Ik heb begrepen dat de xim4 prima werkt op lagere dpis en de venomx pas echt perfect werkt (lees: pc ervaring) op 12000 dpi of hoger met tgs update. Met een muis die 12000 dpi aankan zou de venom x sneller reageren doordat venom X 4 ms heeft t.o.v. 8 ms xim4. De verschillen in input lag zul je alleen merken als je een 1 ms gaming monitor hebt. Speel je voornamelijk op een normaal tv scherm en wil je met low dpi goed kunnen spelen zou ik voor de xim4 gaan.
Als je op de bank wil spelen en analoge movements belangrijk vindt, zou ik voor de Venom gaan. Volgens mij is die ook wat gebruiksvriendelijker qua setup.
Thnx voor de antwoorden
Maar ik kan hier nog niet heel veel verder mee, ik hoop op iemand die ze allebei heeft getest
De Xim4 kost 150 euro meen ik. Hiervoor krijg je de Xim4, maar moet je nog wel je eigen muis en toetsenbord aansluiten. Dus als je geen geschikte muis/toetsenbord hebt die je wilt gebruiken, dan moet je die aanschaf ook meerekenen.Nickrsd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:29:
Hoe duur is het in totaal wat je moet aanschaffen?
De Venom weet ik niet.
De Xim4 is ook redelijk vriendelijk qua setup. Via je telefoon/pc gewoon een profiel laden op je Xim4 en je bent klaar. Via de telefoon app kan je alles ook makkelijk via bluetooth on the go aanpassen.bram1984 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:17:
Als je op de bank wil spelen en analoge movements belangrijk vindt, zou ik voor de Venom gaan. Volgens mij is die ook wat gebruiksvriendelijker qua setup.
Bij de Venom-X zit toch een muis en joystick? Deze joystick gebruik je niet? Ik lees alleen maar keyboard opmerkingen. Waarom is dit? Kom je knoppen te kort om instellingen aan te koppelen of loopt het niet fijn?
Het is dan ook een discussie forum.innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:09:
[...]
Nee dat is lekker. Ga jij ff de rollen omdraaien hier kerel. Ik post dit louter voor de mensen die dit interessant vind. Jij en die andere maken er een topic van over wat goed en slecht is. Jij maakt er een discussie topic van niet ik. Maar fiets lekker door aangezien dit niet voor jouw interessant is @godallemachtingtweakertrollenopgamer.nlzittenmeervolwassenreactiesdanhier
Hoi allemaal!
Een oud topic, I know, maar ik wilde toch even mijn mening hierover geven.
Ik ben een echte CoDder en houd van high-paced, 'chaotische' shooters. Ik heb CoD altijd op de PC gespeeld en heb in alle CoDs een ratio van 3 of hoger (niet dat dit persé wat zegt, just informing on details).
Veel xim4/venom gebruikers geven aan dat je "helemaal geen voordeel hebt" bij het gebruiken hiervan.
Ik heb enkele dagen geleden de xim4 ontvangen en geloof me, niets is verder dan de waarheid. Hoewel de mouse accell enigszins irritant kan zijn, is de mouse (vooral icm aim assist) zodanig superieur dan ik op de ps4 alleen een duel verloor, als ik van achteren ge-gimped werd. Naar mijn mening, is dit werkelijk cheaten.
Ik heb zowel public gespeeld als met vrienden die altijd op de ps4 spelen en hoewel zij zoals ik ervaren AW'ers zijn, was ik praktisch onverslaanbaar.
Ik heb begrepen dat je met die xim zelfs CoD (AW) op de pc met aim assist kan spelen, omdat de game een joypad detecteert. Belachelijk, dat die optie er überhaupt in zit, maar goed. Dat ga ik echter niet proberen, gezien ik geen VAC ban wil.
Kortom, het voordeel versus joypad spelers is dusdanig groot, dat het echt als cheaten gecategoriseerd kan worden. Ik weet niet of ik dat ding houd, wellicht voor SP spellen. Ik moet er nog even over nadenken.
Een fijne avond!
