Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Topicstarter
Hier gaan we weer met een nieuw topic.

Alleen ik heb ff niets, oh ja toch wel:

als je nou deze boog hebt:
Magewrath

+120-150% Enhanced Damage
Adds 25-50 damage
+200-250 to Attack Rating
15% Mana stolen per hit
+10 to Dexterity
Hit Blinds Target
Magical Damage Taken Reduced by (9-13)
+1 to Amazon skills
+3 to Guided Arrow (Amazon Only)

Welke rune zou je er dan in proppen? Nef (knockbar) of Sheal (speed)

M`n 2e boog is:
Cliffkiller

+190-230% Enhanced Damage
Adds (5-10) - (20-30) Damage
Knocks Target Back
+50 to Life
+80 Defense vs. Missiles
+2 to Amazon skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:31

Soullie

Planeshift

Ik vind cliffkiller beter...

mja een nef met guided en pierce betekend wel dat monsters nooit meer in je buurt komen...

ik heb een nef buriza gehad... dan knal je dus echt alle cows tegen de muur... of tegen andere players... vandaar dat ik geen knockback meer gebruik vinden clanmembers minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Misschien gekke vraag.. maar waarom worden die topics elke keer gesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 16 januari 2002 13:57 schreef Bosmonster het volgende:
volgens mij als ze de 1000 bereiken ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 13:57 schreef Bosmonster het volgende:
anders worden ze te groot en te onoverzichtelijk.

En dit is toch wel wat fijner, ik wet nooit waar ik nou gebleven was met lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Inderdaad, ze worden een beetje erg lang :)

Dat we het al voor elkaar krijgen om 5000+ posts over hetzelfde spel te lullen verbaasd me al behoorlijk eigenlijk :)

Hoe is het btw mewt het accounthacken tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Since there have been a LOT of emails asking for more details on the main page post about it, I'll elaborate here and trim down the size of the main page one some, with a link to this.

The basic problem is that asia 1-3 and uswest/east/europe are linked, in 2 separate clusters of 3 servers each. Last year, (well, late 2000 actually) there was a suddenly-very popular bug found that enabled you to make a char of the same name on a different realm, and trick bnet into changing realms, which would let you log onto your character "Lancelot" on say europe, but select uswest or east and log onto the lvl 90+ Lancelot on that realm, instead of your lvl 1 newbie on europe. You could then take all of their items, or even get them killed if they were hardcore. Hackers were able to stay logged on for as long as they liked, and really annoying ones were impersonating people, trying to pk their friends, etc.

This got extremely bad, with most of the top 50 hc ladder chars dead, and the ones who weren't had made protecting names on the other realms, or else stayed logged on for 3 or 4 days straight. Blizzard had to do a rollback once they fixed it, and anyone who wanted to could select a character to be rolled back to where they were at a previous date. I don't remember all of the details, but you could look in our news archives at Jan 2001 or Dec 2000 and read all about it.

This problem has returned, but it's much harder to do it now. The hackers must make a char of the same name, on a different realm, and then with tricky packet flooding stuff and other sneaky things I'm not going to relate in detail (for obvious reasons) they can log off and back on, as the char of a same name on a different realm. This only lasts about one minute now, so they have to loot very quickly, and can't get on playing and impersonate you and try to pk your friends or anything, unless they work very quickly. Of course they could get the same character twice, if they wanted to.

Character being targeted are of course the high level ones, visible on the ladder. Other well-known characters might be targets as well, for revenge possibly.

To protect your character you can mule all of their equipment, softcore at least. I wouldn't leave any unused skill or stat points either, some idiot might get on as you and put them into energy or Grim Ward or something.

The best protection though is to have chars of the same name on the other linked realms. If your main char is lvl 99 on europe and named Yummy-Haggis then you should make chars named Yummy-Haggis on useast and west. You'll be safe then (I did this last night for my 98 HC javazon).

The other protection advice relies on how the hacking trick works, which requires the hacker to have an identical item, apparently in the same spot on their char, as you do. The hack can be configured to work on any item in the game, but these are rather long numbers you have to put into the packet sending program, and few people know many of them. The script kiddies who are using this are using it configured to send the packet code that = Super Healing Potion, since most characters will have one, and usually in their belt. So a protection is to not have any of those in your belt, or possibly anywhere. However since they can send a packet that matches any item in the game, they can also do this with other potions, scrolls, tomes, charms, anything. THey'd just need to have the identical item on their character. I don't know how far this goes, if they knew you wore chance guards could they do it with any chance guards, or would they have to be identical (duped probably) or just the same %? I'd think duped, same item number code in the game, so that's pretty unlikely, unless you are using some very common duped weapon, windforce or something.

Also if your character is logged on they'll get an error trying to log on as you, so you are safe if you have that character on (not just the account, the actual character).

This hack doesn't endanger any other chars on your account, since it's not account theft, it's just a trick to log on as a known character name. So mules are generally safe. Problem is if you know people on bnet and they know the name of some of your mules, they could try this to get at them, and your lvl 1 amulets mule might have more of value than your lvl 99 sorceress... This will probably begin to happen if this hack grows in popularity and lasts for a while (bliz doesn't fix it fast) as all of the lvl 99's get hit or protected, and hackers look for other targets.

