Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Annihilism schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:48:
Misschien een idee om de verbindingsproblemen toestanden in het [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen topic voort te zetten. Het begint nu wel een beetje dominant te worden hier :+

Ik vroeg me eigenlijk wel af of hier ook Warframe spelers tussen zitten? Wil wat regio's vrijspelen maar in sommige regio's zijn er erg weinig spelers aanwezig (vooral Jupiter).
Ik kan maar niet wennen aan controller-movement, op de PC zit ik aardig hoge rank maar wil me op de XBO nog niet echt lukken. Toch maar eens Valkyr halen en overal doorheen roflstompen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Haha, zojuist werd de vervangende Xbox bezorgd, zeer snelle service dus ! _/-\o_
Kabels en externe harddisk omgestoken, opgestart en met 15 minuten kon ik al weer gamen *O*
Dan merk je toch wel weer wat een mooi systeem het eigenlijk is, games lekker mobiel opslaan en savegames en settings in de cloud.

Blijkt toch iets in de Xbox fout te hebben gezeten mbt Kinect wat hier waarschijnlijk de problemen veroorzaakte.
Kan nu werkelijk fluisteren tegen de Kinect en zelfs als ik de woorden niet zo duidelijk uitspreek pakt hij het op en doet wat hij moet doen :)
Dat was bij de defecte console wel anders, bleef gillen, schreeuwen, stem verdraaien en dan nog deed hij het maar half.
Nu hopen dat de problemen verholpen zijn, tijd zal het leren :)

Anyway hulde voor de service van MS d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

lol @ user map bij Screamride: "Destroy PS4" met een object wat er ook zo uit ziet _O-
Uiteraard gevuld met explosives en featured op frontpage met een rating van 4 (al gaat ie vast naar 5)
http://xboxclips.com/Mart...06-4bb0-9d03-42f4a752823a

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2015 18:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Martinspire schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:02:
lol @ user map bij Screamride: "Destroy PS4" met een object wat er ook zo uit ziet _O-
Uiteraard gevuld met explosives en featured op frontpage met een rating van 4 (al gaat ie vast naar 5)
http://xboxclips.com/Mart...06-4bb0-9d03-42f4a752823a
Lol... herinnnert me aan super monkey ball :P

Verwijderd

predacore schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:37:
Bij het spelen van Rayman (leuk spel trouwens) valt het me op dat als je een wereld uitspeelt je onderin even kort Wii U action completed ziet staan. Met logo en al. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Hebben meer mensen dit ervaren?
Was op de 360 niet maar klinkt leuk. Misschien heeft de One backwards compatibility met de Nintendo systemen! :)

___

Iemamd een oplossimg voor het niet kunnen messagen via Smartglass? Hij blijft maar roepen dat mijn account berichten sturen niet toestaat terwijl alle privacy opties open staan.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:43

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:37:
Haha, zojuist werd de vervangende Xbox bezorgd, zeer snelle service dus ! _/-\o_
Kabels en externe harddisk omgestoken, opgestart en met 15 minuten kon ik al weer gamen *O*
Dan merk je toch wel weer wat een mooi systeem het eigenlijk is, games lekker mobiel opslaan en savegames en settings in de cloud.

Blijkt toch iets in de Xbox fout te hebben gezeten mbt Kinect wat hier waarschijnlijk de problemen veroorzaakte.
Kan nu werkelijk fluisteren tegen de Kinect en zelfs als ik de woorden niet zo duidelijk uitspreek pakt hij het op en doet wat hij moet doen :)
Dat was bij de defecte console wel anders, bleef gillen, schreeuwen, stem verdraaien en dan nog deed hij het maar half.
Nu hopen dat de problemen verholpen zijn, tijd zal het leren :)

Anyway hulde voor de service van MS d:)b
Grr...ik heb nog niets van ze gehoord, dus nog steeds geen nieuwe Kinect. :(

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:44:
[...]

Ik kan maar niet wennen aan controller-movement, op de PC zit ik aardig hoge rank maar wil me op de XBO nog niet echt lukken. Toch maar eens Valkyr halen en overal doorheen roflstompen :P
Misschien helpt dit ;)
Er zijn meerdere converters, alleen moet ik nog uitzoeken welke het beste is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 01:12 ]

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Xbox One zoals ik een aantal mensen zie melden hier. Mijn Xbox One download ook updates niet meer automatisch.

Ik heb daarvoor net een topic aangemaakt op het Xbox Forum:
Updates are not getting downloaded automatically when using Instant-On

Als je het probleem ook hebt is het wel handig om even wat commentaar achter te halen in dit topic op het Xbox Forum, zodat het wat aandacht krijgt bij het Xbox team.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
predacore schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:37:
Bij het spelen van Rayman (leuk spel trouwens) valt het me op dat als je een wereld uitspeelt je onderin even kort Wii U action completed ziet staan. Met logo en al. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Hebben meer mensen dit ervaren?
Is dat niet gewoon een Uplay-melding? Het logo daarvan is ook een gestyleerde U, vaak in lichtblauw net als bij Wii U.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:35:
[...]

Misschien helpt dit ;)
Geweldig ding, ik nijg het zelf te kopen om voor hacker/cheater uitgemaakt te worden. >:)
[video]
[video]
ben heel benieuwd wat je ervaringen worden... zou me heel blij maken

no comment

Verwijderd

Martinus schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:18:
[...]

ben heel benieuwd wat je ervaringen worden... zou me heel blij maken
Kijk op YouTube voor reviews :9
Toetsenbord en muis horen op de PC of in SP games op consoles, niet in console MP games.

De achievements van Ori zijn bekend:

http://www.xboxachievemen...lind-forest/achievements/

Waaronder uitspelen zonder dood te gaan.... en zonder ability points te gebruiken. Ben benieuwd :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:24:
Toetsenbord en muis horen op de PC of in SP games op consoles, niet in console MP games.
Sebas is een troll die uit is op reacties om een pc vs console discussie te starten. Geen aandacht aan besteden dan is hij/zij zo weer terug op reddit/r/pcmasterrace

Waaronder uitspelen zonder dood te gaan.... en zonder ability points te gebruiken. Ben benieuwd :)
Mijn gok is moeilijker dan Limbo maar makkelijker dan Gianni Sisters. :)

White light al gespeeld? Ben wel benieuwd naar ervaringen.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:45:
[...]

Sebas is een troll die uit is op reacties om een pc vs console discussie te starten. Geen aandacht aan besteden dan is hij/zij zo weer terug op reddit/r/pcmasterrace

[...]

Mijn gok is moeilijker dan Limbo maar makkelijker dan Gianni Sisters. :)

White light al gespeeld? Ben wel benieuwd naar ervaringen.
White night al uitgespeeld :P.

Toffe sfeer. Af en toe zitten er irritante stukjes in waarin je tegen een vijand op loopt en je instant death bent. Er zit geen vechtsysteem in, enkel ontwijken :P.

