dacht de Nightmare offensiveOp dinsdag 05 maart 2002 21:30 schreef Schizophreniac het volgende:
damn welke merc uit act 2 heb ook alweer might
Verwijderd
tja pecies wat je zegt, ik vind buri dan weer fijner want met een beetje ias kun je ook best redelijke snelheid halen, tenzij je net als sau een speed freak bent..Op dinsdag 05 maart 2002 23:23 schreef SaURoN het volgende:
wel trager , het is maar waar je van houdik vind sneller schieten fijner maar goed ik heb toch eagle voor normale werk op me ama en buriza voor PI en op my hybridzon een lycanders aim + titans een andere buriza zit ergens op mule
*edit* thx
Verwijderd
PIOp dinsdag 05 maart 2002 22:52 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ik vind lycanders beter omdat het een bow is en elkker snel rost , buriza is erg traag namelijk vindt ik nu heel er irritantaleen voor PI is buriza fijner , die is ongeveer 1 soj en een lycanders near perfect of perfect is ook 1 soj dacht ik
Physical Imune, hoevaak moet ik het nog herhalen
lees je mijn andere replys nooit ofzo
;):*
Physical ImmumesOp woensdag 06 maart 2002 00:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
PI
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
tis zoveel werk om alles hier door te nemenOp woensdag 06 maart 2002 00:17 schreef SaURoN het volgende:
Physical Imune, hoevaak moet ik het nog herhalenlees je mijn andere replys nooit ofzo
;):*
ps. ik kwam net sorc tegen met lvl 35 nova + lighting mastery volgens hem en 1800 mana, pfew, hoe krijg je dat voor elkaar
Verwijderd
dat doe je als volgt:
+3 Lightning skill helm
+1 Armor
+2 SoJ
+3 op ocu (of +2 orb met +skill bonussen)
+2 op amu
+1 op schild (lidless/sigons)
+1 op gloves <--kan dat?
+12 al
En een paar charms
+3 Lightning skill helm
+1 Armor
+2 SoJ
+3 op ocu (of +2 orb met +skill bonussen)
+2 op amu
+1 op schild (lidless/sigons)
+1 op gloves <--kan dat?
+12 al
En een paar charms
Verwijderd
Dunno, maar ik heb wel magefist +1 to fire skillz, weet niet of er andere gloves zijn met +1 to skillsOp woensdag 06 maart 2002 01:32 schreef Pjemco het volgende:
+1 op gloves <--kan dat?
Verwijderd
1 soj? Ik probeer ben al een tijdje op zoek naar een buriza voor 1 Soj, maar zelfs de laagste % vragen ze nog 2 Soj's voor... als ik een 180+ % wil moet ik er al snel 4 of 5 Soj's voor betalen.... (niet dat ik dat niet heb hoor, heb sojs genoeg maar ik heb er niet meer dan 1 soj voor overOp dinsdag 05 maart 2002 22:52 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ik vind lycanders beter omdat het een bow is en elkker snel rost , buriza is erg traag namelijk vindt ik nu heel er irritantaleen voor PI is buriza fijner , die is ongeveer 1 soj en een lycanders near perfect of perfect is ook 1 soj dacht ik
![]()
Of is alles op Europe iets goedkoper dan op US East?
Verwijderd
geen idee, ik ken de prijzen op US east nietOp woensdag 06 maart 2002 01:44 schreef psych-0 het volgende:
Ik weet wel dat ik Buri geen Soj waard vind. Spam anders trade channels met iets van: "Need Low % buri, no SOjs, Items only". Hoop op het beste dan
Verwijderd
Op Europe is buri echt 1 soj hoor, alleen 19x% zijn misschien 2 sojOp woensdag 06 maart 2002 01:44 schreef psych-0 het volgende:
[..]
1 soj? Ik probeer ben al een tijdje op zoek naar een buriza voor 1 Soj, maar zelfs de laagste % vragen ze nog 2 Soj's voor... als ik een 180+ % wil moet ik er al snel 4 of 5 Soj's voor betalen.... (niet dat ik dat niet heb hoor, heb sojs genoeg maar ik heb er niet meer dan 1 soj voor over)
Verwijderd
I know, maar vind dit wel kunnen. Eigenwijs he.. in ieder geval, als ik een warning krijg zie ik het wel. En een warning..ach.. Ik vind persoonlijk no-cd patches kunnen, aangezien je daar nog steeds de cd voor nodig hebt. Legaal, aangezien je een goede install moet hebben. Met ISO werkt het natuurlijk ook, maar dan ben je dus illegaal aan het kopieren. Maar goed, off-topic discussie denk ik..Op dinsdag 05 maart 2002 15:12 schreef Riannuh het volgende:
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
Staat in de faq dacht is misschien wel makkelijk om te weten
Mocht iemand mij de les willen lezen: jaxey@hotmail.com daar komt al mijn spam binnen.
Verwijderd
Had het niet over MF runs.Op dinsdag 05 maart 2002 15:18 schreef SaURoN het volgende:
true maar met een sorc doe je het snelleren dus meer mf runs in zelfde tijd
barbs doen het kut in cowgames expen te langzaam in mijn ogenik zal en moet 99 met me ama en barb halen though
90+ met een barbarian is ook nog redelijk zeldzaam vind ik. Je ziet alleen maar lame sorcs en amazons
Melee 4ever!
