Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 00:09
/me Topic history:

/me Patch 1.09Diablo 2
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 19
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 20
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 21
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 22
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 23
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 24
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 29
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 30
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 31
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 32
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 33
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 34
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 35
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 36
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 37
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 38
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 39
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 40
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 41
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 42
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 43
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 44
/me Diablo 2 Classic/LoD: Deel 45

/me Links
/me GOT SPELERSLIJST
/me GOT Diablo Forum
/me Blizzards Diablo site!
/me Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
/me The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
/me Diablo2.com forum
/me Diabloii.net Forums
/me D2jsp Trading-forum
/me D2jsp GoT-Guild

/me Officiele Downloads
/me Diablo II Playable Demo
/me Patch 1.11b

/me Nuttige Informatie / Tools
/me Het antwoord op de meeste van je Diablo vragen

/me Character Builds/Guides Collection

/me Hardcore Unlocken
/me Multi-sessie install uitleg voor dummies
/me Andy bug uitleg

/me Item Guide
/me Runeword Finder
/me v1.11 Magic Find guide
/me Alles wat je maar wilt weten over items en item drops
/me Site met statistieken van item drops e.d.

/me Skill Calculator
/me Diverse Calculators
/me necro pet calculator
/me Weapon dam calculator
/me Weapon Speed Calculator

/me Uber Tristram Guide
/me Diablo Clone Forum en Informatie
/me Diablo Clone Server List

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-05 00:09
Misschien is het handig dat de Sig list weer even geupdate wordt, voor alle spelers die dus nog niet op de lijst staan, meld het even, dan voeg ik je toe
(geef wel aan of je HCL of SCL speelt)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:52:
Misschien is het handig dat de Sig list weer even geupdate wordt, voor alle spelers die dus nog niet op de lijst staan, meld het even, dan voeg ik je toe
Top Frunz :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkEyez
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:31
Voor diegenen die het nog niet gemerkt hadden,
ik ben maar weer s begonnen ;)
*HawkEye[BBT] hardcore ladder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

@kwakkel uit de vorige thread over hoe Diablo te verslaan met een summoning necro;

Ik had er ook problemen mee maar na wat tips is hij verassend eenvoudig (en guess what, hij wordt voor een skelliemancer op normal als zo'n beetje de lastigste endboss beschouwd dus daarna wordt het makkelijker :) )

Gaat maar om 3 punten in je skilltree eigenlijk; 1 punt in decrepify, 1 punt in clay golem en 1 punt in summon resist.

En dan is het een kwestie van continue de volgende sequence te doorlopen: decrepify, summon clay golem naast Diablo, decrepify, summon clay golem naast diablo etc etc etc.
En laat de A2 merc zijn werk doen, en als je lucky bent met de lightning hoses kunnen de skellies ook nog wat toevoegen aan de dmg. Zolang die hoses niet komen en Diablo zich met de clay golem bemoeit blijven de skellies redelijk up namelijk

Ik heb hem op normal gesolo'ed in een 2 player game en als je het trucje doorhebt is het verassend eenvoudig :)

En deze tactiek werkt eigenlijk op alle endbosses. Ik heb de decrepify/CG sequence eigenlijk op alle bosses gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decreptify = endbosskiller. Vandaar dat ik hem in het vorige topic dat ook aangeraden heb. Hij is het juiste level er voor, dus evben een wandje kopen in een dorp met iig decrep en misschien wat extra clay golem/summon resist en diablo bites the dust. Als je alleen op skellies focussed gaat het namelijk op normal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:03
Heb golems hoor, geen probleem.
En heb n decrepify wand gekocht (+2)
Vond daarna (helaas) een gargoyle head met +2 decrep, dus had me de 220k kunnen uitsparen voor die wand :p
nuja, ben deze morgend effe aan t proberen geweest, en idd ... met voldoende geduld kom ik er wel nu :) ... alleen jammer dat Diablo zich vaak op m'n (ondertussen act2 defensive) merc richt =( die's duur om te ressurecten :p

nuja, alvast iedereen bedankt! :)
als ik Diablo vanavond/morgenvroeg (of, waarschijnlijker, vrijdag) eindelijk eronder heb, zal ik t nog laten weten :)
(tja, als je moet werken, heb je niet zoveel tijd om te gamen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat wel lukken, zorg op je emrc voor wat cheap gear met light/fire res. Je kunt ook kijken op de arraet summit site waar dia het slechts tegen kan (dacht fire). Dan geef je je merc een fire polearmpje (rubies). Dan schiet het wat sneller op ;)

En over gold, ach, mocht je zonder raken, ik heb nog wat liggen indien nodig :)
maar goed, dan kan ik net zo goe dmet mijn skelliemancer komen, dan ligt ie in een sec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Haha!
Bedankt, maar zodra Diablo ligt, zal ik wel weer terug goud kunnen verzamelen :D

Heeft 4 decrep trouwens meer effect dan 2 decrep?
Of zorgt meer punten enkel voor een langere curse-tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

1 punt is volgens mij voldoende, had zelf niet eens een wandje maar gewoon hardcore een punt in de skilltree :D.
En ik heb er nooit meer dan 1 punt in gehad, meerdere punten is volgens mij alleen range.

En merc ressen, zonder al te veel te verzamelen moet je in A4 toch aardig wat geld hebben om hem een paar keer te ressen. En ja, je moet met Diablo wel wat mazzel hebben, soms poept hij er tig lightning hoses uit en soms bijna niet en dan kan je CG hem bezig houden. Mij koste het 3 a 4 resses van merc om hem neer te krijgen. Overigens had mijn merc een polearm met 1 socket en daar heb ik een perfect emerald ingepropt voor poison dmg, werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:57:
Haha!
Bedankt, maar zodra Diablo ligt, zal ik wel weer terug goud kunnen verzamelen :D

Heeft 4 decrep trouwens meer effect dan 2 decrep?
Of zorgt meer punten enkel voor een langere curse-tijd?
Alleen langere cursetijd. Ik zou er dus ook maar 1 hard point in stoppen (uiteindelijk). Maar je wilt nu Diablo doen, vandaar dat je even een wandje moet kopen.
Straks met genoeg +skills is het hoog zat, 1 punt is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Goed ... dan verkoop ik mijn wand terug, en hou ik mijn gargoyle head
Kan ik mijn wand met +1 summoning skills gebruiken, wat dan toch weer +1 summoning resist betekent ;)

En Trinity: m'n geld is op, omdat ik n wand kocht van 220k =)
(en nog wat fire/lightning resistance gear :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261697

Frunz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:52:
Forum: ACCount:
PiekJans Piek1983
SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft heel toevallig iemand nog een leuke axe in de aanbieding? Ben inmiddels lvl 50 en loop nog steeds met een gekochte one hand axe 21-37 dmg en 7% lifeLeech en een gekochte 7% Mana Leech one hand axe rond...

