Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

ourplayground schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:16:
Net de level castle rock gespeeld in Rayman legends.... ge-wel-dig... Misschien heb ik rare humor maar heb erg gelachen!
Heb gisteren ook dat level gespeeld, was positief verrast!
Rayman is inderdaad echt lachen.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• predacore

predacore

@TychoV

uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:58:
Ik zag dat Giana's Sisters in de aanbieding is.

Aan iedereen het advies: KOPEN.

Enerzijds omdat het een geweldig toffe platformer is. :)
Anderzijds omdat het zorgt dat de game een nog hogere trueachievements ratio krijgt >:)

Daarnaast komt over 2 dagen White Night uit. De stijl is echt cool. Hopelijk is de gameplay ook leuk.

Verder starten volgens mij vandaag de presentaties door MS over DX12. Zal waarschijnlijk met name over PC gaan, maar wellicht ook interessant voor X1.
Ik zie op xbox.com geen aanbieding (USA). Kijk er misschien overheen, maar hij staat er gewoon nog voor $14,99.
Welke prijs zie jij daar staan dan?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

nexhil

BAM!

gisteren zo'n lekker doelpunt met Fifa 15:
http://xboxclips.com/nexh...59-4bf8-9942-5c3d1b6b0a49
predacore schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Ik zie op xbox.com geen aanbieding (USA). Kijk er misschien overheen, maar hij staat er gewoon nog voor $14,99.
Ik dacht dat die in de aanbieding was. Staat in ieder geval wel op majornelson.com. Ik kan het helaas niet zo controleren omdat ik hem al gekocht heb.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Op de NLse xbox.com is ie €7,50 dus daar is ie 100% zeker in de aanbieding.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-11 12:59
je moet ingelogd zijn om de aanbieding te zien

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Het bestond al eerder, maar was toen weer weg. Was een glitch in de matrix waarbij mensen zonder een console te hebben een nieuwe konden verkrijgen.
Dat lijkt me sterk, ze kijken (vragen) naar je xbox live naam en naar de status van je apparaten en garantie.
Blijkbaar zagen ze ook dat er een claim gedaan kon worden via mijn CC en kreeg ik die omruil mogelijkheid aangeboden. In de followup mail kreeg ik tevens 14 dagen de tijd om mijn oude Kinect terug te sturen, ik mag eerst de nieuwe Kinect testen om zeker te zijn dat het probleem in de oude Kinect zit.
Winkiller schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:27:
[...]

Dat lijkt me sterk, ze kijken (vragen) naar je xbox live naam en naar de status van je apparaten en garantie.
Blijkbaar zagen ze ook dat er een claim gedaan kon worden via mijn CC en kreeg ik die omruil mogelijkheid aangeboden. In de followup mail kreeg ik tevens 14 dagen de tijd om mijn oude Kinect terug te sturen, ik mag eerst de nieuwe Kinect testen om zeker te zijn dat het probleem in de oude Kinect zit.
Mag ik vragen welk nummer je daarvoor gebeld hebt ?
Zou dit ook graag met mijn Xbox willen doen op deze manier, 2 weken zonder console zit ik niet echt op te wachten, dus dit zou een mooie oplossing zijn :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:29:
[...]

Mag ik vragen welk nummer je daarvoor gebeld hebt ?
Zou dit ook graag met mijn Xbox willen doen op deze manier, 2 weken zonder console zit ik niet echt op te wachten, dus dit zou een mooie oplossing zijn :)
Natuurlijk: 0800 023 3894
https://support.xbox.com/nl-NL/request-call?service=xbox-one&category=system&issue=warranties-and-repair&ccfissue=&ewt=0&navlistpath=NavigationList&preferedLocale=nl-NL&siteId=xbox-prod&#main
Optie: Bel ons rechtstreeks.

Verwijderd

[...]

Klopt hij stond gisteren op de US site voor $7,50, heb hem ook gekocht 8)
Thanks !
Krijg binnen 3 dagen een vervangende console opgestuurd en heb dan 14 dagen de tijd om de defecte console op te sturen.
Word € 430,- op de CC gereserveerd voor het geval je de console niet terugstuurt.
Nieuwe console word geleverd incl blanco doos en verzendetiket om de console op te sturen.
Medewerker belt mij maandag nog even terug om te informeren of dit de problemen verholpen heeft, allemaal erg netjes geregeld ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
justifire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:15:
[...]

Thanks !
Krijg binnen 3 dagen een vervangende console opgestuurd en heb dan 14 dagen de tijd om de defecte console op te sturen.
Word € 430,- op de CC gereserveerd voor het geval je de console niet terugstuurt.
Nieuwe console word geleverd incl blanco doos en verzendetiket om de console op te sturen.
Medewerker belt mij maandag nog even terug om te informeren of dit de problemen verholpen heeft, allemaal erg netjes geregeld ! _/-\o_
Woot *O*

Dit ga ik dan ook mooi doen voor mijn zoemende power-brick! Thanks mannen! :*)

• Willybubba
  • Laatst online: 07:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Yes! Er komt een stand alone prequel op Wolfenstein: The New Order, namelijk Wolfenstein: The Old Blood! Release 5 mei :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Winkiller schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:27:
[...]

Mja maar ik zeg al: dat zat eerst dus fout en ook werd er niets met een CC gedaan. Dat ging gewoon op de blauwe ogen geloven dat ze een console die kant op stuurden, maar dat gebeurde dus nooit. En daar is heftig misbruik van gemaakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Willybubba schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:58:
Yes! Er komt een stand alone prequel op Wolfenstein: The New Order, namelijk Wolfenstein: The Old Blood! Release 5 mei :D
En maar 15 euro! zeer nice.

Edit, ik zie nu 20$, dus waarschijnlijk 20 euro. Nog steeds meteen kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Xgar op 04-03-2015 17:15 ]

Willybubba schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:58:
Cool! The New Order was echt een leuke game :).

Benieuwd hoe lang die is en hoeveel die gaat kosten.. Zie mijn bovenbuurman :)
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:49:
[...]

