Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Contest #15 Verval

Onderwerp

Welkom bij de vijftiende GFX contest: Verval!

Verval is een mooi breed onderwerp dat zich leent aan van alles en nog wat. Een complete stad in een post-apocalyptische wereld, of een enkel frisdrank blikje dat vergeten en verroest in de goot ligt.
Groot of klein, mechanisch of biologisch, alles raakt op den duur in verval en dat is waar we ons deze maand op gaan richten!

Voorbeelden van Verval

Voorgaande Topics

[2D/3D] GFX Contest 01: Japan
[2D/3D] GFX Contest 02: Primitives
[2D/3D] GFX Contest 03: Tweakerland
[2D/3D] GFX Contest 04: Sprookjes
[2D/3D] GFX Contest 05: Character Design
[2D/3D] GFX Contest 06: Nature meets Industry
[2D/3D] GFX Contest 07: Alien Portrait
[2D/3D] GFX Contest 08: Wat leeft er onder 't bed?
[2D/3D] GFX Contest 09: Hitte
[2D/3D] GFX Contest 10: Robots
[2D/3D] GFX Contest 11: Mythen en Legendes
[2D/3D] GFX Contest 12: Piraten, struikrovers en ander gespuis
[2D/3D] GFX Contest 13: Sci-Fi
[2D/3D] GFX Contest 14: Unrealistic Cities

Inlever datum

Uiterste inlever datum donderdag 26 juni 2014, 23.59 uur

De final mag gemaakt worden in ieder denkbaar formaat, maar de thumbnails die je hier plaatst dienen maximaal 640px breed te zijn, je kan altijd linken naar een grotere versie (graag zelfs). Hierdoor kan er uiteindelijk een mooie lijst gemaakt worden en kunnen de deelnemers bij het stemmen het werk op de meest handige manier bekijken. Ook de layout van dit forum zal je er erg dankbaar voor zijn :)

Deelname

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 2D of 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon meedoen. Je kan er alleen maar veel van leren en we zien hier graag hoe je steeds een stapje beter wordt in het maken van je kunstwerken :)

Als je nieuw bent in deze wereld en bijvoorbeeld niet weet welke programma's je kan gebruiken, dan kan je het beste eerst even in de volgende topics kijken:

Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 8
\[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 13
\[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44
Welk type van Wacom tablet?

Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

WIP Work In Progress

Om de activiteit in dit topic te behouden willen we je vragen om gedurende de contest WIPS van je werk te posten.

Je laat hiermee zien dat je actief meedoet aan de contest, en misschien nog wel belangrijker, je motiveert andere mensen om ook mee te doen! Of om nog net even een stapje verder te gaan, want tja, een contest wil je ook graag winnen... ;)
Daarbij is het ook voor de andere deelnemers en toeschouwers erg leuk om de vorderingen in je werk te zien.

Denk er bij WIPs ook weer aan dat je de geplaatste afbeeldingen maximaal 640px groot maakt, met eventueel een link naar een groter formaat.

Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden, en het liefst zonder een berg reclame pop-ups.
Op sites als Tinypic kun je gratis je afbeeldingen uploaden, Mocht dit niet je voorkeur zijn, is er ook nog Photobucket (login vereist).
De Finals zullen op de servers van Tweakers gehost worden zodat deze ook in de toekomst beschikbaar zijn.

Regels

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de do's en don'ts.

Do's
• Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
• Als je meedoet, post je minstens twee WIPs (Work In Progress). Alleen een final is niet genoeg.
• Je mag zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Probeer het voor anderen ook makkelijk te maken om kritiek op jouw werk te leveren. Dat wil zeggen; leg uit waar je mee bezig bent, wat je wil bereiken en waar je graag kritiek over zou willen ontvangen.
• Het gebruik van tutorials is toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat je een tutorial uitwerkt, en dat inlevert als final. Er moet een deel 'eigen werk' inzitten.
• Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat. De plugin of het effect mag ook niet een te grote rol spelen binnen je scene.
• Het gaat dus om het eindresultaat: één afbeelding. Geef duidelijk aan welke dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
• Graag veel gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant, zeg niet alleen dat het er mooi of minder mooi uit ziet, motiveer je reactie ook
• Have fun!

