Venom -x Speel met je muis en keyboard op je ps4/ps3/360/one

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha dus als Sony morgen zegt: we licenseren/ondersteunen dit ding, dan vind je het ineens wel goed? :F

Wat is er voor jou dan exact veranderd? Nog steeds iedereen kan 'm kopen, het werkt nog steeds hetzelfde en je hebt er een voordeel mee ten opzichte van controllers. :)

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:31:
Haha dus als Sony morgen zegt: we licenseren/ondersteunen dit ding
Serieus? :+
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:31:
dan vind je het ineens wel goed? :F
Dat zeg ik niet. Ik ga er van uit dat Sony/MS een bepaalde kwaliteit willen waarborgen met een license. Als Sony morgen in 1 keer zo'n ding met macro's of burst fire mods licensen dan vindt ik het persoonlijk maar een pay2win situatie. Dan erbij kunnen developers naar mijn weten volgens mij zelf ervoor kiezen of zij third party hardware toestaan voor hun games of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En een stuurtje is niet pay2win dan? Je zegt zelf dat het geen enkel probleem is.

Een dure 80 inch en een Turtle Beach van € 400,-. Is dat ook pay2win?

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 25-06-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:44:
En een stuurtje is niet pay2win dan? Je zegt zelf dat het geen enkel probleem is.
Gast :+

Een licensed stuur beinvloed jouw kunnen niet. Het zelfde kan bereikt worden met een analogue.
Burst fire mods en macro's wel.
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:44:
Een dure 80 inch en een Turtle Beach van € 400,-. Is dat ook pay2win?
Daar ben je vrij in om te gebruiken wat je wilt. Dat staat geheel los van het hele argument.
Ik kan het wel af met een 23 inch scherm en een 30 euro koptelefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Vraag me wel af wat de mensen hier vinden van racegames spelen met een stuurtje? Heb je dan niet online een enorm voordeel met mensen die een controller gebruiken?

Ongeveer hetzelfde als dit, alleen is het hier niet door sony gelicenseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:52:
[...]

Gast :+

Een licensed stuur beinvloed jouw kunnen niet. Het zelfde kan bereikt worden met een analogue.
Burst fire mods en macro's wel.

[...]

Daar ben je vrij in om te gebruiken wat je wilt. Dat staat geheel los van het hele argument.
Ik kan het wel af met een 23 inch scherm en een 30 euro koptelefoon.
Gebruik ik niet om de reden die ik eerder al heb gegeven. Gaat me puur om de muis in plaats van de stick. Ik ben blij dat ik dan wel je goedkeuring heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:03:
[...]

Gebruik ik niet om de reden die ik eerder al heb gegeven. Gaat me puur om de muis in plaats van de stick. Ik ben blij dat ik dan wel je goedkeuring heb. ;)
Bij sommige games zijn muis en toetsenbord toegestaan ja. Naar mijn weten alleen maar bij enkele Playstation 3 spellen. Geen probleem. Merendeel van het game assortiment laat dit echter niet toe tenzij je unlicensed hardware haalt die dat omzeilt. Hardware die dit omzeilt zijn naar mijn weten altijd unlicensed. Dat is wel een probleem. En al helemaal wanneer ze bepaalde extra functies erin proberen te proppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:45:
[...]

Misschien is het wel persoonlijk maar ik game dus minder dan een meter van mijn scherm vandaan ( 32 inch samsung tv )
minder dan een meter :?.

Opnieuw: Je bespaart jezelf veel moeite als je gewoon op PC zou gamen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Bij Gamegear.be is ie te koop voor € 100,-. Binnenkort ook maar es bestellen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:51:
Ik heb overigens nog nooit haat gehad online toen ik CoD met een FFX Shark speelde hoor. Mijn K/D zat ook maar op 2 ongeveer, dus veel mensen hebben volgens mij geen flauw benul hoeveel voordeel je er nu wel of niet mee haalt.
Als je niet inziet dat je met een tobo+muis een gigantisch voordeel hebt t.o.v. een controller, dan heb je echt je kop in het zand zitten. Probeer alleen maar eens 180 graden om te draaien met beide. Dat duurt een eeuwigheid met een controller t.o.v. een muis. Dat jij verder een laag K/D ratio hebt in spellen staat daar los van.
bram1984 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:51:
In MW2 op de PC kon je bepaalde settings uitschakelen waardoor je door zaken als lamellen, rook en gras heen kon kijken.
Precies de reden dat ik gestopt ben met MW2 spelen op PC. Ik lig met volle graphics op mijn scherm in een guilly suit in het volle gras, op het scherm van de tegenstander lig ik op een kale grond met 2 sprieten om me heen.

Ik hou van de gelijkheid die je op een console hebt. Iedereen heeft precies dezelfde setup en fps.

Ik vind het prima als mensen graag met tobo+muis willen spelen, maar geef mij, als controller gebruiker, dan wel een filter om niet met die spelers op een server te spelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het. is. maar. een. spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
En een spelletje moet wel leuk blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:05:
[...]

En een spelletje moet wel leuk blijven ;)
Een spelletje maak je zelf leuk, wat trekken jullie je veel aan van anderen in een spelletje zeg. Als ik een hacker tegenkom in FPS x dan stap ik gewoon over tot een andere server.

BTW, console wedstrijden spelen ze keihard met modded controllers, en daar doet niemand moeilijk over, terwijl je wel degelijk een voordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:13:
BTW, console wedstrijden spelen ze keihard met modded controllers, en daar doet niemand moeilijk over.
Dacht je dat? De officiele compos gaan op geprepareerde hardware van sponsoren.

En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller. Dat de ts deze discussie niet wil voeren zal mij een worst wezen.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-07-2014 17:23 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:19:
[...]

En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller.
afaik, spelen ze ook met modded! Grote kans dat dit dan niet de 'echte' mlg wedstrijden zijn. excuus.

Nog steeds, tenzij je er je geld mee moet verdienen, het is maar een spelletje, als je er echt last van hebt stap dan over op een andere server, of report de player desnoods, maar waarom zitten jullie allemaal dit topic een beetje af te kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Afkraken? Nee ik kom met fatsoenlijke argumenten en probeer er een discussie van te maken, waar de ts (in)direct claimt dat ik compleet gehaaid ben op dit soort hardware op consoles.