Verwijderd
Hmmm die damage verschillen zijn zooooo minimaalOp woensdag 06 maart 2002 03:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Op Europe is buri echt 1 soj hoor, alleen 19x% zijn misschien 2 soj
Verwijderd
Het kan nog gekker.. mensen die zeuren over het % van je shaft.. Je koopt een shaft voor je damage reduce, en die is altijd 30%. Wat boeit het dan of je 20 defense meer of minder krijgt..?Op woensdag 06 maart 2002 10:13 schreef Sjawarmaman het volgende:
[..]
Hmmm die damage verschillen zijn zooooo minimaal, ik snap niet dat er verschillende prijzen voor worden gevraagd.
ik maul en radament schield, heeft iemand ze nodig 
Will they now speak up or forever hold his breath

net ff gemfed en wat vind ik ? een bartuc claw, just what i always wanted
bah
net ff gemfed en wat vind ik ? een bartuc claw, just what i always wanted
bah
Verwijderd
als je amazon bent kan je +3 skillz hebben... dat heeft mijn amazon tenminsteOp woensdag 06 maart 2002 01:32 schreef Pjemco het volgende:
[..]
+1 op gloves <--kan dat?
edit:
Riannuh tiepte dit trouwens... ben bij mij vriend vergeten onder mijn eigen naam ff in te loggen
Riannuh tiepte dit trouwens... ben bij mij vriend vergeten onder mijn eigen naam ff in te loggen
Verwijderd
/me zou dat schild graag hebbenOp woensdag 06 maart 2002 10:54 schreef SaURoN het volgende:
[/b]
Met jouw kan ik tenminst pratenOp woensdag 06 maart 2002 10:09 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Had het niet over MF runs.MF doe ik trouwens ook met mijn barbs, maar sorcs trekken me gewoon totaal niet, ookal zijn ze in mf en cow runs efficienter.
90+ met een barbarian is ook nog redelijk zeldzaam vind ik. Je ziet alleen maar lame sorcs en amazons![]()
Melee 4ever!
UBA FOR EVER
(United Barb Asociation)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Mag ik de IK maul? Kan ik een vriend van me blij makenOp woensdag 06 maart 2002 10:54 schreef SaURoN het volgende:
Heeft ie weer wat voor zn Druid
Verwijderd
lmao! Ja, die UBA moeten we toch nog eens opstartenOp woensdag 06 maart 2002 13:40 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Met jouw kan ik tenminst praten
UBA FOR EVER
(United Barb Asociation)
Mag mijn Barbje dan ook meedoenOp woensdag 06 maart 2002 14:59 schreef Jaxe het volgende:
[..]
lmao! Ja, die UBA moeten we toch nog eens opstartenZeker nu jij ook je shaft hebt.
Moetik alleen nog een Arkaine of een Shaft voorum vinden.
(hij is al lvl4)
HEHE ROFLMAOOp woensdag 06 maart 2002 14:59 schreef Jaxe het volgende:
[..]
lmao! Ja, die UBA moeten we toch nog eens opstartenZeker nu jij ook je shaft hebt.
Wanneer
Ennuh elke barb met shaft mag mee doen
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
ik wil weer eens een swordbarb bouwen, wat zijn redelijke swords?
doombringer dacht ik zelf maar is daar goed mee te werken? en hoe duur (zit op mijn werk kan ut niet checken
)
doombringer dacht ik zelf maar is daar goed mee te werken? en hoe duur (zit op mijn werk kan ut niet checken
ik weer niet met arcainesOp woensdag 06 maart 2002 15:13 schreef Canon23 het volgende:
[..]
HEHE ROFLMAO
Wanneer?
Ennuh elke barb met shaft mag mee doen
discriminatie, aaah well jullie zijn toch op een ander niveua kwa power lvl dan mij
pjemco heb de ik maul aan swajaja man gegeven
en doombringer owned redrum is paar sojs dacht ik
Lightsabre 1 ~ 2 soj leuk zwaardje erg snel wel low damage maar door de speed een goeie keusOp woensdag 06 maart 2002 15:20 schreef PO_Redrum het volgende:
ik wil weer eens een swordbarb bouwen, wat zijn redelijke swords?
doombringer dacht ik zelf maar is daar goed mee te werken? en hoe duur (zit op mijn werk kan ut niet checken)
Doombringer
Cruel sword
dual alibaba
of een Grandfather mja die legit vinden is moeilijk....
hmmm nou ik ga denk ik toch maar gewoon voor de dual grandfather
Verwijderd
Okay Unknown, de UBA is al onofficieel opgericht met 2 leden; wij..Op woensdag 06 maart 2002 15:06 schreef Jive het volgende:
[..]
Mag mijn Barbje dan ook meedoen
Moetik alleen nog een Arkaine of een Shaft voorum vinden.
