Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Topicstarter
OK, laten we hier maar verder gaan... want na pagina 40 ben ik de tel een beetje kwijt :P

oh by the way... om van de gelegenheid gebruik te maken:

Zullen we een GoT HC rondje starten? dus met z'n allen nieuw HC char maken, zo dat we samen een goed team vormen, en dan altijd met een paar in games gaan zodat je items ook veilig zijn etc, dus altijd looten aan... Het lijkt me wel leuk nl om eens ECHT bezig te gaan :7 (en dan nie allemaal necro + sorc + ama, want dan is het zo saai.. al is het wel het veiligst.. hmm.. ik denk dat we dat maar moeten doen, en dan allemaal leuke act II mercs...)

nou, wat denken jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22855

VOOR! Dan ben ik een ama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 13:05

Canon23

>>MY<< world

Ik ook ama.....al hoewel ik voorlopig nog niet hc ga spelen!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dan ga ik ook voor ama (we kunnen ook allemaal ama's worden.. da's wel lachuh)

btw geeft socket quest altijd max no of sockets?? het lijkt er wel op nl... (bij gewone items dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Dan doe ik een avenger pally, lijkt me een leuke uitdaging. Beetje fana (laterz maxen) en holy shield voor de block, en klaaro.
Wordt wel moeilijk, weer helemaal beginnen zonder hoge chars om te item-grazen in andere difs :D

Geef maar een gil als het begint, ben er wel aan toe denk ik, heb al redelijk wat hoge SC chars.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op woensdag schreef K-Mile:
btw geeft socket quest altijd max no of sockets?? het lijkt er wel op nl... (bij gewone items dan)
op normal maximaal 3, op nightmare dacht ik 4, en op hell pas 6. vandaag nog ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmz gaan we met zijn alle, gaat er 1 iemand doodt :D kan die op nieuw beginne :) Of je krijgt iedereen loopt achter elkaar als een koe ;)

hmmmz wacht ik heb geen ruimte voor een nieuw charc :/ moet ik weer nieuwe account en eerst baal 1x verslaan :(

heb ik ook weinig zin in

Mischien kan smurv wel zijn windforce weggeven >:)
:P *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22855

De socket quest geeft altijd de max sockets bij de normale (witte) items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok, dus voor honor moet je een colossus sword nemen en niet blade... op hell dan... mooi, weet ik dat, dat maakt het al een stuk makkelijker!

oh ja: namen voor HC chars?

ik d8 aan iets van GoT-naam-HC

dan zijn we leuk herkenbaar, en dat staat leuk in de top 10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 07 november 2001 17:07 schreef K-Mile het volgende:
dan zijn we leuk herkenbaar, en dat staat leuk in de top 10 :D
LOL... de ladder is toch helemaal verneukt in de Expansion of niet? Helemaal vol met lvl 99 ventjes...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Is het niet mogelijk om een GoT LoD clan te starten ofzo...en nee ik wil hem niet oprichten geen tijd voor.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24788

Erm.. wat is er zo leuk aan dat pokke @#$%*@$ bugged ama charretje? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 07 november 2001 17:20 schreef Marv het volgende:

[..]

LOL... de ladder is toch helemaal verneukt in de Expansion of niet? Helemaal vol met lvl 99 ventjes...
true true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Das een feit ja , in D2 haalde je met moeite lvl 80 ... Nu ben je dat op een dag of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 07 november 2001 17:45 schreef Exoset het volgende:
Erm.. wat is er zo leuk aan dat pokke @#$%*@$ bugged ama charretje? :r
Waarschijnlijk om dat dat de beste allround char is en nog makkelijk ook...

Barb=kut op hell zonder normaal zwaard
Sorc= begin kut
etc etc
en ama is vanaf begin lekker buiten bereik knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

ik begin nog niet aan HC..

Lag killed mij te vaak.. En dan mijn Pokke computer ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 07 november 2001 18:02 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Barb=kut op hell zonder normaal zwaard
Sorc= begin kut
etc etc
en ama is vanaf begin lekker buiten bereik knallen...
.? Ama's zuigen in het begin.. Y*ck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

en tenzij je veel mephi runs doet, zijn ze verderop ook nog kut. ze moeten een redelijke boog hebben :)

ik doe ook wel mee. met een druid of necro , die heb ik nog nooit gedaan :)

maar met de status van chello/batttlenet op het menu denk ik niet voorbij lvl 10 te komen .........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ama is ok, maaaaaaar buriza is gewoon een dikke fout van blizzard!!! :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 23:36
Ama's rulen zwaar!!
alleen kan ik met m'n level 48 ama (open char) niet de drie guards van de worldstone keep niet aan.. :(
ik doe zo'n 200-700 damage, attack rating van 3600nogwat, defense rating van 1250ofzo, en nog lukt het niet
en ik zoek nog steeds een goeie rare lance om m'n pike te vervangen (kan ik eindelijk een ECHT wat damage doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 19:14
Op woensdag 07 november 2001 16:49 schreef SaURoN het volgende:
[...]
hmmmz wacht ik heb geen ruimte voor een nieuw charc :/ moet ik weer nieuwe account en eerst baal 1x verslaan :(

