Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
SunnieNL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Geen last van. Denk niet dat dat door het preview programma komt want dan hadden er veel meer mensen last van.
De eerste lichting xbox Ones kenden dit probleem wat meer.
Ik zou gewoon een hardware Call aanmaken bij MS voor garantie afhandeling
Oke, hiermee wil ik dus wachten tot mijn examens, heb ik dan tenminste geen neiging om mijn xbox aan te zetten :P, ik neem aan dat je 2 jaar garantie hebt op je xbox?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

iantje31 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:20:
[...]

Oke, hiermee wil ik dus wachten tot mijn examens, heb ik dan tenminste geen neiging om mijn xbox aan te zetten :P, ik neem aan dat je 2 jaar garantie hebt op je xbox?
Geloof dat de fabrieksgarantie 1 jaar is, dat staat op de site in ieder geval (vind dat wel erg weinig trouwens maar goed, meestal heb je in de winkel/webshop alsnog 2 jaar garantie). Microsoft is wel lekker snel met repareren, althans, met de X360 wel, dus zal met de One niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ThomasXIV schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:57:
[...]

Geloof dat de fabrieksgarantie 1 jaar is, dat staat op de site in ieder geval (vind dat wel erg weinig trouwens maar goed, meestal heb je in de winkel/webshop alsnog 2 jaar garantie). Microsoft is wel lekker snel met repareren, althans, met de X360 wel, dus zal met de One niet anders zijn.
MS geeft 2 jaar fabrieksgarantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
ThomasXIV schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:57:
[...]

Hoe lang duurt reparatie dan ongeveer? 3 weken kan ik de xbox wel missen tijdens mn examenweek haha

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Zal best , als ik inlog op xbox.com en kijk bij mijn geregistreerde console staat er gewoon dat ik tot dec 2016 garantie heb, gekocht in dec. 2014, dus gewoon 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:18

BM

Moderator Spielerij
Microsoft kan zoveel roepen als ze willen, in Europe zijn ze verplicht om 2 jaar garantie te geven, en dat doen ze dan ook :)

Wel suf dat ze dat niet goed op de site zetten...

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 22-03-2015 15:38 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou toch ook wel eens willen weten hoe dat nou precies met aankopen in de Russische store in zijn werking gaat.
Nu de dollar en de euro bijna gelijk staan is het voordeel van de US store minimaal.
Zie Mortal Kombat X Premium Edition in de RU store staan voor omgerekend €60,- dat scheelt 3 tientjes (50% !!) met de NL prijs.
https://store.xbox.com/ru...80-46bf-ab8e-a7c87a4a6338

*Update* Laat maar :D
Hier staat een hele mooie guide, Mortal Kombat loopt nu binnen vanuit Rusland :*)
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 22-03-2015 17:13 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

iantje31 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:11:
[...]

Hoe lang duurt reparatie dan ongeveer? 3 weken kan ik de xbox wel missen tijdens mn examenweek haha
ik zou uitgaan van 1-2 weken. Mijn x360 was toendertijd na een weekje weer terug.
BM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:37:
[...]

Microsoft kan zoveel roepen als ze willen, in Europe zijn ze verplicht om 2 jaar garantie te geven, en dat doen ze dan ook :)

Wel suf dat ze dat niet goed op de site zetten...
Dacht dat inderdaad ook, maar verwarrend dat ze het dan fout op de site hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Wow. Dat is erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 20:19
justifire schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:00:
Zou toch ook wel eens willen weten hoe dat nou precies met aankopen in de Russische store in zijn werking gaat.
Nu de dollar en de euro bijna gelijk staan is het voordeel van de US store minimaal.
Zie Mortal Kombat X Premium Edition in de RU store staan voor omgerekend €60,- dat scheelt 3 tientjes (50% !!) met de NL prijs.
https://store.xbox.com/ru...80-46bf-ab8e-a7c87a4a6338

*Update* Laat maar :D
Hier staat een hele mooie guide, Mortal Kombat loopt nu binnen vanuit Rusland :*)
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/
60 euri is geen 50 procent van 90 euro :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
donald_dick schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:48:
[...]

60 euri is geen 50 procent van 90 euro :P
60 euro is geen 50% van 90 euro, maar 90 euro is wel 50% duurder dan 60 euro.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 21-09 20:19
Hahn schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:53:
[...]

60 euro is geen 50% van 90 euro, maar 90 euro is wel 50% duurder dan 60 euro.
Klopt, alleen zo zegt hij dat niet :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 17:42
Iemand suggesties..? -O-

Sinds vrijdagavond heb ik geen beeld meer vanuit mijn One naar m'n tv. Poorten werken (getest met andere apparaten) en kabels zijn goed. Kan het zijn dat de One een (preview)update aan het installeren is en daardoor geen beeld geeft?

TV naar fabrieksinstellingen terugzetten hielp ook niet.

OPGELOST: broertje heeft aan m'n setup lopen rotzooien en de kabel in de HDMI in gedaan

[ Voor 22% gewijzigd door MarkH NL op 22-03-2015 20:36 ]

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Vraagje..

