Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik word stiekem toch wel hype van deze game ondanks dat ik het al sinds MK3 niet meer heb gespeeld. Ik heb op (inter)nationaal niveau SF4 gespeeld (ben een keer naar WGC geweest in Cannes en veel toernooitjes gespeeld in Nederland), en ik zie mezelf als een middelmatige speler.

Mijn brein is echter 100% geprogrammeerd om SF4 te spelen op een arcade stick. Wordt training mode derpen dit weekend.

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 17-04-2015 16:23 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:22:
Maar ook die zullen ws de moves niet meer hetzelfde zijn, vind ik toch zo jammer. Rain samen met smoke en die blinde (kinshu?) kon ik erg leuke combo's mee maken, maar nu krijg ik met die blinde echt geen normale chain meer eruit.
Het ligt ook aan welke stijl je kiest.
Ermac is met Telekinect stijl redelijk hetzelfde gebleven, Scorpion met Hellfire ook, en zo zal er voor de meeste characters wel een stijl zijn die in de buurt komt van de vorige generatie(s)
Anderzijds, verandering van spijs doet eten.
Toch weer een uitdaging om wat leuke combos samen te stellen met de nieuwe mogelijkheden die er zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Heb mn combo weten te verlengen door gebruik te maken van 1x EX. 16hit, 43% :)

Duurde even tot het lukte, duurde nog langer tot het bleef lukken, maar lukt me nu elke keer :) Was ff lastig tot ik besefte dat ik gebruik moest maken van running tijdens de combo omdat anders de trap niet kan raken. Nadat ik uitvogelde wat de beste timing was lukt het nu elke keer.

Ferra/Torr is trouwens ook echt een toffe character(duo).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Aah Rain, Sindel en Baraka zijn dus gewoon al speelbaar :)
Kom maar op met die unlocks !
[YouTube: http://youtu.be/twG6D8WrfBM]
[YouTube: http://youtu.be/AyV1XaT6qn4]

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 18-04-2015 08:40 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:02

On_E

Housemusic

justifire schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:35:
Aah Rain, Sindel en Baraka zijn dus gewoon al speelbaar :)
Kom maar op met die unlocks !
[video]
[video]
Niet helemaal he, ze lenen moves en stances van speelbare karakters en hebben geen variations.

Het zijn eigenlijk alleen de graphics.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nou....ik zie Rain toch gewoon zijn ding doen :S
Alle moves die hij in MK9 had heeft hij hier ook, inclusief roundhouse en bubble.
Weet niet van welk character hij dat dan geleend heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Hmz, lijkt wel alsof de knoppen anders zijn dan vroeger op de SNES?

Ik bedoel High and low kick enzo

Ook bijvoorbeeld scorpions speer was vroeger back back Y geloof ik, die is nu ook anders.

Ook wllen sommige moves niet echt lukken met de D-pad terwijl ze met de gewone stick wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Ik ben nu een update van zo'n 2,4GB binnen aan het halen op de Xbox One. Iemand enig idee wat deze nieuwe update brengt/fixt? Google kan mij niet helpen.

Trouwens, zijn er meer mensen die de D-pad van de Xbox One-controller te glad vinden? Ik merk dat het soms lastig is om bepaalde moves uit te voeren, omdat mijn duim van de D-pad glijdt.

[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 18-04-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Steam had een update van 15GB. Zou de graphics moeten verbeteren oa (shaders), maar nu heb ik last van blocks in game. Jammer dat de release zoveel bugs heeft.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
FREAKJAM schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:52:
Steam had een update van 15GB. Zou de graphics moeten verbeteren oa (shaders), maar nu heb ik last van blocks in game. Jammer dat de release zoveel bugs heeft.
15GB?! Dat is eigenlijk toch niet normaal te noemen of wel soms? Gelukkig hebben wij hier in Nederland goed en snel internet, maar ik kan mij voorstellen dat het in de States anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Yonix schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:03:
[...]

15GB?! Dat is eigenlijk toch niet normaal te noemen of wel soms? Gelukkig hebben wij hier in Nederland goed en snel internet, maar ik kan mij voorstellen dat het in de States anders is.
Jup, stond er ook van te kijken. 15GB is echt onwijs groot.
A few days ago, we here at Attack of the Fanboy reported that Mortal Kombat X was experiencing a slew of unfortunate issues, ranging from memory leaks to frame rate caps, on PC. NetherRealm quickly acknowledged the problems and went to work on figuring out a fix. Today that fix came through in the form of a massive 15GB patch.

A full set of patch notes were not released, but the following is the extremely short list of what the developer made known regarding the update:
  • Optimized shaders to improve graphics performance
  • Fixed an issue to prevent replays from using up too much hard drive storage space
The sizable patch aimed to tackle the glaring poor optimization of the game at launch and, according to Steam’s forums, it looks like it has succeeded. Many have started commenting with positive feedback, stating that the post-patch game provides an infinitely better experience.

NetherRealm went an extra step and offered an apology gift to PC players. Next time you log into Mortal Kombat X on PC, you will be treated to 10,000 Krypt Koins. If you’re unsure what this in-game currency is used for, Krypt Koins unlock content in the Krypt “such as Skins, Fatalities, Brutalities, and more.”

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Yonix schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:15:
Ik ben nu een update van zo'n 2,4GB binnen aan het halen op de Xbox One. Iemand enig idee wat deze nieuwe update brengt/fixt? Google kan mij niet helpen.
http://community.wbgames....-notes/m-p/463891#U463891

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

justifire schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:09:
Nou....ik zie Rain toch gewoon zijn ding doen :S
Alle moves die hij in MK9 had heeft hij hier ook, inclusief roundhouse en bubble.
Weet niet van welk character hij dat dan geleend heeft :?
Die moves zijn er ook al gewoon, maar er is nog geen 'model' aan gekoppeld. Daarom doet hij het via de PC met wat swapping, het is gewoon shinnok maar bij bepaalde moves die ze hetzelfde hebben, doet hij dan baraka's/rains moves. Verder zijn er ook nog geen fatalities or xrays.

