Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238522

19/18 :p we waren bezig in act4, en er was een klein mis verstandje over een safe/unsafe tp, ik stap er door en was omringt door gloams, duurde denk 2sec en was dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:21:
[...]

Speel met ons, speel zelden solo zijn altijd wel mensen die spelen.
GOT PK'ed niet, behalve kwakke met zijn GOT-PK account ^^ maar dan alleen non GoTTers.

BTW Hans GoT-PK account heeft niet echt de naam mee, als ze je zien dan weten ze al waarvoor jij komt :P
da's wel zo eerlijk he ;) het gaat om het onderschatten van een lvl 15 :P

vanaf weer een lvl 18 assa oortje erbij, die lvl 2-3x soso's zitten alleen mar in baalies :(

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-07 22:54
Zo m'n mfsorc is net fg-neutraal geworden na het vinden van een rbf, unid verkocht voor 20fg en het was een 5/4 fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:48:
[...]

Als iemand een upped wws voor me heeft ga ik het maken. Het moet namelijk wel kunnen denk ik.
Is tollo ook weer blij dat ik een bowa ga maken. Wanneer is de eerstkomende uberlevel xp run?
He he, Pheno, eindelijk. Maak maar eens een Bowa inderdaad! WWS-variant is voor de hand liggend (neem aan dat jij ook geen Faith/WF hebt liggen).
Ben ervan overtuigd dat jij het leuk vindt. Enige nadeel is de moelijkheid om ook nog %MF erbij te krijgen. Teveel ander prioriteiten.
Dit is mijn eerste Bowa ooit en ben er zeer tevreden mee. Denk niet dat ik minder in vita had moeten doen. Hoe goed je ook oplet, ooit kom je een Bosspack Dark/Skeleton Archers tegen met nasty mods.
Of de geringste hapering (lag). Of een "foute" TP van je broer. Verder is 400 dex voldoende om vrijwel probeemloos Hell te solo-en met relatief budget-gear.
Een WWS-build stelt hele specifieke eisen aan je gear. Ideaal voor jou, Pheno, heerlijk Excel-sheetjes maken :D. Met name jewels en charms maken het verschil namelijk.
Zo maar even een bowa in elkaar flansen werkt waarschijnlijk alleen met ultra-goede gear (Faith/Forti etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:04
Rip Sterre, echt zonde van anni en torch maargoed gelukkig had je loot aan :)

Je komt er wel weer bovenop met onze hulp ;)

Mooi baalruns gisteravond! Me Javazon is nu 78 heeft alle gear aan, nu nog beetje mee leren spelen, best wel wennen na een necro, gameplay is heel wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:12:
Rip Sterre, echt zonde van anni en torch maargoed gelukkig had je loot aan :)

Je komt er wel weer bovenop met onze hulp ;)

Mooi baalruns gisteravond! Me Javazon is nu 78 heeft alle gear aan, nu nog beetje mee leren spelen, best wel wennen na een necro, gameplay is heel wat sneller :)
Ja leuke Baalruns heb wel geteld 3 lvl extra en een hoop frustratie gehad.
een Baal run is klaar doe save exit en ik heb connection lost en een temp ban :S

na wat minuten Baalrun joinen merc ff reviven game vast (dit gebeurd zo vaak :S en niet alleen bij merc reviven maar bij alle npc) maar het rare is kan wel met tilde me potion belt openen en zie wat er getyped word. Alleen ik zelf kan niet typen me muis beweegd maar kan nergens op klikken. ctrl + alt + Del - Game.exe afsluiten en opnieuw starten resulteerd weer in een "Key in Use by ROY" verdomme dit ben ik zelf :) aaaarg frustratie alom.

Dit hierboven en dan een paar keer.
Ben uit frustratie maar een wandeling met de honden gaan maken, kom ik terug probeer ik het 1 keer.
Geen baalruns meer, dan maar janie / jordi joinen. Werkt goed geen lag kan stash meteen openen naar WP en "connection failed" toen was het exit BattleNet en Hallo "Jouw vrouw Mijn vrouw bazen editie @ RTL 4"

Dus, meer mensen dit probleem, heb Internet Plus Bellen en had dit een klein maandje geleden ook al..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 23:57:
Rip lvl 76 bowazon :P alles wel geloot door kwakke en janie
maar wel torch en anni kwijt :p
RIPed met jouw bowie, :P leer spelen met decoy, gloams -> Slow Missles ftw!!!!
Alles wat ranged is incl Mages is Slow Missles ook voor LE Bosses.

