Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Aetje schreef op 15 december 2003 @ 14:05:
Waar spelen jullie overigens altijd? 'K wil best 'ns met een paar hollanders wat runs doen :). Ik blijf echter bij mijn necrootje. 'k hou niet van die andere klassen... (Hoewel, barbarian heeft toch vaak de eerste grijp op de items die een groot beest vallen laat :( )
Hier zitten wij

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Aetje schreef op 15 december 2003 @ 14:05:
Waar spelen jullie overigens altijd? 'K wil best 'ns met een paar hollanders wat runs doen :). Ik blijf echter bij mijn necrootje. 'k hou niet van die andere klassen... (Hoewel, barbarian heeft toch vaak de eerste grijp op de items die een groot beest vallen laat :( )
Je zou ook een (lightning) javazon kunnen maken, erg sterk, ook op Hell, bij groepen gewone monsters gebruikt die gewoon lightning fury, maar bij bosses gebruikt die meestal Charged Strike, dat is een melee skill, en sta je toch nog vooraan :).

Javazon is erg sterk, in een game met mensen van allemaal ca het zelfde level killen de javazons het meest, daarna de sorcs, en evt. daarna een CE necro.
Druids en barbs lopen erbij om de monsters bezig te houden maar vooral voor extra life.
Ook melee doe ik een stuk meer damage dan de barbs die ik tegenkom.

Getalletjes zijn meestal ook interessant, vandaar hier het voorbeeld van mijn javazon:
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/Javazon.JPG

In het plaatje is zo'n beetje alles wel te zien, maar nog wat niet zichtbare info:

het is een HC ladder char, heeft dodge/evade/avoid op 7/6/7, 75% chance to block, wat betreft resistances: deze shot is op NM, ik heb +5 skills, en 50% IAS
(30% van Sigons gauntlets + schild en 20% van Twitchthroe, Titans zelf is very fast).
Mijn pierce is trouwens 95%, dat is de maximale hoeveelheid (Razortail + de skill pierce).

Verder gaat eigenlijk alles wel prima in 8 player Nightmare games, heb niet bepaald veel moeite met baal runs enzo, die zou ik ook wel solo kunnen in een 8 player game. Ik denk dat ik op lvl 80 naar Hell ga.

Tegen lightning immumes gebruik ik Jab:
Jab prikt al heel snel achter mekaar, en ik gebruik een fast wapen en 50% extra ias, dus dat lukt wel, die act5 Gloams zijn bijvoorbeeld geen probleem.
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/LI%20wapen.JPG

Het zijn allemaal aardige mooie items, maar ze waren niet eens zo moeilijk te krijgen. Dit is HC ladder en ik ben aardig arm, heb nauwelijks elite uniques enzo, maar toch heb ik dit leuke setje bij elkaar kunnen krijgen :).

[ Voor 20% gewijzigd door jjwa op 15-12-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mja... Ik hou 't ffies bij Necro ;). Is gewoon fijn om te spelen vind ik... Alleen of met een team, maakt geen bal uit. Met een team vangen je skeletten en revived de klappen op terwijl de rest van je team de monsters slacht (en jij vangt exp mee omdat je er een curse op gooit natuurlijk ;) ).

Alleen zijn m'n skeletten zo uber al dat ik gewoon niets hoef te doen. Alleen die gloams zijn zeer irri... 'k moet iets tegen lightning hebben... (heeft iemand gauntlets met +50% of meer lightning protection? :D )

Mja, 'k kan ook wel weer even een triplegemmed shield met alleen perfect diamonds pakken maar dan heb ik weer een min op m'n skills :( (heb nu sigon's guard).

Overigens vind ik de mentaliteit van sommige spelers zwaar kloote. Laatst nog: Sorceress vraagt me hulp om Duriel in elkaar te bashen. Ik, mja, happy. Duriel heeft geen ranged attack dus m'n skells en een paar clawvipers (revived, immune to cold >:) ) bashen duriel in elkaar zonder veel probs (amplify damage erover... 3 sec en t was klaar). Dropt duriel een homonuculus (elite necro item). Pakt die sorceress 'm en verlaat server onmiddelijk.

Als ik die ooit nog n's tegenkom... GRRRR. :(

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Aetje schreef op 15 december 2003 @ 14:56:
Mja... Ik hou 't ffies bij Necro ;). Is gewoon fijn om te spelen vind ik... Alleen of met een team, maakt geen bal uit. Met een team vangen je skeletten en revived de klappen op terwijl de rest van je team de monsters slacht (en jij vangt exp mee omdat je er een curse op gooit natuurlijk ;) ).

Alleen zijn m'n skeletten zo uber al dat ik gewoon niets hoef te doen. Alleen die gloams zijn zeer irri... 'k moet iets tegen lightning hebben... (heeft iemand gauntlets met +50% of meer lightning protection? :D )

Mja, 'k kan ook wel weer even een triplegemmed shield met alleen perfect diamonds pakken maar dan heb ik weer een min op m'n skills :( (heb nu sigon's guard).

Overigens vind ik de mentaliteit van sommige spelers zwaar kloote. Laatst nog: Sorceress vraagt me hulp om Duriel in elkaar te bashen. Ik, mja, happy. Duriel heeft geen ranged attack dus m'n skells en een paar clawvipers (revived, immune to cold >:) ) bashen duriel in elkaar zonder veel probs (amplify damage erover... 3 sec en t was klaar). Dropt duriel een homonuculus (elite necro item). Pakt die sorceress 'm en verlaat server onmiddelijk.

Als ik die ooit nog n's tegenkom... GRRRR. :(
Ik vind necro's de lastigste chars om mee in de party te gamen :(.
Mijn game word laggy door de minions, of ze gebruiken bonewalls.
Curses en CE enzo is prima, maar die meesten gebruiken ook hele lag-legers of maken graag blokkades.
Misschien moet je daarmee wat rekening houden, zodat je ook party-sociaal kan spelen met je necro.

[ Voor 7% gewijzigd door jjwa op 15-12-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
eeehm wat een onzin ? Waarom moeten ZIJ rekening houden omdat iemand een pc heeft die het niet aankan ? Dan moet jij niet in een game met overlords (necro's met boel minions) spelen. Straks mogen er ook geen sorcs meer omdat orb en meteor teveel spammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op 15 december 2003 @ 15:27:
eeehm wat een onzin ? Waarom moeten ZIJ rekening houden omdat iemand een pc heeft die het niet aankan ? Dan moet jij niet in een game met overlords (necro's met boel minions) spelen. Straks mogen er ook geen sorcs meer omdat orb en meteor teveel spammed.
i agree :D ik heb zelf een overlord (nog niet zo'n hoog lvl, softcore), maar daarmee loop ik al gauw rond met +15 minions, en ik heb echt geen last van lage framerates ofzo (+45fps minimaal).

