Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
zijn er soms nog nederlandse clans ofzo voel me nogal eens eenzaam op europa server en me friends list is nog leeg :'(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:01
tntkiller schreef op 06 december 2003 @ 20:39:
zijn er soms nog nederlandse clans ofzo voel me nogal eens eenzaam op europa server en me friends list is nog leeg :'(
*Sensei_D
Voeg maar toe, ik heb ook bijna nog niemand in me friendslist. Ik speel wel alleen ladder...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:19

jjwa

CZ3 tentmuis

tntkiller schreef op 06 december 2003 @ 20:39:
kom dan eens regelmatig naar #Diablo2 op irc.tweakers.net...
zal zeker schelen :)

Op battle.net kan je naast de kanalen waar je in start ook regelmatig Diablo NLD-1 opzoeken, dat is een oud Diablo 1 kanaal waar voor het grootste deel ook D2 spelers komen, veelal goeie gasten daaro, het is een van de weinige kanalen waar ik iedereen zou vertrouwen om te mulen, ook al heb ik ze nog niet eerder gezien :).

Btw, een clan met grotendeel NL-ers:
http://www.createdtofight.tk/

En als laatste mijn account:
*jjwa2
Het is wel zo dat ik tegenwoordig alleen maar Ladder HardCore speel.

Edit:
nog een clan, voor Diablo II, Diablo I en StarCraft spelers:
http://www.theganjasquad.tk/

En nog 1, ze hebben alleen een forum, maar daar zal ook wel info te halen zijn:
Order of the Apocalypse:
http://www.OrderoftheApocalypse.tk

[ Voor 17% gewijzigd door jjwa op 06-12-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 22:06

Termy

valt er nog wat te fragge?

yay nieuw topic ;)

vrijdag die mule methode gebruikt om een frenzy barb te maken met "leuke" gear.
2x ethereal Colossus Blade Botd
enigma sacred armor (600 base def :D)
arreat's
mara's
ears 8/15
250/20raven
5%bul ring
war traveler
steelrend gloves (60%ed + 20 str.. woot :D)
annihilus en nog wat andere charms.

6k frenzy dmg en die was best wel... vlot hehe

lvl 20 frenzy
lvl 20 mastery
lvl 20 bo
lvl 20 zerk
lvl 1 ww
lvl ik dacht 5 double swing (wat er nog over was)
lvl 5-6 natural
lvl 5 stone skin
lvl 1 increased speed
lvl 1 increased stamina
en de pre's natuurlijk.

opzich vet sterk en 2 maal BotD=2 maal 50%kans op nova dus je hebt kans op 2 nova's per kill. dit heb ik ook zien gebeuren.
vervelende was dat hij geen max resis heeft dus die gloams/souls doen toch nog wel auw en dat je ze in no time neer beukt maakt weinig uit als er weinig te leechen valt :/
ik had wel nog een sacred armor Chains of Honor gemaakt voor max resis maar ja, teleport is fijn ;)

misschien beter Dracul's grasp gebruiken vanwege de lifetap, dan leech je nl in 1 klap zelfs op een soul alles terug ;) jammer dat het hoe dan ook niet werkt op physical immunes. maar ja :)

ik heb deze ongeveer gelijk ingedeeld zoals m'n huidige barb op de realm is aangezien ik zelf nog eens wil gaan frenzyen met 2 botd's dus hij had 500+ str, 250 dex, 135 vit en iets 90 nrg met bonus van items. jammer genoeg heeft m'n realmbarb maar lvl 1 frenzy en lvl 1 doubleswing dus de dmg zal wel lager uitvallen. de totale dmg bonus vond ik sowieso wel tegenvallen eigenlijk. denk dat een hoge double swing wel aan te raden is als je leuke dmg wil doen zonder uber zwaardjes zoals eth cb BotD.. :/

ach, het was iig leuk om hem te bouwen, als iemand hem wil ik kan hem mailen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Termy op 07-12-2003 14:48 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
2x ethereal Colossus Blade Botd
shees je zit wel in de slappe was zeg 2 X is ook 2 maal een zod jummie heb je soms nog ergens een windforce voor me :D

zoja geef me maar een gil *zibnaf

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

echt arm op de realm ben ik niet nee maar dit was single player he :)
meeste items komen van een file met lvl 99 unskilled chars + alle elite uniques en sets etc.
de ethereal botd komt van een naar sp gesaved realm char. ik had de runes voor botd + wapen op hem gezet en toen na de save in de 1.10 beta botd gemaakt. die heb ik ff geduped (ze zijn wel verschillend aangezien ik een paar keer geprobeerd heb een hogere % te krijgen) om te kunnen frenzyen.

net geprobeerd met chains of honor, dracul's grasp en dat ging een stuk beter. daarna ook even met delerium gespeeld en dat was best lache. ben 2 keer in zo'n poppetje veranderd :D
behalve dat je in een poppetje verandert en je skills niet meer gebruiken zie ik het voordeel niet echt. de effecten van je items vallen niet weg en je wordt ook niet super sterk of zo maar ja. wel lollig ;)

ik heb overigens het idee dat ik niet echt sneller meer ga slaan met of zonder frenzy. double swing is wel ziek snel als frenzy "aan" is. ias gear lijkt me dus ook niet echt nuttig verder.

opzich werkte het goed zo. tis alleen jammer dat deze een perfecte annihilus gebruikte en m'n oude 5frw/5all resis (is gedelete op realm) dus m'n resis is hoger dan dat ik kan halen op de realm. chains of honor dus best nodig wil ik max resis halen en een overlevingskans hebben tussen de gloams... lol

o kleine ps:
die unskilled chars hebben wel alle skill quests gedaan maar niet de resis quests (anya) dus vandaar dat resis wat laagjes was zonder chains. met die quests valt het wel mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Termy op 07-12-2003 15:32 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
@ termy, je mag mij die barbaar wel ff mailen, ben nl van plan om er zelf eentje te bouwen zodra ik weer adsl heb :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

