Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Voor de mensen die graag met keyboard en muis willen spelen op de 4 consoles is dit misschien een optie :

- De venom -x.

De venom x is een apparaat van de fabrikant :

- http://www.tuact.com/en/products/venom-x

Het apparaat komt met de volgende onderdelen :

- Programmeerbare muis
- Hub
- Joystick

Het werkt op de :

- xbox 360
- xbox one
- ps3
- ps4

Aangezien ik een bloedhekel heb aan de ps4 controller mbt het spelen van FPS shooters heb ik de venom -x gekocht.

Ik heb hem vorige week gekocht in een nederlandse webshop en het werkt erg goed moet ik zeggen.
Je kan 3 profiles aanmaken voor 3 spellen en via de hub kan je met een knop switchen tussen de profiles.

Het bewerken gaat erg simpel via een programma die je van de fabrikant zijn website kan downloaden.

Ik heb het spel gespeeld met COD Killzone en BF4 op de ps4. COD werkt ook voortreffelijk maar vooral bf4 speelt erg lekker.

Zie ook :

- YouTube: VENOM X BF4 PS4

Je moet wel even wat configgen aangezien de default settings van de muis niet goed werken imo met default deadzone van de joystick. Ik heb om de pc snelheid te kunnen bereiken alles wat je maar kan instellen voor de muis op maximaal ingezet. Daarna de deadzone op 40 gezet en bij de muis settings heb ik de y as sneller gezet dan de x as aangezien die ook default op de y as langzamer werkt dan de x as.

Op de hub zitten 3 usb ingangen waarvan voor de ps4 de controller altijd aangesloten moet zijn ivm pairing met de ps4. De andere 2 kan je gebruiken voor je keyboard en muis op draad of je gebruikt een dongle met draadloos keyboard of je muis draadloos.

De muis was even wennen maar man wat een onzettend fijne muis is het zeg. Super gevoelig en zeer snel. Ik heb ook nog wat andere muizen aangesloten en ook die kan je instellen qua dpi etc in het programma. 4 van de 5 muizen deden het. Alleen een oude microsoft muis kon ik alleen maar bewegen.

Mocht je er 1 willen kopen let op dat je wel de v2.0 versie koopt ivm ongemakken zoals een beperkte bewegingsvrijheid van de muis instellingen.

Ik ben wat dat betreft nogal een zeikerd 1ste klas mbt kwaliteit en speelbaarheid qua fps spellen en dit produkt voldoet erg goed aan mijn wensen.

Misschien maak ik er wel een reviewtje van indien men het leuk vind. Voor de perfect config voor de muis, die kan ik ook aanbieden voor degene die hier interesse in heeft.

Ps en de discussie over controller tegen muis tja lekker boeiend. Het is gewoon een ander hulpmiddel. Als je race games speelt ga je dan ook lopen mekkeren als iemand met een stuur speelt.

Het is echt niet zo dat je gelijk koning bent in het spel. Je gaat ook gewoon neer in het spel. Het heeft wat voordelen maar de deadzone op een joystick heeft ook weer voordelen tov muis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-04 22:28
Lekker eerlijk bij multiplayer games, zal je veel vrienden mee maken...

[ Voor 30% gewijzigd door markdm op 25-06-2014 18:40 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kan je op dat punt dan niet gewoon beter op pc gamen? :?

Zelfs als je een outdated pc hebt: videokaartje van 200 euro ipv een console van 400 euro, en je speelt de nieuwste games in de resolutie die je wil en zit je niet vast aan 30 fps.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
markdm schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:40:
Lekker eerlijk bij multiplayer games, zal je veel vrienden mee maken...
Zoals ik al zij lekker belangrijk !! Het is gewoon een optie die iedereen kan gebruiken en zoveel sterker ben je huberhaupt helemaal niet tegenover spelers met een joystick op de console.

Op de pc spelen gebruiken ook zat spelers een joystick ipv keyboard en muis als ze bv gaan vliegen in bf3/4 met een heli of jet.

Ik speel voor de fun en dit draagt bij aan mijn fun...

Zoals ik al zei lekker belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
boe2 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:49:
Kan je op dat punt dan niet gewoon beter op pc gamen? :?

Zelfs als je een outdated pc hebt: videokaartje van 200 euro ipv een console van 400 euro, en je speelt de nieuwste games in de resolutie die je wil en zit je niet vast aan 30 fps.
Waarom ? Ik speel bf4 op 60 fps en het is voldoende voor mij. Plus ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een gamepc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:33

D4NG3R

kiwi

:)

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:54:
[...]
Het is gewoon een optie die iedereen kan gebruiken
Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.
en zoveel sterker ben je huberhaupt helemaal niet tegenover spelers met een joystick op de console.
Zoveel sterker ben je niet? Ik weet niet onder wat voor steen jij hebt gezeten, maar behalve bij fighting / racegames bied een tobo/muis combinatie vrijwel altijd een fiks voordeel :') .

Kom maar terug als MS en Sony deze dingen toestaan, er is een goede reden waarom dit niet zo is en waarom je op bijv MLG en ESL deze dingen niet mag gebruiken :w .

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 25-06-2014 19:00 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• innerchild
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:57:
[...]

Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.

[...]

Zoveel sterker ben je niet? Ik weet niet onder wat voor steen jij hebt gezeten, maar behalve bij fighting / racegames bied een tobo/muis combinatie vrijwel altijd een fiks voordeel :') .

Kom maar terug als MS en Sony deze dingen toestaan, er is een goede reden waarom dit niet zo is en waarom je op bijv MLG en ESL deze dingen niet mag gebruiken :w .
Lol met je MLG en ESL opmerking. Ik heb in mijn jongere jaren aan de top gegamed op de pc en als er 1 volk is die misbruik maakt van gamen dan zijn het wel de zogenaamde 'pro spelers'. Met de kilometers lange scripts en aanpassingen in het spel waarbij zo een beetje alles word gestript. Met de combo muisen en plakkertjes op het scherm voor de awp en zo kan ik nog uren doorgaan.

Op de console is een controller helemaal niet zo slecht tov een muis en keyboard. Toevallig vandaag nog. Kreeg een pak op me broek van een speler. Dus ik die gast vragen of hij met muis en keyboard speelde nadat ik had aangegeven dat ik met de venom x speelde en hij antwoorde mij dat hij met de joystick speelde.

Wat een jank reacties weer zeg. Ik heb dit alleen maar gepost onder het mom van als je het interessant vind. Geen zin om met online tweaker trollen te rollebollen...

Als je het niet zint antwoord dan gewoon niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:15:
Lol met je MLG en ESL opmerking. Ik heb in mijn jongere jaren aan de top gegamed op de pc en als er 1 volk is die misbruik maakt van gamen dan zijn het wel de zogenaamde 'pro spelers'. Met de kilometers lange scripts en aanpassingen in het spel waarbij zo een beetje alles word gestript.
Ik heb het hier over de console compos van MLG en ESL, dit zijn events waarbij speler gesponsorde hardware gebruiken - hier kunnen ze zelf niks mee behalve de standaard ingame instellingen..? Scripts en ingame aanpassingen zijn veelal gewoon toegestaan (PC gaming aangezien je hier op de consoles onder normale omstandigheden geen toegang toe hebt) omdat iedereen hier toegang toe heeft, en iedereen deze kan gebruiken. En dan het belangrijkste feit: Omdat gamemakers het niet als valsspelen zien.
Wat een jank reacties weer zeg. Ik heb dit alleen maar gepost onder het mom van als je het interessant vind. Geen zin om met online tweaker trollen te rollebollen...

