen met Party en Multiplayer, kijken of dat zo blijft en (dat is dan ook de enige reden dat ik het dan zou houden) of mijn systeem updates nu eindelijk sneller gaan.. 256mb Preview program update en daar vervolgens minuten op wachten terwijl ik 200/20 heb... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
SalimRMAF schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:11:
[...]

Ben wel op deze gestuit:
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B00OBWALXO

De games speel ik niet (alleen GTA V)
Zeker de nieuwe doen! Games verkoop je dan door ofzo..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:13:
Ik ga het vanavond maar weer eens proberen, UPnP laat ik wel aan voor mijn andere devices maar zal het port forwarding/DMZ weer eens proberen op mijn Ziggo Cisco. Heb nu geen problemen met Party en Multiplayer, kijken of dat zo blijft en (dat is dan ook de enige reden dat ik het dan zou houden) of mijn systeem updates nu eindelijk sneller gaan.. 256mb Preview program update en daar vervolgens minuten op wachten terwijl ik 200/20 heb... :(
Ook problemen mee, zowel me Xbox One als me PS4 hebben dramatische download snelheden waar ik op de PC gewoon zonder enige problemen met full speed download.

Vanalles geprobeerd maar niets lijkt te werken. Alles uiteraard bedraad. PS4 geeft aan 40/8 terwijl er een 120 lijn ligt. Snap er niets meer van en het irriteert me mateloos.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:13:
Sta je niet te veel blind op de download snelheden, ik had gisteren een nieuwe preview update van zo'n 250 Mb, de eerste 73% vlogen binnen, daarna was de koek op en ging het langzamer.
Ik zit ook bij Ziggo, ik behaal normaal gesproken altijd hele nette download snelheden.

Niet onbelangrijk...

Wanneer iemand de poorten van zijn Xbox in de poort forwarding settings van zijn router in gaat vullen. Maak dan meteen een lease aan van het IP adres van je Xbox! Anders kan het nog zijn dat bij een reset van je modem/router je xbox een ander (intern) ip-adres krijgt waar door de boel niet meer werkt.

Kortom, speel op safe.... geef je Xbox een vast IP adres mee via de Xbox zelf (handmatig gateway, dns, e.d) invullen op je Xbox of maak een IP Lease aan in je routersettings!!!!11111

Echt, dit is geen onzin, het werkt echt....
Famous schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Wilde net even kijken of hier uPnP nog aanstond (kon mij herinneren dat dit zo was).
Blijkt de hele router een reset te hebben gehad :/ Alle instellingen weg maar de xbox staat nog wel "NAT: Open". Toch is het downloaden zo traag als ...

Tijd om de poorten weer open te zetten dus. Zijn dit alle poorten: http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live of heb jij er toevallig nog een paar?
Zie mijn tekst hier boven ;)
De poorten die Microsoft aangeef op haar supportwebsite zijn voldoende, wanneer je toch gaat instellen, zorg dat je Xbox altijd het zelfde IP adres krijgt..... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 30-03-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Famous schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Er is gewoon veel misinformatie wat betreft portforwarding voor de Xbox. Dat zit hem in 'poorten die de xbox moet kunnen gebruiken om te kunnen functioneren (dus outbound) en 'poorten die naar de xbox moeten staan geforward (inbound en belangrijkst voor 99% thuisnetwerken)

De enige poorten die je hoeft door te sturen zijn 3074 TCP, 3074 UDP en 88 TCP

Ook je downloadsnelheid heeft NIETS MET PORTFORWARDING TE MAKEN MENSEN :) Mensen blijven maar aanklooien met die portforwards in de ijdele hoop hun download sneller te maken. Aan hen de vraag: als jij iets downloadt van je laptop of je PC, zit je dan ook altijd zo te kloten met portforwards om die download snel te krijgen? Nee dus, als de HTTP(S)-sessie eenmaal is opgezet (en deze gaan van binnen naar buiten, dus geen forward nodig!) dan loopt de download gewoon. Het zijn de Microsoft-servers die 9 van de 10 keer bokken en niet de optimale doorvoer ter beschikking stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023

Er is laatst wel info gelekt vanuit amd. Ze zijn met een veel kleinere en zuinigere chip bezig. Dit zou wel kunnen duiden op een slim versie. Ik zou als je het geduld hebt wachten tot E3. Die zal daar aangekondigd worden heb ik het idee

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:24:
[...]

Er is gewoon veel misinformatie wat betreft portforwarding voor de Xbox. Dat zit hem in 'poorten die de xbox moet kunnen gebruiken om te kunnen functioneren (dus outbound) en 'poorten die naar de xbox moeten staan geforward (inbound en belangrijkst voor 99% thuisnetwerken)

De enige poorten die je hoeft door te sturen zijn 3074 TCP, 3074 UDP en 88 TCP

Ook je downloadsnelheid heeft NIETS MET PORTFORWARDING TE MAKEN MENSEN :) Mensen blijven maar aanklooien met die portforwards in de ijdele hoop hun download sneller te maken. Aan hen de vraag: als jij iets downloadt van je laptop of je PC, zit je dan ook altijd zo te kloten met portforwards om die download snel te krijgen? Nee dus, als de HTTP(S)-sessie eenmaal is opgezet (en deze gaan van binnen naar buiten, dus geen forward nodig!) dan loopt de download gewoon. Het zijn de Microsoft-servers die 9 van de 10 keer bokken en niet de optimale doorvoer ter beschikking stellen.
Ja en nee,

