Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[topic=209546]
[topic=221055/1/25]
[topic=313477/1/25]
[topic=343103/1/25]
[topic=370701]
[topic=382155]
[topic=393886]
[topic=404848/1/25]
[topic=415412/1/25]

Ice, het is wel degelijk een rpg :P elke keer de koeien opzoeken :P

btw een unided skullders voor 2 soj getrade en geided en het was 185% :) en ben al 97 met me ama ik verwacht deze maand 99 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:30
wow t gaat lekker met de LOD topics :P

ff vraagie (geen zin om de rest door te lezen :P ) ik ben net begonnen met een javazone.
wat zijn darvoor de verplichte skills en wat zijn de wat mindere? ik wil deze namelijk goed doen :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
ff vraagie (geen zin om de rest door te lezen ) ik ben net begonnen met een javazone.
wat zijn darvoor de verplichte skills en wat zijn de wat mindere? ik wil deze namelijk goed doen
www.diabloii.net daar staan alle builds van alle chars ... maak er wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 11-06 09:41
Ff een vraagje, en aangezien ik niet die andere topics heeeeeelemaal door wil lezen, sorry.
Wat moet ik met een oor van iemand anders ?? Is dat alleen voor de sier ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Op zondag 03 maart 2002 18:23 schreef Lord_Mithril het volgende:
wow t gaat lekker met de LOD topics :P

ff vraagie (geen zin om de rest door te lezen :P ) ik ben net begonnen met een javazone.
wat zijn darvoor de verplichte skills en wat zijn de wat mindere? ik wil deze namelijk goed doen :)
Net zoals wij geen zin hebben om elke vraag 200 keer te beantwoorden :P

Ook hier staat een hoop nuttige info.

Wat een Javazon betrefd: Pierce en Lightning Fury.. das zo'n beetje alles..

edit:

Oortje is inderdaad voor 't leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op zondag 03 maart 2002 18:32 schreef Pjemco het volgende:
edit:

Oortje is inderdaad voor 't leuk
Kan ik het verkopen ofzo ? Of moet ik het maar weggooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Op zondag 03 maart 2002 18:40 schreef Jaded het volgende:
Nope, als je er genoeg hebt kun je er door Adria een soep van laten maken, krijg je je 1 permanent punt voor een willekeurige stat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Op zondag 03 maart 2002 18:45 schreef QuarK het volgende:
Nope, als je er genoeg hebt kun je er door Adria een soep van laten maken, krijg je je 1 permanent punt voor een willekeurige stat van.
1 punt ?? Das niet de moeite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

hey wie heeft er 5 perfect skulls voor mij?
en wat leuke spullen voor me sorc????
moet nog steeds die lvl 50 sorc terugpakken *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 22:05

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op zondag 03 maart 2002 18:45 schreef QuarK het volgende:

[..]

LOL...
delta ruikt onzin :P

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
LOL...
delta ruikt onzin
*Snif* *Snif* :)

irc.tweakers.net
/join #diablo2

Kanaal is geregd en sow dus its ours >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Nah het was zo'n broodje aap uit de oude Diablo tijd ;)
Moest er opeens aan denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 18:53 schreef arisjuh het volgende:
hey wie heeft er 5 perfect skulls voor mij?
en wat leuke spullen voor me sorc????
moet nog steeds die lvl 50 sorc terugpakken *D
maakt jou die sorc nou uit dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zondag 03 maart 2002 18:40 schreef Jaded het volgende:

[..]

je kreeg der geloof ik 1 gold voor :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 17:30
damn ik ben er net achter gekomen hoe erg die MSLEB's zijn :( mn sorcie ging gewoon in 1 keer dood :'(
HE WILL PAY.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Op zondag 03 maart 2002 19:27 schreef Lord_Mithril het volgende:
damn ik ben er net achter gekomen hoe erg die MSLEB's zijn :( mn sorcie ging gewoon in 1 keer dood :'(
HE WILL PAY.
Ach, een barb of werebear is ook zo dood tegen MSLEBs ;)
En een MSLEB met conviction is nog net iets erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

wat is MSLEBS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op zondag 03 maart 2002 19:33 schreef arisjuh het volgende:
wat is MSLEBS?
staat in vorige topic (deel 8)

edit : Multi Shot Lighting Enchanted Boss = MSLEB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 20:33

Canon23

>>MY<< world

Hoeveel doet Arreats nu met 6%ll, ik zoek er namelijk 1...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
paar sojs, tussen 5 en 6 zit 2 sojs verschil iig :) dan is de keus makkelijk :D

sojs zijn weinig waard momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Hey mensen ehm... wanneer denken jullie uitgekeken te zijn op Diablo2 ? Bij mij duurt et nog wel ff, heb net LoD gekocht>

Maarre misschien zou et tof zijn om na Diablo emt de hele bende over te stappen naar Dungeon Siege (www.dungeonsiege.com). Betere graphics en ook meer hack&slash zoals diablo dan "echte" RPG zoals Bulders Gate. Lijkt jullie die game nix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 03 maart 2002 19:29 schreef QuarK het volgende:

[..]