Vooral die Inferno gevallen, als je daar Slow Missle op zet dan komt de Inferno niet verder dan zijn neus :)

eenmaal alles slow kan jij alles ontwijken :)

Mijn Paly heeft ook Slow Missle Charges op Sanctuary Shield zitten.
Mega handig alleen vergeet het steeds om dat het geen standaard skill is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 28-11-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat jullie allemaal lullen is pure onzin, iedereen die door die tp heen had gestapt was dood geweest, boeit niet of je char kent of niet of leet bent of niet als je geen 85+ light resist had was je gewoon dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:48:
Wat jullie allemaal lullen is pure onzin, iedereen die door die tp heen had gestapt was dood geweest, boeit niet of je char kent of niet of leet bent of niet als je geen 85+ light resist had was je gewoon dood.
LOL , sure je kon er nix aan doen vanwegen de "Safe TP" was meer bedoeld als algemene tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:04:
19/18 :p we waren bezig in act4, en er was een klein mis verstandje over een safe/unsafe tp, ik stap er door en was omringt door gloams, duurde denk 2sec en was dood :D
mijn broer heeft het ooit eens geflikt met een boost, tp zetten, ik wacht, hoor niets, ga er vanuit dat het s is en dan typt ie net als ik er door ga: ns. LEKKER!!!!!

Alleen die char was level 10~20, zonder gear. Maar met jouw mazzel koop je wel weer een 20/19 anni terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lo0l mjah weer een keer proberen met een unid anni of een id deze keer :X,
ik ga het nu wel anders, avoid, dogde, evade hoog gestat, en full resist wil ik hebben met sc's met 10%, de dex boost van 300 bijv naar 400 is bar weinig vind ik, dus zit te twijfelen of dat ik weer ga doen en anders gewoon al die punten in life doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand die me kan chanten :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 punt in avoid etc is genoeg, die dingen schieten echt niet op met meer hardpoints er in. Zorg voor wat +skills en je bent binnen. Res is altijd wel handig.

Over dex, mja, wil je meer damage of langer kunnen leven in rottige omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verslaafd persoon, moet je niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb al meerdere uitgelegd aan mensen :p voor de mensen die het nog niet weten, ik ben bij me werkgever gestopt omdat ik bij andere (betere) baas ga werken, en toen ik weg ging heb ik als bonus + vrije dagen helemaal maand december vrij gekregen, maar wel doorbetaald =) dus ja ik heb d ehele maand december vrij nu ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wist ik niet :P
Ik kan wel met je meelopen, eens kijken wat een vitaless bowa kan :)
Eerst maar eens trists doen

[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 28-11-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:27:
Dat wist ik niet :P
Ik kan wel met je meelopen, eens kijken wat een vitaless bowa kan :)
Eerst maar eens trists doen
hehe, wil een vitaless sorc :) alleen moet ik wel een ubertrist boost krijgen.
Anders ben ik zo dood ben ik bang voor.

Energy Shield fully Mana equiped.
Frost -> Crafted Casterboots of Silks -> Gloom's Trap Belt.
Iron Pelt en @ lvl 85 Gladiotors Bane + gerke's Shield en Ocy
Dwarf Star (Mdr) of 2x FCR ringen. Moet op 1 of andere manier toch aan 63% FCR komen voor Teleport. Memory Staff met +9 ES mag ook +8 (prebuff in stash) en Insight op switch gemaakt in een +3 Warmth Staff

Hoop Sol's :)
Skill ORB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Ik wou dat mijn baas zo aardig was, begin ook per 1 januari ergens anders moet alleen nog tot 22 december werken :x

Wat gaat het worden Sterre? Nieuwe Bowa?

[ Voor 4% gewijzigd door Janie op 28-11-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 238522 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:48:
check :o

de tp was niet echt safe zeg maar... mn merc ging elke keer na 1 sec al dood, en ik kan - zelfs met zeal- niet zomaar even ~ 40 gloams van de wereld helpen :(

voordeel was dat mijn dreamer 94% lightres heeft, en T-god ofc, dus ik had niet echt last van mn vriendjes daar; ze werkten bijna net zo goed als de clerik van kirrto; althans, dat denk ik, want ik verloor geen life ^^
Derr_Hans schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:34:
[...]

Dwarf Star (Mdr) of 2x FCR ringen. Moet op 1 of andere manier toch aan 63% FCR komen voor Teleport. Memory Staff met +9 ES mag ook +8 en gemaakt in een +3 Warmth Staff

life charms ;)

mn lvl 15 pally zit inmiddels op de 710 life, en moet nog bird op normal/NM

hij kan nog 4 sc's erbij, zodat ik dan in totaal op bijna 800 life uitkom :)

niet gek voor een lvl 15 :P

[ Voor 36% gewijzigd door kwakke01 op 28-11-2007 10:48 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:45:
life charms ;)

mn lvl 15 pally zit inmiddels op de 710 life, en moet nog bird op normal/NM

hij kan nog 4 sc's erbij, zodat ik dan in totaal op bijna 800 life uitkom :)

niet gek voor een lvl 15 :P
Me sorc had net 9xx life op lvl 74 :) en toen ging ze dood.
Had ook geen ES aan.

