1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
nice dude, komt er nou nog een versie waar ik alles kan lezen?Op woensdag 13 maart 2002 17:23 schreef General_Freakazoid het volgende:
Even een plaatje gemaakt:
Klik voor de grotere versie.
wanneer ga je die coole leggins lopen en zo`n kinky cape-je omdoenOp woensdag 13 maart 2002 17:28 schreef SaURoN het volgende:
[..]
eindelijk erkenning![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
![]()
![]()
super sauron, klinkt een beetje als Super Grovert (zo schrijf je dat dacht ik
hij ist nog wel onleesbaar
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Klik eens op de "Grote Versie"... lol...Op woensdag 13 maart 2002 17:30 schreef tva_goku het volgende:
[..]
nice dude, komt er nou nog een versie waar ik alles kan lezen?
[..]
Jezus moet ik weer dat hele plaatje ladenOp woensdag 13 maart 2002 17:30 schreef tva_goku het volgende:
[..]
nice dude, komt er nou nog een versie waar ik alles kan lezen?
[..]
wanneer ga je die coole leggins lopen en zo`n kinky cape-je omdoen
super sauron, klinkt een beetje als Super Grovert (zo schrijf je dat dacht ik
Anyway wat moet een sorc met bartucs ? en met een 30% mf amulet met +1 to assasin skills ... was je een beetje in war ?? Anyway ziet er uit als een leuke sorc.
Sauron is net de kerstman he, hij heeft ook een heel leger voor hem werken, alleen hij heeft een trolen army
Verwijderd
ah lolOp woensdag 13 maart 2002 17:39 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Klik eens op de "Grote Versie"... lol...
Boost/mf char max orb + max firewall en max fire mastery en de rest doe je in armor en ts
Cowdestructor max nova + max static en max lightning master en een beetje orb en HEEL veel warmth
How about 20:30?Op woensdag 13 maart 2002 16:50 schreef Squatter het volgende:
roep maar een tijd btw
ik ben vanaf 19:00 ongeveer wel thuis
Gotboost/got zal ik wel rond 20:20 aanmaken...
oetjeOp woensdag 13 maart 2002 17:40 schreef barrel het volgende:
[..]
Jezus moet ik weer dat hele plaatje laden
Anyway wat moet een sorc met bartucs ? en met een 30% mf amulet met +1 to assasin skills ... was je een beetje in war ?? Anyway ziet er uit als een leuke sorc.
Sauron is net de kerstman he, hij heeft ook een heel leger voor hem werken, alleen hij heeft een trolen army
ik heb een army dat kunne jullie nie zeggen
Major Troll Barrel covering fire now
Private Troll Goku go attack that cows
kamikaze soldier canon32 go blow up that demon with ur deadpack
Verwijderd
lol, jij niet goed wijs zijnOp woensdag 13 maart 2002 18:04 schreef SaURoN het volgende:
[..]
oetjebartux is assasin only dus die gebruikt hij niet
lijkt wel 1.08 bartuc
any way.
hier zijn mijn sorc en ama:
http://members.rott.chello.nl/roskamam/amazon.jpg
en
http://members.rott.chello.nl/roskamam/sorceress.jpg
(ze zijn zo`n 900 k per stuk)
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Die van mij moet ook ooit eens zo goed worden...........
Ik heb alleen wel meteen een paar vraagjes voor je.....
1 Als je skillevel boven de 20 uitkomt......heeft dit dan nog nut voor de skill zelf????
Iets anders gezegd.....wordt de skill nog sterker boven de 20..............
2 Is het mogelijk een sorceress te krijgen (of een ander karakter) boven het level 99?????????/
(bijvoorbeeld level 101 ofzo........)
Of is 99 het maximale......................
Alvast bedankt
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
2. Het absolute maximum voor characters is level 99, hoger kan niet.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Muhahaha, heb er 2..Op dinsdag 12 maart 2002 01:25 schreef tva_goku het volgende:
stormshield, 5 a 6 sojs zie ik hem nu voor weg gaan
Damn, heb je die gevonden ?? Wat een mazzel zeg, dat is echt een megakleine kans dat die dropt zeg.Op zaterdag 09 maart 2002 16:51 schreef barrel het volgende:
hehehe Meest rare item uit de game
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet he
dus zou iemand me ff daar langs kunnen helpen?? en liefst ook maar ff langs de rest
de game is... hulup//got
[edit]
of whisper ff naar Lord_Mithril2
Bier, Whiskey en Metal!!