Ach, een barb of werebear is ook zo dood tegen MSLEBs ;)
En een MSLEB met conviction is nog net iets erger.
Hier blijf ik het dus niet mee eens zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 20:55 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Hier blijf ik het dus niet mee eens zijn :P
ik heb het ook ff getest en mijn barb eet ook bijna de grond na 5 sec :P en dat is als ik 1 lightsabre equiped heb met 2,5 k life en dmg reduce....
:P dus ik plant jou er voor en je slaat niet en na paar sec lig jij ook grond te happen +5 sec dan... dus minimaal 10 sec niks doen en maar lightning eten :D
Op zondag 03 maart 2002 20:52 schreef Lawtje.com het volgende:
Hey mensen ehm... wanneer denken jullie uitgekeken te zijn op Diablo2 ? Bij mij duurt et nog wel ff, heb net LoD gekocht>

Maarre misschien zou et tof zijn om na Diablo emt de hele bende over te stappen naar Dungeon Siege (www.dungeonsiege.com). Betere graphics en ook meer hack&slash zoals diablo dan "echte" RPG zoals Bulders Gate. Lijkt jullie die game nix ?
het zal wel niet de echte D2 feel hebben, en b.net is gewoon goed, met accounts etc :) beter als standalone servers zoals demon etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Games can be played over a specialized Microsoft Zone interface called ZoneMatch, which will provide an interface for sorting through available games, getting the latest news, talking in chat rooms, or hosting a game to the players specifications.
Misschien een soort MSN game zone ofzo. Das best sucky maar ze zeggen: "Specialized Zone called ZoneMatch" Zal vast niet zo goed zijn als b.net maar is et proberen waard denk ik.

VInd ook tof hoe je je char vormt, je hoeft niet meteen je class te kiezen, maar het hangt ervanaf wat voor wapens &skills je gebruikt, zo krijgt je char vanzelf vorm. Cool man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 03 maart 2002 19:58 schreef SaURoN het volgende:
paar sojs, tussen 5 en 6 zit 2 sojs verschil iig :) dan is de keus makkelijk :D

sojs zijn weinig waard momenteel :)
gozer vroeg 4sojs voor een 5%ll arreats, ik vond dat teveel...klopt da?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hijs 3-4 sojs ongeveer 5 leech 6 leech zag ik vanmiddag voor 5 sojs eenpaar keer aangeboden worden

sojs zijn beetje minder waard geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

1 woord:

GODDAMN

heb me complete gear alleen helm nog, heb 4sojs over kan ik die helm amper betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
koop dan een gaze is sowieso fijner voor pvp , of heb je pvm dan is arreats betere keus ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:19

Soullie

Planeshift

Ik heb een 4% arreats en daar is me 4 soj + 1x7% mf voor geboden en dat vond ik te weinig =) Kopen doe je cheap verkopen duur. Deze was een meevallertje van een paar mephruns :P

Sauron probeer eens een MSLEB tijdens een baalrun met dual lightsabre echt lachen :P barb stop hitting the msleb plzzzzzzzzzzzzzzzzz >:)

Gaze is leuker ja...

waarom mag btw dat D&D topic wel over de 1000 heen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op zondag 03 maart 2002 21:45 schreef SaURoN het volgende:
koop dan een gaze is sowieso fijner voor pvp , of heb je pvm dan is arreats betere keus ja ;)
waarom zou ik ?!?! Shaft + storm+ minimaal 10% string is als max pvp dmg reduce en dan zijn de bonussen op die arreats toch wel lekker :)

edit:
Op 1 of andere manier denk ik dat ik mezelf net genaait heb bij een trade maarja ik heb maar een 3%arreats getrade voor 2sojs+tallie amu(had ik niks aan)+hellslayer(socket)
Tja ik ben ongeduldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

mja das voor 3,5 tot 4 soj aan spul... maar er zat wel een socket in dat ding dus 3,5 =)

Een trade is nooit slecht als jij hebt gekregen wat je wow voor het bedrag wat jij ervoor wilt betalen ;).

