WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Classic
Got Username: | D2 account | D2jsp account | Status: |
TomasdH | Tomas HCCL | - | Inactive |
Softcore
Angeloonie | Angeloonie SCL | - | Inactive |
Balderstein | balder-han SCL | - | Inactive |
BazzPsychoNut | BazzPsychoNut SCL | BazzPsychoNut | Active |
blizt | blizt_nl SCL | - | Active |
Chefbierrr | Chefbier SCL | - | Inactive |
Cthulhu | Demolen SCL | - | Inactive |
Dalyxia | Dalyxia SCL | Dalyxia | Active |
Davio | Davio SCL | - | Inactive |
deTwisj | detwisj SCL | - | Inactive |
Dommerick | dommerick / domm SCL | dommerick | Inactive |
gotfurrr | gotter SCL | - | Inactive |
h8bal | h8bal SCNL | - | Inactive |
HetBiggie | HetBiggie SCL | - | Active |
Infernis | iNFERNi SCL | - | Active |
InfoTracer | nfoTracer SCL | - | Inactive |
Idifix | Bunaman SCL | Idifix | Active |
Jamal | MacWeDweed SCL | - | Inactive |
Joarie | jompje SCL | - | Inactive |
Koeitje | Koeitje SCL | koei | Inactive |
Kroga | kroga SCNL / kroga3 SCL | Kroga | Inactive |
LegionSkellie | Freshstart SCL | LegionSkellie | Active |
leXistence | lexistence SCL | - | Inactive |
Likwit | likwit SCL | - | Inactive |
Mcdutch hcl | Mcdutch SCL | McDutch | Inactive |
Mad-Matt | Matt-R6 SCL | - | Active |
MailMan | MailManBoer SCL | MailManBoer | Inactive |
Michel551813 | michel551813 SCL | - | Inactive |
Odysseus253 | Alexverone SCL | - | Inactive |
PiekJans | piek1983 SCL | - | Inactive |
Pompiedom | pompiedom SCL | - | Active |
Psychoclown | kyomain SCL | psychoclownkyozu | Active |
Rene59 | Rene59 SCL | nees | Inactive |
Ruyven hcl | Ruyven SCL | - | Inactive |
Suicyder | suicyder SCL | - | Inactive |
The_Cr0ss | TheCross SCL | - | Inactive |
Timlog | Pkunk SCL | - | Inactive |
Toch | Triklii-ii SCL | - | Inactive |
Triskin | triskin SCL | - | Inactive |
Tumzie | tumzie SCNL / tumzie-2 SCL | - | Inactive |
Vicarious hcl | nyny83 SCL | - | Active |
Vincent Dwild | vincemeister SCL | - | Inactive |
VraatJ hcl | vraatjuh SCL | Vraatjuh | Active |
Xenophoben | PvP-Blackaxe SCL | - | Active |
XtrmEend | XtrmEend SCL | - | Inactive |
yeroon1986 | yeroon86 SCL | - | Inactive |
Zteever | zteever SCL | - | Inactive |
Hardcore
D2Freak | jebojebojebo2 HCL | - | Inactive |
Darky | hc-darky HCL | - | Inactive |
daves2hd | Daves2hd HCL | - | Inactive |
Der_Hans | Dedlmagik HCL | DerrHans | Inactive |
Flapmo | got-flapmo HCL | Flapmo | Inactive |
Ferreur | Ferror HCL | - | Inactive |
Frunz | Frunz HCL | Frunz | Inactive |
Jordi_k | Sterre HCL | sterre | Inactive |
kwakke01 | kwhc HCL | kwakke01 | Active |
Mcdutch scl | McDutchhc HCL | McDutch | Inactive |
Maldred | Maldred HCL | Maldred | Active |
Margootje | nz.weasel HCL | weasel853 | Active |
Mooneater | Mooneater HCL | Mooneater | Inactive |
mrboomblaster | mrboomblasterhc HCL | mrboomblaster | Active |
Nyazzin | o_O-Nyazzin HCL | - | Inactive |
pheno79 | pheno HCL | Pheno | Inactive |
Raffuhl | kupke HCNL | - | Inactive |
Ruyven scl | Ruyven HCL | - | Inactive |
Sjorzo | .Got HCL | sjorzo | Inactive |
Skyclad | YsidroNew HCL | - | Inactive |
Slewey | Slewey HCL | - | Active |
sorcees | sorcees HCL | - | Inactive |
SoulWar1 | Soulli HCL | - | Active |
TeDiZ | Kiirto HCL | - | Inactive |
tollo71 | tollo71 HCL | Tollo-HC | Active |
Vicarious scl | VicariousHCL HCL | - | Active |
VraatJ scl | vraatjuh HCL | Vraatjuh | Active |
Yago | Don_Holio HCL | Don_Holio | Inactive |
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM of post hier.
Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben post hier een link of DM me even! Pmen op d2jsp kan ook!
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 01-01-2009 20:44 ]
first 
Gotfurr ben je uberhaubt wel is online? Als ik 1 van je acc online zie en ik whisper je dan reageer je nooit.
Gotfurr ben je uberhaubt wel is online? Als ik 1 van je acc online zie en ik whisper je dan reageer je nooit.
Snel hoorIdifix schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:36:
first
Een klein probleempje atm met die afbeeling maarja probeer het op te lossen voor zover ik daar de gelegenheid toe hebt.
-Edit-
Nvm heb het nu alweer gefixed!
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2008 20:42 ]
Anoniem: 159816
Je kan per maand op 1 coa/df/griffon rekenen als je echt veel bot.psychoclown schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:26:
[...]
Met bots kun je idd veel vinden maar wekelijks een hr zul je echt niet vinden. De runewords op grote schaal komen echt van de dupers af daar kan geen bot tegen op.
Maar d2loader ook target? Of d2loader icm AObot? D2loader gebruiken veel mensen ook zonder mh of bot... ben het zelf gaan gebruiken omdat ik meerdere keys had en zodat ik windows mode kon.
Zal zo trouwens een nieuw deeltje openen.
Hier dus het nieuwe deeltje, Diablo 2 Classic/LoD: Deel 49
Anoniem: 184982
maar met die andere stuff die je ondertussen vind kan je 10 griffons kopen ;oAnoniem: 159816 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:35:
[...]
Je kan per maand op 1 coa/df/griffon rekenen als je echt veel bot.
Ja is ook zo, maar zat eens te lezen en dan hoor je van gasten met 4-10 bots met elke bot 2-7 keysAnoniem: 159816 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:35:
[...]
Dat is toch niet normaal meer
offtopic:
verkapte tvp
verkapte tvp

Nieuw deeltje maar weer, lekker
Best grappig om zo'n barb te spelen, misschien was dat beter geweest voor de barbchallenge ook...
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Ja, en al het andere spul wat je 7 andere bots vinden traden. Botten is gewoon cheaten, het is niet dat je maar een klein voordeeltje hebt door dit soort hacks te gebruikenAnoniem: 159816 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:35:
[...]
Wat ik me afvraag is waarom mensen het doen: het is maar een spelletje, het is niet dat je IRL er rijk mee gaat worden of zo. Wat is nog de lol als je 's avonds thuis komt, je al je bot stashes gaat nakijken om weer de zoveelste <insert item> te vinden. Stop dan gewoon met spelen en ga een ander spel doen waar je nog wel uitdaging in ziet
jij vind het leuk om een spel te spelen zoals het volgens jou bedoeld is om te spelen. ik speel een spel zodat ik er voor mezelf het meeste plezier uithaal. Net zoals er verschillende smaken zijn, zijn er ook verschillende manieren van plezierPheno79 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:25:
[...]
Ja, en al het andere spul wat je 7 andere bots vinden traden. Botten is gewoon cheaten, het is niet dat je maar een klein voordeeltje hebt door dit soort hacks te gebruiken
Wat ik me afvraag is waarom mensen het doen: het is maar een spelletje, het is niet dat je IRL er rijk mee gaat worden of zo. Wat is nog de lol als je 's avonds thuis komt, je al je bot stashes gaat nakijken om weer de zoveelste <insert item> te vinden. Stop dan gewoon met spelen en ga een ander spel doen waar je nog wel uitdaging in ziet
bovendien benadeel ik verder niemand met botten geloof ik. bovendien wordt je met 1 bot ook niet echt rijk hoor, je haalt genoeg fg binnen om te kopen wat je nodig hebt...
waar dik fg mee te verdienen valt zijn sowieso goede rares (soj is bijv nog maar 20fg, een mara30 80, hrs zijn 28-30 , maar rares gaan gewoon voor een paar honderd weg, of duizend
Maar ik neem aan dat je toch inziet dat het terecht is als je een ban krijgt voor botten/cheaten? Als Blizzard dat werkelijk zou toestaan/aanmoedigen kunnen ze net zo goed een grote free-itemshop in elke town maken waar je elke item kan kopen die je wilt voor 0 gold.
