WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
BitchCrew scl | SletZor SCL | GotSletZor | Inactive |
Kwakke01 hcl | gotkwakke HCCL | kwakke01 | Inactive |
pheno79 hcl | got-classic HCCL | Pheno | Inactive |
Psychoclownscl | kyomain SCCL | psychoclownkyozu | Inactive |
Sjorzo hcl | Got. HCL | sjorzo | Inactive |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Vicarious scl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Inactive |
Gottertotaal: 7 | D2jsp accounts: 6 | Active: 0
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Azaruc | AzarucLad SCL | Azaruc | Active |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Inactive |
BitchCrew sccl | SletZor SCL | GotSletZor | Inactive |
blizt | blizt_nl SCL | - | Inactive |
buggienuk | buggienuk SCL | - | Inactive |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
CNS | Drecklett SCL | - | Active |
Cthulhu | Demanto SCL | - | Active |
Dakreal | Dakreal SCL | Dakreal | Active |
Dalyxia | Dalaii SCL | Dalyxia | Active |
Davio | Davio SCL | DJDavio | Active |
DC_Vincent | VincentO_DC SCL | VincentO_DC | Inactive |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
DNS666 | - SCL | - | Inactive |
Dommerick | domm SCL | dommerick | Inactive |
emielles | emielles SCL | - | Inactive |
Ezechiel | Ezechiel007 SCL | - | Inactive |
Fakky | fakky2 SCL | Fakky | Active |
FireX | Firex SCL | - | Inactive |
Gakkethijs | gakkethijs SCL | gakkethijs | Inactive |
Gblom | gblom SCL | - | Inactive |
Gerrie92 | etn-gerrie SCL | Gerrie | Active |
gotfurrr | tegeltje SCL | - | Inactive |
Gruttewurm | Gruttepier SCL | Gruttepier | Active |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | HetBiggie | Active |
HyperMan | wimson SCL | wimi2000 | Active |
IAxe | neophythe2 SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Inactive |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Inactive |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | Joarie SCL | - | Active |
JossKp | joss2603 SCL | - | Inactive |
Kalua | kalua SCL | kalua | Active |
katje-saphira | i-love-cats SCL | - | Inactive |
karstjan | karstjan SCL | karstjan | Active |
Khiu | Khiu SCL | - | Inactive |
kid jansen | Quardok SCL | Quardok | Inactive |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | krogy SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Inactive |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Liquazo | Biknik SCL | - | Inactive |
Loki.Nya | LokiPyon SCL | - | Inactive |
lordfalco | lordfalco SCL | - | Active |
Mcdutch hcl | mcdutchII SCL | McDutch | Inactive |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | MattR6 | Inactive |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Mas-ih | GoT-Masih SCL | masih | Inactive |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
microoo | micro89 SCL | micro | Inactive |
Mr_Size | MrSize84 SCL | - | Active |
Nirrilith | Nirrilith SCL | Killerspawn | Active |
Nvidiot | Nvidiot SCL | - | Inactive |
Onizuka-Sensei | neo_myztik_x SCL | neomyztikx | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
PolderPloer | Polderploer3 SCL | Active | |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Inactive |
Psychoclown sccl | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Inactive |
RedHat | RedHat.nl SCL | - | Active |
Reflow | Reflow2 SCL | Reflow | Inactive |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
sacardus | NoNsToPcHaOs SCL | - | Inactive |
Saumaran | Saumaran SCL | - | Active |
Shuvit | Shuv SCL | Shuvit | Active |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
The_Source | Elementum SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Thomzhu | xiaokai86 SCL | asnkai | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tormbo | Tormbo SCL | - | Active |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious sccl hcl | nyny83 SCL | anthonyzeus | Inactive |
Vincent Dwild hcl | vincemeister2 SCL | Vincemeister3 | Inactive |
Visgek24 | rubenh1712 SCL | Inactive | |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Inactive |
Vuk | VukisBaas SCL | Vuk | Inactive |
Werewolf_789 | Werewolf_789 SCL | - | Inactive |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Inactive |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Active |
Gottertotaal: 90 | D2jsp accounts: 37 | Active: 23
Hardcore
Aapelite | Aapelite HCL | - | Active |
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc2-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | Daves2hd | Active |
Derr_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror1 HCL | Ferror | Inactive |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
hayate666 | hayate666 HCL | - | Active |
jim.c | hagrid HCL | - | Active |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
Kwakke01 hccl | Got-kwakke HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Inactive |
Maldred | IGotIt HCL | Maldred | Inactive |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Inactive |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mfchar HCL | mrboomblasterhc | Active |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
Pat-Skim | PatJuh HCL | - | Inactive |
pheno79 hccl | GoT-Pheno HCL | Pheno | Inactive |
Raikacchi | Raikacchi HCL | - | Inactive |
Raffuhl | Drones08 HCL | - | Inactive |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo hccl | Got. HCL | sjorzo | Active |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | Slewey | Inactive |
sorcees | sorceees HCL | sorcees | Active |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Inactive |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
telius | telius HCL | - | Active |
TheInsomniac | Mcmarkie HCL | - | Active |
tollo71 | tollo-hc HCL | Tollo-HC | Inactive |
Triel | RobDeVries HCL | - | Active |
Vicarious sccl scl | VicariousHCL HCL | anthonyzeus | Active |
Vincent Dwild scl | vincemeister3 SCL | Vincemeister3 | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Inactive |
Yago | don_afterban HCL | Don_Holio | Inactive |
Gottertotaal: 37 | D2jsp accounts: 21 | Active: 12
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!
[ Voor 255% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2011 11:52 ]
Laat ik deel 58 dan maar openen met het bedanken van Sjorzo voor een fantastische normal --> hell-rush eerder vanavond! En voor de tips waar goede baalruns te vinden zijn!
Wat mij betreft mogen goede Baalruns altijd gedeeld worden 
Morgen maar eens kijken of ik mijn sorc naar NM/Hell krijg. Was vanavond wel interessant om een UberTrist mee te maken...kost toch iets meer potions dan gedacht
Morgen maar eens kijken of ik mijn sorc naar NM/Hell krijg. Was vanavond wel interessant om een UberTrist mee te maken...kost toch iets meer potions dan gedacht
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Kan de naam van het kanaal niet letterlijk noemen, komt de censuur niet door...
