Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.pc286.com/images/news/510-1.jpg

Topic History
Patch 1.09 Diablo 2
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18

Links
Blizzards Diablo site!
Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
Thread bij moomoofarm.nl! Heel overzicht van alle builds!

1.10 patch
Hij is uit!!! Connect met Battlenet! en download automatisch de patch van wel helemaal 5,1 mb :+

De ladder begint over 9 dagen!!

mIRC
Het IRC channel hier te vinden.

Dus wil je iemand ontmoeten van het forum om lekker mee/tegen spelen ga hier dan heen! dat scheelt alle lijstjes elke keer updaten die toch nooit kloppen!!!

Je kan hier mIRC downloaden

BlackList

Hier komen botters/cheaters te staan! Doe ermee wat je wilt! ik meld het alleen!
Termy
SilverMaster
-=BoKKiE=-
Liquid_Lizard

Poll: Welk Character ga jij spelen in 1.10???
Amazon
Assassin
Barbarian
Druid
Necromancer
Paladin
Sorceress
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4890&layout=2&sort=prc

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 34517 op 29-10-2003 08:19 . Reden: Foutjes verbeteren! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 22:54
Rust Storm Warning in Effect!

From the Cold Plains to the Highlands of Harrogath, Sanctuary shall soon be swept by a zephyr of cleansing magic -- the prophesied "Rust Storm."

For too long, legitimate players have suffered the injustice of illegitimate players who use tainted items from otherworldly dimensions. All that’s been taken for granted is about to change in the Realms of Battle! Those freed from the corrupting powers of the tainted items shall feel the sting of loss...for the Rust Storm knows no mercy, and no one is sheltered from its fury!

Fair warning to all!

~Town Crier~

Go Go Rust! Storm!
Was al gemeld in het vorige topic, maar omdat 1.10 er nu echt bijna aankomt misschien handig om ook in het nieuwe topic te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ach ik post wel wat leuks als die uit is! er is al zovaak reden geweest om te denken dat 1.10 komt dat je dat er bij mij nie meer inkrijgt totdat ik die balk op me monitor zie komen dat die aan het updaten is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94755

Hmmm maat van me vertelde dat ze op forum erges neergeknalt hadden dat rust storm morgen begint , en dit hooguit een dag zal gaan duren, hierna volgt direct de officiele patch 1.10 :P . ik zal ff checke voor site, maar volges mij moet je ff checke op www.battle.net/diablo-universe.shtml *correct me if i'm wrong* en daar ff onder general discussion forum ofzo, daar stond et, van een blizzy medewerker. Kzal wel es kijke of we nog meer los kenne krijge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Uit de openingspost:
1.10 patch (beta)
De beta test is over en je kunt hem niet meer op de officiele sites downloaden. Hopelijk zijn ze nu met man en macht bezig om die patch is een keer af te maken! maar ja voor hetzelfde geld komt er een 2e beta test :D! maar dat hoopt niemand! Veel sterkte met wachten en hopelijk komt die snel!
Er zijn toch al 2 beta tests geweest? Dan zou het dus de 3e moeten zijn.

Oh, ik sta op de blacklist vanwege botten. Nu wil niemand meer mijn vriendjuh zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 21:28

jjwa

CZ3 tentmuis

SilverMaster schreef op 26 October 2003 @ 00:19:
Uit de openingspost:

[...]

Er zijn toch al 2 beta tests geweest? Dan zou het dus de 3e moeten zijn.

Oh, ik sta op de blacklist vanwege botten. Nu wil meer mijn vriendjuh zijn :'(
op de blacklist wegens botten?
volgens mij hebben wel haast tientallen mensen in de vorige topics gezegd dat ze dat deden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja maar ik had geen zin om al die topics door te lezen! Ik heb ook een leven :D! maar meld ze maar + post :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 34517 schreef op 26 oktober 2003 @ 01:26:
ja maar ik had geen zin om al die topics door te lezen! Ik heb ook een leven :D! maar meld ze maar + post :D!
Ik ga "mijn medemens" niet verlinken hoor. ;) Dat zou oneerlijk zijn tov Skyclad, FlitzZ, -=BoKKiE=-, SuperiorDaemon en Towelie. O-)

Bot on broeders... >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Sperenvanger op 26-10-2003 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goed idee om de lame bottertjes te vermelden in de openingspost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Genghis Khan schreef op 26 oktober 2003 @ 02:02:
Goed idee om de lame bottertjes te vermelden in de openingspost :).
Ik vraag me af wat je eraan hebt. Je weet in iedergeval dat als je trade met een van de botters, dat je een 100% legit item krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
SilverMaster schreef op 26 oktober 2003 @ 02:03:
[...]

Ik vraag me af wat je eraan hebt. Je weet in iedergeval dat als je trade met een van de botters, dat je een 100% legit item krijgt :)
Tsja, het is maar waar je waarde aan hecht. Ik heb liever een item van iemand die er daadwerkelijk iets voor gedaan heeft dan één of andere hufter die 's nachts gaat slapen en het botje lekker laat runnen om vervolgens 's ochtends vroeg bij het opstaan te kijken wat er vandaag weer eens gevonden is. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk hè.

Overigens nog hartelijk bedankt voor de onnodige belasting/wachtrijen die jullie veroorzaken op B.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Genghis Khan schreef op 26 October 2003 @ 02:09:
[...]

Tsja, het is maar waar je waarde aan hecht. Ik heb liever een item van iemand die er daadwerkelijk iets voor gedaan heeft dan één of andere hufter die 's nachts gaat slapen en het botje lekker laat runnen om vervolgens 's ochtends vroeg bij het opstaan te kijken wat er vandaag weer eens gevonden is. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk hè.
Alleen jammer dat je daar als je trade er niets van ziet. Je kan onmogelijk zien of iemand een item gebot of zelf gevonden heeft. En dan is er natuurlijk nog de 3e groep, de dupers. En omdat je als legit speler dan niet ziet dat het item geduped is, en je trade je zuur verdiende item, dan ben je ff flink de sjaak. Dan zou ik toch veel liever met botters traden, of maphack gebruiken om ilvl te zien. Maar dan ben je al niet meer "legit". Botters maken de kans op legit items eigenlijk alleen maar groter ;) Hulde voor ons dus \o/ :P
Overigens nog hartelijk bedankt voor de onnodige belasting/wachtrijen die jullie veroorzaken op B.net.
Daar hebben de botters zelf het meeste last van. Gamecreate time is bij sommige mensen hoger dan dat ze in een game zitten. En dat is slecht. Multi mf bots, die meerdere monsters dood, maakt al een stuk minder games aan, en is dus een stuk minder belastig. Als "legit" speler zou je er niet heel veel last van hebben. Je speelt immers normaal de game, en kan je dus soms wel uren in een en dezelfde game zitten. En lag was er altijd al. Ik heb diablo2 lang geleden al gespeeld, toen dupen nog echt nieuw was, en er nog geen/weinig bots waren, en toen was er ook lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Genghis Khan schreef op 26 oktober 2003 @ 02:09:
[...]

Is het helemaal met je eens!! en het grappige is dat ze altijd in hun verhaal linken maar dupen is erger! :r Lekker boeiend! speel gewoon het spel zoals het is! Zonder andere progs! maar ja sommige mensen kunnen denk ik niet omgaan met een muis ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95224

Rust storm Rusto storm
Watcha you hackers gonna do when 1.10 clears everything for you :+

Hele grote kans dat 1.10 morgen begint :)

Wat wordt jullie eerste char?

Ik zit te denken aan een sorc of necro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13
Kan ik met de nieuwe patch mijn oude characters nog gebruiken??

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95224

MariahCareyLover schreef op 26 October 2003 @ 11:36:
Kan ik met de nieuwe patch mijn oude characters nog gebruiken??
Ja, maar je kan niet op de ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-04 09:50
SilverMaster schreef op 26 October 2003 @ 02:03:
[...]

Ja, als ik irl iets koop van een dief, krijg ik ook een legit item (met het voorwerp is niks mis). Waar het om gaat, is dat het op een foute manier verkregen is.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 20:13
Misschien wel leuk om een poll te starten met als vraag: Welke class neem jij in 1.10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Waar is dat lijstje voor de GoT party eigenlijk gebleven? :)
Ik word denk sorceress of zo :P

En over die blacklist, da slaat dus echt nerges op. Je hoeft toch niet te gaan vermelden wie er hier wel en wie er hier niet bot, als een botter dit topic had gemaakt maakt hij toch ook geen blacklist van de antibotters :Y) ;)
Of een lijstje van mensen die maphack gebruiken oid zou toch ook nerges op slaan? 8)7

btw, mooie openingspost :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 26-10-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 26-04 09:50
Anoniem: 74854 schreef op 26 oktober 2003 @ 13:00:
Waar is dat lijstje voor de GoT party eigenlijk gebleven? :)
Ik word denk sorceress of zo :P

En over die blacklist, da slaat dus echt nerges op. Je hoeft toch niet te gaan vermelden wie er hier wel en wie er hier niet bot, als een botter dit topic had gemaakt maakt hij toch ook geen blacklist van de antibotters :Y) ;)
Of een lijstje van mensen die maphack gebruiken oid zou toch ook nerges op slaan? 8)7

btw, mooie openingspost :)
Dat lijstje is handig voordat je met iemand gaat traden. Ik zou dus nooit met een botter traden :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Solomon schreef op 26 October 2003 @ 13:11:
[...]

Dat lijstje is handig voordat je met iemand gaat traden. Ik zou dus nooit met een botter traden :)
Dat moet je helemaal zelf weten. Alleen is het wel zo, omdat ik bot, geef ik sneller items weg. Vandaag nog mijn mules schoongemaakt, en flink wat items weggegeven. En ook over het traden doe ik niet zo moeilijk. Ach, doe maar een gratis hellslayer en nog wat erbij ofzo. Die mensen helemaal happy met hun items, en ik blij met mijn Um rune.

Kwam laatst nog een Asassin tegen, level 61, met belabberde claws. Ze wilde ons door act1 nightmare helpen, maar omdat haar claws niet zoveel schade deden had ze er moeite mee. Even een setje Bartuc's gedoneerd, zij helemaal blij, en toch nog door een aantal acts gekomen.

