Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
DeMoN schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Ik heb niet eens een private sessie (browser) of VPN gebruikt. Ik klikte op die store-link, links onderaan switchte ik het land naar Korea en hij gaf aan dat het nu gratis was :D
Ik deed het eerst in Chrome, maar daat werkte het precies niet. In firefox was het een fluitje van een cent.
Ochja, ik gebruik toch continu een VPN, dus kon hem zowel op Korea zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

jooncheez schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:14:
[...]

Thanks! Na wat VPN en Google Translate gepiel is het gelukt :)
Ter info, ik had helemaal geen VPN nodig om de Koreaanse spellen op te pikken. Wel krijg ik normaal een mail bevestiging, die heb ik nu niet gehad. (aangeklikt op website, Xbone niet in de buurt dus geen idee of het echt gewerkt heeft :P)

[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 17-03-2015 10:30 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Tomba schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:27:
[...]

Ter info, ik had helemaal geen VPN nodig om de Koreaanse spellen op te pikken. Wel krijg ik normaal een mail bevestiging, die heb ik nu niet gehad. (aangeklikt op website, Xbone niet in de buurt dus geen idee of het echt gewerkt heeft :P)
Oh nee ik ook niet voor Korea, incognito mode en regio wijzigen was genoeg. Heb nog niet op de Xbox gekeken.

Voor Ori had ik wel een VPN nodig, waarschijnlijk omdat daar een betaling voor nodig is. Die staat inmiddels op de Xbox :)

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
ik heb nog steeds dat ik uit gta online word gegooid :( meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 20:23
jooncheez schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:05:
[...]

Oh nee ik ook niet voor Korea, incognito mode en regio wijzigen was genoeg. Heb nog niet op de Xbox gekeken.

Voor Ori had ik wel een VPN nodig, waarschijnlijk omdat daar een betaling voor nodig is. Die staat inmiddels op de Xbox :)
Voor max ook geen VPN.. Werkte prima in incognito mode en regio wijzigen op xbox.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:50

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat betreft Ori .. Kun je dat truckje ook toepassen met Steam? Uit de Russiche Steam store spellen halen? Of zijn er sites waar je Russiche keys kan kopen? Of ziet Valve dat en heb je kans dat je account wordt geblockt?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen vpn nodig voor andere store/land alleen eerst even je browser cleanen van cookies e.d.
Doe dit gewoon met Chrome, niet op de XBox zelf.
Ori is trouwens een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:38:
Geen vpn nodig voor andere store/land alleen eerst even je browser cleanen van cookies e.d.
Doe dit gewoon met Chrome, niet op de XBox zelf.
Ori is trouwens een aanrader :)
Voor aankopen uit de Russische Xbox store heb je wel degelijk een VPN nodig! Anders kun je geen aankopen doen ondanks eventueel tegoed dat je erop hebt staan. (Je krijgt dan waarschijnlijk de welbekende PBR9002 error)

En als je toch al Chrome gebruikt kun je dat mbv de DotVPN extensie dat makkelijk fixen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 17-03-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:12:
[...]

Voor aankopen uit de Russische Xbox store heb je wel degelijk een VPN nodig!
...
Eh nee ik gebruik géén vpn, jij doet het hoogstwaarschijnlijk op een andere manier dan ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:57:
[...]

Eh nee ik gebruik géén vpn, jij doet het hoogstwaarschijnlijk op een andere manier dan ik ...
Dan is het wellicht aangepast. Zonder VPN kon ik geen prepaid kaarten kopen in de MS Store en ook niets kopen in de online Xbox Store tijdens de sale eerder dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
edit: lama, bedankt voor de tip - die Max The Curse of Brotherhood is een hele fijne game :)