Klopt hij stond gisteren op de US site voor $7,50, heb hem ook gekocht 8)
d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2015 17:16 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Thanks !
Dat is wel ideaal :o
Mijn harde schijf maakt een beetje een tik geluid, maar wil eigenlijk mijn xbox niet kwijt, dus dit zou een goede oplossing zijn :)
Zitten er trouwens geen extra kosten aan verbonden? Kan me herinneren dat wanneer je je 360 ter reparatie aanbood via de telefoon dat er extra kosten waren.

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Thanks !
:) Ja inderdaad netjes en het verloop is precies als bij mij, zoiets verwacht je eigenlijk niet. Ik heb een nare ervaring met een xbox 360 reparatie, maar hoe het nu afgehandeld wordt met mijn Kinect voor de XB1 maakt inderdaad een hoop goed. :Y

Ik wordt nog eens net zo happy met Microsoft als TheVmaster. 8)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Mja maar ik zeg al: dat zat eerst dus fout en ook werd er niets met een CC gedaan. Dat ging gewoon op de blauwe ogen geloven dat ze een console die kant op stuurden, maar dat gebeurde dus nooit. En daar is heftig misbruik van gemaakt.
Ik kan het maar moeilijk geloven, Microsoft die zo'n enorme steek laat vallen. :N
Ereaser schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Dat is wel ideaal :o
Mijn harde schijf maakt een beetje een tik geluid, maar wil eigenlijk mijn xbox niet kwijt, dus dit zou een goede oplossing zijn :)
Zitten er trouwens geen extra kosten aan verbonden? Kan me herinneren dat wanneer je je 360 ter reparatie aanbood via de telefoon dat er extra kosten waren.
Ik had dit vorig jaar een keer geprobeerd, toen kreeg ik nog wel te horen dat ik eerst de console moet opsturen en dan pas een nieuwe krijg. Als dit dit jaar veranderd is, misschien toch maar eens gaan bellen, mijn geval is het dus de fan en die blijkt dus niet zo makkelijk aftermarket te vervangen te zijn (afwijkende pin en duct). Ik hoor nu zelfs m'n XBO over het geluid van mijn PC, dat is best bizar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Winkiller schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:20:
[...]

Ik kan het maar moeilijk geloven, Microsoft die zo'n enorme steek laat vallen. :N
Ja ik ook niet, maar dat doet niets af aan het feit dat het wel gebeurde. Het zal ermee te maken hebben gehad dat ie hier nog niet officieel uit was en er dus ook eigenlijk nog niets was uitgerold, waardoor de support wat gebrekkig was. Maar goed, het is gefixed dus doet er niet meer toe ;)

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb wel wat teweeg gebracht hier...lachen met jullie. :+
Help mijn xbox one is eigenlijk stuk maar hij mag de deur niet uit voordat ik een nieuwe heb. >:)

[ Voor 63% gewijzigd door Winkiller op 04-03-2015 17:50 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 18:46
Tomba schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:35:
[...]

Ik heb The Amazing Spiderman 1 op mijn 360 gespeeld en heb er enorm van genoten. Een soort GTA meets Spidey, lekker rondslingeren en crime fighten afgewisseld met wat verhaalsmissies spelen. YMMV though.
Tja, na het bericht van Martinspire ben ik wel bang dat het spel mij uiteindelijk gaat vervelen i.v.m. het hoge gehalte van herhaling. Echter, het is wel zo'n spel waarmee je even snel 20-30 minuten vult door bijv. leuk te gaan webslingen. :) Nu is € 26,- ook niet zo'n groot bedrag, maar ik heb ook nog Sunset Overdrive en Xenoverse liggen - en aan de laatsgenoemde besteed ik nu best wat uurtjes gameplay. Hoe lang duurt zo'n Gold-actie meestal?

Trouwens, vandaag nog twee toffe momenten meegemaakt in Dragon Ball: Xenoverse die toch wel het delen waard zijn. Check Post hier je gameplay filmpjes! - Deel #1 voor de beelden. _/-\o_ :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 04-03-2015 18:37 ]

Als je D4 niet hebt gespeeld snap je er niets van. Als je het wel gespeeld hebt is het een erg tof filmpje :D

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2015 18:44 ]

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:36:
[...]

Hoe lang duurt zo'n Gold-actie meestal?
Weekje. Van dinsdag toch dinsdag als ik me niet vergis.

----------
Cool nieuws mbt Wolfenstein. New Order was echt erg tof!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 18:46
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:09:
[...]

Weekje. Van dinsdag toch dinsdag als ik me niet vergis.

----------
Cool nieuws mbt Wolfenstein. New Order was echt erg tof!
Top, dat geeft mij nog even wat bedenktijd. :)
Liveblog van Xbox bij GDC: http://www.windowscentral...evelopers-conference-2015
Live - Xbox at Game Developers Conference 2015
Windows Central is here in sunny San Francisco where Microsoft is set to take the stage at 2pm ET (11 am PT / 7 pm GST) for GDC 2015!

Head of Xbox Phil Spencer will host the presentation about developing games across the Microsoft ecosystem – from Windows 10 PCs to Xbox One consoles. In other words, this should be some exciting stuff!

The session will not be streamed, although Microsoft will later post it online on Xbox Live, YouTube, Channel 9, and on Xbox Wire. For now, tune into our live blog below to get the news as it happens!
Al gaat het mogelijk meer om PC en DirectX

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 22:30
Jammer van geen livestream. Ben benieuwd wat DX12 met de One gaat doen.
Wel interessante zaken:

Cross platform gaming is going to include cross-buy as well.

Developers will submit their apps and games into one store. This store includes Xbox One as well.

http://www.windowscentral...evelopers-conference-2015

uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:21:
Wel interessante zaken:

Cross platform gaming is going to include cross-buy as well.

Developers will submit their apps and games into one store. This store includes Xbox One as well.

http://www.windowscentral...evelopers-conference-2015
Als voorbeeld, Pinball FX2, heb je deze op de Xbox One kan je hem "gratis" spelen op een Windows 10 device.

