Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Jaguar645 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:43:
[...]

$19.99, gok dus iets van €20 ook
Regio staat op US :) Maar nu de euro het zo slecht doet heb ik daar dus niets aan...

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
uchiha tijntje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:48:
Ah dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Zal de volgende keer meer geduld tonen :P

Nog veel mensen die hier Destiny spelen?

Zag net dit voorbij komen:

http://www.polygon.com/20...073/destiny-crota-no-guns

Dan heb je toch nog best een uitdaging te gaan als developer... :P Dacht eigenlijk dat het onmogelijk was om een raid in je eentje te completen? Vault of Glass moest je met minimaal een x aantal personen zijn vanwege de relics en portals en dergelijke. Dat is met Crota dus niet het geval?
Inderdaad, heb afgelopen week Crota flawless gedaan met zijn 2en en lees ook vrij veel mensen die Crota solo hebben gedaan :P

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Gaan er nog mensen voor DmC eigenlijk?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Is dat niet gewoon een remake van het laatste deel? Die heb ik al gespeeld, dus nee :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Ben benieuwd hoe Destiny het verder gaat doen dit jaar met DLC's en met name benieuwd hoe Destiny 2 het gaat doen. Ik heb 1.5 maand echt onwijs veel gespeeld (200 uur ofzo), maar had het van de ene op de andere dag compleet gehad met het spel. Weer dezelfde strikes, bounties, grindruns doen voor crafting materials en bosses op een lame manier verslaan.

Nu ben ik weer vrij hooked aan Titanfall. Wat een briljant blijft dat toch. Die Frontier Defense is ook tof als je met mensen speelt die snappen wat ze doen. Mochten er mensen zijn die nog graag Titanfall spelen, ik houd me aanbevolen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Ereaser
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Ben benieuwd hoe Destiny het verder gaat doen dit jaar met DLC's en met name benieuwd hoe Destiny 2 het gaat doen. Ik heb 1.5 maand echt onwijs veel gespeeld (200 uur ofzo), maar had het van de ene op de andere dag compleet gehad met het spel. Weer dezelfde strikes, bounties, grindruns doen voor crafting materials en bosses op een lame manier verslaan.
Ik heb sinds de release tot 1-2 weken geleden echt veel gespeeld, maar nu heb ik alle exotic wapens (op de necrochasm na) en alle warlock exotics, dus heb ook niet echt het gevoel dat ik nog een doel heb :p
Flawless was het laatste wat ik nog wilde doen en dat is ook al gelukt. Doe nu waarschijnlijk nog 1 dag de nightfalls en weekly heroics voor de faction exp en dan is dat het wel :P

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:59

Barbas

Gallego!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:09:
Ik heb 1.5 maand echt onwijs veel gespeeld (200 uur ofzo),
Waar haal je de tijd vandaan?! :P Mag al blij zijn als ik in het weekend 3 uurtjes tijd heb om de console aan te zetten. Neem f aan dat je een baan hebt :P

Mejor así

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11 16:28
X-Fighter schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:39:
[...]

Weten we eigenlijk hoeveel hij gaat kosten? Ik moet nog Halo en AC:U uitspelen, maar daarna is er wrs niets tot Forza 6 (september) dat me echt interesseert
En project CARS dan?
Die game voelt voor mij nog beetje als uitgeklede PC versie, zal best allemaal mooi zijn, maar blijft gevalletje eerst zien, dan oordelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Wilde alleen ff zeggen dat ik hier eerder Rayman belachelijk heb gemaakt (kinderspel), maar dat inderdaad terugneem. Die game zit verrassend leuk in elkaar, echt leuk gemaakt voor jong en oud. Wel respect voor gekregen :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Resteleiro schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:36:
[...]

Waar haal je de tijd vandaan?! :P Mag al blij zijn als ik in het weekend 3 uurtjes tijd heb om de console aan te zetten. Neem f aan dat je een baan hebt :P
Ja dat was een vrij bijzondere periode :P. Ik had toevallig een paar dagen na release een week vrij van werk. Ik was in 1e instantie helemaal niet van plan om Destiny te kopen... Als je dan een week lang 8 uur per dag speelt (wat soms volgens mij nog wel meer was...) 8)7, dan tikt dat al vrij snel aan. Dus ongeveer 2/5e van de tijd zat in de eerste week. De rest in de overige 5 weken :P.

