Ja! Kan iemand mij vanavond boosten? Zoals ik boven beschreef wil ik nog even een sorceress geboost hebben, en dan zal ik hier zeker 1 maand nooit meer vragen naar een boost. Deal?Op vrijdag 15 maart 2002 15:08 schreef miessie het volgende:
hmmmz k daniemand nog een leuke discussie?
Verwijderd
hmm als ik wil boosten pak ik gewoon mijn tweede pc, help daar met een sterke char mijn lvl 1 op eerste pc mee naar hell cowlvl en dan zet ik tweede pc uit en ga ik met lvl 1 char leechen in cowruns. dat gaat best.Op vrijdag 15 maart 2002 15:12 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Ja! Kan iemand mij vanavond boosten? Zoals ik boven beschreef wil ik nog even een sorceress geboost hebben, en dan zal ik hier zeker 1 maand nooit meer vragen naar een boost. Deal?
je kan ook gewoon ff op bnet iemand vragen?
Ik wil eigenlijk gewoon even door Hell gesleept worden zodat ik Cowgames met een lvl 10 char kan joinen. In 3 uur zit je dan op lvl 65 ofzo...Op vrijdag 15 maart 2002 15:23 schreef miessie het volgende:
[..]
hmm als ik wil boosten pak ik gewoon mijn tweede pc, help daar met een sterke char mijn lvl 1 op eerste pc mee naar hell cowlvl en dan zet ik tweede pc uit en ga ik met lvl 1 char leechen in cowruns. dat gaat best.
je kan ook gewoon ff op bnet iemand vragen?ik heb hier op werk geen diablo staan
Ik heb helaas geen 2e PC...
Moest hem helaas vanochtund weer trugbrengen naar e***car (verhuurder) ..Op donderdag 14 maart 2002 13:57 schreef tva_goku het volgende:
* Jive is jalours op Jive, me wil ook een mini one
Maar zit er al wel over te denken er eentje te kopen .. want hij rijd wel rete-relaxed .... (tis een BMW he ..)
Voorlopig is het de enigste auto waar ik in 1x mee kon inparkeren tot nu toe ... (lange auto's gewend).
Wat wil je ervoor ..Op vrijdag 15 maart 2002 12:56 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Titan's is echt slecht kwijt te raken, iedereen lijkt 'm te hebben
* Jive heeft nog geen javazone nml.
Iemand trouwens nog een goedkope buriza ofzow ... ben met mun eerste Ama bezig & het beste boogje watik heb is een vidala met een hellcast.
Ik wil best ff boosten ga toch niet naar de kroeg.......denk ikOp vrijdag 15 maart 2002 15:12 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Ja! Kan iemand mij vanavond boosten? Zoals ik boven beschreef wil ik nog even een sorceress geboost hebben, en dan zal ik hier zeker 1 maand nooit meer vragen naar een boost. Deal?

/edit IRC is goed weet nog niet hoelaat ik er ben mot eerst ff iets doen.
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Alweer niet?Op vrijdag 15 maart 2002 16:13 schreef bachus het volgende:
[..]
Ik wil best ff boosten ga toch niet naar de kroeg.......denk ik
Anyway, ik spreek je wel op IRC over boosten dan..
Verwijderd
hmm zou denken voor mf een ist rune maar dies duur duz ik heb er zelf een 15% All resist jewel in gepropt, werkt goedOp vrijdag 15 maart 2002 15:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Wat stop je in een oculus
Verwijderd
1 sojOp vrijdag 15 maart 2002 16:06 schreef Jive het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor ..
* Jive heeft nog geen javazone nml.
ps. icq/msn me ff: 24225848/jasperboe@hotmail.com
Grapjas ...Op vrijdag 15 maart 2002 16:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
1 soj
Kheb nog nooit een soj in me handen gehad .. laat staan dat ik er een over heb om te traden (ik zou em namelijk direct op me sorc stoppen als ik er al een had) ...
Maar als dat idd de waarde is voor een titans dan heb ik dus vette pech & moetik maar zelf gaan zoeken naar stuff.