Maar als je /j op p0rn0baal intikt, waarbij je de 0 vervangt door o, dan kom je in het channel met een goede hoeveelheid baalgames.
Weten jullie toevallig ook channels waar rushbots zitten? Is wel makkelijk om daar misbruik van te maken.
Als iemand zich geroepen voelt om mij een klein rushje te geven...
Als iemand zich geroepen voelt om mij een klein rushje te geven...
[ Voor 37% gewijzigd door Kalua op 01-05-2011 22:03 ]
Ik kan je morgen wel even een boost geven, Geef maar aan als je hem nog nodig hebt.
Ben morgen rond de middag wel online (ik zit standaard in op got. account o]v[o ) Geef maar een schreeuw dan zie ik dat vanzelf.
Groet Sjorzo.
Ben morgen rond de middag wel online (ik zit standaard in op got. account o]v[o ) Geef maar een schreeuw dan zie ik dat vanzelf.
Groet Sjorzo.
Blegh, beetje afkickverschijnselen hier op mijn werkreisje in het buitenland. Toch jammer dat ik een werklaptop heb zonder admin-rechten en dat er helaas geen iPad-versie bestaat van D2 
Thanks trouwens voor de tip Biggie.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Je kan gewoon je D2 folder van je ene pc op je laptop zetten, even de 3dfx config draaien en je speelt D2 zonder te installen. ( ik weet niet of de admin rechten dan nog een probleem zijn?)Joarie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:16:
Blegh, beetje afkickverschijnselen hier op mijn werkreisje in het buitenland. Toch jammer dat ik een werklaptop heb zonder admin-rechten en dat er helaas geen iPad-versie bestaat van D2
Hmm...interessante optie. Ik zal dan moeten kijken of die config geen probleem vormt. Zal het thuis eens testen.
FF een vraagje is het volgende item nog iets waard?

Ja mogelijk wel alleen jammer dat het niet 45@ is.
Even proberen in het LLD forum van jsp
Even proberen in het LLD forum van jsp
CRAP sryKalua schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:07:
FF een vraagje is het volgende item nog iets waard?
[afbeelding]
bij lld heb je behoefte aan EDam, geen resi, endaarbij issie idd geen 45@, dus waardeloos
gister eff mn hammer naar 70+ gebracht en gegeared; mis nu alleen nog fcr om boven de 125 te blijven, maar dat wordt nog puzzelen omdat ik HoZ wil gebruiken icm shako en hoto... dan kom ik maar op max 120% met een crafted amu, dus ben er nog niet uit wat ik moet offeren
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
hehe, dan doe je het niet goedJoarie schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:30:
Wat mij betreft mogen goede Baalruns altijd gedeeld worden

als iemand nog een normal/nm rush nodig heeft op HCL, dan moet je maar een gil geven; mn soso doet normal nm rushes, en mn hammer ben ik nu aan het klaarzetten om hell-rushes te kunnen doen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Anoniem: 326103
smiter kan ook mogelijk een bone of summon necor lief aankijke voor een lifetap. denk da summon beteris dan wegens stomme pitlords die immune teveel zijn>.< (ik ben atm bone en niet uber rdy nog, ga er iets te makkelijk dood dus kijk mij niet lief aan nog)
lifetab wands kan je kopen bij malah, dus die heb je zo (heb zelf nog ergens een dagger met lvl 4 lifetapchargesAnoniem: 326103 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:52:
smiter kan ook mogelijk een bone of summon necor lief aankijke voor een lifetap. denk da summon beteris dan wegens stomme pitlords die immune teveel zijn>.< (ik ben atm bone en niet uber rdy nog, ga er iets te makkelijk dood dus kijk mij niet lief aan nog)
de smiter pakt alleen de bosses, de rest doet een goed gebouwde simter toch nix
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 04-05-2011 09:19 ]
Toen ik nog speelde waren op SC LLD toch zeker wel een aantal mensen naar een dergelijk 45@ shield op zoek voor de sorc counterkwakke01 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 07:40:
[...]
CRAP sry
bij lld heb je behoefte aan EDam, geen resi, endaarbij issie idd geen 45@, dus waardeloosheb zelf een 4os 45@ heraldic, welke je nog zou kunnen inzetten voor lld, maar zoald gezegd; EDam> resi, dus ook die doet nix op jsp; krijg er hoogstens 1-2 fg voor als bo-shield (waar ik hem nu ook voor gebruik ^^)
Anoniem: 326103
een summoner heeft 1, meer dan skellies (revives) en 2 met goede gear(ja dan pas) wel sterke skellies, hoge res, vele levens, met de jusite aura's erbij zeer hoge damage en zelfs def als iemand met een defiance aura komt. never underestimate a nice summoner (i need two to three more runewords to be a nice summoner (beast, pride, bramble) anyone can help with the beast or pride?)
een lld sorc als dueller is dood voordat ie gebouwd ispsychoclown schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:32:
[...]
Toen ik nog speelde waren op SC LLD toch zeker wel een aantal mensen naar een dergelijk 45@ shield op zoek voor de sorc counter
je hebt nog geen cold mastery, en (dus) doe je VEELS te weinig dam om ooit partij te kunnen bieden tegen de chargers, baba's druids of assa's...
wat WEL leuk is, is om een lvl 12 charger te maken die de gemiddelde cold-sorc zo dood heeft
lvl 18
lvl 14

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 04-05-2011 12:26 ]
je kan baba's bouwen die tussen hell-cows staan en geen klappen incasseren (ik heb de pica's) dus daar gaan je skellies weinig deuken in slaan; en daarbij, de gemiddelde hamemr met 125% cast dusdanig snel dat jij je skellies niet kan bijbouwen... dan kan je nog beter een psnmance maken; die heeft imho meer kansAnoniem: 326103 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:14:
een summoner heeft 1, meer dan skellies (revives) en 2 met goede gear(ja dan pas) wel sterke skellies, hoge res, vele levens, met de jusite aura's erbij zeer hoge damage en zelfs def als iemand met een defiance aura komt. never underestimate a nice summoner (i need two to three more runewords to be a nice summoner (beast, pride, bramble) anyone can help with the beast or pride?)
