Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
ik speelde eerst op US east, heb nu geloof ik al m'n chars gedelete.

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47860

Op maandag 04 maart 2002 22:07 schreef RemCow het volgende:

Maargoed, nu kunnen we beide dus niet daarheen en dat is toch erg jammer :'(. Is er een oplossing voor... ik wil ff mijn Paladin ff wat omhoog krikken zodat ik Diablo kan killen in Nightmare...
Je kan toch ook gewoon meeliften met iemand, heb je ook diablo gehaald. Als je geen game kan vinden vraag je het aardig aan iemand of ie je wil helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
speel op europe :) waarom spelen jullie op east dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-06 21:36
Op maandag 04 maart 2002 22:13 schreef psych-0 het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon meeliften met iemand, heb je ook diablo gehaald. Als je geen game kan vinden vraag je het aardig aan iemand of ie je wil helpen :)
Ik zelf willen doen!!! ;)

En zowiezo zal het fijn zijn om zelf gewoon een cow-level te kunnen doen samen met mijn broertje om zo wat gemakkelijker in level te kunnen stijgen ;) En natuurlijk altijd lachen dat level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
  • Laatst online: 08-09-2020
Op maandag 04 maart 2002 22:20 schreef SaURoN het volgende:
speel op europe :) waarom spelen jullie op east dan ?
ik heb niks tegen duitsers maar op europe waren ze (toen ik daar nog speelde) heel iritant veel... en ze vertikten toen om engels te praten en daar iriteer ik me gewoon aan... op useast spreekt iedereen engels.. zitten ook veel nederlanders... en tjah eigenlijk omdat we er eenmaal naar toe zijn gegaan en nu niet meer terug gaan omdat dan de stuff weg is enzo :)
Op maandag 04 maart 2002 22:23 schreef RemCow het volgende:

[..]

Ik zelf willen doen!!! ;)

En zowiezo zal het fijn zijn om zelf gewoon een cow-level te kunnen doen samen met mijn broertje om zo wat gemakkelijker in level te kunnen stijgen ;) En natuurlijk altijd lachen dat level :D
uhm tjah als je het zelf wilt doen moet je eerst ff nightmare uitspelen en dan cow lvls gaan doen anders kan het niet... moet je de cow king maar niet killen :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-06 21:36
Tshjah wisten wij veel :)
Mja, moet maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op maandag 04 maart 2002 22:39 schreef RemCow het volgende:
Tshjah wisten wij veel :)
Mja, moet maar :)
nu weet je het iig... cow king niet doodmaken :) :P

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Op maandag 04 maart 2002 22:40 schreef Riannuh het volgende:

[..]

nu weet je het iig... cow king niet doodmaken :) :P
LOL .....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17

Soullie

Planeshift

Op maandag 04 maart 2002 19:19 schreef Riannuh het volgende:
IK BAAAAL (sorry moest ff)

ik wou net spelen... had namelijk vandaag zeer goed geruild en wou een ss maken van mijn 11 sojs... was ik zeer blij mee...

log ik in op battlenet staat er in een keer dat mijn sorc lvl 103 is... en ik kan geen ene game meer joinen... ook niet maken... kan helemaal niks meer

heeft 1 van jullie een id hoe ik mijn lieve sorc weer terug kan krijgen... die sorc had gewoon hele goede stuff... want ik wou net gaan mulen... ik baaaaaal :(

edit:
ik heb ook nog nooit gecheat... ik dupe niet... ik gebruik die ene hack niet zodat je de map kan zien etc.. dus ik snap het echt niet meer
Mocht dit andere mensen gebeuren de oplossing is best simpel volgens diabloII.net je logt uit... logt in op een ander realm US east of zow... maakt een accountje logt weer uit... logt weerin op europe en het moet gefixed zijn... Vriend van me werkte het iig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ze speelt op east :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Op maandag 04 maart 2002 17:53 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mja hij heeft hem er bij gezet :P
toen ik replyde was hij er nog niet...
[..]
Jah, hij staat er.. was iets met endoria dat niet door wilde linken. Heb nu dus maar ff snel een ranzig lelijk plaatje geupload om te kijken. Als ik nog eens tijd heb zet ik er wel ff wat anders neer..