En daarbij, wel s een game gespeeld met drie sorcs met frozen orb, meteor en blizzard, da's ook een en al grafisch geweld op je scherm..en daar hoor je niemand over klagen :) :P

oh ja...bone walls vind ik wel zeer irri... onlangs nog even heel benauwd klem gezeten bij lister en zn vrienden, omdat een #$$@# necro het nodig vond er bonewalls omheen te zetten...dan voel je je niet echt lekker op hardcore |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

reddevil schreef op 15 december 2003 @ 15:27:
hmm, mijn Pentium 4 loopt op 2,8 Ghz, heb een halve gieg intern en een Radeon 9800 pro... denk dat het daar toch niet aan ligt? (en chello kabel btw)

Ik zeg ook niet dat ze er perse rekening mee moeten houden, maar wel dat ik het altijd irritant vind.

[ Voor 3% gewijzigd door jjwa op 15-12-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

jjwa schreef op 15 december 2003 @ 15:08:
[...]

Curses en CE enzo is prima, maar die meesten gebruiken ook hele lag-legers of maken graag blokkades.
Misschien moet je daarmee wat rekening houden, zodat je ook party-sociaal kan spelen met je necro.
Ik speel altijd met een Necro, maar ik gebruik alleen minions / revives op Hell.
Ik vind het ook niet storend als iemand een heel legertje aan minions heeft,
hoe meer zielen hoe meer vreugd kills (dus experience als je online speelt).
De game zal er niet meer door gaan laggen tenzij je gaat B.net'en met een 56k ;)

Een bonewall kan regelmatig je leven redden, want de enemy wordt net even iets langer tegen gehouden, waardoor iemand net even iets meer kans heeft om z'n mana op te sparen enz.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

chromeeh schreef op 15 december 2003 @ 16:17:
[...]

Ik speel altijd met een Necro, maar ik gebruik alleen minions / revives op Hell.
Ik vind het ook niet storend als iemand een heel legertje aan minions heeft,
hoe meer zielen hoe meer vreugd kills (dus experience als je online speelt).
De game zal er niet meer door gaan laggen tenzij je gaat B.net'en met een 56k ;)

Een bonewall kan regelmatig je leven redden, want de enemy wordt net even iets langer tegen gehouden, waardoor iemand net even iets meer kans heeft om z'n mana op te sparen enz.
Bonewalls zijn als soloende necro hartstikke handig en kunnen je leven vaak redden, maar in een 8 player party is het echt extreem moeilijk om ze bijvoorbeeld bij een baal run goed te gebruiken.
Je zorgt ervoor dat een deel van de mensen niet kunnen aanvallen, barbs, of bowazons ofzo, en als er iemand bij de monsters zelf staat en het word pijnlijk, dan zou ik echt niet willen dat er iemand een bonewall heeft neergezet...
(ik speel HC)

Meestal zijn de minions ook in een paar seconden dood en zijn de bonewalls al helemaal overbodig trouwens.

Conclusie: het is niet altijd handig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
@jjwa: :9~ @ je javazon... Ik heb ook een lightning javazon geprobeerd laatst, maar early game heb ik TELKENS te weinig mana. Ik ging zo vaak dood dat ik haar maar links heb laten liggen. Heb je nog tips voor een early game javazon, ik had bijvoorbeeld ook 6 skillpoints over omdat de vette skills heel laat pas komen...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

MariahCareyLover schreef op 15 december 2003 @ 21:27:
@jjwa: :9~ @ je javazon... Ik heb ook een lightning javazon geprobeerd laatst, maar early game heb ik TELKENS te weinig mana. Ik ging zo vaak dood dat ik haar maar links heb laten liggen. Heb je nog tips voor een early game javazon, ik had bijvoorbeeld ook 6 skillpoints over omdat de vette skills heel laat pas komen...
Mana tekort?
In het begin niet te veel punten in je skills stoppen dan, daardoor gaan ze meer mana kosten per keer.
Ik heb meestal weinig of geen mana leech, maar drink gewoon inventories vol aan mana pots, maar ik ga nu wel even op zoek naar een mana leech ring denk ik :).
Ik gebruikte wel altijd +mana ringen.

Waar game je? ladder of non-ladder, sc of hc?
Anders heb ik misschien nog wel een mana ring voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

Mjah, zoals eerder gezegd ligt het meer aan het spel dan aan de computer dat het ruk draait op een aantal punten. dat geldt voor een hele hoop mensen (bijna geen game meegemaakt waar _niet_ gezeken wordt over lag door necro's bij baal) dus misschien dat je dan hand in eigen boezem moet steken ipv zeuren of computers die het niet aan kunnen.

homunculus is trouwens niet elite, het was/is wel de beste unique throphy voor een necro in .09 en de nieuwe vind ik niet echt spannend. :/

mijn lvl 99 van 09 ama is hybrid en kan opzich makkelijk overleven ondanks dikke negatieve resistances. je moet alleen een beetje opletten bij die gloams. sowieso wil ik andere items proberen want de bowazon kant doet ondanks 6-7k guided niet echt spannende dmg meer :/ gelukkig is fury nu helemaal super (hoezo overpowered lol) dus dat compenseerd wel wat :)

ben bezig met een nieuwe Zealot pala die het opzich wel leuk moet gaan doen. jammer genoeg heb ik nog niet echt een wapen gevonden voor later. de pala die ik nog heb heeft wel schaeffer's maar qua build kan ik er beter een FoHer van maken (max convic + max FoH) ondanks max fanaticism met niet zo super dmg. als dat echt niks wordt (max convic is altijd leuk in party, maar ok) kan delete altijd nog :)

enige wat wel irri is dat de voorganger van deze pala (die ik herbouw dus) met een 200% buri nog op de switch is gedelete :( ik vergeet die @#$^%& switch elke keer weer.. ja een buri op pala, het was bedoeld als ranger :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
jjwa schreef op 15 december 2003 @ 23:00:
[...]

Mana tekort?
In het begin niet te veel punten in je skills stoppen dan, daardoor gaan ze meer mana kosten per keer.
Ik heb meestal weinig of geen mana leech, maar drink gewoon inventories vol aan mana pots, maar ik ga nu wel even op zoek naar een mana leech ring denk ik :).
Ik gebruikte wel altijd +mana ringen.

Waar game je? ladder of non-ladder, sc of hc?
Anders heb ik misschien nog wel een mana ring voor je.
Ik had dus in alle skills behalve evade en dodge maar 1 puntje gestopt... Ik speelde non HC ladder, maar ben inmiddels al weer bezig met een zealot. Zal later nog es kijken naar een javazon.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Overlijdens advertentie:

Mijn hoogste Hc char ooit, mijn lvl 81 javazon, is dood :( :
Afbeeldingslocatie: http://www.annot.net/jjwa/GoT/RIPoplvl81.JPG
(het is inderdaad degene die bovenaan deze pagina staat)

De Gloams stonden gezellig massaal vlak bij de wp :(.