[ Voor 71% gewijzigd door Terryb47 op 17-03-2015 18:43 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 20:56
Ik heb een raar iets.
Ik heb een externe harde schijf en ik kan hier geen games verwijderen.
Als ik gewoon naar games en apps ga en dan menu knop indruk bij een game op de externe harde schijf, dan kan ik alleen de save data verwijderen.
Ik heb ook nog een enkele game op de interne harde schijf staan en als ik dat op dezelfde manier doe dan kan ik deze wel verwijderen.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb al gegoogeld, maar ook hier word ik niets wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Pffff even hardline downloaden en installeren.. 5 uur verder en 70%.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is ook een grote game . Hoe snel is je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist alle achievements van Ori gehaald. Wat een gave game. Enige vervelende was de buggy achievements (finding all the secret locations en no ability playthrough) en af en toe crashes bij het laden van een save. Echt een aanrader. Mocht je Ori leuk vinden, dan is Max the Curse of Brotherhood (zag het toevallig hierboven voorbij komen) ook echt een aanrader.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-03-2015 23:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Tomba schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Dan is het wellicht aangepast. Zonder VPN kon ik geen prepaid kaarten kopen in de MS Store en ook niets kopen in de online Xbox Store tijdens de sale eerder dit jaar.
Is het ook mogelijk de 'verplichting' van een creditcard te ontlopen? Heb er geen en zou graag Ori voor 6-ish aan euro's willen hebben ;) Tegoed heb ik wel voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Rockvee2 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:26:
Het is ook een grote game . Hoe snel is je download?
30mbit.

Enfin, geinstalleerd en gelijk de multiplayer ingedoken.. holy moly! dat is hele andere koek dan battlefield 4 zeg.

Het is echt een mix van Call of Duty en Battlefield.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:42:
Zojuist alle achievements van Ori gehaald. Wat een gave game. Enige vervelende was de buggy achievements (finding all the secret locations en no ability playthrough) en af en toe crashes bij het laden van een save. Echt een aanrader. Mocht je Ori leuk vinden, dan is Max the Curse of Brotherhood (zag het toevallig hierboven voorbij komen) ook echt een aanrader.
Alle achievements? Zat gister even te kijken en zag twee achievements die ik nooit ga halen

Compleet game without dying.

Compleet game without spending ability points

Voor de rest zijn ze wel te doen volgens mij :) Zeker een aanrader, lang geleden dat ik zo genoten heb van een platformer.

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 18-03-2015 11:22 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Alle achievements? Zat gister even te kijken en zag twee achievements die ik nooit ga halen

Compleet game without dying.

Compleet game without spending ability points

Voor de rest zijn ze wel te doen volgens mij :) Zeker een aanrader, lang geleden dat ik zo genoten heb van een platformer.
Met de achievement voor no dying heb ik een beetje gesjoemeld. Ik heb af en toe een back up save gemaakt :P Maar die no abilty achievement heb ik gisteren gehaald. Dat was prima te doen als je voorzichtig omgaat met je saves en zoveel mogelijk de gevechten mijdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:57:
[...]

Met de achievement voor no dying heb ik een beetje gesjoemeld. Ik heb af en toe een back up save gemaakt :P Maar die no abilty achievement heb ik gisteren gehaald. Dat was prima te doen als je voorzichtig omgaat met je saves en zoveel mogelijk de gevechten mijdt. :)
ahá want met dat
spoiler:
stijgende water
gedeelte zie ik mijzelf niet de eerste keer perfect doen ^^ Gratz voor de 100% :)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:55:
[...]

ahá want met dat
spoiler:
stijgende water
gedeelte zie ik mijzelf niet de eerste keer perfect doen ^^ Gratz voor de 100% :)
Nee inderdaad, dat is op een of andere manier echt het moeilijkste gedeelte van het gehele gehele spel. :) Zelfs moeilijker dan het allerlaatste gedeelte in mijn optiek. Komt denk ik vooral door dat het echt chaos is op het scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:30:
[...]

Nee inderdaad, dat is op een of andere manier echt het moeilijkste gedeelte van het gehele gehele spel. :) Zelfs moeilijker dan het allerlaatste gedeelte in mijn optiek. Komt denk ik vooral door dat het echt chaos is op het scherm :P
Pff ja, dat was wel ff f flink schelden tijdens dat stuk..