heb ik ook weinig zin in
Dan download je toch gewoon HC-hack
kun je HC chars maken zonder baal te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 21:36
Schijnbaar komt er binnenkort een patch uit.. Zie de web-site van Blizzard: patch 1.09c
Hierbij wordt een .dll geactiveerd die hardware-configuraties doorstuurt.. Alleen in Noord-Amerika echter.
Zullen ze er blij mee zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

lol
resultaten van 2 uur mephi hel en nm games

keepers :
1 manald stone (jippie)
1 the scalpel
1 5% MF smal charm
1 rare necro schild (2 to all skills 15% res to al, nog wat losse + skills)

mulen we nog wel ff
2 bladebuckles
1 heavenly garb (uni platemail)
1 hawkmail

verder nog:
complete signon set op het schild na
cathan helm en armor
14 (jaja count them and weap) cathan seals !
sanders boots&gloves

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:50 schreef Exoset het volgende:
ama is ok, maaaaaaar buriza is gewoon een dikke fout van blizzard!!! :r :r :r
Mwa vind ik niet, niet iedereen kan een windforce betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

[i]Op woensdag schreef Canon23:[/b]

[blah]
sorry, maar LLLOOOOOLLLL :D (nfi) een ama is dus alles behalve alround. de verschillende ama's zijn op 1 hand te tellen.

multiple shot/guided ama
strafe/guided ama
lighting javazon
...

kent iemand er nog meer? want ik niet. En de ama is ook zeker niet makkelijk vanaf het begin, alles behalve. je hebt een supervet wapen nodig voordat je eindelijk wat fatsoenlijke schade doet, en het enige wat haar in leven houdt is die valkyrie, anders zou alles zo over dr heen stampen.

De enige alround chars zijn pala's (zullen velen niet met me eens zijn :P ) baba's is hakken met ww, berserk of frenzy, wapenkeuze doet er niet toe, het principe blijft hetzelfde, sorcs kunnen met vrijwel niets anders dan fire wall en orb/nova overleven, maar echt iedereen heeft die firewall (en je zou ook dom zijn als je die niet had), necro's zie je bijna niet meer (althans ik niet), druids zijn ook amaal hetzelfde, en high level assassins kennen ook niet veel verschillende truucs, hooguit dat je death sentry erbij zou kunnen halen.
De enige waarbij je zelf nog echt een keuze kan maken is de pala. Word een avenger, een zealot, smitedin, hammerdin, misionair (sp?), ga de defensive team-aid kant uit, of weet ik wat, maar feit blijft dat er voor de pala als zowat de enige char echt totaal verschillende builds stand houden in hell hell (behalve de generfde hammerdin, die wel lol was in D2C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 20:02 schreef Clay het volgende:

[..]

sorry, maar LLLOOOOOLLLL :D (nfi) een ama is dus alles behalve alround. de verschillende ama's zijn op 1 hand te tellen.

multiple shot/guided ama
strafe/guided ama
lighting javazon
...

kent iemand er nog meer? want ik niet. En de ama is ook zeker niet makkelijk vanaf het begin, alles behalve. je hebt een supervet wapen nodig voordat je eindelijk wat fatsoenlijke schade doet, en het enige wat haar in leven houdt is die valkyrie, anders zou alles zo over dr heen stampen.

De enige alround chars zijn pala's (zullen velen niet met me eens zijn :P ) baba's is hakken met ww, berserk of frenzy, wapenkeuze doet er niet toe, het principe blijft hetzelfde, sorcs kunnen met vrijwel niets anders dan fire wall en orb/nova overleven, maar echt iedereen heeft die firewall (en je zou ook dom zijn als je die niet had), necro's zie je bijna niet meer (althans ik niet), druids zijn ook amaal hetzelfde, en high level assassins kennen ook niet veel verschillende truucs, hooguit dat je death sentry erbij zou kunnen halen.
De enige waarbij je zelf nog echt een keuze kan maken is de pala. Word een avenger, een zealot, smitedin, hammerdin, misionair (sp?), ga de defensive team-aid kant uit, of weet ik wat, maar feit blijft dat er voor de pala als zowat de enige char echt totaal verschillende builds stand houden in hell hell (behalve de generfde hammerdin, die wel lol was in D2C).
True maar een paladin is ook een Holy Party Leader zoals in de infoboekies stond :P
Maar btw ik heb necro, en tot nu toe leveled die even snel als een Mellee charc, dus het is nie helemaal waar dat hij zo traag exped :) Hij owned gewoon :P
vooral IM in Duells >:)
Kill the fire golem, baf golem weg en hij zelf weg :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

[..]

multiple shot/guided ama
strafe/guided ama
lighting javazon
...

erm leg uit wat doen die palas dan
avenger= ?
zealot= zeal + fana lijkt me
smitedin= smite+holyshield+fana ofzo?
hammerdin= die zag je alleen voor LoD zijn nogal kreupel gemaakt in patch
misionair= ?

toch ben ik het met je eens paladin is meeste alround denk dat je het redelijk uithoud in HC wel eens schild dragen natuurlijk ;)

met zijn alleen op HC lijkt me leuk... moet wel zorgen dat ik genoeg hp heb om chello attacks te overleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ik wil graag de gage van de sigon set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

[topic=290629]

zo af en toe nog wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 14:16

Smurf

Detri

HC krijgen op een nieuwe account is niet zon probleem hoor, daar is een heel handig programmatje voor. :)
Maar als jullie allemaal een nieuw char op hc beginne maak ik er ook een. Wilde toch al een nec maken.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Maar dan is een pala nog niet allround :) , je hebt alleen meer keuze in wat ervan te maken...