(hij is al lvl4)
Jive.. hmmm, ik weet niet of jij wel zo'n melee fan bent. Je hebt zeker meer sorcs en amas.. Je probeert de boel hier toch niet te belazeren he?
oh ja.. eerste missie: die openstaande container van een mond van Sauron snoeren met zijn prutsbarb
Wie weet kunnen we hem met zijn 2en hebben...
2 vs 1
das niet eerlijk, dat win ik. ik moet een echte uitdaging hebben
das niet eerlijk, dat win ik. ik moet een echte uitdaging hebben
hmmm
mag mijn barb ook meedoen ?
is nogal een langdurig project (hij moet ALLES zelf doen)
en door iets te veel liefdadigheid zit ie nu zonder zwaard .....
maar voor de rest is ie wel superbaba
btw, mijn burizon doet ook zo ongeveer melee aanval. dus die mag dan ook mee ?
mag mijn barb ook meedoen ?
is nogal een langdurig project (hij moet ALLES zelf doen)
en door iets te veel liefdadigheid zit ie nu zonder zwaard .....
maar voor de rest is ie wel superbaba
btw, mijn burizon doet ook zo ongeveer melee aanval. dus die mag dan ook mee ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
hele uba team tegen mij hmmmm denk niet dat dat 100% eerlijk is voor jullie maar vooruit 
btw een tagteam duel is altijd leuk, zijn jullie daar wel voor in oom een keertje te doen ?
gaat dus zo:
4 lui , 2 teams
1 van ieder team staat in town
1 van ieder team vechten buiten town, als je bv town in rent, moet je partner naar buiten rennen.
en vechten en sow on, je mag NIET healen bij akara en MAPhack is ook niet toegestaan in zon duel.... wordt er wel maphack gebruikt verlies je automatisch.....
btw een tagteam duel is altijd leuk, zijn jullie daar wel voor in oom een keertje te doen ?
gaat dus zo:
4 lui , 2 teams
1 van ieder team vechten buiten town, als je bv town in rent, moet je partner naar buiten rennen.
en vechten en sow on, je mag NIET healen bij akara en MAPhack is ook niet toegestaan in zon duel.... wordt er wel maphack gebruikt verlies je automatisch.....
Verwijderd
hoe wil je dat controleren of iemand mh gebruikt ??[b]Op woensdag 06 maart 2002 17:22 schreef SaURoN
kun je zien hoe je speelt , met maphack zie je hostile beter dan zonder ensow
valt op als je goed let 
en je kunt vragen maak nu een screenie dan zie je vanzelf of hij volledige map heeft of niet en op het eeinde ook nog 1 laten maken
en je kunt vragen maak nu een screenie dan zie je vanzelf of hij volledige map heeft of niet en op het eeinde ook nog 1 laten maken
Ik wil ook wel taggenOp woensdag 06 maart 2002 17:22 schreef SaURoN het volgende:
hele uba team tegen mij hmmmm denk niet dat dat 100% eerlijk is voor jullie maar vooruit
gaat dus zo:
4 lui , 2 teams

met mn barb dan
Heheh bezt hoorOp woensdag 06 maart 2002 17:49 schreef SaURoN het volgende:
jij en ik in 1 team tegen 4 uba lui
1problemo mijn barb is nog lang niet zover...heb te weinig strength en zit nu vol met strength charms, daarnaast is mijn lifeop lvl70 maar 1831 met BO dus dat moet ff verder worden gepompt...
hmm..uba lijkt me ook wel wat om te joinen als ik het zo lees
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
Ik had ff een vraagje.. Gaat blizzard iets doen aan mensen die maphack gebruiken?
Ik hoop het namelijk niet, ik vind het erg handig bij m'n meph runz... voor zover ik weet zijn er ook wel erg veel mensen die het constant gebruiken
Ik hoop het namelijk niet, ik vind het erg handig bij m'n meph runz... voor zover ik weet zijn er ook wel erg veel mensen die het constant gebruiken
Axe barb deed 5400 dmg doet nu nog maar 4500dmg, heeft geen stormshield meer en heeft nu een 3%arreats op...Op woensdag 06 maart 2002 18:14 schreef SaURoN het volgende:
jaja je hebt je axe barb toch
volgens mij doet blizzard niets aan maphack, je doet er niemand kwaad mee en ik denk niet dat ze 85% van de accounts willen deleten
Wel minder lag na deleten van al die account
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Bij cowruns is et ookw el handy, weet je waar de king zit, kan je uit de buurt blijven.
Verwijderd
Ik gebruik gewoon lekker hellslayerOp woensdag 06 maart 2002 23:10 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Axe barb deed 5400 dmg doet nu nog maar 4500dmg, heeft geen stormshield meer en heeft nu een 3%arreats op...
Maaruh, Unknown, jij met je axe barb (hellslayer?) en de mijne is toch relaxed? Hebben we leuke tag, bijna identieke chars. We zullen geen ruk winnen, maar goed
equip vraagje aan de javazons hier
ik wil dus een java-mf zon maken
equip : -steal skull
-titans
-rhyme schild
-4 ptopaz armor
-goldwrap
-chanceguards
-tancreds boots+amu (78MF, 30% run)
-2 mf ringen
probleem is dat ik net te weinig mana leech om echt lekker er op te kunnen meppen, hoop dat dat zich nog oplost met wat meer damage maar ik denk het niet
dus moet ik ergens meer mana vandaan halen, en als het ff kan zonder veel mf te verliezen.
optie 1: stealskull vervangen door tal rasha mask. maar dat levert een verlies van 42% op
optie 2: goldwrap vervangen door wilhems pride(5% dual leech) verlies ik 30%
ik denk dat ik voor optie 2 ga, aangezien ik goldwrap toch al kut vind(12 vakes). maar ziet iemand een betere manier ?
behalve dan een d2c manaleech/mf ring........
