Nou het gaat weer lekker hard hier!
Met wat geluk doe ik vandaag ook mijn eerste uberrun, nog ff keys traden...
Met wat geluk doe ik vandaag ook mijn eerste uberrun, nog ff keys traden...
*Don_holio
Anoniem: 209930
Ik ga officieel vandaag weer beginnen na een lange tijd gestopt te zijn. Hiervoor had ik nog een stel characters, waaronder een imba Hammerdin, MF Sorc en Javazon. Maar die zijn jammer genoeg ge-expired na zo'n 10 maanden niet spelen.
Blijkbaar is dit forum nog een beetje active dus ik hoop nog wat te kunnen beleven hier.
Blijkbaar is dit forum nog een beetje active dus ik hoop nog wat te kunnen beleven hier.
Anoniem: 128180
Zet me maar in de spelerslijst (weet niet wie deze bij houd).
Wat zouden jullie trouwens doen? Barb met Stormlash? of barb met Death Beserker Axe? (even de mastery's buiten beschouwing gelaten)
Wat zouden jullie trouwens doen? Barb met Stormlash? of barb met Death Beserker Axe? (even de mastery's buiten beschouwing gelaten)
zekers!Anoniem: 209930 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:28:
Ik ga officieel vandaag weer beginnen na een lange tijd gestopt te zijn. Hiervoor had ik nog een stel characters, waaronder een imba Hammerdin, MF Sorc en Javazon. Maar die zijn jammer genoeg ge-expired na zo'n 10 maanden niet spelen.
Welkom terug alvast!
Heeft er iemand nog terror en hate-keys voor trade?
I offer destruction keys (een shitload)
*Don_holio
De eerste de beste die nu nog durft vertellen dat de lag weg is, die sla ik persoonlijk rond zijn oren!
Was in game om even organs bijeen te zoeken, cube ledigen en keys erin, portal zetten,...
dan gebeurt het, kan niet in portal, kan niets maar opnemen, mega lag!
Dit terwijl er op de grond ligt:
Forti 30 +1.5 (perfect dus) in dusk met 9 ed
2 x ravenfrost
highlords
1 destr key
nog wat ringen en amuletten...
en de game was ik natuurlijk ook kwijt dus nog eens 1 destr 1 hate en een terror kwijt....
Mijn zwaarste verlies tot dusver.... Van zulke dingen gaat je goesting dus over....
Was in game om even organs bijeen te zoeken, cube ledigen en keys erin, portal zetten,...
dan gebeurt het, kan niet in portal, kan niets maar opnemen, mega lag!
Dit terwijl er op de grond ligt:
Forti 30 +1.5 (perfect dus) in dusk met 9 ed
2 x ravenfrost
highlords
1 destr key
nog wat ringen en amuletten...
en de game was ik natuurlijk ook kwijt dus nog eens 1 destr 1 hate en een terror kwijt....
Mijn zwaarste verlies tot dusver.... Van zulke dingen gaat je goesting dus over....
*Don_holio
wow... dacht dat ik 't wel eens veel kwijt was met lags... maar Forti. damn...
Het valt me de laatste 2 dagen idd op dat er meer lag is...
Het valt me de laatste 2 dagen idd op dat er meer lag is...
hangt dus echt af van de tijd waarop je speelt, als je in het weekend speelt zal het wel erger zijn als doordeweeks. of gwoon 's avonds laat gaan spelen.yago schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:02:
De eerste de beste die nu nog durft vertellen dat de lag weg is, die sla ik persoonlijk rond zijn oren!
en daarbij is het natuurlijk ook niet echt handig om je spul op de grond te gooien, dat is vragen om moeilijkheden
klopt... maar die kleine stash maakt het me dikwijls moeilijk! achtn u heb ik tenminste terug wat plaats!Frunz schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:28:
[...]
en daarbij is het natuurlijk ook niet echt handig om je spul op de grond te gooien, dat is vragen om moeilijkheden
*Don_holio
Anoniem: 82334
@ Frunz:
ik heb voor cleansing gekozen omdat dat in party @ baal etc de curse verminderd qua tijd en ook de poison lengte. het is ook maar 1puntje
in principe ga ik hem alleen maar voor uberruns gebruiken.. dus meedoen @ baalruns (zit altijd in een privat group) hoef ik in principe niet.. cleansing en salvation voor de rest switchen is ook een leuke bezigheid
mijn stat verdeling is als volgt..
zorgen dat je ik geen punten verspilde in str.. ik gebruik coh archon plate (geeft 20str) thundergods belt (geeft 20str) en guil face (geeft 15str.).. de guild face is bij mij qua str req het hoogste.. namelijk 115. met alle extra's zit ik nu op 178 str.
voor een grief phase blade ben je 136 dex nodig.. ik gebruik wat allres charms met dex erbij op.. ook geeft mijn raven frost ring 20dex.. anni gebruik ik ook.. weer meer dex en torch kun je gebruiken (hoeft niet) heeft ook weer wat dex.. max block heb je bij 136dex dus.. das voor elkaar en als ik me niet vergis.. geeft een exile je ook al betere block..
energy is onbelangrijk.. daar heb je met de extra ruim voldoende aan..
dus de rest heb ik in vit gemikt
@ softice
op weapon switch kun je maar 1 ding hebben naar mijn mening.. een spirit schild met een cta zodat je jezelf indien je speelt zonder baba kunt bo'en voor meer vit
zeal sacrifice ben ik niet nodig omdat ik in principe de smiter alleen voor ubers gebruik.. die 1 sec waardoor je de uber met 20punten in smite eerder meekillt.. tja.. hou ik wel van..
en je hebt toch punten zat over.
@ je schild.. en je zwaard.. tja ik leuke combi.. een exile met lekker wat res en de 5 res charms die ik heb van 13/14/15 doen in principe hetzelfde dan jouw pdia's.. het mooie van een exile is natuurlijk de extra defiance aura die je krijgt.. en deelt met je eventuele party.
coh geeft leuke res.. forti iets minder maar die heeft weer meer ed.. tja.. de combi forti met jouw weapon/schild set zal prima werken.. ed heb ik niet nodig door exile defiance
.. ik heb al ruim 30k defense 
beide options zijn naar mijn mening goed te doen.
ik heb voor cleansing gekozen omdat dat in party @ baal etc de curse verminderd qua tijd en ook de poison lengte. het is ook maar 1puntje
in principe ga ik hem alleen maar voor uberruns gebruiken.. dus meedoen @ baalruns (zit altijd in een privat group) hoef ik in principe niet.. cleansing en salvation voor de rest switchen is ook een leuke bezigheid
mijn stat verdeling is als volgt..
zorgen dat je ik geen punten verspilde in str.. ik gebruik coh archon plate (geeft 20str) thundergods belt (geeft 20str) en guil face (geeft 15str.).. de guild face is bij mij qua str req het hoogste.. namelijk 115. met alle extra's zit ik nu op 178 str.
voor een grief phase blade ben je 136 dex nodig.. ik gebruik wat allres charms met dex erbij op.. ook geeft mijn raven frost ring 20dex.. anni gebruik ik ook.. weer meer dex en torch kun je gebruiken (hoeft niet) heeft ook weer wat dex.. max block heb je bij 136dex dus.. das voor elkaar en als ik me niet vergis.. geeft een exile je ook al betere block..
energy is onbelangrijk.. daar heb je met de extra ruim voldoende aan..
dus de rest heb ik in vit gemikt
@ softice
op weapon switch kun je maar 1 ding hebben naar mijn mening.. een spirit schild met een cta zodat je jezelf indien je speelt zonder baba kunt bo'en voor meer vit
zeal sacrifice ben ik niet nodig omdat ik in principe de smiter alleen voor ubers gebruik.. die 1 sec waardoor je de uber met 20punten in smite eerder meekillt.. tja.. hou ik wel van..