Baal wel een beetje. 1 moeilijkste achievement is dat je in 1 dag de game uitspeelt incl. alle collectibles. Zonder guide te gebruiken had ik hem bijna.... Miste 4 van de 115 collectibles, dus moet nog een volledige playthrough doen. :P

Maar wacht wel eerst even op een guide voordat ik dat ga doen. :) Mocht iemand een goede guide hebben gevonden. Ik houd me aanbevolen.

Nu op naar Ori (en als je wilt coopen) of Shiftlings. :P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2015 22:03 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:35:

Misschien helpt dit ;)
Geweldig ding, ik nijg het zelf te kopen om voor hacker/cheater uitgemaakt te worden. >:)
[video]
[video]
Integendeel, waarom helemaal moeilijk doen met emulators als je gewoon de PC versie kan spelen, grafisch tik hoger en ik heb daar alles al :P Vraag me dan echt af hoe bv een wave40 defense zal zijn tegen lvl80+ mobs op de XBO, dat is op de PC al semi dodelijk :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 23:35:
[...]

Integendeel, waarom helemaal moeilijk doen met emulators als je gewoon de PC versie kan spelen, grafisch tik hoger en ik heb daar alles al :P Vraag me dan echt af hoe bv een wave40 defense zal zijn tegen lvl80+ mobs op de XBO, dat is op de PC al semi dodelijk :P
Voor andere games misschien? En om mensen die FPS games spelen met een controller te irriteren ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:20:

Voor andere games misschien? En om mensen die FPS games spelen met een controller te irriteren ;)
Niet echt, ik heb 2 van die dingen gehad en ze zijn nooit in de buurt gekomen van een muis/kb setup.

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:24:
[...]

Niet echt, ik heb 2 van die dingen gehad en ze zijn nooit in de buurt gekomen van een muis/kb setup.
Welke 2 ? Er is nog eentje genaamd: Venom-X; Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 01:13 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:24:

Wat ik mij nou telkens afvraag, als achievement whore, mis je dan niet heel de spelbeleving ?
Ik speel meestal eerst een spel uit en kijk daarna pas naar de achievements.
Meestal zijn achievements toch flinke spoilers die een deel van het spel verraden.
Lijkt me dat jij een spel voornamelijk voor de chievos speelt en dus doelgericht aan het spelen bent, mis je dan niet heel het plezier / verrassingselement van een spel ?

Zie in een eerdere post ook het woord "guide" voorbijkomen....kippenvel :X

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-03-2015 01:06 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 04:01
Even een schaamteloze cross-post uit het Console Budget gaming topic:

Witte Xbox One nu voor €299,- inclusief Sunset Overdrive Bij Amazon.de: http://www.amazon.de/Kons...&sr=8-4&keywords=xbox+one

Ik kom uit inclusief verzending op € 304,02.

Losse kale One (Black) is ook €299,-, al zou ik niet weten waarom je deze zou verkiezen zolang je er nog gratis Sunset Overdrive bij kunt krijgen. Tenzij je een hekel hebt aan wit natuurlijk. Ik heb zelf al een zwarte, maar een witte voor in een andere kamer stoort mij persoonlijk niet, kijk liever naar het scherm zelf. http://www.amazon.de/Micr...&sr=8-1&keywords=xbox+one

Xbox One Black met Fifa 15 tijdelijk €331,-. Je dient via de onderstaande link de Xbox in je winkelmandje te doen, en vervolgens in die lijst op de actiepagina te kiezen voor FIFA 15. Je krijgt dan €20,- korting op de totaalprijs. Geldig t/m 8 maart. http://www.amazon.de/b/re...042207&pf_rd_i=5412405031
Scheelt ook €70,- met de goedkoopste in de Pricewatch: pricewatch: Microsoft Xbox One 500GB + FIFA 15 Zwart

Bron: ikbenheelmoe
ikbenheelmoe schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 19:11:
Witte xbox one met sunset overdrive voor 299 bij amazon.de
Nette prijs lijkt mij
http://www.amazon.de/Kons...&keywords=xbox+one+sunset

[ Voor 23% gewijzigd door Royeboi op 18-03-2015 12:36 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 01:50:
Even een schaamteloze cross-post uit het Console Budget gaming topic:

Witte Xbox One nu voor €299,- inclusief Sunset Overdrive Bij Amazon.de: http://www.amazon.de/Kons...&sr=8-4&keywords=xbox+one

Ik kom uit inclusief verzending op € 304,02. Zojuist m'n tweede XBONE aangeschaft. :D

Losse kale One (Black) is ook €299,-, al zou ik niet weten waarom je deze zou verkiezen zolang je er nog gratis Sunset Overdrive bij kunt krijgen. Tenzij je een hekel hebt aan wit natuurlijk. Ik heb zelf al een zwarte, maar een witte voor in een andere kamer stoort mij persoonlijk niet, kijk liever naar het scherm zelf. http://www.amazon.de/Micr...&sr=8-1&keywords=xbox+one

Bron: ikbenheelmoe

[...]
Voor die 50€ moet je wel extra moeite doen met garantie/rma's enzo...
Wit> Zwart want je kan het makkelijker skinnen/customizen ;)

• Royeboi
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 02:00:
[...]

Voor die 50€ moet je wel extra moeite doen met garantie/rma's enzo...
Wit> Zwart want je kan het makkelijker skinnen/customizen ;)
Garantie verloopt gewoon via NL Microsoft, en is tevens in dit topic al meerdere keren voorbij gekomen. Je krijgt zelfs een nieuwe Xbox voor je de defecte terugstuurt.

Als je geen verstand van zaken hebt of geen moeite doet je ergens in te lezen kun je beter niet reageren. ;)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij de MM heb je hem voor 370 incl. Één game, Fifa15, Evolve, Halo MCC, GTA:V of Minecraft geloof ik. Ik dacht laat ik het melden nu hier toch prijzen worden besproken. Misschien niet het goedkoopst, maar wel lekker makkelijk :).

• Royeboi
Ach, voor de één is gemak in de traditionele winkel kopen met bijbehorende service (al zou ik Media Markt daartoe niet echt rekenen), voor de ander is gemak het lui in de gamerstoel blijven zitten wachten op PostNL het aan je voordeur komt afleveren.

Vandaag besteld bij Amazon is in elk geval 10-11 maart geleverd, en schattingen vanuit Amazon zijn altijd vrij nauwkeurig. Die 70 euro verschil kun je alweer in twee games stoppen, ervan uitgaande dat je die digitaal koopt zoals bijv. FIFA ~45 en Halo MCC €30 met de afgelopen sale. We blijven hollanders hè! Het loont sowieso altijd om de verschillende Amazones met elkaar te vergelijken. Zo is de X1 controller bij Amazon.it momenteel goedkoop, alleen komen daar helaas wel weer €5,- aan verzendkosten bij. Het is wel opvallend dat de prijzen tussen de verschillende landen zo schommelen.