Verwijderd
Een titan's is 4/5 soj, of zoiets... de mijne is ook maar 165% ofzoOp vrijdag 15 maart 2002 17:04 schreef Jive het volgende:
[..]
Grapjas ...
Kheb nog nooit een soj in me handen gehad .. laat staan dat ik er een over heb om te traden (ik zou em namelijk direct op me sorc stoppen als ik er al een had) ...
Maar als dat idd de waarde is voor een titans dan heb ik dus vette pech & moetik maar zelf gaan zoeken naar stuff.
Op vrijdag 15 maart 2002 17:06 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Een titan's is 4/5 soj, of zoiets... de mijne is ook maar 165% ofzo

Verwijderd
Ghehe dw33pOp vrijdag 15 maart 2002 18:27 schreef SaURoN het volgende:
[..]
blaat * SaURoN had niet goed gelezen, ben er net weer en kan bijna al weer gelijkw eg *#)*@!#&! kan weinig d2 spelen laatste tijd
Hehe ik heb een tijdje geleden 1 SOJ gehad, ik had een gull gevonden. Die had ik voor een SOJ geruild. Hmmzz.. maar nu heb ik die SOJ niet meer, geruild voor hoop andere zooi.Op vrijdag 15 maart 2002 17:04 schreef Jive het volgende:
[..]
Grapjas ...
Zijn er nog GoT-Cowruns vanavond ?
Heb 'k op zich wel even zin in, en ben vast niet de enige
.
Heb 'k op zich wel even zin in, en ben vast niet de enige
gotboost/got gaat over paar mins van start...
Van Normal -> Hell
Van Normal -> Hell
Vergeet maar wat hier stond, jullie kunnen boosten.
Teamplay leider wilt dat we gaan cowen ipv van act3normal onveilig maken
Teamplay leider wilt dat we gaan cowen ipv van act3normal onveilig maken
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Nog mensen die me door Nightmare en Hell kunnen (en willen) boosten?
/w *Asphyxion of msg me op IRC (irc.tweakers.net | # diablo2)
/w *Asphyxion of msg me op IRC (irc.tweakers.net | # diablo2)
Geez, dit is toch te achterlijk voor woorden, 4 tot 5 sojs voor een titan's, daar kon je vruuger een Tal Rasha's armor voor halen. Wat zou zo'n Tal Rasha's armor nou dan op moeten brengen.Op vrijdag 15 maart 2002 17:06 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Een titan's is 4/5 soj, of zoiets... de mijne is ook maar 165% ofzo
Mja, ik ga wanneer ik weer wat meer tijd heb het wel weer eens spelen, m'n necro es verder afmaken.
Verwijderd
Geef je ze wat zijn ze nog niet blij, lekkah hoor Ruud..Op dinsdag 12 maart 2002 18:14 schreef psych het volgende:
Yo _cyborg,
Ik vind hem wel zeer oké hoor. Maar ik heb nog niet echt een respectabele item-collectie om ervoor te geven. Als je hem zelf gebruikt; so be it. Maar als je er nog eens vanaf wil, ben ik zeer geïnteresseerd... Draag nu vooral shit, die mijn broertje (Schizophreniac) over heeft... Ook niet echt je van het. Trouwens lijkt mij een Pala-party wel een keer koel. Iedereen andere aura en dan maar preventief ruimen.
maar ff tusse 2 haakjes ik heb een lem rune nodig, iemand?
4-5 sojs is een rasha armor nooit gewesetOp vrijdag 15 maart 2002 22:43 schreef Toewan het volgende:
[..]
Geez, dit is toch te achterlijk voor woorden, 4 tot 5 sojs voor een titan's, daar kon je vruuger een Tal Rasha's armor voor halen. Wat zou zo'n Tal Rasha's armor nou dan op moeten brengen.
Mja, ik ga wanneer ik weer wat meer tijd heb het wel weer eens spelen, m'n necro es verder afmaken.