En ja ik geef toe allround zijn ama niet maar ik bedoelde eigenlijk meer dat ze op alle speelniveau's makkelijk mee komen. Ik had echt geen problemen met me ama opbouwen...dus waarom sommige het een moeilijk begin karakter vinden snap ik niet...javalins doen op low lvl meer dmg dan als een zwaard dus ze killen makkelijker als een barba en zodra je high lvl word schaf je vrij gemakkelijk een buriza aan...ik begon met 1.08 kuko toen toen lycanders aim en toen pas buriza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk een barb maken met max frenzy en max speed en dan alleen maar +speed spullen aantrekken en dan ren ik harder dan een porsch 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buriza = zooo goor, iedereen kan er wel 1 krijgen en een geglaw handscoentje erbij, JAH DE LUL, vanaf nu verpest dit zielig mensje alle duel games waar ie in glibberd. Bijna ALLES killed ie zonder ook maar iets te doen als rechtermuisknop in te houden.. tjee wat ben ik goed man.. amazon ownt man!!! denken die mongooltjes dan! Totdat ze eens een ander charretje gaan spelen, barb of pala.. en ze zien (voelen) zich opeens behoorlijk bezeikt als ze tegen een burizazon gaan knokken.. DOH denken ze dan! AMAZON = BETTER YES GOOD~~!! en gaan weer vrolijk burizazon spelen en het spel voor de echte mensen (non retarded) verpesten! Het was gewoon een dikke fout van blizzard om die buriza in het spel te gooien, aapjes kunnen toch ook niet omgaan met geweren? (geld voor de meeste mensen ook btw) en dan nu mijn bericht voor de swamies die het nog niet snappen:
BURIZA = RECHTERMUISKNOP INHOUDEN!!! = ongeveer gelijk (inspanningsgewijs) aan .. ooo i dunno SCHIJTEN?!

Poe wat een verhaal :P nou jongens en meisjes! veel lees plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ik duel niet vaak op LoD. Heb zelf geen softcore chars daar, maar leen er wel eens eentje van iemand. Gewoon eerst even de "lamer test" doen ;) en als deze positief uitvalt: next game.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

ik vind LoD zowiezo erg slecht gemaakt voor duels. Ook amazones zonder buriza winnen dik een lycanders + pierce is nog gevaarlijker die dingen schietn zo enorm snel. je wordt constant geraakt door 7 pijlen en blijf in hit recovery dan nog frozen (als je geen cannot frozen draagt) en nog slow.

dan moet je wachten tot zijn pijlen opzijn geloof ik is dat de enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6227

nee hoor. met m'n lvl 80 assasin heb ik al menig amazons gekilled >:)
ik kan namelijk met de teleport kick alles in mijn beeldscherm raken en als ik eenmaal naast zo'n amazone sta dan is het 2 klappen en zeg maar dag met je handje >:)

daarbij is de Shadow Master (kopie van jezelf met gemiddeld 3 keer zoveel leven) een handige afleiding en ook de skill burst of speed geeft je de kans om pijlen te onlopen, zelfs guided arrows kun je ontlopen met een beetje inzicht.

't is natuurlijk klote als je geraakt word door zo'n klote pijl maar zodra die amazone in mijn beeldscherm verschijnt is het 9 van de 10 keer ZAP -> BAM .. dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja... ben ik het in zekere zin wel mee eens... een burizazon doe je nix tegen... Maar in PvM baalt zoiemand wel dik als ie phys immune cold immune tegenkomt >:)

maarja... misschien is het idd wel handig om niet allemaal burizazon te worden tijdens die HC ronde, want dat maakt het wel saaier, kijk, als je nou een Windforce had was je ook wel onverslaanbaar PvP, maar dan heb je er ook echt iets voor gedaan :)

nou ja, misschien dat Buri wel generfd wordt in volgende patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31

[..]

multiple shot/guided ama
strafe/guided ama
lighting javazon
...

kent iemand er nog meer? want ik niet. En de ama is ook zeker niet makkelijk vanaf het begin, alles behalve.

en nog meer blabla
Ik speel LoD nog niet zo heel lang , maar ik moet zeggen dat ik met m'n 2e char die ik tot nu toe heb gemaakt (een ama dus) minder moeite had , ook in het begin (ze is nu clvl 60) dan met m'n pala (nu clvl 81)

