Bier, Whiskey en Metal!!
dan ben ik band of brothers kijken..Op zondag 10 maart 2002 22:00 schreef Canon23 het volgende:
Klopt
Daarom zei ik ook post hier ff dan spreken we een tijd af
Misschien ben ik na 23uur nog op b.net maar nu ga ik douchen.
nu ben je offline...of heb ik het mis?Op zondag 10 maart 2002 22:00 schreef Canon23 het volgende:
Klopt
Daarom zei ik ook post hier ff dan spreken we een tijd af
Misschien ben ik na 23uur nog op b.net maar nu ga ik douchen.
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
Op vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef Soullie het volgende:
niet dat ik er niet voor trade, maar die dingen gaan ook het eerst de deur uit als ik ze zelf vind...
Doe ik ook; soms weleens wat getrade, ook met bekenden, maar zo gauw ik het item zelf vind, gaat die getrade eruit. Die Soj die mijn vriendin vond doe ik trouwens nooit weg; te cool
Ik heb trouwens nog nooit een IK armor voorbij zien komen in de trade; ik moet toch eens wat vaker gaan kijken. Ben benieuwd wat ze ervoor vragen.
Verwijderd
Had hem voor de gein eens in het tradechannel aangeboden; d'r wordt gewoon binnen 10 seconden 5 soj voor geboden!
Maar gebruik hem eerst zelf; heb m'n 43% getrade voor een Messersmidt. Weet niet of het qua waarde goed is, maar messersmidt is gewoon kewl.
2bad dat hellslayer meer damage doet.
Het is de laatste tijd trouwens wel rustig, wordt weinig meer gekoet, of kwam het door lanparty?
als je wil, dan kan ik hem wel te koop zettenOp zondag 10 maart 2002 19:48 schreef tva_goku het volgende:
bah, ik denk ik zet die jewel te koop op market.diabloii.net
nemen ze geen nieuwe mensen meer aan!!!! grrrrrr....
das lekker dan
mijn account is "still valid"
em dit weekend door lanparty, btw c&c renegade mp is COOL !Op maandag 11 maart 2002 08:22 schreef Jaxe het volgende:
Het is de laatste tijd trouwens wel rustig, wordt weinig meer gekoet, of kwam het door lanparty?
maar wegens drukte en wat des interesse speel ik zowiezo al veel minder ....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Weet je hoelang ik al naar die messerschmidt heb gezochtOp maandag 11 maart 2002 08:22 schreef Jaxe het volgende:
Toch weer een leuk weekendje: niet veel gespeeld, maar wel een Devil Star (Unid'ed nog) en Wartravellers..50%!!!
Had hem voor de gein eens in het tradechannel aangeboden; d'r wordt gewoon binnen 10 seconden 5 soj voor geboden!
Maar gebruik hem eerst zelf; heb m'n 43% getrade voor een Messersmidt. Weet niet of het qua waarde goed is, maar messersmidt is gewoon kewl.Zeldzaamste unique axe in het spel geloof ik.
2bad dat hellslayer meer damage doet.
Ik heb er meerdere sojs voor geboden toen, maar niemand die hem trade..
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Op maandag 11 maart 2002 09:13 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Weet je hoelang ik al naar die messerschmidt heb gezocht
Ik heb er meerdere sojs voor geboden toen, maar niemand die hem trade..ach jah *kijkt lief naar jaxe*
Dus...
Wat wil je nu dat ik doe dan, hem aan jou geven?
edit: ik wilde trouwens van mijn 43% af en riep in tradechannel: offer 43% travellers, need messersmidt. Meteen reactie
Messersmidt klinkt alleen zo.. duits.
Verwijderd
Ik heb een lvl 88 axe-barb. Ik zit alleen te twijfelen wat ik het beste kan gebruiken voor boots en gloves. Op dit moment gebruik ik afwisselend gore rider / wartravellers en als gloves hellmouth / die set 350% demons / chanceguards.
Ik zoek echter een combo die wat leuks geeft zoals lifeleech, IAS, extra strenght etc. Ik zou 2 signon set items kunnen gebruiken, maar dan loop ik toch iets te veel mis denk ik.
