* Anoniem: 4743 bied zich niet aan
Looool ik join net een duel game waar ik zown irritante burizon zie snipen en dan snel naar town zie rennen en dat tot iedereen dood is... dan snel al het geld pakken 
dus ik doe al mijn faster run gear aan en zap no more ama =)... dropt dat figuur over 300k
dus ik doe al mijn faster run gear aan en zap no more ama =)... dropt dat figuur over 300k
Sjonge ik woon in hetzelfde dorp als sauron en het is nu vet snel dat chello. Ik moet maar 2 minuten wachten totdat ik op deze pagina zit. Man wat goed toch weer van onze lieve provider. WARBRINGER ZORG EEN VOOR MEER BANDBREEDTE HIERO. => WEZEP POSTCODE 8091. Sjonge als er mensen online zijn is het dikke stront, maar is er bijna niemand dan is het goed. Eerder was alles wel ok 16 kb/s up 190 kb/s down. Nu ben ik OVERDAG blij met 8 kb/s en als ik 100 kb/s haal is al HEEEEEEEEL wat. HET IS GEWOON OVERBOEKT HIERO. Bel sauron er maar over.
Al 3x DE pagina kan niet worden weergegeven.
Al 3x DE pagina kan niet worden weergegeven.
Na de 2 dagen durende storing 4 dagen geleden is Chello hier weer snel met lage ping (40-100ms)
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
* -=Indigo=- is blij met z'n @home verbinding die maar zelden lagt 
Maar heeft iemand hier mischien ervaring met 2 keer inloggen op battle.net met hetzelfde ip? M'n broertje wil namelijk een eigenlijk cd gaan kopen, maar dan moeten we natuurlijk wel ook tegelijk kunnen spelen. En omdat internet hier gedeeld is met een servertje zitten we allebei op hetzelfde ip.
Maar heeft iemand hier mischien ervaring met 2 keer inloggen op battle.net met hetzelfde ip? M'n broertje wil namelijk een eigenlijk cd gaan kopen, maar dan moeten we natuurlijk wel ook tegelijk kunnen spelen. En omdat internet hier gedeeld is met een servertje zitten we allebei op hetzelfde ip.
Ik heb D2 gekocht en voor mijn broertje gebrand, en lod hebben we allebei gekocht. We kunnen allebei tegelijk online, maar niet op hetzelfde realm. We zitten ook op het internet via 1 server, dus ook hetzelfde IP
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
DiabloII.net Magic Find Guide
Ennuh Canon .. hebbie um al helemaal goed doorgelezen ????
Bij GAMBLEN kun je toch ook met een beter char beter items vinden ... dat is nu eenmaal zoals diablo geschreven is.
Bij GAMBLEN kun je toch ook met een beter char beter items vinden ... dat is nu eenmaal zoals diablo geschreven is.
Anoniem: 16941
FF wat afspreken dan voor aantal spelers om te gaan koerunnen.. hoelaat gaan we beginnen met koeirun, want dan verhuis ik ff naar andere pc (dis zus pc, mijn pc wil niet gotten) en we moeten wel minimaal 5/6 spelers hebbe
verwacht niet, dat ik kom want chello lagt als de ................................
ben het zat aan het worden goed zat, nog ff en ik neem ISDN is goedkoper dat ik daar 24 uur per dag mee online zit
ben het zat aan het worden goed zat, nog ff en ik neem ISDN is goedkoper dat ik daar 24 uur per dag mee online zit
IemandOp zondag 27 januari 2002 16:14 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ps. zozo dat spul ziet 'r lekker uit
ps.2 ik heb "Pus Spitter Siege Crossbow", gevonden, isdie wat waard
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Niet veel, zijn wel betere bowsOp zondag 27 januari 2002 20:52 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Iemand
OKay ff koeien da ?? ik maak wel gotkoe1//got NU
kom eranOp zondag 27 januari 2002 21:01 schreef barrel het volgende:
OKay ff koeien da ?? ik maak wel gotkoe1//got NU
okay we zijn me ze tweeen en w8en dat er minimaal 4 zijn ..
Anoniem: 4743
Klopt.Op zondag 27 januari 2002 20:37 schreef JiveDAF het volgende:
Maar een lvl 1 char kan als ie Pindleskin molt (vraag me niet hoe) een windforce gedropt krijgen....
heb 2 keer lod.Op zondag 27 januari 2002 19:50 schreef General_Freakazoid het volgende:
Ik heb D2 gekocht en voor mijn broertje gebrand, en lod hebben we allebei gekocht. We kunnen allebei tegelijk online, maar niet op hetzelfde realm. We zitten ook op het internet via 1 server, dus ook hetzelfde IP
gaat prima op 1 ip. enige nadeel dat ik heb is dat ik als ik alle 2 heb ingelogd, ik 1 bak niet echt lekker in de chat-kanaal wil blijven hangen. word er continu uitgegooid
maar voor de rest geen problemen. als bnet een beetje een goede dag heeft 2 keer ping 60. je kunt prima met zijn 2en in 1 game enzo.
ow en daf (van de truckfabrikant? daar heb ik ook nog gewerkt
bovendien heb ik de afgelopen 2 weken al een kleine 3o circlets en coronets en zeker 50 ringen gegambled en daar net 3 rare uitgekregen(wil een teleport ding). dus gamblen zet imho echt geen zoden aan de dijk.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nu 3 man
schiet al op .. kom op wil je ff tof koeien kom dan naar gotkoe1//got
uh..ja wat moet ik ermee...ik heb het er niet over gehad over hoger lvl= betere items ja of de nee...Op zondag 27 januari 2002 20:37 schreef JiveDAF het volgende:
Oh en 2versie's lod op 1 ip werkt, behalve dat ik met casema ook 2x zoveel lag heb
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Yippie ik kan normaal surfen.......... SLAAT OOK NERGENS OP. 5 Minuten geleden kon ik nog helemaal nix.
Jullie zijn niet de enige.. chello heeft major problemen geloof ik
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
* heuveltje heeft nergens echt last van 
en net met 2 chars een lvl up gehad, na got koeien
en net met 2 chars een lvl up gehad, na got koeien
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
laat ik ice storm maar eens voorzijn 
thread closed, zie [topic=393886]
thread closed, zie [topic=393886]
close deze dan
I want to live forever, so far.. so good.
ijsje is weer laat
Eeerst maakt sint een sticky er van dan closed hij um en dan opened ijsje hem weer
Eeerst maakt sint een sticky er van dan closed hij um en dan opened ijsje hem weer
Life's a bitch, than you marry one 

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Leuk hoor 2 diablo 2 lod topics tegelijk
Ehmm
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit topic is gesloten.