Als devs het toestonden was er gewoon support geweest net als dat Unreal Tournament het had. Het is gewoon vies spelen, jij hebt er misschien lol van maar de rest raakt geirriteerd of word zelfs boos.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 10-07-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dat iemand boos wordt, gebeurd ook wel als je lekker aan het campen bent, of gewoon beter dan gemiddeld bent.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Leuk, echter zijn dat opties die het spel zelf bied. (ruim) sneller en accurater kunnen draaien, richten en manouvreren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:27:
Afkraken? Nee ik kom met fatsoenlijke argumenten en probeer er een discussie van te maken, waar de ts (in)direct claimt dat ik compleet gehaaid ben op dit soort hardware op consoles.

Als devs het toestonden was er gewoon support geweest net als dat Unreal Tournament het had. Het is gewoon vies spelen, jij hebt er misschien lol van maar de rest raakt geirriteerd of word zelfs boos.
Vreemd, ik heb in alle uren CoD nog NOOIT een tegenstander horen zeiken over dat ik blijkbaar met een FFX speelde. Volgens mij hebben mensen het amper door, want: nog altijd gebonden aan de limieten van de deadzone = geen 1 op 1 transitie. Prima dat je blijkbaar iets sneller kan draaien (wat ik nog wel eens zou willen zien met de sens. op max. Een goede speler, ongeacht de besturing, zal tijdens een match nauwelijks in situaties komen waarbij die skill benodigd is. Daarnaast hoor je al dood te zijn als de ander enigszins kan richten. Aim assist iemand? Heb je met een controller een stuk meer profijt van.

Verder blijf ik dit soort zaken aanmoedigen en zal ik er later dit jaar ook eentje halen, voor met name Far Cry 4 en wellicht ook COD AW als die goed scoort. :)

Perfect spul voor mensen die niet iedere avond 2-4 uur kunnen gamen en het gepiel met analoge sticks dus tot in de perfectie kunnen leren. Alsof die mensen iemand met een controller gaan ownen die iedere dag uren zit te spelen. Forget it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Dit ding is niet anders dan op de pc met een aimbot een fps spelen. Ik zou wel willen dat Sony met een muis/ kb uitkomt omdat ik dat zelf gewend ben maar dit neemt alle uitdaging weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
stime schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:25:
Dit ding is niet anders dan op de pc met een aimbot een fps spelen. Ik zou wel willen dat Sony met een muis/ kb uitkomt omdat ik dat zelf gewend ben maar dit neemt alle uitdaging weg.
Whahaha _/-\o_

Stuitend hoeveel mensen zomaar iets roepen. Jij denkt volgens mij echt dat je elke match flawless eindigt omdat je met een muis speelt? 8)7

Nogmaals: mapkennis en teamplay is echt 100x belangrijker. Een samenspelend communicerend team met spelers die de map als hun broekzak kennen, maken met hun controller gehakt van een team (hell, we geven hen ook samenspel en een mic) met muizen dat de map niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Het is gewoon schandalig dat je FPS op een console moet spelen met een controller. Dat is toch geen spelen.
Voor mij is mouse+kb een vereiste voor FPS. En niks geen aim ondersteuning.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:37:
[...]

Whahaha _/-\o_

Stuitend hoeveel mensen zomaar iets roepen. Jij denkt volgens mij echt dat je elke match flawless eindigt omdat je met een muis speelt? 8)7

Nogmaals: mapkennis en teamplay is echt 100x belangrijker. Een samenspelend communicerend team met spelers die de map als hun broekzak kennen, maken met hun controller gehakt van een team (hell, we geven hen ook samenspel en een mic) met muizen dat de map niet kent.
Dat klopt, maar dat veranderd niets aan het feit dat wanneer beide teams aan elkaar gewaagd zijn, en 1 team wel met muis mag spelen, deze de andere team compleet zal domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:37:
[...]

Whahaha _/-\o_

Je postte eerder zelf een cod ghost filmpje waarin dat inderdaad het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ardjee schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:44:
[...]

Dat klopt, maar dat veranderd niets aan het feit dat wanneer beide teams aan elkaar gewaagd zijn, en 1 team wel met muis mag spelen, deze de andere team compleet zal domineren.
Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Als beide teams goed zijn en je wordt in je rug gepakt, ben je sowieso dood, waar je ook mee speelt. Beide teams weten waar een granaat te plaatsen, waar de bottlenecks zitten, en beide teams weten welke hoek ze ADS om moeten lopen, waarbij het geen ene moer uitmaakt waar je mee speelt. Ik speelde veel met wat Tweakers hier, waarbij een van mijn medespelers (gast is echt heel goed) en ik met een muis speelde. Onze mapkennis is prima. Toch waren er potjes die we verloren. Of je moet beweren dat het andere team ook met een muis speelde, maar daar was op de killcam weinig van te zien. Zolang echte bedrijven (niet een of andere modder op zijn zolderkamer dus) dit soort dingen maken en ze gewoon via kanalen als internet voor iedereen te bestellen zijn, heeft het mijn support. Moraalridders die er uit principe tegen zijn "omdat de dev of consolefabrikant het niet ondersteunt", zijn wat mij betreft gewoon aan het mekkeren. Als het morgen nu ineens wel volledig wordt ondersteunt (en er voor hen in de praktijk dus helemaal niets veranderd is), stellen ze dan hun mening ineens volledig bij? Dan is het wel goed. Hypocriet, noem ik dat. ;)
stime schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:50:
[...]

Je postte eerder zelf een cod ghost filmpje waarin dat inderdaad het geval is.
Ja want er zijn geen flawless filmpjes van mensen met een controller. :F

Kijk eens naar het kanaal van Ali-A. Gast speelt ook met een controller maar hij dominteert vrijwel ieder potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Voor de mensen die zo een Venom-X willen kopen..NIET DOEN. Troep vergeleken met het echte werk.

www.xim4.com komt binnenkort uit. Heb de xim1 gehad...de allereerste versie voor de xbox360 nog zelf de draadjes op een modded controller gesoldeerd en dat werkte echt subliem letterlijk 1op1. De Xim edge ook gehad binnenkort de Xim4 voor de xbox one en de ps3.

En vooral niet de discussie aangaan met peep die het "cheaten of whatever vinden, cry me a river :+ Racestuurtjes, 7.1headsets,big ass full HD schermpjes vinden ze allemaal prima maar Muis+tobo niet want dat vinden ze zelf niks maar o wee als een ander het gebruikt. Terwijl het verschil helemaal niet zo groot is, iemand die goed is met een controller is niet opeens 10x zo beter met een Xim of wat voor input apparaat dan ook.