Moet toch veel meer damage kunnen doen met een wat betere Axe.. krijg niks gevonden... Liefst met double Leech, fast attack speed en flink wat damage..

Heb max WW en 10 in axe Masterie daarnaast nog +7 skills incl BC en doe nog maar 200 damage of zo.. wel een AR van 4k of zo.. maar ja moet damage ook zijn eigenlijk...
Wil alleen niks in strength toevoegen, maar alles naar Vit.. (inmiddels 135 of zo in VIT zonder extras)
Strength is net voldoende om mijn gear aan te kunnen..
Ben eigenlijk aan het wachten tot ik lvl 63 ben en LoH kan gebruiken, dat scheelt natuurlijk een stuk..
Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty

Trin1ty

Uhm..

Kwakkel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:03:
Goed ... dan verkoop ik mijn wand terug, en hou ik mijn gargoyle head
Kan ik mijn wand met +1 summoning skills gebruiken, wat dan toch weer +1 summoning resist betekent ;)
correct me if I'm wrong maar dat betekent +1 summoning skills niet. Dat betekent dat overal waar je minimaal 1 punt in hebt je er 1 bij krijgt, niet dat je daar waar geen punt in de summoning tree zit je er 1 krijgt.
Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:15:
Heeft heel toevallig iemand nog een leuke axe in de aanbieding? Ben inmiddels lvl 50 en loop nog steeds met een gekochte one hand axe 21-37 dmg en 7% lifeLeech en een gekochte 7% Mana Leech one hand axe rond...

Moet toch veel meer damage kunnen doen met een wat betere Axe.. krijg niks gevonden... Liefst met double Leech, fast attack speed en flink wat damage..

Heb max WW en 10 in axe Masterie daarnaast nog +7 skills incl BC en doe nog maar 200 damage of zo.. wel een AR van 4k of zo.. maar ja moet damage ook zijn eigenlijk...
Wil alleen niks in strength toevoegen, maar alles naar Vit.. (inmiddels 135 of zo in VIT zonder extras)
Strength is net voldoende om mijn gear aan te kunnen..
Ben eigenlijk aan het wachten tot ik lvl 63 ben en LoH kan gebruiken, dat scheelt natuurlijk een stuk..
Iemand nog ideeen?
tja, lvl 50 en dan 200 damage is wel erg weinig, str moet je zeker zo weinig mogelijk in doen, axe mastery is niet beste wat je kan nemen, 20 ww, 20 bo, 1 BC, pak dan een unique axe (sinds je axe mastery hebt geleveled, is misschien wel het makkelijkste om dan ook met een axe te gaan lopen :) ) max lvl 50 req is dus: The Minotaur, Boneslayer Blade, Stormrider, Spellsteel, Butcher's Pupil, Coldkill enz enz.

Runewords voor max lvl 50 en die in een axe kunnen

Crescent Moon (Shael um tir) 1h axe
Oath (Shael pul mal lum) 1h axe

beide maken het killen heeel erg veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Trin1ty: ja, dat bedoel ik :)
In vorige topic stonden mijn skill points (bij benadering) en ik had dus al 1 (nu 2) punten in summon resist. Dus met deze wand +1, dus kom ik op 3 punten summon resist :)

Zou leuk zijn anders ... had ik op lvl 15 ofzo al n fire golem gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:57:
Trin1ty: ja, dat bedoel ik :)
In vorige topic stonden mijn skill points (bij benadering) en ik had dus al 1 (nu 2) punten in summon resist. Dus met deze wand +1, dus kom ik op 3 punten summon resist :)

Zou leuk zijn anders ... had ik op lvl 15 ofzo al n fire golem gehad :p
hehe ja precies.
Lukt het al een beetje met dia of nog niet geprobeerd? :)

@ Piek

Zou nog kijken voor die axe maar dat was een 2h lvl 74 axe dus daar had je niet echt veel aan gehad.
Toevallig gister The Minotaur weggedaan maar goed was dus ook 2h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:42:
[...]

hehe ja precies.
Lukt het al een beetje met dia of nog niet geprobeerd? :)

@ Piek

Zou nog kijken voor die axe maar dat was een 2h lvl 74 axe dus daar had je niet echt veel aan gehad.
Toevallig gister The Minotaur weggedaan maar goed was dus ook 2h.
2h is op zich niet erg.. Is waarschijnlijk beter dan wat ik nu heb. Mijn einddoel is dan misschien wel 2x botd eth zerker axes.. maar voor ik zo ver ben moet ik toch wat anders hebben.. Moet nog een tijdje sparen haha..

Die runewords waar dalyxia het over heeft bijvoorbeeld. Maar zijn die een beetje te betalen? Geen idee wat die waard zijn. aangezien er al een pul en um runes inzitten, minstens 2 puls?

Een unique axe of misschien 2 zou de beste oplossing zijn voorlopig aangezien die niet zo duur zijn..
Moet ook nog Act II en III in NM doen, kan ik wat travincal runs doen op NM.. Meestal vind je na een avond spelen wel wat nuttigs.. Heb je niet eens zo heel veel MF voor nodig.. Heb denk ik maar 50% MF zonder andere stats en mods in te moeten leveren.. Kan mijn Arreat's nog socketen met perfect Topaz wellicht.

Als je socket trouwens met Larzuk.. Hoeveel krijg je er dan? 1 op normal 2 op NM en 3 op Hell?