Een oud topic, I know, maar ik wilde toch even mijn mening hierover geven.
Ik ben een echte CoDder en houd van high-paced, 'chaotische' shooters. Ik heb CoD altijd op de PC gespeeld en heb in alle CoDs een ratio van 3 of hoger (niet dat dit persé wat zegt, just informing on details).
Veel xim4/venom gebruikers geven aan dat je "helemaal geen voordeel hebt" bij het gebruiken hiervan.
Ik heb enkele dagen geleden de xim4 ontvangen en geloof me, niets is verder dan de waarheid. Hoewel de mouse accell enigszins irritant kan zijn, is de mouse (vooral icm aim assist) zodanig superieur dan ik op de ps4 alleen een duel verloor, als ik van achteren ge-gimped werd. Naar mijn mening, is dit werkelijk cheaten.
Ik heb zowel public gespeeld als met vrienden die altijd op de ps4 spelen en hoewel zij zoals ik ervaren AW'ers zijn, was ik praktisch onverslaanbaar.
Ik heb begrepen dat je met die xim zelfs CoD (AW) op de pc met aim assist kan spelen, omdat de game een joypad detecteert. Belachelijk, dat die optie er überhaupt in zit, maar goed. Dat ga ik echter niet proberen, gezien ik geen VAC ban wil.
Kortom, het voordeel versus joypad spelers is dusdanig groot, dat het echt als cheaten gecategoriseerd kan worden. Ik weet niet of ik dat ding houd, wellicht voor SP spellen. Ik moet er nog even over nadenken.
Een fijne avond!
Ben het met je eens. Mensen kunnen dit oneerlijk vinden of niet, maar zoveel hoeft er niet over gezegd te worden.innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Wat een jank reacties weer zeg. Ik heb dit alleen maar gepost onder het mom van als je het interessant vind. Geen zin om met online tweaker trollen te rollebollen...
Als je het niet zint antwoord dan gewoon niet..
Ik zelf zit er ook aan te denken om een dergelijk ding te kopen van 30-1 op de pc naar 1-30 op de ps4 verminderd de fun drastisch voor mij
Heb je misschien een link oid naar jou setup/instellingen?
Hori tactical assault commander is in samenwerking met Sony gemaakt, je hebt er ook geen controller voor nodig, dus geen omzetting.
Jammer genoeg nog nergens kunnen kopen.
Jammer genoeg nog nergens kunnen kopen.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Die hori tactical asault 4 komt een dezer dagen uit.
Waarschijnlijk ga ik binnenkort een Venom-X bestellen.
Is de set-up moeilijk te doen, en het afstemmen?
En worden alle toetsenborden ondersteunt?
Ik gebruik ook een Sony Wireless Headset 2.0, is deze ook in combinatie met de Venom-X te gebruiken?
Heb gezocht op het officiële forum maar kon niets vinden. Misschien zitten hier wat ervaren mensen.
Is de set-up moeilijk te doen, en het afstemmen?
En worden alle toetsenborden ondersteunt?
Ik gebruik ook een Sony Wireless Headset 2.0, is deze ook in combinatie met de Venom-X te gebruiken?
Heb gezocht op het officiële forum maar kon niets vinden. Misschien zitten hier wat ervaren mensen.
Life is meant to be experienced
Is hij ergens in Nederland te koop bij een grote winkel?
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Jemico is de enigste resellerKoning Willy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:18:
Is hij ergens in Nederland te koop bij een grote winkel?
Life is meant to be experienced
Wooooooow,
129.95€
Is er ook een versie zonder muis?
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ik heb er 1 gekocht destijds voor Cod AW bij Jemico. Alleen spel was zo ruk dat ik de game en de muis maar 2 wkn heb gebruikt.. Heb hem nog liggen.....
[ Voor 45% gewijzigd door DeBaroN op 22-02-2016 16:42 ]
Nou hierbij dus, SIEE licensed.D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:57:
[...]
Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.
[...]
