Might merc met een pride golem en zelf een Beast dragen en maar Amp casten.Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:42:
[...]
Voor een summon/ce nec wel ja. Voor elke nec eigenlijk. Alleen de full curser heeft er weinig aan. Dan zou ik liever een concentration of last wish merc zien. Om de merc wat te helpen met killen
Alleen dan vangt de golem denk ik teveel klappen.
Tja dan heb je zelfs geen insight nodig, wat wel kan natuurlijk.
Eth CV insight geeft natuurlijk wel een hoop damage vooral als je de MAX crit strike heb
Alles wat jouw minions zien is dood dus ook geen CE nodig
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Of geen pride dragen, might merc met dat holy freeze runeword en een HoW van de wisp projector. Alles geslowed, dus je decrep heb je niet meer nodig, gewoon ampen die hap. Extra damage ftw 
Nu ik er over denk. Wat kost een wisp? Ding kan ik natuurlijk makkelijk dragen, light absorb en extra ar/damage voor de skellies/merc. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
Nu ik er over denk. Wat kost een wisp? Ding kan ik natuurlijk makkelijk dragen, light absorb en extra ar/damage voor de skellies/merc. Stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
Kan je ook een oath maken, heeft hogere lvl HoW.Pheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:01:
Of geen pride dragen, might merc met dat holy freeze runeword en een HoW van de wisp projector. Alles geslowed, dus je decrep heb je niet meer nodig, gewoon ampen die hap. Extra damage ftw
Alleen als je switch ben je hem kwijt, weet alleen niet hoe dit gaat i.c.m. oath en wisp.
Oath casten switch naar Beast en hopen dat de charges van wisp de How levend hou van Oath.
en met beast wel je bear casten
Wisp heb ik nog wel een liggen, weet stats zo niet though.
Stats boeien niet, de HoW is vast er op, level 5 charges.
@dedl: probleem: ik heb beast niet in mijn achterzak. Ik probeer mijn ***hoto te verkopen voor een normale prijs, dan kan ik met die fg misschien weer iets ritselen. En anders: pgems
En er viel net een +3 summon amu met 5 str. Mazzeltje, voor nu, ik wil eigenlijk of meer str of res als tweede mod, maar ja, je kunt niet alles hebben. Nu nog die tiara gamblen, gieb!!!!
@dedl: probleem: ik heb beast niet in mijn achterzak. Ik probeer mijn ***hoto te verkopen voor een normale prijs, dan kan ik met die fg misschien weer iets ritselen. En anders: pgems
En er viel net een +3 summon amu met 5 str. Mazzeltje, voor nu, ik wil eigenlijk of meer str of res als tweede mod, maar ja, je kunt niet alles hebben. Nu nog die tiara gamblen, gieb!!!!
Anoniem: 238522
Hoe ging dat gamblen ook alweer
?
je kon bestaande ringen/amu's craften in cube en je kon ze gamblen bij act 5 hell ?

je kon bestaande ringen/amu's craften in cube en je kon ze gamblen bij act 5 hell ?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 06-11-2007 15:44 ]
Gewoon, bij bv anya gamblen. Kies je item en hope for the best. mf etc maakt geen reet uit. Je hebt alleen geduld en geld nodig
Daarnaast heb je een Gheeds en een Edge Bow nodig (3sox short bow (tir/tal/amn) dan heb je 25-30% korting met kopen/gamblenPheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:45:
Gewoon, bij bv anya gamblen. Kies je item en hope for the best. mf etc maakt geen reet uit. Je hebt alleen geduld en geld nodig
True.
Zo, hoto verkocht. Bijna weer aan mijn oude fg, dus met die hoto heb ik mijn nec kunnen opzetten. Hoto komt wel weer een keer, deze was te low budget voor woorden. Ik ga gewoon weer runes craften en nu de countess vaak runnen. De bitch moet maar eens wat laten vallen vind ik
Een +3 dudu amu kunnen sellen. Goh, al die low budget shit kan ik eindelijk eens verkopen
Zo, hoto verkocht. Bijna weer aan mijn oude fg, dus met die hoto heb ik mijn nec kunnen opzetten. Hoto komt wel weer een keer, deze was te low budget voor woorden. Ik ga gewoon weer runes craften en nu de countess vaak runnen. De bitch moet maar eens wat laten vallen vind ik
Een +3 dudu amu kunnen sellen. Goh, al die low budget shit kan ik eindelijk eens verkopen
hooray je "ban pheno from d2jsp" curse is verwijderd
2 cold 20fcr stokje ok? of heb je liever een crappy spirit sword?Anoniem: 170953 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:29:
Nog mensen die m'n blizzard sorc kunnen sponseren?
Niet weer doodgaan he, het doet nog steeds pijn van dat pala-shield
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Anoniem: 170953
Tja... Ik had ondertussen ook al flink wat leuke dingetjes op die pala (combat skiller, shako) dus het deed bij mij ook wel auwww!kwakke01 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:32:
[...]
2 cold 20fcr stokje ok? of heb je liever een crappy spirit sword?
Niet weer doodgaan he, het doet nog steeds pijn van dat pala-shield
Me werkdag zit er eindelijk op, straks rond 6en even kijken of iemand me een nightmare boost wil geven vanaf act 2
*hint hint*
Ik iig niet, vrouw moet griepprik halen en zo 
Dus pas vanaf 20.00 heb ik weer wat tijd. Net level 86 geworden, leuk die pindlepoeperd, hij geeft nog wat exp

Dus pas vanaf 20.00 heb ik weer wat tijd. Net level 86 geworden, leuk die pindlepoeperd, hij geeft nog wat exp
Ach nog een rush kan er wel bij, afgelopen 2 dagen al z'n 20 rushes gedaan 
edit: Pheno ik heb je arm gevonden
edit: Pheno ik heb je arm gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door Jacub86 op 06-11-2007 18:23 ]
Tja, je hebt de beste rushchars, denk ik 
Ik hoop dat pala schildje te krijgen waar ik op geboden heb, het zou een leuke basis zijn voor een spirit.
Edit, yups binnen. En een free gheeds, omdat ik toevallig op d2jsp keek
ROFLPANTOFFEL
Ik hoop dat pala schildje te krijgen waar ik op geboden heb, het zou een leuke basis zijn voor een spirit.
ROFLPANTOFFEL
[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 06-11-2007 18:51 ]
luckerPheno79 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:44:
Tja, je hebt de beste rushchars, denk ik
ROFLPANTOFFEL
ik heb vanavond mijn broer maar eens geholpen: act 4 hell nu, met alle handige q done.