Kan ook altijd nog imbuen in normal en NM.. Misschien dat ik dan twee leuke one hand axes kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:37:
[...]

tja, lvl 50 en dan 200 damage is wel erg weinig, str moet je zeker zo weinig mogelijk in doen, axe mastery is niet beste wat je kan nemen, 20 ww, 20 bo, 1 BC, pak dan een unique axe (sinds je axe mastery hebt geleveled, is misschien wel het makkelijkste om dan ook met een axe te gaan lopen :) ) max lvl 50 req is dus: The Minotaur, Boneslayer Blade, Stormrider, Spellsteel, Butcher's Pupil, Coldkill enz enz.

Runewords voor max lvl 50 en die in een axe kunnen

Crescent Moon (Shael um tir) 1h axe
Oath (Shael pul mal lum) 1h axe

beide maken het killen heeel erg veel makkelijker :)
Waarom is axe niet de beste mastery? 2 1h zerker axes in combo met WW moet toch zat AR en damage moeten kunnen geven straks?
Vroeger ging ik ook voor de Mace class (IK Maul).. Maar dat heb ik wel gezien onderhand haha.. IK is leuk maar een beetje afgezaagd... IK armor kan ik nog wel gebruiken daarentegen... is iets goedkoper dan Enigma bijvoorbeeld.

Hoeveel kost een Anni, Gheed's en Baba Torch tegenwoordig? Er van uit gaande dat ze niet perfect zijn... Tussen de??? en ???? Puls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Gheed lem. Barb Torch een pul. Anni een ist of 4/5 puls soms.

Berserker Axes zijn niet per se zo goed... Ligt eraan hoe je ze socket ofc.

[ Voor 39% gewijzigd door morew0rk op 20-05-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morew0rk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:18:
Gheed lem. Barb Torch een pul. Anni een ist of 4/5 puls soms.

Berserker Axes zijn niet per se zo goed... Ligt eraan hoe je ze socket ofc.
Het liefst als BotD natuurlijk.. Maar misschien kan ik er 2 imbuen als noodoplossing tussendoor... Geen idee of daar iets goeds uitkomt.. Zijn er eigenlijk unique zerker axes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
psychoclown: Dia begint te vallen :)
Deze morgend voor ik ging werken al ongeveer 1/4de van zijn health eraf.
Zodra ik wa tijd heb (vermoedelijk pas vrijdag/zaterdag): de rest =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:09:
[...]

Waarom is axe niet de beste mastery? 2 1h zerker axes in combo met WW moet toch zat AR en damage moeten kunnen geven straks?
Vroeger ging ik ook voor de Mace class (IK Maul).. Maar dat heb ik wel gezien onderhand haha.. IK is leuk maar een beetje afgezaagd... IK armor kan ik nog wel gebruiken daarentegen... is iets goedkoper dan Enigma bijvoorbeeld.

Hoeveel kost een Anni, Gheed's en Baba Torch tegenwoordig? Er van uit gaande dat ze niet perfect zijn... Tussen de??? en ???? Puls
Ik zal straks nog even snel een blik werpen op wat ik nog heb want zondag 2 chars vol met free stuff weggeven. Mss dat ik nog wat heb maar dan laat ik het hier wel weten :).
Kwakkel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:26:
psychoclown: Dia begint te vallen :)
Deze morgend voor ik ging werken al ongeveer 1/4de van zijn health eraf.
Zodra ik wa tijd heb (vermoedelijk pas vrijdag/zaterdag): de rest =)
Ah top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben strakjes wel online.. rond een uur of 6 a 7 denk ik...
Ik hoor het dan wel of je nog iets in de aanbieding hebt.. Ik ga zelf verder met mijn NM quests.. Zit nu in ACT II.. moet die tombes gaan doen.. Heb net radamant gedaan.. Oh ja.. vraagje.. Volgens mij kon dat eerst altijd weet niet of dat nog steeds zo is.. Als ik mijn horadric cube aan een andere char vanmij geef, krijg ik dan een nieuwe van cain? of moet ik even vlug weer een nieuwe halen bij die quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:29:
Ik hoor het dan wel of je nog iets in de aanbieding hebt.. Ik ga zelf verder met mijn NM quests.. Zit nu in ACT II.. moet die tombes gaan doen.. Heb net radamant gedaan.. Oh ja.. vraagje.. Volgens mij kon dat eerst altijd weet niet of dat nog steeds zo is.. Als ik mijn horadric cube aan een andere char vanmij geef, krijg ik dan een nieuwe van cain? of moet ik even vlug weer een nieuwe halen bij die quest?
cain geeft nix, behalve identificaties :P

als je travincal does en je hebt geen cube, dan is de kans groot dat ie daar weer dropt :)
anders moet je idd eff weer de cube gaan halen in a2

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:29:
Als je travi doet zonder cube krijg je hem van cain krijg je alleen de soulstone wanneer je die niet meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:23:
[...]

Het liefst als BotD natuurlijk.. Maar misschien kan ik er 2 imbuen als noodoplossing tussendoor... Geen idee of daar iets goeds uitkomt.. Zijn er eigenlijk unique zerker axes?
Eentje. http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/uaxes.shtml

Imbuen moet je doorgaans niet op rekenen. Heeft mij nog nooit wat opgevelerd eik.

BotD is chill, grief minstens net zo imo. Alleen jammer dat je grief in een BA heletijd moet repairen tt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
morew0rk schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:23:
[...]

Eentje. http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/uaxes.shtml

Imbuen moet je doorgaans niet op rekenen. Heeft mij nog nooit wat opgevelerd eik.