Als het goed is moet mijn MANA pool ~2500 mana hebben.
Als ik BO er nog op heb dan zit ik al snel op de 6k mana zie dit als LIFE.
Mana Regeneration met Warmth en Insight op Switch heb ik een regeneration van 7xx% :)
Daar kan geen life tegen op.

Als ik eenmaal genoeg Posion Res heb en PDR/MDR zou er normaal gesproken geen life af moeten gaan. Neem een Prayer Merc met insight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-07 11:35
ik heb in mn bowazon ook maar 300+ dex zitten, 250+ in vitality en iets van 160 of zoiets in strength.
verder heb ik nog een zooi + life charms etc. (dit allemaal op sc). Ik kan op hell gewoon alles soloen nu en wordt nauwelijks meer ge1shot door die gloam dingen (dat zijn die lightning spookjes denk ik? ;) )
Zeker op HC zou ik gewoon 250+ in vitality pompen, de damage boost die je krijgt van 300dex-400dex vind ik ook niet zo indrukwekkend (en ookal zou het wel indrukwekkend zijn, met minder dex lukt het ook allemaal wel, alleen moet je wat meer pijlen gebruiken ;).

En wat betreft een unsafe tp, ookal heb ik alleen maar sc ervaring :
1. Neem uiteraard altijd je valk en merc mee
2. zodra je de portal uitkomt strafe je, strafe + knockback + goede boog zorgt ervoor dat je de gloams wegschiet, dit icm met bijna 15% ll (weet trouwens niet zeker of je wel kan leechen van gloams), zorgt dit ervoor dat ik op sc al tijden niet meer ben dood gegaan (en ja ik portal ook af en toe in een groep van die klotelightningdingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Misschien is het handig om ook lighting res te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*update* ben nu lvl 15 met pheno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:34:
[...]

Dwarf Star (Mdr) of 2x FCR ringen. Moet op 1 of andere manier toch aan 63% FCR komen voor Teleport. Memory Staff met +9 ES mag ook +8 (prebuff in stash) en Insight op switch gemaakt in een +3 Warmth Staff

manaburn ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is heb ik zoveel mana regeneration dat dit geen probleem zou moeten op leveren.
Dit test ik natuurlijk wel eerst voordat ik er aan begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:23:
[...]

Als het goed is heb ik zoveel mana regeneration dat dit geen probleem zou moeten op leveren.
Dit test ik natuurlijk wel eerst voordat ik er aan begin ;)
niet dat die manaregen zo snel is dat je een gloam conviction boss pack aan kan, maar goed...instant death, als je niet oppast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:26:
[...]

niet dat die manaregen zo snel is dat je een gloam conviction boss pack aan kan, maar goed...instant death, als je niet oppast
Conviction heeft geen zin met ES alle Elemental Damage wordt beschouwd als 0% vandaar de MDR om de overige 5% damage die ES niet absorb te verminderen naar 0 damage naar life ;)

Mana burn zet je mana op 1 ofzo met 7xx% regeneration zou dit snel genoeg weer hoog zijn, iig voldoende om een hit te krijgen en weg te teleporteren :) Probeer wel ffkes op SP uit, hero Editor een lvl 80 sorc maken Mana vullen en items erop plaatsen.

insight staff creeren en gaan WSK2 wp nemen Hell en kijken of Gloams pijn doen, en ze doen alleen mana burn op Melee afstand. Dan door to lister of zo kijken of ik hem kan tanken :) als hij mana burn heeft kan het ook nog eens lastig worden omdat Lister Pack meer damage doet dan gloams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pheno en jordi @ lvl 20 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Addicts :P Wat word het nu voor char dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvl 30 :p 2 bowazons

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 28-11-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Make that 2 level 30 :)
Alleen nu zijn nm cows aan de beurt, maar geen goede encher (ik heb maar level 29) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:38:
Make that 2 level 30 :)
Alleen nu zijn nm cows aan de beurt, maar geen goede encher (ik heb maar level 29) :D
overstappen naar een kuku dan :P die doet meer dam en is geloof ik ook sneller dan een raven :)

kan er altijd eff een sheal in knallen voor meer ias :P het dragen van sigon gloves + boots (30% ias), een twichtroe (10 ias) en een goldwrap (10% ias) wil ook nog wel eens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:47:
[...]

