Anoniem: 35309 schreef op 27 October 2003 @ 16:55:
Nou Silver, ik ben nu toch gematigd enthousiast.
Dupen/hacken was er inderdaad voor de bot bij mijn weten.
Je mag het erger vinden, maar dat is zoiets als kiezen uit two evils.
Vergeet echter niet dat botten continue gebeurd en op hele grote schaal.
Het effect is dus hetzelfde, alleen mensen hebben de hoop dat duped items verwijderd zullen worden.
Of je het een voordeel moet noemen dat botted items blijven bestaan ^_^
Ah well.
HC moet je trouwens gewoon doen. Rippen kan soms heel pijnlijk zijn, maar op HC een mooie find is weer extra mooi. Het is dus een emotioneel verhoogde versie van SC.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel beter ben gaan spelen door HC. Ik speel ook weer vaker low-level chars op, waardoor veel meer items een waarde gaan krijgen voor je. Maar goed, HC of SC is voor iedereen verschillend. Sommige mensen zijn als de dood om een karakter+items te verliezen. Dan kun je er beter wegblijven.

Voor mij is de grootste "maar" aan HC dat als je dood gaat, of het nou door lag komt, of door een stomme fout, je alles kwijt bent. Tenzij je loot corpse aan hebt staan natuurlijk, maar je bent nog steeds wel je character kwijt.
Genghis Khan schreef op 27 October 2003 @ 17:24:
[...]
Tsja, persoonlijk zie ik beide stereotypes gebruikers zo snel mogelijk oprotten uit mijn potje Diablo 2. Jullie weten het in ieder geval goed te verneuken. Met een WindForce stel je niets meer voor, een GrandFather is een lachertje en een StormShield is zo'n beetje standaard uitrusting geworden. Jullie weten de economie echt goed te verneuken, en dan heb ik dus liever dupers die er nog een leuke valuta weten te creëeren door toch al bijna onvindbare SoJ's te dupen.
Dat vind ik dus van niet. Ik heb screenshots gezien waarin de hele Rogues Encampent vol lag met SoJ's. Dat lukt mij niet, al heb je 36 bots aan staan die runs doen in 10 seconden. Daarom vind ik botten ook geen cheat, maar een tool. Met dupen kan je eenvoudig een kopie maken, maar met botten heb je hetzelfde resultaat als je handmatig mf, alleen doordat je nu zelf geen handelingen meer hoeft te verrichten, en je meer runs kan doen, heb je dus ook meer kans op items. Of het eerlijk is... nee. Maar om botten als erger af te doen dan dupen/hacken? Nee.. dat wil er bij mij gewoon niet in.
[...]
Dat zal best. Wij, de gewone partij, zijn hier de slachtoffers. Jullie zijn de veroorzakers. Na de onlangse zoveelste bannage-spree van B.net van botters vond ik het echt ideaal spelen, en legit meph-runnen, dat wil zeggen dat ik achter de computer zit en deze bestuur, ging gewoon stukken sneller.
Ik beweer toch niet dat legit players geen slachtoffers zijn? Ik zeg alleen maar dat botters zichzelf in de weg zitten door constant games aan te blijven maken.
[...]
Leuk, maar nog steeds absoluut niet de bedoeling van Diablo 2. Waarom ga je niet zelf MF-runnen? Sinds wanneer staat er in jouw overeenkomst met Battle.net dat het onderscheppen en actief manipuleren van pakketjes die er tussen de client en de server worden verzonden toegestaan is?
Omdat ik tegenwoordig een sociaal leven probeer te onderhouden

. En ik weet ook wel dat het niet verplicht is om mf runs te doen, en dat het ook niet verplicht is om uberwapens te vinden, maar ik wil ook weleens een keer wat leuks vinden. Ik heb veel pindleruns handmatig gedaan, en hij geeft nou eenmaal vrij weinig. Toen ik nog botte, en ik in mijn log keek, dan zag ik daar ook dat ik op een dag bar weinig items vond. Als ik dat handmatig had gedaan, dan werkt dat super frustrerend. En het gaat mij om de lol, en dat ik het nou leuk vind om een wf te hebben... gun mij ook eens een keer een pleziertje.
[...]
Lag wordt o.a. veroorzaak door botters: je moet niet denken dat jullie er wel ongemerkt met z'n allen een schepje bovenop kunnen doen met dit standaard kulargument. Battle.net is er voor gemaakt om spellen als Diablo en WarCraft online te kunnen spelen, dat wil zeggen, door mensen, niet door botjes die het werk overnemen van de speler die aan het slapen is.
Lag was er al voordat er dupes en bots waren. De lag word nu ook veroorzaakt door botten ja. Vandaar ook de multi mf bots. (Ben nu gestopt voor het geval je het nog niet gelezen had).
Overigens is het absolute onzin dat je als legit speler maar uren in één game moet zitten: je hebt genoeg spelers die cow runnen (wat ook onder legit spelen valt, je manipuleert geen pakketjes en in de overeenkomst met B.net staat niet dat het niet mag i.t.t. botten), traden, MF'en of die gewoon aan het mulen zijn met een maatje. Dit is gewoon een normale manier om het spel te spelen.
Ik zeg nergens dat je uren in een game moet zitten, maar je zit wel langer in een game dan een bot. Cowrunnen doe je denk ik ook niet in <30 seconden, of je moet bugged items hebben

Ik snap niet waar jij het recht vandaan haalt om een ander z'n speelplezier te vergallen.
Ik bot, geef items aan vrienden. Samen hebben we een hoop lol. Ik steel toch niets van jou? Dat de markt verkloot is kan ik ook niet helpen, ik ben pas sinds kort aan het botten geweest, en toen was de markt al kapot. Ik heb het toch niet erger gemaakt? De ebay mensen en hackers, die maken het kapot. Ik ben er toch niet verantwoordelijk voor dat ene Piet zich verplicht voelt om te gaan hacken, omdat ik toevallig een wf zou hebben en hij iets beters wilt.