Het voordeel is natuurlijk wel dat je een hoger lvl char achter de hand hebt , die alvast mooie items voor je lowlvl char kan vinden , het is best leuk om gelijk in het begin al een endlesshail en skystrike te hebben , en Lycanders was eigenlijk ook zo geregeld :)

een Buriza lame-o kruisboog wil ik nie .. ik vind dat het gewoon moet lukken met lycanders aim 'shael' en een 'Melody' matriarchal , + pincers erbij aan voor knockback ;)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 08 november 2001 11:15 schreef K-Mile het volgende:
Ja... ben ik het in zekere zin wel mee eens... een burizazon doe je nix tegen... Maar in PvM baalt zoiemand wel dik als ie phys immune cold immune tegenkomt >:)
er zit een bug in fire arrows.
ipv dat je een beetje firedamage erbij krijgt, krijg je momenteel dat beetje firedamage + all je phys damafe word omgezet in firedamage .........
maarja... misschien is het idd wel handig om niet allemaal burizazon te worden tijdens die HC ronde, want dat maakt het wel saaier,
je vergeet dat we geen van allen een hc char hebben, dus ook nog geen stuf daarvoor. (je kunt toch niet traden tussen sc en hc toch?) dus je zult toch eerst mf stuff moeten gaan vinden, dan mephruns gaan doen. en pas als we genoeg shit hebben kun je een buriza gaan halen :)

+ dat je in het begin kut damage zult doen bij gebrek aan goede boog ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dat weet ik wel.. maar uiteindelijk zullen we allemaal buriza KUNNEN hebben.... maar het is juist het leuke dat je met z'n alle opnieuw begint zonder hulp van items van je eigen chars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Houden jullie je maar met burizas bezig :P
Ik ga wel door voor de windforce >:)

Smurv JUUHH zullen we ff met zijn 2en cowrunne :D hem dan insltuien door koeien en windforce jattuh >:)
:P :P :D
.
.
.
.
just kidding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

hehe :) Nog minder dan een half lvl en het eindeloos koerenne zit er voorlopig even op voor me :) maar met slechts 3 tot 4 mil exp per game (zonder exp shrine) gaat het niet echt snel meer.
En als eerste door het portal gaan is het veiligst. Daarmee heb ik pas een keer een portal gehad die zo gevaarlijk was dat ik geen tijd meer had om de rest te waarschuwen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Op donderdag 08 november 2001 11:25 schreef heuveltje het volgende:

[..]

er zit een bug in fire arrows.
ipv dat je een beetje firedamage erbij krijgt, krijg je momenteel dat beetje firedamage + all je phys damafe word omgezet in firedamage .........
[..]

EEEEEEEEEEEH!!! wrong! die dmg is phys+die firedmg, is er nog niet zo lang maar nu kan je van die spells, freeze arrow, immo arrow, etc ook leechen en doorknallen.. nog makkelijker voor ama's dus :r .. volgens mij kicken die blizzardnegers op ama's of zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 16-06 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op donderdag 08 november 2001 13:23 schreef smurv het volgende:
hehe :) Nog minder dan een half lvl en het eindeloos koerenne zit er voorlopig even op voor me :) maar met slechts 3 tot 4 mil exp per game (zonder exp shrine) gaat het niet echt snel meer.
En als eerste door het portal gaan is het veiligst. Daarmee heb ik pas een keer een portal gehad die zo gevaarlijk was dat ik geen tijd meer had om de rest te waarschuwen.
hey ! kunnen wij een keer afspreken wanneer jij mji ff da cruel collos (ofzo) geeft? want mijn hexfire heeft niet veel effect meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 15:26 schreef frenkpie het volgende:

[..]

hey ! kunnen wij een keer afspreken wanneer jij mji ff da cruel collos (ofzo) geeft? want mijn hexfire heeft niet veel effect meer :(
Jij kent geen Creul Collosus Sword/Blade

Shame on u, dan heb je softcore ook niet goed gespeelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 20:52

PringleMaster

A.K.A. Delta

Duel je met Iron Maiden Sauron?
vink ook best lame hoor

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op donderdag 08 november 2001 16:02 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Jij kent geen Creul Collosus Sword/Blade

Shame on u, dan heb je softcore ook niet goed gespeelt :D
ik ben een exper

jij bent een trader/item finder
en daarnaast heb je nog duel acc
of je kan ze alle 3 tegelijk zijn

ik zelf vind traden niet zo leuk want tis bij mij altijd in het nadeel en het duurt verrekes lang totdat je iets goed hebt....

bij duell is wel leuk... maar er zijn altijd van die lame ama's enzo... expen is gewoon het wreedste wa der is voor mij

kan iemand mij ff de specificaties van da zwaardje geven? ik heb op www.battle.net/diablo2exp gekeken maar kon nix vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 20:52

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op donderdag 08 november 2001 16:57 schreef frenkpie het volgende:

[..]

kan iemand mij ff de specificaties van da zwaardje geven? ik heb op www.battle.net/diablo2exp gekeken maar kon nix vinden
Hier staan ze toch?
http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/swords.shtml
Helemaal onderaan dan he :)
Gooi er dan nog cruel prefix bovenop is dus +200-300 % dmg

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

kut
ik heb maar iets van 140 str... :(

kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 16:57 schreef frenkpie het volgende:

[..]

ik ben een exper

jij bent een trader/item finder
en daarnaast heb je nog duel acc
of je kan ze alle 3 tegelijk zijn

ik zelf vind traden niet zo leuk want tis bij mij altijd in het nadeel en het duurt verrekes lang totdat je iets goed hebt....

bij duell is wel leuk... maar er zijn altijd van die lame ama's enzo... expen is gewoon het wreedste wa der is voor mij

wanna see my charcs >:) Ik ben dus echt wel exper :) Trade altijd goede wapens ensow anders kank nie expen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 16-06 16:51
hey Sauron, was het nog gelukt met je barb naar act 5?

