eindexamens en tentamens enzo natuurlijk...
maar om ff ontopic te gaan: er was in dit topic iemand met het idee voor een 'popcorn-assasin'
je maakt een assa met blade shield, je neemt zoveen mogelijk critical strike en vooral crushing blow, en phoenix strike, en freezing zooi...
vervolgens ren je een groep koeien in, worden allemaal frozen, 50% health eraf, paar honderd dmg van je, weer 50% health eraf, weer geraakt door blades en ze spatten als popcorn uit elkaar...
heeft iemand hier dit ooit gespeeld of wil iemand dit proberen? het schijnt goed te werken nl...
in deel 3 schreef westpark:
Ik ga denk ik nog 1 mannetje maken en dat wordt de laatrste build die ik wil completen (lees ik blijf dit mannetje opnieuw maken totadt hij level 70 of hoger is) het gaat namelijk om een rare variant assassin die bladeshield gebruikt in combinatie met crushingblow items en iceblink. Het schijnt dat je in iedergeval tot eind nightmare een soort popcorn effect krijgt. De mannetjes die bij je in de buurt staan en geraakt worden door bladeshield bevriezen (iceblink zoveel % kans) worden geraakt door crushingblow(tsjak helft van lifebalk weg)en door de dmg van Bladeshield zelf en een eventuele 2e crushingblow of deadly strike wordt het mannetje van zijn laatste life verlost,en ontploft (zoals monsters dood gaan die bevroren zijn) Op het diabloii.net forum zijn een hele zooi mensen het aan het testen en schijnt echt verblufffend te werken.