@ je schild.. en je zwaard.. tja ik leuke combi.. een exile met lekker wat res en de 5 res charms die ik heb van 13/14/15 doen in principe hetzelfde dan jouw pdia's.. het mooie van een exile is natuurlijk de extra defiance aura die je krijgt.. en deelt met je eventuele party.
coh geeft leuke res.. forti iets minder maar die heeft weer meer ed.. tja.. de combi forti met jouw weapon/schild set zal prima werken.. ed heb ik niet nodig door exile defiance
beide options zijn naar mijn mening goed te doen.
@ yago....
sinds de servers zijn vervangen en nu gehost worden bij een andere provider.. is de lag dus echt 10x minder.. het zal het moment van de dag zijn geweest... na het avondeten.. of rond 4 uur 's middags als alle broekjes uit school komen
verder vind ik een forti nog niet zo'n groot verlies.. in principe zou je alleen moeten balen van een Lo rune..mocht je hcl spelen.. heb ik hier nog wel ergens een 4sock armor voor je (wyrmhide 456def d8 ik
)
gr shaku
sinds de servers zijn vervangen en nu gehost worden bij een andere provider.. is de lag dus echt 10x minder.. het zal het moment van de dag zijn geweest... na het avondeten.. of rond 4 uur 's middags als alle broekjes uit school komen
verder vind ik een forti nog niet zo'n groot verlies.. in principe zou je alleen moeten balen van een Lo rune..mocht je hcl spelen.. heb ik hier nog wel ergens een 4sock armor voor je (wyrmhide 456def d8 ik
gr shaku
ik heb een vraagje, waarom doet iedereen met salvation? mja, is wel leuk zo'n ber rune in je helm, maar gewoon um is ook wel leuk, gooi je daarbij wat leuke andere res, ik had vroeger op sc een smiter waarbij ik gewoon heel veel lightning res had, werkte prima, waarom zou je de fire en cold res met salvation omhoog houden terwijl je eigenlijk alleen maar lightning res nodig bent? kan je ipv salvation gewoon fanatism aan laten, klap je sneller en leech je dus ook snellersoftice
Dit werkt zo wel, alleen vallen mij een paar dingen op. Meer dan een punt in salvation heb je niet nodig. Wat gebruik je voor weapon/shield switch? Daar kun je namelijk nog heel veel resists uithalen. Dan kom je samen met salvation uit op +125 res, waarmee je Mephs' conviction wat betreft resists teniet doet.
20 punten smite t.o.v. 1 punt smite is verwaarloosbaar als het op uberkilling aankomt, en als je er naast nog pvm doet. en het is een verspilling van 19 skillpunten die je beter in skills als zeal/sacrifice kunt stoppen. Dan kan je Paladin ook minions slopen zonder ervoor te moeten wegrennen.
Ik gebruik 'shaeled' azurewrath met 4 pdiamond elite vortex shield op switch voor ubermeph's conviction. Met in totaal +2 skills van azurewrath en highlords samen, kom ik op een lvl 3 salvation uit wat me nog eens +75 fire/cold/lightning geeft. M'n vortex shield geeft +51 meer res dan m'n sacred rondache en dat komt in totaal uit op +126 res. Poison resistance hoef je je helemaal niet druk om te maken, want conviction verlaagt dat niet. Dus met een punt salvation red je dat prima.
Waarom azurewrath? Azurewrath werkt perfect tegen undead. Het knockback effect van sanctuary zorgt ervoor dat undead monsters constant in een fhr cycle komen, waardoor ze niets kunnen doen. Daarnaast negeert sanctuary alle resistances van undead, dus ook physical. En laten er nou toevallig undead physical immune monsters in ubertrist zijn. Ik vind het een ideaal wapen voor crowdcontroll tegen ubermeph. Daarnaast kun je met een highlords en met een 'shaeled' azurewrath max zeal/smite halen zonder fanaticism, wat ik wel zo prettig vind. Hoe sneller je hit, hoe meer je leeched met lifetap.
CoH vind ik meer een caster armor. Het geeft een belabberde ed bonus. De resists en dr zijn leuk, alleen niet nodig. Fortitude geeft veel hogere ed en hoge damage bonus. Daarnaast krijg je +life bonus en +max light res. Forti is imo meer een keuze voor een zealot/smiter.
zo ben ik iig nog nooit dood gegaan zonder vreemde lag
Als je dan toch lightning res wil, kan je net zo goed een ort rune erin proppen, is stukken goedkoper --> +30 lightning res.Dalyxia schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:16:
[...]
ik heb een vraagje, waarom doet iedereen met salvation? mja, is wel leuk zo'n ber rune in je helm, maar gewoon um is ook wel leuk, gooi je daarbij wat leuke andere res, ik had vroeger op sc een smiter waarbij ik gewoon heel veel lightning res had, werkte prima, waarom zou je de fire en cold res met salvation omhoog houden terwijl je eigenlijk alleen maar lightning res nodig bent? kan je ipv salvation gewoon fanatism aan laten, klap je sneller en leech je dus ook sneller
zo ben ik iig nog nooit dood gegaan zonder vreemde lag
en yago, met welk character run jij nithalak dan? Ik en mijn vriend hebben eigenlijk nog de meeste moeite met nith (CE && die vipers)... de andere twee zijn vrij gemakkelijk te doen voor onze sosos.
daly(of iemand anders) deed het altijd met een lightsorc met natures peace. had alleen problemen als nita lightning immume was.Mooneater schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:45:
[...]
Als je dan toch lightning res wil, kan je net zo goed een ort rune erin proppen, is stukken goedkoper --> +30 lightning res.
en yago, met welk character run jij nithalak dan? Ik en mijn vriend hebben eigenlijk nog de meeste moeite met nith (CE && die vipers)... de andere twee zijn vrij gemakkelijk te doen voor onze sosos.
wat ook wel kan is een barb met enigma. je teleport erheen, je doet een paar keer howl, alle monsters behalve nita lopen weg. en dan sla je hem in 2 klappen neer, maar das toch wel een beetje een rare build, maar weer is iets anders
Hammerdin met full resist en max block (voor de vipers) en een natures peace natuurlijk( die is echt onmisbaar).Mooneater schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:45:
[...]
Ik tele gewoon recht in nila's pack begin hamers te slingeren en dan valt iedereen dood.
Nila is echt een eitje en je moet niet naar hem zoeken.... (zoek maar eens in historie hier voor een diagram van de halls, er zijn er drie dus moeilij is het niet).
Ben vertrokken, key opgehaald en terug in harogath in minder dan 35 seconden op deze manier...
Succes in alle geval.
*Don_holio
er zijn toch 4 mogelijkheden (net als het aantal gangen), en je moet letten op een texture op de muur, die geeft aan waar nita zich bevindt, geloof dat het een gezicht oid op de muur isyago schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:39:
[...]
Nila is echt een eitje en je moet niet naar hem zoeken.... (zoek maar eens in historie hier voor een diagram van de halls, er zijn er drie dus moeilij is het niet).
[ Voor 26% gewijzigd door Frunz op 01-04-2007 12:45 ]
Veel van jullie traden met d2jsp -- en als ik het even goed beredeneer heeft het wel wat voordelen:
sneller omhoog traden (bijv makkelijk je pgs omtraden voor goeie items) // meer veiligheid tijdens het traden.
Nu vroeg ik me alleen af hoe zo'n trade dan in zn werk gaat? je spreekt met iemand over pm een tijd af, trade en hoopt dan maar dat diegene ook het fg overmaakt? of andersom? iemand maakt fg over, je spreekt af en je doet de fysieke trade?
In beide gevallen vrij scamgevoelig, of niet?
