Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/06/mortal-kombat-keyart.jpg
Algemene Informatie
Officiële site
Ontwikkelaar: NetherRealm Studios
Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment
Platform: Android, iOS, PlayStation 3, PlayStation 4, Windows, Xbox 360, Xbox One
Release datum: 2015

Mortal Kombat X Systeemeisen

Minimaal:

Besturingssysteem: 64-bit: Vista, Windows 7 of Windows 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz of AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Geheugen: 3 GB RAM
Videokaart: Nvidia GeForce GTX 460 of AMD Radeon HD 5850
Direct X: Versie 11
Netwerk: Breedband verbinding
Hardeschijf: 25 GB vrije ruimte

Aanbevolen:

Besturingssysteem: 64-bit: Windows 7 of Windows 8
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz of AMD FX-8350, 4.0 GHz
Geheugen: 8 GB RAM
Videokaart: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
Direct X: Versie 11
Netwerk: Breedband verbinding
Hardeschijf: 40 GB vrije ruimte

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=daVCSRUwscw]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oc1wHJwYvJ4]

Reviews

Graag hieronder verder discussiëren

[ Voor 71% gewijzigd door Sydney08 op 14-04-2015 13:44 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Gereserveerd

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Alle MKX Fatalities.

Ze zien er echt NASTY uit haha Nice!!!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oc1wHJwYvJ4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 15:37
Is hier geen animo naar?

Vandaag uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
HaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
Alle MKX Fatalities.

[video]
Toegevoegd, bedankt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:11
Ik ga deze game wel halen denk ik. Al zal mijn vriendin er niet al te happy mee zijn, want die vindt het maar te bloederig etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had hem als preorder staan, kon gisteren de game nog niet starten (digitaal XBO), hopelijk vanavond weer even flink rondmeppen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipepins
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06-2024
Gisteren ook even geprobeerd, goed wetende dat het nog niet ging werken maar kon het toch niet laten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-07 23:34

On_E

Housemusic

whiteclear schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
Is hier geen animo naar?

Vandaag uitgekomen.
Zeer zeker wel, dit topic is aangemaakt omdat er in het PS4 topic bijna alleen nog maar over deze game werd gepraat. :+

Heb er sinds zaterdag al een uur of 12-14 in zitten denk ik....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik vind het wel een leuk spel voor in de collectie. Normaal koop ik mijn spellen digitaal. Waarschijnlijk koop ik deze via MP als het wat goedkoper is. Mijn favo char is toch Scorpion.
Wie is jullie favo character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:46:
Ik vind het wel een leuk spel voor in de collectie. Normaal koop ik mijn spellen digitaal. Waarschijnlijk koop ik deze via MP als het wat goedkoper is. Mijn favo char is toch Scorpion.
Wie is jullie favo character?
Op het moment Shinnok.

Afbeeldingslocatie: http://static4.gamespot.com/uploads/screen_kubrick/1352/13527689/2836794-shinnok.jpg

Zijn Bone Shaper variant kickt ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik heb nog maar een uur of 2 in dit spel zitten. Vanmorgen pas voor het eerst kunnen spelen, dus moet mijn favoriet nog zien te vinden. Moet zeggen dat hij erg vloeiend speelt en de eerste 3 potten online allemaal verloren haha.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 15:57
HaskoF schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:20:
Alle MKX Fatalities.

[video]
Haha nice! Das mijn videotje :)

Zijn trouwens niet alle fatalities, maar die je standaard hebt. In de Krypt kan je er nog meer vrijspelen, maar dit zijn degene die je standaard hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 14-04-2015 14:08 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 14:34
Mijn eerste mk. Lastig zeg online. De tower op medium lukt wel al..

Weet nog niet welke char ik ga mainen maar denk kitana..

Zijn er nog meer hier die voor het eerst echt een mk/fighting game spelen en online wat willen spelen tegen een ander onervaren iemand? Voeg me toe op psn, HyperFocusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
Ben ff bezig om met Kenshi te oefenen. Denk dat ik de mechanics steeds beter door begin te krijgen. Erg anders dan Tekken (Tekkenholic), dus moet ook veel dingen afleren. Moet maar accepteren dat het GEEN Tekken is haha.

Wel vet spel, hoewel Tekken altijd voor mij nr1 zal blijven, zie ik nog wel genoeg potentie in MKX.

10-hit combo net ff samengesteld met Kenshi

Es kijken of ik de combo kan verlengen...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tekken blijft King natuurlijk :P Vind het jammer dat het gros wat ik nu zie online/twitch het maar gewoon beetje jump-punch is, net zolang tot je een hit hebt en een combo eruit kan slingeren. Vond dat in vorig deeltje al wat jammer, lijkt nu alleen nog erger te zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Heb 'm sinds zaterdag en hoewel ik het wel leuk vind vind ik het niet echt een super spel. Ben er best snel op uitgekeken...online nog maar beetje proberen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb net naar de Digitale prijzen gekeken en DAMN €69 euro voor MKX.... Het moet niet gekker worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Maichel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:34:
Heb 'm sinds zaterdag en hoewel ik het wel leuk vind vind ik het niet echt een super spel. Ben er best snel op uitgekeken...online nog maar beetje proberen ofzo....
Hoe kun je er nou al op uitgekeken zijn?

Of speel je normaal geen fighters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
On_E schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:16:
[...]

Hoe kun je er nou al op uitgekeken zijn?

Of speel je normaal geen fighters?
Mja fighters...UFC vind ik wel leuk. Is natuurlijk totaal wat anders, maar ook een fighter. Het is in principe wel gewoon een tof spel, maar weinig afwisseling, kan het niet goed uitleggen... :P

Misschien moet ik het nog gewoon even tijd geven, en vind ik een modus die ik wel tof vind :)

Nu ik aan de modussen denk, op de PS2 ooit (of PS3...weet ik niet meer) had je een soort van extra functie waarbij je kon "Karten" met de MK characters, dat was erg tof als afwisseling!

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/mkwikia/images/0/0a/Motor-kombat.jpg/revision/latest?cb=20110108164211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666998

Ik heb hem net ook even opgehaald. vanavond thuis maar eens op de ps4 slingeren en kijken of het wat is. Toen ik zag dat deze game dit jaar uit zou komen heb ik hem op mijn wishlist gezet zuiver uit nostalgische overwegingen.

