Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
daar ook ja alleen gratis cold games kan ik wel zo downloaden rest niet
Ninjetsu NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:15:
[...]

Krijg je deze zelfde melding ook in de Xbox Store via internet?

[ Voor 13% gewijzigd door loonstar op 12-03-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:58:
Alleen.. In een donkere kamer.. 2 uur in de nacht..
2 uur in de Nacht. Moet dat dan van 00:00 tot 02:00 zijn of mag het bv ook van 04:00 tot 06:00?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Kan morgen Ori pas starten :( dan wel de dag vrij dus kan gelijk door knallen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 22:13
Donstil schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:50:
[...]

2 uur in de Nacht. Moet dat dan van 00:00 tot 02:00 zijn of mag het bv ook van 04:00 tot 06:00?
Tussen 00:00 en 04:00 is het prima =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Net de Titanfall uitbreidingen via xbox.com gratis gedownload.
Nice :)

Mijn lijstje om te doen nog:

- GTA 5 uitspelen
- Forza 5 uitspelen
- Need for speed uitspelen
- The Crew uitspelen
- Unity uitspelen.
- En weer Halo online gaan spelen

Eigenlijk allemaal sinds de kerst vakantie niet meer gespeeld :'(

Wil nog hebben:

- Ryse
- Wolfenstein
- Forza Horizon

[ Voor 68% gewijzigd door Mars18 op 12-03-2015 12:08 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:11:
Xbox app voor Windows 10 is uitgebreid.
http://majornelson.com/20...rch-2015-feature-summary/

Zal deze app Smartglass vervangen op den duur aangezien de nieuwe features zaken zijn die nu al in Smartglass zitten..?
Uiteindelijk wel, maar dit moment zeker nog niet. Hij werkt wel stuk sneller dan de smartglass app, zit met name te wachten op die 'invite to party' optie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, dat Ori is nog echt verdraaid lastig zeg. Die complete whole game without dying is een uitdaging :+

Vind het zelfs tot op heden lastiger dan Giana's Sisters, en dat zegt heel wat :P

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2015 12:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:48

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:32:
Pff, dat Ori is nog echt verdraaid lastig zeg. Die complete whole game without dying is een uitdaging :+

Vind het zelfs tot op heden lastiger dan Giana's Sisters, en dat zegt heel wat :P
Lastig valt mee, verslavend; JA! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoe bevalt de mensen ori and the blindforest ? Spel beetje vergeten maar op e3 volgens mij wel gave indruk achtergelaten.
Is het een beetje zoals (ben de naam even kwijt. Dat zwart wit spel side scroler LIMBO)

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 12-03-2015 16:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

v8power67 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:22:
Hoe bevalt de mensen ori and the blindforest ? Spel beetje vergeten maar op e3 volgens mij wel gave indruk achtergelaten.
Is het een beetje zoals (ben de naam even kwijt. Dat zwart wit spel side scroler LIMBO)
Hooked, speelt heerlijk weg! Visueel ook nog eens een genot om naar te kijken :9~ _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

v8power67 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:22:
Nee, geen Limbo, in ieder geval niet qua gameplay, dat spel was vel langzamer. Ori is meer Rayman meets Metroid, met wel het melancholische sfeertje van een Limbo of een Child of Light.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Ori goed vergelijkbaar met Dust : An Elysian Tale
Zowel qua graphics als speelstijl, beiden erg goed !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje offtopic, maar hoe staat het eigenlijk met de controller problemen met de xbox One? Ik hoorde over disconnect problemen en controllers die snel kapot gaan. Mijn wired 360 pas begint het te begeven en in plaats van een wireless reciever wil ik eigenlijk die mooie Titanfall controller alvast halen voor tijdelijk pc gebruik en later voor de One zelf als deze een pricedrop heeft gehad, maar als die problemen in de controller blijken te zitten in plaats van de console firmware/hardware laat ik die limited edition liever voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:08
3 controllers hier sinds....januari? Doen 't allemaal prima, inclusief de titanfall controller. En daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon garantie.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begin april komt volgens mij de laatste DLC van Sunset Overdrive uit.

We hebben sinds de release van de X1 toch echt een aantal hele toffe games gekregen. :)

Benieuwd of anderen Ori ook erg uitdagend vinden... Het 1e uur was een makkelijk begin, maar daarna werd de leercurve toch echt wel wat steiler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:06:
Een beetje offtopic, maar hoe staat het eigenlijk met de controller problemen met de xbox One? Ik hoorde over disconnect problemen en controllers die snel kapot gaan. Mijn wired 360 pas begint het te begeven en in plaats van een wireless reciever wil ik eigenlijk die mooie Titanfall controller alvast halen voor tijdelijk pc gebruik en later voor de One zelf als deze een pricedrop heeft gehad, maar als die problemen in de controller blijken te zitten in plaats van de console firmware/hardware laat ik die limited edition liever voorbij gaan.
Ik ben vast niet representatief voor de hele markt maar ik ben nu na 10 maanden aan mijn derde bezig.