Ik heb xbox live gold en je kan 2 keer per maand gratis games downloaden. Ik probeer dat online te doen, maar dan krijg ik de volgende foutmelding: 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend.'

Is het echt verplicht om een creditcard te koppelen of er is een ander manier? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appo schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:09:
Vraagje..

Ik heb xbox live gold en je kan 2 keer per maand gratis games downloaden. Ik probeer dat online te doen, maar dan krijg ik de volgende foutmelding: 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend.'

Is het echt verplicht om een creditcard te koppelen of er is een ander manier? Thx
http://www.xbox.com/nl-NL/live/games-with-gold?xr=shellnav

Let wel op, het is niet zo dat je zelf een keuze kan maken, Microsoft bepaald welke game ze gratis in het Games for Gold programma zetten (meestal per kalender maand)

Daarnaast hebben ze ook Deals with Gold
http://www.xbox.com/nl-NL/live/deals-with-gold?xr=shellnav
Maandelijks een actie voor Gold abonnees.

Creditcard is niet verplicht, een geldig Gold abonnement wel, pre-paid/gifcard..... 1 of 2 maand gratis Xbox Live Gold kaartjes/codes werken niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2015 00:41 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Bullet NL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:39:
[...]

http://www.xbox.com/nl-NL/live/games-with-gold?xr=shellnav

Let wel op, het is niet zo dat je zelf een keuze kan maken, Microsoft bepaald welke game ze gratis in het Games for Gold programma zetten (meestal per kalender maand)

Daarnaast hebben ze ook Deals with Gold
http://www.xbox.com/nl-NL/live/deals-with-gold?xr=shellnav
Maandelijks een actie voor Gold abonnees.

Creditcard is niet verplicht, een geldig Gold abonnement wel, pre-paid/gifcard..... 1 of 2 maand gratis Xbox Live Gold kaartjes/codes werken niet!
Duidelijke uitleg thx.

Weet je wat raar is, ik heb net die gratis game van rayman gedownload, dat ging zonder problemen. Ook bij It Draws a Red Box, beide xbox one games (ik heb nog geen xbox one :P)

Maar als ik Bioshock infinite een xbox 360 game probeer te downloaden, kan krijg ik deze foutmelding: 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend.'

Apart he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Appo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 00:51:
[...]

Duidelijke uitleg thx.

Weet je wat raar is, ik heb net die gratis game van rayman gedownload, dat ging zonder problemen. Ook bij It Draws a Red Box, beide xbox one games (ik heb nog geen xbox one :P)

Maar als ik Bioshock infinite een xbox 360 game probeer te downloaden, kan krijg ik deze foutmelding: 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend.'

Apart he?
Xbox 360 games kan je niet kopen/downloaden via de website wanneer ze gratis zijn. Dit lukt enkel alleen op de 360 zelf.
Bij de One games gaat dit gelukkig wel :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, dit is een van de verschillen tussen de Xbox 360 en Xbox One, overigens heb jij de games voor de Xbox One ook nog niet gedownload, je hebt ze aan je profiel gekoppeld.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Bullet NL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 01:25:
Precies, dit is een van de verschillen tussen de Xbox 360 en Xbox One, overigens heb jij de games voor de Xbox One ook nog niet gedownload, je hebt ze aan je profiel gekoppeld.
Wat off-topic, maar ik zet de gratis xbox360 games toch echt wel via de website aan mijn account vast. Je moet echter wel een keer een betalingsoptie op een 360 aan je account hebben gekoppeld (paypal of CC).

Enig probleem is dat de 360 ze allemaal gaat downloaden als ik hem weer een keer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Weet iemand of je met Diablo kunt switchen met spelen tussen de Xbox360 en de "One" ?

Ik ben met een vriend gestart op de "One" met Diablo en we hebben alles met 1 char al gedaan ( ook de uitbreiding ).
Hij heeft nu een Xbox360 op de kop getikt en de vraag is kunnen we hierop verder gaan en daarna bv weer op de "One" ( met ons eigen accounts uiteraard ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
Oke, duidelijk, dank je wel iedereen :)
Bullet NL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 01:25:
Stel ik koop de xbox one over een half jaar, dan kan ik ze toch gratis downloaden, omdat ik ze gekoppeld.. Klopt deze logica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Aangezien ik nog maar 69 GB vrij heb en ik geen games wil verwijderen wil ik een externe 2TB HDD aanschaffen. Nu kwam ik op een buitenlands forum terecht waar twee mensen problemen met hun Seagate meldden omdat de XBox ze niet meer zou herkennen. Zijn er hier mensen die dat bekend in de oren klinkt?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Appo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:54:
Oke, duidelijk, dank je wel iedereen :)

[...]

Stel ik koop de xbox one over een half jaar, dan kan ik ze toch gratis downloaden, omdat ik ze gekoppeld.. Klopt deze logica?
Correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:49:
Weet iemand of je met Diablo kunt switchen met spelen tussen de Xbox360 en de "One" ?