-titans
-rhyme schild
-4 ptopaz armor
-goldwrap
-chanceguards
-2 mf ringen
probleem is dat ik net te weinig mana leech om echt lekker er op te kunnen meppen, hoop dat dat zich nog oplost met wat meer damage maar ik denk het niet
dus moet ik ergens meer mana vandaan halen, en als het ff kan zonder veel mf te verliezen.
optie 1: stealskull vervangen door tal rasha mask. maar dat levert een verlies van 42% op
ik denk dat ik voor optie 2 ga, aangezien ik goldwrap toch al kut vind(12 vakes). maar ziet iemand een betere manier ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Je zou een mf ring voor een 7% manald kunnen doen toch? Maar dan verlies je ook zo'n dikke 25% natuurlijk.. Nah ja, je moet toch iets inleveren, of je socket je titans met een skull of zo?Op donderdag 07 maart 2002 09:08 schreef heuveltje het volgende:
equip vraagje aan de javazons hier
-titans
-rhyme schild
-4 ptopaz armor
-goldwrap
-chanceguards
-2 mf ringen
skull in titans lijkt me idd vrij stoer, zou je ff kunnen laten zien hoe ik er een gat in krijg ? 
en aan die manald had ik ook ff gedacht, maar dat betekent 27mf verlies voor 7% man. terwijl ik voor 3% meer mf ook nog es 5% life leech meer krijg
en gezien mijn habit of dying lijkt me dat niet zon slecht plan
en aan die manald had ik ook ff gedacht, maar dat betekent 27mf verlies voor 7% man. terwijl ik voor 3% meer mf ook nog es 5% life leech meer krijg
Ik wil ook wel meedoen met UBA. Ik heb een pole-barb en een axe-barb
Misschien moet ik ook maar eens een sword-barb maken...Maar ik sluit me graag aan bij UBA
Misschien moet ik ook maar eens een sword-barb maken...Maar ik sluit me graag aan bij UBA

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
Verwijderd
Whoops lolOp donderdag 07 maart 2002 09:39 schreef heuveltje het volgende:
skull in titans lijkt me idd vrij stoer, zou je ff kunnen laten zien hoe ik er een gat in krijg ?
Nah ja, dan ring of belt of zo I guess.. Was in ieder geval vriendelijk dat ik antwoordde he?

Voor mana probleem van mf javazon moet je je chance guards weggooien en dan gloves craften. Ik heb gloves met 3 mana leech en 25 MF. Dan raak je max 15 mf kwijt.
draag volgende stuff met java
harlequin /w p topaz : 74 %
amulet : 35 %
amor : skullders /w p topaz : 142 (d8 ik)
rhyme schild : 25 %
chance guards : 40 %
6 % mana leech ring : 13 %
goldwrap : 30 %
ring met met +mana after each kill : 10 %
boots : 34 %
en nog charms... zit rond 450 % nu
en als wapen titans natuurlijk
harlequin /w p topaz : 74 %
amulet : 35 %
amor : skullders /w p topaz : 142 (d8 ik)
rhyme schild : 25 %
chance guards : 40 %
6 % mana leech ring : 13 %
goldwrap : 30 %
ring met met +mana after each kill : 10 %
boots : 34 %
en nog charms... zit rond 450 % nu
en als wapen titans natuurlijk
Hellmouth heb ik misschien nog ergens dunno for sure...Op donderdag 07 maart 2002 12:11 schreef Jaxe het volgende:
Even een vraagje of iemand me kan helpen aan de volgende items, of kan zeggen wat ze waard zijn...:
Hellmouth - War Gauntlets - Exceptional Unique
Gore Rider - War Boots - Exceptional Unique
Gore riders draagt mijn nieuwe barb nu en zijn equipment is:
Helm arreats van me axe barb(6%ll)
shaft
string
goreriders
magnus skin gloves
storm
CCB 284% socket shael, eth
744 poison
Moet alleen nog zijn life boosten, want met 1900 life heb ik op lvl73 wat te weinig
Ben alleen te sloom voor ama's, me 7% faster r/w charms zitten nog op me axe barb.
Me axe barb was en nu is tie het ook alleen voor pvm.
En heuvel me need crescent desperate offer 1soj
Spelen hier nog mensen op Useast, of alleen maar op Europe?
Ik heb nog wat stuff op Useast waar ik vanaf moet(oa jordans)
Ik heb nog wat stuff op Useast waar ik vanaf moet(oa jordans)
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
ik speel op useast
wat is je account naam dan?
wat is je account naam dan?