Ha wat hou ik van de slecht ingestelde bots, net een Lo rune opgepikt bij een. Plus nog een ravenfrost die hij geselled had.
Score, een Lo rune is altijd lekker ^^Kalua schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:40:
Ha wat hou ik van de slecht ingestelde bots, net een Lo rune opgepikt bij een. Plus nog een ravenfrost die hij geselled had.
Morgen maar weer even wat chars uit de grond stampen
Als er nog mensen zijn die een boost nodig hebben SCL geef maar een schreeuw.
Norm-Nm-Hell
Groet Sjorzo.
als je vanavond online bent wil ik wel even mee wandelen, ik heb nu alleen een hammerdin met crap gear en ik vind dat hele d2jsp eigenlijk helemaal niets. Ik ga nu dus een sorc maken om te MFen.Sjorzo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:51:
[...]
Score, een Lo rune is altijd lekker ^^
Morgen maar weer even wat chars uit de grond stampen
Als er nog mensen zijn die een boost nodig hebben SCL geef maar een schreeuw.
Norm-Nm-Hell
Groet Sjorzo.
Anoniem: 241964
Ben nu ook bezig met een sorcKalua schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:40:
[...]
als je vanavond online bent wil ik wel even mee wandelen, ik heb nu alleen een hammerdin met crap gear en ik vind dat hele d2jsp eigenlijk helemaal niets. Ik ga nu dus een sorc maken om te MFen.
Ik doe ook mee, moet toch eindelijk es een nieuw char levelen.
Sowieso heb nog wel wat hammerdin of soso gear voor je, pm maar een lijstje met wat je nog zoekt.
Ik vind jsp juist een uitkomst, 1000x keer makkelijker en sneller dan in-game traden, enige nadeel is dat de prijzen ontzettend dalen, al hoewel je een Lo nog steeds tegen aardige hammerdin gear oid kan traden. En als je beetje de prijzen een beetje goed kent je ook aardig wat verdienen met kopen van stel items uit bv 10 minute topics voor spotprijs en daarna voor meer te verkopen.Kalua schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:40:
[...]
als je vanavond online bent wil ik wel even mee wandelen, ik heb nu alleen een hammerdin met crap gear en ik vind dat hele d2jsp eigenlijk helemaal niets. Ik ga nu dus een sorc maken om te MFen.
Sowieso heb nog wel wat hammerdin of soso gear voor je, pm maar een lijstje met wat je nog zoekt.
Hier komt iets hips te staan
Ik heb d2jsp nooit gebruikt en ik vind het juist ontzettend chaotisch overkomen, plus al het geflame over en weer en dat er 0,0 vertrouwen is ten opzichte van nieuwkomers maakt het niet echt makkelijk om daar tussen te komen vind ik. Ik ben ook totaal niet op de hoogte van prijzen, hell ik wist niet eens dat Lo nog wel een redelijk high rune isHyperMan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:12:
Ik doe ook mee, moet toch eindelijk es een nieuw char levelen.
[...]
Ik vind jsp juist een uitkomst, 1000x keer makkelijker en sneller dan in-game traden, enige nadeel is dat de prijzen ontzettend dalen, al hoewel je een Lo nog steeds tegen aardige hammerdin gear oid kan traden. En als je beetje de prijzen een beetje goed kent je ook aardig wat verdienen met kopen van stel items uit bv 10 minute topics voor spotprijs en daarna voor meer te verkopen.
Gewoon de searchbalk van Europe Softcore ladder trading als keyword toevoegen in firefox, dat scheelt een boel, de rest leer je vanzelf lijkt me, mits je ff de FAQ leest. Had zelf na een paar dagen de meeste dingen wel door, terwijl ik het eerst ook wel beetje overweldigend en chaotisch vond.
Van dat weinig vertrouwen heb ik nooit wat gemerkt, heb een registration date van 2010 en geef dus meestal zelf als 1e, maar werkelijk nog nooit problemen gehad, lijkt me ook niet dat mensen je gaan scammen voor 10 of 50fg.
Ook amper last van geflame, de meeste lui zijn erg relaxed juist vind ik, na bijna 200 transactions heb ik slechts 1x iemand gehad die na 2 minuten in game op mij wachten ging rage quiten en daarna flamen via PM, maar die gast spoort ook niet, en heeft al warnings gehad.
Van dat weinig vertrouwen heb ik nooit wat gemerkt, heb een registration date van 2010 en geef dus meestal zelf als 1e, maar werkelijk nog nooit problemen gehad, lijkt me ook niet dat mensen je gaan scammen voor 10 of 50fg.
Ook amper last van geflame, de meeste lui zijn erg relaxed juist vind ik, na bijna 200 transactions heb ik slechts 1x iemand gehad die na 2 minuten in game op mij wachten ging rage quiten en daarna flamen via PM, maar die gast spoort ook niet, en heeft al warnings gehad.
Moet ik me er toch maar eens in verdiepen en dan ook vooral in de prijzen.. Had gister bijvoorbeeld een IK maul gevonden, dacht dat ik die wel ergens kon tegen ruilen, maar bleek dus niets waard te zijn. Het enige wat ik zie wat echt waardevol is zijn runes en bepaalde rares met statistich bijna onmogelijke stats.
Ja dat klopt, eigenlijk zijn alleen Ber, Jah en Lo nog redelijk wat waard, Zod, Vex, Sur en Ohm nog een beetje, en de rest bijna niks meer. de meeste uniques zijn nog amper de moeite van het oppakken waard, laat staan set items, dankzij alle botters (heel vreemd dat er eentje Lo verkoopt, maar wel fijn om die terug te kunnen kopen)
Goede charms (pala combat+life, Lightning skill grandcharms, 20life+goede adds smallcharms), rings met 10fcr en goede adds als str, dex, life, res, Amus met +2 skills en fcr etc zijn nog wel gewild, evenals goede rares met veel ias, enh. damage en enh. dam of ar per lvl.