Ik ben met een vriend gestart op de "One" met Diablo en we hebben alles met 1 char al gedaan ( ook de uitbreiding ).
Hij heeft nu een Xbox360 op de kop getikt en de vraag is kunnen we hierop verder gaan en daarna bv weer op de "One" ( met ons eigen accounts uiteraard ).
Nee, het is een 'one way' omzetting, eenmaal begonnen op de One kan je dus geen 'latere progressie' van je X360 character nog overnemen naar de One toe.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
:9

Nu wachten op een leuke bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
SinergyX schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Nee, het is een 'one way' omzetting, eenmaal begonnen op de One kan je dus geen 'latere progressie' van je X360 character nog overnemen naar de One toe.
Maar ik kan wel op de 360 een nieuwe char beginnen onder mijn eigen xbox accout, alleen moet ik hem dan niet omzetten naar de "One".
Of gaat dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwinJ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Maar ik kan wel op de 360 een nieuwe char beginnen onder mijn eigen xbox accout, alleen moet ik hem dan niet omzetten naar de "One".
Of gaat dat ook niet.
Je kan inderdaad gewoon op beide kanten vrij characters aanmaken, geen probleem. Je hebt dus enkel maar 1 moment dat je alles overzet, alles wat je daarna nog doet op de x360 gaat niet meer mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:33

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

He mannen en vrouwen heeft er iemand ervaring met het digitaal aankopen van games door middel van een account wat je koopt ipv een code? Volgens de websites is het legaal maar ik weet het niet zo goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PL3X4N schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:34:
He mannen en vrouwen heeft er iemand ervaring met het digitaal aankopen van games door middel van een account wat je koopt ipv een code? Volgens de websites is het legaal maar ik weet het niet zo goed :(
Dat is zeker niet legaal en al hemelaa niet te tracken of het niet een gestolen account is. Ik zou er ver vanaf blijven in ieder geval.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
PL3X4N schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:34:
Ik heb het zelf ook gedaan maar het is af te raden, ben nu door blokkering van de accounts 2 games kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zoals de mensen boven me ook zeggen, niet aan beginnen. Voor je het weet word de boel geblokkeerd, of veranderd de verkoper het password van het account, en ben je klaar. Daarbij twijfel ik ten zeerste of MS de verkoop van accounts toestaat, andere partijen iig niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scan regelmatig de internationale stores voor goedkopere games, staan vele tips in het forum en de game is dan echt van jezelf onder jouw account geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamespot.com/a...d-xbox-one-/1100-6426085/

Mogelijke remaster van de beste game ooit (Asylum) en een erg goede game. Release verwacht ŕond kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Laatst online: 19-09 16:33

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Top! Had al m'n twijfels thx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:02:

Mogelijke remaster van de beste game ooit (Asylum) en een erg goede game. Release verwacht ŕond kerst.
Dat is ondertussen lang geleden genoeg om deze gepimpte versie weer te halen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:02:

Zucht... Nog meer remasters, whoop dee fucking doo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:12:
[...]

Zucht... Nog meer remasters, whoop dee fucking doo.
Mja zit er ook niet op te wachten. Been there, done that.
Doe mij maar een nieuw deel met nog wat moderniseringen voor een mooi prijsje. Dit is gewoon een moneygrab.
Al is het ook weer niet dat er nou bijzonder veel uitkomt, maar ik vind het zonde.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Lekker Ventje schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:55:
Aangezien ik nog maar 69 GB vrij heb en ik geen games wil verwijderen wil ik een externe 2TB HDD aanschaffen. Nu kwam ik op een buitenlands forum terecht waar twee mensen problemen met hun Seagate meldden omdat de XBox ze niet meer zou herkennen. Zijn er hier mensen die dat bekend in de oren klinkt?
Heb een 4TB WD er aan hangen. Geformatteerd vanuit de X1 en ik heb er geen problemen mee. Al 700GB aan digitale games er op staan. Wat een verademing is die externe hdd zeg. _/-\o_

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 22:43
Stel je hebt twee Xbox One. Kun je dan met beide tegelijk online met hetzelfde live account? Of heb je per console een eigen account nodig als je tegelijk online wil? Geldt dat tevens ook voor een XOne en 360 combinatie?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Over welke Seagate HDD's hebben we het? Ik heb een Seagate Backup Plus 2TB, werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:59:
Stel je hebt twee Xbox One. Kun je dan met beide tegelijk online met hetzelfde live account? Of heb je per console een eigen account nodig als je tegelijk online wil? Geldt dat tevens ook voor een XOne en 360 combinatie?
Ja dat kan, je hebt 1 live Gold abbo nodig en je kan tegelijk tegenelkaar gamen en alle digitale games delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje een omgekeerde wereld. De nieuwe versie komt in juni uit. Meestal is het als zoethoudertje totdat de nieuwste versie uitkomt :)

Vond Arkham Asylum wel erg goed (was alleen niet zo goed in het vechten). City vond ik al een stukje minder. Benieuwd wat Knight gaat brengen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wat staat die euro belachelijk laag zeg :+ Net Borderlands The Handsome Collection gekocht en was zo'n 53 euro kwijt. Doe -gelukkig- samen met iemand waardoor het allemaal wel weer meevalt maar het is toch weer 7 euro meer per game. Helaas geen CC dus kan in Russia niets kopen.