En over die Shako.. Damn right dat ie 5 sojs is nu :) Heb er nl een week geleden een gevonden en screens om het te bewijzen. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 20:33

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 05 maart 2002 09:23 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Jah, hij staat er.. was iets met endoria dat niet door wilde linken. Heb nu dus maar ff snel een ranzig lelijk plaatje geupload om te kijken. Als ik nog eens tijd heb zet ik er wel ff wat anders neer..

En over die Shako.. Damn right dat ie 5 sojs is nu :) Heb er nl een week geleden een gevonden en screens om het te bewijzen. ;) :)
Lucky bird :P

Ich such Crecent Moon amu offer weet ik nog niet ;)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Whazza,

Hey ff over dat magicfinden...Ik heb een lvl 80 orb/static sorc met echt alles erop en eraan. Skullders, gull, rhyme enz. MAAR IK VIND HELEMAAL NIX!!! Wat is het probleem!? :'( Help me plz...

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12048

Op dinsdag 05 maart 2002 09:52 schreef Tosti het volgende:
Whazza,

Hey ff over dat magicfinden...Ik heb een lvl 80 orb/static sorc met echt alles erop en eraan. Skullders, gull, rhyme enz. MAAR IK VIND HELEMAAL NIX!!! Wat is het probleem!? :'( Help me plz...

B-)
je heb gewoon geen geluk...
zoiets van.. als jij in het water kijkt gaan alle vissen dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

lol...vandaar dat mijn goudvissen altijd doodgaan...maar ff serieus, wat kan de reden zijn? Sommige zeggen dat ik langer moet mf-en, maar het heeft zo weinig zin als je nix vind...

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Op dinsdag 05 maart 2002 09:58 schreef Tosti het volgende:
lol...vandaar dat mijn goudvissen altijd doodgaan...maar ff serieus, wat kan de reden zijn? Sommige zeggen dat ik langer moet mf-en, maar het heeft zo weinig zin als je nix vind...

B-)
waar MF je dan?
ik heb met mijn L78 sorc geen problemen gewoon op NM (hell kan ze niet aan) en dan mephi killen... zelf andy dropt nog wel eens leuke low level uniques.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 09:58 schreef Tosti het volgende:

B-)
Ik mf met een lvl 87 barbarian, met niet eens zo gek veel mf. Ik vond lange tijd ook zo goed als niets, soms een low-level unique. Toen ineens een hele zooi achter elkaar; ik snap er zelf nog niets van. Enige wat ik kan zeggen is volhouden.. Baal op hell dropt bij mij in het algemeen wel goed. Misschien dat je hem eens moet proberen?
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12048

er is geen pijl op te tekken :)
ik doe wel regelmatig mf runs, je kan weken nix vinden wat de moeite is, en dan opeens heb je weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti

Tosti

BlizzarD AddicT

Zit iedereen op school nix te doen en maar een beetje te GoTten? *D

Maar goed, ff back on topic: Ik mf altijd bij Meph op hell. Maar ik ga vanmiddag maar weer eens wat runs doen. Misschien is het ook verstandig om een firesorc te maken met firewall...

B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 05 maart 2002 09:29 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Lucky bird :P

Ich such Crecent Moon amu offer weet ik nog niet ;)
heb er wel een, maar die bevalt best wel, dus dan zul je toch iets leuks moeten offeren >:)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Op dinsdag 05 maart 2002 11:11 schreef Tosti het volgende:

Maar goed, ff back on topic: Ik mf altijd bij Meph op hell. Maar ik ga vanmiddag maar weer eens wat runs doen. Misschien is het ook verstandig om een firesorc te maken met firewall...

B-)
firewall zuigt voor meph :) Hij staat noiit zo lekker stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47860

B-)
Ik heb een lvl 72 Sorc met Hydra's en TS met 440% MF en ik zoek m'n stuff bij meph op hell. Het is me nog nooit gebeurt dat ik in 5 runs niets (= geld, magic zooi, potions) had, krijg vaak low lvl uniques maar af en toe ook wel coole shit...