Vicariously I live while the whole world dies
ja hoor, je hebt mij toch niet horen klagen?Vicarious schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:30:
Maar ik neem aan dat je toch inziet dat het terecht is als je een ban krijgt voor botten/cheaten? Als Blizzard dat werkelijk zou toestaan/aanmoedigen kunnen ze net zo goed een grote free-itemshop in elke town maken waar je elke item kan kopen die je wilt voor 0 gold.
maar ik begrijp de haters niet zo goed, ik bot in een private game, niemand heeft er last van. het is geen multiplayer game of zo waar je wallhacked of autoaimed
Er wordt veel gebot 24x7, dus veel private games. Dus meer continue 24x7 belasting op de server. Om maar niet ts spreken van economische schade, want dingen worden snel minder waard. Stel ik zou een soj vonden (nog nooit gedaan). Nou joepi, nog maar 20 fg, terwijl het een van de betere ringen zou moeten zijn volgens blizzard. Idem met dupers: je vindt een vex, leuk geen reet meer waard door die gasten. Traden is dus gewoon verneukt. Je kunt alleen nog flink traden door te botten of te dupen, en beide zijn een belasting voor de server.gotfurrr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:34:
[...]
ja hoor, je hebt mij toch niet horen klagen?als ik wordt gebanned dan is het jammer maar dan haal ik gewoon 4 nieuwe keys
maar ik begrijp de haters niet zo goed, ik bot in een private game, niemand heeft er last van. het is geen multiplayer game of zo waar je wallhacked of autoaimed
En vinden botters dat een manier van het spel "spelen"? Ze spelen niet eens eens, ze laten de pc spelen
Ze doen dat maar om een reden, om fg te krijgen. Die ze dan weer uitgeven aan andere botters/dupers, zodat die cirkel weer rond blijft gaan.
En ja, daar heeft iedereen last van. En dan kun je wel zeggen: bliz moet zijn serverpark uitbreiden. Het is gratis, ze gaan dat echt niet doen omdat er blijkbaar mensen zijn die games botten voor hun "plezier".
Ga dan singleplayer "spelen" als het je niet om de virtuele rijkdom te doen is
Ik mag hopen dat bnet 2/ D3 een stuk harder voor dit soort mensen is, want het is gewoon zielig. Het valt me nog mee dat mensen geen indiers inhuren om 24/7 te "spelen". Oh wacht, dat gebeurt al. Ook zo'n vreemde opvatting van plezier hebben. 1x in de avond inloggen om te kijken wat je hebt of welk level je bent geworden.
Dat kun je geen spelen noemen
Wow, iedereen is er stil van
Ben het er in grote lijnen wel mee eens ook trouwens. Aan de andere kant ben ik zelf ook hypocriet, want ik gebruik wel geregeld spullen van mensen die botten. Nu zijn dat over het algemeen geen godly niet-te-vinden items maar gewoon dingen als een random Shako en Stormshield die ik met veel MF-hunten ook zou kunnen vinden, maar toch...
Ben het er in grote lijnen wel mee eens ook trouwens. Aan de andere kant ben ik zelf ook hypocriet, want ik gebruik wel geregeld spullen van mensen die botten. Nu zijn dat over het algemeen geen godly niet-te-vinden items maar gewoon dingen als een random Shako en Stormshield die ik met veel MF-hunten ook zou kunnen vinden, maar toch...
PvP. Maar als je dat niet leuk vind heb je een punt. Maar PvM is gewoon dood in D2. Er is geen uitdaging meer. De moeilijkste area's in de game worden alleen gebruikt voor exp whoringPheno79 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:25:
[...]

Klopt maar je kunt het voor jezelf wel weer tot leven brengen zoals Vic en ik nog doen met de barbs.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:54:
[...]
PvP. Maar als je dat niet leuk vind heb je een punt. Maar PvM is gewoon dood in D2. Er is geen uitdaging meer. De moeilijkste area's in de game worden alleen gebruikt voor exp whoring
De HCL spelers gaan dat straks ook nog weer doen met hun untwinked freakshow.
Maar ik neem aan dat je het met Pheno eens bent dat de uitdaging grotendeels weg is doordat iedereen alle godly items makkelijk tot zijn beschikking heeft. Ga de CS op Hell nog maar eens clearen met een volledig untwinked character. Denk dat je het dan met name bij die Pit Lords aardig lastig gaat krijgen, zeker als die boss fanaticism heeftAnoniem: 159816 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:54:
[...]
PvP. Maar als je dat niet leuk vind heb je een punt. Maar PvM is gewoon dood in D2. Er is geen uitdaging meer. De moeilijkste area's in de game worden alleen gebruikt voor exp whoring
Vind het zelf leuk met dikke chars alles te clearen solo maar ook untwinked vind ik het wel mooi. Sowieso wil ik vind ik het erg leuk om items te vinden. Vanzelf ga ik toch altijd wel mfen, mss binnenkort met 2 complementaire builds untwinked spelen vic?Vicarious schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:18:
[...]
Maar ik neem aan dat je het met Pheno eens bent dat de uitdaging grotendeels weg is doordat iedereen alle godly items makkelijk tot zijn beschikking heeft. Ga de CS op Hell nog maar eens clearen met een volledig untwinked character. Denk dat je het dan met name bij die Pit Lords aardig lastig gaat krijgen, zeker als die boss fanaticism heeft
botten is cheaten, hoe je het ook wend of keert. en JA, je benadeeld de mensen die gewoon spelen wel degelijk. Als ik nu een dF zou vinden, is ie bijna nix waard omdat de bots er al te veel op de markt hebben gedumpt...cheaten is cheaten, als dat je ding is moet je het gewoon doen; de mijne is het niet...gotfurrr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 08:07:
[...]
jij vind het leuk om een spel te spelen zoals het volgens jou bedoeld is om te spelen. ik speel een spel zodat ik er voor mezelf het meeste plezier uithaal. Net zoals er verschillende smaken zijn, zijn er ook verschillende manieren van plezier
bovendien benadeel ik verder niemand met botten geloof ik. bovendien wordt je met 1 bot ook niet echt rijk hoor, je haalt genoeg fg binnen om te kopen wat je nodig hebt...
waar dik fg mee te verdienen valt zijn sowieso goede rares (soj is bijv nog maar 20fg, een mara30 80, hrs zijn 28-30 , maar rares gaan gewoon voor een paar honderd weg, of duizend), en die zijn nog steeds verdomd lastig te vinden (30frw,10fhr, 35fr,35r,35cr + adds-> dat soort dingen vind je echt niet dagelijks, ook niet wekelijks).
als je een spel wilt spelen om te winnen door te cheaten wil je geen spel spelen, dan wil je winnen. op die manier heb je al verloren voordat je begint...
my 2c
heb inmiddels mn hammer op Hell-diff gekregen
verder 2 fcr ringtjes met resi, een viper 35/10, een tal-belt (20dex), 14str/22coldres gloves en sanders boots (str/dex/40frw)
kan op hell aardig killen, maar safe is het nog allerminst... nog maar een poosje baalrunnen op nm dus, tot lvl 65 ofzo,, zodat ie genoeg life heeft om hell safe te spelen
mn merc doet het trouwens redelijk; act 5 met een headstriker, stealskull en een griswold armor (3os) komt ie goed mee
nog een zooi lvls en skillpoints en hij kan tristen voor de xp
to be continued
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Lijkt me een strak plan, al moet ik wel mijn tweede account gaan gebruiken dan. Zit nu aan de 8 characters, en ik heb niet eens mules 
Kheb nu:
- Concentrate barb
- Meteorb sorc
- Skelliemancer
- Martial Arts Assassin (gebaseerd op Phoenix Strike)
- Javazon gebaseerd op Fishyzon build
- Encher (in ontwikkeling)
- Elemental Druid (in ontwikkeling)
- Untwinked berserker barb (nightmare bij ancients)
En eigenlijk vind ik alle chars te leuk om op te geven
Kheb nu:
- Concentrate barb
- Meteorb sorc
- Skelliemancer
- Martial Arts Assassin (gebaseerd op Phoenix Strike)
- Javazon gebaseerd op Fishyzon build
- Encher (in ontwikkeling)
- Elemental Druid (in ontwikkeling)
- Untwinked berserker barb (nightmare bij ancients)
Klopt natuurlijk. En vind het nog steeds leuk om met een groep untwinked te spelen. Maar ik heb ondertussen bijna elke build al gemaakt (poisondagger, nova, poisonnova, fireclaws, bear, wolf, alle sorcs mogelijks incl melee, smiter, zealer, charger, martials arts, dat ding met die shuriken van de assa, en nog 233 anderen heb zelfs al een firebowazon gemaakt. Man die was echt episch slechtpsychoclown schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:11:
[...]
Klopt maar je kunt het voor jezelf wel weer tot leven brengen zoals Vic en ik nog doen met de barbs.
De HCL spelers gaan dat straks ook nog weer doen met hun untwinked freakshow.