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt ;p

ps: De xim1 was begonnen als hobby project, de schema voor het solderen etc lag toen nog gratis op het forum, sindsdien hebben ze echt veel stappen gemaakt..Xim edge & Xim3 was gewoon letterlijk 1 op 1, de Xim4 wordt helemaal dope. Vanaf je smartphone game-profiles laden etc etc..check it out.

ps:Stukje over de Smart translator technology: YouTube: XIM3 Smart Translators Inside Look (Oud, nu werkt het nog beter...was al belachelijk goed hehe) Kijk vooral naar hoe nauwkeurig zelfs de kleinste bewegingen worden omgezet.

Voor de mensen die denken dat je met zo een apparaat "sneller/beter" kan aimen met een Controller dit is _niet_ waar. De games zijn hardcoded voor een controller, je kan met je muis nooit sneller een 180 of 360graden turn maken dan met een controller probeer je dit wel door bv je muis te "flicken" snel heen en weer bewegen dan beweeg je ingame gewoon niet of je maakt spastische bewegingen. Je hebt dus geen voordeel tegenover mensen die goed zijn met een controller(aim assist moet je bv sowieso al uitzetten als je met zo een apparaat gaat spelen...anders werkt het kut) Bak je er niks van met een controller en ben je aan PC gaming gewend dan is dit zeker wel een uitkomst!

Alles wat je met zo een ding kan, kan je ook met de controller..sommige mensen kunnen gewoon niet overweg met een controller thats all.

[ Voor 48% gewijzigd door Jumpiefox op 11-07-2014 01:09 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zolang Xim niet met een fatsoenlijke dongle komt die analoge inputs vertaalt, laat ik die links liggen. Ik game vanuit een ligstoel, en ga daar niet met een toetsenbord liggen. Wat ik tot nu toe lees over de Venom, is alleen maar positief. Ik ben zeer tevreden over de inputs van de FFX en de Venom lijkt alleen maar beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:20:
Zolang Xim niet met een fatsoenlijke dongle komt die analoge inputs vertaalt, laat ik die links liggen. Ik game vanuit een ligstoel, en ga daar niet met een toetsenbord liggen. Wat ik tot nu toe lees over de Venom, is alleen maar positief. Ik ben zeer tevreden over de inputs van de FFX en de Venom lijkt alleen maar beter. :)
Misschien een domme vraag maar hoe gebruik je de muis fatsoenlijk vanuit een ligstoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NikkiNailz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Misschien een domme vraag maar hoe gebruik je de muis fatsoenlijk vanuit een ligstoel?
Ik speelde vaak bij een vriend thuis, op mijn laptop, in een ligstoel. Kastje ernaast en muismatje erop werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NikkiNailz schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:40:
[...]

Brede leuningen waar je stabiel een muismat op kan leggen. Past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:20:
De xim4 ondersteunt gewoon de sony move hehe. 2each his own, ik vond de ffx totaal niet nauwkeurig, misschien omdat ik de xim gewend was.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Xim is inderdaad het beste.
Nadeel is wel dat het prijzig wordt omdat je de muis, nonchuck of keyboard er ook nog bij moet kopen.
Daarom ga ik ook voor een goedkoper alternatief, de venom x. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ziet er top uit sta op punt te bestellen alleen 1 vraagje.
Kun je ook je headset daar inpluggen (ps4)? Of hoe ga je dat doet....

Iedereen nog tevreden met het apparaatje???

Verwijderd

Headset via usb in ps4. Gisteren belangrijke update (mouse sensitivity) en speed booster!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Deze heb ik nog niet gezien:
http://www.techspot.com/n...ecked-console-gamers.html

Was een paar jaar geleden groot nieuws omdat het eindelijk antwoord gaf op een discussie die al jaren liep. Het verbaasd mij dan ook dat de discussie weer oplaait.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

ChojinZ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:47:
Deze heb ik nog niet gezien:
http://www.techspot.com/n...ecked-console-gamers.html

Was een paar jaar geleden groot nieuws omdat het eindelijk antwoord gaf op een discussie die al jaren liep. Het verbaasd mij dan ook dat de discussie weer oplaait.
Op de PS3 hadden ze een, naar mijn mening, leuk initiatief me UT gemaakt.
Toen kon je ook toetsenbord en muis aansluiten, dat aangeven en daarmee spelen.
Je kwam dan alleen maar tegen andere spelers die ook voor die optie kozen.

Console shooter spelen met toetsenbord en muis zonder de kans dat het 'oneerlijk' zou zijn.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Darkfreak schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:50:
[...]

Op de PS3 hadden ze een, naar mijn mening, leuk initiatief me UT gemaakt.
Toen kon je ook toetsenbord en muis aansluiten, dat aangeven en daarmee spelen.
Je kwam dan alleen maar tegen andere spelers die ook voor die optie kozen.

Console shooter spelen met toetsenbord en muis zonder de kans dat het 'oneerlijk' zou zijn.
Goed initiatief wat ze vaker moeten doen! Zo kan je de mensen die met tobo/mouse willen spelen toch wat aanbieden zonder dat de controller gebruikers hier last van ondervinden.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik zit te twijfelen deze te halen maar zijn er ondertussen ook mensen die de XIM4 hebben getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Jedi Geub schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:33:
Ik zit te twijfelen deze te halen maar zijn er ondertussen ook mensen die de XIM4 hebben getest?
Ik heb de Venom X van de week binnen gekregen. En het apparaat bevalt prima. XIM4 ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik had hem speciaal voor Destiny gehaald. In Destiny is de muis best wel traag zeker om 180 graden te draaien. Waar ik in BF4 totaal geen last mee had.

Alles op zijn snelst gezet voor de muis en het is nu wel te doen. Alleen met de controller draai ik sneller 180 graden.

MP/PVP dan... Daar own ik echt niet in Destiny eindig nu gemiddeld op de derde plek.... (toegegeven met controller eindigde ik onderaan)

Andere spelers weten echt niet dat jij met een venom X speelt of een XIM4... Ik weet dat ook niet van andere. En dus frustreerd dat mij niet. Ook omdat ik zowiezo niet goed ben in MP matches tegen anderen.
Ook niet met een venom x. Maar het speelt gewoon lekkerder. PVP in Destiny doe ik alleen maar voor de daily of een exotic bounty. Vind er nog steeds niets aan.

Groeten van een cheater 8)7

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Heb Xim4 onderweg. zal wel laten weten. als goed is binnen in paar dagen.
Hang er een logitech G700 muis aan en een Razer Tartarus game keyboard.
Wat ik aan de XIM ideaal vind is de android app, realtime via app profiles in elkaar knopen en uploaden.
Ook switchen van profile met de app via bluetooth.

verschil tussen xim en venom:
YouTube: XIM4 and VenomX Battlefield 4 Playstation 4

[ Voor 19% gewijzigd door Qualixo op 05-11-2014 15:59 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
.

