Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
RichieB schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:50:
@LA-384 Je kan ook een USB-C naar 3,5 mm kabeltje kopen met een DAC erin. Apple heeft er een voor €10 die ook onder Android werkt.
De pagina van Apple lijkt (voor mij) niet te bestaan. Bedoel je deze? https://www.apple.com/nl/...mini%E2%80%91jack-adapter

Die Reddit post is er niet positief over en anderen verklaren dat het een android-probleem zou zijn, terwijl volgens de topicstarter alternatieven in zijn ogen beter zouden werken. Dat spreekt niet zo in het voordeel van dat Apple product. Die van de Hema lijkt er trouwens sprekend op. Als ik de keuze heb, pak ik liever iets wat niet van Apple is.

Begrijp ik het goed dat ook in zo'n ogenschijnlijk eenvoudig verloopstekkertje een dac ingebouwd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat begrijp je goed idd @LA-384 :)

Maar de vraag is even wat je wilt afspelen allemaal. Iets zegt me dat je voor niet al teveel geld beter af bent met een simpele streamer. Kosten ook de wereld niet meer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
The Eagle schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:51:
Dat begrijp je goed idd @LA-384 :)

Maar de vraag is even wat je wilt afspelen allemaal. Iets zegt me dat je voor niet al teveel geld beter af bent met een simpele streamer. Kosten ook de wereld niet meer.
Ik wil gewoon wat geluid horen. Eigenlijk ben ik vaak ook al tevreden met de speakers van mn tablet/telefoon, maar dat is wat minder geschikt voor als je met wat vrienden wat optredens via YouTube wil kijken/beluisteren. Ik wil er dus ook beeld bij kunnen hebben.

De kwaliteit is al snel goed genoeg, de speakers die aan de t-amp zitten, zijn ook niet zo hoogstaand (t-amp is een smsl sa-36a pro, de speakers zijn oude Mission 760's).

Oh, ik realiseer me net dat opladen en muziek doorsturen dan niet tegelijkertijd kan. Dan is een bluetooth dongle voor de t-amp wellicht een betere keuze, maar loopt dat wel synchroon normaal gesproken?

[ Voor 11% gewijzigd door LA-384 op 11-08-2025 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik neem aan dat als je met vrienden wat wilt kijken en luisteren je dat liever op groot scherm (lees: tv) doet.
Koop voor een paar tientjes een Chromecast (aangenomen dat je Android hebt) en je kunt precies dat.
Koppel je je TV aan je versterker en klaar (even aangenomen dat je TV hdmi voor de gc en ook een analoge uitgang heeft nog).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
The Eagle schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:26:
Ik neem aan dat als je met vrienden wat wilt kijken en luisteren je dat liever op groot scherm (lees: tv) doet.
Koop voor een paar tientjes een Chromecast (aangenomen dat je Android hebt) en je kunt precies dat.
Koppel je je TV aan je versterker en klaar (even aangenomen dat je TV hdmi voor de gc en ook een analoge uitgang heeft nog).
Ik heb een Chromecast en een tv, maar laten we er even vanuit gaan dat dat soms geen optie is, en het echt op de tablet moet waar ik speakers aan wil aansluiten die via de t-amp voorzien worden van stroom. Wat kan ik daarvoor het beste gebruiken? ;)

Gewoon zo'n dongle, van Apple of ander merk, of beter een Bluetooth ontvanger voor de t-amp (mits dat synchroon blijft lopen), of iets anders wat het geluid van m'n tablet/tv naar de t-amp brengt?

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 11-08-2025 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:54
LA-384 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:34:
[...]

Ik heb een Chromecast en een tv, maar laten we er even vanuit gaan dat dat soms geen optie is, en het echt op de tablet moet waar ik speakers aan wil aansluiten die via de t-amp voorzien worden van stroom. Wat kan ik daarvoor het beste gebruiken? ;)

Gewoon zo'n dongle, van Apple of ander merk, of beter een Bluetooth ontvanger voor de t-amp (mits dat synchroon blijft lopen), of iets anders wat het geluid van m'n tablet/tv naar de t-amp brengt?
Is dit een optie voor je?

https://www.arylic.com/products/lp10-music-streamer
Of anders een Wiim mini:
https://www.wiimhome.com/wiimmini/overview

Deze apparaten kan je op de RCA ingang van je versterker aansluiten en draadloos streamen vanaf je tablet.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Even een mindset:

Ik heb recentelijk een 2e set "Mivoc SB210" uit Duitsland gehaald. Deze 'toren' hoge luidsprekers hebben voor mij maar 1 doel, lekker luid, dikke bas en gewoon 90s style beuken. Ik had al reeds een identieke set, maar deze speakers zijn 4 ohm en de meeste nieuwe receivers zijn 8 ohm.