Numerous emailers have asked if bliz will do a rollback for their stripped lvl 99's, and we have no info about this. Bliz did rollback offer the last time this happened, but that was because it became a huge problem, with hundreds of characters hit. It's more limited in scope this time, at least thus far, and Bliz does post their policy of "no character resets ever, for any reason" pretty obviously. You are always playing at your own risk, chars on their server are sort of stored by bliz as a favor (we aren't paying montly for storage and tech support, like an MMORPG) so they don't guarantee their safety or accessibility.

It's possible, you can always mail your char and account name to support@blizzard.com and say when they were stripped, and when they were last pre-stripped, and if they hear from lots of people they might do something. They obviously won't take any restoring action until the exploit is totally fixed, so I wouldn't expect it soon, if at all. Bliz hasn't made any public comment about this yet.

Hopefully this covers the topic thorougly enough, but if you have other questions or comments you can post them here.
post van het diabloII.net forum

toch best fuck :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 15:05 schreef Soullie het volgende:

[..]

post van het diabloII.net forum

toch best fuck :(:(:(
soullie maak er volgende keer een samenvatting van 3 regels van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

gaat de goeie kant op :P deel 5 tsssss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 22:04
Door SaURoN - woensdag 16 januari 2002 07:29

die 40% dmg dingen met 15% ias zijn er voor 1 soj, gister nog 1 gezien, en nee ik ga die dingne niet inkopen als je zelf de channels goed checked zie je het zelf....
Ok, ik ga es ff kijken, zit jij gewoon in de Engelstalige trade kanalen ?? Ga ik dan ook es ff'tjes een kijkje nemen. :)

edit:

Hey, ik heb een mal rune gevonden, zijn die nog wat waard ?? Hooray en ook een Herald of Zakarum. Mja, wel maar een 167%, maar ja, kan ik misschien toch nog wat maken van m'n verneukte classic pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 20:33

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 16 januari 2002 14:51 schreef Pjemco het volgende:
Inderdaad, ze worden een beetje erg lang :)

Dat we het al voor elkaar krijgen om 5000+ posts over hetzelfde spel te lullen verbaasd me al behoorlijk eigenlijk :)

Hoe is het btw mewt het accounthacken tegenwoordig?
Ja we gaan records breken met deze topics :P

Die hack is best verrot als mijn barb zijn stuff kwijt raak ga ik gillen ;) echt!! Hetzelfde voor me ama, wat betreft mules tja niet boeiend :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik gehacked word, dand word ik gek :(

Dan ga ik een ander spel zoeken :) Of weer mf-en :) waarschijnlijk het laatste toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 16 januari 2002 13:33 schreef tva_goku het volgende:
Hier gaan we weer met een nieuw topic.

Alleen ik heb ff niets, oh ja toch wel:

als je nou deze boog hebt:
Magewrath

+120-150% Enhanced Damage
Adds 25-50 damage
+200-250 to Attack Rating
15% Mana stolen per hit
+10 to Dexterity
Hit Blinds Target
Magical Damage Taken Reduced by (9-13)
+1 to Amazon skills
+3 to Guided Arrow (Amazon Only)

Welke rune zou je er dan in proppen? Nef (knockbar) of Sheal (speed)

M`n 2e boog is:
Cliffkiller

+190-230% Enhanced Damage
Adds (5-10) - (20-30) Damage
Knocks Target Back
+50 to Life
+80 Defense vs. Missiles
+2 to Amazon skills
om het nog ingewikkelder te maken :
je kunt ook nog kiezen voor :
amm : 7% life leech
ohm : 50% ed (maar die zijn best wel duur geloof ik)
pskull : 4 life en 3 mana leech
jewel : 30% ed damage

ik denk dat ik zelf voor de kliffkiller met een shael of am zou gaan, maar das volkomen persoonlijk :)
ik ben gewoon een grote fan voor ll op een ama. sauron heeft er blijkbaar een zonder ll :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 17:24 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ik denk dat ik zelf voor de kliffkiller met een shael of am zou gaan, maar das volkomen persoonlijk :)
ik ben gewoon een grote fan voor ll op een ama. sauron heeft er blijkbaar een zonder ll :?
11 op een ama?????? leg uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Ik had ff een vraagje, altijd als ik die baas van Act 2 kill (hoe heet die ook alweer...) Krijg ik nooit wat aan items e.d. ;(

Volgens mij is dit pas zo sinds ik LoD heb geinstalleerd... Of hoort dit zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 16 januari 2002 17:43 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ik had ff een vraagje, altijd als ik die baas van Act 2 kill (hoe heet die ook alweer...) Krijg ik nooit wat aan items e.d. ;(

Volgens mij is dit pas zo sinds ik LoD heb geinstalleerd... Of hoort dit zo :?
duriel
ze zou wel wat moeten droppen, maar heb er nog nooit wat netjes zien droppen ...........

but then again. tis ook geen char die je snel ff voor de items runt. zou er iig niet mee zitten :)
Op woensdag 16 januari 2002 17:41 schreef tva_goku het volgende:

[..]

11 op een ama?????? leg uit
LL = Life Leech

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 17:46 schreef heuveltje het volgende:

[..]

duriel
ze zou wel wat moeten droppen, maar heb er nog nooit wat netjes zien droppen ...........

but then again. tis ook geen char die je snel ff voor de items runt. zou er iig niet mee zitten :)
[..]