Lijkt me eerder dat ze deze chars dus gewoon nog niet op tijd af hadden en ze in de DLC gooien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:32
Na eindelijk MKX te hebben gespeeld, kan ik zeggen (als ekte MK fan ;) ) dat deze MK voor mij de beste ooit is. En de graphics hebben mij echt aangenaam verrast! Totaal niet vergelijkbaar met de filmpjes op het net.
Ook de story mode ziet er verbazing wekkend goed uit! Ik snap echt het gezeik niet op de MK forums. Ik ben echt totaal verrast door deze MK. Hier kan ik jaren mee vooruit! Kan niet wachten op de Predator DLC. En van een UE3 of cross gen game is niks te zien. Ik ben happy!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de Story Mode uitgespeeld.. Maar online bak ik er maar niks van (pas 1 potje gewonnen; 5 verloren ofzo :( ).

Bij interesse kan je me toevoegen op PSN: kraakgraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren met Mileena aan de slag gegaan, simpel kort meterless combootje met behoorlijk wat damage samengesteld.

Met de juiste timing wil ik de uppercut vervangen voor neutral jump high punch, gevolgd door nog twee of drie hits en dan afmaken met pounce en stabbing.
Moet ik nog even wat meer tijd voor in de dojo doorbrengen :P

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 20-04-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hoe denken jullie over de tiers op dit moment?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
justifire schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:12:
Gisteren met Mileena aan de slag gegaan, simpel kort meterless combootje met behoorlijk wat damage samengesteld.
[video]
Met de juiste timing wil ik de uppercut vervangen voor neutral jump high punch, gevolgd door nog twee of drie hits en dan afmaken met pounce en stabbing.
Moet ik nog even wat meer tijd voor in de dojo doorbrengen :P
Hoewel de combo's van Mileena vrij makkelijk uit te voeren zijn en ik ook best goed met haar ben omdat ik haar ook in MK9 mainde vind ik haar verder best crap. Haar overhead starter is slow as fuck, haar normals sucken en al haar special moves zijn super punishable. Daar komt ook nog eens bij dat haar X ray bugged is en regelmatig wiffed ook al raak je wel met de eerste hit.

Ik ben nu bezig met Jaqui voelt al een stuk beter, alleen ze heeft veel run combo's en die timing fuck ik nog te vaak op.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Hierbij trouwens de combo list van Justin Wong:

https://docs.google.com/d...SGVit5e4/preview?sle=true

Hij update hem om de zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:29:
[...]

Hoewel de combo's van Mileena vrij makkelijk uit te voeren zijn en ik ook best goed met haar ben omdat ik haar ook in MK9 mainde vind ik haar verder best crap.
Maar hoe doe je in vredesnaam zoiets als onderstaand (is Bruatlity 5 van Mileena)

Instructions:
- Ravenous variation
- Final hit must be from Quick Taste combo
- Circle, Square, Triangle, Square+X, Up, Up, X
- Must hold (Triangle) during final hit kombo.

in de laatste hit start je dus met de quick taste (up up driehoek), en dan moet ik dus de rest achtereen uitvoeren op het moment dat de sequence is gestart? Wanneer initieer je dat?

Die eerste twee Brutalities gaan nog wel, bijna bij alle characters, maar die 3e, 4e en 5e krijg ik gewoon niet.....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
martincm schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:40:
[...]

Maar hoe doe je in vredesnaam zoiets als onderstaand (is Bruatlity 5 van Mileena)

Instructions:
- Ravenous variation
- Final hit must be from Quick Taste combo
- Circle, Square, Triangle, Square+X, Up, Up, X
- Must hold (Triangle) during final hit kombo.

in de laatste hit start je dus met de quick taste (up up driehoek), en dan moet ik dus de rest achtereen uitvoeren op het moment dat de sequence is gestart? Wanneer initieer je dat?

Die eerste twee Brutalities gaan nog wel, bijna bij alle characters, maar die 3e, 4e en 5e krijg ik gewoon niet.....
Heb die nooit gedaan maar zoals ik het lees eindigt hij met up up triangle en niet X, en die moet je dan op het eind ingedrukt houden.

Net ff getest dus wat ik al dacht je moet gewoon de early lunch combo doen en als je up up triangle doet op het laatst die gewoon ingedrukt houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Euphanasia op 20-04-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:44:
Inmiddels de Story Mode uitgespeeld.. Maar online bak ik er maar niks van (pas 1 potje gewonnen; 5 verloren ofzo :( ).

Bij interesse kan je me toevoegen op PSN: kraakgraag
Ik kom online bijna enkel rode balk connecties tegen, heb je eindelijk iemand die geel/groen is, is het weer een verhaal van jax z'n afstand waves blijven schieten, goh wat leuk.

Wijzigen van de moves, matige lineup met dure DLC en nu dit online, voelt langzaam als een slechte koop. Met DoA heb ik al 10x meer lol gehad.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Je hebt nu eenmaal mensen die graag turtlen of zonen. Dat hoeft niet zozeer saai te zijn, je kunt het ook als tactiek zien. Aan jou de taak daar mee om te gaan. Misschien zelf rushdown spelen op dat moment? Anticiperen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:52
Wat is in single player Hard toch ook echt hard. Op medium win ik vrij makkelijk alles. Maar met Hard maak ik geen schijn van kans :) :)

Online ben ik ook slecht trouwens ;) Steeds net niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Adlermann schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:07:
Wat is in single player Hard toch ook echt hard. Op medium win ik vrij makkelijk alles. Maar met Hard maak ik geen schijn van kans :) :)

Online ben ik ook slecht trouwens ;) Steeds net niet :(
Dit heb ik dus ook. Niveau verschil tussen medium en hard is net iets te groot. Hard win ik wel, maar heb ik echt meerdere pogingen nodig. Medium wals ik er op me sloffen doorheen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Euphanasia schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:20:
[...]