Cogitationis poenam nemo patitur

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 18:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

Maar is dit voor de kleinere games dus een pinball. Of gaan ze dit ook doen met de grote games ??
Want 1x cod kopen en op 2 devices kunnen spelen zou gaaf zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 04-03-2015 20:26 . Reden: typo ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ik denk dat dit met name voor kleinere games en Microsoft Studio games zal zijn.

Het zou niet logisch zijn om bijv. een CoD op de PC te kopen en deze ook op de X1 te kunnen spelen.

uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:29:
Ik denk dat dit met name voor kleinere games en Microsoft Studio games zal zijn.

Het zou niet logisch zijn om bijv. een CoD op de PC te kopen en deze ook op de X1 te kunnen spelen.
Tenzij ze echt de markt op zijn kop willen gaan zetten.... ;)
Ik zie de logica ook niet 123.... maar ik weet wel dat je enorm veel goodwill kweekt als je na zo'n systeem op weet te tuigen.

Nu lees ik dit!

DirectX 12 adds a 20% gpu boost to the Xbox One

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 04-03-2015 20:32 ]

• v8power67

v8power67

Okee jammer. Dan is het gewoon een beetje zoals ps3/ps4/psvita crossplay. Niets nieuws dus, alleen is het nu met pc.
Had echt baanbrekend geweest.

• Silversin
"DirectX 12 also brings big performance improvements across both CPU and GPU. Up to 50 percent CPU usage improvements. "

Een bepaalde pro Sony site is in full meltdown over die 20% =P

• v8power67

v8power67

Als ze bv een regel stellen dat het alleen van x1 naar pc is dst jr dus altijd hoofdprijs betaald voor de game, dan is het zo gek nog niet. 60 euro voor 2x zelfde game.

En over die 20% en 50% ten eerste eerst zien dan geloven. En tov de ps4 zal verschil echt niet ineens teruglopen want sony is 100% ook bezig met updates van hun drivers etc.
Maar zou mooi zijn als de x1 nu eens 1080p in elke game zou kunnen trekken.

Silversin schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:40:
"DirectX 12 also brings big performance improvements across both CPU and GPU. Up to 50 percent CPU usage improvements. "

Een bepaalde pro Sony site is in full meltdown over die 20% =P
Dat van 50% zie ik niet voorbij komen voor CPU, maar 20% van GPU wel in de liveblog?

Crossplay tussen X1 en PC wordt echt wel groot voor MS. Ook al ben ik totaal geen PC player, ik ben er wel blij mee, met name voor kleinere games. Voor triple A games vind ik het minder boeiend, aangezien er toch vaak een voldoende playerbase is, maar voor kleinere games kan dit wel veel uitmaken. Daarnaast toch wat vrienden die geen X1 hebben, maar wel een PC, waardoor je nu eigenlijk niet met elkaar kunt gamen.

• v8power67

v8power67

Hmmm hij zegt nu meeste first party games op beide platformen...
Forza eindelijk op de pc ??
Als dat zo is dan gaat x1 de deur uit en komt de pc beneden te staan.
Maar das wishfull thinking vrees ik..

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:51:
Hahahaha, jij doet er ook echt alles aan he...

Overigens, de Xbox One controllers kan je straks op je PC gebruiken, waarschijnlijk d.m.v. een soort van USB ontvanger.

• Silversin
Martinspire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:46:
[...]

Dat van 50% zie ik niet voorbij komen voor CPU, maar 20% van GPU wel in de liveblog?
Stond in de liveblog van Geekwire.
v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:51:
Gezien je de laatste Forza's toch niets vind kun je beter nu al je X1 verkopen. Levert meer op dan over een jaar ;)

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:52:
[...]

Overigens, de Xbox One controllers kan je straks op je PC gebruiken, waarschijnlijk d.m.v. een soort van USB ontvanger.
Waar slaat je eerste zin op ??
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:54:
[...]

Gezien je de laatste Forza's toch niets vind kun je beter nu al je X1 verkopen. Levert meer op dan over een jaar ;)
Owh ja was weer vergeten dat je in dit forum alleen pro xbox en pro xbox games mag zijn om te posten...
Is al de zoveelste keer dat je dit zegt beetje flauw of niet ??
Speel forza 5 en horizon 2 laatste tijd best vaak. Was zelfs paar weeken dat de ps4 niet meer aanging en ik alleen op x1 zat.
Maar als ik dalijk first party kan spelen op mn huidige pc dan zie ik geen reden mijn x1 te houden inderdaad. is dat zo gek dan ??

[ Voor 50% gewijzigd door v8power67 op 04-03-2015 20:59 . Reden: typos ]

Dat is niet zo moeilijk te raden lijkt me?
En waarom gebruik je bijna altijd meer dan 1 vraagteken of uitroepteken?

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:55:
[...]

Waar slaat je eerste zin op ??
Op iets wat jij schreef...... :o :+
sarcasme noemen ze dat, is soms best leuk. Maar vat het vooral niet persoonlijk op, zo bedoel ik dat natuurlijk niet. :D

Terug naar het topic! Er zijn best leuke dingen bekend geworden, voor mij persoonlijk ben ik blij met het feit dat Direct X 12 echt een performance verbetering gaat geven. Als dit nu 15% of juist 40% is doet er feitelijk niet toe. De developers van sommige games hebben aangegeven dat ze nu (ook door onkundig programmeren) niet 1080p kunnen behalen. Dat moet met minimaal 15% prestatie winst geen probleem meer zijn.

• v8power67

v8power67

Dacht dat resoluties niet uitmaakte, je zag verschil toch niet :+

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:03:
Doe je ook niet, maar meer is altijd beter, al is het maar psychisch.

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:55:
[...]
Owh ja was weer vergeten dat je in dit forum alleen pro xbox en pro xbox games mag zijn om te posten...
Is al de zoveelste keer dat je dit zegt beetje flauw of niet ??
Speel forza 5 en horizon 2 laatste tijd best vaak. Was zelfs paar weeken dat de ps4 niet meer aanging en ik alleen op x1 zat.
Maar als ik dalijk first party kan spelen op mn huidige pc dan zie ik geen reden mijn x1 te houden inderdaad. is dat zo gek dan ??
Nee hoor, kritisch zijn mag altijd. Ik vroeg me gewoon alleen echt af waarom je je X1 nog houdt, aangezien je er nu nog meer voor terugkrijgt dan bijvoorbeeld over een jaar :) Het is inderdaad niet de 1e keer dat ik dat vraag. Blijkbaar kom je op mij niet over als een tevreden gebruiker.