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kreeg een mail dat ik nog 5,xx euro had op m'n microsoft account (destijds omgezette microsoft points). Het verloopt op 1 juni. Iemand tips om dit te besteden? Heb zelf niet echt een idee. Mogelijkheden tot een car pack van Forza kan opzich, maar weet niet of ik dat 5 euro waard vind...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Mu.siQ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:06:
Ik kreeg een mail dat ik nog 5,xx euro had op m'n microsoft account (destijds omgezette microsoft points). Het verloopt op 1 juni. Iemand tips om dit te besteden? Heb zelf niet echt een idee. Mogelijkheden tot een car pack van Forza kan opzich, maar weet niet of ik dat 5 euro waard vind...
wat ik mij afvraag:
Als je er nou bijv 20 euro bijstort en je hebt dus op 1 juni 25 euro staan, vervalt die 5 euro dan nog steeds?
Houden ze dat bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Ja, de 5 euro vervalt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mu.siQ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:06:
15,- bij storten en ORI kopen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 31 euro hier 12 maanden xbox live gold gekocht dacht altijd dat die dingen 60 euro waren ofso :9~
G2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:45:
Voor 31 euro hier 12 maanden xbox live gold gekocht dacht altijd dat die dingen 60 euro waren ofso :9~
G2A
Ach ja, dat is wat gebruikers van de andere kant je altijd wilde doen geloven, totdat ze zelf ook moesten gaan betalen. Fraai staaltje van marketing.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me xbox nog niet zo lang maar dit was wel ff een meevallertje had 14 dagen gratis en dacht dus 60 euro's te moeten gaan betalen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

jadouber schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:46:
[...]

Is het ook mogelijk de 'verplichting' van een creditcard te ontlopen? Heb er geen en zou graag Ori voor 6-ish aan euro's willen hebben ;) Tegoed heb ik wel voldoende
Voor mij werkt dit perfect! DeMoN in "[XBO] Xbox One - Deel 3"

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Nu online
Thanks, dit ga ik vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog op de hoogte van nieuwe games die in april uitkomen? Volgens mij is het een vrij 'droge' periode. De 1e grote game (naast Mortal Kombat X he Justifire ;)) is The Witcher 3? Verder zie ik ook weinig kleine games uitkomen de komende weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

nexhil

BAM!

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:50:
Iemand nog op de hoogte van nieuwe games die in april uitkomen? Volgens mij is het een vrij 'droge' periode. De 1e grote game (naast Mortal Kombat X he Justifire ;)) is The Witcher 3? Verder zie ik ook weinig kleine games uitkomen de komende weken?
Ik heb eigenlijk wel weer zin in Borderlands: The Handsome Collection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

McPoowl schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:46:
Iemand toevallig hier die er aan zit te denken om Final Fantasy Type 0-HD te halen?

Ben benieuwd naar reacties, aangezien ik zelf ook aan het twijfelen ben.
Toch maar gedaan net in de RU store voor ~46 euro. In de IN store is hij zelfs 42 euro, maar ik kreeg de betaling er daar niet doorheen :P

Ben benieuwd :D Krijg ook toegang natuurlijk tot de demo van FF XV :D

https://store.xbox.com/ru...c1-4b20-9587-2fa60eb05ea1

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook Titanfall deluxe gescoord in de RU store ~18 Euro ;) Ik weet dat hij begin van het jaar goedkoper was in de US store maar had toen nog geen XBox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:01:
Net ook Titanfall deluxe gescoord in de RU store ~18 Euro ;) Ik weet dat hij begin van het jaar goedkoper was in de US store maar had toen nog geen XBox...
Je had beter de gewone versie kunnen kopen aangezien de DLC permanent gratis is ;)
Maar het kan zijn dat de prijs daarop al is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Is er een site die alle Games with Gold laat zien? En dan ook die in het buitenland? Zo wist ik niet dat Max: The Curse of Brotherhood gratis was in Korea en die heb ik toch maar mooi binnengehaald :D