Grtz met je trade, meer leach is leuk maar ik denk dat je toch wel string of ears draagt en daar ook wel leach van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
duel moet je ook zat leech hebben, je dueled toch altijd in normal dan heb je die resist niet nodig, iig ik niet..
dus is de leech vna de gaze vele malen fijner in mijn visie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
duel moet je ook zat leech hebben, je dueled toch altijd in normal dan heb je die resist niet nodig, iig ik niet..
Mietje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op zondag 03 maart 2002 22:46 schreef SaURoN het volgende:
dus is de leech vna de gaze vele malen fijner in mijn visie :P
echt duels zijn in hell niet in normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 03 maart 2002 20:59 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ik heb het ook ff getest en mijn barb eet ook bijna de grond na 5 sec :P en dat is als ik 1 lightsabre equiped heb met 2,5 k life en dmg reduce....
:P dus ik plant jou er voor en je slaat niet en na paar sec lig jij ook grond te happen +5 sec dan... dus minimaal 10 sec niks doen en maar lightning eten :D
[..]
met 75 Resist neem ik aan?

mwa, 5-10 seconden lightning happen is best veel nog :) maar, ff serieus, met 75 resist, en 25 absorb (Lifgtsabre) zouje moeten healen van Lightning :)

De klappen van het monster deden waarschijnlijk meer pijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Door HitmanWVU - zaterdag 02 maart 2002 13:18
quote:
------------------------------------------------------------Op zaterdag 02 maart 2002 12:54 schreef Jive het volgende:
[..]

Ik snap um ook nie echt .. wrom ze dat gebruiken in cows ...
En dan mooi mijn Mec gebruiken als tank om die FW neer te zetten ... daar gaat mijn MF/GF bonus .. droppen er weer stapeltjes van 200 enzow ipv 2000 ...

En ze hebben meestal nog niet eens 1 punt in static zitten, laten ze mij dan ook mooi doen.
--------------------

Geblaat van iemand die er geen verstand van heeft.....
De MF/GF word gedeeld met je merc en dus valt gewoon precies hetzelfde geld als normaal.....

edit:

Als je merc mf items aan heeft dan word dat bij elkaar opgeteld dus heb je meer mf....
Dat ik alles zou weten van D2|LOD zal je mij nooit horen zeggen ...

Maar om nu dit soort idiote uitspraken in mijn schoenen te schuiven akn ik nie echt hebben.
WAAROM DENK JE DAT IK MIJN MERC MF STUFF GEEF....
Om dan een sorc zonder MF met een firewall de kill te laten maken waar mijn merc voor staat te tanken ...

Laten ze lekker zelf een merc maken die door hellcows kan lopen ... en die daar ook levend houden ...
Ik drop standaard van een koe minimaal 1k gold ... dus geldproblemen hebbik er nie door ... maar ik kijk toch naar elke ring & amu die er valt ... omdat mijn MF bonus dusdanig is dat het best een vet Prismatic Amulet of Fortune (ofzowiets) kan wezen ...

Dan zit ik niet te wachten op een sorje die met een vuurmuur aankomt en van mijn merc-tank gebruik maakt om 300k golddrops te veroorzaken en +2 poison-resist amu's (of iets anders onnodigs) te laten droppen.

Zow .. dat was er effe mooi uit ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 00:03 schreef Soullie het volgende:

[..]

daar verlies je exp, toch :?
duel nooit in hell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 04 maart 2002 03:03 schreef Jive het volgende:

[..]

Dat ik alles zou weten van D2|LOD zal je mij nooit horen zeggen ...

Laten ze lekker zelf een merc maken die door hellcows kan lopen ... en die daar ook levend houden ...
Ik drop standaard van een koe minimaal 1k gold ... dus geldproblemen hebbik er nie door ... maar ik kijk toch naar elke ring & amu die er valt ... omdat mijn MF bonus dusdanig is dat het best een vet Prismatic Amulet of Fortune (ofzowiets) kan wezen ...

Dan zit ik niet te wachten op een sorje die met een vuurmuur aankomt en van mijn merc-tank gebruik maakt om 300k golddrops te veroorzaken en +2 poison-resist amu's (of iets anders onnodigs) te laten droppen.

Zow .. dat was er effe mooi uit ....
alleen het klopt niet >:)
met mf heb je meer kans op rare of unique ring/amulets

maar als ie blauw is dan heb je met 60000MF niet meer kans op prismatic dan met 0%. de mods worden random bepaald

ps als je op zoek bent naar een prisma amulet, denk dan eens aan de prismatic amu cube-recept

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Ik schreef:
Ach, dan vertel ik dat mijn vriendin gisteren even gespeeld heeft en een blackhand key gevonden heeft + een 43% wartravellers

Pjemco antwoordde:
Dan kan ik ook wel even vermelden dat ik tijdelijk even geen vriendin heb
Dus al mijn runs zelf moet doen en dr geen vrouwelijke "bot" voor heb

En nu ik weer...:
Tijdelijk geen vriendin.. klinkt niet goed :)
Hehe, vrouwelijke bot ja, lijkt erop dat ik ook cheat. Ik zet geen shop aan, maar mijn vriendin. >:) On the other hand.. wat is het verschil tussen "vriendin" en "shop (winkelen)".. hmm... ;)

Nog leuk getrade dit weekend.. :)
Ik had 4 sojs en had een paar wartravellers over van 37%. Fasttrade: 2 sojs :) :)
Toen met 1 soj en 7% mf charm een shaft gekocht en weer verkocht voor 2 sojs. Dit trucje nog een keer herhaalt met 1 soj en een of ander bagger item et voila.. easy sojs. Daarna een 2e skullders getrade met een toffe kerel (gewoon eindelijk weer eens iemand die graag speelt er vriendelijk is) voor 3 soj. Skullder was unid'ed --> 199% 8-)

Voor die trade probeerde een kerel een skullders met 2 soj te traden. Ik zat in trade, hij gooide skullders erin, ik 2 sojs. Hij begon zijn item op en neer te switchen, ik ook, en meteen vinkje aan. Ik denk, nou, maar even checken. En voila, er ligt een magical balrog skin in. Lamers lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Jaxe je webicon doet het nog steeds niet :P verander um us :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 09:21 schreef SaURoN het volgende:
huh? Webicon? Jij ziet een brokenlink plaatje dan? Ik zie nl niks.. Lemme check... :)

<edit> hm, zie dat er inderdaad nog iets stond :)
Ik ga zo even een image uploaden bij endoria en eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay, confused...

Ik ga naar webicon in mijn profiel en type de link van de image in tussen de IMG /IMG tags.
Dan moet hij het toch doen, of niet? :?

EDIT: Okay, nu in ieder geval een aartslelijk plaatje weten te uppen.. doh.. het lijkt dat endoria niet meer linkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 04 maart 2002 08:51 schreef SaURoN het volgende:

[..]

daar verlies je exp, toch :?
duel nooit in hell :)
alleen als je gekilled word door monsters niet door players.
Op maandag 04 maart 2002 00:08 schreef Pjemco het volgende:

[..]

met 75 Resist neem ik aan?

mwa, 5-10 seconden lightning happen is best veel nog :) maar, ff serieus, met 75 resist, en 25 absorb (Lifgtsabre) zouje moeten healen van Lightning :)

De klappen van het monster deden waarschijnlijk meer pijn :P
Euh... nee dat klopt niet bij 50% absorb krijg je geen damage, je absorbd immers evenveel schade als dat je krijgt, bij meer als 50% heal je pas.

Meer als 50% = compleet imune zelfs met -100 resist.
Idd rapen julie goud op dan ? :P ik stell gewoon wat necro stafjes die droppen 35k is toch netjes voor een 2 vakjes ding. Goud is redelijk nutteloos of je moet mega luck hebben met gamblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 04 maart 2002 00:03 schreef Soullie het volgende:

[..]

Duels voor de ladder zijn in normal, hoogstens sorc vs. sorc zijn in hell, alle andere chars in normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 11:40 schreef Soullie het volgende:
[..]

Euh... nee dat klopt niet bij 50% absorb krijg je geen damage, je absorbd immers evenveel schade als dat je krijgt, bij meer als 50% heal je pas.

Meer als 50% = compleet imune zelfs met -100 resist.
[..]
Dus, met 75% resist, en 25% absorb zou je toch imune moeten zijn? in ieder geval krijg je dan wel ziekelijk weinig damage voor je kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 04 maart 2002 09:07 schreef heuveltje het volgende:

[..]
1
alleen het klopt niet >:)
met mf heb je meer kans op rare of unique ring/amulets
2
maar als ie blauw is dan heb je met 60000MF niet meer kans op prismatic dan met 0%. de mods worden random bepaald
3
ps als je op zoek bent naar een prisma amulet, denk dan eens aan de prismatic amu cube-recept
1+2 Ik zou denken dat emt hogere MF de kans op een hoger/betere mods toe zou nemen .. immers mods hebben zelf ook waardes (Fortune heeft hogere waarde dan Chance)

Zou je hopen op een perfect "Arch-Angels amulet of Fortune" (+2 sorc skills, 35% MF) of een "Prismatic Amulet of Fortune" (25% resist all + 35% MF) of hoogste MF op een amu met een "Fortuitus amulet of Fortune" (15%MF + 35% MF = 50MF op amu) ...

