Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:29
Yo _cyborg,

Ik vind hem wel zeer oké hoor. Maar ik heb nog niet echt een respectabele item-collectie om ervoor te geven. Als je hem zelf gebruikt; so be it. Maar als je er nog eens vanaf wil, ben ik zeer geïnteresseerd... Draag nu vooral shit, die mijn broertje (Schizophreniac) over heeft... Ook niet echt je van het. Trouwens lijkt mij een Pala-party wel een keer koel. Iedereen andere aura en dan maar preventief ruimen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op dinsdag 12 maart 2002 17:29 schreef Asphyxion het volgende:
Ik heb 2 vragen:

1. Heeft iemand een Mara's Kaleidoscope toevallig voor mij? Mijn resistances in hell sucken ass... :)

2. Hoeveel is Tal Rasha's Lidless Eye ongeveer waard? Deze heb ik net gevonden in Nightmare bij Baal... :)
1. Ik nie

2. Volgens mij helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:18

Asphyxion

I am, therefor I think

Op dinsdag 12 maart 2002 18:16 schreef Shade het volgende:

[..]

1. Ik nie

2. Volgens mij helemaal niets?
Da's mooi kut dan! ;)

Maar thx voor het antwoord op vraag 2... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Mara's is duur ... een perfect gaat ongeveer weg voor 5 soj's, een 22% doet evengoed nog een soj of twee.

Anyway ik heb eventueel nog wel een 23% liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Boost game begint nu Boost//got
We w8en tot 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

Op dinsdag 12 maart 2002 17:28 schreef barrel het volgende:

[..]

Als je zo moet spelen flikker hem dan gewoon weg,
Aangezien ik nu stage loop heb ik toch totaal geen tijd om te spelen (rond 7:15 thuis) Vandaar heb namelijk nog maar 1 cow run gedaan met die char.
kzit nu in boost//got maar dur is niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:54

YdK

Op dinsdag 12 maart 2002 18:14 schreef psych het volgende:
Yo _cyborg,

Ik vind hem wel zeer oké hoor. Maar ik heb nog niet echt een respectabele item-collectie om ervoor te geven. Als je hem zelf gebruikt; so be it. Maar als je er nog eens vanaf wil, ben ik zeer geïnteresseerd... Draag nu vooral shit, die mijn broertje (Schizophreniac) over heeft... Ook niet echt je van het. Trouwens lijkt mij een Pala-party wel een keer koel. Iedereen andere aura en dan maar preventief ruimen.
lijkt me een leuk id
ik kan alleen nie zo vaak bnetten (modemmer :( )
me account staat in mn sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotkoe3 nu al bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

PringleMaster

A.K.A. Delta

wie nog interresse in cow runs?
we zitten nu bij gotkoe3 no pass

edit : squatter net iets eerder :P

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@#*&)#$@^(&#$@&^#$@^&#$(#$@(&@#$(&*#$@&^#$@(@$#(#@$^#$%_+#@_)#@!()*!@*(&#%&#%@&*$@^&^@%# chello.

Internet is weer zo gaar als een ouwe lul in een sauna.
Maar ja, dan maar indiana jones kijken.

Barrel en irc is een beetje vaag, hij is altijd AFK, te lui om z`n nick te changen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
icq is hij ook nooit away :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:16 schreef SaURoN het volgende:
icq is hij ook nooit away :+
jij wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 21:21 schreef tva_goku het volgende:

[..]

jij wel :D
ja kijk:
als ik altijd online sta en ik ben er niet, zijn jullie teleurgestelt
als ik altijd away ben en ik ben er zijn jullie heeeeel vrolijk :D :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:29 schreef SaURoN het volgende:

[..]

ja kijk:
als ik altijd online sta en ik ben er niet, zijn jullie teleurgestelt
als ik altijd away ben en ik ben er zijn jullie heeeeel vrolijk :D :P >:)
hahahaha, ja ok, dream on..........

tuurlijk sauron, get your butt to the chatroom, is veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

idd klote chello ben beetje aan het duelen loop town uit bam 4000 lag...dood enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb de laatste tijd ook nogal last van veel blackwalls :( . Btw. guardian angel + baranars star(shael) + 5 pala skill charms(1 combat, 1 off, 3 def) voor 1 soj en een 100 poison charm ( ik gaf soj, duh), niet slecht al zeg ik het zelf :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee wat ze waard zijn, maar als je er blij mee bent, good deal.