Oh en nog ff over dat gedoe met mijn Sorc die lvl 105 was na het gebruiken van enchant.. door deze tip was het direct opgelost:
Op maandag 04 maart 2002 20:20 schreef heuveltje het volgende:

damm, vis ik weer achter het net

maar als je de ruimte hebt, moet je eens een char bij maken of verwijderen(NIET JE SPEELSHARS). dat helpt af en toe
Ik heb een char gemaakt en gewist en toen ik op de delete knop drukt was m'n sorc weer gewoon *D GELUKKIG

Oh en dan nog iets:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:01 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]
ik heb met mijn L78 sorc geen problemen gewoon op NM (hell kan ze niet aan) en dan mephi killen... zelf andy dropt nog wel eens leuke low level uniques.
Wat voor skills gebruik je dan???? mijn lvl 72 kan meph zelfs nog aan... nou ja ik moet niet geraakt worden, maar das niet zo moeilijk. Gewoon meph naar dat trapje lokken en dan naar de overkant teleporten. Dan zorgen dat je Meph net nog in je scherm hebt en dan je spells casten, hij schiet of deze manier toch niet :P . Dit werkt echt geweldig met firewall, maar met m'n hydra's lukt het ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 05 maart 2002 11:50 schreef Pjemco het volgende:

[..]

um wel eens ooit geprobeerd ?
de helft van de keren beweegt ie maar 2 of 3 keer per run
iig gaat het prima met firewall.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:52 schreef psych-0 het volgende:

[..]

Ik heb een char gemaakt en gewist en toen ik op de delete knop drukt was m'n sorc weer gewoon *D GELUKKIG

Oh en dan nog iets:
[..]

Wat voor skills gebruik je dan???? mijn lvl 72 kan meph zelfs nog aan... nou ja ik moet niet geraakt worden, maar das niet zo moeilijk. Gewoon meph naar dat trapje lokken en dan naar de overkant teleporten. Dan zorgen dat je Meph net nog in je scherm hebt en dan je spells casten, hij schiet of deze manier toch niet :P . Dit werkt echt geweldig met firewall, maar met m'n hydra's lukt het ook wel....
idd meph is een eitje, ik was het met mijn lvl 75 sorc aan het testen, en ging toen 1 op de 3 keer dood (iets te weining mana) nu op lvl 80 gaat het redelijk vlekkeloos
(alleen ga ik nu vaak dood door framelag :( )

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 12:13 schreef heuveltje het volgende:

[..]

um wel eens ooit geprobeerd ?
de helft van de keren beweegt ie maar 2 of 3 keer per run
iig gaat het prima met firewall.
[..]
Ik vind het best irritant in ieder geval. Met static/Nova gaat het veel makkelijker (vind ik dus)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

[..]

Ligt aan jou hoor :p
Firewall is gewoon DE spell voor Mephi..ik heb 'm op hell binnen 20 seconden dood. Gewoon naar em toe rennen, komt ie je tegemoet, schiet je 1 frozen orb, static field je m 5 keer, zet firewall aan en kijk gewoon naar zijn beweging. Als ie zo'n attack move maakt stap je opzij en fw je weer een keer, en dat steeds doen. 5 fw's en hijs dood. Het zit m gewoon in de afstand die je tot hem neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je krijgt hem er wel mee dood ja, zelf ook 100000 keren gedaan, maar ik vind het Zeer irritant spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

[..]

je moet ook zbeneden de rivier staan, dan blijft hij netjes aan het randje staan en dan istie zo dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het :) Maar ik ren toch elke keer weer op em af etc :)

overmoed :)

Daarom vind ik static/nova beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 12:13 schreef heuveltje het volgende:

idd meph is een eitje, ik was het met mijn lvl 75 sorc aan het testen, en ging toen 1 op de 3 keer dood (iets te weining mana) nu op lvl 80 gaat het redelijk vlekkeloos
(alleen ga ik nu vaak dood door framelag :( )
mijn lvl 56 amazon (strafe, guided arrow enuhm buriza do)
kan mephisto op hell nog aan...

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:06 schreef Riannuh het volgende:

[..]

kan mephisto op hell nog aan... op hell dan
op hell nog aan... op hell dan

beetje vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
sorry nog niet helemaal wakker volgens mij :P

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maakt niet uit :D

mephi ZUIGT.... hij dropt de laatste tijd NIETS meer :(

maar dan ook echt niets, ja Uniques waar alleen een totale noob blij mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:26 schreef tva_goku het volgende:
maakt niet uit :D

mephi ZUIGT.... hij dropt de laatste tijd NIETS meer :(

maar dan ook echt niets, ja Uniques waar alleen een totale noob blij mee is
ghehe ik en mijn vriend vinden nog wel een beetje leuke dingen maar echt iets superstoers komt bijna nooit voor

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een jewel gevonden, niet bij mephi maar uit een kistje.