Vandaag uit voorzorgsmaatregel voor de rust storm mijn bot account leeggemuled en gedelete, want misschien komt er achter de rust storm meteen wel weer zo'n banronde. Ik ben dus gestopt met botten, maar als het in 1.10 weer kan, dan ga ik het zeker weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ach laat mij maar af en toe met mensen van me moomoofarm.nl spelen weet ik zeker dat ze me niet beduvelen met bots etc :)
wat is de fun als iedereen uber items heeft? niks, want ze zijn te slecht om ze zelf te vinden haha :P dus kunnen ze er ook niet mee spelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SaURoN op 26-10-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op 26 oktober 2003 @ 13:42:
ach laat mij maar af en toe met mensen van me moomoofarm.nl spelen weet ik zeker dat ze me niet beduvelen met bots etc :)
wat is de fun als iedereen uber items heeft? niks, want ze zijn te slecht om ze zelf te vinden haha :P dus kunnen ze er ook niet mee spelen :)
De meesten die botten zijn vooral mensen die graag alle items een keer willen hebben gehad, en dat gaat niet altijd zomaar met bijvoorbeeld een wf of een gf :)
Zelf vind ik eigenlijk dat blizzard hiervoor zon mooie singleplayer optie heeft gemaakt, maja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 19:12
SilverMaster schreef op 26 October 2003 @ 01:59:
[...]

Ik ga "mijn medemens" niet verlinken hoor. ;) Dat zou oneerlijk zijn tov Skyclad, FlitzZ, -=BoKKiE=-, SuperiorDaemon en Towelie. O-)

Bot on broeders... >:)
Hmm, geloof dat ik die post anders moest verwoorden. Ik bedoelde te vragen wat niet-cheaters deden, en dus ook niet botters (omdat ik dat ook als cheaten zie). Ik bot zelf niet, en ben het ook niet van plan te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40260

Ach ja ik zal het niet gaan verdedigen hier (niet helemaal iig) omdat het niet echt fair is.

Maar: Ik ben er al vanaf het begin bij geweest. Altijd HC en altijd veel status gehad (als je online komt meteen 10 requests voor items en hulp bij diablo ofzo). Als je dan na 3 jaar, als de lol er al wel grotendeels af is, veel moeite hebt gedaan voor uberitems en bij het vinden een connection interupt krijgt baal je wel. Zeker als je dan al die k*tn00bs ziet met het mooiste spul, waar je zelf lang voor hebt moeten sparen. Dan gaat het jeuken.
/me nu verdedig ik het toch :X

Als 1.10 komt ga ik ladder spelen met 4 vrienden die het ook lang gedaan hebben en dan gaan we hoog eindigen in de ladder. Gelukkig is 1.10 een beetje moeilijker dan die andere patches. Die stelden na een tijdje geen reet meer voor (als je het spel door en door kent;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Volgens mij zijn er best veel mensen die beginnen met een sorceress, omdat ze die als mf-sorceress kunnen gebruiken, zodat ze een leuke start maken qua items.

Ik ga starten als Avenger, vind ik een leuk char, en het helpt al die sorceressen ook nog eens, met mijn aura :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13
Ligt heel b-net plat :? Ik kan er met warcraft3 ook al niet op

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 22:48

FrostXL

cool as ice

jjwa schreef op 26 October 2003 @ 16:21:
Volgens mij zijn er best veel mensen die beginnen met een sorceress, omdat ze die als mf-sorceress kunnen gebruiken, zodat ze een leuke start maken qua items.

Ik ga starten als Avenger, vind ik een leuk char, en het helpt al die sorceressen ook nog eens, met mijn aura :).
ik ga beginnen met een meelee, simpelweg omdat als er geen andere GoTter online is ikzelf nog wel door kan spelen , bij een ama, sorc, neco (misschien minder) gaat dit slecht. normaal zou ik ook eerst voor een mf-sorc gaan, maar die komt denk ik later nog wel een keer

[ Voor 27% gewijzigd door FrostXL op 26-10-2003 17:39 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SilverMaster schreef op 26 oktober 2003 @ 02:23:
[...]

Daar hebben de botters zelf het meeste last van. Gamecreate time is bij sommige mensen hoger dan dat ze in een game zitten. En dat is slecht. Multi mf bots, die meerdere monsters dood, maakt al een stuk minder games aan, en is dus een stuk minder belastig. Als "legit" speler zou je er niet heel veel last van hebben. Je speelt immers normaal de game, en kan je dus soms wel uren in een en dezelfde game zitten. En lag was er altijd al. Ik heb diablo2 lang geleden al gespeeld, toen dupen nog echt nieuw was, en er nog geen/weinig bots waren, en toen was er ook lag.
Mephiruns doen gaat binnen 1 minuut (als ik opschiet dan) en pindleskin nog minder, teminste bij mij en ik speel legit. Dan is het echt niet handig als je telkes nog een halve minuut moet gaan wachten tot je game gemaakt is...
Nou is het natuurlijk ook weer niet zo dat ik als ik op battle.net ben altijd aant mephirunnen ben, maar ik snap wel dat mensen er wel last van hebben
En dat botters er last van hebben kan me eigenlijk helemaal geen *** schelen :7 :+ dat is nu eenmaal hun eigen schuld 8)7

*Putjesschepper wacht nog steeds op de patch*

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 26-10-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jjwa schreef op 26 oktober 2003 @ 16:21:

Sorc lijkt me zoiezo geen goed char om mee te beginnen! je bent zwak, MF krijgt veel minder invloed op de te vinden items! dus ja kan je beter een ander char kiezen! maar ja blijft natuurlijk je eigen mening kan begrijpen als je een sorc het vetst vind! Je dit ook blijft spelen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je dan na 3 jaar, als de lol er al wel grotendeels af is....
Dus ga je het maar verkloten voor andere mensen. Dit argument hoor ik zo vaak. Er zijn andere spellen hoor. Het is niet verplicht om na aanschaf van DiabloII door te gaan totdat je gecremeerd of begraven wordt :?

Dit moest even, omdat ik :r op mensen die zich gaan verschuilen achter <censuur>smoesjes. En is deze discussie niet eindeloos? Laten we lekker ontopic blijven, niet weer dat dupe/bot/mh verhaaltje oprakelen. Zie deel 1 t/m 18 voor dat geneuzel (al werd het gelukkig weer stukke minder) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 21:23
in je opening post heb je 2x deel 17 staan en geen 18.

verder toppie hoor, ik kijk ook al ff uit naar 1.10, was de laatste tijd weer te vinden op 1.09 omdat ik battlenet toch echt niet kan misse hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 01:20

Termy

valt er nog wat te fragge?

extreem grote ROFL @ "blacklist", kan me echt _niet_ boeie.
meer zeg ik er nie over..

ik hoorde dat 1.10 vrijdag a.s. zou komen, ik merk het wel.

bot werkt gelukkig ook in 1.10 dus tja.. pech voor jullie ?

btw Sauron:

ik bedoelde dat als in: "wil je niet hebben/niks mee te maken hebben" en niet dat je te n00b bent om het te krijgen op wat voor manier dan ook.
die 40/15 dingen zijn vooral dupe dus tja..

ach, zolang _ik_ blij ben kan het me verder eigenlijk bijzonder weinig schelen.
ik hoef niet de heilige uit te gaan hangen tussen het uitschot in D2...

[ Voor 48% gewijzigd door Termy op 26-10-2003 22:35 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja maar botters/dupers ver****** het spel wel voor andere spelers die gewoon alles eerlijk vinden! Maar ja aan sommige hersenloze mensen kun je niks veranderen >:) No Offence :+

BTW Poll toegevoegd aan de beginpost! Dus Stemmen maar :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Termy schreef op 26 October 2003 @ 22:27:
extreem grote ROFL @ "blacklist", kan me echt _niet_ boeie.
meer zeg ik er nie over..

ik hoorde dat 1.10 vrijdag a.s. zou komen, ik merk het wel.

bot werkt gelukkig ook in 1.10 dus tja.. pech voor jullie ?

btw Sauron:

ik bedoelde dat als in: "wil je niet hebben/niks mee te maken hebben" en niet dat je te n00b bent om het te krijgen op wat voor manier dan ook.
die 40/15 dingen zijn vooral dupe dus tja..

ach, zolang _ik_ blij ben kan het me verder eigenlijk bijzonder weinig schelen.
ik hoef niet de heilige uit te gaan hangen tussen het uitschot in D2...
kijk jullie zeggen steeds we verneuken de markt niet? Juist wel....
Mensen zoals jullie die eerst traden om iets te krijgen ? die botten nu die traden nu dus niet meer, maw je verneukt de markt dus wel :Y)

denk daar maar eens overna, als je bot trade je niet meer zeg je... dus verneuk je de markt toch zeker omdat er niks meer te traden valt omdat iedereen alles bot :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 27-04 13:20
niet zeuren mensen, cheat vallen niet goed te praten, doe dan ook geen poging

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
SaURoN schreef op 26 October 2003 @ 22:47:
[...]

kijk jullie zeggen steeds we verneuken de markt niet? Juist wel....
Mensen zoals jullie die eerst traden om iets te krijgen ? die botten nu die traden nu dus niet meer, maw je verneukt de markt dus wel :Y)

denk daar maar eens overna, als je bot trade je niet meer zeg je... dus verneuk je de markt toch zeker omdat er niks meer te traden valt omdat iedereen alles bot :!
Als je niet trade, dan ben je toch niet gelijk een marktverneuker? Als je niet trade, dan is het dezelfde situatie als dat die speler er niet was. Dupers zijn wel marktverneukers, en de eBay aanbieders ook imho.
Pheno79 schreef op 26 oktober 2003 @ 21:32:
[...]

Dus ga je het maar verkloten voor andere mensen. Dit argument hoor ik zo vaak. Er zijn andere spellen hoor. Het is niet verplicht om na aanschaf van DiabloII door te gaan totdat je gecremeerd of begraven wordt :?

Dit moest even, omdat ik :r op mensen die zich gaan verschuilen achter <censuur>smoesjes. En is deze discussie niet eindeloos? Waarschijnlijk wel, totdat men inziet dat botten helemaal de markt niet verneukt + andere vooroordelen Laten we lekker ontopic blijven, niet weer dat dupe/bot/mh verhaaltje oprakelen. Zie deel 1 t/m 18 voor dat geneuzel (al werd het gelukkig weer stukke minder) :)
Het dupe/bot/mh verhaal is toch wat er nu op Battle.net speelt? Ik vind dit dan ook zeker niet offtopic omdat iedereen er dagelijks mee word geconfronteerd.

