Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FrostXL schreef op 27 mei 2004 @ 20:29:
ja zijn er nou eigk al manieren gevonden die _altijd_ werken en waar je niemand nodig bij hebt om te mulen?
Toen ik nog speelde (1.09d) opende ik altijd gewoon een private game, ging even iets anders doen en na vijf minuten begon ik in m'n eentje te mulen. Na ongeveer vijf minuten bleef de game een paar minuten bestaan zonder dat er iemand in zat. Dé manier om alleen te mulen (als je maar één key hebt that is). Is dat inmiddels gefixed ofzo?

Deze manier werkte bij mij altijd (of je internet moet net weg vallen natuurlijk).

[ Voor 8% gewijzigd door Genghis Khan op 27-05-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Genghis Khan schreef op 27 mei 2004 @ 20:48:
[...]
Toen ik nog speelde (1.09d) opende ik altijd gewoon een private game, ging even iets anders doen en na vijf minuten begon ik in m'n eentje te mulen. Na ongeveer vijf minuten bleef de game een paar minuten bestaan zonder dat er iemand in zat. Dé manier om alleen te mulen (als je maar één key hebt that is). Is dat inmiddels gefixed ofzo?

Deze manier werkte bij mij altijd (of je internet moet net weg vallen natuurlijk).
ik heb het nooit zo op die manier, is bij mij wel vaker voor gekomen dat die game toch nog weg was

offtopic:
1001 posts, new topic?

[ Voor 5% gewijzigd door FrostXL op 27-05-2004 20:55 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 09:38

TRG

Technotium99-m

idd

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Nu diablo II en lod bijna geen reet meer kosten heb ik een 2e set aangeschaft zodat ik met mezelf ken mulen en mezelf ken rushen. Ik moet zeggen dat dit zeer aan te raden is, het maakt het een stuk eenvoudiger! :D (het enige probleem is dat je 2 pc's nodig hebt) mja d2 heeft dan ook weer niet erg hoge systeemeisen. Weet eigenlijk niet of het gaat werken als je 2x installed op 1 pc en dan gaat alt + tappen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

daar is een programmatje voor, toevallig gisteren ergens gezien, je kunt daarin 2 cd-keys zetten (in het geval van D2x dus 4) die past dan je config aan en je kunt meerdere instances van Diablo openen. Vervelend dat ik niet meer weet hoe het heette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 18:01
zoek maar eens op onlyer d2loader

nota: max 4 games running / ip-nummer

[ Voor 40% gewijzigd door ajouin op 28-05-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Laatst online: 02-06 18:01
Anoniem: 59413 schreef op 25 mei 2004 @ 09:26:
WF kun je niet vinden bij meph afaik :o
bij pindle is de kans 1 op 100000 , om precies te zijn: 0.0010831% voor hydra bow , als je dan veel mf hebt heb je dan meer kans dat dit ook nog wf is.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Als je alleen moet/wilt mulen kan je ook een game joinen waarin alleen low level chars zitten (game heet 'act 1 den of evil' ofzo ;)), terwijl jij 2 chars hebt die bij een wp ver weg kunnen.

Je dropt je zooi bij de arreat plateau ofzo, en joint daarna met je andere char die 't daar weer oppikt ..
Risico is natuurlijk dat de game vol zit .. Ik heb 't een aantal keer zo gedaan, en dat werkt wel best (meestal is er btw wel iemand online om te mulen).

edit:
Oh, als je wat wilt mulen: /w *phoe.nix- :)

[ Voor 9% gewijzigd door PhoeniX- op 28-05-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bokkie ff een tip voor je Pitstrafer:
Ik ben zelf ook bezig met het maken van een pitstrafer en wat ik merkte is dat het strafen vrij weinig dmg doet... :( zelfs niet met bijna perfect wf. Dus ben ik wat gaan experimenteren met mijn lvl 75 pitstrafer en ben erachter gekomen dat wanneer ik lava gout guantlets gebruik (20% IAS en 2% chance to cast lvl 10 enchant) ik door middel van die enchant (die trouwens best vaak gecast wordt) ongeveer 500 dmg meer doe ofwel ik zit nu rond de 2000 dmg met strafe... Wat ik alsnog vrij weinig vind... maar dat ken nog wel wat omhoog dmv van dex pompen en die extra dmg die de wf doet naarmate je een hoger lvl wordt... (hopelijk kom ik rond de 4000 dmg uit in combo met might merc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PizZa_CalZone schreef op 28 mei 2004 @ 15:11:
Bokkie ff een tip voor je Pitstrafer:
Ik ben zelf ook bezig met het maken van een pitstrafer en wat ik merkte is dat het strafen vrij weinig dmg doet... :( zelfs niet met bijna perfect wf. Dus ben ik wat gaan experimenteren met mijn lvl 75 pitstrafer en ben erachter gekomen dat wanneer ik lava gout guantlets gebruik (20% IAS en 2% chance to cast lvl 10 enchant) ik door middel van die enchant (die trouwens best vaak gecast wordt) ongeveer 500 dmg meer doe ofwel ik zit nu rond de 2000 dmg met strafe... Wat ik alsnog vrij weinig vind... maar dat ken nog wel wat omhoog dmv van dex pompen en die extra dmg die de wf doet naarmate je een hoger lvl wordt... (hopelijk kom ik rond de 4000 dmg uit in combo met might merc :P)
hoeveel dex heb je dan? en hoeveel heb in die skill die AR geeft?
wat ik begrepen heb is dat je je DEX uber moet boosten, dex van 300+ schijnt gewenst te zijn utieindelijk

ben nu meer bezig met skelliemancer aan het levellen, die is nu 58 dus dat schiet lekker op, daar kan ik dan straks ook wel wat pitruns mee beginnen te doen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

-=BoKKiE=- schreef op 28 mei 2004 @ 15:28:
[...]

hoeveel dex heb je dan? en hoeveel heb in die skill die AR geeft?
wat ik begrepen heb is dat je je DEX uber moet boosten, dex van 300+ schijnt gewenst te zijn utieindelijk

ben nu meer bezig met skelliemancer aan het levellen, die is nu 58 dus dat schiet lekker op, daar kan ik dan straks ook wel wat pitruns mee beginnen te doen :)
Uhhmm 249 dex en lvl 22 op penetration... :P, die dex krijg ik wel boven de 300 nou maar hopen dat dat genoeg is.... :|

Mja ik ben nu wel een pit runner ant bouwen maar is het nou zo dat je daar meer vind dan bij bijvoorbeeld mephisto? (pitrunnoob B))

[ Voor 12% gewijzigd door PizZa_CalZone op 28-05-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PizZa_CalZone schreef op 28 mei 2004 @ 15:39:
[...]

Uhhmm 249 dex en lvl 22 op penetration... :P, die dex krijg ik wel boven de 300 nou maar hopen dat dat genoeg is.... :|

Mja ik ben nu wel een pit runner ant bouwen maar is het nou zo dat je daar meer vind dan bij bijvoorbeeld mephisto? (pitrunnoob B))
niet meer mischien, wel meer kans :)

lees dit maar eens http://home.t-online.de/h.../D2X_110_MF_Guide_ENG.htm

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Kent iemand hier nog een build die leuk is om mee te spelen en vrij sterk is? Want na het maken van een hammerdin :*) , ice sorc, fire sorc en een javazone zijn er niet zoveel zeer sterke builds meer over... (denk ik) Builds die veeel dmg doen en kunnen solo'en op hel }) (ook in 8 player games ;)) Ik heb naast de boven genoemde builds ook nog een nova sorc, een summon necro, een pitstrafer, een enchant sorc, een avenger pala, een whirl barb en een frenzy barb, maar die zijn allemaal niet echt krachtig. (is een tesladin een goed idee?) of beuken die ook niet echt hard zoals een hammerdin. Ik ben het in iedergeval zat om middelmatige builds uit te proberen. Ik wil iets STERKS! :9~ (equip heb ik wel, uitgezonderd runewords)
Verder heb ik trouwens nog nooit een druid of een assasin gemaakt, heb hier ook nog vrij weinig verstand van :X (misschien heeft iemand ervaring met een sterke build in die classes)

Dus heeft iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 29-05-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:48
Ik ben atm een lighting javazon aan het " bouwen"

Had eerst een poging gedaan tot een hybridzon maar deze is met boog niet echt krachtig genoeg in hell, terwijl ik met mijn thunderstroke en lvl 31 LF toch behoorlijk wat dmg aanricht

Daarom wil ik er dus eentje waarbij ik geen punten heb verspild aan bowskills

Heeft iemand overigens de stats van upgraded (eth) titans :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
@Pizza: probeer eens een Trapassin. Erg sterk, erg leuk om mee te spelen, maar ik weet alleen niet of je er ook goed mee kan solo'en. Ik denk het echter wel.

@TLRnZ: 109-3xx voor een perf eth titans als ik het goed heb. Je kan het ook zelf uitrekenen: Ethereal zorgt voor 50% ED, en een perf titans geeft 200% ED en 25-50 added dmg. Ik weet niet in welke volgorde het er allemaal bij komt.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bertrand schreef op 30 mei 2004 @ 17:16:
@Pizza: probeer eens een Trapassin. Erg sterk, erg leuk om mee te spelen, maar ik weet alleen niet of je er ook goed mee kan solo'en. Ik denk het echter wel.
Dat kan ik wel eens proberen maar het leek me in eerste instantie nie egt een koewl ventjuh B) Mja dit is inderdaad een optie om te bouwen... Verder vind ik het nog wel interressant om te weten welke druid build nou echt goed is... (iemand enig idee) (ps een earth shaker en een ravenlore heb ik :( niet dus een elemental druid zit er niet in) Maar een maat van me was eens begonnen met een druid in wolf vorm (weet de naam er niet van (druidnoep B)) in combinatie met een bonehew en laat ik daar nou net een bijna perfect van gevonden hebben :D)

[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 30-05-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voelt iemand zich geroepem om een nieuw deel te maken? Dit topic zit alweer over de 1000 posts namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-06 09:39

Wub

@ Pizza

Ik heb denk ik nog wel een leuke build voor je. Hij is ideaal in pvm en erg goed in pvp mits je een beetje tacticken kent.

Een Rabies/Fireclaws Druid

Het vereist wel dat je teminste 1 ding hebt, een bepaalde ring.

Misschien kennen jullie wel de marrowwalk "bug/future".
Het houd in dat op de marrowwalk boots een charge zit van level 33 bone prison. Als je dus een necromancer speelt en je gebruikt spells die boneprison als synergie hebben en je hebt geen punt in boneprison. Dan dankzij een bug gebruikt diablo2 de charge van marrowwalk als synergie.

Deze bug or whatever word veel gebruikt in pvp necros.

Je hebt er ook nog een andere variant op. Deze is minder bekend maar (ik vind) leuker.

De ring die het betreft is carrion wind unique ring. Ik post ff de dingen ervan hier:

Carrion Wind
Required Level: 60
10% Chance To Cast Level 10 Poison Nova When Struck
8% Chance To Cast Level 13 Twister On Striking
6-9% Life Stolen Per Hit (varies)
+100-160 Defense Vs. Missile (varies)
Poison Resist +55%
10% Damage Taken Goes To Mana
Level 21 Poison Creeper (15 Charges)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

De build is gericht voornamelijk op rabies als aanval.

Rabies is een zeer krachtige aanval die alleen gedaan kan worden in werewolf vorm. De werewolf bijt dan de tegenstander en infect hem met poison damage. Rabies heeft een leuke 2 leuke eigenschappen: 1 het verspreid zich met anderen die in de buurt zitten van wie geinfect is. 2: Het kan je vermoorden in tegenstelling tot andere poison damage brengt deze je niet terug naar 1 hp. Dit is het leuke ervan in pvp omdat veel mensen dat niet weten.

Rabies heeft maar 1 synergie en je voelt hem al aankomen, het is de poison creeper. En die zit als charges op de Carrion wind ring. Dus als je GEEN punten in poison creeper gebruikt en je doet die ring aan dan ziet d2 het als een lvl 21 synergie inplaats dat je 20 punten in poison creeper stopt.

Oftewel, het scheeld je weer 20 punten.

Met alleen rabies doet deze build dus weinig, dus hebben we een andere krachtige aanval nodig.

Fireclaws doet het erg goed en omdat je een heel aantal punten overhebt kun je Fireclaws maxen en nog 2 van de 4 synergies. Fireclaws is puur firedamage dat kan oplopen met 2 synergies naar zo 4-6k damage per slag.

Aangezien bijde aanvallen de schade puur van de skill hebben heb je dus geen wapen nodig die veel damage doet. Maar om effectief te zijn moet je wel een wapen hebben die snel slaat.

Dus heb ik bijvoorbeeld een Phase blade met een base attack van -20. De phase blade kan max 6 sockets hebben en als je in die 6 sockets allemaal shaels doet krijg je 120 increased attack speed. En geloof me, dat is donders snel...

Maargoed, laten we even verder gaan naar de skills:

Elemental skills:

1 Firestorm (preskill)
1 Molten boulder (preskill)
20 Fissure
20 Vulcano

Shapeshifting skills:

1 Werewolf (ja maar 1 nodig, de plus skills boost het genoeg)
1-5 Lycanthropy (als je punten overhebt kun je die hierin doen voor meer life)
1 Feral rage (preskill en handige chargeup)
20 Rabies (de main aanval die ontzettend fijn is)
1 Werebear (preskill voor fireclaws)
1 Maul (preskill en handige chargeup voor werebear vorm)
20 Fireclaws (Dit is je 2e aanval nadat je je vijanden hebt geinfect)

Summoning skills:

1-5 Oak Sage (handig voor je party en jezelf, het boost je life)

Dit alles heeft zo 88-99 skills nodig. Dus ben je ongeveer als je alle belangrijke questen doet met zo level 77 tot 88 klaar.

Op naar de items die je kunt gebruiken:

Helm:

2 mogelijkheden: Jalal Mane of Cerebus bite als je die in +4 ss skills hebt.

Armour:

Veel mogelijkheden: Dure runewords zijn wel goed zoals Chains of Honor of Enigma, maar niet iedereen heeft ze, dus is bijvoorbeeld Aldur armour of Arcaine vailor +2 ook goed voor endgame, voor wat minder dure zijn duriels shell, skin of vipermagi, Shaftstop ook wel goed. Zelf gebruik ik 1 van de 3 nieuwe goedkope runewords: Duress (shael Um Thul) die geeft leuke resistence en 33% open wounds en andere leuke mods.

Belt:

Ook wat meerdere mogelijkheden: String of ears, Tundergods vigor, Verdungo's Hearty Cord of wel de Arachnid Mesh voor de +1 skill.

Gloves:

Eigelijk maar 1 mogelijkheid hier: Trang-Oul gloves, van de necro set. Deze geven +25% poison damage en dat boost je rabies zo enorm... Andere alternatiefen kunnen wel bloodfist, laying of the hands zijn. Maar ik raad echt trangoul gloves aan.

Boots:

Een goede is natuurlijk Gore riders, deze geeft enorm veel leuke mods zoals deathly strike, openwounds en crushing blow. Aangezien je ontzettend vaak slaat heb je grote kans dat je die dingen doet. Alternatieven zijn Waterwalk, Sandstormtrek, Wartravelers.

Shield:

Eigelijk is er maar 1 shield die het beste is voor alle soorten: stormshield. Deze geeft 35 damage reduction en als je daarbij ook nog een perfect string of ears of Verdungo hebt dan heb je gewoon 50% damage reduction wat het max is. Oftewel de helft van de schade word tegengehouden. Alternatieven zijn: Moser's Blessed Circle, Lidless wall voor de +1 skills maar deze heeft lage change of block dus niet heel erg aan te raden.