overstappen naar een kuku dan :P die doet meer dam en is geloof ik ook sneller dan een raven :)

kan er altijd eff een sheal in knallen voor meer ias :P het dragen van sigon gloves + boots (30% ias), een twichtroe (10 ias) en een goldwrap (10% ias) wil ook nog wel eens helpen :)
Twitch heeft 20 ias :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 51, ungeared, unstatted. En alle skills die ik wil 1 punt :D
Nu naar eens gaan kijken hoe we deze trut gaan gearen. Forti lijkt me logisch, life based on ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:24:
Level 51, ungeared, unstatted. En alle skills die ik wil 1 punt :D
Nu naar eens gaan kijken hoe we deze trut gaan gearen. Forti lijkt me logisch, life based on ....
WW Boots Dex en Life of Crafted Blood Gloves Life Leech 20 life en Replenish life. ;)

Craft heeft ook nog eens kans op Resists

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 28-11-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soz ron maakte een foute van stats

Gloves ->
Crushing Blow (5-10)%
(1-3)% Life Stolen Per Hit
+(10-20) To Life

Boots als vervanger WW boots vanwegen resists.
Replenish Life 5
+(10-20) To Life

Heb je WWS bow met veel IAS op items, dan kan je daar een NEF in de sox doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer unid anni gekocht, 17/16/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben brokeeeeeeeeee
zit btw beetje naar mijn build te kijken maar het enige wat ik heb is 5% life leech van me belt voor de rest helemaal niks :X

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 28-11-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:43:
[...]

Soz ron maakte een foute van stats

Gloves ->
Crushing Blow (5-10)%
+(10-20) To Life

Boots als vervanger WW boots vanwegen resists.
Replenish Life 5
+(10-20) To Life

Heb je WWS bow met veel IAS op items, dan kan je daar een NEF in de sox doen ;)
Mja, maar 86% (net zo'n kutgetal, ze weten het he?) via gear is nogal lastig. Andy kan 20 geven, highlords 20, gloves 20. Dan nosferatus, en 1 shael in wws.

Dan nog liever een overpowered faith ;) level 14 in een gmb, 20% loh en 1 15ias ding in een helm en je bent er :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 28-11-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:55:
[...]

ben brokeeeeeeeeee
zit btw beetje naar mijn build te kijken maar het enige wat ik heb is 5% life leech van me belt voor de rest helemaal niks :X
Dan verkoop je die anni weer voor muchos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is btw coh niet een stuk beter en veiliger dan forti armor voor een bowazon :X
+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
Replenish Life +7
All Resistances +65
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items
en forti
20% Chance To Cast Level 15 Chilling Armor when Struck
+25% Faster Cast Rate
+300% Enhanced Damage
+200% Enhanced Defense
+15 Defense
+X To Life (Based on Character Level)*
Replenish Life +7
+5% To Maximum Lightning Resist
All Resistances +25-30 (varies)
Damage Reduced By 7
12% Damage Taken Goes To Mana
+1 To Light Radius
Kwa life saving shit heb je dnek veel meer aan coh, het enige wat forti doet is 300%ED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+X To Life (Based on Character Level)* op forti. Coh geeft alleen veel res , die + skills zijn leuk, maar niet nodig in dit geval. Bowa is 1 van de weinige builds die niet veel heeft aan enorm veel skill items :)
Tja, en dan is coh duurder. 300% damage is voor iedereen, samen met loh 650% damage vs demons. Dat doet pijn.

[ Voor 78% gewijzigd door Pheno79 op 28-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:01:
+X To Life (Based on Character Level)*
die life is niet echt schrikbarend geweldig vind ik :X
65% allresist
8% dr
8% life leeech :) klinkt stuk aantrekkelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat heb ik aan life leech als ik dood ben? DIe leech ik wel van een ring ofzo :)
En DR% zou betekenen dat ik wel een heel slecht geplaatste decoy heb gezet :D
Knockback ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:04:
wat heb ik aan life leech als ik dood ben?
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En 2 prubies in een giant skull is 76 life. Knockback kan ik maar van twee dingen krijgen, bow of giant skull.
Rot dat ik daar ook op moet letten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik leech pas als ik raak, als ze mijn raken heb ik niets aan life leech. Wel aan life, gezien het enige wat me zou moeten raken elemental is. Vandaar geen dr% in mijn overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor welke breakpoint ga jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2fpa, niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9/3, 9/2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Pheno79 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:07:
[...]

Ik leech pas als ik raak, als ze mijn raken heb ik niets aan life leech. Wel aan life, gezien het enige wat me zou moeten raken elemental is. Vandaar geen dr% in mijn overwegingen.
Hahaha goede Pheno :+

Zijn jullie alweer 60+?