Behoorlijk jammer, was een leuk level, had hele leuke items, en had de baal run ervoor nog een Lidless gevonden (dat schild met +1 Skills, Max Mana +10%, 20% Faster Cast Rate).

Volgens mij had ik het met 2000 life en 90% lightning resistances nog niet gered.

[ Voor 62% gewijzigd door jjwa op 16-12-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer actief in het spelletje.

Heb nu een lvl 11 ama (sc-ladder) en helemaal opnieuw starten zuigt :D
Zo`n anderhalf jaar geleden gestopt met het spel en al m`n zooi toen weg gedaan.

Maar ik ga er gewoon weer hard tegenaan.

Is mephi nog steeds de plek om je mf-runs te doen of is er een andere plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:17:
Ik ben ook weer actief in het spelletje.

Heb nu een lvl 11 ama (sc-ladder) en helemaal opnieuw starten zuigt :D
Zo`n anderhalf jaar geleden gestopt met het spel en al m`n zooi toen weg gedaan.

Maar ik ga er gewoon weer hard tegenaan.

Is mephi nog steeds de plek om je mf-runs te doen of is er een andere plek?
Mephi, Shenk, Eldritch, Pindleskin, maakt allemaal niet zo veel uit geloof ik.
Hangt net af wat voor char je maakt, een sorc met maphack kan meph makkelijker doen, voor de andere chars is het level nogal groot om te lopen.
Als je bijvoorbeeld een hammerdin of javazon bent zijn pindle, eldritch en shenk weer makkelijk, vlak bij town, en ze staan in een groep.

Baal dropt een stuk leuker vind ik, en de minions geven leuke exp, maar dan moet je die wel allemaal aankunnen (vooral de minions), en niet al te lang doen over het vinden van de Throne of Destruction (het level van de minions) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

jjwa schreef op 16 december 2003 @ 12:27:
Overlijdens advertentie:

Mijn hoogste Hc char ooit, mijn lvl 81 javazon, is dood :( :
[afbeelding]
(het is inderdaad degene die bovenaan deze pagina staat)

De Gloams stonden gezellig massaal vlak bij de wp :(.

Behoorlijk jammer, was een leuk level, had hele leuke items, en had de baal run ervoor nog een Lidless gevonden (dat schild met +1 Skills, Max Mana +10%, 20% Faster Cast Rate).

Volgens mij had ik het met 2000 life en 90% lightning resistances nog niet gered.
RIP :'( Ik speel zelf ook HC en ik weet hoe klote het is om een high lvl char te verliezen! In ieder geval ben je je char niet kwijt geraakt aan iets lulligs als lag wat mij een paar keer is gebeurd. Maar goed, succes met je volgende HC char :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

jjwa schreef op 15 december 2003 @ 15:08:
[...]

De enige keer dat ik een Bone Prison neerleg is als een beest me raakt (gebeurt automagisch, effectje van m'n unique wand).

Wat party-sociaal spelen betreft: Die minions die jij zo haat kunnen je redding zijn bij lag. Minions hebben namelijk evenveel last van lag als de monsters (geen dus, is AI controlled), en kunnen grote klappen opvangen. Mijn necro is in dat respect vaak een goede support character voor een party (met Iron Maiden als main curse, en Amplify Damage voor de eindbaasjes).
Baal dropt een stuk leuker vind ik, en de minions geven leuke exp, maar dan moet je die wel allemaal aankunnen (vooral de minions), en niet al te lang doen over het vinden van de Throne of Destruction (het level van de minions) doen.
En tipje: Als je een map pakt die door een ander gestart is, iemand die nog NIET act5 uitgespeeld heeft is de drop een stuk groter. Laatst in een enkele drop een gauntlets met +2 to bow skills en een hoop andere zut, EN een tal rasha's crest gevonden. Als ik zelf een map start (in nightmare dus) is de drop maar zozo.

[ Voor 24% gewijzigd door Aetje op 16-12-2003 14:04 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aetje schreef op 16 december 2003 @ 14:01:
En tipje: Als je een map pakt die door een ander gestart is, iemand die nog NIET act5 uitgespeeld heeft is de drop een stuk groter. Laatst in een enkele drop een gauntlets met +2 to bow skills en een hoop andere zut, EN een tal rasha's crest gevonden. Als ik zelf een map start (in nightmare dus) is de drop maar zozo.
Ervaren anderen dat ook zo, of is dat enkel persoonlijke ervaring? Ik had vroeger namelijk nog wel s de illusie dat het maken van private games met extreme lange namen met cijfers erin de droprate en de kwaliteit daarvan flink opschroefde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:29:
[...]

Ervaren anderen dat ook zo, of is dat enkel persoonlijke ervaring? Ik had vroeger namelijk nog wel s de illusie dat het maken van private games met extreme lange namen met cijfers erin de droprate en de kwaliteit daarvan flink opschroefde :P
haha, lol @ lange namen.

Volgens mij is het wel zo, komt door het effect dat als je een act boss voor het eerst voor de quest killed, dat hij dan een stuk beter dropt.

Probeer maar eens, eerst voor een Q een boss killen zonder mf, zul je 1 of 2 set of unique dingen krijgen waarschijnlijk, en daarna met hetzelfde char, dezelfde boss, weer geen mf, ik gok op 1 magic en 2 rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op 16 december 2003 @ 14:47:
[...]

Volgens mij is het wel zo, komt door het effect dat als je een act boss voor het eerst voor de quest killed, dat hij dan een stuk beter dropt.

Probeer maar eens, eerst voor een Q een boss killen zonder mf, zul je 1 of 2 set of unique dingen krijgen waarschijnlijk, en daarna met hetzelfde char, dezelfde boss, weer geen mf, ik gok op 1 magic en 2 rares.
dat wist ik wel, maar de drop wordt toch niet bepaald door degene die de game maakt? Als dat zo zou zijn, dan ga ik wel baal runnen in act1 games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:54:
[...]

dat wist ik wel, maar de drop wordt toch niet bepaald door degene die de game maakt? Als dat zo zou zijn, dan ga ik wel baal runnen in act1 games :P
het scheelt ook wie de game maakt ja :).
baal runnen in act1 games is ook heel goed om te doen, meestal zijn dat 5 a 8 player games, dus krijg je meer exp, en met meer players in een game droppen er meer items (iemand zei pas dat dat niet zo was, dus dat zou je eigenlijk even moeten checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Hmmm.. het is in ieder geval het proberen waard. Maakt mijn 2e key ook weer nuttig! Ga vanavond een paar runs doen om het eens te proberen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

hilgo schreef op 16 december 2003 @ 14:56:
Hmmm.. het is in ieder geval het proberen waard. Maakt mijn 2e key ook weer nuttig! Ga vanavond een paar runs doen om het eens te proberen :)
Ik heb ook een 2e set keys, dat gebruikte ik erg vaak om te mulen zonder dat er een bekende online moet zijn om te helpen, maar laatste week werkt dat niet meer :( .
Zodra ik met het 2e scherm inlog, en het character-kies-scherm krijg zegt hij heel lang Connecting, en op een gegeven moment op beide schermen Cannot Connect bij het inloggen, dus dan kan ik een tijdje helemaal niet meer online :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Dat meen je niet! Ik heb eigenlijk sinds 1.10 de 2e set niet meer gebruikt (gebruikte hem om me zelf te rushen ;)) dus het zou mooi klote zijn als het niet meer werkt :(

