Waar blijkt uit dat ik dat schijn te denken ?
De opmerking
Kortom met "gedegen bron" heb ik enige moeite.
Lijkt dat aan te geven. Lees ik dat verkeerd?
Ik had net nog een leuke bron voor je toegevoegd. Ik snap dat je het een beetje gênant vond dat je die overduidelijke sarcastische opmerking gemist had. Ondanks dat ook anderen daarop wezen na een paar van je postings. Dat zit je kennelijk nogal hoog. Sorry daarvoor dan. Ik zal het niet meer doen. (

? )
Maar ik had zelf de indruk dat dit nogal een weggever was
Oh, ik heb natuurlijk zoals iedereen hier alles dubbel blind getest met familieleden en buren.
Maar soms is lezen en begrijpend lezen lastig, zeker als sarcasme/ironie in het spel is.
Ik zal op die momenten duidelijk aangeven met een smiley dat je het met een korrel of pak zout moeten nemen.
De meest realistische bron omtrent 432 is hierboven al een tiental keer gelinkt. Die kun je niet gemist hebben ( of je negeert hem bewust ) en die geeft een keurig kader aan waar ik niets aan toe te voegen heb. Komt ie weer ( om je vraag alvast weer voor te zijn
http://www.roelhollander.eu/en/432-tuning/432-tuning-basics/De grote vraag van anderen was dan ook .. wat wil je er in vredesnaam mee
Stel je eigen vragen. Anderen beantwoord ik daar wel.
Als dit jouw vraag is ( waarom heb je die
anderen nodig?? toont zo onzeker.)
Nog een keer ( wel veel herhaling nodig valt op:
Er zijn diverse elfen manieren om mensen geld uit de zak te kloppen. Dat kun je bereiken door elfenkabels met al dan niet wetenschappelijk gebaseerde tweaks. Met hulpmiddelen die van alles met het signaal doen. Soms gebaseerd op fantasie soms echt door componenten inde keten in te voeren en soms door het signaal aan te passen. En laat het 432 verhaal nu net daarover gaan.
Deze goude oude heeft ook niks met kabels te maken maar mits je de houtnerf goed plaatst (

< sarcasme) is het resultaat geweldig
http://www.hifi.nl/recensie/2118/Acoustic-System.html
[
Voor 37% gewijzigd door
SED op 12-10-2015 15:17
]
Copyright and left by SED...