33 ED en +2 str is dat nog wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Is mephi met nova te doen :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 22:05

PringleMaster

A.K.A. Delta

soj lijkt nu echt geen kont meer waard...
vond ergens nog 2 jewels op een char
15 % ias jewel +13 max dmg : 3 soj
15 % ias jewel +8 min dmg : 3 soj

:?

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Is mephi met nova te doen :?
op hell... en met welk character... welk lvl nova etc

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:39 schreef PringleMaster het volgende:
soj lijkt nu echt geen kont meer waard...
vond ergens nog 2 jewels op een char
15 % ias jewel +13 max dmg : 3 soj
15 % ias jewel +8 min dmg : 3 soj

:?
Hmm, zou een naar ik meen.. 28% ED + x to min damage dan ook wat waard zijn? Die vond ik pas..
Vind zelf trouwens niet dat de bovengenoemde jewels sojs waard zijn, maar ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens, jongens, errr.. en meisje tegenwoordig :)

Er gaat toch niks boven een Barbarian?? Lekker met volle snelheid op mephisto inlopen en zijn ass woopen? >:)
Niks is mooier dan Baal weg te zien rennen omdat ie neergaat met 7500+ Beserker blows :9

Samen met Unknown in een cowgame met onze 2 barbs, schitterend :) ;) Brengt de lol in spelen weer terug bij mij. B-)

Melee-combat forever!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:40 schreef Riannuh het volgende:

[..]

op hell... en met welk character... welk lvl nova etc
sorc, ik schat lvl 26 nova ofzo, met lighting mastery op 24 ofzo :?

ps. ik heb me LoD cd bij me ouders laten liggen |:( Iemand oplossing hoe ik nu toch kan spelen. Ik heb namelijk wel een backup, maar dan zegt ie weer fijn dat de cd er niet inzit |:(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
ghehe ik vind toch een pally leuker dan een barb :) :P

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

sorc, ik schat lvl 26 nova ofzo, met lighting mastery op 24 ofzo :?

ps. ik heb me LoD cd bij me ouders laten liggen |:( Iemand oplossing hoe ik nu toch kan spelen. Ik heb namelijk wel een backup, maar dan zegt ie weer fijn dat de cd er niet inzit |:(
als je genoeg life hebt zal het denk ik wel te doen zijn...
had je er ff een iso van moeten maken en dan had je hem met een proggie wel kunnen mounten... anders weet ik het niet

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:48 schreef Riannuh het volgende:
ghehe ik vind toch een pally leuker dan een barb :) :P
Palladin is mij iets te goodie. Past niet bij mijn roleplay instelling. ;)
Nah, ik zou geen leven meer hebben als wat vrienden me met een Palladin zouden zien spelen. >:)
Als ik ooit nog eens een character kan laten rushen (heb weinig speeltijd) maak ik nog eens een necro. Heb nu alleen 2 barbs.. Ah well, wie weet in tha future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:50 schreef Riannuh het volgende:

[..]

als je genoeg life hebt zal het denk ik wel te doen zijn...
had je er ff een iso van moeten maken en dan had je hem met een proggie wel kunnen mounten... anders weet ik het niet
NO-cd patch... www.gamecopyworld.com
speciaal voor backup doeleinden. Ik gebruik de site om mijn (originele!) spellen of the backupen (leuk woord), of om een no-cd patch te halen. Scheelt ook in irritante cd-drive geluiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:50 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Palladin is mij iets te goodie. Past niet bij mijn roleplay instelling. ;)
Nah, ik zou geen leven meer hebben als wat vrienden me met een Palladin zouden zien spelen. >:)
Als ik ooit nog eens een character kan laten rushen (heb weinig speeltijd) maak ik nog eens een necro. Heb nu alleen 2 barbs.. Ah well, wie weet in tha future.
ik heb alle chars op barb,druid en necro na... maar die heeft mijn vriend wel :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:52 schreef Riannuh het volgende:

[..]

ik heb alle chars op barb,druid en necro na... maar die heeft mijn vriend wel :)
*grins* jullie vullen elkaar prachtig aan, wat een koppel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:53 schreef Jaxe het volgende:

[..]

