My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heb hem net verlengd bij Offgamers...ook rond de 34 euro....en (ook) gewoon met iDeal aftikken. Haal daar eigenlijk altijd m'n (US) Gift cards en Live abo's...Famous schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Het is nog wel goedkoper te vindenhttps://www.g2a.com/xbox-...n-card-gold-pl-eu-us.html
Als je iets verder naar beneden scrollt zelfs al voor minder dan $34.
Je kan ook in Nederland Gold kopen voor ~€36,- als je geen risico wilt.
Same hereTheVMaster schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:19:
[...]
Heb hem net verlengd bij Offgamers...ook rond de 34 euro....en (ook) gewoon met iDeal aftikken. Haal daar eigenlijk altijd m'n (US) Gift cards en Live abo's...
Weet jij wat je krijg als je die 50k punten hebt? Zit momenteel op 20k maar kan nergens vinden wat de bonus is dan..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Volgens mij gewoon een extra korting, ik zit al vrij lang bij offgamers, krijg nu standaard korting op alles wat ik koop en is direct geleverd (grote plusFamous schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:32:
[...]
Same here
Weet jij wat je krijg als je die 50k punten hebt? Zit momenteel op 20k maar kan nergens vinden wat de bonus is dan..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Echt Niemand een tip ? het gebeurde juist weer voor de 3e keer deze week.Winkiller schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:17:
Vraag: Mijn kinect gaat tijdens tv kijken zwakker branden en later uit en weer aan, soms blijft hij uit.
In instellingen bij Kinect is dan alles leeg, de box staat bij mij in Stand Bye mode.
Ik moet de box dan geheel uit zetten stroom paar minuten eraf en dan is het weer okay.![]()
Paar dagen later gebeurd weer hetzelfde, ik kan er weinig over vinden, wie herkent dit ?
Omdat het toch ging over Giana's Sisters. Bij deze de moeilijkste eindbaas
https://xboxdvr.com/VAS%2...93-40f4-8301-98cf56694e3c
http://xboxclips.com/
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gold is account based, heb zelf een X360 en een Xbone zelfde account kunnen beiden gewoon online multiplayerenourplayground schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:32:
Weten jullie of het mogelijk is om mijn Xbox live gold account op zowel een x1 als x360 te gebruiken? Of moet ik daarvoor meerdere live accounts kopen?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
SpoekGTi schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:23:
[...]
Gold is account based, heb zelf een X360 en een Xbone zelfde account kunnen beiden gewoon online multiplayeren
Dank u. Kan waarschijnlijk een 360 voor 5 tientjes op de kop tikken.. Incl 2 controllers en 2 spellenuchiha tijntje schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:46:
Dat is gewoon gekoppeld aan je account en naar mijn weten kun je gewoon je account hebben op een X1 en een 360.
Bij de tweakers gta crew zijn nog wel wat leden te vinden die geregeld online zijn. Volgens mij dagelijks wel een aantal te vinden waaronder ikzelf. Voornamelijk in de avonduren aanwezig.razRDJ schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:03:
Mensen die het leuk vinden om GTA 5 online te doen mogen me adden: rzRDJ
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323
Ook is alle content te unlocken door in het options screen tegelijkertijd op LB RB LT RT te drukken, krijgt dan een belletje te horen en costumes, videos, music etc etc is dan unlocked.
Nu alleen nog wat crashes / freezescreens verhelpen......
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Enig idee of dit ook zou moeten werken bij the "Free To Play" versie?justifire schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:25:
Voor de vechtersbazen onder ons, DOA5:LR is sinds gisteren ook gewoon speelbaar met een fightstick.
Ook is alle content te unlocken door in het options screen tegelijkertijd op LB RB LT RT te drukken, krijgt dan een belletje te horen en costumes, videos, music etc etc is dan unlocked.
Nu alleen nog wat crashes / freezescreens verhelpen......
Mij lukt het nl. niet dit te unlocken...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Het toffe is dat je nu je eigen personage kunt maken en introduceren in de grote wereld van de manga/anime. Daar naast combineert het spel elementen van een vetchtspel met die van een RPG/MMO. Zo moet je als speler naast de hoofdverhaallijn ook regelmatig sidequests (Parallel Quests) doen om je personage voldoende te laten levelen en nieuwe skills aan te leren die je kunt gebruiken om verder te komen in het verhaal.
Kortom: een zéér vermakelijk spel voor de DB-fan - zolang het spel niet lastig wordt gevallen door de serverproblemen van Namco Bandai. Helaas heb ik hierdoor nog niet kunnen genieten van de multiplayer en is het zelfs zo dat het singleplayer 'offline' gedeelte ook last heeft van de serverproblemen. Beetje jammer, maar dat mag de pret niet drukken!