Gelukkig was ik niet de enige Gotter die in die 1e week zoveel tijd heeft besteed aan Destiny.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2015 14:28 ]

• X-Fighter
Niet echt interesse in, ik ben ook geen gamer die vaak race games speelt, heb er zelfs geen enkel op mijn Xbox One op het moment. Maar dacht Forza 6 wel leuk voor collectie te verbreden in genres

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Ja dat was een vrij bijzondere periode :P. Ik had toevallig een paar dagen na release een week vrij van werk. Als je dan een week lang 8 uur per dag speelt (wat soms volgens mij nog wel meer was...) 8)7, dan tikt dat al vrij snel aan. Dus ongeveer 2/5e van de tijd zat in de eerste week. De rest in de overige 5 weken :P.

Gelukkig was ik niet de enige Gotter die in die 1e week zoveel tijd heeft besteed aan Destiny.
Heb precies hetzelfde

264 uur in ongeveer 3 maanden aan besteed en vanaf de DLC uit kwam geen seconde meer gespeeld omdat ik al me uren voor lucht speelde.
Gelukkig heb ik dat niet met Diablo 3. Daar ga ik met gemak de 1000 uur in halen.
Blijft een verslavende game.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
bij wie gaat het downloaden van de gta heists ook zo sloom? ben al 40 minuten aan het downloaden en de download is pas op 46%

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40
Zo te zien zijn de serverproblemen van Dragon Ball Xenoverse opgelost, want ik heb vanmiddag een update (van zo een 250mb) gedownload en heb daarna heerlijk online kunnen spelen zonder dat de connectie wegviel. :*)
Kunnen we aub ophouden met dat gemekker over downloadsnelheid ?
Zou het de pijn verzachten als er meer mensen last van zouden hebben ?
Gelukkig maar want dit topic staat er ondertussen vol mee :')

En dan positief nieuws, van Cliff Bleszinski, de man achter Gears of War :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Yonix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:24:
Zo te zien zijn de serverproblemen van Dragon Ball Xenoverse opgelost, want ik heb vanmiddag een update (van zo een 250mb) gedownload en heb daarna heerlijk online kunnen spelen zonder dat de connectie wegviel. :*)
Kijk, dus die is nu ook beschikbaar :D Eindelijk eens online kunnen spelen, neem aan dat je gewoon een party kan maken en missies kan blijven doen? Vind dat offline -> online missies wel grappig, maar je moet elke keer weer opnieuw party gaan zoeken, jammer soms als je met wat leuke mensen zit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
justifire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:43:
Kunnen we aub ophouden met dat gemekker over downloadsnelheid ?
AMEN!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

Convoy

g44p

justifire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:43:

En dan positief nieuws, van Cliff Bleszinski, de man achter Gears of War :)
[video]
mooie U4 engine tech demo, ik wil meer van de daadwerkelijke game zien! >:) >:) >:)

• Yonix
SinergyX schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:45:
[...]

Kijk, dus die is nu ook beschikbaar :D Eindelijk eens online kunnen spelen, neem aan dat je gewoon een party kan maken en missies kan blijven doen? Vind dat offline -> online missies wel grappig, maar je moet elke keer weer opnieuw party gaan zoeken, jammer soms als je met wat leuke mensen zit.
Ik heb nog niet met een party/team gespeeld, gewoon even een paar Parallel Quests gedaan via matchmaking; wel steeds met een andere speler.

• Convoy

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:12:
[...]

komt me totaal niet bekend voor :+ Durf niet eens te kijken hoeveel uur er inmiddels in zit...... O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 10-03-2015 16:55 ]

Convoy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:53:
[...]

mooie U4 engine tech demo, ik wil meer van de daadwerkelijke game zien! >:) >:) >:)
Heb in die tech demo al meer content gezien dan in heel Destiny zit })

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20
Weet iemand hoe je de delay van 10 seconden bij de youtube app kan uitschakelen? Ik wil die video's gewoon achter elkaar zien :)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17
Even weer over de trage downloadsnelheden:

Zoals sommigen van jullie een paar pagina's terug hebben gezien heb ik het netwerkverkeer wat mijn xbox genereert tijdens een update/gamedownload geanalyseerd. Daaruit bleek dat er gewoon gebruik wordt gemaakt van een CDN met een adres in Nederland, en dat de download via HTTP loopt.