Heb die nooit gedaan maar zoals ik het lees eindigt hij met up up triangle en niet X, en die moet je dan op het eind ingedrukt houden.

Net ff getest dus wat ik al dacht je moet gewoon de early lunch combo doen en als je up up triangle doet op het laatst die gewoon ingedrukt houden.
Het was even oefenen maar uiteindelijk gelukt, geeft toch n voldoening >:) ik zie m me alleen niet zo uitvoeren in een online match, maar het is wel echt n pure vernedering als zoiets lukt.

Overigens; die selfie fatality van Cassie, geweldig bedacht zeg _O- , ook top als je m hier mee kunt finishen, humiliation ten top

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:20:
[...]

Ik kom online bijna enkel rode balk connecties tegen, heb je eindelijk iemand die geel/groen is, is het weer een verhaal van jax z'n afstand waves blijven schieten, goh wat leuk.
Dat zijn de makkelijkste tegenstanders, die weten nml. niets anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:10:

Dat zijn de makkelijkste tegenstanders, die weten nml. niets anders te doen.
Als je kan counteren is dat nog wel te doen, Cage heeft niet veel aan boord om snel weer melee te komen, of je krijgt meteen die groundpunch weer om je oren.

Gelukkig daarna tegen een ander gespeeld, wat begon als potje voor hem, potje voor mij, eindigde in 19 potjes met een 10-9 verlies :( Kitana speelt nog best aardig, al kan ik nog geen sterke combo vinden vanuit die whirlwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:41:
[...]

Als je kan counteren is dat nog wel te doen, Cage heeft niet veel aan boord om snel weer melee te komen, of je krijgt meteen die groundpunch weer om je oren.

Gelukkig daarna tegen een ander gespeeld, wat begon als potje voor hem, potje voor mij, eindigde in 19 potjes met een 10-9 verlies :( Kitana speelt nog best aardig, al kan ik nog geen sterke combo vinden vanuit die whirlwind.
De Scorpions die niets anders kunnen dan teleport zijn het leukste, die kun je met een uppercut punishen. :)

Online waag ik me niet zo aan combo's eigenlijk, vooral zoning, blocken en punishen werkt vooralsnog het beste voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
spelen er meer mensen online op de pc hier? Ik krijg echt heel moeilijk een game, duurt soms wel 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:45:
Online waag ik me niet zo aan combo's eigenlijk, vooral zoning, blocken en punishen werkt vooralsnog het beste voor mij.
Die fan lift heeft te weinig range om direct te counteren na een block, dus liep al meteen vast. Enkel tegen die slide van subzero was hij dichtbij genoeg. Maar daarna had ik het probleem, een combo vinden na die fan lift. Je tegenstander hangt te hoog in de lucht om met punches te beginnen en te gaan gokken wanneer die valt is ook niet tactisch.

Dus verloor aantal potjes puur omdat ik geen combo kon krijgen vanuit die fan lift, van assasin gebruik ik ook enkel maar die sprint attack (ik krijg reflect niet getimed en sharpen lijkt weinig extra dmg te geven), misschien Royal storm maar eens proberen (Mournful met die jade stok vind ik niets).

Wel apart dat die mournful heet, tijdens de stream waar werd aangegeven dat Jade niet terugkomt in MKX, zeiden ze 'her spirit will live on', impliceert dat Jade dood is in MKX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:08:
Wel apart dat die mournful heet, tijdens de stream waar werd aangegeven dat Jade niet terugkomt in MKX, zeiden ze 'her spirit will live on', impliceert dat Jade dood is in MKX?
Jade ging dood in MK9 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:16:
[...]

Jade ging dood in MK9 toch?
Ja, maar dacht Jax, Striker en Smoke ook, die eerste is al terug, geen idee over die andere 2. Dus had ergens verwacht dat ze nog terug zou komen :P (gezien ze onderdeel is nu van Quin Chi's leger).

Ach ja, zolang ze maar nog wat vrouwtjes erbij doen, vind aandeel nu wat laag. (Cassy en die andere vind ik beetje te simpel).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:08:
[...]

Die fan lift heeft te weinig range om direct te counteren na een block, dus liep al meteen vast. Enkel tegen die slide van subzero was hij dichtbij genoeg. Maar daarna had ik het probleem, een combo vinden na die fan lift. Je tegenstander hangt te hoog in de lucht om met punches te beginnen en te gaan gokken wanneer die valt is ook niet tactisch.
Fans gooien :)
fwd BP,BP,FP,Whirlwind lift, gevolgd door jump in FP, Fan Toss in de lucht, Fan Toss op de grond, fwd fwd,BK,BK,Assassins Strike
Beter nog is fwd,BP,BP,FP,Fan Toss, Whirlwind lift, neutral jump HP, Fan Toss in de lucht of op de grond, fwd,fwd, BK,BK,Assassins Strike (30%dmg)
Kitana heeft zonder metergebruik naar mijn idee toch maar matige dmg combos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vind die jump-punch niet solide genoeg, ik denk dat ik die kick-variant eens ga proberen. 1 van die combo's doe je een trap waardoor je tegenstander over je heen valt, die zou je ook vanuit die fan lift kunnen doen.

En als ik youtube bekijk voor Kitana, 31 tot 40% non-bar, niet slecht :P
YouTube: MORTAL KOMBAT X - KITANA NO METER 40% ASSASSIN, 1 BAR MOURNFUL
Rond 1:30 doet hij die kick-variatie, 15hit 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Even uurtje met Kitana de dojo ingedoken, is vast nog uit te breiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het meest moeilijke vind ik nog om te blokken. Bij SF4 doe je simpelweg back en nu moet ik een knop indrukken om te blocken. Das echt flink schakelen bij mij.