BotD is chill, grief minstens net zo imo. Alleen jammer dat je grief in een BA heletijd moet repairen tt
pb is hier het magische woord ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje zonde als je skillpunten in axe mastery hebt gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:55:
Beetje zonde als je skillpunten in axe mastery hebt gedaan ;)
Idd dan zou je je barb een beetje verkloot hebben.
Zonde als je niet zoveel tijd hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axe kan ook prima zijn, maar dan zou ik voor de two handed gaan. Glorious unique axje bv. Er zijn zat axes die nog leuke mods hebben, en veel damage kunnen doen. Feit is dat ik eigenlijk nooit wat in mastery doe :') Op een throwing barb na, daar heb je punten over en is het ook echt nodig :D
Pas bij punten over donder ik het in mijn endgame wapensoort, dan heb ik een beetje critical strike. Niet dat het boeit. Mijn beserker barb had volgens mij niets in masteries, de beserk deed al genoeg damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plus dat een barb met schild er gewoon niet uitziet. Schilden zijn voor pussy pala/hammerdins :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:29

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben er weer, ga ook weer spelen :). Ben alleen pw vergeten van kiirto3 die ik altijd mocht gebruiken voor BO baba :(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
kwakke01 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:19:
[...]

pb is hier het magische woord ;)
zwaarden op een barb is net zo lam als een schild op een barb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Flapmo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:58:
Ik ben er weer, ga ook weer spelen :). Ben alleen pw vergeten van kiirto3 die ik altijd mocht gebruiken voor BO baba :(.
wb!

en rolf voor het vergeten van je pw's |:(
daar gebruik ik mn notepad voor in jsp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Anoniem: 261697 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:02:
[...]

2h is op zich niet erg.. Is waarschijnlijk beter dan wat ik nu heb. Mijn einddoel is dan misschien wel 2x botd eth zerker axes.. maar voor ik zo ver ben moet ik toch wat anders hebben.. Moet nog een tijdje sparen haha..

Die runewords waar dalyxia het over heeft bijvoorbeeld. Maar zijn die een beetje te betalen? Geen idee wat die waard zijn. aangezien er al een pul en um runes inzitten, minstens 2 puls?

Een unique axe of misschien 2 zou de beste oplossing zijn voorlopig aangezien die niet zo duur zijn..
Moet ook nog Act II en III in NM doen, kan ik wat travincal runs doen op NM.. Meestal vind je na een avond spelen wel wat nuttigs.. Heb je niet eens zo heel veel MF voor nodig.. Heb denk ik maar 50% MF zonder andere stats en mods in te moeten leveren.. Kan mijn Arreat's nog socketen met perfect Topaz wellicht.

Als je socket trouwens met Larzuk.. Hoeveel krijg je er dan? 1 op normal 2 op NM en 3 op Hell?

Kan ook altijd nog imbuen in normal en NM.. Misschien dat ik dan twee leuke one hand axes kan krijgen..
Larzuk geeft max sockets. alleen de max sockets is afhangkelijk van het ilvl.
Ergens op bnet forum is een socketguide.

[ Voor 5% gewijzigd door freggell op 21-05-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:38:
[...]

Larzuk geeft max sockets. alleen de max sockets is afhangkelijk van het ilvl.
Ergens op bnet forum is een socketguide.
Larzuk geeft niet altijd max sockets maar de kans op max sockets is bijna 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
psychoclown schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:46:
[...]

Larzuk geeft niet altijd max sockets maar de kans op max sockets is bijna 100% :)
Zeg ik.... Hij geeft altijd max sockets, alleen max sockets is afhankelijk van het ilvl van het item, een laag ilvl betekend minder sockets, dmaar je krijgt altijd de max sockets voor dat ilvl. (ingewikkeld verhaal.... ;) )

Er zijn mensen die cracked items mbv quberecep, normal maken, zodat ilvl 1 wordt verkregen, en je op die manier minder sockets krijgt in een goed item.

Maar zoals ik al zei, er is een post op bnet forum (diablo forum van blizzard) over sockets.
link staat wel ergens in een van de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Heb de pw-s weer terug, had zelfs verkeerde nick @ me alt account hehe. Even aangepast, ook in me sig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:18:
[...]

Zeg ik.... Hij geeft altijd max sockets, alleen max sockets is afhankelijk van het ilvl van het item, een laag ilvl betekend minder sockets, dmaar je krijgt altijd de max sockets voor dat ilvl. (ingewikkeld verhaal.... ;) )

Er zijn mensen die cracked items mbv quberecep, normal maken, zodat ilvl 1 wordt verkregen, en je op die manier minder sockets krijgt in een goed item.

Maar zoals ik al zei, er is een post op bnet forum (diablo forum van blizzard) over sockets.
link staat wel ergens in een van de voorgaande delen.
Ja staat ook gewoon op de site (arreats) maar de kans per socket is 1/6e.
Als je nou een items hebt waarvan de max sockets 4 is heb je 1/6e kans op 1 socket... en 3/6e op 4 sockets. De max sockets die een item kan hebben ligt idd aan het soort item / ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

In hell krijg je gewoon max sockets, normal en nightmare moet je idd geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Heb eigenlijk nog nooit iets anders gekregen dan max sockets (als ik het mij goed herinner).
En dat steeds op een SET shield (geen idee welk t ook weeral is :p)
krijg er steeds 3 socketjes op (op normal) (en als ik mij goed herinner is dat max voor n shield?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, naast een nieuwe uberbuild ga ik nog voor een style build. Style > stats gear :P
Al vind ik mijn two handed charger al best stijl hebben, maar ik ga nog wat bedenken wat ik met een style build wil bereiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:50:
Ok, naast een nieuwe uberbuild ga ik nog voor een style build. Style > stats gear :P
Al vind ik mijn two handed charger al best stijl hebben, maar ik ga nog wat bedenken wat ik met een style build wil bereiken :D
Vanavond tijd om je charger via UT verder omhoog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zla ik eerst in hell moeten komen :P
Ik heb de staff van duriel net compleet, misschien straks even wat levelen. maar ben al level 49 of zo, dus dat gaat vrij rap. Zoals gezegd, ik wil alles rustig doorlopen, zodat ik de build leer kennen. Op nm gaat het nog allemaal wel als je een slipup maakt, maar hell lijkt me redelijk auch gaan worden.

Overigens heb ik al een idee voor style, nu nog even uitzoeken of ik die UT waardig kan maken zelfs.
Het zal iig weer gebaseerd zijn op een ***skill, zoals iedereen wel van mij gewend is :D
En als ik een item kan vinden op arraet met een bepaalde mod, dan gaat het zelfs heel erg lukken.