Daarnaast wilde ik aangeven dat het voor de garantie in elk geval geen flaus aus maakt. Mocht je overigens toch iets hebben met de Xbox en Microsoft wil je niet helpen (wat ik zeer onwerkelijk acht), dan heeft Amazon ook nog een uitstekend retourbeleid waarbij je het apparaat naar een Nederlands adres kunt retourneren. Afhankelijk van de reden dat je het terugstuurt, kun je ook nog een reeds betaalde verzendlabel van ze krijgen. Daar kunnen Nederlandse shops nog wat van leren.

Deze witte Xdoos krijgt in elk geval zijn plekje als zijnde Netflixplayer / tussendoor even wat korte gamesessies. Nu ben ik blij dat ik de meeste games toch digitaal heb genomen, uitgezonderd wat games die ik op release heb gekocht. Het kunnen switchen van de ene Xbox naar de andere is nu toch wel een leuke bijkomstigheid. Alleen wel ff geduld hebben dat de ~10 digitale games gedownload en wel klaar staan op het apparaat met de speed caps van MS.

Verwijderd

Royeboi schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 02:43:
Ach, voor de één is gemak in de traditionele winkel kopen met bijbehorende service (al zou ik Media Markt daartoe niet echt rekenen), voor de ander is gemak het lui in de gamerstoel blijven zitten wachten op PostNL het aan je voordeur komt afleveren.

Vandaag besteld bij Amazon is in elk geval 10-11 maart geleverd, en schattingen vanuit Amazon zijn altijd vrij nauwkeurig. Die 70 euro verschil kun je alweer in twee games stoppen, ervan uitgaande dat je die digitaal koopt zoals bijv. FIFA ~45 en Halo MCC €30 met de afgelopen sale. We blijven hollanders hè! Het loont sowieso altijd om de verschillende Amazones met elkaar te vergelijken. Zo is de X1 controller bij Amazon.it momenteel goedkoop, alleen komen daar helaas wel weer €5,- aan verzendkosten bij. Het is wel opvallend dat de prijzen tussen de verschillende landen zo schommelen.

Daarnaast wilde ik aangeven dat het voor de garantie in elk geval geen flaus aus maakt. Mocht je overigens toch iets hebben met de Xbox en Microsoft wil je niet helpen (wat ik zeer onwerkelijk acht), dan heeft Amazon ook nog een uitstekend retourbeleid waarbij je het apparaat naar een Nederlands adres kunt retourneren. Afhankelijk van de reden dat je het terugstuurt, kun je ook nog een reeds betaalde verzendlabel van ze krijgen. Daar kunnen Nederlandse shops nog wat van leren.

Deze witte Xdoos krijgt in elk geval zijn plekje als zijnde Netflixplayer / tussendoor even wat korte gamesessies. Nu ben ik blij dat ik de meeste games toch digitaal heb genomen, uitgezonderd wat games die ik op release heb gekocht. Het kunnen switchen van de ene Xbox naar de andere is nu toch wel een leuke bijkomstigheid. Alleen wel ff geduld hebben dat de ~10 digitale games gedownload en wel klaar staan op het apparaat met de speed caps van MS.
Jáá, kan niet wachten tot Amazon ook in Nederland komt. :Y (nu alleen nog e-books)
Maar als je zo nodig een netflixplayer nodig had voor je slaapkamer, voor 100€ meer had je een nieuwe tv op je kamer (met Netflix 4K :9 ) http://www.amazon.de/LG-4..._1?ie=UTF8&qid=1425694297
justifire schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 01:01:
[...]

Wat ik mij nou telkens afvraag, als achievement whore, mis je dan niet heel de spelbeleving ?
Ik speel meestal eerst een spel uit en kijk daarna pas naar de achievements.
Meestal zijn achievements toch flinke spoilers die een deel van het spel verraden.
Lijkt me dat jij een spel voornamelijk voor de chievos speelt en dus doelgericht aan het spelen bent, mis je dan niet heel het plezier / verrassingselement van een spel ?

Zie in een eerdere post ook het woord "guide" voorbijkomen....kippenvel :X
Terechte vraag :P

Bij de meeste spellen heb ik gewoon een normale 1e playthrough, waarbij achievements bijzaak zijn. Ik heb dan vaak wel even de achievement list bekeken, maar bijv. secret achievements laat ik ook secret zijn. Dit zijn inderdaad vaak spoilers.

Achievements komen daarna vaak in een 2e playthrough of aan het einde van de 1e playthrough (als je kunt backtracken etc.) aan de orde.

White Night is bijv. een goed voorbeeld. De 1e playthrough was gewoon een normale playthrough zoals jij die denk ik ook zou hebben. Gewoon het verhaal volgen en proberen alles zelf uit te kammen en te ontdekken. Dit resulteerde in 111 collectibles van de 115 ofzo :P. Daar baal ik dan van :P De volgende playthrough zal gericht zijn op het halen van de resterende achievements. Dus dan zal ik gaan bekijken in een (let op: kippenvel) guide, hoeveel collectibles je aan het eind van elke chapter moet hebben om er geen te missen. Niet zozeer een guide waarin aangegeven staat waar elke collectible ligt. Een ander voorbeeld is Lords of the Fallen. Net voor de eindbaas kun je nog backtracken. Als ik dan zie dat ik zelf door exploratie bijna alle secret rooms heb gevonden, ga ik backtracken. Dan pak ik er vaak wel even een walkthrough bij. Dat verpest niet mijn spelbeleving. Soms vergroot het ook mijn spelbeleving vind ik zelf. Neem Lords of the Fallen weer even als voorbeeld. Elke eindbaas moet je op een bepaalde manier verslaan wil je extra loot krijgen. Die manieren zijn vaak moeilijker dan gewoon simpel een eindbaas verslaan op welke je wijze je ook wilt. Dat zijn zaken die het spel ook uitdagender maken.

Echter, een spel als Dragon Age, waarin je voor 1 playthrough zeg maar 100 uur kwijt bent... dan kijk ik altijd wel even van te voren of er missable achievements zijn of bijv. een point of no return. Maar een spel als Dragon Age, qua lengte, is dan ook meer uitzondering dan regel.

-----------------------

Nieuwe launch trailer van Ori:

8

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2015 10:49 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Terechte vraag :P

Bij de meeste spellen heb ik gewoon een normale 1e playthrough, waarbij achievements bijzaak zijn. Ik heb dan vaak wel even de achievement list bekeken, maar bijv. secret achievements laat ik ook secret zijn. Dit zijn inderdaad vaak spoilers.

Achievements komen daarna vaak in een 2e playthrough of aan het einde van de 1e playthrough (als je kunt backtracken etc.) aan de orde.