Lijkt me leuk maar waarschijnlijk bak ik er online weer weinig van net als bij injustice.

Als er nog andere noobs zijn die een potje willen rammen dan moet je me maar even toevoegen PSN: CelticSeb76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Maichel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:21:
[...]

Mja fighters...UFC vind ik wel leuk. Is natuurlijk totaal wat anders, maar ook een fighter. Het is in principe wel gewoon een tof spel, maar weinig afwisseling, kan het niet goed uitleggen... :P

Misschien moet ik het nog gewoon even tijd geven, en vind ik een modus die ik wel tof vind :)

Nu ik aan de modussen denk, op de PS2 ooit (of PS3...weet ik niet meer) had je een soort van extra functie waarbij je kon "Karten" met de MK characters, dat was erg tof als afwisseling!

[afbeelding]
UFC is geen traditionele fighter. Het is meer een realistische sport game. Wellicht dat je daarom MKX niks aan vind? Echte fighters moet je meer denken Tekken, Street Fighter, Dead or Alive, Virtua Fighter, BazzBlue, Soul Calibur, Marvel vs Capcom. Speel je zulke games wel eens? Ik ben een doorgewinterde Tekken speler en heb ook redelijk wat Street Fighter en vroeger Dead or Alive, Soul Calibur (Edge) en Virtua Fighter gespeeld (en uiteraard MK Trilogy). Dus ik vind MKX al snel wel tof omdat ik direct probeer om de vecht mechanisme uit te vogelen en toe te passen.

Als je zulke games nooit gespeeld hebt dan snap ik wel dat het niks voor je is. Maar echt niet te vergelijken met UFC. Dat is hetzelfde als Gran Turismo of Forza niks aan vinden en zeggen dat je racers wel leuk vind omdat je Crazy Taxi wel leuk vond :P Om aan te geven dat de games niks met elkaar te maken heeft (wil niet zeggen dat de een slecht is ofzo)

Niet te vergelijken dus.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 14-04-2015 17:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

StefanKelevra schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:07:
....
Zijn er nog meer hier die voor het eerst echt een mk/fighting game spelen en online wat willen spelen tegen een ander onervaren iemand? Voeg me toe op psn, HyperFocusNL
Anoniem: 666998 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:58:

Als er nog andere noobs zijn die een potje willen rammen dan moet je me maar even toevoegen PSN: CelticSeb76.
Noob meldt zich aan! Ik ga jullie toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 16:33
Ok game gekocht, geinstaleerd, duurde wel enorm lang voordat alle modies gespeeld konden worden.
ook gelijk de kombat pack gekocht en ingevoerd in de shop. wel bevestiging dat ik de code heb gebruikt zie er echter nog niets van terug in de game?

of is er pas iets merkbaar op 04/26 – MASKDMURDER Pack?

en ik heb ook mijn goro en exclusieve scorpion skinn ingevoerd maar die kan ik in de game ook niet terug vinden. Goro is grijs, en de game zegt mij om deze te kopen in de store, maar vervolgens zegt ie item niet beschikbaar? wat doe ik fout? heb hem al geredeemd.

verder ben ik even alle karakers aan het uit proberen om te kijken waar ik blij van wordt.

hopelijk heeft iemand andwoord op mijn vragen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
Eerste keer zag ik Goro ook niet er tussen staan. Na een potje vechten opeens wel (PS4). Overigens werd ik meteen getrakteerd op een flink update bestand. Met alle characters even een potje gedaan nu, vooral sub-zero beviel weer als vanouds :)

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 16:33
Mensen die problemen hebben met de goro dlc of het samurai pack.
ga opje pc naar de playstation store, log in, klik op je naam en ga naar download lijst.
kies goro en of samurai pack en druk download naar ps4!

nu werkt het wel

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
Allen met wie ik net King of the hill speelde op de ps4, het was gezellig! Lang geleden dat ik niet door heb gehad dat het alweer 2400 uur was tijdens het gamen ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
StefanKelevra schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:09:
Allen met wie ik net King of the hill speelde op de ps4, het was gezellig! Lang geleden dat ik niet door heb gehad dat het alweer 2400 uur was tijdens het gamen ☺
Ja was echt lachen gister man, moeten we vaker doen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
En hoe bevalt de game?
Speelt het als vanouds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Lasteraar schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:48:
En hoe bevalt de game?
Speelt het als vanouds ?
Nog beter.

Hier trouwens vrijwel alle krypt unlocks op een rij:

http://eksygamma.blogspot...ypt-tomb-unlocks.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond de game voor het eerst opgestart. wilde eerst even champions league kijken dus daarna begonnen maar had beter de update alvast kunnen starten want het downloaden duurde bijna 2 uur!!! daarna goro zonder problemen toegevoegd met "code inlossen"optie in PSN store.

Ik heb een paar oefenpotjes gedaan met wat verschillende karakters, een stukje van de storymode en tutorial om de knoppen een beetje onder de knie te krijgen. Zelfs in de tutorial had ik nog behoorlijk moeite om de combo's goed uit te voeren. ik hoop dat dit een kwestie van tijd is en oefenen is.

Ook nog even een potje online gedaan in een normale vs mode. duurde best lang voordat tegenstander gevonden was en toen kwam ik nog met mijn lvl1 tegen een lvl25 en lvl22 te staan. werd dus wel ingemaakt. Scorpions teleport is wel makkelijk om te gebruiken maar zijn speer lukte mij steeds niet..
Ben nog echt noob hoor want ik kon rond 00:00 pas spelen en toen was het eigenlijk al bedtijd, ben wel tot 01:00 door wat verschillende opties gegaan om te kijken.

Wat ik wel frustrerend vond is dat ik na twee uur wachten op de download de eerste drie keer dat ik de game startte gewoon een error kreeg na 1 minuut en ik er weer uitgekickt werd... bij de vierde keer crashte hij niet. ik hoop niet dat dat elke keer zo gaat.