Ja lijkt me wel tof, moeten we ff binnenkort beslissen wat voor build we allebei willen hebbenVicarious schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:47:
Lijkt me een strak plan, al moet ik wel mijn tweede account gaan gebruiken dan. Zit nu aan de 8 characters, en ik heb niet eens mules
ik wil ook graag meedoen, lijkt me serieus fun om te doen, vorige keer wou ik ook meedoen maar volgens mij begonnen jullie precies op het moment dat ik door mijn toenmalige vriendin het huis werd uitgezet, was lastige tijdpsychoclown schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:23:
[...]
Ja lijkt me wel tof, moeten we ff binnenkort beslissen wat voor build we allebei willen hebben
edit: is nog steeds lastige tijd, maar dat interesseert niemand hier iets haha
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 06-11-2008 14:56 ]
Tuurlijk mag dat daly! Ja beetje balen met dat gedoeDalyxia schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:56:
[...]
ik wil ook graag meedoen, lijkt me serieus fun om te doen, vorige keer wou ik ook meedoen maar volgens mij begonnen jullie precies op het moment dat ik door mijn toenmalige vriendin het huis werd uitgezet, was lastige tijd
edit: is nog steeds lastige tijd, maar dat interesseert niemand hier iets haha
Moeten we even met ze drieen bedenken wat voor classes we willen en we elkaar kunnen complementeren!
Als eerste wil ik kwijt dat de argumenten die jullie aandragen zo schijnheilig zijn als een vegetarier die eieren haalt bij een kippenslachterij, terwijl hij of zij een bord omheeft met de slogan "kip het meest mishandelde stukje vlees, kip".
Jullie traden op d2jsp, een site die ooit opgericht is ivm de d2jsp bot, een site waar van oorsprong alles draaide om botten, toch halen jullie dan daar "legit" je "hoto" en "high runes" etc. En accepteren jullie d2jsp als een legaal trading platform. Beetje tegenstrijdig he? Bovendien kan je op d2jsp fg kopen, waarmee je dus in principe d2 items voor echt geld koopt, wat helemaal nimmer ever de bedoeling is geweest van blizzard.
Ook worden botters beschuldigd van de prijsdalingen, en toch blijven jullie je items halen bij d2jsp. Zie hier ook gelijk de marktwerking en de tegenstrijdigheid. Ja een vex is nog maar 30fg of zoiets, maar je koopt er ook 1 voor maar 30fg. Als je dan toch zo tegen botten bent, trade dan helemaal niet of trade wel en accepteer de marktwerking (en het botten, overigens dalen de prijzen zo erg vanwegen dupen, en niet vanwege botten, no way dat je in een week tijd 40 hr's vind met 10bots)
Het argument dat "wij" botters het spel niet spelen zoals het hoort, is bovendien ook een hypocriete en vreemde beschuldiging, blizzard heeft volgens mij nooit zelf bedacht dat er een forum zou moeten zijn waarop men met virtueel geld d2 items kan traden. Blijkbaar is dit niet hun idee, omdat ze het anders zelf wel hadden opgericht. "Ik speel het spel legit, MAAR IK TRADE WEL OP D2JSP" -> lollie.
Bedenk ook dat d2 geen mmo is, of shooter of wat dan ook. Ik benadeel niemand persoonlijk met een bot, iedereen blijft gelijke kansen houden. Dat de prijzen dalen kan geen argument zijn als je wel zo hypocriet bent om op d2jsp te traden. Serverload en lag wordt volgens mij niet veroorzaakt door private games bots, ze dragen hier wel aan bij, maar het maakt geen reet uit of mijn bot 40 runs per uur maak, of ikzelf.
Ik kan het maar met een argument eens zijn, en dat is dat botten cheaten is. yep, dus over een ban hoor je me niet klagen.
ugh.
Jullie traden op d2jsp, een site die ooit opgericht is ivm de d2jsp bot, een site waar van oorsprong alles draaide om botten, toch halen jullie dan daar "legit" je "hoto" en "high runes" etc. En accepteren jullie d2jsp als een legaal trading platform. Beetje tegenstrijdig he? Bovendien kan je op d2jsp fg kopen, waarmee je dus in principe d2 items voor echt geld koopt, wat helemaal nimmer ever de bedoeling is geweest van blizzard.
Ook worden botters beschuldigd van de prijsdalingen, en toch blijven jullie je items halen bij d2jsp. Zie hier ook gelijk de marktwerking en de tegenstrijdigheid. Ja een vex is nog maar 30fg of zoiets, maar je koopt er ook 1 voor maar 30fg. Als je dan toch zo tegen botten bent, trade dan helemaal niet of trade wel en accepteer de marktwerking (en het botten, overigens dalen de prijzen zo erg vanwegen dupen, en niet vanwege botten, no way dat je in een week tijd 40 hr's vind met 10bots)
Het argument dat "wij" botters het spel niet spelen zoals het hoort, is bovendien ook een hypocriete en vreemde beschuldiging, blizzard heeft volgens mij nooit zelf bedacht dat er een forum zou moeten zijn waarop men met virtueel geld d2 items kan traden. Blijkbaar is dit niet hun idee, omdat ze het anders zelf wel hadden opgericht. "Ik speel het spel legit, MAAR IK TRADE WEL OP D2JSP" -> lollie.
Bedenk ook dat d2 geen mmo is, of shooter of wat dan ook. Ik benadeel niemand persoonlijk met een bot, iedereen blijft gelijke kansen houden. Dat de prijzen dalen kan geen argument zijn als je wel zo hypocriet bent om op d2jsp te traden. Serverload en lag wordt volgens mij niet veroorzaakt door private games bots, ze dragen hier wel aan bij, maar het maakt geen reet uit of mijn bot 40 runs per uur maak, of ikzelf.
Ik kan het maar met een argument eens zijn, en dat is dat botten cheaten is. yep, dus over een ban hoor je me niet klagen.
ugh.
Wat een hypocriete postgotfurrr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:09:
Als eerste wil ik kwijt dat de argumenten die jullie aandragen zo schijnheilig zijn als een vegetarier die eieren haalt bij een kippenslachterij, terwijl hij of zij een bord omheeft met de slogan "kip het meest mishandelde stukje vlees, kip".
ugh.
Ja, d2jsp was ooit een bot, maar nu niet meer. Dus wat de dupe bot golf van nu te maken heeft met het hypocriet zijn van d2jsp, hell I don't know. En ja, ik verkoop mijn gevonden (legit) items daar. Om gevonden legit spul terug te kopen. Wat is makkelijker dan op een site biedingen te kunnen hebben ipv in een 8 tradegame maar te hopen op een goede deal. Waar 90% komt om te mulen op een verborgen plek
Het traden op bnet is kut, dus om nu gebruik te maken van een forum is niet hypocriet, dat is gewoon handiger. Niets illegaals, daar heeft niemand last van (sterker nog, het scheelt weer een saai langdurende tradegame op bnet
Ik heb denk ik 1xx voor een fully twinked char eens een Last Wish gekocht, just for fun. Voor de rest heb ik geen godly items gekocht, omdat ze alle uitdaging uit het spel halen.
Dat de rest dat doet moeten ze zelf weten, DAAR ik ben het er mee eens dat het hypcriet is.
Maar 90% wat er verkocht wordt is eni, omdat iedereen die godly hammerdin wilt hebben. Om te botten
Was d2jsp er niet geweest had men nog gebot en geduped. Om daarna bnet games aan te maken of channels om te traden.
En natuurlijk maak je meer lag met je bot, alsof jij met het handje 40 runs per uur doet 24/7. Doe dat x tig spelers en je snapt dat dat niet handig is voor een serverload.
Maar hopelijk wordt het traden e.d. beter op bnet 2. En dus D3. En het zou helpen dat ze dat itemID e.d nu eens goed implementeren, zodat er niet dmv een tradescherm een passive ruststorm wordt omzeild.
Door al dat gedupe/gebot is het ook een stuk saaier om bnet, niemand speelt meer in party, want iedereen solo'd voor items. Waarom zou je in party spelen, je hebt elkaar niet nodig met die godly items die een normaal eerlijk spelend persoon niet zou kunnen krijgen.
je mist de boodschap van mijn post denk ik.Pheno79 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:33:
[...]
Wat een hypocriete post
Ja, d2jsp was ooit een bot, maar nu niet meer. Dus wat de dupe bot golf van nu te maken heeft met het hypocriet zijn van d2jsp, hell I don't know. En ja, ik verkoop mijn gevonden (legit) items daar. Om gevonden legit spul terug te kopen. Wat is makkelijker dan op een site biedingen te kunnen hebben ipv in een 8 tradegame maar te hopen op een goede deal. Waar 90% komt om te mulen op een verborgen plek![]()
Het traden op bnet is kut, dus om nu gebruik te maken van een forum is niet hypocriet, dat is gewoon handiger. Niets illegaals, daar heeft niemand last van (sterker nog, het scheelt weer een saai langdurende tradegame op bnet).
Ik heb denk ik 1xx voor een fully twinked char eens een Last Wish gekocht, just for fun. Voor de rest heb ik geen godly items gekocht, omdat ze alle uitdaging uit het spel halen.
Dat de rest dat doet moeten ze zelf weten, DAAR ik ben het er mee eens dat het hypcriet is.
Maar 90% wat er verkocht wordt is eni, omdat iedereen die godly hammerdin wilt hebben. Om te botten
Was d2jsp er niet geweest had men nog gebot en geduped. Om daarna bnet games aan te maken of channels om te traden.
En natuurlijk maak je meer lag met je bot, alsof jij met het handje 40 runs per uur doet 24/7. Doe dat x tig spelers en je snapt dat dat niet handig is voor een serverload.
Maar hopelijk wordt het traden e.d. beter op bnet 2. En dus D3. En het zou helpen dat ze dat itemID e.d nu eens goed implementeren, zodat er niet dmv een tradescherm een passive ruststorm wordt omzeild.
Door al dat gedupe/gebot is het ook een stuk saaier om bnet, niemand speelt meer in party, want iedereen solo'd voor items. Waarom zou je in party spelen, je hebt elkaar niet nodig met die godly items die een normaal eerlijk spelend persoon niet zou kunnen krijgen.
anyhoe, ik heb het eigenlijk wel gehad met deze discussie, heb meer zin in hcl untwinked
Koei zocht je nog een 3light amu?
Had me namelijk vergist dacht dat ik een 3cold 25str amu had maar het is light (ja ik weet het.. stom
).
Dot skin als je dat wat uitmaakt.
Had me namelijk vergist dacht dat ik een 3cold 25str amu had maar het is light (ja ik weet het.. stom

Dot skin als je dat wat uitmaakt.
Welke build is een beetje een goeie untwinked build naast de skellie/fishymancer en de meteorb sorc? Waar heeft iemand goeie ervaring mee (gehad)?
[ Voor 18% gewijzigd door Viper2k1 op 06-11-2008 18:04 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Blizz sorc doe ik altijd als start char en werkt altijd wel.Viper2k1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:53:
Welke build is een beetje een goeie untwinked build naast de skellie/fishymancer en de meteorb sorc? Waar heeft iemand goeie ervaring mee (gehad)?
begonnen aan een mellee sorc op hc (jaja, terug bij 'the real deal'
Hoopte dus dat iemand miss nog +3 sorc amu ofzo over heeft
, en of iemand wat tips kan geven waar in te investe behalve warmth en ench + heeft iemand anders dit al ooit gemaakt zoja bevallen of niet?
Hoopte dus dat iemand miss nog +3 sorc amu ofzo over heeft
Die van mij is nog in ontwikkeling, maar je hebt sowieso fire mastery nodig. Verder zou ik gaan voor Energy Shield en Telekinesis.Anoniem: 184982 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:39:
Hoopte dus dat iemand miss nog +3 sorc amu ofzo over heeft, en of iemand wat tips kan geven waar in te investe behalve warmth en ench + heeft iemand anders dit al ooit gemaakt zoja bevallen of niet?
Heb dat al een keertje gemaaktAnoniem: 184982 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:39:
Hoopte dus dat iemand miss nog +3 sorc amu ofzo over heeft, en of iemand wat tips kan geven waar in te investe behalve warmth en ench + heeft iemand anders dit al ooit gemaakt zoja bevallen of niet?
Kick ass dmg deed die, maar was redelijk zwak. Had er een dual dream van gemaakt, met runeword passion voor zeal. Had iets van 40 K dmg ofzo, kom makkelijk naar de 60 gaan
Als je ook dual dream versie gaat, wat ik je wel aanraadt, max dan ook light mast. Kan wel ff iets voor je opschrijven van gear enzo dat ik had, maar doe dat wel morgen. Ikke --> moe
Gister met vic ancients, baal en begin act1 van hell gedaan met de barbs.
Ging met gemak alleen in hell merk je dat ze vooral veel life hebben gekregen, nu is het helaas niet meer 2 tot 4 keer slaan
Trouwens daly en vic, moeten we nog een beetje bedenken welke builds we willen voor untwinked. Liefst die complement zijn. Vic zat te denken aan een bowazon en ik aan een zealot of sacrificer.
Ging met gemak alleen in hell merk je dat ze vooral veel life hebben gekregen, nu is het helaas niet meer 2 tot 4 keer slaan
Trouwens daly en vic, moeten we nog een beetje bedenken welke builds we willen voor untwinked. Liefst die complement zijn. Vic zat te denken aan een bowazon en ik aan een zealot of sacrificer.
En anders kan ik nog een double-throw barb proberen. Iemand daar goede ervaringen mee?
Mja dat is ook best en anders lijkt mij een bowazon ook wel lacheVicarious schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:35:
En anders kan ik nog een double-throw barb proberen. Iemand daar goede ervaringen mee?
Mijn 95ES Fireballer is echt te bizar goed in PvP. Heb nog niemand gehad die mij kon verslaan, zelfs 4v1
. Alleen als ik probeerde alles te tanken ging het niet goed
ik ben niet zo thuis in pvp, maar poosje terug ook met mn java tegen fireball sorc, en die was reteirritantAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:30:
Mijn 95ES Fireballer is echt te bizar goed in PvP. Heb nog niemand gehad die mij kon verslaan, zelfs 4v1. Alleen als ik probeerde alles te tanken ging het niet goed
wil vant weekend wel ff tegen je pvpen, dan weet ik gelijk wat ik nog moet twinken (vooral fhr en res )
Die zijn echt sterk idd, plan van je eledruid alweer van de baan zeker?Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:30:
Mijn 95ES Fireballer is echt te bizar goed in PvP. Heb nog niemand gehad die mij kon verslaan, zelfs 4v1. Alleen als ik probeerde alles te tanken ging het niet goed
Zeker. Druids suckten te hard tegen trappers. En aangezien ik gisteravond 5k nadoes stond te tanken heb ik er weinig vertrouwen inpsychoclown schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:36:
[...]
Die zijn echt sterk idd, plan van je eledruid alweer van de baan zeker?
5k is nog niet zoveel toch? Zelfs met mijn lang niet optimale gear haal ik al 3,5 k.Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:38:
[...]
Zeker. Druids suckten te hard tegen trappers. En aangezien ik gisteravond 5k nadoes stond te tanken heb ik er weinig vertrouwen in
Je kan ongeveer 12-13k max halen, en dat is met 9 skillers en 5nado pelt.Vicarious schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:59:
[...]
5k is nog niet zoveel toch? Zelfs met mijn lang niet optimale gear haal ik al 3,5 k.
Ele druids zijn erg tof maar ook erg duur omdat iedereen wel easy de max kan halen maar het gaat echt om het twinken van je druid. Je kan beide 12k max hebben maar als de ene clean skillers heeft en de ander 40+ lifers is dat toch 360life waar ook nog eens bo en hoto overheen gaat. Daarom kunnen 5nado pelts ook zo ontiegelijk duur zijn omdat het een gewild pvp char is.
Current Skill Level: 48psychoclown schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:24:
[...]
Je kan ongeveer 12-13k max halen, en dat is met 9 skillers en 5nado pelt.
Ele druids zijn erg tof maar ook erg duur omdat iedereen wel easy de max kan halen maar het gaat echt om het twinken van je druid. Je kan beide 12k max hebben maar als de ene clean skillers heeft en de ander 40+ lifers is dat toch 360life waar ook nog eens bo en hoto overheen gaat. Daarom kunnen 5nado pelts ook zo ontiegelijk duur zijn omdat het een gewild pvp char is.
Damage: 6508-6828
5 nado pelt heb je denk ik level 51-52 incl battle command.
Nog iets hoger dus nja komt iig op hetzelfde neerAnoniem: 159816 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:49:
[...]
Current Skill Level: 48
Damage: 6508-6828
5 nado pelt heb je denk ik level 51-52 incl battle command.
7.2k is dus ongeveer het maximum. Beetje PvP'r heeft 50% DR, dus 3.6k effectief en amper te aimenpsychoclown schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:27:
[...]
Nog iets hoger dus nja komt iig op hetzelfde neer
Irritantste chars zijn trouwens magekiller assasins. Die zijn gewoon erg goed. Had paar goede potjes tegen 1tje. WoF + Dragontail + Enigma + WW + Venom + MB is gewoon ERG lastig.
Gister ook weer een stukje Act1 hell, is met leuke bosspacks best wel episch 
Alleen onze mercs hebben er soms moeite mee en het gaat echt tergend langzaam.
We zijn nu toe aan de ImbueQuest, hopen dat vic iets goddelijks imbued, ook zou ik nog wat kunnen gebruiken. Pul vinden is ook goed want dan kan ik mijn war axe uppen
Countess was een beetje laf want die dropte voor mij alleen low runes en voor vic een lum, opzich best bruikbaar alleen we hadden er nog een en viel over beide bekeken erg tegen natuurlijk.
We zullen opzich nog wel wat beters moeten vinden zodat we ancients ed. een beetje fatsoenlijk kunnen afmaken
Alleen onze mercs hebben er soms moeite mee en het gaat echt tergend langzaam.