Als je het niet zint antwoord dan gewoon niet..
Het is tegen de regels bij MS en Sony, dit zou eigenlijk al genoeg moeten zijn om het je te laten begrijpen.

Je had zo'n discussie kunnen verwachten - als je deze niet aan kan, of er geen zin in hebt open dan geen topic.

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 25-06-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:47
Mooi ding.. Waar heb je hem gekocht?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:19:
[...]

Ik heb het hier over de console compos van MLG en ESL, dit zijn events waarbij speler gesponsorde hardware gebruiken - hier kunnen ze zelf niks mee behalve de standaard ingame instellingen..? Scripts en ingame aanpassingen zijn veelal gewoon toegestaan (PC gaming aangezien je hier op de consoles onder normale omstandigheden geen toegang toe hebt) omdat iedereen hier toegang toe heeft, en iedereen deze kan gebruiken. En dan het belangrijkste feit: Omdat gamemakers het niet als valsspelen zien.

[...]

Het is tegen de regels bij MS en Sony, dit zou eigenlijk al genoeg moeten zijn om het je te laten begrijpen.

Je had zo'n discussie kunnen verwachten - als je deze niet aan kan, of er geen zin in hebt open dan geen topic.
Nee dat is lekker. Ga jij ff de rollen omdraaien hier kerel. Ik post dit louter voor de mensen die dit interessant vind. Jij en die andere maken er een topic van over wat goed en slecht is. Jij maakt er een discussie topic van niet ik. Maar fiets lekker door aangezien dit niet voor jouw interessant is @godallemachtingtweakertrollenopgamer.nlzittenmeervolwassenreactiesdanhier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
HertogJack schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:20:
Mooi ding.. Waar heb je hem gekocht?
Hallo Hertogjack,

Ik heb hem hier gekocht :

http://www.jemico.nl/inde...=article&aid=3646&lang=NL

Is de enigste officiële dealer in Nederland.

Zij verkopen de v2.0 versie.

De kosten zijn wel 129 euro maar als je er 1 wilt hebben die top is voor de ps4 dan is dit hem. Op de ps3 heb ik wel is mogen experimenteren met andere mouse/keyboard setups maar de venom is echt een klasse apart.

En niet alleen dat. Hij is geschikt voor alle 4 de consoles dus dat is mooi mee genomen.
Je kan helaas de hub niet gebruiken om bv met een controller van de xbox 360 op de ps4 te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door innerchild op 25-06-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Is dit niet wat flauw? Ik game niet op console dus mij zal het een worst wezen, maar echt eerlijk is het niet. Ik zou hier als tegenstander fiks chagrijnig van worden.

[ Voor 20% gewijzigd door 461943 op 25-06-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vet, wist nog niet dat er al iets was. Hoe zit het dan met de touchpad?

Jammer dat het topic weer wordt overspoeld door huilbaby's die over oneerlijk voordeel gaan beginnen. Echt, hoe vaak moet die discussie nog gevoerd worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407645

- Auto burst firing option, firing stability assistance and weight compensate.

Pfft. Mag hopen dat iedereen gebanned wordt. Dit is gewoon cheaten.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 25-06-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:27:

Jammer dat het topic weer wordt overspoeld door huilbaby's die over oneerlijk voordeel gaan beginnen. Echt, hoe vaak moet die discussie nog gevoerd worden. ;(
Deze venom x is eigenlijk bedoeld voor spellen waarbij de touchpad niet een belangrijke rol speel. Je kan wel alle knoppen remappen. Zowel op je muis als op je keyboard. In bf4 is het touchpad nodig voor je online stats etc te bekijken. Map gewoon die functie knop naar een plek waar je wilt en je opent het scherm.

Ik gebruik deze game eigenlijk louter voor fps shooters. Voor andere spellen gebruik ik mijn controller. Aangezien de controller aangesloten moet zijn voor de ps4 kan je gewoon overstappen naar je controller indien nodig.

Let wel op dat bv bij specifieke games zoals bf4 voertuigen niet 100 % reageren als op een joypad.
Dan moet je gewoon overstappen op je controller.

Het werkt wel prima maar bv rijden met een tank als je schuin naar achteren rijd en je turrent draait dan draait je tank positie mee met je turrent. Aangezien je op de console geen aparte sensitivity hebt kan je bv wel je sensitivity in game op 100 % zetten en dan op je muis de 3 dpi instellingen aanpassen met een langzamere snelheid.

Dus dan moet je switchen met je dpi. Tanks,jeeps etc rijd behoorlijk prima. Vliegtuigen en heli's zijn te langzaam. Ook hier speelt nog is mee dat je ook voor de voertuigen geen aparte key schema's kan instellen dus wat je instelt als infanterie gebruik je ook als heli/jet piloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Anoniem: 407645 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:32:
- Auto burst firing option, firing stability assistance and weight compensate.

Pfft. Mag hopen dat iedereen gebanned wordt. Dit is gewoon cheaten.
Ik heb het geprobeerd om te zien hoe dit werkt. Is bagger. Je word gelijk afgestraft in bf4 met autofire. Je crosshair springt naar boven toe. Je bent alleen maar naar beneden aan het drukken. Teveel penalty daarvoor.
Firing stability werkt niet en de weight compensate is een gimmick om je het gevoel te geven dat je wapen in gewicht aanvoelt. Net als in killzone 2.....

Weet je hoeveel spelers er op de console spelen met een mod controller ?? Met rapid fire opties verkocht onder het mom PRO... Of met fps freek opzet stukjes op je controller. De meeste pro's spelen met fps freeks op de sticks. Zelf gezien de afgelopen jaren op diverse parties en zelfs bij wedstrijden is het toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daarbij werkt rapid fire niet met automatische wapens, aangezien je dan in bursts gaat schieten. En om het nu bij ieder wapen aan te passen.

Ik weet dat het met voertuigen niet werkt. Heb veel ervaring met de FragnStein en de Shark. ;)

Zit wel te wachten op een muis voor games als Far Cry 4 straks. Even in de gaten houden deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Blijkbaar nog vaak genoeg zolang er huilbaby's zijn die het niet met de standaard uitrusting kunnen winnen :') .

Wat word er nou verwacht met zo'n topic? Het is gewoon valsspelen, zelfs de makers adverteren met opties welke je op vrijwel elk online spel banned kunnen krijgen. En dan nog claimen dat het geen oneerlijk voordeel oplevert?

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 25-06-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Je komt wel heel geagiteerd over steeds, wat is nu het probleem? Je weet dat als je een topic als dit opent dat er mensen daar over gaan beginnen- en met goed recht, want dit is ook gewoon cheaten. En dat vernaggelt het spel voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:45:
Daarbij werkt rapid fire niet met automatische wapens, aangezien je dan in bursts gaat schieten. En om het nu bij ieder wapen aan te passen.

Ik weet dat het met voertuigen niet werkt. Heb veel ervaring met de FragnStein en de Shark. ;)

Zit wel te wachten op een muis voor games als Far Cry 4 straks. Even in de gaten houden deze. :)
Rapid fire kan je ook instellen in verschillende fases en de hoeveelheid. Best uitgebreid. Maar ik heb het voordeel er niet uit weten te halen in bf4. Je word zo ontzettend afgestraft als je burst. Geprobeerd met een wapen die alleen kan bursten. Ziet er wel grappig uit zo een automatisch wapen maar het helpt geen zier. Je wordt meer beloond als je rustig schiet zeker van afstand. Kan niet geloven dat iemand dit prettig vind laat staan dat dit een voordeel oplevert in bf4 dan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
461943 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:51:
[...]