[ Voor 3% gewijzigd door Janie op 28-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja 120 ias dus, zit nu te twijfelen wat ik zal doen voor beeld multi/guided of guided/strafe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:18:
[...]

mja 120 ias dus, zit nu te twijfelen wat ik zal doen voor beeld multi/guided of guided/strafe?
Je echt niet veel LL nodig hoor.
Je doet zoveel damage dat je met een Paar % al een hoop leech heb van 10 arrows :P

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 28-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-07 11:35
waarom zou je guided arrow nemen?

max strafe, max valkyrie, rest in penetrate, critical strike, avoid,decoy etc.

tegen grote groepen : je plant je decoy in de groep=groep gaat aan decoy knagen. Daartussen staat je Valkyrie voor tank te spelen, en jij strafed de groep kapot (incl een unique etc.)

tegen PI : je hebt je freezearrow, bovendien heb ik in mn inventory ook nog iets van 7 100psn damage sc's. en met een goede boog schiet je de PI ook wel kapot incl atma's amu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meneer_brinkman schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:36:
waarom zou je guided arrow nemen?

max strafe, max valkyrie, rest in penetrate, critical strike, avoid,decoy etc.

tegen grote groepen : je plant je decoy in de groep=groep gaat aan decoy knagen. Daartussen staat je Valkyrie voor tank te spelen, en jij strafed de groep kapot (incl een unique etc.)

tegen PI : je hebt je freezearrow, bovendien heb ik in mn inventory ook nog iets van 7 100psn damage sc's. en met een goede boog schiet je de PI ook wel kapot incl atma's amu.
Strafe heeft minder zin bij bosses, aangezien het single target is en 2frame delay heeft..
Guided Werkt dan beter, ook aangezien ITD niet werkt op act bosses, uniques en Champs.

Heb je minder in penetrate nodig, minder penetrate meer decoy / valk enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvl 65, en baalruns gaan traaaaaaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno op die fillers van die baalruns zat een wws als je die nog moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Met een Faith boog is DEX wellicht alleen belangrijk voor de damage. Faith heeft namelijk ITD. Een WWS-boog heeft extreem veel aan DEX. Zowel voor de AR (geen ITD) om uberhaupt te raken, als voor het feit dat door de AMP en hoge kans DS alle extra damage door extra DEX nog eens wordt vermenigvuldigd.
Een WWS-bowa moet dan ook een goed doordacht char zijn om echt Hell-waardig te zijn. Alles moet kloppen: merc/stats/gear/sockets en charms.
Pheno, ik vindt het link hoor, een base-vita WWS-er. Als het goed is wordt je nooit geraakt, inderdaad. Als het goed is........ 1x goed raak is wel "Deeds".

Mooi he, al die dilemma's. Maar Knockback is een must. Desnoods met Clagclaws Claw :8.
Ik gebruik trouwens nooit FA of GA. Wel heel soms (tegen hele taaie PI's) de lvl20 Magic Arrow die "gratis" op WWS zit.
Vrijwel altijd breekt de immunity door mijn 5% ctc Amp en/of de ctc Decr. van de Reeapers Toll van mijn Merc.

Giant Skull is lekker, Pheno. Knockback, 10% CB en 2 sockets. Razortail/LoH/WT/Raven/Cats Eye zijn verder allemaal perfect voor de ze build.
Met jouw hoeveelheid fg's kun je er makkelijk een Forti op gooien. De iets minder welvarende Gotters gebruiken gewoon Lionheart/Duress/Smoke/upped Twitch etc.
Zeer belangrijk: jewels en charms!! Alle +dam van charms en jewels wordt vermenigvuldigd door Amp. en DS. Daar haalt de WWS-er zijn killing-speed vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, als er een wws kloon zou rondlopen zou het saai worden :)
Base vita all the way. Kan alleen die wws ook niet op gotmuleII vinden, ik zal wel scheel zijn.

Eigenlijk wil ik str ook base houden, om echt full damage te gaan. Dus wws kan ik nog niet dragen, eerst een 20/xx torch :')

Eens kijken hoe die biatch het gaat doen, volgens mij knalt ze de hele boel er doorheen. Maar moet nog even rekenen met calculators hoor, of het echt zoveel uitmaakt. Anders 100 in vita :)
Alhoewel, met genoeg life charms kom ik er ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno ik zag hem per toeval op 1 van die fillers :P dus heb hem op me ama geknalt zodat hij wat makkelijker te vinden is :P geef maar gil dan zetten we hem ff over :D

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 28-11-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-07 10:08
Zo, vandaag toch maar weer begonnen met d2. Gellukig waren niet al mijn chars weg, dus ik heb nog wat dingetjes over :) Maar wat ik wilde vragen is: wat spelen jullie/de meesten hier? SCL of HCL en speel er iemand classic lader die mij wat tips kan geven voor een MF/RR classic soso. Bnet acc masih

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkirmathal
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 13:05
Mas-ih schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:40:
Zo, vandaag toch maar weer begonnen met d2.
Same here, alleen voor mij is het 4 jaar geleden :P
D2exp install cdtjes maar is afgestoft, kon het niet laten >:) Jammer dat ik me lvl98 necro niet meer heb, die kon solo hell baal doen. Das lastig van opnieuw beginnen.

AMD Ryzen 5700x, MSI B450 Tomahawk MAX, 2x16Gb G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, Sapphire RX 6700 XT, Seasonic EVO-II 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Zo ik heb m'n bijdrage om jsp posthuntvrij te houden ook weer geleverd, iemand 10% warn opgeleverd omdat ie 1 op 3 topics bumpte zonder er iets mee te maken te hebben.

Welkom nieuwe spelers, meeste van ons spelen HCL, maar ook eeen stuk of 3-5 SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Nu kan ik zelfs niet eens meer of bnet!

Mother of aal lags, ik zei 't nog...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Lol dit is grappig, straks verveelde ik mezelf omdat m'n ping te brak was om te kunnen spelen, ook had ik geen series op m'n pc staan die ik wilde kijken dus ging ff jsp rondneuzen. Van het een kwam het ander en ik kocht wat raffle tickets. Ga ik net ff serietje kijken kom ik terug en is m'n fg hoeveelheid hoger dan verwacht, kijk ik m'n pmbox:

You have partially won the lottery, and received 95.00 Forum Gold. You started with 43.00 Forum Gold, and your new Forum Gold amount is 138.00.

:D:D 15fg geinvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, yago ook weer wat hoger met zijn rushie, veel succes in de nm baalruns. Ik houd het voor gezien voor vandaag :D

jeej weer lvl 75 en geared up nu ff voorzichter met tps omg aan ^_^

• kwakke01
Anoniem: 238522 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 00:25:
jeej weer lvl 75 en geared up nu ff voorzichter met tps omg aan ^_^
hehe, was wel geinig die NM-br's

de een-na-laatste dropte er eindelijk iets :P

in de vorm van 4 uniques :P

rising sun
gravel of pain
spirit shroud
unique gilded shield *O*

blijk een 196%HoZ te zijn, dus geen gekke drop :D

kwakke01 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:07:
[...]

hehe, was wel geinig die NM-br's

de een-na-laatste dropte er eindelijk iets :P

in de vorm van 4 uniques :P

rising sun
gravel of pain
spirit shroud
unique gilded shield *O*

blijk een 196%HoZ te zijn, dus geen gekke drop :D
Bah en dan zit ik met laptops die aan het scannen zijn en dan om 20:30 tadaaaa Visite :(
Wie komt er nu om 20:30 op visite, een kamaraad natuurlijk. Snap hij nou niet dat ik een leven heb op BattleNet. :+

Was wel gezellig hoor :P

Rond 23:00 laptop's getest (nix gevonden op wat tracking cookies na) modem instellingen veranderd vooral draadloos, heb nieuwe buren die sinds kort internet hebben "draadloos" en zijn net terug van huwlijks reis, Mijn vermoede is dat zijn draadloos signaal stoorde. Dus Kanalen wisselen en testen en ik haal weer 25xx snelheid ipv van de 5xx :X die ik gister had.

Vanavond maar een diablo testen, kijken of hij het nu goed doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 29-11-2007 09:53 ]

Derr_Hans schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:50:
[...]

Bah en dan zit ik met laptops die aan het scannen zijn en dan om 20:30 tadaaaa Visite :(
Wie komt er nu om 20:30 op visite, een kamaraad natuurlijk. Snap hij nou niet dat ik een leven heb op BattleNet. :+

Was wel gezellig hoor :P

Rond 23:00 laptop's getest (nix gevonden op wat tracking cookies na) modem instellingen veranderd vooral draadloos, heb nieuwe buren die sinds kort internet hebben "draadloos" en zijn net terug van huwlijks reis, Mijn vermoede is dat zijn draadloos signaal stoorde. Dus Kanalen wisselen en testen en ik haal weer 25xx snelheid ipv van de 5xx :X die ik gister had.

Vanavond maar een diablo testen, kijken of hij het nu goed doet.
Bah en ik heb nog nooit een hoger unique dan een exceptional gezien ;)
Pheno79 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:13:
[...]