Verwijderd
tis net de bijbel, het ligt er maar net aan hoe je het leestOp zaterdag 16 maart 2002 00:11 schreef SaURoN het volgende:
[..]
4-5 sojs is een rasha armor nooit geweseten hij bedoelt 4 /5 deel
dus 80% van een soj
ik dacht ook eers 4 of 5 sojs, maar toen de page er op zei locu volgens mij nog, je moet de gek maar vinden die er een soj voor geeft
Kan je met 1 soj een Buriza traden? ik heb namelijk net een soj getrade en wil graag een buriza hebben voor mijn amazon.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
ja dat kan, kan je nog een redelijk hoog % voor halen ook dacht ikOp zaterdag 16 maart 2002 12:36 schreef Tcq het volgende:
Kan je met 1 soj een Buriza traden? ik heb namelijk net een soj getrade en wil graag een buriza hebben voor mijn amazon.
Da's fijn, met zo'n klote goldstrike gaat koeien niet bepaald snel
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Ik moet nog door Nightmare en Hell met mijn sorceress... Iemand ff zin en tijd? 

Gems? Wat moet je er mee?

Ik twink je zometeen wel even naar Act2-Hell ...
/w *jivey of in battlenet.chat /join got
ps .. ik ga nu even peuken halen .. zow weer trug.
gotkoe//got
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Okies, cool... Doe ff 1 gotkoe run mee...Op zaterdag 16 maart 2002 13:36 schreef Jive het volgende:
Ik twink je zometeen wel even naar Act2-Hell ...
En ben nu maar ff de stad in: lekker weer...
aan mij geven zou een coole optie zijn !Op zaterdag 16 maart 2002 13:04 schreef Asphyxion het volgende:
Ik moet nog door Nightmare en Hell met mijn sorceress... Iemand ff zin en tijd?
[afbeelding]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
lor muje die skullders nog of nietOp zaterdag 16 maart 2002 14:23 schreef heuveltje het volgende:
[..]
aan mij geven zou een coole optie zijn !
Verwijderd
van mij krijg je em voor een lem runeOp zaterdag 16 maart 2002 16:09 schreef Pjemco het volgende:
WA kost en Gull dagger eigenlijk?
Verwijderd
Hey mensen, effe opletten: Volgende maand komt de Diablo2 opvolger voor iedereen die D2 een beetje zat aan het worden is!!
http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/
lem rune heb ik nog wel liggen voor jeOp zaterdag 16 maart 2002 16:21 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
van mij krijg je em voor een lem rune
wat maakt dit de opvolger van diablo2Op zaterdag 16 maart 2002 16:49 schreef zanac het volgende:
Hey mensen, effe opletten: Volgende maand komt de Diablo2 opvolger voor iedereen die D2 een beetje zat aan het worden is!!
tis gewoon de zoveelste fp(

lol ok het heeft 1 voordeel
Why a pack mule?
The pack mule came out of Chris Taylor's frustration with never having enough space to pick up that last piece of treasure when playing RPGs. Instead he'd have to stop fighting, collect up all his gear, return to town and sell. Taylor's solution was to invent the pack mule, which will follow your party around and can carry up to three times the equipment of a person. If you'd like, you can have more than one pack mule in your party. The pack mule will even get tougher as your party levels, so he can survive some of the more dangerous areas of Dungeon Siege
sorry ja die wil ik nog, alleen ben de laatste tijd zo druk met school dat ik nergens meer aan toe komOp zaterdag 16 maart 2002 15:54 schreef SaURoN het volgende:
[..]
lor muje die skullders nog of nietmoet je me ff icqen dan kan ik um snel aan je geven , want ik ben ff ergens mee bezig
en morgen een pc van kennis maken
heb je al toegevoegd op trillian
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ik heb het zelfde lorOp zaterdag 16 maart 2002 17:05 schreef heuveltje het volgende:
[..]
wat maakt dit de opvolger van diablo2
tis gewoon de zoveelste fp()-rpg.
lol ok het heeft 1 voordeel
[..]