(die pricecheck lijst is echt handig, moet wel alles steeds omrekenen in ists...
)
Als het echt lekker werkt moet ik er ook maar eens mee beginnen ^^
sneller omhoog traden (bijv makkelijk je pgs omtraden voor goeie items) // meer veiligheid tijdens het traden.
Nu vroeg ik me alleen af hoe zo'n trade dan in zn werk gaat? je spreekt met iemand over pm een tijd af, trade en hoopt dan maar dat diegene ook het fg overmaakt? of andersom? iemand maakt fg over, je spreekt af en je doet de fysieke trade?
In beide gevallen vrij scamgevoelig, of niet?
(die pricecheck lijst is echt handig, moet wel alles steeds omrekenen in ists...
Als het echt lekker werkt moet ik er ook maar eens mee beginnen ^^
die prijslijst klopt allang niet meer en beetje vertrouwen moet je hebben in je mede d2jspers. Mensen met veel fg/postcount zijn vaak wel redelijk te vertrouwen. Je moet gewoon duidelijk zijn en ja je zult vast een keer gescamt worden.
btw ik zit er over te denken om maar weer te stoppen. Naar 2 maandjes weer gespeeld te hebben is het alweer boring. Ik zal eens kijken wat ik met mijn items/runes/fg zal doen want ik heb serieus al veel.
btw ik zit er over te denken om maar weer te stoppen. Naar 2 maandjes weer gespeeld te hebben is het alweer boring. Ik zal eens kijken wat ik met mijn items/runes/fg zal doen want ik heb serieus al veel.
ik weet er wel raad mee!gakkethijs schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:15:
die prijslijst klopt allang niet meer en beetje vertrouwen moet je hebben in je mede d2jspers. Mensen met veel fg/postcount zijn vaak wel redelijk te vertrouwen. Je moet gewoon duidelijk zijn en ja je zult vast een keer gescamt worden.
*Don_holio
Ben nu momenteel level 60 en in Act 1 Hell met mn Blizz Sorc. Hopelijk krijg ik minimaal een pul bij Hell HF zodat ik op weg kan naar een goeie MF sorc.
Ik hoorde trouwens dat ists geduped zijn en dus ver in prijs zijn gedaald. Klopt dat? En hoeveel is een ist dan nu waard?
Ik hoorde trouwens dat ists geduped zijn en dus ver in prijs zijn gedaald. Klopt dat? En hoeveel is een ist dan nu waard?
Tsja, wat de gek ervoor geeft... Puls en -zeker- Um's zijn op 't moment zeldzamer dan Ists. Voor 1 Um kan je met geluk (en geduld) zo'n 2 ists krijgen.[b][message=27776923,noline]
Ik hoorde trouwens dat ists geduped zijn en dus ver in prijs zijn gedaald. Klopt dat? En hoeveel is een ist dan nu waard?[/small]
Overigens nog een tip: spaar je rals en je pgems. voor zo'n 15 (?) rals en zo'n 20-25 pgems kan je ook al een ist krijgen via trade. Dus met 1 um, 15 rals en 25 pgems heb je al 4 ists. voor 3 ists kan je een vex krijgen en voila! Je bent al goed onderweg voor een Hoto of Death. ;-)
Hou alleen niet te lang de ists in je bezit, als deze duped zijn kunnen deze poofen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128180 op 01-04-2007 16:57 ]
Als je nog twijfelt tussen het wel of niet gebruiken van jsp zou ik kunnen zeggen: wel doen! Ik speel inmiddels zo'n 2 maanden en ik weet zeker dat ik nog geen kwart van m'n huidige gear zou hebben zonder jsp. Je maakt van iets simpels(gamegold, crap jewels, pgems, lowrunes) beetje bij beetje wat meer en voor je het weet heb je leuke runewords enzo tot je beschikking.
ok, dan ga ik t gewoon doen -- maar nog 1 dingetje dan:Jacub86 schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:
Als je nog twijfelt tussen het wel of niet gebruiken van jsp zou ik kunnen zeggen: wel doen! Ik speel inmiddels zo'n 2 maanden en ik weet zeker dat ik nog geen kwart van m'n huidige gear zou hebben zonder jsp. Je maakt van iets simpels(gamegold, crap jewels, pgems, lowrunes) beetje bij beetje wat meer en voor je het weet heb je leuke runewords enzo tot je beschikking.
Hoe trade je daar?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooneater op 01-04-2007 22:07 ]
lees de trade rules...
dupen ik zover ik weet niet meer mogelijk. de veel gebruikte methode werkt namelijk niet meer.. door server update
op hcl is:
een um is zeker geen 2 ists waard.. 1 op 1 lukt wel...
40 pgems is zo'n 12-15 fg.. 1 hr is zo'n 10fg.. en bers en vex'en zijn schaars zover mij opvalt dus die kosten je wel 15fg
dupen ik zover ik weet niet meer mogelijk. de veel gebruikte methode werkt namelijk niet meer.. door server update
op hcl is:
40 pgems is zo'n 12-15 fg.. 1 hr is zo'n 10fg.. en bers en vex'en zijn schaars zover mij opvalt dus die kosten je wel 15fg
Op scl:Anoniem: 82334 schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:42:
lees de trade rules...
op hcl is:
40pgems 8-10fg, hr 9-10fg, ist 3-4fg
^^ klote dat men mule geexpired is @ hcl had dan nog wel wat pgems gehad 
lol
D2 is nu wel een beetje over, kon het niet laten om c&c3 te laten liggen in de winkel.
Zal men char's wel behouden.
Wie wou die TAL Set @ scl nou ook al weer, zal eerdags weer even online komen om te kijken of diegene er is. Hij staat wel in friendslist
lol
D2 is nu wel een beetje over, kon het niet laten om c&c3 te laten liggen in de winkel.
Zal men char's wel behouden.
Wie wou die TAL Set @ scl nou ook al weer, zal eerdags weer even online komen om te kijken of diegene er is. Hij staat wel in friendslist
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
C&C is wel machtige game.. maar gelukkig kan ik het nog wel wat combineren met diablo ernaast.. vind C & C vooral leuk om met maat over mijn netwerk te spelen ;-) en als die er neit is kan ik lekker aan de Diablow!. Gister nog een 139 Shako gevonden. Begin alweer redelijk wat spulletjes te krijgen... Hopen dat het allemaal goed gaat.. kan ik binnekort weer een pvp coldsjors maken.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Idem, al ben ik al bijna door C&C3 heen
En dat op hard....
Ik ga daarna lekker weer vage builds maken, ik ben die cookiebuilds meer dan zat. Cursemancer zal de eerste zijn. Die is volgens mij nog op het strand in Lut Gholein aan het bakken, ik heb alleen Radament met hem daar gedaan
Ondertussen ga ik weer bedenken wat ik nog meer voor vage builds ga maken. Poor man builds natuurlijk, en op HCL. De enige reden dat ik nog D2 speel, ik zou al lang zijn gestopt als die modus er niet in zat.
Barb gefocussed op defense, dus iron skin max of zo. En dan in de vorm van een werebear. Alleen is beast weer zo belachelijk duur. Nou ja, ik zie wel.
Ik ga daarna lekker weer vage builds maken, ik ben die cookiebuilds meer dan zat. Cursemancer zal de eerste zijn. Die is volgens mij nog op het strand in Lut Gholein aan het bakken, ik heb alleen Radament met hem daar gedaan
Ondertussen ga ik weer bedenken wat ik nog meer voor vage builds ga maken. Poor man builds natuurlijk, en op HCL. De enige reden dat ik nog D2 speel, ik zou al lang zijn gestopt als die modus er niet in zat.
