Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:00:
Wat vinden mensen hier van Forza Horizon? Is het meer arcade dan sim?
Dat zeker, al is het meer 'simmig' dan een NFS of dergelijke.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is de enige reden dat ik een Xbone heb aangeschaft.

Moet de game (en de Xbone) nog krijgen, maar ben al dagenlang druk met filmpjes en reviews kijken op Youtube. Het lijkt echt de perfecte game voor mij.

Heerlijk cruisen langs de Rivièra & de Côte d'Azur in je McLaren P1, je Lamborghini Veneno of je LaFerrari _O_

Of gewoon wijngaarden kapot rammen in je Land Rover of je Dodge Charger _/-\o_

Nee ik kan niet wachten haha :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Sinds Grand Prix 2 op de PC (1996 ofzo ?) speel ik al racegames en ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel plezier in een race game gehad als in Forza Horizon 2. Het is bijna alles wat ik ooit heb gewild. Mooie graphics, dure auto's, open wereld, alles kan kapot, leaderboards, rally (de DLC Storm Island is helemaal geweldig zelfs), Cruisen met vrienden en noem maar op.

Dat gecombineerd met echt racen, want ja dat zit er ook nog in, maakt het voor mij de perfecte race game. Vooral de hot hatch en exotic races vindt ik persoonlijk helemaal geweldig. 10/10.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ben overtuigd, ik ga hem vandaag bestellen! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Famous schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:27:
[...]

:Y
Het is even wennen maar speelt wel leuk weg. Zitten ook DLC's bij waarvan ik nog nooit heb gehoord dus ben benieuwd.
Hoe is het "remastered" gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

BM schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
Episode 2 van Life is Strange is overigens sinds vandaag beschikbaar. Ben benieuwd, episode 1 was erg goed :)
Inderdaad prima mee vermaakt, EP2 worden de keuzes er niet makkelijker op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

mfreriks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:17:
[...]

Hoe is het "remastered" gedeelte?
Durf het niet te zeggen, heb hem gisteren maar even gespeeld. Zaterdag ga ik met een vriend even een avondje/nachtje spelen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:59:
Ik ben overtuigd, ik ga hem vandaag bestellen! :)
Ik ben echt een fan van Forza Motorsport games, Gran Turismo, Assetto Corsa etc. Forza Horizon 2 achtte ik te arcade, maar als je alle assists uitzet heb je er een leuk spel aan (maar nog steeds erg arcade).

Als ik dan wat realistischer wil racen pak ik FM5 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zag dat Sunset overdrive ook flink afgeprijsd is nu, nog slechts 25 euro.
Lijkt me ook een mooie deal voor dit spel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Mars18 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:56:
Zag dat Sunset overdrive ook flink afgeprijsd is nu, nog slechts 25 euro.
Lijkt me ook een mooie deal voor dit spel :)
Ah eindelijk afgeprijsd , die ook is kopen, demo was leuk. :)
http://www.budgetgaming.n...+One+Edition_XboxOne.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
nFo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:01:
[...]

Ah eindelijk afgeprijsd , die ook is kopen, demo was leuk. :)
http://www.budgetgaming.n...+One+Edition_XboxOne.html
Hmmmm demo nooit kunnen spelen... Ik wacht nog met deze game.

Net wel Forza horizan 2 besteld, ben benieuwd!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Scrisissszzz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Hmmmm demo nooit kunnen spelen... Ik wacht nog met deze game.

Net wel Forza horizan 2 besteld, ben benieuwd!
Als je van racen houdt zit je goed. Rijdt echt lekker, beetje balans tussen de "simulatie" van Forza en het arcadige van PGR. Zelf vind ik het leuk om de hulplijn (voor gassen en remmen etc) uit te zetten. Dan let je veel meer op de weg en zit je niet alleen naar een lijn te staren.

Ook het uitzetten van andere hulpmiddelen zoals automatisch schakelen, ABS, Traction control etc. maakt het spel een stuk leuker. Als je geen ervaren racer bent kan ik me wel voorstellen dat het dan te lastig wordt.

Een van de leukste racegames van de afgelopen jaren!

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 26-03-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Beltoni schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:40:
[...]

Als je van racen houdt zit je goed. Rijdt echt lekker, beetje balans tussen de "simulatie" van Forza en het arcadige van PGR. Zelf vind ik het leuk om de hulplijn (voor gassen en remmen etc) uit te zetten. Dan let je veel meer op de weg en zit je niet alleen naar een lijn te staren.

Ook het uitzetten van andere hulpmiddelen zoals automatisch schakelen, ABS, Traction control etc. maakt het spel een stuk leuker. Als je geen ervaren racer bent kan ik me wel voorstellen dat het dan te lastig wordt.