Zoveel sterker ben je niet? Ik weet niet onder wat voor steen jij hebt gezeten, maar behalve bij fighting / racegames bied een tobo/muis combinatie vrijwel altijd een fiks voordeel.
Kom maar terug als MS en Sony deze dingen toestaan, er is een goede reden waarom dit niet zo is en waarom je op bijv MLG en ESL deze dingen niet mag gebruiken.
https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/
Ik ga 'm zelf niet halen, maar ben benieuwd of mensen het nu wel ineens goed vinden, omdat het "mag" van Sony.
bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:02:
[...]
Nou hierbij dus, SIEE licensed.
https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/
Ik ga 'm zelf niet halen, maar ben benieuwd of mensen het nu wel ineens goed vinden, omdat het "mag" van Sony.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Is dat alles wat je te zeggen hebt?
Ik kon me dit topic nog herinneren en het feit dat er een aantal grote tegenstanders waren, dus vat het niet als een aanval op ofzo, maar serieus: vind je het nu wel ineens okay als er mensen online gamen met een muis? Je vroeg letterlijk terug te komen zodra Sony dit wel zou toestaan, dus hierbij.
Zei ik wat?
Ik ben nog steeds van mening dat je beter op een PC kan gaan gamen als je zo nodig met toetsenbord en muis wil spelen. Al helemaal omdat Sony en MS haar consoles als game PC's lijken te willen behandelen met een upgrade na 3 jaar.Ik kon me dit topic nog herinneren en het feit dat er een aantal grote tegenstanders waren, dus vat het niet als een aanval op ofzo, maar serieus: vind je het nu wel ineens okay als er mensen online gamen met een muis? Je vroeg letterlijk terug te komen zodra Sony dit wel zou toestaan, dus hierbij.
Dat blijkt ook uit de peripherals.
Maar waarom dan? Mensen kunnen sinds het PS3 tijdperk al kiezen wat voor input ze willen gebruiken, net als op de PC en nu wordt het nog eens ondersteund ook (dat was destijds voornamelijk jouw issue hiermee, welke nu dus niet meer van toepassing is). Er zijn natuurlijk allerlei andere redenen waarom mensen een console boven een PC prefereren, los van de input, dus dat is verder niet heel relevant.D4NG3R schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:33:
[...]
Zei ik wat?
[...]
Ik ben nog steeds van mening dat je beter op een PC kan gaan gamen als je zo nodig met toetsenbord en muis wil spelen. Al helemaal omdat Sony en MS haar consoles als game PC's lijken te willen behandelen met een upgrade na 3 jaar.
Dat blijkt ook uit de peripherals.
Mensen die op de PC met een controller spelen, verwijs je toch ook niet meteen door naar een console?
Jij wil mij vertellen dat $150 toegankelijk is voor de meeste console spelers? Het gaat hier om een inputmethode die je een aanzienlijk voordeel geeft boven spelers met controllers. Iedereen wil winnen, maar wel op gelijke grond denk je niet?bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Maar waarom dan? Mensen kunnen sinds het PS3 tijdperk al kiezen wat voor input ze willen gebruiken, net als op de PC en nu wordt het nog eens ondersteund ook (dat was destijds voornamelijk jouw issue hiermee, welke nu dus niet meer van toepassing is).
Destijds stopte ik met deze discussie omdat de partij die voor is niet of nauwelijks met argumenten komt waarom het de rest van de spelers niet [negatief] zou aantasten, als dat nu weer het geval is moet je van mij geen reacties meer verwachten. Hoe het met de ondersteuning zit is mij verder een rotzorg.
[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2016 14:54 ]
Ook de prijs lijkt me niet echt relevant. Of was het voor € 50,- wel ineens goed?
Maar als je argumenten wilt.
Meer argumenten kan ik niet echt van jou vinden. Je voornaamste pijnpunt was dus ondersteuning en die is er inmiddels.
Op de 3e pagina (in mijn browser althans) ga ik (als iemand die met zowel muis als controller op de console heeft gespeeld) meerdere malen inhoudelijk op je standpunten in, maar daar heb je nooit op gereageerd, zie ik.
Maar als je argumenten wilt.
Dat is dit dus.Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.
Inmiddels dus niet meer.Het is tegen de regels bij MS en Sony, dit zou eigenlijk al genoeg moeten zijn om het je te laten begrijpen.
Je had zo'n discussie kunnen verwachten - als je deze niet aan kan, of er geen zin in hebt open dan geen topic.
Meer argumenten kan ik niet echt van jou vinden. Je voornaamste pijnpunt was dus ondersteuning en die is er inmiddels.
Op de 3e pagina (in mijn browser althans) ga ik (als iemand die met zowel muis als controller op de console heeft gespeeld) meerdere malen inhoudelijk op je standpunten in, maar daar heb je nooit op gereageerd, zie ik.
De prijs is zeer zeker wel relevant, en rond de prijs van een normale controller (Okay gooi er eens een tientje boven op zoals bij stuurtjes) is de toegankelijkheid een heel stuk groter, en is het aantal gebruikers een heel stuk hoger.bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:11:
Ook de prijs lijkt me niet echt relevant. Of was het voor € 50,- wel ineens goed?
Ik ben het met je eens dat dat deels zo over kwam vanuit m'n reacties, maar nee. Mijn voornaamste pijnpunt is dat dit soort hard- en software het plezier vergalt van anderen, waar iemand eerder nog een kans maakt is dat nu gewoon niet meer het geval.Meer argumenten kan ik niet echt van jou vinden. Je voornaamste pijnpunt was dus ondersteuning en die is er inmiddels.
D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:19:
[...]
Dacht je dat? De officiele compos gaan op geprepareerde hardware van sponsoren.
En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller. Dat de ts deze discussie niet wil voeren zal mij een worst wezen.
Er zijn een select aantal spellen geweest waarbij het mogelijk was om een muis en toetsenbord te gebruiken, in geen van die spellen bleek dat een goed idee te zijn geweest. Dat er nu vanuit de fabrikant ondersteuning voor is maakt het nog niet opeens goed dat er een ontzettend groot verschil zit tussen beide inputmethoden.D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:27:
Afkraken? Nee ik kom met fatsoenlijke argumenten en probeer er een discussie van te maken, waar de ts (in)direct claimt dat ik compleet gehaaid ben op dit soort hardware op consoles.
Als devs het toestonden was er gewoon support geweest net als dat Unreal Tournament het had. Het is gewoon vies spelen, jij hebt er misschien lol van maar de rest raakt geirriteerd of word zelfs boos.
Een muis is gewoon beter om mee te richten, al helemaal met het aim assist wat je er op consoles bij krijgt.
De enige reactie die je op mij gaf was deze:Op de 3e pagina (in mijn browser althans) ga ik (als iemand die met zowel muis als controller op de console heeft gespeeld) meerdere malen inhoudelijk op je standpunten in, maar daar heb je nooit op gereageerd, zie ik.
Niet heel vreemd dat niemand je called op een een obscuur stuk hardware, en aanhalen dat je niet genoeg kan spelen om goed te worden geeft je maar het recht om (destijds) vals te spelen?bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:19:
[...]
Vreemd, ik heb in alle uren CoD nog NOOIT een tegenstander horen zeiken over dat ik blijkbaar met een FFX speelde. Volgens mij hebben mensen het amper door, want: nog altijd gebonden aan de limieten van de deadzone = geen 1 op 1 transitie. Prima dat je blijkbaar iets sneller kan draaien (wat ik nog wel eens zou willen zien met de sens. op max. Een goede speler, ongeacht de besturing, zal tijdens een match nauwelijks in situaties komen waarbij die skill benodigd is. Daarnaast hoor je al dood te zijn als de ander enigszins kan richten. Aim assist iemand? Heb je met een controller een stuk meer profijt van.
Perfect spul voor mensen die niet iedere avond 2-4 uur kunnen gamen en het gepiel met analoge sticks dus tot in de perfectie kunnen leren. Alsof die mensen iemand met een controller gaan ownen die iedere dag uren zit te spelen. Forget it.
Ja okay, maar met een groter aantal gebruikers is het toch nog steeds "oneerlijk" voor degenen met een controller?
Ik heb verder ook onderstaande post nog gemaakt en daar sta ik nog steeds achter. Ik ben er heilig van overtuigd dat je 95% van je kills uiteindelijk maakt met teamwork en mapkennis.
Ik heb verder ook onderstaande post nog gemaakt en daar sta ik nog steeds achter. Ik ben er heilig van overtuigd dat je 95% van je kills uiteindelijk maakt met teamwork en mapkennis.
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:01:
[...]
Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Als beide teams goed zijn en je wordt in je rug gepakt, ben je sowieso dood, waar je ook mee speelt. Beide teams weten waar een granaat te plaatsen, waar de bottlenecks zitten, en beide teams weten welke hoek ze ADS om moeten lopen, waarbij het geen ene moer uitmaakt waar je mee speelt. Ik speelde veel met wat Tweakers hier, waarbij een van mijn medespelers (gast is echt heel goed) en ik met een muis speelde. Onze mapkennis is prima. Toch waren er potjes die we verloren. Of je moet beweren dat het andere team ook met een muis speelde, maar daar was op de killcam weinig van te zien. Zolang echte bedrijven (niet een of andere modder op zijn zolderkamer dus) dit soort dingen maken en ze gewoon via kanalen als internet voor iedereen te bestellen zijn, heeft het mijn support. Moraalridders die er uit principe tegen zijn "omdat de dev of consolefabrikant het niet ondersteunt", zijn wat mij betreft gewoon aan het mekkeren. Als het morgen nu ineens wel volledig wordt ondersteunt (en er voor hen in de praktijk dus helemaal niets veranderd is), stellen ze dan hun mening ineens volledig bij? Dan is het wel goed. Hypocriet, noem ik dat.
[...]
Ja want er zijn geen flawless filmpjes van mensen met een controller.![]()
Kijk eens naar het kanaal van Ali-A. Gast speelt ook met een controller maar hij dominteert vrijwel ieder potje.
Lets agree to disagree.
Hmm, ik lees net dat sommige shops de Hori al op voorraad hebben: http://www.hori.jp/products/p4/p4_tac_m1_US/
Maar €149 is best veel geld om het gewoon eens te proberen
Maar €149 is best veel geld om het gewoon eens te proberen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik kan er niets mee want die Hori is rechtshandig

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Kun je hier je eigen muis en toetsenbord op aansluiten? of moet je speciale kopen?
Open het linkje in de TS en lees het laatste zinnetje.gamegamerABC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:34:
Kun je hier je eigen muis en toetsenbord op aansluiten? of moet je speciale kopen?
Verwijderd
Vraagje ... ik heb laatst de max shooter one gehaald om op de ps4 met muis rn keyboard te spelen ...
Maar kwam tot de conclussie als het beetje druk in het scherm was .. zit er een delay op van half sec ..
Heb jij last van delay met de muis !?
Voelt het als een pc game aan !?
Zit te twijfelen om die venom x te halen ..
Max shooter one is 35 euro maar denk niet dat het echt een aanrader is
Maar kwam tot de conclussie als het beetje druk in het scherm was .. zit er een delay op van half sec ..
Heb jij last van delay met de muis !?
Voelt het als een pc game aan !?
Zit te twijfelen om die venom x te halen ..
Max shooter one is 35 euro maar denk niet dat het echt een aanrader is
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag op toetsenbord spelen met muis. Heb altijd op me pc bf2, bad company, bf 2142, bf3, bf4 reeks gespeeld. Tot dat ik me pc moest verkopen wegens kind op komst. Heb ps4 pro gekocht ik bak er niks. Ik probeer met een controller te spelen na 10 min doe ik het dicht😤
Kom maar op met een goed functionerend toetsenbord en muis.
