Europe realmOp vrijdag 08 maart 2002 12:58 schreef Soullie het volgende:
[..]
Als het een legit is en hij vraagt er alleen
-tals armor
-arreats
-stormshield
voor,
is hij
1 dom
2 duper
3 dom
4 duper
5 sauron had gelijk wat betreft unID'ed dupes
Sorry dat ik zo negatief ben maar ik heb zown armor zelfs nog nooit geduped gezien, laat staan dat iemand een legit vind en unID'ed laat en ehm ook nog eens trade.
Iedereen die zown ding legit vind trade het echt niet weg... zeker niet met alle dupe onzin op het moment.... welke realm was het europe ??..... als het een US realm was dan is het bijna zeker weten een dupe.... 60% van all good stuff on US are dupes....
En jij, en ik ook, kunnen niet oordelen of iets wel of niet een dupe is; was het maar waar. Je weet ook niet waarom hij het daarvoor trade (ps: in de messages vraagt iemand ook waarom hij er relatief zo weinig voor vraagt).
Mocht het toch een dupe zijn, dan zien we binnenkort VEEL unid'ed sacreds komen.
Ik heb trouwens in mijn relatief bescheiden Diablo II verleden al 2 maal een IK armor gezien; bij mensen in een cowgame. Dupe of niet, ze blijven zeldzaam.
Volgens jou redenatie (om bij elk hooglevel item meteen aan dupe te denken) is in principe alles een dupe. Een stormshield is een dupe, een gf, wf, rasha armor... dupe, dupe, dupe, dupe.. Of je gelijk hebt of niet durf ik niet te zeggen. Ik weet niet hoeveel Blizzard nl heeft verwijderd. Maar of je nu een Stormshield of een IK armor trade, de kans is aanwezig dat je een duped krijgt. Jammer maar helaas. Mocht ik echter zeer rijk zijn en een IK armor kunnen traden (en het graag willen hebben), dan zou ik veel van mijn gevonden en getrade items willen geven. En ook van mijn getrade items kan ik nooit zeggen of ze unduped zijn.
Ik houd alle elites die echt veel waard zijn die ik zelf vind zowiezo; of ik ze nu gebruik of niet. Ik vind het leuk om zo een soort verzameling aan te leggen.
Mocht ik met "overige" gevonden en getrade items een IK armor kunnen traden (die je z.g.a. nooit tegenkomt in trade) dan ben ik geneigd dit hoe dan ook te doen.
Flink verhaal, hoop dat het niet offensive of onduidelijk overkomt, maar dan hoor ik het wel.