Al wat vriendschapsverzoeken geaccepteerd dus binnenkort maar eens een potje knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 15:47
Ik ben een twijfelaar over deze game. Vorige games heb ik eigenlijk altijd gespeeld maar toch haak ik weer na een tijdje af omdat ik het te houterig vind spelen. Maar omdat de animaties er zo soepel uitzien, lijkt het alsof het minder houterig speelt in deze versie. Kan iemand hier zijn ervaringen daarover delen? Ik zal me er vast mee vermaken op de bank en met een paar vrienden. Maar om daar alleen 50 eu voor neer te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

exi22 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:02:
Ik ben een twijfelaar over deze game. Vorige games heb ik eigenlijk altijd gespeeld maar toch haak ik weer na een tijdje af omdat ik het te houterig vind spelen. Maar omdat de animaties er zo soepel uitzien, lijkt het alsof het minder houterig speelt in deze versie. Kan iemand hier zijn ervaringen daarover delen? Ik zal me er vast mee vermaken op de bank en met een paar vrienden. Maar om daar alleen 50 eu voor neer te leggen...
De animaties zijn vele malen beter dan vorige delen.

Zie bv. :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ipYH3PUqBjM]

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 15-04-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-07 13:38
Heeft iemand de video van TotalBiscuit van dit spel al gezien? Blijkbaar is het gebruik van streaming downloads (wat ik heb begrepen is dat je het basisspel download en dan andere personages/arena's/modes via gratis dlc er bij kan downloaden, zodat je zelfs met een minimale download al kan spelen) nog niet goed werkt via steam. Blizzard doet dit al jaren met WoW, waar je alleen in de gebieden kan komen die je al hebt gedownload.

Op de fora geven veel mensen aan dat hun spel stuk is en dat bepaalde personages of arena's of zelfs de storymode NIET bereikbaar zijn, ervaren jullie hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb het spel gisteren ook uit nostalgie gekocht.
Ben zelf niet echt een fan van het fighter genre, op Mortal Kombat na.

Heb nog niet echt veel gespeeld, 1x een classic tower gedaan om beetje feeling te krijgen,
maar weet nu al dat ik online redelijk in de pan gehakt gaat worden :)

Aankomende dagen even wat oefenen met poppetjes en combo's, daarna zal ik de online wereld maar
gaan betreden.

Voor mensen die eens online willen spelen, mijn PSN-ID is: MaxxusNL

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:45

justifire

Shut up and squat !!

On_E schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:04:
[...]

De animaties zijn vele malen beter dan vorige delen.

Zie bv. :

[video]
Animaties zijn beter maar de controls zijn nog even houterig als altijd :P
Dat is ook het hele MK stijltje, totaal anders dan een Street Fighter of Killer Instinct.
Wat helaas ook niet veranderd is, is de AI van cpu-tegenstanders, voor zover je het AI kan noemen, zodra je de block-button los laat voert de cpu een aanval uit, verre van realistisch.
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze de 'nostalgische' block-button hebben behouden.
Aangezien ik met stick speel had ik liever de Dead or Alive functionaliteit gezien, vrije keuze tussen blocken met button of blocken met <- input op de joystick.
Dat gezegd hebbende vermaak ik me er weer uitstekend mee.
Eerst eens wat characters en bijbehorende vechtstijlen uitproberen en dan lekker de dojo in om vette combos te maken :*)
Spelers op de Xbox One die eens wat online willen sparren voeg me gerust toe, gamertag : Just1fire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Test Your Might mogen ze echt wel aanpassen zeg. Niks anders dan als een debiel de 4 actieknoppen zo snel en vaak mogelijk drukken. Verneuk alleen maar je controller mee en voegt echt niks toe. Na een aantel keer heb ik de Daily Tower niet eens afgemaakt. Hoef echt niet zulke onzin halverwege de tower tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren stukje story gedaan en 2 towers (... ja ik moet op very easy of easy spelen) en ik moet eerlijk zijn dat de game mij behoorlijk tegenvalt. Of dat de vorige MK een stuk 'fijner' speelde, voelt het nu meer als 1 of andere chaotische mepper waar je maar een opening moet zoeken voor een combo.

Ik heb DOA, KI en natuurlijk alle Tekkens, en daar had ik toch het gevoel dat je wat meer 'uitdagend' kan spelen, even afstand, even afwachten, even uitlokken of juist enorm counter-actief spelen, de actie in MK is nu zo bizar snel dat je zelfs vanuit 1 animatie al niet de tijd meer hebt om van mid block naar laag block te gaan.

Maar vooral, waarom zijn de inputs van moves weer veranderd? Scorpion met z'n spear (deze is altijd back back punch geweest - zelfs vorige MK), Cage met z'n nutkracker, subzero met z'n slide. Iets wat ik toch aan DOA en Tekken moet toegeven, die zijn sinds jaar en dag bizar consistent met moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:14:
Test Your Might mogen ze echt wel aanpassen zeg. Niks anders dan als een debiel de 4 actieknoppen zo snel en vaak mogelijk drukken. Verneuk alleen maar je controller mee en voegt echt niks toe. Na een aantel keer heb ik de Daily Tower niet eens afgemaakt. Hoef echt niet zulke onzin halverwege de tower tegen te komen.
Test your Might hoort er gewoon bij imo.
Kom zelf niet verder dan de 7e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
On_E schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:52:
[...]

Test your Might hoort er gewoon bij imo.
Kom zelf niet verder dan de 7e...
Ja hoort erbij, maar toch niet 'ram facebuttons zo snel en vaak mogelijk". Dat is geen uitdaging meer maar gewoon vernieling van je controller. Ik moet gewoon alle 4 knoppen steeds overheen wrijven om maar zo snel mogelijk alle buttons achter elkaar vaak te klikken. Maar helemaal vervelend dat dit halverwege de Daily Tower gebeurt. Als ik Test Your Might wil spelen, dan start ik de mode zelf toch wel op. Hoef niet halverwege de Daily Tower opeens een Test Your Might te doen...... Misschien dat andere Test Your Might challenges leuker zijn, maar deze is gewoon kut.

(Nog erger dan DBZ vroeger waar je de sticks zo snel mogelijk moest draaien bij ki blasts)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 15-04-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:56:
[...]

Ja hoort erbij, maar toch niet 'ram facebuttons zo snel en vaak mogelijk". Dat is geen uitdaging meer maar gewoon vernieling van je controller. Ik moet gewoon alle 4 knoppen steeds overheen wrijven om maar zo snel mogelijk alle buttons achter elkaar vaak te klikken. Maar helemaal vervelend dat dit halverwege de Daily Tower gebeurt. Als ik Test Your Might wil spelen, dan start ik de mode zelf toch wel op. Hoef niet halverwege de Daily Tower opeens een Test Your Might te doen...... Misschien dat andere Test Your Might challenges leuker zijn, maar deze is gewoon kut.