Of moet ik dit gat in de markt vullen? :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

DeMoN schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:33:
Is er een site die alle Games with Gold laat zien? En dan ook die in het buitenland? Zo wist ik niet dat Max: The Curse of Brotherhood gratis was in Korea en die heb ik toch maar mooi binnengehaald :D

Of moet ik dit gat in de markt vullen? :P
Ik denk dat jij het gaat maar moet gaan vullen :P Ik kan zo 123 niets vinden iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
weet iemand waar ik battlefield hardline voor xbox one goedkoop kan krijgen??

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Notna schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:45:
[...]

Ik denk dat jij het gaat maar moet gaan vullen :P Ik kan zo 123 niets vinden iig
Heb nog wel een mooi domeinnaampje liggen met 'games' in de tekst O-)

Hoe wist axel23 überhaupt dat deze game gratis was in Korea? Door alles eindeloos uit te proberen? Gehoord in een Koreaans restaurant? Er moet toch iets zijn al zou je zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

The Witcher 3 komt 19 mei "pas" uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44
iantje31 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:06:
Tja, wat is goedkoop: http://xbox-store-checker...7c-4ea4-ab74-da11a8568657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

In Hongarije voor 39.60 euro

Of 49.99 in een standaard shop:

http://www.budgetgaming.n...ld:+hardline_XboxOne.html

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 19-03-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Zie het console budget gaming topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
werkt die guide nog om spellen via de US store te kopen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 11:11
Bij de wehkmap krijg je hem voor 39,95 met code "maart". Ik heb vanmorgen de deluxe edition besteld, 49,95€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
smoken schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:22:
[...]

Bij de wehkmap krijg je hem voor 39,95 met code "maart". Ik heb vanmorgen de deluxe edition besteld, 49,95€
het probleem is dat mijn disc reader niet tot slecht werkt door het xbox preview programma....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dan heb je niet heel veel aan een fysieke disk inderdaad ;-)
Ik ga denk ik weer wat meer op schijf kopen .... verkooptechnisch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
smoken schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:31:
Dan heb je niet heel veel aan een fysieke disk inderdaad ;-)
Ik ga denk ik weer wat meer op schijf kopen .... verkooptechnisch ...
weet jij of die guide om games te kopen in de US store die onder de topic staat nog werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

iantje31 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:37:
[...]

weet jij of die guide om games te kopen in de US store die onder de topic staat nog werkt??
Waarom probeer je het niet uit?

Zelf vind ik het te veel gekloot en gooi ik US dollars op mn account door Bitcoin naar MS te sturen, dat is nog de snelste en makkelijkste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik heb laatst nog succesvol iets kunnen kopen. Heeft het wel zin, gezien de dollar koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
smoken schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:41:
Ik heb laatst nog succesvol iets kunnen kopen. Heeft het wel zin, gezien de dollar koers?
Zolang ik voor 43 euro $50 krijg lijkt het mij nog best zinvol.

Overigens is het voor mij nog steeds het makkelijkst om gewoon via Offgamers mijn tegoed aan te vullen. Inloggen, giftcard aanklikken, betalen via iDeal en ik heb binnen een minuut de code.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Lekker Ventje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Zolang ik voor 43 euro $50 krijg lijkt het mij nog best zinvol.

Overigens is het voor mij nog steeds het makkelijkst om gewoon via Offgamers mijn tegoed aan te vullen. Inloggen, giftcard aanklikken, betalen via iDeal en ik heb binnen een minuut de code.
Alleen opletten met US en EU giftcards etc. Het mooie van met Bitcoin betalen vind ik dat je het gewoon overmaakt naar je account op commerce.microsoft.com en het direct bij MS is, zonder giftcard of zo en zonder gevaar dat je verkeerde giftcard hebt, MS rekent die bitcoins gewoon direct om naar de waarde in fiat-geld op dat moment :)
Maar goed, als het maar werkt toch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
En je moet denken aan eventuele (iDeal) transactie kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Thnx voor de wehkamp tip, net Battlefield hardline voor 39,95 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Hebben bitcoins dan zoveel voordeel ten opzichte van euro's als je in de US store wilt kopen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Lekker Ventje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:15:
Hebben bitcoins dan zoveel voordeel ten opzichte van euro's als je in de US store wilt kopen?
nee, gaat me om het gemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Schimanski schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:12:
Thnx voor de wehkamp tip, net Battlefield hardline voor 39,95 besteld.
Meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn er nadelen om een x one in Duitsland te kopen? Zie bij Amazon een prijs van 325. Gaat eventuele garantie via Microsoft Nederland?

En is het aannemelijk dat er dit jaar een kleinere versie van de console uitkomt ?

[ Voor 24% gewijzigd door Ronwiel op 19-03-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep MK X en heksje nr 3, verder niets bijzonders de komende tijd.
Borderlands is wel tof maar heb ik helemaal kapot gespeeld op de X360 en de pre-sequel schijnt niet zo denderend te zijn.
Battlefield ben ik ook klaar mee.
Drive schijnt tegen te vallen en Project Cars moeten we maar afwachten.
Hopelijk word er stilletjes nog wat leuks gereleased maar wat betreft spraakmakende titels is het de komende tijd erg stil.
Voornamelijk remakes en pixelgames :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ronwiel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:16:
Zijn er nadelen om een x one in Duitsland te kopen? Zie bij Amazon een prijs van 325. Gaat eventuele garantie via Microsoft Nederland?
Geen probleem
En is het aannemelijk dat er dit jaar een kleinere versie van de console uitkomt ?
Ja, maar dat is met alle consoles, wachten betekent dat je nu niet kan spelen en ik verwacht geen grote veranderingen de komende tijd, misschien een moederbord revisie of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ronwiel schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:16:

Dit jaar al een kleinere console? Dat lijkt mij wat vroeg eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mike0001 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:42:
Ik heb een raar iets.
Ik heb een externe harde schijf en ik kan hier geen games verwijderen.
Als ik gewoon naar games en apps ga en dan menu knop indruk bij een game op de externe harde schijf, dan kan ik alleen de save data verwijderen.
Ik heb ook nog een enkele game op de interne harde schijf staan en als ik dat op dezelfde manier doe dan kan ik deze wel verwijderen.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb al gegoogeld, maar ook hier word ik niets wijzer.
Niemand een ideetje hoe ik games van de externe af kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:44:
[...]

Niemand een ideetje hoe ik games van de externe af kan halen?
Zit je dan in 'manage game' of nog in apps&games? Onder Manage game (daar staat dan ook 'external, manage all') heb ik wel gewoon een uninstall knop zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Gisteren du FF Type 0 gepreordered welke gek genoeg rond 23.00 uur NL tijd unlockte ineeens. Daarvoor heb ik de demo van FF XV kunnen spelen. Ik ben niet heel erg onder de indruk van de performance van FF XV. Draw distance is ronduit blurry en bij de eerste wereld overview was er al een lag te zien. Ik mag hopen dat er nog wat optimalisatie gaat komen.

Verder is het vechtsysteem aardig chaotisch te noemen maar niet heel vervelend. Er zitten wat leuke veranderingen tov de voorgaande FFdie weer teruggrijpen naar de oude delen. Voicecasting is wel... mja... apart. Laten we het daar op houden.

Type 0 ga ik vanavond maar even aan de tand voelen. Voor een opgepoetste game zagen de eerste 10 minuten er best aardig uit en het vechtsysteem verschilt niet heel veel tov die uit XV

Eigenlijk staat in dit artikel wel alles wat ik ook vind of vond van de demo, hoewel ik nog niet eens eeen uur er in heb zitten:

http://www.wired.com/2015...isode-duscae-impressions/

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 20-03-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Woolfe the red hood diaries! Daar kijk ik nu al naar uit *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:40:
[...]