Bah en ik heb nog nooit een hoger unique dan een exceptional gezien ;)
WindHammer ?? :P

Poppetje gezien, kastje dicht. Bliz heeft mijn iron golem vermoord!
Dank flapmo en jordi voor de rush, nu staat ama ungeared op baalruns hell. Nu nog torch halen en langzaamaan gearen, een wws 165 heb ik van de gotmules gehaald.
Nu decoy, valk en strafe maxxed. De rest van de skillpoints ben ik nog niet over uit.
Voor de mensen die zich afvragen "wtf decoy en valk maxxed?" Ik heb 2xx life, alles wat klappen kan vangen is mijn redding ;)
Pheno79 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:35:
Dank flapmo en jordi voor de rush, nu staat ama ungeared op baalruns hell. Nu nog torch halen en langzaamaan gearen, een wws 165 heb ik van de gotmules gehaald.
Nu decoy, valk en strafe maxxed. De rest van de skillpoints ben ik nog niet over uit.
Voor de mensen die zich afvragen "wtf decoy en valk maxxed?" Ik heb 2xx life, alles wat klappen kan vangen is mijn redding ;)
nice ben benieuwd naar je totoale damage :)

Dodge evade avoid op 50 of 60% ??

• Janie
Pheno79 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:35:
200 life? You are going to rip soon :P Dat ga je hoe je ook speelt niet redden.

Wat denken jullie dan ongeveer wat het % is om aan te houden met dodge/evade/avoid?
Anoniem: 238522 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:03:
Wat denken jullie dan ongeveer wat het % is om aan te houden met dodge/evade/avoid?
HC Standaard 1 pt met veel plus skills of SCL op 1 skill en klaar zonder skill points

Sinds ik een daggerzon heb volledig passive skilled zie je pas echt hoe nuttig dodge enzo zijn.
Zou het op lvl 12 uit laten komen met je +skills voor 50% en de middelste op lvl 7 voor 50%.

HC Bowie Evade (Rennen) op minimaal 50% en Dodge 1point en zie maar hoe hoog je hem krijg.
Bowie is dodge minder nuttig van wegen het feit dat het Melee afstand is.

Avoid is handig, zou hem zelfs op 60 a 65% willen met bowie, alle ranged attacks ontwijk je incl gloams.

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 29-11-2007 15:26 ]

• Janie
Ik heb overal 1 punt in met +8 9 punten totaal 42/52/42 ongeveer.
Maargoed ik heb een schield met 75% block en jij niet :P

Derr_Hans schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:22:
[...]
Avoid is handig, zou hem zelfs op 60 a 65% willen met bowie, alle ranged attacks ontwijk je incl gloams.
oke maxen :P
ze staan nu met +skills alle 3 op 9, dus kan er wel wat puntjes nog aan besteden

• Janie
Anoniem: 238522 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:28:
[...]

oke maxen :P
ze staan nu met +skills alle 3 op 9, dus kan er wel wat puntjes nog aan besteden
Je hebt toch punten zat toch?
Zat is te denken is een act1 merc met een goede boog eik niet wat voor CS? Of blijft de damage daarvan te slecht?

[ Voor 18% gewijzigd door Janie op 29-11-2007 15:30 ]

Janie schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:29:
[...]

Je hebt toch punten zat toch?
Zat is te denken is een act1 merc met een goede boog eik niet wat voor CS? Of blijft de damage daarvan te slecht?
Act 1 boog met Faith is perfect :P
Heb jij ook extra AR / Damage/ IAS alleen is duur, veder is een WWS act 1 merc ook aardig.
Vanwege de Amp alleen heb je vaker meer aan might dan aan Amp omdat Physical Immunes niet al te vaak voor komt.

@ Jordi

Dodge voor Bowie is niet zo belangrijk, ~45% is goed :)
Avoid is belangrijker vooral met Strafe omdat jij je salvo af moet maken en als er dan pijlen op je afkomt heb je ~65% kans om ze te ontwijken.

Daarnaast alle punten in dodge helpt jouw Valk ook weer ;)
Als je Skill punten genoeg heb, go for it.

Daarnaast Dodge - Avoid - Evade boven max block Janie.
Die skills weken namelijk op elemental attacks en max block alleen op physical.
Mijn Daggerzon heeft ze alle 3 op aardige skill point niveau en max block.
Ze houd een hoop tegen en ontwijk ook genoeg alleen nog Shaft en ze is af :) op meer dodge skill points na ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 29-11-2007 15:56 ]

avoid = 60% atm
evade = 50% atm

ik ga nu me eerste pit run proberen, staat een looter ingame :p
laat zo wel ff weten of ik dood ben of niet ^_^

oke dat gaat dus wel vrij makkelijk, nog geen hits gehad of iets, jammer genoeg ook niks gedropped, ja crappy sc :P, zobeteen cs run proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 29-11-2007 16:08 ]

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

En ik ben ook weer even bezig, op HC :p Net een nieuwe bowazon gemaakt, ik ben nog aan het twijfelen wat ik ermee ga doen, exploding/immolation arrow lijkt me wel grappig namelijk, maar strafe lijkt me handiger... iemand tips of wil er iemand helpen met levelen/boosten, graag :) /w *mcdutchhc

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

McDutch schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:18:
En ik ben ook weer even bezig, op HC :p Net een nieuwe bowazon gemaakt, ik ben nog aan het twijfelen wat ik ermee ga doen, exploding/immolation arrow lijkt me wel grappig namelijk, maar strafe lijkt me handiger... iemand tips of wil er iemand helpen met levelen/boosten, graag :) /w *mcdutchhc
Immolation arrow is klote.
Waarom zou je zeggen ?