Een van de leukste racegames van de afgelopen jaren!
Moet je eens doen in forza motorsport 5, lig je direct in de grindbak :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Iemand een idee waarom de game Neverwinter gratis in de store (in ieder geval de US) staat? Zit hier nog een ander betaalsysteem in verwerkt ofzo?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
DeMoN schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Moet je eens doen in forza motorsport 5, lig je direct in de grindbak :P
Bij Forza 5 liet ik vaak wel de ABS wel aanstaan terwijl het daar in principe makkelijker is omdat je de circuits goed kent. Traction control hangt af van met welke auto je rijdt. Met de allersnelste auto's moet je het bijna wel aanzetten omdat je anders bij elk beetje gas achterstevoren staat.

De triggers van de XB1 vind ik toch wel erg fijn bij racegames, je voelt precies aan of je op de limiet van je remmen en gas zit. Zodra je begint te slippen voel je dat direct aan je trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 19:28
Ik heb nu een week of 2 een (witte) Xbox One, Forza Horizon 2 en Sunset Overdrive waren voor mij dé redenen om hem aan te schaffen en ik voorzie vooralsnog weinig andere games in de nabije toekomst. Beide spellen, ook al heel verschillende van elkaar, bieden precies wat ik zoek in games: toegankelijkheid en fun.

Forza Horizon 2: geen bloedserieuze sim, maar ook niet volledige arcade. Mooie open world zonder zandbak of (ofzichtbare) vangrail. Goede soundtrack, ruime keuze in mooie wagens. Rewind functie (!), etc.

Sunset Overdrive: kleurrijke graphics, open world vol leuke activiteiten, geen saaie cutscenes. Je wordt niet gestraft voor dood gaan, veel en bizarre wapens, etc.

Voor de toekomst is voor mij hoogstwaarschijnlijk Forza 6 een dag-1 aankoop (ze hebben een reputatie hoog te houden) en ben ik benieuwd of Crackdown en Gears of War de moeite waard gaan zijn.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/gQpLG/83ae7512e2.jpg

Geen vetpot voor de XB1. Child of Light ziet er nog wel geinig uit maar mijzelf kennende download ik het en speel ik het nooit meer. Over Pool Nation FX zeg ik maar niets.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 26-03-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Beltoni schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:41:
[afbeelding]

Geen vetpot voor de XB1. Child of Light ziet er nog wel geinig uit maar mijzelf kennende download ik het en speel ik het nooit meer. Over Pool Nation FX zeg ik maar niets.
Dat is niet verkeerd voor de 360! Had wel wat meer gehoopt van de One games eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Damn, dat is nog eens een changelog _/-\o_ Dit weekend Diablo maar weer eens aanslingeren voor de verandering 8)
Ja daar kan Dest......ach laat maar :P
Misschien kunnen we nog even co-open van het weekeind :)
Diablo houd me waarschijnlijk wel zoet tot 14 April, belachelijk dat ik dit spel zo lang niet gespeeld heb !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 12:56
Jammer dat het zo'n dikke titels zijn op de 360 en niet op de One. Black Flag en Terraria had ik erg graag gespeeld op mijn One, maar ik ga ze niet nog op de 360 spelen.

Lijkt me toch juist een goede kans om mensen naar de One te trekken. Dikkere games daarvoor weggeven in april als actie en juist minder op 360. Lijkt mij commercieel interessanter...

Maar goed, is niet als klacht bedoeld, is een erg vette Games with Gold maand! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik had m'n bedenkingen over Horizon 2, had eerst de demo geprobeerd en ergerde me mateloos aan die britse host. Maar de uiteindelijke game speelt bijzonder lekker weg, waarschijnlijk is dit de beste racing game die ik in jaren heb gespeeld.

Heb ook inmiddels Ori uitgespeeld, echt balen had alles op 100% behalve Forlorn Ruins waar je niet naar terug kan :F welke idioot dat heeft bedacht.... sowieso vind ik het backtracken niet goed uitgewerkt. Sommige upgrades kan je pas veel later bereiken, maar die heb je eigenlijk niet meer nodig op het einde, dus waar doen we het voor?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terryb47 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:06:
Ik had m'n bedenkingen over Horizon 2, had eerst de demo geprobeerd en ergerde me mateloos aan die britse host. Maar de uiteindelijke game speelt bijzonder lekker weg, waarschijnlijk is dit de beste racing game die ik in jaren heb gespeeld.