Heeft iemand een ideetje?
Verwijderd
IK gloves... Gebruik je dan ook nog meerdere IK items, of enkel de gloves?Op maandag 11 maart 2002 10:04 schreef SaURoN het volgende:
Gore Rider en IK gloves gebruik ik , maar ik heb dna ook geen mf barb
edit: heb even gekeken op diabloii.net --> 2 IK items geven een bonus van niks
De gloves hebben een leuke strenght en dex bonus. Misschien dat ik over stap.
Verwijderd
Ja maar op e-bay ofzo schijnt echte dollars betaald te worden voor itemsOp vrijdag 08 maart 2002 15:53 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Waar vind je dat terug? De market is niet zozeer "echt" een market dat je met geld betaald. Je biedt op een item en betaalt met je eigen item(s). Dit kunnen sojs zijn bijv.
Geld komt er niet aan te pas.
Verwijderd
op ebay wel, maar op market kan je gewoon tradenOp maandag 11 maart 2002 12:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ja maar op e-bay ofzo schijnt echte dollars betaald te worden voor items
q4o lan (www.q4o.nl)Op maandag 11 maart 2002 09:10 schreef SaURoN het volgende:
welke lan party was je heen dan lor ?
en volgend weekend waarschijnlijk naar freelan
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als het even kanOp maandag 11 maart 2002 09:22 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Mwahahahahah (evil laughter fades away)
Dus...
Wat wil je nu dat ik doe dan, hem aan jou geven?
edit: ik wilde trouwens van mijn 43% af en riep in tradechannel: offer 43% travellers, need messersmidt. Meteen reactie![]()
Messersmidt klinkt alleen zo.. duits.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Ik d8 dat je met fanaticism, vengeance en holy shield een eind komt..Op maandag 11 maart 2002 14:36 schreef Holy_Paladin het volgende:
Wat zijn base skills van pala, wat gebruiken jullie, en wat kan ik het beste maxen??
check dit twee mensen die elkaar onttmoet hebben op Battle.nett en nu gaan trouwen. Vaaag
corruption emblem(rare amu)
lvl1 twister (22 charges)
+12 to strenth
+14 to energy
+14% fire resist
+46% cold resist
+14% poison resist
+14% lightning resist
+2 to defensive aura's (pally)
ik vind em persoonlijk wel goed voor een pally
Verwijderd
SKullders en SHako voor die jewel, alleen hij had ze niet voor trade, want hij gebruikte ze zelf, maar hij ging mf`en
ik ben ook weer uitgeslapen van de lan
Verwijderd
nee, hij zei:Op maandag 11 maart 2002 18:44 schreef SaURoN het volgende:
hij vind ze zo op commando zeker
ik ben ook weer uitgeslapen van de lanbtw lor moet je die skullders nog of niet?
nou dan ga ik maar mf runs doen en dan hoor je het nog wel
Verwijderd
7% MF & +4 attack rating ...
Kannik zeker beter goed bewaren op me barb (die moet MF'n) ipv hem te verkopen ..
Maaruhm .. wat is zowiets waard alsik um uberhaupt zou verkopen ???
Ze wilden hem gelijk traden in die cowgame waarikum met 75% mf uit een kisie wipte ... maar kwis nie watie waard was dus lekker gehouden.
Wat ik nu opmaak uit de tradechannels = 1 7% mf charm 1 soj dat was altijd 3 7% mf charms voor 1 soj. Dus wat je vroeger kocht voor 1 soj moet je nu 3 betalenVond gister een Charm ..
7% MF & +4 attack rating ...
Kannik zeker beter goed bewaren op me barb (die moet MF'n) ipv hem te verkopen ..
Maaruhm .. wat is zowiets waard alsik um uberhaupt zou verkopen ???