[ Voor 39% gewijzigd door Sperenvanger op 26-10-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

SilverMaster schreef op 26 October 2003 @ 23:54:
[...]

Als je niet trade, dan ben je toch niet gelijk een marktverneuker? Als je niet trade, dan is het dezelfde situatie als dat die speler er niet was. Dupers zijn wel marktverneukers, en de eBay aanbieders ook imho.
Botters die hun 12 wf's aanbieden op de markt verpesten uiteraard helemaal niets.... >:)

Ach ja.. deze discussie kan echt eeuwig doorgaan denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 4743 schreef op 27 October 2003 @ 00:11:
[...]

Botters die hun 12 wf's aanbieden op de markt verpesten uiteraard helemaal niets.... >:)

Ach ja.. deze discussie kan echt eeuwig doorgaan denk ik. :)
ach als blizzard nu alle cdkeys meteen banned als je voor het eerst bot! dan word het vanzelf minder en minder B)

BTW LEES DE 10e POST!:
http://www.battle.net/for...&ReplyCount=18#post422648

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34517 op 27-10-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
SilverMaster schreef op 26 oktober 2003 @ 23:54:
[...]

[...]

Het dupe/bot/mh verhaal is toch wat er nu op Battle.net speelt? Ik vind dit dan ook zeker niet offtopic omdat iedereen er dagelijks mee word geconfronteerd.
bekijk je verkeerd want als je eerder wat wou hebben trade je...kom op ben niet achterlijk als iedereen gaat botten trade niemand meer met elkaar ... denk eventjes na ik weet dat het vroeg is maar zelf kabouterplop kan deze rekensom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 34517 schreef op 27 oktober 2003 @ 00:58:
[...]

ach als blizzard nu alle cdkeys meteen banned als je voor het eerst bot! dan word het vanzelf minder en minder B)

BTW LEES DE 10e POST!:
http://www.battle.net/for...&ReplyCount=18#post422648
Dan pakken ze alleen de kleine botters aan. De groten, waar we allemaal weleens spam van gezien hebben in de channels, hebben waarschijnlijk toch meerdere cdkeys. Ik heb gelezen op het forum van d2jsp dat er ook mensen zijn die 8 bots runnen. En dat vind ik wel ziek :/. Ik had toen ik nog botte maar 1 bot, en dan kon ik vanzelfsprekend niet meer spelen. Maar 8 bots? Of speciale cdkey's kopen om te botten en tegelijkertijd te kunnen spelen? :r
SaURoN schreef op 27 October 2003 @ 07:24:
[...]

bekijk je verkeerd want als je eerder wat wou hebben trade je...kom op ben niet achterlijk als iedereen gaat botten trade niemand meer met elkaar ... denk eventjes na ik weet dat het vroeg is maar zelf kabouterplop kan deze rekensom ;)
Ik heb ruim anderhalf jaar geen Diablo gespeeld, en sinds kort ben ik er toch weer aan begonnen. Ik trade nu inderdaad niet veel, maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. Vroeger was ik als de dood dat ik mijn Oculus zou traden voor een duped item. Nu heb ik dat niet meer met een Oculus, maar ik begin toch wel rillingen te krijgen als iemand mij in een cowgame aanbied om mijn Clean Eaglehorn te traden voor een Personalized WindForce met een of andere shitty jewel erin. Na controleren was het inderdaad een duped item. Sommige items zijn mij teveel waard om te traden. En die items had ik al helemaal niet getrade als ik ze zelf had gevonden.

Als ik nu een tradechannel in stap, zie ik iets heel anders. Ze zitten overvol en de text is niet meer bij te houden. Het tradesysteem is er ook niet vriendelijker op geworden. Waar er vroeger een goede standaard was, de SoJ's, gaat het nu om high runes, hexes, psdn charms, 3/20/20's, en van sommige dingen ben ik nog steeds niet uit wat er nu bedoelt word. Duped items zijn nu toch de valuta? Is het dan heel gek dat een hoop mensen niet meer willen of durven traden? Daar moet Blizzard wat aan doen vind ik. \o/ Rust Storm \o/ En niet de mensen, die 1 bot draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46

chromeeh

the Gnome

RocketKoen schreef op 26 October 2003 @ 23:43:
niet zeuren mensen, cheat vallen niet goed te praten, doe dan ook geen poging
True true.... Ben ik volledig mee eens....
In single player moet iedereen het zelf weten, maar in multiplayer heeft iemand er last van of benadeel je iemand anders :r :r

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, alleen word ik moe van deze discussie. De cheaters zullen nooit toegeven dat ze cheaten en daarmee anderen benadelen. Die zien niet in dat zij in een pvp sterker zijn door een wf ofzo tegen een eigen gevonden crappere boog :?

Dus door botten verneuken ze:
- MvP: omdat ze iedereen "helpen" door alle monsters in no time te doden
- PvP: omdat ze uberwapens hebben en dan kom ik aan met een veel minder wapen
- traden: de betere wapens zijn minder waard, omdat er gewoon meer in de omloop zijn

Voor dupen geld natuurlijk hetzelfde, alleen bij het traden gaat het om het lekkere veilige gevoel dat je hebt als je als legit speler een wapen dat je niet gebruikt trade. Not.

Maar ze zien het niet in. Zij denken dat ze omdat ze het spel al 3 jaar spelen dat mogen.
Tenminste, ik lees steeds: "ik speel het spel nu al x jaar, ik ben er op uitgekeken, dus bot ik maar". Snap ik niet. Ga dan een ander spel spelen als je erop uitgekeken bent. Verkloot het niet voor anderen.
Ik speel het ook al vanaf het uit is, maar ik vind het party gebeuren leuker dan uberwapens hebben. Zal wel aan mij liggen. Eigenlijk moeten al die dupers/hackers en andere simpele zielen maar op open battlenet spelen. Kunnen ze cheaten wat ze willen, de legit mensen hebben er geen last van. Maar dan is de kick van het verkloten voor een ander ervan af natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vind het party spelen ook het vetst! lekker samen beestjes rammen! met mensen die je kent irl of via internet maar waar je al een tijdje mee speelt! dit zijn ook de enige mensen waarmee ik trade tegenwoordig! Vroeger kon het nog via de channels! maar daar hoef je je niet meer te begeven tegenwoordig! :(

Wel kut was ik net weer begonnen met HC lvl 34 pala dood :(! maar ja heb ik nu weer wat te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 10:32

Houston3

ole

is er op battle.net ook een chan waar jullie allemaal zitten ofzo, heb diablo sinds gisteren weer geinstalled dus ik wil best wel ff lekker gamen :)

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik zit altijd in het channel: MMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Laat ik ook maar weer eens reageren in dit topique.
Mooie opening trouwens Kleffie. :)
Vooraf vind ik het trouwens nogal merkwaardig dat het gemiddelde Counterstrike topic waar iemand praat over cheats de mods er gelijk op springen, maar dat het hier blijkbaar fijn getolereerd wordt. :?

Het is wel jammer om dit topic in de huidige staat terug te vinden. Botten lijkt algemeen geaccepteerd en hypocriet gedrag is aan de orde van de dag.
Uiteraard vind ik ook hier weer de standaard verdedingsargumenten terug. "Ik dupeer niemand, want mijn items zijn legit", of het prachtige "ik trade ze niet, dus ik verpest de markt niet".
De bottertjes blijven elkaar immers altijd het handje boven het hoofd houden. We negeren ook het feit dat je de VRAAG verpest in de markt. Bot je immers niet je WF, GF etc bij elkaar, dan ga je MF'en om zo'n prachtig item te kopen. Wie weet vind je hem wel in het proces, des te mooier. Door het botten verpest je deze gang van zaken, de vraag daalt, het aanbod stijgt, de prijs daalt, hacked/duped items worden de nieuwe currency.
Jammer dat de spelbrekers deze gang van zaken stelselmatig negeren.

Verder vraag ik me altijd weer af of deze mensen in real life ook zo fatsoenlijk en sociaal zijn. Om een of andere reden blijkt de anominiteit en hebzucht op internet er voor te zorgen dat kindertjes alle waarden en normen verliezen. En maar krampachtig dat wat krom is, recht proberen te praten. Of natuurlijk heel stoer de "I don't give a fuck" houding. Maar ga dan ook niet huilen als je in een duel door een bugged amazon gekilled wordt. Maar nee, dan gaan de Temry's en consorten liggen huilen, omdat ze met Maphack(!) zien dat ze ongelijke kansen hebben. Hun gebotte items zijn immers "legit". |:( Dat maphack in duels voor hen wel eerlijk is, laten we maar even voorbij gaan.

Het blijft jammer dat mensen die waarschijnlijk ook ooit legit en leuk hebben gespeeld nu allemaal hun bescheiden bijdrage leveren om een prachtig spel te verkloten. Alleen daar al om heb ik me teruggetrokken uit het public gedeelte.
Ik speel nu met wat vrienden en bekenden, ruil / geef onderling spullen weg en probeer zo veel mogelijk de ellende te mijden.
Op zich vind ik het jammer; dit topic en public heeft me veel fijne herinneringen en real-life vrienden opgeleverd. Jammer dat zowel dit topic, als battle.net nu corrupted is door een aantal wat minder fijne spelers.

Ach ja, vroegah was alles beter he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517 schreef op 27 October 2003 @ 11:51:
Wel kut was ik net weer begonnen met HC lvl 34 pala dood :(! maar ja heb ik nu weer wat te doen :+
Je ging een barb maken he? :)
Dan help ik je wel even op weg. Op low level heb ik sowieso leuke barb equip, zodat je lekker door normal heen kan spelen.
Spreek je vast nog wel vanavond of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zal wel vanavond worden >:) Alvast bedankt :D. ben al lvl 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Pheno79 schreef op 27 oktober 2003 @ 09:51:
[...]

True, alleen word ik moe van deze discussie. De cheaters zullen nooit toegeven dat ze cheaten en daarmee anderen benadelen. Die zien niet in dat zij in een pvp sterker zijn door een wf ofzo tegen een eigen gevonden crappere boog :?