Impressie van de gameplay:
[YouTube: http://youtu.be/Gf4RwJIoNOU]
Trouwens, zijn er hier spelers van Xenoverse? Wil wel eens online een quest doen, mits de servers het toelaten.
Lumia 925 met Cyan en developer preview aanIsane schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:00:
[...]
Heb je Lumia denim? Met of zonder developer preview?
Ik heb de Lumia 1020 met developer preview cyan. Ik heb de optie niet.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
* SinergyX meld zich.Yonix schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:44:
Impressie van de gameplay:
[video]
Trouwens, zijn er hier spelers van Xenoverse? Wil wel eens online een quest doen, mits de servers het toelaten.
Zeker een goede game, servers zijn inderdaad een grote ramp maar speelt heerlijk je character helemaal zelf in te richten met zo'n beetje elke skill uit DBZ/GT. Ook kan je nog geen meerdere playerslots hebben.
Nu nog die SS versie voor human zien te vinden
Ben nu 27, maar de singleplayer 2de gevecht tegen hercule lukt me nog niet helemaal, haal het niet om hem neer te krijgen voordat Cell klaar is met Gohan.
Ik was vandaag Rayman Legends aan het downloaden op maximaal 5mb, dit ging mij echt te langzaam op een 120mb Ziggo verbinding. Daarom heb ik mijn XB1 ook maar eens in de DMZ van mijn Cisco EPC3925 modem gezet en de XB1 opnieuw opgestart via het settings menu. Het resultaat hiervan was dat de download naar een wonderbaarlijke 105/110mb ging en Rayman lekker vlot binnen liep.Martinspire schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Xbox in DMZ, geen specifieke port-forwarding gebruiken en je xbox in Standby zetten. Gaat bij mij het snelst.
Ik bedoel al mijn andere portforwarding werkt dan toch helemaal niet meer?
Als lapmiddel vindt ik het wel de moeite waard, ja je zet alle poorten open voor het IP adres wat je er in zet. Maar of dat kwaad kan voor een Xbox One moet je niet aan mij vragen, ik haal hem als ik klaar ben met downloaden wel weer uit de DMZ.Donstil schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:29:
Maar DMZ is toch niet echt een oplossing?
(DMZ naar ip Xbox One en dan bepaalde poorten uitzonderen ofz)
Ik gebruik binnen mijn netwerk verschillende apparaten welke bepaalde poorten gebruiken (SickBeard, vpn, enz) dus daardoor is DMZ helaas geen oplossing voor mij.
De poorten die Microsoft zelf opgeeft heb ik keurig open gezet maar lost het helaas maar deels op, daardoor lijkt het soms wel alsof ze een poortje vergeten zijn op hun support page. Want als DMZ wel werkt dan zou handmatig forwarden het zelfde resultaat moeten bieden, mits we de goeie poorten krijgen natuurlijk.
DMZ is een prima oplossing, alle poorten worden voor dat ip opengezet alle andere forwards blijven ook werken althans bij mij.Donstil schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:29:
Maar DMZ is toch niet echt een oplossing?
Ik zit met een xbone die genat wordt en een X360 die in een DMZ wordt gelazerd mijn overige dingen zoals cloudstation e.d blijven prima werken
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Maar hoe dan? Hoe weet mijn Router dat als ik ergens buitenIp:8080 doe hij moet forwarden naar mijn Mac en niet naar het Apparaat in DMZ?SpoekGTi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:58:
[...]
DMZ is een prima oplossing, alle poorten worden voor dat ip opengezet alle andere forwards blijven ook werken althans bij mij.
DMZ is nooit een oplossing, is enkel de makkelijkste workaround.SpoekGTi schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:58:
DMZ is een prima oplossing,
Elke game had wel ergens een probleem met connecten, was altijd DMZ 'de oplossing', daar zit je dan met 3 consoles en een PC, waarbij overal 'de oplossing' DMZ zou moeten zijn. Leuk om elke keer als je wat wil spelen, je hele DMZ weer moet omgooien.
Jazeker !Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:39:
[...]
Enig idee of dit ook zou moeten werken bij the "Free To Play" versie?
Mij lukt het nl. niet dit te unlocken...
Speel ook met de trial versie.
Mogen eerst de laatste bugs verhelpen voor ik hem aanschaf.
Added the ability to unlock all costumes (excluding those for Raidou & Honoka), all Story Mode timeline chapters, all movies (excluding those for Raidou & Honoka), all system voice options, music and the OMG setting for breast motion.
[HOW TO UNLOCK] Select Help & Options in the Main Menu. Then press LB+RB+LT+RT when the Help & Options submenu is displayed. There will be a sound, and the game will save the items above in their unlocked state.