sjees, wat was dat een pokke-t*r*ng zooi in de chaos sanctuary, maar je doombringer is wel L337 :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
BOEOEOEOEOE :'(
Mijn d2 van vandaag zuigt

Vind een ethereal harlequin :(
Benk net aan het koetjes runne, ik ga de meningte in met een ww, zie ik daar LEGENDARY MALLET vallen, maar ik was in ww dus kon hem niet pakken, komt er zon *$()@ druid en pakt hem weg :( Is het Scheaffers hammer ongeveer 10 sojs waard :( &*&@#*(&$
NIET LEUK @!!!!(#*$)@ :(
Door WWen mis ik mijn drop van me leven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 08 november 2001 20:39 schreef SaURoN het volgende:

Benk net aan het koetjes runne, ik ga de meningte in met een ww, zie ik daar LEGENDARY MALLET vallen, maar ik was in ww dus kon hem niet pakken, komt er zon *$()@ druid en pakt hem weg :( Is het Scheaffers hammer ongeveer 10 sojs waard :( &*&@#*(&$
Tsja, heb je met Whirlwind =\
Ach ja, jij vind teminste stuff.. Kan je avn mij nie zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nou lekkere drops ethereal shako en ik mis een scheaffer ;(
BOEOEOEEO :( was 128% dacht ik :( bijna perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

hehe das erg kut voor je Sauron...weinig kans dat je hem nog is vind :(

Life is sweet, life is bitter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 22:03 schreef Canon23 het volgende:
hehe das erg kut voor je Sauron...weinig kans dat je hem nog is vind :(

Life is sweet, life is bitter...
Dat maakt het zo erg :(
Klote barbs :(
Bah waarom gebeurt dat niet als ik met me andere Super snelle charcs lvl :( boeoeeo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Hey, ik was vanavond aant spelen en toen zag ik in zo'n "player profile" kleurtjes...
Hoe kan/moet dit? Ik zou het graag willen weten.
Btw, van lvl 0 -> 20 in 2 uur... 8-) Closed gaat veelste snel qua experience... zo ben ik binnen no-time lvl 99! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik dacht dat hardcore characters rood waren,
maar dat weet ik niet zeker ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 22:54 schreef Tranzity het volgende:
Hey, ik was vanavond aant spelen en toen zag ik in zo'n "player profile" kleurtjes...
Hoe kan/moet dit? Ik zou het graag willen weten.
Btw, van lvl 0 -> 20 in 2 uur... 8-) Closed gaat veelste snel qua experience... zo ben ik binnen no-time lvl 99! >:)
whaha :D maak er boven de 90 maar 1 dag per lvl ofzo :) van af 80 duurt het lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 23:18 schreef SaURoN het volgende:

[..]

whaha :D maak er boven de 90 maar 1 dag per lvl ofzo :) van af 80 duurt het lang :)
Ach, ik weet het, ik heb een lvl 77 open char (necro) en om daarmee (zonder internet) en dat duurt ongeveer 3 weken om eindelijk een lvl omhoog te gaan...

Single player Barb doe ik 5 dagen over om em naar lvl 30 nightmare te krijgen...
Nu zit ik met me necro op battle.net en ik zit pas aan het einde van act2, maar nu al lvl 23... :? vreemd eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ja duh !
hoe meer mensen: hoe meer exp

dus als je altijd alleen speelt vinnik het niet gek dat het lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owch, jammer voor je sau :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op donderdag 08 november 2001 20:39 schreef SaURoN het volgende:

Wat wel een supervoordeel is van die melee chars is dat je er wel (behalve met ww) bovenop staat als er wat valt. Die sorcs en ama's schieten allemaal van een afstandje, probeer dan maar us wat op te pakken voordat de rest dat al heeft gedaan.
Wazig trouwens dat koeien die shaefers ueberhaupt kunnen laten vallen. Is toch een vrij lux ding.
Trouwens, wat doet een barb godsegruwelijk weinig damage. Ik moet het nu noodgedwongen doen met een 240 balrog blade, en daar doe ik alsnog maar 1300 damage mee met ww. met nma2 mighty-merc iets van 1500 a 1600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Scheaffers hammer ?
ik heb het zitten zoeken op ww.battle.net/diablo2exp

maar kon em niet vinden onder unique maces ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Het is een elite hammertje ;(
http://www.battle.net/diablo2exp/items/elite/uweapons.shtml
Hier staat hij tussen

128% was die ene dies dus 13 sojs waard ongeveer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat is een stormspire waard???

elite unique giant thresher....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Je ziet hem weinig, maar ik denk toch wel een paar sojs .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 16-06 16:51
Op vrijdag 09 november 2001 11:13 schreef K-Mile het volgende:
wat is een stormspire waard???

elite unique giant thresher....
Shade zou hem graag willen hebben,maar ik vraag me af of hij stuff heeft om daartegen te traden, iig geen SoJ.