We zijn nu toe aan de ImbueQuest, hopen dat vic iets goddelijks imbued, ook zou ik nog wat kunnen gebruiken. Pul vinden is ook goed want dan kan ik mijn war axe uppen
Countess was een beetje laf want die dropte voor mij alleen low runes en voor vic een lum, opzich best bruikbaar alleen we hadden er nog een en viel over beide bekeken erg tegen natuurlijk.
We zullen opzich nog wel wat beters moeten vinden zodat we ancients ed. een beetje fatsoenlijk kunnen afmaken
Yupyup, ancients met deze gear is zelfmoord. Barb is nogal afhankelijk van de gear die hij heeft, en dan met name het wapen. Ik doe nu gewoon domweg te weinig dmg. Met 250-700 dmg op hell red je het gewoon niet fatsoenlijk.
Ben blij dat ik een helm heb gevonden die warcry geeft, die stun is wel lekker. Heeft me wel een paar keer gered moet ik zeggen.
Ben blij dat ik een helm heb gevonden die warcry geeft, die stun is wel lekker. Heeft me wel een paar keer gered moet ik zeggen.
ik heb net een 3 fir skills amu voor sorc met 22% magi find gevonden. nog nodig Vraaatj? ik ben op zoek naar titans/razortail voor mijn javazon. gr
Ja is zeker wel relaxed die stun, tis dat ik nog zoveel te maxen heb anders kon ik die er wel bij nemenVicarious schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 23:04:
Yupyup, ancients met deze gear is zelfmoord. Barb is nogal afhankelijk van de gear die hij heeft, en dan met name het wapen. Ik doe nu gewoon domweg te weinig dmg. Met 250-700 dmg op hell red je het gewoon niet fatsoenlijk.
Nja die Taunt is ook wel lekker en nog lang niet maxed dat scheelt ook best veel.
Als ik straks een dik zwaard doe waarmee ik 2k dmg doe (wat makkelijk meot kunnen met een lvl 20+ berserk fully synergized) kun jij ze naar je toe taunten terwijl ik ze makkelijk 1 voor 1 afslacht. Gaat naarmate we verder komen dus alleen maar beter worden denk ik.
Nog even wat anders: heeft iemand een redelijk amuletje voor een elemental druid? +3 elemental skills of een +2 druid skills amuletje met wat leuke mods?
Nog even wat anders: heeft iemand een redelijk amuletje voor een elemental druid? +3 elemental skills of een +2 druid skills amuletje met wat leuke mods?
Je weet dat ik sowieso taunt dus zorg maar voor een dik zwaardVicarious schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:38:
Als ik straks een dik zwaard doe waarmee ik 2k dmg doe (wat makkelijk meot kunnen met een lvl 20+ berserk fully synergized) kun jij ze naar je toe taunten terwijl ik ze makkelijk 1 voor 1 afslacht. Gaat naarmate we verder komen dus alleen maar beter worden denk ik.
Denk idd wel dat het beter gaat worden alleen zonder wat betere gear zal het tempo alleen maar afnemen ben ik bang.
@kga zou- heeel relaxx zijn, kank wel gebruiken 
@vix volges mij heb ik nog wel +-3 druid amu, moetk ff kijken.
@vix volges mij heb ik nog wel +-3 druid amu, moetk ff kijken.
@vraatj ik ben nu online mijn naam is qutieq . je kan hem opkomen halen. ik ben namelijk niet heel vaak aan het spelen.
Mss handig als jij vraat add? Die staat namelijk wel in de playertable en kan je hem dus gewoon aanspreken wanneer je hem online ziet.
Heb zelf ook een aantal dingen waar ik nu naar zoek:
• 5 socks (Eth) CS
• 0/3 socks15ed MP
• 0/2 socks 3 bspear(
bspirit) adds wand
Als iemand een van deze items heeft kunnen we er vast wel uitkomen
• 5 socks (Eth) CS
• 0/3 socks15ed MP
• 0/2 socks 3 bspear(
Altijd die afkortingen die meerdere dingen kunnen betekenen... een 5 socks eth CS? Wat is CS daarin?
Tweede is neem ik aan een 0 of 3 sockets 15 enhanced defense Mage Plate?
Derde een 0 of 2 socks want met 3 bonespear of spirit?
Ik heb alleen een kale 3 sox MP heb je dus niks aan. Ik heb het liefst ook zon 15ed MP voor mijn duress maar goed heb de runes nog niet.psychoclown schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:51:
Mss handig als jij vraat add? Die staat namelijk wel in de playertable en kan je hem dus gewoon aanspreken wanneer je hem online ziet.
• 5 socks (Eth) CS
• 0/3 socks15ed MP
• 0/2 socks 3 bspear(bspirit) adds wand
Vanavond diablo gekilled (als in Gotfurr heeft dia voor mij gekilled evenals de ancients) en HF @ hell gedaan Ist daaruit gehaald. Mijn shocker/zealer begint al aardig vorm te krijgen, doe nu 4.4k zeal dmg
Oh lekker, dat zit alweer aardig boven de 3.6k waar we vanmiddag nog over spraken ^^
Ik zit inmiddels wat royaler in t fg dus ik zal binnenkort wat leuke items op de sc[of hc] ladder gaan halen om daar te gaan levelen/mffen
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Haha je moet toch wat heVicarious schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:53:
Altijd die afkortingen die meerdere dingen kunnen betekenen... een 5 socks eth CS? Wat is CS daarin?
CS = in dit geval crystal sword voor de rest slaag je
Nee precies, ik zoek het liefst een 15ed MP en anders heb ik zelf wel een 10ed 11dura liggen van laaang geleden.Idifix schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:01:
[...]
Ik heb alleen een kale 3 sox MP heb je dus niks aan. Ik heb het liefst ook zon 15ed MP voor mijn duress maar goed heb de runes nog niet.
Vanavond diablo gekilled (als in Gotfurr heeft dia voor mij gekilled evenals de ancients) en HF @ hell gedaan Ist daaruit gehaald. Mijn shocker/zealer begint al aardig vorm te krijgen, doe nu 4.4k zeal dmg
Gz op je ist
Moet je me binnenkort je shocker zealer maar eens showen
Het had ook een colloseus sword kunnen zijnpsychoclown schreef op maandag 10 november 2008 @ 00:31:
[...]
Haha je moet toch wat he
CS = in dit geval crystal sword voor de rest slaag je
[...]
Nee precies, ik zoek het liefst een 15ed MP en anders heb ik zelf wel een 10ed 11dura liggen van laaang geleden.
Gz op je istaltijd mooi om beetje fatsoenlijke runes te krijgen van hf hell.
Moet je me binnenkort je shocker zealer maar eens showen
Gister even hellforge op hell en nightmare gedaan met mn winddruid. Hel op hell (what's in a name) en pul op nightmare. Niet fantastisch, maar ik heb het slechter gehad.
Anoniem: 238744
Hier gisteren Lem uit Hellforge Hell gehaald. En een Um uit Countess.
Die Hell boost heb ik dus ook niet meer nodig, net bij Baal a5 Hell beland, alles solo met orb/ts/energy sorc
Die Hell boost heb ik dus ook niet meer nodig, net bij Baal a5 Hell beland, alles solo met orb/ts/energy sorc
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238744 op 10-11-2008 11:18 ]
Daarom zei ik ook in dit gevalPheno79 schreef op maandag 10 november 2008 @ 08:42:
[...]
Het had ook een colloseus sword kunnen zijn
Jammer van hf hell, heb ik zelf ook vaak op nm beter dan hellVicarious schreef op maandag 10 november 2008 @ 09:22:
Gister even hellforge op hell en nightmare gedaan met mn winddruid. Hel op hell (what's in a name) en pul op nightmare. Niet fantastisch, maar ik heb het slechter gehad.
fuck, D2 staat weer op laag pitje nog voordat ik goed en wel weer begonnen ben, Left 4 Dead ftw
Hehe denk al heb je 2x gezien en opeens weer foetsie..Dalyxia schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:59:
fuck, D2 staat weer op laag pitje nog voordat ik goed en wel weer begonnen ben, Left 4 Dead ftw
Moet je even aangeven wanneer je het weer oppakt.
Nah dat wordt na onze barb-quest met zijn tweetjes untwinked denk ik
Wordt iig wel makkelijker dan onze barbs aangezien nu onze builds een beetje op elkaar afgestemd zijn en we niet meer zo item-dependant zijn.
Ja precies.. plus we zijn dan nog beter op elkaar afgestemd, nu moesten we het later naar elkaar toewerken anders had ik wel eerst taunt gemaxed samen met axe ipv DS en axe..Vicarious schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:04:
Nah dat wordt na onze barb-quest met zijn tweetjes untwinked denk ikWordt iig wel makkelijker dan onze barbs aangezien nu onze builds een beetje op elkaar afgestemd zijn en we niet meer zo item-dependant zijn.