Heb ook inmiddels Ori uitgespeeld, echt balen had alles op 100% behalve Forlorn Ruins waar je niet naar terug kan :F welke idioot dat heeft bedacht.... sowieso vind ik het backtracken niet goed uitgewerkt. Sommige upgrades kan je pas veel later bereiken, maar die heb je eigenlijk niet meer nodig op het einde, dus waar doen we het voor?
Achievements!! ;)

Ben ik op zich wel met je eens. Juist omdat Ori niet de traditionele eindbaas heeft waar je tegen vecht en dus veel health en / of power moet hebben heb je eigenlijk niet alle upgrades nodig op het einde.

En dat er 3 areas zijn waar je niet meer terug kunt is in een metroidvania style game wel bijzonder inderdaad. Maar de game is zo goed dat nog een keer uitspelen geen ramp is :P De 2e playthrough vlieg je er eigenlijk ook doorheen, omdat je de game toch een stuk beter kent.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
haha, de laatste keer dat ik actief bolletjes ben gaan verzamelen was in Crackdown 1, en dat was echt niet voor de achievements, maar omdat er elke keer een geluidje afging als je in de buurt was :+ kan het dan niet laten.

edit: Fast and the Furious is nugratis te downloaden (15gig)

[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 27-03-2015 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Terryb47 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 05:41:
[...]

haha, de laatste keer dat ik actief bolletjes ben gaan verzamelen was in Crackdown 1, en dat was echt niet voor de achievements, maar omdat er elke keer een geluidje afging als je in de buurt was :+ kan het dan niet laten.

Is die F&F te spelen zonder FH2 ? Volgens de omschrijving is het een standalone uitbereidings pack. Dat spreekt elkaar nogal tegen vind ik. Standalone = te spelen zonder iets anders nodig te hebben. Uitbereiding = het breidt iets uit wat je al hebt (en al moest kopen).

Anyway, het lijkt erop dat je het gewoon kunt spelen zonder FH2 aangezien hij in de smartglass app gewoon gedownload kon worden op mijn telefoon.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Uiteindelijk na Wolfenstein ook Sunset Overdrive en Battlefield 4 besteld, kan weer even voorruit :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
MRE-Inc schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:29:
[...]

Is die F&F te spelen zonder FH2 ? Volgens de omschrijving is het een standalone uitbereidings pack. Dat spreekt elkaar nogal tegen vind ik. Standalone = te spelen zonder iets anders nodig te hebben. Uitbereiding = het breidt iets uit wat je al hebt (en al moest kopen).

Anyway, het lijkt erop dat je het gewoon kunt spelen zonder FH2 aangezien hij in de smartglass app gewoon gedownload kon worden op mijn telefoon.
het is inderdaad een beetje verwarrend - heb de download maar aangezet en we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Gister een externe hdd aan mijn xbox geknoopt, verrassend genoeg waren alle 10 spellen waaronder wolvenstein (40gb geloof ik?) binnen 2 uur binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 09:41
Terryb47 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 05:41:
[...]

Voor de luie mensen onder ons: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Hoe kun je forceren dat je naar de Nederlandse store gaat? Op de PC waar ik nu op zit ga ik na inloggen elke keer naar de US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

MRE-Inc schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:29:
[...]

Even gekeken op Forzamotorsport.net " Players do not need to have purchased or played Forza Horizon 2 in order to download and enjoy the open-world adventure."
Lijkt me duidelijk, is dus zonder FH2 te hebben te spelen 8) _/-\o_

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:03
db I Delirium schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:24:
[...]

Voor de luie mensen onder ons: KLIK
Hoewel ik doorgaans niet lui ben....bedankt.. Vanavond eens checken.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

exCOESes schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:47:
[...]

Even gekeken op Forzamotorsport.net " Players do not need to have purchased or played Forza Horizon 2 in order to download and enjoy the open-world adventure."
Lijkt me duidelijk, is dus zonder FH2 te hebben te spelen 8) _/-\o_
Ah die site...ook eens weer kijken om wat shizzle binnen te harken.... Dank iig.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
lars_jj schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:25:
Jammer dat het zo'n dikke titels zijn op de 360 en niet op de One. Black Flag en Terraria had ik erg graag gespeeld op mijn One, maar ik ga ze niet nog op de 360 spelen.

Lijkt me toch juist een goede kans om mensen naar de One te trekken. Dikkere games daarvoor weggeven in april als actie en juist minder op 360. Lijkt mij commercieel interessanter...