En natuurlijk items om runes in te stoppen, zoals eth def bugged armors, pala shields, monarchs, 3 sox mage plate/dusk shroud, archon plate, scepters en claws met goede +skills
Zie verder: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=35162177&f=170
edit: Die guide klopt niet overal evengoed, Jah en Ber zijn nog steeds wel rond de 50fg, ipv 5fg, Lo is rond de 24 op dit moment geloof ik
Goede charms (pala combat+life, Lightning skill grandcharms, 20life+goede adds smallcharms), rings met 10fcr en goede adds als str, dex, life, res, Amus met +2 skills en fcr etc zijn nog wel gewild, evenals goede rares met veel ias, enh. damage en enh. dam of ar per lvl.
En natuurlijk items om runes in te stoppen, zoals eth def bugged armors, pala shields, monarchs, 3 sox mage plate/dusk shroud, archon plate, scepters en claws met goede +skills
Zie verder: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=35162177&f=170
edit: Die guide klopt niet overal evengoed, Jah en Ber zijn nog steeds wel rond de 50fg, ipv 5fg, Lo is rond de 24 op dit moment geloof ik
[ Voor 7% gewijzigd door HyperMan op 06-05-2011 18:06 ]
Zo de boost zit er weer op, Samen met biggie nog even 4 toons naar hell gegrapt.
Nu nog de moed vinden om ze te levelen hell cs, en vervolgens alle quests doen, (den , rada) en gearen ^^
Heb inmiddels een griffons te pakken en een Light eshuta de runes voor infinity liggen ook klaar.
Vraag me alleen af of ik voor een light ormus moet gaan of een coh op mijn sorc, feedback is welkom!!
Het enige wat de sorc gaat doen is baal runs. samen met een hammerdin.
Zat te denken aan de volgende equipment:
Griffons 5/5 faccet.
Chains of honor (armor heb ik nog wel liggen.)
Griffons 3/20 light
Spirit monarch 35 fcr.
Maras
Arrach
2 soj/bk of 1 Fcr ring met 20 strength en 1 soj/bk
Trang oul gloves / magefists
als boots geen idee Trecks wellicht?
Inventory 9x light skiller
Torch / Anni
10x 20 life / mana sc's / 20 life res sc's
Merc Gear, infinity Giant tresher/tresher/Cv
Eth bugged fortitude/teachery/stone
Eth gaze/andy face.
Feedback is van harte welkom is de eerste keer dat ik een light sorc maak dus info op en aanmerkingen worden zeker meegenomen.
Nu nog de moed vinden om ze te levelen hell cs, en vervolgens alle quests doen, (den , rada) en gearen ^^
Heb inmiddels een griffons te pakken en een Light eshuta de runes voor infinity liggen ook klaar.
Vraag me alleen af of ik voor een light ormus moet gaan of een coh op mijn sorc, feedback is welkom!!
Het enige wat de sorc gaat doen is baal runs. samen met een hammerdin.
Zat te denken aan de volgende equipment:
Griffons 5/5 faccet.
Chains of honor (armor heb ik nog wel liggen.)
Griffons 3/20 light
Spirit monarch 35 fcr.
Maras
Arrach
2 soj/bk of 1 Fcr ring met 20 strength en 1 soj/bk
Trang oul gloves / magefists
als boots geen idee Trecks wellicht?
Inventory 9x light skiller
Torch / Anni
10x 20 life / mana sc's / 20 life res sc's
Merc Gear, infinity Giant tresher/tresher/Cv
Eth bugged fortitude/teachery/stone
Eth gaze/andy face.
Feedback is van harte welkom is de eerste keer dat ik een light sorc maak dus info op en aanmerkingen worden zeker meegenomen.
Gear ziet er goed uit, voor hoge damage en hp iig, maar zou je niet meer mf willen? Maar misschien snap ik niet helemaal wat je er nou precies mee gaat doen, public baal runs voor de xp?
Heb zelf een 117 fcr mf Light Sorc met
- Shako met 5/5, maar misschien is Ist beter
- Tal Armor met Topaz, Amu en Belt
- Spirit 35
- Arrach,
- 2 fijne 10 fcr ringen met str, life en res, vooral fire.
- Wt 50
- Trang Oul
Redelijke lege inv met 1 light skiller met FRW, Gheeds, Torch/Anni, en wat 7mf SCs
en natuurlijk mn vrolijke Merc Mizan niet te vergeten met:
-Andy met 15 ias, moet eigenlijk nog Eth Andy met 15ias/fire res jewel worden, maar hij gaat nu al bijna nooit dood
-Infinity in eth Tresher
-Treachery zodat je 75 Ias breakpoint haalt
2200 hp/900 mana en ~350 mf
Heb hier nog een offerlist met boel van mn zooi, misschien zit er wat voor je tussen.
Heb zelf een 117 fcr mf Light Sorc met
- Shako met 5/5, maar misschien is Ist beter
- Tal Armor met Topaz, Amu en Belt
- Spirit 35
- Arrach,
- 2 fijne 10 fcr ringen met str, life en res, vooral fire.
- Wt 50
- Trang Oul
Redelijke lege inv met 1 light skiller met FRW, Gheeds, Torch/Anni, en wat 7mf SCs
en natuurlijk mn vrolijke Merc Mizan niet te vergeten met:
-Andy met 15 ias, moet eigenlijk nog Eth Andy met 15ias/fire res jewel worden, maar hij gaat nu al bijna nooit dood
-Infinity in eth Tresher
-Treachery zodat je 75 Ias breakpoint haalt
2200 hp/900 mana en ~350 mf
Heb hier nog een offerlist met boel van mn zooi, misschien zit er wat voor je tussen.
[ Voor 9% gewijzigd door HyperMan op 07-05-2011 16:25 ]
Ik heb hier nog een redelijk aantal Shako's liggen, mocht iemand geintereseerd zijn... (Gratis natuurlijk
).
Ik ben wel geïnteresseerd in 1. Uiteraard hoeft dit niet gratis. Wat is je battle.net account dan whisp ik wel even als ik je een keer online zie.Anoniem: 241964 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:53:
Ik heb hier nog een redelijk aantal Shako's liggen, mocht iemand geintereseerd zijn... (Gratis natuurlijk).