Ik zelf ben ook blij
jewel 38 ED 11 to max dmg voor een skullders en een shako.

ook niet slecht al zeg ik zelf

edit:

na trade wilde hij gelijk z`n spullen terug kopen met sojs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Ik own ama's in duel games de laatste tijd(behalve de top dan) en alleen barbs met fury en goed tp-ende sorce zijn een pain in the ass.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 19:50
Op woensdag 13 maart 2002 00:24 schreef Canon23 het volgende:
Ik own ama's in duel games de laatste tijd(behalve de top dan) en alleen barbs met fury en goed tp-ende sorce zijn een pain in the ass.
zoals Shade/Bobotrinkles :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 00:24 schreef Canon23 het volgende:
Die met een cruel zwaard en een stormshield neem ik aan? Die hellslayer barb, haalt die veel uit? Wel kewl dat je amas kan verslaan. >:)
Ik moet binnenkort eens een gaze gaan regelen; 30% (shaft) + 14% (string) + xx% (gaze)
20 was clean geloof ik, dus dan ga ik voor rond de 15% lol :)
Dan een messersmidt (is nog steeds uitermate blij) wat leuke boots en gloves en eens kijken wat ik uithaal..
Alleen zo'n klote gaze is niet te betalen.. Misschien dat ik hem kan krijgen voor soj + unid bara + unid hellslayer?
Kan vast nog wel meer bieden; moet eens in mules kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een lvl 91 fury barb voor pvp. Ik kan ama's ook vrij eenvoudig aan zolang ze maar geen slow missle gebruiken, dan houd het op voor iedere barb. Barbarians kan ik meestal wel aan, een enkele keer een moeilijke furybarb, maar het is vooral een kwestie van goede charms en een strategie gebruiken voor ww. Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik zoek nog wat 100+ over 5 sec small poison charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 08:48 schreef miessie het volgende:
Ik heb een lvl 91 fury barb voor pvp. Ik kan ama's ook vrij eenvoudig aan zolang ze maar geen slow missle gebruiken, dan houd het op voor iedere barb. Barbarians kan ik meestal wel aan, een enkele keer een moeilijke furybarb, maar het is vooral een kwestie van goede charms en een strategie gebruiken voor ww. Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik zoek nog wat 100+ over 5 sec small poison charms.
Kan je eens een pic posten van je zwaard, of anders de stats? Zou wel kewl zijn.
Die poison charms moet ik ook eens gaan zoeken, want ik geloof het zonder die charms moeilijk wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zal vanavond ff screenie maken, ik zit nu op t werk en kan hier uiteraard niet bij diablo. is fury colossus zwaard.

Poison is echt heel belangrijk, speed tegen baba's niet, ar is het belangrijkst, vooral wanneer tegenstander s/s wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 09:08 schreef miessie het volgende:
ja zal vanavond ff screenie maken, ik zit nu op t werk en kan hier uiteraard niet bij diablo. is fury colossus zwaard.

Poison is echt heel belangrijk, speed tegen baba's niet, ar is het belangrijkst, vooral wanneer tegenstander s/s wil gebruiken.
Ik ook op werk, ben al blij dat ik hier kan kijken :)
AR heb ik nu redelijk wat vanwege de 100% bonus op Messersmidt. s/s? Onbekende term, zal wel een oh ja gevoel opwekken als iemand het uitlegt. :)

Ben benieuwd naar je pic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sword / shield ;)

messersmidt? die staat niet eens in mijn itemdatabase, wasdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite Unique Champion Axe
Ik zoek zo ff de stats voor je op; eerst ff pauze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 09:28 schreef Jaxe het volgende:
Elite Unique Champion Axe
Ik zoek zo ff de stats voor je op; eerst ff pauze. ;)
/offtopic
PAUZE?!? ik ben net een half uur bezig :)
/ontopic

Waarom heb je voor axe gekozen? (met zwaard heb je de mogelijkheid om veel damage en goede range te combineren met een schild.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 09:34 schreef miessie het volgende:

[..]

/offtopic
PAUZE?!? ik ben net een half uur bezig :)
/ontopic

Waarom heb je voor axe gekozen? (met zwaard heb je de mogelijkheid om veel damage en goede range te combineren met een schild.)
Lol! Ik rook niet, maar ik houd wel rookpauzes ;) Sociale contacten he, je moet eens weten wat je te weten komt in rookpauzes :)

Maar ik was er vandaag om 7:45, dus dan mag het wel he? Reed vandaag weg vanuit Eindhoven, om naar Maarssen (voorbij utrecht) te gaan. Voor de wegenkenners; da's ongeveer heel de A2 ;)

Ik heb ook een Lightsabre barb, maar ik houd van roleplaying en een Axe vind ik het tofst. :) Niks meer, niks minder :)

Messersmidt:

180-285 Damage
+2.375 per Clvl Max Dmg
(+166-235 Max)
75 Durability
167 Str Required
59 Dex Required
Item Level: 82
Clvl Req: 70