Magoed, ik heb nog geen enkele game online gespeeld. Alleen nog maar training mode voor mij. Scorpion ligt me het beste. (Inferno ga ik spelen denk ik).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Ook voor mij is het kan geleden dat ik mortal kombat gespeeld heb, de streetfighter tijden hebben me niet veel goeds gedaan........ Is echt weer wennen om een block knop te gebruiken. Weet iemand toevallig al of er een overview is van de krypt? Ben op zoek naar wat extra fatalities.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Bunta schreef op woensdag 22 april 2015 @ 06:49:
Ook voor mij is het kan geleden dat ik mortal kombat gespeeld heb, de streetfighter tijden hebben me niet veel goeds gedaan........ Is echt weer wennen om een block knop te gebruiken. Weet iemand toevallig al of er een overview is van de krypt? Ben op zoek naar wat extra fatalities.
Is een paar pagina's geleden al gepost, zie

http://eksygamma.blogspot...ypt-tomb-unlocks.html?m=1

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

justifire schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:44:
Even uurtje met Kitana de dojo ingedoken, is vast nog uit te breiden :)
[video]
Die double overhead kick is vrij moeilijk in praktijk te doen, heel vaak mist die 2de set of die komt te laag uit dat je die fan niet meer kan gooien. Ik doe vaak een starter vanuit die fan lift, daar moet ik nog wat groters in zoeken.

Hier 2x die dubbel die net niet uit komt, daarna 10hit 24%
http://xboxclips.com/Sine...18-4b73-8097-a152c595ea24

9hit 28% (einde)
http://xboxclips.com/Sine...5e-4042-9832-2a9bf9903afd

Online merk ik dat die double bijna niet te doen is, maar als je een fan lift weet te pakken 1x die overhead en nog wat erna is erg goed uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Sweet, thanks!!! Had nog niet alles in dit topic doorgelezen, zal de volgende keer beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:27:
[...]

Die double overhead kick is vrij moeilijk in praktijk te doen, heel vaak mist die 2de set of die komt te laag uit dat je die fan niet meer kan gooien. Ik doe vaak een starter vanuit die fan lift, daar moet ik nog wat groters in zoeken.

Hier 2x die dubbel die net niet uit komt, daarna 10hit 24%
http://xboxclips.com/Sine...18-4b73-8097-a152c595ea24

9hit 28% (einde)
http://xboxclips.com/Sine...5e-4042-9832-2a9bf9903afd

Online merk ik dat die double bijna niet te doen is, maar als je een fan lift weet te pakken 1x die overhead en nog wat erna is erg goed uit te voeren.
Timing is everything.
Die kicks doe je allemaal net voordat de tegenstander de grond raakt, ziet er dus moeilijker uit dan het is.
Kan moeiteloos fwd+BK,FK...fwd+BK,FK...fwd+BK,FK uitvoeren, ziet er grappig uit, dmg is nihil :P
(die fwd+FK,FK doe je ook net voordat de tegenstander de grond raakt, voor je gevoel ben je veels te laat maar de combo pakt gewoon netjes door)
Online is toch altijd lastiger om combo's te maken, in feite moet je gewoon dezelfde timing gebruiken als je in de dojo doet, enkel de animatie loopt er dan achteraan waardoor het voor je gevoel niet klopt.
Ga je proberen de combos af te stemmen op de animatie dan krijg je inderdaad dat de combo dropt.
Daarom ben ik ook een voorstander van online combos oefenen met wat bekenden tussen het vechten door.
Lekker ontspannen beetje sparren, geen druk, geen hatemail, geen spamming en wen je meteen aan de lag zodat je vanzelf de juiste 'online timing' doorkrijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-04-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die 2x lukt me uiteindelijk wel, maar de opening vinden voor die vind ik te lang duren, ze kunnen met een simpele punch je animatie al counteren, online liep ik daar continue tegenaan. Nu nog kiezen voor Storm of Assasin, vind de extra range van fanlift wel lekker van Storm en ik gebruik sharpen toch nooit, of toch mournful maar weer eens proberen. Die parry/reflect lukt me online toch nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Yo guys,
Ik heb net MKX gekocht en ik ga hem dit weekend spelen. Het is mijn eerste fighting game. Ik had vroeger op de ps2 wel MK shaolin monks maar dat is niet te vergelijken natuurlijk, Als er iemand is die dit weekend een paar potjes wil spelen voeg me maar toe. Mijn psn is: stone-face-lock. Ik ben dus wel nog een complete noob in dit genre.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vind het wel jammer dat er geen combo trials in MK X zitten.
Vind dat meestal het leukste van elke fighter.
Is ook een goede basis om zelf wat variaties te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 22-04-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

wimpie007 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:00:
Hmz, lijkt wel alsof de knoppen anders zijn dan vroeger op de SNES?

Ik bedoel High and low kick enzo

Ook bijvoorbeeld scorpions speer was vroeger back back Y geloof ik, die is nu ook anders.

Ook wllen sommige moves niet echt lukken met de D-pad terwijl ze met de gewone stick wel lukken
Sommige moves zijn idd anders dus dat kan ondanks de tijd er tussen even wennen zijn;) Wel kan je de button layout veranderen zodat de individuele knoppen gelijkgeschakeld zijn aan de Snes configuratie.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben ook begonnen met MK X! Altijd al een top spel gevonden, maar nu wil ik er serieus mee aan de slag. Heb hem op de PC gekocht, en meteen een Xbox One controller erbij gehaald. Had nl. eerst de Xbox 360 controller, en die had een ongelooflijk slechte Dpad.

Nu is mijn vraag of hier mensen zijn die MK X op de PC hebben, en eens een noob wegwijs willen maken, of gewoon eens online willen spelen. Heb gisteren na een uur oefenen wel een 26% combo van Mileena onder de knie, duurde even voordat ik doorhad wanneer ik de volgende combo in moest zetten. Volgende stap lukt mij echter niet :p.