Maar ik heb zojuist mijn 1e Unique Shako gevonden (= Harlequin Crest :) )

mooie aanwinst voor mijn MF sorc
nu alleen nog een P topaz erin duwen en klaar is Warscape :)
Oh ja, nog een rhyme.. die maken we wel ergens..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 10:25 schreef SaURoN het volgende:
Het is een elite hammertje ;(
Hier staat hij tussen

128% was die ene dies dus 13 sojs waard ongeveer :/
w0000tt???
ZWAAAR KUT VOOR JE !! dat ding is SUPER
ik leef met je mee sau.... dat is klote....

One-Hand Damage: (102-117.3) To (126-340.6) (114-228.95 Avg)
Required Level: 79
Required Strength: 189
Base Weapon Speed: [20]
+100-130% Enhanced Damage (varies)
+ 2 [16] 2-198 To Maximum Damage (Based On Character Level)
Adds 50-200 Lightning Damage
150% Damage To Undead
20% Chance To Cast Level 10 Static Field On Attack
20% Increased Attack Speed
+ (8 Per Character Level) 8-792 To Attack Rating (Based On Character Level)
Lightning Resist +75%
+50 To Life
+1 To Light Radius
Indestructible
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/uniques/ironstone.gif

damn en jij had dus er 1tje met bijna 340 dmg + 200 extra + 198 dmg (als je superhoog level bent) = 738 dmg !! ONE HANDED !!!!! WOOOAAAA

en 1 van de 5x dat je slaat heb je level 10 static field.... really a hot item :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Spelen jullie nou allemaal HC?
Ik heb net ook even een HC char gemaakt: GoT-Prometheus (druid)

Ga eerst flink trainen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

damn en jij had dus er 1tje met bijna 340 dmg + 200 extra + 198 dmg (als je superhoog level bent) = 738 dmg !! ONE HANDED !!!!! WOOOAAAA
Klopt niet helemaal. die 340 is inclusief die damage per level, dus 340, gemodificeerd door skills e.d. en dan +200 lightning.
neemt niet weg dat je daar als pally tegen de 5000 damage one handed mee doet als je hoog genoeg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
welke skills for pally werken goed samen?? ik ga nl met een vriend alletwee een pally starten, dus ik wouy ff weten welke aura's / combat skills en aura's van act II mercs goed samenwerken...

dus eigenlijk heb je 2 pally's en 2 act II mercs (tenzij jullie denken dat andere acts beter werken...)

please geen dit is beter, dit is beter maar gewoon een paar suggesties... thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 09 november 2001 12:39 schreef frenkpie het volgende:

[..]

w0000tt???

150% Damage To Undead
Lightning Resist +75%
+50 To Life
+1 To Light Radius
Indestructible

[afbeelding]

en 1 van de 5x dat je slaat heb je level 10 static field.... really a hot item :9 :9
LOL!! wrijf het er lekker in zou ik zeggen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

heheh :) kon het nie laten :D

maar WOOHOO ! :D kep cruel colossus gekregen van smurf :)

tis magic en doet alleen maar high dmg.. verder nix maar hijs :9 vergeleken met mijn hexfire

ff screenie maken
brb

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.peters01/diablo(1).jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.peters01/diablo(2).jpg

sorry voor de grote pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Op vrijdag 09 november 2001 14:16 schreef K-Mile het volgende:
welke skills for pally werken goed samen?? ik ga nl met een vriend alletwee een pally starten, dus ik wouy ff weten welke aura's / combat skills en aura's van act II mercs goed samenwerken...

dus eigenlijk heb je 2 pally's en 2 act II mercs (tenzij jullie denken dat andere acts beter werken...)

please geen dit is beter, dit is beter maar gewoon een paar suggesties... thanx
Als pally heb je eigenlijk niet echt een merc nodig, althans dat vind ik. De meeste melee mercs gaan toch wel dood als je in hell rondloopt, dus daar heb je niets aan eigenlijk, en non-melee mercs (a1, a3) lopen dom als ze zijn ook vaak voor de voeten van monsters, en dan zijn ze ook dood. Als sorc heb ik een a5 merc, en die is nu lvl 84 :D die kan al redelijk tanken, en overleeft al behoorlijk veel in a5. Mijn barb heeft nu een nma2 mighty-merc op sleeptouw, maar die moet eerst nog flink levelen tot die het aankan.
Als pala zou je een a3 cold-merc kunnen doen, maar je kan ook zelf een punt op holy freeze doen (met +all ophogen), dat bespaart je flink in resurrect-kosten, aangezien die gasten ook veel doodgaan, je bent immers zelf melee, dus lopen zij ook veel gevaar.

Als jullie met zijn 2en alletwee een pally gaan maken zou ik voor de ene vengeance en fana maxen, en voor de ander vengeanvce en conviction. Je kan ook nog een paar (niet meer dan 3 of 4) punten doen op zeal, daar heb je zeker in de lagere levels genoeg aan, en holy shield is ook wel ok, ik zeal nu niet veel meer, maar dat heb ik wel veel gedaan. De punten die ik erop heb staan zijn dus ook zeker niet verspild. Op deze manier kan je goed samenwerken, maar ze zijn ook alletwee goed genoeg om solo te spelen.
Holy freeze is ook goed, maar dus ook niet teveel punten opzetten. vengeance en fana/conviction heb je ron lvl 50 wel alletwee vol denk ik, en dan kan je wat andere skills gaan opkrikken.
Resistance skills heb je niet nodig, alleen die salvation skill (50+ res all) kan soms handig zijn. redemption is ook leuk, maar met genoeg leech ga je die later ook niet meer gebruiken (ik zou er wel 1 putn op doen).
In de lagere levels kan je met might/conc (1 punt, pre-req.) genoeg damage doen, en vanaf 12 heb je zeal. charge moet je zelf weten, net als smite. Ik heb zelf naast fana ook holy shield EN smite gemaxed, doet 1000+ smite damage en stunt ruim 4 seconden, en dat werkt, maar het duurt wel lang tot je die vol hebt, zeker als je ook vengeance wil vullen. Ik ben lvl 85, en vengeance is niet max, wat suf is.