Ik heb m'n bugged resistance ook weer goed gekregen....
Ik heb m'n character een keer op een 'clean' install gezet en zowaar werkt tie weer normaal :D (Install zonder de 1.10 patch)
Waarschijnlijk weer een van de foutjes in de 1.10 patch :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Hmm... Ik heb Diablo 2 nog nooit multiplayer gespeeld (geen legaal keytje en zo ;) ) maar 't is tegenwoordig een zo goedkoop spel... ik krijg eigenlijk kriebels om dat toch te gaan doen. Vooral omdat ik in de singleplayer mijn Necromancer in een dag of 5 op level 50 heb gekregen... Volgens mij toch wel lekker hoog :)

Patch 1.10 was overigens klein schokje voor me... De Skeletons zijn nu best wel uberskeletons geworden :D (in mijn ventje iets van 250 life 35-40 damage of zo). Ik neem aan dat multiplayer dezelfde stats gebruikt als singleplayer?

Zijn er plekkies voor een totale noob om eens wat info te vragen over online gamen?

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Aetje schreef op 08 december 2003 @ 09:47:
Zijn er plekkies voor een totale noob om eens wat info te vragen over online gamen?
Ja, hier :)
Hoewel, het wordt wel gewaardeerd wanneer je de vorige diablo2 topics doorleest voor sommige vragen. Maar dat is ondertussen zo ontzettend veel dat er best een noob vraag mag komen :+

D2Expansion gaan spelen op de closed realms is echt een vette aanrader. Het is gewoon een cool spel. En als het cheap is nu dan waarom niet he. Multiplayer geeft het gewoon weer een nieuwe dimensie. Zeker doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:49
Aetje schreef op 08 december 2003 @ 09:47:
Hmm... Ik heb Diablo 2 nog nooit multiplayer gespeeld (geen legaal keytje en zo ;) ) maar 't is tegenwoordig een zo goedkoop spel... ik krijg eigenlijk kriebels om dat toch te gaan doen. Vooral omdat ik in de singleplayer mijn Necromancer in een dag of 5 op level 50 heb gekregen... Volgens mij toch wel lekker hoog :)

Patch 1.10 was overigens klein schokje voor me... De Skeletons zijn nu best wel uberskeletons geworden :D (in mijn ventje iets van 250 life 35-40 damage of zo). Ik neem aan dat multiplayer dezelfde stats gebruikt als singleplayer?

bedoel je zo iets

http://diabloii.net/strategy/

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49424

Er is ook een Realm waar je geen key nodig hebt om toch online te kunnen spelen.... Daarnaast zijn daar veel minder mensen die lopen te cheaten e.d. omdat het alleen maar gaat om mensen die het spel gewoon willen spelen! Ender Realm heet het en hier kun je informatie vinden over hoe je het moet installeren. Lid worden is niet nodig (daar moet je ook voor betalen trouwens), je kunt het gewoon zo ook spelen. Er is alleen één probleem: het is nog niet klaar voor de nieuwe patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Anoniem: 49424 schreef op 08 december 2003 @ 11:04:
Er is ook een Realm waar je geen key nodig hebt om toch online te kunnen spelen.... Daarnaast zijn daar veel minder mensen die lopen te cheaten e.d. omdat het alleen maar gaat om mensen die het spel gewoon willen spelen! Ender Realm heet het en hier kun je informatie vinden over hoe je het moet installeren. Lid worden is niet nodig (daar moet je ook voor betalen trouwens), je kunt het gewoon zo ook spelen. Er is alleen één probleem: het is nog niet klaar voor de nieuwe patch!
Is dat een probleem dan? Ik zie het als een goed punt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:19

jjwa

CZ3 tentmuis

op de genoemde site staan handleiding om je characters mee te bouwen, 1 dingetje: ze zijn allemaal voor versie 1.09.

De guides voor 1.10 zijn hier te vinden:
http://strategy.diabloii.net

Het zijn er niet veel, maar op het forum van www.diabloii.net (de forum EN de site zijn erg aan te raden, veel info :) ) staan er nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Neuh, gewoon wat algemene tips... Hoe je te gedragen in online games, misschien gelijk ffies wat mensen leren kennen die online ervaring hebben...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Aetje schreef op 08 december 2003 @ 18:23:
[...]

Neuh, gewoon wat algemene tips... Hoe je te gedragen in online games, misschien gelijk ffies wat mensen leren kennen die online ervaring hebben...
Gewoon het spel gaan spelen online, dan kom je er van zelf wel achter.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
wat is een goede editor voor 1.10 :?, ik wil ff een paar builds testen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:48

Flapmo

and back is gigi!

hm 1.10 is nu dus offi? Speelde vanaf dia1 en begin dia2. Tot een jaartje gelden, toen vond ik het wel genoeg. Alles is nu timed out. Moet dus weer opnieuw alle shit zoeken :x. Achja, misschien toch maar is starten, niemand een starterskitje over?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Erg rot. Ik ben dus na HEEL veel moeite bij de ancients op nightmare gekomen met mijn elemental druid... ben ik aan t vechten, ga ik dood door een rare lag. Ik ren gewoon, dan wordt ik ineens geraakt door de lucht lijkt t... en dan ga ik 15 stappen terug en sta ik temidden van de 3 ancients... tja, einde verhaal dus. En dat gewoon 3x. Klotelag... zo haal ik de Ancients nooit zonder hulp. Kutzooi, ze meoten echt iets anders bedenken voor die lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

jup, that sounds like the old blizzard I so much liked and hated at the same time :).

//edit spelen jullie allemaal hc of sc? Of 50/50? Zit te denken wat ik wil gaan doen :d.

[ Voor 36% gewijzigd door Flapmo op 08-12-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 12:44
Flapmo schreef op 08 december 2003 @ 22:53:
jup, that sounds like the old blizzard I so much liked and hated at the same time :).