Op xbox.com zegt die release op 24 maart (morgen) maar in de NLse stores zegt die 27 maart, ben benieuwd wanneer ik hem kan aan slingeren. Nog meer mensen die hem hebben of gaan halen?

[ Voor 54% gewijzigd door Famous op 23-03-2015 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:45
Famous schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:29:
Wat staat die euro belachelijk laag zeg :+ Net Borderlands The Handsome Collection gekocht en was zo'n 53 euro kwijt. Doe -gelukkig- samen met iemand waardoor het allemaal wel weer meevalt maar het is toch weer 7 euro meer per game. Helaas geen CC dus kan in Russia niets kopen.

Edit; Ook nu installeert hij weer niet automatisch een game die ik koop. Ik heb dit wel aanstaan op de xbox gezien ik eigenlijk altijd alles via mijn PC koop. Bij een vriend werkt dit wel, zijn er nog ergens opties welke ik nog extra aan moet zetten naast "installeer aankopen en updates automatisch"?
Mijn ervaring is dat automatisch downloaden alleen werkt op de Xbox die ingesteld is als je home Xbox. Als je games deelt met iemand anders heb je waarschijnlijk de Xbox van die persoon als home Xbox ingesteld. Alle games die je koopt worden dan wel automatisch op die Xbox gedownload, maar jij zult handmatig moeten downloaden.

Zo werkt het althans bij mij en een collega. Overigens ook andersom: als hij iets koopt wordt het automatisch bij mij gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mr Magic schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:58:
[...]

Mijn ervaring is dat automatisch downloaden alleen werkt op de Xbox die ingesteld is als je home Xbox.Als je games deelt met iemand anders heb je waarschijnlijk de Xbox van die persoon als home Xbox ingesteld.. Alle games die je koopt worden dan wel automatisch op die Xbox gedownload, maar jij zult handmatig moeten downloaden.

Zo werkt het althans bij mij en een collega. Overigens ook andersom: als hij iets koopt wordt het automatisch bij mij gedownload.
Hier zat ik ook aan te denken inderdaad :Y
Had nog even de opties na gelopen dus denk dat dit het dan ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:10:
[...]

Dat is ondertussen lang geleden genoeg om deze gepimpte versie weer te halen... >:)
Inderdaad. Haal hem ook nog wel een keer. Rocksteady geld geven vind ik geen probleem. Heb al 3x 1000 GS verdiend met Asylum (PC, standaard 360 versie en Jap versie. Moet nog eens uitzoeken of je ook de goty versie kan doen). Vind het echt een briljant spel. City vind ik wat minder vanwege de te open wereld (voor mij dan). Heb die niet eens op 100% uitgespeeld zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Silversin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:04:
Over welke Seagate HDD's hebben we het? Ik heb een Seagate Backup Plus 2TB, werkt als een zonnetje.
Types weet ik niet maar ik las twee reacties van mensen waarvan de XBO de Seagate HDD niet meer herkende. Na loskoppelen en aankoppelen werkte het weer wel maar ik kan me voorstellen dat je het beu wordt om telkens de HDD los- en aan te koppelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Lekker Ventje schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:34:
[...]

Types weet ik niet maar ik las twee reacties van mensen waarvan de XBO de Seagate HDD niet meer herkende. Na loskoppelen en aankoppelen werkte het weer wel maar ik kan me voorstellen dat je het beu wordt om telkens de HDD los- en aan te koppelen.
Lijkt me eerder een softwarefout? Mijne is altijd aangesloten, nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Silversin schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:15:
[...]

Lijkt me eerder een softwarefout? Mijne is altijd aangesloten, nog geen problemen mee gehad.
Las het toevallig net bij reviews op Coolblue dat er twee personen met hetzelfde te maken hebben, de rest echter niet van de 100 reviews. Voor mij is het geen reden om geen Seagate te nemen, ik kijk nog even verder voor ik besluit welke HDD ik neem. Ben net aan DA Inquisition begonnen en ben voorlopig nog niet aan een andere game toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kan het zijn dat Xbox Live gister om 19:30 uur plat was? Kreeg maar geen verbinding met Xbox Live, had wel verbinding met mijn WIFI. Gelijk heel die Xbox one traag met alles.

Gebruik hem nu helaas te weinig, waardoor het wel lijkt of die alleen maar vast loopt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:45:
Kan het zijn dat Xbox Live gister om 19:30 uur plat was? Kreeg maar geen verbinding met Xbox Live, had wel verbinding met mijn WIFI. Gelijk heel die Xbox one traag met alles.

Gebruik hem nu helaas te weinig, waardoor het wel lijkt of die alleen maar vast loopt.
Had ik ook rond die tijd. Na een modem reset kwam ik wel op live maar was de friendstab weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:48:
[...]

Had ik ook rond die tijd. Na een modem reset kwam ik wel op live maar was de friendstab weg.
Dank. Verklaard veel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:53
Speelt het probleem met de thumbstick nog bij de recente controllers?
Meeste berichten hierover komen van de day one controllers en uit 2014.