Je hebt diverse malen aangegeven Forza 5 en Horizon 2 niets te vinden. Op basis van die opmerkingen nam ik aan dat je die ook niet meer speelde en dus geen reden meer hebt om een X1 te hebben. Blijkbaar dus nog wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2015 21:09 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:03:
Maakt voor de doorsnee gebruiker ook geen drol uit, het is alleen gehyped door fanboys.
Daarnaast blijf ik erbij dat ook voor alle spellen van de PS4 1080p/60Hz een illusie zal zijn. Ja er zullen wel spellen zijn die dat halen net als een paar op de One, maar met alle pracht en praal kan je dat gewoon vergeten (of ze moeten truucjes uithalen zoals op The Order). En natuurlijk zal het op de XO altijd een stapje minder zijn. Maar ik lig niet wakker van 1080p/60Hz of 1080p30Hz. Het verschil is namelijk niet zo groot als veel mensen je doen willen geloven.
Op het moment beleef ik meer plezier aan mijn XO als aan mijn PS4 (heb ik nog maar 2 gekochte spellen voor) en daar gaat het uiteindelijk om.
uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:08:
[...]

Je hebt diverse malen aangegeven Forza 5 en Horizon 2 niets te vinden. Op basis van die opmerkingen nam ik aan dat je die ook niet meer speelde en dus geen reden meer hebt om een X1 te hebben. Blijkbaar dus nog wel :)
Heb ik al eens aangegeven waarom ik mijn XBox One heb?
Ik kom op Xbox Live namelijk alleen maar leuke mensen tegen, echt mannen (en vrouwen) waar je veel plezier mee kan hebben. Biertje hier, schuine grap daar...
Heerlijk, ik hou er van.... ;)

Je kan trouwens (in algemeenheid) niet zeggen dat MS het laatste jaar niet naar hun klanten luistert, denk aan de functionaliteit die we door o.a. het preview programma in de Xbox One extra hebben gekregen, maar ook de kant waar het met het product heen wil, Windows 10 apps, crosplay ondersteuning enz enz.
Ik ken bedrijven die echt minder naar hun klanten luisteren..

• v8power67

v8power67

Owh ik ben me 100% bewust dat de ps4 niet veel meer is dan de x1. En dat beide 1080p/60 alleen met veel opofferingen zal gebeuren.
Maar ging mij meer om de vele m3nsen die riepen dat verschil tussen de 2 niets uitmaakte want lagere resos etc zag je niet. En die nu hard roepen kijk eens meer kracht dus 1080p mogelijk...
Beetje tegenstrijdig vind ik.

Maar heb beide consoles en moet eerlijk bekennen speel vaker op de x1 omdat de forza games lekker lage instap hebben om snel effe wat te doen. Heb niet zovaak meer zin in uren ergens induiken.

Vind alleen de os zelf en de menus etc nog steeds niet prettig maar er is mee te leven.
Zeker als ze nu eens muziek speler op achtergrond zoals x360 erin verwerken dat is toch wel heel bizar dat gesnapt moeten hpuden van mediaspeler...

• harrytasker
  • Niet online
d:)b
Bullet NL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:14:
[...]

Heb ik al eens aangegeven waarom ik mijn XBox One heb?
Ik kom op Xbox Live namelijk alleen maar leuke mensen tegen, echt mannen (en vrouwen) waar je veel plezier mee kan hebben. Biertje hier, schuine grap daar...
Heerlijk, ik hou er van.... ;)

Je kan trouwens (in algemeenheid) niet zeggen dat MS het laatste jaar niet naar hun klanten luistert, denk aan de functionaliteit die we door o.a. het preview programma in de Xbox One extra hebben gekregen, maar ook de kant waar het met het product heen wil, Windows 10 apps, crosplay ondersteuning enz enz.
Ik ken bedrijven die echt minder naar hun klanten luisteren..

• v8power67

v8power67

DirectX 12: DirectX 12 enables PC developers to have a new level of power and control and is a single API developers can access across Windows devices. As shown with Fable Legends running on Unreal Engine 4, there has been a 20% improvement in performance. And as announced today, Epic is creating Unreal Tournament using Unreal Engine 4 running on DirectX 12, which sets a new bar for visual fidelity in PC gaming.
http://news.xbox.com/2015/03/xbox-gdc-2015

Blijkbaar een miscommunicatie maar de 20% was dus pc.
Wordt nergens x1 genoemd zover ik begrepen heb.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 04-03-2015 21:27 ]

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:18:
Owh ik ben me 100% bewust dat de ps4 niet veel meer is dan de x1. En dat beide 1080p/60 alleen met veel opofferingen zal gebeuren.
Maar ging mij meer om de vele m3nsen die riepen dat verschil tussen de 2 niets uitmaakte want lagere resos etc zag je niet. En die nu hard roepen kijk eens meer kracht dus 1080p mogelijk...

Maar heb beide consoles en moet eerlijk bekennen speel vaker op de x1 omdat de forza games lekker lage instap hebben om snel effe wat te doen. Heb niet zovaak meer zin in uren ergens induiken.

Vind alleen de os zelf en de menus etc nog steeds niet prettig maar er is mee te leven.
Zeker als ze nu eens muziek speler op achtergrond zoals x360 erin verwerken dat is toch wel heel bizar dat gesnapt moeten hpuden van mediaspeler...
Liefst heb ik zelf dat ze eventuele extra performance steken in nog meer OD'd in een Sunset Overdrive, nog 'zwaardere' physics in een Forza Motorsport of lightning in een horror adventure spel of andere zaken in andere spellen die echt invloed hebben op de gameplay of ervaring in plaats van enkel meer pixels, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Edit:

Later vandaag is er een presentatie over DX12. Dat zal voornamelijk een technische presentatie zijn waar ik vast geen verstand van heb :P

DirectX12 enables next generation games to deliver better performance with greater flexibility and control. This technical session goes deep into the DirectX12 APIs you can use to reduce CPU rendering overhead, manage GPU resource usage more efficiently, and express the most cutting-edge 3D graphics.