LL = Life Leech
1: ik geloof dat jij de laatste tijd niet echt veel geluk hebt met drops, Baal, die lul heeft alleen maar blauw :D
(2x) Mephi liet ook niet veel voor je achter :)

2: ll, ah ik snap hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Op woensdag 16 januari 2002 17:46 schreef heuveltje het volgende:

[..]

duriel

Ja maar het is wel een beetje minder als je alleen maar SP doet, omdat je nog geen fatsoenlijk internet kan krijgen :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik heb de laatste echt vaak 2 enorme irritante bug-achtige dingen:

1. Dan speel ik gewoon en ineens kan ik nix meer... ik kan nog wel lopen, praten, etc.. het lijkt dus soort lag dan, maar ik kan nog praten (tekst komt er nog etc), maar ik kom dan bij een stuk verder, waar lvl gewoon ophoudt... rand... ik word nog wel geraakt en ga levens af.. ik moet dan naar de game reconnecten |:(

2. Dis als ik naar een game connect en je 't schermpie krijgt met Diablo (als man) voor de deur die open gaat, dan start ie niet met laden en gaat de deur niet open. Dan zegt ie game could not be loaded en kom ik terug bij battle.net connecten. Als ik dan me pass invul kom ik bij me char choose scherm en zegt ie: "Realm is down" |:(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 16 januari 2002 18:04 schreef tva_goku het volgende:

[..]

1: ik geloof dat jij de laatste tijd niet echt veel geluk hebt met drops, Baal, die lul heeft alleen maar blauw :D
(2x) Mephi liet ook niet veel voor je achter :)

2: ll, ah ik snap hem :)
ahem das met 14% mf op normal. dan heb ik over het algemeen niet zoveel geluk.......

enne dan toch nog ik helm en dat uni armor bij diablo remember ? >:)
Op woensdag 16 januari 2002 18:17 schreef KID-ICARUS het volgende:

[..]

Ja maar het is wel een beetje minder als je alleen maar SP doet, omdat je nog geen fatsoenlijk internet kan krijgen :( :( :(
mmm dan lijkt me duriel nog niet het uitgelezen persoon om te killen, denk dat je beter door kan ploeteren naar mephie (eindbaas a3) die is wat makkelijker, dropt meer, en is sneller te runnen ........
Op woensdag 16 januari 2002 18:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

1. Dan speel ik gewoon en ineens kan ik nix meer... 2. Dis als ik naar een game connect en je 't schermpie krijgt met Diablo
kom ik bij me char choose scherm en zegt ie: "Realm is down" |:(
welcome to the hell that is battle.net :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 18:17 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

1. Dan speel ik gewoon en ineens kan ik nix meer... ik kan nog wel lopen, praten, etc.. het lijkt dus soort lag dan, maar ik kan nog praten (tekst komt er nog etc), maar ik kom dan bij een stuk verder, waar lvl gewoon ophoudt... rand... ik word nog wel geraakt en ga levens af.. ik moet dan naar de game reconnecten |:(

2. Dis als ik naar een game connect en je 't schermpie krijgt met Diablo (als man) voor de deur die open gaat, dan start ie niet met laden en gaat de deur niet open. Dan zegt ie game could not be loaded en kom ik terug bij battle.net connecten. Als ik dan me pass invul kom ik bij me char choose scherm en zegt ie: "Realm is down" |:(
ik ken ze, korte samenvatting van mijn mening:
ZWAAR IRRITANT!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 17:24 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Goed gezien, op me oude ama had ik dat, ja kwam nooit in de buurt van enemys stond ergens lame te schieten in een hoekie :P met me IAS zon is het wel life leech er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op woensdag 16 januari 2002 15:49 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ok, ik ga es ff kijken, zit jij gewoon in de Engelstalige trade kanalen ?? Ga ik dan ook es ff'tjes een kijkje nemen. :)

edit:

Hey, ik heb een mal rune gevonden, zijn die nog wat waard ?? Hooray en ook een Herald of Zakarum. Mja, wel maar een 167%, maar ja, kan ik misschien toch nog wat maken van m'n verneukte classic pala.
Niet veel normaliter. Mag ik hem van je kopen? Heb hem serieus nodig voor een runeword!

Edit: zit niet in runeword :/ willum toch nog kopen BTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ding is best wel hoge rune, en leuke mod, denk toch wel iets waard, GOEIE unique iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Hm..ik heb als het goed is ook nog een mal rune leggen :)
Mal + soj = stormshield , toch?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Ik heb net een 40% (iig tussen de 40 en 50%) mf bow getrade voor 2 swords, de death needle (+2 to combat barb skills) en de hexkiller ofzo, is dit een goede trade of heb ik een grote fout gemaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43910

weten jullie wat ik echt irritant vind?
Battle.net lagt s'avonds als de tering en het ligt niet aan mijn adsl verbinding AARRGGHH :( :r :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

nog veel iritanter is dat ik op dit moment niet eens kan inloggen.

sta al 5 minuten naar "please wait" te kijken ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

mischien beetje domme vraag maar hoeveel items zijn er eigenlijk in diablo2 classic??
want elke keer hebben jullie weer andere zeldzame wapens enzo!
ennuh mijn necromancer word sterker :D
ik heb al een soort amulet of regeneration :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 16 januari 2002 19:56 schreef Schizophreniac het volgende:
weten jullie wat ik echt irritant vind?
Battle.net lagt s'avonds als de tering en het ligt niet aan mijn adsl verbinding AARRGGHH :( :r :( :r
Yup, heb ik ook. Vooral tijdens de "spitsuren(dagen)" zoals zaterdag en zondag, rond 6 uur en later...

Daarom haat ik ook HC. Als je "toevallig" zo'n lagspike hebt tijdens Lister of Diablo op hell, naja, heb je wel reden om te vloeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 16 januari 2002 20:16 schreef heuveltje het volgende:
nog veel iritanter is dat ik op dit moment niet eens kan inloggen.

sta al 5 minuten naar "please wait" te kijken ........
Freak ;)

b.net is vaak down. Leg je er bij neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 16 januari 2002 20:22 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Freak ;)

b.net is vaak down. Leg je er bij neer ;)
eigenlijk begin ik steeds banger te worden ........
ik kan op al me mule accounts, en me 2e speel account gewoon inloggen

alleen me "hoofd" account met me chars blijft hangen op "please wait"

ben als de dood dat ik dadelijk een stell compleet geripte chars ga vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op woensdag 16 januari 2002 20:27 schreef heuveltje het volgende:

[..]

eigenlijk begin ik steeds banger te worden ........
ik kan op al me mule accounts, en me 2e speel account gewoon inloggen

alleen me "hoofd" account met me chars blijft hangen op "please wait"

ben als de dood dat ik dadelijk een stell compleet geripte chars ga vinden :(
Uhoh. Boven 75 neem ik aan? Ik vrees het ergste :'(

Sterkte en veel geluk, maar, als je in de andere wel inkan... :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 16 januari 2002 19:45 schreef liquidlizard het volgende:
Ik heb net een 40% (iig tussen de 40 en 50%) mf bow getrade voor 2 swords, de death needle (+2 to combat barb skills) en de hexkiller ofzo, is dit een goede trade of heb ik een grote fout gemaakt???
ow en als je het dan toch wil navragen, doe het dan iig goed :)

boog was een langer briser, met 41 MF
zwaarden waren :
-hexfire
-"death needle" dit is een rare zwaard (gele letters)
dus de naam zegt niks over het zwaard zelf
in dit geval rare highland blade
2 to combat skille
en een 2hand damage van ergens in de 140 oid

of het oneerlijk is ?
geen flauw idee :)
ik vind het wel een leuk boogje voor op de weapon switch
maar geloof niet dat ie echt zon hoge trade waarde heeft

maar dat hebben die 2 zwaarden ook niet, dus ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 22:04
Op woensdag 16 januari 2002 18:37 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Niet veel normaliter. Mag ik hem van je kopen? Heb hem serieus nodig voor een runeword!

Edit: zit niet in runeword :/ willum toch nog kopen BTW :)
Mjep, had ik al gezien. Mja, ik hou 'm nog ff zelf, misschien is dat prevent monster heal wel handig. Ennuh, whoepie, net viel er een unique monarch op de grond. :)
edit:

Ennuh, is M'avinas Armor wat waard, die viel namelijk ook. Ik geloof dat het diadem van Mavina's set toch veel waard was ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Op woensdag 16 januari 2002 20:30 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ow en als je het dan toch wil navragen, doe het dan iig goed :)

boog was een langer briser, met 41 MF
zwaarden waren :
-hexfire
-"death needle" dit is een rare zwaard (gele letters)
dus de naam zegt niks over het zwaard zelf
in dit geval rare highland blade
2 to combat skille
en een 2hand damage van ergens in de 140 oid

of het oneerlijk is ?
geen flauw idee :)
ik vind het wel een leuk boogje voor op de weapon switch
maar geloof niet dat ie echt zon hoge trade waarde heeft

maar dat hebben die 2 zwaarden ook niet, dus ........
Whehehe :) Dat de naam van een item nix over het item zelf zegt wist ik wel. :P Maar ik vind het op zich wel een goeie trade want ik heb toch nix aan die bow (heb geen ama), ik probeerde eigenlijk meer de waarde van die bow te peilen maar die stelt ook niet zo veel voor... :D

edit:
Voor de mensen die alles wat ze tegen komen van Sigon's set (hele naam weet ik niet uit m'n hoofd en ik kan op b.net nu geen games joinen :r ) weggooien : ik wil het wel hebben :) ik heb de shield en de belt er van al. Thanks...

accs : Liquidlzrd-m, hoiikbenruud, Liquid_lizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Max voor een briser is 60% of zow (MF) * Soullie heeft er 1tje...

en ze zijn crappy... hoogstens voor weaponswitch leuk...

en ik vind een ama niet fijn mfden... alhoewel een javazon met high mf lekker schijnt te oogsten in een cow lvl :)
Subject:
From:
Host:
Date:
Diablo II Hack Update
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Wed Jan 16 11:55:27

Blizzard is investigating reports that there is a new hack which
people are using to access characters they do not own. So far, we
have found no evidence of a working hack or exploit that allows
players to do this. If you have any information, please send an email
to hacks@blizzard.com with as much detail as possible."

-Blizzard Entertainment
stond op diabloII.net bliz weet van niets iig ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 20:46 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mjep, had ik al gezien. Mja, ik hou 'm nog ff zelf, misschien is dat prevent monster heal wel handig. Ennuh, whoepie, net viel er een unique monarch op de grond. :)
edit:

Ennuh, is M'avinas Armor wat waard, die viel namelijk ook. Ik geloof dat het diadem van Mavina's set toch veel waard was ??
stormshield ? trade die met unknown /canon23 die wil um graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

hebben jullie dat stukje in de metro gelezen (das een krant ;) )

1/3 van de koreanen is verslaafd aan gaming

duh en dat noemen ze nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 22:34 schreef PO_Redrum het volgende:

Ga de Metro niet afkraken want das een fijn krantje :)

Die koreanen zijn gek, er was er toch ook 1 dood gegaan aan te lang Cs spelen, nou dan ben je echt ziek.
Gamen is leuk maar van te veel word ik toch ligtelijk gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 16 januari 2002 21:51 schreef Mini-bad het volgende:
is di wa?
http://members.brabant.chello.nl/~j.vandeven00/Screenshot001.jpg
hij laat maar een stukje bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 16 januari 2002 22:34 schreef PO_Redrum het volgende:

Hehe lol ze verspreiden zich zelfs over alle - toch al overbezette - d2 realms van blizzard :(
En vaak pk'en ze je dan ook nog :(

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:10

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op woensdag 16 januari 2002 22:39 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Hehe lol ze verspreiden zich zelfs over alle - toch al overbezette - d2 realms van blizzard :(
En vaak pk'en ze je dan ook nog :(
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen nu.
In D2 classic waren er nog geen asia realms...zaten ze dus allemaal op europe te spelen

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

is di wa?
WOW wel mega lage damage doe je...?
Level 61 en dan met strafe max 450 damage? Ehhh find a new bow dude :7

Ohja je vroeg of die circlet wat is he :)
Mwaah 2 to combat skills is op zich wel geinig als je laag lvl bent, maar als je het hebt over coole helmen ofzo dan is dit natuurlijk 3 keer nix..

Wel geinig dat je al je charms enzo links hebt zitten, hek nog nooit iemand zien doen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu een hoedje met 59% mf. ben ik heel bij mee

Was een set item en daar heb ik nog een P topaz in gegooid, en de def is ook mooi want das 4+ je lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heuveltje is de man :D

Die ancients waren zo dood en mister Baal toch wel.

En Lister was ook snel verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 12:39

Smurf

Detri

is di wa?
Dat is duidelijk een softcore char :)
( -7% lr, en 350life @ lvl61)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Op donderdag 17 januari 2002 05:33 schreef smurv het volgende:

[..]

Of hij weet gewoon niet wat hij doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op woensdag 16 januari 2002 22:37 schreef tva_goku het volgende:

[..]

Ga de Metro niet afkraken want das een fijn krantje :)

Die koreanen zijn gek, er was er toch ook 1 dood gegaan aan te lang Cs spelen, nou dan ben je echt ziek.
Gamen is leuk maar van te veel word ik toch ligtelijk gek
lol wees niet bang ik ga de metro echt niet afkraken elke dag 4 uur met openbaar vervoer. Ken de metro en spits uit mun hoofd :)
Maarja dat is ander topic ;)

btw iemand nog +1 lighning charms voor trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Op woensdag 16 januari 2002 20:21 schreef arisjuh het volgende:
mischien beetje domme vraag maar hoeveel items zijn er eigenlijk in diablo2 classic??
want elke keer hebben jullie weer andere zeldzame wapens enzo!
ennuh mijn necromancer word sterker :D
ik heb al een soort amulet of regeneration :+
Er zijn bijna oneindig veel items in diablo 2, gezien alle pre en suffixes, en enorm veel rare, set, en uniques(rares zijn er iedere keer weer meer, aangezien ze nooit hetzelfde zijn.)
Amulet of regeneration? is dat niet met replenish life?
In dat geval, zoek iets beters, replenish life is te traag.
Zoek bijvoorbeeld iets met magic find, of met skills.
Dan zal je necro echt gaan heersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Ik heb nog een rare amulet met +1 necro skills en wat resis en zo. Kunnen vast wel iets regelen dat jij die in je bezit krijgt. ;)
Waarschijnlijk ben ik vanavond rond 21:00 online.
Mijn accountnaam is Jaxe

Stuur maar eens een msg als je wilt.

ps: eindelijk War Travellers gevonden :) Die zijn toch best leuk? (39%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25278

Ik speel een sorceress op HC en voor de items doe ik Mephisto runs. Nou lees ik veel over Pindleskin (te vinden bij de entree naar Nihlathak's Temple, act5) en dat hij alle item classes kan droppen...
En nu mijn vraag: Waarom doet iedereen dan Mephisto runs en geen Pindleskin runs?
Mephisto kan namelijk niet alle itemclasses droppen. Pindleskin lijkt me dus gunstiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow... Net de post hierboven gelezen(van Jaxe): Als iemand een Necromancer +1 skills amulet op HC wil hebben, zeg het dan maar... Ik hoef 'm niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Op donderdag 17 januari 2002 12:14 schreef NorthernLight79 het volgende:
Ik speel een sorceress op HC en voor de items doe ik Mephisto runs. Nou lees ik veel over Pindleskin (te vinden bij de entree naar Nihlathak's Temple, act5) en dat hij alle item classes kan droppen...
En nu mijn vraag: Waarom doet iedereen dan Mephisto runs en geen Pindleskin runs?
Mephisto kan namelijk niet alle itemclasses droppen. Pindleskin lijkt me dus gunstiger?
da's een goeie :P k heb zelf geen idee, maar ik denk omdat mephisto gauwer hogere itemclasses dropt. en omdat veel mensen de anya quest niet doen? (like me), maar ik ga vandaag wel een paar runs doen op die gast..s kijken of het beter gaat..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die PindleSkin, is dat die kerel die Corpse Explosion gebruikt? Ik kan me herinneren dat ik daar eens naar toe ben gegaan (met een higher character als teammaat) en dat ik daar echt vet geslaughtered werd. :9
Hij dropte trouwens ook nog niks ook.
Misschien moet ik toch eens maphack proberen, ookal vind ik dat om een of andere reden lame.