Ik sta op het punt een controller aan te gaan schaffen voor PC gaming en twijfel nog tussen een X360 wireless + dongle controller of een Xbone wireless + kabel controller.
Het thumbstick issue zou een enorme dealbreaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb sinds juni 2014 een XBO en mijn XBO wordt veel gebruikt maar heb nog helemaal geen problemen met de controller gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 1 controller (launch 2) die af en toe deadzone problemen heeft en heel licht naar rechts blijft gaan (tikje en hij is weer normaal). De andere 2 (day one en losse bij launch) werken nog steeds probleemloos.

Wel is het dat met de tijd de rand waar je thumbstick 'in' zit langzaam gaat slijten, merk je weinig van maar een 'vloeiend rondje' kan je niet echt meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Iemand al een adresje om BF Hardline voor een beetje redelijke prijs aan te schaffen? :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Dragon Age DLC: Jaws of Hakkon is nu te downloaden. Wel een beetje overpriced voor €14,99, maar als er half zoveel content zit als vanilla DA:I is het een geweldige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Silversin schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:48:
Dragon Age DLC: Jaws of Hakkon is nu te downloaden. Wel een beetje overpriced voor €14,99, maar als er half zoveel content zit als vanilla DA:I is het een geweldige deal.
Ben afgelopen zaterdag pas begonnen, net lvl 9. Maar nog meer content is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Ik heb een aantal mensen toegevoegd als vriendje voor Diablo 3, om wat meer te kunnen giften en evt wat kunnen co-oppen. Dus als je een request/add gezien hebt van RefleXioNL, dan weet je waar het vandaan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben wel in de markt voor een Xbox One, vanwege Forza Horizon 2.

Nu kan ik deze in Duitsland kopen voor 299,- bij deze Ebayer: http://www.ebay.de/itm/MI...in_77&hash=item2a4d8c35fb

Ik neem aan dat dat allemaal probleemloos gaat werken dan in Nederland met Xbox Live etc.? Een Duitse Xbox moet geen probleem zijn dunkt mij?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Las Vegas schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:23:
Ik ben wel in de markt voor een Xbox One, vanwege Forza Horizon 2.

Nu kan ik deze in Duitsland kopen voor 299,- bij deze Ebayer: http://www.ebay.de/itm/MI...in_77&hash=item2a4d8c35fb

Ik neem aan dat dat allemaal probleemloos gaat werken dan in Nederland met Xbox Live etc.? Een Duitse Xbox moet geen probleem zijn dunkt mij?
Nein, das ist kein problem herr Flick!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Notna schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:24:
[...]

Nein, das ist kein problem herr Flick!

:+
Danke :P Zie alleen wel dat de verzending 19,99 kost, dus ik kijk nog wel even verder!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:01:
[...]

Dat is vreemd.
Als ik manage storage doe dan zie ik twee opties. Interne en externe schijf.
Ga ik naar mijn interne schijf dan zie ik idd de games die daar staan. Manage game bij die games en ik kan ze verwijderen.
Ga ik naar optie twee, dus de externe schijf, dan zie ik de games die daar zouden moeten staan. maar zoals ik al aangaf, dan kan ik alleen de save games verwijderen.
Ik ben dan zeer benieuwd wat jouw schijf laat zien. Dus ik wacht de screenshots graag af.

En ik verwijder ook haast niets, maar heb er wat demo's op staan die ik niet speel (hardline bijvoorbeeld) en die hoef ik niet meer op mijn schijf te hebben.
Beetje laat maar alsnog:
Hardline op mijn Externe schijf.
http://tweakers.net/ext/f/mFpgeNT3qpNE3dErjnYTEZZt/full.jpg

Dan A op die pulldown:
http://tweakers.net/ext/f/c3jawbT7GmEcaeMOVJskHNFQ/full.jpg

Daar staat gewoon uninstall tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Ori, klopt het dat je met de Water Breath ability actief toch je life cells kwijt raakt als je het water induikt of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:46:
Vraagje over Ori, klopt het dat je met de Water Breath ability actief toch je life cells kwijt raakt als je het water induikt of is dit een bug?
is dat paarse water? dat moet nog eerst gezuiverd worden ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.polygon.com/20...ic-beard-growth-over-time

Belangrijk nieuws! (Witcher 3)

(Eigenlijk best wel vet dat dit bestaat tegenwoordig.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:49:
http://www.polygon.com/20...ic-beard-growth-over-time

Belangrijk nieuws! (Witcher 3)

(Eigenlijk best wel vet dat dit bestaat tegenwoordig.)
pff, dat gebeurt bij mij al jaren..... :+

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Crowbar schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:08:
Ik heb een aantal mensen toegevoegd als vriendje voor Diablo 3, om wat meer te kunnen giften en evt wat kunnen co-oppen. Dus als je een request/add gezien hebt van RefleXioNL, dan weet je waar het vandaan komt!
Voeg me maar toe -> crzyhiphopazn.