Maar goed, is niet als klacht bedoeld, is een erg vette Games with Gold maand! :D
Misschien niet heel overbodig voor jou dan: http://www.cdkeys.com/xbo...-iv-4-black-flag-xbox-one

Voor €6,90 kan je blackflag aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars_jj
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 12:56
creapYYY schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Misschien niet heel overbodig voor jou dan: http://www.cdkeys.com/xbo...-iv-4-black-flag-xbox-one

Voor €6,90 kan je blackflag aanschaffen :)
Dat is niet duur! thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

De gratis uitbreiding van FH2 (Fast & Furious Digital Edition ) is te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben ik de enige die gewoon geen spelers vindt in de Halo MCC multiplayer? Ik vind letterlijk niemand :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
ThomasXIV schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:15:
Ben ik de enige die gewoon geen spelers vindt in de Halo MCC multiplayer? Ik vind letterlijk niemand :(.
Ik heb laatst nog gespeeld, lees een week geleden. Misschien moet je hem even deïnstalleren en overnieuw downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb 'm op disc en nu pas voor de eerste keer gespeeld... Nouja, heb het meer voor de campaign eigenlijk, maar was ook benieuwd naar de remastered Halo 2 maps. Zal hem even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Winkiller schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:36:
De gratis uitbreiding van FH2 (Fast & Furious Digital Edition ) is te downloaden.
En het is (afaik) een standalone uitbreiding, dus ook voor mensen die FH2 niet gekocht hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je gameplayclips ook naar youtube kan uploaden? ( ik weet dat het naar twitter kan maar dat heb ik niet ) . Ik wil graag gameplayclips op mijn youtube zetten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zoals eerder gevraagd, ben zeer benieuwd naar de ondervindingen inde "remasterd" gedeelte van Borderlands collectie... twijfel om deze aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:41:
Weet iemand of je gameplayclips ook naar youtube kan uploaden? ( ik weet dat het naar twitter kan maar dat heb ik niet ) . Ik wil graag gameplayclips op mijn youtube zetten namelijk
Kan gewoon via de YouTube app op je XB1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

BM schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:31:
[...]

En het is (afaik) een standalone uitbreiding, dus ook voor mensen die FH2 niet gekocht hebben :)
Dan hengel ik 'm ook even binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:00:
[...]

Kan gewoon via de YouTube app op je XB1
Kan het ook naar facebook ? Alhoewel dat kan ik ook delen dmv youtube ..Thanks iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:22
[...]

Incl 1000g achievements en je hoeft er als het goed is geen Gold voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Spacey23 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:13:
Iemand een idee waarom de game Neverwinter gratis in de store (in ieder geval de US) staat? Zit hier nog een ander betaalsysteem in verwerkt ofzo?
Omdat het een Free-to-play MMORPG is. Zie ook http://www.arcgames.com/en/games/xbox/neverwinter/news

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DrakeNL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:39:
Hoe kun je forceren dat je naar de Nederlandse store gaat? Op de PC waar ik nu op zit ga ik na inloggen elke keer naar de US store.
Helemaal (links) onder aan de pagina zie je het land staan waar je nu in kijkt. Daarop klikken en dan NL store selecteren :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou de fasta nd furious horizon 2 shizzle al uitgespeeld. Leuk nieuwe wagens etc. Maar je hebt er geen reet aan want ze komen dus niet in horizon 2 zelf. Nee alleen in de uitbreiding. Echt belachelijk want er zitten tuning opties op de autos die niet in horizon 2 zitten. Dus ipv betalende spelers blij te maken zijn ze zo lui het apart te houden :(
Naja was even leuk voor paar uurtjes.
Jammer dat ze niet eens zulke spullen als velgen en uitlaten die bv op de supra zitten als gratis dlc geven. Iets wat de lelijke supra in horizon 2 zou fixen !!
Helaas een zoveelste gemiste kans :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
v8power67 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:31:
Nou de fasta nd furious horizon 2 shizzle al uitgespeeld. Leuk nieuwe wagens etc. Maar je hebt er geen reet aan want ze komen dus niet in horizon 2 zelf. Nee alleen in de uitbreiding. Echt belachelijk want er zitten tuning opties op de autos die niet in horizon 2 zitten. Dus ipv betalende spelers blij te maken zijn ze zo lui het apart te houden :(
Naja was even leuk voor paar uurtjes.
Jammer dat ze niet eens zulke spullen als velgen en uitlaten die bv op de supra zitten als gratis dlc geven. Iets wat de lelijke supra in horizon 2 zou fixen !!
Helaas een zoveelste gemiste kans :(
Wow, gegeven paard in de mond kijken much? |:(
Het werd toch ook gepromoot als standalone en volgens mij was het ook vooral de bedoeling om de film een beetje te promoten en daarbij mensen die nog geen FH 2 hebben over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Notna schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:30:
[...]

Helemaal (links) onder aan de pagina zie je het land staan waar je nu in kijkt. Daarop klikken en dan NL store selecteren :)
zoooo daar heb ik 5 keer overheen gekeken :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

wes- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:44:
[...]