Edit: hebbes. En het kreng kost maar een ist :D Dit kan nog eens leuk gaan worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ohnoes pheno en een :D smilie, dit gaat fout aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, een char UT levelen ging niet meer, Andy lag voor een tweede keer al neer. Dus ben ik wat verder gaan zoeken. Er spelen 2~3 builds die ik nog niet eerder heb gezien in mijn hoofd. Ik ben zelfs gaan zoeken in de builds collectie, maar niemand heeft het er over. Ik heb dus nog wat uitzoekwerk te doen, voor 2 van de builds of het eigenlijk wel mogelijk is. Zo ja, dan gaat het heel veel pijn doen :)

Edit: en hup, weer een fout op de arraet site. 2 builds over :')
Irritant, je zou verwachten dat die fouten na zo'n tijd er wel zouden zijn uitgehaald....

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 22-05-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

nou als je een rush nodig hebt en ik ben online dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don't shoot the messenger.
Ik gooi gewoon alles wat ik lees in het topic, iemand moet het doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:21:
Don't shoot the messenger.
Ik gooi gewoon alles wat ik lees in het topic, iemand moet het doen :P
Haha mooi :D

Maare pff je maakt het me niet makkelijker hey pheno :P
Wordt nu steeds nieuwsgieriger ook omdat ik nou nog steeds zo into D2 ben weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik ben er nooit uit geweest, d2 is en blijft een van de beste games ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:01:
Ik ben er nooit uit geweest, d2 is en blijft een van de beste games ooit :)
True maar vind games met wat compititie ook erg tof zo heb ik paar jaar CoD gespeeld op best hoog niveau en daar heb ik nog steeds erg leuke herinneringen aan. Bepaalde scenes uit wars die ik heb gespeeld enzo. Zo speelde we een keer CoD1 tegen een duitse clan (weet de naam niet precies meer) op dawnville, speelde zelf altijd rifle omdat ik dat leuk vond en omdat ik daar echt goed in was/ben maar die sniper van hun was ook echt skilled. Peak ik om het hoekje (heeft denk ik weinig zin om te vertellen waar want ben toch wel de enige die het weet dan ^^) met een kar in de handjes zit hij nog dicht op de spawn midden op de weg (goede plek om iemand zoals mij die daar altijd kijkt voor rushers te pakken).
We zien elkaar 1 sec en ik kon hem nauwelijks zien en we geven elkaar tegelijk een headshot.
Geweldig we lagen allemaal strak omdat die kans zo nihil is en dan speel je de war zo relaxed verder respect voor elkaars skill en dat mis ik toch wel een beetje als ik bijv. d2 speel :)

Mss niet te begrijpen als je niet echt van fps etc houdt maar als je daarvan houdt en je iig een beetje op niveau speelt dan weet je maar al te goed wat ik bedoel. Het is een soort van adrenaline kick die ik tijdens mijn jaren dat ik CoD speelde altijd heb gevoeld :).

Maar goed nu ga ik wel hard offtopic :+
D2 is zeker weer leuk om te doen na 5 jaar en de tijd dat ik TQ/IT speelde was dan ook voor mij een soort van drang naar D2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:12:
[...]

True maar vind games met wat compititie ook erg tof zo heb ik paar jaar CoD gespeeld op best hoog niveau en daar heb ik nog steeds erg leuke herinneringen aan. Bepaalde scenes uit wars die ik heb gespeeld enzo. Zo speelde we een keer CoD1 tegen een duitse clan (weet de naam niet precies meer) op dawnville, speelde zelf altijd rifle omdat ik dat leuk vond en omdat ik daar echt goed in was/ben maar die sniper van hun was ook echt skilled. Peak ik om het hoekje (heeft denk ik weinig zin om te vertellen waar want ben toch wel de enige die het weet dan ^^) met een kar in de handjes zit hij nog dicht op de spawn midden op de weg (goede plek om iemand zoals mij die daar altijd kijkt voor rushers te pakken).
We zien elkaar 1 sec en ik kon hem nauwelijks zien en we geven elkaar tegelijk een headshot.
Geweldig we lagen allemaal strak omdat die kans zo nihil is en dan speel je de war zo relaxed verder respect voor elkaars skill en dat mis ik toch wel een beetje als ik bijv. d2 speel :)

Mss niet te begrijpen als je niet echt van fps etc houdt maar als je daarvan houdt en je iig een beetje op niveau speelt dan weet je maar al te goed wat ik bedoel. Het is een soort van adrenaline kick die ik tijdens mijn jaren dat ik CoD speelde altijd heb gevoeld :).

Maar goed nu ga ik wel hard offtopic :+
D2 is zeker weer leuk om te doen na 5 jaar en de tijd dat ik TQ/IT speelde was dan ook voor mij een soort van drang naar D2 :P
offtopic:
Ik begrijp je prima ;). Heb zelf jaren UT gespeeld, igib waar alles om snelheid en aim gaat. Daar heb je soms ook wars dat je gewoon zin hebt om nadien nog even in channel van de tegenstander na te keuvelen over gruwelijke moves etc.

On-topic:
Bij diablo zie je dat meer terug aan builds van mensen, niet allerdaagse builds ftw :p. Cookie cutter kan iedereen ;). Maar in een hack'n slash van skills spreken is wat minder voor de hand liggend ja :).

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 22-05-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
vouch; ga mss wel een pally uitproberen met fana aura (mightmerc erbij met pride ofzo :o)
voor die widdowmaker die op de mule zit; kan je met een boog ook nog een speciale attack nemen (smite niet ofc ^^ ) maar vengeance ofzo? of werkt dat alleen met melee?
werkt double dream ook met bogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik hoop dat dat verhaaltje over de PCGamer waar is! Kan echt niet wachten.
Zit overigens ook al weer een tijdje mee te lezen hier. Heb van 2001 tot 2005 gruwelijk veel DII en DII:LoD gespeeld. Ook altijd veel leuke builds uitgeprobeerd en overigens altijd HC gespeeld.
Volgende maand heb ik vakantie en ben van plan dan weer lekker te gaan spelen, vandaar dat ik me alvast aan het inlezen ben ;)

Tot binnenkort op battle.net dus maar alvast ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
McFlipp schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:52:
Ik hoop dat dat verhaaltje over de PCGamer waar is! Kan echt niet wachten.
Zit overigens ook al weer een tijdje mee te lezen hier. Heb van 2001 tot 2005 gruwelijk veel DII en DII:LoD gespeeld. Ook altijd veel leuke builds uitgeprobeerd en overigens altijd HC gespeeld.
Volgende maand heb ik vakantie en ben van plan dan weer lekker te gaan spelen, vandaar dat ik me alvast aan het inlezen ben ;)