Kan ik eindelijk zien of ik iets bak in co-op mode :P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ook Diablo III weer eens opgestart.
Blijft een heerlijk spel, uren vliegen voorbij !
Geweldig ook hoe ze het spel elke keer uitbreiden _/-\o_
De laatste patch bied echt een hoop extra content, iets waar andere uitgevers meteen het label DLC op zouden plakken en 20 tot 30 euro voor vragen...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:56
SinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:44:
[...]

Beetje laat maar alsnog:
Hardline op mijn Externe schijf.
http://tweakers.net/ext/f/mFpgeNT3qpNE3dErjnYTEZZt/full.jpg

Dan A op die pulldown:
http://tweakers.net/ext/f/c3jawbT7GmEcaeMOVJskHNFQ/full.jpg

Daar staat gewoon uninstall tussen.
Ik was zelf ook te druk om te reageren.
Het probleem was inderdaad opgelost op het moment dat ik een keer een harde reboot deed.
Na deze reboot zag ik idd de optie tot deinstalleren.

Maar bedankt voor je feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Silversin schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:48:
En, al gespeeld? Ik ben een beetje huiverig, ik lees dat het niet veel is dan een extra gebied met wat kleine questjes en dat het nou niet zo'n indrukwekkende verhaallijn heeft...
justifire schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:57:
Vanavond ook Diablo III weer eens opgestart.
Blijft een heerlijk spel, uren vliegen voorbij !
Geweldig ook hoe ze het spel elke keer uitbreiden _/-\o_
De laatste patch bied echt een hoop extra content, iets waar andere uitgevers meteen het label DLC op zouden plakken en 20 tot 30 euro voor vragen...
Wat zit er in die patch dan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wolfenstein the new order occupied edition besteld voor 23 euro, klinkt als een mooie deal.
Ben ook erg benieuwd, lijkt me een toffe shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Goede Deal?

Bart Smit

Xbox one + Halo + fifa 399

_+ extra controller is 438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mars18 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:
Wolfenstein the new order occupied edition besteld voor 23 euro, klinkt als een mooie deal.
Ben ook erg benieuwd, lijkt me een toffe shooter.
Wolfenstein is geniaal, goeie koop!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Heeft iemand ervaring met het combineren van een bedraade Xbone controller en X360 controllers op een PC? Gaat dit samen of conflicteert dit?

Gelijktijdig gebruiken bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Laatst online: 22-06 15:24
JvdHoudt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:58:
Heeft iemand ervaring met het combineren van een bedraade Xbone controller en X360 controllers op een PC? Gaat dit samen of conflicteert dit?

Gelijktijdig gebruiken bedoel ik dan.
Werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

JvdHoudt schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:48:
Speelt het probleem met de thumbstick nog bij de recente controllers?
Meeste berichten hierover komen van de day one controllers en uit 2014.

Ik sta op het punt een controller aan te gaan schaffen voor PC gaming en twijfel nog tussen een X360 wireless + dongle controller of een Xbone wireless + kabel controller.
Het thumbstick issue zou een enorme dealbreaker zijn.
Ja speelt nog, mijn Titanfall versie ging na 1 uur (!) spelen al stuk, rammelen in de controller en lamme linker stick. De vervanger heeft er inmiddels probleemloos 50 uur opzitten overigens dus wellicht inmiddels wel gefixt ;)

Wel is op al mijn controllers (1 witte die vervange nis ivm niet meer draadloos werken, 1 vervangen titantfall en de vervangers van deze 2) een duidelijk ingesleten ring in de linkerstick; die lijkt te zacht waardoor er slijtage optreedt. Doet tot nog toe niets af aan de spelbeleving maar MS had beter 1 op 1 de 360 controller uit kunnen brengen en die 100 miljoen bespaard ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 25-03-2015 09:18 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
J-air schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:50:
Goede Deal?

Bart Smit

Xbox one + Halo + fifa 399

_+ extra controller is 438
Zeker, had die graag gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Willybubba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:47:
[...]

En, al gespeeld? Ik ben een beetje huiverig, ik lees dat het niet veel is dan een extra gebied met wat kleine questjes en dat het nou niet zo'n indrukwekkende verhaallijn heeft...
Tot zover lijkt het precies daarop, ik denk dat het gebied ongeveer net zo groot is als 'the Hinterlands', maar met minder quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DeMoN schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:33:
Is er een site die alle Games with Gold laat zien? En dan ook die in het buitenland? Zo wist ik niet dat Max: The Curse of Brotherhood gratis was in Korea en die heb ik toch maar mooi binnengehaald :D

Of moet ik dit gat in de markt vullen? :P
Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

Van de week zelf Max maar eens binnengehaald, is echt een leuk spel (zeker met de kinderen).

Daarnaast van de week een Kinect Sensor op de kop getikt (€ 40 :o) en Dance Central Spotlight gekocht. Dochterlief vindt het maar wat leuk om mee te dansen. In Forza Horizon 2 overigens al goed plezier gehad met Kinect door gewoon lekker tegen "Anna" te praten in plaats van te verzanden in een zoektocht op de map met de cursor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Nog mensen die the handsome jack collection aangeschaft hebben? bij mij kriebelt het wel verschrikkelijk...