Wow, gegeven paard in de mond kijken much? |:(
Het werd toch ook gepromoot als standalone en volgens mij was het ook vooral de bedoeling om de film een beetje te promoten en daarbij mensen die nog geen FH 2 hebben over te halen.
Hoezo over paar dagen is hij gewoon 10 euro. Dat het nu promotie is is leuk. Maar ik heb horizon2 wel al gekocht. En was kleine moeite voor ze om het voor kopers van het volledige spel het samen te laten werken toch.
Misschien verwacht ik gewoon teveel van de developers. Maar heb dan ook 90 euro betaald voor de meest luxe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
v8power67 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:53:
[...]

Hoezo over paar dagen is hij gewoon 10 euro. Dat het nu promotie is is leuk. Maar ik heb horizon2 wel al gekocht. En was kleine moeite voor ze om het voor kopers van het volledige spel het samen te laten werken toch.
Misschien verwacht ik gewoon teveel van de developers. Maar heb dan ook 90 euro betaald voor de meest luxe versie.
Ja, maar jij hebt em nu toch gratis?
Ja ze hadden het ook anders aan kunnen pakken en wie weet implementeren de auto's in de toekomst ook (dan heb jij de auto's waarschijnlijk gratis omdat je de ultimate editie hebt) als DLC in FH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

wes- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:04:
[...]

Ja, maar jij hebt em nu toch gratis?
Ja ze hadden het ook anders aan kunnen pakken en wie weet implementeren de auto's in de toekomst ook (dan heb jij de auto's waarschijnlijk gratis omdat je de ultimate editie hebt) als DLC in FH2
Nope is al gezegd vanuit de devs de seasonpass content is afgelopen. Alles is nu dokken...
Maar zou best 5 euro betalen als ik dan alle upgrades zelf kan installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

De April-update:

https://majornelson.com/2...-and-more-now-in-preview/
Voice messages – Xbox One preview program members will be able to compose and playback voice messages in the messages app when snapped on Xbox One. Quickly and easily record audio to send to your friends or others through your snapped messages app accessed through a simple quick double tap of the Xbox button. Additionally, voice messages can be exchanged between Xbox 360 and Xbox One consoles.

Dedicated servers for party chat – We’re enhancing party chat with dedicated chat relay servers that will enable Xbox One owners that may have historically had NAT issues to party chat more reliably. Parties where players are unable to form direct peer-to-peer connections for party chat will automatically leverage dedicated server infrastructure to relay traffic. This service is only enabled for parties where one or more members are previewing the April system update.

What’s On – The Xbox engineering team is continuing to experiment with the What’s On area, which highlights popular videos, movies, TV shows and game broadcasts. We’re continuing to test different experiences for preview members in the U.S. and this month, the preview of this feature is being expanded to Canada and the UK as well.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

DeMoN schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:18:
De April-update:

https://majornelson.com/2...-and-more-now-in-preview/

Voice messages – Xbox One preview program members will be able to compose and playback voice messages in the messages app when snapped on Xbox One. Quickly and easily record audio to send to your friends or others through your snapped messages app accessed through a simple quick double tap of the Xbox button. Additionally, voice messages can be exchanged between Xbox 360 and Xbox One consoles.

[...]
Leuk, in plaats van berichtjes dat je een N00b bent, camper, moet oprotten met je C4 in Battlefield etc kunnen ze je echt uitschelden in een voice message :Y)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Leuk, in plaats van berichtjes dat je een N00b bent, camper, moet oprotten met je C4 in Battlefield etc kunnen ze je echt uitschelden in een voice message :Y)
Ik dacht toen ik het las 1 seconde even dat ze bedoelden dat voice commands nu ook mogelijk zijn, terwijl je X1 niet op een Engelse taal staat. Maar helaas, voice messages was blijkbaar waar de community echt op zat te wachten.. tsja, ik zie nog niet helemaal de meerwaarde. Sowieso duurt het snappen zo lang, dat het de moeite niet is. Gebruik gewoon een headseat en dan het wel handige party chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
DeMoN schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:35:
[...]