[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 01-03-2015 16:42 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mja maar toch vind ik dit iets wat router-fabrikanten op moeten lossen en niet de consument. Het blijft belachelijk dat je anno 2015 nog steeds gekut met poorten hebt en niet fatsoenlijk shit automatisch kunt laten instellen. Dat wij Tweakers al moeite hebben geeft genoeg aan. De doorsnee consument is er de dupe van want die zal niet direct de schuld aan zijn eigen netwerk geven maar aan de Xbox OneSinergyX schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:09:
[...]
DMZ is nooit een oplossing, is enkel de makkelijkste workaround.
Elke game had wel ergens een probleem met connecten, was altijd DMZ 'de oplossing', daar zit je dan met 3 consoles en een PC, waarbij overal 'de oplossing' DMZ zou moeten zijn. Leuk om elke keer als je wat wil spelen, je hele DMZ weer moet omgooien.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 01-03-2015 16:40 ]
Even voor het gemak de pagina van mijn router erbij gepakt (zondet DMZ te gebruiken)Donstil schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:43:
Ja precies, nee ik dacht misschien heb ik iets aan DMZ niet begrepen.
(DMZ naar ip Xbox One en dan bepaalde poorten uitzonderen ofz)
Ik gebruik binnen mijn netwerk verschillende apparaten welke bepaalde poorten gebruiken (SickBeard, vpn, enz) dus daardoor is DMZ helaas geen oplossing voor mij.
De poorten die Microsoft zelf opgeeft heb ik keurig open gezet maar lost het helaas maar deels op, daardoor lijkt het soms wel alsof ze een poortje vergeten zijn op hun support page. Want als DMZ wel werkt dan zou handmatig forwarden het zelfde resultaat moeten bieden, mits we de goeie poorten krijgen natuurlijk.
http://portforward.com/en...link/DIR-655/Xbox_One.htm
Ik haal met deze poorten, sinds ik ze open gezet heb, de volledige snelheid bij het downloaden en nooit en te nimmer dips. Als jij die ook open hebt staan dan weet ik ook niet wat het proble dan wel is...
Iets anders: ik had FC4 gekregen ter compensatie van AC:U perikelen maar ik vermaak mij er uitermate mer. 40 uur bezig en nu pas het zuiden complert unlocked. Dan bedoel ik dus ook alle collectibles, missies enz.
Ja, heb ik ook gehad. Kinect deed het gewoon, ging na verloop van tijd (steeds korter op mekaar) ineens knipperen, aan/uit etc, en wilde dan alleen na een hard reset weer starten.Winkiller schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:17:
Vraag: Mijn kinect gaat tijdens tv kijken zwakker branden en later uit en weer aan, soms blijft hij uit.
In instellingen bij Kinect is dan alles leeg, de box staat bij mij in Stand Bye mode.
Ik moet de box dan geheel uit zetten stroom paar minuten eraf en dan is het weer okay.![]()
Paar dagen later gebeurd weer hetzelfde, ik kan er weinig over vinden, wie herkent dit ?
Ik heb 'm ter reparatie gestuurd, heb een nieuwe gekregen, nergens meer last van
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik kreeg 'm net ook binnenDeMoN schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:53:
[...]
Lumia 925 met Cyan en developer preview aan8.10.14219.341 om precies te zijn
Zelfde versie heb ik ook.
Maar eens ff proberen met de xbox
Cool! Wat is je gamertag? Dan voeg ik je toe!SinergyX schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:02:
[...]
* SinergyX meld zich.
Zeker een goede game, servers zijn inderdaad een grote ramp maar speelt heerlijk je character helemaal zelf in te richten met zo'n beetje elke skill uit DBZ/GT. Ook kan je nog geen meerdere playerslots hebben.
Nu nog die SS versie voor human zien te vinden
Ben nu 27, maar de singleplayer 2de gevecht tegen hercule lukt me nog niet helemaal, haal het niet om hem neer te krijgen voordat Cell klaar is met Gohan.
Trouwens, heeft iemand wel eens last gehad van een Xbox One die zich leek te herstarten op het moment dat je hem uit de instant on-modus haalt? Ik had vanmiddag de Xbox One afgesloten op de normale manier (via de Xbox Guide-button), maar daarnet toen ik de console aan wilde zetten doorliep hij het hele startprogramma (groen scherm, laden etc.). Niet even snel opstarten vanuit instant on, maar gewoon normaal opstarten dus. Raar.
Nu moet ik toegeven dat ik sinds de laatste update (Preview Programma) wel meer kleine problemen heb wat betreft het in- en uitschakelen van de Xbox One. Hopelijk brengt een toekomstige update de oplossing.
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 01-03-2015 19:22 ]
Goed om te horen, ik heb vanzelfsprekend ook nog garantie, ga morgen even bellen met Microsoft.Willybubba schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:10:
[...]
Ja, heb ik ook gehad. Kinect deed het gewoon, ging na verloop van tijd (steeds korter op mekaar) ineens knipperen, aan/uit etc, en wilde dan alleen na een hard reset weer starten.