Een stevige receiver moet nog aangeschaft worden maar ik heb deze uitvoering: Denon AVC-X4800H Zwart op het oog. Deze heeft één front uitgang set, voor speakers van 8 ohm. 125 watt RMS op 8 ohm is ruim voldoende lijkt me. En uiteraard voor de nieuwe hobbykamer is de 9.4 setup zo goed als in de bioscoop. (de hobbyruimte is/wordt 3 meter breed en 9 meter lang).

Hieronder even een simpele Paint versie van het idee dat ik voor ogen heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pIGwLdjLcgYScX3jLznGizQh.jpg
Johhh paintskils :+ :P

Nu weet ik dat bij verhoging van de weerstand het vermogen op de speaker afneemt. Echter, de receiver is al 8ohm en geeft aan 125 watt muziek vermogen te kunnen leveren aan 8 ohm speakers. Wat ik mij afvraag in deze situatie: Het klopt dat bij een hogere impedantie het vermogen afneemt, maar als je 4 luidsprekers hebt ipv 2 dan heb je effectief ook dubbel de 'herrie'. Gaat dit gelijk op of is er een bepaalde formule (in grafiek vorm) waarin duidelijk wordt dat als je dit meerdere keren zou herhalen, dat ondanks met meerdere speakers, of het waargenomen geluidsniveau hetzelfde blijft tov met 2 speakers of dat het zal afnemen.

Bv. heel extreem voorbeeld, je neemt 16 van deze luidsprekers, 8 aan elke kant, en je maakt dan feitelijk 4 sets van 8 ohm (met tussen de 4 sets een seriële koppeling), wat zou er dan gebeuren?

Mijn YouTube Channel

• The Eagle

The Eagle

De Denon die je op het oog hebt kan ook een Front B hebben, daar gebruik je dan een van de andere aansluitingen voor. Zie de handleiding op pagina 55: https://www.google.com/ur...800h-owners-manual-nl.pdf :)

Maar als jij lekker 90's wilt knallen, koop een stevige stereoversterker op MP met de juiste aansluitingen. Stuk makkelijker dan een home cinema ding met veel te veel foefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jort Ory
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 18-08 12:16
Dag allen, ik heb een Denon AVR-1800 reciever met een Rega RP1 platenspeler en 2 paar speakers in de woonkamer.

Als ik bij het beluisteren van vinyl het volume te luid zet dan schakelt de beveiliging van de reciever in en schakelt het toestel uit.

Hebben jullie een verklaring?
Is de voorversterker van de Denon niet krachtig genoeg?
Kan ik dit oplossen door een andere voorversterker te gebruiken?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duclaasie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:12
Heb je de draaitafel correct aangesloten? Dus bij een MM element op de MM stand en niet op MC? Wanneer dat correct is en bij andere bronnen treed het niet op, dan denk ik nog aan akoestische feedback. Heb je eventueel een foto van de opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

FeaR

In GoT we trust

Snowwie schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:58:
Een stevige receiver moet nog aangeschaft worden maar ik heb deze uitvoering: Denon AVC-X4800H Zwart op het oog. Deze heeft één front uitgang set, voor speakers van 8 ohm.
Waar zie je die 8 Ohm? Een enkele waarde komt mij niet bekend voor, veelal is het een range. Range "6 - 16 Ohm" zie je veel. Maar, in het geval van de Denon X4800H is het zelfs lager: 4 – 16 Ohm.
[Afbeelding]
Johhh paintskils :+ :P
Ga je hier in serie aansluiten om op 8 Ohm uit te komen? Of is het puur/mede om alle vier de speakers hetzelfde te laten spelen (dat is namelijk ook op andere manieren te bereiken).
Nu weet ik dat bij verhoging van de weerstand het vermogen op de speaker afneemt.
"Afnemen" verschilt per versterker (prijsklasse). Er zijn versterkers die van 8 naar 4 Ohm (en soms van 4 Ohm naar 2 Ohm) het vermogen verdubbelen. Genoemde Denon zal dat inderdaad niet doen en hoe meer speakers je aansluit des te minder headroom zal de voeding hebben.