Je komt wel heel geagiteerd over steeds, wat is nu het probleem? Je weet dat als je een topic als dit opent dat er mensen daar over gaan beginnen- en met goed recht, want dit is ook gewoon cheaten. En dat vernaggelt het spel voor anderen.
Wie is hier nu geagiteerd.... god allemachtig wat een woord maar ok..
Cheaten.. gaap.. Dit is zoals ik heb gezegd nogmaals voor mensen die het interessant vinden. Geen topic voor trollen.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:54:
[...]

Cheaten.. gaap.. Dit is zoals ik heb gezegd nogmaals voor mensen die het interessant vinden. Geen topic voor trollen.. ;w
Ga dan naar cheatfora, genoeg mensen die geïnteresseerd zijn :w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:55:
[...]

Ga dan naar cheatfora, genoeg mensen die geinteresseert zijn :w .
Of je reageert niet.. maar ik weet nog een leuk plekje voor je ... www.trollenbos.nl

Ik ga ook niet meer reageren op andere trol posts. Vind je het niets reageer dan ook niet meer. Ik spendeer geen tijd meer aan trol reacties. Alle andere reacties zijn welkom.

[ Voor 24% gewijzigd door innerchild op 25-06-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:54:
[...]

Nou nou, rustig aan maar weer, ik doe je niks. Zoals ik al zei, ik maak me er niet druk om, maar als ik op een console zou gamen en jij gebruikte dit tegen me zouden er inderdaad wel wat scheldwoorden naar je hoofd vliegen. Dat is geen trolling hoor :) Maar goed, ik voorzie dat dit topic vrij snel op slot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:56:
[...]

Of je reageert niet.. maar ik weet nog een leuk plekje voor je ... www.trollenbos.nl
Leesvoer:
http://www.playstation.com/en-us/legal/terms-of-use
You agree that you will not use any unauthorized hardware, including peripherals not sold, licensed or certified by a Sony company such as non-licensed game enhancement devices, controllers, adaptors and power supply devices (collectively, "Non-Licensed Peripherals") or unauthorized software to access or use SEN First Party Services or any content or service provided on or through SEN First Party Services.
http://www.xbox.com/en-US/legal/codeofconduct
F. Cheating & Tampering
  • Do not use unauthorized hardware or modifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
461943 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:51:
[...]

Dat is mijn eerste post en ik heb het topic niet geopend. Als jullie het zo een interessante discussie vinden, open dan lekker een "Muis op consoles - cheaten of niet?" topic en laat dit topic lekker schoon en inhoudelijk over dit apparaat gaan. Iedereen blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Btw de wand die je er ook bij krijgt, zeg maar die halve joystick, heb ik even gebruikt maar gelijk weg gelegd. Wat een onding. Dit is echt een apparaat voor je muis en keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:30:
[...]

Dat is mijn eerste post en ik heb het topic niet geopend. Als jullie het zo een interessante discussie vinden, open dan lekker een "Muis op consoles - cheaten of niet?" topic en laat dit topic lekker schoon en inhoudelijk over dit apparaat gaan. Iedereen blij. :)
Ik zei dan ook niet dat jij het geopend had, het was meer in de algemene zin ;) Als "je" ( elk willekeurig persoon) dit soort dingen doet, dan mag die persoon ook rekenen op dergelijke reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:35:
Btw de wand die je er ook bij krijgt, zeg maar die halve joystick, heb ik even gebruikt maar gelijk weg gelegd. Wat een onding. Dit is echt een apparaat voor je muis en keyboard.
Dat ding wil ik juist gebruiken dan. Heb je tenminste analoge movements en daarbij ga ik niet met een keyboard op de bank zitten. Wat bevalt er niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Booh-fucking-hoo. Dit is toch ook voor iedereen beschikbaar? Dit forum is bedoelt om techniek - en ja, daar valt dit ook onder - te bespreken. Het heeft echt geen zin om hier huilbaby over te spelen. Ik heb persoonlijk ook een vieze gore %$#*hekel aan controllers. Hiermee zou ik de overstap naar een console nog willen overwegen - en ik weet zeker dat ik dan nog steeds vierkant ingemaakt wordt. Want ik speel bijna nooit, maar het moet ook wel een beetje leuk blijven. Als ik me dan ook nog constant moet irriteren aan de controller wordt het nooit wat.

Is meer spelen dan mij dan ook cheaten? Want daar haal je ook een voordeel uit. Nee, want ik kan ook gewoon meer gaan spelen. Maar anderen kunnen ook de venom-x aanschaffen. (geld lijkt me even geen issue - als je zoveel tijd hebt om te gamen kan je ook een baan zoeken en een venom kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:40:
[...]

Dat ding wil ik juist gebruiken dan. Heb je tenminste analoge movements en daarbij ga ik niet met een keyboard op de bank zitten. Wat bevalt er niet aan?
Misschien is het wel persoonlijk maar ik game dus minder dan een meter van mijn scherm vandaan ( 32 inch samsung tv ) en als ik dus in de ene hand een muis heb zitten dan moet ik ongemakkelijk met mijn andere hand boven de tafel zitten. Het gemakkelijke onderuit zitten voor de buis met je handen op de keys en muis is dan voor mij althans niet te doen.

Buiten dat zit er op die halve controller aan de voorkant 2 knoppen die bij gebruik er voorzorgen dat je minder secuur kan bewegen met de stick. Zeker als je de bovenste knop gebruikt dan ga ik steeds met de stick naar beneden sturen. Misschien is het voor spellen die niet zo veel actie vragen minder erg maar ik had hier wel erg veel last mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:17
Dus elke cheat is toegestaan als iedereen de cheat kan kopen? Sorry, maar dan zal elke online game een grote clusterfuck aan cheats worden. Het feit is dat het tegen de EULA is. Gebruik je het voor singleplayer games, prima, dan geef je jezelf geen ONEERLIJK( want het is tegen de regels) voordeel. Ga je er mee online, tja, dan kan je wel wat haat verwachten. Er is een reden dat er geen cross platform shooters zijn, want controllers werden finall afgemaakt.

Uiteraard is het een leuk en interessant stuk hardware om singleplayer games op de console kunnen spelen. Maar de enige console exclusive die ik snel kan verzinnen is killzone (en resistance ofzo?), dus nogal de kosten niet echt waard. Als je een shooter met muis en keyboard wilt spelen-> ga dan naar de pc. Maar ga alsjeblieft niet een onofficele controller aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom moet het een exclusive zijn, als ik vragen mag?

Ik heb overigens nog nooit haat gehad online toen ik CoD met een FFX Shark speelde hoor. Mijn K/D zat ook maar op 2 ongeveer, dus veel mensen hebben volgens mij geen flauw benul hoeveel voordeel je er nu wel of niet mee haalt. Ik kan bijvoorbeeld met een muis spelen tegen Rin (was/is een mod hier op het forum) en hij met een controller, en ik word nog aan alle kanten gedold. Sowieso is mapkennis veel belangrijker in online multiplayers. Daarbij hebben spelers met een grotere TV en een dure surround headset ook voordeel. Maar dan nog: je kan nog zo een ervaren gamer een muis geven. Als de andere speler met controller de map beter kent, wint hij.