Mijn B.net is TominozKalua schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:45:
[...]
Ik ben wel geïnteresseerd in 1. Uiteraard hoeft dit niet gratis. Wat is je battle.net account dan whisp ik wel even als ik je een keer online zie.
Edit:
Kon het in die prijslijst in d2jsp niet vinden maar is Eth Arach belt (201def) iets waard of is het gewoon junk?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 10-05-2011 16:54 ]
Lijkt me gewoon junk, want aan Eth zonder self repair of indestructable heb je niet veel, alleen grappig voor screenshots van je gear, omdat je em bijna niet ziet zitten.
Ik heb verder ook nog een boel items, die ik amper verkocht krijg, als er nog tweakers zijn die wat kunnen gebruiken, stuur me een dm of reply in de thread, meeste low end spul is gratis, anders voor wat fg, of wat nuttige runes zoals hel en spirit/insight runes
Ik heb verder ook nog een boel items, die ik amper verkocht krijg, als er nog tweakers zijn die wat kunnen gebruiken, stuur me een dm of reply in de thread, meeste low end spul is gratis, anders voor wat fg, of wat nuttige runes zoals hel en spirit/insight runes
Klopt het dat met 1.13 de no-cd feature van 1.12 weer weg is gehaald? Ik moet nu plotseling weer de CD erin hebben als ik D2 wil opstarten terwijl dat laatst niet meer hoefde.
Geen last van, maar ik heb mijn keys gewoon op battle.net gelinked aan mijn account en heb daar de gameinstaller gedownload. Wellicht ook maar eens proberen?
Anoniem: 399687
kloptBulls schreef op zondag 15 mei 2011 @ 15:03:
Klopt het dat met 1.13 de no-cd feature van 1.12 weer weg is gehaald? Ik moet nu plotseling weer de CD erin hebben als ik D2 wil opstarten terwijl dat laatst niet meer hoefde.
Ik hoef geen cd erin te hebben hoor. Heb gewoon alle MPQ files van de CD naar de D2 install map gekopieerd.
Ik bedacht gister nog aan dat ik de d2xmovie.mpq nog moest kopiëren van de CD naar de install dir, maar dat bleek het ook niet te zijn. Vreemd dat ze het weer weg gehaald hebben.
Ik vond het wel handig want ik heb een externe dvd speler en die laat ik liever zoveel mogelijk uit, al dat opstart lawaai etc.
edit:
Oh stom d2xmusic.mpq vergeten
Ik vond het wel handig want ik heb een externe dvd speler en die laat ik liever zoveel mogelijk uit, al dat opstart lawaai etc.
edit:
Oh stom d2xmusic.mpq vergeten

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 16-05-2011 12:39 ]
Mocht iemand een 2socket grimshield vinden en deze als 'junk' beschouwen: ik heb hem graag. Heb nu nog een rhyme boneshield en dat begint op hell wat 'matig' te worden...
En ja, heb ook een lidless op switch, maar voor de res. en mf is rhyme erg aardig!
Ik zal een oog voor je openhouden als ik Lower Kurast aan het looten ben.
Moet binnenkort weer eens mulen want mijn sorc begint overbeladen te raken. Plus dat ik van een paar items niet zeker ben of het waard is om ze in mijn stash te houden.
Moet binnenkort weer eens mulen want mijn sorc begint overbeladen te raken. Plus dat ik van een paar items niet zeker ben of het waard is om ze in mijn stash te houden.
Thx, dat zou ik erg waarderen!Joarie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:47:
Ik zal een oog voor je openhouden als ik Lower Kurast aan het looten ben.
Heb ook nogal dat ik veel unique/set items bewaar die eigenlijk niet eens de moeite zijn, omdat: a) die elke dag droppen b) ze toch gratis worden weggegeven...
EDIT:HetBiggie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:22:
Mocht iemand een 2socket grimshield vinden en deze als 'junk' beschouwen: ik heb hem graag. Heb nu nog een rhyme boneshield en dat begint op hell wat 'matig' te worden...En ja, heb ook een lidless op switch, maar voor de res. en mf is rhyme erg aardig!
nevermind ben net gemulehackt... damn -_-
EDIT2:
nevermind die nevermind, heb hem net weer terug haha
Lucky shot, I just found you one!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 241964 op 20-05-2011 01:48 ]
dit nog iets waard?

Is een large charm met 175 psn dam iets waard?
En heeft nog iemand belang bij terror keys? heb er een stuk of 8 liggen.
MF gaat lekker, net een Cham gevonden

Is een large charm met 175 psn dam iets waard?
En heeft nog iemand belang bij terror keys? heb er een stuk of 8 liggen.
MF gaat lekker, net een Cham gevonden
Thx! Ik heb je geadd in m'n friendslist, Tominoz, toch? Mijn B.net accountnaam is HetBiggie.Anoniem: 241964 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 01:34:
[...]
Lucky shot, I just found you one!, ik bewaar hem nog even op mijn mule voor je!
Vind net een 3socket duskshroud. Is die nog iets waard, of alleen als hij ED is?
Edit:
En zojuist dropt een eth. titan's, 193ED, 8LL. Volgens de priceguide van d2jsp zou die ongeveer 40fg waard zijn?! Dat kan toch niet kloppen, wel?
[ Voor 28% gewijzigd door HetBiggie op 22-05-2011 19:12 ]
@ Kalua
Die gloves hebben te weinig strenght en eigelijk had het 14-15 dex moeten wezen
Die gloves hebben te weinig strenght en eigelijk had het 14-15 dex moeten wezen
@megazinetom: sorry, was ff away, stond te idlen in een game. Ben er vanavond misschien nog ff.
Thx. voor het 2socket grimshield!
Thx. voor het 2socket grimshield!
[ Voor 17% gewijzigd door HetBiggie op 22-05-2011 23:37 ]
Wat een activiteit nog op Diablo2. Heb het zelf natuurlijk ook aardig kapot gespeeld, maar nu ga je toch gewoon kapot als je naar 800*600 moet kijken?
En gebeurd er nog eens wat nieuws?