Dus door botten verneuken ze:
- MvP: omdat ze iedereen "helpen" door alle monsters in no time te doden
Mensen met sterke wapens zitten meestal in cowgames. En daarbij, het overpowerede Buriza is al vanaf lvl41 beschikbaar en heel makkelijk te vinden. En als je een beetje doorspeelt, kan je die al op normal difficulty aan. Dan kill je ook alles (te) snel.
- PvP: omdat ze uberwapens hebben en dan kom ik aan met een veel minder wapen
Vroeger had je ook Lameazon's in PvP. En tegenwoordig hebben de meeste mensen gewoon bugged items om te duellen. PvP is tegenwoordig een beetje verkloot, maar om botters daarvan te beschuldigen? Ok, een Windforce in PvP is sterk... maar hoevaak vind je een WindForce met botten? Ook niet vaak. Dan heb je het eigenlijk weer over de mensen die 2+ bots 24/7 laten draaien. Een zekere benass op d2jsp forums, die 8 bots draait dacht ik, verkondigde daar dat hij in 10 dagen 6 Windforces gevonden had!! :r En dat vind ik dan weer wel schadelijk.
- traden: de betere wapens zijn minder waard, omdat er gewoon meer in de omloop zijn
Na een tijdje komen er steeds meer mensen die een uberitem hebben ja, maar de andere wapens die daaronder zitten worden ook minder waard, en dus weer meer bereikbaar voor beginners. Anders kan ik nu ook wel boos worden dat mijn AMD 1800+ geen 109 euro meer waard is, wat ik er vorig jaar voor betaald heb.
Voor dupen geld natuurlijk hetzelfde, alleen bij het traden gaat het om het lekkere veilige gevoel dat je hebt als je als legit speler een wapen dat je niet gebruikt trade. Not.

Maar ze zien het niet in. Zij denken dat ze omdat ze het spel al 3 jaar spelen dat mogen.
Tenminste, ik lees steeds: "ik speel het spel nu al x jaar, ik ben er op uitgekeken, dus bot ik maar". Snap ik niet. Ga dan een ander spel spelen als je erop uitgekeken bent. Verkloot het niet voor anderen. Ik speel het ook al vanaf het uit is, maar ik vind het party gebeuren leuker dan uberwapens hebben. Zal wel aan mij liggen. Eigenlijk moeten al die dupers/hackers en andere simpele zielen maar op open battlenet spelen. Kunnen ze cheaten wat ze willen, de legit mensen hebben er geen last van. Maar dan is de kick van het verkloten voor een ander ervan af natuurlijk.
Open battle.net is denk ik voor veel mensen geen oplossing, omdat je dan je eigen game moet hosten, en als de host weggaat dan is de game weg. Ook zijn er minder spelers op open battle net dacht ik, en open battle net zit volgens mij helemaal vol met cheats, bugs, dupes en andere onmogelijke dingen. Ik vind botten geen cheaten, omdat je het ook zelf kan wat dat ding doet, alleen heb je er dan geen omkijk meer naar. Maphack vind ik eigenlijk wel een beetje naar cheaten toe neigen, maar omdat het ook tegen drophack beschermd is het begrijpelijk als je dat zou gebruiken. En dupen, tradehack, scamming, account stealing vind ik wel cheaten. Botten vind ik pas cheaten als je meer dan 1 bot draait.

* Sperenvanger bot niet meer, maar vind het jammer dat er altijd zo slecht word gedacht over botters

[ Voor 75% gewijzigd door Sperenvanger op 27-10-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Misschien een HEEELE stomme vraag... maaruh, wat is die maphack nou? Je ziet de hele map dan of wat? Want zo'n voordeel is dat toch niet?

Verder, mijn standpunt is dat je het spel moet spelen zoals het bedoeld is. Dus niet bots gebruiken, geen hacks gebruiken en gewoon normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat was de eerste maphack bram! maar tegenwoordig heb je maphacks dat je de inv van iemand anders kan zien! en allemaal andere extra dingen volgens mij! tis mij allemaal ook nie bekend! gebruik het namelijk niet :D!

btw silvermaster! 1 bot of 10 bots! HET BLIJFT TRIEST! een bot doet precies ik zou kunnen doen is een kut argument! alsof jij 24/7 diablo speelt! Waarom worden mensen hier niet de posts gedelete die voor botten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 35309 schreef op 27 October 2003 @ 12:33:
Laat ik ook maar weer eens reageren in dit topique.
Mooie opening trouwens Kleffie. :)
Vooraf vind ik het trouwens nogal merkwaardig dat het gemiddelde Counterstrike topic waar iemand praat over cheats de mods er gelijk op springen, maar dat het hier blijkbaar fijn getolereerd wordt. :?
Ik vind wallhack en aimbot net even "iets anders" dan d2jsp maar dat is een persoonlijk mening.
Het is wel jammer om dit topic in de huidige staat terug te vinden. Botten lijkt algemeen geaccepteerd en hypocriet gedrag is aan de orde van de dag.
Uiteraard vind ik ook hier weer de standaard verdedingsargumenten terug. "Ik dupeer niemand, want mijn items zijn legit", of het prachtige "ik trade ze niet, dus ik verpest de markt niet".
De bottertjes blijven elkaar immers altijd het handje boven het hoofd houden. We negeren ook het feit dat je de VRAAG verpest in de markt. Bot je immers niet je WF, GF etc bij elkaar, dan ga je MF'en om zo'n prachtig item te kopen. Wie weet vind je hem wel in het proces, des te mooier. Door het botten verpest je deze gang van zaken, de vraag daalt, het aanbod stijgt, de prijs daalt, hacked/duped items worden de nieuwe currency.
De hacked en duped items worden vaak geassocieerd met botters. Alleen ik zie de link niet. Botten is niets meer dan automatisch mf runs doen, en sinds wanneer kan je duped en hacked items bij mephi of pindleskin vinden? Vind ik eigenlijk een kromme vergelijking. Botten is geen oorzaak van de duped items.
Jammer dat de spelbrekers deze gang van zaken stelselmatig negeren.
Jammer dat er toch altijd weer vooroordelen zijn mbt de link tussen duped/hacked items en botters.
Verder vraag ik me altijd weer af of deze mensen in real life ook zo fatsoenlijk en sociaal zijn. Om een of andere reden blijkt de anominiteit en hebzucht op internet er voor te zorgen dat kindertjes alle waarden en normen verliezen. En maar krampachtig dat wat krom is, recht proberen te praten. Of natuurlijk heel stoer de "I don't give a fuck" houding. Maar ga dan ook niet huilen als je in een duel door een bugged amazon gekilled wordt. Maar nee, dan gaan de Temry's en consorten liggen huilen, omdat ze met Maphack(!) zien dat ze ongelijke kansen hebben. Hun gebotte items zijn immers "legit". |:( Dat maphack in duels voor hen wel eerlijk is, laten we maar even voorbij gaan.
Ingame en real life is voor mij persoonlijk iets heel anders. Ik heb geen "I don't give a fuck" houding, anders zou ik deze discussie niet voeren. Dat de normen en waarden achteruit gaan kan ik inkomen, maar dat staat los van d2 en heeft meer te maken met de opvoeding van de ouders denk ik. Ik heb neefjes/nichtjes geobserveerd en de reactie van ouders op hun handelen, en daarin zag ik al dat er teveel getolereerd werd door de ouders. De jeugd van tegenwoordig heeft minder verantwoordelijkheidsgevoel naar mijn mening. Maar die discussie staat los van d2.
Het blijft jammer dat mensen die waarschijnlijk ook ooit legit en leuk hebben gespeeld nu allemaal hun bescheiden bijdrage leveren om een prachtig spel te verkloten. Alleen daar al om heb ik me teruggetrokken uit het public gedeelte.
Ik speel nu met wat vrienden en bekenden, ruil / geef onderling spullen weg en probeer zo veel mogelijk de ellende te mijden.
Op zich vind ik het jammer; dit topic en public heeft me veel fijne herinneringen en real-life vrienden opgeleverd. Jammer dat zowel dit topic, als battle.net nu corrupted is door een aantal wat minder fijne spelers.

Ach ja, vroegah was alles beter he?
Vroeger was inderdaad alles beter. Toen was het voor nieuwe mensen ook nog te begrijpen. Maar de markt is nu al dusdanig verziekt, dat ik er ook geen wijs meer uit kan worden. Nu is het voor de nieuwe mensen totaal onbegrijpbaar op trade gebied. En dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Idd dat soort post zou moeten gedelet worden....
Jammer genoeg is onze wereld niet helemaal erlijk :7 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 34517 schreef op 27 October 2003 @ 13:30:
Dat was de eerste maphack bram! maar tegenwoordig heb je maphacks dat je de inv van iemand anders kan zien! en allemaal andere extra dingen volgens mij! tis mij allemaal ook nie bekend! gebruik het namelijk niet :D!

btw silvermaster! 1 bot of 10 bots! HET BLIJFT TRIEST! een bot doet precies ik zou kunnen doen is een kut argument! alsof jij 24/7 diablo speelt! Waarom worden mensen hier niet de posts gedelete die voor botten zijn?
Omdat sommige mensen een discussie proberen te voeren en argumenten naar voren brengen. En waarom zouden onze posts dan gedelete moeten worden? Wij dragen argumenten aan voor de situatie die er nu op battle.net is en proberen de vooroordelen over botters nietig te verklaren tot nu toe niet gelukt maar daar gaat het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooruit maar Silvermaster, omdat je het fatsoen hebt gehad om netjes te reageren...

Jammer dat je de rode lijn een beetje omzeilt en praat over de link tussen hacked en botten. De twee liggen dichter bij elkaar dan je denkt. Botten zorgt ervoor dat geen enkel item meer "elite" is, of 1337 in het botter taaltje. Aangezien iedereen op bnet altijd weer beter wil zijn dan een ander, gaan mensen zoeken naar alternatieven. Hacked items worden populair, evenals dupes uit classic.
Het een versterkt het ander snap je? Groepsdenken etc.
Botten verstoort de gehele balans binnen Diablo. Het spel zat namelijk prima in elkaar. Tot ver in 1.09 was er geen overvloed aan super elites. Je kan jaren spelen en geen WF, GF, SH of wat dan ook vinden. Jammer alleen dat hebberige kinderen dit niet kunnen uitstaan en zich verplicht voelen om massaal vals te gaan spelen.
Al dit cheaten sterkt elkaar aan, dus ook jouw gebot heeft invloed.