Barb gefocussed op defense, dus iron skin max of zo. En dan in de vorm van een werebear. Alleen is beast weer zo belachelijk duur. Nou ja, ik zie wel.
hehe.. maat van me heeft een goldfind barb
met die skill.. die trekt per mob er ongeveer 70-100k gold uit.. das echt belachelijk veel.. maar wel handig als je geld nodig heb.
Zit nu zelf ff items te sparen voor een coldsjors PvPer op normal.. Legit pvp.. dus zonder runewords en dergelijk.. the way i like it
wat ik nog nodig heb * heb niets om te traden maar gewoon even lijstje*
9 coldskillers
Death Fantom
Mara's
2x Soj
Waterwalks 65 hp (liefst 220%)
en nog wat Ummetjes
Duurt nog wel even dus.. maar dan heb je wel dikke pop.
Zit nu zelf ff items te sparen voor een coldsjors PvPer op normal.. Legit pvp.. dus zonder runewords en dergelijk.. the way i like it
wat ik nog nodig heb * heb niets om te traden maar gewoon even lijstje*
9 coldskillers
Death Fantom
Mara's
2x Soj
Waterwalks 65 hp (liefst 220%)
en nog wat Ummetjes
Duurt nog wel even dus.. maar dan heb je wel dikke pop.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan moet je me toch echt eens uitleggen wat JSP precies inhoud. Want het klinkt allemaal erg aantrekkelijk.Jacub86 schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:
HCL is ook wat mij laaste tijd vast gehouden heeft aan D2. Kom vanzelf wel trug.Pheno79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:57:
Idem, al ben ik al bijna door C&C3 heenEn dat op hard....
Heb nog een hungerbear, leaper zeker barb die afmoeten.
Gold-Summoner
En mijn Frostmaiden owned
Wat ik ooit nog zou willen maken een Phoenix striker en een Salvation Healer charger
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 02-04-2007 13:44 ]
forums.d2jsp.orgAnoniem: 209930 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:33:
[...]
Dan moet je me toch echt eens uitleggen wat JSP precies inhoud. Want het klinkt allemaal erg aantrekkelijk.
Daar kun je al je spul verhandelen enzo.
ik had 2 manieren, li sorc met natures peace en hammerdin met natures peaceFrunz schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:09:
[...]
daly(of iemand anders) deed het altijd met een lightsorc met natures peace. had alleen problemen als nita lightning immume was.
wat ook wel kan is een barb met enigma. je teleport erheen, je doet een paar keer howl, alle monsters behalve nita lopen weg. en dan sla je hem in 2 klappen neer, maar das toch wel een beetje een rare build, maar weer is iets anders
anyway, teleport ability en natures peace zijn de enige dingen eigenlijk die je nodig bent voor nita
li immune nita was idd af en toe beetje lastig, dan moest mijn merc met eth perf 4k def forti, eth andy's en Insight CV (niet eens eth) dat duurde af en toe wel even (helemaal als andy li immune stonestin was &GRMBL@#)
met hammerdin is niet helemaal een eitje, natures peace is enige wat je ff moet switchen als je aan nita begint, teleport je gewoon naast nita en slinger je wat hammer, thee zetten is moeilijker en duur ook nog is langer
naja, ff gear dan maar zeggen (tussen () staat wat ook kan maar ik had die niet)
li sorc
shako+um
hoto40 (mag ook eschuta's of occulus zijn)
spirit shield
raven frost/dwarfstar (bk of soj)
mara's (tal amu)
wartravelers
magefist
arach
op de switch zat een cta2 en een spirit.
heb je dus fcr (40+35+20+20 = 125% fcr)
ik geloof dat op 105% de fcr grens ligt, dus zou je eventueel de arach of magefist ook kunnen inruilen voor thundergods (voor die stomme li lullo's in worldstone keep) of frostburn
samen met een paar fhr charms, res charms en 2 li skillers en sorc torch
merc had hier iig ook Insight CV en daarbij nog iets van eth shako en duriels of duress ofzo
Hammerdin was gewoon standaard easy hammerdin, shako mara hoto arach soj zaka pally torch cta spirit enz
ik het kort gezegd: natures peace is wat je nodig bent
hey mensen, ik heb een eth bonehew gevonden (http://www.diabloii.co.uk/items/bonehew_55/) (kan hier ff de ed niet opzoeken, maar hij doet max 8xx dmg)
Nu zag ik dat die waarschijnlijk heel veel waard is, maar nu heb ik de sockets al gevuld (amn shael), dus dat verminderd dan de waarde (geen punt, ff cuben).
Is er ook een bugged versie van die eth armor bug? want dan wordt dit item wel heel erg veel waard op jsp... of zit ik er helemaal naast?
Nu zag ik dat die waarschijnlijk heel veel waard is, maar nu heb ik de sockets al gevuld (amn shael), dus dat verminderd dan de waarde (geen punt, ff cuben).
Is er ook een bugged versie van die eth armor bug? want dan wordt dit item wel heel erg veel waard op jsp... of zit ik er helemaal naast?
Anoniem: 197755
Nithalak doe ik met men summoner, je moet wel eerst een army krijgen, maar als je ook andy,meph en baal runt is dit niet zo erg.
Ik heb geen nature's peace wel, gewoon amp damage casten, afstand houden en corpse explosion rapper spammen dan nithalak met 75 fcr. Het zal hem leren.
Het enige probleem is de vipers, maar daarvoor heb je meatshields.
Ik heb geen nature's peace wel, gewoon amp damage casten, afstand houden en corpse explosion rapper spammen dan nithalak met 75 fcr. Het zal hem leren.
Het enige probleem is de vipers, maar daarvoor heb je meatshields.
heb zelf ook nog een eth bonehew met 310 % ED en open sockeds liggen, heb m eens te koop aangeboden op d2jsp maar daar kwam geen reactie op, veel is ie in elk geval niet waard, hangt een beetje van je ED af maar ik schat max 15 a 20 fg voor perf. Die van mij met 310% is niet slecht en schat ik op 10 fg. (daar gaat ie in elk geval voor de deur uit!Mooneater schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:16:
hey mensen, ik heb een eth bonehew gevonden (http://www.diabloii.co.uk/items/bonehew_55/) (kan hier ff de ed niet opzoeken, maar hij doet max 8xx dmg)
Trouwens als je wil kan je de sockets terug leeghalen met een hel-rune en dan in de cube...
*Don_holio
jah, idd, dat wistik van die socketsyago schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:23:
[...]
heb zelf ook nog een eth bonehew met 310 % ED en open sockeds liggen, heb m eens te koop aangeboden op d2jsp maar daar kwam geen reactie op, veel is ie in elk geval niet waard, hangt een beetje van je ED af maar ik schat max 15 a 20 fg voor perf. Die van mij met 310% is niet slecht en schat ik op 10 fg. (daar gaat ie in elk geval voor de deur uit!
Trouwens als je wil kan je de sockets terug leeghalen met een hel-rune en dan in de cube...
njah, 10 fg is ook leuk, kom ik toch weer wat dichter in de buurt van een infy // eni
Vanavond weer lekker mffen.. hopelijk dat er wat leuks dropt.. Thundergods of Arachnids
Thundergod's vind ik vaak genoeg. Regelrechte troep, je kan het met moeite voor een pul verkopen.
zijn er hier ook mensen die baalruns doen op classic ?
Of moet ik weer een random channel vinden
EUSCL
EUSCL
wil best wat runz doen. heb denk ik vanaaf wel beetje tijdSjorzo schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:44:
EUSCL
edit: lees ik dat nou goed baalrunz op classic????
[ Voor 21% gewijzigd door Frunz op 02-04-2007 21:04 ]
beetje rare vraag maar hoe kan ik iemand ignoren?
een of andere wel zeer spaakzame duitser heeft mij namelijk toegevoed en wil niet de hele tijd tegen die duitse tekst opzien, dat moet ik op het werk al de hele dag...
een of andere wel zeer spaakzame duitser heeft mij namelijk toegevoed en wil niet de hele tijd tegen die duitse tekst opzien, dat moet ik op het werk al de hele dag...