Verwijderd
Ik speel samen met Riannuh op US east...
onze accounts zijn:
PSY01 en Riannuh
of stuur via de ICQ knop een berichtje
onze accounts zijn:
PSY01 en Riannuh
of stuur via de ICQ knop een berichtje
Verwijderd
Als je zou willen kijken voor die Hellmouth; dat lijkt me wel wat. En aangezien ik die Cruel Crescent praktisch gegeven heb aan je...Moet toch iets te regelen zijnOp donderdag 07 maart 2002 12:56 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Hellmouth heb ik misschien nog ergens dunno for sure...
shaft
string
goreriders
magnus skin gloves
storm
744 poison
Moet alleen nog zijn life boosten, want met 1900 life heb ik op lvl73 wat te weinig![]()
Ben alleen te sloom voor ama's, me 7% faster r/w charms zitten nog op me axe barb.
Iemand nog goreriders voor trade?
duelen ?Op donderdag 07 maart 2002 12:56 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Hellmouth heb ik misschien nog ergens dunno for sure...
shaft
string
goreriders
magnus skin gloves
storm
744 poison
Moet alleen nog zijn life boosten, want met 1900 life heb ik op lvl73 wat te weinig![]()
barb vs. barb
Verwijderd
Ik heb een lightsabre nodig voor me barb(liefst 2) maar niemand wil trade tegen hellslayerr
Psych en Riannuh, mijn account op East is Onhill, ik kan nu niet op bnet (zit op mn werk), ik ben tegen een uurtje of 8 wel online.
Verwijderd
Sure ben je online?Op donderdag 07 maart 2002 14:32 schreef tva_goku het volgende:
kan iemand mij boosten, ik wil wel weer eens een druid beginnen.
ow wat is je acc btw..
*edit* staat in je sign

Verwijderd
[quote]Op donderdag 07 maart 2002 14:54 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
Sure ben je online?
ow wat is je acc btw..
*edit* staat in je sign
[/quote
is verkeerde
Da-Borg is het nu
en ben nu online barrel helpt al, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugt
[..]
Sure ben je online?
ow wat is je acc btw..
*edit* staat in je sign

[/quote
is verkeerde
Da-Borg is het nu
en ben nu online barrel helpt al, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugt
Ok is goed ik zal zorgen dat ik rond die tijd ook online benOp donderdag 07 maart 2002 14:01 schreef Cthulhu het volgende:
Psych en Riannuh, mijn account op East is Onhill, ik kan nu niet op bnet (zit op mn werk), ik ben tegen een uurtje of 8 wel online.
Ik ben wel eerder online denk ik (vanaf 18:30-?)Op donderdag 07 maart 2002 15:25 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Ok is goed ik zal zorgen dat ik rond die tijd ook online ben
Ik weet alleen niet hoe laat ik op bnet ben, ik meld het wel hier als ik bnet op ga.
Kan dus eerder zijn als 8 uur.
Verwijderd
hallo allemaal, ik zoek tal rashas wrappings spullen (heb de orb helm en belt al), wie heeft de armor en de amu ervan?
ennuh ik zag gister iemand per ongeluk zijn lightsabre op de grond flikkeren, werd ie voor zijn neus weg gepakt
wel lullig voor hem.
ennuh ik zag gister iemand per ongeluk zijn lightsabre op de grond flikkeren, werd ie voor zijn neus weg gepakt
wel lullig voor hem.
Ach stond een topic of wat eerder dat er ooit een barb was die liep te spammen met zijn GF. Dropte hem telkens op de grond en riep grab it if you can...uit eindelijk had een necro een nieuwe iron golem

Jaxe hellmouth is yours
en master whisper me is wanneer ik online ben, dan duellen we wel of contact me op icq...
Jaxe hellmouth is yours
en master whisper me is wanneer ik online ben, dan duellen we wel of contact me op icq...
Verwijderd
heb eindelijk LoD, en wil nu ff een nieuwe amazon starten, want me andere is btje errug brak
.. kan iemand me mayb boosten, of anders misschien wat simpele items?
armor sojtje of 8 - 10Op donderdag 07 maart 2002 16:23 schreef arisjuh het volgende:
hallo allemaal, ik zoek tal rashas wrappings spullen (heb de orb helm en belt al), wie heeft de armor en de amu ervan?
wel lullig voor hem.
amulet 1 soj ofzo
lor ik zag jij had ook geboden op dat skullders armor op d2market, ik heb gewonnen , maar je mag hem van mij wel kopen voor die prijs..... verlies ik iets maar goed
heb hem gekocht, trader was goed van vertrouwen gaf hem de charms, hij gaf mij skullders toen al en toen dropte ik skullders en pakte hem met me magic en gaf hem sojs , eerlijke trader dus
Ik zoek een Jalal's Mane voor mijn druid. Ik heb niets te ruil (geen SoJs oid) behalve deze Lycander's Aim:

Wil iemand mij helpen of is een Jalal's Mane erg duur?
PS. Bedankt voor de Bonesnap nog, Lord_Mithril, was ik vergeten te posten denk ik nu opeens. Ik ben inmiddels lvl 61 en gebruik ehm nog steeds...