Wat mij irriteert is de houding van: ik verkondig hier mijn mening en probeer uit te leggen dat het allemaal niet zo erg is.
Je weet dondersgoed dat je cheat, je gebruikt third-party-progs, je verziekt de markt, kom daar dan gewoon voor uit.
Ik heb mezelf teruggetrokken uit public, wetend dat ik battle.net niet als een jehovagetuige kan gaan verbeteren. Ben dan eens echt eerlijk, zeg dat je als een mietje speelt, maar heb er lol in?
Ga niet patsen met je "zelfgevonden" GF, ga niet zeuren over hacked items in duels, ben gewoon tevreden met wat je bent binnen diablo: een cheater die zijn bijdrage heeft geleverd aan het verzieken van het spel. Op die manier spelend heb jij meer plezier in het spelen van diablo (een spelletje immers), maar ben daar dan ook niet hypocriet in. Je moet toch weten dat er geen steekhoudende argumenten zijn voor het botten?

Verder is een aimbot net zo'n hack als maphack en een botter. Een frag in een shooter is voor mij hetzelfde als een mooie unique in diablo. Maar blijf je maar verschuilen met de valse gedachte dat je mij niet persoonlijk raakt door te botten.
Ben nu eens een vent en neem je verantwoordelijkheid;
1. Ja, ik ben een botter
2. Ja, botten is lame / cheaten
3. Ja, ik verpest de markt
4. Ja, ik blijf botten omdat ik meer plezier aan het spel beleef.

Op die manier ben je eerlijk tegenover jezelf en ons. Dat we het niet met elkaar eens zijn, maakt dan niet eens zoveel uit. Rechtpraten wat krom is gaat in dit geval gewoon niet.

Je klinkt als een redelijke jongen, ik kan me dan ook niet voorstellen dat je jezelf in real-life ook zo van de domme houdt. Doe dat hier dan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, deleten van dat soort posts is niet nodig. We hebben toch vrijheid van meningsuiting? Een forum is een discussiepunt, dus alle andere gedachtenkronkels zijn het discussieren waard. Natuurlijk tot op zekere hoogte, in dit geval ontopic, ipv bv het kwetsen van andere mesnen en dat soort geneuzel.

Zoals ik al zei: de een (zoals ik) vind botten cheaten, niets meer, niets minder. Een ander wil zijn kijk daarop geven, mag hij van mij. Alleen ik vind opmerkingen als "ik ben er op uitgekeken dus bot ik maar" te zielig voor woorden. Alsof je niets anders kan doen? Spellen zat, of misschien zelfs een echt leven.

Dat er mensen zijn die het goed willen praten door aan te geven dat ze het spel al heel lang spelen...ik speel het vanaf de dag dat het uitgekomen is, ik voel me niet aangetrokken tot de "darkside". Voor de rest, zie verhaaltje hierboven.

Ik ben zelf al in geen maanden meer op battlenet gewest, daar alle lame 3rd partycheats, exploits en queues waarop ik mag wachten/en of traag in een spel mag spelen met connection time outs. Ik hoef niet te vertellen wie daar o.a. schuldig aan zijn. Maar voor mij is het spel verziekt, als legit speler is public spelen niet grappig meer.

PS Het is nog niet gebeurd, maar niet gaan schelden, dit topic (deel whatever) is al eens gesloten geweest met dit tere discussiepunt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 27-10-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schelden is een teken van zwakte en hopeloosheid. :)

Je kan trouwens prima op battle.net spelen. Dat hele wachtrij-gebeuren vind ik allemaal wel meevallen. Je moet hooguit een keer 10 seconden wachten (bij 400+) en de lags zijn bij mij ook zelden storend.
Ik wijt die dingen ook niet aan botters, omdat ik daar het fijne niet van af weet.
Er zijn wel belangrijkere redenen tegen botten lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag is bij mij wel storend (europe). Om de zoveel tijd werd ik uit mijn eigen private game gedonderd. Dat is gewoon ***. Botters vreten meer resources van de servers, daar er aan de lopende band spellen worden aangemaakt. Het oude spel bestaat altijd nog even, dat is dan nog een resourcevreter. Vandaar de wachtrijen. Doe dit met genoeg mensen en je hebt het lag verhaal er ook nog bij. Eigenlijk is het een verkapte manier van DDos. Botters zullen dit natuurlijk weer ontkennen, want zij zijn in hun ogen heilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Even tussendoor. Een normale discussie hierover is prima, ook al zal iedereen bij zijn eigen standpunt blijven. Mocht het uit de hand lopen... je bent gewaarschuwd.

Maar wat ik me afvraag: Iedereen die last heeft van de hacks op B.net, waarom gaan jullie niet naar een andere B.net-achtige server (bnetd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, iedereen kent de punten ondertussen wel, we houden onszelf wel in toom ;)
Wat je zegt over bnetd: ik moet dus gaan verkassen omdat ik eerlijk speel? Beetje raar. Dat zou net zoiets zijn als: ik wil geen crimineel zijn, dus ik moet verhuizen naar een ander land. Niet dat cheaten in het spel gelijk staat met crimineel zijn btw ;)

Zoals ik al eerder aanhaalde, laat die mensen die willen cheaten maar verhuizen naar open battlenet. Daar gelden de regels waarmee je accoord bent gegaan niet. Oftewel, 3rd part programmas etc mogen niet op battlenet gebruikt worden...dus misschien toch een beetje crimineel door die regels aan je laars te lappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 27 October 2003 @ 14:48:
Even tussendoor. Een normale discussie hierover is prima, ook al zal iedereen bij zijn eigen standpunt blijven. Mocht het uit de hand lopen... je bent gewaarschuwd.

Maar wat ik me afvraag: Iedereen die last heeft van de hacks op B.net, waarom gaan jullie niet naar een andere B.net-achtige server (bnetd)?
Ik heb er geen last van en val zelden tot nooit uit een game. Ik kan dus geen uitspraak doen over de extra serverload en bijbehorende problemen.
Verder zou ik niet snel stoppen op battle.net omdat ik er een hoop "vrienden" heb zitten. Die ga ik niet allemaal in de steek laten vanwege een aantal cheaters. Begrijp wel dat niet alle mensen in mijn friendslist elkaar kennen. Die gaan dus nooit allemaal over naar een andere server, voor zover die er al zijn op grote schaal.
Over die bijzonder straf geschreven "waarschuwing"; prima, schelden is voor kanslozen, net als flamen. Maar wat is nu precies de positie van Tweakers tegen cheaters die het spelen voor anderen verkloten? Puur uit interesse trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Maar wat is nu precies de positie van Tweakers tegen cheaters die het spelen voor anderen verkloten? Puur uit interesse trouwens.
Er is geen officieel statement, maar het spreekt eigenlijk voor zich dat wij er falikant op tegen zijn. Topics over hoe te cheaten gaan ook gelijk dicht, mochten hier vragen langskomen over waar je cheats kan downloaden dan worden die niet toegestaan.

Discussies aan de andere kant, mogen gewoon doorlopen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook hier gewoon, zolang het netjes gebeurd. Vragen over hoe cheats te gebruiken valt onder 'niet netjes', omdat je gewoon het spelplezier van anderen verpest.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-10-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
he, ik wou net al de hooivorken gaan halen om te gaan rellen tegen cheaters ;)

Helaas zal het stormpje dat gaat overwaaien de gebotte items niet verwijderen. Nou ja, de dupes zijn weg. Vooral humor met die gasten die op ebay die meuk gekocht hebben. Wat een sukkels zijn dat zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 27 October 2003 @ 15:15:
[...]

Er is geen officieel statement, maar het spreekt eigenlijk voor zich dat wij er falikant op tegen zijn. Topics over hoe te cheaten gaan ook gelijk dicht, mochten hier vragen langskomen over waar je cheats kan downloaden dan worden die niet toegestaan.

Discussies aan de andere kant, mogen gewoon doorlopen. Vrijheid van meningsuiting geldt ook hier gewoon, zolang het netjes gebeurd. Vragen over hoe cheats te gebruiken valt onder 'niet netjes', omdat je gewoon het spelplezier van anderen verpest.
Dank. Dan weet ik ook voor mezelf hoe ik hier dien om te gaan met het geheel.
D'r is nogal wat veranderd sinds de eerste Diablo II topics. :/

Ik ga de discussie trouwens niet te lang aan. Ik ben hier "for old time's sake" weer eens verzeild geraakt en vond het jammer om de verloedering te aanschouwen, om het maar eens netjes uit te drukken. Er is n.a.v. dit topic een eigen forum opgezet waar de regels wat stricter zijn.
Leuk om te zien dat hier nu de cheaters de gevestigde orde zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 35309 schreef op 27 October 2003 @ 14:02:
Vooruit maar Silvermaster, omdat je het fatsoen hebt gehad om netjes te reageren...

[...]

Ben nu eens een vent en neem je verantwoordelijkheid;
1. Ja, ik ben een botter
2. Ja, botten is lame / cheaten
3. Ja, ik verpest de markt
4. Ja, ik blijf botten omdat ik meer plezier aan het spel beleef.

Op die manier ben je eerlijk tegenover jezelf en ons. Dat we het niet met elkaar eens zijn, maakt dan niet eens zoveel uit. Rechtpraten wat krom is gaat in dit geval gewoon niet.

Je klinkt als een redelijke jongen, ik kan me dan ook niet voorstellen dat je jezelf in real-life ook zo van de domme houdt. Doe dat hier dan ook niet?
1. Ja, ik was een botter
2. Eigenlijk vind ik botten geen cheaten, maar gemakszucht. Alles ligt ineens binnen handbereik en je hoeft er weinig moeite meer voor te doen.
3. Nee, ik verpest de markt niet. Ik geef items die ik niet nodig heb weg aan vrienden en traden doe ik niet _omdat het haast niet kan_ in de channels. Weleens geprobeerd een item te traden in een tradechannel? Je krijgt er te weinig voor om het interessant te maken, en de kans van een dupe is aanwezig. Dan geef ik het liever weg aan vrienden, en de echt goede items hou ik wel om daar later een char mee te bouwen.
4. Ik ben gestopt met botten omdat ik 1.10, waar wij allen zo lang op gewacht hebben, normaal wil spelen, met behulp van eerder gevonden items. Ik beleefde inderdaad plezier aan het spel in de tijd dat ik botte omdat ik nog nooit een Tal Rasha's armor had gezien bijvoorbeeld. Maar ik ben uit voorzorgsmaatregel ook gestopt, want als je alles eenmaal hebt is het niet leuk meer, en dan heb je inderdaad de boel alleen maar verziekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sperenvanger op 27-10-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 12316 schreef op 27 October 2003 @ 14:48:

Mwa ik speel natuurlijk het liefst op de officiele servers! en als je op andere servers speelt! Zijn de cheats nog erger! zie @ open battlenet bijvoorbeeld! das helemaal niet leuk meer! een armor met tekst groter als het scherm |:( en ik binnenkort graag op de ladder wil gaan spelen als 1.10 uit komt! dus ja dat houd me tegen! en ook mijn lieve vriendjes die alles spelen zoals het spel is ga ik dan ook missen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SilverMaster schreef op 27 October 2003 @ 15:52:
[...]

1. Ja, ik was een botter
2. Eigenlijk vind ik botten geen cheaten, maar gemakszucht. Alles ligt ineens binnen handbereik en je hoeft er weinig moeite meer voor te doen.
3. Nee, ik verpest de markt niet. Ik geef items die ik niet nodig heb weg aan vrienden en traden doe ik niet _omdat het haast niet kan_ in de channels. Weleens geprobeerd een item te traden in een tradechannel? Je krijgt er te weinig voor om het interessant te maken, en de kans van een dupe is aanwezig. Dan geef ik het liever weg aan vrienden, en de echt goede items hou ik wel om daar later een char mee te bouwen.
4. Ik ben gestopt met botten omdat ik 1.10, waar wij allen zo lang op gewacht hebben, normaal wil spelen, met behulp van eerder gevonden items. Ik beleefde inderdaad plezier aan het spel in de tijd dat ik botte omdat ik nog nooit een Tal Rasha's armor had gezien bijvoorbeeld. Maar ik ben uit voorzorgsmaatregel ook gestopt, want als je alles eenmaal hebt is het niet leuk meer, en dan heb je inderdaad de boel alleen maar verziekt.
Bijna, bijna. :)
Jij was inderdaad een botter, maar mijn tekst is in principe op iedere botter van toepassing, vandaar.

Punt 2: Jawel, het is een cheat. Een 3rd party program wat je een voordeel geeft over legit spelers. En die bullshit over; ik kan het handmatig ook... Jaja, ik kan ook 14 uur achter elkaar pindleruns doen ipv slapen. :+
Lees anders maar eens braaf de mening van blizzard.

Punt 3: Jawel, je verpest de vraag door jezelf items toe te bedelen waar je anders voor zou moeten "werken" (mf+trade) en door je oh zo gulle instelling doe je hetzelfde bij anderen. Conclusie -> minder mensen zijn geinteresseerd in mijn items.
Verder heb ik ook onlangs nog getrade, op HC. Gaat prima, maar je moet wel "the obvious" vermijden natuurlijk. Dankzij de duizenden botters kan ik echter helaas tegenwoordig ook niet meer een shaft verkopen op softcore nee. Mede dankzij jou.
Jullie ventjes hebben alles al gebot, dus dan kan ik mijn items niet meer kwijt. Dringt het al een beetje door, die samenhang?
Ik ben dan ook gevlucht naar private games met vrienden op HC.
De teneergang van SC dank ik mede aan de botters, ook de botters zoals jij.

Punt 4: Gooi die items dan gewoon weg; ga straks ladder spelen (HC?) en wat je daar legit vindt neem je aan het einde van het seizoen mee naar HC non-ladder. Een prima combinatie waarbij legit spelen weer gewaardeerd kan worden. Neem die kans en gooi die hypocriete instelling overboord. Join the light, praise Blizzard, halleluja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op 27 oktober 2003 @ 15:18:
he, ik wou net al de hooivorken gaan halen om te gaan rellen tegen cheaters ;)
Hooivorken? tegen die 200.000.000.000 WFen en GFers :P :+

@Jaxe:

HC? en dan 1 lagje en je char weg, ik denk et niet 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 27-10-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 35309 schreef op 27 oktober 2003 @ 16:11:
[...]

Bijna, bijna. :)
Jij was inderdaad een botter, maar mijn tekst is in principe op iedere botter van toepassing, vandaar.

Punt 2: Jawel, het is een cheat. Een 3rd party program wat je een voordeel geeft over legit spelers. En die bullshit over; ik kan het handmatig ook... Jaja, ik kan ook 14 uur achter elkaar pindleruns doen ipv slapen. :+
Lees anders maar eens braaf de mening van blizzard.
Even snel gegoogled omdat ik het echte topic niet kan vinden: http://dynamics.dynasoft.nl/viewtopic/4985 ;) Je kan inderdaad niet 14 uur achter elkaar gamen, maar met "ik kan het handmatig ook" bedoel ik eigenlijk meer theoretisch. Dan kijk ik even met een schuin oog naar hacken/dupen, en dat kan niet handmatig/zonder programma's. Dupen was er volgens mij al voor botten, maar ik kan het verkeerd hebben.
Punt 3: Jawel, je verpest de vraag door jezelf items toe te bedelen waar je anders voor zou moeten "werken" (mf+trade) en door je oh zo gulle instelling doe je hetzelfde bij anderen. Conclusie -> minder mensen zijn geinteresseerd in mijn items.
Verder heb ik ook onlangs nog getrade, op HC. Gaat prima, maar je moet wel "the obvious" vermijden natuurlijk. Dankzij de duizenden botters kan ik echter helaas tegenwoordig ook niet meer een shaft verkopen op softcore nee. Mede dankzij jou.
Jullie ventjes hebben alles al gebot, dus dan kan ik mijn items niet meer kwijt. Dringt het al een beetje door, die samenhang?
Ik ben dan ook gevlucht naar private games met vrienden op HC.
De teneergang van SC dank ik mede aan de botters, ook de botters zoals jij.
Het komt mede door botters dat het traden moeilijker is, maar meer groepen mensen maken zich hier schuldig aan. Hack, dupe, ebay en itemverkoopsites. Ik denk er nu pas aan, dat we de "anyone have free item plz" mensen eigenlijk zelf gecreeerd hebben door telkens, in mijn ogen, meuk te geven aan newbs. Bij deze doe ik dat dus ook niet meer maar zovaak heb ik dat niet gedaan. Een maat van me doet dat altijd, vind hij leuk. Ik zal hem er eens over aanspreken :P
Punt 4: Gooi die items dan gewoon weg; ga straks ladder spelen (HC?) en wat je daar legit vindt neem je aan het einde van het seizoen mee naar HC non-ladder. Een prima combinatie waarbij legit spelen weer gewaardeerd kan worden. Neem die kans en gooi die hypocriete instelling overboord. Join the light, praise Blizzard, halleluja. ;)
Ik ben van plan om 1.10 weer normaal te gaan spelen. Of ik hardcore ladder in een keer aandurf weet ik niet maar dat zie ik tzt wel. Items weggooien doe ik niet, want hierboven heb ik net gezegt dat ik dat niet meer zou doen :P. Ik weet nu in ieder geval wat andere mensen over botten denken, maar afkeuren doe ik het nog steeds niet. Hacken en dupen wel, daar zou ik geen items van willen. Ook niet uit nieuwschierigheid. Maar dat is binnenkort toch allemaal verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854 schreef op 27 October 2003 @ 16:33:
[...]

Hooivorken? tegen die 200.000.000.000 WFen en GFers :P :+

@Jaxe:

HC? en dan 1 lagje en je char weg, ik denk et niet 8)7
Goh, is mij nog nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou Silver, ik ben nu toch gematigd enthousiast. ;)

Dupen/hacken was er inderdaad voor de bot bij mijn weten.
Je mag het erger vinden, maar dat is zoiets als kiezen uit two evils.
Vergeet echter niet dat botten continue gebeurd en op hele grote schaal.
Het effect is dus hetzelfde, alleen mensen hebben de hoop dat duped items verwijderd zullen worden.
Of je het een voordeel moet noemen dat botted items blijven bestaan ^_^
Ah well.