[ Voor 145% gewijzigd door CJRS7 op 11-05-2017 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb al enige maanden een xim4 in bezit. Het ding werkt echt uitstekend.

Het feit dat ik mijn eigen muis en toetsenbord kan gebruiken vind ik prettig en het voelt uitstekend. Van profiel wisselen met de xim4 manager app werkt ook uitstekend.

Ik heb zelf een ps4, xbox one, ps3 en xbox 360 waar ik hem op kan gebruiken, maar ik heb hem alleen nog gebruikt op de ps4 en ps3, aangezien ik (nog) geen games op de xbox one heb waar ik de xim4 mee zou willen gebruiken.

Op de PS4 werkt hij in ieder geval probleemloos en zeer eenvoudig.

Met de Venom-X heb ik geen ervaring persoonlijk, maar ik heb voor de Xim4 gekozen omdat de Xim serie al jaren goed aangeschreven staat.

Mijn Xim4 heb ik aangeschaft bij de Engelse officiële retailer (betalen in ponden) en een vriend van mij bij de Belgische retailer (betalen in euro's). We hadden allebei het apparaat snel in bezit.

Overigens heb ik geen betrokkenheid bij het bedrijf achter de Xim4. Ik ben alleen een tevreden klant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik ben benieuwd, maatje van mij en ik hebben er allebij 1 gekocht en hopen hem morgen binnen te hebben!

COD:AW op de PS4 kan ik gewoon niet met een controller..

[ Voor 6% gewijzigd door Jedi Geub op 06-11-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 23:37
Jedi Geub schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:01:
Ik ben benieuwd, maatje van mij en ik hebben er allebij 1 gekocht en hopen hem morgen binnen te hebben!

COD:AW op de PS4 kan ik gewoon niet met een controller..
Xim of Venom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Xim4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
bng07 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:31:
Ik overweeg om een XIM4 of een Venom-X aan te schaffen omdat ik jaren lang fps heb gespeeld op een pc.
Momenteel speel ik alleen adventure sport en racegames op de ps4 want shooters met een ds4 gaan bij mij niet samen.

Nu is mijn vraag, welke van de 2 adviseren jullie? Wat is het verschil en waarom maakt het dat de één beter is dan de andere.

Het gaat mij hierbij alleen om het apparaat zelf en jullie ervaringen hiermee en niet de extra hardware/software opties die je bij product a of b krijgt.
Komen ze beide dicht in de buurt van een pc ervaring? En welke is kwalitatief beter?

Prijs maakt mij niet uit, ik hoop gewoon dat het een beetje in de buurt komt van het spelen op een pc, zodat ik fps kan spelen met mijn neefjes op de ps4.
Zoals ik al zei, ik heb de Venom X en het werkt gewoon goed. In Destiny in ieder geval. Heb sinds gister ook COD maar schiet nog geen deuk in een pakje boter...

Het richten met het wapen gaat me te langzaam. Bewegen en draaien gaat lekker snel. Bijna net zo goed als op de pc. Alleen wanneer ik wil schieten en dus richt word muis besturing wat te traag. Hier heb ik de juiste instelling nog niet gevonden. Heeft me in Destiny ook een paar dagen gekost. Maar daar heb ik het probleem niet.

Ik zat ook te twijfelen XIM4 of Venom x. Prijs technisch heb ik gekozen voor de Venom. En hij bevalt mij tot nu toe prima.

Maar of ik nu met de venom speel of een controller.... ik bak er niets van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Een Venom X kan ik me nog wel voorstellen op de bank, maar een XIM4?!
Dan zit je dus met een toetsenbord + muis aan een bureau te gamen op een console 8)7
Beetje de omgekeerde wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@totempaal; het klopt dat je ADS trager bent dan normaal. Dat is gewoon een eigenschap van het spel. Zit in alle shooters. Met de controller heb je daar ook last van.

Ik speel AW momenteel overigens met een gewone controller, na MW2, BO, BO2 en MW3 allen met een FragFX Shark te hebben gespeeld.

Ik kan nu beamen dat, als je enigszins overweg kunt met een controller, een muis vrijwel geen voordeel biedt op de console. Bewegende targets zijn net zo makkelijk te raken door de aim assist. Het gaat puur om mapkennis, teamplay en (helaas) je verbinding.

Het enige voordeel dat je hebt is dat je L kunt gebruiken, terwijl je ook de facebuttons kunt bedienen. Dat kan met een controller niet, aangezien je beide met je duim doet.

Ik zou overigens ook blind voor de Venom gaan t.o.v. de Xim. Alleen al door de nunchuck die erbij zit en daardoor analoge movements mogelijk zijn.

Stond van de week op het punt de Venom te bestellen, maar het blijft wel een hoop geld. Denk dat ik nog maar even doorga met de DS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zou iemand willen testen hoe goed dit werkt met GTA4? En dan niet zozeer voor het rijden, maar wel voor het schieten. Want daar bak ik als doorgewinterde PC speler echt helemaal niks van met een controller.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:36:
Een Venom X kan ik me nog wel voorstellen op de bank, maar een XIM4?!
Dan zit je dus met een toetsenbord + muis aan een bureau te gamen op een console 8)7
Beetje de omgekeerde wereld...
Ik speel shooters idd zittend aan een bureau. Heb mijn PS4 en Xbox One aangesloten op mijn grote tv op de bank en op een pc monitor op mijn bureau.

Overigens heeft de Xim4 een accelerator waardoor je nog steeds super snel rond kan draaien in alle games. Die accelerator werkt perfect en is per game in te stellen (door de standaard profiles van de xim4 manager app te gebruiken). Enige wat je moet doen is de standaard draaisnelheid van games op maximaal te zetten in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Juistem de Xim4 gaat ervoor zorgen dat ik 6/7 jaar met mijn ps4 alles kan doen wat ik wil, dus ook shooters zoals op de pc.

Met een pc zou ik om de 2 jaar een upgrade moeten uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Jedi Geub schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:09:
Juistem de Xim4 gaat ervoor zorgen dat ik 6/7 jaar met mijn ps4 alles kan doen wat ik wil, dus ook shooters zoals op de pc.

Met een pc zou ik om de 2 jaar een upgrade moeten uitvoeren..
Precies de reden waarom ik een Xim4 heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
bram1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:07:
@totempaal; het klopt dat je ADS trager bent dan normaal. Dat is gewoon een eigenschap van het spel. Zit in alle shooters. Met de controller heb je daar ook last van.

Ik speel AW momenteel overigens met een gewone controller, na MW2, BO, BO2 en MW3 allen met een FragFX Shark te hebben gespeeld.

Ik kan nu beamen dat, als je enigszins overweg kunt met een controller, een muis vrijwel geen voordeel biedt op de console. Bewegende targets zijn net zo makkelijk te raken door de aim assist. Het gaat puur om mapkennis, teamplay en (helaas) je verbinding.

Het enige voordeel dat je hebt is dat je L kunt gebruiken, terwijl je ook de facebuttons kunt bedienen. Dat kan met een controller niet, aangezien je beide met je duim doet.

Ik zou overigens ook blind voor de Venom gaan t.o.v. de Xim. Alleen al door de nunchuck die erbij zit en daardoor analoge movements mogelijk zijn.

Stond van de week op het punt de Venom te bestellen, maar het blijft wel een hoop geld. Denk dat ik nog maar even doorga met de DS4.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik COD AW wel fijner vind spelen met de venom dan met de controller.
Maar mijn K/D ratio word er niet anders van. Ik heb ook niet het gevoel dat ik beter ben dan de andere spelers.

Je kan aan de kill cams wel redelijk goed zien wie er gebruik maken van de controller of gebruik maken van een muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Console games hebben dusdanig sterke auto aim dat je niet direct beter wordt van het hebben van een muis :). Daarnaast heb je in COD ook extreme lag compensation, waardoor skill ook minder belangrijk wordt.

Voor mij is de Xim4 ook geen apparaat om mee te 'ownen', maar ik kan gewoon na 12 jaar pc gaming niet wennen aan het spelen van shooters met een controller. Voor mij blijft dat toch altijd sub-optimaal.

Ik omschrijf FPS games met een controller altijd als rolstoelbasketbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:39:

Voor mij is de Xim4 ook geen apparaat om mee te 'ownen', maar ik kan gewoon na 12 jaar pc gaming niet wennen aan het spelen van shooters met een controller. Voor mij blijft dat toch altijd sub-optimaal.

Ik omschrijf FPS games met een controller altijd als rolstoelbasketbal.
Als je zo graag met muis en toetsenbord wil spelen ga dan op de pc gamen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb de Xim sinds zaterdag in huis en ik ben zeer tevreden.

COD met K/M speelt gewoon zoals ik het gewend was op de pc! Mijn k/d schiet omhoog (0.9 controller vs 1.7 XIM4) en ook het dubbeljumen in cod bv werkt veel en veel meer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
totempaal schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:15:
[...]

Als je zo graag met muis en toetsenbord wil spelen ga dan op de pc gamen... O-)
Ik ben pc gaming om meerdere redenen beu:
- Windows vind ik tergend om te gebruiken
- Ik wil dat mijn games gewoon out of the box werken. Schijfje erin/download runnen en gaan met die banaan
- Mijn PC is niet meer up to date om de nieuwste generatie games goed te runnen en de aanschaf van een nieuwe grafische kaart, nieuw geheugen etc vind ik het niet waard voor een paar games (Xim4 is hiervoor een goedkopere oplossing)
- Teveel games die ik graag speel komen niet uit op de pc (waardoor een upgrade van onderdelen voor mij niet loont) of het zijn nogal eens slechte ports.

Daarnaast vind ik de exclusieve PC titels ook niet interessant. Ik speel geen MMOs of MOBAs en strategy games an sich zijn ook niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Hier ook een tevreden xim4 user.
sinds gisteren in huis en werkt perfect met AW en destiny.
Komende 4 jaar klaar met upgrades waar ik bijna elke 2 jaar weer graka kon aanschaffen..
zelfs de aim assist uit gezet want dat werkt alleen maar irritant.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ben hier toch echt benieuwd naar. Wil overstappen na gamen op ps4.. Maar een shooter op z'n tijd blijf leuk! Alleen niet met controller helaas.. Voor mij dan.
Dit is miss een ideaal alternatief om toch lkkr te kunnen shooteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik kan het echt alleen maar aanraden! Speelde altijd BF/COD op de pc en twijfelde lang om weer een console te kopen.

Door XIM kan ik nu gewoon shooters doen zoals ik altijd deed zonder steeds mijn hardware te updaten! Anders plus punt is dat er ook nog eens veel meer games op de console uitkomen.

al met al een top aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:51

Nickrsd

Hoe duur is het in totaal wat je moet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik zit ook zwaar te overwegen om oftwel de XIM4 danwel de Venom-X v2 aan te schaffen voor de PS4 :)

Is er iemand die duidelijk de verschillen kan uitleggen? Het is heel vervelend dat ik niet allebei ergens eerst kan proberen :/ (en voor die prijs, koop je m niet ff)

Voor zover ik weet:
De Venom heeft een stick/wand en muis erbij (die heel goed schijnt te zijn) De XIM is alleen het kastje.
(Ik heb zelf een Belkin Nostromo) die ik aan 1 van de twee wil hangen)

De Venom (schijnt) reageert wat directer dan de XIM, die wat 'smoother' is.. (moet ik dat zien alsof je muis versnelling krijgt? Dus dat ie wat meer 'flowed'?)

De reviews word ik niet echt wijzer van en heb graag een reactie uit first hand.. Dus als iemand toevallig allebei heeft of heeft geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJRS7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb begrepen dat de xim4 prima werkt op lagere dpis en de venomx pas echt perfect werkt (lees: pc ervaring) op 12000 dpi of hoger met tgs update. Met een muis die 12000 dpi aankan zou de venom x sneller reageren doordat venom X 4 ms heeft t.o.v. 8 ms xim4. De verschillen in input lag zul je alleen merken als je een 1 ms gaming monitor hebt. Speel je voornamelijk op een normaal tv scherm en wil je met low dpi goed kunnen spelen zou ik voor de xim4 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je op de bank wil spelen en analoge movements belangrijk vindt, zou ik voor de Venom gaan. Volgens mij is die ook wat gebruiksvriendelijker qua setup.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Thnx voor de antwoorden :) Maar ik kan hier nog niet heel veel verder mee, ik hoop op iemand die ze allebei heeft getest :)

• xelfer
  • Niet online
Nickrsd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:29:
Hoe duur is het in totaal wat je moet aanschaffen?
De Xim4 kost 150 euro meen ik. Hiervoor krijg je de Xim4, maar moet je nog wel je eigen muis en toetsenbord aansluiten. Dus als je geen geschikte muis/toetsenbord hebt die je wilt gebruiken, dan moet je die aanschaf ook meerekenen.

De Venom weet ik niet.
bram1984 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:17:
Als je op de bank wil spelen en analoge movements belangrijk vindt, zou ik voor de Venom gaan. Volgens mij is die ook wat gebruiksvriendelijker qua setup.
De Xim4 is ook redelijk vriendelijk qua setup. Via je telefoon/pc gewoon een profiel laden op je Xim4 en je bent klaar. Via de telefoon app kan je alles ook makkelijk via bluetooth on the go aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joo5ty
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Bij de Venom-X zit toch een muis en joystick? Deze joystick gebruik je niet? Ik lees alleen maar keyboard opmerkingen. Waarom is dit? Kom je knoppen te kort om instellingen aan te koppelen of loopt het niet fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:09:
[...]

Nee dat is lekker. Ga jij ff de rollen omdraaien hier kerel. Ik post dit louter voor de mensen die dit interessant vind. Jij en die andere maken er een topic van over wat goed en slecht is. Jij maakt er een discussie topic van niet ik. Maar fiets lekker door aangezien dit niet voor jouw interessant is @godallemachtingtweakertrollenopgamer.nlzittenmeervolwassenreactiesdanhier
Het is dan ook een discussie forum.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mascarpwn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02-2024
Hoi allemaal!

Een oud topic, I know, maar ik wilde toch even mijn mening hierover geven.

Ik ben een echte CoDder en houd van high-paced, 'chaotische' shooters. Ik heb CoD altijd op de PC gespeeld en heb in alle CoDs een ratio van 3 of hoger (niet dat dit persé wat zegt, just informing on details).

Veel xim4/venom gebruikers geven aan dat je "helemaal geen voordeel hebt" bij het gebruiken hiervan.

Ik heb enkele dagen geleden de xim4 ontvangen en geloof me, niets is verder dan de waarheid. Hoewel de mouse accell enigszins irritant kan zijn, is de mouse (vooral icm aim assist) zodanig superieur dan ik op de ps4 alleen een duel verloor, als ik van achteren ge-gimped werd. Naar mijn mening, is dit werkelijk cheaten.

Ik heb zowel public gespeeld als met vrienden die altijd op de ps4 spelen en hoewel zij zoals ik ervaren AW'ers zijn, was ik praktisch onverslaanbaar.

Ik heb begrepen dat je met die xim zelfs CoD (AW) op de pc met aim assist kan spelen, omdat de game een joypad detecteert. Belachelijk, dat die optie er überhaupt in zit, maar goed. Dat ga ik echter niet proberen, gezien ik geen VAC ban wil.

Kortom, het voordeel versus joypad spelers is dusdanig groot, dat het echt als cheaten gecategoriseerd kan worden. Ik weet niet of ik dat ding houd, wellicht voor SP spellen. Ik moet er nog even over nadenken.

Een fijne avond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazio
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04 11:52
innerchild schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Wat een jank reacties weer zeg. Ik heb dit alleen maar gepost onder het mom van als je het interessant vind. Geen zin om met online tweaker trollen te rollebollen...

Als je het niet zint antwoord dan gewoon niet..
Ben het met je eens. Mensen kunnen dit oneerlijk vinden of niet, maar zoveel hoeft er niet over gezegd te worden.

Ik zelf zit er ook aan te denken om een dergelijk ding te kopen van 30-1 op de pc naar 1-30 op de ps4 verminderd de fun drastisch voor mij :p. Jou review helpt me bij de beslissing, thanks :)

Heb je misschien een link oid naar jou setup/instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Hori tactical assault commander is in samenwerking met Sony gemaakt, je hebt er ook geen controller voor nodig, dus geen omzetting.
Jammer genoeg nog nergens kunnen kopen.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuky10
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-04-2020
Die hori tactical asault 4 komt een dezer dagen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 09:35

kevinr1

Dude?

Waarschijnlijk ga ik binnenkort een Venom-X bestellen.
Is de set-up moeilijk te doen, en het afstemmen?

En worden alle toetsenborden ondersteunt?
Ik gebruik ook een Sony Wireless Headset 2.0, is deze ook in combinatie met de Venom-X te gebruiken?

Heb gezocht op het officiële forum maar kon niets vinden. Misschien zitten hier wat ervaren mensen.

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Is hij ergens in Nederland te koop bij een grote winkel?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 09:35

kevinr1

Dude?

Koning Willy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:18:
Is hij ergens in Nederland te koop bij een grote winkel?
Jemico is de enigste reseller

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
kevinr1 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:35:
[...]

Wooooooow,

129.95€

Is er ook een versie zonder muis?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nee natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
kevinr1 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:35:
[...]

Ik heb er 1 gekocht destijds voor Cod AW bij Jemico. Alleen spel was zo ruk dat ik de game en de muis maar 2 wkn heb gebruikt.. Heb hem nog liggen.....

[ Voor 45% gewijzigd door DeBaroN op 22-02-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:57:
[...]

Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.

[...]

Zoveel sterker ben je niet? Ik weet niet onder wat voor steen jij hebt gezeten, maar behalve bij fighting / racegames bied een tobo/muis combinatie vrijwel altijd een fiks voordeel :') .

Kom maar terug als MS en Sony deze dingen toestaan, er is een goede reden waarom dit niet zo is en waarom je op bijv MLG en ESL deze dingen niet mag gebruiken :w .
Nou hierbij dus, SIEE licensed. :)

https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/

Ik ga 'm zelf niet halen, maar ben benieuwd of mensen het nu wel ineens goed vinden, omdat het "mag" van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Nou hierbij dus, SIEE licensed. :)

https://www.playstation.c...ac-pro-for-playstation-4/

Ik ga 'm zelf niet halen, maar ben benieuwd of mensen het nu wel ineens goed vinden, omdat het "mag" van Sony.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is dat alles wat je te zeggen hebt?

Ik kon me dit topic nog herinneren en het feit dat er een aantal grote tegenstanders waren, dus vat het niet als een aanval op ofzo, maar serieus: vind je het nu wel ineens okay als er mensen online gamen met een muis? Je vroeg letterlijk terug te komen zodra Sony dit wel zou toestaan, dus hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

Is dat alles wat je te zeggen hebt?
Zei ik wat?

:>
Ik kon me dit topic nog herinneren en het feit dat er een aantal grote tegenstanders waren, dus vat het niet als een aanval op ofzo, maar serieus: vind je het nu wel ineens okay als er mensen online gamen met een muis? Je vroeg letterlijk terug te komen zodra Sony dit wel zou toestaan, dus hierbij.
Ik ben nog steeds van mening dat je beter op een PC kan gaan gamen als je zo nodig met toetsenbord en muis wil spelen. Al helemaal omdat Sony en MS haar consoles als game PC's lijken te willen behandelen met een upgrade na 3 jaar.