/w *Asphyxion

PS. Bedankt voor de Bonesnap nog, Lord_Mithril, was ik vergeten te posten denk ik nu opeens. Ik ben inmiddels lvl 61 en gebruik ehm nog steeds...
/w *Asphyxion
Ik wil nog wel een lycander hebben...Op donderdag 07 maart 2002 17:11 schreef Asphyxion het volgende:
Ik zoek een Jalal's Mane voor mijn druid. Ik heb niets te ruil (geen SoJs oid) behalve deze Lycander's Aim:
[afbeelding]
/w *Asphyxion
hmm als et goed is heb ik nog wel een dingeske
zo'n dierebek
Ik wacht in spanning af...Op donderdag 07 maart 2002 17:14 schreef Shade het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een lycander hebben...
hmm als et goed is heb ik nog wel een dingeske
zo'n dierebek
ja maareh je bent nie op bnetOp donderdag 07 maart 2002 17:17 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af...
Edit : nu wel
Wow, thx voor alle stuff! Ik heb net Nightmare gesolo-ed, nu is Hell aan de beurt...Op donderdag 07 maart 2002 17:18 schreef Shade het volgende:
[..]
ja maareh je bent nie op bnet
Edit : nu wel
anders ziet lorry het mischien niet 
lor ik zag jij had ook geboden op dat skullders armor op d2market, ik heb gewonnen , maar je mag hem van mij wel kopen voor die prijs..... verlies ik iets maar goed
heb hem gekocht, trader was goed van vertrouwen gaf hem de charms, hij gaf mij skullders toen al en toen dropte ik skullders en pakte hem met me magic en gaf hem sojs , eerlijke trader dus jij kan hem bij mij halen voor de prijs die je offerde, als je het niet wil houd ik um of verpats ik um weer iig ik hoor het op ICQ wel ok ?
heb hem gekocht, trader was goed van vertrouwen gaf hem de charms, hij gaf mij skullders toen al en toen dropte ik skullders en pakte hem met me magic en gaf hem sojs , eerlijke trader dus jij kan hem bij mij halen voor de prijs die je offerde, als je het niet wil houd ik um of verpats ik um weer iig ik hoor het op ICQ wel ok ?
Mja .. uhm ...Op woensdag 06 maart 2002 16:41 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Okay Unknown, de UBA is al onofficieel opgericht met 2 leden; wij..lol
Jive.. hmmm, ik weet niet of jij wel zo'n melee fan bent. Je hebt zeker meer sorcs en amas.. Je probeert de boel hier toch niet te belazeren he?![]()
oh ja.. eerste missie: die openstaande container van een mond van Sauron snoeren met zijn prutsbarb![]()
![]()
Wie weet kunnen we hem met zijn 2en hebben...
Ik heb een lvl90 sorc, een lvl 60 sorc (geloof ik) en een lvl 20 ama ... en daarnaast een heuse 75 Necro & die lvl6 Barb ... (enigste nog niet verneukte chars zijn die barb & die ama)
* Jive wil die barb graag geboost hebben naar hell, en op lvl20 door Ancients (wie kan effe tijd maken) zodat ik em ZSM kan lvl'n incowgames & ermee kan gaan MF'n ..
Heb al wat stuff bij elkaar gezocht om mee te beginnen.
36% Chance Guards
26% Nagelring (met een dwarfstar of manald, kwee nog nie)
Tancreds Weird amu + Tancreds Boots (die boots moetik nog vinden)
17% Rasha Belt
67% Tarnhelm (vervangen door socket-rasha als ik dat armour vind)
4-topaz wire-fleece (en als ik de steentjes kan vinden een Wealth Wire-Fleece)
Als 1e wapencombo een Ali-Baba met Rhyme (die rhyme moetik ook nog fabriceren) met als 2e wapencombo de zwaarste zwaarden die ik kan vinden.
En gezien het een swordbarbje word hebbik het volgende gevonden voor de skillz
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen...Warcries Skills:
Recommended Skills:
Howl: 1 point, pre-req.
Shout: 1 point, pre-req.
Battle Orders: 20 points, know it, love it.
Battle Command: 1 point, well worth it.
Find Potion: 1 point, pre-req.
Find Item: 8+ points, optional.
Combat Skills:
Leap: 1 point, pre-req.
Leap Attack: 1 point, pre-req and mandatory for Meph Runs.
Bash: 1 point, pre-req and useful for boss killing.
Stun: 1 point, pre-req.
Concentrate: 1 point, pre-req.
Whirlwind: 10+ points, more adds damage and AR.
Berserk: 1+, 4 or 5 is plenty. The best boss killing skill. Go to 10 or more if you are using it full time.
Combat Mastery Skills:
Sword Mastery: 20 points.
Increased Stamina: 1 point, pre-req.
Increased Speed: 1+ points, optional, but very helpful for Meph runs.
Iron Skin: 1 point, pre-req for Natural Resistance.
Natural Resistance: 10+ points, how many depends on your other equipment. Past 13 diminishing returns really start to come in, but more points here gives you much more freedom in your equipment choices, to go all out for MF.
At Clvl 75 you'll have 86 total points (74 points +12, 4 for the skill quests on each diff level).
Riannuh, ik ben nu online op de East server.