Toen had ik echter een snele download, nu tijdens de update gaat het echter retetraag. En het gekke: er wordt gebruik gemaakt van precies dezelfde CDN als tijdens een snelle download.

Ik denk dat we inmiddels in ieder geval kunnen uitsluiten dat NAT settings of lokale netwerkinstellingen van de xbox een grote invloed hebben op de downloadsnelheid. Mijn conclusie is in ieder geval dat de trage updates een probleem zijn aan de kant van Microsoft, en niet aan mijn kant.

I'm a photographer, not a terrorist

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:59:
[...]

Heb in die tech demo al meer content gezien dan in heel Destiny zit })
Kunnen we aub ophouden met dat gemekker over Destiny content? :+ :+ :+

Verwijderd

Convoy schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:19:
[...]

Kunnen we eens kappen met het gemekker over het mekkeren?

-------------

Is Ori meer een RPG of platformer? Ik kom er niet goed achter? Voor een mooie platformer heb ik altijd tijd maar een RPG vind ik niet meer zo boeiend.

------------

Had exact hetzelfde met Destiny. Eerst honderden uren in 2 maanden. Toen van de een op de andere dag, klaar ermee en nooit meer opgestart. Heb er nog 40 euro voor gevangen dus uiteindelijk 20 piek voor 200 uur gamen. :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hmm hier meer mensen waarbij de Xbox support chat niet werkt? Mijn controller is al sinds 26-2 bij mij weg maar een vervanger nog altijd niet in zicht dus wilde eens navraag doen.
Errrrg irritant omdat ik zo alleen solo kan gamen lokaal :(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

citruspers schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:54:
Ik denk dat we inmiddels in ieder geval kunnen uitsluiten dat NAT settings of lokale netwerkinstellingen van de xbox een grote invloed hebben op de downloadsnelheid. Mijn conclusie is in ieder geval dat de trage updates een probleem zijn aan de kant van Microsoft, en niet aan mijn kant.
Lijkt me dan erg selectief, XBO staat hier nu krap 5 minuten te draaien, 49% :)

Had gisteren wel weer het probleem dat hij dus bij het afsluiten blijft hangen, alsof hij nog uploads aan het doen is het niet kan afwikkelen.

Verwijderd

Ik had die update van GTA V ook in 10 minuten binnen.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:24:
-------------

Is Ori meer een RPG of platformer? Ik kom er niet goed achter? Voor een mooie platformer heb ik altijd tijd maar een RPG vind ik niet meer zo boeiend.

------------
Ori heeft ook RPG elementen maar is toch vooral een platformer :)

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:46:
[...]

Ori heeft ook RPG elementen maar is toch vooral een platformer :)
Daar gaat Dan 20 piek. :)

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:24:
[...]

Kunnen we eens kappen met het gemekker over het mekkeren?
Gaat lastig worden vrees ik :+
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:39:
Ik had die update van GTA V ook in 10 minuten binnen.
Idem, hij vloog echt binnen...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Jaguar645
IGN heeft ook een stukje online staan van hun review. Kun je net iets meer in zien:

• citruspers
  • Laatst online: 00:17
SinergyX schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:35:
[...]

Lijkt me dan erg selectief, XBO staat hier nu krap 5 minuten te draaien, 49% :)

Had gisteren wel weer het probleem dat hij dus bij het afsluiten blijft hangen, alsof hij nog uploads aan het doen is het niet kan afwikkelen.
Dat ben ik met je eens, het lijkt altijd een beetje random, sommige mensen hebben snelle downloads en sommige langzame. Heeft misschien ook iets te maken met of je een preview update download of een echte update. Dragon Age staat nu bijvoorbeeld op een redelijke snelheid te downloaden.

Wat ik probeer te zeggen is: mijn omgeving en netwerk zijn hetzelfde gebleven, de downloadserver is hetzelfde, maar toch haal ik wisselende snelheden terwijl mijn verbinding gewoon naar behoren werkt :)

Hoe dan ook, het staat iedereen vrij om deze data op zijn eigen manier te interpreteren. Het zou wel tof zijn om meer meetpunten te hebben dan alleen mijn ervaring.