//edit spelen jullie allemaal hc of sc? Of 50/50? Zit te denken wat ik wil gaan doen :d.
Met de huidige lag raad ik SC aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 17:41

Houston3

ole

wat een stel ondankbare mensen in die trade kanalen
verloot ik gratis een zwaard met +1 all skills en een bonesnap en nog iets schelden ze me uit :+ :+ :+

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Blackhole schreef op 08 december 2003 @ 18:35:
Gewoon het spel gaan spelen online, dan kom je er van zelf wel achter.
Mee begonnen, had zelf een spel gemaakt om mijn necromancertje wat te trainen komen er ineens een barbarian en druid op de server binnen. Was best wel een lekker teampje :) ik alles cursen en wat skeletjes bakken, en die andere 2 er vrolijk op los hakken (terwijl mijn skeletjes de klappen vangen). Necro, wat een support class... :)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

TLRnZ schreef op 08 december 2003 @ 20:43:
wat is een goede editor voor 1.10 :?, ik wil ff een paar builds testen
Goede vraag, ik zoek er ook een. Jamella werkt niet meer...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het vorige topic stond een zipje met save characters. Lvl 99 met alle punten nog uit te delen. Ik kan het zo snel niet vinden maar pluis het even door, volgens mijn herinnering op 1 van de laaste pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

yep, en als je verder leest zie je ook een verwijzing naar een mule methode voor 1 computer zodat je ook de items van de "item" chars die erbij zitten kan proberen :)

TLRnZ, mailtje aangekomen en lukte het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93490

...

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 93490 op 09-12-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Anoniem: 23522 schreef op 08 december 2003 @ 21:38:
Erg rot. Ik ben dus na HEEL veel moeite bij de ancients op nightmare gekomen met mijn elemental druid... ben ik aan t vechten, ga ik dood door een rare lag. Ik ren gewoon, dan wordt ik ineens geraakt door de lucht lijkt t... en dan ga ik 15 stappen terug en sta ik temidden van de 3 ancients... tja, einde verhaal dus. En dat gewoon 3x. Klotelag... zo haal ik de Ancients nooit zonder hulp. Kutzooi, ze meoten echt iets anders bedenken voor die lag.
Heb ik met mijn skelsletjes nooit last van ;). Handige van Necro in geval van lag: De skelsletjes zijn ook AI: Die hebben dus 0 (zero) last van lag. Zelfde voor je mercenaries en/of andere summoned zooi.

* Aetje :> Necro

Gisteren een character gestart, met 2 andere mensen die erbij kwamen op mijn mapje lekker liggen slachten. Gestopt toen ik level 19 was, en in Kurast zat.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Klein tipje voor hen die de clone wellicht nog tegen komen. je kan hem hem "makkelijk" afmaken door hem bij "eldricht" te laten komen en hem dan naar shenk te lokken. zodra hij dichtbij genoeg is maak je shenk af en alles om hem heen gaan dood incluis de clone. en ja hij dropt dan ook de charm, ik heb daar video bewijs voor, klik hier, je hebt wel codecpack 9 van MS nodig. de codec pack valt hier te downe :) (klik select downloads en dan codec installation packs)

necro is idd wel releks ja, misschien maar eens een nieuwe maken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Termy op 09-12-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Termy schreef op 09 december 2003 @ 12:46:
Klein tipje voor hen die de clone wellicht nog tegen komen. je kan hem hem "makkelijk" afmaken door hem bij "eldricht" te laten komen en hem dan naar shenk te lokken. zodra hij dichtbij genoeg is maak je shenk af en alles om hem heen gaan dood incluis de clone. en ja hij dropt dan ook de charm, ik heb daar video bewijs voor, klik hier, je hebt wel codecpack 9 van MS nodig. de codec pack valt hier te downe :) (klik select downloads en dan codec installation packs)

necro is idd wel releks ja, misschien maar eens een nieuwe maken ;)
Hmmmm.... wel strakke manier om de clone te killen :D
Ligt het aan mij of is de clone met lopen sneller als de 'echte' Diablo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm, maphack nog te gebruiken of is bliz nu echt zo streng :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Flapmo schreef op 09 december 2003 @ 13:58:
Hm, maphack nog te gebruiken of is bliz nu echt zo streng :?
Als je d'r 20 dollar voor over hebt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Houston3 schreef op 09 december 2003 @ 00:59:
wat een stel ondankbare mensen in die trade kanalen
verloot ik gratis een zwaard met +1 all skills en een bonesnap en nog iets schelden ze me uit :+ :+ :+
Niet alleen in de trade kanalen... Heb ik een unique +2 druid skills knuppeltje die ik weg wil geven aan een low lvl char, gaan ze zeiken dat de dmg niet hoog genoeg is... Tsss... Dan niet man. Zoek er dan zelf een... Of een +1 barb skills amu, nee dank je, zitten te weinig andere mods op... Pestventje van lvl 12 ofzo. :(

Ik zal nog een keer wat weggeven zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

obsidian schreef op 09 december 2003 @ 14:03:
[...]

Niet alleen in de trade kanalen... Heb ik een unique +2 druid skills knuppeltje die ik weg wil geven aan een low lvl char, gaan ze zeiken dat de dmg niet hoog genoeg is... Tsss... Dan niet man. Zoek er dan zelf een... Of een +1 barb skills amu, nee dank je, zitten te weinig andere mods op... Pestventje van lvl 12 ofzo. :(

Ik zal nog een keer wat weggeven zeg.
Ja sommigen zijn echt super hebberig, dan geef je ze iets moois (vaak heb je zelf dan al iets gelijkwaardigs / beters) en nog zitten ze te zeiken.....
Ik geef meestal wel een paar gold (als ik het heb) als iemand me wat aanbied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

ja idd, sommige zijn ZO hebberig, gaan ze nog om een arreat's vragen terwijl je al weet ik veel wat allemaal gegeven hebt. echt banne en afmaken die gasten, vind je ook niet obsidian? ;)

over het algemeen geef ik niemand wat tenzij ze lief vragen of echt crap hebben voor hun lvl. vroeger met mh was dat makkelijk te beoordelen aangezien ze je niet konden neppen met crap terwijl ze betere dingen gebruikten maar ja. ik ga geen 20$ dokke en ik riskeer die andere niet. ik wacht wel af ;) tot zo ver pech voor alle vreemden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm, vet nog 1 char van me oude bestaan was in leven, andere zijn allemaal r.i.p. Kan iemand me even helpen met een mule :?. Moet de stuff van die ama af pakken. Ga maar is barbje maken :0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ach ik ben alleen op zoek naar Sigon's spullen ..

Ik heb al Armor,Schild,handschoenen, riem.

Nu de rest nog :)

Oke ik speel als Warrior (lev 27) (open battle.net)
naam is TheRealBlacky
Ik zoek ook nog mensen voor een vaste clan. of zo iets.

Want ik loop nu zo in mn eentje het hele veld leeg temaken :(

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 09-12-2003 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termy schreef op 09 december 2003 @ 12:46:
Klein tipje voor hen die de clone wellicht nog tegen komen. je kan hem hem "makkelijk" afmaken door hem bij "eldricht" te laten komen en hem dan naar shenk te lokken. zodra hij dichtbij genoeg is maak je shenk af en alles om hem heen gaan dood incluis de clone.
SNEAKY zeg! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Blackhole schreef op 09 december 2003 @ 14:48:
ach ik ben alleen op zoek naar Sigon's spullen ..

Ik heb al Armor,Schild,handschoenen, riem.

Nu de rest nog :)

Oke ik speel als Warrior (lev 27) (open battle.net)
naam is TheRealBlacky
open battle.net....*sigh*. Ga closed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Flapmo schreef op 09 december 2003 @ 14:54:
[...]

open battle.net....*sigh*. Ga closed :).
Ja ik bedoel dat ik niet op de Ladder zit :)

Weet niet hoe ze dat noemen .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hehe zagdat je dat nu kon doen idd. Is er enig verschil dan? als je er niet op gaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 15:43
Blackhole schreef op 09 december 2003 @ 14:56:
[...]

Ja ik bedoel dat ik niet op de Ladder zit :)

Weet niet hoe ze dat noemen .. :D
closed Bnet, non-ladder

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Woei, samen met Termy op weg naar Duriel, dropt een gewoon beest gewoon tals armor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuile mazzelhond :)
Dus op hell act2 kan een beest al tals armor droppen? Jeez relaxed.
Wat moet je ervoor hebben? Ik wil um wel traden maybe hehe

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 16462 op 09-12-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik hou hem denk ik zelf... Maar ik zoek nog wel wat items... GF, Stormshield, mara's.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 16462 schreef op 09 december 2003 @ 16:06:
Vuile mazzelhond :)
Dus op hell act2 kan een beest al tals armor droppen? Jeez relaxed.
Wat moet je ervoor hebben? Ik wil um wel traden maybe hehe
Goed dat ik dat weet :D
Vanaaf maar eens checken, ik heb gister al een heel erg relaxte Rare Unique Axe gevonden in Act3 op Nightmare (Zal vanaaf ff linkje met screenie posten)

Edit:
Beloofde pic:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/tagged/Screenshot001.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door chromeeh op 10-12-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
@termy

Is idd goed gelukt, frenzy barb is een leuke optie maar ik wil ook nog ff een avenger proberen

Het probleem is dat kpn mijn adsl aanvraag op mijn nieuwe adres met 2 weekjes heeft opgeschort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

dat met shenk is idd wel sneaky. het kan trouwens ook met bloodraven (dan laat je hem bij bishibosh komen of zo) maar eigenlijk ben ik "tegen" deze methode. het is wel erg simpel op die manier en weinig spanning verder. dit geldt dan natuurlijk voor chars die hem wellicht aan kunnen maar stel dat je met een lvl laag in hell zit en ploep hij is er dan is het wel leuk om hem, boeiend hoe vaak je dood gaat :), naar blood raven te lokken. die is niet zo lastig af te maken =]

het idee is trouwens niet van mij, ik had er wel al aan gedacht maar ging er van uit dat het niet ging werken omdat monsters die zo "normaal" dood gaan niks droppen. blijkbaar is die annihilus er keihard in gebakken :)
ik las erover op de d2jsp fora, ja ja, het enge botters forum.. :P

@TRLnZ, je kunt die unskilled zooi overhalen en met die nieuwe d2gfx.dll mulen. check paar posts terug (of vorig topic) over de precieze methode. best leuk om daar me te kloten :)

obsidian, misschien wil ik hem wel traden met je. hij's tenslotte 1.10 en die heb ik nog niet. kheb wel een storm voor je in de aanbieding. je moet maar zo denken. wie weet had dat monster zonder mij als extra player in de game helemaal niks gedropt.. hint hint :P

[ Voor 45% gewijzigd door Termy op 09-12-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Termy schreef op 09 december 2003 @ 17:46:
obsidian, misschien wil ik hem wel traden met je. hij's tenslotte 1.10 en die heb ik nog niet. kheb wel een storm voor je in de aanbieding. je moet maar zo denken. wie weet had dat monster zonder mij als extra player in de game helemaal niks gedropt.. hint hint :P
Hehehe.... ik kijk wel even, een Tal's op mijn sorc staat ook niet slecht :P

