Wat een vage test zeg. Of eigenlijk: wat een vaag verslag van de uitgevoerde metingen.
Dit lijkt er vooral op: we meten en we gooien de metingen over de schutting, en zie zelf maar wat je er mee doet.
Of het geld of de zin was op na al die metingen, óf de resultaten (van de conclusies) waren niet gewenst.
Het is doodzonder dat er geen uitgebreide analyse is (of wordt gepubliceerd), want nu is het een beetje zo van: klik maar een beetje op de plaatjes, want je kunt er toch niets mee.
Ik kan me slecht voorstellen dat al die tijd is gestopt in al die waarnemingen, en dat dít het enige is wat er uit komt. Ook verklaringen van de metingen zelf zijn uitermate spaarzaam, en een kastje dat iemand geknutseld heeft om verschillende typen connectoren (inclusief gebalanceerd en ongebalanceerd(!)) aan elkaar te maken krijgt meer aandacht dan zoiets complex als 'tijdsgedrag', waar alleen wat wollig omheen wordt gedraaid.
Nogmaals: nuttige data, waardeloze publicatie.
(Ik hoop dat een stagiaire aanwezig was die dit gebruikt voor zijn afstudeeropdracht o.i.d. en dat er alsnog een wél onderbouwd paper verschijnt.)
[
Voor 5% gewijzigd door
Davey400 op 01-12-2025 12:28
]