Het zijn niet alleen de Microsoft servers, downloaden gebeurd op poort 80..... Mocht je problemen hebben met de snelheid zou je kunnen proberen om deze ook naar de Xbox open te gooien.
Overigens, downloaden gebeurd vanaf de Azure servers, deze zijn schaalbaar, hoe meer er vanaf wordt gedownload hoe meer er bij geschakeld zouden moeten worden om de performance te behalen. Azure staat niet bekent om een matige snelheid, vreemd.... Overigens merk ik wel duidelijke verschillen qua snelheid over de dag heen.

Mijn advies, gewoon de support website van Microsoft volgen, dus niet alleen 3074 TCP, 3074 UDP en 88 TCP vrij geven maar gewoon het hele riedeltje, ondanks dat er als je het "nuchter" gaat bekijken er een paar merkwaardige aanbevelingen op staan.

Maar zoals ik net al schreef, hou rekening mee met het feit dat interne IP adressen kunnen wisselen, een apparaat, ongeacht als dit een Xbox is, kan zijn IP adres kwijt raken in een netwerk. Ga je met poort fowarding aan de gang, zorg er dan direct voor de de lease van het IP adres van je Xbox niet verloopt of stel je Xbox zelf handmatig in op een vast IP adres (welke je natuurlijk wel in je poort forwarding settings moet gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 30-03-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:33:
[...]

Ja en nee,

Het zijn niet alleen de Microsoft servers, downloaden gebeurd op poort 80..... Mocht je problemen hebben met de snelheid zou je kunnen proberen om deze ook naar de Xbox open te gooien.
Overigens, downloaden gebeurd vanaf de Azure servers, deze zijn schaalbaar, hoe meer er vanaf wordt gedownload hoe meer er bij geschakeld zouden moeten worden om de performance te behalen. Azure staat niet bekent om een matige snelheid, vreemd.... Overigens merk ik wel duidelijke verschillen qua snelheid over de dag heen.

Mijn advies, gewoon de support website van Microsoft volgen, dus niet alleen 3074 TCP, 3074 UDP en 88 TCP vrij geven maar gewoon het hele riedeltje, ondanks dat er als je het "nuchter" gaat bekijken er een paar merkwaardige aanbevelingen op staan.

Maar zoals ik net al schreef, hou rekening mee met het feit dat interne IP adressen kunnen wisselen, een apparaat, ongeacht als dit een Xbox is, kan zijn IP adres kwijt raken in een netwerk. Ga je met poort fowarding aan de gang, zorg er dan direct voor de de lease van het IP adres van je Xbox niet verloopt of stel je Xbox zelf handmatig in op een vast IP adres (welke je natuurlijk wel in je poort forwarding settings moet gebruiken.
Gaan we weer :P
Het is klinkklare onzin dat poort 80 forwarden naar binnen toe zou kunnen helpen voor een betere downloadsnelheid. Waarom? Omdat de client initieert, die zet naar de webserver bij Azure een verbinding open met als destination port, port 80. En als source iets boven de 1024. De connectie staat, en de download loopt (even in een notendop). Poort 80 terugsturen naar de X1 is leuk, maar wordt niet eens gebruikt, de connectie is al tot stand gebracht naar interne port >1024. 80 openzetten naar je X1 is alleen voor binnenkomende connecties vanaf het internet naar je X1 op port 80 'handig' (ook niet dus, want je X1 draait geen webserver).

Maar goed.. het feit blijft, IPv6 moet eens opschieten. Dit gezeur is precies waar je de consument niet mee lastig wil vallen. Het is bizar dat je niet optimaal kunt gamen zonder jezelf in netwerken te gaan verdiepen.. en daar kunnen de fabrikanten weinig aan doen, die moeten moderne routers en consoles nou eenmaal laten samenwerken met het verouderde IPv4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Word het niet eens tijd voor een apart Xbox One netwerk topic ?
Of een verwijzing naar [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Laatste 2 maanden zie ik hier alleen maar trage downloads en dichte poorten voorbijkomen :O
mfreriks schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:21:
Het was even stil, maar zit weer aan mijn Xbox gekluisterd hoor... Diablo 3 en Borderlands THC doen het toch echt wel goed bij mij :+ tussendoor wat platformen met de Sisters game en Ori om de Lootfrustraties te vergeten :D
Ja Diablo ging hard gisteren _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je snel bent:
aanbieding Xbox One + Kinect
Xbox One incl. controller + kinect en de games AC Unity, AC Black Flag en Dance Central, allen als downloadcode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
[...]

Het is klinkklare onzin dat poort 80 forwarden naar binnen toe zou kunnen helpen voor een betere downloadsnelheid. Waarom? Omdat de client initieert, die zet naar de webserver bij Azure een verbinding open met als destination port, port 80. En als source iets boven de 1024. De connectie staat, en de download loopt (even in een notendop). Poort 80 terugsturen naar de X1 is leuk, maar wordt niet eens gebruikt, de connectie is al tot stand gebracht naar interne port >1024. 80 openzetten naar je X1 is alleen voor binnenkomende connecties vanaf het internet naar je X1 op port 80 'handig' (ook niet dus, want je X1 draait geen webserver).
Precies, 80 openzetten naar binnen heeft geen zin met NAT omdat je download toch terug komt op een vrij random poort.