Al een ideetje trouwens wat je precies wil maken? Ik zit nog te twijfelen of een bowazon (als jij die niet al neemt) of een fana pala.
Ook mss wel handig onze mercs op elkaar af te stemmen dan. Tis namelijk best wel leuk als een van ons een a1 merc neemt. Kun je wel lache bows maken die ook erg cheap zijn, harmony kun je in nm bijv al maken met vigor aura, lopen we ook nog iets sneller ook nog
Bowazon: A1 merc + valkyrie | A2 holy freeze merc
Fana Pala: A1 merc | A2 conc merc
Na heel wat tijd gestopt te hebben in D1 'vroeger' ben ik deze zomer dan toch 'ns D2 gaan spelen door een vriend van me. Altijd gezegd dat ik 't nooit zou doen, en dat D1 toffer is etc. , maar na een tijdje gespeeld te hebben moest ik toch toegeven. 
Toen even tijdje niet gespeeld wegens drukte, en nu sinds dit weekend weer wat bezig. Behoorlijk verslavend is het.
Probleem is nu vooral gear voor mij.. Heb een Frost Zealot gemaakt en Normal en en nightmare gingen wel, maar hell kom ik solo niet eens door de Den of Evil heen.
Ga nu toch maar proberen wat te traden voor een Heaven's Light als wapen, wat ik even snel zag zijn er mensen die dat weggeven voor een paar pgems. Omdat ik ook niet echt items heb lijkt dat me een mooie start.
Heb ook een necro (Fishymancer) gemaakt voor MF-ing, maar wil eigenlijk eerst 'ns proberen die FZ te finishen.
Als iemand dus nog iets van gear heeft voor m'n Paladin (lijstje van gear uit de guide die ik volg: http://strategy.diii.net/news.php?id=542#Equipment) en dat wil ruilen tegen paar pgems of low runes ofzo: m'n username op bnet is blizt_nl en ik speel op Europe SCL.
Toen even tijdje niet gespeeld wegens drukte, en nu sinds dit weekend weer wat bezig. Behoorlijk verslavend is het.
Probleem is nu vooral gear voor mij.. Heb een Frost Zealot gemaakt en Normal en en nightmare gingen wel, maar hell kom ik solo niet eens door de Den of Evil heen.
Ga nu toch maar proberen wat te traden voor een Heaven's Light als wapen, wat ik even snel zag zijn er mensen die dat weggeven voor een paar pgems. Omdat ik ook niet echt items heb lijkt dat me een mooie start.
Heb ook een necro (Fishymancer) gemaakt voor MF-ing, maar wil eigenlijk eerst 'ns proberen die FZ te finishen.
Als iemand dus nog iets van gear heeft voor m'n Paladin (lijstje van gear uit de guide die ik volg: http://strategy.diii.net/news.php?id=542#Equipment) en dat wil ruilen tegen paar pgems of low runes ofzo: m'n username op bnet is blizt_nl en ik speel op Europe SCL.
United we stand, and divided we fall
Zal je ook even in de playertable zetten, wel zo handigblizt schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:28:
Na heel wat tijd gestopt te hebben in D1 'vroeger' ben ik deze zomer dan toch 'ns D2 gaan spelen door een vriend van me. Altijd gezegd dat ik 't nooit zou doen, en dat D1 toffer is etc. , maar na een tijdje gespeeld te hebben moest ik toch toegeven.
Heb mss wel wat dingen voor je, helaas geen heavens light, ofja heb wel een eth 2ed 1laek van perfect HL maar moet er wel een zod in
Zal je ook even adden en kijken wat ik voor je heb.
Ik add je ook wel. Kheb geloof ik nog wel een heavens light op mn broertjes account. Voor gratis uiteraard
frost zealot is eigenlijk gewoon een smiter/zealer met wat ipv fanatism of salvation heb je holy freeze, mja ik zou voor een andere setup kiezen maargoed, ik ga der vanuit dat je al veel punten in holy freeze en cold resist hebt zitten, cold is niet helemaal hell waardig omdat de damage gemiddeld erg laag is en dan alsnog veel monster cold immune zijnblizt schreef op maandag 10 november 2008 @ 20:28:
paar dingen die ik beter vind als die in die forst zealot build staat
als eerste, ben je eigenlijk 200 ias nodig om de snelste attack te behalen, dat gaat je niet lukken dus doen we de 1 na snelste en dat is 63 ias, Heavens light heeft 20ias, moet je ergens nog 43ias vandaan halen
Helm:
Guillaumes, no doubt about it, socket hem met ias jewel als je nog ias tekort komt of met um als je resist tekort komt
Gloves:
-Dracul Grasp voor de life leech
- Laying of Lands voor de 20ias en 300% damage to demons 50 fire res
amulet: waarom hij daar in godsnaam mara's noemt begrijp ik niet helemaal
- Highlords wrath, +1 skills, 20ias, 35 li resist, deadly strike, wat wil je nog meer?
- Seraphs Hymn, beter als mara's vind ik
Shield:
-Herald of Zakarum, beter dan dit krijg je bijna niet, tja, extreem duur runeword
- Spirit Runeword in een Paladin shield (sacred targe of sacred rondache) die base +40-45 res all heeft
(dit is gewoonweg een super schild, +2 skills 55% fhr, knalveel resist, life, wat wil je in godsnaam nog meer naast een zaka?
armor: hij kan wel zeggen Guardian Angel, maar Runewords als Stone en duress zijn ook hele goede, als je het helemaal goed wilt doen pak je een Fortitude
boots: Goreriders, naast goblin toe, de enige keuze vind ik
Belt: waarom vergeet die vent Verdungo's?
zo, dat wou ik ff kwijt
Edit: woops. Frostzealer
. Zou ik voor een phase blade gaan, heb je maar 72% ias nodig voor 4fpa
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 10-11-2008 22:29 ]
Dalyxia, voor Frost Zealot wil hij waarschijnlijk veel skills verzamelen voor die cold dmg. Als Crushing Blow het idee was geweest had hij wel voor Fanaticism gegaan denk ik. We hebben hem nu het volgende gesponsord:
- Alma Negra (had geen HoZ)
- Draculs Grasp
- Highlords Wrath
- Sandstorm Trek (had geen goreriders)
- Heavens Light
- Shako (DR en 2 skills voor frost)
- Verdungo's, alhoewel wellicht String of Ears met de lifeleach ietsje beter is
In mijn ervaring heb je die max resists van Guardian Angel wel nodig. Ik had er vroegah eentje met HoZ en Guardian Angel en alles, maar als je midden in een bosspack met elemental dmg staat wil je die 90 resist all wel hebben. Op zich is het wel redelijk hell-waardig als je een wapen hebt dat zelf ook wat ander type dmg doet. Ik had zelf bijvoorbeeld een Azurewrath als wapen, dat doet ook 250-500 magic dmg en nog zelf wat physical dmg. Dat gecombineerd met je ultrasnelle attack speed en je kunt ook redelijk cold immunes killen. Helemaal wappie zou natuurlijk een infinity merc zijn.
- Alma Negra (had geen HoZ)
- Draculs Grasp
- Highlords Wrath
- Sandstorm Trek (had geen goreriders)
- Heavens Light
- Shako (DR en 2 skills voor frost)
- Verdungo's, alhoewel wellicht String of Ears met de lifeleach ietsje beter is
In mijn ervaring heb je die max resists van Guardian Angel wel nodig. Ik had er vroegah eentje met HoZ en Guardian Angel en alles, maar als je midden in een bosspack met elemental dmg staat wil je die 90 resist all wel hebben. Op zich is het wel redelijk hell-waardig als je een wapen hebt dat zelf ook wat ander type dmg doet. Ik had zelf bijvoorbeeld een Azurewrath als wapen, dat doet ook 250-500 magic dmg en nog zelf wat physical dmg. Dat gecombineerd met je ultrasnelle attack speed en je kunt ook redelijk cold immunes killen. Helemaal wappie zou natuurlijk een infinity merc zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 10-11-2008 23:26 ]
Ohja, ook weer even een update over de barbs van psychoclown en mijn persoontje:
Het gaat "aardig". Het duurt allemaal erg lang, veel epische gevechten met bosspacks, maar het is redelijk te doen. Het is wel een stuk verstandiger spelen: vol overal heen chargen is echt geen optie, dan ben je binnen no-time dood.
Inmiddels hebben we net Andy gekilld (WEER een kutdrop trouwens) en zijn we in act2 aanbeland. Ben benieuwd hoe dat gaat met al die Death Beatles. Gelukkig hebben we wel max resists gefixt
Het gaat "aardig". Het duurt allemaal erg lang, veel epische gevechten met bosspacks, maar het is redelijk te doen. Het is wel een stuk verstandiger spelen: vol overal heen chargen is echt geen optie, dan ben je binnen no-time dood.