Ze wilden hem gelijk traden in die cowgame waarikum met 75% mf uit een kisie wipte ... maar kwis nie watie waard was dus lekker gehouden.
weetik teminste datut nie duped is
ja doe maar wel, zon stomme shako krijg ik toch nooit meer ...........Op maandag 11 maart 2002 18:44 schreef SaURoN het volgende:
hij vind ze zo op commando zeker
ik ben ook weer uitgeslapen van de lanbtw lor moet je die skullders nog of niet?
ps welke lan ?
digital arena #8
was wel grappige lan , hitman was er ook
en ja C&C had ik er net afgegooit voor lan, maar de MP mode is VEEET man tof als nod nuclair strike ensow en stealth en met GDI mammoth tanks besturen
Tjeez, dan is de soj echt in waarde gedaald zeg, ik heb nu een tijdje niet meer gespeeld, maar net voordat ik er ff tussenuit ging kon ik 2 sojs voor stormshield krijgen, hoeveel zou die nu dan wel niet waard zijn..Op maandag 11 maart 2002 20:36 schreef barrel het volgende:
[..]
Wat ik nu opmaak uit de tradechannels = 1 7% mf charm 1 soj dat was altijd 3 7% mf charms voor 1 soj. Dus wat je vroeger kocht voor 1 soj moet je nu 3 betalen
Verwijderd
Verwijderd
Nou.. okay dan...Op maandag 11 maart 2002 14:38 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Als het even kan![]()
Like HELL!
Verwijderd
Ik heb het er gisteren nog met unknown aka cannon over gehad, en die zegt dat een shael waarschijnlijk het beste is. Heb ik nog even over na zitten denken, maar wil ook graag de damage wat oppompen.
Is een 30% ED met 15% IAS wat? Ik ga niet hoger, want dan zijn ze vast niet te betalen. Als iemand weet wat ik er het best in kan doen, of wat zo'n jewel kost, of iemand die zo'n jewel heeft.. lemme know
En met een 40%ed jewel maak je het dmg verschil toch niet goed, je moet het dus van het snelheidsverschil hebben.
Verwijderd
Dan, tenzij iemand zo'n jewel verkoopt, een shael erin. Ik heb volgens mij nog 1 socket quest staan. Wel jammer, want mijn Skullders en Shako zijn nog niet gesocket... Toch eens proberen een char te laten rushen one of these days.Op dinsdag 12 maart 2002 09:19 schreef Canon23 het volgende:
ed/ias jewel is natuurlijk het best maar DUUR...als 2e keus zou ik dus voor shael gaan, omdat hij dan sneller als hellslayer is en sneller = meer hits= meer dmg (toch??)
En met een 40%ed jewel maak je het dmg verschil toch niet goed, je moet het dus van het snelheidsverschil hebben.
Verwijderd
die ik al heb is verneukt
ik heb namelijk een leuke axe gevonden een cruel berserker axe one handed 90 - 290 damage ongeveer.
en fast
als iemand mij vanavond wil helpen om van act1 normaal naar patri te boosten graag
voor de mensen die m'n account nog niet weten.
*got_squatter
ik zal ongeveer rond een uur of 19:30 wel op b.net zijn
Verwijderd
Kijk eens in alle voorgaande topics, en als je daar te lam voor bent, lees dan een paar regels hier onder...Op dinsdag 12 maart 2002 10:33 schreef KunDun het volgende:
Misschien een stomme vraag , maar ik zie telkens "soj" voorbij komen , wat betekent dit
Stone of Jordan (unique ring, ook wel gebruikt als betaalmiddel)
Verwijderd
Ik wil wel, misschien dat ik vanavond er dan ook wel ben.. ah damn, vanavond chinees buffet met toekomstige schoonfamilie.Op dinsdag 12 maart 2002 10:10 schreef Squatter het volgende:
jaxe dat zou wel cool zijn als je ook weer een nieuwe char gaat maken, ik moet nog eens een nieuwe axe barb maken..
ik heb namelijk een leuke axe gevonden een cruel berserker axe one handed 90 - 290 damage ongeveer.
en fast
als iemand mij vanavond wil helpen om van act1 normaal naar patri te boosten graag
*got_squatter
Hmmm, wordt toch een ander keertje voor mij dan.
Nog maar een barb maken; heb tot nu toe enkel barbs.