Dont's
• De final mag geen animatie zijn.
• De final mag niet enkel een in elkaar geplakte collage van bestaand werk zijn. Zorg dat het echt jouw ding is.
• Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte werken.
• Gebruik geen werk van andere mensen, inclusief prefabs. Textures of brushes zijn hierop een uitzondering, maar alleen als ze gebruikt worden als een onderdeel van je scene.
• Houd het gebruik van technieken binnen de perken. Een foto van een keukenvloer vol dominosteentjes om je scene mee uit te beelden is niet de bedoeling. We zitten hier in het /gfx-forum, waarin het naast 3d (op de pc) voornamelijk om digitale 2d op de pc en om een beperkt aantal platte analoge vlakken buiten de pc draait (zoals bijvoorbeeld tekenpapier, wat ingescand of gefotografeerd mag worden).
• Zorg dat de afbeeldingen die je post niet breder zijn dan 640 pixels, dit om de layout van GoT niet om zeep te helpen en bandbreedte te besparen.
• Post één final. Bij het inleveren van meerdere afbeeldingen onder het kopje final wordt de laatst geposte plaat gekozen!

Puntentelling

De puntentelling is als volgt. De naar jouw mening beste plaat krijgt 10 punten, die daaropvolgend 8, dan 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan.

Uiteraard mag je jezelf geen punten geven O-) dat is de taak van de andere stemmende deelnemers ;)

Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit.
De stemmen kunnen in de stemperiode (laatste 4 dagen van de maand) per DM of E-mail naar de TS verstuurd worden.

Dien je PUNTEN in en niet een top 10 lijst. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Na ontvangst van de stemmen ontvang je zsm een berichtje terug ter bevestiging en om je te laten weten of alles correct is opgestuurd.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Dankwoord

Deze startpost is in de loop der tijd samengesteld door verschillende users/deelnemers, dank aan iedereen die in de loop van alle voorgaande contests deze startpost heeft helpen opbouwen.

Aan de slag!

Dit is ongeveer alles dat je moet weten over deze contest. Voor vragen kun je altijd in dit topic of bij de TS terecht.
Verder rest mij alleen nog jullie allemaal succes en veel plezier te wensen deze maand!!!

Finals!

Winnaar:

LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/gfx/15_verval/LiToKi_thumb.jpg

Overige inzendingen:

agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/gfx/15_verval/agentorangina.jpg

ZaPPZion
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/gfx/15_verval/ZaPPZion_thumb.jpg

Stalllone
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/gfx/15_verval/Stalllone_thumb.jpg

naam
Afbeeldingslocatie: http://faq.tweakers.net/gfx/15_verval/naam_thumb.jpg

Spike_wolf
Final

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 03-09-2014 14:17 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
HIEP HIEP HOOI! Succes aan alle deelnemers :D

fipo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Hmm... Onderwerp verval. Eens kijken wat ik daarmee kan doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leuk onderwerp!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Om de bal rollend te krijgen hier een eerste conceptschets van mijn kant:

WIP 001 640

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
These are not the droids you're looking for? :P

Passend onderwerp in ieder geval. Doet me wel denken aan wat leuke dingen om uit te werken.

Is er trouwens nog een reden geweest om het dankwoord uit de ts te halen? We hebben die ts toch met z'n allen gemaakt :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Stukfruit schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:46:
These are not the droids you're looking for? :P
Eigenlijk wel. Ik heb jaren terug in Max eens een dergelijk model gemaakt, maar die ben ik door een crash kwijt geraakt. Mooie gelegenheid nu om nu in Maya een nieuwe te maken :+
Is er trouwens nog een reden geweest om het dankwoord uit de ts te halen? We hebben die ts toch met z'n allen gemaakt :)
Scherp, die was er tussendoor geglipt :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Laatst online: 17:06
Mijn eerste Wip :)

Het idee is een oude verlaten en vervallen balzaal. Vandaar de titel, "The last dance"

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_001_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Daar is ie dan *O* GFXC 15!

Ik ga een verlaten/vervallen bunker bouwen die de duitsers hier hebben laten staan vanuit WW2. Misschien niet super origineel maar ik kan hiermee wel gelijk aan de slag!
en proberen alles een beetje klein te houden, ik heb maar 4 weekjes!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15
hmmm, misschioen als ik tijd heb. Moet eerst even naar EUE en een opdracht maken. Maar wellicht daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil iets eenvoudigs gaan doen. Mijn idee is om een koffiemok gebroken op een vuile versleten aanrechtblad op de grond neer te leggen alsof ie kapot gevallen is waaruit dan een plantje groeit.

* Zeror gaat eens kijken of hij dit al kan in 3D :P

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 02-06-2014 22:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh, dan moet ik ook even snel dibs nemen op het koffiekopje dat ik wilde maken :P
Wat alleen maar een onderdeel is van de scene. Het heeft verder niets te maken met plantjes of aanrechtbladen :)

Ik zal wel wat meer de nadruk gaan leggen op andere dingen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog een hoop aan het proberen, maar hier een eerste opzetje.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qIxs2mQlLI7AHnm6JM3yRiLG/full.png

Still much to do, still much to figure out.....