Na die presentatie zullen we (iig de technische mensen onder ons :P) wel wat wijzer worden.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2015 21:38 ]

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:18:
Aha, je doelt o.a. op mij....
Nogmaals, het verschil tussen de XBox en PS4 zie je niet, tenzij je direct naast elkaar zet tijdens het gamen. maar ook dan is het verschil zo klein dat het qua spelbeleving geen bal uit maakt.

Dat ik heb aangegeven dat een performance boost mooi is heeft ook geen drol met het vergelijk met een PS4 te maken. Ik bedoel het op een manier dat het mooi voor de XBox One eigenaren is dat er op een relatief gemakkelijke manier mooiere games kunnen worden uitgebracht. Kijk naar de vorige generatie, de games die in het begin van de XBox 360 zijn uitgebracht konden grafisch niet in de schaduw staan van de games die onlangs zijn uitgebracht.
Kijk, je maakt hier duidelijk dat Forza gewoon een vermakelijke racegame is, een die in mijn beleving nog geen gelijkwaardige tegenhanger heeft. (op welke console dan ook).
Ik heb totaal geen probleem met de menu's natuurlijk is het ff wennen als je van een ander platform komt, maar nogmaals, met het OS is niets mis.

De muziekspeler tijdens gamen mis ik niet, heb dat nog nooit gebruikt.

• v8power67

v8power67

Ja ik geef toe dat forza leuk is idd. Maar ik blijf gt6 beter vinden qua game dan forza 5. Alleen de graphics en vele fps dips zorgen ervoor dat ik net iets liever fm5 doe want die heeft dat niet/minder.

Hiervoor kwam ik van een x360 en ps3. Dus die korte tijd alleen ps4 heeft het niet verpest voor mr. Ik zou echt willen dat ze wat meer naar x360 keken en dat verbeterde(dan wel voor het metro systeem op x360 want sindsdien is het bagger op x360).
Maar smaken verschill3n uiteraard.
Gelukkig ben ik niet de enige want iedereen die hier op de x1 gaat spelen bij mij thuis klaagt erover.

En ja over performance verhaal zoals ik hierboven gepost heb heeft ms blijkbaar weer gebludert in de communicatie.
Was dus 20% verbetering op pc en met maar 1 game/engine.
Kan me herineren dat phil spencer zelf al aangaf toen dx12 net bekend werd dat het voor de x1 niet heel veel veranderde.
Dit omdat ze al heel anders werken met een console dan een pc.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:36
Ben ik de enige die blij is met Elite naar de X0?
Ik balde flink van de ps4 No mans sky, maar dat hoeft nu niet meer ;).

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:44:
heeft ms blijkbaar weer gebludert in de communicatie.
Mensen in glazen huizen...
En ja over performance verhaal zoals ik hierboven gepost heb heeft ms blijkbaar weer gebludert in de communicatie.
Was dus 20% verbetering op pc en met maar 1 game/engine.
Kan me herineren dat phil spencer zelf al aangaf toen dx12 net bekend werd dat het voor de x1 niet heel veel veranderde.
Dit omdat ze al heel anders werken met een console dan een pc.
Yep, DX12 kan je zien als optimalisatiesoftware, iets wat op 1000-den verschillende desktopsystemen die windows draaien een flinke boost kan geven aan de prestaties.
Aangezien de Xbox One zijn eigen toegesneden OS heeft, heeft dat DX12 nauwelijks invloed op de prestaties, programmeurs kunnen al direct 'op het metaal' programmeren.
Wel zullen we nieuwe grafische features kunnen verwachten in games.

Wat betreft 1080p verhaal, ik lig er niet wakker van, maar geef zeker de voorkeur aan 1080p boven bijv. 900 of 720p
Imho onzin om te zeggen dat je dat verschil niet ziet, het is veel rustiger aan je ogen doordat je veel minder alliassing hebt.
En als het niet uit zou maken, waarom kopen we dan massaal HD(-ready) televisies ?

• Silversin
Trouwens, mensen, tweakers. Shovelknight komt naar de X1!!!!!1!één!!one! :9~

Geniaal spel is dat.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
.

Hiervoor kwam ik van een x360 en ps3. Dus die korte tijd alleen ps4 heeft het niet verpest voor mr. Ik zou echt willen dat ze wat meer naar x360 keken en dat verbeterde(dan wel voor het metro systeem op x360 want sindsdien is het bagger op x360).
Maar smaken verschill3n uiteraard.
Gelukkig ben ik niet de enige want iedereen die hier op de x1 gaat spelen bij mij thuis klaagt erover.
Tja ik vind het menu van de PS4 weer ontiegelijk lelijk en ouderwets eruit zien. Doet mij erg denken aan het saaie IOS-interface van Apple. Agja, ieder zo zijn voorkeur :)

Om weer ontopic te komen, kan echt niet wachten tot ori and the blind forest uit komt! Eindelijk weer eens een console game die ik erg graag wil spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 04-03-2015 23:18 ]

justifire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:02:
Wat betreft 1080p verhaal, ik lig er niet wakker van, maar geef zeker de voorkeur aan 1080p boven bijv. 900 of 720p
Imho onzin om te zeggen dat je dat verschil niet ziet, het is veel rustiger aan je ogen doordat je veel minder alliassing hebt.
En als het niet uit zou maken, waarom kopen we dan massaal HD(-ready) televisies ?
Net zoveel dat het uitmaakt dat mensen 4K televisies gaan kopen en nog steeds HD (!!!!) zenders kijken in een whoopin 1080i resolutie, maar zich helemaal gek fappen op die paar 4K uitzendingen die er te vinden zijn.

Ik heb ook lang nagedacht om hogere resolutie monitor te nemen en dus games hoger te gaan draaien, maar per saldo zit ik liever op lagere resolutie met meer eyecandy dan compleet leeggestripte games om enkel 4K (of hoger) te kunnen spelen.