Ik kreeg alleen bij Bremm steeds een knaller, allebei uit game
Iets teveel lichtshow, zoals ik altijd doe
Revives van meteor enzo
Ik kreeg alleen bij Bremm steeds een knaller, allebei uit game
Iets teveel lichtshow, zoals ik altijd doe
Wat is D2 weer f*cked up zeg. Eerst kan ik 10 keer geen game maken en nu is me cd key weer in use........
M'n druudie is nu lvl 66, weer een bijna dood moment gehad toen ik met Jordi_k aan het baalrunnen was ging ik tp in met een pack dolls eromheen
Net optijd control f4
M'n druudie is nu lvl 66, weer een bijna dood moment gehad toen ik met Jordi_k aan het baalrunnen was ging ik tp in met een pack dolls eromheen
Net optijd control f4
als iemand op d2jsp een infi ziet gaan voor +/-400fg en een ber voor +/-200-230 pm me of vertel die dude dat hij mij moet pm-en
. Ook griffon nog nodig en dan is soso wel af.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
lols my bad JanieJanie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:08:
Wat is D2 weer f*cked up zeg. Eerst kan ik 10 keer geen game maken en nu is me cd key weer in use........
Net optijd control f4
Mjah had paar keer proberen om in te loggen en dan weet je dat de ban tijd er niet korter op wordAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:03:
[...]
lols my bad Janie, zit nu eindelijk in act5 hell en lvl 69, vanavond lekker hell baalrunnen, alleen nog een ander schild fixen want me rhyme in low schildje vind ik nu wel iets te zwak worden, word denk toch een spirit in monarch
(als ik er 1 kan vinden)
mjah ik wou gaan slapen tot dat flapmo en don_holio hell rush aanboden
was weer latertje voor me
(voor mij dan
)
ik had btw een fucking hel rune op hellforge hell ! zomg!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 07-11-2007 09:31 ]
heb al een paar dagen een crappy connection dus dat geen games kunnen maken komt me bekend voor, als ik uberhaubt al kan aanloggen 
en als je dan eff bent ingelogd, wordt je weer weggeroepen ^^
enfin, niet veel gedaan dus de laatste paar dagen... Wel m'n pally naar lvl 92 gekregen, en met mn soso wat countess runs gedaan. torches runnen ga ik niet doen; ben nu voornamelijk met mn soso bezig om leuke runes te vinden, maar tot nu toe blijf ik steken op lem als hoogste drop
gister ook vorzichtig begonnen aan mn dream-soso; classic normal/nm a1+2 rush, en daarna nog wat ench gedaan. Lvl 10 nu, dus die moet nog een eindje (maar dat gaat niet zo snel in een 2p game
) vnaaf maar weer eens kijken hoe crappy de verbinding is; dedl krijgt geloof ik nog wat dingen van me ook, dus dat moet ik ook nog doen
enfin, niet veel gedaan dus de laatste paar dagen... Wel m'n pally naar lvl 92 gekregen, en met mn soso wat countess runs gedaan. torches runnen ga ik niet doen; ben nu voornamelijk met mn soso bezig om leuke runes te vinden, maar tot nu toe blijf ik steken op lem als hoogste drop

gister ook vorzichtig begonnen aan mn dream-soso; classic normal/nm a1+2 rush, en daarna nog wat ench gedaan. Lvl 10 nu, dus die moet nog een eindje (maar dat gaat niet zo snel in een 2p game
[ Voor 25% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 09:33 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
In dat opzicht ben ik blij dat ik er niet meer was....zit nu tenmiste is redelijk fit op werkAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:30:
mjah ik wou gaan slapen tot dat flapmo en don_holio hell rush aanbodenwas weer latertje voor me
(voor mij dan
)
zit gelukkig rustig achter me bureautje en me pctje
dus niet teveel mensen die me lastig vallen
Herken dit.kwakke01 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:31:
heb al een paar dagen een crappy connection dus dat geen games kunnen maken komt me bekend voor, als ik uberhaubt al kan aanloggen
gister ook vorzichtig begonnen aan mn dream-soso; classic normal/nm a1+2 rush, en daarna nog wat ench gedaan. Lvl 10 nu, dus die moet nog een eindje (maar dat gaat niet zo snel in een 2p game) vnaaf maar weer eens kijken hoe crappy de verbinding is; dedl krijgt geloof ik nog wat dingen van me ook, dus dat moet ik ook nog doen
Had ik ook 2dagen last van, men laptop lag het niet aan want op het werk is hij snel.
Wel voor de zekerheid met alles en nog wat gescanned, defrag enz enz.
Gister voor de zoveelste maal modem herstart.
Configureren gaat niet vanwegen het feit dat het IPB is.
Ineens had ik weer me normale verbinding
Eerdere test waren.. echt een 56k modem snelheid en nu haal ik weer tussen de 2Mbit en de 3Mbit
---
Heb gister ff verbinding goed getest @ hell act 1 PIT.
Liep allemaal goed, Assa doet echt haar best.
Had ik maar eerder een assa gemaakt
Volgende keer maak ik een tiger strike assa.
Heb al een mooie lvl 43 claw class weapon gevonden.
HandScyte - met 30% ias 253%enDamage FOOLS mod dus Max Dam en AR per CLVL
gister knives voor mn soso gevonden; had al unique knives met 400 ar, maar nu rare knives gevonden met AR per clvlDerr_Hans schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:16:
[...]
Herken dit.
Had ik ook 2dagen last van, men laptop lag het niet aan want op het werk is hij snel.
Wel voor de zekerheid met alles en nog wat gescanned, defrag enz enz.
Gister voor de zoveelste maal modem herstart.
Configureren gaat niet vanwegen het feit dat het IPB is.
Ineens had ik weer me normale verbinding
Eerdere test waren.. echt een 56k modem snelheid en nu haal ik weer tussen de 2Mbit en de 3Mbit
---
Heb gister ff verbinding goed getest @ hell act 1 PIT.
Liep allemaal goed, Assa doet echt haar best.
Had ik maar eerder een assa gemaaktzijn best fun
Volgende keer maak ik een tiger strike assa.
Heb al een mooie lvl 43 claw class weapon gevonden.
HandScyte - met 30% ias 253%enDamage FOOLS mod dus Max Dam en AR per CLVL+1 death sentry (scheel 3 skill points) die doet meer damage dan een bartucs
en deze kan ik ook nog upgraden. Hopelijk vind ik er nog zo een, alleen dan met cruel mod er bij
die komen op mn dreamer als gooi-voer totdat ik gosu itd knives vind
ga eerst ench maxen, en als de prijzen van Jah's zakken dan ga ik mn dreams maken (heb een 175 def bone visage en een 3sox 160 def troll nest daarvoor al
Ach, zoals gezegd gisteren knalde ik eruit omdat er 14 skellies 7 mages en wat meteor casting bitches bremm aan het inmaken waren. Maar de servers van bnet hebben daar schijnbaar een probleem mee...