White Night is bijv. een goed voorbeeld. De 1e playthrough was gewoon een normale playthrough zoals jij die denk ik ook zou hebben. Gewoon het verhaal volgen en proberen alles zelf uit te kammen en te ontdekken. Dit resulteerde in 111 collectibles van de 115 ofzo :P. Daar baal ik dan van :P De volgende playthrough zal gericht zijn op het halen van de resterende achievements. Dus dan zal ik gaan bekijken in een (let op: kippenvel) guide, hoeveel collectibles je aan het eind van elke chapter moet hebben om er geen te missen. Niet zozeer een guide waarin aangegeven staat waar elke collectible ligt. Een ander voorbeeld is Lords of the Fallen. Net voor de eindbaas kun je nog backtracken. Als ik dan zie dat ik zelf door exploratie bijna alle secret rooms heb gevonden, ga ik backtracken. Dan pak ik er vaak wel even een walkthrough bij. Dat verpest niet mijn spelbeleving. Soms vergroot het ook mijn spelbeleving vind ik zelf. Neem Lords of the Fallen weer even als voorbeeld. Elke eindbaas moet je op een bepaalde manier verslaan wil je extra loot krijgen. Die manieren zijn vaak moeilijker dan gewoon simpel een eindbaas verslaan op welke je wijze je ook wilt. Dat zijn zaken die het spel ook uitdagender maken.

Echter, een spel als Dragon Age, waarin je voor 1 playthrough zeg maar 100 uur kwijt bent... dan kijk ik altijd wel even van te voren of er missable achievements zijn of bijv. een point of no return. Maar een spel als Dragon Age, qua lengte, is dan ook meer uitzondering dan regel.

-----------------------

Nieuwe launch trailer van Ori:

[video]8
Duidelijk !
Dan valt het inderdaad wel mee met het geforceerde spelen :)

Achievements, ik heb er niets mee..... Ik speel er ook helemaal niet om...

Beetje online aankloten, daar ben ik veel beter in ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:10:
@ your service :P

Jij gaat Ori ook wel halen neem ik aan?
Jazeker !
Moet iets hebben om de vieze smaak van Pneuma weg te spoelen :P
( en kijk al sinds de E3 2014 uit naar dit pareltje :9~ )

justifire schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Jazeker !
Moet iets hebben om de vieze smaak van Pneuma weg te spoelen :P
( en kijk al sinds de E3 2014 uit naar dit pareltje :9~ )
Kijk, als ik echt enkel om achievements zou spelen, zou ik Pneuma gaan halen. In 1 uur 1000 GS. Maar mij zie je Pneuma niet spelen ;)

Wel erg jammer dat die tegenvalt... White Night is wellicht wel iets voor je.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:11:
[...]

Kijk, als ik echt enkel om achievements zou spelen, zou ik Pneuma gaan halen. In 1 uur 1000 GS. Maar mij zie je Pneuma niet spelen ;)

Zegt de man die Another World en Peggle 2 op 1000gs heeft. :)

Qua achievements die een spel ruineren. Ik trap er nog wel eens in om een spel goed voor mezelf te verpesten. Sherlock Holmes speel ik sinds halverwege de 2e case volledig met guide. Meestal pak ik het aan zoals hier boven beschreven maar dat lukt me niet als er missable achievements in zitten. :(

Aankopen uit de US met ING creditcard via Smartglass via Hola unblocker werkt weer. Heb zo Olliolli gekocht net. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:22:
[...]

Zegt de man die Another World en Peggle 2 op 1000gs heeft. :)

Qua achievements die een spel ruineren. Ik trap er nog wel eens in om een spel goed voor mezelf te verpesten. Sherlock Holmes speel ik sinds halverwege de 2e case volledig met guide. Meestal pak ik het aan zoals hier boven beschreven maar dat lukt me niet als er missable achievements in zitten. :(

Aankopen uit de US met ING creditcard via Smartglass via Hola unblocker werkt weer. Heb zo Olliolli gekocht net. :)
Hey... Another world mag je me op aanvallen... Maar Peggle niet. :P Daar zijn skills voor nodig en is niet in een uurtje of 4 gehaald. In tegenstelling tot nutjitsu ;)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Hey... Another world mag je me op aanvallen... Maar Peggle niet. :P Daar zijn skills voor nodig en is niet in een uurtje of 4 gehaald. In tegenstelling tot nutjitsu ;)
Ik kan nutjitsu idd in 3 uur uitspelen. Wedden dat dat hier verder niemand gelukt is! :+
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:02:
[...]

Ik kan nutjitsu idd in 3 uur uitspelen. Wedden dat dat hier verder niemand gelukt is! :+
Die weddenschap durf ik niet aan :) Hoe is olliolli?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:19:
[...]

Die weddenschap durf ik niet aan :) Hoe is olliolli?
Nog niet gespeeld. Las in een review dat het Joe Danger meets Rayman meets Tony Hawk toen moest ik hem wel kopen. Schijnt wel een pittige om op 1000gs te zetten.

Heb ook shiftlings gekocht. Kunnen vanavond wel ffekes uitproberen.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:11:
[...]

En toch.....zou me niet verbazen als ik vanavond de xbox aan gooi en ik jou Pneuma zie spelen _O-

White Night trekt mij totaal niet, al ben ik wel fan van Sin City en het zwart wit gebeuren.

Kreeg trouwens als preview-member een uitnodiging voor Overdog.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 07-03-2015 13:45 ]

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:30
Weet er iemand of het mogelijk is om de xbox als plaats op, in mijn geval, Belgie te zetten, maar toch de UI (en games) volledig in het engels te hebben?
Trancicted schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:02:
Weet er iemand of het mogelijk is om de xbox als plaats op, in mijn geval, Belgie te zetten, maar toch de UI (en games) volledig in het engels te hebben?
Helaas werkt dat nog (steeds) niet, zelfde geld voor de NL settings.

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:30
SinergyX schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:06:
[...]

Helaas werkt dat nog (steeds) niet, zelfde geld voor de NL settings.
Hopelijk fixen ze dit als windows 10 beschikbaar komt... Merci voor de info!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ala ik een reset to factory settings doe, ben ik dan ook alle g3downloade games kwijt ??
De x1 doet nu voor 2e keer een raar iets. Dan start hij op en heeft geen verbinding met live. Als ik dan naar settings ga loopt hij zo traag dat het lijkt of hij freezed. En dan na lange tijd als het lukt om naar il settings etc te kijken ziet het er heel raar uit. Dan doe ik een reboot vanuit de console, maar ipv reboot gaat ie helemaal uit. Als ik hem dan zwlf weer aanzet is het meestal weer opgelost.
Dit icm wat problemen met trage games laatste tijd dacht ik ik doe een hard reset. Maar als ik alles weer moet downloaden met die download problemen die er vaak zijn wordt ik niet blij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:25:
[...]
Heb ook shiftlings gekocht. Kunnen vanavond wel ffekes uitproberen.
Helemaal goed!