Enkele pagina's terug heb ik het al gemeten en die downloads gaan gewoon over poortje 80 naar een mirror/CDN in Nederland.

Also, poortje 88 hoeft niet open, ik heb gewoon open NAT en zie niet in waarom mijn xbox als Kerberos server zou moeten kunnen functioneren :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

citruspers schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Precies, 80 openzetten naar binnen heeft geen zin met NAT omdat je download toch terug komt op een vrij random poort.

Enkele pagina's terug heb ik het al gemeten en die downloads gaan gewoon over poortje 80 naar een mirror/CDN in Nederland.

Also, poortje 88 hoeft niet open, ik heb gewoon open NAT en zie niet in waarom mijn xbox als Kerberos server zou moeten kunnen functioneren :+
Dan moet een nieuw topic voor leken toch mogelijk zijn lijkt me. Hoe een open NAT te verkrijgen? Het is zo'n hels gekloot voor de mensen, kan me dat helemaal voorstellen.
88 is idd een goeie, waarom zou je die moeten hosten.. ben ik niet zeker over.

Heb jij alleen 3074 op UDP en TCP doorstaan en een open nat? Zie jij ook de melding dat je een cone-nat hebt? (wat goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:39:
[...]

Weet ik, je hebt ook gelijk.... Echter MS adviseert het gezien hun support website, wie ben ik om dit advies te naast me neer te leggen. Stel, wij stellen hier vast dat je poort 80 maar beten nie kan opnemen (gebruiken kan in het geval van een Xbox ook geen kwaad), een user belt naar MS met een support vraag, vervolgens gaat het gesprek daar fout omdat MS adviseert 80 op te nemen en de klant ons gelooft en dit niet wil doen. Ondanks dat ik weet dat je gelijk hebt vindt ik gewoon dat indien MS iets adviseert je klant hier mee moet helpen. "waarbij iemand die verder in de materie zit ook wel weet dat 80 inbound totaal niet zinvol is"
Maar goed.. het feit blijft, IPv6 moet eens opschieten. Dit gezeur is precies waar je de consument niet mee lastig wil vallen. Het is bizar dat je niet optimaal kunt gamen zonder jezelf in netwerken te gaan verdiepen.. en daar kunnen de fabrikanten weinig aan doen, die moeten moderne routers en consoles nou eenmaal laten samenwerken met het verouderde IPv4 :(
Weg met de NAT, welkom IPv6! :> :P :+
Providers maken hier veel te weinig werk van! Iets wat hier overigens behoorlijk off-topic is.....! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:14
Heeft iemand enig idee waar ik Lords of The Fallen voor een zacht prijsje kan krijgen? De MediaMarkt hier in Tilburg heeft hem niet meer en ook bij de lokale gameshops is hij niet te krijgen (ook niet tweedehands). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:22:
[...]
Kortom, speel op safe.... geef je Xbox een vast IP adres mee via de Xbox zelf (handmatig gateway, dns, e.d) invullen op je Xbox of maak een IP Lease aan in je routersettings!!!!11111
En doe het ver buiten de range van de standaard toegekende IP adressen, pas geleden werk laptop thuis een keer aangezet en daarna mijn xbox aan. Die kreeg geen verbinding omdat het IP-adres al in gebruik was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:49:
[...]

Weet ik, je hebt ook gelijk.... Echter MS adviseert het gezien hun support website, wie ben ik om dit advies te naast me neer te leggen. Stel, wij stellen hier vast dat je poort 80 maar beten nie kan opnemen (gebruiken kan in het geval van een Xbox ook geen kwaad), een user belt naar MS met een support vraag, vervolgens gaat het gesprek daar fout omdat MS adviseert 80 op te nemen en de klant ons gelooft en dit niet wil doen. Ondanks dat ik weet dat je gelijk hebt vindt ik gewoon dat indien MS iets adviseert je klant hier mee moet helpen. "waarbij iemand die verder in de materie zit ook wel weet dat 80 inbound totaal niet zinvol is"
Nah, het is eerder zo dat MS gewoon slechte info geeft:
Xbox Live requires the following ports to be open:

Port 88 (UDP)
Port 3074 (UDP and TCP)
Port 53 (UDP and TCP)
Port 80 (TCP)
Port 500 (UDP)
Port 3544 (UDP)
Port 4500 (UDP)
Deze poorten moeten 'open' staan. Daarbij vergeten ze even te vermelden of ze daarmee inbound of outbound bedoelen. Daar zit het hele probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
We gaan ertegenin omdat Microsoft waarschijnlijk uit gemak de NAT regels met de firewall regels heeft gecombineerd. Logisch, want de consument weet het verschil niet tussen die 2 zaken en veel routers maken daarin ook geen logisch onderscheid (of combineren ze).