I'm a photographer, not a terrorist

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:01:
[...]

IGN heeft ook een stukje online staan van hun review. Kun je net iets meer in zien:

[video]
Echt leuk spel lijkt me.... Jammer weer dat Jur deze niet heeft meegenomen in de "Downloadable Games Special"......

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:37

BM

Moderator Spielerij
harrytasker schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:25:
[...]

Echt leuk spel lijkt me.... Jammer weer dat Jur deze niet heeft meegenomen in de "Downloadable Games Special"......
Heel misschien om de simpele reden dat het spel nog niet uit is? ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• harrytasker
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:30:
[...]

Heel misschien om de simpele reden dat het spel nog niet uit is? ;)
Een beetje reviewer heeft toch eerder toegang?
Daarnaast maakte ik de opmerking omdat in het genoemde artikel bij Screamride staat: ".... kwam Microsoft deze week stomtoevallig met Screamride op de proppen...."
Nou sorry, maar dat was toch al lang bekend, zegt waarschijnlijk meer over de "reviewer" dan over het spel.
Anyway heb geen review nodig van geen enkele site om Ori te kopen :)

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:30
Voor de een of andere reden heeft de laatste nieuwe update van GTA mijn map terug geblurd. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met verkennen..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a1Cnb8M.jpg

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Trancicted schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:58:
Voor de een of andere reden heeft de laatste nieuwe update van GTA mijn map terug geblurd. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met verkennen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a1Cnb8M.jpg
Kom op die game is al anderhalf jaar oud. Dat hoeft niet meer in een Spoiler hoor |:( .Je ziet nog eens totaal niets ook.
[...]

Moeten ze er wat meer content in stoppen. Dan stopt het gemekker vanzelf O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 10-03-2015 22:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

[...]

Pffff duurt het downloaden van die Destiny update bij meer mensen zo lang ?!
Met deze snelheid is hij 19 Mei pas binnen......

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:15:
[...]

Zal wel een berg content in zitten dan ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Yonix
Nice! Daar ga ik morgen eens lekker voor zitten. Ik heb hem al op de PC, maar op de Xbox One is ook leuk natuurlijk. ;)

Nog even voor de mensen die Dragon Ball Xenoverse hebben, hoewel ik denk dat ik en SingeryX de enige zijn :P, klopt het dat de servers offline zijn? Ik kwam vanavond niet in het online-gedeelte van het spel en dat terwijl ik vanmiddag met succes de update heb geïnstalleerd en zeker zo'n twee uur probleemloos online heb kunnen spelen. :s

• Jaguar645
*O* Toch nog even tijd gehad om een klein beetje Ori te spelen voordat ik naar het vliegtuig ren :P

Wat is het toch een enorm vette game!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:14
Yonix schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:12:
[...]
Nog even voor de mensen die Dragon Ball Xenoverse hebben, hoewel ik denk dat ik en SingeryX de enige zijn :P, klopt het dat de servers offline zijn? Ik kwam vanavond niet in het online-gedeelte van het spel en dat terwijl ik vanmiddag met succes de update heb geïnstalleerd en zeker zo'n twee uur probleemloos online heb kunnen spelen. :s
Hier nog een speler :) Bij mij deed online het in de avond ook niet

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteravond de laatste sidequestjes van Dying Light afgemaakt, daar ben ik nu wel ff klaar mee. Onwijs vet spel!

Daarna DmC in de download gezet, en wat ging die traaaaaaag. Vanmorgen was 'ie binnen, toen heb ik meteen Ori in de dwonload gezet en die deed er 10 minuten over. Raar. Alsof ze met torrents werken of zo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

CrazY1985 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:53:
Voor de mensen die hem nog niet hebben....

Op Xbox is de season pass momenteel gratis.. Foutje of actie? I don't know..

Get it while it's hot..
Crosspost uit Titanfall topic.