3 Met dat Prismatic Amulet receptje bedoel je deze denkik.
6 Perfect Gems (1 of each type) + 1 Amulet (any quality)
Prismatic Amulet
Using this formula creates an amulet with Resistance to All.
Kan je hier ook een Prismatic Amulet of Fortune mee krijgen, of alleen een Prismatic Amulet (komen er wel of geen andere mods op)
Het lijkt me niet onmogelijk om deze formule een paar keer per week uit te proberen (hoewel je wel veel cowruns oet doen om aan de flawless te komen die je moet transmuten naar perfects) maar wel de cheap-mans way to do it.
(zal gedeeltelijk ook van je clvl afhangen denkik .. wat je krijgt).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 04 maart 2002 11:40 schreef Soullie het volgende:
Idd rapen julie goud op dan ? :P ik stell gewoon wat necro stafjes die droppen 35k is toch netjes voor een 2 vakjes ding. Goud is redelijk nutteloos of je moet mega luck hebben met gamblen.
Ik raap zelf alleen stapeltjes van 1k of meer op in de gauwigheid voor ik door TP naar het volgende groepje koeien... maar het is wel een goeie graadmeter om te zien of ik de kill gemaakt heb of iemand anders ...
Zie ik niet een poaar stapels van meer dan 1k, dan ligt er waarschijnlijk ook alleen maar troep.

On a sidenote over de amuletjes .. heeft er hier eigenlijk iemand een perfect Mara's ??? of zijn die dingen nog echt onwijs zeldzaam.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Sauron, je had 't in deel 8 over me nova sorc, dat ie dus 1400-1500 moest hebben, daarmee bedoel je mana, of wat :?

ps. hoeveel life dan :?

owja, nog iets, is Lycander's Aim beter, net zo goed of slechter dan een Buri :? (en hoeveel soj kost ie :?)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Kan je hier ook een Prismatic Amulet of Fortune mee krijgen, of alleen een Prismatic Amulet (komen er wel of geen andere mods op)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/clan/got/mfamu.JPG

:P beste mf amu van me heb ergens nog een 36% maar deze is toch echt leuker :) Dus niet prismatic maar chromatic :)
On a sidenote over de amuletjes .. heeft er hier eigenlijk iemand een perfect Mara's ??? of zijn die dingen nog echt onwijs zeldzaam.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/clan/got/mara.JPG

Deze dropte gister dus just mijn luck lager gaat bijna niet :( trouwens ook de enigste die ik ooit vond dus ze zullen wel rare zijn =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48827

Speelt iedereen hier soms alleen met een closed bnet char ofzo??? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op maandag 04 maart 2002 13:16 schreef Pyradon het volgende:
uiteraard :D

edit : een fractie sneller dan soullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

ja ;)

*edit* PringleMaster was sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Inderdeed ...
* Jive ziet het nut niet echt in van Open b.net ...
Als je wilt zien hoe een char zal werken pak je gewoon een char-editor , en typ je in single-player "Players 8" in... zie je hoe goed een char mee kan doen in een 8-player multi, heb je niet eens Open b.net voor nodig.

(en als je de moeite had genomen om de voorgaande topics in te kijken had je kunnen zien dat iedereen of SP of CB speelt ((Single Player of Closed Battlenet)))

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

dis niet gewoon meer, achtelijke dupers

Need harly offer 5 sojs

5 SOJS!!!!!!!!!!

damn de prijs word per week hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op maandag 04 maart 2002 14:44 schreef tva_goku het volgende:

Need harly offer 5 sojs

5 SOJS!!!!!!!!!!

op us east schijnt ie 12 te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prijs stort vanzelf wel weer in :)

En, niet te vergeten, alles wat je vind is ook veel meer waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Op maandag 04 maart 2002 15:13 schreef Pjemco het volgende:
Prijs stort vanzelf wel weer in :)

En, niet te vergeten, alles wat je vind ik ook veel meer waard :P
lekkere zin, daat klopt iets niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Echte bikkels vechten in nightmare, daar is et eerlijk.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33250

Op maandag 04 maart 2002 15:31 schreef Shade het volgende:
Echte bikkels vechten in nightmare, daar is et eerlijk.
:Y)
Uhh en waarom niet in Hell dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 04 maart 2002 15:39 schreef Sjawarmaman het volgende:

[..]

Uhh en waarom niet in Hell dan?
Omdat sorc daar voordeel heeft. Lagere res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 15:44 schreef Shade het volgende:

[..]

Omdat sorc daar voordeel heeft. Lagere res.
Mwa, zodra ik tegen een sorc mag PvP-en trek ik vrolijk de resist/absorb gear aan..

Gekke sorc die je dan dood krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 15:48 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Mwa, zodra ik tegen een sorc mag PvP-en trek ik vrolijk de resist/absorb gear aan..