*Don_holio
/dnd werkt voor iedereen (hoor je dus niets)yago schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:37:
beetje rare vraag maar hoe kan ik iemand ignoren?
je kan ook /squelch *acc, maar die laatste weet ik niet helemaal cker
Baalruns op classic, laat het bier eens staan joh.Sjorzo schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:44:
EUSCL
diablo is ziek... jammer maar er is weer eens een nieuwe exploid uit....
Free baal eye's en hij is niet moeilijk...heb m zelf geprobeerd (1x dan houd het op)
Toch wel weer jammer, die eye's zijn binnekort niets meer waard!
PS: BOOMBLASTER, thx for the ANNI !!!
Free baal eye's en hij is niet moeilijk...heb m zelf geprobeerd (1x dan houd het op)
*Don_holio
hoorde het idd van iemand, weet zelf nog niet hoe, maar hij had al 15 eye'syago schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:35:
Joepi....yago schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:35:

Nou eens kijken of het weer lag oplevert. Even de exploit zoeken.
Edit Ah, jesus, hacks in een mpq file. Nou, het is wachten dat ze de horn en brain hacken.... iig geen lag. Als de mensen het toch geen reet meer aan vinden, waarom verneuken ze de boel dan?
[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 03-04-2007 07:59 ]
Ik zeg het... diablo is ziek!
Heb 't een keer getest, de eye's poofen niet en eer komt geen lag bij kijken.
Wel moest ik drie games maken eer dat uber duriel er was op de forgotten sands...
Vertrouw het zaakje toch niet, misschien zit er wel een keylogger in het bestandje?
Ik heb in alle geval de bewuste file terug gedelete en mijn pswd veranderd (zeker nu ik een dure anni in bezit heb!)
PS: voor de de geïnteresseerden: google: uber + duriel + mod + . + rar even aan elkaar intikken dan kom je er wel.... Even hier niet aan elkaar schrijven. Wil niet dat alle googelaars denken dat we hackers of dupers zijn hiero...
Heb 't een keer getest, de eye's poofen niet en eer komt geen lag bij kijken.
Wel moest ik drie games maken eer dat uber duriel er was op de forgotten sands...
Vertrouw het zaakje toch niet, misschien zit er wel een keylogger in het bestandje?
Ik heb in alle geval de bewuste file terug gedelete en mijn pswd veranderd (zeker nu ik een dure anni in bezit heb!)
PS: voor de de geïnteresseerden: google: uber + duriel + mod + . + rar even aan elkaar intikken dan kom je er wel.... Even hier niet aan elkaar schrijven. Wil niet dat alle googelaars denken dat we hackers of dupers zijn hiero...
*Don_holio
Het schijnt inderdaad detecteerbaar te zijn. Ik mag hopen dat alle grootverbruikers gebanned worden.
Hoop het ook.Pheno79 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:30:
Het schijnt inderdaad detecteerbaar te zijn. Ik mag hopen dat alle grootverbruikers gebanned worden.
Voordeel van deze exploit is dat er geen lag is
Waardoor ik er geen last van zal gaan krijgen, en de keuze is aan je zelf om "hacked" eyez te kopen.
Het hoef niet, en je kan het zelf ook als je geduld heb
Hopen dat ze mythos (makers van D1 en D2 en Hellgate londen) snel af krijgen en enigsinds op d2 lijk
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 03-04-2007 09:19 ]
Woei!
Gisteren mn eerste tristrun samen met een vriend van me (niet-GoTer) gedaan
resultaat: Druid torch 19/12
Viel nog knap tegen, ik had vaak dat mn zeal niet goed leachte of iets dergelijks als ik de minions aan het wegwerken was. Vooral Ghoul Lords (fireball/meteor mannetjes) waren een pain in the ass.
Alles gehaald mede dankzij de Anni van MrBoomBlaster!
(en tijdens het keyrunnen daarna vind me vriend bij the summoner mara 25!
Gisteren mn eerste tristrun samen met een vriend van me (niet-GoTer) gedaan
resultaat: Druid torch 19/12
Viel nog knap tegen, ik had vaak dat mn zeal niet goed leachte of iets dergelijks als ik de minions aan het wegwerken was. Vooral Ghoul Lords (fireball/meteor mannetjes) waren een pain in the ass.
Alles gehaald mede dankzij de Anni van MrBoomBlaster!
(en tijdens het keyrunnen daarna vind me vriend bij the summoner mara 25!
Mmmmh , mooie mara!
Hier is er al een tijdje geen meer gevallen...
Heb eens twee mara's op twee dagen gehad, 24 en 30 deze laatste heb ik verkocht voor 100fg.
En de eye-hack is inderdaad zo detecteerbaar als wat... Je file-size komt immers al niet overeen met het origineel.
Vind het wel een creatieve oplossing, ik bedoel maar, er is over nagedacht!
Regards,
Don
Hier is er al een tijdje geen meer gevallen...
Heb eens twee mara's op twee dagen gehad, 24 en 30 deze laatste heb ik verkocht voor 100fg.
En de eye-hack is inderdaad zo detecteerbaar als wat... Je file-size komt immers al niet overeen met het origineel.
Vind het wel een creatieve oplossing, ik bedoel maar, er is over nagedacht!
Regards,
Don
*Don_holio
Gister in een onoplettende bui m'n dudu geripped
heb voorlopig ook geen zin om een nieuwe te maken, dus ik ga voorlopig ook een poosje idellen hier
(was toch al minder actief de laatste tijd
)
ben nog wel aanwezig @d2jsp, dus degenen die me moeten vinden moeten me maar een pm droppen
ben nog wel aanwezig @d2jsp, dus degenen die me moeten vinden moeten me maar een pm droppen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
kweet het nog niet, laatste tijd zowiezo niet zoveel zin meer in games
btw, die duriels mod is zo ontzettend stom, te grappig dat zoiets gewoon nu nog weer kan
maar lijkt me idd erg detecteerbaar, gewoon de filesize van de mpq scannen en bannen
maar dan was het zowiezo niet zo moeilijk om keys te krijgen, maar misschien dat ze op een zelfde soort manier ook de normal monsters extreem dure loot kunnen laten vallen, door bijvoorbeeld de mf van hell baal te switchen met een act1 monster ofzo
anyway, prettig weekend alvast
vraag me af hoe ze een MPQ willen scannen trouwens ;-) maar goed.. hoop dat er weer een zooitje dupers gebanned worden. Ruimt lekker op.. de lag is al zo irritant als wat.. dus wat minder irritante mensen kan geen kwaad.
Anoniem: 214799
Woehoe, even dit spel gedownload voor de Single Player
single player rpg's... Weet iemand ook een goede character om mee te beginnen!?

bah @ warez!!
koop het spel gewoon het is maar 20 euro voor classic en Exp
koop het spel gewoon het is maar 20 euro voor classic en Exp
Hier 10 euro in de Boek en Soft...
Ga vanavond mijn 2e key installe....
*Don_holio
10 euro voor de 2? Zoja waar is dat?yago schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:52:
Hier 10 euro in de Boek en Soft...
Ja, voor de gold edition in de uitverkoop.
Hasselt => België
*Don_holio
Je kunt zelfs geen 10 euro missen? Jesus, het wordt echt steeds triesterAnoniem: 214799 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:32:
Woehoe, even dit spel gedownload voor de Single Player![]()
single player rpg's... Weet iemand ook een goede character om mee te beginnen!?