HC moet je trouwens gewoon doen. Rippen kan soms heel pijnlijk zijn, maar op HC een mooie find is weer extra mooi. Het is dus een emotioneel verhoogde versie van SC. ;) Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel beter ben gaan spelen door HC. Ik speel ook weer vaker low-level chars op, waardoor veel meer items een waarde gaan krijgen voor je. Maar goed, HC of SC is voor iedereen verschillend. Sommige mensen zijn als de dood om een karakter+items te verliezen. Dan kun je er beter wegblijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het leuke van HC is dat je alles anders benaderd! en niet leuk tussen de koeien stormt bijvoorbeeld! ok om Diablo te leren spelen zal ik je eerst aanraden alles uit te spelen op SC! maar ik ben al snel overgegaan naar HC! Zijn namelijk leukere mensen op HC die niet alleen maar laten boosten! maar het ook leuk vinden om gezellig met lvl 14 characters act 1 te doorlopen :D Toch lieve jaxe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
SilverMaster schreef op 26 October 2003 @ 02:23:
Alleen jammer dat je daar als je trade er niets van ziet. Je kan onmogelijk zien of iemand een item gebot of zelf gevonden heeft. En dan is er natuurlijk nog de 3e groep, de dupers. En omdat je als legit speler dan niet ziet dat het item geduped is, en je trade je zuur verdiende item, dan ben je ff flink de sjaak. Dan zou ik toch veel liever met botters traden, of maphack gebruiken om ilvl te zien.
Tsja, persoonlijk zie ik beide stereotypes gebruikers zo snel mogelijk oprotten uit mijn potje Diablo 2. Jullie weten het in ieder geval goed te verneuken. Met een WindForce stel je niets meer voor, een GrandFather is een lachertje en een StormShield is zo'n beetje standaard uitrusting geworden. Jullie weten de economie echt goed te verneuken, en dan heb ik dus liever dupers die er nog een leuke valuta weten te creëeren door toch al bijna onvindbare SoJ's te dupen.
Daar hebben de botters zelf het meeste last van.
Dat zal best. Wij, de gewone partij, zijn hier de slachtoffers. Jullie zijn de veroorzakers. Na de onlangse zoveelste bannage-spree van B.net van botters vond ik het echt ideaal spelen, en legit meph-runnen, dat wil zeggen dat ik achter de computer zit en deze bestuur, ging gewoon stukken sneller.
Gamecreate time is bij sommige mensen hoger dan dat ze in een game zitten. En dat is slecht. Multi mf bots, die meerdere monsters dood, maakt al een stuk minder games aan, en is dus een stuk minder belastig.
Leuk, maar nog steeds absoluut niet de bedoeling van Diablo 2. Waarom ga je niet zelf MF-runnen? Sinds wanneer staat er in jouw overeenkomst met Battle.net dat het onderscheppen en actief manipuleren van pakketjes die er tussen de client en de server worden verzonden toegestaan is?
Als "legit" speler zou je er niet heel veel last van hebben. Je speelt immers normaal de game, en kan je dus soms wel uren in een en dezelfde game zitten. En lag was er altijd al. Ik heb diablo2 lang geleden al gespeeld, toen dupen nog echt nieuw was, en er nog geen/weinig bots waren, en toen was er ook lag.
Lag wordt o.a. veroorzaak door botters: je moet niet denken dat jullie er wel ongemerkt met z'n allen een schepje bovenop kunnen doen met dit standaard kulargument. Battle.net is er voor gemaakt om spellen als Diablo en WarCraft online te kunnen spelen, dat wil zeggen, door mensen, niet door botjes die het werk overnemen van de speler die aan het slapen is.

Overigens is het absolute onzin dat je als legit speler maar uren in één game moet zitten: je hebt genoeg spelers die cow runnen (wat ook onder legit spelen valt, je manipuleert geen pakketjes en in de overeenkomst met B.net staat niet dat het niet mag i.t.t. botten), traden, MF'en of die gewoon aan het mulen zijn met een maatje. Dit is gewoon een normale manier om het spel te spelen.

Ik snap niet waar jij het recht vandaan haalt om een ander z'n speelplezier te vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Anoniem: 35309 schreef op 27 October 2003 @ 16:55:
Nou Silver, ik ben nu toch gematigd enthousiast. ;)

Dupen/hacken was er inderdaad voor de bot bij mijn weten.
Je mag het erger vinden, maar dat is zoiets als kiezen uit two evils.
Vergeet echter niet dat botten continue gebeurd en op hele grote schaal.
Het effect is dus hetzelfde, alleen mensen hebben de hoop dat duped items verwijderd zullen worden.
Of je het een voordeel moet noemen dat botted items blijven bestaan ^_^
Ah well.

HC moet je trouwens gewoon doen. Rippen kan soms heel pijnlijk zijn, maar op HC een mooie find is weer extra mooi. Het is dus een emotioneel verhoogde versie van SC. ;) Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel beter ben gaan spelen door HC. Ik speel ook weer vaker low-level chars op, waardoor veel meer items een waarde gaan krijgen voor je. Maar goed, HC of SC is voor iedereen verschillend. Sommige mensen zijn als de dood om een karakter+items te verliezen. Dan kun je er beter wegblijven. :)
Voor mij is de grootste "maar" aan HC dat als je dood gaat, of het nou door lag komt, of door een stomme fout, je alles kwijt bent. Tenzij je loot corpse aan hebt staan natuurlijk, maar je bent nog steeds wel je character kwijt.
Genghis Khan schreef op 27 October 2003 @ 17:24:
[...]
Tsja, persoonlijk zie ik beide stereotypes gebruikers zo snel mogelijk oprotten uit mijn potje Diablo 2. Jullie weten het in ieder geval goed te verneuken. Met een WindForce stel je niets meer voor, een GrandFather is een lachertje en een StormShield is zo'n beetje standaard uitrusting geworden. Jullie weten de economie echt goed te verneuken, en dan heb ik dus liever dupers die er nog een leuke valuta weten te creëeren door toch al bijna onvindbare SoJ's te dupen.
Dat vind ik dus van niet. Ik heb screenshots gezien waarin de hele Rogues Encampent vol lag met SoJ's. Dat lukt mij niet, al heb je 36 bots aan staan die runs doen in 10 seconden. Daarom vind ik botten ook geen cheat, maar een tool. Met dupen kan je eenvoudig een kopie maken, maar met botten heb je hetzelfde resultaat als je handmatig mf, alleen doordat je nu zelf geen handelingen meer hoeft te verrichten, en je meer runs kan doen, heb je dus ook meer kans op items. Of het eerlijk is... nee. Maar om botten als erger af te doen dan dupen/hacken? Nee.. dat wil er bij mij gewoon niet in.
[...]
Dat zal best. Wij, de gewone partij, zijn hier de slachtoffers. Jullie zijn de veroorzakers. Na de onlangse zoveelste bannage-spree van B.net van botters vond ik het echt ideaal spelen, en legit meph-runnen, dat wil zeggen dat ik achter de computer zit en deze bestuur, ging gewoon stukken sneller.
Ik beweer toch niet dat legit players geen slachtoffers zijn? Ik zeg alleen maar dat botters zichzelf in de weg zitten door constant games aan te blijven maken.
[...]
Leuk, maar nog steeds absoluut niet de bedoeling van Diablo 2. Waarom ga je niet zelf MF-runnen? Sinds wanneer staat er in jouw overeenkomst met Battle.net dat het onderscheppen en actief manipuleren van pakketjes die er tussen de client en de server worden verzonden toegestaan is?
Omdat ik tegenwoordig een sociaal leven probeer te onderhouden ;). En ik weet ook wel dat het niet verplicht is om mf runs te doen, en dat het ook niet verplicht is om uberwapens te vinden, maar ik wil ook weleens een keer wat leuks vinden. Ik heb veel pindleruns handmatig gedaan, en hij geeft nou eenmaal vrij weinig. Toen ik nog botte, en ik in mijn log keek, dan zag ik daar ook dat ik op een dag bar weinig items vond. Als ik dat handmatig had gedaan, dan werkt dat super frustrerend. En het gaat mij om de lol, en dat ik het nou leuk vind om een wf te hebben... gun mij ook eens een keer een pleziertje.
[...]
Lag wordt o.a. veroorzaak door botters: je moet niet denken dat jullie er wel ongemerkt met z'n allen een schepje bovenop kunnen doen met dit standaard kulargument. Battle.net is er voor gemaakt om spellen als Diablo en WarCraft online te kunnen spelen, dat wil zeggen, door mensen, niet door botjes die het werk overnemen van de speler die aan het slapen is.
Lag was er al voordat er dupes en bots waren. De lag word nu ook veroorzaakt door botten ja. Vandaar ook de multi mf bots. (Ben nu gestopt voor het geval je het nog niet gelezen had).
Overigens is het absolute onzin dat je als legit speler maar uren in één game moet zitten: je hebt genoeg spelers die cow runnen (wat ook onder legit spelen valt, je manipuleert geen pakketjes en in de overeenkomst met B.net staat niet dat het niet mag i.t.t. botten), traden, MF'en of die gewoon aan het mulen zijn met een maatje. Dit is gewoon een normale manier om het spel te spelen.
Ik zeg nergens dat je uren in een game moet zitten, maar je zit wel langer in een game dan een bot. Cowrunnen doe je denk ik ook niet in <30 seconden, of je moet bugged items hebben ;)
Ik snap niet waar jij het recht vandaan haalt om een ander z'n speelplezier te vergallen.
Ik bot, geef items aan vrienden. Samen hebben we een hoop lol. Ik steel toch niets van jou? Dat de markt verkloot is kan ik ook niet helpen, ik ben pas sinds kort aan het botten geweest, en toen was de markt al kapot. Ik heb het toch niet erger gemaakt? De ebay mensen en hackers, die maken het kapot. Ik ben er toch niet verantwoordelijk voor dat ene Piet zich verplicht voelt om te gaan hacken, omdat ik toevallig een wf zou hebben en hij iets beters wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hebben er meer mensen last van dat de ping niet lager komt als 250??? Vet raar! voor de rest heb ik op me comp nergens last van alleen als ik op battlenet kom! Heel irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-04 18:48

Jive

MooMooMastah

Ut word tijd dat blizzard al hun claims eens waar gaat maken ...
En als ik zo die aankondigin van de Rust Storm zie, dan gaat bij mij het idee spelen van een anti-cheat progsel wat de boel gaat schonen ...
Of 1.10 op de realm ...

Ben benieuwd

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

"leuke" discussie weer...

silvermaster, bespaar je de moeite. het mooie van dit alles is dat niemand hier op GoT er ook maar _iets_ aan kan doen dat jij bot. wij weten nu wel wat men denkt en dat sommigen hier serieus toe zijn aan professionele hulp maar LAAT het gewoon...

atm bot ik niet (alleen maphack zo af en toe om wat inv's te checken van vriende) dus ik ben nergens bang voor.. ik merk het wel in 1.10 :)

alleen PvP is nog leuk tegen vrienden.. en aangezien die in mijn gewoon ook top spul hebben heb ik reden genoeg om te doen wat ik doe en kan de rest mij werkelijk gestolen worden.. i feel SO sorry for you all.. not

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Termy schreef op 27 October 2003 @ 22:14:
"leuke" discussie weer...

wij weten nu wel wat men denkt en dat sommigen hier serieus toe zijn aan professionele hulp maar LAAT het gewoon...
Nomineert de eerste persoon! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch de "fuck you " mentaliteit waar je het over had ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 35309 schreef op 27 oktober 2003 @ 15:34:
[...]