En als iedereen zo hyped is met resolutie en graphics, waarom is een Wii en Wii-U dan nog steeds zo dom populair? Met name de Wii zal het toch echt niet hebben van z'n resolutie.

Maarja, we zien wel wat er dit jaar allemaal komt. Hopelijk gaan aantal games Warframe of de nieuwe DD ook crossplatform, dat zou wel vet zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:19:
[...]

Net zoveel dat het uitmaakt dat mensen 4K televisies gaan kopen en nog steeds HD (!!!!) zenders kijken in een whoopin 1080i resolutie, maar zich helemaal gek fappen op die paar 4K uitzendingen die er te vinden zijn.

Ik heb ook lang nagedacht om hogere resolutie monitor te nemen en dus games hoger te gaan draaien, maar per saldo zit ik liever op lagere resolutie met meer eyecandy dan compleet leeggestripte games om enkel 4K (of hoger) te kunnen spelen.

En als iedereen zo hyped is met resolutie en graphics, waarom is een Wii en Wii-U dan nog steeds zo dom populair? Met name de Wii zal het toch echt niet hebben van z'n resolutie.

Maarja, we zien wel wat er dit jaar allemaal komt. Hopelijk gaan aantal games Warframe of de nieuwe DD ook crossplatform, dat zou wel vet zijn.
Inderdaad, meer crossplatform-games zou leuk zijn, Fable Legends geeft het goeie voorbeeld:
nieuws: Lionhead maakt Fable Legends free-to-play

Over 4K gesproken, je hoeft niet perse het zwaarste games te spelen in 4K zoals Crysis 3 en Metro Last Light. Games zoals Fifa,Lego Games, Platform/Indie en sommige racing games gaan prima met een mid-range kaart zoals de schattige: pricewatch: Gigabyte GV-N960IXOC-2GD
Bullet NL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:52:
[...]

Umm, dat kan al maanden? Heb er zelf 2 stuks.
Of heb je het over wireless,dat kan nu nog steeds niet. Plz, Phil Spencer, maak nou eens een wireless dongle. Wired scheelt trouwens wel gewicht,batterijen en heeft minder inputlag dan wireless.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 01:00 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 22:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Yonix schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:36:
[...]

Tja, na het bericht van Martinspire ben ik wel bang dat het spel mij uiteindelijk gaat vervelen i.v.m. het hoge gehalte van herhaling. Echter, het is wel zo'n spel waarmee je even snel 20-30 minuten vult door bijv. leuk te gaan webslingen. :) Nu is € 26,- ook niet zo'n groot bedrag, maar ik heb ook nog Sunset Overdrive en Xenoverse liggen - en aan de laatsgenoemde besteed ik nu best wat uurtjes gameplay.
[...]
Moet er wel bij zeggen dat een deel van de lol erin zat dat ik m bij Dixons voor 2,50 uit een rommelbak had gehaald dus mijn verwachtingen waren niet superhoog. Persoonlijk heb ik altijd heel veel lol in een sandbox game door juist de missies zo laat mogelijk te spelen en eerst ook wat achievements ga halen, daarom sprak Amazing Spiderman mij dus uiteindelijk ook veel aan ;) 26 euro vind ik persoonlijk te duur voor het vervolg, zo rond de 15 euro zou ik m gaan overwegen (als ik niet zon achterlijke backlog had :P)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren had ik weer een system update. Deed er natuurlijk weer 30 minuten over om te downloaden want je kunt bij een system update niet naar het dashboard. Was 261MB die update. Dat zou normaal binnen 10 seconden binnen moeten zijn op een 120mbit lijn.

Dus kom maar met die votes om dit sneller te laten gaan. Wilde nog even gamen gisteravond. Om half 10 de xbox aan. Om half 11 pas kunnen gamen.

https://xbox.uservoice.co...speed-of-xbox-one-updates

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:36:
Gisteren had ik weer een system update. Deed er natuurlijk weer 30 minuten over om te downloaden want je kunt bij een system update niet naar het dashboard. Was 261MB die update. Dat zou normaal binnen 10 seconden binnen moeten zijn op een 120mbit lijn.

Dus kom maar met die votes om dit sneller te laten gaan. Wilde nog even gamen gisteravond. Om half 10 de xbox aan. Om half 11 pas kunnen gamen.

Maar je hebt wel gezellig Battlefield kunnen doen.... Toch?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bullet NL schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:54:
[...]

Maar je hebt wel gezellig Battlefield kunnen doen.... Toch?
Jup, zat bij je in het squad samen met Aki5i. Ging wel weer redelijk :)

XBL: MRE Inc

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36

Maar tegenwoordig onderbreekt de update je spel toch niet meer? (tenzij je zelf natuurlijk handmatig gaat updaten) Ik zag gisteren bij settings ook dat er een update klaar stond maar ben gewoon verder gegaan met AC: Unity. Nadat ik klaar was in standby gezet en denk een uurtje later nog even Forza spelen en zag dat de update al geinstalleerd was.

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:50
Ereaser schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Dan is hij gratis :) Zolang je hem 1x koopt is hij van jou.
Zo heb ik alle games with gold games voor de X1 via xbox.com gekocht en pas een paar maanden later een X1 gekocht :)
Daar heb ik echt nooit bij stilgestaan, beetje zonde mijnerzijds maar beter laat dan nooit.
Nogmaals: _/-\o_
IDARB is mine!!

Hilarisch ook dat ik via de MS site X1 gold games aan kan schaffen zonder een X1 te hebben, maar dat er voor een 360 toch echt een Creditcard ingegeven moet worden voordat je de gratis game kan downloaden

Oh Well, bijna april, bijna vakantiegeld oOo

• Ninjetsu NL
RHE218 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:30:
[...]
Hilarisch ook dat ik via de MS site X1 gold games aan kan schaffen zonder een X1 te hebben, maar dat er voor een 360 toch echt een Creditcard ingegeven moet worden voordat je de gratis game kan downloaden
^
Dit is superannoying... |:(

Mijne was echt in no time klaar, pakte koffie en toen ik terug kwam stond ik al klaar op dashboard.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mobygo76 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:31:
Nee absoluut niet.