[..]
sorry ja die wil ik nog, alleen ben de laatste tijd zo druk met school dat ik nergens meer aan toe kom
heb je al toegevoegd op trillian
en ik ben dik geowned in duel door shade, ik leek net een baby met een schepje
hehe sau dat ken ik 
Sau ik daag je nu officieel uit voor een duel barb vs barb
Noem maar een tijd
Sau ik daag je nu officieel uit voor een duel barb vs barb
Noem maar een tijd
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Ik heb vanmiddag Diablo II expansion pack gekocht. 
Diablo II expansion rules !
nu ff achter iemand aan hobbelen en exp opdoen en stuff jatten in
level
Diablo II expansion rules !
niet , heb geen tijd meer momenteel heb al 2 weken niet geplayed en charms etc zitten niet op me barb en dat merk ik goed 
als ik weer tijd heb kan ik wel maar heb deze week herkanzingen en normale toetsen
als ik weer tijd heb kan ik wel maar heb deze week herkanzingen en normale toetsen
Pussy 
Nee geintje je weet me te vinden dus als de tijd rijp is....
Nee geintje je weet me te vinden dus als de tijd rijp is....
Laten we gewoon hopen dat je het haalt, en daarna weer tijd hebt om te D2'n ....Op zaterdag 16 maart 2002 18:07 schreef SaURoN het volgende:
halen doe ik wel denk ik, is niet moeilijk , maar me moe wil niet dat ik dan veel ga computeren, geef haar geen ongelijk hoor
Dat denk ik niet, en zowiezo, ik ben wel eens aan iets nieuws toe. Die mephiruns en cowruns beginnen me regelrecht de strot uit te komen, en ik heb ook al zon beetje alle chars gehad, en aangezien diablo 3 nog (zeer) lang op zich laat wachten, mag dungeon siege van mij alleen maar sneller komen!Op zaterdag 16 maart 2002 17:05 schreef heuveltje het volgende:
Verwijderd
Idd, ik heb de meeste varianten nu wel gespeeld. vaak ook zonder hulp van andere chars (niet lvlen, alleen dragenw at je vind etc).Op zaterdag 16 maart 2002 20:01 schreef Holy_Paladin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en zowiezo, ik ben wel eens aan iets nieuws toe. Die mephiruns en cowruns beginnen me regelrecht de strot uit te komen, en ik heb ook al zon beetje alle chars gehad, en aangezien diablo 3 nog (zeer) lang op zich laat wachten, mag dungeon siege van mij alleen maar sneller komen!
Als je een spel op die manier moeilijker moet gaan maken, dan wordt het tijd voor iets nieuws
Verwijderd
jatten????????Op zaterdag 16 maart 2002 18:07 schreef Nydro het volgende:
Ik heb vanmiddag Diablo II expansion pack gekocht.
Diablo II expansion rules !nu ff achter iemand aan hobbelen en exp opdoen en stuff jatten in
level
aan zulk soort mannetjes heb ik een hekel, een lvl 40 zie je dan aankomen rennen een item pakken die een koe (dankzei jou) heeft laten vallen en dan weer hard ziet weg rennen.
bah
Verwijderd
Nee dus. Heb je die filmpjes al gezien? Dat is dus echt wel effe zwaar kickass. Noem jij dan maar een waardige opvolger voor diablo2?Op zaterdag 16 maart 2002 17:05 schreef heuveltje het volgende:
[..]
[..]
http://download.microsoft.com/download/DungeonSiege/Utility/video-6/WXP/EN-US/DSMovie06.wmv
http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/DS_Taylor1.wvx
http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/DS_Tower.wvx
http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege/DS_Secrets.wvx
http://download.microsoft.com/download/zulu/Utility/2.0/W98/EN-US/DSmovie01.avi
Verwijderd
die wvx dingen heb ik niet gekeken, die moet je kijken vanaf het internet dus bufferen, en dat isOp zaterdag 16 maart 2002 23:51 schreef zanac het volgende:
[..]