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 02-06-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik hoop iets te gaan doen met schimmels, paddestoelen... En ik ben van plan het geheel in Sculptris te kleien, geen tijd om 3ds max van stal te halen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zeror schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:52:
Nog een hoop aan het proberen, maar hier een eerste opzetje.

[afbeelding]

Still much to do, still much to figure out.....
Zo! Dat gaat al snel! :) Ziet er al goed uit, hoe heb je dit gemaakt als ik vragen mag? En dan met name de losse stukjes van het kopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Stalllone schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:53:
[...]

Zo! Dat gaat al snel! :) Ziet er al goed uit, hoe heb je dit gemaakt als ik vragen mag? En dan met name de losse stukjes van het kopje...
Ik heb in Blender gebruikt gemaakt van de standaard add-on Cell Fracture. Daarmee kan je een object kapot laten barsten. Meestal wordt dit dan gebruik voor een animatie zodat de stukjes uit elkaar vallen, maar ik heb ervoor gekozen (omdat de final toch geen animatie mag zijn) om de stukjes handmatig weg te leggen. Geeft ook een veel beter resultaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
en in 3dsmax kan dat heel gemakkelijk met vorofrag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er is een arm.

WIP 02

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Zijn mattepaintings hier ook toegestaan?
Wil daar graag mee bezig en dit is een mooie motivatie!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Je wil een achtergrond voor een film/video gaan maken? :P

Maar (digitaal) schilder- en tekenwerk is ook toegestaan hier, dus leef je uit :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Crysis 3 stijl foto's knippen en plakken ja tot een mooi vervallen geheel. Wordt mijn eerste serieuze dus zal niet gelijk de eerste plek kunnen pakken :P

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
RZor schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:43:
Crysis 3 stijl foto's knippen en plakken ja tot een mooi vervallen geheel. Wordt mijn eerste serieuze dus zal niet gelijk de eerste plek kunnen pakken :P
Ik geloof dat er in het verleden wel eens discussie is geweest bij een contest of het wel of niet toegestaan is om foto's te knippen en plakken, de uitkomst van deze discussie weet ik niet meer, maar volgens mij is het vergelijkbaar om mij als 3D-er overal maar prefabs te pakken en deze in een scene te gooien met een minimum eigen werk, wat natuurlijk niet de bedoeling is van deze contests. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Dat is wel wat matte painting is, maar das goed om te weten, dan duik ik gewoon het 2D topic/wacom topic in!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
RZor schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:48:
Dat is wel wat matte painting is, maar das goed om te weten, dan duik ik gewoon het 2D topic/wacom topic in!
Voor zover ik weet is een matte painting een schilderij of digitale tekening die als achtergrond of voorgrond elementen voor films gebruikt worden, voornamelijk voor de komst van 3D CGI. Dat heeft niets met knippen en plakken van foto's te maken.

Een fotomanipulatie kan prima ingezonden worden zolang hier echt over je eigen werk gesproken kan worden.
PhotoManip PhotoManip PhotoManip
Werken als deze laten zeker wel eigen werk en kunde zien, terwijl een plaat als die hieronder in 3 minuten geknipt en geplakt wordt zonder dat je daar zelf echt wat aan doet.

PhotoManip

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De Battle Droid begint ergens op te lijken :)
Wip 03

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
I'm in! :)

Schets:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IYmtuYpRA4Ov0hWAiVg5TTuY/full.jpg

Het wordt een soort vervallen stad in vervallen bomen ergens heel erg hoog. Qua verval lekker veel paddestoelen en klimop enzo, een beetje de boel ver-Roy-Korpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Litoki doet mee..... Mensen we/jullie kunnen net zo goed stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Oké, komt ie dan he, en op een ieders succes!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z5xomuA.gif

Het prille begin van de staircase scene die ik in elkaar aan het zetten ben. Het is op dit moment 1 segment dat steeds naar beneden gedupliceerd kan worden. Op die manier maak ik makkelijk wat ruimte diepte/meters O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1rLO406.png

Hier een idee van het shot dat ik ongeveer op ga proberen te zetten. Maar dit alles is natuurlijk onder voorbehoud :+ Wanneer ik er met de camera door heen kan vliegen kom ik misschien nog wel op iets mooiers *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IXWklGq.png

Edit: Oh shit...litoki...DAAAAGGG mensen ;w

j/k, GAAN MET DIE BANAAN oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Nico op 07-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Euh... ben gevleid.

Waar is de rest die 'ja' stemde op die poll? :)

WIP 02: ik wil iets 2d/handgetekends/wacoms doen, maar om de scene uit te blokken, hier een 3d mockup;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I2mC81yMmvPZxTdCL1otXAOh/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-06 21:07
(jarig!)
Mijn referentie om mee te beginnen:
Afbeeldingslocatie: http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/underwood-typewriter-susan-candelario.jpg

Het wordt dus een oude vervallen typmachine met spinrag en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
LiToKi schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:36:
...