@justifire. Nee dat gaat hem niet worden :) ik wacht wel stiekem op GWG ;)

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:36
Bullet NL schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:25:
Achievements, ik heb er niets mee..... Ik speel er ook helemaal niet om...

Beetje online aankloten, daar ben ik veel beter in ;)
Ik ook, de uren die ik Mp in cod of bf heb gestoken zijn me meer waard dan een hogere achievementsscore.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:40

BM

Moderator Spielerij
Ik zit er een beetje tussenin. Vind achievements een erg leuk concept, en denk dat ik ook wel wat meer uit games haal nu ze bestaan, maar ik zal er in 95% van de gevallen een game geen 2/3/4 keer voor gaan spelen, zo boeiend vind ik het nu ook weer net niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik geef zelf geen moer om die achievements. Vroeger ging het meer om highscores, gold/silver/bronze medals. maar nu heb je daar bovenop die achievements, heb wel betere dingen te doen hoor :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Sinds dat achievements ook zitten in games voor Windows 8 en Windows Phone 8, is het bij mij vrij snel bergafwaards gegaan met de drang om achievements te halen. Ik heb bij games die ik op de 360 had ook al de SP niet meer uitgespeeld (wat ik eerst anders wel zou hebben gedaan). Ik kan als ik wil in een week zo 4000gp erbij halen denk ik zo, maar daar heb ik totaal geen zin in. Heb altijd snel een #beentheredonethat gevoel bij games. Weten maar weinig ook mijn aandacht langer dan een maand vast te houden en bij indies is het al heel wat als ik er langer dan 2 dagen mee bezig ben.

Maar goed, dinsdag GTA Online Heists en de week erop Hardline. Dus kan weer even los :+

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Martinspire schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:42:
Sinds dat achievements ook zitten in games voor Windows 8 en Windows Phone 8, is het bij mij vrij snel bergafwaards gegaan met de drang om achievements te halen. Ik heb bij games die ik op de 360 had ook al de SP niet meer uitgespeeld (wat ik eerst anders wel zou hebben gedaan). Ik kan als ik wil in een week zo 4000gp erbij halen denk ik zo, maar daar heb ik totaal geen zin in. Heb altijd snel een #beentheredonethat gevoel bij games. Weten maar weinig ook mijn aandacht langer dan een maand vast te houden en bij indies is het al heel wat als ik er langer dan 2 dagen mee bezig ben.

Maar goed, dinsdag GTA Online Heists en de week erop Hardline. Dus kan weer even los :+
Maar jij hebt dan bijna ook alle spellen die voor Xbox zijn uitgekomen :P Hoeveel extra storage heb jij gekoppeld op je X1?

Ik vind al die spellen zo duur joh.. Hardline Beta was geweldig, maar ik zou er niet meer dan 20 euro voor willen betalen :S

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tja, mijn auto volgooien is ook duur, betaal ik ook liever minder voor. AAA titel kost gemiddeld gewoon 50 a 60 euro, dat weet he als je aan een console avontuur begint.
DeMoN schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Maar jij hebt dan bijna ook alle spellen die voor Xbox zijn uitgekomen :P Hoeveel extra storage heb jij gekoppeld op je X1?

Ik vind al die spellen zo duur joh.. Hardline Beta was geweldig, maar ik zou er niet meer dan 20 euro voor willen betalen :S
Haha, ik heb nog 50% van mn 2TB externe schijf over volgens mij en dan staat mn interne ook nog wel aardig gevuld >:)

Heb aardig wat gekocht, al is het bij sommige games ook om er gewoon 1 in het genre te hebben. Ik hoef niet veel ijshockey titels, maar het is op zich wel handig om een NHL op voorraad te hebben (zeker zo rond olympische spelen begint dat toch te kriebelen). Verder nog wat party-games als Triviant, Tetris en Monopoly, maar die ga ik niet die-hard doen. Ik krik het gemiddelde per console ook aardig op en laatste tijd ook nog wat games in NL store gekocht, dus is MS NL ook eens de vlag aan het uithangen dat er wat verkocht is >:)

En ik speel gewoon wat ik leuk vind of wat me leuk lijkt. Ja het is duur, maar nog altijd goedkoper dan een autoverzameling opbouwen :+ Ik had ook een drugsverslaving kunnen hebben voor hetzelfde geld :*)
Ik zet het ook niet tegenover andere uitgaven want dergelijke vergelijkingen gaan toch altijd krom.

Maar goed, ik heb geen gezin of groot huis als kostenpost, dus wat dat betreft hou ik aardig wat over, al moet ik toch eens wat meer gaan sparen 8)7

offtopic:
En oja, mijn Steam library is bijna op de 250 aangekomen, 247 nu. Op PSN heb ik ondertussen ook al een stuk of 20 titels. Dus ja, het begint meer dan een hobby te worden

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2015 22:41 ]

Verwijderd

Olliolli is vingerbrekend moeilijk. Denk ik een kwestie van wennen aan gekke controls en andere gameplay dan de meeste skate games. Ik duw iig steeds op het verkeerde knopje. :) Wel leuk om te doen de 1e 4 levels.
Zag net een filmpje van Maka. Die gaf dat inderdaad ook aan. Dat je bijna alles met de linkerstick doet, behalve grinden/landen. Deze laat ik denk ik aan me voorbij gaan. :)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Klopt het dat ms nederland GEEN bundels met kinect verkoopt via de website? Ik zag een paar bundels waaronder een met cod van 500 euro maar ook die is zonder kinect lijkt het? vond dit wel opvallend.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:14:
Klopt het dat ms nederland GEEN bundels met kinect verkoopt via de website? Ik zag een paar bundels waaronder een met cod van 500 euro maar ook die is zonder kinect lijkt het? vond dit wel opvallend.
Bij mij wel. AC Black Flag + Unity + One + Kinect = EUR499 Staat zelfs boven aan bij sorteren op best verkopend.

Zou eerder een Sunset Overdrive (witte One) bundel bij amazon.de (EUR299) kopen en een losse Kinect nemen.