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

hilgo schreef op 16 december 2003 @ 15:48:
Dat meen je niet! Ik heb eigenlijk sinds 1.10 de 2e set niet meer gebruikt (gebruikte hem om me zelf te rushen ;)) dus het zou mooi klote zijn als het niet meer werkt :(
Probeer jij het eens? Ben benieuwd of het werkt, want mijn 2e setje keys is er namelijk eentje uit een lijst die ergens op internet zwerft, misschien dat blizzard die op een soort black-list heeft gezet sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Hoe mf-en jullie hier trouwes?
ik doe meestal memph->pindle
1.10 geeft betere drops vind ik alleen Memph is kut te vinden.. gebruik geen MH meer :) wil me acc niet kwijt etc.

me chars
Lvl 90 sorc (max TS, LM, Nova, FO) (492/574 mf) (als ik boost tal rasha set)
Lvl 90 Hybridzon (max GA, MA, LF) was leuk voor act4 boosts (Buri/titans of mav. set/titans)
Lvl 87 Mace barb (max WW, BO, Berserk (8xxx max dmg )
Lvl 86 Swordbarb (max ww, 75 Res all (hell) met Ohm GF >:) alleen dit is een oude niet perfecte barb zeg maar :) maar toch best wel sterk :Y)
Lvl 80 PvP Druid (kom maar op ;) )

voor traden of helpen ben ik altijd wel in :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

jjwa schreef op 16 december 2003 @ 16:03:
[...]

Probeer jij het eens? Ben benieuwd of het werkt, want mijn 2e setje keys is er namelijk eentje uit een lijst die ergens op internet zwerft, misschien dat blizzard die op een soort black-list heeft gezet sinds kort.
Had ik zelf ook al bedacht om het even te testen en gelukkig werkt het nog. Mag ook wel, heb tenslotte 2x betaald voor het spel ;)
Nou nog even uitgebreid gaan testen of de drops beter zijn.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P. Jjwa, kan je weer overnieuw beginnen, achja ikke moet ook nog door veel runnen in NM. Dus misschien leg ik ook nog wel het loodje, er waren al wat bijna dood ervaringen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Vandread schreef op 16 december 2003 @ 16:12:
1.10 geeft betere drops vind ik alleen Memph is kut te vinden.. gebruik geen MH meer :) wil me acc niet kwijt etc.

me chars
Lvl 90 Hybridzon (max GA, MA, LF) was leuk voor act4 boosts (Buri/titans of mav. set/titans)
Lvl 86 Swordbarb (max ww, 75 Res all (hell) met Ohm GF >:) alleen dit is een oude niet perfecte barb zeg maar :) maar toch best wel sterk :Y)

Nice als dat allemaal ladder chars zijn :)
Mf-en doe ik zelf meestal eldritch->shenk->pindle.
Soms baal, als de exp daar goed is voor het level dat ik dan ben.
Baal duurt wel wat langer, maar dropt in verhouding gewoon erg leuk :).

[ Voor 10% gewijzigd door jjwa op 16-12-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vex rune geruild tegen : cham en zod geruild... stom ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:56:
Ligt eraan of je de zod & cham nodig hebt of niet.. zelf vind ik het een mooie deal en zeker niet stom :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:56:
Dat is dus een #25 tegen een #31 en een #32 rune.
(waarbij 1 het meest voorkomt en #32 het zeldzaamste van de runes is)

Qua zeldzaamheid waren de cham en zod het meest waard, maar vex komt weer in heel wat meer runewords voor. Los is alleen de Zod nuttig, voor in een heel goed ethereal item.

Conclusie: ik weet het ook niet zo goed, net waar ze voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

jjwa schreef op 16 december 2003 @ 14:47:
[...]

haha, lol @ lange namen.

idd, en in die lage quests waar andere spelers starten telt die boss als "1st time kill". Omdat die andere speler 'm nog niet plat had.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

jjwa schreef op 16 december 2003 @ 17:04:
[...]

Dat is dus een #25 tegen een #31 en een #32 rune.
(waarbij 1 het meest voorkomt en #32 het zeldzaamste van de runes is)

Qua zeldzaamheid waren de cham en zod het meest waard, maar vex komt weer in heel wat meer runewords voor. Los is alleen de Zod nuttig, voor in een heel goed ethereal item.

Conclusie: ik weet het ook niet zo goed, net waar ze voor nodig zijn.
Die Zod wil ik wel, heb een ethereal Arm of king Leonas (uberwand) met socket. Niet dat ik ooit met dat ding sla, bonespirit is mn primary attack, maar voor de zekerheid ;)...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Kan je nu een rune word wel of niet in een magic item stoppen. Een maat heeft namelijk radiance in een magic helm gepropt en het werkte :?

Zou dit betekenen dat ik mijn mace uit de aldur set ook flink kan boosten :9~ :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MariahCareyLover schreef op 16 december 2003 @ 21:02:
Kan je nu een rune word wel of niet in een magic item stoppen. Een maat heeft namelijk radiance in een magic helm gepropt en het werkte :?

Zou dit betekenen dat ik mijn mace uit de aldur set ook flink kan boosten :9~ :+
probeer het voor de zekerheid eerst op single player uit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JE GAAT DIE ZOD TOCH NIET IN EEN WAND DOEN???? maak er een breath of dying ethereal colossus blade van. Of een ethereal thunder maul :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Een runeword in een magic item werkt NIET.
Als hij een runeword in een magic item heeft was dat een zeer zeldzame bug, of hij dacht alleen maar dat hij magic was omdat er bijv. skillpunten voor druid skills of barb skills opzaten, dat kan ook bij normale (grijze) items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
jjwa schreef op 16 december 2003 @ 22:52:
Een runeword in een magic item werkt NIET.
Als hij een runeword in een magic item heeft was dat een zeer zeldzame bug, of hij dacht alleen maar dat hij magic was omdat er bijv. skillpunten voor druid skills of barb skills opzaten, dat kan ook bij normale (grijze) items.
THNX, das duidelijk. Het was idd een +[aantal] skill ding...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Whehehe... eindelijk de runes voor stone bij elkaar... Ik had al een Eth Scarab Husk armor van 640 def, en ik had er al 4 sockets in laten slaan in act 5 Q1.

Nu dus stone erin en voila: 278% enh def = 2400 def :P

Leuk voor mijn merc die nu 12k def heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik d8 dat je met act5 q1 alleen maar een socket in een item kon doen als er nog geen sockets inzaten? Maar dat is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
jjwa schreef op 16 december 2003 @ 16:42:
[...]
Nice als dat allemaal ladder chars zijn :)
Mf-en doe ik zelf meestal eldritch->shenk->pindle.
Soms baal, als de exp daar goed is voor het level dat ik dan ben.
Baal duurt wel wat langer, maar dropt in verhouding gewoon erg leuk :).
lol nee man zoveel tijd heb ik niet meer... als ik nu al Full Tal rasha + Mav. + Ohm-ed GF had ... dan was ik wel ziekelijk bleek zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:22:
Ik d8 dat je met act5 q1 alleen maar een socket in een item kon doen als er nog geen sockets inzaten? Maar dat is dus niet zo?
een magic of rare/unique kan maar 1 socket.
een normal item krijgt een random aantal sockets

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

niet helemaal waar rocket, een elite "normal" item krijgt max aantal sockets of de kans erop is dermate groot dat het bij nog nooit niet zo was.

vex tegen cham en zod is ernstig releks, als ik dat zou kunnen ruilen zou ik dat zeker doen aangezien ik 2 vex'en heb en zowel Cham als Zod kan gebruiken voor runewords. m'n andere vex + zod=botd en die cham voor Doom. maar ja, die mzzl zal ik toch niet hebben :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Net voor de eerst dat baasje uit act 3 verslagen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Vandread schreef op 16 december 2003 @ 16:12:

me chars

oeh jij wil vast wel een lightning skiller met 15% fhr , ik heb wat pala stuff nodig

Weet jij al?

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

NvE schreef op 17 december 2003 @ 15:30:
Net voor de eerst dat baasje uit act 3 verslagen :)
En nu net mijn eerst Baal run gedaan _o_ Met wat hulp natuurlijk O-)

Ja doe maar.

• Aetje

Aetje

jjwa schreef op 15 december 2003 @ 16:21:
Meestal zijn de minions ook in een paar seconden dood en zijn de bonewalls al helemaal overbodig trouwens.
Ik ben nog niet verder dan de Hell Duriel, maar m'n frontline soldaatjes lachen echt om die baas. Ik heb er max 11: Dan is mn Skel mastery lvl31 en mn raise skel lvl 27 geloof ik. Skellies met over de 800 life, een attack/defence van over de 1K, en alles over de 50% magic resistance. Om van hun replenish life nog maar te zwijgen (die krengen gaan gewoon NIET kapot).

Als ik nog een paar goede items vind kan ik ze wat verder oppompen nog. Verder een paar revives erbij (5 of zo, heb er 1 skillpunt in) en GAAN. Ik moet nog even kijken of ik liever een Homonuculus en een goed armor (enigma ofzo) ga grijpen, of liever Trang-Oul spaar. Denk het eerste omdat je er meer skillpuntjes door vangt.

Forget your fears...

• Aetje

Aetje

RocketKoen schreef op 17 december 2003 @ 13:32:
[...]

Onzin, ik kom regelmatig rares tegen met 2 sockets. Laatst nog een gele amazon bow gevonden (matigjes) maar wel 2 socks.

Forget your fears...

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Aetje schreef op 18 december 2003 @ 08:22:
[...]

Onzin, ik kom regelmatig rares tegen met 2 sockets. Laatst nog een gele amazon bow gevonden (matigjes) maar wel 2 socks.
FF eerst goed lezen en dan pas reageren:
Hij heeft het over de reward van de quest uit A5 waarbij je een item kunt laten socketen..... |:(

GamiQ, de game notes app met game maps!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RocketKoen schreef op 17 december 2003 @ 13:32:
[...]

Het hoogste dat ik ooit heb gekregen is 5 (!) socks, het max. in een item is 6....

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Het ligt eraan wat voor item het is. Dat armor wat ik had kon max 4 sockets hebben, en hij kreeg er dus ook 4. Sommige zwaarden kunnen max 6 cokets hebben, en krijgen er dus dan ook 6.

• Vandread
wat zou ik voor deze kunnen vragen?:
Rainbow Facet
Jewel
100% Chance To Cast Level 47 Chain Lightning When You Die
Adds 1-74 Lightning Damage
+3-5% To Lightning Skill Damage (varies)
-(3-5)% To Enemy Lightning Resistance (varies) Clvl Req: 49
v1.10 & later

windforce misschien?! O-)

edit: zo beter dan? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 18-12-2003 21:36 . Reden: JAJAJA bijdehand :P ]

Verwijderd

00% Chance To Cast Level 47 Chain Lightning When You Die
beetje stomme skill :P

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Vandread schreef op 18 december 2003 @ 21:27:
wat zou ik voor deze kunnen vragen?:
Rainbow Facet
Jewel
100% Chance To Cast Level 47 Chain Lightning When You Die
Adds 1-74 Lightning Damage
-(3-5)% To Enemy Lightning Resistance (varies) Clvl Req: 49
v1.10 & later

windforce misschien?! O-)

edit: zo beter dan? :P
eigenlijk zou je op softcore eens een character vol laden met van die jewels, in je helm 3, armor 4, als barb 2 6 sockets wapens, totaal 19 stuks, en dan zelfmoord-patrouille spelen :)
ook lachen in duels :)

• Vandread
juh maarja.. heb geen zin daar in :P ben er niet rijk genoeg voor dus ik zou wat leux willen... heb nog niet echt een idee gekregen wat ik er max voor kan krijgen... iig alle crap als ocu's/wt etcetc maarja... heb ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Denk niet dat je er een ocu voor krijgt. Die lvl47 is wel leuk, maar dat sterven niet. Wellicht in een socketed weapon of armor douwen voor je mercenary >:) mag die doodgaan >:)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Aetje schreef op 19 december 2003 @ 05:55:
Denk niet dat je er een ocu voor krijgt. Die lvl47 is wel leuk, maar dat sterven niet. Wellicht in een socketed weapon of armor douwen voor je mercenary >:) mag die doodgaan >:)
Het leuke eraan is dit:
-(3-5)% To Enemy Lightning Resistance (varies)

Als dat allebei 5% is, doet je met lightning toch maar weer 10% extra damage, dat is best leuk voor mensen die met alle uber-gear aan aan de max van hun damage zitten, en het hiermee nog verder omhoog gooien :).
Een jewel in je zwaaistokje, schild, helm, armor, en je doet meteen weer een hele shitload meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Dan heb je aan een perf topaz of een of andere rune meer denk ik...