WIP 02: ik wil iets 2d/handgetekends/wacoms doen, maar om de scene uit te blokken, hier een 3d mockup;
[afbeelding]
Ik ben hier! Zit op een render te wachten.. Verwacht binnen 10 minuten ofzo een update

edit:
Update!! *O*

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_002_tn.jpg

Gaten in het plafond moeten ramen komen, uiteraard gaat het er allemaal niet zo clean uit zien!

[ Voor 21% gewijzigd door naam op 08-06-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Er komt weer wat leven in het topic! Ik heb nog even geen WIP... mijn pc moest zonodig problemen opleveren maar dat is nu gefixed! 2 RAM modules werden niet meer herkent door mijn bios, lekker random memory weer ;)

@Niko: Slim om modulair te werken! Ga je weer zo'n Gifje maken :+

@ZaPPZion: Nice! Dacht even dat het een wip / final was, schrok al :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Heb je nu wel weer access Stallone? :+

@LiToKi: Wist niet dat jij 3D deed joh d:)b Lekkere vooruitgang al!

@naam: de render duurde toch niet 10 minuten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@Nico, de render wel, maar daarna had ik nog wat ruzie met mn AO pass enzo :+ Daarnaast is het een interior scene, vind mental ray nooit zo grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
@Stallone: Er staat gelukkig groot op: fine art america :)

Eerste WIP:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A8EOk1t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Lange tijd geen plaat kunnen maken, dus dit lijkt me een mooi excuus. Nu kijken of ik 'm af krijg, maar in ieder geval hebben we een begin!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Glt57CQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
@naam: 10 minuten voor die plaat klinkt wel erg lang... wat doe je er mee? -O-

@ZaPPZion: Lekker begin, waar werk je in en welke renderer? 8)

@agentorangina: ook een lekker begin :O, illustrator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
Ik werk in 3ds max met vray en natuurlijk photoshop voor textures (wil misschien in dit projectje nog eens gaan kijken naar mari, om wat textures te painten, maar zou goed kunnen dat het bij photoshop blijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Nico; Yes, 2d/3d allebei :) check m'n deviant art in m'n sig.

@naam; Die camera hoek is zo al nice, ook al is 't pas een wip. Mooi symmetrisch. Mag hopen dat de render niet 10 minuten duurde...

@agentorangina; I like! Doet me denken aan de Simpons oid.

Ik hoop niet dat ik teveel WIPjes spam... hier WIP 03;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5MYyLND37WNzBUU43nOTIOSe/full.jpg
Die mockup van eerder overgetrokken en wat nieuwe ideetjes toegevoegd. Qua compositie wringt het hier en daar nog :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die boomstam in het midden is misschien wat teveel en te netjes in euh.. het midden? :) Kan zijn dat het meevalt met het atmosferische perspectief straks, maar nu is dat iig dat waar ik iets aan zou doen. Iets naar links ofzo en de rechterbroom op de voorgrond net iets meer naar voren, zoals in de schets. Het perspectief van die brug vooraan vind ik trouwens sowieso een beetje "tam". Ook vergeleken met de schets.

Ga je aan de onderkant ook nog een dikke laag met sliertige wolkjes met mist maken achter die brug op de voorgrond? Toen ik je eerste schets zag dacht ik dat je dat wilde gaan doen, maar ik begin nu te twijfelen of ik misschien dingen heb gezien die je niet zo bedoelde.

En verder ben ik natuurlijk ook fan :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
@LiToKi: Ziet er al tof uit, maar inderdaad wringt er iets in de compositie, misschien wat meer spacing rechts, zodat dat punt iets meer gecentreerd komt? Nu is de linker boom fijn geplaatst, maar de rechter moet of wat bij, of wat af voor mijn gevoel :)

Heb net alle keys gemapped en wat met materials gespeeld. Ook even een post-filtertje er overheen gedaan, gewoon omdat het kan :)
Nieuwe WIP:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aVBNEQu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
@ZaPPZion: Ben benieuwd naar het 'verval' wat weer over de huidige wip. renders zal komen!

