SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
FINAL

Edit: Anders steekt mijn plaat zo uit van de rest
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 26-06-2014 17:42 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Helemaal waar
En 'naam': lekkere plaat hoor, gewoon binnenkort nog eens klussen aan je textures. Hij is nu al mooi, maar inderdaad lijkt het me heerlijk om nog even de muren/vloer onder handen te nemen
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Was overigens wel zeer leerzaam, voor het eerst dingen gebouwt met UV unwrapping, nooit eerder goed begrepen, maar nu een paar goede tutorials voor gevonden
[ Voor 43% gewijzigd door naam op 26-06-2014 16:23 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dus bij deze ook mijn FINAL

Verder moet ik zeggen dat we allemaal aardig ons best gedaan hebben, de finals stromen binnen*!
Goed bezig jongens!

Vergeleken met het verleden dan
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb ook wat bewerkingen in Photoshop staan die nog veel cartoonier zijn door met een stel filters te spelen, en die zijn eigenlijk ook best wel tof. Maar die komen beter tot hun recht als ik hem wat dichterbij pak en de scene wat leger maak denk ik. Leuk om later nog eens mee te spelen
Humankind… be both.

agentorangina

LiToKi

ZaPPZion

Stalllone

naam

Spike_wolf

Stemmen
Wat nu volgt is natuurlijk de stemronde, alle deelnemers mogen mij per DM of Mail hun scorenlijstjes insturen (denk er aan dat je zowel een lijstje voor originaliteit als voor uitwerking opstelt). Neem voldoende tijd om de inzendingen goed en eerlijk te beoordelen.Wanneer alle inzendingen bij mij binnen zijn zal ik de scores verwerken en de winnaar zo snel mogelijk bekend maken.
De volgende contest
De volgende contest zal op 1 juli van start gaan, het onderwerp van deze contest wordt net als deze keer random geselecteerd uit een lijstje met mogelijke onderwerpen. Maar dat wil niet zeggen dat jullie geen input hebben. Weet je een leuk onderwerp? Gooi het in de groep, bruikbare onderwerpen kunnen altijd aan de lijst toegevoegd worden[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 03-09-2014 14:19 ]
Humankind… be both.
Nico is verdacht stil geweest... ?
Suggesties:
- New Frontier
- Tijdmachine
- Ultimate VR
- Gaming in 2050
- Climate Change
- Onderzoeker / verkenner
Suggesties:
- Verre werelden
- Zomer
- Hitte
- Kou
Sommige hiervan zijn ongetwijfeld al eens geweest, misschien leuk om eens een oud(er) onderwerp opnieuw te pakken
[ Voor 78% gewijzigd door naam op 27-06-2014 00:32 ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 27-06-2014 09:37 ]
Humankind… be both.

Volgende contest zal ik er sowiezo niet bij zijn... maar kijk uit naar het werk dat dan gemaakt zal worden
BFV: SuperflipNL [PS4]

Met 45 punten is LiToKi de winnaar van GFX Contest #15!!

Gefeliciteerd LiToKi!
We zullen spoedig de tijdelijke titel "Winnaar GFX Contest" onder je naam plaatsen.
Humankind… be both.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 27-06-2014 16:32 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 56% gewijzigd door garriej op 27-06-2014 16:37 ]

Maar dat is nog altijd hoger dan de mensen die niet mee doen!
Gefeliciteerd LiToKi! volgende keer moet RoyK ook mee doen, dan zit er voor jullie ook wat competitie in. Ik ga in iedergeval harder werken!
En Stallone, hopelijk helpt dit je om net de stapjes te gaan nemen om verder te komen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
That's te spirit!Stalllone schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:47:
Laatste![]()
Maar dat is nog altijd hoger dan de mensen die niet mee doen!![]()
Maar de volgende keer even net een beetje meer tijd pakken
Humankind… be both.
Hier ook een stille genieter, die hopelijk binnenkort de tijd heeft om eens mee te doen :-)
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Had ook nog wat opmerkingen neergezet voor de finals:
agentorangina
Erg leuke twist op het onderwerp verval. Echter komt de uitwerking op mij over als ietwat gehaast, er had best wat meer detail in gemogen wat mij betreft, evengoed is het een mooie plaat geworden, met lekker veel contrast en een lichtelijk controversiele blik op het onderwerp verval.
LitoKi
Echt een onwijs mooie plaat, duidelijk veel tijd en aandacht aan besteed. Ook een mooie samensmelting van een 3D ontwerp met een 2D sausje. Wat wel minder aanwezig lijkt te zijn in vergelijking met sommige van de andere platen is het onderwerp, het is wel lichtelijk in verval, maar er brand nog wel gezellig een lampje in het huis.
ZaPPZion
Kijkend naar originaliteit was het zeer lastig om een keuze te maken tussen deze plaat en de plaat van Stalllone, wat mij betreft staan deze dan ook gelijk. Kwa uitwerking is deze zeer mooi gerendert en bewerkt met een zeer goed passend gebruik van Depth of Field. Echter lijkt het geheel een beetje simplistisch te zijn. Indien hier wat meer tijd in gestoken zou zijn zou dit waarschijnlijk hoger scoren
Stalllone
Erg jammer dat hier niet meer tijd aan besteed is, ik denk dat er best veel meer potentie in zit kwa uitwerking, Het voelt nu te veel als een haastklus.
naam
Uiteraard mag ik mezelf niet beoordelen, dat is aan jullie
Spike_wolf
Ook een erg leuke en originele twist op het onderwerp, ook leuk gerendert als een meer cartoony plaat. Persoonlijk heb ik weinig met star wars/star trek (ongetwijfeld schop ik hiermee een hoop fans
Algemeen
Over het algemeen zeer mooie platen met een heerlijke variatie, wat mij betreft is deze contest dan ook zeker geslaagd! Er is aan af te zien dat mensen veel plezier hebben beleefd bij het werken aan hun finals.

Goed te zien dat er lekker wat inzendingen waren dit keer!
@naam; Het verval had nog heftiger gekund ja... maar geen tijd of inspiratie meer over ervoor.
Onto the next!
@naam: ik heb inderdaad over meer detail gedacht, maar vond dat het toch meer aandacht afleidde dan goed deed, zeker vanwege het felle contrast.
Volgende keer zal ik ook mee doen. (jaja dat zei ik vorige keer ookal >.<)
Humankind… be both.
oke!Spike_wolf schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:54:
Nee, het onderwerp wordt pas op 1 juli gekozen en bekend gemaakt
* Dutchie! staat alweer in de startblokken
http://www.timeanddate.com/time/map/
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Humankind… be both.