Tot binnenkort op battle.net dus maar alvast ;)
ey macFlip :D

ga je weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:44:
vouch; ga mss wel een pally uitproberen met fana aura (mightmerc erbij met pride ofzo :o)
voor die widdowmaker die op de mule zit; kan je met een boog ook nog een speciale attack nemen (smite niet ofc ^^ ) maar vengeance ofzo? of werkt dat alleen met melee?
werkt double dream ook met bogen?
Dream werkt ook met bogen. Beetje afgezaagd om alles met dual dream bug te doen :P
voor de rest zijn de speial attaks melee only voor zo ver ik weet. Maar dat is snel genoeg te zien: pleur een boog op je pala en kijk welke skills het nog doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

kwakke01 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:53:
[...]

ey macFlip :D

ga je weer spelen?
Zeker, maar nu nog even bezig met bachelor eindwerk. Na 2 juni geef ik mij volledig over aan D2 ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
HAHA!

Diablo is gevallen =)

Had eindelijk eens geluk dat m zich op mijn golem concentreerde ... en toen was t redelijk snel gedaan :p
Alleen, ik heb wel blood golem gebruikt ipv clay golem :)

Nu op naar Baal =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
Vanmiddag in mijn pauze even bij de budget bak van Dynabyte gekeken, D2 en LOD aangeschaft, net klaar met installeren.

wat is handiger voor een totale n00b? joinen in een server en met de rest meespelen, of een server createn en alleen door het verhaal heen spelen om het spel te leren kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis meer wat je zelf wilt als je met anderen vanaf het begin speelt gaat ook best goed al weet ik niet of dat nu heel erg veel wordt gedaan. Als je het verhaal etc graag wil weten en heel het spel zelf een keer uit wil spelen kan je natuurlijk alleen spelen. Neem aan dat je gewoon SCL (Softcore ladder) gaat spelen sowieso eerste char natuurlijk want HCL (Hardcore kan pas na een keer uitgespeeld te hebben.

Op SCL wil ik altijd wel helpen wegwijs maken enzo. Sowieso kan je me wel adden voor als je vragen hebt ofzo. Accs zijn kyozu en kyozu2, je add ze met /f a accname. Om dan te whisperen naar heel je friendslist /f m bericht.

Rushes en wat leuke gear om mee te starten is ook geen probleem ;)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVD, iemand hier die weet hoe je D2LOD op vista aan de praat krijgt?

edit: @ phsychoclown, ik heb tijden terug competities gespeeld met CS1.6, UT 1vs1 en Q4 1vs1, was ik ook redelijk boven gemiddeld mee bezig. (alleen wel nog hard ingemaakt door de top spelers van nederland :P)

[ Voor 61% gewijzigd door Dalyxia op 23-05-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:00:
GVD, iemand hier die weet hoe je D2LOD op vista aan de praat krijgt?
Uhm hoe bedoel je gewoon installeren en huppa niks bijzonders hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:06:
[...]

Uhm hoe bedoel je gewoon installeren en huppa niks bijzonders hoor :)
bij mij geeft tie dus "known compatibility problems" aan en hij start gewoon helemaal niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:08:
[...]

bij mij geeft tie dus "known compatibility problems" aan en hij start gewoon helemaal niet op....
Hmm ok welke vista heb je? Zowel Vista home premium 32bits als 64bits doen het bij mij zonder problemen. Je hebt administator rechten neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:12:
[...]

Hmm ok welke vista heb je? Zowel Vista home premium 32bits als 64bits doen het bij mij zonder problemen. Je hebt administator rechten neem ik aan?
mja, zal dus wel weer aan mijn Vista liggen, ik heb dus Vista Ultimate 64bits NL (NL betekent Nedelands, niet Non-Ladder :P)

ja ik heb administrator rechten, heb alle mogelijk compatibiliteits opties al uitgeprobeerd...

zonder NoCD patch
Met NoCD patch
als administrator uitvoeren
win xp SP2 compatibility
win 98 compatibility
+alle mogelijke combinaties van hierboven opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm mja ik heb dus Ladder... :P.. flauw :D

Beetje googlen kom je wel ergens:
I don't see any issue running d2 on my vista ultimate laptop. The compatibility warning refers to the unpatched installation (1.00) I think. After installing 1.11b patch, I haven't seen any problem so far.
The crash you experienced suggests hardware compatibility issue, particularly video driver. I've seen ATI drivers causing bluescreens, reverting back to the default MS one fixes the problem.
Also, check even of je Dx9.0c wel updated hebt :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:19:
Hmm mja ik heb dus Ladder... :P.. flauw :D

Beetje googlen kom je wel ergens:

[...]

Also, check even of je Dx9.0c wel updated hebt :)
tis een gloednieuwe laptop met alles up to date, ik heb d2 geupdate gepatched en alles naar 1.11b, direct x is dus wel dx10.... misschien dat daar het probleem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja Aangezien Dx10 heel andere structuur heeft dan Dx9.0c wordt dx9 er gewoon naast gedraaid check die dus even na sowieso zijn er altijd ongemerkt dx updates (stellen meestal niet zoveel voor tho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:26:
Nja Aangezien Dx10 heel andere structuur heeft dan Dx9.0c wordt dx9 er gewoon naast gedraaid check die dus even na sowieso zijn er altijd ongemerkt dx updates (stellen meestal niet zoveel voor tho).
hoe zie ik welke dx versie er naast dx10 draait?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:31:
[...]

hoe zie ik welke dx versie er naast dx10 draait?????
Gewoon nieuwste update erbij pakken Dx9.0c - update van maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb die nu geinstalleerd en hij doet waarempel iets anders als net...

ik krijg nu niet meer de "known compatibility issues" error, maar gewoon "diablo 2 werkt niet meer, Er wordt gezocht naar een oplossing" error....

gvd, heb ik weer hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Diablo met vista is geen probleem hoor :)
heb hier vista ultimate, en heb geen enkel probleem met diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:45:
[...]

ik krijg nu niet meer de "known compatibility issues" error, maar gewoon "diablo 2 werkt niet meer, Er wordt gezocht naar een oplossing" error....