Ik dacht toen ik het las 1 seconde even dat ze bedoelden dat voice commands nu ook mogelijk zijn, terwijl je X1 niet op een Engelse taal staat. Maar helaas, voice messages was blijkbaar waar de community echt op zat te wachten.. tsja, ik zie nog niet helemaal de meerwaarde. Sowieso duurt het snappen zo lang, dat het de moeite niet is. Gebruik gewoon een headseat en dan het wel handige party chat.
Nou met de nieuwe update gaan achievements snappen iig als de brandweer dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kluutmaran schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Nou met de nieuwe update gaan achievements snappen iig als de brandweer dus er is hoop.
Die ervaring had ik nog niet (zit ook in de preview). Zal het nog eens proberen. Als ik per ongeluk de 'help-functie' snap of zo, of iemand zijn gamerprofiel open baal ik altijd als een stekker, omdat ik dan zeker 20 seconden uit de game lig, druk proberende te unsnappen etc. Trage bagger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dus double tap op de xbox controller en unsnap duurt 20 seconden?
Dat heb ik nog niet meegemaakt, wel dat het maximaal 5 seconden duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Tering wat gaat dat dowloaden van games tegenwoordig traag bij xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Lekker zo vlak voor MK X....
Gegarandeerd vele uren luisterplezier :p

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 27-03-2015 23:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[...]

Thanks, dacht dat je Forza Horizon moest hebben, al een stuk leuker en mooier dan die Crew demo, wat een neppe game is dat zeg. :)
En de ene naar de andere achievement vliegt om je oren.

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 28-03-2015 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0x0000007B
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Xbox One nu een paar dagen in huis, awesome ! Heb nog even zitten twijfelen om een PS4 te nemen maar vanwege de exclusives (o.a. Forza Horizon, EA Access), maandelijkse updates en visie van Microsoft toch voor de One gekozen als opvolger van mijn 360 straaljager (ring-of-death uitvoering). Enige minpuntje is dat HDMI passthrough alleen werkt als de Xbox One aanstaat, maar kan evt opgelost worden met een HDMI splitter. Heeft er iemand ervaring met Thrustmaster Ferrari 458 Spider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
shadowman12 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:41:
Gisterenavond Forza Furious gehaald, in minder als 3 kwartier binnen, dus valt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
harrytasker schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:58:
[...]

Gisterenavond Forza Furious gehaald, in minder als 3 kwartier binnen, dus valt niet tegen.
Gisteren hartstikke traag en bij 33% uitgezet. Vanochtend weer aangezet voor de rest en het ging als een speer.

Ben er trouwens wel achter dat mijn router gelimiteerd is op 60Mb, mijn PS4 komt via het draadje bij het testen ook nooit hoger. Die router stamt nog uit de tijd dat ik bij Ziggo op ongeveer 50 Mb zat maar van de huidige 120 Mb merk ik niet veel nu :) Eerst de plannen van Ziggo maar eens afwachten nu die fusie er is voor ik wat nieuws haal.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:51:
[...]

Lekker zo vlak voor MK X....
Gegarandeerd vele uren luisterplezier :p
Moet je ook niet zo goed zijn in vechtspellen :P

Hoe bevalt Ziggurat? Is het een game die je zou aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Wat ben ik slecht in FH2 haha!

De bucket list met de ferrari F40 krijg ik al niet klaar. Dat ding is niet onder controle te houden pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Scrisissszzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:56:

De bucket list met de ferrari F40 krijg ik al niet klaar. Dat ding is niet onder controle te houden pfff
Haha daar had ik nooit zo'n problemen mee. Het zijn de online bucket lists die soms wel lastig zijn. Er is er eentje waar je met een Pagani met een bepaalde snelheid samen langs een flitspaal moet. Je moet alle bochten precies goed nemen en dan, met geluk dat er geen auto's rijden, kan je het misschien halen.

Zit er eigenlijk nog een multiplayer in FH F&F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Zit enkel een online freeroam in.
Je kan er wel wat onnozel in doen maar het is het niet waard.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Beltoni schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:20:
[...]

Haha daar had ik nooit zo'n problemen mee. Het zijn de online bucket lists die soms wel lastig zijn. Er is er eentje waar je met een Pagani met een bepaalde snelheid samen langs een flitspaal moet. Je moet alle bochten precies goed nemen en dan, met geluk dat er geen auto's rijden, kan je het misschien halen.

Zit er eigenlijk nog een multiplayer in FH F&F?
Het is mijn eerste racegame in jaren.... Dus moet er echt aan wennen gok ik. Oefening baart kunst zeggen ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Scrisissszzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:07:
[...]

Het is mijn eerste racegame in jaren.... Dus moet er echt aan wennen gok ik. Oefening baart kunst zeggen ze ;)
Dan heb je een mooie uitgekozen. Speel eigenlijk altijd wel racegames en ik moet zeggen dat ik dit wel een van de leukste vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Scrisissszzz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:56:

Wat assists aan zetten ?
Zelf niet mee gereden.