Holy shield vind ik echt een aanrader. Ik block 75%, en men raakt mij met 20% ofzo. schild geeft zo 2000+ armor, in totaal heb ik bijna 4000 armor. best goed voor een pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

conviction//Vengeance max
als dat max is salvation maxen tegelijkertijd met Fanaticism

dan heb je een mooie pala :)

zo heb ik de skills gedaan voor mijn level 62 sc pala...speel er eik niet meer mee...

maar ik zoek nog iemand die sc stuff wil traden voor hc stuff?
ik heb buriza,titan's, 2x bartuc's claw, een 6% dual leech ring, iceblink,razortail,gulldagger,headstriker,tarnhelm, 400 dmg lance en nog veel meer goede stuff.... contact me voor trade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

salvation hoef je echt niet te maxen, da's zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 15:01 schreef Clay het volgende:
salvation hoef je echt niet te maxen, da's zonde.
owja nu ik het zie.... 108 % voor level 20 en 19....
op level 12 heb je al 101....

ok level 12 salvation... hoog genoeg...
als je skills krijgt van je spullen zijn 10 skillpoints wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok, thanx voor de reacties... btw mijn lvl 85 nma2 might merc loopt zonder problemen door cow lvl op hell.... met tals mask, hohor elite poleaxe, courpsemourn leecht ie genoeg life (17%) om te overleven en hij doet iets van 2000-3000 (ruwweg) dmg.... dus da's wel lekker en hij kan ook nog eens flink mijn dmg ophogen... (werkt btw concentration+might+fana wel samen??) dan heb je nl wel grove dmg....

dus die mercs wil ik er wel in houden... dat wordt dus 1 might merc, wat zou dan de andere handig zijn, want ik weet niet welke mercs welke auras hebben, waar kan ik daarvan een lijstje vinden??

edit: aaah gevonden....

ik ga denk ik voor de volgende aura's:
Might (merc)
Defiance (merc)
Fanatism
Conviction

en dan met vengeance >:)

smite en holy shield weet ik nog nie zeker.... holy shield denk ik wel max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Is er al ergens een clan site van GoT ofzo?
Het is in ieder geval handig om wat overzicht te hebben wie hardcore of normal doet en wat je account name is enzo.

Goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 12:39 schreef frenkpie het volgende:

[..]

w0000tt???

150% Damage To Undead
Lightning Resist +75%
+50 To Life
+1 To Light Radius
Indestructible

[afbeelding]

:'( :'( :'( :'(
BOEOEOEOE Ik was er net overheen ;( Wrijf het er lekker in ;(
* Snik *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 15:35 schreef K-Mile het volgende:
ok, thanx voor de reacties... btw mijn lvl 85 nma2 might merc loopt zonder problemen door cow lvl op hell.... met tals mask, hohor elite poleaxe, courpsemourn leecht ie genoeg life (17%) om te overleven en hij doet iets van 2000-3000 (ruwweg) dmg.... dus da's wel lekker en hij kan ook nog eens flink mijn dmg ophogen... (werkt btw concentration+might+fana wel samen??) dan heb je nl wel grove dmg....

dus die mercs wil ik er wel in houden... dat wordt dus 1 might merc, wat zou dan de andere handig zijn, want ik weet niet welke mercs welke auras hebben, waar kan ik daarvan een lijstje vinden??

edit: aaah gevonden....

ik ga denk ik voor de volgende aura's:
Might (merc)
Defiance (merc)
Fanatism
Conviction

en dan met vengeance >:)

smite en holy shield weet ik nog nie zeker.... holy shield denk ik wel max...
Je kunt btw maar 1 aura actief hebben :) Je merc ook , ik dacht niet dat je merc might heeft en jij fana het word niet bij elkaar opgetelt dacht ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wel als je maar niet dezelfde aura hebt want dan telt de sterkste.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu al er overheen? YOU ANIMAL!! shaeffers is het beste 1h wapen van het hele @#$&!#(! spel man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 15:43 schreef SaURoN het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'(
BOEOEOEOE Ik was er net overheen ;( Wrijf het er lekker in ;(
* Snik *
sorry moest ff >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2 aura's zolang ze maar anders zijn, werken wel op elkaar

en nu we het toch over pala's hebben, hoe zou je je statpunten moeten verdelen????