Nee dus. Heb je die filmpjes al gezien? Dat is dus echt wel effe zwaar kickass. Noem jij dan maar een waardige opvolger voor diablo2?
http://download.microsoft.com/download/DungeonSiege/Utility/video-6/WXP/EN-US/DSMovie06.wmv

Die andere 2 (wmv en avi) wel gekeken en ziet er opzich cool uit. Je kan het niet vergelijken met D2, maar misschien is het wel de moeite waard
Ik ben een tijdje weggeweest
* paladin lvl 71 ga ik verwijderen
* Assassin lvl 35 ga ik verwijderen
* Amazone lvl 18 ga ik nu in de maak maken
Heeft er iemand nog topazzen met MF?
je krijgt er uiteraard wat voor terug!
/w *redhat.nl
/w *redhat.nl
heb der al een stel gezien, als je der van houd zal het best wel een leuk spel zijnOp zaterdag 16 maart 2002 23:51 schreef zanac het volgende:
[..]
Nee dus. Heb je die filmpjes al gezien? Dat is dus echt wel effe zwaar kickass. Noem jij dan maar een waardige opvolger voor diablo2?
maar zie nog steeds niet in wat dit met diablo te maken heeft ? nog erger, zover ik kan zien is er geen "closed" version
diablo is topdown hack& slash met de nadruk op coole items vinden en magic find en vooral een drukke multiplayer versie
ragnarok schijnt wat in de buurt te komen, maar het probleem van diablo is dat er geen opvolgers/klonen van zijn.
Ik heb nog 6 perfect topazen liggen geloof ik, ik zou ze eigenlijk zelf gebruiken, maar als jij misschien iets leuk te ruil hebtOp zondag 17 maart 2002 09:41 schreef RedHat het volgende:
/w *redhat.nl
Verwijderd
Ik wil niet lullig doen, maar zijn er dan ook nog andere topaz gems?????Op zondag 17 maart 2002 09:41 schreef RedHat het volgende:
/w *redhat.nl
Verwijderd
tva_goku
Ik bedoel daarmee spullen die ze achter laten ! Die verkoop ik dan weer. Ik jat NOOIT spullen van ventjes die moeite gedaan hebben om een ventje te killen !
Ik bedoel daarmee spullen die ze achter laten ! Die verkoop ik dan weer. Ik jat NOOIT spullen van ventjes die moeite gedaan hebben om een ventje te killen !
Idd irri item grabbers... maar ik denk dat ie het niet zow bedoelde.... dat hoop ik iigOp zaterdag 16 maart 2002 22:38 schreef tva_goku het volgende:
[..]
jatten????????
aan zulk soort mannetjes heb ik een hekel, een lvl 40 zie je dan aankomen rennen een item pakken die een koe (dankzei jou) heeft laten vallen en dan weer hard ziet weg rennen.
bah
6 topazen in een colossus zwaardOp zondag 17 maart 2002 13:58 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar zijn er dan ook nog andere topaz gems?????
wat moet je nou met 6-240 lightning damage
Roflmao... precies...Op zondag 17 maart 2002 15:49 schreef Tcq het volgende:
wat moet je nou met 6-240 lightning damage
kan iemand me ff door hell brengen?
kan ik vanavond cowgame meedoen
edit:
icq me anders maar ff op #54312379
edit:
en als we nou ff Nightmare erbij doen...Op zondag 17 maart 2002 16:43 schreef RedHat het volgende:
kan iemand me ff door hell brengen?
edit:
Op zondag 17 maart 2002 16:55 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
en als we nou ff Nightmare erbij doen...
wil jij dat doen dan?