Zit je dan in 'manage game' of nog in apps&games? Onder Manage game (daar staat dan ook 'external, manage all') heb ik wel gewoon een uninstall knop zitten.
Als ik naar manage game ga en dan mijn schijf bekijk, kan ik alsnog alleen de save games verwijderen.
Ik zie op geen enkele andere manier een functie (zoals bij de interne schijf) om het te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:53:
[...]

Als ik naar manage game ga en dan mijn schijf bekijk, kan ik alsnog alleen de save games verwijderen.
Ik zie op geen enkele andere manier een functie (zoals bij de interne schijf) om het te verwijderen.
Ik zal vanavond even wat screenshots maken, als je savegames ziet, afaik zit je dan nog steeds op je interne schijf, ik dacht dat savegames altijd intern werden opgeslagen. Moet ik zeggen dat ik amper games verwijderd, 2TB is vooralsnog meer dan genoeg :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2015 09:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
SinergyX schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:55:
[...]

Ik zal vanavond even wat screenshots maken, als je savegames ziet, afaik zit je dan nog steeds op je interne schijf, ik dacht dat savegames altijd intern werden opgeslagen. Moet ik zeggen dat ik amper games verwijderd, 2TB is vooralsnog meer dan genoeg :P
Dat is vreemd.
Als ik manage storage doe dan zie ik twee opties. Interne en externe schijf.
Ga ik naar mijn interne schijf dan zie ik idd de games die daar staan. Manage game bij die games en ik kan ze verwijderen.
Ga ik naar optie twee, dus de externe schijf, dan zie ik de games die daar zouden moeten staan. maar zoals ik al aangaf, dan kan ik alleen de save games verwijderen.
Ik ben dan zeer benieuwd wat jouw schijf laat zien. Dus ik wacht de screenshots graag af.

En ik verwijder ook haast niets, maar heb er wat demo's op staan die ik niet speel (hardline bijvoorbeeld) en die hoef ik niet meer op mijn schijf te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Woolfe the red hood diaries! Daar kijk ik nu al naar uit *O* oOo
Op basis van de filmpjes leek het me ook wel tof, maar hij wordt niet echt goed gereviewed (hij is nu uit op de pc).

http://www.gamespot.com/r...ries-review/1900-6416073/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Op basis van de filmpjes leek het me ook wel tof, maar hij wordt niet echt goed gereviewed (hij is nu uit op de pc).

http://www.gamespot.com/r...ries-review/1900-6416073/
Hmz tegenvaller, jammer, zag er nice uit in het filmpje -O- :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag ze op steam toch een stuk positiever over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn wat speelt dat Ziggurat lekker weg !
Snelle gameplay, lekker veel actie, secrets, perks, skills, weapons en beste van alles : een zelf in te stellen field of view _/-\o_ (zijn spellen zat waar ik dat maar wat mis.....)
Graphics en sfeer doen me denken aan Wolfenstein 3D en Painkiller.
Begin is even doorzetten maar zodra je wat perks hebt vrijgespeeld en goed in het spel zit is het vol gas ertegenaan :)
Aanrader !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Oddworld: New ‘n’ Tasty 27 maart naar Xbox One!

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de indruk dat de hoeveelheid games voor de Xbox One echt per dag qua aantal aan het groeien is.
Erg positief, ik zie bijvoorbeeld erg veel titels langs komen die totaal niet mijn smaak hebben, maar wel leuk voor de mensen die ze wel kunnen waarderen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Nu online
Ik kom er maar niet uit :'(

Misschien een idee waarom ik geen Bitcoin kan selecteren? Daarnaast, hoe verander je nu de NL - Personal Account naar US (maar in mijn voorbeeld wil ik wat uit de Russische store halen!)

Help is appreciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jadouber schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:00:
[...]

... Daarnaast, hoe verander je nu de NL - Personal Account naar US (maar in mijn voorbeeld wil ik wat uit de Russische store halen!)

Help is appreciated!
lees hiervoor onderin het topic de uitleg: 'Games kopen uit de US Marketplace?' Daar staat het uitgelegd voor de US maar je kan het toepassen voor elk land account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:59:
Ik heb de indruk dat de hoeveelheid games voor de Xbox One echt per dag qua aantal aan het groeien is.
Erg positief, ik zie bijvoorbeeld erg veel titels langs komen die totaal niet mijn smaak hebben, maar wel leuk voor de mensen die ze wel kunnen waarderen.
Voor mij geldt: kwaliteit > kwantiteit. Ik heb nog weinig Xbox One games, maar degene die ik heb zijn wel zeer goed.

Van mij mogen er wel wat meer goede exclusives uitkomen. Nog wat pareltjes als Ori graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:19:
[...]

Voor mij geldt: kwaliteit > kwantiteit. Ik heb nog weinig Xbox One games, maar degene die ik heb zijn wel zeer goed.

Van mij mogen er wel wat meer goede exclusives uitkomen. Nog wat pareltjes als Ori graag :).
Ik vind de games die de laatste weeken/maanden uitkomen anders prima afgewerkt? Weinig grote bugs, geen launch-issues en voelen niet gehaast aan.

Ik denk niet dat er nog eenzelfde gepruts komt zoals met de launch van AC Unity of Halo MCC. Heck, zelfs Battlefield Hardline was speelbaar bij launch!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:19:
[...]

Ik vind de games die de laatste weeken/maanden uitkomen anders prima afgewerkt? Weinig grote bugs, geen launch-issues en voelen niet gehaast aan.

Ik denk niet dat er nog eenzelfde gepruts komt zoals met de launch van AC Unity of Halo MCC. Heck, zelfs Battlefield Hardline was speelbaar bij launch!
Ik richt mij voor de Xbox One vooral op de exclusive games (multi platform titels speel ik gewoon op de console waarbij de game de beste prestaties heeft, dit is vaak op de PS4). Hier zijn er nog niet heel veel van uitgekomen, maar de games die er zijn vind ik wel van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 1504 update is beschikbaar, lijkt een kleine update met wat ik zie meer QoL features. Zo zie je nu nog beter in party of je via headset of kinect zit (met melding of Kinect mic uit staat) en wat bugfixing dat soms je mic het niet meer doet, als je een achievement/video kijkt vanuit de friendlist zit de like/message nu ook de game-hub direct in het lijstje.

Helaas nog steeds geen filter in de friendlist op activiteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:39:
De 1504 update is beschikbaar, lijkt een kleine update met wat ik zie meer QoL features. Zo zie je nu nog beter in party of je via headset of kinect zit (met melding of Kinect mic uit staat) en wat bugfixing dat soms je mic het niet meer doet, als je een achievement/video kijkt vanuit de friendlist zit de like/message nu ook de game-hub direct in het lijstje.

Helaas nog steeds geen filter in de friendlist op activiteit :(
Die status m.b.t. je headset/kinect zit bij mij al vanaf de vorige beta in de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien een idee waarom ik geen Bitcoin kan selecteren? Daarnaast, hoe verander je nu de NL - Personal Account naar US (maar in mijn voorbeeld wil ik wat uit de Russische store halen!)

Help is appreciated!
Ik heb je een prive bericht gestuurd met een uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:55:
[...]

Die status m.b.t. je headset/kinect zit bij mij al vanaf de vorige beta in de party.
Inderdaad, maar is nu een behoorlijk stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadouber
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:08:
[...]
lees hiervoor onderin het topic de uitleg: 'Games kopen uit de US Marketplace?' Daar staat het uitgelegd voor de US maar je kan het toepassen voor elk land account.
De vraag hier dan wel is: kun je de bitcoins in de Russische store ook toevoegen? in de Nederlandse gaat dat namelijk niet en voordat ik een Russische billing adres e.d. ga zoeken wil ik wel dit even eerst weten.

Iemand die dit weet?