OMG we have a madman on our sideoetje bartux is assasin only dus die gebruikt hij niet
Verwijderd
Als ik me niet vergis, kun je van Bone Walls Leechen... Dus, das niet interessant. Je health er zelfs van.Op woensdag 13 maart 2002 10:17 schreef miessie een heel verhaal wat ik ff heb ingekort :
[..]
ik klop even af bij necro; je moet hem natuurlijk wel eerst eens even zien te raken. ik heb zelf nl een pvp necro waarmee ik mijn eigen pvp barb wel aan zou kunnen (speel ook op 2 pc's), maar het is heel moeilijk spelen, vanwege de enorme berg hp van een barb.
eerst walls casten , dan (ik geloof) lower resist en dan bone spirits schieten. veel rennen en walls casten is de regel om hem op afstand te houden, hij moet dan steeds wwen en wanneer jij sneller rent dan hij kan wwen blijf je hem voor. (bedenk maar hoeveel je met je hotkey's aan het swichen bent, echt bizar, maar mogelijk)
Ander nadeel is dat iemand dwars door je Wall heen kan ww'en en daarbij ook nog es leeched.. voordeel is dat je wel afstand kan nemen, maar ik zou never een Wall casten..
Lower resists: Leuk, maarreh, waarom? Bone Spirit is Magical Damage... en daar heb je geen resist voor hier kan ik me ff in vergissen btw
Al met al lijkt me dit niet de manier om een barb te mollen...
/me rests his case
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Nope, ik ga nu eten, rond 20:30 zou ik willen beginnen. (geboost worden dus, niet iemand anders boostenOp woensdag 13 maart 2002 19:25 schreef bachus het volgende:
Is de boostgame al begonnen?
je vind t vast niet erg als ik mee doe?Op woensdag 13 maart 2002 19:30 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Nope, ik ga nu eten, rond 20:30 zou ik willen beginnen. (geboost worden dus, niet iemand anders boosten)
mn inmiddels L41 javatje vind Duriel toch wat minder op Nm
Bier, Whiskey en Metal!!
ik ben er wel zo rond 20:30 (denk ik misschien is de kroeg gezellie)
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Je hebt toch items met magic dmg reduced met bla bla bla ?Lower resists: Leuk, maarreh, waarom? Bone Spirit is Magical Damage... en daar heb je geen resist voor hier kan ik me ff in vergissen btw
Alweer?Op woensdag 13 maart 2002 19:33 schreef bachus het volgende:
Dat je geboost wou worden had ik begrepen
ik ben er wel zo rond 20:30 (denk ik misschien is de kroeg gezellie)
Mithril, ik vind het niet erg nee, maar ik ben pas lvl 14 of 15 met mijn Barb
Verwijderd
Ja, zat ik ook aan te denken. Lower Resist doet dus geen moet tegen Bone Spirit?Op woensdag 13 maart 2002 19:38 schreef barrel het volgende:
[..]
Je hebt toch items met magic dmg reduced met bla bla bla ?
Miessie bedoelde waarschijnlijk toch decrepify, maar goed
Ja moet toch trainenOp woensdag 13 maart 2002 19:42 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Alweer?
Mithril, ik vind het niet erg nee, maar ik ben pas lvl 14 of 15 met mijn Barb
Sport bedenk ik er wel bij
/edit
Ik heb em al, darten is een sport
Ahum, laat mij spreken ..Op woensdag 13 maart 2002 19:45 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook aan te denken. Lower Resist doet dus geen moet tegen Bone Spirit?
Miessie bedoelde waarschijnlijk toch decrepify, maar goed
Direct van Arreat summit trouwens :
Lower Resist lowers Poison, Fire, Lightning, Magical , and Cold Resistances. It does not lower Physical Resistance.
En walls casten is wel duf ja
Tip :
Tegen een necro moet je eigelijk een shield dragen met 10% magical damage reduced..
Dat is een cube recipe, "safety-recipe" ofzoiets..
maargoed..
darten? dat doet mn amazone heel goedOp woensdag 13 maart 2002 19:52 schreef bachus het volgende:
[..]
Ja moet toch trainen
Sport bedenk ik er wel bij
/edit
Ik heb em al, darten is een sport
ze gooit alleen een beetje hard.. die pijlen gaan door de borden heen
(razortail belt... piercing attack
Bier, Whiskey en Metal!!
Mijn sorceress is een level hoger geworden, maar nu heb ik het skillpunt per ongeluk in de verkeerde skill gepropt!!!!
Kan ik dit terugdraaien????????
Please......
nopeOp woensdag 13 maart 2002 20:57 schreef chrisstructor het volgende:
Shittttt!!!!!!!
Mijn sorceress is een level hoger geworden, maar nu heb ik het skillpunt per ongeluk in de verkeerde skill gepropt!!!!