heeft iemand ook nog diamends, emeralds, ook flathwels etc (ofzo weet niet hoe je het schrijft
want kun je best kick ass spullen maken met je horadric cube
ik heb veel al dubbel maar kan de 3e maar niet vinden
Verwijderd
heeft er iemand nog een leuke boog for trade, heb nu goldstrike maar die is een beetje te kut (weing dam en irri fh) lycanders aim ofzo. (heb wel items te ruil allen geen soj's)
Verwijderd
goldstrike RULEZ!!!Op zondag 17 maart 2002 19:12 schreef nantasquad het volgende:
heeft er iemand nog een leuke boog for trade, heb nu goldstrike maar die is een beetje te kut (weing dam en irri fh) lycanders aim ofzo. (heb wel items te ruil allen geen soj's)
altijd lachen, ik had er 1 met Nef (knockbar) en die koeien maar naar achter springen en die FoH maar doorgaan, al die gasten maar blijven kankeren over de lag, en ik maar nergens last van hebben
Mijne heeft ook een nef erin, altijd lache, dat gezeik over de lag.
mijn 2e buri niet 
damm als ik geweten had hoe kut een shael is tov een nef had ik dat ding nooit gekocht
damm als ik geweten had hoe kut een shael is tov een nef had ik dat ding nooit gekocht
FoH bedoelt ie denk ik
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
mijne heeft ook knockback das wel beter maar verder doet ie geen fuck aan damage (voor een level 85)Op zondag 17 maart 2002 21:00 schreef tva_goku het volgende:
[..]
goldstrike RULEZ!!!
altijd lachen, ik had er 1 met Nef (knockbar) en die koeien maar naar achter springen en die FoH maar doorgaan, al die gasten maar blijven kankeren over de lag, en ik maar nergens last van hebben
ga maar ff een 3 of 4 soceted armor zoeken, kan ik mijn ed jewels erin doen heb 1x20%, 1x18%, 1x9% en 1x5% doe ik die 20 en 18 erin en een 15%ias jewel (zit nu 10% op armor)
Iemand die mij aan een paar runes kan helpen voor een Wealth-armour ...
Lem + Ko + Tir runes ...
* Jive heeft een mooie ornate plate met 3 gaatjes voor zijn barb die MF-barb moet worden en hopelijk na veel Meph-MF runs op NM eens wat ringen op moet leveren.
ps. volgens stats moet Meph & Andy op nightmare hoge kans hebben om unique rings te droppen (manald, nagel of soj)
Lem + Ko + Tir runes ...
* Jive heeft een mooie ornate plate met 3 gaatjes voor zijn barb die MF-barb moet worden en hopelijk na veel Meph-MF runs op NM eens wat ringen op moet leveren.
ps. volgens stats moet Meph & Andy op nightmare hoge kans hebben om unique rings te droppen (manald, nagel of soj)
Verwijderd
stats-page doet het nietOp maandag 18 maart 2002 15:40 schreef Jive het volgende:
Iemand die mij aan een paar runes kan helpen voor een Wealth-armour ...
Lem + Ko + Tir runes ...
Dit armor wat is dat waard (unident, is altijd meer waard op de 1 of andere manier)
Black Hades
Chaos Armor
758-1029 Defense
70 Durability
140 Str Required
Socketed (3)
Heavy Armor
Item Level: 61
Clvl req: 53 -2 Light Radius
+200-250 to Attack Rating Against Demons
Half Freeze Duration
+140-200% Enhanced Defense
+30-60% Damage Against Demons
Stats page werkt bij mij prima vanaf dat URL ... (heb je wel op een van de links links geklikd ??) ..
Dat armour zou je alleen kunnen gebruiken voor enhancement met die sockets ... helaas niet meer voor Runeword ...
Grappige stat's though.
Dat armour zou je alleen kunnen gebruiken voor enhancement met die sockets ... helaas niet meer voor Runeword ...
Grappige stat's though.
hey sjappies, ik had een leuke armor gevonden.
hij heeft redelijk hoge ac, en lage strenght req.
Issie wat waard ? ou ik em kunnen sockete met topazen erin voor MF ?
hij heeft redelijk hoge ac, en lage strenght req.
Issie wat waard ? ou ik em kunnen sockete met topazen erin voor MF ?

Is een rare armour .. daar gaat maar 1 gaatje in ..
Zou ik geen topza instoppen (24% beetje weinig he) ..