Acc.: Onhill, whisper me
ja ik zie het wel, ben maar niet bangOp donderdag 07 maart 2002 18:03 schreef SaURoN het volgende:
anders ziet lorry het mischien niet
nadeel van 12 uur per dag school is alleen dat je zo weinig tijd hebt om te antwoorden......
zat me al af te vragen of jij het toevallig zou zijn
iig bedankt voor het aanbod ,maar heeft het haast, of kan ik een dag wachten met beslissen ?
ik heb namelijk ook weer een bod lopen op een harley
die veel hoger op me verlanglijstje staat (1 plaats eigenlijk, maar dat komt omdat ik op dit moment maar 2 dingen echt wil) en die verdomde shako verdwijnt spontaan overal waar ik kom (vanmorgen bood 1 man hem aan....... voor 6 soj)
dus als deze ook niet doorgaat wil ik hem graag.
btw waarom koop je iets, om meteen weer verder te handelen ?
sorry ben er nu pas... heb net nieuwe klant gekregen (voor websites hoor) enuhm daarom ben ik er nu pas maar jij bent er niet... jammerOp donderdag 07 maart 2002 18:57 schreef Cthulhu het volgende:
Riannuh, ik ben nu online op de East server.
Maakt niet uitOp donderdag 07 maart 2002 20:20 schreef Riannuh het volgende:
[..]
sorry ben er nu pas... heb net nieuwe klant gekregen (voor websites hoor) enuhm daarom ben ik er nu pas maar jij bent er niet... jammer
okOp donderdag 07 maart 2002 20:29 schreef Cthulhu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kom nu wel ff online op useast
Is er animo voor het koe rennen ?
15% mf is max op die belt dus da kan nie17% Rasha Belt
heb um gekocht omdat ik hem toen nodig had, en heb geoffered dus is wel zo netjes om hem dan te kopen en ik zag dat jij hem ook wel wou dus dacht ik jij hebt um harder nodig als mijOp donderdag 07 maart 2002 20:13 schreef heuveltje het volgende:
[..]
ja ik zie het wel, ben maar niet bang
nadeel van 12 uur per dag school is alleen dat je zo weinig tijd hebt om te antwoorden......
zat me al af te vragen of jij het toevallig zou zijn
iig bedankt voor het aanbod ,maar heeft het haast, of kan ik een dag wachten met beslissen ?
ik heb namelijk ook weer een bod lopen op een harley
die veel hoger op me verlanglijstje staat (1 plaats eigenlijk, maar dat komt omdat ik op dit moment maar 2 dingen echt wil) en die verdomde shako verdwijnt spontaan overal waar ik kom (vanmorgen bood 1 man hem aan....... voor 6 soj)
dus als deze ook niet doorgaat wil ik hem graag.
btw waarom koop je iets, om meteen weer verder te handelen ?
Verwijderd
LOL, ik ging vanavond cowwen met me lvl1 druid en ben nu dankzij ene Blixt lvl 66 ofzo.
Die gast was lvl 99 en ZOOOO LOMP. Hij was nova sorceress en had lvl 41 nova volgens hem, lvl 27 static en dan ook iets van 35-40 lightning mastery en díkke faster cast rate
Hij hakte echt halve cow-lvl in z'n eentje in 5 minuten weg ofzo. Ik steeds snel exp shrine halen en zo'n 3-5 lvl's per cowgame up
Die gast was lvl 99 en ZOOOO LOMP. Hij was nova sorceress en had lvl 41 nova volgens hem, lvl 27 static en dan ook iets van 35-40 lightning mastery en díkke faster cast rate
Hij hakte echt halve cow-lvl in z'n eentje in 5 minuten weg ofzo. Ik steeds snel exp shrine halen en zo'n 3-5 lvl's per cowgame up
Verwijderd
Waarom geen dual alibaba voor mf? Of een ali met een gull dagger? Tikt best aan.Op donderdag 07 maart 2002 18:15 schreef Jive het volgende:
[..]
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen...
Over je skills... Lijkt me wel ok. Ik ben zelf wel fan van beserk, omdat je damage zo lekker stijgt. Die max ik dus zelf voor de fun (en omdat ie mijn standaard attack is). WW maxen, maar dat behoeft geen uitleg..
Ik max zelf BO voor het leven etc. Shout doe ik niet aan, omdat ik 1 warcry al irritant genoeg vind. Voor PvP is het wel aardig, maar je maakt toch een MF barb..
Paar punten in Iron Skin is nice, zelfde voor resis en speed. Je mastery natuurlijk maxen en dan ben je er snel denk ik.
Find Item is geinig, maar vraag me af of je er echt veel aan hebt, tenzij je VEEL pindle runs gaat doen..
Maar goed, dat waren mijn .02 cents
Verwijderd
ThanksOp donderdag 07 maart 2002 16:41 schreef Canon23 het volgende:
Jaxe hellmouth is yours
Heb ook weer een Baranar Star. Zijn die gestegen of zo, want gisteren bood iemand er 2 soj voor.
Dacht toch echt dat ze 1 waren / zijn...
Nu alleen nog kijken wat ik ermee ga maken. Misschien een dual baranar barb?