Heeft een CAST delay van 2 sec :X
Fire Arrow is dus beter, en de Fire Burn damage van immolation is ook matig, het heeft namelijk een beperkte radius.

• Janie
CS runnen vind ik trouwens minder gevaarlijk als pitrunnen. Met pitrun kom je nog wel is een gevaarlijk bosspack archers tegen :)

Mjah moet iets hebben om die rot immunes te killen in cs maar denk dat act1 merc niet echt goed genoeg is daarvoor.

[ Voor 77% gewijzigd door Janie op 29-11-2007 16:25 ]

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Gkirmathal schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:55:
[...]

Same here, alleen voor mij is het 4 jaar geleden :P
D2exp install cdtjes maar is afgestoft, kon het niet laten >:) Jammer dat ik me lvl98 necro niet meer heb, die kon solo hell baal doen. Das lastig van opnieuw beginnen.
Bobje! Vanavond d2 even installeren.

We create our own reality

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Exploding arrow en strafe erbij dan, denk je dat ik t daarmee ga redden?

Kan natuurlijk op SC een paar verschillende builds proberen, en anders singleplayer even wat aankloten.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Vond net atmas scarab op weg naar baaltje :)
Om daarna een 15% all res ring te vinden, waardoor ik straks zonder resverlies marrows aan kan doen.

En om het compleet te maken: lem uit hf hell, waardoor ik een pul kon craften, dus wws kan straks ge-upped worden. En dat allemaal tijdens mijn quests voor de ama, alleen den of evil moet ik nog :')
En al die krengerige act 3 q vogeltjes, 20 life per vogel is nu gewoonweg te belangrijk.

Wel grappig, vind alleen maar nuttige dingen die me helpen, scheelt weer d2jsp geneuzel :D

Ik heb nu 88 pgems, volgens mij kan ik beter die baalgc verkopen en de gems erbij, daar word ik rijker van dat dat gecraft. Ben nu op het punt gekomen dat het zonde begint te worden, skillers leveren zoveel nu eenmaal ook weer niet op.

Edit: lol, pul uit hf nm.

Nuttig ftw!

• Jacub86
Pheno79 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:15:
Ik heb nu 88 pgems, volgens mij kan ik beter die baalgc verkopen en de gems erbij, daar word ik rijker van dat dat gecraft. Ben nu op het punt gekomen dat het zonde begint te worden, skillers leveren zoveel nu eenmaal ook weer niet op.
Dat begin ik helaas ook voort te denken, inmiddels zo'n 400fg uitgegeven aan charms/pgems en zo'n 150fg max eruit gehaald aan skillers. 0 life skillers/addskillers weten te cuben :/

ik ga nu me hellforge quest proberen XD

stoneskin en PI heb ik nogal beetje moeite mee :X iemand ideen?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 29-11-2007 17:37 ]

Jacub86 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:24:
[...]

Dat begin ik helaas ook voort te denken, inmiddels zo'n 400fg uitgegeven aan charms/pgems en zo'n 150fg max eruit gehaald aan skillers. 0 life skillers/addskillers weten te cuben :/
Mja, ik denk dat ik 5fg voor die baalcharm vang en voor 90 pgems zo'n 35fg+. Gezien ik verdomd veel pgems spaar kan ik me beter daar op storten.

LOOOOOOOOOl oke ik snap nu wat jullie bedoelen met game crashen, ik was onderweg naar hellforge hell toe, was een beetje crowded daar met van die kleine kruipende beestjes, begin lekker multiple shot te sproeien, torch cast een paar keer, bam game crashed, kan ik weer helemaal van voren beginnen :X
Anders geloof je me niet of zo :P
Vond het al zo raar dat je mij een game wilde zien laten crashen, terwijl je zelf een torch hebt :P
Kwakke: ik heb een 15 max dam jewel voor je pkér

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 29-11-2007 18:09 ]

Pheno79 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:55:
Anders geloof je me niet of zo :P
Vond het al zo raar dat je mij een game wilde zien laten crashen, terwijl je zelf een torch hebt :P
omdat er nog veel grote en mooie verhalen rond gaan en ik eerst iets zelf wil zien voordat ik het geloof
Wat geloof je nog meer niet dan? :D

Edit: het is toch ongelofelijk: iemand met 60 pgems krijgt meer geboden dan ik met 90 :D
I'm freaking cursed!

[ Voor 61% gewijzigd door Pheno79 op 29-11-2007 18:26 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste