Op zondag 27 januari 2002 15:08 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ok, tnx, maar boven de 300% uitkomen lukt dan toch bijna niet
ps. ik ben ook wel eens zo'n artikel op diabloii.net of battle.net tegengekomen, maar kan 't nu nie meer vinden over MF, iemand url

300 is redelijk makkelijk als je maar geen stuff nodig hebt om te overleven

(sorc. ama)
7 topaz helm+armor 168
1 paar redelijk magic boots + gloves 50mf
3 redelijke magic ringen 75
en dan heb je nog geen een stukje duur mf spul (occules, skulders, ali baba)
Op zondag 27 januari 2002 15:12 schreef JiveDAF het volgende:
Er is nog 1 ding dat errug overlooked is ..
Je eigen charlevel ...
Je zult als lvl 70 barb echt bijna nooit een IK armour of een Windforce vinden...
sorry, bullshit
drops hebben niks met je eigen lvl te maken, en alles met het tclass van je "prooi"
als jij pindle of baal kilt heb je even veel kans op een wf of ika met een lvl1 of lvl99 char.
Omdat die items een charlevel req hebben van 90.
De kans dat je hem echt vind zal pas reeel worden als je zelf rond de 85 zit.
nope je kunt hem alleen pas veeel later aan
(had met me lvl 40 barb op nm een tal rasha mask gevonden, daar moet je lvl 66 voor zijn voor je hem aan kunt....)
[qoute]
Neemt natuuirlijk niet weg dat een lvl 96 MF Char dus z
ongeveer elke item kan vinden in een game die er maar te vinden is, alleen de kans dat je met je lvl 90char een isenhart helm van lvl 8 vind is dan wel een stuk kleiner.
[/quote]
de enige die practisch alles kunne droppen zijn :
baal, pindle, hell koeien. en dan heb je het al zon beetje gehad .......
meppie kan geen gf,wf,ik& tal armor droppen.
hoevaak hje hem met hoeveel mf ook kilt.
en geloof me, je wilt niet weten hoeveel stukken signon ik vandaag al heb weggekeild met me lvl 83 sorc.
Moraal vanut verhaal .. als je heftige dingen wilt vinden, moet je een heftig char hebben, niet alleen maar heftige MF gear.
klopt in zoveree dat het met een low lvl char in mf suit
gruwelijk moeilijk is om bv mep te killen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d