UPDATE: getest, dat is helaas niet mogelijk. Is het nu mogelijk om de billing address ook weer los te koppelen? Heb hier iets gevonden: http://support.xbox.com/e...rmation-microsoft-account maar twijfel of het instellen van "Close Account." als voornaam/achternaam dan mijn gehele account sluit of alleen het billing contact gedeelte

[ Voor 26% gewijzigd door jadouber op 21-03-2015 20:07 . Reden: Everaring erbij gezet + vraag over verwijderen toegevoegde billing address ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:16:
White Night heeft idd een erg toffe sfeer. Benieuwd hoe de final game is.

Ik kijk ook wel erg uit naar Ori. Na Gianna's Sisters ben ik wel toe aan een nieuwe platformer. Ik kan medegotters Gianna's Sisters echt aanraden als je van uitdagende (lees: erg moeilijke) platformers houdt :).
Giana sisters staat in de download nu. Hopelijk valt hij niet tegen nu ik het pareltje Ori al heb uitgespeeld! En anders beginnen we gewoon een 2e keer aan Ori ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 22-03-2015 08:56 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spacey23 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 08:50:
[...]

Giana sisters staat in de download nu. Hopelijk valt hij niet tegen nu ik het pareltje Ori al heb uitgespeeld! En anders beginnen we gewoon een 2e keer aan Ori ;)
Giana is qua platformer ook erg goed. Het is alleen niet verhalend. Zie het als een Super Mario game :P Gewoon level select in plaats van een metroidvania style game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 22 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Giana is qua platformer ook erg goed. Het is alleen niet verhalend. Zie het als een Super Mario game :P Gewoon level select in plaats van een metroidvania style game.
Daarnaast is hij echt kneiter moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

[...]

Help is appreciated!
Ik zie dat je inmiddels allerlei hulp hebt gehad :D Maar is het nog gelukt? De reden dat je geen Bitcoin kan selecteren is omdat je eerst je NL - Personal account naar US moet zetten, maar aangezien je dat niet lukte, snap ik je probleem :) Het is zoiets als dat je hier ziet, zit rechtsboven op de site als je bij je billing opties zit (daar waar je op kunt waarderen)

Afbeeldingslocatie: http://forums.windowscentral.com/attachments/windows-phone-8/50865d1385676181t-screenshot-70-.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
iemand van jullie hier die ook problemen heeft met de bluerayspeler van de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:01:
iemand van jullie hier die ook problemen heeft met de bluerayspeler van de xbox one?
Nee, wat doet die van jou niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
iantje31 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:01:
Definieer problemen. Waar hebben we het over? Niet afspelen, stotteren, snerpend geluid, traag...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Bullet NL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:09:
Nee, wat doet die van jou niet dan?
[...]

Ik heb de laatste tijd erg veel problemen, de diskreader leest geen disks meer, soms wel als ik de stroom van de xbox afhaal en dan weer opstart, maar dan werkt het maar 1 keer. Dit is allemaal ontstaan na de laatste previewupdate, niet de nieuwe 1504 update maar de update ervoor. een vriend van me heeft precies hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
SunnieNL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Definieer problemen. Waar hebben we het over? Niet afspelen, stotteren, snerpend geluid, traag...?
als ik een disc in de reader duw, hoor je m lang proberen de disc te lezen. Maar ineens stopt de reader met lezen, ik krijg ook geen foutmelding te zien op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
iantje31 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:14:
[...]

[...]

Ik heb de laatste tijd erg veel problemen, de diskreader leest geen disks meer, soms wel als ik de stroom van de xbox afhaal en dan weer opstart, maar dan werkt het maar 1 keer. Dit is allemaal ontstaan na de laatste previewupdate, niet de nieuwe 1504 update maar de update ervoor. een vriend van me heeft precies hetzelfde probleem
Geen last van. Denk niet dat dat door het preview programma komt want dan hadden er veel meer mensen last van.
De eerste lichting xbox Ones kenden dit probleem wat meer.
Ik zou gewoon een hardware Call aanmaken bij MS voor garantie afhandeling
Pagina: 1 ... 119 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!