De eerste gaat uit als ik de twee triggers te gelijk gebruik (Handig bij bv shooters :p) omdat ik die zelf naar een witte heb omgebouwd geen garantie op geclaimd.

De tweede kocht ik los en werkte na anderhalve week (4x gamen ofz) de rechter trigger niet meer van, Microsoft heeft deze toen omgewisseld voor een nieuwe en die gebruik ik nu sinds begin van het jaar al zonder problemen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10
Er lijkt iets raars met de Final Fantasy pre-order bundel in de USA store.
Op mijn laptop staat hij not available, maar op de iPad kan ik hem wel kopen.
Dus gedaan, maar nu komt hij niet in de xbox download lijst en als ik naar de store op de xbox ga, staat hij daar ook niet als gekocht. Erg vaag. Hoop dat het nog goedkomt, want is toch een aardig bedrag in dollars.

Edit: opgelost.
De xbox stond nog op Nederlands. Dit is de eerste game die ik dus echt uit de USA store moet downloaden. Na switch begon die gelijk met downloaden

[ Voor 18% gewijzigd door SunnieNL op 12-03-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Krijg net een uitnodiging van Microsoft binnen om als eerste SMITE uit te proberen omdat ik in de top van het preview programma sta. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:02:
Benieuwd of anderen Ori ook erg uitdagend vinden... Het 1e uur was een makkelijk begin, maar daarna werd de leercurve toch echt wel wat steiler :)
Ik heb net aardig zitten schelden ja :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vind Ori goed te doen. Heb ongeveer 65% uitgespeeld nu. Het spel is uitdagend maar niet oneerlijk. Als je dood gaat is het wel je eigen schuld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Good News Everyone

nieuws: Nieuwe Titanfall is bevestigd en wordt 'multiplatform'

Ik heb Titanfall bij de laatste deals for Gold gekocht met Season Pass en heb het eigenlijk te weinig gespeeld. Maar de keren dat ik speelde was het wel een lekkere game :)

[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 13-03-2015 10:13 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Is Ori alleen in de store te koop ofzo? Ik zie nergens dat ik de game fysiek kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Notna schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:13:
Good News Everyone

Ik heb Titanfall bij de laatste deals for Gold gekocht met Season Pass en heb het eigenlijk te weinig gespeeld. Maar de keren dat ik speelde was het wel een lekkere game :)
Heb een beetje hetzelfde. Ook voor 12,50 gekocht met Season Pass. Pas 3 keer gespeeld of zo terwijl het echt een leuk spel is. Komt denk ik omdat het een beetje mosterd na de maaltijd is, het spel was al een tijd uit en dan is het lastig om een leuk groepje samen te stellen. Vind shooters alleen spelen maar helemaal niets... Mis wel de tijd van CoD:MW2, dat speelde gewoon iedereen. Altijd feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Goro!!!! Hell yeah, bring it on! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:13:
Good News Everyone

Zoals ik ook in het Titanfall topic heb gepost. Mooi dat er een vervolg komt en dat het multiplatform wordt vind ik niet zo boeiend. Wat ik wel relevant vind is dat ze op dit moment Azure gebruiken van MS. Als het multiplatform wordt vrees ik dat het de standaard servers gaan worden van EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vldmike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 13:14
COD AW 1TB Xbox One nu €400 bij dixons, best goede prijs voor die bundel dacht ik...

http://www.dixons.nl/game...imited-edition-call-of-du

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Beltoni schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Heb een beetje hetzelfde. Ook voor 12,50 gekocht met Season Pass. Pas 3 keer gespeeld of zo terwijl het echt een leuk spel is. Komt denk ik omdat het een beetje mosterd na de maaltijd is, het spel was al een tijd uit en dan is het lastig om een leuk groepje samen te stellen.
Precies dit, ik kocht deze samen met Shadow of Mordor met de Blackfriday deals. Heb de game maar 3-4x gespeeld? daarna teveel andere games gehaald :X

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
vali schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:36:
Is Ori alleen in de store te koop ofzo? Ik zie nergens dat ik de game fysiek kan kopen...
Dat klopt. Vroeger waren dat de Xbox Live Arcade games, maar die term is met de Xbox One afgeschaft. De "kleinere" games zijn alleen digitaal beschikbaar.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terryb47 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:42:

Precies dit, ik kocht deze samen met Shadow of Mordor met de Blackfriday deals. Heb de game maar 3-4x gespeeld? daarna teveel andere games gehaald :X
Ik heb 70+ uur in Titanfall zitten, is voor mij het geld dus al waard geweest. Het ligt maar net aan de game of het je ligt, Destiny heb ik 6 uur gespeeld (op z'n best), absoluut niet waard geweest, terwijl dat een complete hype was.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Chevalric schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:47:
[...]