In MW2 op de PC kon je bepaalde settings uitschakelen waardoor je door zaken als lamellen, rook en gras heen kon kijken. In BF spelen mensen inderdaad met en joystick als ze in een helikopter of vliegtuig zitten en ook een racer kun je op zowel console als PC met een stuurtje spelen. Laten we nu niet met z'n allen de moraalridder gaan uithangen door te roepen dat een stuurtje blijkbaar wel "ondersteund" wordt (kan iemand trouwens die passage even quoten waarin dat staat, ben wel benieuwd wat er exact over gezegd wordt). Of downloaden we nu ineens ook nooit meer een MP3'tje of film? O-)

Ik kan me met de DS4 een stuk beter redden dan met de DS3, maar het blijft als behelpen voelen. Soort vis op het droge. In FPS moeten je bewegingen 1 op 1 vertaald worden, imho. En niet gebaseerd zijn op de mate en de duur van een beweging van een stick. Wat mij betreft leveren ze bij de PS5 standaard een muis mee, kan iedereen kiezen wat 'ie prettiger vindt. :)

[ Voor 93% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ardjee schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:46:
Dus elke cheat is toegestaan als iedereen de cheat kan kopen? Sorry, maar dan zal elke online game een grote clusterfuck aan cheats worden. Het feit is dat het tegen de EULA is. Gebruik je het voor singleplayer games, prima, dan geef je jezelf geen ONEERLIJK( want het is tegen de regels) voordeel. Ga je er mee online, tja, dan kan je wel wat haat verwachten. Er is een reden dat er geen cross platform shooters zijn, want controllers werden finall afgemaakt.

Uiteraard is het een leuk en interessant stuk hardware om singleplayer games op de console kunnen spelen. Maar de enige console exclusive die ik snel kan verzinnen is killzone (en resistance ofzo?), dus nogal de kosten niet echt waard. Als je een shooter met muis en keyboard wilt spelen-> ga dan naar de pc. Maar ga alsjeblieft niet een onofficele controller aansluiten.
En als je wel een onofficiele controller wilt aansluiten, en het toch wilt bespreken, dan doe je dat hier. En als je dat niet wilt, dan bespreek je het niet hier. Probleem opgelost. Voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hier trouwens een potje CoD. Is wat duidelijker. Lijkt strak te werken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NWz4vOVdgg4]

@innerchild; werkt het in KZ ook goed, ja? Heb ik op de PS3 wat mindere ervaringen mee. Games als Rage en Bioshock zijn ook onspeelbaar met een FFX. De diagonale movements worden niet goed vertaald. Heb je op de PS4 bijvoorbeeld ook Wolfenstein al geprobeerd?

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:47
Gewoon een vet ding.. En wat een gezeik zeg in dit topic, iedereen die gran turismo met een stuurtje speelt zou dan dus ook een cheater moeten zijn..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:38:
[...]

Ik heb het geprobeerd om te zien hoe dit werkt. Is bagger. Je word gelijk afgestraft in bf4 met autofire.
Dus? BF4 is niet het enige spel. Genoeg andere spellen waar dit waarschijnlijk wel bij geabused kan worden.
innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:38:
[...]
Weet je hoeveel spelers er op de console spelen met een mod controller ?? Met rapid fire opties verkocht onder het mom PRO... Of met fps freek opzet stukjes op je controller. De meeste pro's spelen met fps freeks op de sticks. Zelf gezien de afgelopen jaren op diverse parties en zelfs bij wedstrijden is het toegestaan.
Nee, weet ik niet. Spelers die controller mods zoals burst fire gebruiken zijn pro in het in gebruik nemen van burst fire controller mods. Niet in het spelen van het spel. Ga nog een stap verder en ga lekker macro's gebruiken zeg. :+
HertogJack schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:10:
Gewoon een vet ding.. En wat een gezeik zeg in dit topic, iedereen die gran turismo met een stuurtje speelt zou dan dus ook een cheater moeten zijn..
Als die officieel gelicensed zijn is dat geen enkel probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 25-06-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:08:
Hier trouwens een potje CoD. Is wat duidelijker. Lijkt strak te werken.

[video]

@innerchild; werkt het in KZ ook goed, ja? Heb ik op de PS3 wat mindere ervaringen mee. Games als Rage en Bioshock zijn ook onspeelbaar met een FFX. De diagonale movements worden niet goed vertaald. Heb je op de PS4 bijvoorbeeld ook Wolfenstein al geprobeerd?
Geloof me, ik zeg dit niet voor niets anders zou ik dit topic niet starten, de venom -x is de top van alles wat ik heb geprobeerd qua toetsenbord/muis settings. Zelfs met de muis op een draadloze verbinding is het gewoon 1 op 1 bewegen. 1 opmerking hierbij wel is, dat je zelf eerst je settings moet tunen voor je muis.

Het mooie van de opties in de v2.0 versie is dat je, op je vraag mbt diagonale movements, je x en y as apart van elkaar kan inregelen. Voor je muis kan je 3 dpi instellingen programmeren die je met je muis kan switchen.

Het probeem waar ik mee zat toen ik de muis zo default aansloot op mijn ps4 met battefield was het volgende :

- Deadzone was te klein. dit houd dus in dat je langzame beweginging van je muis dus ook langzaam blijven totdat je sneller gaat bewegen. Default is geloof ik 28 dus als je buiten die 28 zone komt gaat je muis in 1 keer snel
- de verticale beweging ging trager dan de horizontale beweging. Dat gaf een heel raar gevoel als je iemand boven je moest knallen.
- De muisbeweging was ook niet snel genoeg voor mij in het geheel. 3 tot 5 keer schuiven voor 1 draai.

Dit heb ik gedaan.

- Deadzone naar 40 gezet. De deadzone zit nu ergens aan de rand van het scherm dus geen vertraging meer.
- De y as sneller gezet dan de x as in de muis settings
- Alles wat ook maar met de muis ingesteld kon worden qua snelheid op maximaal.

Nu beweegt mijn muis in 1 180 graden om zonder deadzone crap en de diagonale bewegingen zijn prima in orde.

Ik moest wel erg wennen aan de bewegingssnelheid tov een controller. Mijn brein had er dikke moeite mee om schieten. Nu ben ik er aan gewend en speelt het erg leuk.

Spellen die ik tot nu toe heb gespeeld op de ps4 zijn :

- Battlefield 4
- Call of duty
- Killzone

Alle 3 spelen prima. Wel voor alle drie de spellen een aparte config aangemaakt die je kan bewaren in de hub van de venom x. Met een knop op die hub kan je schakelen tussen de configuraties. Mocht je meer spellen spelen dan kan je je config's lokaal wegschrijven en later weer inladen.

[ Voor 8% gewijzigd door innerchild op 25-06-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha dus als Sony morgen zegt: we licenseren/ondersteunen dit ding, dan vind je het ineens wel goed? :F

Wat is er voor jou dan exact veranderd? Nog steeds iedereen kan 'm kopen, het werkt nog steeds hetzelfde en je hebt er een voordeel mee ten opzichte van controllers. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:31:
Haha dus als Sony morgen zegt: we licenseren/ondersteunen dit ding
Serieus? :+
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:31:
dan vind je het ineens wel goed? :F
Dat zeg ik niet. Ik ga er van uit dat Sony/MS een bepaalde kwaliteit willen waarborgen met een license. Als Sony morgen in 1 keer zo'n ding met macro's of burst fire mods licensen dan vindt ik het persoonlijk maar een pay2win situatie. Dan erbij kunnen developers naar mijn weten volgens mij zelf ervoor kiezen of zij third party hardware toestaan voor hun games of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En een stuurtje is niet pay2win dan? Je zegt zelf dat het geen enkel probleem is.

Een dure 80 inch en een Turtle Beach van € 400,-. Is dat ook pay2win?