(Nog erger dan DBZ vroeger waar je de sticks zo snel mogelijk moest draaien bij ki blasts)
Zo is het toch altijd al geweest? Je hoeft trouwens maar 1 van de 4 buttons te gebruiken he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
On_E schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:03:
[...]

Zo is het toch altijd al geweest? Je hoeft trouwens maar 1 van de 4 buttons te gebruiken he. ;)
Dat het altijd zo geweest is moet toch niet beteken dat ik dan opeens geen kritiek mag uiten erop ;)

Maar zal het nog eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ASNNetworks schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:04:
[...]

Dat het altijd zo geweest is moet toch niet beteken dat ik dan opeens geen kritiek mag uiten erop ;)

Maar zal het nog eens proberen....
Je mag zoveel kritiek leveren als je wilt natuurlijk, maar ik wilde alleen maar even aangeven dat Test your Might altijd al een kwestie was van zo snel mogelijk op een knop rammen.

Is gewoon een leuke minigame voor erbij, vind ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:11
Een leuke controller sloper ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 15:37
Heb em besteld voor de Xboner voor een leuke prijs. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

On_E schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:03:
[...]

Heb je de TYM tower met 1 button gehaald?! Ik niet namelijk, ik heb alle vier nodig gehad. Het ziet er debiel uit eigenlijk, maar wel de tower gehaald. Dat laatste logo om te breken, hard to do. De TYM deaths zijn dan wel leuk uitgevoerd (en volgens mij een trophy waard :+ )
Jammer dat de Test your Sight (balletje balletje) niet is teruggekomen, die vond ik wel vermakelijk in MK9 toen..

Als er weer een challenge tower langskomt, join ik graag (ook andere online varianten zeer welkom om te spelen!) PSNid: martincm1982

Welke faction zitten jullie nu in, of waar heb je voor gekozen?

[ Voor 7% gewijzigd door martincm op 15-04-2015 15:46 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

martincm schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:45:
Ik die van subzero, de rest van die factions boeide mij het verhaal totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]
Brotherhood of Shadows.
Puur omdat Kabal daar in zit B-)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Heb je de TYM tower met 1 button gehaald?! Ik niet namelijk, ik heb alle vier nodig gehad. Het ziet er debiel uit eigenlijk, maar wel de tower gehaald. Dat laatste logo om te breken, hard to do. De TYM deaths zijn dan wel leuk uitgevoerd (en volgens mij een trophy waard :+ )
Jammer dat de Test your Sight (balletje balletje) niet is teruggekomen, die vond ik wel vermakelijk in MK9 toen..

Als er weer een challenge tower langskomt, join ik graag (ook andere online varianten zeer welkom om te spelen!) PSNid: martincm1982

Nee zeker niet, ik kwam niet voorbij die tin lion. Kwam daarmee niet eens in de buurt van de binnenkant van die cirkel... :D

Ik zit bij de Brotherhood of Shadows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Na Kenshi, nu even aan de slag gegaan met Mileena. Speelt erg fijn moet ik zeggen. Gelijk maar ff geprobeerd om combo's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
ASNNetworks schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:44:
Na Kenshi, nu even aan de slag gegaan met Mileena. Speelt erg fijn moet ik zeggen. Gelijk maar ff geprobeerd om combo's te maken.

[video]
Ik gebruik die exact zelfde combo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Euphanasia schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:12:
[...]

Ik gebruik die exact zelfde combo :D
Denk dat je bij MKX al snel dezelfde combo's gebruikt haha. Niet echt een waslijst aan combo's en specials die je kan linken met elkaar :P

Ik heb 7 combo's voorlopig gemaakt (staan ook op diezelfde channel van mij). Hier is er nog een, een wat snellere met minder damage.

Moet zeggen dat ik de game steeds toffer begin te vinden nu de mechanics steeds meer natuurlijk aanvoelen. Zo kan ik nu ook de sprint gebruiken in een combo. Snapte niet echt het nut ervan, tot ik met Sub-Zero ging spelen en combo's zag waar de vijand verder weg vliegt. Dacht misschien kan ik de sprint wel gebruiken, zo gezegd zo gedaan.

Maar verdomme, ik krijg hierdoor eigenlijk alleen maar zin in Tekken 7 :+

[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 15-04-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 11:24
Gisteren een mooie avond gehad. Zat in deze thread te lezen en zag wat mensen hun PSN id delen, maar ik wilde nog 1 potje online spelen, dus leek me zinloos mensen te gaan toevoegen. 1 Quickmatch dus en pure toeval dat ik tegen StefanKelevra mocht vechten van dit Forum. Ik word ingemaakt en denk, stuur een berichtje. Krijg vervolgens een invite terug om kings of de hill te spelen waar ook Euphanasia en Randje mee deden, nog 1 potje dan maar. Nog 1. Nog 1. Was blij dat men besloot naar bed te gaan, want ik had nog steeds achter de knoppen gezeten (om in te worden gemaakt)

Ook weer veel geleerd:

1: Als je in een party zit, ga dan niet naar het party scherm lopen staren, maar ga gewoon terug naar het spel. Toen ik daar achter kwam was mijn eerste wedstrijd al afgelopen. (mijn eerste multiplayer ervaring op de PS4 :X )
2: Volgens mij is mijn headset goed verrot (dat dingetje wat bij de PS4 wordt meegeleverd. Ik heb al een spraakgebrekje van nature, maar volgens mij was ik diegene die zo beroerd klonk. (goede reden direct een nieuwe headset te bestellen, komt morgen binnen)
3: Als je een toren op medium level redelijk simpel uit kan spelen, stel je online nog steeds weinig voor, gezien de 3 heren me keer op keer na keer kapot sloegen.
4: Als je denkt dat je kan winnen, word niet te enthousiast. Voor je het weet roept iemand een tip en word je alsnog ingemaakt. :9
5: Verslavend spel. :O

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

In punt 3 heb je een typo gemaakt, er staat 'de 3' en dat moet vervangen worden door '2'.
:D

Ik ging gisteren naar de intertoys om het spel te halen, gelijk een sony headset erbij gehaald en nog geen spijt van gehad.
Enige wat ik slecht doe is spellen kopen zonder echt voldoende tijd in een game te steken.

