Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic

Pagina: 1 ... 102 103 Laatste
Acties:

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:22

codex

Geen OpenAI agent :)

Minder een vraag maar een tip voor de eigenaren van een Denon (werkt ook bij Marantz) receiver:

Ik heb mijn receiver met koeling in mijn tv meubel staan. Er zijn dan twee opties om het te kunnen blijven bedienen, de IR afstandsbediening met de kastdeur open of via WiFi met de Denon app. Ik vond dat zo waardeloos, met name de Denon app was regelmatig mijn receiver kwijt en heeft een lelijke en trage interface uit 2010.

Toen vond ik een betaalde app in de Play Store, volgens mij 7 euro (heb het gekocht, zie de prijs niet meer). Getest, echt een veel betere UI, werkt vlot, nooit gezeur met verbinding. Gebruik de afstandsbediening niet eens meer, bovendien meer opties in de app dan via de AB. De naam is AVR Maestro, hopelijk helpt dit andere Tweakers met dezelfde irritatie.
Pagina: 1 ... 102 103 Laatste

Let op:
Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier. Daarvoor is Beeld en geluid koopadvies Vul daar alle vragen van het format in als je een aankoopadviestopic opent. Iemand helpen bij aankoopadvies is goed bedoeld, maar ook uitdrukkelijk niet de bedoeling.

Dit is het "Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic". Een topic voor vragen die in één, misschien twee posts een antwoord vinden.
Voor vragen met meer diepgang graag een topic openen in Audio en HiFi. Altijd geldt: kijk ook in de handleiding!

Voor inhoudelijke discussie over het wel en wee van verschillende kabels, DAC's, versterkers en wat je oren kunnen horen is er Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6