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:44:
En een stuurtje is niet pay2win dan? Je zegt zelf dat het geen enkel probleem is.
Gast :+

Een licensed stuur beinvloed jouw kunnen niet. Het zelfde kan bereikt worden met een analogue.
Burst fire mods en macro's wel.
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:44:
Een dure 80 inch en een Turtle Beach van € 400,-. Is dat ook pay2win?
Daar ben je vrij in om te gebruiken wat je wilt. Dat staat geheel los van het hele argument.
Ik kan het wel af met een 23 inch scherm en een 30 euro koptelefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 25-06-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:36

lasharor

7 december 2004

Vraag me wel af wat de mensen hier vinden van racegames spelen met een stuurtje? Heb je dan niet online een enorm voordeel met mensen die een controller gebruiken?

Ongeveer hetzelfde als dit, alleen is het hier niet door sony gelicenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 407645 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:52:
[...]

Gast :+

Een licensed stuur beinvloed jouw kunnen niet. Het zelfde kan bereikt worden met een analogue.
Burst fire mods en macro's wel.

[...]

Daar ben je vrij in om te gebruiken wat je wilt. Dat staat geheel los van het hele argument.
Ik kan het wel af met een 23 inch scherm en een 30 euro koptelefoon.
Gebruik ik niet om de reden die ik eerder al heb gegeven. Gaat me puur om de muis in plaats van de stick. Ik ben blij dat ik dan wel je goedkeuring heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:03:
[...]

Gebruik ik niet om de reden die ik eerder al heb gegeven. Gaat me puur om de muis in plaats van de stick. Ik ben blij dat ik dan wel je goedkeuring heb. ;)
Bij sommige games zijn muis en toetsenbord toegestaan ja. Naar mijn weten alleen maar bij enkele Playstation 3 spellen. Geen probleem. Merendeel van het game assortiment laat dit echter niet toe tenzij je unlicensed hardware haalt die dat omzeilt. Hardware die dit omzeilt zijn naar mijn weten altijd unlicensed. Dat is wel een probleem. En al helemaal wanneer ze bepaalde extra functies erin proberen te proppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 25-06-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:45:
[...]

Misschien is het wel persoonlijk maar ik game dus minder dan een meter van mijn scherm vandaan ( 32 inch samsung tv )
minder dan een meter :?.

Opnieuw: Je bespaart jezelf veel moeite als je gewoon op PC zou gamen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Bij Gamegear.be is ie te koop voor € 100,-. Binnenkort ook maar es bestellen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-04 19:49
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:51:
Ik heb overigens nog nooit haat gehad online toen ik CoD met een FFX Shark speelde hoor. Mijn K/D zat ook maar op 2 ongeveer, dus veel mensen hebben volgens mij geen flauw benul hoeveel voordeel je er nu wel of niet mee haalt.
Als je niet inziet dat je met een tobo+muis een gigantisch voordeel hebt t.o.v. een controller, dan heb je echt je kop in het zand zitten. Probeer alleen maar eens 180 graden om te draaien met beide. Dat duurt een eeuwigheid met een controller t.o.v. een muis. Dat jij verder een laag K/D ratio hebt in spellen staat daar los van.
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:51:
In MW2 op de PC kon je bepaalde settings uitschakelen waardoor je door zaken als lamellen, rook en gras heen kon kijken.
Precies de reden dat ik gestopt ben met MW2 spelen op PC. Ik lig met volle graphics op mijn scherm in een guilly suit in het volle gras, op het scherm van de tegenstander lig ik op een kale grond met 2 sprieten om me heen.

Ik hou van de gelijkheid die je op een console hebt. Iedereen heeft precies dezelfde setup en fps.

Ik vind het prima als mensen graag met tobo+muis willen spelen, maar geef mij, als controller gebruiker, dan wel een filter om niet met die spelers op een server te spelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Het. is. maar. een. spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
En een spelletje moet wel leuk blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ereaser schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:05:
[...]

En een spelletje moet wel leuk blijven ;)
Een spelletje maak je zelf leuk, wat trekken jullie je veel aan van anderen in een spelletje zeg. Als ik een hacker tegenkom in FPS x dan stap ik gewoon over tot een andere server.

BTW, console wedstrijden spelen ze keihard met modded controllers, en daar doet niemand moeilijk over, terwijl je wel degelijk een voordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anoniem: 604128 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:13:
BTW, console wedstrijden spelen ze keihard met modded controllers, en daar doet niemand moeilijk over.
Dacht je dat? De officiele compos gaan op geprepareerde hardware van sponsoren.

En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller. Dat de ts deze discussie niet wil voeren zal mij een worst wezen.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-07-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:19:
[...]

Dacht je dat? De officiele compos gaan op geprepareerde hardware van sponsoren.

En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller.
afaik, spelen ze ook met modded! Grote kans dat dit dan niet de 'echte' mlg wedstrijden zijn. excuus.

Nog steeds, tenzij je er je geld mee moet verdienen, het is maar een spelletje, als je er echt last van hebt stap dan over op een andere server, of report de player desnoods, maar waarom zitten jullie allemaal dit topic een beetje af te kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afkraken? Nee ik kom met fatsoenlijke argumenten en probeer er een discussie van te maken, waar de ts (in)direct claimt dat ik compleet gehaaid ben op dit soort hardware op consoles.

Als devs het toestonden was er gewoon support geweest net als dat Unreal Tournament het had. Het is gewoon vies spelen, jij hebt er misschien lol van maar de rest raakt geirriteerd of word zelfs boos.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-07-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Bezorgder dan een postbezorger

Dat iemand boos wordt, gebeurd ook wel als je lekker aan het campen bent, of gewoon beter dan gemiddeld bent.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Leuk, echter zijn dat opties die het spel zelf bied. (ruim) sneller en accurater kunnen draaien, richten en manouvreren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:27:
Afkraken? Nee ik kom met fatsoenlijke argumenten en probeer er een discussie van te maken, waar de ts (in)direct claimt dat ik compleet gehaaid ben op dit soort hardware op consoles.

Als devs het toestonden was er gewoon support geweest net als dat Unreal Tournament het had. Het is gewoon vies spelen, jij hebt er misschien lol van maar de rest raakt geirriteerd of word zelfs boos.
Vreemd, ik heb in alle uren CoD nog NOOIT een tegenstander horen zeiken over dat ik blijkbaar met een FFX speelde. Volgens mij hebben mensen het amper door, want: nog altijd gebonden aan de limieten van de deadzone = geen 1 op 1 transitie. Prima dat je blijkbaar iets sneller kan draaien (wat ik nog wel eens zou willen zien met de sens. op max. Een goede speler, ongeacht de besturing, zal tijdens een match nauwelijks in situaties komen waarbij die skill benodigd is. Daarnaast hoor je al dood te zijn als de ander enigszins kan richten. Aim assist iemand? Heb je met een controller een stuk meer profijt van.

Verder blijf ik dit soort zaken aanmoedigen en zal ik er later dit jaar ook eentje halen, voor met name Far Cry 4 en wellicht ook COD AW als die goed scoort. :)

Perfect spul voor mensen die niet iedere avond 2-4 uur kunnen gamen en het gepiel met analoge sticks dus tot in de perfectie kunnen leren. Alsof die mensen iemand met een controller gaan ownen die iedere dag uren zit te spelen. Forget it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Dit ding is niet anders dan op de pc met een aimbot een fps spelen. Ik zou wel willen dat Sony met een muis/ kb uitkomt omdat ik dat zelf gewend ben maar dit neemt alle uitdaging weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
stime schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:25:
Dit ding is niet anders dan op de pc met een aimbot een fps spelen. Ik zou wel willen dat Sony met een muis/ kb uitkomt omdat ik dat zelf gewend ben maar dit neemt alle uitdaging weg.
Whahaha _/-\o_

Stuitend hoeveel mensen zomaar iets roepen. Jij denkt volgens mij echt dat je elke match flawless eindigt omdat je met een muis speelt? 8)7

Nogmaals: mapkennis en teamplay is echt 100x belangrijker. Een samenspelend communicerend team met spelers die de map als hun broekzak kennen, maken met hun controller gehakt van een team (hell, we geven hen ook samenspel en een mic) met muizen dat de map niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-02 23:56

MrMonkE

★ EXTRA ★

Het is gewoon schandalig dat je FPS op een console moet spelen met een controller. Dat is toch geen spelen.
Voor mij is mouse+kb een vereiste voor FPS. En niks geen aim ondersteuning.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:17
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:37:
[...]