Momenteel speel ik ook nog GTA V, Last of Us, Plants vs. Zombies, COD:AA, BF: Hardline, en recentelijk dus MK:X erbij.
In allemaal ben ik bar slecht, maar leuk vind ik het (nog) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 16:16

Bozznl

GT: The Bozzz88

Op de 1 of andere manier blijft er bij mij bij games en apps het volgende staan: mortal kombat x, vooraf besteld. Als ik hier vervolgens op klik zegt ie dat hij nog niet uit is en wordt doorverwezen naar de store. Vanuit daar kan ik de game wel starten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Of moet ik de hele meuk opnieuw installeren :(?

Overigens de game via de Russische store besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Bozznl schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:16:
Op de 1 of andere manier blijft er bij mij bij games en apps het volgende staan: mortal kombat x, vooraf besteld. Als ik hier vervolgens op klik zegt ie dat hij nog niet uit is en wordt doorverwezen naar de store. Vanuit daar kan ik de game wel starten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Of moet ik de hele meuk opnieuw installeren :(?

Overigens de game via de Russische store besteld.
Ook via de Russische store besteld, maar werkte hier direct. Je hebt geen vpn actief staan nog?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 16:16

Bozznl

Spacey23 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:22:
[...]

Ook via de russische store besteld, maar werkte hier direct. Je hebt geen vpn actief staan nog?
Nope. Sowieso geen vpn gebruikt..ik installeer hem wel even opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor mensen die moeite hebben met combo's, probeer bij controller settings 'release check' eens uit te zetten.

Dat staat standaard aan en zorgt ervoor dat bij specials een move pas begint nadat je de knop hebt losgelaten ipv toen je erop drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:42
Iemand zin om de aankomende dagen 1 vs 1 te doen om te oefenen en om lekker te spelen dan kan je me toevoegen. gekkethijs is de username voor ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spacey23 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:22:
[...]

Ook via de Russische store besteld, maar werkte hier direct. Je hebt geen vpn actief staan nog?
Ook via RU gekocht.
Game was gisteren netjes unlocked en speelbaar.
Moest nog wel even handmatig Goro en de Kombat Pack downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
SirDarkAngel schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:14:
Gisteren een mooie avond gehad. Zat in deze thread te lezen en zag wat mensen hun PSN id delen, maar ik wilde nog 1 potje online spelen, dus leek me zinloos mensen te gaan toevoegen. 1 Quickmatch dus en pure toeval dat ik tegen StefanKelevra mocht vechten van dit Forum
hoe groot is de kans... haha
Al war geoefend? Zelf ben ik bezig met een combo leren van kitana..ben nog niet ford genoeg om die Combos zelf in elkaar te zetten maar had deze gevonden op reddit. Bestaat er een site waar je meer combo's kan vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

StefanKelevra schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:04:
[...]

Al war geoefend? Zelf ben ik bezig met een combo leren van kitana..ben nog niet ford genoeg om die Combos zelf in elkaar te zetten maar had deze gevonden op reddit. Bestaat er een site waar je meer combo's kan vinden???
Test your Might forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Kan iemand mij een tip geven met MK X.

Ben nu al 4 uur in practice mode geweest en heb al een aantal moves en kleine bnb combo's onder de knie.
Maar het spel gaat best snel en wat iedereen adviseert "blijf blokken" als je toch niks doet.
Dit doe ik braaf, maar hoe moet je nou zo snel zien waar je moet blokken, boven of onder?

Ik speelde bijvoorbeeld tegen een Cassie Cage en die had een BnB waarbij ze onder begon en daarna naar een overhead move deed.
De down move kon ik blokken, maar daarna?
Wat kan ik nou precies doen na het blokken?
Een tegenaanval gaat bij mij iig te traag, na het blokken en zeker bij zo'n combo.

Iemand tips?

Edit: en hoe zit het met de timing van Combo's? Het is niet zo als SF dat je sommige move moet bufferen, heeft iemand al een video gezien met de input terwijl iemand speelt?

[ Voor 12% gewijzigd door henkyyyyyyy op 16-04-2015 09:30 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ging gisteren naar de intertoys om het spel te halen, gelijk een sony headset erbij gehaald en nog geen spijt van gehad.
Enige wat ik slecht doe is spellen kopen zonder echt voldoende tijd in een game te steken.

Momenteel speel ik ook nog GTA V, Last of Us, Plants vs. Zombies, COD:AA, BF: Hardline, en recentelijk dus MK:X erbij.
In allemaal ben ik bar slecht, maar leuk vind ik het (nog) wel.
Ik heb de mijne ook heel impulsief bij de intertoys gehaald. Altijd wel fijn dat je dan gewoon de preorder versie meekrijgt en ik dus nu ook met Goro kan spelen. speelt best geinig moet ik zeggen.

ook ik heb eigenlijk teveel spellen waar ik te weinig tijd in steek. Fifa15 kan ik dan wel redelijk goed maar heb ik nu alweer een paar weken niet gespeeld. BF4 heb ik gekregen maar alleen de singleplayer mode gespeeld, moet ik later nog eens gaan spelen. Destiny kreeg ik bij mijn PS4 maar daarvan heb ik ook nog niet heel veel gespeeld. BFH heb ik laatst op de dag van de release bij de intertoys opgehaald(kreeg ik weer de pre order versie mee) Dat heb ik de laatste weken wel veel gespeeld maar ben ik gewoon niet heel goed in. lastig mikken metr een controller als je keyboard en muis gewend bent maar dat komt vast nog wel goed.
Nu dan dus ook nog Mortal Kombat X erbij gehaald omdat ik die game al een half jaar wil spelen vanuit nostalgische overwegingen. De combo's zijn nog wel lastiger maar de basis moves, special moves en fatalities lukken nu wel en het begint al wat natuurlijker aan te voelen dan gewoon maar een beetje op de knoppen rammen. De timing van de knoppen is erg belangrijk , ik ga wel even kijken naar de controller opties voor die button release.bedankt voor de tip.