Je kan trouwens een: Lambo unlocken in F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Moet je ook niet zo goed zijn in vechtspellen :P

Hoe bevalt Ziggurat? Is het een game die je zou aanbevelen?
Ziggurat is best vermakelijk :)
Laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk niet te vergelijken met bijv. Diablo maar voor die 15 dollar zeker wel een aanrader !
Leuk is dat je elke keer dat je speelt nieuwe skills vrijspeelt en gaande weg ook nieuwe characters die elk hun sterke en zwakke punten hebben.
Het is ook heerlijk simpel qua skills, elke level-up krijg je een keuze uit 2 random skills waarvan je er 1 moet kiezen.
Dood is dood en dan mag je dus opnieuw beginnen en weer skills opbouwen.
De uitdaging zit hem er voornamelijk in om het zo lang mogelijk vol te houden en proberen het eind te halen :P
Ik zeg kopen en genieten maar !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:00:
[...]

Ziggurat is best vermakelijk :)
Laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk niet te vergelijken met bijv. Diablo maar voor die 15 dollar zeker wel een aanrader !
Leuk is dat je elke keer dat je speelt nieuwe skills vrijspeelt en gaande weg ook nieuwe characters die elk hun sterke en zwakke punten hebben.
Het is ook heerlijk simpel qua skills, elke level-up krijg je een keuze uit 2 random skills waarvan je er 1 moet kiezen.
Dood is dood en dan mag je dus opnieuw beginnen en weer skills opbouwen.
De uitdaging zit hem er voornamelijk in om het zo lang mogelijk vol te houden en proberen het eind te halen :P
Ik zeg kopen en genieten maar !!!
Heb je het einde al een keer gehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yes, heb m'n Xbone ook binnen _O_ Helaas heeft Bol.com, of in dit geval PostNL de binnen 1 dag leveren belofte niet waar kunnen maken, waardoor ik Forza Horizon 2 dus voorlopig niet kan spelen.

Maar de Xbox zelf werkt prima :) Voorlopig dus maar even met de demo zien te rooien.

Ik doe m'n geluid maar gewoon via mijn tv trouwens. Ik wilde het graag aansluiten op mijn HCS, maar dat werkt niet schijnbaar, aangezien ik ook mijn pc al via spdif heb aangesloten op mijn versterker, en 2 digitale aansluitingen niet mogelijk zijn (?). Ik krijg het niet werkend iig :+ Dus dan maar gewoon via de tv.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Las Vegas schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:03:
Yes, heb m'n Xbone ook binnen _O_ Helaas heeft Bol.com, of in dit geval PostNL de binnen 1 dag leveren belofte niet waar kunnen maken, waardoor ik Forza Horizon 2 dus voorlopig niet kan spelen.

Maar de Xbox zelf werkt prima :) Voorlopig dus maar even met de demo zien te rooien.

Ik doe m'n geluid maar gewoon via mijn tv trouwens. Ik wilde het graag aansluiten op mijn HCS, maar dat werkt niet schijnbaar, aangezien ik ook mijn pc al via spdif heb aangesloten op mijn versterker, en 2 digitale aansluitingen niet mogelijk zijn (?). Ik krijg het niet werkend iig :+ Dus dan maar gewoon via de tv.
Ik heb alle apparaten via HDMI aangesloten op de TV. Vervolgens van de TV naar mijn Logitech Z906 een optische kabel. Is dit geen optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isane schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:12:
[...]

Ik heb alle apparaten via HDMI aangesloten op de TV. Vervolgens van de TV naar mijn Logitech Z906 een optische kabel. Is dit geen optie voor je?
Soms heb je van die aha momenten. Dank daarvoor. Scheelt aardig wat optische kabel momentjes. voel me een klein beetje dommig :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Isane schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:12:
[...]

Nee, want ik draai een setup met 4 schermen waarvan m'n 2K-scherm al via HDMI is aangesloten op m'n pc (die maar 1 hdmi poort heef) #luxeproblemen

Maar het is verder geen probleem. M'n tv heeft goed geluid, en zo kan ik tenminste m'n eigen muziek afspelen via m'n pc als ik aan het cruisen ben in Forza :*)

Thanks voor de tip though!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:24

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik ben wel hyped voor deze game, zo veel herinneringen aan vroeger :P _/-\o_ 8). Gister de premium edition voor de X1 besteld in de Russische store voor maar 60 eurie omgerekend.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:41:
Ben ik met je eens, maar sinds mijn XB1 in de DMZ staat van het Ziggo (Cisco) modem gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 20:29

frG

Winkiller schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Ben ik met je eens, maar sinds mijn XB1 in de DMZ staat van het Ziggo (Cisco) modem gaat het goed.
Dat maakt echt niks uit.. ik speel niet vaak op de XBOX One, maar elke keer als ik wil spelen (een demo) of een update voor het systeem/spel kan ik weer 1 tot soms 3 uur wachten.