Tegen een Storm sorc, wat moet ik dan aandoen, qua absorb etc.? Een vriend van me heeft daar echt een PvP build mee gemaakt, en het lijkt me wel lachen als mijn barb hem strax een keer neerlegt. >:) Veel damage-reduce / lightning absorb?
En dan hopen dat ik een keer zijn tp destination goed inschat?
Dussss, welke items, battleplan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 04 maart 2002 15:48 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Per element mag je maar 1 absorb item aan..
Teminste, bij legit duels ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 04 maart 2002 15:51 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Tegen een Storm sorc, wat moet ik dan aandoen, qua absorb etc.? Een vriend van me heeft daar echt een PvP build mee gemaakt, en het lijkt me wel lachen als mijn barb hem strax een keer neerlegt. >:) Veel damage-reduce / lightning absorb?
En dan hopen dat ik een keer zijn tp destination goed inschat?
Dussss, welke items, battleplan? :)
Als hij een beetje redelijk kan teleporten en hij geen nova gebruikt maak je hem toch praktisch nooit dood.
Maar je kan wel een thundergod's vigor gebruiken om langer in leven te blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 15:58 schreef Shade het volgende:

[..]

Als hij een beetje redelijk kan teleporten en hij geen nova gebruikt maak je hem toch praktisch nooit dood.
Maar je kan wel een thundergod's vigor gebruiken om langer in leven te blijven :P
Klopt, maar aan de andere kant, hij/zij krijgt jou dus ook nooit dood. Dus eindigt het onbeslist, of ze lopen per ongeluk in je WW/Guided/Whatever ;)

En inderdaad, bij legit duels mag je maar een absorb itempje aan. Maar ja, dan nog kan het wel ff duren voor je zelf naar je lijk staat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 04 maart 2002 12:41 schreef Jive het volgende:

[..]

1+2 Ik zou denken dat emt hogere MF de kans op een hoger/betere mods toe zou nemen .. immers mods hebben zelf ook waardes (Fortune heeft hogere waarde dan Chance)

Zou je hopen op een perfect "Arch-Angels amulet of Fortune" (+2 sorc skills, 35% MF) of een "Prismatic Amulet of Fortune" (25% resist all + 35% MF) of hoogste MF op een amu met een "Fortuitus amulet of Fortune" (15%MF + 35% MF = 50MF op amu) ...

3 Met dat Prismatic Amulet receptje bedoel je deze denkik.
[..]

1+2 Dat denk je dus fout :) het hangt af van het lvl van het monster, en je geluk. maar niet van je mf :)

3 je kunt er idd suffixes op krijgen, mijn mooiste was
"of the bat" (4% mana leech). weet alleen niet of je er ALTIJD sufficxes op krijgt.
Op maandag 04 maart 2002 09:21 schreef SaURoN het volgende:
ik zie hem nu wel :z
nah heb nog 2 singleplayer chars voor lannetjes :)
Need harly offer 5 sojs
5 SOJS!!!!!!!!!!
per dag zo ongeveer :(
maar of dat aan die dupers ligt
je zou zeggen dat hij dan juist midner moest kosten (groter aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 04 maart 2002 16:13 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Klopt, maar aan de andere kant, hij/zij krijgt jou dus ook nooit dood. Dus eindigt het onbeslist, of ze lopen per ongeluk in je WW/Guided/Whatever ;)

En inderdaad, bij legit duels mag je maar een absorb itempje aan. Maar ja, dan nog kan het wel ff duren voor je zelf naar je lijk staat te kijken.
Met orb kan je van een afstand schieten hoor, barba gaat dus uiteindelijk dood en TS raakt ook van afstand.. Barbje niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
per dag zo ongeveer
maar of dat aan die dupers ligt
je zou zeggen dat hij dan juist midner moest kosten (groter aanbod)
Inderdaad .. aanbod is heel erg laag van een hoop items (er word niet meer masaal geduped). Dus soj word minder waard, of items worden duurder. Vroeger kocht je een wf voor 40 soj's of meer... maar sins die dupe manie mocht je blij zijn als je er 10 voor kreeg. Ik denk dat die tijd wel weer terug komt/is zoals wf en scheaffers gewoon 40+ soj's en imho terecht, 5 soj's voor een shako ... tis toch een elite.

Locutus of borg ... ik heb in deel 8 een heel verhaal gemaakt met hoe en waarom je een nova sorc kan/mag maken :) en nu kom je aanzetten DAT JE HET NOG NIET WEET ga es snel terug naar deel 8 en lees daar maar es, ik heb dat gvd toch niet voor niks gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 16:45 schreef Shade het volgende:

[..]

Met orb kan je van een afstand schieten hoor, barba gaat dus uiteindelijk dood en TS raakt ook van afstand.. Barbje niet
Dat weet ik, maar het doet geen schade...

Je resist/absorb zorg ervoor dat je of Zo imbeciel weinig damage krijgt dat je het uren volhoud (regeneration) of dat je gewoon helemaal geen schade krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 04 maart 2002 17:16 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar het doet geen schade...