Ring 1:

Carrion wind ring natuurlijk, zonder deze ring heb je weinig aan deze build

Ring 2:

Meerdere mogelijkheden, Ravenfrost voor de enorme attack rating boost en de cannot be frozen mod is een must. Andere kunnen zijn wisp projector, dwarf star of als je wat rijker bent: bull katos voor de +1 skill.

Amulet:

Mara met een leuke all resistance of een +2 druid amulet of het beste: een +3 shapeshifting amulet met andere leuke dingen erop.

Weapon:

Weapon zijn veel mogelijkheden die je zelf wel kunt gaan uitzoeken, maar 1 ding geld: zo snel mogelijk slaan. Een phase blade heeft de beste base attack speed en kan ook nog 6x shael erin hebben dus die raad ik je aan.

Schade van de wapen maakt weinig uit want de schade die je doet komt puur van je skills.

Inventory:

Shapeshifting skillers zijn best goedkoop te krijgen dus moet je daar wel een aantal voor hebben. En een anni erbij is ook altijd fijn. Verder is veel life charms een aanrader want deze build heeft niet zo heel veel life vergeleken met barbarians en paladins.

Stats points:

Stength: Genoeg om je stormshield te dragen, 156 dus. Of als je een hel rune in je stormshield doet word het minder.

Dex: genoeg om te blokken. Op level 80 is dat ongeveer 200.

Vitality: Alles wat je over hebt moet hierin.

Energie: Niks

Tactiek van spelen:

Tegen beestjes:

Shift in wolf vorm, maak een oak sage en zorg dat je fireclaws op je linkermuisknop hebt en rabies op je rechter. Infect een beestje met rabies zodat deze langzaam doodgaat. Als hij eenmaal geinfect is ga je met je fireclaws aan de gang. Dit gaat zo razend snel dat het beestje zo weg is. De andere beestje erom heen zijn inmiddels al half dood door de rabies en zijn ook zo weg met je fireclaws.

Tegen andere spelers in duels:

Je hebt 2 soorten spelers in duels grofweg:

Runners/Teleporters

Deze lui doen aanvallen op afstand en proberen niet in de buurt te komen, ren achter ze aan door op ze te klikken met je rechtermuisknop en dan die in te houden, dan namelock je hem en blijft je charc hem volgen. Als hij eenmaal geinfect is met rabies dan is het gewoon een kwestie van tijd voordat hij door is. Loop gewoon weg en zie ondertussen in je beeld staan dat "meneerrenweg dood is gemaakt door meneerrabies".

Melee spelers

Deze lui vechten met je in close combat om het zo ff te noemen. Het eerste wat je moet doen is ze infecten met rabies, daarna snel met fireclaws verder gaan. Als ze bijna doodzijn rennen ze meestal weg, doe geen moeite om ze bij te houden: rabies doet zijn werk wel.

Eindconclusie:

Rabies is een zeer krachtige aanval dat zo op kan lopen naar 20-30k poison damage over 14-18 seconden. Dit is echt enorm veel aangezien dit alleen gestopt kan worden met terugrennen naar de town en je daar laten healen door een npc. Fireclaws is je 2e aanval voor als je rabies al hebt gedaan.

Ik vind dit een ontzettend leuke build en zit al op de level 74 ermee en own ontzettend hard in duels en heb nog maar 3 skillers.

En onthoudt: hoe meer +skills deste meer je poison damage word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Anoniem: 12316 schreef op 31 mei 2004 @ 00:03:
Voelt iemand zich geroepem om een nieuw deel te maken? Dit topic zit alweer over de 1000 posts namelijk :)
Nou nou, wat een enthousiasme ;).

Zal ik het dan maar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Ok, Diablo 2 Classic/ LoD: deel 21, hier verder mensen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.