Ik denk dat ik begin met Mileena te leren. Speelt lekker snel, en heeft leuke combos + 3 boeiende variaties. Is dit een goed fighter om mee te beginnen?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor degenen die beginner zijn, combo’s leren is echt het laatste waar je je druk om moet maken als je online wil winnen.
In veel potjes zul je zien dat je mooie 30% combo’s uit de training mode niet werken, want een beetje lag en je bent de pineut wat dat betreft.

Als ik een tip zou moeten geven aan nieuwkomers is het toch echt, leer blokken!
Ik ben ervan overtuigd dat je beter bent dan de helft van de online spelers als je weet hoe je hoog en laag blokt en wanneer je dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik ben trouwens niet tevreden over de dpad van mijn xbox 360 controller voor de pc, heel vaak druk je per ongleuk op de verkeerde richting (bv schuin ipv boven/ rechts)....

Daardoor maak ik wel steeds kleine foutjes die ik niet wil maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Release check al uit staan bij je controller settings?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FREAKJAM schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:55:
Dat is echt het eerste wat mensen moeten doen inderdaad.
Scheelt direct enorm bij het maken van specials en/of combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
FREAKJAM schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:55:
Ja, die staat uit.

Probleem is vooral denk ik is dat de dpad rond is en dan soms schuin registreert ipv links of boven.

Eens kjiken of het beter wordt als ik een nieuwe controller haal met de verbeterde dpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hmm, hoor dan toch gemixte tips. Lees veel in beginner guides dat je op het begin combo's moet leren en feeling moet krijgen met de fighter. Veel blokken is ook een genoemde tip inderdaad! Ik ga vanavond gewoon eens online. Veel blokken en af en toe de voor mij bekende combo proberen!

Ja, de xbox 360 controller is een ramp. Daarom heb ik ook 60 euro betaald voor de Xbox One controller. Is gewoon plug en play, en voelt fantastisch aan. Die heeft wel een uitstekende Dpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Forn schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:52:
Hmm, hoor dan toch gemixte tips. Lees veel in beginner guides dat je op het begin combo's moet leren en feeling moet krijgen met de fighter. Veel blokken is ook een genoemde tip inderdaad! Ik ga vanavond gewoon eens online. Veel blokken en af en toe de voor mij bekende combo proberen!

Ja, de xbox 360 controller is een ramp. Daarom heb ik ook 60 euro betaald voor de Xbox One controller. Is gewoon plug en play, en voelt fantastisch aan. Die heeft wel een uitstekende Dpad.
maar de Xone controller werkt niet wireless en dat is wel een pre hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik weet eigenlijk niet of de Xone controller niet wireless werkt. Ik weet alleen dat de dpad daar zo veel fijner is. Werd gewoon gefrustreerd van de xbox 360 controller :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Forn schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:21:
Ik weet eigenlijk niet of de Xone controller niet wireless werkt. Ik weet alleen dat de dpad daar zo veel fijner is. Werd gewoon gefrustreerd van de xbox 360 controller :P.
Ja, die werkt dus niet draadloos :(

Ja, maar ik ben nu op zoek naar een special edition 360 controller, die heeft een verbeterde dpad. Maar die is echt nergens in de stad te koop hier :( :(

Ik word er zo gefrustreerd van als dat klote poppetje springt ipv naar achteren loopt, etc :)

[ Voor 30% gewijzigd door Adlermann op 23-04-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het probleem met combo's is dat die uitvoeren met een beetje lag al een heel stuk lastiger is geworden.

En bij online games heb je vaak te maken met wat lag, al is het soms maar weinig, dan nog zul je merken dat je inputs niet zo makkelijk linken als offline. :)

Ik ben absoluut geen expert verder ofzo maar merk online in MK X iig dat echt veel mensen niet of amper blocken en dat lijkt mij dan een stuk belangrijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

On_E schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:58:
[...]

Het probleem met combo's is dat die uitvoeren met een beetje lag al een heel stuk lastiger is geworden.

En bij online games heb je vaak te maken met wat lag, al is het soms maar weinig, dan nog zul je merken dat je inputs niet zo makkelijk linken als offline. :)

Ik ben absoluut geen expert verder ofzo maar merk online in MK X iig dat echt veel mensen niet of amper blocken en dat lijkt mij dan een stuk belangrijker. ;)
Is de lag minder dan bij de vorige MK? Dat en match-problemen verkloten de boel in die game aardig voor zover ik kon lezen, is dat nu beter?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Racing_Reporter schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:02:
[...]

Is de lag minder dan bij de vorige MK? Dat en match-problemen verkloten de boel in die game aardig voor zover ik kon lezen, is dat nu beter?
Ja ik vind de netcode beter dan MK9 en Injustice, maar ik speel op de PS4 met regionlock dus alleen tegen EU mensen, misschien scheelt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Footsies is het meest belangrijke is elke fightinggame. Er is een footsies handbook op internet te vinden. Op shoryuken.com vind je ook een goede guide.

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 23-04-2015 18:45 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demondroid
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-08 14:50
kun je deze game ook lokaal player vs player spelen?

dus zonder daar een online abbo voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Demondroid schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:57:
kun je deze game ook lokaal player vs player spelen?

dus zonder daar een online abbo voor te hebben.
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Jason Voorhees komt 5 Mei beschikbaar voor de Kombat Pass houders B-)
Voor degenen die hem los willen kopen is hij vanaf 12 Mei beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik moet zeggen dat ik online play op de pc echt verschrikkelijk vind. Het duurt soms wel enkele min uten ovordat er een game is. Ook niet zo raar omdat maar ongeveer 1% va nde verkopen voor de pc waren :)

Misschien beter voro de ps4 kunnen halen (maar ja, de steamkey was maar 25 dollar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Mileena speelt toch wel erg lekker weg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:15:
Mileena speelt toch wel erg lekker weg :Y
[video]
Hmmmmm het ziet er naar uit dat dit stroopwafeltje nog even verder moet oefenen....... Heb nog steeds niet echt kunnen spelen, meer dan een beetje towers doen is er voor mij eigenlijk niet geweest. Hoe dan ook, gij zult een keer een gruwelijke dood sterven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik moet zeggen dat na die 15Gb update het nu wel lekker wegspeelt (en soepel)