via warden? geen idee of warden dat kan, maar bij WoW kan dat volgens mij welSpoTs schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:57:
vraag me af hoe ze een MPQ willen scannen trouwens ;-) maar goed.. hoop dat er weer een zooitje dupers gebanned worden. Ruimt lekker op.. de lag is al zo irritant als wat.. dus wat minder irritante mensen kan geen kwaad.
anyway, baalruns op classic is idd beetje gek, en dan heb ik ook geen idee wat je precies bedoelt, baalruns op normal difficulty misschien?
hij bedoelt baal op de classic diablo, dus zonder LoDDalyxia schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:49:
[...]
via warden? geen idee of warden dat kan, maar bij WoW kan dat volgens mij wel
anyway, baalruns op classic is idd beetje gek, en dan heb ik ook geen idee wat je precies bedoelt, baalruns op normal difficulty misschien?
Hoi dudes,
ben mijn smiter een beetje aan het pimpen...en dus op zoek naar 18+ small life charms.
Indien je er te ruil hebt weet je me wel te vinden! (misschien nieuwe smiter maken met beter verdeelde stats...
)
Heb ondertussen ook al wat ubers gedaan.
Duriel is een eitje, izual gaat ook vlot en het moeilijkste aan lilith is om ze te vinden!
De echte ubers gaan ook vlot, heb enkel wat problemen met ze te lokken. Om een af andere reden trek ik er altijd 2 mee (meph en diablo) lower resis aura gaat aan op mijn smiter en enkele tientallen seconden later liggen de ubers dood te bloeden op de grond.De unident torch kijkt me blinkend aan vanuit mijn stash!
Heb wel gemerkt dat je veel connection interrupt krijgt bij de ubers dus game eerst permen is de boodschap!
ben mijn smiter een beetje aan het pimpen...en dus op zoek naar 18+ small life charms.
Indien je er te ruil hebt weet je me wel te vinden! (misschien nieuwe smiter maken met beter verdeelde stats...

Duriel is een eitje, izual gaat ook vlot en het moeilijkste aan lilith is om ze te vinden!
De echte ubers gaan ook vlot, heb enkel wat problemen met ze te lokken. Om een af andere reden trek ik er altijd 2 mee (meph en diablo) lower resis aura gaat aan op mijn smiter en enkele tientallen seconden later liggen de ubers dood te bloeden op de grond.De unident torch kijkt me blinkend aan vanuit mijn stash!
Heb wel gemerkt dat je veel connection interrupt krijgt bij de ubers dus game eerst permen is de boodschap!
*Don_holio
als je zeal en sacrifice gemaxed hebt dan zou lillith ook geen probleem moeten zijn, dan ram je die minions enz zo neer, helemaal als je ff een enigma op switch hebt, dan is het werkelijk helemaal simpel, juist die vervelende izual met zijn klote IM minions vond ik altijd het vervelendsteyago schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:57:
Hoi dudes,
Indien je er te ruil hebt weet je me wel te vinden! (misschien nieuwe smiter maken met beter verdeelde stats...)
maarre, pimpen? wat voor gear heb je en hoe heb je je stats verdeeld?
Guillaume's jewel 14@ +8 max
CoH 15/15 AP (geen eni, loop wel...)
Mara 24
BK 5
Raven 20 dext.
Grief PB (low) / CTA 3
Exile 45@ 16aura 144x def / spirit
Gore's 198ed(non upped)
Draculs
Verdungo
anni 20/19/10 !!!
Life charms (20-19-18-18-15)
Heb dan nog een Grief BA (39/379) die ik gebruik voor het smite gedeelte bij de echte ubers.
Iets van een 30x stats op vitaity nu, genoeg op dext voor max block.
Life: 2.1k na eigen Boo
Dmg: zeal: 1k
smite: 1.5k (BA)
Probleem is dat ik enekel leuke items (oa) anni na vervolmaking van de build heb ontvangen/ gevonden, hij is dus niet meer perfect gestat en er gaat een deel meer in Vitality...
Denk zo wel aan de 3 k te kunnen komen. Met deze gear/ stash
CoH 15/15 AP (geen eni, loop wel...)
Mara 24
BK 5
Raven 20 dext.
Grief PB (low) / CTA 3
Exile 45@ 16aura 144x def / spirit
Gore's 198ed(non upped)
Draculs
Verdungo
anni 20/19/10 !!!
Life charms (20-19-18-18-15)
Heb dan nog een Grief BA (39/379) die ik gebruik voor het smite gedeelte bij de echte ubers.
Iets van een 30x stats op vitaity nu, genoeg op dext voor max block.
Life: 2.1k na eigen Boo
Dmg: zeal: 1k
smite: 1.5k (BA)
Probleem is dat ik enekel leuke items (oa) anni na vervolmaking van de build heb ontvangen/ gevonden, hij is dus niet meer perfect gestat en er gaat een deel meer in Vitality...
Denk zo wel aan de 3 k te kunnen komen. Met deze gear/ stash
*Don_holio
heb trouwnes zeal en sacr. niet gemaxed....
Heb een Smiter gebouwd geen Zmiter.
SMite max; HS max; ... the usual.
Zeal gaat zo ook lekker en gebruik ik voor alle minions.
Smite gaat op bij de bosses en is dan een stuk sneller (maar sucked als je in een "kudde" terecht komt!)
Smite gaat op bij de bosses en is dan een stuk sneller (maar sucked als je in een "kudde" terecht komt!)
*Don_holio
op de een of andere manier heb ik aldoor als ik in zo'n 'kudde' terecht kom dat ik wel begin te hakken, maar dat ik niet leach? en dan is t al snel exit met mijn pala. Heb wel 1k life oid, maar moet het vooral hebben van de leach (zoals alle zealers toch?).yago schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:26:
Maarja, ik heb dan ook niet zulke godly gear:
Guillaumes face
lightsabre shaeled
spirit pala shield met 70 res
CoH 7xx def
+2 pala skill amu
ravenfrost
cathan ring
draculs
Goblin toe
credendum belt
anni (weet de stats ff niet hier)
het werkt op zich wel, het smiten gaat echt prima, maar zodra er gezealt wordt is het bagger...
[ Voor 0% gewijzigd door Mooneater op 04-04-2007 14:10 . Reden: draculs vergeten :$ ]
Wat is jouw Change to hit ??Mooneater schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:08:
[...]
op de een of andere manier heb ik aldoor als ik in zo'n 'kudde' terecht kom dat ik wel begin te hakken, maar dat ik niet leach? en dan is t al snel exit met mijn pala. Heb wel 1k life oid, maar moet het vooral hebben van de leach (zoals alle zealers toch?).
Maarja, ik heb dan ook niet zulke godly gear:
Guillaumes face
lightsabre shaeled
spirit pala shield met 70 res
CoH 7xx def
+2 pala skill amu
ravenfrost
cathan ring
draculs
Goblin toe
credendum belt
anni (weet de stats ff niet hier)
het werkt op zich wel, het smiten gaat echt prima, maar zodra er gezealt wordt is het bagger...
Anders dex hoger ?
AR small charms ?
Hoe hoger de change to hit hoe vaker je leech
Gloves Drucul's grasp
waarom niet alsnog een Zmiter bouwen? of een Smiter from scratch? kost een weekje, maar dan kan je wel de statpoints helemaal precies verdelen...yago schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:26:
hmmm... geen idee wat mijn chance to hit is... is vergelijken met baal een goeie maatstaf? (dan moet ik dat maar eens opzoeken).Derr_Hans schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:11:
[...]
Wat is jouw Change to hit ??
Anders dex hoger ?
AR small charms ?