Please......![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben wel hulp van een L83 sorc maar die lukt t niet in dr eentje
Gotboost4//got
please help
Bier, Whiskey en Metal!!
game zit volOp woensdag 13 maart 2002 21:18 schreef Lord_Mithril het volgende:
kan iemand mischien 3 ongelukkigen op hell helpen?
we hebben wel hulp van een L83 sorc maar die lukt t niet in dr eentje
Gotboost4//got
please help
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
lol...Op woensdag 13 maart 2002 21:34 schreef heuveltje het volgende:
[..]
game zit vol
Ik ben geboost tot lvl 11... Anyone care to boost me futher in Hell?
Edit: Ik join wel wat Cow games...
damn wat zijn javazones goed in cowgames.. beter als een FO sorc
ik kill met mn L78 Fo sorc minder dan met een L40 Javazone
Bier, Whiskey en Metal!!
En dank van mij voor het boosten van mijn lvl 1 barb. Hij's nu lvl 67... Nu alleen nog een paar coole Barb items zien te vergaren en nog een paar lvls erbij en dan zal ik Mephisto een paar bezoekjes brengen...Op donderdag 14 maart 2002 01:11 schreef Lord_Mithril het volgende:
mijn nederige dank aan de gene die mijn amazone geboost hebben :0 ze is nu doorgegroeid tot een volwassen level 65![]()
damn wat zijn javazones goed in cowgames.. beter als een FO sorc
ik kill met mn L78 Fo sorc minder dan met een L40 Javazone
Gewoon ffies opnieuw beginnenOp woensdag 13 maart 2002 20:57 schreef chrisstructor het volgende:
Shittttt!!!!!!!
Please......![]()
![]()
![]()
![]()
ps:ik ben kinda officieel gestopt met d2. Nog niet zover als in delete, maar denk dat dat alleen nog een kwestie van tijd is.
)
Verwijderd
18:30 was ik er al.. kon door rijden:)
maar ik werd niet ge msgd.., dus wist ik niet dat jullie al bezig waren..
ik was ff snel m'n barb aan het lvl'en om m'n spullen aan te kunnen
Verwijderd
maar zijn er nog plannen voor vanavond voor cowruns?
ik wil ff snel doorstoten naar een lvl 80 ofzo
btw wat vinden jullie van m'n nieuwe ico
general lee here i come
ik wil dus een dodge charger gaan kopen
moet alleen ff van mijn ouwe golf af komen die 96'er en dan op zoek naar een nieuwe 69'er dodge
Kom maar op met die dodge van juh
Hij rijd zeer soepeltjes ....
Gaatum vandaag effe grondig testuh dat ding.
Succes met ut verkopen van je Golfie though ....
Datie maar een goeie nieuwe eigenaar mag vinden.
ps .. hebbie al een Dodge gevonden trouwens, om te kopen ???
jammer dat je stopt...Op donderdag 14 maart 2002 09:48 schreef smurv het volgende:
ps:ik ben kinda officieel gestopt met d2. Nog niet zover als in delete, maar denk dat dat alleen nog een kwestie van tijd is.
maare ik wil niet hebberig overkomen ga ja nog uitdelen of ben ik al telaat
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat schoot me ook al te binnenOp donderdag 14 maart 2002 12:19 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
jammer dat je stopt...
maare ik wil niet hebberig overkomen ga ja nog uitdelen of ben ik al telaat
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
dat leechen klopt maar dat is afhankelijk van het niveau waarop je speelt, op hell leecht een barb er meer van als van een normal game, ook geld dat je van 1 ww door een wall heen niet veel leecht, het word pas de moeite als je er een paar keer doorheen een ww doorheen maakt, dat is mijn ervaring. Het is geen resist zoals je hebt tegen elemental in het stats menu. Het is resistance tegen damage van die skill, het werkt namelijk ook met damage van andere partymembers. Het killen van baba met wall is idd klote maar hij al niet de moeiete nemen om te leechen van je wall, tegen de tijd dat hij daaraan toe is, zal hij een wall opzoeken om van te leechen, dan heb je dus plenty of time om een spell te casten en een gros bone spirits te schieten, en geloof mij nou. die doen echt vreselijk veel damage.Op woensdag 13 maart 2002 19:23 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, kun je van Bone Walls Leechen... Dus, das niet interessant. Je health er zelfs van.
Ander nadeel is dat iemand dwars door je Wall heen kan ww'en en daarbij ook nog es leeched.. voordeel is dat je wel afstand kan nemen, maar ik zou never een Wall casten..
Lower resists: Leuk, maarreh, waarom? Bone Spirit is Magical Damage... en daar heb je geen resist voor hier kan ik me ff in vergissen btw
Al met al lijkt me dit niet de manier om een barb te mollen...
/me rests his case
ps. als iemand een anti baba tip heeft dan sta ik ervoor open, ik ben gewoon aan't testen en tot nu toe heb ik met bovenstaande beste resultaat gehaald.
Ben geen necro fan maar IM casten zodat barba niet kan leechen van walls, heeft dat geen nut?Op donderdag 14 maart 2002 12:44 schreef miessie het volgende:
[..]
dat leechen klopt maar dat is afhankelijk van het niveau waarop je speelt, op hell leecht een barb er meer van als van een normal game, ook geld dat je van 1 ww door een wall heen niet veel leecht, het word pas de moeite als je er een paar keer doorheen een ww doorheen maakt, dat is mijn ervaring. Het is geen resist zoals je hebt tegen elemental in het stats menu. Het is resistance tegen damage van die skill, het werkt namelijk ook met damage van andere partymembers. Het killen van baba met wall is idd klote maar hij al niet de moeiete nemen om te leechen van je wall, tegen de tijd dat hij daaraan toe is, zal hij een wall opzoeken om van te leechen, dan heb je dus plenty of time om een spell te casten en een gros bone spirits te schieten, en geloof mij nou. die doen echt vreselijk veel damage.
ps. als iemand een anti baba tip heeft dan sta ik ervoor open, ik ben gewoon aan't testen en tot nu toe heb ik met bovenstaande beste resultaat gehaald.
Verwijderd
Misschien is dat wel een leuk idee. Iemand toevallig een antwoord?
Verwijderd
met een barb een cow lvl snel clearen ????Op donderdag 14 maart 2002 13:30 schreef miessie het volgende:
is er trouwens ook iemand die een goede barbarian heeft om mee te lvlen? dus cowlvl snel doorwurmen,? Ik heb al een seen 680 dam lance geprobeerd maar dit viel me lichtelijk tegen. Heb een barb met fury colossus, dit gaat aardig maar nog niet echt snel.
wordt wat moeilijk lijkt mij.
al doe je nog zoveel damage gaat het nog langzaam dacht ik zo..
misschien met war cry max dat het de moeite wordt, ik heb dat ergens een keer gelezen dat dit wel werkt.
Verwijderd
maar iedereen die stopt is genoodzaakt alles te verdelen onder de got jongetjes/meisje
Verwijderd
ja ik weet eht, je kan beter nova sorc of java gebruiken maar ik bedoelde uiteraard relatief snel, in verhouding met andere barbs. Dat lijkt me gewoon leuk. barb blijft voor mij de leukste speler, alleen ik erger me dood in cowgames, ben ik lvl 91 en nog schiet dat niet op. dus vandaar dat ik t vraag.Op donderdag 14 maart 2002 13:42 schreef Squatter het volgende:
[..]
met een barb een cow lvl snel clearen ????
wordt wat moeilijk lijkt mij.
al doe je nog zoveel damage gaat het nog langzaam dacht ik zo..
misschien met war cry max dat het de moeite wordt, ik heb dat ergens een keer gelezen dat dit wel werkt.
Verwijderd
Ik heb even op de itemdatabase gekeken en daar vond ik hellslayer en Messerschmidt's. Is dit niets voor cowgames? doen wel lekker veel damage? ik heb alleen geen idee welke beter is. hellslayer doet meer dam maar messer is sneller geloof ik. Wat vinden jullie?
ik weet niet helemaal hoe dat zit met die snelheden (-10,10,40) zegt me niets. -10 is sneller toch?
Verwijderd
Hey vent, waar blijft die pic?Op donderdag 14 maart 2002 14:19 schreef miessie het volgende:
hmmz met war cry moet je steeds voor iedere nieuwe groep monsters een nieuwe cry casten is t niet? Dat lijkt me niet helemaal ideaal. bovendien wat gebeurd er na de 4,8 seconden? is hun health dan weer terug of alleen uit stun?
Enne, heb je nu nog zo'n jewel te koop?
Verwijderd
ja, hoe lager het getal hoe sneller het wapenOp donderdag 14 maart 2002 14:19 schreef miessie het volgende:
hmmz met war cry moet je steeds voor iedere nieuwe groep monsters een nieuwe cry casten is t niet? Dat lijkt me niet helemaal ideaal. bovendien wat gebeurd er na de 4,8 seconden? is hun health dan weer terug of alleen uit stun?
Ik heb even op de itemdatabase gekeken en daar vond ik hellslayer en Messerschmidt's. Is dit niets voor cowgames? doen wel lekker veel damage? ik heb alleen geen idee welke beter is. hellslayer doet meer dam maar messer is sneller geloof ik. Wat vinden jullie?
ik weet niet helemaal hoe dat zit met die snelheden (-10,10,40) zegt me niets. -10 is sneller toch?
[btw]
ik ben m`n druid aan het upgraden, geen idee waarom, druids zuigen
[/btw]
Die werken ook op jewalls, alleen de meeste barbs leechen al zoveel dat die IM helemaal geen hol uithaalt, die whirlen er gewoon lekker doorheen zonder ook maar ergens last van te hebben en ja, dan pakken ze je, Of ze leapen er gewoon overheen..Op donderdag 14 maart 2002 13:29 schreef miessie het volgende:
hmmm iron maiden zou dat werken op je walls? volgens mij werkt dat alleen als je jou zelf raken en niet op je walls?!? (heb geen idee)
Misschien is dat wel een leuk idee. Iemand toevallig een antwoord?
Genaaid..
Gewoon veel faster run/walk 75% block, 75% damage reduce, dan hem decreppen als ie snel is en dan bonespirit er op los.
Als ie nie zo snel is gewoon lower resist + Bone spirit
en zijn whirlwinds uitlokken, want normaal issie gewoon te snel voor je bone spirits..
Verwijderd
Verwijderd
als warcry uitgewerkt is, dan is alleen de stun uitgewerktOp donderdag 14 maart 2002 14:19 schreef miessie het volgende:
gewoon ff switchen heh
ik zou voor snelheid gaan. meer hits in zelfde tijd is meer damage.Op donderdag 14 maart 2002 15:02 schreef miessie het volgende:
maar is er iemand die in PvM ervaring heeft met hellslayer en messerschmidt's. hell is meer dam, messer is sneller wat moe ik nou hebben voor pvm
voorbeeld is dan
en dan ff voor de lol wat stats zeg :
snelle axe 200 damge
langzame axe 300 dmage
2x ww met snelle axe 10x hit = 2000 (10x 200)
2x ww met langzame axe 4x hit = 1200 (4x 300)
denk ik zo, maar dat is meer theorie natuurlijk
alleen met berserk gaat dit minder op
met hogere damage axe in een klop dood ofzo en met die andere een klijn klopje extra nodig
Verwijderd
Is dit wel mogelijk?????
Hij zei:
+4 wapen (oculus, maar die heeft maar +3)
+2 armor????
+3 amu
+2 boots en gloves (sure)
en 9 charms.
Verwijderd
kan:Op donderdag 14 maart 2002 15:21 schreef tva_goku het volgende:
iemand beweerd net dat hij een lvl 44 nova heeft.
Is dit wel mogelijk?????
Hij zei:
+4 wapen (oculus, maar die heeft maar +3)
+2 armor????
+3 amu
+2 boots en gloves (sure)
en 9 charms.
wapen +2 sorc skils en extra +2 nova
armor rare armor met +2 nova
amu +2 sorc skills +1 nova
gloves kan wel, maar boots denk ik niet, rare gloves +1 nova zou kunen, ik heb ook voor m'n ama +3 javaline skill dus.. ik weet het niet..
en charms tja dat kan natuurlijk.
maar hij is wel helm of circlet vergeten
daar zijn ook hele leuke stats op te vinden op rare itmes dan wel heh
ik heb zelf een staff met +3 sorc skills en +3 chilling armor en +2 nova en +2 lightning mastery dus kan wel.
maar die staff van mij is met rune word memory gemaakt dus
hmm volgens mij klopt er wat niet hierOp donderdag 14 maart 2002 15:25 schreef Squatter het volgende:
[..]
kan:
wapen +2 sorc skils en extra +2 nova
armor rare armor met +2 nova
amu +2 sorc skills +1 nova
gloves kan wel, maar boots denk ik niet, rare gloves +1 nova zou kunen, ik heb ook voor m'n ama +3 javaline skill dus.. ik weet het niet..
en charms tja dat kan natuurlijk.
maar hij is wel helm of circlet vergeten
daar zijn ook hele leuke stats op te vinden op rare itmes dan wel heh
wapen rare +4
helm magic +3 light skills
amu magic +3 light skills
armor +2 arc vailor (ofzo) heeft +2 skills
shield +1 sigon
gloves (kan volgens mij alleen maar met ama skills nog nooit andere + skill gloves gezien)
rings +2 soj,etc...
en dan kan je nog 10? toch? light charms dragen
+25 bijelkaar
boots bestaan niet voor sorc met +skills
lvl 45 nova heb je dan...