[ Voor 7% gewijzigd door Aetje op 19-12-2003 09:17 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Whehehehe vooral op HC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

P topaz of andere rune nuttiger? klinkt erg onlogisch aangezien een sorc vrijwel niks aan individuele runes heeft behalve ist voor wat MF.

een hoog % fire rainbow is veel waard aangezien er nogal wat fire sorcs zijn tegenwoordig. ik vraag me trouwens af of deze krengen _ook_ al ladder only zijn want ik heb ze nog nooit gezien non-ladder en in trade channels ook nooit iets van gezien non-ladder.. bah begin een steeds grotere hekel te krijgen aan de pis ladder :/

mij lijkt het wel leuk om een een hele eq vol te gooien met zulke on die jewels. stuk of 10 meteors die vallen samen met wat lvl 55 psn nova of zo etc moet wel pijnlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Aetje schreef op 19 december 2003 @ 05:55:
kreeg al WT en 1.10 assasin wapens en nog wat zooi ervoor aangeboden.
maja traden gaat me al snel iriteren :P heb niet zo veel meer nodig O-)
*spoilt brat*
misschien bewaar ik em wel.... *my prrrreciouss* >:)

trouwes dit is best een vaag zwaard... waarom heeft dat ding +xx to inferno?!
lijkt me toch vrij nutteloos ^_^

Flamebellow
Balrog Blade One-Hand Damage: (43.2-54.4) To (205.2-258.4) (124.2-156.4 Avg)
Two-Hand Damage: (151.2-190.4) To (321.3-404.6) (236.25-297.5 Avg)
Base Weapon Speed: [0]
+170-240% Enhanced Damage (varies)
Adds 233-482 Fire Damage
+3 To Fire Skills
+12-18 To Inferno (varies)
+10-20 To Strength (varies)
+5-10 To Vitality (varies)
12% Chance To Cast Level 16 Firestorm On Striking
Fire Absorb 20-30% (varies)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

[ Voor 38% gewijzigd door Vandread op 19-12-2003 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mja, ik heb ook een HellFire one handed sword: +2 to fire skills. Alsof een lvl29 sorc nog melee gaat :/

Maar goe. Ik heb dat zwaardje naar een fire mage mercenary gestuurd, die kan er wel wat mee denk ik >:)

Overigens, iemand nog een uber-polearm kwa damage voor me? Voor mijn mercje ;) die heeft nu nie zo'n goede. Eerder had ie een lekkere grim scythe maar die moest terug naar de originele eigenaar... Nu doettie weinig damage meer :'(

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een melee sorc wel weer leuk :)

Alleen ik vind nooit goede dingen. Trangs armor ooit eens in 1.09 kun je nagaan hoe triest de drops zijn bij me. Ik ben nu pas opnieuw begonnen. Ama, ladder hardcore (met bonus lag). Jesus, is World of Warcraft soms in open beta gegaan ofzo? Het lijkt wel of die hele verbinding als dikke stront gaat. Ook 'hang' ik in town (act1) bij Cain. Ik wil dan identifyen, maar na de keuze te hebben gedaan kan ik helemaal niets meer. Zelfs als ik op de [esc] toets druk krijg ik geen opties. Na de idle time van een spel is overschreden knal ik weer naar de chatroom. Maar ctr-alt-del werkt sneller... De standaard "ik zit in een spel, maar nu opeens niet meer" disconnects zijn ook niet van de lucht. Zijn ze bij Blizzard overgegaan op 56K ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

SC ladder heeft er ook last van. Regelmatig zoveel lag dat mn' skellies stil blijven staan, en op een gegeven moment op mn eigen locatie spawnen ineens. Mja... in Nightmare als vlv 82 heb ik er niet -zoveel- last van... In Hell is een ander verhaal.

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Bonehew is erg leuk voor merc of als je ladder speelt zijn Tomb Reaver en Reaper's Toll ook best geinig. als je echt gek wil doen maak je een Doom polearm in een Eth Threser/war pike etc.. grim scythe lekker dmg? zeker low lvl of zo?

mijn might mercje (zowel ama als barb tegenwoordig) heeft (hebben) een bonehew met amn en shael. natuurlijk is 195 str beetje hoge req maar als je dat nog niet hebt kan je Hel gebruiken.

budget oplossing is Spire of Honor of een Honor lance/thresher etc. genoeg opties, de nieuwe runewords op Doom na nog niet eens genoemd :)

lag valt hier tegenwoordig best mee, behalve als er 100k+ mannetjes online zijn. dan wordt het vooral met games maken/joine irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Aetje schreef op 19 december 2003 @ 12:22:
SC ladder heeft er ook last van. Regelmatig zoveel lag dat mn' skellies stil blijven staan, en op een gegeven moment op mn eigen locatie spawnen ineens. Mja... in Nightmare als vlv 82 heb ik er niet -zoveel- last van... In Hell is een ander verhaal.
Jah, ik had laatst een klein vervelend onderonsje met Diablo toen het begon te laggen als de pest :/
Resusltaat: Character dood omdat Diablo wel door ging terwijl ik hing :'( (Gelukkig was het SC, anders was het helemaal @!#$@#$@#$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik level bij de countess op het moment omdat deze lagproblemen al 2 dagen duurt (en ik ben pas 2 dagen begonnen) :D
The bright side: meteen wat lowlevel runes erbij. En omdat er per verdieping wel een baasje is ook wat items en geld. Niet dat er goede dingen vallen, maar ja, je moet toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
chromeeh schreef op 19 december 2003 @ 13:48:
[...]
Jah, ik had laatst een klein vervelend onderonsje met Diablo toen het begon te laggen als de pest :/
Resusltaat: Character dood omdat Diablo wel door ging terwijl ik hing :'( (Gelukkig was het SC, anders was het helemaal @!#$@#$@#$)
misschien /fps in de typebox tikken.... als je ping extreem hoog word er uit gaan... doe ik bij mf-en altijd.... anders ben je de lul als ze ineens met ze alle op je hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Termy schreef op 19 december 2003 @ 13:47:
Bonehew is erg leuk voor merc of als je ladder speelt zijn Tomb Reaver en Reaper's Toll ook best geinig. als je echt gek wil doen maak je een Doom polearm in een Eth Threser/war pike etc.. grim scythe lekker dmg? zeker low lvl of zo?

mijn might mercje (zowel ama als barb tegenwoordig) heeft (hebben) een bonehew met amn en shael. natuurlijk is 195 str beetje hoge req maar als je dat nog niet hebt kan je Hel gebruiken.

budget oplossing is Spire of Honor of een Honor lance/thresher etc. genoeg opties, de nieuwe runewords op Doom na nog niet eens genoemd :)

lag valt hier tegenwoordig best mee, behalve als er 100k+ mannetjes online zijn. dan wordt het vooral met games maken/joine irritant.
Mijn Thorns mercje (jaja skelliemancer met thorns ;) ) heeft zat str nu @ lvl 80 geloof ik... Dat runeding had ik nog niet naar gekeken :D thx voor de tip. Amn & shael heb ik, dus nu op zoek naar een dualsocket polearm ;)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

gisteren gecowed op hell en dropte een unique flying axe

gimmershred flying axe
throw damage: 42-184
one hand damage: 47-182
quantity: 43
required: 108 dex, 88 strength, lvl 70
axe class - fast attack speed
+30% ias
+180% ed
+218-483 fire damage
+29-501 lightning damage
+176-397 cold damage
increased stack size

echt vet ding gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tegenwoordig idd erg veel items met elemental dmg :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Thorns is idd imho beste merc voor necro's met minions. ik gebruikte die ook altijd en dan in combo met amp :)

was altijd lache in cow games. 34 revived koeien met thorns ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK EIS EEN MAGEWRATH VAN IEMAND!!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Termy schreef op 20 december 2003 @ 14:12:
Thorns is idd imho beste merc voor necro's met minions. ik gebruikte die ook altijd en dan in combo met amp :)

was altijd lache in cow games. 34 revived koeien met thorns ^^
Mja, ik heb aan 9 al genoeg. M'n skells zijn toch sowieso al sterker als de hell-koetjes...