Dual baranar barb, werkt dat lekker? Sauron had die toch een? Ik heb nu nl 2 baranar stars
Kzal proberen vroeg thuis te zijn vandaag ...Op dinsdag 12 maart 2002 10:10 schreef Squatter het volgende:
jaxe dat zou wel cool zijn als je ook weer een nieuwe char gaat maken, ik moet nog eens een nieuwe axe barb maken..
en fast
*got_squatter
Kan ik jou & evt. wat anderen erdoor trekken met mijn sorc (barb is nog maar lvl 65) ...
Ik kan 7 man door Normal heentrekken, en denk dat Nightmare ook wel lukt ...
Alleen Duriel op Hell kom ik niet door zonder iemand erbij.
Op de een of andere reden ben ik altijd degene die hem dan moet slopen, en als ik dan rondjes blijf rennen kan ik geen hydra's voor zijn voeten gooien (cold-immune bastard).
Verwijderd
lijkt mij wel een planOp dinsdag 12 maart 2002 11:22 schreef Jive het volgende:
[..]
Kzal proberen vroeg thuis te zijn vandaag ...
Kan ik jou & evt. wat anderen erdoor trekken met mijn sorc (barb is nog maar lvl 65) ...
Ik kan 7 man door Normal heentrekken, en denk dat Nightmare ook wel lukt ...
Alleen Duriel op Hell kom ik niet door zonder iemand erbij.
Op de een of andere reden ben ik altijd degene die hem dan moet slopen, en als ik dan rondjes blijf rennen kan ik geen hydra's voor zijn voeten gooien (cold-immune bastard).
maar als je een sorc had met ts en lightning mastery vol is het al een stuk makelijker
kan je met ts gewoon rondjes om hem heen lopen en hij wordt almaar geraakt met die ts
maar op hell is het wel wat meilijker als je duriel wil slopen met 8 man in game
dat gedeelte moeten we anders aan pakken denk ik maar we zien wel..
Verwijderd
Even denken; qua damage ligt het volgens mij iets lager als een twohanded axe (bijv hellslayer). De range is ook lager denk ik.Op dinsdag 12 maart 2002 11:00 schreef SaURoN het volgende:
dual baranar werkt zeer goed ja
Voordeel is 2 wapens, meer hits? Of..?
Weet niet precies wat er zo lekker aan is, maar wil het wel weten en proberen.
Misschien dat ik een dual baranar frenzy / ww / battleorder / shout maak.. Hmmm...
Kan je iets meer vertellen over die Barb sauron?
Heb wel een sorc met volle TS & LM ... maar das die verneukte charged-boltress van me ...Op dinsdag 12 maart 2002 11:30 schreef Squatter het volgende:
[..]
lijkt mij wel een plan
maar als je een sorc had met ts en lightning mastery vol is het al een stuk makelijker
kan je met ts gewoon rondjes om hem heen lopen en hij wordt almaar geraakt met die ts
maar op hell is het wel wat meilijker als je duriel wil slopen met 8 man in game
dat gedeelte moeten we anders aan pakken denk ik maar we zien wel..
Dan zou ik voor duriel effe moeten proberen met wisselen ..
Overigens .. als je een tp hebt naar duriels chamber kan je via Tyrael de quest krijgen, dus met een sloop-barb effe afraggen, en dan andere char pakken en doorlopen ...
CS word alleen wel een probleem voor die sorc .. door al die mages. (die fire-demons plak ik onder me voetzolen)
Main
5 Warmth
10 Static
20 Hydra
20 Fire Mastery
20 Orb
20 Cold Mastery
pre-req skills met 1 punt
Ice Bolt
Fire Bolt
Frost Nova
Ice Blast
Fire Ball
Enchant
Glacial Spike
Blizzard
Telekinesis
Teleport
------------
105 Skillpoints , Alles behalve cold-mastery vol op lvl 77
En dan in de tussentijd gaan bedenken hoe ik mijn stats tegen die tijd verdeeld moet hebben
Volgens mij moet dit als een idioot mensen kunnen lvlen & cows kunnen slachten. En met wat mazzel later ombouwen naar MF-sorcje.