Dat kan ik heel simpel uitleggen ...Op vrijdag 08 maart 2002 08:50 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Waarom geen dual alibaba voor mf? Of een ali met een gull dagger? Tikt best aan.
Omdatik die items (nog) niet heb ...
Ik heb maar 1 AliBaba nog.
En het is een build ... je moet wel de pre-req's hebben ... en ja .. find-item kan heel handig zijn .. niet alleen voor pindle-runs .. maar wat dacht je van al die koeien (letterlijk) slachten voor de FindItem.
Stap een oude cowgame in & finden maar .... moetik wel iets hebben om mana op pijl te houden ... maar mischien hebbik mazzel en vind ik daar wat charms voor.
dat dacht ik dus ook, heb daar speciaal een mule voor gevonverteerd (die kon dus ook alleen maar fi doen, niet killen)Op vrijdag 08 maart 2002 10:23 schreef Jive het volgende:
[..]
een build ... je moet wel de pre-req's hebben ... en ja .. find-item kan heel handig zijn .. niet alleen voor pindle-runs .. maar wat dacht je van al die koeien (letterlijk) slachten voor de FindItem.
Stap een oude cowgame in & finden maar .... moetik wel iets hebben om mana op pijl te houden ... maar mischien hebbik mazzel en vind ik daar wat charms voor.
-X ali,
- zo veel mogelijk mf,
- nog meer gf,
- de helft van me stats punten in mana (als je ook nog 2 punten in find potion doet, onnodig)
-find item max. battle skil max
maar het werkt niet echt....
tenminste ik heb 2 pc's en dan gaat het nog een beetje
maar de body's verdwijnen veel te snel om echt effectief te zijn, je krijgt continu mensen die als haviken om je heen blijven circlen.
en als je een oude game neemt, liggen daar nog 2 lijken
verder hebben veel ama's een buri, of cold charm/skill
waardoor die poppen en niks achterlaten om te mf'en
en zelfs dan vind je niet zo gek veel (ik iig niet, maar dat doe ik eigenlijk toch nooit) alleen wel tonnen goud
Ach .. find-item / potion is handig voor de gold & rejuvi's ...
Lekker optioneel (als je een paar punten over hebt na lvl 80 ofzow) ...
IMO is het verdomde handig als je met een party aanut runnen bent naar baasjes ... hoef je niet naar town of op je potions te zitten ...
Gewoon effe snel FP doen en je hebt weer wat te zuipen.
Lekker optioneel (als je een paar punten over hebt na lvl 80 ofzow) ...
IMO is het verdomde handig als je met een party aanut runnen bent naar baasjes ... hoef je niet naar town of op je potions te zitten ...
Gewoon effe snel FP doen en je hebt weer wat te zuipen.
Verwijderd
Op market.diabloii.net wordt een unid'ed sacred armor aangeboden (SET).. *drools*
IK Armor.. en hij vraagt niet eens zo veel.. Rasha armor, stormshield en arreats geloof ik..
Damn dat is echt een van de ultiemste items op europe zeg..
edit: zit te denken, ik zou echt VEEL doen om dat armor te krijgen, puur om een complete IK barb te maken.. Maar ja, IK armor is niet te traden
IK Armor.. en hij vraagt niet eens zo veel.. Rasha armor, stormshield en arreats geloof ik..
edit: zit te denken, ik zou echt VEEL doen om dat armor te krijgen, puur om een complete IK barb te maken.. Maar ja, IK armor is niet te traden
Als het een legit is en hij vraagt er alleenOp vrijdag 08 maart 2002 11:44 schreef Jaxe het volgende:
Op market.diabloii.net wordt een unid'ed sacred armor aangeboden (SET).. *drools*
-tals armor
-arreats
-stormshield
voor,
is hij
1 dom
2 duper
3 dom
4 duper
5 sauron had gelijk wat betreft unID'ed dupes
Sorry dat ik zo negatief ben maar ik heb zown armor zelfs nog nooit geduped gezien, laat staan dat iemand een legit vind en unID'ed laat en ehm ook nog eens trade.
Iedereen die zown ding legit vind trade het echt niet weg... zeker niet met alle dupe onzin op het moment.... welke realm was het europe ??..... als het een US realm was dan is het bijna zeker weten een dupe.... 60% van all good stuff on US are dupes....
Ik heb geboden op dat armor, Bieder heeft veel user feedback (positieve) En het is op europe, Sacred armors zie je nooit, heel erg rare. Maar in principe is het een waardeloze set(zoals allemaal) En wat hij vraagt is best wel wat voor zon armor (tuurlijk kan meer) maar dan begin je over wf gf enz enz en daarvan is 90% duped. Nu krijgt ie voor dat armor leuk unidented spul terugSorry dat ik zo negatief ben maar ik heb zown armor zelfs nog nooit geduped gezien, laat staan dat iemand een legit vind en unID'ed laat en ehm ook nog eens trade.
Iedereen die zown ding legit vind trade het echt niet weg... zeker niet met alle dupe onzin op het moment.... welke realm was het europe ??..... als het een US realm was dan is het bijna zeker weten een dupe.... 60% van all good stuff on US are dupes....
Dit topic is gesloten.