Eerder een andere leuke jewel en hem voor je merc gebruiken ofzo.
DEF is idd wel lekker op dat kreng jah ... en Archon Plate is ook leuk ... Elite Armour Class.
Zou ik geen topza instoppen (24% beetje weinig he) ..
Eerder een andere leuke jewel en hem voor je merc gebruiken ofzo.
DEF is idd wel lekker op dat kreng jah ... en Archon Plate is ook leuk ... Elite Armour Class.
Verwijderd
mm, vind net een IK helm.. is die nog wat waard? ik zoek eik nog een buriza en/of titans.. wat kosten die eik?
Verwijderd
heb nog wel een titans over (gebruik mijn javazon niet) enne IK helm is nix waard, heb er ook 1.
(ehh, imortal king assault helm nix, IM helm geen idee)
enne zoek nog lycanders aim of een windforce
(wat is titans eigelijk waard ??)
(ehh, imortal king assault helm nix, IM helm geen idee)
enne zoek nog lycanders aim of een windforce
(wat is titans eigelijk waard ??)
Verwijderd
ik heb laatts nog een titans tegen een hand of blessed light geruild (voor mijn fist of heavens pala), is wel goed dingetje.
en ben ook van plan een necro te beginnen voor pvp
en ben ook van plan een necro te beginnen voor pvp
inmiddels gotkoe09 // got gewordenOp maandag 18 maart 2002 20:54 schreef nantasquad het volgende:
starting gotkoe01 // got
Verwijderd
Appart draadje bleek toch niet te mogen, dus bij deze
:
Ik speel nu op LOD met een nakedbabe (light)sorc, ben er maar net mee begonnen, dus hard opzoek naar tips, (bv opbouw van skilltree).
iemand??
Ik speel nu op LOD met een nakedbabe (light)sorc, ben er maar net mee begonnen, dus hard opzoek naar tips, (bv opbouw van skilltree).
iemand??
Verwijderd
wat wil je ermee doen? versus player of versus monster?Op dinsdag 19 maart 2002 08:08 schreef magica het volgende:
Appart draadje bleek toch niet te mogen, dus bij deze:
iemand??
voor pvm gebruik ik nova. nova lvl 20 is niet genoeg, probeer die zo hoog mogelijk te krijgen met + skills. Je kan ook met static de boel wat sneller laten gaan maar ik vind nova op lvl 35-40 veel leuker.
voor pvp word veel frozen orb gebruikt, of nova (maar nova is vrij lastig om goed te doen). Vaak word dit gedaan in combinatie met thunderstorm (ook op hoog lvl).
Verwijderd
veel +skills zal hij dus niet krijgen omdat hij naked speeld, dus geen stuff aan (geen +3 van occulus bv)Op dinsdag 19 maart 2002 09:31 schreef miessie het volgende:
[..]
wat wil je ermee doen? versus player of versus monster?
voor pvm gebruik ik nova. nova lvl 20 is niet genoeg, probeer die zo hoog mogelijk te krijgen met + skills. Je kan ook met static de boel wat sneller laten gaan maar ik vind nova op lvl 35-40 veel leuker.Dit betekend alleen dat je veel goede spullen nodig hebt.
voor pvp word veel frozen orb gebruikt, of nova (maar nova is vrij lastig om goed te doen). Vaak word dit gedaan in combinatie met thunderstorm (ook op hoog lvl).
Ik ben desperutlie op zoek naar een the Oculus vor mijn sorceress.........
Wat voor een level moet ik een beetje zijn om zo'n unique item te kunnen vinden?????
Wat voor een level moet ik een beetje zijn om zo'n unique item te kunnen vinden?????
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Het monster dat je dood moet minstens lvl 50 zijn (zie http://www.diabloii.net/items/uniques/class-sor.shtml).Op dinsdag 19 maart 2002 11:42 schreef chrisstructor het volgende:
Hier kun je zien welke monsters op welke moeilijkheidsgraad (Normal, NM of Hell) lvl 50 of hoger zijn:
http://darkness.diabloii.net/
Verwijderd
uhm... Ik heb een lvl 87, 85, 79, 90 en ik heb NOG NOOIT een oculus gevondenOp dinsdag 19 maart 2002 11:42 schreef chrisstructor het volgende:
wel 1 van rammie te leen gekregen die ik later kon overkopen.