+200% Enhanced Damage
+2.5% Max Damage per Clvl
Adds 20-240 fire damage
+15 to Strength
+15 to Dexterity
+15 to Vitality
+15 to Energy
+25 Increased Durability
100% Bonus to Attack Rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic
was ook maar een grapje ;) ik begin hier om 8:30 en dan is het eerst met z'n 15 (bedrijf is 15 man groot) ff een half uur koffiepauze en dan rond de klok van 9:10 gaat iedereen langzamerhand wat doen.
/ontopic

das een leuk ding om mee te lvlen denk ik. maar wat voor speed heeft ie? slow neem ik aan? dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 09:46 schreef miessie het volgende:
/offtopic
was ook maar een grapje ;) ik begin hier om 8:30 en dan is het eerst met z'n 15 (bedrijf is 15 man groot) ff een half uur koffiepauze en dan rond de klok van 9:10 gaat iedereen langzamerhand wat doen.
/ontopic

das een leuk ding om mee te lvlen denk ik. maar wat voor speed heeft ie? slow neem ik aan? dat zou jammer zijn.
Normal attack speed >:) Ga er waarschijnlijk een shael in stoppen, kan een ED / IAS jewel niet betalen denk ik.
Eigenlijk best een wreed axeje, hoe meer ik er mee speel, hoe meer hij bevalt. Ookal doe ik met hellslayer meer damage. Scheelt zo'n 1.5k.
Maar ja, de speed en 100% AR bonus zorgen er voor dat ik gewoon vaker raak / sla. Met het WW door een groep koeien merk ik het goed; gaat sneller.

Edit: over de speed, hier wat meer info...

Dmg Bonus: 100 Str
Range: 3
Weapon Speed: -10
Swing Speed:
Very Fast: D
Fast: N/P/S
Normal: B/Am/As

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zo'n ding nou niet verpesten he. Als je de speed nu genoeg vind is het misschien niet verstandig om er dan toch een ed/ias jewel in te doen? Dan maar even sparen maar je krijgt er spijt van als je hem nu met een goedkope rune "verpest". Ik kan niet oordelen over wat wijs is omdat ik t ding zelf nog nooit heb gebruikt maar t lijkt me verstandig te sparen, dan heb je ook ias in combinatie met meer damage. dat lijkt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op woensdag 13 maart 2002 09:08 schreef miessie het volgende:

BvB (barb vs. barb) lijkt mij hoge dmg en hoge leech ook wel belangrijk, want met eth raak je die barb toch wel

s/s >>> sword/shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 09:56 schreef miessie het volgende:
Ga zo'n ding nou niet verpesten he. Als je de speed nu genoeg vind is het misschien niet verstandig om er dan toch een ed/ias jewel in te doen? Dan maar even sparen maar je krijgt er spijt van als je hem nu met een goedkope rune "verpest". Ik kan niet oordelen over wat wijs is omdat ik t ding zelf nog nooit heb gebruikt maar t lijkt me verstandig te sparen, dan heb je ook ias in combinatie met meer damage. dat lijkt me beter.
Ik wil wel, maar ik heb helaas nog van niemand gehoord wat zoiets kost. Bijvoorbeeld 30% ED / 15% IAS. Weet jij wat me dat ongeveer gaat kosten? Je hebt wel een goed punt met die "goedkope" rune..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:06 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

BvB (barb vs. barb) lijkt mij hoge dmg en hoge leech ook wel belangrijk, want met eth raak je die barb toch wel

s/s >>> sword/shield
Uiteraard is hoge damage wel belangrijk, leech zeer zeker ook. Maar dat zit veelal al in items. dus daar maak ik mij niet druk om, ik heb zelf 13% manaleech en 8% lifeleech uit mijn hoofd. Weet t niet precies maar zoiets. Eth zal niet werken, ik heb een fury colossus. Wanneer je een goede fury barb tegenkomt is ar zeker een doorslaggevende factor. Een clanmaat van mij heeft een barbarian die vrijwel hetzelfde is als mijn barbarian. Hij is aleen 4 lvls lager. Hij gebruikt geen fury maar een cruel. Ik kan hem zonder al teveel moeite aan. Ook wanneer ik hem mijn fury geef en zijn cruel gebruik. (dan moet ik wel uitkijken dat ik me niet vol in het gezicht laat slaan maar ik kan het nog steeds winnen) Dit komt veelal door ar en idd leechen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:06 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

s/s >>> sword/shield
thx voor uitleg s/s :)
Leech is belangrijk ja, tenzij one-hit-one-kill I guess? Maar dat is tegen barbs vrij moeilijk met al die damage reduce en BO.
Eth zou ook leuk kunnen zijn in die axe, maar was daar niet iets bugged aan? Linke soep dan, met de komende patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:12 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar ik heb helaas nog van niemand gehoord wat zoiets kost. Bijvoorbeeld 30% ED / 15% IAS. Weet jij wat me dat ongeveer gaat kosten? Je hebt wel een goed punt met die "goedkope" rune..
Ik heb niet echt een idee wat ze vandaag de dag doen. Ik weet dat ze op zeker moment zo'n 2 soj zijn geweest. Maar of ze nu meer of minder zijn durf ik echt niet te zeggen. Het is mogelijk ze te vinden in cowlvl. Ikzelf heb er al 3 gevonden. 40/15 is max geloof ik. ik zou zeker proberen een 40/15 te krijgen. het gaat erom dat het een zeer goed item word en dan moet je niet te snel genoegen nemen met iets minder. Zoals je hem nu hebt is ie ook goed, dan kan je dus ook nog wel een paar dagen/weken sparen voor een 40/15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:14 schreef Jaxe het volgende:

[..]

thx voor uitleg s/s :)
Leech is belangrijk ja, tenzij one-hit-one-kill I guess? Maar dat is tegen barbs vrij moeilijk met al die damage reduce en BO.
Eth zou ook leuk kunnen zijn in die axe, maar was daar niet iets bugged aan? Linke soep dan, met de komende patch :)
one-hit-kill is een droom tegen de meeste goede baba's. necromancers zijn dood in 1 hit. een ama of sorc in 1 ww meestal. een enkele keer 2 ww vanwege enorme dr of dodge of iets dergelijks.

ik klop even af bij necro; je moet hem natuurlijk wel eerst eens even zien te raken. ik heb zelf nl een pvp necro waarmee ik mijn eigen pvp barb wel aan zou kunnen (speel ook op 2 pc's), maar het is heel moeilijk spelen, vanwege de enorme berg hp van een barb.

eerst walls casten, dan (ik geloof) lower resist en dan bone spirits schieten. veel rennen en walls casten is de regel om hem op afstand te houden, hij moet dan steeds wwen en wanneer jij sneller rent dan hij kan wwen blijf je hem voor. (bedenk maar hoeveel je met je hotkey's aan het swichen bent, echt bizar, maar mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:15 schreef miessie het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een idee wat ze vandaag de dag doen. Ik weet dat ze op zeker moment zo'n 2 soj zijn geweest. Maar of ze nu meer of minder zijn durf ik echt niet te zeggen. Het is mogelijk ze te vinden in cowlvl. Ikzelf heb er al 3 gevonden. 40/15 is max geloof ik. ik zou zeker proberen een 40/15 te krijgen. het gaat erom dat het een zeer goed item word en dan moet je niet te snel genoegen nemen met iets minder. Zoals je hem nu hebt is ie ook goed, dan kan je dus ook nog wel een paar dagen/weken sparen voor een 40/15.
Tja... Moeilijk. Sojs zijn namelijk sterk aan het dalen in waarde heb ik het idee. Ik heb wel een redelijk aantal leuke items (Shako, Skullders, Shafts, Lightsabre, baranars, Hellslayers, etc) maar ik vraag me af of iemand daar zijn jewel voor weg doet. En Shako doe ik zelf zowiezo niet weg.
Ik moet maar gewoon gaan proberen in trade channel denk ik, en de eerste paar keer de opmerking NooB negeren als ik een offer maak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:19 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Tja... Moeilijk. Sojs zijn namelijk sterk aan het dalen in waarde heb ik het idee. Ik heb wel een redelijk aantal leuke items (Shako, Skullders, Shafts, Lightsabre, baranars, Hellslayers, etc) maar ik vraag me af of iemand daar zijn jewel voor weg doet. En Shako doe ik zelf zowiezo niet weg.
Ik moet maar gewoon gaan proberen in trade channel denk ik, en de eerste paar keer de opmerking NooB negeren als ik een offer maak. ;)
ik raad je aan gewoon in nld channels te vragen wat zo'n ding waard is. Vraag het in alle nld channels en neem dan ongeveer het gemiddelde, (of datgene wat het meest gezegd word). Meeste items hebben ongeveer een vaste waarde, shako, arreat, enz. maar idd door dupen en hacks is het heel erg wisselend. Sojs komen wel weer terug op waarde, dat komt helemaal goed.

ps totdat die constructor ring in het spel word gelaten denk ik. (zoek maar in database)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:25 schreef miessie het volgende:

[..]

ik raad je aan gewoon in nld channels te vragen wat zo'n ding waard is. Vraag het in alle nld channels en neem dan ongeveer het gemiddelde, (of datgene wat het meest gezegd word). Meeste items hebben ongeveer een vaste waarde, shako, arreat, enz. maar idd door dupen en hacks is het heel erg wisselend. Sojs komen wel weer terug op waarde, dat komt helemaal goed.

ps totdat die constructor ring in het spel word gelaten denk ik. (zoek maar in database)
Constructor... err? Kan ik in de database niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja of constrictor ofzo...unique elite ring. kan je ook opzoeken zonder database, op

diabloii.nethttp://www.diabloii.net/items/uniques/armor-rings.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:36 schreef miessie het volgende:
ja of constrictor ofzo...unique elite ring. kan je ook opzoeken zonder database, op

ps ik ben zo offline voor een paar uurtjes, er word straks wat aan de internetverbinding veranderd. ds kan even duren voor ik er weer ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:36 schreef miessie het volgende:

+100% Resistance To All
+15% Maximum Resistance To All
-30 Life Drain (-2.93 life/sec)
+100% Better chance of getting magical item

*drools* lekkuh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zeker.. blijkbaar is de verbinding nog niet verbroken dus kan nog even reageren. Ik hoop dat ze hem wel in de game zetten binnenkort. En ik hoop dat ie niet zoveel zal voorkomen als de soj. Dan is t gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

wat levert titans ongeveer op vandaag de dag?
(op werk kan natuurlijk zelf niet checken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nog net geen soj, of je moet iemand vinden die gek genoeg is om dat wel te traden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond gister een cool pala schild..

zit 61% ed op en 3 sockets met ongveer 150 def.
zal dat wat waard zijn? en een redelijke blockrate.
ik weet alleen niet of je de juiste blockrate ziet wanneer je de stats op een niet pala bekijkt voor zo'n schild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:42 schreef miessie het volgende:
ja zeker.. blijkbaar is de verbinding nog niet verbroken dus kan nog even reageren. Ik hoop dat ze hem wel in de game zetten binnenkort. En ik hoop dat ie niet zoveel zal voorkomen als de soj. Dan is t gewoon niet leuk meer.
Op de site staat dat hij net zoveel gaat droppen als de Soj. Zonder dupes (uh-huh) en zonder gamblen zouden ze dus redelijk rare moeten zijn.
Alleen die 100%... hmm.. 1% per cLvl is misschien beter, maar ja, boeiuh. Wordt een zeer gewilde ring als ie er doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 13 maart 2002 10:17 schreef miessie het volgende:

[..]

one-hit-kill is een droom tegen de meeste goede baba's. necromancers zijn dood in 1 hit. een ama of sorc in 1 ww meestal. een enkele keer 2 ww vanwege enorme dr of dodge of iets dergelijks.

ik klop even af bij necro; je moet hem natuurlijk wel eerst eens even zien te raken. ik heb zelf nl een pvp necro waarmee ik mijn eigen pvp barb wel aan zou kunnen (speel ook op 2 pc's), maar het is heel moeilijk spelen, vanwege de enorme berg hp van een barb.

eerst walls casten, dan (ik geloof) lower resist en dan bone spirits schieten. veel rennen en walls casten is de regel om hem op afstand te houden, hij moet dan steeds wwen en wanneer jij sneller rent dan hij kan wwen blijf je hem voor. (bedenk maar hoeveel je met je hotkey's aan het swichen bent, echt bizar, maar mogelijk)
Gister een lvl 96 necro gedueled met me 84barb, nou die dude was dus nooit in 1 hit dood (2500max ww dmg incl. poison). De necro liep rond met stormshield en was fucking snel...

Met een axe is het nog redelijk tegen mid-grade ama's spelen en een sorce die niet kan tp-en werkt ook nog :+

Bij een barb 1 hit 1 kill dat zal denk ik onmogelijk zijn: BV mijn barb 2500life, 75% dr dus jouw hit moet aan dmg doen: 4Xlife= 10000, succes en mijn barb heeft dan nog weinig life.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 11:14 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Op de site staat dat hij net zoveel gaat droppen als de Soj. Zonder dupes (uh-huh) en zonder gamblen zouden ze dus redelijk rare moeten zijn.
Alleen die 100%... hmm.. 1% per cLvl is misschien beter, maar ja, boeiuh. Wordt een zeer gewilde ring als ie er doorkomt.
en dan met twee ringen gaan loopen :9~
alleen wel -60 life generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
constric zou er al heel lang in komen die ring is overpowered..... hij komt waarschijnlijk ook niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 11:42 schreef SaURoN het volgende:
constric zou er al heel lang in komen die ring is overpowered..... hij komt waarschijnlijk ook niet hoor..
zuurpruim.. laat ons toch hopen ;) ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat die constricting ring wat minder voor zal komen dan een soj.
als ie nou net zo of minder vaak dropt als een wf of gf.
dan zou het nog wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:04 schreef Squatter het volgende:
ik denk dat die constricting ring wat minder voor zal komen dan een soj.
als ie nou net zo of minder vaak dropt als een wf of gf.
dan zou het nog wel leuk zijn :)
Blizzard moet gewoon maar eens een zooi nieuwe items posten. Da's toch een mooie droom voor alle Diablo spelers? Het hoeven geen uber items te zijn, maar ze moeten toch in staat zijn om iets leuks te verzinnen.. Veel werk is het ook niet lijkt me.
Heb nog eens gelezen over de nieuwe patch; daar zitten toch wel een hoop leuke features in hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGH! 29% ED met 15% IAS gaat op de market voor 5 sojs! ;(
There goes my dream...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 11:21 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Gister een lvl 96 necro gedueled met me 84barb, nou die dude was dus nooit in 1 hit dood (2500max ww dmg incl. poison). De necro liep rond met stormshield en was fucking snel...