Try reinstalling D2 now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinstalled, zelfde error, "diablo 2 werkt niet meer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:51:
[...]

reinstalled, zelfde error, "diablo 2 werkt niet meer"
Ok dat is erg vreemd.. verder meld vista niks? Weet je toevallig welke errorcode?

Weer even gegoogled,
Veel mensen raden de standalone patch aan dat helpt voor veel mensen
Standalone patch 1.11b LoD.
Heb je partities? Zoja waar heb je Diablo geinstalleerd?

[ Voor 36% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet eens met de configurator van Diablo de boel op 2D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:00:
Zet eens met de configurator van Diablo de boel op 2D?
ook al geprobeerd, zelfde probleem.

Ook die standalone 1.11b patch, heb ik al geprobeerd, alleen dan van fileshack gehaald, ga nu toch die van fileplanet proberen, maar ik gok dat dat ook niks oplevert

Misschien dat het komt doordat ik vista 64bit met 32bits drivers draai, alleen bestaan er nog geen 64bits drivers voor de meeste hardware die in deze laptop zit...

Kan het ook nog door Vista Service Pack 1 komen? die heb ik namelijk al handmatig geinstalleerd

hier is de foutmelding die ik krijg

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/1606/d2errormm7.th.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 23-05-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:08:
[...]

ook al geprobeerd, zelfde probleem.

Ook die standalone 1.11b patch, heb ik al geprobeerd, alleen dan van fileshack gehaald, ga nu toch die van fileplanet proberen, maar ik gok dat dat ook niks oplevert

Misschien dat het komt doordat ik vista 64bit met 32bits drivers draai, alleen bestaan er nog geen 64bits drivers voor de meeste hardware die in deze laptop zit...

Kan het ook nog door Vista Service Pack 1 komen? die heb ik namelijk al handmatig geinstalleerd

hier is de foutmelding die ik krijg

[afbeelding]
Hmm SP1 is eigenlijk niet meer dan een packupdates maar die heb ik op beide systemen niet geinstalleerd dus daar kan ik niet goed over uit.
Opzich maakt het niet heel erg uit als je 32 bits drivers gebruikt voor sommige apparaten.
Sowieso is het natuurlijk efficienter als je 64 bits drivers gebruikt.

Btw heb je nog partities of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:20:
[...]

Hmm SP1 is eigenlijk niet meer dan een packupdates maar die heb ik op beide systemen niet geinstalleerd dus daar kan ik niet goed over uit.
Opzich maakt het niet heel erg uit als je 32 bits drivers gebruikt voor sommige apparaten.
Sowieso is het natuurlijk efficienter als je 64 bits drivers gebruikt.

Btw heb je nog partities of niet?
nee, heb maar 1 partitie waar windows en games gezamelijk op aan het vechten zijn voor ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:45:
[...]

Die error krijg ik in vista als ik mijn ISO niet heb geladen in deamon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:23:
[...]

Die error krijg ik in vista als ik mijn ISO niet heb geladen in deamon :)
ik had dus nog helemaal geen deamon tools geinstalleerd, nu krijg ik dus dit scherm onderstaande link (ff op edit wachten want imageshack doet moeilijk)

het icoontje wisselt steeds tussen "?/>.<,:;'{[}]|\ enz

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/6897/d2error2lq7.th.jpg
pc liep zonet al vast...

[ Voor 20% gewijzigd door Dalyxia op 23-05-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok dat snap ik niet helemaal, welk icoontje en wat doet die? Ik zie namelijk niks bijzonders op dat plaatje. Trouwens mss een tip ipv. "photo-album" link doe een direct link (onderste) heb je geen last van pop ups en stukken sneller met laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:57:
Ok dat snap ik niet helemaal, welk icoontje en wat doet die? Ik zie namelijk niks bijzonders op dat plaatje. Trouwens mss een tip ipv. "photo-album" link doe een direct link (onderste) heb je geen last van pop ups en stukken sneller met laden :)
daarom heb ik er al een pijl bij gezet :) helemaal links bovenin de hoek, heel klein, ik zag het eerst ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:36:
[...]

daarom heb ik er al een pijl bij gezet :) helemaal links bovenin de hoek, heel klein, ik zag het eerst ook niet :P
Opzich wel handig als je de pic kan lezen :P

Fixed for ya ;)
Pica Pica

Ja zeker d2loader of niet? Dat hoort die ook te doen maar dan wel verder starten :)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 23-05-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:50:
[...]

Opzich wel handig als je de pic kan lezen :P

Fixed for ya ;)
Pica Pica

Ja zeker d2loader of niet? Dat hoort die ook te doen maar dan wel verder starten :)
zonet kon ik er ong op klikken voor een grotere afbeelding....

anyway, dit doet tie dus ook bij een normale install, dus zonder d2loader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm sorry m8 maar ben atm beetje run out of solutions.
Probeer nog een beetje te googlen want ik weet het het niet zo 1 2 3 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:58:
Hmm sorry m8 maar ben atm beetje run out of solutions.
Probeer nog een beetje te googlen want ik weet het het niet zo 1 2 3 nu :)
ik ben al 2.5 uur aan het google naar de meeste vage pagina's, maar helemaal niets helpt :(

Blizzard zegt zelf dat compatibility mode en run as administrator zou moeten helpen...

ik google gewoon nog ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:04:
[...]

ik ben al 2.5 uur aan het google naar de meeste vage pagina's, maar helemaal niets helpt :(

Blizzard zegt zelf dat compatibility mode en run as administrator zou moeten helpen...

ik google gewoon nog ff verder
Ja dat zag ik ook idd, mja tis wel vervelend idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Ja dat zag ik ook idd, mja tis wel vervelend idd..
ok, ik geloof dat het nu "werkt" dankzij jouw opmerking over dat D2loader dat altijd doet maar dat tie daarna gewoon door moet gaan met d2 laden, heb ik dus hem aan laten staan tijdens dat ik met de hond uit was, en toen ik terug kwam, stond d2 in het begin menu, dus het werkt (tot nu toe) een beetje

alleen werkt mijn scrollwieltje nu niet in d2... en daarmee switch ik nou juist altijd van skill (teleport, concentration enz) iemand enig idee?