Dat klopt. Vroeger waren dat de Xbox Live Arcade games, maar die term is met de Xbox One afgeschaft. De "kleinere" games zijn alleen digitaal beschikbaar.
Thanks! straks maar eens kopen en dit weekend eens spelen als vrouwlief het toestaat :P (gezien de xdoos in de woonkamer staat )

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 13-03-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
De Xbox One moet het middelpunt van de woonkamer volgens Microsoft. Maar welke oplossing bieden ze om muziek via de xbox one vanaf je telefoon te spelen behalve vanaf youtube? Apple heeft bijvoorbeeld Airplay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Ik heb 70+ uur in Titanfall zitten, is voor mij het geld dus al waard geweest. Het ligt maar net aan de game of het je ligt, Destiny heb ik 6 uur gespeeld (op z'n best), absoluut niet waard geweest, terwijl dat een complete hype was.
ik zeg ook nergens dat de game het niet waard is of niet leuk is om te spelen, maar bedoel dat ik teveel games heb in te halen (en niet genoeg tijd)

Dat vind ik best klote, omdat Microsoft de xbox one later uitbracht in onze regio. Als je vanaf launchday een console koopt, heb je genoeg tijd om games rustig te spelen omdat er nog maar weinig games uit zijn, maar nu zit je meteen met een dozijn games die je moet inhalen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Terryb47 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:42:
[...]

We worden doodgegooid met games... Kut Xbox! Moet titanfall echt weer gaan spelen maar het komt er gewoon niet van...
SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:59:
[...]

Heb ook maar weinig Destiny gespeeld, voelde wel lekker aan maar dat was gewoon teveel gedoe... Ik wil gewoon knallen. Maar het moet dan wel weer iets aantrekkelijker dan CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Boinkie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:26:
De Xbox One moet het middelpunt van de woonkamer volgens Microsoft. Maar welke oplossing bieden ze om muziek via de xbox one vanaf je telefoon te spelen behalve vanaf youtube? Apple heeft bijvoorbeeld Airplay..
DLNA app? Ik stream muziek of filmpjes met Lumia play to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Total deathcount in Ori... 349... Er zitten toch wel wat controllergooiende stukjes in :P

Maar wat een prachtige game. :) Nu nog alle secrets gaan zoeken. Zat op 84%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:37:
[...]

Goro!!!! Hell yeah, bring it on! >:)
8)7
- Headstomp, headstomp, teleport
Dit icm slechte netcode was echt te triest voor woorden in MK9
Hopelijk maken ze deze keer niet dezelfde fout maar van mij hadden ze Goro lekker weg mogen laten.

Ziet er trouwens naar uit dat Kabal het dit seizoen niet gaat halen Afbeeldingslocatie: http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-angelic014.gif

En dan nog even dit :P

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 13-03-2015 16:53 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:38:
[...]

8)7
Dit icm slechte netcode was echt te triest voor woorden in MK9
Hopelijk maken ze deze keer niet dezelfde fout maar van mij hadden ze Goro lekker weg mogen laten.

Ziet er trouwens naar uit dat Kabal het dit seizoen niet gaat halen [afbeelding]

En dan nog even dit :P
[video]
Wie heeft het over MK9 8)7 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/mkwikia/images/6/66/GordanceYEA%21.gif/revision/latest?cb=20091108190157

[ Voor 8% gewijzigd door Convoy op 13-03-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:57:
[...]

Ik :?
Voor 10 is er meestal een deeltje 9, afgezien van Windows dan.....
LOL ik heb het over heel wat deeltjes eerder lieve Odon ;) MK9 was sws een flop imo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:58:
[...]

LOL ik heb het over heel wat deeltjes eerder lieve Odon ;) MK9 was sws een flop imo 8)
Ik heb het dus over MK9 :P
imho was dat eindelijk weer eens een Mortal Kombat waardige titel na alle flops sinds MK2
Afgezien van de buggy netcode en spamming Goro that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Lol. Mijn Xbox staat letterlijk in de meest verre uithoek van mijn huis :D. In de werkkamer in een hoekje op het bureau. Overigens staat hij wel netjes aangesloten op een 24 inch monitor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Wtf, 300mb update duurt nu al een uur om te downloaden! Gaat lekker met de ms servers......

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Xbox support Dlna, dat kun je dus sowieso gebruiken.
Microsoft Kumia's kunnen daarnaast de PlayTo functie gebruiken (die ook in Windows zelf zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 22:13
S0epkip schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:48:
Wtf, 300mb update duurt nu al een uur om te downloaden! Gaat lekker met de ms servers......
Oh mooi, ik ben dus niet de enige!