Las het nieuws en ging oOo oOo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:50
Ergens wel ja, helemaal als de X1 je primaire console is en je veel meer via de ms site doet.
Zelf speel ik op dit moment alleen maar op de 360 dus ik zit toch wel een keer online als de nieuwe gold aanbieding er is.

• Ereaser
RHE218 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Daar heb ik echt nooit bij stilgestaan, beetje zonde mijnerzijds maar beter laat dan nooit.
Nogmaals: _/-\o_
IDARB is mine!!

Oh Well, bijna april, bijna vakantiegeld oOo
Als het goed is kan dit inmiddels ook via het xbox 360 dashboard :)
Gratis Xbox 360 heb je alleen nog wel een CC voor nodig 8)7

• Ninjetsu NL
Ereaser schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:16:
[...]

Als het goed is kan dit inmiddels ook via het xbox 360 dashboard :)
Gratis Xbox 360 heb je alleen nog wel een CC voor nodig 8)7
Dat was inderdaad ook wat de chatmedewerker aan gaf... mja... beetje wazig dat t voor de 360 wel moet en voor de 1 niet.

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Sinds valentijnsdag :-x staat er bij mij een XBO Sunset Overdrive editie te glimmen (op een plek waar niemand hem ziet :-/ en mede door een week wintersport nog niet zo heel veel tijd gehad om alle instellingen e.d. na te lopen (eigenlijk alleen bezig geweest met The Walking Dead, FIFA 15 en Sunset Overdrive kijken / spelen).

Nu dacht ik ergens vorig jaar gelezen te hebben dat je bepaalde games (GTA V , BF4) voor een prikkie kon upgraden naar de XBO editie indien je ze ook voor de 360 hebt, ik kom daar ergens nergens meer informatie over tegen, iemand hier meer info over, of heb ik dit zelf bedacht...
Die acties waren er wel, maar dat was met name bij launch volgens mij. Deze acties zijn er nu niet meer volgens mij.

uchiha tijntje schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:35:
Die acties waren er wel, maar dat was met name bij launch volgens mij. Deze acties zijn er nu niet meer volgens mij.
Dat was inderdaad in de overbruggingsperiode dat er een versie van een spel was / zou komen voor X360 en Xbox One, maar de Xbox One nog niet released was.
Zo kon je dus tijdelijk van het spel genieten op de X360 en zodra de Xbox One uit was gekomen voor 10 dollar upgraden naar die versie.

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Heb sinds vandaag ook een Xbox One, maar nog helemaal niet van kunnen genieten. Ryse Son of Rome is al sinds een uur of 5 aan het downloaden, wat een ellende.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mobygo76 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:31:
Niet? Ik baal daar nog steeds van, ook na de Elite aankondiging :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Dit inderdaad dus...

Er moet echt iemand even bij Microsoft die download speed opschroeven. Minimaal 200Mbit lijkt me een goed begin.

Als je een systeem wilt opzetten waar je alles wilt/kunt/moet downloaden moet dit bloedsnel zijn, zeker voor een bedrijf als Microsoft...

De snelste download speed krijg ik nog steeds als ik m'n console op Duitsland zet tijdens de download 135Mbit heb ik ooit voor een minuut of 10 gehaald...

Xbox Live Nederland lijkt te zijn gecapped op zo'n 90Mbit, haalt zelden de 100Mbit, en duikt erg vaak terug op 20Mbit en blijft daar dan hangen...

Toch jammer dat zo'n bedrijf als Microsoft dit niet als paradepaardje gebruikt om hun kunsten te tonen.

Maar ja, MS koopt ook bandbreedte in en 200Mbit full speed per klant zal wel te duur zijn...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

FiRePaTH schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 02:20:
[...]
Dit inderdaad dus...

Er moet echt iemand even bij Microsoft die download speed opschroeven. Minimaal 200Mbit lijkt me een goed begin.
De gemiddelde snelheid in Nederland is op z'n best een 10de hiervan, waarom zouden ze zo'n overkill erop gooien?

Update gisteren was onder de 2 minuten binnen op een 2.7MB/sec lijntje, dus ik haal gewoon de cap daar. Geen idee of ik ook de 5MB/sec zou halen op de kabel, maar die is weer drama de laatste paar dagen.

Er zit een heel groot verschil tussen 30 minuten voor ~250MB en 200mbit willen hebben, eerste geval lijkt me het meer iets aan jouw kant dan aan de MS kant (of misschien toch de hele regiosettings).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2015 10:24 ]

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

SinergyX schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Er zit een heel groot verschil tussen 30 minuten voor ~250MB en 200mbit willen hebben, eerste geval lijkt me het meer iets aan jouw kant dan aan de MS kant (of misschien toch de hele regiosettings).
Ik heb ook voor die 250Mb met mijn 200Mbit Ziggo verbinding echt soms 10 minuten nodig, niet normaal.. Een hoop mensen hebben dit, zie ook https://xbox.uservoice.co...speed-of-xbox-one-updates

https://powershellisfun.com

• mvds
  • Laatst online: 19-11 19:23

mvds

Totally awesome!

Aangezien mijn XBox nog steeds lijkt te weigeren om updates binnen te trekken zonder dat ik hem aanzet (volgens mij staat die optie toch echt goed en zou hij zelf uit standby moeten komen om te updaten) vind ik ook dat updates niet snel genoeg kunnen gaan.

• v8power67

v8power67

Elke update van mn x1 duurde minimaal minuut of 10. Gaat tot 70% snel en dan kakt in en duurt het echt heel lang.
Heb een 200/20 van upc. En voor een 250mb update is 10min incl instalatie wel heel erg lang. Sowieso is downloaden heel onstabiel. Ene moment 140mbit en ineens kakt hellemaal in naar 10kbit...
Ga eens andere locaties proberen of dat helpt.
Maar het is op beide next gens een drama momenteel. Ps4 heb ik soms heel snel soms niets. Dus ontlopen mekaar nauwelijks daarin.
Alleen mn pc is echt altijd 200mbit met steam. Niet tijdens de grote sales btw maar dat is logisch.