Klopt het dat je niet meer een huis krijgt bij een Xbox1 of PS4 in hartje Nederland? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 11:32 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Misschien verduidelijken, ik bedoelde via xbox.com...en je hebt verder gelijk die amazon bundel is heel mooi. Maar vond het erg opvallend, via die site zie ik geen kinect bundels.

offtopic:
haha jij bent een van de eersten die reageert op dat onderschrift :P, misschien moet ik 'en' van de 'of' maken kijken of dat helpt. Hopelijk is het met de nieuwe makelaar niet nodig.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 08-03-2015 11:40 ]

10 second ninja DONE

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:31
Net Giana Sisters eens geprobeerd, oude nostalgie van de C64 weinig van over maar goed, wel vermakelijk en vrij pittig met dat switchen, maar goed toen kwam zoonlief van 3,5 of ik hem wil helpen met zijn duplo trein so far a gaming sunday ;)

[ Voor 28% gewijzigd door SpoekGTi op 08-03-2015 11:41 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:35:
Misschien verduidelijken, ik bedoelde via xbox.com...en je hebt verder gelijk die amazon bundel is heel mooi. Maar vond het erg opvallend, via die site zie ik geen kinect bundels.

offtopic:
haha jij bent een van de eersten die reageert op dat onderschrift :P, misschien moet ik 'en' van de 'of' maken kijken of dat helpt. Hopelijk is het met de nieuwe makelaar niet nodig.
Ah ja, zie het. Best raar. Ik gok dat meer mensen op xbox.com kijken dan op de MS store. Ik gok dat mensen uberhaupt de One laten kopen momenteel belangrijker is dan zo veel mogelijk Kinects in woonkamers krijgen. Wel jammer want dat ding is wel vrij cool.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja ik denk dat ms al hun verlies genomen heeft qua kinect. Aan de ene kant lijkt het me erg leuk om het te gebruiken en vooral het idee 'die console is ontwikkeld met kinect, dan wil ik het ook compleet zoals bedoeld gebruiken.' Aan de andere kant, ik ben groot voorstander van remotes voor multimedia besturing, ik heb er een voor zowel mijn ps3 als 360 en dat bevalt prima.

Ben er overigens nog steeds niet uit of ik voor een one/ps4/wii u of pc upgrade ga. I.v.m. het nog niet verkochte apartement en een werkzoekende partner zal het voorlopig blijven bij 'geen van allen' Maar orienteren blijf ik leuk vinden :)

Ik zag een trailer van ori en damn....dat was wel een groot pluspunt voor de xb1 (ook al is het maar een 2d game) .....maar.....zal vast ook wel een keer op pc komen, en zelfs op 360 al hoewel ik me afvraag of ie dan net zo adembenemend mooi blijft.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:25:
Ik zag een trailer van ori en damn....dat was wel een groot pluspunt voor de xb1 (ook al is het maar een 2d game) .....maar.....zal vast ook wel een keer op pc komen, en zelfs op 360 al hoewel ik me afvraag of ie dan net zo adembenemend mooi blijft.
Volgens mij komt die ook meteen op de PC en de 360 :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, ori ziet er inderdaad erg goed uit! Te koop in de store neem ik aan (al is het nog niet uit als ik het goed begrijp?)?

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11 07:34
ThomasXIV schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:03:
Pff, ori ziet er inderdaad erg goed uit! Te koop in de store neem ik aan (al is het nog niet uit als ik het goed begrijp?)?
Woensdag komt hij uit. Als ik het goed heb voor $19,99

• SpoekGTi
Ligt het trouwens aan mij of worden er veel meer platformers uitgebracht op de One dan op de X360, Ori is ook voor mij (net trailer gekeken) waarschijnlijk wel een instabuy.

Ik mis soms de oude platformers, zou een moord doen voor een recente Earthworm Jim :D

Moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd er meer op betrap dat ik meer op de Wii U zit,maar die pak ik ook makkelijker als de TV bezet is :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Donstil
  • Niet online
Zit je dan op je WiiU terwijl je op de One speelt?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SpoekGTi
Donstil schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:26:
Zit je dan op je WiiU terwijl je op de One speelt?
Nee, maar de gaming equipment staat in de woonkamer en die moet ik delen met vriendinlief en 2 kinderen dus van gamen overdag komt het er bijna niet van en op de Wii u kan je tenminste op de gamepad spelen

Mn communities idee even uitgebreid: http://xbox.uservoice.com...s/7184727-communities-app
Lijkt me wel tof als we met Tweakers iets makkelijker met elkaar in contact kunnen komen en een soort app hebben op de Xbox One. Waar je dus medetweakers kunt vinden, zien wat ze doen en (vooral) ook meedoen.

Ik blijf het muf vinden dat we nu nog steeds afhankelijk zijn van excel-sheets of externe sites om te zien wie welke games speelt en Tweaker is.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 08-03-2015 18:01 ]

Had in de aanbieding Sherlock Holmes Crimes and Punishment gekocht. Best wel een aardig spelletje. Moest lachen toen ik het volgende las:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NgoJ8a8GAKlfTjVUlFpPfk3S/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TmyJohfJ3C8t5rHRDKpTrVmW/medium.png

Daarnaast nog Titanfall gespeeld. Mocht iemand nog Frontier Defense willen spelen. Ik houd me aanbevolen. Mijn gamertag is: VAS taijyn. Het lukt blijkbaar niet om met 3 randoms 5 waves te clearen en 2 medailles te halen... Spelen volgens mij nog best veel nieuwe mensen. Dan krijg je dit soort achterlijke uitslagen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qDK1KeWzYn8wd61Jexm25M1i/medium.png

Oja, de screenshot functie is toch best een toffe functie. En echt goede kwaliteit. :)

Ze mogen in de xbox store (store.xbox.com) trouwens wel een submappen structuur aan brengen. Ik zie 5 keer Battlefield Hardline...

-Preorder
-Normale versie
-Ultimate edition
-2x Deluxe edition

Beetje overdreven :)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2015 18:13 ]

Verwijderd

Kijk eens voor de gein bij add-ons. Staat helemaal vol met song packs van hetzelfde spel. :)

Enige manier om iets te vinden is door te zoeken op een specifiek spel.

Olliolli is overigens vrij leuk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 19:01 ]

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:50:
[...]

Nee, maar de gaming equipment staat in de woonkamer en die moet ik delen met vriendinlief en 2 kinderen dus van gamen overdag komt het er bijna niet van en op de Wii u kan je tenminste op de gamepad spelen
Het was een grapje snappie.
Als in "Zit jij op de WiiU,?ik zit op een bank als ik ga gamen"

Flauw. Ik weet het 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:00:
Kijk eens voor de gein bij add-ons. Staat helemaal vol met song packs van hetzelfde spel. :)

Enige manier om iets te vinden is door te zoeken op een specifiek spel.

Olliolli is overigens vrij leuk.
Dat vind ik nog niet zo heel erg, maar mijn store heeft nog steeds problemen om de laatste-addons goed neer te zetten. Ik zie nog steeds DLC vooraan staan welke al lang uit is. Dying Light, Shadow of Mordor en nog een paar games bevolken de eerste paar. Daarna inderdaad nog wat muziek-DLC die daar ook al maanden staat en dan pas komt er wat er daadwerkelijk nieuw is.

Erg irritant. Bij games gaat het wel goed, maar daar kun je al vrij snel herkennen wat er nieuw is. Bij DLC is dat toch minder. Voor Forza DLC moet ik vaak een item of 50 naar rechts toe eer ik het zie.