Verwijderd
klinkt leuk maar een fast attack speed axe (messer) raakt echt geen 5x met ww volgens mij.Op donderdag 14 maart 2002 15:11 schreef Squatter het volgende:
[..]
als warcry uitgewerkt is, dan is alleen de stun uitgewerktverder worden de monsters niet opeens weer vers. en het is dan net zoiets als static voor een nova sorc
gewoon ff switchen heh
[..]
ik zou voor snelheid gaan. meer hits in zelfde tijd is meer damage.
voorbeeld is dan
en dan ff voor de lol wat stats zeg :
snelle axe 200 damge
langzame axe 300 dmage
2x ww met snelle axe 10x hit = 2000 (10x 200)
2x ww met langzame axe 4x hit = 1200 (4x 300)
denk ik zo, maar dat is meer theorie natuurlijk
alleen met berserk gaat dit minder op
met hogere damage axe in een klop dood ofzo en met die andere een klijn klopje extra nodig
Verwijderd
heb ze ook nog niet gezien
Verwijderd
het gaat om m'n theorieOp donderdag 14 maart 2002 15:32 schreef miessie het volgende:
[..]
klinkt leuk maar een fast attack speed axe (messer) raakt echt geen 5x met ww volgens mij.
ga nou niet gelijk onderuit halen
ik dacht laat ik intelligent doen, maar ik wil het wel een keer proberen
of theorie werkt bedoel ik, niet het denken dat probeer ik al m'n hele leven
Mescher is snelle axe en extra to ar en leuke dmg
Ik vind zelf mescher veel beter (speelt ook lekkerder) maar is wel wat rarer dan hellslayer
Weet alleen niet hoe meeser het doet.
Zuigende deel van hellslayer is een min dmg van 100
Verwijderd
Je raakt meerdere keren per WW. Afhankelijk van je IAS dan :0Op donderdag 14 maart 2002 17:25 schreef Canon23 het volgende:
Mijn barb met hellslayer deed 5500dmg ofzo en hitte 3tot 4x in een ww (normal attack speed).
Weet alleen niet hoe meeser het doet.
Zuigende deel van hellslayer is een min dmg van 100dus of een koe in 1 klap dood of 4 ww-en hij leeft nog...
Met Lightsabere (zielige 136 max) kan je dus best vaak WW'en, hiet staat wel tegenover dat je dus wel VAAK raakt, dus t gaat nog redelijk... En, je leeched vaker, dus is ietsie veiliger..
Bonespirit doet op lvl 25 iets van 400 damage ofzo, vooropgesteld dat je al raakt, want die dingen zijn traag, betwijfel ik ten zeerste of het genoeg is om een beetje barb met Magic dam reduced (etc) schild en leuke armor te mollen.miessie schreef t een en t ander en ik ben te lui om te quoten
T kan vast wel btw, maar dat zijn dan niet echt stoere barbs
Als jij schiet, haalt ie je namelijk heel erg in
Verwijderd
btw, me lvl 25 nova doet al lekker dam op zich, dus lvl 44/45, omg, das echt te errug
Verwijderd
Mana-DrainOp donderdag 14 maart 2002 18:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
btw, me lvl 25 nova doet al lekker dam op zich, dus lvl 44/45, omg, das echt te errug
Ik zit nu op lvl 30 met nova
Good necro > Good barbOp donderdag 14 maart 2002 18:30 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Je raakt meerdere keren per WW. Afhankelijk van je IAS dan :0
Met Lightsabere (zielige 136 max) kan je dus best vaak WW'en, hiet staat wel tegenover dat je dus wel VAAK raakt, dus t gaat nog redelijk... En, je leeched vaker, dus is ietsie veiliger..
[..]
Bonespirit doet op lvl 25 iets van 400 damage ofzo, vooropgesteld dat je al raakt, want die dingen zijn traag, betwijfel ik ten zeerste of het genoeg is om een beetje barb met Magic dam reduced (etc) schild en leuke armor te mollen.
Verwijderd
+2 helm
+1 armor
+3 ocu
+1 schild
+2 sojs
+2 amulet
Verwijderd
mja, heb ik nu al.... ik heb dringend 2 soj nodig, maar ja, die zijn 'duur'Op donderdag 14 maart 2002 18:39 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Mana-Drain
Ik zit nu op lvl 30 met novawe gaan vrolijk verder ;0
ik heb nu 1000 mana, veel te weinig, wel veel regeneration
Verwijderd
ik heb 1600 en das meer dan genoegOp donderdag 14 maart 2002 19:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
mja, heb ik nu al.... ik heb dringend 2 soj nodig, maar ja, die zijn 'duur'
ik heb nu 1000 mana, veel te weinig, wel veel regeneration
standaard komt het niet onder de 80% uit
Verwijderd
EXTREMELY UBER GEAR TWEAKER SUPER GOOD NECRO > AVERAGE BARBOp donderdag 14 maart 2002 18:44 schreef Shade het volgende:
[..]
Good necro > Good barb
Neuh..Op donderdag 14 maart 2002 20:07 schreef Pjemco het volgende:
[..]
EXTREMELY UBER GEAR TWEAKER SUPER GOOD NECRO > AVERAGE BARB
not, een necro, mits the build goed is kan een goede barb ownen, denk als de necro goed is dat ik ook wordt geowned naar verloop van tijdOp donderdag 14 maart 2002 20:07 schreef Pjemco het volgende:
[..]
EXTREMELY UBER GEAR TWEAKER SUPER GOOD NECRO > AVERAGE BARB
walls slowen je like hell
Verwijderd
ECHT goeie necros wel, maar das best een uitzondering etc..Op donderdag 14 maart 2002 20:51 schreef SaURoN het volgende:
[..]
not, een necro, mits the build goed is kan een goede barb ownen, denk als de necro goed is dat ik ook wordt geowned naar verloop van tijd![]()
walls slowen je like hell
En, ze slowen je wel, maar dood ga je niet etc.
maare ik vond net een amu met +2 to barb skills +1-21 cold damgage
is zoiets veel waard??? aangezien ik alleen de +1 amu's ken.
Bier, Whiskey en Metal!!
Volgens mij is een sorceress wat minder afhankelijk dan een Barbarian in het Cowlevel. Momenteel kan ik met mijn lvl 68 barb geen reet, doe gewoon te weinig damage omdat ik geen coole zwaarden heb...
Ik heb hem netjes bedankt voor de duels en dat hij een stukje beter was dan mij
Verwijderd
En ik dacht wat vind iedereen nou een "perfecte" koerun party. dus wat voor chars?
ik dacht aan:
Barb (BO, tank voor java)
Pala (might/fana)
Necro (curse)
Javazon (lekker snel koeien killen)
Nova sorc (lekker snel koeien)
Bowazon (groepjes en restjes killen
en dan een paar dubbele
Verwijderd
Je mag dan flink in je energy pompen, want ik vind zo'n fikse BO altijd wel fijn, laatste van 1000 naar 2000 mana door een BO van een barbOp donderdag 14 maart 2002 22:46 schreef Asphyxion het volgende:
Iemand zin om een Sorceress te boosten?
Volgens mij is een sorceress wat minder afhankelijk dan een Barbarian in het Cowlevel. Momenteel kan ik met mijn lvl 68 barb geen reet, doe gewoon te weinig damage omdat ik geen coole zwaarden heb...
Verwijderd
Ik had eerst zoals je weet een Hellslayer en op dit moment een messersmidt. Mijn ervaring is dat de Messersmidt ondanks de lagere damage, fijner is. Je merkt goed dat door de speed en AR bonus, je meer hits scoort. En meer hits = meer damage.Op donderdag 14 maart 2002 15:02 schreef miessie het volgende:
maar is er iemand die in PvM ervaring heeft met hellslayer en messerschmidt's. hell is meer dam, messer is sneller wat moe ik nou hebben voor pvm
Mocht je er dus aan kunnen komen, dan is mijn aanraden een Messersmidt.
<edit> Excuses dat de vraag eigenlijk al beantwoord was, had nog niet verder gelezen.
Verwijderd
Je hebt gelijk wat betreft het feit dat een bs erg langzaam is. Het is dan ook belangrijk ze te mikken niet op de barb zelf maar vooruit te denken en ze daar te schieten waar de barb heen zal lopen. Veel barbarians lopen bv in rondjes of proberen je bs kwijt te raken die je al hebt geschoten. vooruitmikken helpt een heleboel.Op donderdag 14 maart 2002 18:30 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Je raakt meerdere keren per WW. Afhankelijk van je IAS dan :0
[..]
Bonespirit doet op lvl 25 iets van 400 damage ofzo, vooropgesteld dat je al raakt, want die dingen zijn traag, betwijfel ik ten zeerste of het genoeg is om een beetje barb met Magic dam reduced (etc) schild en leuke armor te mollen.
Magic dam reduce is nooit zoveel. gewone dr daarentegen wel. Bs in combinatie met een curse is een heleboel damage omdat je zijn resistance verlaagt. Minder resist heeft dan tot gevolg dat 400 damage wel een leuk effect heeft.
maar je hebt gelijk, barbies zijn net tanks wat dat betreft dus t is vrij lastig.