Blijkbaar is de DLC season pass gratis voor Titanfall. Download hem nu het nog kan!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Goeie tip. Titanfall al tijd niet gespeeld, maar die maar ff gedownload :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:30

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik ben de laatste paar dagen 's ochtends op een draaiende xbone uitgekomen, terwijl ik zeker weer dat ik 'm afzet als ik ga slapen. Instant-on mode heb ik niet aan staan. What's happening?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Ereaser
justifire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:15:
[...]

Die update van gisteren was toch nog geen 500kb? :P

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:15
Net ook Titanfall Season Pass maar gekocht, zie ik meteen in mijn activity feed dat Major Nelson al lekker aan het Achievementhoeren is in Ori :( .....

Ik zoek nog een leuke externe disk voor erbij, mijn 1TB raakt vol, wil eigenlijk een 3TB USB powered, maar die zijn er nog niet. 2TB wordt denk de max weer.

* SpoekGTi zou graag een iscsi koppeling willen naar zijn NAS :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Ereaser
SpoekGTi schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:02:
Net ook Titanfall Season Pass maar gekocht, zie ik meteen in mijn activity feed dat Major Nelson al lekker aan het Achievementhoeren is in Ori :( .....
Ik las net in het titanfall topic dat de season pass gratis is :o
dodge_911 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:52:
Ik ben de laatste paar dagen 's ochtends op een draaiende xbone uitgekomen, terwijl ik zeker weer dat ik 'm afzet als ik ga slapen. Instant-on mode heb ik niet aan staan. What's happening?
Je snurkt het commando "xbox on" ?
ff support bellen, misschien kennen ze het probleem.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:22:
[...]

Crosspost uit Titanfall topic.

Blijkbaar is de DLC season pass gratis voor Titanfall. Download hem nu het nog kan!
Bedankt voor de tip, direct gescoord :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Graag gedaan :)

Hopelijk leidt dit tot een kleine opleving van Titanfall. :P Zou het leuk vinden om met wat tweakers te gamen. Met name Capture the Flag is soms dramatisch qua teamwork. Heb jezelf de vlag veroverd, spring je op friendly Titan met de bedoeling om snel terug naar je base gebracht te worden. Blijft die Titan in vijandelijk gebied rondlopen om mensen af te knallen, of althans dat ze dat proberen, want vaak lukt ze dat niet eens.
Of andersom. Loop je in je Titan met iemand mee die de vlag gaat capturen, springt niet op je titan, maar probeert die lopend terug te komen, met 9 van de 10 keer als resultaat dat die gewoon gekilled wordt.

• SpoekGTi
Ereaser schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:48:
[...]

Ik las net in het titanfall topic dat de season pass gratis is :o
Klopt, maar het blijft een aankoop he :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

dodge_911 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:52:
Je hangt niet toevallig de controller aan de USB nadat je de console hebt afgesloten ?
Dan schakelt hij nl weer aan.

uchiha tijntje schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:30:
Graag gedaan :)

Hopelijk leidt dit tot een kleine opleving van Titanfall. :P Zou het leuk vinden om met wat tweakers te gamen. Met name Capture the Flag is soms dramatisch qua teamwork. Heb jezelf de vlag veroverd, spring je op friendly Titan met de bedoeling om snel terug naar je base gebracht te worden. Blijft die Titan in vijandelijk gebied rondlopen om mensen af te knallen, of althans dat ze dat proberen, want vaak lukt ze dat niet eens.
Of andersom. Loop je in je Titan met iemand mee die de vlag gaat capturen, springt niet op je titan, maar probeert die lopend terug te komen, met 9 van de 10 keer als resultaat dat die gewoon gekilled wordt.
Ik speel enkel die defense nogwat, 4 man tegen AI, blijft voor mij veruit de leukste modus.

• SpoekGTi
justifire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Je hangt niet toevallig de controller aan de USB nadat je de console hebt afgesloten ?
Alleen als hij op sleep mode staat, als hij helemaal off power is geweest dan niet.