Werkelijk waar waardeloos, zou hierdoor bijna het apparaat weer wegdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

frG schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Dat maakt echt niks uit.. ik speel niet vaak op de XBOX One, maar elke keer als ik wil spelen (een demo) of een update voor het systeem/spel kan ik weer 1 tot soms 3 uur wachten.

Ik zit hier toch geen onwaarheden te vertellen. >:)

Van de week met de FH2 uitbreiding F&F had ik ongeveer 2/8 mb maar nadat ik het IP van de XB1 in de DMZ had gezet en de XB1 opnieuw gestart ruim 90/110mb waardoor de uitbreiding zeer vlot binnen liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
frG schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Gisteren weer even forza 5 gedownload, volgens mij 40-50gb. Downloaden en instaleren duurde niet langer dan een uurtje. Werkt allemaal super hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:37:
[...]

Ik zit hier toch geen onwaarheden te vertellen. >:)

Van de week met de FH2 uitbreiding F&F had ik ongeveer 2/8 mb maar nadat ik het IP van de XB1 in de DMZ had gezet en de XB1 opnieuw gestart ruim 90/110mb waardoor de uitbreiding zeer vlot binnen liep.
Een intern apparaat in DMZ is natuurlijk nooit echt een oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

BF Hardline nu al in de aanbieding! https://twitter.com/majornelson/status/582265876574949376 wel erg snel en lullig voor mensen die de volledige mep hebben betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Donstil schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:11:
[...]

Wen er maar vast aan want straks bij IPv6 gebeurd dat bij het grootste gedeelte van de apparaten.
Daarnaast reageert de xbox vrijwel nergens op en zitten de poorten goed dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 02:22:
BF Hardline nu al in de aanbieding!https://twitter.com/majornelson/status/582265876574949376 wel erg snel en lullig voor mensen die de volledige mep hebben betaald.
Ik was erg blij met de flinke korting die er tijdens de salesweek op HMCC zat en drie weken terug bij DA:I was de korting ook behoorlijk. Games die 3 a 4 maanden oud zijn al zo stevig afprijzen is leuk voor mensen die twijfelen en zo over de streep getrokken worden. Maar als je 3 maanden ervoor op release de game gekocht hebt ben je best genaaid.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Van het weekend toch nog extra games gehaald, Battlefield 4 en Sunset Overdrive, nu is de harde schijf alleen vol.

Nu moet je een spel verwijderen, als je die weer wilt spelen daarna gaat het installeren dan snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mars18 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:33:
Van het weekend toch nog extra games gehaald, Battlefield 4 en Sunset Overdrive, nu is de harde schijf alleen vol.

Nu moet je een spel verwijderen, als je die weer wilt spelen daarna gaat het installeren dan snel?
Koop een externe HDD, hoef je geen games te verwijderen. Ik heb er sinds afgelopen week een 2TB Seagate aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
van het weekend XBox Live maar eens aangeschaft. Vriendin ook meteen happy, want Rayman Legends is nu tijdelijk gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
nFo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:25:
[...]

Wat assists aan zetten ?
Zelf niet mee gereden.

Je kan trouwens een: Lambo unlocken in F&F.
Ik had nog geen settings veranderd dus er staan al assists aan, dat is het erge :+

Maar gewoon oefenen en het onder de knie krijgen. De enige feeling die mijn duimen nog hebben is feeling voor shooters haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Het was even stil, maar zit weer aan mijn Xbox gekluisterd hoor... Diablo 3 en Borderlands THC doen het toch echt wel goed bij mij :+ tussendoor wat platformen met de Sisters game en Ori om de Lootfrustraties te vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volop aan het Hardline-en. Voor het eerst dat ik niet zo goed ben in een shooter en er toch lol in heb. Heb nog nooit zo vaak record that geroepen als bij dit spel. Heel veel wtf momenten gehad waarbij ik heel veel kills per ongeluk maak of nog vaker een epic fail laat zien. :)

Ondanks alle negatieve reacties ben ik blij met BFH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 11:09
Ik ben met de SO lekker Borderlands (weer) aan het doorspelen. Splitscreen op de bank heeft toch wel wat hoor.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
DeMoN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 02:22:
BF Hardline nu al in de aanbieding! https://twitter.com/majornelson/status/582265876574949376 wel erg snel en lullig voor mensen die de volledige mep hebben betaald.
Zulke acties zijn er wel vaker meteen na de release. Het is een fysieke copy via Amazon. Jammer dat het geen download is, konden wij er ook van genieten.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:11:
[...]

Ik haal hem na de download er weer uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
De nieuwe Halo trailers waren fantastisch, oktober lijkt nu nog heel ver weg
Pagina: 1 ... 121 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!