*grins* jullie vullen elkaar prachtig aan, wat een koppel. ;)
* Riannuh hahahahahahahaha :)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

hmmz heb lvl 35 nova & lightning mastery en lvl 36 fire wall met 22 fire mastery. Firewall gaat veel sneller, je wordt veel minder snel geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 13:56 schreef PO_Redrum het volgende:
hmmz heb lvl 35 nova & lightning mastery en lvl 36 fire wall met 22 fire mastery. Firewall gaat veel sneller, je wordt veel minder snel geraakt...
wat voor een stuff heb je aan zeg... :?

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand natalya`s claw, of weet iemand wat die waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon charms cube-en of vinden met +1 to skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 14:10 schreef Pjemco het volgende:
Gewoon charms cube-en of vinden met +1 to skills :)
he???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 14:22 schreef tva_goku het volgende:

[..]

he???
wat snap je niet?

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 05 maart 2002 14:01 schreef tva_goku het volgende:
12 soj d8 ik... kan meer aangezien soj steeds minder waard word ;)

Assa is trouwens ook leuk... ben weer eens met een char begonnen waarmee ik zelf van normal tot hell loop gaat lekker :P.... ben al in akt 2 NM... stel blizzard doet straks vage dingen tegen rushen wil ik het wel nog zelf kunnen =)

Alhoewel ik mij afvraag of 80% van de mensen in hell er zonder hulp gekomen was, als ik een lvl 75 hoor spammen WHAT SKILL SHOULD A SORC USE ?, vraag ik me werkelijk af wat dat figuur in hell doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 14:32 schreef Riannuh het volgende:

[..]

wat snap je niet?
Ik snap in ieder geval het cube gedeelte niet. Kan je charms cuben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 05 maart 2002 14:50 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik snap in ieder geval het cube gedeelte niet. Kan je charms cuben?
3 perf gem dinges zoals met alles d8 ik.

Ja dus, je schijnt gewoon +1 skills te kunnen cuben.
Op dinsdag 05 maart 2002 07:46 schreef SaURoN het volgende:
ze speelt op east :P
Sauron DUH !! dan een ander realm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

B-)
Ja, wat ik de laatste tijd doe is een cowgame joinen (8ppl vaak) naar mephi teleporten hem tot 1 streepje static-en en dan 1 firewall. Weet niet of het iets helpt een 8ppl game joinen maar je kan hem wel tot 1 streepje static-en wat in een 1ppl game dus niet wil, dus is ie niet eens zo veel moeilijker...

Kreeg laatst wel een stormshield van de schat, unindentified kreeg ik er 8 sojs voor. Waarschijnlijk allen duped maar goed :) . Ik trade de eerste tijd in ieder geval niet meer...

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op dinsdag 05 maart 2002 13:52 schreef Jaxe het volgende:

[..]

NO-cd patch... www.gamecopyworld.com
speciaal voor backup doeleinden. Ik gebruik de site om mijn (originele!) spellen of the backupen (leuk woord), of om een no-cd patch te halen. Scheelt ook in irritante cd-drive geluiden. ;)
Ik kan daar geen 1.09D LoD game.exe vinden, jullie wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op dinsdag 05 maart 2002 15:04 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Laat maar, ik ben scheel, heb 't al aan de praat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 05 maart 2002 13:57 schreef Riannuh het volgende:

[..]

wat voor een stuff heb je aan zeg... :?
+2 shako
+2 amul (die met +2 skills en res)
+1 armor (viper / skulders)
+2 sojs
+3 ocullus

+1 fire magefist

de rest charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Staat in de faq dacht is misschien wel makkelijk om te weten :)
Op dinsdag 05 maart 2002 15:12 schreef PO_Redrum het volgende:

[..]

+2 shako
+2 amul (die met +2 skills en res)
+1 armor (viper / skulders)
+2 sojs
+3 ocullus

+1 fire magefist

de rest charms :)
damn hoe stoer :9~

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

tsja dat krijg je als je 4 maanden vrij hebt van school en gevoelig ben voor verslavingen >:)
gelukkig nu weer helemaal verlost kan het nog maar 1 keer in de week spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
Op dinsdag 05 maart 2002 15:15 schreef PO_Redrum het volgende:
tsja dat krijg je als je 4 maanden vrij hebt van school en gevoelig ben voor verslavingen >:)
gelukkig nu weer helemaal verlost kan het nog maar 1 keer in de week spelen :'(
damn dat sucks