Whahaha _/-\o_

Stuitend hoeveel mensen zomaar iets roepen. Jij denkt volgens mij echt dat je elke match flawless eindigt omdat je met een muis speelt? 8)7

Nogmaals: mapkennis en teamplay is echt 100x belangrijker. Een samenspelend communicerend team met spelers die de map als hun broekzak kennen, maken met hun controller gehakt van een team (hell, we geven hen ook samenspel en een mic) met muizen dat de map niet kent.
Dat klopt, maar dat veranderd niets aan het feit dat wanneer beide teams aan elkaar gewaagd zijn, en 1 team wel met muis mag spelen, deze de andere team compleet zal domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:37:
[...]

Whahaha _/-\o_

Je postte eerder zelf een cod ghost filmpje waarin dat inderdaad het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ardjee schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:44:
[...]

Dat klopt, maar dat veranderd niets aan het feit dat wanneer beide teams aan elkaar gewaagd zijn, en 1 team wel met muis mag spelen, deze de andere team compleet zal domineren.
Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Als beide teams goed zijn en je wordt in je rug gepakt, ben je sowieso dood, waar je ook mee speelt. Beide teams weten waar een granaat te plaatsen, waar de bottlenecks zitten, en beide teams weten welke hoek ze ADS om moeten lopen, waarbij het geen ene moer uitmaakt waar je mee speelt. Ik speelde veel met wat Tweakers hier, waarbij een van mijn medespelers (gast is echt heel goed) en ik met een muis speelde. Onze mapkennis is prima. Toch waren er potjes die we verloren. Of je moet beweren dat het andere team ook met een muis speelde, maar daar was op de killcam weinig van te zien. Zolang echte bedrijven (niet een of andere modder op zijn zolderkamer dus) dit soort dingen maken en ze gewoon via kanalen als internet voor iedereen te bestellen zijn, heeft het mijn support. Moraalridders die er uit principe tegen zijn "omdat de dev of consolefabrikant het niet ondersteunt", zijn wat mij betreft gewoon aan het mekkeren. Als het morgen nu ineens wel volledig wordt ondersteunt (en er voor hen in de praktijk dus helemaal niets veranderd is), stellen ze dan hun mening ineens volledig bij? Dan is het wel goed. Hypocriet, noem ik dat. ;)
stime schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:50:
[...]

Je postte eerder zelf een cod ghost filmpje waarin dat inderdaad het geval is.
Ja want er zijn geen flawless filmpjes van mensen met een controller. :F

Kijk eens naar het kanaal van Ali-A. Gast speelt ook met een controller maar hij dominteert vrijwel ieder potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Voor de mensen die zo een Venom-X willen kopen..NIET DOEN. Troep vergeleken met het echte werk.

www.xim4.com komt binnenkort uit. Heb de xim1 gehad...de allereerste versie voor de xbox360 nog zelf de draadjes op een modded controller gesoldeerd en dat werkte echt subliem letterlijk 1op1. De Xim edge ook gehad binnenkort de Xim4 voor de xbox one en de ps3.

En vooral niet de discussie aangaan met peep die het "cheaten of whatever vinden, cry me a river :+ Racestuurtjes, 7.1headsets,big ass full HD schermpjes vinden ze allemaal prima maar Muis+tobo niet want dat vinden ze zelf niks maar o wee als een ander het gebruikt. Terwijl het verschil helemaal niet zo groot is, iemand die goed is met een controller is niet opeens 10x zo beter met een Xim of wat voor input apparaat dan ook.

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt ;p

ps: De xim1 was begonnen als hobby project, de schema voor het solderen etc lag toen nog gratis op het forum, sindsdien hebben ze echt veel stappen gemaakt..Xim edge & Xim3 was gewoon letterlijk 1 op 1, de Xim4 wordt helemaal dope. Vanaf je smartphone game-profiles laden etc etc..check it out.

ps:Stukje over de Smart translator technology: YouTube: XIM3 Smart Translators Inside Look (Oud, nu werkt het nog beter...was al belachelijk goed hehe) Kijk vooral naar hoe nauwkeurig zelfs de kleinste bewegingen worden omgezet.

Voor de mensen die denken dat je met zo een apparaat "sneller/beter" kan aimen met een Controller dit is _niet_ waar. De games zijn hardcoded voor een controller, je kan met je muis nooit sneller een 180 of 360graden turn maken dan met een controller probeer je dit wel door bv je muis te "flicken" snel heen en weer bewegen dan beweeg je ingame gewoon niet of je maakt spastische bewegingen. Je hebt dus geen voordeel tegenover mensen die goed zijn met een controller(aim assist moet je bv sowieso al uitzetten als je met zo een apparaat gaat spelen...anders werkt het kut) Bak je er niks van met een controller en ben je aan PC gaming gewend dan is dit zeker wel een uitkomst!

Alles wat je met zo een ding kan, kan je ook met de controller..sommige mensen kunnen gewoon niet overweg met een controller thats all.

[ Voor 48% gewijzigd door Jumpiefox op 11-07-2014 01:09 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zolang Xim niet met een fatsoenlijke dongle komt die analoge inputs vertaalt, laat ik die links liggen. Ik game vanuit een ligstoel, en ga daar niet met een toetsenbord liggen. Wat ik tot nu toe lees over de Venom, is alleen maar positief. Ik ben zeer tevreden over de inputs van de FFX en de Venom lijkt alleen maar beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:20:
Zolang Xim niet met een fatsoenlijke dongle komt die analoge inputs vertaalt, laat ik die links liggen. Ik game vanuit een ligstoel, en ga daar niet met een toetsenbord liggen. Wat ik tot nu toe lees over de Venom, is alleen maar positief. Ik ben zeer tevreden over de inputs van de FFX en de Venom lijkt alleen maar beter. :)
Misschien een domme vraag maar hoe gebruik je de muis fatsoenlijk vanuit een ligstoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NikkiNailz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Misschien een domme vraag maar hoe gebruik je de muis fatsoenlijk vanuit een ligstoel?
Ik speelde vaak bij een vriend thuis, op mijn laptop, in een ligstoel. Kastje ernaast en muismatje erop werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NikkiNailz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Brede leuningen waar je stabiel een muismat op kan leggen. Past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:20:
De xim4 ondersteunt gewoon de sony move hehe. 2each his own, ik vond de ffx totaal niet nauwkeurig, misschien omdat ik de xim gewend was.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Xim is inderdaad het beste.
Nadeel is wel dat het prijzig wordt omdat je de muis, nonchuck of keyboard er ook nog bij moet kopen.
Daarom ga ik ook voor een goedkoper alternatief, de venom x. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

O ziet er top uit sta op punt te bestellen alleen 1 vraagje.
Kun je ook je headset daar inpluggen (ps4)? Of hoe ga je dat doet....

Iedereen nog tevreden met het apparaatje???