Tomb Raider download staat op het moment op een 100kbps snelheid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:24

Barbas

Gallego!

Waar zou dat dan aan kunnen liggen? Te druk op het moment of gewoon baggere servers? Schiet toch niet op zo...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Doet idd wel erg lang om ori te downloaden... Dan maar de nieuwe Vikings aflevering kijken :+

[ Voor 34% gewijzigd door vali op 13-03-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:49
Werkt bij meer mensen het streamen van Windows 8 naar xbox one slecht?

Tijdje geleden was ik nog in het bezit van een Apple tv en een ipad 2 en kon ik met een sport 1 go abbo van mijn ipad naar de Apple tv streamen.

Nu beschik ik over een Surface pro 2 en een xbox one en zodra ik via de sport 1 app op de surface het beeld naar mijn xbox one wil streamen hapert het zo erg dat er niet eens naar valt te kijken :s

Bizar dat Apple dit 4 jaar geleden moeiteloos voorelkaar heeft en Microsoft nog niet eens op de goede weg is!

Dit terwijl ik via popcorn time op mijn surface pro 2 wel vlekkeloos naar de xbox kan streamen.

Zou het probleem in de 'afspelen naar' functie van Windows 8 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:20:
Doet idd wel erg lang om ori te downloaden... Dan maar de nieuwe Vikings aflevering kijken :+
Voor 23 Maart zal Ori toch wel binnen zijn ?

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 14-03-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe goed Ori ook is, het heeft best wel wat last van crashes. Dan bedoel ik niet in game, maar met name als je een save wilt loaden ofzo. Is blijkbaar ook al bekend, want er werd al gecommuniceerd dat ze aan een patch werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
vali schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:53:
[...]

DLNA app? Ik stream muziek of filmpjes met Lumia play to :)
Niet aan gedacht.. :') Serviio heb ik nu draaien en dat werkt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justifire schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:13:
[...]

Voor 23 Maart zal Ori toch wel binnen zijn ?

[video]
Hoe bedoel je? Btw, ori is moeilijker dan ik had verwacht haha. Wel erg vet!

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 14-03-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:28:
[...]

Hoe bedoel je? Btw, ori is moeilijker dan ik had verwacht haha. Wel erg vet!
Season 3 van Vikings begint 23 Maart
Ori is zeker geen makkelijke game }:| :P

[ Voor 48% gewijzigd door justifire op 15-03-2015 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Boinkie schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Niet aan gedacht.. :') Serviio heb ik nu draaien en dat werkt lekker :)
Serviio is inderdaad erg fijn! in 1.5 had ik alleen dat het even duurde voordat hij filechanges op pikte. Net een nieuwe update erop gezet dus bij thuiskomst eens even kijken of het al beter werkt.

Nog een weekje dan mag ik ook verder aan de gang met Ori! paar dagen vrij ook dus moet toch een redelijke progress kunnen gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 00:12:
[...]

Season 3 van Vikings begint 23 Maart
Ga hier erg offtopic, maar ik kijk al vier weken lang season 3 met plex op mijn xbox one. Sonarr haalt ze iedere vrijdag binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 00:12:
[...]
Zeker niet makkelijk idd, maar ook niet oneerlijk. Als je dood gaat is het altijd wel je eigen schuld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:06:
[...]

Ga hier erg offtopic, maar ik kijk al vier weken lang season 3 met plex op mijn xbox one. Sonarr haalt ze iedere vrijdag binnen :-)
Damn, je hebt volkomen gelijk ,ben helemaal verkeerd geinformeerd 8)7 Vanavond meteen aan beginnen !! *O*

Ontopic : Gameplay beelden van Project Cars op de Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:13:
[...]

Damn, je hebt volkomen gelijk ,ben helemaal verkeerd geinformeerd 8)7 Vanavond meteen aan beginnen !! *O*

Ontopic : Gameplay beelden van Project Cars op de Xbox One
[video]
Oke... getting mildly interested! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1080p HD? Dat kan toch helemaal niet op de XBO?
* SinergyX rent hard weg :P

Maar lijken ze die 60fps te hebben gehaald?

Goed, dit trekt toch een beetje mijn interesse :P Als ze nog wat info hebben over het online aspect, gaat he toch een XBO versie worden, al is het maar voor een overgang naar Forza 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
Erg benieuwd naar de gameplay. Als dat ook maar enigszins in de richting van Forza gaat ben ik zeer geinteresseerd. Grafisch ziet het er meer dan prima uit iig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:06:
De bij mijn in november gekochte witte controller was na de laatste firmware update niet meer draadloos te gebruiken. Die is inmiddels al meer dan twee weken "in behandeling" bij Microsoft :(
Ik had er een titanfall controller bij en die was na 1 uurtje gebruik al stuk (linker stick kapot). Die was binnen 2 weken omgeruild. De vervanger houdt het sindsdien goed al rammelt er wel iets in de controller als ik m schud...
Ben dus al met al niet heel erg onder de indruk. Mijn 360 controller uit 2007 werkt overigens nog wel gewoon dus op zich kan Microsoft t wel ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Tomba schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:45:
[...]