Inmiddels hebben we net Andy gekilld (WEER een kutdrop trouwens) en zijn we in act2 aanbeland. Ben benieuwd hoe dat gaat met al die Death Beatles. Gelukkig hebben we wel max resists gefixt
Tja tis een oude guide he dus krijg je datDalyxia schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:49:
[...]
frost zealot is eigenlijk gewoon een smiter/zealer met wat ipv fanatism of salvation heb je holy freeze, mja ik zou voor een andere setup kiezen maargoed, ik ga der vanuit dat je al veel punten in holy freeze en cold resist hebt zitten, cold is niet helemaal hell waardig omdat de damage gemiddeld erg laag is en dan alsnog veel monster cold immune zijn
paar dingen die ik beter vind als die in die forst zealot build staat
als eerste, ben je eigenlijk 200 ias nodig om de snelste attack te behalen, dat gaat je niet lukken dus doen we de 1 na snelste en dat is 63 ias, Heavens light heeft 20ias, moet je ergens nog 43ias vandaan halen
Helm:
Guillaumes, no doubt about it, socket hem met ias jewel als je nog ias tekort komt of met um als je resist tekort komt
Gloves:
-Dracul Grasp voor de life leech
- Laying of Lands voor de 20ias en 300% damage to demons 50 fire res
amulet: waarom hij daar in godsnaam mara's noemt begrijp ik niet helemaal
- Highlords wrath, +1 skills, 20ias, 35 li resist, deadly strike, wat wil je nog meer?
- Seraphs Hymn, beter als mara's vind ik
Shield:
-Herald of Zakarum, beter dan dit krijg je bijna niet, tja, extreem duur runeword
- Spirit Runeword in een Paladin shield (sacred targe of sacred rondache) die base +40-45 res all heeft
(dit is gewoonweg een super schild, +2 skills 55% fhr, knalveel resist, life, wat wil je in godsnaam nog meer naast een zaka?
armor: hij kan wel zeggen Guardian Angel, maar Runewords als Stone en duress zijn ook hele goede, als je het helemaal goed wilt doen pak je een Fortitude
boots: Goreriders, naast goblin toe, de enige keuze vind ik
Belt: waarom vergeet die vent Verdungo's?
zo, dat wou ik ff kwijt
Draculs etc heeft die nou in de pocket alleen tja als je niet zoveel hebt is een forti niet 1 2 3 bij elkaar gespaard, zeker als je het zonder d2jsp doet.
En zoals koei al zei kun je bijv. een pb nemen voor 4fpa, VoR erin en je hebt ook nog eens -24 Coldres.
Met vic ook weer gebarbed, ging wel lekker alleen af en toe best episch.
Pit lvl2 was ons de baas, weet niet wat voor pack daar rondhuppelde tussen alle kleintjes want dat kon ik niet zien zo snel was ik neer maar die was TE episch
Voor de rest niet echt noemenswaardige problemen alleen dat de imbue van vic weer dramatisch slecht was gewoon om te huilen maarja alsog iets beter zwaardje voor hem nu dus we knalden andy best makkelijk weg. Wat pots spammen en onze mercs gingen dood maar voor de rest ging het gesmeerd.. ook de kutdrop ontbrak dit keer weer niet!
Inmiddels wat items gehad van psycho en vic, scheelt een hoop. :-)
Dalyxia: heb CR en HF al maxed out, dus ja, zit redelijk wat puntjes in. Ga daarom gewoon door met deze build, bijna klaar nu.. Heb ik in ieder geval 1 build af, ook al is het misschien niet de "beste" keus.
Heb je opmerkingen genoteerd, ga proberen in ieder geval een nieuw armor te traden en aan een Um te komen om er in te stoppen. Heb nu echt resists nodig op hell.
Ga zo maar slapen, maar ga proberen morgen in ieder geval een armor bij elkaar te traden. Moet gaan lukken denk ik.
Dalyxia: heb CR en HF al maxed out, dus ja, zit redelijk wat puntjes in. Ga daarom gewoon door met deze build, bijna klaar nu.. Heb ik in ieder geval 1 build af, ook al is het misschien niet de "beste" keus.
Heb je opmerkingen genoteerd, ga proberen in ieder geval een nieuw armor te traden en aan een Um te komen om er in te stoppen. Heb nu echt resists nodig op hell.
Ga zo maar slapen, maar ga proberen morgen in ieder geval een armor bij elkaar te traden. Moet gaan lukken denk ik.
United we stand, and divided we fall
Haha prachtig zo, allemaal ~ hetzelfde gepost binnen 1 minuut van elkaar 
Zal ook wel me ogen openhouden mocht ik nog wat vinden wat handig kan zijn.
Zal ook wel me ogen openhouden mocht ik nog wat vinden wat handig kan zijn.
Mjah mn imbue gaf 5%ml en -20% requirements
Het is echt altijd handig als mensen op d2jsp een topic maken voor 30 min, en het daarna toch niet willen verkopen omdat ze het te weinig vinden. Maak dan geen 30 min topic he.... Daar gaat een vette deal voor mij
Mja ik noem dat gewoon bm traders, gewoon reporten en hopen dat ze 10% krijgenMaldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 01:08:
Het is echt altijd handig als mensen op d2jsp een topic maken voor 30 min, en het daarna toch niet willen verkopen omdat ze het te weinig vinden. Maak dan geen 30 min topic he.... Daar gaat een vette deal voor mij
Dat soort gasten moet ik echt niet.
mja, ik heb wat dat aangaat nog best wel zin om untwinked rond te gaan dollen, dus zeg maar wanneer we beginnenpsychoclown schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:36:
[...]
Ja precies.. plus we zijn dan nog beter op elkaar afgestemd, nu moesten we het later naar elkaar toewerken anders had ik wel eerst taunt gemaxed samen met axe ipv DS en axe..
Al een ideetje trouwens wat je precies wil maken? Ik zit nog te twijfelen of een bowazon (als jij die niet al neemt) of een fana pala.
Ook mss wel handig onze mercs op elkaar af te stemmen dan. Tis namelijk best wel leuk als een van ons een a1 merc neemt. Kun je wel lache bows maken die ook erg cheap zijn, harmony kun je in nm bijv al maken met vigor aura, lopen we ook nog iets sneller ook nog
Bowazon: A1 merc + valkyrie | A2 holy freeze merc
Fana Pala: A1 merc | A2 conc merc
dan heb je dus fana paladin
might merc
holy freeze merc
harmony (vigor) merc
maar een blessed aim merc kan ook nog
maar ik ben eigenlijk dan wel een bepaalde dag nodig waarop we kunnen gaan spelen, dinsdag of donderdag lijkt mij een goede keuze (vooral omdat ik sinds kort pas laat thuis ben op maandag en woensdag )
[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 11-11-2008 16:55 ]
Ok is goed, hebben we life van hotoDalyxia schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:52:
[...]
mja, ik heb wat dat aangaat nog best wel zin om untwinked rond te gaan dollen, dus zeg maar wanneer we beginnenik vind druid wel leuk om untwinked te doen
dan heb je dus fana paladin
might merc
holy freeze merc
harmony (vigor) merc
maar een blessed aim merc kan ook nog
maar ik ben eigenlijk dan wel een bepaalde dag nodig waarop we kunnen gaan spelen, dinsdag of donderdag lijkt mij een goede keuze (vooral omdat ik sinds kort pas laat thuis ben op maandag en woensdag )
Dal: Druid | xx merc
Vic: xx | xx merc
Kyo: Bowazon | A1 merc
Donderdag is voor mij wat lastig, ene keer kan ik wel andere keer niet (eigenlijk met alle dagen wel zo alleen don is het niet spontaan als je begrijpt wat ik bedoel). Dus dat moeten we nog even zien dan.
Bah, misklikte op vitality ...heeft m'n sorc 1 punt daarin. Die had in energy gemoeten
. Scheelt weer 10-12 mana
Als het een vaste dag word dan wil ik ook wel meedoen aangezien men pala toch moet worden herbouwt. Dinsdag kan ik sowieso niet, donderdag wel.psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:06:
[...]
Ok is goed, hebben we life van hoto
Donderdag is voor mij wat lastig, ene keer kan ik wel andere keer niet (eigenlijk met alle dagen wel zo alleen don is het niet spontaan als je begrijpt wat ik bedoel). Dus dat moeten we nog even zien dan.
Dus als het doorgaat doe ik mee met een shocker/zealer. merc weet ik nog niet denk die ene waarvan je attack rating omhoog gaat.
Mja dat wordt even zien maar denk niet dat het een probleem is als je meedoet, zolang je niet afhaakt (omdat we nu proberen op elkaar af te stemmen) is het wat mij betreft best.Idifix schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:31:
[...]
Als het een vaste dag word dan wil ik ook wel meedoen aangezien men pala toch moet worden herbouwt. Dinsdag kan ik sowieso niet, donderdag wel.
Dus als het doorgaat doe ik mee met een shocker/zealer. merc weet ik nog niet denk die ene waarvan je attack rating omhoog gaat.
Het best zou zijn een fana zealer voor de fana aura maar je moet zelf ff kijken of je dat wel leuk vind of niet natuurlijk.