414524

Headset via usb in ps4. Gisteren belangrijke update (mouse sensitivity) en speed booster!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48
Deze heb ik nog niet gezien:
http://www.techspot.com/n...ecked-console-gamers.html

Was een paar jaar geleden groot nieuws omdat het eindelijk antwoord gaf op een discussie die al jaren liep. Het verbaasd mij dan ook dat de discussie weer oplaait.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ChojinZ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:47:
Deze heb ik nog niet gezien:
http://www.techspot.com/n...ecked-console-gamers.html

Was een paar jaar geleden groot nieuws omdat het eindelijk antwoord gaf op een discussie die al jaren liep. Het verbaasd mij dan ook dat de discussie weer oplaait.
Op de PS3 hadden ze een, naar mijn mening, leuk initiatief me UT gemaakt.
Toen kon je ook toetsenbord en muis aansluiten, dat aangeven en daarmee spelen.
Je kwam dan alleen maar tegen andere spelers die ook voor die optie kozen.

Console shooter spelen met toetsenbord en muis zonder de kans dat het 'oneerlijk' zou zijn.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48
Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:50:
[...]

Op de PS3 hadden ze een, naar mijn mening, leuk initiatief me UT gemaakt.
Toen kon je ook toetsenbord en muis aansluiten, dat aangeven en daarmee spelen.
Je kwam dan alleen maar tegen andere spelers die ook voor die optie kozen.

Console shooter spelen met toetsenbord en muis zonder de kans dat het 'oneerlijk' zou zijn.
Goed initiatief wat ze vaker moeten doen! Zo kan je de mensen die met tobo/mouse willen spelen toch wat aanbieden zonder dat de controller gebruikers hier last van ondervinden.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik zit te twijfelen deze te halen maar zijn er ondertussen ook mensen die de XIM4 hebben getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-04 06:36
Jedi Geub schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:33:
Ik zit te twijfelen deze te halen maar zijn er ondertussen ook mensen die de XIM4 hebben getest?
Ik heb de Venom X van de week binnen gekregen. En het apparaat bevalt prima. XIM4 ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik had hem speciaal voor Destiny gehaald. In Destiny is de muis best wel traag zeker om 180 graden te draaien. Waar ik in BF4 totaal geen last mee had.

Alles op zijn snelst gezet voor de muis en het is nu wel te doen. Alleen met de controller draai ik sneller 180 graden.

MP/PVP dan... Daar own ik echt niet in Destiny eindig nu gemiddeld op de derde plek.... (toegegeven met controller eindigde ik onderaan)

Andere spelers weten echt niet dat jij met een venom X speelt of een XIM4... Ik weet dat ook niet van andere. En dus frustreerd dat mij niet. Ook omdat ik zowiezo niet goed ben in MP matches tegen anderen.
Ook niet met een venom x. Maar het speelt gewoon lekkerder. PVP in Destiny doe ik alleen maar voor de daily of een exotic bounty. Vind er nog steeds niets aan.

Groeten van een cheater 8)7

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 08:45
Heb Xim4 onderweg. zal wel laten weten. als goed is binnen in paar dagen.
Hang er een logitech G700 muis aan en een Razer Tartarus game keyboard.
Wat ik aan de XIM ideaal vind is de android app, realtime via app profiles in elkaar knopen en uploaden.
Ook switchen van profile met de app via bluetooth.

verschil tussen xim en venom:
YouTube: XIM4 and VenomX Battlefield 4 Playstation 4

[ Voor 19% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2014 15:59 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
.

[ Voor 145% gewijzigd door CJRS7 op 11-05-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb al enige maanden een xim4 in bezit. Het ding werkt echt uitstekend.

Het feit dat ik mijn eigen muis en toetsenbord kan gebruiken vind ik prettig en het voelt uitstekend. Van profiel wisselen met de xim4 manager app werkt ook uitstekend.

Ik heb zelf een ps4, xbox one, ps3 en xbox 360 waar ik hem op kan gebruiken, maar ik heb hem alleen nog gebruikt op de ps4 en ps3, aangezien ik (nog) geen games op de xbox one heb waar ik de xim4 mee zou willen gebruiken.

Op de PS4 werkt hij in ieder geval probleemloos en zeer eenvoudig.

Met de Venom-X heb ik geen ervaring persoonlijk, maar ik heb voor de Xim4 gekozen omdat de Xim serie al jaren goed aangeschreven staat.

Mijn Xim4 heb ik aangeschaft bij de Engelse officiële retailer (betalen in ponden) en een vriend van mij bij de Belgische retailer (betalen in euro's). We hadden allebei het apparaat snel in bezit.

Overigens heb ik geen betrokkenheid bij het bedrijf achter de Xim4. Ik ben alleen een tevreden klant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik ben benieuwd, maatje van mij en ik hebben er allebij 1 gekocht en hopen hem morgen binnen te hebben!

COD:AW op de PS4 kan ik gewoon niet met een controller..

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi Geub op 06-11-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:48
Jedi Geub schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:01:
Ik ben benieuwd, maatje van mij en ik hebben er allebij 1 gekocht en hopen hem morgen binnen te hebben!

COD:AW op de PS4 kan ik gewoon niet met een controller..
Xim of Venom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Xim4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
bng07 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:31:
Ik overweeg om een XIM4 of een Venom-X aan te schaffen omdat ik jaren lang fps heb gespeeld op een pc.
Momenteel speel ik alleen adventure sport en racegames op de ps4 want shooters met een ds4 gaan bij mij niet samen.

Nu is mijn vraag, welke van de 2 adviseren jullie? Wat is het verschil en waarom maakt het dat de één beter is dan de andere.

Het gaat mij hierbij alleen om het apparaat zelf en jullie ervaringen hiermee en niet de extra hardware/software opties die je bij product a of b krijgt.
Komen ze beide dicht in de buurt van een pc ervaring? En welke is kwalitatief beter?

Prijs maakt mij niet uit, ik hoop gewoon dat het een beetje in de buurt komt van het spelen op een pc, zodat ik fps kan spelen met mijn neefjes op de ps4.
Zoals ik al zei, ik heb de Venom X en het werkt gewoon goed. In Destiny in ieder geval. Heb sinds gister ook COD maar schiet nog geen deuk in een pakje boter...

Het richten met het wapen gaat me te langzaam. Bewegen en draaien gaat lekker snel. Bijna net zo goed als op de pc. Alleen wanneer ik wil schieten en dus richt word muis besturing wat te traag. Hier heb ik de juiste instelling nog niet gevonden. Heeft me in Destiny ook een paar dagen gekost. Maar daar heb ik het probleem niet.

Ik zat ook te twijfelen XIM4 of Venom x. Prijs technisch heb ik gekozen voor de Venom. En hij bevalt mij tot nu toe prima.

Maar of ik nu met de venom speel of een controller.... ik bak er niets van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 15:48
Een Venom X kan ik me nog wel voorstellen op de bank, maar een XIM4?!
Dan zit je dus met een toetsenbord + muis aan een bureau te gamen op een console 8)7
Beetje de omgekeerde wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@totempaal; het klopt dat je ADS trager bent dan normaal. Dat is gewoon een eigenschap van het spel. Zit in alle shooters. Met de controller heb je daar ook last van.

Ik speel AW momenteel overigens met een gewone controller, na MW2, BO, BO2 en MW3 allen met een FragFX Shark te hebben gespeeld.

Ik kan nu beamen dat, als je enigszins overweg kunt met een controller, een muis vrijwel geen voordeel biedt op de console. Bewegende targets zijn net zo makkelijk te raken door de aim assist. Het gaat puur om mapkennis, teamplay en (helaas) je verbinding.