Je resist/absorb zorg ervoor dat je of Zo imbeciel weinig damage krijgt dat je het uren volhoud (regeneration) of dat je gewoon helemaal geen schade krijgt.
Ik heb het over legit duels he?
Dus geen mass absorb gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33250

Uhmm ik kom Tweakers Irc niet meer op?? telkens connection refused.. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

heb ik ook ja :'(

edit : het werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 16:25 schreef heuveltje het volgende:

ik zie hem nu wel :z
[..]
mja hij heeft hem er bij gezet :P
toen ik replyde was hij er nog niet...

Need harly offer 5 sojs

5 SOJS!!!!!!!!!!

mja en ? dupen is er nu 'niet' meer iig heel weinig... en harly was ooit 9 sojs maar omdat er toen heel veel kwam is het 1 soj geweest. 5 sojs is niet zo overdreven, jij denkt dat alles altijd 1 soj blijft ?
soj is gewoon minder waard geworden, life with it or not..

hij is nu nog goedkoop vergeleken met eerder. dat de harly 1-2 sojs was , gewoon een diepte punt in de prijs, nu gaat hij weer richting normale prijs ongeveer 5 sojs dus..
NOFI

iig wat ik probeer te zeggen is , niet zeuren over die prijs :P hij blijft toch zo, het verandert per week over 2 weken is hij mischien wel weer 2 sojs en dan 1 week later 9 sojs, ligt niet aan de dupers maar hoeveel er op dat moment op de markt zijn :)

het heeft wel aan de dupers gelegen, maar nu blizzard items heeft verwijdert zijn er minder over dus zijn ze meer waard .
en het is een elite dus hijs best meer waard als 2 sojs :)
het zelfde verhaal als met die arreats van canon op page2 :) sojs zijn minder waard kun je niks aandoen behalve mopperen wat toch niks van de prijs afdoet ;)
Op maandag 04 maart 2002 13:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sauron, je had 't in deel 8 over me nova sorc, dat ie dus 1400-1500 moest hebben, daarmee bedoel je mana, of wat :?

ps. hoeveel life dan :?

owja, nog iets, is Lycander's Aim beter, net zo goed of slechter dan een Buri :? (en hoeveel soj kost ie :?)
ik bedoelde mana ja ;)

btw lees dat verhaaltje van barrel die heeft goeie nova sorcs :) houd er rekening mee dat je VEEL +skills moet om dmg te doen dus +10 ofzo wel en veel +25% mana shit :) frostburns en 2 sojs etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09-2020
IK BAAAAL (sorry moest ff)

ik wou net spelen... had namelijk vandaag zeer goed geruild en wou een ss maken van mijn 11 sojs... was ik zeer blij mee...

log ik in op battlenet staat er in een keer dat mijn sorc lvl 103 is... en ik kan geen ene game meer joinen... ook niet maken... kan helemaal niks meer

heeft 1 van jullie een id hoe ik mijn lieve sorc weer terug kan krijgen... die sorc had gewoon hele goede stuff... want ik wou net gaan mulen... ik baaaaaal :(

edit:
ik heb ook nog nooit gecheat... ik dupe niet... ik gebruik die ene hack niet zodat je de map kan zien etc.. dus ik snap het echt niet meer

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
heb je enchant op je charc zitten ?
zoja dat is een 'normaal' bugje ;)
is naar een poosje weer normaal :)

---
had namelijk vandaag zeer goed geruild en wou een ss maken van mijn 11 sojs... was ik zeer blij mee...
---

wat bedoel je hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 19:23 schreef SaURoN het volgende:
heb je enchant op je charc zitten ?
zoja dat is een 'normaal' bugje ;)
is naar een poosje weer normaal :)

---
had namelijk vandaag zeer goed geruild en wou een ss maken van mijn 11 sojs... was ik zeer blij mee...
---

wat bedoel je hier mee?
ik wou een screen shot maken voor mijn vriend... omdat hij de hele tijd over zijn sojs aan het opscheppen was :)

maar dus na een tijdje weer gewoon???... dat zou heel mooi zijn

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ja is na een tijd je weer gewoon :)

enchant bugje :)

btw wat is je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
waarom wil je dat weten dan...

riannuh is mijn account

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ga je die arme jongen meid nou hacken voor 11 sojs sauron :P

* Anoniem: 4743 hides

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 19:35 schreef Pjemco het volgende:
ga je die arme jongen nou hacken voor 11 sojs sauron :P

jongen????? :(

edit:
ok zo is het beter

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 19:36 schreef Riannuh het volgende:

[..]

jongen????? :(

edit:
ok zo is het beter
Ik zag mn fout al voor je gepost had :) Echt zo'n lekker gewoonte "spreekwoord' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
ghehe tjah ach is wel vaker gebeurd hoor in de afgelopen dagen... het schijnt niet zo vaak voor te komen dat een meid op tweakers is... :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je nick en de hint; -ff aan mijn vriend laten zien- waren inderdaad geheel aan mij voorbijgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 19:48 schreef Pjemco het volgende:
je nick en de hint; -ff aan mijn vriend laten zien- waren inderdaad geheel aan mij voorbijgegaan :)
ghehe ach kan gebeuren toch... :) ik ben het gewent, gebeurd namelijk regelmatig. ook als ik aan het gamen ben enzo. en ik ben de enige meid in mijn klas op school dus ik ben het gewent :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 19:51 schreef Riannuh het volgende:

[..]

ghehe ach kan gebeuren toch... :) ik ben het gewent, gebeurd namelijk regelmatig. ook als ik aan het gamen ben enzo. en ik ben de enige meid in mijn klas op school dus ik ben het gewent :)
* Anoniem: 4743 herrinerd zich de rare reacties die vrouwen af en toe krijgen op irc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 19:53 schreef Pjemco het volgende:

[..]

* Anoniem: 4743 herrinerd zich de rare reacties die vrouwen af en toe krijgen op irc :)
ghehe op de kanalen die ik zit, zijn ze dat al wel gewent... noujah ik ga dan maar ff gamen weer... :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47860

Ja ze heeft ook een vriend ja en raad eens wie dat is

Goedzo IKKE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar nog ff een vraagje, hoelang voordat het character weer te gebruiken is??? uurtje? halve dag? 3 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duurde bij mij 5 minuten ofzo, uitloggen, en ff wachten :)

kan wel iets langer duren helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op maandag 04 maart 2002 19:56 schreef psych-0 het volgende:
Ja ze heeft ook een vriend ja en raad eens wie dat is

Goedzo IKKE :)
damm, vis ik weer achter het net >:)

maar als je de ruimte hebt, moet je eens een char bij maken of verwijderen(NIET JE SPEELSHARS). dat helpt af en toe

trouwens op hbo-inf liepen 400 man rond en 2 vrouwen. dan moet je toch wel wat lef hebben denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 04 maart 2002 20:20 schreef heuveltje het volgende:

[..]

damm, vis ik weer achter het net >:)

maar als je de ruimte hebt, moet je eens een char bij maken of verwijderen(NIET JE SPEELSHARS). dat helpt af en toe

trouwens op hbo-inf liepen 400 man rond en 2 vrouwen. dan moet je toch wel wat lef hebben denk ik
[PUBERMODE]
Of een goeie conditie >:) :P
[pubermode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 04 maart 2002 20:25 schreef Canon23 het volgende:

[..]

[PUBERMODE]
Of een goeie conditie >:) :P
[pubermode]
HEEEEEEEEEEEEL goede conditie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 20:20 schreef heuveltje het volgende:

hmm en waarschijnlijk haalden ze niet allebij het volgende jaar... ik zie ze achter elkaar van school af gaan... vorig jaar zat ik met een meisje in de klas en die was na een half jaar weg... want die zat op de opleiding omdat tjah ze vond pc's wel leuk... ze kon niet eens geheugen vervangen... en dit jaar zit er 1 in hetzelfde jaar en die kan alle praktijk vakken niet dus tjah ach ik blijf prob. in mijn eentje over :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net een +1 combat charm (voor barb) met 7% faster run/walk gevonden :)

Hoeveel is zo'n kreng waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 19:35 schreef Pjemco het volgende:
ga je die arme jongen meid nou hacken voor 11 sojs sauron :P

:P nee ik heb iedere tweaker volgens mij in mijn lijst , alleen qugg overspoelt zoveel met zijn accounts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 21:32 schreef Pjemco het volgende:
Ik heb net een +1 combat charm (voor barb) met 7% faster run/walk gevonden :)

Hoeveel is zo'n kreng waard?
ik zou er wel 1 soj voor geven als ik een leuke barb zou hebben... hij is als je het goed speelt denk ik zelfs nog wel iets meer waard

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi :) Dan gaan we het maar eens goed spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 21:56 schreef Pjemco het volgende:
Mooi :) Dan gaan we het maar eens goed spelen :)
ghehe... maar het is iig wel een stoere charm :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He Sauron je mag mij en m'n vriendin wel added aan je friends list, maar dan moet je wel op US East spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-06 21:36
Hej luitjes...

Mijn broertje en ik hebben het probleem dat we geen cow-level meer kunnen openen aangezien ik volgens mij The Cow King had gekilled in mijn broertje zijn game terwijl ik de king nog niet een keer eerder had gekilled :? Of whatever..

Maargoed, nu kunnen we beide dus niet daarheen en dat is toch erg jammer :'(. Is er een oplossing voor... ik wil ff mijn Paladin ff wat omhoog krikken zodat ik Diablo kan killen in Nightmare...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.