Ben toch al bezig om een andere PC samen te stellen maar ben blij dat MKX wat soepeler draait.
Zojuist Kombat Pack gekocht waarvan ik benieuwd ben of die vechters ook al gelijk beschikbaar zijn of dat je moet wachten? Weet iemand dit?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bunta schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:43:
[...]Hoe dan ook, gij zult een keer een gruwelijke dood sterven :9
Haha, stuur maar eens een invite, combos maken is leuk maar een opener zien te vinden is een stuk lastiger.
Ben trouwens een leuk clubje (gruwelijk goed spelende) Nederlanders tegengekomen, join gerust een keer.
Gaat er hard aan toe maar door veel te oefenen en de juiste tips merk je dat het elke keer beter gaat.
En hey, van winnen word je geen betere vechter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 09:36
justifire schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:59:
[...]

Haha, stuur maar eens een invite, combos maken is leuk maar een opener zien te vinden is een stuk lastiger.
Ben trouwens een leuk clubje (gruwelijk goed spelende) Nederlanders tegengekomen, join gerust een keer.
Gaat er hard aan toe maar door veel te oefenen en de juiste tips merk je dat het elke keer beter gaat.
En hey, van winnen word je geen betere vechter !
Hoe vinden jullie meestal een opener?

Met normals krijg ik het heel weinig voor elkaar, maar meestal met een special (zoals Scor spear) kan ik daarna pas combos gaan maken.

Als ik het met normals probeer,word ik vaak met een special afgestraft.
Terwijl soms de ander mij constant aanvalt met zijn normals en daar dan ook succesvol in is, omdat ik dan bijna niet meer wegkom behalve dan met een breaker.

PS ik speel op de Xone, als iemand zin heeft.... gamertag RastafariMan

[ Voor 4% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-04-2015 20:12 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:31
Net maar eens de singleplayer opgestart maar ik snap er weinig van. In het begin koos ik toch echt voor de assasin faction en ik speel in het begin van het spel met wat leger gasten die mij weinig boeien. Grafisch prachtig en het loopt ook heerlijk allemaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n 20 uur in het spel zitten met alleen maar online spelen met Scorpion. :+
In het begin vond ik MKX niet zo heel erg leuk omdat het gewoon veel van Injustice weg heeft maar na verloop van tijd went het wel en is het spel ook een stuk leuker.

En hier een filmpje van mijn appearance www.twitch.tv/supah_deku/v/4466789?t=3h11m40s als Scorpion :P

Misschien ook wel interessant voor henkyyyyyyy als scorp speler, geeft je een beetje hoe je je specials moet utilizen. Edit: Maar gezien je vorige posts in dit topic die ik net helemaal heb doorgenomen denk ik niet dat je er veel aan zult hebben, het zijn wel fancy mixups die ik in het lab heb ondervonden die je zou kunnen gebruiken. Werkt vrij effectief voor mensen die dat soort stuff niet kunnen anticiperen.

Zijn er mensen die op PC spelen en af en toe in de avonduren na werk wat potjes willen doen?
Wel moet er het een en ander rekening gehouden worden met bepaalde stages, mijn computer trekt niet alles zo lekker meer en is een keer aan vervanging toe :+

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MetalSonic schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:33:
Net maar eens de singleplayer opgestart maar ik snap er weinig van. In het begin koos ik toch echt voor de assasin faction en ik speel in het begin van het spel met wat leger gasten die mij weinig boeien. Grafisch prachtig en het loopt ook heerlijk allemaal natuurlijk.
Story staat volledig los van je faction, in Story mode loop je gewoon het verhaal door (let op, ruim 2 uur ingame cinematics) en speel je de gevechten die in het verhaal voor komen.

Als verhaal technisch gevecht tussen A en B moet eindigen met A als winnaar, speel jij in dat stuk dus A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:06
Geweldige review, vooral het begin met Easy Fatality :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:28:
Zo'n 20 uur in het spel zitten met alleen maar online spelen met Scorpion. :+
In het begin vond ik MKX niet zo heel erg leuk omdat het gewoon veel van Injustice weg heeft maar na verloop van tijd went het wel en is het spel ook een stuk leuker.

En hier een filmpje van mijn appearance www.twitch.tv/supah_deku/v/4466789?t=3h11m40s als Scorpion :P

Misschien ook wel interessant voor henkyyyyyyy als scorp speler, geeft je een beetje hoe je je specials moet utilizen. Edit: Maar gezien je vorige posts in dit topic die ik net helemaal heb doorgenomen denk ik niet dat je er veel aan zult hebben, het zijn wel fancy mixups die ik in het lab heb ondervonden die je zou kunnen gebruiken. Werkt vrij effectief voor mensen die dat soort stuff niet kunnen anticiperen.

Zijn er mensen die op PC spelen en af en toe in de avonduren na werk wat potjes willen doen?
Wel moet er het een en ander rekening gehouden worden met bepaalde stages, mijn computer trekt niet alles zo lekker meer en is een keer aan vervanging toe :+
Nice scorp heb je!

Dit zijn beelden van vandaag, het gaat wel steeds beter. :)
Voor iedereen die tips heeft, graag!

Klik hier voor het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Kol Nedra schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:11:
Geweldige review, vooral het begin met Easy Fatality :D

[video]
Lol, Crybaby Joe. Dat er nog steeds mensen naar die prutser kijken.

On topic:
Kan je Jason nou wel of niet los kopen of moet je perse dat Kombat Pack halen?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:06
The_Bird schreef op donderdag 30 april 2015 @ 07:21:
[...]

Lol, Crybaby Joe. Dat er nog steeds mensen naar die prutser kijken.