Met een axe is het nog redelijk tegen mid-grade ama's spelen en een sorce die niet kan tp-en werkt ook nog :+

Bij een barb 1 hit 1 kill dat zal denk ik onmogelijk zijn: BV mijn barb 2500life, 75% dr dus jouw hit moet aan dmg doen: 4Xlife= 10000, succes en mijn barb heeft dan nog weinig life.
Mijn necro is pas lvl 74. Ik doe 2900 dam zonder poison damage met ww. necro is niet in 1 hit dood maar in 1 ww. Ik raak een char zo'n 4 a 5 x met fury. dus dan is ie echt dood. mijn necro heeft homonculus en is niet snel. ik kan mijn necro ook volpompen met faster run, is trouwens geen gek idee, maar ik heb nu even geen tijd om aan mijn necro te werken.

baba 1 hit dood is droom zei ik. daarmee bedoelde ik idd dat dat gewoon niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:15 schreef Jaxe het volgende:
ARGH! 29% ED met 15% IAS gaat op de market voor 5 sojs! ;(
There goes my dream...
das bizar...t is echt niet leuk meer. Ik heb t allemaal wel maar je gaat toch geen 5 soj geven voor zo'n jewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind idd dat de verscheidenheid aan items veel te krap is. Ikzelf ben baba freak dus als voorbeeld baba:

als je kijkt naar de pvpbarbs, die dragen allemaal vampire of als ze het kunnen betalen arreat. allemaal shaft of arkaine, allemaal fury of dikke cruel (dupe gf was ook populair maar die is gelukkig weg)
tis gewoon niet leuk spelen zo. Ik vind dat er veel en veel meer items moeten komen, zodat er in pvp meer komt kijken als alleen een hoop damage, life, reduce en leech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:21 schreef miessie het volgende:

[..]

das bizar...t is echt niet leuk meer. Ik heb t allemaal wel maar je gaat toch geen 5 soj geven voor zo'n jewel.
5 sojs heb ik niet meer (had er laatst 6 of 7), maar ik zou je er wel grof voor betalen...
Misschien doe ik zelfs wel een van mijn skullders weg (o.a.) Die zijn op het moment wel hot.
Dus als je zoiets hebt, ik wil hem best verkopen; ik ben bereid om je er flink voor te betalen. Ik heb toch nog maar een char waar ik mee speel en die wil ik lekker pompen. :)
Als je wilt traden, mail me aub op JMade@solidium.nl
Zou zeer tof zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

ehhh, even offtopic......
Waar kun je bij een sorceress nu beter skillpunten in proppen........
In blizzard of in frozen orb...........
Frozen orb kun je pas nemen bij level 30, maar of het nu echt sterker is............

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:25 schreef miessie het volgende:
Ik vind idd dat de verscheidenheid aan items veel te krap is. Ikzelf ben baba freak dus als voorbeeld baba:

als je kijkt naar de pvpbarbs, die dragen allemaal vampire of als ze het kunnen betalen arreat. allemaal shaft of arkaine, allemaal fury of dikke cruel (dupe gf was ook populair maar die is gelukkig weg)
tis gewoon niet leuk spelen zo. Ik vind dat er veel en veel meer items moeten komen, zodat er in pvp meer komt kijken als alleen een hoop damage, life, reduce en leech
Kewl, ik ben ook een baba freak :) zijn mijn enige chars. Ik heb een arreat, die is echt lekker, maar gaze is beter in pvp denk ik. Helaas vind ik die niet meer na mijn Ethereal one.. Swords barbs zijn inderdaad very alike. Axe zie je iets minder, eigenlijk omdat swords gewoon sterker zijn.. One handed, goeie reach, vette damage. En een shield is gewoon goed (storm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekanier
  • Laatst online: 21-09-2023

Boekanier

Boekanier des konings

Misschien een stomme vraag hoor maar wat is nu een "soj".

Heb diablo 2 LOD al een tijdje maar ben pas sinds 1,5 maand echt bezich op b.net

Dus vandaar

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:29 schreef chrisstructor het volgende:
ehhh, even offtopic......
Waar kun je bij een sorceress nu beter skillpunten in proppen........
In blizzard of in frozen orb...........
Frozen orb kun je pas nemen bij level 30, maar of het nu echt sterker is............
Ik weet niks van sorcs, maar iedereen zweert geloof ik bij Orb als cold skill, dus laat ik dat ook maar als advies geven. :)

offtopic
etenstijd... italiaanse bol warm vlees met satesaus here i come ;)
/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:33 schreef Boekanier het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor maar wat is nu een "soj".