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Gewoon windowed mode spelen, valt het wel mee. Tjah, gewoon zware itemkoorts dat je aan het spelen houd. En natuurlijk een beetje klooien op hardcore hahacoolz schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:11:
Wat een activiteit nog op Diablo2. Heb het zelf natuurlijk ook aardig kapot gespeeld, maar nu ga je toch gewoon kapot als je naar 800*600 moet kijken?
Windowed spelen gebeurt hier ook al jaren. Het lijkt er echter op alsof de window steeds kleiner wordt....zal wel te maken hebben met grotere beeldschermen en hogere bureaubladresoluties 
Die statt reset maakt het spelen wel wat makkelijker en vergevingsgezind. Verder is de droprate voor runes omhoog geschroefd.
Btw, waar is iedereen? Ik zie alleen Biggie, Megazinetom en Winson online de laatste tijd.
Die statt reset maakt het spelen wel wat makkelijker en vergevingsgezind. Verder is de droprate voor runes omhoog geschroefd.
Btw, waar is iedereen? Ik zie alleen Biggie, Megazinetom en Winson online de laatste tijd.
Ik hou helemaal niet van windowed, klik altijd naast het scherm 
Ben zelf nog wel een paar keer per week online.. voor de ret is het inderdaad vrij rustig..
Valt dit nog onder LLD?
Ben zelf nog wel een paar keer per week online.. voor de ret is het inderdaad vrij rustig..
Valt dit nog onder LLD?

[ Voor 22% gewijzigd door Kalua op 23-05-2011 18:56 ]
Je kan gewoon dubbelklikken op de titlebar, dan wordt ie beeldvullend windowed zegmaar.Joarie schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:59:
Windowed spelen gebeurt hier ook al jaren. Het lijkt er echter op alsof de window steeds kleiner wordt....zal wel te maken hebben met grotere beeldschermen en hogere bureaubladresoluties
Meh, en dan mijn RSS feeds niet meer kunnen zien? No thanksHyperMan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:41:
[...]
Je kan gewoon dubbelklikken op de titlebar, dan wordt ie beeldvullend windowed zegmaar.
Pfff....nog 1 flawed amethyst verwijderd van mijn eerste crafted item...de laatste loot weegt het zwaarst
gister alweer een Cham gevonden
2e deze week al., waarom niet gewoon Ber of Jah
Voor de clonehunters.. server .235 is erg hot - dia kan ieder moment walken - en server .81 heeft er nog 15 nodig = warm!
Voor aanvullende info zie onderstaande link:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=12143242&f=240
Vroeger zat ik nog bij een clan die ze deden walken. Toen deed je gewoon 5 keer uberdia op een dag met zo veel mogelijk characters ;-)Saumaran schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:11:
Voor de clonehunters.. server .235 is erg hot - dia kan ieder moment walken - en server .81 heeft er nog 15 nodig = warm!
Met al die hype over d3 krijg ik zin om weer eens d2 te spelen.
alleen de originele doosjes zijn ergens in een verhuizing verloren.
Blizzard durft het om nog €30 te vragen voor D2+LoD. Weet iemand een goedkopere manier om aan een legale key te komen?
Blizzard durft het om nog €30 te vragen voor D2+LoD. Weet iemand een goedkopere manier om aan een legale key te komen?
Bij Bol.com ben je voor 20€ totaal klaar.
Anders moet je even bij Dixons of de FRS langs aangezien die bijna standaard nog wel D2 in de budgetbakken hebben liggen
Anders moet je even bij Dixons of de FRS langs aangezien die bijna standaard nog wel D2 in de budgetbakken hebben liggen
Ik heb een keer D2w+lod voor 7,50 weten te scoren.
Ik dacht zelf g2play.net maar daar is hij nu 18euro.
Ik dacht zelf g2play.net maar daar is hij nu 18euro.
online winkel gevonden voor $9
nu hopen dat het geen scam is
nu hopen dat het geen scam is
Ik ben er eindelijk achter hoe ik dat gezeik met Diablo II onder Windows 7 op kan lossen.
Ik had laatst een Intel 510 120GB binnen gekregen, daarom had ik m'n hele PC opnieuw geïnstalleerd. En ik dacht net, laat ik weer eens proberen om Diablo II aan de praat te krijgen.
Dus ik gameclients downloaden van Battle.net, patches downloaden van de Blizzard site. Vervolgens eerst D II 1.12a installeren, dan de 1.13c patch, dan D II LOD 1.12a, vervolgens de 1.13c patch voor LOD en wat denk je, precies hetzelfde gezeik als wat ik in oktober had:
Battle.net is unable to properly identify your application version
Dus ik ben maar weer gaan zoeken en dit keer kwam ik dit topic op de Battle.net forums tegen. De laatste post geeft de oplossing: gewoon D II als administrator runnen.
Als ik het zo lees licht het aan de videokaart drivers. Dat zou best kunnen, want ik heb een ATI FirePro v4800 met de 8.723 driver en dat is vast geen driver die Blizzard actief ondersteund.
Anyway, ik kan dus ook weer spelen. Account is nog steeds Quardok, zoals ook in de startpost staat.
Is er toevallig iemand hier die mij wil rushen?
Ik had laatst een Intel 510 120GB binnen gekregen, daarom had ik m'n hele PC opnieuw geïnstalleerd. En ik dacht net, laat ik weer eens proberen om Diablo II aan de praat te krijgen.
Dus ik gameclients downloaden van Battle.net, patches downloaden van de Blizzard site. Vervolgens eerst D II 1.12a installeren, dan de 1.13c patch, dan D II LOD 1.12a, vervolgens de 1.13c patch voor LOD en wat denk je, precies hetzelfde gezeik als wat ik in oktober had:
Battle.net is unable to properly identify your application version
Dus ik ben maar weer gaan zoeken en dit keer kwam ik dit topic op de Battle.net forums tegen. De laatste post geeft de oplossing: gewoon D II als administrator runnen.
Als ik het zo lees licht het aan de videokaart drivers. Dat zou best kunnen, want ik heb een ATI FirePro v4800 met de 8.723 driver en dat is vast geen driver die Blizzard actief ondersteund.