Alleen, ik zie de uitdaging niet helemaal. Allereerst meldt de Denon 4 Ohm compatible te zijn. Als ik terugzoek in Mivoc (luidsprekers) - Ervaringen en meningen? kom ik daar een gevoeligheid van 93 dB tegen, dat is aanzienlijk. Dikke voeding om vermogen te moeten kunnen verdubbelen klinkt spannend als het van 500 naar 1000 Watt moet. Een speaker met een gevoeligheid van 93 dB speelt gemiddeld genomen met een stuk minder vermogen in de gemiddelde huiskamer. In dat "gemiddelde" zit wel de crux, je geeft aan dat je meer dan dat ten gehore wilt brengen. Ander mogelijk punt is dat ik veelal op theorie af ga, Duitse merken zijn niet altijd even fair met de opgegeven getallen. Mocht de 93 dB opeens 78 dB zijn gaat mijn verhaal ook niet op.

Edit:
Specs van deze Mivoc zijn wel beter waar je in 2011 mee aan kwam, Elegante zuiltjes voor een elegant prijsje? :P

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 16-08-2025 18:37 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spike
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 16:33
Ik heb twee JBL Ti2000 speakers van mijn ouders overgenomen, maar ben vergeten te kijken hoe deze aangesloten zaten. Welke aansluitingen moet ik gebruiken?
Ik heb het nu bij beide speakers aangesloten op de rechter twee en dat lijkt prima te werken. Kan iemand uitleggen wat de verschillen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svJPYDwM5dGzm1lsZ32kUHStmRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pQObs8YZSmbmKAJf7Sob9fP6.jpg?f=fotoalbum_large

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falco
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:32
_Spike schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 09:20:
Ik heb twee JBL Ti2000 speakers van mijn ouders overgenomen, maar ben vergeten te kijken hoe deze aangesloten zaten. Welke aansluitingen moet ik gebruiken?
Ik heb het nu bij beide speakers aangesloten op de rechter twee en dat lijkt prima te werken. Kan iemand uitleggen wat de verschillen zijn?

[Afbeelding]
Volgens mij ondersteunen jouw speakers bi-wiring, daarom heb je een dubbele set aansluitingen (2x zwart, 2x rood). Maar met de metalen plaatjes wordt dat overbrugd.
Daarmee maakt het dus niet uit of je de linker of rechter set pakt, zolang je maar wel zwart en rood blijft gebruiken uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
FeaR schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:52:
[...]

Waar zie je die 8 Ohm? Een enkele waarde komt mij niet bekend voor, veelal is het een range. Range "6 - 16 Ohm" zie je veel. Maar, in het geval van de Denon X4800H is het zelfs lager: 4 – 16 Ohm.
In de specificaties hier op Tweakers en ook op de product pagina staat 8ohm.
Voor zover ik weet moet je gewoon 4 ohm speakers combineren met 8ohm speakers. Tenminste, zo was het altijd. Zou deze Denon 1e 4 ohm frontspeakers kunnen aansturen en alle overige speakers (midden, surround, nog meer surround, sub) allemaal op 8 ohm?
Ga je hier in serie aansluiten om op 8 Ohm uit te komen? Of is het puur/mede om alle vier de speakers hetzelfde te laten spelen (dat is namelijk ook op andere manieren te bereiken).
Alle 4 de speakers moeten hetzelfde spelen en in elk hoek van de hobbyruimte zet ik 2 naast elkaar. Ja, die komen in serie dan op 8 ohm uit.
Alleen, ik zie de uitdaging niet helemaal. Allereerst meldt de Denon 4 Ohm compatible te zijn. Als ik terugzoek in Mivoc (luidsprekers) - Ervaringen en meningen? kom ik daar een gevoeligheid van 93 dB tegen, dat is aanzienlijk. Dikke voeding om vermogen te moeten kunnen verdubbelen klinkt spannend als het van 500 naar 1000 Watt moet. Een speaker met een gevoeligheid van 93 dB speelt gemiddeld genomen met een stuk minder vermogen in de gemiddelde huiskamer. In dat "gemiddelde" zit wel de crux, je geeft aan dat je meer dan dat ten gehore wilt brengen. Ander mogelijk punt is dat ik veelal op theorie af ga, Duitse merken zijn niet altijd even fair met de opgegeven getallen. Mocht de 93 dB opeens 78 dB zijn gaat mijn verhaal ook niet op.
Waar haal jij 500 watt vandaan? Dat is weliswaar het maximale (RMS) vermogen van de luidsprekers maar je zult nooit daadwerkelijk zoveel stroom gebruiken omdat tegen die tijd de halve hobbykamer ingestort is. Laten we het zo zeggen, wat ik ervaar als een lekker flink stukkie muziek, ff lekker 'beuken' en dat is wat deze speakers zeker kunnen, dan durf ik er op aan dat als ik dit op een voor mij nog aanvaardbaar volume niveau zet dat er niet meer dan 50 watt puur aan energie wordt verbruikt. 50 watt aan puur muziekvermogen per speaker.
Edit:
Specs van deze Mivoc zijn wel beter waar je in 2011 mee aan kwam, Elegante zuiltjes voor een elegant prijsje? :P
Dat waren ramp speakers, die klonken totaal niet en dat was 100% bagger.
Maar door schade en schande wordt je wel wijzer. :-)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:57

FeaR

In GoT we trust

Snowwie schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 19:04:
[...]
In de specificaties hier op Tweakers en ook op de product pagina staat 8ohm.
Check de handleiding of de achterzijde van genoemde Denon, dat is representatiever dan de Tweakers Pricewatch (die op wel meer punten qua audio de plank mis slaat).
Zou deze Denon 1e 4 ohm frontspeakers kunnen aansturen en alle overige speakers (midden, surround, nog meer surround, sub) allemaal op 8 ohm?
Met normaal gebruik meer dan zeker, vraag is vooral hoe extreem jouw "beuken" is aangezien HiFi en PA wel verschillende dingen zijn. Ik ben wel zeker dat je het lastiger maakt dan het is. Het plaatje is groter dan alleen de weerstand van de speaker afzetten tegen dat van de receiver. Weerstand is niet gelijk, dat gaat alle kanten op over het gehele frequentiebereik. Tevens maakt alleen een lage weerstand een speaker niet direct lastig aan te sturen, het is een combinatie van weerstand, gevoeligheid en het gewenste volume.
Waar haal jij 500 watt vandaan?
Puur als voorbeeld dat vermogen verdubbelen (bij weerstand van 8 naar 4 Ohm) spannend is als je met dit soort vermogens werkt. In de woonkamer ligt het vermogen (veel) lager en loopt het veelal los.

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 17-08-2025 21:03 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanTriple7
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 21:51
Ik heb een vraagje mbt audio in de auto.

rant niet nodig
De speakers in de voordeuren zijn niet in staat om laag frequent geluid weer te geven, en de speakers in de achterdeuren doen enkel en alleen laag.

Ik wil de speakers dus graag vervangen.
Nu zie ik veel berichten van andere Niro rijders die hun speakers voorin hebben vervangen voor compo-setjes. De tweaters monteren ze dan onder de gaasjes in het dashboard.

Nu vroeg ik mij het volgende af:
Hoe zou je dit moeten aansluiten?
-een (fatsoenlijk) composetje wordt geleverd met een los filter.
-het signaal op de draden naar de originele tweeters is al gefilterd (aanname!)
Moet ik dan de tweeters op de orginele bekabeling aansluiten en het filter van het nieuwe composetje in de deur hangen, en daar enkel de speaker op aansluiten? Of moet ik vanuit de deur, vanaf het nieuwe filter, een kabel trekken naar de plekken voor de tweeters on het dashboard?

Achterin wil ik graag coaxiale speakers (omdat ik geen losse tweeter zo vlak bij m'n linker oor wil) en misschien achterin een klein actief subwoofertje.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 29-08-2025 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 07:53
Beste, ik heb een 5.1 opstelling (yamaha F350, nsp350, sub polk hts 12.
Ben opzoek naar 2 speakers voor 7.1
Yamaha verkoopt deze niet los en zoek andere die matchen.
Kan ik ervan op aan dat als ik de zelfde specs als van de rears, gebruik het goed komt?
Moet ik nog op andere dingen letten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

copyer schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 19:23:
Beste, ik heb een 5.1 opstelling (yamaha F350, nsp350, sub polk hts 12.
Ben opzoek naar 2 speakers voor 7.1
Yamaha verkoopt deze niet los en zoek andere die matchen.
Kan ik ervan op aan dat als ik de zelfde specs als van de rears, gebruik het goed komt?
Moet ik nog op andere dingen letten?
Ja, de tekst in dat gele blokje hieronder, en dan met name de eerste regel ;)

Maar praktisch gezien zijn alles wat niet front of center is puur effect speakers. Das meest mid en hoog (laag gaat via je sub) dus meeste bookshelves voldoen al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@copyer Voor aankoopadvies moet je een eigen topic starten. Wil je weten wat in jouw situatie een goede aankoop is, ga dan naar Beeld en geluid koopadvies (zie ook de topic-warning)

In het kort: alle gangbare passieve speakers passen op alle gangbare actieve versterkers/receivers. Er is niet zoiets als 'matchen' met de versterker/receiver.

Wat van belang is dat een speaker links, dezelfde is als rechts, zodat de klankkleur van je speaker gelijk is. Datzelfde geldt voor de centerspeaker. Die komt liefst uit dezelfde serie als je fronts.
Alle andere speakers zijn voor de effecten en mogen van andere merken zijn (zolang je links en rechts dezelfde gebruikt). Je subwoofer mag ook weer gerust van een andere serie of van een ander merk zijn.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 11:12
DaanTriple7 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:21:
Ik heb een vraagje mbt audio in de auto.

[mbr]rant niet nodig[/mbr]
De speakers in de voordeuren zijn niet in staat om laag frequent geluid weer te geven, en de speakers in de achterdeuren doen enkel en alleen laag.

Ik wil de speakers dus graag vervangen.
Nu zie ik veel berichten van andere Niro rijders die hun speakers voorin hebben vervangen voor compo-setjes. De tweaters monteren ze dan onder de gaasjes in het dashboard.

Nu vroeg ik mij het volgende af:
Hoe zou je dit moeten aansluiten?
-een (fatsoenlijk) composetje wordt geleverd met een los filter.
-het signaal op de draden naar de originele tweeters is al gefilterd (aanname!)
Moet ik dan de tweeters op de orginele bekabeling aansluiten en het filter van het nieuwe composetje in de deur hangen, en daar enkel de speaker op aansluiten? Of moet ik vanuit de deur, vanaf het nieuwe filter, een kabel trekken naar de plekken voor de tweeters on het dashboard?

Achterin wil ik graag coaxiale speakers (omdat ik geen losse tweeter zo vlak bij m'n linker oor wil) en misschien achterin een klein actief subwoofertje.
Deze vraag is te Kia Rio-specifiek en niet zozeer een audio-vraag. Ik denk dat je gerichtere info vind op Kia-specifieke forums zoals bijvoorbeeld hieronder:

https://www.kianiroforum....lacement-questions.11393/
YouTube: How To Remove/Replace 2017-2020 Kia Niro Door Speaker.
https://www.kianiroforum....-notes-2023-hev-ex.11469/

edit: Sorry, ik haal Rio en Niro doorelkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door vlaaing peerd op 03-09-2025 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

Even een dubbelcheck: Ik heb 4 KEF plafond speakers verkregen (SP2146A ~30 jaar oud, 4 ohm) die ik wil gaan gebruiken of op zijn minst testen. Echter zie ik een (voor mij onbekend) transformatortje die zo te zien niet standaard is als ik ze online vergelijk met andere speakers van dit type. Google leert me dat dit soort dingen gebruikt worden om gewone speakers te kunnen gebruiken in PA systemen? De kabels zijn ook doorgeknipt alsof die transformator al een keer is genegeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/476jxv1S0PtxX0wUrX1KI7Fw.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/GKZ66L7qMDk4fSCdL1HzeJKP.png

Mijn plan: gewoon dat ding negeren / er af halen en direct op de IP+ en IP- van de speaker aansluiten? Dus bestaande rood/zwart die naar de transformator toe negeren. Klopt deze gedachte?

Ik wil ze per paar in serie zetten om zo op 8 ohm voor beide kanalen uit te komen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

Tazzios

..

Ik heb sinds kort een Denon x1800h en nu wilde ik HEOS installeren
App versie iv.m. geen google account: 3.34.160-171905907

Start scherm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dF8hkJq2IeDbeW2I-qr4EEvjr_0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d2nhoO895TLXOjOcnsZZnsLd.png?f=fotoalbum_large

Resultaat indien ik aan geef een Denon AVR te hebben
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKaQUacoOgwaCiGxE9ZDz-wQIkQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pbyRl7wYxCeETYLdBvh1xREk.png?f=fotoalbum_large

De handleidign van Denon zegt vervolgens volg de stappen van HEOS. |:(
Hoe krijg ik het werkend? Alles instructies en filmpjes die ik vond hadden al een account.
Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Let op:
Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier. Daarvoor is Beeld en geluid koopadvies Vul daar alle vragen van het format in als je een aankoopadviestopic opent. Iemand helpen bij aankoopadvies is goed bedoeld, maar ook uitdrukkelijk niet de bedoeling.

Dit is het "Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic". Een topic voor vragen die in één, misschien twee posts een antwoord vinden.
Voor vragen met meer diepgang graag een topic openen in Audio en HiFi. Altijd geldt: kijk ook in de handleiding!

Voor inhoudelijke discussie over het wel en wee van verschillende kabels, DAC's, versterkers en wat je oren kunnen horen is er Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6