En er zijn meer items die ik nog wil hebben, wie weet kan ik er nog een leukere deal uitslepen. Ik heb ook nog die Schaefers van iemand tegoed :) Dat is ook wel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

dat met shenk is idd wel sneaky. het kan trouwens ook met bloodraven (dan laat je hem bij bishibosh komen of zo) maar eigenlijk ben ik "tegen" deze methode. het is wel erg simpel op die manier en weinig spanning verder. dit geldt dan natuurlijk voor chars die hem wellicht aan kunnen maar stel dat je met een lvl laag in hell zit en ploep hij is er dan is het wel leuk om hem, boeiend hoe vaak je dood gaat :), naar blood raven te lokken. die is niet zo lastig af te maken =]
Maar heeft iemand een duidelijke omschrijving wanneer de Clone verschijnt :?
Want ik hoor van de een zus en van de ander zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je in een hell game zit zie je soms "[aantal] Stones of Jordan sold to merchants"
Bij een bepaald aantal (is random) staat er ineens "Diablo walks the earth"
Als je dat ziet, dan zal de eerstvolgende unique monster die jij of een persoon in de game tegenkomt veranderen in een groene Diablo-kloon.
Je kunt dus het beste meteen naar eldritch gaan in act5 tweede waypoint. En hem dan naar Shenkie lokken stukje naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...maar eigenlijk ben ik "tegen" deze methode. het is wel erg simpel op die manier en weinig spanning verder.
Ik moest glimlachen toen ik dit las, niet om wat er staat maar om wie het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

mjah dat had ik wel verwacht. punt is alleen dat er een verschil is tussen uber-items verzamelen (hoe dan ook) en dan zo sterk mogelijk zijn zoals ik doe/probeer en bijvoorbeeld een zwaard te hebben met "99% chance to kill enemy on strike" zoals je deze methode kan zien.

maja, ik zal deze methode iig niet gebruiken als m'n barb hem (eindelijk) eens tegen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmm heeft iemand nog een Jamella versie die werkt met de 1.10 patch zonder je character te vern**ken :? Of een soort gelijke tool...
Ik wil graag wat rune combo's proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
chromeeh schreef op 10 december 2003 @ 21:14:
Hmmm heeft iemand nog een Jamella versie die werkt met de 1.10 patch zonder je character te vern**ken :? Of een soort gelijke tool...
Ik wil graag wat rune combo's proberen....
op www.diabloii.net bij files staat een .zip bestand met mules waar alle (nieuwe)items en alle runes opzitten.
daar kun je het mee proberen

TheS4ndm4n#1919

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RocketKoen schreef op 10 december 2003 @ 22:40:
[...]

op www.diabloii.net bij files staat een .zip bestand met mules waar alle (nieuwe)items en alle runes opzitten.
daar kun je het mee proberen
:D Thnx!

• Termy

Termy

ach, het is slecht al 1000x keer gezegd of zo en de mule methode in je 1tje ook... ach, korte termijn geheugen is niet bij iedereen geweldig he :P

Lange termijn ook niet. Of even teruglezen. Misschien handig om even in de startpost te zetten. Vooral dat zipbestand wordt iets teveel gevraagd :)

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik ben voor het eerst 's serieus begonnen met een necro (echt lachen een summoner nu :))

Heb echter een paar vraagjes:

Wat voor item (of wat voor soort properties) zijn goed om een Iron Golem van te maken, ik bedoel waar moet ik op letten? Indestructible? Lifeleech? Hoge %ED (defense or damage)? Cannot be frozen?
Ofwel ... wat werkt wel en niet met Iron Golem ...

Wat is de beste plek om te zoeken naar Shrunken Heads; volgens mij zijn ze niet te koop bij een NPC en zijn ze ook niet te gamblen :?

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Aetje

Aetje

Kroetsjov schreef op 11 december 2003 @ 11:48:
Ik ben voor het eerst 's serieus begonnen met een necro (echt lachen een summoner nu :))

Heb echter een paar vraagjes:

Wat voor item (of wat voor soort properties) zijn goed om een Iron Golem van te maken, ik bedoel waar moet ik op letten? Indestructible? Lifeleech? Hoge %ED (defense or damage)? Cannot be frozen?
Ofwel ... wat werkt wel en niet met Iron Golem ...

Wat is de beste plek om te zoeken naar Shrunken Heads; volgens mij zijn ze niet te koop bij een NPC en zijn ze ook niet te gamblen :?
Heads vind je gewoon... (Shrunken head/zombie head/unraveler head ect). Sommige monsters droppen ze. Ik heb geloof ik nog een gele, socketed... Maar ik gebruik 'm niet. Sigons Guard (+1 to all skills) als schildje heb ik meer aan (Ik speel ook necro-summoner/skelliemancer, nu lvl 42, 4 dagen oud).

Iron Golem is leuk, maar ben er voorzichtig mee. Tegen eindbazen is ie snel dood en je kunt dan niet onmiddelijk een nieuwe casten. Ik heb toch liever de fire golem... Maar als je toch iron golem wil: Hij neemt de properties van je item over. Dus bonussen naar attack rating, attack speed, eventuele extra damage... Worden allemaal bij de golem opgeteld. Ik bakte mijn golem vaak uit een kris, vanwege de attackspeed. Maar ook een armor kan, voor extra defence.
Indestructable heeft geen effect op de golem. Ethereal ook niet, behalve dat je golem transparant wordt :D. Cannot be frozen heb ik nooit geprobeerd eigenlijk...

Overigens, als iemand nog een amulet met +1 to necromancer skills heeft of een wand van +2 of meer, hou ik me warm aanbevolen! (AeternusD, B.net ladder character)

[ Voor 9% gewijzigd door Aetje op 11-12-2003 12:21 ]

Forget your fears...

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
+2 wands kan je gemakkkelijk kopen (beste is Act1 op Hell (bij Akara)), een kale +2 wand kost ong. 50K, met meer mods erop zijn ze 'ietsjes' duurder :P

Hmm bij mij vallen er echt weinig heads; ik heb er tot nu toe misschien een stuk of 10 magics gevonden (allemaal gewoon TE slecht) .. en 2 witte die ik heb geimbued (waarvan er 1 wel leuk is geworden) ... ik ben trouwens lvl80.

Hoe vaak die Iron Golem doodgaat valt wel mee opzich ... met 1 merc, 10 skelletons, 10 mages en een paar revives valt dat best mee ;) ik had er 1 gemaakt uit een ethereal Radament's Sphere (schildje), maar ging helaas zelf dood voordat ik kon zien hoe goed ie was :P

PS Ik heb op zich wel een necro ammy over, maar ja, ik speel op USEast ladder ...

[ Voor 8% gewijzigd door Kroetsjov op 11-12-2003 13:06 ]

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kroetsjov schreef op 11 december 2003 @ 11:48:
Ik ben zelf een fanatieke Necro player :)
Zelf vind ik een combinatie van verschillende heads wel handig, vooral omdat de ene head meer skill points geven op de ene spell en de andere weer op een andere spell....

Ik heb wel bij Jamella (Act IV) in een Gamble een Unreavler Head gehad, die tevens Rare Unique was. En je hebt een redelijke kans om ze te krijgen vanaf Act III :)

En verder geef ik de voorkeur aan de een Blood Gollum, je moet alleen uitkijken bij eindbazen omdat hij van je life draint. Vooral bij eindbazen als Mephisto & Baal is het niet verstandig om een Blood te spawnen, een Fire Gollum is dan een stuk fijner....

[ Voor 18% gewijzigd door chromeeh op 11-12-2003 13:21 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
als je met een Hel rune je sockets leegmaakt, krijg je dan je runes terug die erin zaten?

• RocketKoen
obsidian schreef op 11 december 2003 @ 13:22:
als je met een Hel rune je sockets leegmaakt, krijg je dan je runes terug die erin zaten?
nee

TheS4ndm4n#1919

• Aetje

Aetje

Nee. Die worden vernietigd.

Forget your fears...

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Dit schijnt de ene keer wel te werken de andere keer niet (het leeg maken dan), naar je Runes kun je fluiten.....
Ik heb nog maar 1x een Hel gehad, dus kan niet echt oordelen over wanneer het wel of niet werkt...

• Termy

Termy

aantal keren gedaan nooit mislukt of zo en ja, jammer genoeg zijn je runes pleite. vind ik overigens wel stom want ze kunnen makkelijk "zien" welke runes er in zitten. wie weet komt dat nog want niet iedereen verwijdert "even" een zod uit iets zonder blikken of blozen... maar ja, as usual doet bliz alles maar half of gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Termy schreef op 11 december 2003 @ 16:31:
aantal keren gedaan nooit mislukt of zo en ja, jammer genoeg zijn je runes pleite. vind ik overigens wel stom want ze kunnen makkelijk "zien" welke runes er in zitten. wie weet komt dat nog want niet iedereen verwijdert "even" een zod uit iets zonder blikken of blozen... maar ja, as usual doet bliz alles maar half of gewoon niet.
Ik had gister wat vaags:
Ik ben gister verder gegaan met m'n Sorc., Act IV uitgespeeld enz.
Aan Act V begonnen, nu kreeg in na de missie dat je die Barbs moet redden i.p.v de standaard Runes een Thul Tal Ral :? :?
Ik weet niet wat er met de 1.10 is, maar het bevalt me wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
chromeeh schreef op 12 december 2003 @ 09:49:
[...]

Ik had gister wat vaags:
Ik ben gister verder gegaan met m'n Sorc., Act IV uitgespeeld enz.
Aan Act V begonnen, nu kreeg in na de missie dat je die Barbs moet redden i.p.v de standaard Runes een Thul Tal Ral :? :?
Ik weet niet wat er met de 1.10 is, maar het bevalt me wel goed :D
Ik vind dat ze de runes moeten aanpassen aan de diff die je speelt. En dat je op Hell best Sheal Um Pul Lum mag krijgen :P (Stone, voor de onwetenden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Sheal is geen rune, shAEl daaremtegen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:13

hilgo

Clear your mind of can't.

obsidian schreef op 12 december 2003 @ 11:39:
[...]

Ik vind dat ze de runes moeten aanpassen aan de diff die je speelt. En dat je op Hell best Sheal Um Pul Lum mag krijgen :P (Stone, voor de onwetenden :P)
Kijk, dat zijn de betere ideeen! Zowiezo in het algemeen zouden de items wat meer aan de moeilijkheid aangepast mogen worden. In hell heb je weinig aan de eeuwige low lvl items die droppen. Dus zeg maar in normal dat je de sash vind, in nightmare de demonhide sash en in hell de spiderweb sash en dat dan zeg maar voor alle items :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

hilgo schreef op 12 december 2003 @ 15:19:
[...]
Kijk, dat zijn de betere ideeen! Zowiezo in het algemeen zouden de items wat meer aan de moeilijkheid aangepast mogen worden. In hell heb je weinig aan de eeuwige low lvl items die droppen. Dus zeg maar in normal dat je de sash vind, in nightmare de demonhide sash en in hell de spiderweb sash en dat dan zeg maar voor alle items :)
Dit zijn echt betere ideeën :)
Want met een low-lvl weapon maak je geen schijn van kans op Hell, terwijl je je op Normal je er best mee kunt redden....

Ik zal Blizzard daar eens een keer over mailen, als we dit nu allemaal es doen maybe komt er t.z.t een 1.11 patch met die modifier :)

Of kan iemand deze aanpassing zelf maken???
Ik heb dit al eens een keer geprobeerd wat resulteerde in dat geen enkel monster meer wat dropte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Kijk maar eens wat er in de shops te koop is op Hell. Dat is echt belachelijk, je loopt dan rond met een zwaard van 70dmg en een harnas van 250def. Daar red je het ook echt mee op Hell ja....

Ik vind echt dat ze nu ze eindelijk de droprate hebben aangepast, ze ook eens na kunnen gaan denken over de gewone items, en de items die je kwijgt na een quest (bijv die runes)

En dat je inderdaad gewoon je runes terugkrijgt nadat je ze met een hel rune uit de sockets gehaald hebt. Je moet er toch niet aan denken dat je na lang sparen je Zod of Vex kwijt ben tomdat je ze per ongeluk verkeerd in je item hebt gedaan...