Nog leuker: Stelletje noobs vraagt je om hulp, dan ineens met die 34 revived koeien binnenvallen als versterking. "Moo!"

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bills axe nog iets waard eigenlijk? (ladder sc)

En nog een andere vraag. Hoe zit het met defense en attack rating. Stel mijn defense is zo hoog dat de vijand maar 5% kans heeft om mij te raken. En een sorc komt en schiet een frozen orb op mij, heeft ze dan maar 5% kans mij te raken?
Volgens mij niet. Of heeft de res daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 21:22:
Is bills axe nog iets waard eigenlijk? (ladder sc)

En nog een andere vraag. Hoe zit het met defense en attack rating. Stel mijn defense is zo hoog dat de vijand maar 5% kans heeft om mij te raken. En een sorc komt en schiet een frozen orb op mij, heeft ze dan maar 5% kans mij te raken?
Volgens mij niet. Of heeft de res daarmee te maken?
Defense en AR zijn voor melee attacks. Chance to block ook.
Voor spells heb je inderdaad resistance tegen het desbetreffende element nodig.

Geloof dat AR/Defense zowieso anders werken in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mja, en d'r zijn niet veel high-level players die nog melee gaan... 't meeste is toch lightning skiller... Javazon, trapasin, sorcje...

Goed da'k zelfs in hel mn resists alles 75 heb :D

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Aetje schreef op 22 december 2003 @ 09:44:
Mja, en d'r zijn niet veel high-level players die nog melee gaan... 't meeste is toch lightning skiller... Javazon, trapasin, sorcje...

Goed da'k zelfs in hel mn resists alles 75 heb :D
Ik kom op HC Ladder nog best veel barbs tegen... De meeste Hell diff. baal run games hebben er wel 1 tot 3, wat erg handig is voor de BO :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Vandread schreef op 19 december 2003 @ 14:08:
[...]

misschien /fps in de typebox tikken.... als je ping extreem hoog word er uit gaan... doe ik bij mf-en altijd.... anders ben je de lul als ze ineens met ze alle op je hakken :P
Goed plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
De laatste tijd krijg ik vaak Realm Down, best lastig als je wilt mulen... (of gamen)

Zou leuk zijn als ze met de kerst enzo speciale items in het spel brengen, Santa's Cap ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op 22 december 2003 @ 15:11:
Zou leuk zijn als ze met de kerst enzo speciale items in het spel brengen, Santa's Cap ofzo :P
+2 summon rendeer
+1 cast snowstorm
+10 energy
+5 vit
+50% cold resistance
+5% maximum cold resistance

:P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 15:39:
[...]

+2 summon rendeer
+1 cast snowstorm
+10 energy
+5 vit
+50% cold resistance
+5% maximum cold resistance

:P :+
lol :)
Lijkt me wel heel stoer, een barb in een kerstman pakje rond zien lopen in de game :).

[ Voor 16% gewijzigd door jjwa op 22-12-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Als je een socketed wapen leegmaakt, gaan dan ook de bonusses van de runes eraf? Of blijven die erop zitten zodat je dat geintje meerdere keren kan doen...

En kan ik hoge runes krijgen voor Skullders Ire of Guardian Angel? (non ladder sc)

[ Voor 22% gewijzigd door mvds op 22-12-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij ook wel leuk om met Diablo II te beginnen, alleen heb ik wel een paar vragen.

-Wordt er nou erg veel gecheat? Anders is de lol er eigenlijk wel gelijk vanaf voor mij :)

-Ik hoor iets over een soort ladder? Hoe zit dat precies?

-Als je online speelt, wat voor dingen doe je dan? Met andere mensen levelen ofzo? Of PvP?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 23:44:
Het lijkt mij ook wel leuk om met Diablo II te beginnen, alleen heb ik wel een paar vragen.

-Wordt er nou erg veel gecheat? Anders is de lol er eigenlijk wel gelijk vanaf voor mij :)

-Ik hoor iets over een soort ladder? Hoe zit dat precies?

-Als je online speelt, wat voor dingen doe je dan? Met andere mensen levelen ofzo? Of PvP?

Alvast bedankt :)
Mja er werd voordat 1.10 begon erg veel gecheat, valt volgens mij nu wel mee, vooral op de ladder.

De ladder is eigenlijk een apart deel van Bnet. Voordat 1.10 er was, hadden mensen al characters gemaakt in 1.09. Maar nu Blizz dus die ladders opgericht, zodat iedereen die daarop wilde spelen, overnieuw moest beginnen, zonder items enzo. Hierdoor heeft de ladder weer een goeie economie, wat van de non-ladder niet gezegd kan worden, omdat men daar allemaal items van bots, en gedupete (= niet legale) runes enzo heeft. Om mensen aan te moedigen om op de ladder te spelen heeft blizz bepaalde dingen ladder-only gemaakt, zoals ladder-only uniques enzo.

En tja, wat doe je online. Ligt er maar net aan wat jou het meest ligt. Sommigen gaan alleen maar zo snel mogelijk lvlen, om daarna te pvp-en, maar andere maken gewoon characters voor de lol, en doen dus gewoon alles zelf enzo. Tis maar net wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Waar ik mij gister om verbaasde was het volgende:
Ik was even een open B.net game aant doen (Ja ik weet het, maar er waren geen cheaters), ik liep een beetje rond zag wat gold en 2 super mana potions liggen liggen en pakte dat op (rond de 300 gold, mana had ik niet nodig), loop wat verder en even later (paar min.) weer langs de zelfde plek, en vreemd genoeg lag het gold er weer :? :?

