yay nieuw topic
vrijdag die mule methode gebruikt om een frenzy barb te maken met "leuke" gear.
2x ethereal Colossus Blade Botd
enigma sacred armor (600 base def

)
arreat's
mara's
ears 8/15
250/20raven
5%bul ring
war traveler
steelrend gloves (60%ed + 20 str.. woot

)
annihilus en nog wat andere charms.
6k frenzy dmg en die was best wel... vlot hehe
lvl 20 frenzy
lvl 20 mastery
lvl 20 bo
lvl 20 zerk
lvl 1 ww
lvl ik dacht 5 double swing (wat er nog over was)
lvl 5-6 natural
lvl 5 stone skin
lvl 1 increased speed
lvl 1 increased stamina
en de pre's natuurlijk.
opzich vet sterk en 2 maal BotD=2 maal 50%kans op nova dus je hebt kans op 2 nova's per kill. dit heb ik ook zien gebeuren.
vervelende was dat hij geen max resis heeft dus die gloams/souls doen toch nog wel auw en dat je ze in no time neer beukt maakt weinig uit als er weinig te leechen valt

ik had wel nog een sacred armor Chains of Honor gemaakt voor max resis maar ja, teleport is fijn
misschien beter Dracul's grasp gebruiken vanwege de lifetap, dan leech je nl in 1 klap zelfs op een soul alles terug

jammer dat het hoe dan ook niet werkt op physical immunes. maar ja
ik heb deze ongeveer gelijk ingedeeld zoals m'n huidige barb op de realm is aangezien ik zelf nog eens wil gaan frenzyen met 2 botd's dus hij had 500+ str, 250 dex, 135 vit en iets 90 nrg met bonus van items. jammer genoeg heeft m'n realmbarb maar lvl 1 frenzy en lvl 1 doubleswing dus de dmg zal wel lager uitvallen. de totale dmg bonus vond ik sowieso wel tegenvallen eigenlijk. denk dat een hoge double swing wel aan te raden is als je leuke dmg wil doen zonder uber zwaardjes zoals eth cb BotD..
ach, het was iig leuk om hem te bouwen, als iemand hem wil ik kan hem mailen
[
Voor 5% gewijzigd door
Termy op 07-12-2003 14:48
]