Zag gister ook ergens het bericht, bij genoeg animo komt bl1 ook naar nextgen... als dit gebeurd dan is het voor mij een nobrainer.

Edit: hier dus: http://www.gamespot.com/a...4-if-fans-d/1100-6426119/

[ Voor 19% gewijzigd door mfneed op 25-03-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Tomba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:14:
[...]

Ja speelt nog, mijn Titanfall versie ging na 1 uur (!) spelen al stuk, rammelen in de controller en lamme linker stick. De vervanger heeft er inmiddels probleemloos 50 uur opzitten overigens dus wellicht inmiddels wel gefixt ;)

Wel is op al mijn controllers (1 witte die vervange nis ivm niet meer draadloos werken, 1 vervangen titantfall en de vervangers van deze 2) een duidelijk ingesleten ring in de linkerstick; die lijkt te zacht waardoor er slijtage optreedt. Doet tot nog toe niets af aan de spelbeleving maar MS had beter 1 op 1 de 360 controller uit kunnen brengen en die 100 miljoen bespaard ;)
Wanneer heb je die vervangende, goed werkende, controller gekregen als ik vragen mag (batch na bepaalde datum doel ik op)?

Erg jammer dat ze de One controller zo slecht released hebben, terwijl de 360 controller zo'n populair ding is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

JvdHoudt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Wanneer heb je die vervangende, goed werkende, controller gekregen als ik vragen mag (batch na bepaalde datum doel ik op)?

Erg jammer dat ze de One controller zo slecht released hebben, terwijl de 360 controller zo'n populair ding is/was.
De Titanfall is nu 4 weekjes weer in gebruik, de witte iets minder dan 1 week. Ik zie eerlijk gezegd ook weinig progressie .De Titanfall controller is veel later uitgekomen dan de Day One editie om maar niet te spreken over de witte (die is pas vorig jaar november uitgekomen als ik me niet vergis)
Voorlopig lijken Xbone controllers een stuk minder slijtvast dan de 360 variant. Wellicht was MS jaloers op Sony? (PS3 controllers heb ik bij bosjes kapot zien gaan en tis natuurlijk wel iedere keer kassa zodra je buiten garantie bent want zonder controller is het wat lastig gamen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige probleem dat ik heb gehad met de controller is dat na een jaartje intensief spelen de pookjes enige afwijking kende als je ze losliet. Beide hadden een kleine afwijking naar rechts.

Maar heb geen last van slijtage van de sticks (rubber) zelf.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Tomba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:21:
[...]

De Titanfall is nu 4 weekjes weer in gebruik, de witte iets minder dan 1 week. Ik zie eerlijk gezegd ook weinig progressei .De Titanfall controller is veel later uitgekomen dan de Day One editie om maar niet te spreken over de witte (die is pas vorig jaar november uitgekomen als ik me niet vergis)
Voorlopig lijken Xbone controllers een stuk minder slijtvast dan de 360 variant. Wellicht was MS jaloers op Sony? (PS3 controllers heb ik bij bosjes kapot zien gaan en tis natuurlijk wel iedere keer kassa zodra je buiten garantie bent want zonder controller is het wat lastig gamen :) )
Oh oke hahaha, ik dacht dat dit iets van 2014 was, maar blijkbaar nog recent en niet gefixed dan.

Gisteren bij de MM de Xbone controller even bekeken. Voelt lekker aan, maar inderdaad wat hier eerder al gezegd is, de ring van de linker thumbstick was afgesleten.

Vind het wel jammer, zou graag een Xbone controller hebben!
Daarnaast is begin deze maand (zag zojuist nieuwsbericht) aangekondigd dat er later dit jaar een receiver komt voor de wireless controller op PC (had al moeten zijn naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:37:
Enige probleem dat ik heb gehad met de controller is dat na een jaartje intensief spelen de pookjes enige afwijking kende als je ze losliet. Beide hadden een kleine afwijking naar rechts.

Maar heb geen last van slijtage van de sticks (rubber) zelf.
Ik bedoel niet het rubber bovenop, maar waar de stick de rest van de controller raakt. Daar krast de hardere 'shell' tegen de stick aan en maakt een 'mooie ring' rondom. Heb mijn witte controller net terug en ik zie hem alweer verschijnen. Wellicht valt het meer op bij de witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Episode 2 van Life is Strange is overigens sinds vandaag beschikbaar. Ben benieuwd, episode 1 was erg goed :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
BM schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
Episode 2 van Life is Strange is overigens sinds vandaag beschikbaar. Ben benieuwd, episode 1 was erg goed :)
Ik kwam er niet doorheen, ging me wat te traag allemaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Tomba schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:44:
[...]

Ik bedoel niet het rubber bovenop, maar waar de stick de rest van de controller raakt. Daar krast de hardere 'shell' tegen de stick aan en maakt een 'mooie ring' rondom. Heb mijn witte controller net terug en ik zie hem alweer verschijnen. Wellicht valt het meer op bij de witte?
Nee, ik heb het met de zwarte versie ook. Ik heb geprobeerd er op te letten om minder druk op de pook te geven maar dat is niet te doen. De 360 controller had hier ook last van overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BM schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
Gisteren ook al ;)

Als je deel 1 kon waarderen vind je deel 2 ook goed. Qua hoofdverhaal weinig voortgang maar qua karakterontwikkeling daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Notna schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:54:
[...]