Heb alleen een probleempje ... kwam laatst een vervelende Unique Boss Mage tegen ... die flikker was Cold & Fire-immune ... moest ik heel voorzichtig mijn merc hem laten slopen want hij bleef Iron-Maiden casten. En ik kon geen damage bij hem doen.
Verwijderd
iemand daar iets van gehoord
umm staat wel iets over op www.diabloii.net
Iedereen word idd altijd bang als er een patch aankomt.
En zoals altijd .. it will be done when it's done .... zo is gewoon blizzard style ...
En wat betreft aanpakken van cowgames ...
Mischien zullen ze het zo maken dat je altijd maar 1x de cowgame kunt doen per diff-lvl ...
Of dat eenpersoon maar 1x een cowgame kan openen ...
Je kan gaan lopen gissen & raden ernaar ...
Weten doe je het pas als de patch er daadwerkelijk is.
Verwijderd
Stoppen? Ik zou 10 keer zo hard doorgaanOp dinsdag 12 maart 2002 13:19 schreef tva_goku het volgende:
dat zou gruwelijk zuigen, dan zouden de meeste er toch wel mee stoppen denk ik
Hoeveel %???Op dinsdag 12 maart 2002 10:10 schreef Squatter het volgende:
en fast
Verwijderd
En het zal hierdoor een stuk lastiger worden om boven de lvl90 uit te komen, omdat dat veel langer zal gaan duren.
En PVP mogen ze wat mij betreft nog veel harder aanpakken.
Verwijderd
***Op dinsdag 12 maart 2002 14:05 schreef miessie het volgende:
waar staat dat dan van die cows? ik kan niets vinden in een snelle zoekpoging. ik hoop niet dat ze cowgames aanpakken want dat is ongeveer het enige wat ik doe (om te lvlen ) naast pvp games
Massive randomization of monsters in Act 5, as well as boosting the number of champion and boss monsters encountered. (This would mean no more set monsters in every area, so no more super easy Bloody Runs.)
Cows will be fixed. How this will be done is unknown, if they'll make cows harder, cut their exp rewarded, cut their drops, or just make it impossible to enter the level more than once with a given character.
There will be more dupe detecting and deleting features, as well as other anti-cheating techniques.
There will be some skill and item balancing intended to even things out between the characters.
There will almost certainly be some Runewords added, and possibly more crafting recipes and elite uniques as well.
Lots of changes to item runs are being considered.
Meph will probably drop less or be much harder to kill, or both.
Many of the seldom-killed SuperUniques, especially ones on quests, (such as the Summoner, Fangskin, Maggot Queen, etc) should have their drops increased.
There may be reassigning of TreasureClasses on some of the most run bosses (such as Pindleskin) to make them less profitable.
Kleine greep.. Kijk in de news sectie en klik op de link naar 1.10
Verwijderd
Wat is er dan volgens jou mis met pvp? In IMHO niet veel, pk-ers daar heb ik ook een hekel aan als je die bedoelt
Maargoed .. dat is mijn mening, en dus duidelijk niet de jouwe.
ik vind het wel leuk om iemand anders te killen dan zo'n domme koe...die kan je makkelijk aanOp dinsdag 12 maart 2002 14:31 schreef Jive het volgende:
Snap niet dat jij daar lol van hebt .. om te PvP'n ..
Maargoed .. dat is mijn mening, en dus duidelijk niet de jouwe.
ze moeten pvp wel beetje uitbalanceren en diverse bugs eruit halen
kaasz | specs | i kick ass for the lord
skills omdat dan een charc waardeloos kan worden
en items omdat bv een skullders 1.10 zooo veeeeel beter is ensow
beetje kut imho
bowazon te goed?!