Tegen de 80 vind je de meeste items (en hoger offcourse)
Verwijderd
ow dus charms zijn geen optie?Op dinsdag 19 maart 2002 10:22 schreef nantasquad het volgende:
[..]
veel +skills zal hij dus niet krijgen omdat hij naked speeld, dus geen stuff aan (geen +3 van occulus bv)

Verwijderd
jawel maar veel haalt ie dan dus niet (3 occulus, 1 schild, 3 amu die kan ie wel shaken dan)Op dinsdag 19 maart 2002 12:17 schreef miessie het volgende:
[..]
ow dus charms zijn geen optie?![]()
enne + skill charms zijn niet de meest voorkomende vooral de lightning charms zijn aardig duur.
Verwijderd
bij deze nomineer ik dit topic voor het langst lopende onderwerp ooit op GoT... 
en ik verwijder mijzelf nu meteen uit dit topic, voordat ik per ongeluk mijn d2exp cd weer in mijn cd-rom speler gooi
ennuh, veel plezier nog met het spelen van deze fantastische game.
/me zoekt wanhopig zijn bureau af naar die ene cd
NEE NIET DOEN!!
en ik verwijder mijzelf nu meteen uit dit topic, voordat ik per ongeluk mijn d2exp cd weer in mijn cd-rom speler gooi
NEE NIET DOEN!!
Stel dat je een MF sorc wil maken, voldoet het dan om deze build te maken (http://home.satx.rr.com/raze1/diablo2/meph_run.html) en dan geen spullen aan met +skills om Hell Meph runs te doen, zodat je maximale MF gear aan kunt trekken. Zou dat (goed) werken?
Verwijderd
waarom nietOp dinsdag 19 maart 2002 12:45 schreef K-Mile het volgende:
bij deze nomineer ik dit topic voor het langst lopende onderwerp ooit op GoT...
NEE NIET DOEN!!![]()
dus zoek gerust die cd op en ga verder met je char of begin een nieuwe
Verwijderd
uhm... nee, toch liever niet.Op dinsdag 19 maart 2002 12:48 schreef nantasquad het volgende:
[..]
waarom niethet is een fantastisch spel, alleen die dupers maken het iets minder, maar ja, blizzard zegt dat ze er hard mee bezig zijn en van diversen personen hun accounts te hebben verwijdert en de gedupte items verwijdert
dus zoek gerust die cd op en ga verder met je char of begin een nieuwe
Op het moment dat ik weer ga beginnen, dan begin ik ook weer goed, dwz gemiddeld zo'n 10 uur per dag dat spel doen, want ik was gestopt omdat het gewoon TE VEEL tijd in beslag nam...
hmm... het is al 04:30, nou, nog EEN cowrunnetje dan...
dat idee een beetje...
Verwijderd
dat probleem heb ik in kleine mate, moet mijn huiswerk doen, maar ik hoor die koeien gewoon roepen, "pak me dan als je kan"Op dinsdag 19 maart 2002 12:56 schreef K-Mile het volgende:
[..]
uhm... nee, toch liever niet.
Op het moment dat ik weer ga beginnen, dan begin ik ook weer goed, dwz gemiddeld zo'n 10 uur per dag dat spel doen, want ik was gestopt omdat het gewoon TE VEEL tijd in beslag nam...
dat idee een beetje...
gelukkig staat linkin park harder dan die koeien
Verwijderd
tja klaag blizzard aan omdat je geen vrije tijd meer over houd, in amerika lukt da wel(en je verdient er nog geld aan)Op dinsdag 19 maart 2002 12:56 schreef K-Mile het volgende:
[..]
uhm... nee, toch liever niet.
dat idee een beetje...
Dit topic is gesloten.