En zo dom hoef je daar helemaal niet voor te zijn. Als je je spullen aan het reorganiseren bent in je stash bijv, en je schiet uit met je muis en dropt een rune op een socketed item, dan zit ie er dus mooi in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Zou inderdaad fijn zijn als je runes, etc. terug zou krijgen. En wat betere items in die shop ben ik ook helemaal voor.. nu moet ik in hell 100x heen & weer voordat er een redelijk item te koop is.
Maar goed, blizz kennende zal het wel weer net niet goed zijn als ze überhaupt nog iets gaan aanpassen. Denk wel dat er nog een bugfix komt op 1.10 maar daarna ben ik toch bang dat het qua aanpassingen over is.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

obsidian schreef op 12 december 2003 @ 15:55:
Kijk maar eens wat er in de shops te koop is op Hell. Dat is echt belachelijk, je loopt dan rond met een zwaard van 70dmg en een harnas van 250def. Daar red je het ook echt mee op Hell ja....
Dit vond ik in de 1.09 een stukje beter...
Maar toen was het ook al nu echt om te juichen
obsidian schreef op 12 december 2003 @ 15:55:
En zo dom hoef je daar helemaal niet voor te zijn. Als je je spullen aan het reorganiseren bent in je stash bijv, en je schiet uit met je muis en dropt een rune op een socketed item, dan zit ie er dus mooi in...
Ja zo ben ik laatst er goedkoop van een Gul rune afgekomen....
Schoot een paar millimeter te ver door naar de verkeerde kant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84774

wat een noobs zeg bij het trade :r

Laat ik een zelf gevonden buriza zien aan een amazon om te traden. Hij laat vervolgens zijn spul zien, en dat was gewoon bagger spul. Spul dat je zeg maar op Normal en misscien begin nightmare gebruikt. Dus ik zeg netjes dat ik dat niet nodig heb.

Vervolgens noemt ie mij een noob en verlaat meteen het spel. Terwijl ik diablo2 vanaf het begin al speel. Wat heb ik nu fout gedaan :?

Dan vind ik hem eerder een noob dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Hehe... die sukkels zie je wel vaker ja... Die zijn gewoon pissed dat ze rotzooi hebben en niks fatsoenlijks kunnen krijgen.

Gewoon negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op 12 december 2003 @ 16:41:
Ja zo ben ik laatst er goedkoop van een Gul rune afgekomen....
Schoot een paar millimeter te ver door naar de verkeerde kant :/
Met een HEL rune en een townportal scroll ofzoiets in je cube kon je toch iets un-socketen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Vond het trouwens Saracen's Chance met 10% chance to cast IM when struck en +12 to all attr en +24 resist to all...

Iets waard...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Anoniem: 16462 schreef op 12 december 2003 @ 18:01:
[...]

Met een HEL rune en een townportal scroll ofzoiets in je cube kon je toch iets un-socketen??
Klopt, maar wat als je net je rot gespaard hebt voor een Vex of Zod en die erin laat vallen? Kan je em er wel uithalen, maar je bent hem dus wel mooi kwijt. Kan je weer opnieuw beginnen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

tja. de meeste dingen lijken anti-bot maatregelen die voor botters opzich weinig verschil maken maar de "gewone" brave burger flinkt naait. je had nl dus de meph/pindle bot en meph is nu redelijk ver weg (nog steeds geen prob met mh maar ok) en wat lastiger met z'n nova terwijl pindle en z'n minions nu flinke klappen uitdelen. ook had je shop-bots die in act5 anya/larzuk afliepen voor items (cruels met quick of evix en armors met life en 4 socks bv) terwijl je nu amper wat nuttigs ziet liggen in die brakke winkels.

dat van die drops met die sash is leuk bedacht maar ik heb liever een ears op m'n barb dan een arachnid's dus als die demonhide op hell nooit meer dropt moet ik zeker specifiek op nm gaan kloten? niet zo handig ;)
verder maakt het de boel dan te "makkelijk" lijkt mij. stel dat alles elite is dat in hell dropt dan is het niet bepaald lastig om elite uniques te krijgen. je verneukt op deze manier dus het hele TC/MF systeem gruwelijk en daar gaat bliz 99% zeker niks aan doen ;)

vroeger met MH filterde ik alle low lvl crap er trouwens gewoon uit, scheelde nogal. dat mis ik eigenlijk vooral atm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik doelde eigenlijk alleen op de niet unique items zoals de witte, de blauwe en de grijze ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

je begrijpt toch wel dat als er alleen nog elites vallen je veel grote kansen hebt op elite uniques? er is nogal wat nodig om dit dan weer te balanceren. neh, dit zie ik niet gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Question:

Spelen er nog mensen van de oude stempel???
Zo rond topic 5 a 6 ofzo??

Sauron etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Termy schreef op 13 december 2003 @ 15:56:
je begrijpt toch wel dat als er alleen nog elites vallen je veel grote kansen hebt op elite uniques? er is nogal wat nodig om dit dan weer te balanceren. neh, dit zie ik niet gebeuren :)
Jazeker snap ik dat wel, maar je zou de software dusdanig kunnen aanpassen dat de uniques een andere droprate hebben dan de niet uniques. En is op zich niet eens zoveel voor nodig hoor.. gewoon de software vroegtijdig laten beslissen of de functie "drop normal item" of "drop unique item" moet worden uitgevoerd.

