Silahsor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:56:
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag op toetsenbord spelen met muis. Heb altijd op me pc bf2, bad company, bf 2142, bf3, bf4 reeks gespeeld. Tot dat ik me pc moest verkopen wegens kind op komst. Heb ps4 pro gekocht ik bak er niks. Ik probeer met een controller te spelen na 10 min doe ik het dicht😤
Kom maar op met een goed functionerend toetsenbord en muis.
Ik speel al jaren met de Venom-x serie (nu tweede in gebruik), welke nu op versie 4.0 zit.
Ik krijg nu eenmaal pijn in mn handen met shooters als ik via een controller speel voordat er weer iemand over cheaten begint... En hiermee niet.
Laat dat eerst even op je inwerken..
Daarnaast werkt aim assist juist tegen je als je een ge-emuleerde muis/keyboard gebruikt.
Ook is het niet helemaal 100% qua beweging, het emuleert redelijk tot goed maar echt 1-op-1 is het niet.
Een controller stick voert bv een beweging steeds sneller uit naarmate je verder met de stick uitwijkt, een normaal muis/keyboard wat je op de pc gebruikt is linear.
Als microsoft straks bv via de xbox muis/keyboard ondersteunt zal dat veel beter werken.
Een venom-x betaal je 135,- voor bij
https://www.jemico.nl/ en je krijgt de unit zelf (emulatiekastje), een muis en een controller voor je linker hand.
De bouwkwaliteit is uitstekend.
Nadeel is dat je alles op een pc moet programmeren via een tooltje van ze (keybindings mappen, snelheid, ASD etc).
Je kan de controller en muis ook verwisselen met een keyboard en eigen muis mocht je willen.
Allen te programmeren via de software.
De XIM serie kan het via een gsm of tablet instellen, maar daar betaal je ook voor.
Die komt voor 175,- ZONDER muis en controller.
[
Voor 47% gewijzigd door
PepieNL op 26-06-2018 15:00
]