Heb diablo 2 LOD al een tijdje maar ben pas sinds 1,5 maand echt bezich op b.net

Dus vandaar

Alvast bedankt
kijk ff een paar paginaatjes terug plz...
.
.
.
.
.
okay... stone of jordan, unique ring, algemeen geaccepteerd betaalmiddel op battlenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb arreats en gaze. Ik heb het getest met een clanmate (ook pvpbaba) en met arreats hou ik meer hp over dan wanneer ik gaze gebruik. (ik win het in beide gevallen, maar dat is niet belangrijk). Dr heb ik niet nodig, die heb ik al max uit andere stuff. Stormshield is inderdaad zo ongeveer het beste wat je je barb kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:33 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik weet niks van sorcs, maar iedereen zweert geloof ik bij Orb als cold skill, dus laat ik dat ook maar als advies geven. :)

offtopic
etenstijd... italiaanse bol warm vlees met satesaus here i come ;)
/offtopic
idd frozen orb is eht meest gebruikt. Ook in pvp in combinatie met thunderstorm. Ikzelf speel liever met nova en static maar dat is een keuze die je zelf moet maken. in cowgames bv is nova een betere skill als frozen orb, je sloopt koeien gewoon sneller

/edit
...je sloopt koeien gewoon VEEL sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op woensdag 13 maart 2002 12:35 schreef miessie het volgende:
Ik heb arreats en gaze. Ik heb het getest met een clanmate (ook pvpbaba) en met arreats hou ik meer hp over dan wanneer ik gaze gebruik. (ik win het in beide gevallen, maar dat is niet belangrijk). Dr heb ik niet nodig, die heb ik al max uit andere stuff. Stormshield is inderdaad zo ongeveer het beste wat je je barb kan geven.
met shaft, string en stormshield heb je al 75 % pdr,
dus dan lijkt mij arreats idd. beter...geeft ook meer AR en wat + barb skills..altijd handig, maar gaze is misschien wel relaxed als je veel leech nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 20:52 schreef Lawtje.com het volgende:
Hey mensen ehm... wanneer denken jullie uitgekeken te zijn op Diablo2 ? Bij mij duurt et nog wel ff, heb net LoD gekocht>

Maarre misschien zou et tof zijn om na Diablo emt de hele bende over te stappen naar Dungeon Siege (www.dungeonsiege.com). Betere graphics en ook meer hack&slash zoals diablo dan "echte" RPG zoals Bulders Gate. Lijkt jullie die game nix ?
neeman, we hakken en slashen door tot de volgende diablo, da's logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:43 schreef PringleMaster het volgende:

[..]

met shaft, string en stormshield heb je al 75 % pdr,
dus dan lijkt mij arreats idd. beter...geeft ook meer AR en wat + barb skills..altijd handig, maar gaze is misschien wel relaxed als je veel leech nodig hebt
Ik gebruik een twohanded axe, dus geen shield. Dan denk ik dat ik met een gaze wel lekker zit. Misschien beter dan een arreats... Moet ik toch eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:55 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik gebruik een twohanded axe, dus geen shield. Dan denk ik dat ik met een gaze wel lekker zit. Misschien beter dan een arreats... Moet ik toch eens proberen.
ja zonder schild moet je haast wel, je vangt natuurlijk veel damage zonder. (ik speel in pvp altijd met schild, tenzij afgesproken zonder schild te vechten, maar dan doe ik 3000 ww damage zonder poison :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[dit was onzin post, heb em verwijderd ;)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:27 schreef miessie het volgende:

[..]

ja zonder schild moet je haast wel, je vangt natuurlijk veel damage zonder. (ik speel in pvp altijd met schild, tenzij afgesproken zonder schild te vechten, maar dan doe ik 3000 ww damage zonder poison :D )
5500 >:) zonder charms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:38 schreef Jaxe het volgende:

[..]

5500 >:) zonder charms :)
ja met een 520 dam axe is dat ook wel redelijk. Als t om pure damage gaat kan je beter een druide maken, maar in pvp is dat niet meer als een lopende boxbal. (3000 dam is ook zonder charms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:47 schreef miessie het volgende:

[..]

ja met een 520 dam axe is dat ook wel redelijk. Als t om pure damage gaat kan je beter een druide maken, maar in pvp is dat niet meer als een lopende boxbal. (3000 dam is ook zonder charms)
Dus ik stel weer geen bal voor ;( doe je dan zo je best voor... ;(

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:56 schreef Jaxe het volgende:

[..]

;) ;)
niet gelijk gaan huilen ;)

ik bedoel alleen te zeggen dat ik nooit een druide in pvp zie, en als ik er al 1 zie dan stelt ie niets voor. Dat is mijn ervaring. Jij hebt blijkbaar wel goede pvpdruide? vertel?!?

ps is net zoiets als pvpnecro(zoals de mijne, lvl 74), iedereen lacht je hard uit tot ze gemold worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 13:56 schreef Jaxe het volgende:

[..]