Nee, ik heb het met de zwarte versie ook. Ik heb geprobeerd er op te letten om minder druk op de pook te geven maar dat is niet te doen. De 360 controller had hier ook last van overigens
Elke controller heeft hier last van.. Ps1, ps2, ps3, Xbox, Xbox 360, Xbox One, ps4. Nintendo consoles...

Wel grappig dat mensen dit nu ineens beginnen te zien hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijkste punten :

Ancient Items
Ancient items have been added to the game. These items are more powerful versions of existing Legendary items and can be found in Torment I difficulty or higher by slaying monsters, spending Blood Shards with Kadala, and crafting.
The drop chance for Ancient items increases with each Torment level.
For more information about Ancient items, click here.

New and Updated Legendary Items
Over 20 new Legendary items have been added to the game! For more information about these items, click here and here.
Several Set bonuses have been updated, including The Legacy of Raekor, Embodiment of the Marauder, Monkey King’s Garb, and Firebird’s Finery. These changes will be retroactive, which means players will not need to find new Set items in order to benefit from these adjustments. For more information on updated Set bonuses, click here.

Treasure Goblins
New Treasure Goblins have been added to the game! Be on the lookout for the Gem Hoarder, Blood Thief, Odious Collector, and Malevolent Tormentor. These additions to our growing goblin family can only be found in Adventure Mode.
All Treasure Goblins now appear standing next to a portal and have been given a special mini-map icon in order to increase their visibility.

Nephalem and Greater Rift Updates
Players can now use the "Revive at Corpse" option while in Nephalem and Greater Rifts, but the associated respawn timer will increment with every death. In addition, and a result of this change, the "Revive at Checkpoint" option has been removed.
Several improvements have been made to monster density, monster damage, and Rift Guardian abilities in both Nephalem and Greater Rifts. Many maps have also received changes to the way their layouts can be generated.
Pylons found in Rifts and Greater Rifts have received several improvements, and are now less likely to spawn next to each other.
For more information about changes to Nephalem and Greater Rifts, click here.

"Healing" Changed to "Recovery"
The "Healing" stat on the character sheet has been replaced with "Recovery".
Recovery is an estimate of how much Toughness you are expected to be able to recover in combat and is calculated using a combination of your Healing, Life, and Toughness.

En de volgende patch komt er aan, waarvoor ik hier een linkje neer zal zetten anders kunnen we meteen met [XBO] Xbox One - Deel 4 verder gaan :P
http://us.battle.net/d3/e...tes-updated-320-3-20-2015

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 25-03-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Zo eindelijk thuis na 2 weken en een start kunnen maken met Ori. Net het stuk in de watertree gedaan en verdomme wat was dat frustrerend zeg de controller heeft het net aan overleefd :P

Wel 100% voor de tree dus erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou ik mag mij hier ook gaan melden denk ik. Vanmiddag een Xbone besteld bij de Duitse broeders van Amazon voor 319 eurootjes.

Nu nog een Forza Horizon 2 vinden voor een mooi prijsje en ik ben blij :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Las Vegas schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:02:
Nou ik mag mij hier ook gaan melden denk ik. Vanmiddag een Xbone besteld bij de Duitse broeders van Amazon voor 319 eurootjes.

Nu nog een Forza Horizon 2 vinden voor een mooi prijsje en ik ben blij :D
Wie weet wat er in het Paasweekend voor korting op zit. MS is de afgelopen tijd niet karig geweest met kortingen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

danplo

The Force is strong with me

Lekker Ventje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:53:
[...]

Wie weet wat er in het Paasweekend voor korting op zit. MS is de afgelopen tijd niet karig geweest met kortingen in de store.
Als je Gold heb krijg je juist nu 20% korting op Forza Horizon 2 ;)
https://store.xbox.com/nl...da-4cb2-9a94-b45822d77fb1

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Wat vinden mensen hier van Forza Horizon? Is het meer arcade dan sim?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

justifire schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:18:
[...]

En de volgende patch komt er aan, waarvoor ik hier een linkje neer zal zetten anders kunnen we meteen met [XBO] Xbox One - Deel 4 verder gaan :P
http://us.battle.net/d3/e...tes-updated-320-3-20-2015
Damn, dat is nog eens een changelog _/-\o_ Dit weekend Diablo maar weer eens aanslingeren voor de verandering 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mfreriks schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:11:
Nog mensen die the handsome jack collection aangeschaft hebben? bij mij kriebelt het wel verschrikkelijk...

Zag gister ook ergens het bericht, bij genoeg animo komt bl1 ook naar nextgen... als dit gebeurd dan is het voor mij een nobrainer.

Edit: hier dus: http://www.gamespot.com/a...4-if-fans-d/1100-6426119/
:Y
Het is even wennen maar speelt wel leuk weg. Zitten ook DLC's bij waarvan ik nog nooit heb gehoord dus ben benieuwd.

Pagina: 1 ... 120 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!