Dat blijkt ook uit de peripherals. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D4NG3R schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Zei ik wat?

:>

[...]

Ik ben nog steeds van mening dat je beter op een PC kan gaan gamen als je zo nodig met toetsenbord en muis wil spelen. Al helemaal omdat Sony en MS haar consoles als game PC's lijken te willen behandelen met een upgrade na 3 jaar.

Dat blijkt ook uit de peripherals. :')
Maar waarom dan? Mensen kunnen sinds het PS3 tijdperk al kiezen wat voor input ze willen gebruiken, net als op de PC en nu wordt het nog eens ondersteund ook (dat was destijds voornamelijk jouw issue hiermee, welke nu dus niet meer van toepassing is). Er zijn natuurlijk allerlei andere redenen waarom mensen een console boven een PC prefereren, los van de input, dus dat is verder niet heel relevant.

Mensen die op de PC met een controller spelen, verwijs je toch ook niet meteen door naar een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Maar waarom dan? Mensen kunnen sinds het PS3 tijdperk al kiezen wat voor input ze willen gebruiken, net als op de PC en nu wordt het nog eens ondersteund ook (dat was destijds voornamelijk jouw issue hiermee, welke nu dus niet meer van toepassing is).
Jij wil mij vertellen dat $150 toegankelijk is voor de meeste console spelers? Het gaat hier om een inputmethode die je een aanzienlijk voordeel geeft boven spelers met controllers. Iedereen wil winnen, maar wel op gelijke grond denk je niet?

Destijds stopte ik met deze discussie omdat de partij die voor is niet of nauwelijks met argumenten komt waarom het de rest van de spelers niet [negatief] zou aantasten, als dat nu weer het geval is moet je van mij geen reacties meer verwachten. Hoe het met de ondersteuning zit is mij verder een rotzorg.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2016 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ook de prijs lijkt me niet echt relevant. Of was het voor € 50,- wel ineens goed?

Maar als je argumenten wilt.
Bullshit, een optie die iedereen kan gebruiken is het direct inpluggen van een tobo / muis in je console - niet een 3rd party addon welke je moet kopen en volgens de guidelines van zowel MS als Sony tegen de regels is.
Dat is dit dus.
Het is tegen de regels bij MS en Sony, dit zou eigenlijk al genoeg moeten zijn om het je te laten begrijpen.

Je had zo'n discussie kunnen verwachten - als je deze niet aan kan, of er geen zin in hebt open dan geen topic.
Inmiddels dus niet meer.

Meer argumenten kan ik niet echt van jou vinden. Je voornaamste pijnpunt was dus ondersteuning en die is er inmiddels.

Op de 3e pagina (in mijn browser althans) ga ik (als iemand die met zowel muis als controller op de console heeft gespeeld) meerdere malen inhoudelijk op je standpunten in, maar daar heb je nooit op gereageerd, zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:11:
Ook de prijs lijkt me niet echt relevant. Of was het voor € 50,- wel ineens goed?
De prijs is zeer zeker wel relevant, en rond de prijs van een normale controller (Okay gooi er eens een tientje boven op zoals bij stuurtjes) is de toegankelijkheid een heel stuk groter, en is het aantal gebruikers een heel stuk hoger.
Meer argumenten kan ik niet echt van jou vinden. Je voornaamste pijnpunt was dus ondersteuning en die is er inmiddels.
Ik ben het met je eens dat dat deels zo over kwam vanuit m'n reacties, maar nee. Mijn voornaamste pijnpunt is dat dit soort hard- en software het plezier vergalt van anderen, waar iemand eerder nog een kans maakt is dat nu gewoon niet meer het geval.
D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:19:
[...]

En een spel kan je zeer makkelijk verzieken door 3rd party plugins te gebruiken welke (om een fatsoenlijke reden) niet toegestaan zijn. Een muis geeft gewoon een godschruwelijk groot voordeel boven een joystick van een controller. Dat de ts deze discussie niet wil voeren zal mij een worst wezen.
D4NG3R schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:27:

Er zijn een select aantal spellen geweest waarbij het mogelijk was om een muis en toetsenbord te gebruiken, in geen van die spellen bleek dat een goed idee te zijn geweest. Dat er nu vanuit de fabrikant ondersteuning voor is maakt het nog niet opeens goed dat er een ontzettend groot verschil zit tussen beide inputmethoden.

Een muis is gewoon beter om mee te richten, al helemaal met het aim assist wat je er op consoles bij krijgt.
Op de 3e pagina (in mijn browser althans) ga ik (als iemand die met zowel muis als controller op de console heeft gespeeld) meerdere malen inhoudelijk op je standpunten in, maar daar heb je nooit op gereageerd, zie ik.
De enige reactie die je op mij gaf was deze:
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Vreemd, ik heb in alle uren CoD nog NOOIT een tegenstander horen zeiken over dat ik blijkbaar met een FFX speelde. Volgens mij hebben mensen het amper door, want: nog altijd gebonden aan de limieten van de deadzone = geen 1 op 1 transitie. Prima dat je blijkbaar iets sneller kan draaien (wat ik nog wel eens zou willen zien met de sens. op max. Een goede speler, ongeacht de besturing, zal tijdens een match nauwelijks in situaties komen waarbij die skill benodigd is. Daarnaast hoor je al dood te zijn als de ander enigszins kan richten. Aim assist iemand? Heb je met een controller een stuk meer profijt van.

Perfect spul voor mensen die niet iedere avond 2-4 uur kunnen gamen en het gepiel met analoge sticks dus tot in de perfectie kunnen leren. Alsof die mensen iemand met een controller gaan ownen die iedere dag uren zit te spelen. Forget it. :)
Niet heel vreemd dat niemand je called op een een obscuur stuk hardware, en aanhalen dat je niet genoeg kan spelen om goed te worden geeft je maar het recht om (destijds) vals te spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Ja okay, maar met een groter aantal gebruikers is het toch nog steeds "oneerlijk" voor degenen met een controller?

Ik heb verder ook onderstaande post nog gemaakt en daar sta ik nog steeds achter. Ik ben er heilig van overtuigd dat je 95% van je kills uiteindelijk maakt met teamwork en mapkennis.
bram1984 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:01:
[...]

Ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Als beide teams goed zijn en je wordt in je rug gepakt, ben je sowieso dood, waar je ook mee speelt. Beide teams weten waar een granaat te plaatsen, waar de bottlenecks zitten, en beide teams weten welke hoek ze ADS om moeten lopen, waarbij het geen ene moer uitmaakt waar je mee speelt. Ik speelde veel met wat Tweakers hier, waarbij een van mijn medespelers (gast is echt heel goed) en ik met een muis speelde. Onze mapkennis is prima. Toch waren er potjes die we verloren. Of je moet beweren dat het andere team ook met een muis speelde, maar daar was op de killcam weinig van te zien. Zolang echte bedrijven (niet een of andere modder op zijn zolderkamer dus) dit soort dingen maken en ze gewoon via kanalen als internet voor iedereen te bestellen zijn, heeft het mijn support. Moraalridders die er uit principe tegen zijn "omdat de dev of consolefabrikant het niet ondersteunt", zijn wat mij betreft gewoon aan het mekkeren. Als het morgen nu ineens wel volledig wordt ondersteunt (en er voor hen in de praktijk dus helemaal niets veranderd is), stellen ze dan hun mening ineens volledig bij? Dan is het wel goed. Hypocriet, noem ik dat. ;)

[...]

Ja want er zijn geen flawless filmpjes van mensen met een controller. :F

Kijk eens naar het kanaal van Ali-A. Gast speelt ook met een controller maar hij dominteert vrijwel ieder potje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lets agree to disagree. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik lees net dat sommige shops de Hori al op voorraad hebben: http://www.hori.jp/products/p4/p4_tac_m1_US/

Maar €149 is best veel geld om het gewoon eens te proberen :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

ik kan er niets mee want die Hori is rechtshandig :/

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamegamerABC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-07-2022
Kun je hier je eigen muis en toetsenbord op aansluiten? of moet je speciale kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gamegamerABC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:34:
Kun je hier je eigen muis en toetsenbord op aansluiten? of moet je speciale kopen?
Open het linkje in de TS en lees het laatste zinnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ... ik heb laatst de max shooter one gehaald om op de ps4 met muis rn keyboard te spelen ...

Maar kwam tot de conclussie als het beetje druk in het scherm was .. zit er een delay op van half sec ..

Heb jij last van delay met de muis !?
Voelt het als een pc game aan !?

Zit te twijfelen om die venom x te halen ..

Max shooter one is 35 euro maar denk niet dat het echt een aanrader is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Laatst online: 24-03 10:56
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag op toetsenbord spelen met muis. Heb altijd op me pc bf2, bad company, bf 2142, bf3, bf4 reeks gespeeld. Tot dat ik me pc moest verkopen wegens kind op komst. Heb ps4 pro gekocht ik bak er niks. Ik probeer met een controller te spelen na 10 min doe ik het dicht😤
Kom maar op met een goed functionerend toetsenbord en muis.

[ Voor 22% gewijzigd door Silahsor op 26-06-2018 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Silahsor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:56:
Welke raden jullie mij aan. Ik wil graag op toetsenbord spelen met muis. Heb altijd op me pc bf2, bad company, bf 2142, bf3, bf4 reeks gespeeld. Tot dat ik me pc moest verkopen wegens kind op komst. Heb ps4 pro gekocht ik bak er niks. Ik probeer met een controller te spelen na 10 min doe ik het dicht😤
Haha herkenbaar, heeft bij mij ook even geduurd voor ik met een controller overweg kon. Mijn eerste 20 game jaren waren ook enkel toetsenbord en muis, de laatste 5 jaar ofzo enkel controller of stuur. Wen je vanzelf wel aan hoor.

Al speel ik geen mp FPS games maar dat ligt niet aan de controller. :P

Begin met fallout 4 ofzo niet heel fast paced en in hachelijke situaties kan je altijd iemand vatsen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 26-06-2018 09:59 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
Silahsor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:56:
Ik speel al jaren met de Venom-x serie (nu tweede in gebruik), welke nu op versie 4.0 zit.
Ik krijg nu eenmaal pijn in mn handen met shooters als ik via een controller speel voordat er weer iemand over cheaten begint... En hiermee niet.
Laat dat eerst even op je inwerken..

Daarnaast werkt aim assist juist tegen je als je een ge-emuleerde muis/keyboard gebruikt.
Ook is het niet helemaal 100% qua beweging, het emuleert redelijk tot goed maar echt 1-op-1 is het niet.
Een controller stick voert bv een beweging steeds sneller uit naarmate je verder met de stick uitwijkt, een normaal muis/keyboard wat je op de pc gebruikt is linear.
Als microsoft straks bv via de xbox muis/keyboard ondersteunt zal dat veel beter werken.

Een venom-x betaal je 135,- voor bij https://www.jemico.nl/ en je krijgt de unit zelf (emulatiekastje), een muis en een controller voor je linker hand.
De bouwkwaliteit is uitstekend.
Nadeel is dat je alles op een pc moet programmeren via een tooltje van ze (keybindings mappen, snelheid, ASD etc).
Je kan de controller en muis ook verwisselen met een keyboard en eigen muis mocht je willen.
Allen te programmeren via de software.

De XIM serie kan het via een gsm of tablet instellen, maar daar betaal je ook voor.
Die komt voor 175,- ZONDER muis en controller.

[ Voor 47% gewijzigd door PepieNL op 26-06-2018 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Laatst online: 24-03 10:56
@PepieNL

Ik weet de term iam assist niet ik speel na 10 min boos gooi ik controller opzij.

Welke vind u het beste ?

@Flagg
Ik haat het heb geprobeerd al 6 maanden. Single player gamen gaat wel last of us en uncharted, haivy rain, beyond of two souls en tomb raider heb ik uitgespeeld.

Maar als ik online games bf1 raken mijn vingers door de war, ik hou van snipen man man man wat erg ik me dat ik niet lukt.😡🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Silahsor schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:47:
@PepieNL

Ik weet de term iam assist niet ik speel na 10 min boos gooi ik controller opzij.

Welke vind u het beste ?
Heb geen ervaring met de XIM, vond de prijs helemaal over de top.. 175,- plus de kosten van een keyboard / mouse..
Ik raad je zeker wel de venom-x aan, ga wel voor de 4.0 versie (betere software, hogere dpi muis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
..en zojuist de nieuwe firmware geinstalleerd en de reciever is nu defect. Lijkt wel een disco met al die knipperende LEDs.
Even zien hoe de garantie ondersteuning verloopt vanaf de leverancier (jemico.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door PepieNL op 06-07-2018 16:36 ]

Pagina: 1 2 Laatste