On topic:
Kan je Jason nou wel of niet los kopen of moet je perse dat Kombat Pack halen?
zeker, heerlijke reviews maakt Joe altijd, en 9 vd 10x klopt het ook nog.
iig beter dan game websites die afbetaald worden om een goede review neer te zetten voor geld.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:21:
[...]

Nice scorp heb je!

Dit zijn beelden van vandaag, het gaat wel steeds beter. :)
Voor iedereen die tips heeft, graag!

Klik hier voor het filmpje.
Ik had nog niet het hele filmpje gezien maar wat ik zag; Je probeert de combo 123 (of 124?) naar demon rise te doen, en vervolgens dezelfde string met nogmaals een demon rise die vervolgens dan niet werkt. Bij de tweede keer dat je dezelfde string (eventueel verkort naar alleen 12) probeert gebruik dan de spear. Vanuit daar kan je weer Scorpions mixup games gaan spelen door bv te wachten tot de opponent uit de spear recovery is en vervolgens een demon rise of grab te doen voor unscaled damage of de combo afmaken met iets.

Verder tegen de Kung Lao wordt je veel gecorner pressured en gebruik je helemaal geen meter. Omdat hij je corner pressured kan je ex teleport gebruiken wat armor heeft en gelijk punishen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

check anders dit filmpje voor meer tips betreffende hoe te spelen met Scorpion:

[ Voor 29% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 09:24 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:24:

[video]
Ik leer het liever zelf, in MK9 heb ik klakkeloos combos overgenomen maar daar leer je de technische kant van het combo systeem niet altijd even goed van, plus het neemt een beetje weg van de weg naar het goed worden. Maar ja dat ben ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:29:
[...]

Ik leer het liever zelf, in MK9 heb ik klakkeloos combos overgenomen maar daar leer je de technische kant van het combo systeem niet altijd even goed van, plus het neemt een beetje weg van de weg naar het goed worden. Maar ja dat ben ik. :+
Haha, ja zoiets heb ik ook. Van de 130 online potjes hb ik er denk ik 10 gewonnen?! Todat ik erachter kwam d at ik beter met Cassie Cage kan spelen dan met Kitana. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:36:
[...]

Haha, ja zoiets heb ik ook. Van de 130 online potjes hb ik er denk ik 10 gewonnen?! Todat ik erachter kwam d at ik beter met Cassie Cage kan spelen dan met Kitana. :P
Heb zelf dan wel +- 4 uur in training mode gezeten om de timings een beetje onder de knie te krijgen, want daar heeft MKX heel veel van Injustice mee gekregen en daar heb ik niet veel van gespeeld. Dat was ook de reden waarom MKX eerst k*t vond omdat ik het teveel vergeleek met MK9.

Na die 4 uur training sta ik nu met ongeveer 150 wins 20 losses, maar het is dan ook niet mijn eerste fighting game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:52:
[...]

Heb zelf dan wel +- 4 uur in training mode gezeten om de timings een beetje onder de knie te krijgen, want daar heeft MKX heel veel van Injustice mee gekregen en daar heb ik niet veel van gespeeld. Dat was ook de reden waarom MKX eerst k*t vond omdat ik het teveel vergeleek met MK9.

Na die 4 uur training sta ik nu met ongeveer 150 wins 20 losses, maar het is dan ook niet mijn eerste fighting game. :)
Het is mijn eerste fighting game sinds SF 2 van de snes uit 1992?! ;)

Timing vind ik idd het moeilijkste, maar het meest irritante was, dat ik bijna elk potje verloor met maar like 10% verschil verdorie. Switchen van character heeft wel geholpen, vooral qua timing. Zal wel met speelstijl te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

[...]

Het is niet zo zeer een combofilmpje, meer een tutorial. Maar ik ben wel met je eens, zelf in het lab duiken is beter.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:20:
[...]

Ik had nog niet het hele filmpje gezien maar wat ik zag; Je probeert de combo 123 (of 124?) naar demon rise te doen, en vervolgens dezelfde string met nogmaals een demon rise die vervolgens dan niet werkt. Bij de tweede keer dat je dezelfde string (eventueel verkort naar alleen 12) probeert gebruik dan de spear. Vanuit daar kan je weer Scorpions mixup games gaan spelen door bv te wachten tot de opponent uit de spear recovery is en vervolgens een demon rise of grab te doen voor unscaled damage of de combo afmaken met iets.

Verder tegen de Kung Lao wordt je veel gecorner pressured en gebruik je helemaal geen meter. Omdat hij je corner pressured kan je ex teleport gebruiken wat armor heeft en gelijk punishen.
Thanks for watching :)

Nou ik wilde in principe na de eerste demon grab 2,1,4 en dan weg teleporten en daarna 1,1 spear doen, maar ze komen er soms niet altijd uit.
Ik heb al ongeveer 8 uur in prectice mode gezeten geloof ik. :+
Maar in het heetst van de strijd komt het er soms gewoon niet uit en komt er idd een demon grab uit.

Goede tip over die EX moves, die doe ik idd bijna niet, behalve een bij een break, moet leren deze te gebruiken ook omdat deze dus armor hebben.
FREAKJAM schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:24:

[video]
Thanks voor het filmpje!

Hoewel ik al veel filmpjes heb gezien en veel heb gelezen op test your might is alle info nog steeds welkom!

Als iemand op Xbox One speelt, voeg me toe: Gamertag = RastafariMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:45:
[...]

Thanks for watching :)

Nou ik wilde in principe na de eerste demon grab 2,1,4 en dan weg teleporten en daarna 1,1 spear doen, maar ze komen er soms niet altijd uit.
Ik heb al ongeveer 8 uur in prectice mode gezeten geloof ik. :+
Maar in het heetst van de strijd komt het er soms gewoon niet uit en komt er idd een demon grab uit.

Goede tip over die EX moves, die doe ik idd bijna niet, behalve een bij een break, moet leren deze te gebruiken ook omdat deze dus armor hebben.
Heb je bij de controller opties alle opties zoals Release check uit staan? Die zorgen ook voor input problemen namelijk waardoor je vaak de niet gewenste move krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren storymode uitgespeeld... Wat moet ik ervan zeggen... beetje kort wmb.