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:32
In EA Access is vorige (of die week ervoor) Madden 15 toegevoegd aan de Vault. De afgelopen dagen heerlijk los kunnen gaan in een offline season :P

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:01
Werkt Halo inmiddels goed online na de update?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Mars18 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:39:
Ik kan mer herinneren dat ik ergens gelezen heb dat het nu vrij stabiel zou moeten werken,.. :)

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Ninjetsu NL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Ik kan mer herinneren dat ik ergens gelezen heb dat het nu vrij stabiel zou moeten werken,.. :)
Ja!
Het spel in nu (eindelijk) goed speelbaar.
Het voelt nu 100x beter, vanaf nu kan ik gerust zeggen dat het de topper voor de One is.

Het heeft wel meer dan 100 dagen geduurd, maar nu is het echt genieten.
(artikel met een recap van de eerste 100 dagen: http://teambeyond.net/hal...ollection-100-days-later/ )

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• citruspers
  • Laatst online: 00:17
Mars18 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:39:
Ik vind zelf sneller potjes in splitscreen, heb minder lag, de hitreg is beter en de teams zijn een heel stuk beter in balans.

Er is nog veel mis met MCC, maar deze update was een hele grote stap in de juiste richting.

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

Grr. Wat is Olliolli moeilijk en verslavend. Controls heb ik onder de knie inmiddels. Als je dat hebt, speelt het spel super vloeiend. Dat 'ok nog 1 poging' en dat het dan 3 uur verder is, heeft dit spel onder de knie. Als je van hard to learn, hard to master, frustrerende gameplay houdt is dit een aanrader. :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

What in the actual fuck.... zit l3kker fifa te doen. En ging wel lekker. Ineens sluit spel af en zegt hij fifa heeft een update nodig... dus denk nou druk op cancel want wil verder sp3len. Is de game gewoon g3sloten..... 7(8)7 wat een onzin is dit zeg. Nog nooit in mijn hele leven als gamer heb ik zoiets absurds meegemaakt als verplicht te moeten updaten. Mag hopen dat dit een foutje was want dit is wel echt te bezopen... :F

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ik heb volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat ik tijdens het spelen van een game een verplichte update kreeg. Anderen hier wel ooit last van gehad? Is wel vervelend idd dat zoiets gebeurd.
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:05:
Grr. Wat is Olliolli moeilijk en verslavend. Controls heb ik onder de knie inmiddels. Als je dat hebt, speelt het spel super vloeiend. Dat 'ok nog 1 poging' en dat het dan 3 uur verder is, heeft dit spel onder de knie. Als je van hard to learn, hard to master, frustrerende gameplay houdt is dit een aanrader. :)
Dat had ik altijd met N+ en Trials :)

[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2015 16:32 ]

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Terug na een week vakantie staat er weer een update voor me klaar: 2015mb. Naast de gebruikelijke enorme traagheid van het downloaden van de update heb ik nu het volgende issue: om de 30 seconden zegt hij dat er tijdens de update een fout is opgetreden. Als ik dan op opnieuw proberen klik gaat hij wel verder waar hij gebleven is, maar download hij slechts een paar mb verder. Inmiddels sta ik op 58% en is er nog 844mb te gaan, maar ben er wel een beetje klaar mee.

As we speak gaat hij ook maar weer helemaal opnieuw beginnen en staan we weer op 2%. Meer mensen dit probleem? De internetverbinding werkt volgens mij en de xbox prima. Xbox uit en weer aan zetten lost ook al niets op....

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:22
Beaub schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:43:
Terug na een week vakantie staat er weer een update voor me klaar: 2015mb. Naast de gebruikelijke enorme traagheid van het downloaden van de update heb ik nu het volgende issue: om de 30 seconden zegt hij dat er tijdens de update een fout is opgetreden. Als ik dan op opnieuw proberen klik gaat hij wel verder waar hij gebleven is, maar download hij slechts een paar mb verder. Inmiddels sta ik op 58% en is er nog 844mb te gaan, maar ben er wel een beetje klaar mee.

As we speak gaat hij ook maar weer helemaal opnieuw beginnen en staan we weer op 2%. Meer mensen dit probleem? De internetverbinding werkt volgens mij en de xbox prima. Xbox uit en weer aan zetten lost ook al niets op....
Die update was bij mij ook een ramp. De eerste 2x knalde de update er op zo'n 58% (waar de Xbox toen al 1,5-2 uur mee bezig was) uit.

De 3e keer ging het opeens vrij snel en was de update met een kleine 30 minuten binnen. Ik heb toen in eerste instantie de update gedeclined en deze later alsnog binnen gehaald.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:05:
Zag een video van je ja, ziet er ongelofelijk simpel uit maar dat is het dus blijkbaar niet :P
Wat maakt het zo moeilijk? want in de video zag ik je alleen iedere keer springen en grinden tot je beneden bent.
v8power67 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:06:
What in the actual fuck.... zit l3kker fifa te doen. En ging wel lekker. Ineens sluit spel af en zegt hij fifa heeft een update nodig... dus denk nou druk op cancel want wil verder sp3len. Is de game gewoon g3sloten..... 7(8)7 wat een onzin is dit zeg. Nog nooit in mijn hele leven als gamer heb ik zoiets absurds meegemaakt als verplicht te moeten updaten. Mag hopen dat dit een foutje was want dit is wel echt te bezopen... :F
Dit is een bekend probleem met Fifa, Destiny heeft daar ook zo'n handje van :|

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 09-03-2015 18:02 ]

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Zag een video van je ja, ziet er ongelofelijk simpel uit maar dat is het dus blijkbaar niet :P
Wat maakt het zo moeilijk? want in de video zag ik je alleen iedere keer springen en grinden tot je beneden bent.
Dat was mijn 1e vette combo toen ik het een beetje begon te snappen. :)

Spel is zeker simpel. Je gebruikt maar 4 knoppen waarvan er 2 voor spins zijn. Alles gaat zo een beetje met A en LS. Alles draait om timing (om snelheid en combos te houden) en de juiste snelheid (als je te vlug gaat flikker je zo tussen 2 grindrails in). Zoals veel simpele games is de gameplay echter verre van simpel. Als er een demo is zou ik hem zeker checken. :)

Edit: Moet nog een combo van 2,5 miljoen doen voor een challenge. Zal daar ook ffekes een filmpje van maken. :) (Tenminste als me dat lukt.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2015 18:09 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

na paar weken de Xbox One niet te hebben gebruikt kan ik geen enkele game starten zonder een update die heel je schijf op eet als een bami schijfje.

Console gamers zeurde altijd over PC gamers die de ene update naar de andere moesten installeren.
blijkbaar moet dat nu ook op de Consoles.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb ook niet elke dag m'n xbox one aan (dan gaat ie van de stroom af) Zodra ik em aandoe is het bidden dat de game die ik wil spelen niet een update heeft klaarstaan :p ook vervelend: wifi maakt dan ook geen verbinding meer sinds kort, komt wellicht door de vorige update?