Ik heb nog steeds niet alle karakters geprobeerd, wel 2x tower gewonnen en halverwege de singleplayer. Gisteren heb ik ook nog tot 2x toe mijn ass laten kicken door Martinmc van dit forum maar het tweede potje ging al wat beter. na dat potje heb ik nog wat uurtjes gespeeld en ga ik langzaam maar zeker vooruit.
Blijft verslavend om steeds nog 1 potje te gaan doen als je eigenlijk al naar bed moet... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

henkyyyyyyy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:26:
Kan iemand mij een tip geven met MK X.

Ben nu al 4 uur in practice mode geweest en heb al een aantal moves en kleine bnb combo's onder de knie.
Maar het spel gaat best snel en wat iedereen adviseert "blijf blokken" als je toch niks doet.
Dit doe ik braaf, maar hoe moet je nou zo snel zien waar je moet blokken, boven of onder?
Dat is een kwestie van ervaring, hoe vaker je speelt hoe beter je de moves van je tegenstander herkent en dus weet of je laag of hoog moet blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
On_E schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:06:
[...]

Dat is een kwestie van ervaring, hoe vaker je speelt hoe beter je de moves van je tegenstander herkent en dus weet of je laag of hoog moet blocken.
Maar daar gaat het toch soms veel te snel voor?
En als ik geblokt heb, wat kan ik daarna dan doen?

Meestal als ik dan een aanval wil opzetten hebben ze mij nog steeds te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
henkyyyyyyy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:10:
[...]

Maar daar gaat het toch soms veel te snel voor?
En als ik geblokt heb, wat kan ik daarna dan doen?

Meestal als ik dan een aanval wil opzetten hebben ze mij nog steeds te pakken.
Als je iemand hebt geblocked val dan aan met een normal met weinig frames zodat je hun eerder raakt. Als je een attack blocked die een hoge recovery time heeft val je aan met een combo starter. Een throw na een block werkt ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Euphanasia schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:15:
[...]

Als je iemand hebt geblocked val dan aan met een normal met weinig frames zodat je hun eerder raakt. Als je een attack blocked die een hoge recovery time heeft val je aan met een combo starter. Een throw na een block werkt ook vaak.
Oke dank je!
Gaan we proberen.

Nu de timing van de combo's nog onder de knie krijgen.
Bij SF weet k dat wel, hier is dat nog best lastig icm dat juglen ..
En soms druk ik dan gewoon te snel.

Bijvoorbeeld een vervolg van een combo is : j2 214 dan doe ik dus vaak j2 22214 , omdat ik dan gewoon denk dat die 2 na de jump niet goed connect.

[ Voor 29% gewijzigd door henkyyyyyyy op 16-04-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
henkyyyyyyy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:22:
[...]

Oke dank je!
Gaan we proberen.

Nu de timing van de combo's nog onder de knie krijgen.
Bij SF weet k dat wel, hier is dat nog best lastig icm dat juglen ..
Probeer ook met je aanvallen , high/mid normals, lows en overheads te variëren zodat de tegenstander niet weet waar hij moet blocken.

Dit filmpje is ook wel handig als je je afvraagt waarom je combo's soms niet lukken, had hier namelijk ook last van soms.

YouTube: Mortal Kombat X Combo Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Euphanasia schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:27:
[...]

Probeer ook met je aanvallen , high/mid normals, lows en overheads te variëren zodat de tegenstander niet weet waar hij moet blocken.

Dit filmpje is ook wel handig als je je afvraagt waarom je combo's soms niet lukken, had hier namelijk ook last van soms.

Thanks gaan we bekijken! :)

Wow dit is precies waar ik tegen aan loop! Dit gaat mij zeker helpen.
Ik kreeg telkens de teleport van Scorpion, terwijl ik minion grab moest hebben. Ik snapte al niet waarom _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door henkyyyyyyy op 16-04-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

henkyyyyyyy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:31:
[...]

Thanks gaan we bekijken! :)

Wow dit is precies waar ik tegen aan loop! Dit gaat mij zeker helpen.
Ik kreeg telkens de teleport van Scorpion, terwijl ik minion grab moest hebben. Ik snapte al niet waarom _/-\o_
Dat komt dus door die ''release check'' optie die standaard aan staat. ;)
Vreemde keuze van Netherrealm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
On_E schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:47:
[...]

Dat komt dus door die ''release check'' optie die standaard aan staat. ;)
Vreemde keuze van Netherrealm...
Ja zag het idd in dat filmpje.

Bijzonder vreemde keuze inderdaad.
Kan niet wachten tot ik thuis ben en er mee aan de slag kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-07 15:52
Iemand de Kombat Pack al gekocht? Ik vind 29,99 voor 4 extra characters en wat skins best veel geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

wimpie007 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:03:
Iemand de Kombat Pack al gekocht? Ik vind 29,99 voor 4 extra characters en wat skins best veel geld....
Heb de premium edition gekocht waar de Kombat pack bij in zit begrepen.
In de pre-order (10 euro korting en Goro) icm de Russische Xbox store was ik voor 6 tientjes klaar :)
€30,- voor de pack zelf vind ik ook prijzig, zou zelf zeggen €5,- per character, €15,- voor de pack, zo was het destijds bij MK 9 ook.

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 16-04-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07 23:35

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik speel al vele jaren fanatiek Street Fighter IV op een modded arcade stick (6 button layout), maar ben bang dat ik met 6 buttons te weinig buttons tot mijn beschikking heb. Ik heb nog een andere arcade stick liggen met 8 buttons. Gister even gespeeld, maar ik moet volledig wennen omdat ik al jaren enkel SF speel en de button layout van MK natuurlijk heel anders is. (Daarnaast heb ik MK al niet meer gespeeld sinds het tijdperk Sega Genesis).

In de scene zie ik veel spelers vooral op pad spelen. Justin Wong speelt bijvoorbeeld ook op pad waar hij bij Marvel en SF gewoon een arcade stick gebruikt. Is MK gewoon te doen op een arcade stick of raden jullie een pad aan? Ik ben geen button masher (lang levere muscle memory) en ik ben me bewust van frame data.

