BasieP schreef op 22 mei 2004 @ 20:59:
[...]
een enchant sorc zuigt...
maar hoeft niet zo hard te zuigen
je kan d'r een boog geven. das nog minder dmg, maar iig ranged dan heb je minder last van lage def
je kan ook wapens gebruiken met +xx(%) to fire (skill/dmg) ofzo denk aan Hexfire of swordguard voor wat rest op je wapen (en def)
of bijv. als je wat rijker bent Flamebellow of djinn slayer met fire facets
Ik heb het al geprobeerd met een hexfire en dat deed minder dmg dan met het wapen wat ik nu heb... Verder heb ik idd aan mn flamebellow gedacht maar dat schiet niet echt op want hij is 2 handed

en dat betekend dus geen stormshield meer (die ik eigenlijk hard nodig heb) plus het feit dat ik dan verwacht dat ik met me hellslayer op de switch meer dmg doe dan met die flamebellow. (maar ik zal het zo eens gaan proberen voor de gein...)
Verder is het probleem zo dat ik punt 1 nog geen wf heb dus die 1/3 fire dmg die enchant doet op ranged weapons zal dan al helemaal geen dmg doen...

(jammer dat een sorc geen 2 wapens ken dragen

(2x hexfire was geil geweest

)
EDIT:
Die flamebellow was een goede tip! Ik doe hier meer dmg dan met die hellslayer (en dankzij de 3 to fireskills cast ik vanaf nu weapon switched mijn enchant zodat ik meer dmg doe met me demon limb.) Nog ff 1 lvltje halen en dan ga ik het eens testen met een ormus robe met 3 to enchant

en 12% to max fire dmg echter houd ik op die manier geen enkele resistances meer over omdat ik dan mijn duriels shell moet vervangen...
Voor de mensen die zich afvragen wat een demon limb is:
Demon Limb
Tyrant Club
127.4-150.15 Avg Dmg 1H
+(180-230)% Enhanced Damage
(7-13)% Life stolen per hit
Level 23 Enchant (20 Charges)
Repairs 1 durability in 20 seconds
+123% Damage to Demons
Fire Resist +(15-20)%
Adds 222-333 Fire Damage
+50% Damage to Undead
In mijn geval heb ik hem ethereal met 285 dmg

en 228 % ed (eth wordt zo ongeveer opgeheft door het "repairs 1 durability in 20 seconds")
EDIT 2:
Ik ben nog ff wat verder bezig geweest met het testen van mogelijke opties... die enchant ormus sukte aars... voor 750 dmg meer zat al me res in de min... verder heb ik me vampire gaze vervangen met een rockstopper en die nightsmoke belt vervangen met een string of ears (uiteindelijk even veel dmg reduced en meer res.) Bij gebrek aan een windforce heb ik het even geprobeerd met een hellrack. Hierdoor doe ik rond de 5000 dmg maar echter is dat ding zo ongelofelijk traag

dat ik alleen een bow ga gebruiken als ik de wf heb.
Eigenlijk verwacht ik dat een windforce nog wel eens ken gaan werken... aangezien ik dan ranged schiet kan ik dus items aantrekken die mijn dmg/skills omhoog krikken omdat ik minder geraakt wordt. (mijn hellrack doet nu in combinatie met mn enchant ormus 6500 dmg) dat in combinatie met een shako en wat firefacets ken er voor zorgen dat ik veeeeel dmg ga doen met een windforce...

(heeft iemand een wf in de trade staan?)
[
Voor 51% gewijzigd door
PizZa_CalZone op 23-05-2004 00:51
]