@LiToKi: Ziet er interessant uit! De compositie is wel inderdaad wat braafjes, ik denk vooral omdat alle elementen op een afstandje staan en netjes binnen het (huidige) kader passen. Misschien iets van een paddestoel/tak afsnijden in de voorgrond? (aan de onder&bovenkant)

@Nico: Inderdaad, Illustrator

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 09-06-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
@agentorangina: Ik heb ondertussen wat verval gemaakt, is nog niet klaar, maar toch, ik vind het wel leuk om nog een wipje te spammen :) Nu ook klikbaar voor groter.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oVQhYRB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
WIPje:
Wip 04 small

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Ik kan zulk soort dingen dus echt niet. Lijkt me leuk om te kunnen, maar ben er niet creatief genoeg voor. Succes aan de deelnemers en deze blijf ik even volgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Wat verder gegaan: Over de techniek voor invullen denk ik nog na, misschien iets nieuws proberen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g1wTj0v.png

@Spike_wolf Ziet er goed uit en dan mag je 'm zo ook in stukken breken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
agentorangina schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 01:08:
@Spike_wolf Ziet er goed uit en dan mag je 'm zo ook in stukken breken!
Jup, afmaken, UVs en Texture maken, en dan op verschillende manieren slopen :P

WIP 05
Hij heeft inmiddels een rugzak, nu de kop nog en dan op naar UVs en Textures :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ben wel bezig maar heb nog even geen WIP, loop te prutsen met m'n UV's :/

Komt wel goed hoor :P

Edit: heb verder weinig tijd voor dit weekend maar ik hoop maandag of dinsdag een WIP te posten.

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchie! op 14-06-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Nieuwe Wip, vooral bezig geweest met de ramen. Ook ben ik geswitcht van mental ray naar Corona als renderer. Tot zo ver is het veelbelovend, in elk geval de snelheid is een verbetering :)

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_003_tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-12-2024
LiToKi schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 22:36:
Euh... ben gevleid.

Ik heb ook ja gestemd maar moet nog wat dingen doen voor school en heb volgende week weer een festival :-(

Misschien dat ik deze week eens wat kan verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ook ja gezegd maar nog geen seconde achter m'n thuis-PC gezeten afgelopen week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
@naam, corona owned ;) Gerbuik hem ook al sinds oktober en ben ook zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Wip 06 klein
En hij heeft een kop.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-03 10:54
Cool die droid zeg! Helaas heb ik geen tijd voor de contest.
Maar ik ben heel benieuwd naar de resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stalllone schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:37:
Ik ben wel bezig maar heb nog even geen WIP, loop te prutsen met m'n UV's :/

Komt wel goed hoor :P

Edit: heb verder weinig tijd voor dit weekend maar ik hoop maandag of dinsdag een WIP te posten.
Het is al donderdag... :?

Vanavond komt mijn WIP eraan! :P Echt waar!
naam schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:53:
Nieuwe Wip, vooral bezig geweest met de ramen. Ook ben ik geswitcht van mental ray naar Corona als renderer. Tot zo ver is het veelbelovend, in elk geval de snelheid is een verbetering :)

[afbeelding]
Behalve de snelheid, wat bevalt je nog meer aan Corona? (i.p.v. Mental Ray) Je WIP zit er al goed uit!
Nice! Wat voor soort texturelook ga je het geven? (realistisch, cartoony)

Hoe staat de rest ermee? Nog binnenkort WIP's ? We hebben nog maar 1,5 week de tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Stalllone schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:44:

[...]

Behalve de snelheid, wat bevalt je nog meer aan Corona? (i.p.v. Mental Ray) Je WIP zit er al goed uit!
Dat onderandere, renders zien er meteen heel anders uit, veel mooier imo. Wat ook makkelijk is is dat materials veel minder opties hebben, in plaats van mental ray waar je eindeloos met waardes kan spelen ligt dit veel dichter bij maxwell, wat ook hele simpele settings heeft omdat het een physical based renderer is in plaats van een biased renderer.

Nieuwe Wip:
Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_004_day_tn.png

Voor de grap ook een testje gemaakt met hoe het er uit zou zien als het nacht was:

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_004_night_tn.png

Ben er nog niet helemaal over uit welke ik mooier vindt. Meeste geometrie is er nu, nog een paar kleine dingetjes en dan ga ik beginnen met passes om het er vervallen uit te laten zien, lig volgens mij goed op schema *O*

[ Voor 33% gewijzigd door naam op 19-06-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ziet er goed uit 'naam'!

Mijn WIP's
Afbeeldingslocatie: http://www.oreel.eu/temp/gfx15/gfxwip1.jpg
Panzersperren, + UVWunwrap.

Afbeeldingslocatie: http://www.oreel.eu/temp/gfx15/gfxwip2.jpg
Bunker uit de losse pols, lelijk, delete.

Afbeeldingslocatie: http://www.oreel.eu/temp/gfx15/gfxwip3.jpg
Opnieuw een Bunker, ben blij met dit resultaat...

Afbeeldingslocatie: http://www.oreel.eu/temp/gfx15/gfxwip4.jpg
Camera gezet en ongeveer bepaalt hoe de plaat eruit komt te zien.

Nu verder met alle modellen op de juiste plek neerzetten, texturen en belichten.