Verwijderd
Is het niet verstandig om toch gewoon voor shael te gaan en vervolgens die ED als ik zou willen in armor te proppen of zo? Ik heb nl gelezen dat IAS afkomstig van alles behalve je wapen toch niet meetelt in een WW..
Dus enkel de IAS op wapen bepaalt de snelheid waarmee je hits uitdeelt in WW.
Met Shael heb ik dan dus de snelst mogelijke Messer
Bij Berserk bv telt alle IAS mee trouwens.
Verwijderd
over ias in ww hoor je veel verhalen, ik weet het niet. Voorlopig hou ik het nog even bij een fury baba, doet 3000 damage met ww. Dat is niet genoeg naar mijn zin maar t moet maar. Zoveel lvl ik toch niet meerOp vrijdag 15 maart 2002 11:35 schreef Jaxe het volgende:
Terugkomend op: wat stop ik in mijn messer?
Is het niet verstandig om toch gewoon voor shael te gaan en vervolgens die ED als ik zou willen in armor te proppen of zo? Ik heb nl gelezen dat IAS afkomstig van alles behalve je wapen toch niet meetelt in een WW..
Dus enkel de IAS op wapen bepaalt de snelheid waarmee je hits uitdeelt in WW.
Met Shael heb ik dan dus de snelst mogelijke MesserKlinkt leuk..
Bij Berserk bv telt alle IAS mee trouwens.
Verwijderd
HC is in vele opzichten vrijwel hetzelfde als SC, alleem moet je iets meer opletten.Op vrijdag 15 maart 2002 11:44 schreef miessie het volgende:
[..]
laat maar, HC pala, had hc niet gezien, heb geen verstand van hc dus was onzin post
Maargoed, iemand een SC palla build?
3000dmg is dat 2handed of s/s ?Op vrijdag 15 maart 2002 11:41 schreef miessie het volgende:
[..]
over ias in ww hoor je veel verhalen, ik weet het niet. Voorlopig hou ik het nog even bij een fury baba, doet 3000 damage met ww. Dat is niet genoeg naar mijn zin maar t moet maar. Zoveel lvl ik toch niet meer
Verwijderd
Ik heb die info over IAS van diabloii.net gehaald. Maar ja, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.Op vrijdag 15 maart 2002 11:41 schreef miessie het volgende:
[..]
over ias in ww hoor je veel verhalen, ik weet het niet. Voorlopig hou ik het nog even bij een fury baba, doet 3000 damage met ww. Dat is niet genoeg naar mijn zin maar t moet maar. Zoveel lvl ik toch niet meer
Ja, die Fury ja.. POSTEN!!!!
Verwijderd
heb jij een oplossing voor het maken van een screenie? ik krijg een zwart plaatje met alleen wat strepen, dan wil ik em best postenOp vrijdag 15 maart 2002 12:03 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ik heb die info over IAS van diabloii.net gehaald. Maar ja, ik weet het natuurlijk ook niet zeker.
Ja, die Fury ja.. POSTEN!!!!![]()
Verwijderd
ps. Titan's is echt slecht kwijt te raken, iedereen lijkt 'm te hebben
Verwijderd
Bij mij simpel printscreenOp vrijdag 15 maart 2002 12:32 schreef miessie het volgende:
[..]
heb jij een oplossing voor het maken van een screenie? ik krijg een zwart plaatje met alleen wat strepen, dan wil ik em best posten
Maar goed, onderstaande plaatje ken ik inderdaad. Erg leuk wapen, maar die Jo en Gul, zijn die rare?
Zit te denken of ik die nu heb, of dat het een Ko was.. zal wel ko zijn denk ik..
tis teegnwoordig jahOp vrijdag 15 maart 2002 13:31 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Bij mij simpel printscreenen dat gaat goed.
Maar goed, onderstaande plaatje ken ik inderdaad. Erg leuk wapen, maar die Jo en Gul, zijn die rare?
Zit te denken of ik die nu heb, of dat het een Ko was.. zal wel ko zijn denk ik..
en jah is duurder dan gul dacht ik zo
ik kocht eerst een gul voor 2 soj..
Verwijderd
hmmm runeword joguleth? ik d8 idd dat mijnes jahguleth was
Verwijderd
Op vrijdag 15 maart 2002 13:58 schreef miessie het volgende:
zzzzzzzzzz gul was ook duur meer als 2..

Duh..
Ik bedoelde alleen dat jah nog duurder als gul is

Dit topic is gesloten.