Edit: Ik zie blizz het overigens ook niet aanpassen hoor, maar het is leuk om er een beetje over na te denken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door hilgo op 14-12-2003 00:20 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

woei .. slayer =)

voor het eerst uitgespeeld .. baal was best makkelijk .. met 2 anderen, maar die gingen telkens dood door zijn lightning/fire attack =/

stond ik dus heel de tijd in mijn eentje te hakken .. dropte een unique helm, maar daar gingen de andere 2 over ruzieen .. =)

lvl 37 paladin .. toch leuk, wist niet dat je dan zo'n naampje kreeg =)

edit : hmmz.. is er nog een handige manier om normal games te joinen .. komen alleen maar nightmare games in het lijstje =/

[ Voor 16% gewijzigd door yamAUchi op 14-12-2003 09:02 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 12:44
yamAUchi schreef op 14 december 2003 @ 08:25:
woei .. slayer =)

voor het eerst uitgespeeld .. baal was best makkelijk .. met 2 anderen, maar die gingen telkens dood door zijn lightning/fire attack =/

stond ik dus heel de tijd in mijn eentje te hakken .. dropte een unique helm, maar daar gingen de andere 2 over ruzieen .. =)

lvl 37 paladin .. toch leuk, wist niet dat je dan zo'n naampje kreeg =)

edit : hmmz.. is er nog een handige manier om normal games te joinen .. komen alleen maar nightmare games in het lijstje =/
Begin een nieuw char, en kijk daarmee welke normal games er nog zijn :)

Of begin gewoon zelf een normal game om wat quests te doen die je gemist had, of Baal runs of zo. Als level 37 moet je ook wel redelijk in Nm kunnen rondkomen als je equipment niet te slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

hilgo schreef op 14 december 2003 @ 00:18:
[...]

Jazeker snap ik dat wel, maar je zou de software dusdanig kunnen aanpassen dat de uniques een andere droprate hebben dan de niet uniques. En is op zich niet eens zoveel voor nodig hoor.. gewoon de software vroegtijdig laten beslissen of de functie "drop normal item" of "drop unique item" moet worden uitgevoerd.

Edit: Ik zie blizz het overigens ook niet aanpassen hoor, maar het is leuk om er een beetje over na te denken ;)
Mjah, als je op die manier de droprate van elite uniques weer wilt verlagen naar zoals het nu is, wat heeft het dan voor zin? een witte Colossus Blade is naar mijn mening niet beter dan een leuke Exception Unique. liever zou ik eigenlijk zien dat als op hell een normal item geselecteerd wordt voor een drop het gewoon automatisch "geen drop" wordt. dan verneuk je geen kansen en je bent wel van die crap af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46609

weet iemand of de runewords van 1.09 nog werken.

net keurig een runeword gemaakt zoals ie hoort. maar niet werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Anoniem: 46609 schreef op 14 december 2003 @ 22:35:

heb je zeker in een rare/magic/unique gedaan... dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Anoniem: 46609 schreef op 14 december 2003 @ 22:35:

Alle rune words die in 1.09 werkten zouden het nog steeds moeten doen. Het was wel een grijs item ? Welk rune word ging het om ? Op diabloii.net staan er namelijk een paar die het niet doen (Joost mag weten waarom ze ze laten staan, is nog al verwarrend namelijk). In ieder geval: alle werkende rune words staan hier

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stealth

en ik weet 100% zeker dat ik aan alle eisen voldeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Anoniem: 46609 schreef op 14 december 2003 @ 22:58:
stealth

en ik weet 100% zeker dat ik aan alle eisen voldeed
dus je hebt een shael en dan eth rune in een 2 socket grijze armor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op diabloii.net staat dat er eerst een tal in moet en dan de eth

volgorde was ook goed

niet dat het nu belangrijk is, ben inmiddels al lvl 64 ofzo, maar voor een lvl 20 is het wel fijn :) maar ik ben wel benieuwd waarom ie niet werkte

heb straks weinig zin om bij mijn pala een leuk shield te verneuken + 3 runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

chromeeh schreef op 09 december 2003 @ 16:34:
[...]

Goed dat ik dat weet :D
Vanaaf maar eens checken, ik heb gister al een heel erg relaxte Rare Unique Axe gevonden in Act3 op Nightmare (Zal vanaaf ff linkje met screenie posten)

Edit:
Beloofde pic:
[afbeelding]
Mwah, ik heb een betere: De zogenaamde "Boneslayer Blade". 2H axe met een gigantische bonus tegen undead... Mijn necro heeft er alleen weinig aan :D (ik wil 'm wel traden, ladder Europe... Kan wel een "io" rune gebruiken voor m'n wandje).

Overigens ben ik nu, na een weekje of 2 een lvl 79 Necro. Skelliemancer en zo. (Eentje die menig sorceress van een dood gered heeft, de helft van die noobs heeft niet door dat "immunity from cold" betekent dat die icebolt niet werkt :X )

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 17:15
Anoniem: 46609 schreef op 14 december 2003 @ 23:19:
op diabloii.net staat dat er eerst een tal in moet en dan de eth

volgorde was ook goed

niet dat het nu belangrijk is, ben inmiddels al lvl 64 ofzo, maar voor een lvl 20 is het wel fijn :) maar ik ben wel benieuwd waarom ie niet werkte

heb straks weinig zin om bij mijn pala een leuk shield te verneuken + 3 runes
Stealth werkt gewoon, ik heb er genoeg gemaakt, wel een tal en dan een eth in een armor doen he die 2 socks heeft en verder niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Even een vraagje. In 1.10 heeft Aldur's Rhythm 3 sockets gekregen en nou zit ik een beetje te twijfelen over wat voor runes ik d'r in zou kunnen doen. Het is voor een mace barb in opbouw en ik dacht aan runes als um (25% Chance of Open Wounds), mal (Prevent Monster Healing), etc. Wat zouden jullie d'r in doen ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reddevil schreef op 15 december 2003 @ 09:01:
[...]

Stealth werkt gewoon, ik heb er genoeg gemaakt, wel een tal en dan een eth in een armor doen he die 2 socks heeft en verder niets ;)
daarom vond ik het ook zo raar dat deze bij mij niet werkte. heb voor ik hem maakte nog gecontrolleerd op diabloii.net. maar alleen de spec van de runes kwamen erin en verder niks.

ga als ik straks thuis ben nog wel een keertje proberen als ik alles weer kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Waar spelen jullie overigens altijd? 'K wil best 'ns met een paar hollanders wat runs doen :). Ik blijf echter bij mijn necrootje. 'k hou niet van die andere klassen... (Hoewel, barbarian heeft toch vaak de eerste grijp op de items die een groot beest vallen laat :( )

Forget your fears...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.