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 16-04-2015 16:21 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
wimpie007 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:03:
We wisten het natuurlijk al lang...maar 30 euro voor DLC binnen de eerste week na release blijft echt slecht. Maar goed, ik klaag maar niet...het was immers al voor release bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

FREAKJAM schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:07:
Ik speel al vele jaren fanatiek Street Fighter IV op een modded arcade stick (6 button layout), maar ben bang dat ik met 6 buttons te weinig buttons tot mijn beschikking heb. Ik heb nog een andere arcade stick liggen met 8 buttons. Gister even gespeeld, maar ik moet volledig wennen omdat ik al jaren enkel SF speel en de button layout van MK natuurlijk heel anders is.

In de scene zie ik veel spelers vooral op pad spelen. Justin Wong speelt bijvoorbeeld ook op pad waar hij bij Marvel en SF gewoon een arcade stick gebruikt. Is MK gewoon te doen op een arcade stick of raden jullie een pad aan? Ik ben geen button masher (lang levere muscle memory) en ik ben me bewust van frame data.
Speel op de Madcatz Killer Instinct arcade stick, op de X360 speelde ik op (gemodde) PDP Mortal Kombat stick.
Voordeel van pad tov stick is dat je makkelijker kan blocken dmv shoulderbutton.
Verder is een stick natuurlijk stukken beter en vind het persoonlijk ook veel leuker omdat je echt bezig bent, is voor mij 50% van de fun in fighting-games.
Ik raad dus een stick aan, dat kan een 8-button stick zijn of de MK9 stick (icm een converter als je op console speelt)
Mijn configuratie is zo:
[FP] [INTERACT] [BP] [STANCE]
[FK] [BLOCK] [BK] [BLOCK BREAKER]
Combinatie van 2 buttons werkt ook gewoon dus ook met 6 buttons kan je prima uit de voeten, zei het iets minder makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:27:
[...]

Yes dat filmpje is precies waar ik dus ook tegen aanliep. Het niet door kunnen zetten van iets doordat je een bewegingstoets indrukt (maakt dan niet meer uit of dat voor achter sprong of duik is). Je aanval stopt gewoon waardoor, ik in ieder geval, weer heel snel terug val in de special moves uitvoeringen.
Ik ga ook eens proberen met die button pre-set, en dan hard afleren bij het uitvoeren (de start) de beweging te vroeg toe te passen, en pas toe te passen als de motion gestart is.
Toch maar even wat tijd doorbrengen in The Lab ;)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 11:24
StefanKelevra schreef op donderdag 16 april 2015 @ 07:04:
[...]

Ben aan het oefenen, maar erg talentvol ben ik niet ;-)

Veel tegen de computer gespeeld (story uitgespeeld), maar ondanks dat dat leuk is voor wat uurtjes, ga je zo snel door de karakters heen, dat je geen van allen echt goed onder de knie krijgt. Online weer wat potjes gespeeld en dat ging wel lekker, al kreeg ik vooral spelers voor me die niet blockte en geen x-ray moves deden, dus denk dat ik hier "geluk" mee had. Andere maakte me weer binnen een paar seconde af.

Zijn er vanavond nog mensen die king of de hill willen spelen op de ps4 (of een andere modus)? Vond het vorige keer wel leuk in een groepje.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Even half uurtje in de Dojo met Kitana wat meterless combos uitgevogeld.
Je kan al vrij makkelijk een berg damage doen :Y
Met een X-Ray aan het eind kom je richting de 45% dmg, easy peasy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ok dit gaat nog best lastig worden.....

De combo kwam er wel goed uit deze keer na het filmpje gekeken te hebben, maar ik kan nog niet wennen aan die block knop.
Ik druk telkens naar achter (SF enz )

Ook al block ik wel, zitten de moves er bij mij nog niet in waarmee ik de vijand mee kan afstraffen, nadat ik zijn move geblockt hebt.
Ik begin dan gelijk quatercircels te draaien enz.

Ik lees en kijk tutorials, in trainingsmode lukken een aantal BnB combo's, maar zodra het in een match is begin ik toch telkens te button smashen.

Ik speelde in SF4 met Ryu echt rushdown, dus vind het best lastig om defensive te spelen en te blocken.

Maar goed, nog meer oefenen waarschijnlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door henkyyyyyyy op 17-04-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gisteren die Test your Might dingen effe gedaan via Share Play tegen een vriend, is toch best lachen om te doen :)

Ik kan me nog herinneren dat ik vroegah op de SNES een speciale controller had die ik gebruikte voor MK, en die controller had een speciale feature waardoor je automatisch als een malle op een bepaalde knop drukte. Toen waren die "Test Your Might" dingen natuurlijk allemaal een eitje >:)

Zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2008/04/Every%20Gamers%20Nightmare/IMG_1233--article_image.jpg

Zag trouwens net dat ik al bij het laatste stukje van de story mode ben, jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Dat is gewoon turbo. Nu je frame data hebt bij de laatste generatie games is mashen alles behalve nuttig. Je timing gaat er door naar de malle moer en als je echt effectief combo's wilt raken, dan werkt turbo alleen maar averechts. Vroeger was het wel leuk om dan als een malle op al die knopjes te drukken :D

[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 10:14 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier is de Noob weer.....

Zat gisteren te spelen toen ik ineens tussendoor de melding kreeg dat er een Faction invasion gaande was door outworld.

wtf betekent dat en wat moet ik doen?

Ben verder gegaan met de storymode omdat ik in de menu's zo snel niks kon vinden.

oh. ik zit trouwens bij de faction Lin Kuei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Factions zijn gewoon soort van wereld-strijd tussen de factions, als je die challenges doet krijg je punten voor je faction en krijg je happy feeling als je faction dan de meeste punten heeft.

Vond die toren nog wel te doen (wat een random met die debuffs, had ik precies Jax bij een debuff waar ik dmg kreeg als ik sprong, bukte of special moves zou doen).

Die boss fight lukt me niet, mileena, die gaat op bepaald moment frameperfect in de counter, tussen 2 combo's door krijg ik een 25% combo om m'n oren..

Frustratie met de game groeit hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had op een ander forum al gelezen dat de invasion boss mileena vrijwel niet te verslaan is maar dat het er om gaat om zoveel mogelijk schade toe te brengen om punten te scoren voor je faction.

Ik zit bij Lin Kuei en die zullen deze week wel winnen maar wat krijg ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 666998 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:23:
ik had op een ander forum al gelezen dat de invasion boss mileena vrijwel niet te verslaan is maar dat het er om gaat om zoveel mogelijk schade toe te brengen om punten te scoren voor je faction.