Dank. Dan weet ik ook voor mezelf hoe ik hier dien om te gaan met het geheel.
D'r is nogal wat veranderd sinds de eerste Diablo II topics. :/

Ik ga de discussie trouwens niet te lang aan. Ik ben hier "for old time's sake" weer eens verzeild geraakt en vond het jammer om de verloedering te aanschouwen, om het maar eens netjes uit te drukken. Er is n.a.v. dit topic een eigen forum opgezet waar de regels wat stricter zijn.
Leuk om te zien dat hier nu de cheaters de gevestigde orde zijn. :)
achja ik barrel en alle andere old buddys ensow zwaaien niet meer met de septer in dit topic en tja dan word het een soort achterwijkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ik hou het voor gezien hiero. het gaat echt helemaal nergens meer over en die stupide discussie boeit me eveneens geen hol.

dat sommingen hier waanideenen er op na houden vind ik erg triest voor hen maar ik ga daar verder niet op in... silver, ik wens je veel sterkte mocht je hier blijven posten.

speel D2, Bot, gebruik MH. heb schijt aan de moraalridders in dit topic. je weet dat je cheat, je weet dat het niet mag dus tja.. waar hebben we het nou over?

i rest my case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi!
Blizzard schoont de realm op, wij schonen dit topic op.
Nu alstublieft wel daad bij het woord voegen en niet meer terug komen he Temry? :>
Jezelf vergelijken met Silver is trouwens te veel eer voor je. Ik weet dat je hem graag aan jouw kant zou scharen, maar die jongen heeft nog wel een redelijk menselijke en sociale ontwikkelde ondergaan. ;)
Maar goed, houd jij maar je een-drie-drie-zeven "I don't give a fuck" houding aan, verlaat zoals gezegd het topic, dan kunnen normale mensen hier ook weer lol gaan beleven. We zullen de bezem eens door dit verloederde stukje GoT halen.

Silver; dupen doet hetzelfde als botten. Het brengt een onevenredig aantal superuniques oid op de markt die er anders niet zouden zijn.
Voor jou is het onderscheid dat de items uit pindlebot niet verwijderd kunnen worden door blizzard en dat je daardoor jezelf kan verschuilen achter "ik dupeer niemand". Zoals gezegd verschillen we daar gewoon over, maar fijn dat je het botten hebt laten gaan. :)
Mocht je trouwens HC willen gaan proberen, ik help je graag. Ook met equipment. Ik heb niet veel, maar wat ik heb wil ik graag delen. :)
Items kwijt raken is vaak niet eens zo erg. Tuurlijk is het zuur om je zelfgevonden Gaze te verliezen, maar de motivatie om weer een nieuw character te maken neemt het snel over. Verder heb je op HC snel vrienden die gezamenlijk proberen je weer op de rails te krijgen. Een van de leukere dingen op B.net.

Zoals Kleffie al zegt; die eerste 20 levels van je character zijn erg leuk. Je wisselt vaak van equipment en loopt steeds te hopen op die paar extra levels zodat je bijvoorbeeld Bloodletter aan kunt. Die kick is op SC allang verdwenen.

Bij deze dus een uitnodiging om eens met mij (ons) mee te spelen op HC.
Wie weet bevalt het je en anders kun je altijd terug naar SC he. :) Ik heb heel lang SC gespeeld, maar HC was een openbaring. :P

Je kan mij het meest vinden op accounts Virginia-L en Jaxe-HC
Het kan zijn dat je mijn vriendin treft, maar dat merk je vanzelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 10:32

Houston3

ole

ik heb gisteren ff gespeeld op europe battle.net maar ik werd dood gegooid met duitser en niet zo zuinig ook, en ze kunnen niet het fatsoen opbrengen om ook ff engels te praten.
sjees

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Joh maar die fransen zijn nog erger. Die zijn helemaal bijdehand en die kunnen nieteens engels praten, en als ze het kunnen vertikken ze het. Maarja ik speel meestal toch zonder echt veel te praten tenzij er bekende bij zijn of nederlanders. Soms zijn er wel aardige lui waar ik dan ook gewoon op antwoord maar van die koreaanse spammers en duiters die bijdehand doen reageer ik ook nooit op. :)

* Roet is listening to: Robbie Williams - Freedom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 19:12
Enige probleem op HC is dat ik nog geen aardige items heb gevonden, en mijn level 40 Amazon (die ik als mf char had gemaakt) het nog moet doen met een 16-31 damage boog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ach, v1.10 is nu wel heel dichtbij geloof ik. Ze zijn nu de chatchannels al aan het aanpassen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Om even te reageren op de buitenlanders :)! ik vind de meeste Duitsers toch wel aardig! praten altijd snel engels als je het vraagt! of ze praten al engels! en ja ik kan begrijpen als je met een groepje van 4 van hetzelfde land bent dat je wel in je eigen taal praat! Ok het is voor ons irritant! maar ja ik stoor me er niet echt aan! zet me squelch wel aan :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op 28 October 2003 @ 12:55:
Enige probleem op HC is dat ik nog geen aardige items heb gevonden, en mijn level 40 Amazon (die ik als mf char had gemaakt) het nog moet doen met een 16-31 damage boog :(
msg me vanavond op Virginia-L of Jaxe-HC en dan geef ik je wel een Kuko als je wilt.
Ik ben ongeveer vanaf half 8 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 34517 schreef op 28 oktober 2003 @ 13:14:
Om even te reageren op de buitenlanders :)! ik vind de meeste Duitsers toch wel aardig! praten altijd snel engels als je het vraagt! of ze praten al engels! en ja ik kan begrijpen als je met een groepje van 4 van hetzelfde land bent dat je wel in je eigen taal praat! Ok het is voor ons irritant! maar ja ik stoor me er niet echt aan! zet me squelch wel aan :D!
Ja ok je moet ze het wel vragen vaak....
Sweden daar in tegen vragen vaak direct waar je vandaan komt en gaan dan engels praten.
Ik vind het niet echt storend als een groepje hun eigen taal praat, ik stoor me er alleen aan als ze dan proberen je wat duidelijk te maken :P
Jive schreef op 27 oktober 2003 @ 21:54:
Ut word tijd dat blizzard al hun claims eens waar gaat maken ...
En als ik zo die aankondigin van de Rust Storm zie, dan gaat bij mij het idee spelen van een anti-cheat progsel wat de boel gaat schonen ...
Of 1.10 op de realm ...

Ben benieuwd
Tja, cheaters heb ik zelf een gruwelijke hekel aan (in multiplayer dan), in single player moet iedereen het zelf maar weten. (Want je benadeelt dan niemand anders)
Maar goed, een tool in de geest als cheating-death van HalfLife zal de boel wel lekker op schonen, en een server-side tool net als HLGuard (HalfLife) die scant op cheats / hacks.

[ Voor 33% gewijzigd door chromeeh op 28-10-2003 13:50 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Anoniem: 34517 schreef op 28 October 2003 @ 13:14:
ik ben het wel met je eens, de meester Duitsers willen best engels praten, en kunnen dat ook gewoon.
Fransen soms wel, soms niet.
Scandinaviers (finnen ofzo) kunnen soms volgens mij niet echt engels, en spreken het dus niet zo vaak.

Over het algemeen vind ik het prima gaan btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
I don't think people realize that ladder games/characters are going to be harder than the 1.10 beta. Since people couldn't play ladder in the beta, they haven't seen this yet. I haven't played it yet either but I can't wait! =]

Monster AI speeds have been increased. Reaction times increased for Ladder NM and Hell games. Basically every monster acts like a super unique.

-Monster HP has been increased for NM and Hell Ladder games too.

Cool dit wist ik nog nie! Bericht is orgineel van GFraizer! :D!

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 34517 op 28-10-2003 14:44 . Reden: Update! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517 schreef op 28 October 2003 @ 14:39:
Monster AI speeds have been increased. Reaction times increased for Ladder NM and Hell games. Basically every monster acts like a super unique.
-Monster HP has been increased for NM and Hell Ladder games too.
Ik ga het moeilijk krijgen op HC Ladder :P
Maar het blijft de moeite waard, aangezien ladder-only items converten naar HC 1.10 heerscht.
En dat update recipe van items is ook leuk om uiteindelijk te converten naar HC 1.10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ga ook hc ladder spelen hoor! volgens mij own je straks al als je lvl 50 bent! denkt iedereen WOW die is lvl 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Wat is die ladder nou precies? En als de ladder voorbij is, is dan je karakter ook weg incl. je items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op 28 oktober 2003 @ 16:16:
Wat is die ladder nou precies? En als de ladder voorbij is, is dan je karakter ook weg incl. je items?
Nee, je karakter verdwijnt van de ladder (die reset zichzelf na een bepaalde periode) en gaat naar de normale gamemode.
Een HC Ladder karakter converteert dus naar een HC Normal 1.10 karakter, met behoud van alle items.
Ik ga er tenminste vanuit dat ook de ladder-only items geconverteerd worden naar normal.

MF'en, craften (upgraden uniques, runes) wordt dus ook extra interessant op de ladder en niet nutteloos ivm de conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep, maar stel, je hebt dan een ladderitem, wordt die dan wel weggegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854 schreef op 28 October 2003 @ 16:35:
Jep, maar stel, je hebt dan een ladderitem, wordt die dan wel weggegooid?
Lees mijn post eens goed. ;)
"Ik ga er vanuit...."

Ik zou het even op battle.net moeten zoeken of het echt zo is. Nieuws bijhouden en details doe ik namelijk niet zo actief. Ik ben te druk met spelen. ;)
Ik ga er echter vanuit dat het principe van ladder only gebruikt wordt als extra motivatie voor ladder-games.

EDIT: Heb even gekeken op www.battle.net en in de forums wordt bevestigd dat de realm-only items normaal over gaan naar non-ladder chars.
Dus ja; je items blijven na de reset behouden. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 35309 op 28-10-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:00

TiMMieJ

PSN: Orixez

Welke Bnet server zitten jullie dan? Enneh hebben jullie IRC kanaal @ een bepaalde server ofzow ? Ik wil wel een beetje mee gaan spelen heb Diablo 2 maar vond online nooit echt leuk ivm niet leuke personen. Ook ben ik geen held in duped items vinden enzo. Ook snap ik niks van de waardes van items ik wil gewoon leuke items die mij kewl lijken. Maar als jullie met parties spelen lijkt het me kewl om een keer mee te doen. Ik zit in Bnet Europe op account TiMMieJ. Najah ik lees de reacts wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
irc channel tja irc.weakers.net #diablo2 maar niet echt druk ofzo, ik zit er meestal wel maar speel eigenlijk niet meer... ga weer spelen met 1.10 :).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.