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
mvds schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:08:
Aangezien mijn XBox nog steeds lijkt te weigeren om updates binnen te trekken zonder dat ik hem aanzet (volgens mij staat die optie toch echt goed en zou hij zelf uit standby moeten komen om te updaten) vind ik ook dat updates niet snel genoeg kunnen gaan.
Heb je je Xbox wel op maximum energieverbruik staan? De mijne installeert ook geen automatische updates meer omdat ik middelste energiebespaarstand ingeschakeld heb.

• mvds
  • Laatst online: 19-11 19:23

mvds

Totally awesome!

Kluutmaran schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Heb je je Xbox wel op maximum energieverbruik staan? De mijne installeert ook geen automatische updates meer omdat ik middelste energiebespaarstand ingeschakeld heb.
Kan eens kijken vanavond...
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:58:
Ik heb ook voor die 250Mb met mijn 200Mbit Ziggo verbinding echt soms 10 minuten nodig, niet normaal.. Een hoop mensen hebben dit, zie ook https://xbox.uservoice.co...speed-of-xbox-one-updates
Toch opmerkelijk dat het veelal de 'kabel' lijntjes zijn die meer problemen lijken te hebben, misschien nog hier en daar een glasvezellijntje, kan nog best begrijpen dat ze geen vol 200mbit geven per update, maar er lijkt toch een flink verschil te zitten in het soort lijn.

• nexhil

nexhil

BAM!

v8power67 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:15:
Elke update van mn x1 duurde minimaal minuut of 10. Gaat tot 70% snel en dan kakt in en duurt het echt heel lang.
Heb een 200/20 van upc. En voor een 250mb update is 10min incl instalatie wel heel erg lang. Sowieso is downloaden heel onstabiel. Ene moment 140mbit en ineens kakt hellemaal in naar 10kbit...
Ga eens andere locaties proberen of dat helpt.
Maar het is op beide next gens een drama momenteel. Ps4 heb ik soms heel snel soms niets. Dus ontlopen mekaar nauwelijks daarin.
Alleen mn pc is echt altijd 200mbit met steam. Niet tijdens de grote sales btw maar dat is logisch.
Ik had het met de update van gisteren (beta)
Het gaat met een aantal mb/s en dan gisteren bij de laatste 66 MB bleef ie gewoon even hangen.

Misschien dat ie dan reeds gedownloade bestanden aan het controleren is ofzo, als beveiliging.
KPN Glasvezel 100/100mb

• Ereaser
v8power67 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:15:
Hier ook, maar het downloaden van games e.d. gaat wel gewoon snel.
Vreemd dat ik hier niemand hoor over Screamride. Ben ik de enige die hem heeft? Vind hem best leuk namelijk. Vooral dingen slopen is wel gaaf, maar ook rijden van achtbanen is leuk om te doen.
Bouwen duurt wel wat lang en is soms wat lastig omdat je niet echt goed inzicht krijgt in de hoogteverschillen, maar goed te doen. En al aardig wat user-created content.
Nog wat prijzig, maar ik kan hem zeker wel aanraden als je effe wat nieuws zoekt.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:23:
Vreemd dat ik hier niemand hoor over Screamride. Ben ik de enige die hem heeft? Vind hem best leuk namelijk. Vooral dingen slopen is wel gaaf, maar ook rijden van achtbanen is leuk om te doen.
Bouwen duurt wel wat lang en is soms wat lastig omdat je niet echt goed inzicht krijgt in de hoogteverschillen, maar goed te doen. En al aardig wat user-created content.
Nog wat prijzig, maar ik kan hem zeker wel aanraden als je effe wat nieuws zoekt.
:+ Waarom verbaasd mij dat niet dat jij hem wel hebt.....

Heb heel even de demo gedaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit geen console game vind......

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik keek er naar uit, tot ik de demo speelde. Is het volledige spel de moeite waard?

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik heb ook de Demo gedaan. Daar blijft het bij :D

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 20:22
Misschien een idee om de verbindingsproblemen toestanden in het [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen topic voort te zetten. Het begint nu wel een beetje dominant te worden hier :+

Ik vroeg me eigenlijk wel af of hier ook Warframe spelers tussen zitten? Wil wat regio's vrijspelen maar in sommige regio's zijn er erg weinig spelers aanwezig (vooral Jupiter).
TheVMaster schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:29:
[...]

:+ Waarom verbaasd mij dat niet dat jij hem wel hebt.....
*O* >:)
Heb heel even de demo gedaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik dit geen console game vind......
Het bouwen e.d. misschien niet maar het slopen en rijden van achtbanen zeker wel. Ik zou dat echt niet met toetsen willen doen. Analoge sticks en triggers zijn erg prettig :P
Exorcist schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:44:
[...]

Ik keek er naar uit, tot ik de demo speelde. Is het volledige spel de moeite waard?
Het is gewoon meer van hetzelfde. Vond je de demo leuk dan moet je even nagaan of je er 40 euro voor neer wilt leggen. Ik verwacht dat ie wel redelijk snel afgeprijsd wordt, maar GwG zal nog wel effe duren. Ik wilde gewoon weer effe wat anders doen. Plus door de secundaire objectives heb je nog aardig wat replayability. Plus het is wel wat als party-game (haal de hoogste score maar eens of sloop alles)
Ik vind de dingen uit de demo niet helemaal het eindresultaat weergeven. Dr zitten echt leuke dingen in en je kunt bv niet alleen ballen gooien bij destruction maar ook heb je er 1 waar je een coaster bestuurd.

En bij het besturen van de rollercoaster in de wat lastigere levels heb je nog wel eens dat je eruit vliegt, maar voor resetten toch even kijken hoeveel schade het toebrengt :P

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2015 17:29 ]

• predacore

predacore

@TychoV

Bij het spelen van Rayman (leuk spel trouwens) valt het me op dat als je een wereld uitspeelt je onderin even kort Wii U action completed ziet staan. Met logo en al. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Hebben meer mensen dit ervaren?

Pagina: 1 ... 115 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!