me novasorc gaat veel sneller door cows heen (met bosses gaat ama idd sneller)
maar als ze necro & assassin wat sterker maken
Verwijderd
bugs zoals:
-dupen
-buggy items
-corpse collaps (of hoe het ook heet)
en nog wat van die dingen
Voor de rest gewoon hetzelfde houden, en zeker niet de koerun eruit halen
Verwijderd
Ze hoeven amas en sorcs niet minder te maken, maar ze kunnen bepaalde skills een beetje tweaken misschien? Of Barbs wat sterker makenOp dinsdag 12 maart 2002 14:56 schreef PO_Redrum het volgende:
hmm vind skills changes beetje dubbel
bowazon te goed?!
me novasorc gaat veel sneller door cows heen (met bosses gaat ama idd sneller)
maar als ze necro & assassin wat sterker maken
Sommige skills van chars kunnen in ieder geval wel een update gebruiken vind ik.
Ik kan me bijv voorstellen dat als leapattack snel zou zijn op hogere levels en die klap niet zolang duurt om te geven de skill veel toffer zou zijn.
Cow levels ga ik niet missen, sterker nog, van mij mogen ze gaan.
/\/\ iemand???Op maandag 11 maart 2002 17:03 schreef _cyborg het volgende:
Is dit wat waard?
corruption emblem(rare amu)
lvl1 twister (22 charges)
+12 to strenth
+14 to energy
+14% fire resist
+46% cold resist
+14% poison resist
+14% lightning resist
+2 to defensive aura's (pally)
ik vind em persoonlijk wel goed voor een pally
nou standaard bij blizzard is dat als ze skills gaan aanpassen dat het vaak alleen slechter wordt. Weinig skills worden beter gemaakt (of echt totale crap skills)Op dinsdag 12 maart 2002 15:45 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ze hoeven amas en sorcs niet minder te maken, maar ze kunnen bepaalde skills een beetje tweaken misschien? Of Barbs wat sterker maken
Sommige skills van chars kunnen in ieder geval wel een update gebruiken vind ik.
Ik kan me bijv voorstellen dat als leapattack snel zou zijn op hogere levels en die klap niet zolang duurt om te geven de skill veel toffer zou zijn.
Cow lvls mogen van mij ook weg begint beetje afgezaagd te worden...
eeeuuhmm ze gaan eerst barb nerfen om hem later weer sterker te maken, that makes sence doesnt it ?Op dinsdag 12 maart 2002 15:45 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ze hoeven amas en sorcs niet minder te maken, maar ze kunnen bepaalde skills een beetje tweaken misschien? Of Barbs wat sterker maken
en als er geen koetjes zijn doen ze alleen maar baalruns dus dat is een probleem verplaatsen en dus niet erg nuttig
in elke act zit een NPC daar kan je kopen verkopenOp dinsdag 12 maart 2002 15:51 schreef RedHat het volgende:
ik heb hier items, waar kan ik zien hoeveel ze waard zijn?
Verwijderd
1. Je gaat me niet vertellen dat je mijnOp dinsdag 12 maart 2002 15:55 schreef SaURoN het volgende:
[..]
eeeuuhmm ze gaan eerst barb nerfen om hem later weer sterker te maken, that makes sence doesnt it ?
en als er geen koetjes zijn doen ze alleen maar baalruns dus dat is een probleem verplaatsen en dus niet erg nuttig
2. Baalruns gaat de exp wat trager denk ik, krijg je weer wat varietiet en stelt het wat meer voor als je een lvl 90 char hebt. hoop ik...
Tegen jouw en Sauron wil ik nog eens duellen met m'n barbje, ff kijken of ik een deuk mep in een pak boterOp dinsdag 12 maart 2002 14:12 schreef miessie het volgende:
hoezo pvp nog harder aanpakken? ik heb een lvl 91 barbarian en ik gebruik deze voor pvp. dat is dus player versus player en geen player kill. Ik speel alleen in daarvoor bedoelde games en alleen als de ander dat wil, ik sloop niemand als diegene geen duel met mij wil.
Wat is er dan volgens jou mis met pvp? In IMHO niet veel, pk-ers daar heb ik ook een hekel aan als je die bedoelt
Verwijderd
Op wie reageer je?Op dinsdag 12 maart 2002 16:45 schreef liquidlizard het volgende:
Ik wil wel meehelpen met mijn lvl 77 lightning sorc (TS + NOVA max) ze gaat wel snel dood maar doet wel lekker damage met nova en ts tegelijk, ik moet mijn lvl 1 druid ff tot patri boosten.