Ik zit bij Lin Kuei en die zullen deze week wel winnen maar wat krijg ik dan?
Ja dat is zo inderdaad.
Ik had een ''whopping'' 114 damage gedaan... :+

Lin Kuei gaat alles winnen lijkt me, denk dat 50% van alle spelers daarbij zit.
Niet echt over nagedacht door NR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:47:
Ja dat is zo inderdaad.
Ik had een ''whopping'' 114 damage gedaan... :+

Lin Kuei gaat alles winnen lijkt me, denk dat 50% van alle spelers daarbij zit.
Niet echt over nagedacht door NR.
Hoe doe je eigenlijk die faction fatalities? LT -> -> werkt bij mij nergens.

Ik speel nu hoofdzakelijk met Cage, enige die nog redelijk gelijk is gebleven qua moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:51:
[...]

Ik speel nu hoofdzakelijk met Cage, enige die nog redelijk gelijk is gebleven qua moves.
De faction kills van Brotherhood of Shadows doen het van ver af.
Neem aan dat die van jou dus ook van ver af gedaan moeten worden, na ''finish him/her''.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 17-04-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
FREAKJAM schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:58:
Dat is gewoon turbo. Nu je frame data hebt bij de laatste generatie games is mashen alles behalve nuttig. Je timing gaat er door naar de malle moer en als je echt effectief combo's wilt raken, dan werkt turbo alleen maar averechts. Vroeger was het wel leuk om dan als een malle op al die knopjes te drukken :D
Misschien snap je me niet, of heb je het niet goed gelezen....

Ik bedoelde dat het "nuttig" (of ja...cheaten...) was voor Test your Might...waar je dus juist moet button mashen.

Hiervoor dus:

Afbeeldingslocatie: http://gaming.stuartthompson.net/wp-content/uploads/2011/03/mortal-kombat-1-test-your-might.png

[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 17-04-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:51:
[...]

Raiden is ook wel redelijk gelijk gebleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maichel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:10:

Raiden is ook wel redelijk gelijk gebleven!
Maar ben nooit Raiden fan geweest :P Kitana zit ik nog in twijfel, die heb ik helemaal grijs gespeeld in de vorige MK, maar geen enkele van die moves lijken nog te werken.

Maar net als bij cage, snap niet hoe de AI een combo -> nutcracker weet te blokken, het is geen chain maar er zit een gap in van aantal frames, beetje onrealistisch, online is dat nagenoeg niet te blocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:47

ijskonijn

Now MOVE!

SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:13:
Vond die toren nog wel te doen (wat een random met die debuffs, had ik precies Jax bij een debuff waar ik dmg kreeg als ik sprong, bukte of special moves zou doen).
Zijn die debuffs random? Ik had namelijk ook precies die 3 debuffs in de Invasion tower, bij het gevecht tegen Goro.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt er wel op, zo had ik tegen reptile dat hij de buff had dat hij healde als hij damage deed. Beetje klote combo tegen je en hij zat weer volledig vol health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Maichel schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:08:
[...]

Misschien snap je me niet, of heb je het niet goed gelezen....

[afbeelding]
Te snel gelezen, verkeerd geïnterpreteerd. Test your might is ook een forum dus ik las te snel over die eerste zin heen. Ik kan me dat nu wel weer herinneren. Inderdaad als een malloot op je controller mashen.

Ik heb echt jaren geleden MK3 gespeeld op de Sega. Echt brute game was dat. Ik mis Cyrax en Smoke wel een beetje in MKX.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

On_E schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:05:
[...]

De faction kills van Brotherhood of Shadows doen het van ver af.
Neem aan dat die van jou dus ook van ver af gedaan moeten worden, na ''finish him/her''.
Volgens mij R2+-> -> en de andere is R2+<- <-
Je moet, en kan, ze alleen uitvoeren als je na de finish him nog niets hebt ingedrukt. Als je zo weinig als een beweging hebt gemaakt, kun je de faction kill niet meer uitvoeren. Rest er niets meer dan een Fatality :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
FREAKJAM schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:56:
[...]

Te snel gelezen, verkeerd geïnterpreteerd. Test your might is ook een forum dus ik las te snel over die eerste zin heen. Ik kan me dat nu wel weer herinneren. Inderdaad als een malloot op je controller mashen.

Ik heb echt jaren geleden MK3 gespeeld op de Sega. Echt brute game was dat. Ik mis Cyrax en Smoke wel een beetje in MKX.
Sektor en Cyrax ja! Dat waren toffe characters. Ongetwijfeld zullen die nog wel komen als DLC ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, en dan mag je weer geld op tafel leggen :(
On March 19, a NetherRealm livestream revealed Kustom Kombat mode, including 5 modifiers hinting toward rumored characters: Stryker Assists, Smoke Assists, Rain Bubbles, Kabal Blades, and Cyrax Bombs.
Kabal was ook een brute character! Kan me nog wel herinneren dat ik als enige met Kabal een animality kon doen op de Sega. Met elk ander karakter deden de inputs het nooit.

[ Voor 81% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 14:36 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

FREAKJAM schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:35:
Ja, en dan mag je weer geld op tafel leggen :(

[...]

Kabal was ook een brute character! Kan me nog wel herinneren dat ik als enige met Kabal een animality kon doen op de Sega. Met elk ander karakter deden de inputs het nooit.
Die quote is gewoon een mod voor tijdens de battles, geen bevestiging dat Kabal en Stryker etc als DLC beschikbaar komt.

Kabal was mijn main, zeker een gemis dat hij er niet bij zit dit seizoen.
Waarschijnlijk heeft de dash-cancel hem vorig seizoen de das om gedaan, too much pressure :P
Kwam Rain tegen in de story als tegenstander, hoop echt dat hij stiekem toch nog een keer speelbaar word, toch wel HET dlc character van MK9 imho :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar ook die zullen ws de moves niet meer hetzelfde zijn, vind ik toch zo jammer. Rain samen met smoke en die blinde (kinshu?) kon ik erg leuke combo's mee maken, maar nu krijg ik met die blinde echt geen normale chain meer eruit.

Pagina: 1 2 3 Laatste