[ Voor 22% gewijzigd door Silahsor op 26-06-2018 07:01 ]
Haha herkenbaar, heeft bij mij ook even geduurd voor ik met een controller overweg kon. Mijn eerste 20 game jaren waren ook enkel toetsenbord en muis, de laatste 5 jaar ofzo enkel controller of stuur. Wen je vanzelf wel aan hoor.Silahsor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:56:
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag op toetsenbord spelen met muis. Heb altijd op me pc bf2, bad company, bf 2142, bf3, bf4 reeks gespeeld. Tot dat ik me pc moest verkopen wegens kind op komst. Heb ps4 pro gekocht ik bak er niks. Ik probeer met een controller te spelen na 10 min doe ik het dicht😤
Al speel ik geen mp FPS games maar dat ligt niet aan de controller.
Begin met fallout 4 ofzo niet heel fast paced en in hachelijke situaties kan je altijd iemand vatsen.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 26-06-2018 09:59 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik speel al jaren met de Venom-x serie (nu tweede in gebruik), welke nu op versie 4.0 zit.Silahsor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:56:
Ik krijg nu eenmaal pijn in mn handen met shooters als ik via een controller speel voordat er weer iemand over cheaten begint... En hiermee niet.
Laat dat eerst even op je inwerken..
Daarnaast werkt aim assist juist tegen je als je een ge-emuleerde muis/keyboard gebruikt.
Ook is het niet helemaal 100% qua beweging, het emuleert redelijk tot goed maar echt 1-op-1 is het niet.
Een controller stick voert bv een beweging steeds sneller uit naarmate je verder met de stick uitwijkt, een normaal muis/keyboard wat je op de pc gebruikt is linear.
Als microsoft straks bv via de xbox muis/keyboard ondersteunt zal dat veel beter werken.
Een venom-x betaal je 135,- voor bij https://www.jemico.nl/ en je krijgt de unit zelf (emulatiekastje), een muis en een controller voor je linker hand.
De bouwkwaliteit is uitstekend.
Nadeel is dat je alles op een pc moet programmeren via een tooltje van ze (keybindings mappen, snelheid, ASD etc).
Je kan de controller en muis ook verwisselen met een keyboard en eigen muis mocht je willen.
Allen te programmeren via de software.
De XIM serie kan het via een gsm of tablet instellen, maar daar betaal je ook voor.
Die komt voor 175,- ZONDER muis en controller.
[ Voor 47% gewijzigd door PepieNL op 26-06-2018 15:00 ]
@PepieNL
Ik weet de term iam assist niet ik speel na 10 min boos gooi ik controller opzij.
Welke vind u het beste ?
@Flagg
Ik haat het heb geprobeerd al 6 maanden. Single player gamen gaat wel last of us en uncharted, haivy rain, beyond of two souls en tomb raider heb ik uitgespeeld.
Maar als ik online games bf1 raken mijn vingers door de war, ik hou van snipen man man man wat erg ik me dat ik niet lukt.😡🤬
Ik weet de term iam assist niet ik speel na 10 min boos gooi ik controller opzij.
Welke vind u het beste ?
@Flagg
Ik haat het heb geprobeerd al 6 maanden. Single player gamen gaat wel last of us en uncharted, haivy rain, beyond of two souls en tomb raider heb ik uitgespeeld.
Maar als ik online games bf1 raken mijn vingers door de war, ik hou van snipen man man man wat erg ik me dat ik niet lukt.😡🤬
Heb geen ervaring met de XIM, vond de prijs helemaal over de top.. 175,- plus de kosten van een keyboard / mouse..Silahsor schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:47:
@PepieNL
Welke vind u het beste ?
Ik raad je zeker wel de venom-x aan, ga wel voor de 4.0 versie (betere software, hogere dpi muis).
..en zojuist de nieuwe firmware geinstalleerd en de reciever is nu defect. Lijkt wel een disco met al die knipperende LEDs.
Even zien hoe de garantie ondersteuning verloopt vanaf de leverancier (jemico.nl).
Even zien hoe de garantie ondersteuning verloopt vanaf de leverancier (jemico.nl).
*weg*
[ Voor 97% gewijzigd door PepieNL op 06-07-2018 16:36 ]