Ik heb 'm ter reparatie gestuurd, heb een nieuwe gekregen, nergens meer last van
Xbox Live: MarkH
Heb de voorgaande discussie niet helemaal gelezen, dus weet niet exact waar het over gaat. Bij mij heeft Farcry 4 issues met stutter omdat de Teredo poort niet fijn werkt. Teredo is het MS protocol wat iets te maken heeft met ipv4 en ipv6 geneuzel. Het handmatig openstellen van deze poort helpt niet altijd omdat het protocol op router en/of ISP niveau tegengehouden kan worden/wordt. Zyxel routers bijvoorbeeld hebben soms een firmware update nodig zodat alles vlekkeloos werkt. Erg irritant.Martinspire schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:40:
[...]
Mja maar toch vind ik dit iets wat router-fabrikanten op moeten lossen en niet de consument. Het blijft belachelijk dat je anno 2015 nog steeds gekut met poorten hebt en niet fatsoenlijk shit automatisch kunt laten instellen. Dat wij Tweakers al moeite hebben geeft genoeg aan. De doorsnee consument is er de dupe van want die zal niet direct de schuld aan zijn eigen netwerk geven maar aan de Xbox One
XBO: Michaël#3318
Maar WOW! wat is Halo 2 een verademing, super graphics, lekkere interface, vlot verhaal.... en een heerlijk bestuurbare Warthog, gewoon lekker racen met dat ding. Oh en Dual Wield Weapons zijn ook erg nice.
Oh, ik heb het trouwens over Co-op campaign....
Hier is al vele jaren een oplossing voor. Het heet IPv6. NAT is uitgevonden, omdat IPv4 vele jaren geleden al niet toereikend was. NAT moet eigenlijk een pijnlijke dood sterven. Maar zolang providers IPv6 niet omarmen, kunnen we niet anders. De routerfabrikanten zouden wel betere NAT/PAT-support kunnen leveren door routers idd console-friendly te maken, zodat je met een simpele knop een interne host gewoon 'Xbox-compatible' zou kunnen maken of zo.Martinspire schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:40:
[...]
Mja maar toch vind ik dit iets wat router-fabrikanten op moeten lossen en niet de consument. Het blijft belachelijk dat je anno 2015 nog steeds gekut met poorten hebt en niet fatsoenlijk shit automatisch kunt laten instellen. Dat wij Tweakers al moeite hebben geeft genoeg aan. De doorsnee consument is er de dupe van want die zal niet direct de schuld aan zijn eigen netwerk geven maar aan de Xbox One
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Mja dat laatste zou fijn zijn (scheelt ook weer support). Maar werkt het eigenlijk dan wel goed met IPv6 providers en X1 eigenaren die hun netwerk ook IPv6 hebben ingesteld?DeMoN schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:50:
[...]
Hier is al vele jaren een oplossing voor. Het heet IPv6. NAT is uitgevonden, omdat IPv4 vele jaren geleden al niet toereikend was. NAT moet eigenlijk een pijnlijke dood sterven. Maar zolang providers IPv6 niet omarmen, kunnen we niet anders. De routerfabrikanten zouden wel betere NAT/PAT-support kunnen leveren door routers idd console-friendly te maken, zodat je met een simpele knop een interne host gewoon 'Xbox-compatible' zou kunnen maken of zo.
Nee, werkt niet goed. Ik kreeg Teredo-foutmeldingen op mijn Xbox en kon totaal niet online. Dat komt omdat ik met XS4ALL native IPv6-support heb en echt al voor een deel 100% over IPv6 internet. Kreeg het niet opgelost zonder IPv6 compleet uit te zetten in mijn router. Nu via IPv4 en NAT werkt het wel... Hier meteen het probleem van IPv6, aangezien andere providers/diensten het niet gebruiken heb je weinig aan om het te gaan gebruiken, kip/ei. Maar als we ooit eens met het hele internet op IPv6 komen, wordt dat helemaal super. Ik ben er groot voorstander van. Iedereen direct op een publiek IP, maakt niet uit welk device. Alles is dan pas echt 1 op 1 connected, eigenlijk zoals het internet bedoeld is.Martinspire schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Mja dat laatste zou fijn zijn (scheelt ook weer support). Maar werkt het eigenlijk dan wel goed met IPv6 providers en X1 eigenaren die hun netwerk ook IPv6 hebben ingesteld?
Ik kan op mijn werk helaas niet zoeken naar een programma (alle gamegerelateerde zaken zijn geblokt... behalve GoT, want ik denk dat de ICT afdeling ook graag op GoT zit
Verwijderd
Halo CE is ook stiekem heel oud en nog stiekemer zijn het maar 4 levels die je 2x speelt alleen dan in de andere looprichting. Ik vind het na meerdere keren op de Xbox en op de 360 wel welletjes ermee. Halo 2 is echt velen mate meer een moderne shooter. 3 is ook genieten geblazen door de grootse battles. 4 is dan weer wat ingetogener maar zit wel goed i elkaar qua campaign.Tiny schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:35:
ik ben van het weekend eindelijk begonnen met Halo 2, had er eigenlijk niet zo'n zin in, omdat Halo 1 mij erg tegenviel. (Traag, saai, en een niet te besturen Warthog, waardoor ik de laatste missie wel een keer of 10 overnieuw heb moeten doen)
Maar WOW! wat is Halo 2 een verademing, super graphics, lekkere interface, vlot verhaal.... en een heerlijk bestuurbare Warthog, gewoon lekker racen met dat ding. Oh en Dual Wield Weapons zijn ook erg nice.
Oh, ik heb het trouwens over Co-op campaign....
Ja Halo 3 en 4 kende ik uiteraard ook al van de 360, net als Reach en ODST.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:50:
[...]
Halo CE is ook stiekem heel oud en nog stiekemer zijn het maar 4 levels die je 2x speelt alleen dan in de andere looprichting. Ik vind het na meerdere keren op de Xbox en op de 360 wel welletjes ermee. Halo 2 is echt velen mate meer een moderne shooter. 3 is ook genieten geblazen door de grootse battles. 4 is dan weer wat ingetogener maar zit wel goed i elkaar qua campaign.
Vandaar dat deel 1 zo tegenviel
Mijn TV hangt aan de muur waarbij ik een ruimte van voorkant tv tot de muur max 6 cm is en de tv heeft een brezel van ongeveer 8mm, maar het lastige is dat je de mount niet goed kunt beoordelen als ze in de verpakking zitten of weten jullie wat de maten van de mounts zijn?
Hier ook .. maar gebruik dan Google Translate... kom je alsnog op de pagina..uchiha tijntje schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:29:
Wat zijn hier de verwachtingen over de GDC? Is er trouwens een programma beschikbaar?
Ik kan op mijn werk helaas niet zoeken naar een programma (alle gamegerelateerde zaken zijn geblokt... behalve GoT, want ik denk dat de ICT afdeling ook graag op GoT zit).
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
SinergyXL
Viel me trouwens op dat die 'NPCs' die je kan inhuren voor missies ook weinig te bieden hebben, zelfs een lvl60 voor 15k doet ongeveer net zoveel als een random DBZ character. Had verwacht dat ze dan wel een flink stuk sterker zouden zijn dan een lvl30.
Bij mij gaat ie ook zwakker branden maar dat doet het xbox logo van de console zelf dan ook.Willybubba schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:10:
[...]
Ja, heb ik ook gehad. Kinect deed het gewoon, ging na verloop van tijd (steeds korter op mekaar) ineens knipperen, aan/uit etc, en wilde dan alleen na een hard reset weer starten.
Heeft het niet iets met de lichtsterkte van de ruimte te maken en de xbox die zich via kinkt daarop aanpast?
Hij gaat mij mij trouwens niet helemaal uit.
Ik ga je toevoegen!SinergyX schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:36:
[...]
SinergyXL
Viel me trouwens op dat die 'NPCs' die je kan inhuren voor missies ook weinig te bieden hebben, zelfs een lvl60 voor 15k doet ongeveer net zoveel als een random DBZ character. Had verwacht dat ze dan wel een flink stuk sterker zouden zijn dan een lvl30.
Hopelijk is dat vanavond anders.
Nee, hij ging niet zwakker branden, hij ging gewoon uit, inclusief logo "Kinect staat uit" bovenin beeld. Enige wat hielp was een hard reset.nexhil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:32:
[...]
Bij mij gaat ie ook zwakker branden maar dat doet het xbox logo van de console zelf dan ook.
Heeft het niet iets met de lichtsterkte van de ruimte te maken en de xbox die zich via kinkt daarop aanpast?
Hij gaat mij mij trouwens niet helemaal uit.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Meld de problemen dan wel bij Microsoft op het moment dat je ze hebt.Yonix schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:51:
Verdorie, vanavond last van een trage Xbox One. Apps die niet goed laden en Upload die er om de haverklap uitvliegt. Sinds de meest recente update (preview programma) ook de meeste problemen.
Anders doen ze er niets aan.
Overigens heb ik er geen last van en draai ook het preview programma
Xbox Live: Chevalric
Ik heb deze maar mijn tv staat verder van de muur af. http://www.pdp.com/Kinect-TV-Mount-Xbox-One/dp/B00FYMTUQYDrakeNL schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:52:
Heeft iemand van jullie toevallig de kinect op een tv mount staan en zo ja welke mount gebruik je dan?
Mijn TV hangt aan de muur waarbij ik een ruimte van voorkant tv tot de muur max 6 cm is en de tv heeft een brezel van ongeveer 8mm, maar het lastige is dat je de mount niet goed kunt beoordelen als ze in de verpakking zitten of weten jullie wat de maten van de mounts zijn?
6 cm is ook wel erg weinig en een 8mm bezel is ook erg weinig. Ik denk dat je beter zelf wat kunt maken (plankje?) dan pre-fab gebruiken,.
Gamertag: YazNL
Ik zat al te denken aan zelf bouw, maar dacht misschien weet iemand hier een andere optie.Yaz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:06:
[...]
Ik heb deze maar mijn tv staat verder van de muur af. http://www.pdp.com/Kinect-TV-Mount-Xbox-One/dp/B00FYMTUQY
6 cm is ook wel erg weinig en een 8mm bezel is ook erg weinig. Ik denk dat je beter zelf wat kunt maken (plankje?) dan pre-fab gebruiken,.
Qua maten, toen ik de TV kocht was dat natuurlijk wel mooi. Smalle bezel en zo kort mogelijk tegen de muur. Zit nu alleen met te weinig ruimte
Eindelijk een spel dat je wel weet uit te spelen?Dennahz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:14:
Zeer blij met het gratis spel RaymanWou hem sowieso al eens kopen, dus bespaar nu mooi 40 dollar
(heb de eerste paar levels gedaan en viel me op hoe simpel het is, echt een schattig kinderspelletje
simpel.... tot dat je iets verder komt, dan zijn er toch wel stukjes waar je niet zomaar doorheen vliegt!DeMoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Eindelijk een spel dat je wel weet uit te spelen?
(heb de eerste paar levels gedaan en viel me op hoe simpel het is, echt een schattig kinderspelletje)
Wel een erg vermakelijke game voor erbij, en eentje die ik ook kan spelen als de kinders nog wakker zijn..:)
Dat klinkt goed dan, zal hem eens verder spelenourplayground schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:50:
[...]
simpel.... tot dat je iets verder komt, dan zijn er toch wel stukjes waar je niet zomaar doorheen vliegt!
Wel een erg vermakelijke game voor erbij, en eentje die ik ook kan spelen als de kinders nog wakker zijn..:)
Dan is hij gratisNotna schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:54:
Wellicht een stomme vraag maar: Die Free with Gold games: Stel ik download een game nu deze gratis is maar verwijder deze later weer. Ik herinstalleer de game over 6 maanden, als de game wer gekocht moet worden. Moet ik dan voor de game betalen of, is hij dan gratis aldaar ik hem in de actie periode heb gedownload (en dus als 'licentie' gekoppeld is aan mijn XBO account) ?
Zo heb ik alle games with gold games voor de X1 via xbox.com gekocht en pas een paar maanden later een X1 gekocht
Verwijderd
Hier juist blij met die PDP mount, past goed.Chevalric schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:56:
Ik heb hetzelfde probleem. Had ook die PDP mount besteld, maar die paste helemaal niet. Gelukkig kunnen doorverkopen, want terugsturen naar Duitsland had ik geen zin in. Dus nu staat de Kinect maar gewoon op het kastje onder de tv.
Zeker slim van hem, maar ook van Microsoft, omdat door deze tactiek hij niet snel voor een PS4 zal gaanVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:07:
Slimme boy, ik kocht ze op mijn 360 ook altijd eerst en dan ging ik ze later pas downloaden, als ik weer wat andere spellen had verwijderd.
Bij de PS4 werkt het volgens mij ook zo, zolang je maar PS+ hebt.DeMoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:20:
[...]
Zeker slim van hem, maar ook van Microsoft, omdat door deze tactiek hij niet snel voor een PS4 zal gaan
Net in 20 minuten Rayman binnengehaald. Snel downloaden zonder aan je router te kloten kan dus wel.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 95% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-03-2015 13:24 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wut? Ik speel eigenlijk bijna nooit spellen tot de 100% uit. Verhaallijn meestal wel, maar sidequests... neuh.DeMoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:43:
[...]
(heb de eerste paar levels gedaan en viel me op hoe simpel het is, echt een schattig kinderspelletje)
Dat dacht ik al, maar thanks voor de bevestigingEreaser schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:56:
[...]
Dan is hij gratisZolang je hem 1x koopt is hij van jou.
Zo heb ik alle games with gold games voor de X1 via xbox.com gekocht en pas een paar maanden later een X1 gekocht
Probeer dan maar eens full completion te behalen qua achievementsDeMoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:43:
[...]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Vind alleen die wapens onder een extreem schuine hoek staan, maar goed, spel is nog lang niet klaar dus hopelijk veranderen ze dit nog.
[ Voor 40% gewijzigd door justifire op 03-03-2015 17:23 ]
Als de SP net zo lekker speelt als bij Halo heb ik ook zin in deze game. En de SP moet lang genoeg zijn, MP hoeft voor mij niet meer (dagje ouder en zo).justifire schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:21:
Kom maar door met Unreal Tournament !![]()
[video]
Vind alleen die wapens onder een extreem schuine hoek staan, maar goed, spel is nog lang niet klaar dus hopelijk veranderen ze dit nog.
Inderdaad, in mijn geval gaat de Kinect meestal eerst zachter branden (soort van dimmen) en daarna helemaal uit. Hij heeft het vandaag al 3 keer gedaan sinds 18:00 uur, dus de Kinect is hier ook echt kapoet.Willybubba schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:31:
[...]
Nee, hij ging niet zwakker branden, hij ging gewoon uit, inclusief logo "Kinect staat uit" bovenin beeld. Enige wat hielp was een hard reset.
Ik ga morgen even bellen en horen of het bekend is, hij doet het hier pas sinds de laatste preview update.
Haha lekker dol weer. Jessica blijft ook gaaf
Jammer dat die presentator nog steeds niet grappig is
Ook wel leuk:
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 03-03-2015 21:31 ]
Ik heb DR3 Apocalypse Edition. Ik kreeg de DLC met een voucher card (redeem code en hij moest echt downloaden )superjona schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:07:
Heeft er iemand toevallig een exemplaar van Dead Rising: Apocalypse Edition of Ryse: Legendary Edition? Ik zou namelijk willen weten of de meegeleverde DLC op de disc staat of via vouchers.
Dagje ouder en dan heb je het over SPLekker Ventje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:07:
[...]
Als de SP net zo lekker speelt als bij Halo heb ik ook zin in deze game. En de SP moet lang genoeg zijn, MP hoeft voor mij niet meer (dagje ouder en zo).
Als je al wat ouder bent mag ik toch aannemen dat je Unreal Tournament wel gespeeld hebt ?
Enigste singleplayer die daar in zit is multiplayer met bots
Kijk juist uit naar de MP, gewoon lekker simpel, paar vette guns en mooi gebalanceerd.
Een Quake 3 Arena mag er van mij ook weer komen, imho de beste shooter ooit !
Oddworld fans will be delighted to learn that Oddworld: New ‘n’ Tasty will be releasing for Windows, Mac and Linux on Steam (with other storefronts TBA) on February 25th, 2015, while the Xbox One and PlayStation 3 versions are planned for release shortly after, in early March 2015.joey82 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:10:
vraag me af of oddworld ooit nog naar de 360/one komt
Ja dus
Speel eens verder zou ik zeggen. Er zit echt enorm veel content in Rayman Legends, zeker omdat je alle origins levels erbij krijgt.DeMoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Ik heb hem op de PS4 naar 95% trophys gespeeld. Heb je best een hele kluif aan hoor. Zeker als je levels gaat spelen op 100% completion
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 03-03-2015 23:17 ]
Trouwens, vandaag was de Xbox aardig stabiel en bugvrij (m.u.v. kleine problemen met Upload/Upload Studio, dus even afkloppen dan maar.
oke nicejustifire schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:43:
[...]
Oddworld fans will be delighted to learn that Oddworld: New ‘n’ Tasty will be releasing for Windows, Mac and Linux on Steam (with other storefronts TBA) on February 25th, 2015, while the Xbox One and PlayStation 3 versions are planned for release shortly after, in early March 2015.
Ja dus
ik weet dat t offtopic is maarruhm zit een versie voor de 360 er niet in?
De game was niet bepaald top. Ik denk dat 26 nog wat hoog is. Hij was vooral herhalend en simpel met daarbij een systeem wat je strafte als je missies ging doen ipv npc's redden. Kijk effe een reviewYonix schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:49:
Ik zie dat The Amazing Spider-Man 2 met korting the krijgen is in de store. Als comic book-liefhebber heb ik mij altijd wel kunnen vermaken met eerdere Spider-Man games. Echter, ik heb The Amazing Spider-Man 1 niet gespeeld en vraag mij nu af of deel twee de € 26,- waard is.
Trouwens, vandaag was de Xbox aardig stabiel en bugvrij (m.u.v. kleine problemen met Upload/Upload Studio, dus even afkloppen dan maar.
http://www.windowscentral...box-games-coming-xbox-one
Inderdaad, alleen Anarcute en heel misschien Aritana and the Harpy's Feather.Martinspire schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:37:
Nieuws van GDC!
Allereerst: Mad MAx game komt 4 september in NL (1 september in de VS)!
En zei iemand Indie Games?
... snip ...
Anarcute lijkt me wel aardig. De rest lijkt me niks. Maar goed, ieder zijn ding.
Die 8-bit graphics stijl is inmiddels ook wel weer ruimschoots over z'n hoogtepunt heen, wat mij betreft.
Daar ben ik inderdaad ook al wel weer klaar mee!Chevalric schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:17:
[...]
Inderdaad, alleen Anarcute en heel misschien Aritana and the Harpy's Feather.
Die 8-bit graphics stijl is inmiddels ook wel weer ruimschoots over z'n hoogtepunt heen, wat mij betreft.
Aan de ene kant lopen gamers te zeiken over 1080p/60fps maar aan de andere kant gaan ze vervolgens 8 bit spul spelen
Aan iedereen het advies: KOPEN.
Enerzijds omdat het een geweldig toffe platformer is.
Anderzijds omdat het zorgt dat de game een nog hogere trueachievements ratio krijgt
Daarnaast komt over 2 dagen White Night uit. De stijl is echt cool. Hopelijk is de gameplay ook leuk.
Verder starten volgens mij vandaag de presentaties door MS over DX12. Zal waarschijnlijk met name over PC gaan, maar wellicht ook interessant voor X1.
Ik heb The Amazing Spiderman 1 op mijn 360 gespeeld en heb er enorm van genoten. Een soort GTA meets Spidey, lekker rondslingeren en crime fighten afgewisseld met wat verhaalsmissies spelen. YMMV though.Yonix schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:49:
Ik zie dat The Amazing Spider-Man 2 met korting the krijgen is in de store. Als comic book-liefhebber heb ik mij altijd wel kunnen vermaken met eerdere Spider-Man games. Echter, ik heb The Amazing Spider-Man 1 niet gespeeld en vraag mij nu af of deel twee de € 26,- waard is.
Vandaag staan er 3 grote op de lijst bij MS, gaming across the Ecosystem, developing for Win10 (en experience) en inderdaad DX12. (en dan van vandaag naar morgen meer info over indie en XBL).uchiha tijntje schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:58:
Verder starten volgens mij vandaag de presentaties door MS over DX12. Zal waarschijnlijk met name over PC gaan, maar wellicht ook interessant voor X1.
https://channel9.msdn.com/Events/GDC/GDC-2015
Hier kan je ze straks allemaal bekijken.
Edit, de grote lineup begint vanavond 8 uur.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2015 10:44 ]
Gebeld met xbox support, ze sturen ons eerst een nieuwe Kinect en de oude gaat direct retour als de nieuwe geleverd wordt. Dit is iets wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen, ik vindt het persoonlijk wel een top service van Microsoft.Winkiller schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:34:
[...]
Inderdaad, in mijn geval gaat de Kinect meestal eerst zachter branden (soort van dimmen) en daarna helemaal uit. Hij heeft het vandaag al 3 keer gedaan sinds 18:00 uur, dus de Kinect is hier ook echt kapoet.
Ik ga morgen even bellen en horen of het bekend is, hij doet het hier pas sinds de laatste preview update.
Dat er een borg gevraagd wordt voor deze service via een credit card is eigenlijk wel logisch, ze willen wel een Kinect retour.
Advanced Exchange is iets dat MS wel vaker doet, had ik met mijn Surface RT ookWinkiller schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Gebeld met xbox support, ze sturen ons eerst een nieuwe Kinect en de oude gaat direct retour als de nieuwe geleverd wordt. Dit is iets wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen, ik vindt het persoonlijk wel een top service van Microsoft.![]()
Dat er een borg gevraagd wordt voor deze service via een credit card is eigenlijk wel logisch, ze willen wel een Kinect retour.
Verwijderd
Is wel nieuw in NL voor Xbox. Bestond in september toen ik gedoe had iig niet. Is mij idd wel gelukt met een Surface maar toen dus niet met de One. Goed nieuws dus!Tomba schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:47:
[...]
Advanced Exchange is iets dat MS wel vaker doet, had ik met mijn Surface RT ook
Thanks voor de link! Misschien vanavond wat kijken.SinergyX schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:43:
[...]
Vandaag staan er 3 grote op de lijst bij MS, gaming across the Ecosystem, developing for Win10 (en experience) en inderdaad DX12. (en dan van vandaag naar morgen meer info over indie en XBL).
https://channel9.msdn.com/Events/GDC/GDC-2015
Hier kan je ze straks allemaal bekijken.
Edit, de grote lineup begint vanavond 8 uur.
Het bestond al eerder, maar was toen weer weg. Was een glitch in de matrix waarbij mensen zonder een console te hebben een nieuwe konden verkrijgen. Werd aardig misbruik van gemaakt en werd toen stopgezet. Is niet aan de grote bel gehangen, maar zal geheid voor grote kosten hebben gezorgd. Volgens mij was dat 1 van de redenen dat de support voor Xbox One in NL stop was gezet toen ie hier nog niet officieel uit was.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:44:
[...]
Is wel nieuw in NL voor Xbox. Bestond in september toen ik gedoe had iig niet. Is mij idd wel gelukt met een Surface maar toen dus niet met de One. Goed nieuws dus!
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!