(als je offline bent dan herkent m'n xbox de games van externe HD ook niet meer - tenminste dat is bij mij zo. Dat heeft me flink wat tijd/frustratie gekost van het weekend :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Heeft iemand de update van xenoverse al binnen? Kreeg afgelopen dagen melding dat ik de game moest updaten, maar er was helemaal geen update, kan nog steeds niet online. :/

• Yonix
  • Registratie: April 2004
SinergyX schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:44:
Heeft iemand de update van xenoverse al binnen? Kreeg afgelopen dagen melding dat ik de game moest updaten, maar er was helemaal geen update, kan nog steeds niet online. :/
Same here. :s

Bandai Namco moet echt zijn zaakjes op orde gaan krijgen, want het spel is inmiddels twee weken uit en wordt nog steeds geteisterd door problemen met het multiplayer-gedeelte en dat is jammer, want het is een geweldig spel!

Voorlopig vermaak ik mij nog met het offline-gedeelte, maar ik zou het wel leuk vinden om eens een keer met een andere speler een Parallel Quest te kunnen doen - die soms echt een b*tch kunnen zijn als je ze alleen met NPC's kunt doen. :(

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:46
Verdikkeme! Ori komt net uit als ik voor het werk naar the US ben ;( 2 weken wachten voordat ik eraan kan beginnen ;(
Hmzz, mijn xbox doet raar de laatste tijd als ik hem af wil sluiten. Als ik hem afsluit blijft het xbox logo soms echt onwijs knipperen, waardoor ik hem eigenlijk maar van de stroom haal. Herkenbaar voor iemand?

Wellicht keer goed om eens een keer een factory reset doet.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
uchiha tijntje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:32:
Hmzz, mijn xbox doet raar de laatste tijd als ik hem af wil sluiten. Als ik hem afsluit blijft het xbox logo soms echt onwijs knipperen, waardoor ik hem eigenlijk maar van de stroom haal. Herkenbaar voor iemand?

Wellicht keer goed om eens een keer een factory reset doet.
Ik had een tijd terug hetzelfde probleem, maar heb daar sinds een aantal dagen geen last meer van. Ik moet erbij zeggen dat ik wel deelneem aan het preview programma, dus het zou zomaar door een update opgelost kunnen zijn.
Sinds vanavond het ik last van het probleem dat de Xbox One niet uit wil gaan nadat ik de console uit heb gezet via: Xbox Controller > Xbox Guide Button > Turn Off Xbox. Instant On staat aan, as usual, maar nu blijft de controller aan en blijft het Xbox-logo op de console oplichten (als een hartslag, pulsing).

Daarnet heb ik de Xbox-knop op de console 10 seconden ingedrukt moeten houden om hem af te sluiten. Ook een restart helpt niet. :S Iets te maken met de/een nieuwe update?

[ Voor 27% gewijzigd door Yonix op 09-03-2015 22:39 ]

Heb ik ook soms.
Waarschijnlijk is hij dan een update aan het binnenhalen / gegevens naar de cloud aan het uploaden.
Na verloop van tijd (soms pas na half uur) schakelt hij toch uit.
Misschien zijn er dan toevallig net wat serverproblemen of zo dat het soms wat langer duurt :?

Ah dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Zal de volgende keer meer geduld tonen :P

Nog veel mensen die hier Destiny spelen?

Zag net dit voorbij komen:

http://www.polygon.com/20...073/destiny-crota-no-guns

Dan heb je toch nog best een uitdaging te gaan als developer... :P Dacht eigenlijk dat het onmogelijk was om een raid in je eentje te completen? Vault of Glass moest je met minimaal een x aantal personen zijn vanwege de relics en portals en dergelijke. Dat is met Crota dus niet het geval?

[ Voor 81% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2015 23:12 ]

• Jaguar645
Kijk enorm uit naar de game. Genoten van de vorige deeltjes. De Collectors Edition heb ik ook al vanaf dag 1 op de preorder staan :P

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
Multiplayer bots in halo master chief collection?

Ik heb mijn eerste xbox one in huis gehaald en ben toch wel benieuwd naar Halo maar heb geen xbox live gold. Dus ik vraag me af of ik ook de maps kan spelen met bots?

De xbox heb ik in huis gehaald naast de ps4 voor Forza en Forza horizon bevalt goed!
Wel valt mij op dat je voortdurend gewezen wordt op DLC. Wellicht dat ik die kan kopen als er een prijsverlaging is.

Is er trouwens een soort blog waar je de laatste prijsverlagingen kan bijhouden? (zoals playstation blog)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:45
uchiha tijntje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:30:
Ik heb volgens mij nog niet eerder meegemaakt dat ik tijdens het spelen van een game een verplichte update kreeg. Anderen hier wel ooit last van gehad? Is wel vervelend idd dat zoiets gebeurd.
Heb het ook een keer gehad, weet alleen effe niet welke game. Maar opeens moest ik een update downloaden, dat had ook bij het opstarten van de game aangegeven kunnen worden.

Gisteren eindelijk Plants vs Zombies opgestart. Wat een heerlijke game is dat _/-\o_

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Ori and the Blind Forest krijgt echt goede reviews.

Metacritic van 89 :)

• Jaguar645
Heb het vorig jaar een half uurtje gespeeld op de GamesCom en was er direct al verliefd op O+ Het voelde toen gelijk al erg goed aan dus alleen maar mooi om te horen dat hij ook goed scored :)

• citruspers
  • Laatst online: 00:17
dorus2828 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:02:
Multiplayer bots in halo master chief collection?

Ik heb mijn eerste xbox one in huis gehaald en ben toch wel benieuwd naar Halo maar heb geen xbox live gold. Dus ik vraag me af of ik ook de maps kan spelen met bots?

De xbox heb ik in huis gehaald naast de ps4 voor Forza en Forza horizon bevalt goed!
Wel valt mij op dat je voortdurend gewezen wordt op DLC. Wellicht dat ik die kan kopen als er een prijsverlaging is.

Is er trouwens een soort blog waar je de laatste prijsverlagingen kan bijhouden? (zoals playstation blog)
De multiplayer heeft geen bots, maar je kan natuurlijk wel alle campaigns en spartan ops spelen (de latere heeft minder verhaal en doet meer denken aan spelen tegen bots). Firefight (horde/wave modus met bots) zit er helaas (nog) niet in.

I'm a photographer, not a terrorist

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:56:
Ori and the Blind Forest krijgt echt goede reviews.

Metacritic van 89 :)
Weten we eigenlijk hoeveel hij gaat kosten? Ik moet nog Halo en AC:U uitspelen, maar daarna is er wrs niets tot Forza 6 (september) dat me echt interesseert

[ Voor 19% gewijzigd door X-Fighter op 10-03-2015 09:40 ]

• Jaguar645
X-Fighter schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:39:
[...]

Weten we eigenlijk hoeveel hij gaat kosten? Ik moet nog Halo en AC:U uitspelen, maar daarna is er wrs niets tot Forza 6 (september) dat me echt interesseert
$19.99, gok dus iets van €20 ook
Pagina: 1 ... 116 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!