Iemand nog pro tips om een landschap te maken en texturen? (3DsMax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik haak af. Mijn onkunde in 3D zit teveel in de weg. Moet gewoon even wat meer oefenen voordat iets als dit kan doen. Succes voor degenen die nog wel meedoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Laatst online: 21:40

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@naam: je bent je maan licht vergeten in de nacht stand, waardoor de reflecties in het raam teveel op een zwarte spiegel lijkt

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@Damic, dat is een goede inderdaad. Daar zal ik vanavond ook nog eens een beetje mee spelen, kijken of ik daar wat moois van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
WIP 07

De UVs zijn bijna klaar.
Nog even wat aanpassingen maken aan de 'ogen' en dan kan de rest van de kop ook gedaan worden.
Nog even een E-5 blaster rifle in elkaar knutselen en dan textures maken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Weer een WIPje; maar zit al richting final denk ik...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ALnLi8FIN8S23kh3HchnHw2f/full.jpg

Het verval mag hier en daar nog wat heftiger (klimplantje hier, gebroken raampje daar), maar over het algemeen bent ik er wel tevree mee... feedback altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:43
LiToKi schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:20:

[afbeelding]

Het verval mag hier en daar nog wat heftiger (klimplantje hier, gebroken raampje daar), maar over het algemeen bent ik er wel tevree mee... feedback altijd welkom.
Wauw! Heel mooi, belichting is ook erg goed gelukt!!! Wellicht inderdaad nog iets te weinig verval. Bijvoorbeeld de klok is nog te netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[afbeelding]

Je zou nog een gat in een van de daken en/of ramen kunnen maken en dat daar een klimplant uit groeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@Stalllone: de Atlantic wall aan het namaken?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@Zeror: Niet opgeven! Desnoods afmaken met 2D? Je hebt aardig wat PS skills enzo ;) ?

@Damic: Ja, je kan het inderdaad noemen... Ik wilde een bunker bouwen en wat tank versperring erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Stalllone schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:58:
@Zeror: Niet opgeven! Desnoods afmaken met 2D? Je hebt aardig wat PS skills enzo ;) ?
Heb ook niet zoveel tijd enzo. Heb genoeg andere dingen die ook nog gedaan moeten worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
WIP 08 klein
Een aardig begin voor de texture en het model voor de E-5 is ook zo goed als af :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Van mij ook maar eens een nieuwe Wip. Vandaag lekker de hele dag aan het prutsen geweest :)

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_005_tn.jpg
Klikbaar (Oppassen voor mobiele gebruikers, grote afbeelding a 13 MB)

Wel veel tijd kwijt geweet aan het maken van volumetrische lichten.. Geen idee hoe dat kan met corona, dus nu met mental ray gemaakt en in post erin geplakt, maar nog niet helemaal tevreden over.
Todo:
- Troep op de grond
- Meer stof
- Nacht ?
- Klimop
- Scheve kroonluchter
- Mooiere materials, deze ben ik nog niet tevreden over :/

[ Voor 37% gewijzigd door naam op 22-06-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
@LiToKi: Wow, nice! Vooral de volumetric lighting is echt tof!
@Spike_wolf: cool! Gaat ie dood? :)
@naam: Nice, moet ook nog eens naar corona kijken, ben heel benieuwd hoe het met troep er uit gaat zien!

Ik ben komende week erg druk, dus misschien is dit al mijn final, ik wil het liefst nog even wat aan de behuizing doen en wat meer met het licht spelen, maar ik weet niet of ik nog tijd over heb :) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Duip2dJ.jpg
Klikbaar voor groter (nu in plaats van 720p 4K, let op: groot! 5MB)

[ Voor 22% gewijzigd door ZaPPZion op 22-06-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Mooi mensen :)

@naam: je kapotte raam is verkeerd, tip: denk in raster stukken. Stukken uit het dak die dan naar beneden zijn gevallen en daar dan in kleiner stukken liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
@Damic, klopt inderdaad. Moet ik ook nog even naar kijken, het is natuurlijk niet 1 grote glasplaat, maar 9 kleinere platen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
Heb vannacht even mijn plaat wat groter uitgerenderd, vond 1280x720 te klein, dus nu te zien in UHD (3840*2160) (vorige post geupdatet), dan zie je helaas wel dat er wat detail mist in de behuizing van de typemachine, maar goed, de rest ziet er wel mooier uit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ZaPPZion op 22-06-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Look sir, droids!