Verwijderd

al maandje of 3Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef SaURoN het volgende:
sinds wanneer heb jij een wf
ja gvd leuk rampenverhaalOp dinsdag 12 maart 2002 16:58 schreef Canon23 het volgende:
aaaaah dus je hebt hem gekocht tijdens de duping period(<--watch it)
mijn broertje ging toen ik ff weg was een WF regelen.... >:( .. kom ik van me werk terug. Komt die JAAA ik heb windforce. Ik zo hmm zeker geen dupe...? Wat heb je ervoor betaald ? 6 soj ....
als ik een cow game join en zie iemand met een windforce gelijk exit... Dan hou ik de mijne mocht het dezelfde unique id zijn
Nee is crapOp dinsdag 12 maart 2002 15:49 schreef _cyborg het volgende:
[..]
/\/\ iemand???
Zow wil ik ook wel iemand door hell boosten.Op dinsdag 12 maart 2002 17:05 schreef PO_Redrum het volgende:
btw van die 6 soj had me broertje er 3 gekregen voor iemand door hell boosten???!
Over het algemeen verlies ik dan toch maar XP .. dus das dan een mooie goedmaker ....
Moeten alleen dan wel effe om 7:30 (of iets eerder) beginnen ...
Kheb nml een afspraak om 8:15 ... dus dan zou ik 3 kwartier hebben om te boosten en dat is meer dan genoeg voor act1-norm naar act1-hell met mijn sorc .. laat staan als Canon met zijn barb meedoet om voor mij te tanken (zien wie er sneller is met slachten is ook leuk).
TELEPORT ALL THA WAY !!!!!
Als je zo moet spelen flikker hem dan gewoon weg,dat is waar is ook niet zo lastig
als ik een cow game join en zie iemand met een windforce gelijk exit... Dan hou ik de mijne mocht het dezelfde unique id zijn
1. Heeft iemand een Mara's Kaleidoscope toevallig voor mij? Mijn resistances in hell sucken ass...
2. Hoeveel is Tal Rasha's Lidless Eye ongeveer waard? Deze heb ik net gevonden in Nightmare bij Baal...
Als we nou ff wat afspreken met ze allen, ik wil ook nog wel een char geboost hebben, of dat ik even help je kan beter 1 game boosten met 7 man dan 7 keer met 1 manZow wil ik ook wel iemand door hell boosten.
Over het algemeen verlies ik dan toch maar XP .. dus das dan een mooie goedmaker ....
Moeten alleen dan wel effe om 7:30 (of iets eerder) beginnen ...
Kheb nml een afspraak om 8:15 ... dus dan zou ik 3 kwartier hebben om te boosten en dat is meer dan genoeg voor act1-norm naar act1-hell met mijn sorc .. laat staan als Canon met zijn barb meedoet om voor mij te tanken (zien wie er sneller is met slachten is ook leuk).
TELEPORT ALL THA WAY !!!!!
Anyway in mirc is het wel handig ...
/server irc.tweakers.net
/join #diablo2
Verwijderd
Ik ren zonder problemen door hell heen nu
Niet spannend etc
damnOp dinsdag 12 maart 2002 17:26 schreef barrel het volgende:
[..]
Nee is crap
ik had nog zo gehoopt op mn eerste soj ofzo
dan houd ik hem wel zelf
En ik heb een aantal mensen in friends, net als squat & canon (ik zit toch ook in jou friends canon ??? ) ...
gewoon "/join got" intypen in battle.net chat & we kunnen mooi bij elkaar blijven.
ohwja ... ik zit krap in mijn tijd .. dus als het kan mulen voor we beginnen .... dan verliezen we daar geen tijd mee.
Ja is handig maar als je ingame zit heb je der geen drol aanlaten we dan een channel maken op bnet..
got ofzo
ik heb geen mirc enzo
ook thuis niet
Dit topic is gesloten.