Ik weet zeker dat het geen lag was, want zelfs voor open B.Net had ik een lage ping; rond de 100 a 130 ofzo.
Ik had echt zoiets van *FLIERP*
Ik vond het opzich wel komisch, maar is dit een fout van de game of hoe moet ik dit zien? (Het kwam trouwens onder een Skeleton weg (Far Oasis, Act 2)).
Nee, ik ben geen cheater want ik walg van cheating :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Veel gecheat zeg je maar hoe had je er last van? dat je er op tegen bent kan ik me voorstellen want dat ben ik zelf ook mits iemand anders er echt last van heeft (lees: gebruikt wordt tegen) maar ja.

verder schijnen een hele hoop runes op juist de ladder tegenwoordig dupes te zijn. na die laatste massa dupe is er vast genoeg aan de strijkstok blijven hangen. MH is er ook gewoon weer dus erg veel veranderd is er niet. zodra er weer bots zijn (want die komen er uiteraard ook weer) is alles weer bij het oude behalve dat die bots waarschijnlijk veel en veel meer kunnen vinden dan in 09 het geval was.

wil je geen "last" hebben van dingen? speel puur alleen of met goede vrienden want anders ontkom je er niet aan. ook op de ladder niet.

als je een socket leeg maakt verdwijnt het effect. men heeft het over de "zod" bug waarmee je in 09 met zod gesockete dingen leeghaald terwijl de Indestructable wel blijft maar dat is niet waar. het is slechts een display bug. de durability en zo wordt niet laten zien maar het ding gaat dus wel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
ik dacht laat ik dit stelletje diablo die hards maar weer es wat vragen ;)
van een maat van me die stopt met d2x heb ik de hele Trang ouls set gekregen, nou vroeg ik me af.... watvoor build past daar goed bij? ook met het ook op 1.10 en het liefst beetje hybrid ventje die zowel monsters als pietsie pvp kan ;)
dussuh... kom maar op met de ideetjes :P bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Vandread schreef op 23 december 2003 @ 21:25:
ik dacht laat ik dit stelletje diablo die hards maar weer es wat vragen ;)
van een maat van me die stopt met d2x heb ik de hele Trang ouls set gekregen, nou vroeg ik me af.... watvoor build past daar goed bij? ook met het ook op 1.10 en het liefst beetje hybrid ventje die zowel monsters als pietsie pvp kan ;)
dussuh... kom maar op met de ideetjes :P bedankt alvast
Trang-Oul is een necromancer set. Bouw een vette Skelliemancer: Max raise skells, max skel mastery, 5 punten in summon resist, 1 in elke golem... 1 in skel mage en 1 in revive. Dan pak je afhankelijk van wat je wilt wat curses: Iron maiden/Decrappify en Lower Resist (party met sorcs) is handig. Verder de bone skills: 1 puntje in de hele middelste rij, en max out bone spirit.

Ben je een uber-summoner die zo'n beetje alles aan kan. Probeer een Arm of King Leonis te vinden (ik heb er een die ik dus NOOIT weg ga doen), een paar leuke boots, 2 SoJ's en een lekker amulet en je bent klaar. Socket de helm voor een Perf Topaz (extra magic find) en het hoofd voor een perf diamond (resistances). Eventueel het armor voor n vex rune (max resists omhoog) en je bent ECHT uber. Dit is iig de setup die ik nemen ga. Tot ik een Enigma armor bakken kan, dan schakel ik terug op Homonuculus/Undead Crown en wat andere necro skillers.

Complete trangoul geeft je een fireball en een meteor op een best hoog niveau. Combine met lower resist... En minions... Leef je uit in pvp :P

[ Voor 6% gewijzigd door Aetje op 23-12-2003 23:56 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:56

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik heb dus ook full tr set op ladder maar die fire skills zijn dus crap en je krijgt nog dikke cast delay ook door een bug. Ik ben zelf poison necro en dan is die 25% poison dam van gloves en -25% poison res to enemies partial set bonus wel handig. Revive lekker base houden met +skills wordt ie toch wel hoog genoeg (bij mij lvl 11) en dan skeleton mastery maxen, 1 punt in elke golem en 1 punt in elke curse is dan wel genoeg.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Perfect_Cell schreef op 24 december 2003 @ 01:06:
Ik heb dus ook full tr set op ladder maar die fire skills zijn dus crap en je krijgt nog dikke cast delay ook door een bug. Ik ben zelf poison necro en dan is die 25% poison dam van gloves en -25% poison res to enemies partial set bonus wel handig. Revive lekker base houden met +skills wordt ie toch wel hoog genoeg (bij mij lvl 11) en dan skeleton mastery maxen, 1 punt in elke golem en 1 punt in elke curse is dan wel genoeg.
Mijn Necro is nog 'gebouwd' op 1.09....
Ik heb zo wel Bone als Poison & Minions op erg hoog niveau :)
Die '-25% poison res to enemies partial set bonus ' is donders fijn alleen uitkijken op >Nightmare voor Imune to Poison ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
hmz..... necro is toch wat lastiger dan me barbie's, druid, ama en sorcje :P
enerzijds toch wel jammer dat boosten niet meer lukt... kan je nog es een ventje verneuken en gewoon opnieuw beginne, nu moet je het echt goed doen..... en ik moet er ineens achter komen hoe ik die )#(**$ quests moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Vandread schreef op 24 december 2003 @ 11:14:
hmz..... necro is toch wat lastiger dan me barbie's, druid, ama en sorcje :P
enerzijds toch wel jammer dat boosten niet meer lukt... kan je nog es een ventje verneuken en gewoon opnieuw beginne, nu moet je het echt goed doen..... en ik moet er ineens achter komen hoe ik die )#(**$ quests moet doen ;)
Hahahaha Hoezo kom je er nu achter hoe de quests echt moeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
staat ook een leuk verhaaltje over op www.diabloii.net

over alle nieuwe levels van diablo2.
zo is er nu een nieuw level, travincal, waar je heen moet voordat je naar mephisto gaat.
Zo zijn er nog meer, heb je gehoord van dat stukje in A2? The palace? ook nieuw! :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, het trieste is dat er daadwerkelijk mensen zijn die daar van hun leven nooit zijn geweest :)
Gisteren de swampy pit gedaan. Velen zullen denken wtf ik daar moet (stiekem denk ik het ook) maar ja, ik ga alle dingen af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 24 december 2003 @ 13:17:
staat ook een leuk verhaaltje over op www.diabloii.net

over alle nieuwe levels van diablo2.
zo is er nu een nieuw level, travincal, waar je heen moet voordat je naar mephisto gaat.
Zo zijn er nog meer, heb je gehoord van dat stukje in A2? The palace? ook nieuw! :+
Hoe lang is 1.10 nu al uit? Ik lach me elke keer weer dood als weer een of andere hassan roept 'all my tp' (naar canyon of durance2) en elke keer weer 'can't enter?! What happen?!' En dan leg je ze nog uit dat ze eerst zus en zo moeten doen, en dat snappen ze dan niet |:(

waar zijn de mensen die nog alle quests doen? en ook naar plekken gaan die niet bijdragen aan een quest? zoals The Hole (act1) of Crypt, Mausoleum, ancient sewers in Lost City, waar zijn de echte spelers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ze zijn er nogwel. heb het spel ondertussen 3x op normal uitgespeelt. elke keer reinstall ik het weer speel ik het. maar om dan verder te gaan op nightmare achtereen word zo saai. gezien er niets verandert. alleen wat sterkere monstertjes en wat leukere items. vind ik jammer.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
... ga het eens op internet spelen ..... ? dat is toch een hele andere wereld :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.