WIP 9 klein

WIP 10 klein

Nu wat verder slopen en een omgeving bouwen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Waar is mijn 50 cal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 15:19

ReW

[afbeelding]

Misschien moet er ook geen licht branden in de huizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
ReW schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Misschien moet er ook geen licht branden in de huizen?
Ik denk dat als je slechts een enkel lampje hebt branden dat het er ook verlaten uitziet, waardoor het effect van het verval ook wat duidelijker over komt.
[hr

WIP 11
Blasted Jedi! Alsof ze niet weten wat een degelijke droid tegenwoordig kost :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@Spike_wolf: Hehe Cool! De Jedi's slaan wel recht tegenwoordig ;)

Nog maar een paar dagen te gaan mensen! Contest eindigt op de 26ste! -O- *O*

Snel nog even werken aan m'n projectje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Van mij ook nog maar eens een wipje, andere hoek geprobeerd, bevalt me eigenlijk ook wel. :)

Afbeeldingslocatie: http://marabunta2048.nl/gfx_15/wip_006_tn.jpg
Niet helemaal uit laten renderen dus zit een beste hoeveelheid ruis in. Geen zin om langer te wachten, wil naar mn bed :+

Vloer moet nog anders, die is nu net in de was gezet. Klimop is nog steeds Todo :)
Hoop dat ik het af krijg voor de 26e, nog veel te doen en eigenlijk amper tijd de komende dagen :x ga mn best doen in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
@LiToKi: Erg mooie sfeer! Ziet er nog wel wat minder vervallen uit (misschien omdat overal nog gezellig het licht aanstaat?)

@Spike_wolf: Mooi om het droidproces te zien! Met textuur zien ze er erg goed uit!

Zelf heb ik de komende dagen geen tijd meer, dus hierbij mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PPvrcxP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Stalllone schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:50:
@Spike_wolf: Hehe Cool! De Jedi's slaan wel recht tegenwoordig ;)
Dat valt wel mee, een uithaal is altijd min of meer een rechte lijn, en door de hoek van de render valt het niet echt op dat de snedes hier niet paralel aan de grond lopen denk ik. Ze zitten allemaal scheef en in een andere hoek :)
naam schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:32:
Van mij ook nog maar eens een wipje, andere hoek geprobeerd, bevalt me eigenlijk ook wel. :)

[afbeelding]
Niet helemaal uit laten renderen dus zit een beste hoeveelheid ruis in. Geen zin om langer te wachten, wil naar mn bed :+

Vloer moet nog anders, die is nu net in de was gezet. Klimop is nog steeds Todo :)
Hoop dat ik het af krijg voor de 26e, nog veel te doen en eigenlijk amper tijd de komende dagen :x ga mn best doen in elk geval.
Persoonlijk vindt ik deze hoek beter dan de vorige :)
Wat me wel stoort is dat de texture op alle pilaren hetzelfde is, maar dat zal tijdelijk zijn of straks niet meer opvallen?

Hier nog een WIPje van mij, nu is er een omgeving, maar daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren.
WIP 12

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Oeh, gaat er goed uitzien Spike_wolf! Hoe heb je de depth of field gedaan? In je 3D of met Photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Thanks. De Depth of Field komt rechtstreeks uit Maya, dat levert toch altijd een overtuigender resultaat op dan het handmatig in Photoshop nabootsen. Duurt wat langer, maar dan heeft die i7 ook eens wat te doen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 13:13

Momentumlol

Car Fanatic

Kan ik nog meedoen? Mijn tentamens zijn net voorbij en heb nu dus genoeg tijd aan mn handen :)

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
Momentumlol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:57:
Kan ik nog meedoen? Mijn tentamens zijn net voorbij en heb nu dus genoeg tijd aan mn handen :)
Als het je lukt om voor de 26e nog een final te posten lijkt me dat dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

naam schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:58:
[...]

Als het je lukt om voor de 26e nog een final te posten lijkt me dat dat kan :)
Oh das wel heel hard doorwerken dan haha.... Wellicht wachten op de volgende contest.

Edit: Ik ga gewoon beginnen. Kijken hoe ver ik kom. Ookal zal het wellicht geen winnaar zijn, uiteindelijk is het hobby en is het voor het plezier ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Momentumlol op 24-06-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Momentumlol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:59:
Edit: Ik ga gewoon beginnen. Kijken hoe ver ik kom. Ookal zal het wellicht geen winnaar zijn, uiteindelijk is het hobby en is het voor het plezier ;)
That's the spirit! Gewoon doen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Na alle feedback;

Verval WIP 22

Lampjes uit (nu reflecteren de raampjes wat), meer mos/planten, wat dwarrel-stof, witte ipv zwarte vogeltjes, klok vuil/stuk, roest aan de ijzeren dingen op de daken en nog een aantal details.

M'n laptop gaat helemaal stuk op de 16-bit channel versie (ik heb nogal wat flauwe transparantie lagen die bij 8-bit niet meer ok blenden, krijg je lelijke banding effecten) ;(. Een plaatje saven daarin duurt minuten :D :'(.

@Spike_wolf; Nice! De grond tiled nogal daar, misschien wat dirt-layers erop?

@agentorangina; coole kleuren 8). Creatief idee voor verval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
LiToKi schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:38:

Klopt, die texture is nog lang niet wat het wezen moet, daar wordt nog aan gewerkt :)

Bij jou lijkt de klok nog in prima staat te zijn, maar dat kan ook zo lijken omdat hij wat klein is, maar verder is het een hele verbetering zo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

LiToKi schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:38:
Na alle feedback;

[afbeelding]

Lampjes uit (nu reflecteren de raampjes wat), meer mos/planten, wat dwarrel-stof, witte ipv zwarte vogeltjes, klok vuil/stuk, roest aan de ijzeren dingen op de daken en nog een aantal details.

M'n laptop gaat helemaal stuk op de 16-bit channel versie (ik heb nogal wat flauwe transparantie lagen die bij 8-bit niet meer ok blenden, krijg je lelijke banding effecten) ;(. Een plaatje saven daarin duurt minuten :D :'(.

@agentorangina; coole kleurten 8). Creatief idee voor verval.
Ziet er echt super gaaf uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Hoe creeer ik zon clickable max 600 pix WIP in tweakers? Ik ben bezig met een 2d tekening op mn Wacom namelijk, maar die is redelijk wat groter dan 600 pix.

[ Voor 13% gewijzigd door Momentumlol op 24-06-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Momentumlol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:05:
Hoe creeer ik zon clickable max 600 pix WIP in tweakers? Ik ben bezig met een 2d tekening op mn Wacom namelijk, maar die is redelijk wat groter dan 600 pix.
Je kan posts van anderen bekijken door op "Bekijk" te klikken rechtsbovenin de post. Er zijn een aantal klikbare plaatjes in deze thread, gewoon de post kopieren en aanpassen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Momentumlol schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:05:
Met deze code:
code:
1
[url="link naar groot plaatje"][img=600]link naar klein plaatje[/img][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Aangezien ik een altijd een 8-bit fanaat was (wat nu ook vervallen is :( ), was ik van plan een soort 8-bit game landschap te maken van allemaal vervallen bouwwerken en tekenen van verval in 8-bit stijl.. echter wegens een gebrek aan tijd ga ik dat nooit meer redden, dus is het verstandig om tot de volgende contest te wachten :D

Hier wel mijn eerste bouwwerk nog...

[ Voor 36% gewijzigd door Momentumlol op 26-06-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Word ik gediskwalificeerd als ik een script/plugin gebruik om gras te genereren?

@LiToKi: Vroeger was je fanaat in 3D maar nu ben je meer bezig met 2D tekenen... waarom de omslag naar 2D? beetje off-topic maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Stalllone schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:22:
Word ik gediskwalificeerd als ik een script/plugin gebruik om gras te genereren?
Zolang het gras niet 90% van de focus van je plaat is kan dat gewoon :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Geen inspiratie meer om er verder nog wat aan te doen, dus bij deze, de FINAL:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1KgnrHXsd60no14PceMPxgEA/full.jpg

Klik voor groter (50% van native, maar meer details krijg je op de 100% niet echt meer... ).

@Stallone; altijd al interesse gehad in beide, 2D was wat buiten m'n "comfort-zone". Maar ik teken al van kleins af aan :). En in 2D gaat 't bij zo'n enkele plaat een stuk sneller dan in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nou jongens, het einde komt in zicht, vannacht moet het werk uiterlijk 23:59 uur ingeleverd zijn.
Liggen we allemaal een beetje op ons geplande schema? :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
(jarig!)
Helaas vandaag geen tijd meer voor aanpassingen, dus hierbij mijn FINAL EDIT: toch nog een kleine aanpassing, zie nieuwe post
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Duip2dJ.jpg
Klikbaar voor groter (4K, let op: groot, 5MB)

[ Voor 14% gewijzigd door ZaPPZion op 26-06-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 16:01
Jammer dat je niet nog wat meer DoF had kunnen toevoegen, dat vond ik in je vorige WiP wel mooi.

Litoki: erg sfeervolle doorkijk. Zou niet misstaan in een point-and-click adventure.

Ben benieuwd naar de finals van naam en Spike_Wolf. En de final van agentorangina is gewoon lekker maatschappelijk kritisch :*)

Sowieso erg fraaie platen tot nu toe. Wat dat betreft al een groot succes. Misschien dat ik over een tijdje een keer meedoe. Het thema 'verval' vond ik te leuk, als in: al te vaak gedaan :P Ik wil ook een keer iets anders doen.

[ Voor 25% gewijzigd door inquestos op 26-06-2014 09:49 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Pagina: 1 2 Laatste