Anyway, ik kan dus ook weer spelen. Account is nog steeds Quardok, zoals ook in de startpost staat.
Is er toevallig iemand hier die mij wil rushen?
Ik kan je morgen avond wel een rushje geven hoor.. ik heb je nog wel in mijn friendlist volgens mij
Edit: Waarom heb je zo moeilijk met die patch gedaan, volgens mij kun je gewoon de LoD patch installeren en dan wordt classic automatisch ook gepatcht toch.
Edit: Waarom heb je zo moeilijk met die patch gedaan, volgens mij kun je gewoon de LoD patch installeren en dan wordt classic automatisch ook gepatcht toch.
[ Voor 44% gewijzigd door Kalua op 28-05-2011 16:43 ]
@Joarie:
Weet niet of je de iceblink en baezil's nog nodig hebt, dus heb ze voor zekerheid maar opgeraapt voor je. Ik zie je wel weer online verschijnen...
Okee, opgeruimd staat netjes!
@all:
Weet iemand of/wat een 3socket duskshroud waard is (geen ED).
Ethereal titan's revenge, 193ED, 8LL.
Beide items SCL.
Heb een druid hellfire torch, +14attr/+11@
Wil iemand die ruilen voor een sorc hellfire torch?
Weet niet of je de iceblink en baezil's nog nodig hebt, dus heb ze voor zekerheid maar opgeraapt voor je. Ik zie je wel weer online verschijnen...
@all:
Beide items SCL.
[ Voor 45% gewijzigd door HetBiggie op 28-05-2011 21:08 ]
Volgens mij is dat waardeloos als lld.Kalua schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:05:
Ik hou helemaal niet van windowed, klik altijd naast het scherm
Valt dit nog onder LLD?
[afbeelding]
Misschien is die wel nog leuk om te upgraden naar hell item + socket in doen voor LL en dan gebruiken op merc.
Bijna 300% ed + dmg/lvl, dikke ar en cold is wel leuk voor een merc, nog een sol voor ll en helmpje/armor op de merc met cb.
Meer dan 3 jaar geleden dat ik definitief ben gestopt met dit spel en nog komt alles zo bekend voor. Diabolisch ...
Moet je op d2jsp forums even checken. Dat is nog steeds erg actief.HetBiggie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:36:
@Joarie:
@all:
Beide items SCL.
Waren mijn chars ook al weer expired... maar een keer er op klikken en je mag weer ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door coolz op 29-05-2011 18:56 ]
Is er een kanaal waar de meeste Tweakers zitten?
Zijn er nog mensen die Europe Softcore Nonladder spelen? Ik zoek een duelmaatje
(Level 95 V/T)
Zijn er nog mensen die Europe Softcore Nonladder spelen? Ik zoek een duelmaatje
druid torch is veel minder populair als sorc of paladinHetBiggie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:36:
@Joarie:
@all:
Beide items SCL.
dus druid ruilen voor sorc gaat je echt niet lukken, en al helemaal niet zo'n low stat. helaas
gvd, denk begin weer is een keer en nu ben ik genaaid in een O rush N baal game... tyfus als lvl24 in nightmare act 1...
Ik had dit topic niet moeten openen.. meteen D2+LoD aan 't downloaden (originele keys uiteraard in bezit).
In aanloop naar D3 maar weer het geheugen opfrissen.
In aanloop naar D3 maar weer het geheugen opfrissen.
Add me maar want ik heb nog wel wat "zooi" wat van mijn sorc & mules af moet 
Ik ben altijd heel blij met die 1-persoons Hell Baal Bot games waar je op je gemak bij Marrowwalk (die Necro-boots, +2 SM) kunt terugkopen bij de trader waar de bot ze vlak daarvoor verkocht heeft. Heb ook trouwens een +2 summoning skills Nec + res Amu in de aanbieding voor de liefhebber.
Ik ben altijd heel blij met die 1-persoons Hell Baal Bot games waar je op je gemak bij Marrowwalk (die Necro-boots, +2 SM) kunt terugkopen bij de trader waar de bot ze vlak daarvoor verkocht heeft. Heb ook trouwens een +2 summoning skills Nec + res Amu in de aanbieding voor de liefhebber.
Anoniem: 159816
Nah heb niets nodig, had nog wat fg @ d2jspJoarie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:22:
Add me maar want ik heb nog wel wat "zooi" wat van mijn sorc & mules af moet
Even terugkomend op mijn voorgaande post, zijn er hier überhaupt mensen die PvP'en? Ik zie vooral posts over items en leveljobs.
Iemand zin om mij te boosten (normal act 2) en evt. wat low lvl sorc items beschikbaar?
Hele account was expired.
Hele account was expired.
[ Voor 46% gewijzigd door hershel op 02-06-2011 13:51 ]
Ik heb een 95ES FB sorc gehad 3 jaar geleden ofzo, was vermakelijk. Maar nu eerst mijn chaos bowazon makenuNoTopia schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:34:
Even terugkomend op mijn voorgaande post, zijn er hier überhaupt mensen die PvP'en? Ik zie vooral posts over items en leveljobs.
weet iemand hoe ik mijn scroll wheel aan de praat krijg in D2? ik had altijd het scrollewieltje op next skill-previous skill staan, maar hij doet helemaal niks in D2 nu..
lightning!Saumaran schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:50:
Ja, heb nog wel eea voor je. Wat voor spell type gebruik je btw?
accnaam likwit
Loop nu in echte crap gear, kom in m'n eentje act 2 niet eens door.
[ Voor 15% gewijzigd door hershel op 02-06-2011 16:48 ]
li sorc is ook behoorlijk lastig om mee te solo-en, dan moet je eigenlijk al infy merc erbij hebben, want je bent al je skillpoints nodig in lighting, anders sla je geen deuk in een pakje boter.sjakietrekhakie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:48:
[...]
lightning!
accnaam likwit
Ik merk het.. had beter Ama of Pala kunnen doen..
Als admin uitvoeren werkt bij mij..Dalyxia schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:49:
weet iemand hoe ik mijn scroll wheel aan de praat krijg in D2? ik had altijd het scrollewieltje op next skill-previous skill staan, maar hij doet helemaal niks in D2 nu..