Ik ga nu maar weer eens wat pitten
Ik ga nu maar weer eens wat pitten
Flapmo,
thx for the cold facet!
Is ondertussen getest en goed bevonden, doe nu ong 670 orb damage zonder al te veel + skills (dus zonder torch en anni) maar die komen er ook aan binnenkort!
Don
thx for the cold facet!
Is ondertussen getest en goed bevonden, doe nu ong 670 orb damage zonder al te veel + skills (dus zonder torch en anni) maar die komen er ook aan binnenkort!
Don
*Don_holio
gmbl, schiet maar niet op met m'n bowazon.....level 28 nu, maar doe maar 30-110 damage ofzo. Daar kom ik in Act5 echt nog nergens mee en levelen in de andere acts gaat te langzaam.
Wellicht maar ff skelliemancer bouwen als 2e build, wellicht dat dat beter gaat.
Wellicht maar ff skelliemancer bouwen als 2e build, wellicht dat dat beter gaat.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
ik zie nu zelf ook heel vaak op d2sjp trade forum "offer soso torch" of "Need torch", dat is nieuws sinds de laatste patch ? ik heb wat lopen zoeken maar kon er nergens info of stats over vinden, heeft iemand hier een site met info erop? waar dropped ie, stats etc etc, ook die keys en alles
nog nooit gezien weet dat het iets met uber diablo ofzo te maken heeft ?

Dropped in Uber trist.Anoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:05:
ik zie nu zelf ook heel vaak op d2sjp trade forum "offer soso torch" of "Need torch", dat is nieuws sinds de laatste patch ? ik heb wat lopen zoeken maar kon er nergens info of stats over vinden, heeft iemand hier een site met info erop? waar dropped ie, stats etc etc, ook die keys en allesnog nooit gezien weet dat het iets met uber diablo ofzo te maken heeft ?
- Kill Uber Dia
- Kill Uber Baal
- Kill Uber Meph
- alle 3 dood = torch.
Uber trist openen in act 5 - nodig 3x3 keys (terro hate destruction)
Kill de badasses
Collect de 3 pieces
Open Uber trists
Stats Torch
Large Charm
+3 Random Skill (bijv +3 sorc)
10-20 Stats
10-20% all res
25% ctc Firestorm
+8 Light raduis
Hier heb je de torch stats :Anoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:05:
ik zie nu zelf ook heel vaak op d2sjp trade forum "offer soso torch" of "Need torch", dat is nieuws sinds de laatste patch ? ik heb wat lopen zoeken maar kon er nergens info of stats over vinden, heeft iemand hier een site met info erop? waar dropped ie, stats etc etc, ook die keys en allesnog nooit gezien weet dat het iets met uber diablo ofzo te maken heeft ?
http://battle.net/diablo2exp/items/normal/ucharms.shtml
En hoe je in ubertrist komt:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=404495
thanks nu ben ik al een stuk wijzer geworden
dnek alleen niet dat ik zover ga komen voor een torch te krijgen via de normale weg
hmm, zit ff vast. Mijn sorc is net dood gegaan in pit hell. Moet die dus ff leegplunderen maar er zitten 2 pcks van die boogschutters ervoor
special hit, cold, multi, curse was dus lekker dodelijk. Kan er ff iemand komen die dat aankan om die te mollen ? 
Zit in got5/got
Zit in got5/got
Was er al bang voor dat iedereen op werk zitAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:01:
balenik kan je niet helpen denk ik ben nog op werk
http://www.metacafe.com/w...m_gameplay_smiter_ownage/Anoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:42:
thanks nu ben ik al een stuk wijzer gewordendnek alleen niet dat ik zover ga komen voor een torch te krijgen via de normale weg
http://www.youtube.com/watch?v=BRBgu5ZDkO0
niet heel lastig met de juiste gear
Got5/got kan weer weg , Reviva kwam op got, zag noodkreet en hielp ingame
Allright heb mijn gear terug
thx jordi en pheno.
die bovenste noem ik niet makkelijk en dik luck hebben
en waarschijnlijk geen hardcore, near death maakt hij denk wel 30 x mee in het filmpje
1sec te laat op full rejuv en hij is dood, denk zo en zo ook dat hij gebruikt die ervoor zorgt dat hij onder bepaalde % van ze life automatisch een rejuv gebruikt.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 07-11-2007 13:58 ]
relaxed gastMaldred schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:53:
Allright heb mijn gear terugthx jordi en pheno.
Smite + LifeTap is instand Full Rejuv'sAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:54:
die bovenste noem ik niet makkelijk en dik luck hebbenen waarschijnlijk geen hardcore, near death maakt hij denk wel 30 x mee in het filmpje
1sec te laat op full rejuv en hij is dood, denk zo en zo ook dat hij gebruikt die ervoor zorgt dat hij onder bepaalde % van ze life automatisch een rejuv gebruikt.
- lifetap wand (charges)
- Dracul's Grasp gloves.
- Exile Shield
Als je zo'n wand heb cast op mephi switch naar damage setup en mep er op raak, je moet wel een drac gloves hebben of exile er naast. Want ff switchen en casten is er niet bij.
Met deze Items kan je Uber Trist solo'en zolang je niet Mephi/Baal/Dia tergelijk pakt
1 voor 1 en binnen 5 min klaar.
Zelf nooit gedaan, had geen smiters vorige ladder en die gene die deze ladder heb zal denk ik al dood zijn bij het binnen lopen
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2007 14:16 ]
alledrie tegelijk kan wel hoorDerr_Hans schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:13:
[...]
Smite + LifeTap is instand Full Rejuv's
- lifetap wand (charges)
- Dracul's Grasp gloves.
- Exile Shield
Als je zo'n wand heb cast op mephi switch naar damage setup en mep er op raak, je moet wel een drac gloves hebben of exile er naast. Want ff switchen en casten is er niet bij.
Met deze Items kan je Uber Trist solo'en zolang je niet Mephi/Baal/Dia tergelijk pakt
1 voor 1 en binnen 5 min klaar.
Zelf nooit gedaan, had geen smiters vorige ladder en die gene die deze ladder heb zal denk ik al dood zijn bij het binnen lopenDaarnaast heb ik ook geen Key runners
het is alleen makkelijker om eerst mephy met salvation aan te doen, en dan baal, dia, of baal& dia te doen met fana aan
dracs zijn idd standaard equip van een zmiter; netzoals heavens, guillaume, gores, en een schild
ben voor mn zmiter nu allres gc's aan het sparen zodat ie zelfs mephy met fana aan kan doen
@ above: 251 is een lol bod voor ber-mal-ber-ist oO
ber gaat voor ~ 200 geloof ik atm, dus hij moet iig 400+ doen (weet de stats van de infy niet...)