Het enige voordeel dat je hebt is dat je L kunt gebruiken, terwijl je ook de facebuttons kunt bedienen. Dat kan met een controller niet, aangezien je beide met je duim doet.

Ik zou overigens ook blind voor de Venom gaan t.o.v. de Xim. Alleen al door de nunchuck die erbij zit en daardoor analoge movements mogelijk zijn.

Stond van de week op het punt de Venom te bestellen, maar het blijft wel een hoop geld. Denk dat ik nog maar even doorga met de DS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 21:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zou iemand willen testen hoe goed dit werkt met GTA4? En dan niet zozeer voor het rijden, maar wel voor het schieten. Want daar bak ik als doorgewinterde PC speler echt helemaal niks van met een controller.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:36:
Een Venom X kan ik me nog wel voorstellen op de bank, maar een XIM4?!
Dan zit je dus met een toetsenbord + muis aan een bureau te gamen op een console 8)7
Beetje de omgekeerde wereld...
Ik speel shooters idd zittend aan een bureau. Heb mijn PS4 en Xbox One aangesloten op mijn grote tv op de bank en op een pc monitor op mijn bureau.

Overigens heeft de Xim4 een accelerator waardoor je nog steeds super snel rond kan draaien in alle games. Die accelerator werkt perfect en is per game in te stellen (door de standaard profiles van de xim4 manager app te gebruiken). Enige wat je moet doen is de standaard draaisnelheid van games op maximaal te zetten in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Juistem de Xim4 gaat ervoor zorgen dat ik 6/7 jaar met mijn ps4 alles kan doen wat ik wil, dus ook shooters zoals op de pc.

Met een pc zou ik om de 2 jaar een upgrade moeten uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Jedi Geub schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:09:
Juistem de Xim4 gaat ervoor zorgen dat ik 6/7 jaar met mijn ps4 alles kan doen wat ik wil, dus ook shooters zoals op de pc.

Met een pc zou ik om de 2 jaar een upgrade moeten uitvoeren..
Precies de reden waarom ik een Xim4 heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
bram1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:07:
@totempaal; het klopt dat je ADS trager bent dan normaal. Dat is gewoon een eigenschap van het spel. Zit in alle shooters. Met de controller heb je daar ook last van.

Ik speel AW momenteel overigens met een gewone controller, na MW2, BO, BO2 en MW3 allen met een FragFX Shark te hebben gespeeld.

Ik kan nu beamen dat, als je enigszins overweg kunt met een controller, een muis vrijwel geen voordeel biedt op de console. Bewegende targets zijn net zo makkelijk te raken door de aim assist. Het gaat puur om mapkennis, teamplay en (helaas) je verbinding.

Het enige voordeel dat je hebt is dat je L kunt gebruiken, terwijl je ook de facebuttons kunt bedienen. Dat kan met een controller niet, aangezien je beide met je duim doet.

Ik zou overigens ook blind voor de Venom gaan t.o.v. de Xim. Alleen al door de nunchuck die erbij zit en daardoor analoge movements mogelijk zijn.

Stond van de week op het punt de Venom te bestellen, maar het blijft wel een hoop geld. Denk dat ik nog maar even doorga met de DS4.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik COD AW wel fijner vind spelen met de venom dan met de controller.
Maar mijn K/D ratio word er niet anders van. Ik heb ook niet het gevoel dat ik beter ben dan de andere spelers.

Je kan aan de kill cams wel redelijk goed zien wie er gebruik maken van de controller of gebruik maken van een muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Console games hebben dusdanig sterke auto aim dat je niet direct beter wordt van het hebben van een muis :). Daarnaast heb je in COD ook extreme lag compensation, waardoor skill ook minder belangrijk wordt.

Voor mij is de Xim4 ook geen apparaat om mee te 'ownen', maar ik kan gewoon na 12 jaar pc gaming niet wennen aan het spelen van shooters met een controller. Voor mij blijft dat toch altijd sub-optimaal.

Ik omschrijf FPS games met een controller altijd als rolstoelbasketbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:39:

Voor mij is de Xim4 ook geen apparaat om mee te 'ownen', maar ik kan gewoon na 12 jaar pc gaming niet wennen aan het spelen van shooters met een controller. Voor mij blijft dat toch altijd sub-optimaal.

Ik omschrijf FPS games met een controller altijd als rolstoelbasketbal.
Als je zo graag met muis en toetsenbord wil spelen ga dan op de pc gamen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb de Xim sinds zaterdag in huis en ik ben zeer tevreden.

COD met K/M speelt gewoon zoals ik het gewend was op de pc! Mijn k/d schiet omhoog (0.9 controller vs 1.7 XIM4) en ook het dubbeljumen in cod bv werkt veel en veel meer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:15:
[...]

Als je zo graag met muis en toetsenbord wil spelen ga dan op de pc gamen... O-)
Ik ben pc gaming om meerdere redenen beu:
- Windows vind ik tergend om te gebruiken
- Ik wil dat mijn games gewoon out of the box werken. Schijfje erin/download runnen en gaan met die banaan
- Mijn PC is niet meer up to date om de nieuwste generatie games goed te runnen en de aanschaf van een nieuwe grafische kaart, nieuw geheugen etc vind ik het niet waard voor een paar games (Xim4 is hiervoor een goedkopere oplossing)
- Teveel games die ik graag speel komen niet uit op de pc (waardoor een upgrade van onderdelen voor mij niet loont) of het zijn nogal eens slechte ports.

Daarnaast vind ik de exclusieve PC titels ook niet interessant. Ik speel geen MMOs of MOBAs en strategy games an sich zijn ook niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 08:45
Hier ook een tevreden xim4 user.
sinds gisteren in huis en werkt perfect met AW en destiny.
Komende 4 jaar klaar met upgrades waar ik bijna elke 2 jaar weer graka kon aanschaffen..
zelfs de aim assist uit gezet want dat werkt alleen maar irritant.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 14:04

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ben hier toch echt benieuwd naar. Wil overstappen na gamen op ps4.. Maar een shooter op z'n tijd blijf leuk! Alleen niet met controller helaas.. Voor mij dan.
Dit is miss een ideaal alternatief om toch lkkr te kunnen shooteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik kan het echt alleen maar aanraden! Speelde altijd BF/COD op de pc en twijfelde lang om weer een console te kopen.

Door XIM kan ik nu gewoon shooters doen zoals ik altijd deed zonder steeds mijn hardware te updaten! Anders plus punt is dat er ook nog eens veel meer games op de console uitkomen.

al met al een top aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-04 14:04

Nickrsd

Hoe duur is het in totaal wat je moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik zit ook zwaar te overwegen om oftwel de XIM4 danwel de Venom-X v2 aan te schaffen voor de PS4 :)

Is er iemand die duidelijk de verschillen kan uitleggen? Het is heel vervelend dat ik niet allebei ergens eerst kan proberen :/ (en voor die prijs, koop je m niet ff)

Voor zover ik weet:
De Venom heeft een stick/wand en muis erbij (die heel goed schijnt te zijn) De XIM is alleen het kastje.
(Ik heb zelf een Belkin Nostromo) die ik aan 1 van de twee wil hangen)

De Venom (schijnt) reageert wat directer dan de XIM, die wat 'smoother' is.. (moet ik dat zien alsof je muis versnelling krijgt? Dus dat ie wat meer 'flowed'?)

De reviews word ik niet echt wijzer van en heb graag een reactie uit first hand.. Dus als iemand toevallig allebei heeft of heeft geprobeerd? :)
Pagina: 1 2 Laatste