Je kan mn crap lightsorc (was een project) wel overnemen - zit geloof ik een esch, ormus, griffon spirit mon en een sorc t op.sjakietrekhakie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:48:
[...]
lightning!
accnaam likwit
Stuur maar een pm wanneer je online bent
edit: rush is geen probleem - wat is je acc
[ Voor 176% gewijzigd door Saumaran op 02-06-2011 22:41 ]
Kan ik niet in, want is non ladder (quardok)
[ Voor 12% gewijzigd door Kid Jansen op 02-06-2011 22:41 ]
Ik kan mijn originele keys ook niet meer vinden. Je kan online overal wel keys halen voor weinig, maar vaak staat er bij dat je het dan niet op Battle.Net kan registreren (wél op Battle.net spelen, maar niet registreren zodat je de game via Blizzard kan downloaden). In de stad (Utrecht) ben ik nergens D2+LoD tegengekomen helaas, en ik zou het wel graag bij mijn account geregistreerd hebben. Weet iemand iets?RocketKoen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:10:
Met al die hype over d3 krijg ik zin om weer eens d2 te spelen.
WEBN & chill (@IBKR)
Als Zeist centrum niet al te ver voor je vandaan is, kan je altijd bij game mania (is op de slotlaan) kijken. Daar heb ik de dia +lod gehaald voor geloof ik €10-15.
Via Bol.com is het €9,99 voor diablo2 en €9,99 voor LOD
hey mensen, ik ben net begonnen met d2, maarre, wat is nou echt handig om mee te beginnen? ik heb wel een sorc gemaakt maar wat voor skills zijn het beste als je absoluut niks hebt?
Puur blizzard als je alleen meph wil gaan runnen om dingen te vinden. Orb+firewall als je wat meer wilt (maakt meph weer lastiger).Cpt.Chaos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:29:
hey mensen, ik ben net begonnen met d2, maarre, wat is nou echt handig om mee te beginnen? ik heb wel een sorc gemaakt maar wat voor skills zijn het beste als je absoluut niks hebt?
Ja? Heeft iemand nog een link naar een goede fun build voor een MF sorc? Ik kan door de bomen het bos niet meer zien namelijk.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Anoniem: 299886
Mijn mf sorc was een full tals lightning sorc met stormshield (max block en res) en infinity mercBramSd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:33:
Ja? Heeft iemand nog een link naar een goede fun build voor een MF sorc? Ik kan door de bomen het bos niet meer zien namelijk.
Als je vanaf 0 wilt beginnen Bram zou ik voor een leuke allrounder gaan.
Lightning is mijn alltime favo maar is nogal duur als je er echt profijt van wilt hebben.
Ik zou je dan ook de MeteOrb build aanraden:
20 fireball
20 meteor
20 fire bolt
1 fire mastery
20 frozen orb
1 cold mastery
1 teleport
1 static field
prerequisites
Lightning is mijn alltime favo maar is nogal duur als je er echt profijt van wilt hebben.
Ik zou je dan ook de MeteOrb build aanraden:
20 fireball
20 meteor
20 fire bolt
1 fire mastery
20 frozen orb
1 cold mastery
1 teleport
1 static field
prerequisites
Klinkt leuk. Ik moet inderdaad vanaf 0 beginnen, aangezien ik D2 al jaren niet meer heb gespeeld. Mocht ik daadwerkelijk weer beginnen, dan laat ik het wel weten. Misschien dat ik een zetje kan krijgen.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Een zetje in de rug of een setje gear?
Ontopic: Mijn druid is nu lvl 87 ladder, maar heeft iemand tips hoe ik hem krachtiger kan maken? Heb nu het wapen oath (ethereal). Ik ben nu feral (wolf), maar ik vraag me af of ik niet beter een andere spec kan nemen, zodat ik meer dmg kan doen. Ik heb namelijk het gevoel dat ik niks solo kan op hell mode.
PS: Het lvlen begint nu wel erg saai te worden.
Ontopic: Mijn druid is nu lvl 87 ladder, maar heeft iemand tips hoe ik hem krachtiger kan maken? Heb nu het wapen oath (ethereal). Ik ben nu feral (wolf), maar ik vraag me af of ik niet beter een andere spec kan nemen, zodat ik meer dmg kan doen. Ik heb namelijk het gevoel dat ik niks solo kan op hell mode.
vraagje; is er eigenlijk een verband tussen de kwaliteit van de magic items die je vindt, en de tijd sinds de laatste keer dat je dood ging? Heb hier zo het vermoeden dat ik periodes heb dat ik hoegenaamd niets vindt hoger dan blauw, en momenten dat het rare items regent.
waar heb je die oath in zitten????Shady15 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:03:
Een zetje in de rug of een setje gear?![]()
en hoe heb je je skills verdeelt?
max wolf
max lycantropy
max feral?
typische wolf build is fury wolf
max wolf
max lycan
max fury
max oak sage/heart of the oak
bouw dan eerst met je 1p feral charges op en rag dan met fury, daardoor krijg je lifeleech als een malle
maar tis wel lastig om hell door te komen, ook al zou je dat makkie moeten kunnen met een Oath
wat je kan proberen is een ribcracker te bemachtigen, Crushing blow is namelijk erg belangerijk op een melee char
Death Cleaver Axe is ook een nice alternatief, maar volgens mij niet beter als een Oath in een redelijk wapen
Hellslayer is een erg cheap wapen met HEEL veel damage, extra life en xtra strength
of je kan switchen naar een elemental druid, maar dan ben je caster en is je huidige gear nutteloos
max cylcone armor
max twister
max cylcone
max hurricane
zoveel als je nog hebt in bear en oak sage
edit: en als je nog belang hebt bij een +1 summon 12life skiller dan moet je ff goed afspreken want ik ben echt 1 keer in het half jaar ofzo online
ik ga nu zelf wel lekker met een lvl 64 summon necro met super crap gear, enige wat makkelijk is is kelpie en duriels op merc, rest loop ik nog met 3 sigon set items rond
[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 19-06-2011 14:36 ]
Dit topic is gesloten.