Hoe hoger de change to hit hoe vaker je leech
Gloves Drucul's graspLIFE TAP !!! 50% leech
anders maar eens wat AR charms gaan zoeken
Anoniem: 26688
Een hele goedkope en effective manier om je AR te boosten is een paar items van een low level set die vaak over het hoofd gezien wordt. Gebruik van Angelic het amulet en de ring voor een AR based op je char level. Daarnaast krijg je ook nog eens extra life en dex.Mooneater schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:13:
[...]
hmmm... geen idee wat mijn chance to hit is... is vergelijken met baal een goeie maatstaf? (dan moet ik dat maar eens opzoeken).
Hell Baal is 80% een oke score..Mooneater schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:13:
[...]
hmmm... geen idee wat mijn chance to hit is... is vergelijken met baal een goeie maatstaf? (dan moet ik dat maar eens opzoeken).
In het geval van rijkdom zou een Infinity polearm merc je goed doen..
Deze geeft -xx% defence bij monster en dat helpt jouw Change to hit enorm.
Anders een Blessed Aim act2 merc, geeft xxx% Bonus AR en dus een hoger Change to Hit.
Mis je alleen Might aura..
AR Charms zijn ook goed, AR + Life zijn Duur en 3/20/20 nog duurder
The usual voor smiter is dus geen zeal en geen sacrifice. Zonder minstens max zeal is je killing speed knudde met zeal tegen minions. Sacrifice kun je skippen als je een van de goeie elite runewords gebruikt of een goed elite unique wapen.yago schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:26:
Ik vraag me trouwens af waarom mensen pure smiters maken voor alleen maar uber runs. Een punt smite is meer dan voldoende daarvoor. De andere 19 punten in smite is verspilling. Met zelfde gear en 1 of 20 smite is het verschil in killspeed nog geen 2 seconden...
Als we dan gaan kijken hoe lang een 20 smiter er over doet om minions te smiten en een 1 smite zealot... Need I say more.
Ik heb een zeal/smiter en werkt best lekker, kan gewoon lekker weghakken in groepen minions en haal 6 frames. Verder gaat het smiten me ook goed af, dus ook de uiteindelijk bosses zijn niet heel moeilijk, behalve dan meph met z'n conviction, dus moet nog ff m'n lit res flink boosten zodat ook hij gewoon ze gemak houdt.
Trouwens mocht iemand het nog nodig hebben op euscl:
2x goblin toes
1x duriels shell
1x +2 martial arts gloves
1x 71eg/23mf boots
whisp me maar *jacub86 want ik gebruik het toch niet en m'n mules zitten ramvol
Trouwens mocht iemand het nog nodig hebben op euscl:
2x goblin toes
1x duriels shell
1x +2 martial arts gloves
1x 71eg/23mf boots
whisp me maar *jacub86 want ik gebruik het toch niet en m'n mules zitten ramvol
.... nee bedankt ik hoef geen bier .. en ja je kan gewoon baalrunnen op classic..Pheno79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:19:
[...]
Baalruns op classic, laat het bier eens staan joh.
packetsniffer ff de wp id meesturen van act 5 en tadaaaa . welkom in act 5 op classic.
Oleeee lekker baalrunnen ..
gr Sjorzo.,
totdat je zo'n mooi banned schermpje krijgt bij het inloggenSjorzo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:38:
[...]
.... nee bedankt ik hoef geen bier .. en ja je kan gewoon baalrunnen op classic..
packetsniffer ff de wp id meesturen van act 5 en tadaaaa . welkom in act 5 op classic.
gr Sjorzo.,
zo'n vaart zal dat niet lopen.Jacub86 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:40:
[...]
totdat je zo'n mooi banned schermpje krijgt bij het inloggen
Btw ik denk wel dat er een ruststorm komt voor alle socketed UNIQUE items. zoals de mooie ward's met 69 res;)
En the twitch met Pruby's erin enzo.
hehe, maar laten we er van genieten zoalang het duurt =).
Ik word echt moe van die hacks. Nog even en dan zien we classic/lod chars door elkaar de white gloves en occulus rings geven. En hop, dan is D2 pas echt ziek!Sjorzo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:38:
[...]
.... nee bedankt ik hoef geen bier .. en ja je kan gewoon baalrunnen op classic..
gr Sjorzo.,
Ik snap niet waarom mensen nooit een spel kunnen spelen zoals het bedoeld is. LoD kost geen drol, als je zo nodig als ie extra's wilt hebben, doe eens gek, koop het
wat is de lol van een spel spelen zonder de regels te volgen?Sjorzo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:56:
ze zijn al bezig om runes te regelen op classic =)
het word nog wel gezellig daaro ^^
ik wil best gebruik maken van gedupete runes, maar dan heb ik ook wel voor ze gespaard, alles netjes bijelkaar gevonden, geen maphack gebruikt om snel te mf-runnen, etc.
Het enige waaraan ik me zondig is dropnotify... maar das imo geen cheat.
En nu dan weer classic spelen in LoD
Mee eens, wellicht optijd pauze ingelast.Pheno79 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:54:
[...]
Ik word echt moe van die hacks. Nog even en dan zien we classic/lod chars door elkaar de white gloves en occulus rings geven. En hop, dan is D2 pas echt ziek!
Dit is te gek voor woorden.
ik geef toe dat het compleet overbodig is.. en jammer dat heel classic nu vern**kt is maarja wat doe je er aan.
Gr Sjorzo.
Gr Sjorzo.
Het is voor velen waar dat er netjes voor gespaard is. Als er geen dupe mogelijkheden zouden zijn, zou het merendeel van alle spelers niet de runewords zoals Enigma, Hoto, CoH, Grief, Last Wish etc. hebben. De prijzen van hrs zou stukken hoger liggen, en daarom het verkrijgen er van een stuk moeilijker.Mooneater schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:03:
[...]
wat is de lol van een spel spelen zonder de regels te volgen?
ik wil best gebruik maken van gedupete runes, maar dan heb ik ook wel voor ze gespaard, alles netjes bijelkaar gevonden, geen maphack gebruikt om snel te mf-runnen, etc.
Het enige waaraan ik me zondig is dropnotify... maar das imo geen cheat.
En nu dan weer classic spelen in LoDstraks kan je nog singleplayer items transferren!
Ik had binnen notime leuk spul bij elkaar gespeeld, en dat is zonder de duped runes gewoon niet mogelijk. Iedereen profiteert van het dupen. Dus eigenlijk cheaten we allemaal indirect mee door die runes te traden.
Ik vind dat heel D2 verpest is door het dupen. Tegenwoordig stel je al niets meer voor als je geen leet Enigma of wat ook maar hebt. Er wordt standaard geroepen, 'pala plz tele', als een hoger level paladin binnen komt wandelen in Baal of rush games.
Er is tegenwoordig werkelijk geen uitdaging meer te vinden in het verkrijgen van elite runewords. Als je de waarde van items een beetje kent ben je met een 'lucky' find rijk. En iedereen vindt op een gegeven moment echt wel iets leuks. Alleen moet je wel weten wat iets waard is. Life/res sc's zijn bijvoorbeeld een fortuin in hrs waard. De hele D2 economy is shit...

Ik zelf heb zowaar niets van echte high stuff.Anoniem: 26688 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:31:
[...]
Het is voor velen waar dat er netjes voor gespaard is. Als er geen dupe mogelijkheden zouden zijn, zou het merendeel van alle spelers niet de runewords zoals Enigma, Hoto, CoH, Grief, Last Wish etc. hebben. De prijzen van hrs zou stukken hoger liggen, en daarom het verkrijgen er van een stuk moeilijker.
Ik had binnen notime leuk spul bij elkaar gespeeld, en dat is zonder de duped runes gewoon niet mogelijk. Iedereen profiteert van het dupen. Dus eigenlijk cheaten we allemaal indirect mee door die runes te traden.
Ik vind dat heel D2 verpest is door het dupen. Tegenwoordig stel je al niets meer voor als je geen leet Enigma of wat ook maar hebt. Er wordt standaard geroepen, 'pala plz tele', als een hoger level paladin binnen komt wandelen in Baal of rush games.