+413% dmg, +380% def, -90% def voor monsters, -125 res all voor monsters, +760% cold dmg, +760& fire dmg, +760% lighning dmg, 12.6 sec frozen.... dit klinkt niet slecht (als ze 'af' zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 15:45 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Je kunt btw maar 1 aura actief hebben :) Je merc ook , ik dacht niet dat je merc might heeft en jij fana het word niet bij elkaar opgetelt dacht ik .
ik denk dat hij het zo gaat doen
samen met een vriend van em:
hij concentrate max bv
zijn merc might
die vriend ervan Fanaticism max en zijn merc Defiance
ja lijkt me wel strak :) 3 aura's :D

doe je denk ik 700% meer dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 16:02 schreef K-Mile het volgende:
2 aura's zolang ze maar anders zijn, werken wel op elkaar

en nu we het toch over pala's hebben, hoe zou je je statpunten moeten verdelen????

+413% dmg, +380% def, -90% def voor monsters, -125 res all voor monsters, +760% cold dmg, +760& fire dmg, +760% lighning dmg, 12.6 sec frozen.... dit klinkt niet slecht (als ze 'af' zijn)
salvation:
op level 12 heb je al 101....
ok level 12 salvation... hoog genoeg...
als je skills krijgt van je spullen zijn 10 skillpoints wel genoeg, conviction//Vengeance max
en de prereqskills he :)
dan heb je een mooi palatje

als je dan niet meer weet waar je je skills op moet doen... max dan salvation als laatste (heb je grotere aura range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
quote]Op vrijdag 09 november 2001 16:03 schreef frenkpie het volgende:

[..]

hij concentrate max bv
zijn merc might

doe je denk ik 700% meer dmg :P[/quote]

ik ga het zo doen: ikke vengeance/conviction/might merc hij vengeance/fana/defiance merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 16:09 schreef K-Mile het volgende:
quote]Op vrijdag 09 november 2001 16:03 schreef frenkpie het volgende:

[..]

hij concentrate max bv
zijn merc might

doe je denk ik 700% meer dmg :P
ik ga het zo doen: ikke vengeance/conviction/might merc hij vengeance/fana/defiance merc
[/quote]

kan je niet beter 1 iemand concentrate doen? die doet max ong evenveel dmg :)

owja !! ben net guardian geworden !! woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 15:48 schreef Exoset het volgende:
Nu al er overheen? YOU ANIMAL!! shaeffers is het beste 1h wapen van het hele @#$&!#(! spel man!
Ik ben er toch zeker overheen geWW :(
Ik baal er nog ******** hard van :(
en mf gaat ook al kut
3x ethereal wapens :(
BAH BAH BAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 20:39

Flapmo

and back is gigi!

Benner al tijdje uit, * Flapmo speelt verwoed CS, maarja, me novasorc doet nu 1115-1185 dmg ofzo, moet ff een circlet met 3 to lightning skills en 2 sojs erop gooien. :P

newayz, speel et dus weinig, af en toe beetje duellen met me ama maarja frenkpie-->jij speelt nog die-hard door he? of heb je je CS al? laat ff weten dan...

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 17:29 schreef Flapmo het volgende:
Benner al tijdje uit, * Flapmo speelt verwoed CS, maarja, me novasorc doet nu 1115-1185 dmg ofzo, moet ff een circlet met 3 to lightning skills en 2 sojs erop gooien. :P

newayz, speel et dus weinig, af en toe beetje duellen met me ama maarja frenkpie-->jij speelt nog die-hard door he? of heb je je CS al? laat ff weten dan...
ik heb cs maar ik heb het maar 2 x gespeeld :P

ik BLIJF DIE-hard diablo spelen :)
mijn baba is nu level 76 (hc) en is guardian
EN RAAD IS WA IK NET VOND?? een 40% enhanched damage jewel !!! wOOOHOOHOHOHOHOHO :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

gratis af te halen tal rash helm
contact me maar geen zin om aan koreans te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
wat is nu zo'n 40% enhanched damage jewel?
of wat ik heb een 33%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Op vrijdag 09 november 2001 18:46 schreef PO_Redrum het volgende:
gratis af te halen tal rash helm
contact me maar geen zin om aan koreans te geven :)
ik wil hem wel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
concentration kan ook, alleen ik denk dat conviction idd beter werkt, al doe je met 125 res all meer natuurlijk ook meer dmg met +300 ofzo van concentration.... moeilijk moeilijk moeilijk..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 09 november 2001 18:49 schreef Apocca het volgende:
wat is nu zo'n 40% enhanched damage jewel?
of wat ik heb een 33%
je krijgt dan 40% meer dmg
dus als je dat in een wapen doet met 10-100 dmg
heb je 40-140 dmg.

wooowwwww kutt :D
ik was aan het cow runnen en de run was voorbij
er waren nog maar een paar koetjes in het level... toen hoorde ik icq... ff kijken. ik wa lullen met een vriend.
toen na een tijd alt +tab gedaan

zie ik daar een koetje bij mijn char staan. ik snel wegrennen
pfewww
net niet dood... 10 hp over (van de 2000) :D :D :D

dit is al de 4e keer ofzo vandaag dat ik net niet dood ben gegaan... iets voorzichtiger aan doen moet ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

hehe gaat nu wel lekker met me runz...holywater sprinkler, spire of lazarus, titans rivenge en goldstrike..en me broer vampire gaze :9~ (6,6,18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunne we niet een keer afspreken met zun allen en dan samen spelen ofzow en beetje items uitwisselen enzow? :)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.