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 05 maart 2002 15:16 schreef Riannuh het volgende:

[..]

damn dat sucks
mwa werd ook wel tijd 20 en dan verslaafd aan diablo is niet echt gezond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 14:01 schreef tva_goku het volgende:
paar sojs :P
Op dinsdag 05 maart 2002 12:58 schreef Pjemco het volgende:
Ik weet het :) Maar ik ren toch elke keer weer op em af etc :)

overmoed :)

Daarom vind ik static/nova beter ;)
dat denk jij wel vaker >:)
Op dinsdag 05 maart 2002 13:06 schreef Riannuh het volgende:

[..]

kan mephisto op hell nog aan...
mja als je maar een buriza hebt vanaf 42 lukt dat makkelijk ;)
Op dinsdag 05 maart 2002 13:52 schreef Riannuh het volgende:

[..]

heb van elke ook een charc maar druid en assasin vind ik wel zulke klote charcs om koetjes mee te rossen ;)
Op dinsdag 05 maart 2002 13:45 schreef Jaxe het volgende:
Jongens, jongens, errr.. en meisje tegenwoordig :)

Er gaat toch niks boven een Barbarian?? Lekker met volle snelheid op mephisto inlopen en zijn ass woopen? >:)
Niks is mooier dan Baal weg te zien rennen omdat ie neergaat met 7500+ Beserker blows :9

Samen met Unknown in een cowgame met onze 2 barbs, schitterend :) ;) Brengt de lol in spelen weer terug bij mij. B-)

Melee-combat forever!! ;)
true maar met een sorc doe je het sneller :) en dus meer mf runs in zelfde tijd :)
barbs doen het kut in cowgames expen te langzaam in mijn ogen ;) ik zal en moet 99 met me ama en barb halen though :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

lvl 99 barb lijkt me wel superstoer kan je tijdens cowruns ff naar de wc gaan :D (bedoel als je omsingeld ben door cows ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 14:50 schreef Soullie het volgende:

[..]

3 perf gem dinges zoals met alles d8 ik.

Ja dus, je schijnt gewoon +1 skills te kunnen cuben.
[..]
yup, en gemiddeld krijg je bij een op de 16 pogingen een +1 skill charm :) Soms met meerdere Mods :9~

Krijg je niet de goeie charms, kan je ze altijd nog ruilen voor soj, of charms die je wel nodig hebt.

Enige waar je op moet letten is dat je een charm gebruikt van een high Mlvl monster, anders zijn niet alle mogelijkheden beschikbaar :)

Tot nu toe erg voordelige bezigheid in ieder geval :) Gems genoeg in cow lvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riannuh
uhm net Mara's amulet gevonden met 28% res to all
perfect tarn
HAdes Chaos armor
enuhm last but not least
The Gavel of Pain (unique martel de fer)
:)

QUCCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 15:20 schreef PO_Redrum het volgende:
lvl 99 barb lijkt me wel superstoer kan je tijdens cowruns ff naar de wc gaan :D (bedoel als je omsingeld ben door cows ;) )
wie zegt dat ik dat nu al niet kan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 15:04 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

gewoon de nieuwste no-cd patch.. werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan ik ook met m`n lvl 78 barb.

Ok ik moet m`n body gaan halen als ik terug ben, maar kan het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 05 maart 2002 16:30 schreef tva_goku het volgende:

[..]

kan ik ook met m`n lvl 78 barb.

Ok ik moet m`n body gaan halen als ik terug ben, maar kan het wel :)
grr duh dat kunnen al mijn chars :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

euh die barb van mij kan dat easy hoor =)

die van sauron btw ook die lijkt qua gear er nogal veel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jij lijkt op mij :P
mijn barb was al groot en sterk toen jij nog met je speentje liep te slaan :P :+

heb nu 65% dmg reduce maar wel een arcaines op wat zou beter zijn in pvp een shaft er nog bij aan of deze arcianes houden voor PVP ??

arcaines heeft +45 vit ensow nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47964

wat heb je dan voor gear? vast een vampire gaze? (als dat zo is: Waarom kies je niet voor een arreat face met shafttop, das veel lekkerder vind ik persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive wil nog steeds een MF-char maken ...

Het word mijn eerste pure MF-build ...
Maar wat is makkelijker .. een sorc of een barb ...
Met mijn huidige sorcje merk ik datik weles last heb van die poison troep van meph, en de iceblasts van Baal kunnen me ook nogal hard raken ...

Maar ik heb nog nooit een barb gehad, dus weet uberhaupt al niet waarin te investeren (zal wel een 1e swordbarb worden).

MF-Baba
MF-Java
Magic Find Guide

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik zal ff helpen , barb vind IK persoonlijk geen goede mf charcs omdat ze te log zijn :)

sorc ben je lekker wendbaar en snel dus snel runnen met fw en orb om meph wat te slowen en dan met fw killen
dit is dus een goede MF MEPH killer

een java zon met mf is beter in cowruns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
(jarig!)
[huishoudelijk]Bachus kom je nog op irc .. geef mij anders dat kanaal pass even ... kan ik ff wat regelen daar
[/huishoudelijk]

Barb zuigt als mf runner (mischien in hc wel goed) maar met een sorc ben je 3 keer zo snel, vooral bij baalruns (minions)

Mf java is niet de beste mf char in cowhell... das een nova sorc Full mf gear(600 mf) en evengoed +11 skills, dus je owned iedereen en je vind nog kick ass spul ook, 600 mf red je niet op een java, word ie gewoon weak en kil je niks. Veel en snel killen is de beste eigenschap in cowhell omdat je dan gewoonde grootste dropkans heb op iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 18:00 schreef barrel het volgende:
[huishoudelijk]Bachus kom je nog op irc .. geef mij anders dat kanaal pass even ... kan ik ff wat regelen daar
[/huishoudelijk]

Barb zuigt als mf runner (mischien in hc wel goed) maar met een sorc ben je 3 keer zo snel, vooral bij baalruns (minions)

Mf java is niet de beste mf char in cowhell... das een nova sorc Full mf gear(600 mf) en evengoed +11 skills, dus je owned iedereen en je vind nog kick ass spul ook, 600 mf red je niet op een java, word ie gewoon weak en kil je niks. Veel en snel killen is de beste eigenschap in cowhell omdat je dan gewoonde grootste dropkans heb op iets.
irc mietjes :P

mja daar heb je gelijk in maar als hij zijn 1e mf charc maakt kan hij niet 600 mf halen en alle +11 skills en als dat mindwer wordt is nova uitgesloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
(jarig!)
mja daar heb je gelijk in maar als hij zijn 1e mf charc maakt kan hij niet 600 mf halen en alle +11 skills en als dat mindwer wordt is nova uitgesloten
Mijn eerste mf char was een barb .. zo rond de 350 mf .. voor een begginende speler is dat perfect... want als je gelijk een sorc maakt met crappy stuff ga je best wel vaak dood, en dan word het best vervelend. En een baba houd het best lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Een barb kan te doen zijn ...
Ik heb de volgende items ervoor
4-socket wire-fleece met topazen (461 def) (95%)
1-socket tarnhelm met topaz (67%)
1 Milabrega orb (20%)
1 Goldwrap (30%)
1 Chance Guards (36%)
2x Nagel, 1x Manald & 1x Dwarf Star ringen.
En een rare MF-boots en een rare MF+resist amu.

Kan hiermee al een sorc of barb met MF aankleden (het begin is er dus)

Maar de vraag blijft dan nog ... een Nova-Sorc kan erg goed MF-killen met wat +skills items ... een FW-sorc vindik persoonlijk klote in Cowruns, dus dan is de lol daar ook helemaal weg met die char.
Blijft er dan een Barb over die langzaam is (geen teleporten) maar wel veel resist & strength heeft en daarmee een paar klapjes van meph en baal op hell kan hebben (mijn sorc is meestal in 1x dood als ze alleen is)

Ennuh ... alsik eindelijk weet wat te nemen ... kan iemand dan ook effe helpen met lvl'n zodat ik iig met cowruns mee kan lopen (ik kan zelf als "betaling" en char teruglevelen naar act2 Hell met me sorcie)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Hey zijn wat MF charms wat waard ?
Ik heb namenlijk een 4, 5 en 6% MF char geruild tegen een goldstrike arch. Ik heb em laten socketen, weet/heeft iemand misschien iets leuks om erin te stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

small mf charm 7% is best wel wat waard.

en voor je boog, een nockback rune (nef d8 ik) erg handig, monsters komen niet bij je in de buurt. of een amn rune / perfect skull voor de life leech / mana leech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
(jarig!)
en voor je boog, een nockback rune (nef d8 ik) erg handig, monsters komen niet bij je in de buurt. of een amn rune / perfect skull voor de life leech / mana leech
Knockbacksucks zwaar vooral voor je medespelers ... en goldstrike zal je weinig koeien mee killen :) .. hoop lag veroorzaken, maar killen ho maar, maybe dmg jewel erin of een jewel met to maximum dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kill met mijn goldstrike toch aardig wat koeien, en ja knockback is soms wel lastig voor je medespelers maar ach die zijn ook niet altijd aardig tegen jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
(jarig!)
ik kill met mijn goldstrike toch aardig wat koeien, en ja knockback is soms wel lastig voor je medespelers maar ach die zijn ook niet altijd aardig tegen jou
Ik had laatst wat koeien gegrouped stuk of 200, komt er een mate met een goldstrike ... staat 15 minuten te schieten met die goldstrike ..... videokaart en pc staan te stomen hier, maar geen koe dood >:) heb je veel poisen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33250

uuuhmmm hoe overleef je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 05 maart 2002 20:05 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik had laatst wat koeien gegrouped stuk of 200, komt er een mate met een goldstrike ... staat 15 minuten te schieten met die goldstrike ..... videokaart en pc staan te stomen hier, maar geen koe dood >:) heb je veel poisen ?
jep maar nog te weinig, en inderdaad die FOH is irri, maar ik run in een game met 8 players, maar ga mijn eigen kant op. en totale poison damage is iets van 350 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 20:33

Canon23

>>MY<< world

Heuvel laat ff weten wat je voor die crescent moon wilt, als je hem wilt ruilen...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Mja, ik heb nu tijdelijk een buriza geleent van heuveltje, maar als hij em terug moet dan moet ik op m goldstrike rekenen hè. Heeft iemand toevallig een goede jewel liggen met enhanced dmg ofzo. ik heb dr een met 10% maar das neit zo schokkend veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Laatst online: 29-11-2021
gotkoe//got

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo vind je geen drol en zo vind je 2 7mf charms in 1 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43910

damn welke merc uit act 2 heb ook alweer might :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 05 maart 2002 18:00 schreef barrel het volgende:
[/huishoudelijk]

450 mf op een java is makkelijk te doen en heb je een mooie unique dropkans, een nova sorc is voor de wat nieuwere speler wat moeilijker te bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangurash
  • Laatst online: 03-12-2024

Sangurash

Are u talkin' to I.R.?

Op dinsdag 05 maart 2002 17:41 schreef Jive het volgende:
* Jive wil nog steeds een MF-char maken ...

Het word mijn eerste pure MF-build ...
Maar wat is makkelijker .. een sorc of een barb ...
Met mijn huidige sorcje merk ik datik weles last heb van die poison troep van meph, en de iceblasts van Baal kunnen me ook nogal hard raken ...

Maar ik heb nog nooit een barb gehad, dus weet uberhaupt al niet waarin te investeren (zal wel een 1e swordbarb worden).

MF-Baba
MF-Java
Magic Find Guide
Hehe hoe vind je mijn build een mf sorc

Skullders ire + p.topaz
Shako + p.topaz
Rythme tower shield
Goldwrap
1 soj
1 Nagel
1 alibaba met 2x een 10% mf jewel
Tals amulet
Wartraveler
Chance Guards
en een lading mf charms

totaal goed voor 631% MF en als ik de soj en amu vervang kom ik op 700% mf :9~

Uw SAP specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op maandag 04 maart 2002 13:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

owja, nog iets, is Lycander's Aim beter, net zo goed of slechter dan een Buri :? (en hoeveel soj kost ie :?)
Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wil ik best weten, ik heb nog een lycanders liggen en een Buri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Iemand :?
ik vind lycanders beter omdat het een bow is en elkker snel rost , buriza is erg traag namelijk vindt ik nu heel er irritant ;) aleen voor PI is buriza fijner , die is ongeveer 1 soj en een lycanders near perfect of perfect is ook 1 soj dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
volgens mij is een buri veel beter, veel meer dmg toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
wel trager , het is maar waar je van houd :) ik vind sneller schieten fijner maar goed ik heb toch eagle voor normale werk op me ama en buriza voor PI en op my hybridzon een lycanders aim + titans een andere buriza zit ergens op mule ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.