Er is tegenwoordig werkelijk geen uitdaging meer te vinden in het verkrijgen van elite runewords. Als je de waarde van items een beetje kent ben je met een 'lucky' find rijk. En iedereen vindt op een gegeven moment echt wel iets leuks. Alleen moet je wel weten wat iets waard is. Life/res sc's zijn bijvoorbeeld een fortuin in hrs waard. De hele D2 economy is shit...
Behalve een CoH en een ICE bow, en ja dat waren dupe runes.
Niet eens een shako @ hcl dan.
SCL had ik meer
Verder bestaat mijn rijkdom aan gevonden en gekregen spul.
Als er geen dupes waren was het spel leuker, bedoel je hecht meer waarde aan je CoH/Eni/Ice enz.
De uitdaging is weg, vind je een HR dan krijg je er niets voor en dat is vrij lastig voor een legit player.
Zoals ik al zei, ben semi legit lol heb dus wel en CoH en ICE die semi legit zijn (dupe runs gecubbed naar semi legit highrune) in legit white's
Ik heb wat high runewords legit. CoH 
En een legit stormshield met um. En guillaemes face met een ber. Al heb ik daar wel heel veel in act 3 voor moeten rotzooien, maar de kans is daar gewoonweg wat hoger, lijkt het. En cuben, tot ik er bij neer val. Alleen mijn wapen op mijn assa is non legit, last wish is dan ook echt niet te doen volgens mij.
En mijn broer heeft bijna een legit grief. Hij mist die &*%*& mal nog.
En een legit stormshield met um. En guillaemes face met een ber. Al heb ik daar wel heel veel in act 3 voor moeten rotzooien, maar de kans is daar gewoonweg wat hoger, lijkt het. En cuben, tot ik er bij neer val. Alleen mijn wapen op mijn assa is non legit, last wish is dan ook echt niet te doen volgens mij.
En mijn broer heeft bijna een legit grief. Hij mist die &*%*& mal nog.
legit spelen blijft idd de leukste/grootste uitdagingAnoniem: 26688 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:31:
[...]
Het is voor velen waar dat er netjes voor gespaard is. Als er geen dupe mogelijkheden zouden zijn, zou het merendeel van alle spelers niet de runewords zoals Enigma, Hoto, CoH, Grief, Last Wish etc. hebben. De prijzen van hrs zou stukken hoger liggen, en daarom het verkrijgen er van een stuk moeilijker.
ben na de rip van mn dudu nu bezig met een barb; daar heb ik nog een aantal leuke zwaarden voor liggen (1 met een 20% life mod
wordt een frenzy, zodat ik geen tele nodig heb om snel te zijn
daarnaast 10 punten in iron skin/natural resistance
20 bo (ofc
20 frenzy
20 sword mastery
daarna weet ik het nog niet; mss double swing maxen, of bash...
het wordt dus iig een mooie build met veeeeeel life
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
=) suc6 en trap nou niet weer in de IM curse valkwakke01 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:25:
[...]
legit spelen blijft idd de leukste/grootste uitdaging
ben na de rip van mn dudu nu bezig met een barb; daar heb ik nog een aantal leuke zwaarden voor liggen (1 met een 20% life mod) en een arcaine valor...
wordt een frenzy, zodat ik geen tele nodig heb om snel te zijn
daarnaast 10 punten in iron skin/natural resistance
20 bo (ofc)
20 frenzy
20 sword mastery
daarna weet ik het nog niet; mss double swing maxen, of bash...
het wordt dus iig een mooie build met veeeeeel life(hijs lvl 28 nu en guardian
)
Zou ik als ik jou was een dual wand met veel Element Damage nemen, Light Dam bijvoorbeeld.
Had een rare saber met poison en 1-200 ofzo lit damage
dat zou vooralsnog mooi zijnDerr_Hans schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:41:
[...]
=) suc6 en trap nou niet weer in de IM curse val
Zou ik als ik jou was een dual wand met veel Element Damage nemen, Light Dam bijvoorbeeld.
Had een rare saber met poison en 1-200 ofzo lit damagelvl 37 maar of ik hem nog heb geen id.
heb nu een crushflange en een unique sword (3-23 dam) en dat killt eigenlijk te langzaam ...
maar ik mijd de im-plekken gewoon
Moet dus idd aan neen nieuwe smiter beginne...
Met 2.15 k life na eigen boo kom je niet heelhuids door de furnace...
1 hit kills! (hoeveel damage doen ze daar eigenlijk?)
Denk met betere statverdeling toch aan de 3k te komen met mijn charms en gear...
Ondertussen al wel wat organsets binnen! Buiten de eyes die ze bijna gratis weggeven heb ik tovh nog 3 brains , 2 horns en een unident torch! Gaat goed dus...
Denk met betere statverdeling toch aan de 3k te komen met mijn charms en gear...
Ondertussen al wel wat organsets binnen! Buiten de eyes die ze bijna gratis weggeven heb ik tovh nog 3 brains , 2 horns en een unident torch! Gaat goed dus...
*Don_holio
The furnace of pain valt wel mee. Het probleem daar is net name de Oblivian Knights. Ik heb een zealot met 1.5k life zonder BO, en heb daar nog nooit een one hit kill gehad. Had je niet de pech dat je geamped werd en een boss tegenkwam die extra strong als mod had met wellicht nog een nasty aura? Had je je geluid aan en weet je 100% zeker dat je niet IM over je heen gehad hebt?yago schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:11:
Moet dus idd aan neen nieuwe smiter beginne...
Een smiter is ook allesbehalve geschikt voor pvm. Als je wilt solo'en kun je beter een 1 punt smite zealot maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26688 op 05-04-2007 23:29 ]
Die 1 hit kills zijn die curse waardoor je je eigen physical damage op je dak krijgt, daarom heb ik ook zo'n hekel aan de furnace. Totaal geen problemen om alles te slopen, maar curse en paf dood
Daarom heb ik besloten met m'n hammerdin voortaan het voorwerk te doen(tevens vanwege de teleport) en dan met m'n smiter izual neer te tikken. Maar ik moet zeggen dat het wel verschrikkelijk irritant is die 1 hit kills. Ik ben btw een zealer/smiter.
1 punt in beserk, klaar is Kwakke01.kwakke01 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:46:
[...]
dat zou vooralsnog mooi zijnde zwaarden waar ik het over had waren lvl 69 & 71, dus daar kan ik voorlopig alleen van dromen
heb nu een crushflange en een unique sword (3-23 dam) en dat killt eigenlijk te langzaam ...
maar ik mijd de im-plekken gewoonlijkt me het veiligst
Het is dat 1 missie NOD niet op hard met alle objectives wilt lukken, anders was ik er alweer
Zo wou ik het nu dus ok doen, tele met hammerdin tot aan izual, dan smiter halen.Jacub86 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 04:14:
Die 1 hit kills zijn die curse waardoor je je eigen physical damage op je dak krijgt, daarom heb ik ook zo'n hekel aan de furnace. Totaal geen problemen om alles te slopen, maar curse en paf doodDaarom heb ik besloten met m'n hammerdin voortaan het voorwerk te doen(tevens vanwege de teleport) en dan met m'n smiter izual neer te tikken. Maar ik moet zeggen dat het wel verschrikkelijk irritant is die 1 hit kills. Ik ben btw een zealer/smiter.
Ook bij volgende build zal het een 1-point smiter worden.met zeal,fana en sacr maxed...
Dan de lower resist skill tot -125 brengen (incl +skills) en de rest in defiance.
De eigenlijke ubertrist is echt een eitje, zelfs met deze build al!
*Don_holio
Dit topic is gesloten.