;) ;)
nope, je bent NIETS, MUAHAHAHAHA :)

heeft iemand nog een paar str charms? ik moet nog 10 str voor skullders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:13 schreef tva_goku het volgende:

[..]

nope, je bent NIETS, MUAHAHAHAHA :)
zzzzzzz dit is dus weer een typische indicatie van zijn niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAXE wat is je diablo account? dan zet ik je in mijn /f l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:18 schreef miessie het volgende:

[..]

zzzzzzz dit is dus weer een typische indicatie van zijn niveau.
sorry, WTF are you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 14:31 schreef tva_goku het volgende:

[..]

sorry, WTF are you?
ja sorry hoor maar dit:

"nope, je bent NIETS, MUAHAHAHAHA"

vind ik toch echt nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach man, iedereen weet dat ik een geintje maak, en dan heb ik geen noob nodig om te vertellen wat mijn niveau is.

Kijk eerst eens in de spiegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Goku chill la maar lullen ;)

We know that you were kidding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzzzzzz light flamable person :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:20 schreef miessie het volgende:
ach man, iedereen weet dat ik een geintje maak, en dan heb ik geen noob nodig die mij vertelt in de spiegel te kijken. MAW: als jij wat zegt dan kan ik daar geen zelfde soort grap op maken zeker? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:20 schreef miessie het volgende:
ja gruwelijk licht ontvlambaar....

maar laatste post aan jou besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, je bent even weg en de boel ontploft >:)

Goku: Geen Noob praat tegen M, da's nou ook niet echt kewl.
M: Goku maakte maar een geintje, hij zit al langer op het forum en ik begreep goed waar ie het over had. Zijn lame ama zal mijn barb wel aankunnen. Gratz... toppie... ;) ;)

Anyway, no harm done toch? Gewoon kwestie van communicatiefoutje :)

ff voor de goede orde: ik heb geen druid :)

En M: mijn accountnaam..lol.. check sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:18

Asphyxion

I am, therefor I think

Komt er vanavond nog een Boostgame? Ik wil mijn MF Barb geboost hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m`n ama is denk de enige die het een beetje kan redden in een pvp, de rest zijn geen pvp chars.

(amazon ook niet maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een pvpbarb en een pvp necro. necro is nog maar lvl 74 dus daarmee kan ik nog nietzoveel. barbarian is netjes. Verder wat mfchars. Ik vind pvp het leukst vooral met barb vs barb, maar alle chars zijn welkom. zolang t maar geen lamers zijn of corpseguards of assa's die met van die traps voor town gaan staan, die zijn irritant, (doen weinig dam maar veel lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik begrijp niet dat jullie allemaal van die super hoge level characters hebben......
(maar ja, misschien speel ik diablo dan niet zo vaak.....)
In ieder geval.............
Ik had zin om mijn character hier eens te posten voor misschien enig commentaar.......
(ja ja ik weet het, ze is nog erg zwak.......!!!!!)
(geen die hard diabloer he.............)

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar anderen hun karakters.....
Enfin....
Dit is em: :) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1711996248

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Hoe lang ben je daarmee bezig geweest eigenlijk?
Ik denk dat ik dat ook maar ff doe.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:58 schreef chrisstructor het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie allemaal van die super hoge level characters hebben......
(maar ja, misschien speel ik diablo dan niet zo vaak.....)
In ieder geval.............
Ik had zin om mijn character hier eens te posten voor misschien enig commentaar.......
(ja ja ik weet het, ze is nog erg zwak.......!!!!!)
(geen die hard diabloer he.............)

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar anderen hun karakters.....
Enfin....
Dit is em: :) :)

[afbeelding]
tip: focus op 1 ding, fire, ice of lightning, niet overal een beetje in, dan kom je nergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz misschien dat ik ook wel de moeite voor je wil doen mijn char te posten maar ik weet niet wanneer. Ik had aan iemand beloofd hier vanavond mijn fury colossus te posten (zwaard) dus die verschijnt vanavond nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
moeite :P pff ik heb dat destijds een keer met 12 charcs gedaan :P dat was met 30 min klaar ofzo excl screenies maken ofcuz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 16:43 schreef SaURoN het volgende:
moeite :P pff ik heb dat destijds een keer met 12 charcs gedaan :P dat was met 30 min klaar ofzo excl screenies maken ofcuz :)
ja maar jij bent super sauron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 15:33 schreef Asphyxion het volgende:
Komt er vanavond nog een Boostgame? Ik wil mijn MF Barb geboost hebben... :)
ben gister lvl 60 geworden met die nieuwe char :P
maar ik wil wel ff helpen met nieuwe boosten..
moet alleen ff lvl 65 worden, dan kan ik tenminste alles aan
wat ik nu aan wil :)

roep maar een tijd btw :)
ik ben vanaf 19:00 ongeveer wel thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
zzzzzzz dit is dus weer een typische indicatie van zijn niveau
Opsauten met je geflame, was niet eens voor jouw bedoeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Even een plaatje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/games4/lanparty11/tcq.txt

Klik voor de grotere versie.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 16:48 schreef tva_goku het volgende:

[..]

ja maar jij bent super sauron :D
eindelijk erkenning O+ :* *D

.
.
>:) :P :D :X