Ik houd het maar bij Meph op nightmare nu. Hell is nog te moeilijk. Misschien dat ik beserk eens moet uitbouwen en een vet schild moet gebruiken. Ik had een perfect ward geloof ik (+50 resis). Wie weet doet het wat...
Tips misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 12:24 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

da's een goeie :P k heb zelf geen idee, maar ik denk omdat mephisto gauwer hogere itemclasses dropt. en omdat veel mensen de anya quest niet doen? (like me), maar ik ga vandaag wel een paar runs doen op die gast..s kijken of het beter gaat..:)
Waarom doe je die niet, kan je leuk je naam op een item zetten :)

Maar die pindleskin dropt nooit wat leuks, altijd crap, maar Mephi doet het altijd veel beter :)

Ik denk dat ik vandaag eerst een paar cowruns doe en dan eens kijken of ik hem op Hell aan kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 12:42 schreef Jaxe het volgende:
Die PindleSkin, is dat die kerel die Corpse Explosion gebruikt? Ik kan me herinneren dat ik daar eens naar toe ben gegaan (met een higher character als teammaat) en dat ik daar echt vet geslaughtered werd. :9
Misschien moet ik toch eens maphack proberen, ookal vind ik dat om een of andere reden lame.

Ik houd het maar bij Meph op nightmare nu. Hell is nog te moeilijk. Misschien dat ik beserk eens moet uitbouwen en een vet schild moet gebruiken. Ik had een perfect ward geloof ik (+50 resis). Wie weet doet het wat...
Tips misschien?
die dude die corpse explosion gebruikt, is Nihlathak (hoe spel je dat?! :P). pindleskin is dat wandelende lijk wat vlak voor de ingang van de tempel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Op donderdag 17 januari 2002 12:42 schreef Jaxe het volgende:

Tips misschien?
Nee, da's Nilathak die jij bedoelt, die corpse explosion jojo..
Pindleskin is die undead skelet dude die je tegenkomt direct nadat je anya's rooie portal doorloopt..
Waarom niet iedereen alleen maar pindle runs doet heeft twee oorzaken:
1. Hij dropt niet vaak iets. (Maar ALS ie dropt dan KAN het mega vet zijn)
2. Mensen die anya's geintje om een item te laten personalizen hebben gedaan zullen merken dat de rooie portal voor altijd dicht is :(
In dat geval moet je via een waypoint gaan en dan twee levels omhoog terug lopen.. da sucks dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 12:49 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

die dude die corpse explosion gebruikt, is Nihlathak (hoe spel je dat?! :P). pindleskin is dat wandelende lijk wat vlak voor de ingang van de tempel loopt.
Thanks, zat ik dus mooi verkeerd. :)
Ik kan me zo niet voor de geest halen waar het precies is, maar ik zal eens in mijn wp gaan kijken als ik thuis ben van werk.
Ben erg benieuwd of hij wat dropt.

Jaxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Pindle dropt alles maar lager % voor een uni drop (beste % godlike items), mephi dropt nou eenmaal sneller leuke uniqs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 12:52 schreef Canon23 het volgende:
Pindle dropt alles maar lager % voor een uni drop (beste % godlike items), mephi dropt nou eenmaal sneller leuke uniqs
Baal op Hell doet het ook goed he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 12:52 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Thanks, zat ik dus mooi verkeerd. :)
Ik kan me zo niet voor de geest halen waar het precies is, maar ik zal eens in mijn wp gaan kijken als ik thuis ben van werk.
Ben erg benieuwd of hij wat dropt.

Jaxe
ik ga vanavond die dude toch maar s proberen.. k msg t resultaat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

is di wa?
Hijz niet GODDELIJK (kijk naar vampgaze, arreats face, of Tals Hor crest) maar best wel leuk.

ED, 6%LL, 2mana/kill (niet veel maar altijd leuk voor baba) +47 life is altijd handig, +6 nrg boeit niet echt veel maar is toch handig, en de combatskills zijn ook leuk.

Ik wil hem wel kopen van je, ik heb een beginner baba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 12:50 schreef zanac het volgende:

[..]

Nee, da's Nilathak die jij bedoelt, die corpse explosion jojo..
Pindleskin is die undead skelet dude die je tegenkomt direct nadat je anya's rooie portal doorloopt..
Waarom niet iedereen alleen maar pindle runs doet heeft twee oorzaken:
1. Hij dropt niet vaak iets. (Maar ALS ie dropt dan KAN het mega vet zijn)
2. Mensen die anya's geintje om een item te laten personalizen hebben gedaan zullen merken dat de rooie portal voor altijd dicht is :(
In dat geval moet je via een waypoint gaan en dan twee levels omhoog terug lopen.. da sucks dus..
Soms dropt hij nix, maar dan moet je wachten tot hij weer tot leven komt. Als ik me niet vergis, doen ze dat vaak. Als hij iets dropt is hij GUARANTEED dood, als ze droppen beziet de d2 engine het als een lijk (dood lijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 05:33 schreef smurv het volgende:

[..]

ja da klopt, is single player :D
net omgezet van d2 classic naar LoD, daarom zuigt de damg ook zo... Die boog is 3x nix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 12:52 schreef Canon23 het volgende:
Ah.. Vandaar.. Bedankt voor je antwoord.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

weeeeeeeeeeeee

lightsabre gevonden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 14:19 schreef heuveltje het volgende:
weeeeeeeeeeeee

lightsabre gevonden :) :)
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh kut diablo, vind ik weer zon mongolen knots, wat mut ik daar mee dis me 03824923842x al :r
wordt het nu zat, sojs, en andere soj waard items alleeen meph, ik wil die eaglehorn kopen :r bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 14:33 schreef SaURoN het volgende:
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh kut diablo, vind ik weer zon mongolen knots, wat mut ik daar mee dis me 03824923842x al :r
wordt het nu zat, sojs, en andere soj waard items alleeen meph, ik wil die eaglehorn kopen :r bah :(
bonesnap is toch cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Kan iemand mij vertellen waarom ik nooit wat vind? Ik heb een cold sorc met over de 450% mf. Ik doe altijd Meph runs, maar ik krijg zo goed als altijd alleen maar crappy rares en blauwe troep...:'(
Ook vroeg ik me af of het eraan ligt of je dood gaat. Zeg maar dat als je dood gaat dat je geen stuff meer vind ofzo.

In afwachting van antwoord verblijf ik,

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33

Jive

MooMooMastah

2 dingen die je niet mag doen omde rooie portal naar pindleskin open te houden ..

1. Waypoint pakken op lvl 2
2. Nilathak neerleggen (quest afmaken)

Indien je dit toch doet, is de enige methode om bij Pindle te komen door de gangen lopen met al die leuke Minotaurs ..

Oftewel .. het is dus veel sneller om door de portal te gaan, gelijk de tempel in te rennen en snel Pindle neerleggen .. en dan met een TP terug naar town te gaan.

Redenen waarom mensen liever Mephi doen ..
Meph is vaak makkelijker neer te leggen zonder dat je gestoord wordt door 10 zombies die er om heen staan en 30 die voor de deur staan te trappelen om jou te 'knockbacken' tussen de rest van de zombies.
Meph dropt meestal meerdere items tegelijk .. ipv 1 item bij pindle.

Reden om pindle te doen ipv Meph ..
Pindle is minder gevaarlijk en sneller dood en beter bereikbaar waardoor je sneller achter mekaar pindleruns kan doen.
Pindle heeft een hogere drop-rating dan mephi omdat zijn level hoger is.

De enige die nog beter dropt dan Pindle is Diablo ...
Maar zeg nu zelf .. wie gaat voor de lol bij Diablo op bezoek voor een MF-run ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 14:35 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

bonesnap is toch cool :P
bonesnap was ut niet, was zon baraaaananananaanananananananananananananar

zit gewoon in die naam nanananana lacht me gewoon uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 14:54 schreef Tosti het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik nooit wat vind? Ik heb een cold sorc met over de 450% mf. Ik doe altijd Meph runs, maar ik krijg zo goed als altijd alleen maar crappy rares en blauwe troep...:'(
Ook vroeg ik me af of het eraan ligt of je dood gaat. Zeg maar dat als je dood gaat dat je geen stuff meer vind ofzo.

In afwachting van antwoord verblijf ik,

B-)
je bent wel lvl85+ he?? anders vind je niet veel soeps. althans ..ik vond toen me char <lvl85 was, niet zo heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

lvl 77...zou het daaraan liggen denk je?

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 15:33 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

je bent wel lvl85+ he?? anders vind je niet veel soeps. althans ..ik vond toen me char <lvl85 was, niet zo heel veel
ik ben lvl 80 maar ik vind zat, te veel eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh, als je die banananananananananar kwijt moet :)

wil ik em gráág hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 15:43 schreef Tosti het volgende:
lvl 77...zou het daaraan liggen denk je?

B-)
k denk het wel.. doe s wat koeruns totdat je lvl83/84 bent ofzo, dat is goed te doen in 8-player games.

en ga dan nog s mfrunnen:) bij mij was t een flink verschil met de items die ik vond toen ik lvl77 was en toen ik lvl85 was. k ben nu lvl86, mijn doel is lvl90 en dan vind ik t wel mooi, de exp die ik nu al moet halen om van 86 naar 87 te gaan, is al extreem veel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

Ik zal het eens proberen,...en Sauron als je TEveel vind,..ik neem graag dat TE van je over ;)

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
aasgieren zijn het hiero in dit topic aan het worden man.....
begin de pm op icq etc wel zat te worden nu, met andere woorden NEE IK GEEF NIKS WEG, OOK NIET ALS JE ME OP ICQ GAAT CONTACTEN... zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 17 januari 2002 14:28 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

waar?
mephi@hell :)
Op donderdag 17 januari 2002 15:18 schreef SaURoN het volgende:

[..]

och gut .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 16:25 schreef SaURoN het volgende:
aasgieren zijn het hiero in dit topic aan het worden man.....
begin de pm op icq etc wel zat te worden nu, met andere woorden NEE IK GEEF NIKS WEG, OOK NIET ALS JE ME OP ICQ GAAT CONTACTEN... zo
Ik heb nog nooit iets van je gekregen :P
Krijg ik dan nu iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 11:56 schreef Jaxe het volgende:
Ik heb nog een rare amulet met +1 necro skills en wat resis en zo. Kunnen vast wel iets regelen dat jij die in je bezit krijgt. ;)
Waarschijnlijk ben ik vanavond rond 21:00 online.
Mijn accountnaam is Jaxe

Stuur maar eens een msg als je wilt.

ps: eindelijk War Travellers gevonden :) Die zijn toch best leuk? (39%)
39% is niet een erg waardevol seed, 50% is perf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op donderdag 17 januari 2002 15:18 schreef SaURoN het volgende:

[..]

wat loop je nou allemaal te zeuren man..
Meeste mensen hebben ngo nooit een baranar gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 16:26 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets van je gekregen :P
Krijg ik dan nu iets :P
ben je ook 1 van de enigste ;)

maaruh heb 3x een pm gehad van wie weet ik niet, 3 verschillende. hangt me de strot uit als je ff wat zegt, als je wat vind.... bedelaaars hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43910

Sau wat heb ik een medelijden met jou *D je vind gewoon een baranars star dat is eg zo'n kut wapen................. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 17 januari 2002 15:33 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

:? al ben je lvl 1 maak voor de drops niet uit (al zal je als lvl 1 mephi niet aankunnen :+ ) Het gaat om het lvl van het monster.

Sauron beetje vaag, ga je eerst vertellen dat je iets enorm slecht vind (barana), dan zeg je dat je TEveel vind. En het dan gek vinden dat mensen bij je komen bedelen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
baranar is kut als je er al een paar hebt weggegeven...
heb hem niet nodig en levert me weinig of niks op en vind jij dit normaal ?

Mag ik hem!?
IK WIL HEM!!!!
GEEEEF AAN MIJ!!!! ONLINE NU!!~~

dit waren dus 3 ice berichten , sorry hoor maar dat is gewoon bevelen geven.......

en met dat teveel duid ik op teveel junk dat stash in neemt en weinig oplevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 00:33

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 17 januari 2002 16:34 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ben je ook 1 van de enigste ;)

maaruh heb 3x een pm gehad van wie weet ik niet, 3 verschillende. hangt me de strot uit als je ff wat zegt, als je wat vind.... bedelaaars hiero
Ik heb ook nog nooit wat gehad van iemand hiero ..

Wel heb ik wat items gehad van 2 maten met wie ik speel ...
Maar als ik dingen vind waarvan ik denk .. das nix voor mij .. of waarvan ik nie weet of het goed is .. krijgen zij altijd eerste keus ...

* Jive is nog steeds dankbaar voor de Homunculous die hij onlangs kreeg voro zijn Necro .. alleen jammer dat die necro wat verziekt is ... Maar daar leer je wel van ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 16:35 schreef Schizophreniac het volgende:
Sau wat heb ik een medelijden met jou *D je vind gewoon een baranars star dat is eg zo'n kut wapen................. :Z
Voor veel mensen is barna... dinges een droomding hoor, niet iedereen is zo enorm ongeloofelijk rijk als Sautje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

minibad: Wil je in het weekend die rare circ traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6866

ik had er eerst ook 1.
gewoon kwijt geraakt :(
dom spel af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah, maar het is singleplayer en ik kan nie op b.net :(
als je over tcp/ip doet willikum wel traden :D
maar je zal wel closed b.net deon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Er zijn dus gewoon te weinig battle.net-server.. of met te weinig bandbreedte :?

Nog wat 'bugs':

1.superveel games met de namen:

dfsgklsjdglsjf
of efsklreglkerng

2.zowat 50% van de games is full
3.je kannie door een portal omdat 'r iets aan de andere kant 'in de weg' staat ofzo :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 17:03 schreef Mini-bad het volgende:
jah, maar het is singleplayer en ik kan nie op b.net :(
als je over tcp/ip doet willikum wel traden :D
maar je zal wel closed b.net deon
Duh, op SP kan je hacken, dan kan ik ook lekkerdere items maken. Je weet toch dat hij een hoop waard zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 17:12 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Er zijn dus gewoon te weinig battle.net-server.. of met te weinig bandbreedte :?

Nog wat 'bugs':

1.superveel games met de namen:

dfsgklsjdglsjf
of efsklreglkerng

2.zowat 50% van de games is full
3.je kannie door een portal omdat 'r iets aan de andere kant 'in de weg' staat ofzo :?
1. zo noemen de lui die de games maken meestal korea mensen dat betekend vast iets :P
2. tja als je wilt joinen kunnen ze full zitten door de snelle joiners. das geen bug
3. das lag meestal.

welke zak patat zit me nu weer te pmen ?
wordt je toch &*$(*(@#&$ dol van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:41
Hoe kan het dat ik negatieve resistance heb ?? Lijkt me toch wel redelijk lullig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 17 januari 2002 17:57 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Duh, op SP kan je hacken, dan kan ik ook lekkerdere items maken. Je weet toch dat hij een hoop waard zou zijn ;)
kan wel, maar da doe ik nie. Als je gaat hacken is de lol der af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 06:08

Flapmo

and back is gigi!

Lol deel 5 alweer, ennuh negatieve res komt doordat je in normal->nightmare res verliest, -20 als ik het goed heb (ben er al tijdje uit, ja heb wel goede chars hou ze door steeds ff in te loggen online)

Maaruh, valt me op dat er na 5 topics nog steeds redelijk wat "nieuwelingen" ( ;) :P ) zijn. Newayz, iemand een 3 to lightning circlet voor me novasorc (te trade)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.