Om Demon's vraag te beantwoorden: ik heb inderdaad cone-NAT*, zal vanavond thuis even een screenshotje uitdraaien van wat ik open heb staan. Volgens mij ook nog een poort in de 5** reeks en alles boven de 1024.

Frappant is trouwens dat mijn NAT regels pas werkten toen ik mijn geoIP filtering uit had gezet (ik blokkeer bijvoorbeeld china en rusland standaard omdat die lui niks op mijn netwerk te zoeken hebben). Het lijkt er dus op dat de NAT check van MS dus ergens anders gehost wordt.

*One-to-many, de meestgebruikte implementatie van *AT

[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 30-03-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:50:
Heeft iemand enig idee waar ik Lords of The Fallen voor een zacht prijsje kan krijgen? De MediaMarkt hier in Tilburg heeft hem niet meer en ook bij de lokale gameshops is hij niet te krijgen (ook niet tweedehands). :(
Is dit redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Nah, het is eerder zo dat MS gewoon slechte info geeft:

[...]

Deze poorten moeten 'open' staan. Daarbij vergeten ze even te vermelden of ze daarmee inbound of outbound bedoelen. Daar zit het hele probleem :)
Ik denk niet dat ze het zijn vergeten, ik denk dat ze het bewust niet vermelden, het is voor de gemiddelde consument al moeilijk genoeg, dan maar alles open beide kanten op. Denk echt dat het een bewusje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hmm, had eigenlijk gehoopt dat hij inmiddels wel voor zo'n € 25,- te krijgen zou zijn. Nog even wachten dus, maar bedankt voor de tip; ik zal die website eens wat vaker gaan bezoeken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:55:
[...]

Ik denk niet dat ze het zijn vergeten, ik denk dat ze het bewust niet vermelden, het is voor de gemiddelde consument al moeilijk genoeg, dan maar alles open beide kanten op. Denk echt dat het een bewusje is ;)
Zou ook heel goed kunnen inderdaad. Al lukt het de eerste mensen niet direct dit te doen, gaan zich er daarna een klein beetje in verdiepen en raken dan helemaal in de war, want 'MS zegt het toch zelf???' :P
Frustratie alom zo :D Maar goed.. hopelijk kunnen we alle juiste info bij elkaar schrapen en wie weet wel in een apart topic duwen, zou erg mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:57:
[...]

Hmm, had eigenlijk gehoopt dat hij inmiddels wel voor zo'n € 25,- te krijgen zou zijn. Nog even wachten dus, maar bedankt voor de tip; ik zal die website eens wat vaker gaan bezoeken. :D
Je krijgt nog 10% korting ;)
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:59:

Zou ook heel goed kunnen inderdaad. Al lukt het de eerste mensen niet direct dit te doen, gaan zich er daarna een klein beetje in verdiepen en raken dan helemaal in de war, want 'MS zegt het toch zelf???' :P
Frustratie alom zo :D Maar goed.. hopelijk kunnen we alle juiste info bij elkaar schrapen en wie weet wel in een apart topic duwen, zou erg mooi zijn :)
Lijkt me dat die hele discussie gewoon in een apart topic zou moeten.

Ik heb qua download al tijdje geen problemen, niets exotisch aan m'n router gedaan buiten upnp, alles komt gewoon vlotjes binnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Voor de liefbhebbers, dit zijn de instellingen op mijn router voor een open cone nat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TLT68Vx.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door citruspers op 30-03-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat niet alleen om een Open NAT. Dat is voor het opzetten van Party Chat en ingame met elkaar kunnen verbinden (al is party-chat nu dedicated). Nee voor het downloaden maakt dat weinig uit.

Probleem is echter dat het bij meer apps en apparaten is dat ze ondertussen met dezelfde poorten zitten te werken. Skype heeft bv de belachelijke instelling om ook poort 80 te gebruiken tenzij je het uitzet. Of een webservertje op je lokale netwerk. Dat zorgt ervoor dat het ook allemaal niet meer fantastisch gaat werken. DMZ werkt gewoon het snelst en simpelst. Iemand die niet veel verstand heeft van netwerken raad ik eerder aan om gewoon DMZ te gebruiken dan port-forwarding omdat het een 100% oplossing is die je binnen 5 minuten wel werkend krijgt, ongeacht kennisniveau. Port forwarding is geen 100% garantie dat het downloaden snel gaat en je altijd open-nat hebt. Ondanks dat dit wel zou moeten.

Bij de 360 was het al een probleem, maar op de PS3 en PS4 ook (daar is de X1 niet uniek in). Daarom liever zo snel mogelijk IPv6 dan dit probleem oplossen.

Het is 2015, ik mag hopen dat die shit toch onderhand wel automatisch kan werken? Sowieso begrijp ik niet waarom er vaste poorten worden gebruikt en niet gewoon hetgeen wat vrij is. Want als je meer dan 1 console hebt, wordt het nu ook al problematisch

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Martinspire schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:22:
Het gaat niet alleen om een Open NAT. Dat is voor het opzetten van Party Chat en ingame met elkaar kunnen verbinden (al is party-chat nu dedicated). Nee voor het downloaden maakt dat weinig uit.

Probleem is echter dat het bij meer apps en apparaten is dat ze ondertussen met dezelfde poorten zitten te werken. Skype heeft bv de belachelijke instelling om ook poort 80 te gebruiken tenzij je het uitzet. Of een webservertje op je lokale netwerk. Dat zorgt ervoor dat het ook allemaal niet meer fantastisch gaat werken. DMZ werkt gewoon het snelst en simpelst. Iemand die niet veel verstand heeft van netwerken raad ik eerder aan om gewoon DMZ te gebruiken dan port-forwarding omdat het een 100% oplossing is die je binnen 5 minuten wel werkend krijgt, ongeacht kennisniveau. Port forwarding is geen 100% garantie dat het downloaden snel gaat en je altijd open-nat hebt. Ondanks dat dit wel zou moeten.

Bij de 360 was het al een probleem, maar op de PS3 en PS4 ook (daar is de X1 niet uniek in). Daarom liever zo snel mogelijk IPv6 dan dit probleem oplossen.

Het is 2015, ik mag hopen dat die shit toch onderhand wel automatisch kan werken? Sowieso begrijp ik niet waarom er vaste poorten worden gebruikt en niet gewoon hetgeen wat vrij is. Want als je meer dan 1 console hebt, wordt het nu ook al problematisch
Schijnt dus zo te zijn dat alle opvolgende consoles in het interne netwerk het poortnummer + 1 gebruiken. Eerste console is dus 3074, tweede 3075, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier met een Mikrotik die zijn XBox hierop geconfigureerd heeft?
Ben nl. benieuwd naar de instellingen.

Kwam nog iets tegen op mijn zoektocht:
- ga naar je netwerk settings
- zet ip en dns op automatisch
- selecteer Test Multiplayer Connection
- wacht tot het resultaat op je scherm verschijnt
- houd nu gelijktijdig LB + LT + RB + RT op je controller ingedrukt...

Het super geheime gedetailleerde netwerk statistiek info scherm is nu te zien ;)

Hierop zie je ook een gedetailleerde NAT status.
Edit:
Het is gelukt, heb nu een Open NAT status :)
Moest de router eerst even rebooten...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Is Assassin's Creed: Unity inmiddels bugvrij? Ik zie dat hij nu voor minder dan € 25,- te krijgen is en dat lijkt me wel een leuke game. En is het nodig om over een uitgebreide voorkennis van de serie te beschikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yonix schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:40:
Is Assassin's Creed: Unity inmiddels bugvrij? Ik zie dat hij nu voor minder dan € 25,- te krijgen is en dat lijkt me wel een leuke game. En is het nodig om over een uitgebreide voorkennis van de serie te beschikken?
Er zijn minder bugs maar het draait gewoon bijzonder slecht. Voor 25 euro is het nog wel een idee, de campaign is prima, maar echt lekker speelt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
Bugvrij is het zeker niet, het is echter wel prima speelbaar. Ik kocht Unity toen het uitkwam en zelfs toen was het niet zo erg als ik overal las(bij mij iig). Vond het zelf een erg leuke spel, ook geen voorkennis nodig. Het spel heeft wel de neiging te haperen wanneer er honderden NPC's tegelijk in beeld zijn.

Overigens als je Paypal hebt kun je nog enkele euro's besparen door het via ebay te kopen. (hieronder voor ongeveer 18,50)

http://www.ebay.com/itm/A...ain_3&hash=item2c99068989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Ik heb weinig last van bugs gehad. Alleen af en toe met COOP dat sommige dingen niet getriggerd werden
Heb me prima vermaakt met het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Helaas voor de AC fans is juist dit deel zonder enige voorkennis prima te spelen. Er zit amper 'lore' in van de voorgaande delen wat ronduit jammer is. Als je de eerdere delen gespeelt heb, snap je wel meer wat er gaande is tussen de Templars en de Assassins en sich maar niets wat je niet met een beetje verstand zelf kan beredeneren in dit deel.

En ja, de grootste bugs zijn er wel uit, maar er zitten nog wel wat vreemde dingetjes in. Niets spelbrekend overigens.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
justifire schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:40:

[...]

Ja Diablo ging hard gisteren _/-\o_
Inderdaad! Gister gem of Ease weten te scoren uit een Grift, onderhand op lvl 10! die ff doorlvlen naar 25 en dan is het lvlen zo gedaan met alle characters!:D even de achievement halen!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Sinds de laatste update weinig bugs i.m.o. Spel waar ik me tot nog toe het meest mee vermaakt heb op mijn Xbone dus wat mij betreft een echte must buy
Bovendien hier:
http://www.simplycdkeys.c...-unity-full-game-download
voor 12 pond op te halen :) (Digikey)

(Overigens vond ik de controls van Black Flag wel een stuk beter, maar de schaal van Parijs is echt geweldig :D)

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 31-03-2015 08:18 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Flag vond ik ronduit tegenvallen, maar Unity.... echt heel erg mooi gedaan en een goede gameplay. Heb voorheen op de 360 brotherhood gespeeld, vond ik leuker dan Black Flag, maar kan totaal niet tippen aan Unity.

En ik ben geen grote bugs tegen gekomen. Af en toe wat graphics dingetjes die niet kloppen (zo lijkt de speler af en toe te zweven, net naast een gebouw). Maar niets problematisch. Samen met Forza 5 en Forza Horizon 2 mijn favoriete games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik speel nu af en toe Unity op de Xbox One, geen last van bugs en is soepel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Horen jullie je X1 ook als het stil in huis is en deze niet in energie-modus staat (dus fast power on aan)? Ik kwam er vanmorgen ook achter dat hij zelfs warm is na een nacht 'niets' doen. Hoort dit? Heb er geen lekker gevoel bij..

En het is niet zo dat hij herrie maakt, maar ik hoor hem toch 'zoemen' of zo als hij uit staat (fast power on dus)

[ Voor 20% gewijzigd door DeMoN op 31-03-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Ik hoor mijn XBox nooit, niet als ie uit staat en niet als ie in gebruik is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn XB One heeft wat weinig ruimte aan de bovenkant eigenlijk.... daardoor (?) hoor ik de fan wel als hij aan staat of in fast power on. Heb ik maar uitgezet. Vond het toch al zonde van het energieverbruik voor max 1 minuut tijd winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
DeMoN schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:59:
Horen jullie je X1 ook als het stil in huis is en deze niet in energie-modus staat (dus fast power on aan)? Ik kwam er vanmorgen ook achter dat hij zelfs warm is na een nacht 'niets' doen. Hoort dit? Heb er geen lekker gevoel bij..

En het is niet zo dat hij herrie maakt, maar ik hoor hem toch 'zoemen' of zo als hij uit staat (fast power on dus)
De mijne staat enkel warm als hij updates heeft binnengetrokken s'nachts. En zo warm is het niet :). Het gezoem hoor ik ook af en toe, waarschijnlijk checkt hij om de x tijd bepaalde zaken (bvb updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Gezoem hoor ik ook, maar dat is de voeding die een beetje ratelt. Eerdaags maar even aanmelden voor reparatie, het klinkt niet echt zoals het hoort.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook goedkoop. http://www.cdkeys.com/xbo...in-s-creed-unity-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Mensen die Rainbow Six Siege op hun verlanglijstje hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isane schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:21:
Ik heb me ingeschreven voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb mij ook ingeschreven voor de beta. Heb gisteren de livestream van Ubisoft bekeken en zag er erg goed uit. Waar ik wel erg aan twijfel is om deze game misschien voor de pc te gaan halen i.v.m. hoog competitief gehalte en de snelle actie ook net wat beter te verwerken is op een pc (mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

http://majornelson.com/20...ght-sale/?linkId=13231561

Here are this week’s games and add-on deals on the Xbox Games Store. Discounts are valid now through 06 April 2015.

Diablo III Reaper of Souls: Ultimate Evil Edition Xbox One Game 50%
LEGO Marvel Super Heroes Xbox One Game 75%
LEGO Batman 3: Beyond Gotham Xbox One Game 40%
LEGO Batman 3: Beyond Gotham Deluxe Edition Xbox One Game 40%
The LEGO Movie Videogame Xbox One Game 67%
LEGO The Hobbit Xbox One Game 60%
FIFA 15 Deluxe Edition* Xbox One Game 50%
Plants vs. Zombies Garden Warfare* Xbox One Game 67%
Peggle 2 Magical Master Edition* Xbox One Game 60%
Battlefield 4 Ultimate Shortcut Bundle* Add-On 50%
Battlefield 4 Vehicle Shortcut Kit* Add-On 50%
Battlefield 4 Soldier Shortcut Kit* Add-On 50%
Battlefield 4 Weapon Shortcut Kit* Add-On 50%
Battlefield 4 Air Vehicle Shortcut Kit* Add-On 50%
BF4 Ground & Sea Vehicle Shortcut Kit* Add-On 50%
Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition* Xbox One Game 50%

Zelf ga ik Dragon Age en waarschijnlijk een paar Lego games halen.
De rest heb ik al.

Had gehoopt dat Far Cry 4 en Sunset er in zouden zitten but maybe next time.

[ Voor 9% gewijzigd door crzyhiphopazn op 31-03-2015 14:30 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Tomba schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:17:
[...]

Sinds de laatste update weinig bugs i.m.o. Spel waar ik me tot nog toe het meest mee vermaakt heb op mijn Xbone dus wat mij betreft een echte must buy
Bovendien hier:
http://www.simplycdkeys.c...-unity-full-game-download
voor 12 pond op te halen :) (Digikey)

(Overigens vond ik de controls van Black Flag wel een stuk beter, maar de schaal van Parijs is echt geweldig :D)
Gekocht. :*)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zFtMKuhzDR6DyuBbdqhZY5er/medium.jpg

Iedereen bedankt voor de reacties, nu hopen dat ik snel mag gaan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Yonix schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:35:
[...]

Gekocht. :*)
[afbeelding]

Iedereen bedankt voor de reacties, nu hopen dat ik snel mag gaan spelen. ;)
Gefeliciteerd! Geniet er van :D

PS mocht je net als ik per ongeluk op het snelreispunt voor de Franciade klikken (en daarmee in de DLC Dead Kings terecht komen); om er weer uit te kunnen moet je de eerste missie uitvoeren. Daarna kun je weer terug naar Parijs :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:28:

Here are this week’s games and add-on deals on the Xbox Games Store. Discounts are valid now through 06 April 2015.

LEGO Marvel Super Heroes Xbox One Game 75%

Peggle 2 Magical Master Edition* Xbox One Game 60%
Dit zijn mijn kanshebbers. Zat serieus vanmiddag nog te denken, peggle best grappig, maar eens kijken wanneer die in de sales komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ga ik mijn Xbox One weer eens aanslingeren voor Pool Nation FX:

http://www.poolnationfx.com/

Gratis voor Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Dit zijn mijn kanshebbers. Zat serieus vanmiddag nog te denken, peggle best grappig, maar eens kijken wanneer die in de sales komt.
Peggle heb ik voor 10 uurtjes nog met EA access.

heb teveel games nog in the backlog en heb net Dragon Age en Lego, Marvel / Movie en Hobbit aangeschaft :9

Btw probeerde je gister te joinen met D3 maar kon niet in je game komen :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Btw probeerde je gister te joinen met D3 maar kon niet in je game komen :+
Klopt, had gister mijn D3 op invite only gezet. Was niet echt in de stemming en had geen mic bij de hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition* Xbox One Game 50%

Zelf ga ik Dragon Age en waarschijnlijk een paar Lego games halen.
De rest heb ik al.
...
Net even gekeken en Dragon Age is 1.449 Roebel op XBox RU = plm. 24 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diablo III Reaper of Souls: Ultimate Evil Edition Xbox One Game 50%
Diablo III RoS : UEE kost dan €20,- in de russische MS-store en zelfs maar €17,- in de Hong Kong MS-store :D
Voor degenen die hem nog niet hebben dikke aanrader, heeeeeeeeel veeeeeeeel speelplezier voor erg weinig geld ! d:)b
mfreriks schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:13:
[...]

Inderdaad! Gister gem of Ease weten te scoren uit een Grift, onderhand op lvl 10! die ff doorlvlen naar 25 en dan is het lvlen zo gedaan met alle characters!:D even de achievement halen!! >:)
Nice !
Moet nog 55 lvls met mijn Monk dan is die chievo hier ook binnen.
En je had gelijk, Barbarian speelt erg lekker :9
Al blijft Demon Hunter toch wel mijn favoriet.

[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 31-03-2015 17:07 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Laatst online: 22-06 15:24
justifire schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Diablo III RoS : UEE kost dan €20,- in de russische MS-store en zelfs maar €17,- in de Hong Kong MS-store :D
Voor degenen die hem nog niet hebben dikke aanrader, heeeeeeeeel veeeeeeeel speelplezier voor erg weinig geld ! d:)b
Mooie vondst! Helaas ben ik niet zo zeker of dit soort spellen iets voor mij is. Is er ergens de mogelijkheid om deze game te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Trancicted schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:23:
[...]

Mooie vondst! Helaas ben ik niet zo zeker of dit soort spellen iets voor mij is. Is er ergens de mogelijkheid om deze game te testen?
Kijk even op youtube voor gameplay. Het is een erg leuke RPG die mij al ruim 1500 uur bezig heeft gehouden sinds de release. En Blizzard blijft bezig met gratis updates.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:43
Tof die LEGO games!

Die heb ik nog niet voor de One :-)

Eerst maar eens poging doen om Rayman uit te spelen, zeer verslavend spelletje zeg! Maar soms frustrerend moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancicted schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:23:
[...]

PC versie heeft een trial. Je kunt daarmee gratis tot lvl 13 of de 1e eindbaas spelen. Geeft wel een aardige indruk al wordt de loot, gameplay en lol vetter naarmate je hoger bent in levels. Als je googlet op diablo 3 trial is de 1e link van battlenet de juiste. Veel plezier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:12:
[...]

PC versie heeft een trial. Je kunt daarmee gratis tot lvl 13 of de 1e eindbaas spelen. Geeft wel een aardige indruk al wordt de loot, gameplay en lol vetter naarmate je hoger bent in levels. Als je googlet op diablo 3 trial is de 1e link van battlenet de juiste. Veel plezier. ;)
Thanks, ik probeer het eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancicted schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:23:
[...]

Thanks, ik probeer het eens uit!
Het is lang geleden dat ik het gespeeld heb op de PC. Laat maar weten als je een key nodig hebt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de keys die ik had gebruikt heb. Geen 100% garantie dat ik ze nog heb maar kijk graag zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:16:
[...]

Het is lang geleden dat ik het gespeeld heb op de PC. Laat maar weten als je een key nodig hebt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de keys die ik had gebruikt heb. Geen 100% garantie dat ik ze nog heb maar kijk graag zo nodig.
Het lijkt gewoon te lukken. Ik download morgenochtend Diablo 3 en probeer het dan even uit.
Alvast bedankt voor je hulp! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
YouTube: Rayman Legends 'Castle Rock Playthrough' \[1080p] TRUE-HD QUALITY

Beste soundtrack ooit :Y

[ Voor 23% gewijzigd door Isane op 31-03-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is er al bekend welke gold game er in het april pakket zit?
Isane schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:21:
Ja en nee. Ik ben een beetje bang dat het een game wordt die alleen tof is als je met vrienden speelt of met mensen die echt goed samen spelen.

Mijn vrienden gamen niet (tot zelden) dus daar heb ik al een probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 31-03-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Donstil schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:06:
Is er al bekend welke gold game er in het april pakket zit?

[...]

Ja en nee. Ik ben een beetje bang dat het een game wordt die alleen tof is als je met vrienden speelt of met mensen die echt goed samen spelen.

Mijn vrienden gamen niet (tot zelden) dus daar heb ik al een probleem.
13 Pool Nation FX 1 april 2015
14 Child of Light 1 april 2015

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Isane schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:10:
[...]

13 Pool Nation FX 1 april 2015
14 Child of Light 1 april 2015

:)
Thnx! Cild of light leek mij wel aardig en is daardoor dus zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://store.xbox.com/en-US/

Werkt de store bij jullie ook niet goed? Ik krijg enkel maar Forza, Borderlands en Oddworld?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:06:
http://store.xbox.com/en-US/

Werkt de store bij jullie ook niet goed? Ik krijg enkel maar Forza, Borderlands en Oddworld?
Ik zie 13 pagina's met games. Werkt dus gewoon hier :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij doet die het nu ook weer :). Thnx voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet morgen niet de dlc van Sunset Overdrive te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee inderdaad! Had trouwens mijn adapter voor de controller voor de headset meegenomen, alleen ben ik de daadwerkelijke headset vergeten... 8)7 |:(

Dus van het weekend de achievement halen voor Chaos Squad? :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trancicted schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:29:
[...]

Het lijkt gewoon te lukken. Ik download morgenochtend Diablo 3 en probeer het dan even uit.
Alvast bedankt voor je hulp! ;)
Houd er rekening mee dat de Xbox One versie veel relaxtere controls heeft, enkele extra features, 4 player co-op, zowel online als offline couch co-op en een Nemesis legendary gift system :)

Ooh en Neverwinter Nights is vanaf vandaag gratis te spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 31-03-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...zet ik vanochtend de Xbox aan...weer een update....
OS version released: xb_rel_1504.150329-2200
Available: 6:00PM PT 3/31 (2AM GMT 1/4)

FIXES
  • Some apps may encounter network issues. A fix for the issue preventing certain apps from connecting to their service.
  • No audio when playing back voice message preview. This issue has been resolved and you should now be able to hear voice message previews correctly.
  • Unable to speak in party. A fix to address an issue where other users were unable to hear your microphone in Party Chat.
KNOWN ISSUES
  • No audio when playing back voice message recorded with certain headsets: We’re aware of an issue you may be having with playback of voice messages and certain models of Turtle Beach headsets. The team is working on a fix for a future release.

[ Voor 88% gewijzigd door TheVMaster op 01-04-2015 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
justifire schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Moet nog 55 lvls met mijn Monk dan is die chievo hier ook binnen.
En je had gelijk, Barbarian speelt erg lekker :9
Al blijft Demon Hunter toch wel mijn favoriet.
Daar heb ik even meegelift bij anderen. Game joinen op T6 en dan meelopen met gasten die een paragon lvl van 700+ hebben. De meeste gasten hebben dit lvl niet eens legit gehaald (gehackte items overal) waardoor ze het ook niet zo erg lijken te vinden. Scheelt behoorlijk wat tijd voor classes die ik toch niet zo fijn vind spelen. Demon Hunter ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:32:
[...]

Houd er rekening mee dat de Xbox One versie veel relaxtere controls heeft, enkele extra features, 4 player co-op, zowel online als offline couch co-op en een Nemesis legendary gift system :)

Ooh en Neverwinter Nights is vanaf vandaag gratis te spelen :)
Nemesis in co-op werkt wel aardig!! xD gifts voor je zelf verzamelen ^^

Neverwinter nights ook al gedownload, weet alleen niet wat ik er van moet verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Heb Rayman ook via de games with gold.. alleen nog niet gespeeld... is de hele game zo opgemaakt met muziek themes er in?:D dat maakt het wel super vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
mfreriks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:36:
[...]

Heb Rayman ook via de games with gold.. alleen nog niet gespeeld... is de hele game zo opgemaakt met muziek themes er in?:D dat maakt het wel super vet!
Alleen deze level! (en misschien nog wel meer....)
Heb nu de 1e 70 Teensies .

Dus ben net begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

TheVMaster schreef op woensdag 01 april 2015 @ 06:25:
Unable to speak in party. A fix to address an issue where other users were unable to hear your microphone in Party Chat.

[...]
Dat hadden we gisteravond ook, irritant en gelukkig snel gefixed zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ideaal de gratis games

deze maand 2 voor de one en 4 voor de 360.

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:33:
Neverwinter nights ook al gedownload, weet alleen niet wat ik er van moet verwachten...
Ik heb Neverwinter ook gedownload, maar ziet er uit als een standaard f2p MMO wat ik via Twitch gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:09:
Nee inderdaad! Had trouwens mijn adapter voor de controller voor de headset meegenomen, alleen ben ik de daadwerkelijke headset vergeten... 8)7 |:(

Dus van het weekend de achievement halen voor Chaos Squad? :)
Deal! Krijg je gelijk een checklist mee voor volgende week.
Pagina: 1 ... 122 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!