Ervan uitgaande dat hij een hoto neemt natuurlijk... hangt een beetje van de build af hepsychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:06:
[...]
Ok is goed, hebben we life van hoto
Bowazon en wellicht een paladin zijn al bezet, dus ik denk dat ik dan ga voor een kicker assassin. Niet echt party-skills maar wel redelijke crowd control met cloak of shadows en mindblast. Of hebben jullie nog een leuk idee voor een build die untwinked een beetje te doen is? Geen barb svp want daar ben ik als ik klaar ben met onze barb-queeste denk ik wel even helemaal klaar mee
boo fucking hoo. Ik zou hem opnieuw bouwen.Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:02:
Bah, misklikte op vitality ...heeft m'n sorc 1 punt daarin. Die had in energy gemoeten. Scheelt weer 10-12 mana
Ja tuurlijk maar 1pt erin is al +30% lifeVicarious schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:53:
[...]
Ervan uitgaande dat hij een hoto neemt natuurlijk... hangt een beetje van de build af he
Bowazon en wellicht een paladin zijn al bezet, dus ik denk dat ik dan ga voor een kicker assassin. Niet echt party-skills maar wel redelijke crowd control met cloak of shadows en mindblast. Of hebben jullie nog een leuk idee voor een build die untwinked een beetje te doen is? Geen barb svp want daar ben ik als ik klaar ben met onze barb-queeste denk ik wel even helemaal klaar mee
Heeft zelf natuurlijk weinig life maar recasten kost dan ook vrij weinig.
Nec mss iets? Beetje into golem, curses etc. maarja heb je zelf natuurlijk ook al al is het nu echt untwinked ipv items van mij te krijgen
Mss ook iets om weer edit te gebruiken? ^^
Je hebt enigzins wel gelijk idd, 1pt in vit zal niet echt boeien lijkt me, sowieso is het verstandig een 1:4 ratio doen met een ES sorcje.
StarCraft and Diablo II Bnet Ban Policy Update
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 19:18 ]
Untwinked en dan met een hoto rondlopen? Dit zaakje riekt
Als je veel TQ hebt gespeeld gaat hoto je blijven hangenPheno79 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:41:
Untwinked en dan met een hoto rondlopen? Dit zaakje riekt
Ja, ik heb het gemerkt... *McDutch is niet meer....
verdomme...
een javazon, bowazon, summon necro, hammerdin, zmiter, mf sorc en 2 mules weg... Zo rond de 1k fg wel schat ik...
iemand anders ook getroffen? Ik baal er behoorlijk van
McDutch schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:55:
[...]
verdomme...
een javazon, bowazon, summon necro, hammerdin, zmiter, mf sorc en 2 mules weg... Zo rond de 1k fg wel schat ik...
damn, ik ben lucky geweest denk ik, had lolwut mh, turbot 8.1, auto tele. Toen ik hoorde dat warden draaide zo snel mogelijk alles uitgezet, maar toen heeftie nog wel een ochtend+middag gebot 
niet gebanned dus
jammer mcdutch, maar wat gebruikte je dan? maphack? of andere dingen/bot ?
niet gebanned dus
1:4 ratio zou een slechte keuze zijn. Ik kan op dit moment 1 CS tanken van een ama. Dan heb ik ~800-2200 mana over na 1 hit (ligt een beetje aan random dmg en hoe goed de ama is). 2 trek ik soms net. Als ik 4:1 was gegaan lukt dat niet (heb nu 4.3k mana, 5k zou echt goed zijn). Tevens heb ik gewoon 75 light res en een beetje stack. Als ik thundergods zou dragen zou ik mana, skills en fcr verliezen. Dat moet ik dan goedmaken in fcr rings/amu/circ. Rings kan ik niet kwijt (sojs). Amu kan nog 10fcr bij. Dus dan blijft er nog 10fcr nodig die ik moet hebben op m'n circ. En om dat beter te krijgen dan shako is bijna onmogelijk.psychoclown schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:03:
[...]
Mss ook iets om weer edit te gebruiken? ^^
Je hebt enigzins wel gelijk idd, 1pt in vit zal niet echt boeien lijkt me, sowieso is het verstandig een 1:4 ratio doen met een ES sorcje.
StarCraft and Diablo II Bnet Ban Policy Update
Ben trouwens m'n hammer kwijt dankzij een ban
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-11-2008 20:15 ]
Heb toch ff gekeken en ja ik ook. Was niet mijn main account(pffMcDutch schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 19:55:
[...]
verdomme...
Ik gebruikte alleen maar d2loader. Wel een naaistreek van blizzard om mij dan te pakken. Er lopen genoeg botters, dupers, ... enzo rond.
Ohja, wil je het grappige weten, deze account had ik pas 5 dagen...
[ Voor 7% gewijzigd door Maldred op 11-11-2008 20:16 ]
ik vind het moeilijk om te geloven dat ze alleen bannen op d2loader tbh, wel veel bans, ben benieuwd of ik ook nog aan de beurt benMaldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:16:
[...]
Heb toch ff gekeken en ja ik ook. Was niet mijn main account(pff) maar mijn mule account waar alles opzat...
niet zo een groot verlies, mss iets van 300 fg(toch veel te veel)...
Ik gebruikte alleen maar d2loader. Wel een naaistreek van blizzard om mij dan te pakken. Er lopen genoeg botters, dupers, ... enzo rond.
vergeet niet dat sommige bots/hacks files veranderen, uninstallen van de bots helpt dan niet. we wachten rustig af
Ben ook ten prooi gevallen ben ik bang maar gek is wel dat kyozu die ik niet gebruikte als speel/main account ook gesloten is, heb nog wel een oude muleacc (kyozu3) waar ik eerst altijd jewels/socketables op gooide.gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:06:
damn, ik ben lucky geweest denk ik, had lolwut mh, turbot 8.1, auto tele. Toen ik hoorde dat warden draaide zo snel mogelijk alles uitgezet, maar toen heeftie nog wel een ochtend+middag gebot
niet gebanned dus
Helaas vic kan me barb dus stom genoeg niet afmaken terwijl die onschuldig is
Nieuwe untwinked char ga ik sowieso wel beginnen maar zal dus op kyozu3 gebeuren.
Ok wat voor ratio gebruik jij dan? 0:5? Wat voor boots heb je nu dan?Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:13:
[...]
1:4 ratio zou een slechte keuze zijn. Ik kan op dit moment 1 CS tanken van een ama. Dan heb ik ~800-2200 mana over na 1 hit (ligt een beetje aan random dmg en hoe goed de ama is). 2 trek ik soms net. Als ik 4:1 was gegaan lukt dat niet (heb nu 4.3k mana, 5k zou echt goed zijn). Tevens heb ik gewoon 75 light res en een beetje stack. Als ik thundergods zou dragen zou ik mana, skills en fcr verliezen. Dat moet ik dan goedmaken in fcr rings/amu/circ. Rings kan ik niet kwijt (sojs). Amu kan nog 10fcr bij. Dus dan blijft er nog 10fcr nodig die ik moet hebben op m'n circ. En om dat beter te krijgen dan shako is bijna onmogelijk.
Ben trouwens m'n hammer kwijt dankzij een ban. M'n andere accs zijn nog fine. Maar wel complete hammergear kwijt
Heb je nog geluk gehad dus bij mij is ook een onschuldige accountje waar ik wat oude chars + nld naambezetters en me untwinked barb geclosed..
Dat is ook wel stom zeg, en kan me ook niet voorstellen zijn toch wel veel mensen die alleen d2loader gebruiken..Maldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:16:
[...]
Heb toch ff gekeken en ja ik ook. Was niet mijn main account(pff) maar mijn mule account waar alles opzat...
niet zo een groot verlies, mss iets van 300 fg(toch veel te veel)...
Ohja, wil je het grappige weten, deze account had ik pas 5 dagen...en zatten niks anders dan mules op
Ja lijkt mij ook niet dan zouden het wel heel veel personen beslaan.gotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:17:
[...]
ik vind het moeilijk om te geloven dat ze alleen bannen op d2loader tbh, wel veel bans, ben benieuwd of ik ook nog aan de beurt ben
vergeet niet dat sommige bots/hacks files veranderen, uninstallen van de bots helpt dan niet. we wachten rustig af
[ Voor 58% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2008 20:28 ]
mja, lijkt mij vreemd dat ze op d2loader bannen, daar hebben ze volgens mij nog nooit op gebannedgotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:17:
[...]
ik vind het moeilijk om te geloven dat ze alleen bannen op d2loader tbh, wel veel bans, ben benieuwd of ik ook nog aan de beurt ben
350000 accounts, das wel veel hoor
Geloof het toch maargotfurrr schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:17:
[...]
hmmm als ze me bannen voor botten, mh , autotele ok, maar d2loader... dan ben ik wegMaldred schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 20:25:
[...]
Geloof het toch maard2loader is een 3party speeltje dus dat is ook verboden. Gebruik voor de rest niks, maar dit was al genoeg.
350k is wel ERG veel idd, paniek alom
Dit topic is gesloten.