De bij mijn in november gekochte witte controller was na de laatste firmware update niet meer draadloos te gebruiken. Die is inmiddels al meer dan twee weken "in behandeling" bij Microsoft :(
Ik had er een titanfall controller bij en die was na 1 uurtje gebruik al stuk (linker stick kapot). Die was binnen 2 weken omgeruild. De vervanger houdt het sindsdien goed al rammelt er wel iets in de controller als ik m schud...
Ben dus al met al niet heel erg onder de indruk. Mijn 360 controller uit 2007 werkt overigens nog wel gewoon dus op zich kan Microsoft t wel ;)
Ik heb 3 gewone controllers, niets mis met ze alle drie, buiten soms losse stukjes, maar dat ligt aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
xelfer schreef op zondag 15 maart 2015 @ 09:25:
[...]

Zeker niet makkelijk idd, maar ook niet oneerlijk. Als je dood gaat is het altijd wel je eigen schuld :).
Zit mij rot te zoeken naar een energie bal geval om de spirit gate te openen met een vier erop :X

loool nvm... Had nooit gedacht dat ik hierover heen kon springen :D Weet weer hoe ik verder kan :)
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:13:
[...]

Haha gelukkig zijn ze pas bij aflevering 4 :P

[ Voor 45% gewijzigd door vali op 15-03-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:(
Vandaag flink Ori uit lopen pluizen, was een heel eind, 2 abilty trees vol, meeste secrets gevonden en van plan om hem nu even uit te spelen.
Start ik Ori op, crasht het spel en ben ik in mijn savegame net zo ver als ik vanmiddag was begonnen }:|
54% completion en 1 ability tree vol.
Ben er voor vandaag dus wel ff klaar mee :(
Dat die patch maar snel mag komen want dit is echt belachelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb DA Inquisition maar gekocht na de domper die Destiny heet. Campaign (van Destiny) in een weekje uitgespeeld, de endgame trekt me echt totaal niet, dus kan weer gaan liggen verstoffen... Moet zeggen dat downloaden wel erg traag gaat, heb 180mbit Ziggo hier, en het schiet echt totaal niet op.

Is Ori nog een beetje aangeraden (op die crashes na dan?)? Ziet er ook erg leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
BM schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:27:
Erg benieuwd naar de gameplay. Als dat ook maar enigszins in de richting van Forza gaat ben ik zeer geinteresseerd. Grafisch ziet het er meer dan prima uit iig.
In de video ziet het er een beetje kakkerig uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:58:
:(
Vandaag flink Ori uit lopen pluizen, was een heel eind, 2 abilty trees vol, meeste secrets gevonden en van plan om hem nu even uit te spelen.
Start ik Ori op, crasht het spel en ben ik in mijn savegame net zo ver als ik vanmiddag was begonnen }:|
54% completion en 1 ability tree vol.
Ben er voor vandaag dus wel ff klaar mee :(
Dat die patch maar snel mag komen want dit is echt belachelijk !
Dat zuigt :(.

Hoeveel % van de secrets had je? Ik heb 97% van alle secrets. Met andere woorden.. Ik kom er 1 tekort en er zijn 2 gebieden waar je niet kunt backtracken. Dus ben benieuwd of ik die daar heb gemist.

Het is wel jammer dat er wel wat problemen met het spel zijn, qua savebugs en een of andere bug waar je op een bepaald moment het water niet uit kunt jumpen. Heb zelf het probleem gehad dat een achievement niet wilde unlocken, namelijk speel het uit zonder gebruik te maken van een ability.

Verder vind ik het echt een bijzonder gaaf spel. Ik vond het eerst wat lastig, maar nu jump en bash ik overal doorheen :). Het is de mooiste game die ik heb gespeeld sinds de launch van de X1 :). Nog 2 achievements (no ability en all secrets) en heb ik de 1000gs :P. Dat zijn dan 4 playthroughs geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:39:
[...]

Dat zuigt :(.

Hoeveel % van de secrets had je? Ik heb 97% van alle secrets. Met andere woorden.. Ik kom er 1 tekort en er zijn 2 gebieden waar je niet kunt backtracken. Dus ben benieuwd of ik die daar heb gemist.

Het is wel jammer dat er wel wat problemen met het spel zijn, qua savebugs en een of andere bug waar je op een bepaald moment het water niet uit kunt jumpen. Heb zelf het probleem gehad dat een achievement niet wilde unlocken, namelijk speel het uit zonder gebruik te maken van een ability.

Verder vind ik het echt een bijzonder gaaf spel. Ik vond het eerst wat lastig, maar nu jump en bash ik overal doorheen :). Het is de mooiste game die ik heb gespeeld sinds de launch van de X1 :). Nog 2 achievements (no ability en all secrets) en heb ik de 1000gs :P. Dat zijn dan 4 playthroughs geweest :+
Immortal ? Mijn held van de dag ! :P
Gebruik gemaakt van de copy paste savegames neem ik aan ?
spoiler:
Zijn idd twee dungeons die afgesloten worden las ik op het forum van Ori, op zoek naar mijn probleem met corrupted savegames.
De een komt onder water te staan, de andere explodeert.

Misschien begin ik meteen wel van voor af aan en ga meteen op secrets hunt, 100% ga ik vanaf het punt waar ik nu zit blijkbaar ook niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb zelf net ook 1 playthrough Ori afgewerkt. 100% in 9 uur en 19 minuten. Ik moet wel zeggen dat ik het erg rustig aan heb gedaan, alles onderzocht heb en vooral genoten heb van de mooie plaatjes :).

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2wfpkec.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
heeft de laatste tijd de xbox van iemand problemen om disks te lezen? Mijn xbox leest een disk niet maar na het opnieuw opstarten leest de xbox ze weer

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:47:
[...]

Immortal ? Mijn held van de dag ! :P
Gebruik gemaakt van de copy paste savegames neem ik aan ?
spoiler:
Zijn idd twee dungeons die afgesloten worden las ik op het forum van Ori, op zoek naar mijn probleem met corrupted savegames.
De een komt onder water te staan, de andere explodeert.

Misschien begin ik meteen wel van voor af aan en ga meteen op secrets hunt, 100% ga ik vanaf het punt waar ik nu zit blijkbaar ook niet meer halen.
Inderdaad Immortal :) Ik denk dat ik een stuk of 30 keer dood ben gegaan over de gehele playthrough, dus wel af en toe gebruik gemaakt van de save optie. Helaas liep die wel eens vast als je dan quit naar het hoofdmenu en een save wilt kopiëren. Maar denk dat als ik er echt voor ga zitten (en dus geen domme deaths krijg om alle muren en spikes af te gaan voor secrets :P) ik aardig richting de 0 kan gaan. Enige wat ik op een of andere manier echt lastig vind is de tree met het opkomende water. Dat is dan zo hectisch qua geluid én beeld dat ik vaak een jump verknal. :F En echt 0 deaths zonder savegame is denk ik wel te doen als je je tijd neemt, maar is met name in de secties waar je gedwongen wordt om snel te handelen ("bosslevels") zijn wel tricky, met name als je een jump verknalt en in de spikes terecht komt, ben je zoals je zelf ook zei, eigenlijk gewoon gezien.
xelfer schreef op zondag 15 maart 2015 @ 23:15:
Ik heb zelf net ook 1 playthrough Ori afgewerkt. 100% in 9 uur en 19 minuten. Ik moet wel zeggen dat ik het erg rustig aan heb gedaan, alles onderzocht heb en vooral genoten heb van de mooie plaatjes :).

[afbeelding]
100% van de secrets of van de map? Dat is wel een verschil :P

Als je alle secrets hebt.... _/-\o_ en maak eens snel een video met alle locaties! :+

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2015 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb wel side dingen gedaan als ability orbs, health orbs e.d., maar ik ga er niet vanuit dat ik alle secrets heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ook maar even mijn Ori ervaring delen! :D want wat een gaaf spel is dit! Alles lijkt te kloppen (op de bugs die ik nog niet heb gemerkt na)! geluid, beeld, sfeer geweldig! En lekker lastig ook!! Denk dat dit de mooiste game is die ik gespeeld heb op de One! Kortom, heerlijk genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:00

nexhil

BAM!

iantje31 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 01:38:
heeft de laatste tijd de xbox van iemand problemen om disks te lezen? Mijn xbox leest een disk niet maar na het opnieuw opstarten leest de xbox ze weer
Ik heb hetzelfde gehad ja, minecraft gaf dit probleem.

Had niet echt het idee dat het door de drive kwam, maar meer door mijn beta firmware.
Rebooten en het werkte weer namelijk. Tot nu toe 1 keer gehad.

Ik mijn 3 weken oude Titanfall controller gaat retour naar Bol
Tijdens een potje Fifa horde ik opeens ee soort knakje bij de de linker analoog stick vandaan komen.

Sinds die tijd kan het knuppeltje niet meer soepel een 360 graden maken. Eigenlijk dus onbruikaar bij Fifa want je speler stopt ook met lopen.

2 andere controllers hadden het probleem dat ze automatisch input kregen van de analog sticks. zonder dat je de controller aanraakte. Ik ben ook echt niet tevreden over deze generatie controllers.
Het liefst zou ik een mogelijkheid hebben om die van de 360 te gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door nexhil op 16-03-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
mfreriks schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:01:
Ook maar even mijn Ori ervaring delen! :D want wat een gaaf spel is dit! Alles lijkt te kloppen (op de bugs die ik nog niet heb gemerkt na)! geluid, beeld, sfeer geweldig! En lekker lastig ook!! Denk dat dit de mooiste game is die ik gespeeld heb op de One! Kortom, heerlijk genieten!
Sowieso de beste Xbox One game voor mij tot nu toe. Oke, ik heb maar 5 Xbox One games (t.o.v.15 PS4 en 19 Wii U games), maar het is wel verreweg de beste voor mij.

Overall vind ik Ori misschien ook wel de beste game van deze generatie tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
nexhil schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:50:
[...]

2 andere controllers hadden het probleem dat ze automatisch input kregen van de analog sticks. zonder dat je de controller aanraakte. Ik ben ook echt niet tevreden over deze generatie controllers.
Dit heb ik ook... alleen gebeurd dit bij mij alleen als ik de controller en tijdje stil heb liggen tijdens het kijken van series/films op netflix... dan gaat die op eens verder/terug spoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de digitale liefhebbers, Ori is slechts 6,40 Euro in de Russische store ;)
Edit: lees net via pepper aanbiedingen dat Max The Curse of Brotherhood gratis is voor Gold Members in de Korean Store.
+ gratis DLC: D4: Dark Dreams Don't Die - Max: The Curse of Brotherhood

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
nexhil schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad ja, minecraft gaf dit probleem.

Had niet echt het idee dat het door de drive kwam, maar meer door mijn beta firmware.
Rebooten en het werkte weer namelijk. Tot nu toe 1 keer gehad.

Ik mijn 3 weken oude Titanfall controller gaat retour naar Bol
Tijdens een potje Fifa horde ik opeens ee soort knakje bij de de linker analoog stick vandaan komen.

Sinds die tijd kan het knuppeltje niet meer soepel een 360 graden maken. Eigenlijk dus onbruikaar bij Fifa want je speler stopt ook met lopen.

Ik heb ook het idee dat dit door de software komt. Ik ga me afmelden voor het preview programma denk ik

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:36:
Edit: lees net via pepper aanbiedingen dat Max The Curse of Brotherhood gratis is voor Gold Members in de Korean Store.
Die twee binnen, thanks.
Wil Ori ook wel maar moet je via de Russische store met CC betalen?

Die heb ik namelijk niet :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:26:
[...]

Die twee binnen, thanks.
Wil Ori ook wel maar moet je via de Russische store met CC betalen?

Die heb ik namelijk niet :'(
Je kan in de RU Microsoft Store een prepaid kaart van 500 Roebel kopen. Volgens mij pakt hij dan automatisch je betaalwijze van je account. Bij mij is dat inderdaad een cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tip,Ori net gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

Is het mogelijk om vanavond al hardlne te spelen door bijvoorbeeld de tijd zone te veranderen. En zo ja hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:51:
[...]

Je kan in de RU Microsoft Store een prepaid kaart van 500 Roebel kopen. Volgens mij pakt hij dan automatisch je betaalwijze van je account. Bij mij is dat inderdaad een cc.
Die heb ik dus niet, enkel US dollars en paar euro's op mijn account staan :'(
juroz1980 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:33:
Is het mogelijk om vanavond al hardlne te spelen door bijvoorbeeld de tijd zone te veranderen. En zo ja hoe??
Bij eerdere games maakte dit niets uit dus denk ook bij Hardline niet :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:40

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Dan neem je toch gewoon EA Access? EA heeft gewoon een server timelock dus het maakt geen bal uit wat je local time is. Neem gewoon EA Access voor 1 maand als je het ''early access'' gevoel wilt hebben, het kost geen drol!

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juroz1980
  • Laatst online: 03-07 12:30

juroz1980

Flex

Chibi2k schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Dan neem je toch gewoon EA Access? EA heeft gewoon een server timelock dus het maakt geen bal uit wat je local time is. Neem gewoon EA Access voor 1 maand als je het ''early access'' gevoel wilt hebben, het kost geen drol!
Ik ben al door de 10 heen:-) zo verslavend spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 20:40

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

juroz1980 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:25:
[...]

Ik ben al door de 10 heen:-) zo verslavend spel
Ik heb altijd genoten van BF4, maar bij deze viel de smaak even wat anders (misschien doordat iets vernieuwende is) Maar ik zit zelf in twijfels welke versie ik ga spelen (PC of Xbox One). Hebt wel de Xbox One versie in de preorder staan :(

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Thanks! Na wat VPN en Google Translate gepiel is het gelukt :)

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 13:48
Iemand toevallig hier die er aan zit te denken om Final Fantasy Type 0-HD te halen?

Ben benieuwd naar reacties, aangezien ik zelf ook aan het twijfelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
met ea access kun je t nu al spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Interessant interview met Kudo Tsunado. Sinds Phil Spencer aan het roer is, gebeurt er echt wat, ben benieuwd wat E3 dit jaar gaat brengen:

[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 16-03-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

감사합니다!
완료되었습니다! 구매해 주셔서 감사합니다.
Xbox One에 로그인하면 내 게임 및 앱에 설치한 목록을 볼 수 있습니다.

:)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
Ben ik nou gek of is die Russische store überhaupt onvindbaar?? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Rossi46 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:58:
[...]

Beetje, je moet niet naar Russian zoeken maar naar Ελλάδα

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier kan je hem vinden;
http://www.xbox.com/ru-RU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

[...]

Nee, ik had exact hetzelfde problem. Todat je erachter komt dat het niet als land aangegeven staat als Russia, maar als Pоссия, wat het woord 'Russian' is in het Russisch:

Russia (Russian: Россия, tr. Rossiya; IPA: [rɐˈsʲijə] ( listen)), also officially known as the Russian Federation[9] (Russian: Российская Федерация, tr. Rossiyskaya Federatsiya; IPA: [rɐˈsʲijskəjə fʲɪdʲɪˈratsɨjə] ( listen)), is a country in northern Eurasia.[10] It is a federal semi-presidential republic.

Je kan ook gewoon in Google 'Russian Marketplace Xbox' zoeken en dan is het de eerste of tweede hit maar dit werkt ook prima ;)
Boinkie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:18:
[...]

Beetje, je moet niet naar Russian zoeken maar naar Ελλάδα
Uhm, dat is Grieks, niet Russisch. Ze delen dan wel een vergelijkbaar alfabet maar het ligt toch écht wel een stukje uit elkaar :+
McPoowl schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:46:
Iemand toevallig hier die er aan zit te denken om Final Fantasy Type 0-HD te halen?

Ja en nee. De update ziet er niet echt super mooi uit helaas en ik ben niet heel erg gecharmeerd van het universum van dit deel. Maar aan de lovende reacties te zien van het origineel zit deze FF wel het dichtste bij de 'roots' dan dit het geval was dan bij XIII.

Eigenlijk wil ik het alleen al kopen vanwege de demo invite voor FF XV :9

[ Voor 73% gewijzigd door Notna op 17-03-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
Is het al iemand gelukt om Max binnen te halen? Als ik me connecteer via VPN (Zuid-Korea), blijf ik naar de belgische shop gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Trancicted schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Is het al iemand gelukt om Max binnen te halen? Als ik me connecteer via VPN (Noord-Korea), blijf ik naar de belgische shop gaan..
Gebruik eens FireFox of IE. Ik heb dat probleem altijd met Chrome en verhelp het door IE of FF te gebruiken (al dan niet in private/incognito mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
Notna schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:02:
[...]

Gebruik eens FireFox of IE. Ik heb dat probleem altijd met Chrome en verhelp het door IE of FF te gebruiken (al dan niet in private/incognito mode)
Bedankt voor de tip, het lijkt goed te gaan nu.

Max: The Curse of Brotherhood
무료

Wilt zoveel zeggen als;
Free

En uiteindelijk:
감사합니다!
완료되었습니다! 구매해 주셔서 감사합니다.

Oftewel:
Thank you!
Finished! Thank you for your purchase.
When you sign in to Xbox One, you can view a list of my installed games and apps.

Op zo'n dagen is google translate echt een geschenk uit de hemel :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Trancicted schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:16:
[...]

Bedankt voor de tip, het lijkt goed te gaan nu.

무료

Wilt zoveel zeggen als;
Free

En uiteindelijk:
감사합니다!
완료되었습니다! 구매해 주셔서 감사합니다.

Oftewel:
Thank you!
Finished! Thank you for your purchase.
When you sign in to Xbox One, you can view a list of my installed games and apps.

Op zo'n dagen is google translate echt een geschenk uit de hemel :) :*)
Ik heb niet eens een private sessie (browser) of VPN gebruikt. Ik klikte op die store-link, links onderaan switchte ik het land naar Korea en hij gaf aan dat het nu gratis was :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
McPoowl schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:46:

Ik ga hem zeker halen. Lijkt me echt een topgame!
Pagina: 1 ... 118 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!