Vanavond mijn logitech rumblepad 2 omwisselen voor een xbox one controller. (PC)
Word er gek van dat ik telkens moet zoeken dat 1=A 2=B 3=X, 4=Y is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:56:
[...]

Heb je bij de controller opties alle opties zoals Release check uit staan? Die zorgen ook voor input problemen namelijk waardoor je vaak de niet gewenste move krijgt.
Ja die heb ik uit staan idd.
Komt gewoon omdat ik dan te gehaast speel, in practice komt hij er bijna altijd wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Hier nog één :+
Heeft ook het voordeel dat niet iedereen dezelfde high-dmg combo doet maar ook eens wat originele variaties er in gooit.
Maar eerlijk is eerlijk, na verloop van tijd word je toch benieuwd wat anderen uit een character weten te halen.
Die tijd is hier echter nog niet gekomen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 30-04-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:32
Ik las hier laatst dat het voor beginners een tip is om blokken eerst onder de knie te krijgen. Hoe kan ik dat nou het beste oefenen? Gewoon training mode starten en gaan of is er een efficiëntere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vulchare schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:02:
Ik las hier laatst dat het voor beginners een tip is om blokken eerst onder de knie te krijgen. Hoe kan ik dat nou het beste oefenen? Gewoon training mode starten en gaan of is er een efficiëntere manier?
Gewoon veel spelen, op een gegeven moment leer je de characters kennen.
Op dat moment is het veel makkelijker om snel te reageren op hoog/mid/laag.
Blijf die block-button trouwens een draak van een ding vinden, het went maar de gameplay word er zo ontzettend houterig van.
En dan is de block button ook nog de run button 8)7 , en ben ik gewend om tijdens/na een worp te blocken waardoor in MK de worp gecancelled word |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vulchare schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:02:
In training mode dummy op cpu zetten en steeds de difficulty verhogen en puur focussen op blokken is een way to go. Je kunt op die manier ook je footises verbeteren trouwens. Puur spelen met je normals en eventueel niet springen. Je reactievermogen wordt hiermee getraind en je leert af om veel te springen en met specials te gooien.

Hier een tutorial over footsies in injustice, kan er zo vlug geen vinden van MK.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J5KHIqpAWiQ]

[ Voor 31% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 19:26 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Iemand nog tips tegen Bojitsu Kung Jin? Dat is echt de character waar ik de meeste moeite tegen heb.
Lows, overheads, priority over bijna alles en die combo's zijn nog extreem simpel uit te voeren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
justifire schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:49:
[...]

Gewoon veel spelen, op een gegeven moment leer je de characters kennen.
Op dat moment is het veel makkelijker om snel te reageren op hoog/mid/laag.
Blijf die block-button trouwens een draak van een ding vinden, het went maar de gameplay word er zo ontzettend houterig van.
En dan is de block button ook nog de run button 8)7 , en ben ik gewend om tijdens/na een worp te blocken waardoor in MK de worp gecancelled word |:(
Hey Justifire,

volgens mij heb ik vandaag tegen je gespeeld, leuke potjes!
Ik heb je toegevoegd aan mijn friendlist Xone

Mijn gamertag is RastafariMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:06:
[...]

Hey Justifire,

volgens mij heb ik vandaag tegen je gespeeld, leuke potjes!
Ik heb je toegevoegd aan mijn friendlist Xone

Mijn gamertag is RastafariMan
Klopt, had je ook al toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:32
Dit weekend eens de tips van hier opgevolgd. Goed blokken is nog verdomd lastig. Een keer verkeerd blokken en je wordt meteen gestraft. So far lukt het op easy om aardig wat te blokken, op medium gaat het al lastig en hard is de gap ineens te groot...

Wellicht iemand hier op ps4 die een keer wat potjes wil doen om mijn spel te verbeteren. Ik speel voornamelijk met Reptile en Ermac. Psn is Vulchare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het lijkt alsof deze game hoofdzakelijk US gespeeld wordt? Zelfs console op UK/NL kom ik bij random potjes (KotH of gewoon randoms) iets té vaak 1 streepje ping tegen. Blijft wel leuk die potjes te zien, maar je krijgt er bijna geen move uit, laat staan een beetje combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SinergyX schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:22:
Het lijkt alsof deze game hoofdzakelijk US gespeeld wordt? Zelfs console op UK/NL kom ik bij random potjes (KotH of gewoon randoms) iets té vaak 1 streepje ping tegen. Blijft wel leuk die potjes te zien, maar je krijgt er bijna geen move uit, laat staan een beetje combo.
Heb ook het idee dat de servers van Neatherrealm buiten Europa staan.
Beste wat je kan doen is in de Room zoeken naar een groep met omschrijving Germany of UK, of Nederland natuurlijk maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Vervolgens filteren op Best Ping.
King of the Hill blijft gewoon drama met al die verschillende connecties.....
Gisteren weer even met wat Nederlanders gespeeld, verschil in gameplay is dan echt enorm :o
Kan je opeens wel tijdig blocken en leuke combos maken.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 04-05-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind die rooms niet echt interessant, je moet zelf maar beetje gaan invite/zoeken en je kan geen potjes mee kijken (gisteren ondanks lag geweldig potje sub zero vs Kung Jin zitten kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Die Jason bevalt me wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik heb de kombat pack, en heb jason gedownload. maar hij staat niet tussen mijn te spelen karakters,
wel is de horor pack te gebruiken, en staan zijn fatalities en brutalites in de extra.s maar jason is nergens?

hoe krijg ik hem wel te zien? heb al een reinstal van de addon geprobeerd.
had dit gezeik ook al met Goro. gaandeweg ga ik deze game steeds harder haten door dit soort kleine dingen! dlc is kut, en als het niet werkt nog kutter dan kutst

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 2 3 Laatste