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 14:32 ]
Umm hammer din met smiter gear ??kwakke01 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:27:
[...]
alledrie tegelijk kan wel hoor![]()
het is alleen makkelijker om eerst mephy met salvation aan te doen, en dan baal, dia, of baal& dia te doen met fana aan
dracs zijn idd standaard equip van een hammerdin; netzoals heavens, guillaume, gores, en een schildlifetap wand is niet nodig als je full fana hebt en een 2shealed heavens
ben voor mn zmiter nu allres gc's aan het sparen zodat ie zelfs mephy met fana aan kan doen
heb er inmiddels 2
lvl 86 zmiter en een 92 hammer
-edit- oO lezen he ...
smiter bedoel ik ofc ^^
kan overigens wel hoor, dan doe je gewoon concentrate aan ipv fana, en heb je op de swich een heavens en een 4pd 4x@ shield. gaat wel wat langzamer, maar scheelt wel een hoop items/levels
zou zelf als je de tijd/mogelijkheid hebt gewoon 2 chars doen
Zit er btw sterk aan te denken om mn psn-nec te verkopen; speel atm ahoofdzakelijk met mn soso, dudu en pally's en heb mn necro als stash atm... wel jammer want hij kan echt makkelijk cows hell runnen, maar aan de andere kant levert ie wss weer genoeg op om een dream te betalen voor mn nieuwe soso...
na ja, mss eff een topic maken en kijken wat er geboden wordt...
[ Voor 68% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 14:36 ]
maar als zo "ubersmiter" die 3 gasten gewoon solo-ed, hoe moet het normale spelletje dan wel niet voor hem zijn? dan kan hij net zo goed in ze 1tje in throne hell gaan staan en 7 andere in town en hij alles killen en baal killen in notime ? of zie ik dat verkeerd
JAAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:34:
maar als zo "ubersmiter" die 3 gasten gewoon solo-ed, hoe moet het normale spelletje dan wel niet voor hem zijn? dan kan hij net zo goed in ze 1tje in throne hell gaan staan en 7 andere in town en hij alles killen en baal killen in notime ? of zie ik dat verkeerd
kwak murmelt iets over IM #@!@$#

zegt one-hit-kill je iets??!?!?
smiter werkt dus niet, behalve voor UT!!
Ligt eraan.Anoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:34:
Smite is nou niet echt een super Solo Skill
Maar 1pt smiters hebben vaak maxed zeal en dat gaat weer wel.
Voordeel van smite is dat het altijd hit is.
Damage komt voornamelijk van +xx-xx damage zoals Grief runeword.
Daarnaast killed een smiter met CB.
Baal is bijv een eitje met een smiter Uber Clone Diablo je weet wel van de SoJ count.
Pack van monsters kan een probleem op leveren
Ach, daar heb je zeal voor.
Alleen IM kan een zmiter stoppen. Enige char die nog erger solo is, is een hammerdin.
Maar goed, iedereen maakt er 1, want anders krijg je geen items binnen
De mijne staat nog steeds in de koeling, wachtend op goedkopere tijden....
Alleen IM kan een zmiter stoppen. Enige char die nog erger solo is, is een hammerdin.
Maar goed, iedereen maakt er 1, want anders krijg je geen items binnen
De mijne staat nog steeds in de koeling, wachtend op goedkopere tijden....
Heb er geenAnoniem: 238522 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:08:
heb er ook nog 1tje, maar eerst even wat gear bij elkaar rapen met me nieuwe sorcie
Bouw liever wat anders dan een hammercookie of een Zmiter standaard drac's heaven light.
Veel leuker
zoals een light-MF-soso of een ele dudu?? die heb ik ook al allen de psn-nec is een hel klein beetje andersDerr_Hans schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:23:
[...]
Heb er geen
Bouw liever wat anders dan een hammercookie of een Zmiter standaard drac's heaven light.
Veel leuker
Leeft die poison necro nog steeds!kwakke01 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:29:
[...]
... die heb ik ook al allen de psn-nec is een hel klein beetje anders...

Vond gisteren een medium charm met 175 poison over 6 sec en crap add, need? Wisp me ander gaat ie naar mala...
*Don_holio
wil ik wel voor op mn zmiteryago schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:32:
[...]
Leeft die poison necro nog steeds!![]()
Vond gisteren een medium charm met 175 poison over 6 sec en crap add, need? Wisp me ander gaat ie naar mala...
oh, enne, die psn-nec killed hell cows met 1 nova
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 16:11 ]
Wow, 15 runs, 1 key
Hebben ze de dropkansen sterk verlaagd of zo? En steeds el of eld bij countess hell, ik heb al eens gekeken of ik niet per ongeluk normal games aan het maken ben 
Ook leuk, elke keer heb ik dropquest omdat mijn sorc lekker aan het vervelen is in town. En elke keer knalt het spel als die kist open gaat. Best handig
Ook leuk, elke keer heb ik dropquest omdat mijn sorc lekker aan het vervelen is in town. En elke keer knalt het spel als die kist open gaat. Best handig
Smite brengt geen poison/elemetal damage overkwakke01 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:10:
[...]
wil ik wel voor op mn zmiterpsn-dam means prevent-heal
oh, enne, die psn-nec killed hell cows met 1 nova
prevent monster heal = Open wounds voor smiter.
sure??Derr_Hans schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:13:
[...]
Smite brengt geen poison/elemetal damage over
prevent monster heal = Open wounds voor smiter.
-edit-
Smite can also deal crushing blow and open wounds damage, but not deadly strike and elemental damages.
[ Voor 23% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 16:20 ]
Dat idee had ik ook al, op mijn scl chars had ik 1 hatekey in 10 runs ongeveer.....Terror zelf nooit gevonden in 20 runs ongeveer, wel pul rune en wat andere low lvl runes.Pheno79 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:12:
Wow, 15 runs, 1 keyHebben ze de dropkansen sterk verlaagd of zo? En steeds el of eld bij countess hell, ik heb al eens gekeken of ik niet per ongeluk normal games aan het maken ben
Vandaar de 35 fg voor 9 key's....Droppen gewoon voor geen meter
[ Voor 5% gewijzigd door Janie op 07-11-2007 16:30 ]
Ik heb in totaal nog zo'n 60 keys liggen, waarvan de helft ruim dest is, maar moet nog bedenken of ik torches ga scoren of gewoon verkoop.
Verder net met maldred ff 1-25 gedaan en nm ready maar ik weet niet wat ik met deze sorc ga doen, ik zat zelf te denken aan cold sorc met beetje fire backup, goed idee? En ES op coldsorc zal wel helemaal te dol voor woorden zijn? Ik wil nu eens een sorc heel laten voor de afwisseling, dus kom maar met de tips.
Verder net met maldred ff 1-25 gedaan en nm ready maar ik weet niet wat ik met deze sorc ga doen, ik zat zelf te denken aan cold sorc met beetje fire backup, goed idee? En ES op coldsorc zal wel helemaal te dol voor woorden zijn? Ik wil nu eens een sorc heel laten voor de afwisseling, dus kom maar met de tips.
Cold Fire werkt goed.Jacub86 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:33:
Ik heb in totaal nog zo'n 60 keys liggen, waarvan de helft ruim dest is, maar moet nog bedenken of ik torches ga scoren of gewoon verkoop.
Nadeel is dat je heel afwisselend moet spelen. Zijn namelijk altijd wel cold/fire immunes per veld en vaak ook bij elkaar zie act 1.
Beste is Cold Light alleen dan doet je lit damage zo weinig
Ik ben sorc n00b. Eigenlijk kan ik alleen een necro, assa en barbarian in leven houden, van de rest weet ik gewoon te weinig qua achtergrondinfo.Oftewel, hoe die skills e.d. nu eigenlijk werken.
Vandaar ook geen bowa, ik lig wss bij duriel nm al naar een deeds scherm te staren
Vandaar ook geen bowa, ik lig wss bij duriel nm al naar een deeds scherm te staren
Ik heb het spel nu 2x uitgespeeld, en heb de LoD uitbereiding officieel, ik zoek alleen nog een D2 key om online te spelen, ik dacht dat de key van LoD al voldoende was, maar ik kom niet op de servers, helaas...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
SOSOPheno79 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:46:
Ik ben sorc n00b. Eigenlijk kan ik alleen een necro, assa en barbarian in leven houden, van de rest weet ik gewoon te weinig qua achtergrondinfo.Oftewel, hoe die skills e.d. nu eigenlijk werken.
als je een mf/keyrunner wilt (countess/summoner + eld/shenk/pindle/pit) dan moet je een lightsoso bouwen; heavy op light, en cold als 2ndary skill, mainly boosted by gear. op de mijne zit atm 400 mf, en hij doet het hardstikke goed
1 shiver armor
1 warmth
1 ib
1 blast
1 spike (freeze enemy)
1 telekin
1teleport
1 CB
20 lightning
20 CL
20 lightmastery
20 nova
voor andy/mephy runs moet je een coldsoso hebben. geen concessies; cold it is
gear kan voor beiden wel hetzelfde denk ik:
tal amu
PT-tal armor
tal belt
PT-shako
liddless (swich liddless)
wizzy (swich tal-orb voor nm boss-runs)
WT's
str/resi ring (2x)
Chancies
merc:
face of horror
skullders
insight
horror face is lachen omdat ze vaak wegrennen; scheelt wer life op je merc, dies toch decoy
stash een torch/anni en gc's life of resi; als je genoeg resi hebt kan je de wizzy dumpen en alles met tal-orb doen
zo heb ik al een aantal keys gevonden, en menig rune
shako/lidless en andere nicies dropten bij mij op NM diff, dus daar bosses runnen is ook wel lucratief
[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 17:05 ]
Heb cold only mf sorc met memory op de switch voor es... Werkt erg lekker! De colsd immumes neem ik er wel bij, die run ik niet. Andy meph en summomer zijn toch niet cold immume... Teleet gelijk gek met es en met insight merc is het altijd feest (mana flow en mana = life!).Jacub86 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:33:
*Don_holio
gear is een, er mee kunnen spelen is tweekwakke01 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:02:
[...]
SOSO
als je een mf/keyrunner wilt (countess/summoner + eld/shenk/pindle/pit) dan moet je een lightsoso bouwen; heavy op light, en cold als 2ndary skill, mainly boosted by gear. op de mijne zit atm 400 mf, en hij doet het hardstikke goed
1 shiver armor
1 warmth
1 ib
1 blast
1 spike (freeze enemy)
1 telekin
1teleport
1 CB
20 lightning
20 CL
20 lightmastery
20 nova
voor andy/mephy runs moet je een coldsoso hebben. geen concessies; cold it is
gear kan voor beiden wel hetzelfde denk ik:
tal amu
PT-tal armor
tal belt
PT-shako
liddless (swich liddless)
wizzy (swich tal-orb voor nm boss-runs)
WT's
str/resi ring (2x)
Chancies
merc:
face of horror
skullders
insight
horror face is lachen omdat ze vaak wegrennen; scheelt wer life op je merc, dies toch decoy
stash een torch/anni en gc's life of resi; als je genoeg resi hebt kan je de wizzy dumpen en alles met tal-orb doen
zo heb ik al een aantal keys gevonden, en menig rune
shako/lidless en andere nicies dropten bij mij op NM diff, dus daar bosses runnen is ook wel lucratief
Kwakke, kan shako droppen op nm? Wist ik niet...
Ben nu met cold sorc met 400 mf en geen al te dure build op hell andy, summomer en meph aan het runnen. Met behulp van BO barb gaat dit erg lekker, zonder kan ook al moet je dan natuurlijk iets voorzichtiger te werk gaan...
Dropt so far zijn wel dikke meuk... (op skulders na...)
Ben nu met cold sorc met 400 mf en geen al te dure build op hell andy, summomer en meph aan het runnen. Met behulp van BO barb gaat dit erg lekker, zonder kan ook al moet je dan natuurlijk iets voorzichtiger te werk gaan...
*Don_holio
Zo net al m'n gear gekocht, 55 fg lichter maar dat is niet echt veel in vergelijking met m'n bobarb/hammer/java 
Gear wordt:
Tal armor ptopaz
Tal amu
Tal belt
occu
Shako ptopaz
wartravelers
2x nagel
enige wat ik nog niet zeker weet is schild en gloves, zal ik frostburns nodig hebben voor de mana? Of kan ik ook gewoon setje chancies aantrekken? Alles met nm def merc met high insight natuurlijk.
Gear wordt:
Tal armor ptopaz
Tal amu
Tal belt
occu
Shako ptopaz
wartravelers
2x nagel
enige wat ik nog niet zeker weet is schild en gloves, zal ik frostburns nodig hebben voor de mana? Of kan ik ook gewoon setje chancies aantrekken? Alles met nm def merc met high insight natuurlijk.
Ik weet niet welke kant je uit wilt met je sorc maar ik kan je straks de mijne wel eens laten zien online... Zal de build ook posten op het got forum...Jacub86 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:06:
Zo net al m'n gear gekocht, 55 fg lichter maar dat is niet echt veel in vergelijking met m'n bobarb/hammer/java
Gear wordt:
Tal armor ptopaz
Tal amu
Tal belt
occu
Shako ptopaz
wartravelers
2x nagel
Don
*Don_holio
Ik wil eens proberen of mf'en met veel mf me wat meer opleverd. Begon straks ook maar omdat ik maldred wilde vergezellen 
Edit: En hoppa lvl 33 rip
[ Voor 11% gewijzigd door Jacub86 op 07-11-2007 18:51 ]
Gear had je toch op ander char hoop ik hehJacub86 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:36:
Ik wil eens proberen of mf'en met veel mf me wat meer opleverd. Begon straks ook maar omdat ik maldred wilde vergezellen
Krijg nog steeds telkens een hartslag van 200 wanneer ik bijna dood ga...
Heb het gevoel dat me eerste rip eraan zit te komen.
Op scl heb ik met mij mf lightning soso met mf van rond de 200 in 2 weken tijd geen ruk gevonden...Ik weet niet hoeveel invloed mf precies heeft? Ik denk dat 400 geen overbodige luxe is nee
[ Voor 31% gewijzigd door Janie op 07-11-2007 20:02 ]
kreeg hem van nm baal, dus het kanyago schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:02:
Kwakke, kan shako droppen op nm? Wist ik niet...
@jacub balen joh
kan niet op B.net atm... te crappy connection, kan nu eindelijk op tweakers, dus zal zometeen eens voorzichtig jsp proberen... b.net later op de avond vrees ik

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 07-11-2007 19:57 ]
Anoniem: 113257
Heey iedereen!
Ik ga nu ook weer eens beginnen te spelen.. Na 2 jaar LOL
Ik heb dit spel vroeger hardcore gespeeld, 2 a 3 jaar lang. Op dit moment weet ik alleen niet hoe het zit met de maphacks en no-cd cracks. Weet iemand toevallig of die nog te gebruiken zijn en of ze wel veilig zijn. En zo ja, waar download ik ze dan?
Alvast bedankt!
Ik heb dit spel vroeger hardcore gespeeld, 2 a 3 jaar lang. Op dit moment weet ik alleen niet hoe het zit met de maphacks en no-cd cracks. Weet iemand toevallig of die nog te gebruiken zijn en of ze wel veilig zijn. En zo ja, waar download ik ze dan?
Alvast bedankt!
sigh kan ik eindelijk pindle runnen op hell en lekker snel krijg ik denk wat vroeger "realm down" was en nu staat er "ur temporaly restricted from the realm, log in some other time?" lollls
ik heb d2loader en sings mh van newd2event(google maar ff) en daar heb ik tot dusver geen problemen mee gehad.Anoniem: 113257 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:48:
Heey iedereen!
Alvast bedankt!
Net m'n rebuild van m'n eerste soso gedaan en wederom op lvl 33 dood

Ben bezig om een build rondom een windhammer te maken. Voor de mensen die niet weten wat het is (mrboomblaster nu iig wel):
Two-Hand Damage: (215-254) To (296-349) (255.5-301.5 Avg)
Required Level: 68
Required Strength: 225
Durability: 60
Base Weapon Speed: [10]
+180-230% Enhanced Damage (varies)
50% Chance of Crushing Blow
60% Increased Attack Speed
33% Chance To Cast Level 22 Twister On Striking
+50% Damage To Undead
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
3 mogelijkheden springen in mijn buildbrein en jullie mogen zeggen wat het gaat worden. Lees de ideeen even door.
[Werebear]
Good old teddybear. Met maxxed Maul en maxxed Werebear al goed voor zo'n 440% enh. dam.
Op 7fpa niet al te snel. Aan de andere kant, deze build is stun, stun en nog een stun. Namelijk twisters on striking, shockwave en maul zelf
Kortom, een "stun, maul and kill 'm" build.
Skills:
max: werebear, lycanthropy, maul.
one point wonders: shockwave, fireclaws (PI's!)
Met wat + gear kom je op zo'n 650% enh. dam. Goed voor bijna 2k per klap. Pak er een might merc bij en 2.5k is een feit. 4 klappen per sec, dus een 10k damage. En dan nog eens 75%cb....
Voordeel: Pijn. Veel life, def en ar. En veel skillpoints over om bv HoW voor nog eens extra damage/ar.
Nadeel:
Gear:
Waar ik op wil letten is vooral res, FHR en ias. Ik heb 40 oias nodig om 7fpa te halen, 70 FHR voor 7 frames, 86 FHR om 6fps te halen in hit recovery. Jalal is dus al gewoon het item wat ik nodig heb: 30 FHR, 30 all res, +2 all, +2 ss, etc etc.
Windhammer staat ook al vast, dus geen schild. Daar gaat ook een shael, die heb ik al meegeteld om zo op nog 40 oias te komen!
Opties:
- lava gout: 20 ias, ench (ar bonus van 100%) en naast ench nog extra fire damage. Eigenlijk geen fireclaws nodig dus
Daarnaast goldwrap of nosferatus en een 15ias jewel in jalal. FHR charms regelen de rest maar. Voordeel, armor is nog vrij om te doen wat ik wil, kan een all res armor runeword worden.
- Death combo: klinkt triest, maar check de mods: gloves + belt = cannot be frozen, 30ias en 15 all res en 8% ll. Hell, ik vind het prima
15ias jewel in jalal en de fhr door charms. En geen raven nodig om cbf te zijn.
- Immortal King combo: boots, belt en gloves. 25ias, 25fhr, mf en een aardige ar bonus door ar en dex toevoeging. En de res op de items afzonderlijk is ook leuk. Dan nog een ias jewel om in een armor of jalal te jassen.
- Treachery: fade (60 res) 20 fhr en 45 ias. Fhr kan dan door bloodfist (30fhr) en een 15all res/7fhr jewel in jalal. Alle bps gehaald. En 135 res met jeweled jalal erbij. Niet slecht, even in een vuurtje staan
Iemand anders een idee om 40 ias en 30 fhr te halen? Ik hoor het graag.
[Werewolf]
Furywolf, dus geen last van ias perikelen. Je zit op 5fpa, dus 5 knallen per sec. De damage is ook rond de 600%. Oak sage of HoW naar gelang ik merk of damage gaat. Ik heb minder stun, alleen maar twisters. Oak is denk ik eerste keus. Of een holy freeze merc om zo veiliger te zijn. Dan kan HoW weer wat makkelijker.
Gear-opties:
- Ias is er al op max, dus FHR en res is main priority. Bloodfist voor extra 30fhr. 10%verdungos. En hup bp 7 al gehaald. Of charms, dan kan ik op gear all res gaan
[Charger]
Een pala. En niet zo maar 1, maar met 1 van de meest gebugde skills die er is: een charger.
Ik hoef niet uit te leggen dat de damage monsterlijk is: 1500% is volgens de calculators makkelijk te halen, zelfs zonder pala torch. En je kunt na de synergies nog alle kanten op. Ikzelf zou conviction doen, de defense van elke vijand is eigenlijk gewoon weg. Op switch een gimmershred voor de PI's. Icm genoemd aura doen ze damage zelfs op hell
En in party vinden ze me ook aardig, met al die furyzons, sorcs etc 
Merc zou een holy freeze worden, gewoonweg een stuk veiliger. Wel met insight, want charge kost 10 mana per keer. En dat schiet volgens mij best hard op
Jullie mogen het zeggen, wat wordt het. Meeste stemmen gelden
Dan kan ik daarna kijken of het ook daadwerkelijk werkt op hell, tot nm zal wel lukken
Heb toch een ribcracker als midwapen, dus dat wordt het probleem niet
Two-Hand Damage: (215-254) To (296-349) (255.5-301.5 Avg)
Required Level: 68
Required Strength: 225
Durability: 60
Base Weapon Speed: [10]
+180-230% Enhanced Damage (varies)
50% Chance of Crushing Blow
60% Increased Attack Speed
33% Chance To Cast Level 22 Twister On Striking
+50% Damage To Undead
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
3 mogelijkheden springen in mijn buildbrein en jullie mogen zeggen wat het gaat worden. Lees de ideeen even door.
[Werebear]
Good old teddybear. Met maxxed Maul en maxxed Werebear al goed voor zo'n 440% enh. dam.
Op 7fpa niet al te snel. Aan de andere kant, deze build is stun, stun en nog een stun. Namelijk twisters on striking, shockwave en maul zelf
Skills:
max: werebear, lycanthropy, maul.
one point wonders: shockwave, fireclaws (PI's!)
Met wat + gear kom je op zo'n 650% enh. dam. Goed voor bijna 2k per klap. Pak er een might merc bij en 2.5k is een feit. 4 klappen per sec, dus een 10k damage. En dan nog eens 75%cb....
Voordeel: Pijn. Veel life, def en ar. En veel skillpoints over om bv HoW voor nog eens extra damage/ar.
Nadeel:
Gear:
Waar ik op wil letten is vooral res, FHR en ias. Ik heb 40 oias nodig om 7fpa te halen, 70 FHR voor 7 frames, 86 FHR om 6fps te halen in hit recovery. Jalal is dus al gewoon het item wat ik nodig heb: 30 FHR, 30 all res, +2 all, +2 ss, etc etc.
Windhammer staat ook al vast, dus geen schild. Daar gaat ook een shael, die heb ik al meegeteld om zo op nog 40 oias te komen!
Opties:
- lava gout: 20 ias, ench (ar bonus van 100%) en naast ench nog extra fire damage. Eigenlijk geen fireclaws nodig dus
- Death combo: klinkt triest, maar check de mods: gloves + belt = cannot be frozen, 30ias en 15 all res en 8% ll. Hell, ik vind het prima
- Immortal King combo: boots, belt en gloves. 25ias, 25fhr, mf en een aardige ar bonus door ar en dex toevoeging. En de res op de items afzonderlijk is ook leuk. Dan nog een ias jewel om in een armor of jalal te jassen.
- Treachery: fade (60 res) 20 fhr en 45 ias. Fhr kan dan door bloodfist (30fhr) en een 15all res/7fhr jewel in jalal. Alle bps gehaald. En 135 res met jeweled jalal erbij. Niet slecht, even in een vuurtje staan
Iemand anders een idee om 40 ias en 30 fhr te halen? Ik hoor het graag.
[Werewolf]
Furywolf, dus geen last van ias perikelen. Je zit op 5fpa, dus 5 knallen per sec. De damage is ook rond de 600%. Oak sage of HoW naar gelang ik merk of damage gaat. Ik heb minder stun, alleen maar twisters. Oak is denk ik eerste keus. Of een holy freeze merc om zo veiliger te zijn. Dan kan HoW weer wat makkelijker.
Gear-opties:
- Ias is er al op max, dus FHR en res is main priority. Bloodfist voor extra 30fhr. 10%verdungos. En hup bp 7 al gehaald. Of charms, dan kan ik op gear all res gaan
[Charger]
Een pala. En niet zo maar 1, maar met 1 van de meest gebugde skills die er is: een charger.
Ik hoef niet uit te leggen dat de damage monsterlijk is: 1500% is volgens de calculators makkelijk te halen, zelfs zonder pala torch. En je kunt na de synergies nog alle kanten op. Ikzelf zou conviction doen, de defense van elke vijand is eigenlijk gewoon weg. Op switch een gimmershred voor de PI's. Icm genoemd aura doen ze damage zelfs op hell
Merc zou een holy freeze worden, gewoonweg een stuk veiliger. Wel met insight, want charge kost 10 mana per keer. En dat schiet volgens mij best hard op
Jullie mogen het zeggen, wat wordt het. Meeste stemmen gelden
Dan kan ik daarna kijken of het ook daadwerkelijk werkt op hell, tot nm zal wel lukken
Heb toch een ribcracker als midwapen, dus dat wordt het probleem niet
hehe no problemo, had er toevallig 1 liggenyago schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:55:
Flapmo,
thx for the cold facet!
Don
@pheno
furydruid the boring. teveel gezien.
werebear -> i love bears, kodiak voor gemaakt
charger -> cool , never seen one alive & rollin in hell
[ Voor 18% gewijzigd door Flapmo op 07-11-2007 23:51 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
@pheno
fury nzou ik niet doen omwille van wat Flampo zei. Charger lijkt me fun. Werebear ook maar ik wilde de enigste zijn die dat ging maken
fury nzou ik niet doen omwille van wat Flampo zei. Charger lijkt me fun. Werebear ook maar ik wilde de enigste zijn die dat ging maken
Ik ben ook maar weer eens begonnen (scl) 
Alleen nu heb ik meteen iets fout gedaan. Ik ben op een veel te laag lvl in nightmare terecht gekomen.
Is er een manier om toch normal games te listen, zodat ik die kan joinen voor exp?
Alleen nu heb ik meteen iets fout gedaan. Ik ben op een veel te laag lvl in nightmare terecht gekomen.
Is er een manier om toch normal games te listen, zodat ik die kan joinen voor exp?
helaas niet behalve met een 2e keyset een char op normal te hebbenRene59 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:01:
Ik ben ook maar weer eens begonnen (scl)
Ik ga er niet vanuit dat ik nog een unique build kan maken. Ok, de cursemancer heb ik nooit ergens anders gezien, maar ga er maar vanuit dat elke andere build geprobeerd isMaldred schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:58:
@pheno
Ik zou voor de bear gaan, eventueel voor de pala. Het nadeel aan de pala is denk crowd control...Pheno79 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 07:33:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat ik nog een unique build kan maken. Ok, de cursemancer heb ik nooit ergens anders gezien, maar ga er maar vanuit dat elke andere build geprobeerd is
Charger heeft idd gosu damage maar waarom zie je ze niet veel? Crowds zijn moeilijker dus erg vlot zal het niet spelen vrees ik.
Bear met freezing merc (om jouw traagheid ook op te vangen) of might (meer damage) en dan met insight (heb je dat wel nodig) of obedience of die unique tresher met decrep. Lkkr!
Heb je alle gear al? Ik vond gisteren nl een windhammer maar weet niet of ik hem aan mala heb geschonken ofdat ik m heb bijgehouden maar ik vrees het laatste
*Don_holio
PS: Pheno, poll posten op GoT-Forum !!!
*Don_holio
Pala zal een hit and run build zijn, maar het hoeft ook geen cookie te zijn. Ik kan de humor niet inzien van tele, hammers spammen en wat gear oprapen. Voor gear is het handig, maar de spanning is er volledig niet, lijkt me. Waarom zouden hammers anders in 8player baalgames in cs gaan rondstruinen? Niet omdat het zo lastig is 
En als iemand traag is, dan is het de cursemancer wel, maar he, ik heb er de meeste solo lol tot nu toe aan beleefd
En Happyfeet natuurlijk
, maar dat was gewoon zieker dan hammers, zij kon namelijk het hele spel incl ubers solo.
Cursemancer zie ik ubertrist niet doen, alhoewel, de minions zou ik terroren, maar hoe krijg je die baasjes neer met alleen een A1 merc
Onbeperkt houdbaar in trist staan lukt wel dus, maar killen ho maar
PS maak wel even een polletje, vanmorgen moet ik toch weer naar de dokter, het zit nog niet helemaal goed als je op de wc bloed er uit ziet komen
En als iemand traag is, dan is het de cursemancer wel, maar he, ik heb er de meeste solo lol tot nu toe aan beleefd
Cursemancer zie ik ubertrist niet doen, alhoewel, de minions zou ik terroren, maar hoe krijg je die baasjes neer met alleen een A1 merc
PS maak wel even een polletje, vanmorgen moet ik toch weer naar de dokter, het zit nog niet helemaal goed als je op de wc bloed er uit ziet komen
Balen Pheno hopen dat het niks ergs meer is. Voordat je me je hammerdin in 8 player baalgames cs kan gaan runnen moet je volgens mij wel redelijk zieke gear hebben hoorPheno79 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:09:
Pala zal een hit and run build zijn, maar het hoeft ook geen cookie te zijn. Ik kan de humor niet inzien van tele, hammers spammen en wat gear oprapen. Voor gear is het handig, maar de spanning is er volledig niet, lijkt me. Waarom zouden hammers anders in 8player baalgames in cs gaan rondstruinen? Niet omdat het zo lastig is
En als iemand traag is, dan is het de cursemancer wel, maar he, ik heb er de meeste solo lol tot nu toe aan beleefdEn Happyfeet natuurlijk
, maar dat was gewoon zieker dan hammers, zij kon namelijk het hele spel incl ubers solo.
Cursemancer zie ik ubertrist niet doen, alhoewel, de minions zou ik terroren, maar hoe krijg je die baasjes neer met alleen een A1 mercOnbeperkt houdbaar in trist staan lukt wel dus, maar killen ho maar
![]()
Ik ben voor de charger, zie je eigenlijk nooit
En dan hebben we meteen iemand om te vergelden bij een pk !Janie schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:16:
[...]
Balen Pheno hopen dat het niks ergs meer is. Voordat je me je hammerdin in 8 player baalgames cs kan gaan runnen moet je volgens mij wel redelijk zieke gear hebben hoor
Ik ben voor de charger, zie je eigenlijk nooit
(Blijf toch bij de bear hoor!)
*Don_holio
Ach, over een uur zit ik weer bij de dokter. Ik zorg er wel voor dat ik mijn premie goed gebruik zo 
Polletje staat er op, ik zou zeggen: your votes please!
Polletje staat er op, ik zou zeggen: your votes please!
[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 08-11-2007 09:23 ]
Zat zelf ook te denken (zie aantal posts geleden of ergens op gotdiablo forum) aan een Charger of een WW PoleBarb, Maar dan icm met een obediance.
Waarom Obediance ??
Zie hier
30% Chance To Cast Level 21 Enchant When You Kill An Enemy (2xx% ar erbij)
40% Faster Hit Recovery (vooral goed voor een werebear)
+370% Enhanced Damage (whoopy)
-25% Target Defense (minder AR nodig)
Adds 3-14 Cold Damage (voor slow)
-25% To Enemy Fire Resistance (alle beetje helpen)
40% Chance of Crushing Blow (voor charger niet belangrijk vanwegen hit en run maar WW barb wel)
+200-300 Defense (varies) (Barb met Shout + Iron Skin en Defiance merc)
+10 To Strength (str is lief)
+10 To Dexterity (dex ook)
All Resistances +20-30 (varies) (je mist een shield maar geen resist
)
Requirements -20% (high req pole's
)
Voor een charger/WW is het ook leuk om insight te nemen.
Waarom ? Mediation is meer WW en Charge voor minder MANA
Zou hem zelf niet willen gebruiken met bear.
Te langzaam, zelfs in een tresher met LoH en Treachery = 11 frame
(65% oias)
WW Barb = 8 frame geen ias nodig om dat dit op weapon moet zitten.
Charger = geen ias nodig
zeal is zonder ias 9frame.
Dit in een tresher omdat ik al een obediance in een recher heb en snelste pole is
Waarom Obediance ??
Zie hier
30% Chance To Cast Level 21 Enchant When You Kill An Enemy (2xx% ar erbij)
40% Faster Hit Recovery (vooral goed voor een werebear)
+370% Enhanced Damage (whoopy)
-25% Target Defense (minder AR nodig)
Adds 3-14 Cold Damage (voor slow)
-25% To Enemy Fire Resistance (alle beetje helpen)
40% Chance of Crushing Blow (voor charger niet belangrijk vanwegen hit en run maar WW barb wel)
+200-300 Defense (varies) (Barb met Shout + Iron Skin en Defiance merc)
+10 To Strength (str is lief)
+10 To Dexterity (dex ook)
All Resistances +20-30 (varies) (je mist een shield maar geen resist
Requirements -20% (high req pole's
Voor een charger/WW is het ook leuk om insight te nemen.
Waarom ? Mediation is meer WW en Charge voor minder MANA
Zou hem zelf niet willen gebruiken met bear.
Te langzaam, zelfs in een tresher met LoH en Treachery = 11 frame
WW Barb = 8 frame geen ias nodig om dat dit op weapon moet zitten.
Charger = geen ias nodig
Dit in een tresher omdat ik al een obediance in een recher heb en snelste pole is