• Yonix
Zo, meteen even Dragon Age: Inquisition en de Titanfall Season Pass in de download gezet. Leuk, dit soort acties. :*)

De Xbox One heeft trouwens een aardige downloadsnelheid sinds ik hem in de DMZ heb geplaatst:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eCIh7w20MpxYf1xdmB6Jyndp/medium.jpg

Ik mag niet klagen. :)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Bullet NL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:04:
[...]
Je snurkt het commando "xbox on" ?
ff support bellen, misschien kennen ze het probleem.
Nope, geen Kinect en xbox staat een verdieping lager dan waar ik slaap.
justifire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Nope, ik zet de console uit door de home-knop ingedrukt te houden en dan door console uit te kiezen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Ook maar even een accountje aangemaakt hier. Merk dat ik de laatste tijd weer veel te veel Fifa aan het spelen ben, terwijl ik zoveel andere games heb...

Dragon Age had ik al uitgeprobeerd via EA Access, wel een leuke actie van Microsoft. Tijdje geleden Titanfall al gekocht voor 12,50 (incl. alle DC) maar nog niet zo vaak gespeeld, eigenlijk wel jammer want het zit wel echt vet in elkaar. Het lopen tegen de muren voegt een hele dimensie toe aan een shooter. Het gaat lekker snel en door de NPC is het eigenlijk altijd wel knallen.

Gisteren na 9 jaar xbox live mijn gamertag veranderd... Voelt toch een beetje als vreemdgaan.

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
Beltoni schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:14:
Ook maar even een accountje aangemaakt hier. Merk dat ik de laatste tijd weer veel te veel Fifa aan het spelen ben, terwijl ik zoveel andere games heb...

Dragon Age had ik al uitgeprobeerd via EA Access, wel een leuke actie van Microsoft. Tijdje geleden Titanfall al gekocht voor 12,50 (incl. alle DC) maar nog niet zo vaak gespeeld, eigenlijk wel jammer want het zit wel echt vet in elkaar. Het lopen tegen de muren voegt een hele dimensie toe aan een shooter. Het gaat lekker snel en door de NPC is het eigenlijk altijd wel knallen.

Gisteren na 9 jaar xbox live mijn gamertag veranderd... Voelt toch een beetje als vreemdgaan.
Welkom Tobi-wan :9

Carpe scrotum

• Beltoni
Dat gaat wel heel snel... Weet niet of ik hier om moet lachen of dat ik bang moet zijn :/

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
Beltoni schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:22:
[...]

Dat gaat wel heel snel... Weet niet of ik hier om moet lachen of dat ik bang moet zijn :/
Ik dacht dat al gelezen te hebben ergens :9 ""Gisteren na 9 jaar xbox live mijn gamertag veranderd... Voelt toch een beetje als vreemdgaan."" ;)

Carpe scrotum

• Beltoni
foxtrot81 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:28:
[...]

Ik dacht dat al gelezen te hebben ergens :9 ""Gisteren na 9 jaar xbox live mijn gamertag veranderd... Voelt toch een beetje als vreemdgaan."" ;)
Haha was alweer vergeten dat ik dat ook op het fok had geplaatst. Gebeurt nooit zoveel in dat topic daar.... Dus maar even hier een nieuwe account aangemaakt.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:26
Alle Titanfall DLC is nu tijdelijk gratis.. (XOne+360)

Xbox One: https://store.xbox.com/nl...b7-49f9-9ec6-0aa4c1686efe
Xbox 360: http://marketplace.xbox.c...5-d802454109d0?nosplash=1

[ Voor 66% gewijzigd door MarkH NL op 11-03-2015 13:09 ]

Xbox Live: MarkH

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:06
MarkH NL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:59:
Alle Titanfall DLC is nu tijdelijk gratis.. (XOne+360)
thx voor de tip

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:53
Sinds vorige week dan ook eindelijk in het bezit van een Xbox One. Meteen Halo Master Chief collection, Forza 5 en GTA V erbij aangeschaft.

Heb mijn outlook (hotmail) account eraan gekoppeld, maar daarvan zou ik graag de nick aanpassen. Kan dat? Gevonden, dit kan via de Xbox One zelf. Zitten wel kosten aan verbonden, omdat ik het account al jaren heb.

Daarnaast zit ik te kijken voor Xbox Live, maar ik zie prijzen van 34 euro voor 12mnd en prijzen van 59 euro. Zijn die van 34 euro legit? Of hoe zit dat?

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 11-03-2015 14:50 ]

• Beltoni
PdeBie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:27:
Sinds vorige week dan ook eindelijk in het bezit van een Xbox One. Meteen Halo Master Chief collection, Forza 5 en GTA V erbij aangeschaft.

Heb mijn outlook (hotmail) account eraan gekoppeld, maar daarvan zou ik graag de nick aanpassen. Kan dat?

Daarnaast zit ik te kijken voor Xbox Live, maar ik zie prijzen van 34 euro voor 12mnd en prijzen van 59 euro. Zijn die van 34 euro legit? Of hoe zit dat?
Die van 34 euro zijn gewoon legit. Heb hem nu al twee jaar achter elkaar bij game-card.net gehaald volgens mij, laatste keer was de prijs 36 euro. Je krijgt de code gewoon opgestuurd, gaat allemaal makkelijk en snel. Misschien is het nog ergens goedkoper maar durf niet zomaar bij elke webshop te bestellen.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20
Op offgamers voor 35 euro en nog ff de FB liken voor 5% extra :)

• PdeBie
ok, dan weet ik dat dat gewoon kan. :)

Ander vraagje:
De XOne neemt geloof ik de laatste 30 seconden gameplay automatisch op en dit is via een Kinect commando heel makkelijk te uploaden. Ik heb (nog) geen Kinect, dus hoe kan ik dan de gameplay uploaden?

• Beltoni
PdeBie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:52:
ok, dan weet ik dat dat gewoon kan. :)

Ander vraagje:
De XOne neemt geloof ik de laatste 30 seconden gameplay automatisch op en dit is via een Kinect commando heel makkelijk te uploaden. Ik heb (nog) geen Kinect, dus hoe kan ik dan de gameplay uploaden?
Het uploaden gaat via Upload (studio) app of de YouTube App. Het filmpje opslaan doe je door de xbox knop twee keer snel in te drukken en dan X, dat wordt daar ook aangegeven. Screenshot doe je met Y.

• PdeBie
ah ok, dubbel 'klikken' op de Xbox knop dus. Ik drukte hier elke keer 1x op, maar dan ga je naar Home. :)

Merci!

Vanavond eens proberen of ik wat kan uploaden.
Andere optie is via Smartglass, als je telefoon/pc/tablet in hetzelfde netwerk zit, kan je ook direct clips opnemen.

Nog een optie is om naar Game DVR te gaan, de laatste 5 minuten gameplay kan je daar opslaan en bewerken.
Mocht je tijdens de actie geen tijd hebben om het spel te verlaten, of net wat meer op willen nemen dan de laatste 30 seconden is dat ook een goede methode :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kan niet wachten tot we ook naar Windows 10 kunnen streamen... zou echt een uitkomst zijn. Iemand al iets meer gelezen over een mogelijke ETA? Na de zomer denk ik toch wel...

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Beltoni
DeMoN schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:21:
Kan niet wachten tot we ook naar Windows 10 kunnen streamen... zou echt een uitkomst zijn. Iemand al iets meer gelezen over een mogelijke ETA? Na de zomer denk ik toch wel...
Ik hoop ook dat ze lekker gaan uitpakken. Volgens mij had ik ergens gelezen dat het rond de herfst zou komen. Denk niet dat ze ons gaan teleurstellen. Mooi om te zien dat Microsoft de laatste jaren zo druk bezig zijn met innovatie, daar kunnen andere bedrijven nog een hoop van leren.

[ Voor 6% gewijzigd door Beltoni op 11-03-2015 17:40 ]

• harrytasker
  • Niet online
Project Cars weer uitgesteld.... ik denk dat heel dat spel één grote tegenvaller gaat worden...laten we hopen van niet, maar de voortekenen zijn niet goed als je het mij vraagt!

Ori is inderdaad echt een pareltje.... :)

• X-Fighter
DeMoN schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:21:
Ik zou denken dat het werkt bij release van Windows 10, horen het mss op BUILD en anders op E3

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ori & The Blind Forest is voor mij toch wel de beste game op de Xbox One tot nu toe :).

Verwijderd

Hoppa. De zeer geavanceerde Exactor It draait 10000 keer om zijn eigen as Olliolli video. :) Blijft een geinig spelletje.

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11 07:13
justifire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:54:
Nog een optie is om naar Game DVR te gaan, de laatste 5 minuten gameplay kan je daar opslaan en bewerken.
Mocht je tijdens de actie geen tijd hebben om het spel te verlaten, of net wat meer op willen nemen dan de laatste 30 seconden is dat ook een goede methode :)
nvm: al gevonden

[ Voor 24% gewijzigd door Ofthewell op 11-03-2015 23:14 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
heb een vraag heb net een xbox one wil ik gratis season pas van titanfall downloaden krijg ik steeds devraag
creditcard moet hebben kan het niet op zelfde manier als bij ps3 kan ik alles dat gratis is zomaar downloaden

Verwijderd

loonstar schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:35:
heb een vraag heb net een xbox one wil ik gratis season pas van titanfall downloaden krijg ik steeds devraag
creditcard moet hebben kan het niet op zelfde manier als bij ps3 kan ik alles dat gratis is zomaar downloaden
Wat is je vraag?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Eens dat het wat meer interpunctie kan gebruiken maar zijn vraag is: Waarom kan ik gratis dingen niet downloaden zonder een CC in te moeten vullen zoals bij PSN (blijkbaar)? Is er niet een andere manier?

Antwoord: Ja, je kan ook een PayPal account invullen afaik :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ori O+

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:06
Jullie met je Ori, een echte man speelt Alien: Isolation.

Alleen.. In een donkere kamer.. 2 uur in de nacht..

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:07
Voor de mensen die Ori spelen, wat is er zo leuk aan?
Ik vermaak me momenteel prima met Rayman en mijn kids vinden dat ook zeer leuk om te spelen.
Hoe verhoudt Ori zich tot Rayman?

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:50
Ook maar ff DA: Inquisition gedownload gister, vandaag even uitproberen (is gratis te proberen zoals al is aangegeven een paar pagina's terug :) ).

Begin in Warframe weer wat betere wapens te krijgen en het spel begint ook weer verslavend te worden (de MK1 beginners wapens zijn toch wel erg slecht :+ ). Zie toch dat DE steeds weer wat nieuws toevoegt maar helaas denk ik niet dat het voor veel mensen de grind goedmaakt. Zal deze week Heists ook eens gaan proberen.

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
die heb ik ook niet paypal bij playstation heb je niks nodig om gratis dingen te downloaden gewoon aan klikken klaar
Notna schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:56:
[...]

Eens dat het wat meer interpunctie kan gebruiken maar zijn vraag is: Waarom kan ik gratis dingen niet downloaden zonder een CC in te moeten vullen zoals bij PSN (blijkbaar)? Is er niet een andere manier?

Antwoord: Ja, je kan ook een PayPal account invullen afaik :)

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:54:
Moet Game DVR daar eigenlijk voor aanstaan of kan je het ook nog opstarten en de laatste 5 min terug halen?
Ereaser schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:59:
[...]

Moet Game DVR daar eigenlijk voor aanstaan of kan je het ook nog opstarten en de laatste 5 min terug halen?
Dat laatste. Als je Game DVR snapt, kun je de laatste 5 minuten op laten slaan.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
loonstar schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:56:
die heb ik ook niet paypal bij playstation heb je niks nodig om gratis dingen te downloaden gewoon aan klikken klaar
[...]
Krijg je deze zelfde melding ook in de Xbox Store via internet?

• BM

BM

Moderator Spielerij
mike0001 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:59:
Voor de mensen die Ori spelen, wat is er zo leuk aan?
Ben nog niet zo ver, maar de sfeer is ge-wel-dig. Had afgelopen dagen al wat gehoord over de muziek, en die draagt enorm bij aan de sfeer. Daarbij vind ik de hele stijl van het spel prachtig, maar daar moet je natuurlijk net van houden.

Ben benieuwd naar de rest, las wel dat het spel verderop nog knap lastig word :)

Xbox

• Ereaser
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Dat laatste. Als je Game DVR snapt, kun je de laatste 5 minuten op laten slaan.
Ok mooi :) Dacht dat je de app daar voor al aan had moeten staan.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Xbox app voor Windows 10 is uitgebreid.
http://majornelson.com/20...rch-2015-feature-summary/

Zal deze app Smartglass vervangen op den duur aangezien de nieuwe features zaken zijn die nu al in Smartglass zitten..?

Pagina: 1 ... 117 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!