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 24-05-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Heb weer een (rare?) vraag: waarom gebruiken zo weinig mensen volledige sets?
Althans, als mensen hun gear (of want to have gear) posten, zit daar haast n ooit een ful set (of zelfs partial set) bij.
Zelf probeer ik steeds om een set te krijgen (al is me dat tot nu toe nooit gelukt :p). Ik loop dus permanent rond met allerhande 'groene' items, omdat mijn kist vol zit met gems, runes en nog meer set items. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
Tja dat is omdat de meeste sets eigenlijk niet echt goed zijn. De enige die eigenlijk wel goed is, is Tal Rasha (en IK een beetje). Je kan een veel betere char hebbben door allemaal duurdere runewords te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
Yeah dat klopt. M'avina's is ook nog wel redelijk.

Verder is Sigon's wel een aardige early game set - vooral voor pala's, die met redelijke strength starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakkel schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:34:
Heb weer een (rare?) vraag: waarom gebruiken zo weinig mensen volledige sets?
Althans, als mensen hun gear (of want to have gear) posten, zit daar haast n ooit een ful set (of zelfs partial set) bij.
Zelf probeer ik steeds om een set te krijgen (al is me dat tot nu toe nooit gelukt :p). Ik loop dus permanent rond met allerhande 'groene' items, omdat mijn kist vol zit met gems, runes en nog meer set items. =)
omdat de meeste runewords gewoon beter zijn, net als de betere uniques en de gosu rare's (gele items) waarom tal orb gebruiken als je ook occulus voor hetzelfde "geld" kan krijgen, die veel betere stats heeft

zowiezo zijn alle pre 1.05?? (weet niet precies welke patch het was) runewords alleen voor low level, ze worden ook wel "normal set items" genoemd.
Angelic Raiment
Arcanna's Tricks
Arctic Gear
Berserker's Arsenal
Cathan's Traps
Civerb's Vestments
Cleglaw's Brace
Death's Disguise
Hsaru's Defense
Infernal Tools
Iratha's Finery
Isenhart's Armory
Milabrega's Regalia
Sigon's Complete Steel
Tancred's Battlegear
Vidala's Rig

de set items die met de 1.05???(1.05 was toch patch met tal en IK sets?) set worden ook wel "Exceptional and Elite Set Items" genoemd
Aldur's Watchtower
Bul-Kathos' Children
Cow King's Leathers
The Disciple
Griswold's Legacy
Heaven's Brethren
Hwanin's Majesty
Immortal King
M'avina's Battle Hymn
Natalya's Odium
Naj's Ancient Vestige
Orphan's Call
Sander's Folly
Sazabi's Grand Tribute
Tal Rasha's Wrappings
Trang-Oul's Avatar

deze setitems hebben een aantal items die heel bruikbaar zijn op het hoogste level, maar veel items worden door runewords en uniques ver achter ze gelaten. Dit komt doordat set's vaak van alle 3 de skill tree's wat hebben, waardoor ze in geen van de 3 skill tree's echt uitblinken qua stats

Tal set wordt nog wel voor een meteorb sorc gebruikt
Imortal king is goed voor een "average" barbarian (je kan er hell baal mee dood krijgen)
Mavina's is netjes voor een bowazon
natalya's is redelijk voor een assasin
aldur's is redelijk voor een druid
griswold's is redelijk voor een melee paladin zoals Zeal of vengeance
trang oul is wel heel goed voor een Nercomancer, maar door een bug in de set is de set toch weer een heel stuk slechter als uniques en runewords (full trang set gooit je faster cast rate in de war waardoor je heel traag bent, voor summoner niet erg, maar voor een bonemancer funest)

De rest is het eigenlijk allemaal net niet, helemaal door de level requirements van een aantal setitems, zijn er veel betere uniques en runewords met dezelfde moeite te vinden.

dan zijn er nog bepaalde delen van set items die goede bonussen hebben

Laying of Lands (the disciple setitem) > 20%ias 350% damage to demons +50 fire resist
Guillaumes face (orphan's call setitem) > 15%DS 35%CB 30FHR 15 str < 1 woord AMAZING item
full sigon set > netjes voor low level, met deze set kan je het met baalruns enz wel tot nightmare baal volhouden)
tancred amulet + ander tancred setitem > 78% magic find, goed voor MF-en
Full Iratha's > wordt gebruikt in Hardore mode om PK Cold sorcs te overleven
Angelic ring + Angelic Amulet > Wordt door Zeal Paladins gebruikt als ze Attack Rating tekort komen, 2 ringen + amulet geven op lvl 80 1920 attack rating, 40 life van de ringen en 75 life van amu, 1920 AR met level 20 Zeal en lvl 20 Fanatism, wordt die 1980 AR dus *200% door zeal en 135% door fanatism) waardoor je dus ipv 1920 AR 3840 ar door zeal (nu weet ik niet hoe die fanatism erover heen gerekent wordt :P) iig veel AR, ook gebruik door shapeshift druids

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet te vergeten Trang Oul gloves die ook wel eens ipv magefist gebruikt wordt.
Trouwens Dalyx doet d2 het nu al beter of nog steeds onbegonnen werk?
Lijkt me niet praktisch namelijk als je wilt spelen je een uur vantevoren d2 moet starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:52:
Niet te vergeten Trang Oul gloves die ook wel eens ipv magefist gebruikt wordt.
Trouwens Dalyx doet d2 het nu al beter of nog steeds onbegonnen werk?
Lijkt me niet praktisch namelijk als je wilt spelen je een uur vantevoren d2 moet starten ;)
het duurt ongeveer 5 a 6 minuten, hij wil eerst alle symbolen bij langs ofzo

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ,./;'[]<>?:"{}`1234567890-=~!@#$%^&*()_+abcdefghijklmnopqrstuvwxyz en nog een aantal rare tekens, maar als ie eenmaal opgestart is doet tie het ook wel aardig, alleen dat mijn scrollwiel niet werkt is balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ja wel vreemd vooral dat die zo lang moet laden...
Trouwens nu dat je er weer bent ^^ heb je 5 EL runes voor me? ;)
Krijg ze niet zo gauw te pakken + kroga etc ook alweer een tijdje opeens niet meer gezien..

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2008 21:16 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste